Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTT. Tom Staal gaat buikschuiven in Assen

itmoetnoglosmkomen.jpg Volgende week (28-30 juni) is het circus van de MotoGP weer in het land voor de 82e TT van Assen. Feest voor de motor(race)liefhebber. Tevens feest voor mensen die op een donororgaan liggen te wachten, maar dat terzijde. Italiaanse naked bikes, Japanse rijstraketten en een enkele toerfietser met 'If you can read this, the bitch fell off' achterop hun shirt: Allemaal trekken ze massaal over het bedevaartspad (de A28) richting it oost'n om een weekend lang in lederen pakken boven bier & barbecue het gejank van hoogtoerige racemotoren te overschreeuwen. Brommers kieken voor gevorderden, zeg maar. Tom Staal buikschuift ook graag die kant op. Volgende week dan. Want op dit moment is er slechts tumbleweed. EN TAEKE.

Reaguursels

Inloggen

Dus aankomend weekend moet ik mijn brommert in de stal laten ivm extra controles.

Ik wacht wel weer tot de volgende Interland van Nederland ;)

TheStef | 25-06-12 | 08:44

Kaas de Vies | 24-06-12 | 14:00

Het is gewoon stijlloos, dat wat je schrijft Kaas ;)

En dan nu zonder XT9 spelling het loodje gaan leggen na zoveel taalkundig geweld.

Ton Plafond | 24-06-12 | 14:15

@Ton Plafond | 24-06-12 | 13:38 | + 0 -
Verklaart ook mijn slechte stijl van schrijven.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 14:00

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 11:38

Kaas kan natuurlijk ook een nick zijn van de redactie, of dergelijke rechten hebben. Je ziet dan mogelijk topics (in concept)die voor de reaguurders nog qua rechten op publiekelijk gezet moet worden. Het zou ook een verklaring kunnen zijn voor de hoeveelheid tijd dat iemand actief online is binnen GS, daar waar de ander bij een dergelijk overdosis het lootje zou leggen of aan de pillen zou moeten. Het is slechts een suggestie.

Ton Plafond | 24-06-12 | 13:38

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 11:38 | + 0 -
Knap he, en necrosis heeft gelijk ik heb te veel gezopen.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 11:43

@ kaas 11:31

Knap van je als het al op 11:33 werd geplaatst...

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 11:38

@Kaas de Vies | 24-06-12 | 11:31
Volgens mij zuip je te veel, er IS namelijk geen nieuw topic.
En om met de wijze woorden van Fleauxe te spreken: ik eisch een nieuw topic!

necrosis | 24-06-12 | 11:35

@ necrosis 11:30

Gevlucht voor de regen!

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 11:33

Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar ik heb al 15 minuten een nieuw topic voor mijn ogen.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 11:31

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 11:24
Da's 4 dagen geleden...
*Rammstein-alert uitroepen doet*

necrosis | 24-06-12 | 11:30

Kom op redactie: wakie wakie!!!

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 11:28

@ necrosis 11:14

Volgens de tool 20 juni nog actief...

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 11:24

@JanRap 10:32. Er zijn net zo weinig dialectvrije westerlingen als dat er dialectvrije Drenten bestaan. De mate van civilisatie laat ik maar even onbesproken maar staat dagelijks in de krant. Ook binnen jouw verdeling is Assen nog steeds niet het oosten. Dan is het Groningen. Wat meer in de richting komt.
Overigens is voor mij Rotterdam of Amsterdam ook hetzelfde (westen) en praten ze ook gelijk. (kort door bocht/geen kennis van zaken)

bbbachstra | 24-06-12 | 11:20

Is Paternotte vergeten om zijn wekker te zetten?
*grote trom uit vet halen doet*

necrosis | 24-06-12 | 11:19

Overigens vraag ik me af waarom een comment over een doodrijder wordt -weggejorist-
*opheldering eist van G-unite*
-edit It wasnt me, en terug gezet -

necrosis | 24-06-12 | 11:17

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 11:06
Ik ook, maar ik val niet op mannen....
Ik mis @Rammstein dan ook heel erg.

necrosis | 24-06-12 | 11:14

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 11:06 | + 0 -
Zal Irma niet leuk vinden.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 11:08

@ necrosis 11:01

Ben wel aan iets nieuws toe!

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 11:06

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 10:57
Nee hoor, ik lees nog steeds mee.

necrosis | 24-06-12 | 11:01

Topic is overleden....

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 10:57

@ kaas 10:30

Vooral die laatste is erg kostbaar, komt uit zijn zwarte periode. Irma is ook erg rustig btw, zou die ook haar periode hebben?

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 10:34

bbbachstra | 23-06-12 | 21:59 |
"... Meestal denken domme westerlingen ook dat Twente en de Achterhoek hetzelfde zijn..."
Als geciviliseerde, dialectvrije westerling zie ik de kaart van Nederland zo:
Nederland is de 'driehoek' tussen Amsterdam-Den Haag- Rotterdam -Utrecht
Daarbuiten is alles boven de rivieren "Groningen" en beneden de rivieren "de Peel".

JanRap | 24-06-12 | 10:32

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 10:27 | + 0 -
Als ze zo doorgaan laat ik beslag leggen op alle Bandirah-kunstwerken.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 10:30

@ kaas 10:22

Ze betalen wel altijd erg laat...

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 10:27

Mooi. Plus 1 dan maar.

blauweleasebaklul | 24-06-12 | 10:23

@blauweleasebaklul | 24-06-12 | 10:20 | + 0 -
Uiteraard.

Variabele vergoeding gekoppeld aan de kudo-index.
Maar wel een tuktuk van de zaak.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 10:22

Wordt Kaas betaald door GS? Plempseltechnisch?
*afvraagt*

blauweleasebaklul | 24-06-12 | 10:20

Nieuw topic aub gvd!

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 10:10

@ kaas

Je weet het niet hè...

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 10:08

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 10:03 | + 0 -
Of 1 van je ex-en.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 10:05

@ kaas 09:58

Zou het Holzie zijn?

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 10:03

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 09:54 | + 0 -
Is toch bizar dat je in een dood topic binnen 3 seconden een -1 krijgt.

Of die gozert is echt zo gek als een deur of het is een automatisch script.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 09:58

@ kaas 09:19

Alleen als Irma er ook in zit...

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 09:54

Stormageddon | 23-06-12 | 23:04

Zo is het maar net, wat niet weet wat niet deert, ik beschouw het als een cultuurverarming.

Dr.Thorvaldt | 24-06-12 | 09:22

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 09:12 | + 0 -
Goed zo eerstneukendanpraten je bent op de goede weg. Als je zo doorgaat beloon ik jou met een heus eigen kaasteel.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 09:19

@ Kaas de Vies 09:09

Is ook zo, Koning Kaas!

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 09:12

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 09:08 | + 0 -
Ik dacht dat het allemaal ode's zijn aan mijn persoon en een uitnodiging om mijn kennis en talenten aan jullie mijn fans en onderdanen te tonen.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 09:09

@ Sjakkie 09:02

ALLE topics op Geenstijl gaan in wezen over niets anders dan neuken...

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 09:08

@eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 09:00 | + 0 -
Ja maar jij werkt bij de Dienst. Wat jij zegt neem ik met een korreltje kaas.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 09:02

Deze topic ging of gaat toch over de TT??

Sjakkie van de Hoek | 24-06-12 | 09:02

@ necrosis 08:52

We kunnen 12 september kenbaar maken of we het er mee eens zijn of niet. Oh wacht, welke partijen waren nog maar anti-EU? Mao Kim Roemer Zedong en de Witte Reus...

eerstneukendanpraten | 24-06-12 | 09:00

@necrosis | 24-06-12 | 08:39 | + 0 -
Juist dat is de volgende stap.

Dan trekken ze het politieapparaat naar zich toe.

Het zijn allemaal kleine stapjes.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 08:59

@van Rompuy
Graag je mening over de Grieken, die veel eerder met pensioen gaan dan de Nl'ers....
*boos worden doet*

necrosis | 24-06-12 | 08:52

@Kaas de Vies | 24-06-12 | 08:30
Om Europese belasting te heffen, heb je mensen nodig om het te innen.
En vanwege mijn anti-Europese gedachtengoed kan ik alleen maar zeggen: kom het maar halen!

necrosis | 24-06-12 | 08:39

@Kaas de Vies | 24-06-12 | 08:30
Mensen vragen zich af waarom ik zo cynisch en sarcastisch ben.....
Jouw comment is een goed voorbeeld!

necrosis | 24-06-12 | 08:34

@necrosis | 24-06-12 | 07:04 | + 0 -
Hij wil nivelleren richting het zuiden.

Het zal zo gespeeld worden.

Doordat de pensioenverplichtingen van andere landen niet zo goed geregeld is zal deze verplichtingen de rating van de landen naar beneden brengen en moeten landen meer rente betalen over hun leningen, ook Duitsland.

Dan gaan ze het pensioenstelsel hervormen, met andere woorden Europees regelen want schaalvergroting zal het risico verspreiden. Helaas voor Nederland neemt het risico toe.

Maar in Nederland staan de pensioenfondsen ook "onder water" door dat gekonkel met die fictieve rekeningrente en lijkt het weer een fantastische oplossing aan gedragen uit Europa, een probleem wat eigenlijk niet bestaat en zeker niet deze oplossing benodigt.

Volgende stap om het Europese pensioenfonds te redden is directe belastingheffing vanuit Europa.

Kaas de Vies | 24-06-12 | 08:30

Ik ben geen 'Jan pelleboer' maar volgens mij gaat het zo meteen ouwe wijven regenen in de randstad....
Het ziet er in ieder geval niet gezellig uit.
*hoopt op wat gezellige comments in deze donkere uren*

necrosis | 24-06-12 | 07:47

@necrosis | 24-06-12 | 06:37
*reedt zonder t, wel zo logisch*

necrosis | 24-06-12 | 07:25

www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Economie/...
Wat wil van Rompuy nou eigenlijk hervormen?
Ik gok er op dat het weer nadelig is voor de Nederlandsche arbeider (m/v).
Wanneer gaat die Belgische BalkEllende eens wat roepen over die kudtGrieken die veel eerder dan wij met pensioen kunnen?
Daar hoor ik dan weer niemand over.....

necrosis | 24-06-12 | 07:04

@Stormageddon | 24-06-12 | 04:54
Waarschijnlijk te laat, maar die vrouw werd OVERDAG van een rotonde geschept waar ze voorrang had.
Het was de automobilist die een en ander had uit te leggen.....
*punt 1: hij reedt te hard*

necrosis | 24-06-12 | 06:37

@necrosis | 24-06-12 | 04:26
Jonge moeders? 's Nachts op de fiets op de weg? Nou... die had dan, als ze niet dood was, behoorlijk veel uit te leggen aan de vader van haar kinderen. Laat staan aan haar kinderen.
Vangen joe mijn dreef? Die kwam dan terug van een afspraak die ze niet had moeten hebben. Just saying.

Stormageddon | 24-06-12 | 04:54

*naar klok kijkt en beseft dat het tijd is om mijn mandje van dichtbij te gaan bekijken*

necrosis | 24-06-12 | 04:38

@Stormageddon | 24-06-12 | 04:12
Hoe wil je de schade vergoeden als je een jonge moeder op de fiets doodrijdt wegens teveel alcohol in je hersenpan?
En hoe ga je dat uitleggen aan zeer jonge kinderen?
Kinderen die aan 'pappa' vragen wanneer 'mamma' terugkomt?
*wetend dat ze nooit meer terugkomt*

necrosis | 24-06-12 | 04:26

@Stormageddon | 24-06-12 | 04:15
Na het aantreden van die communist Hollande, accepteer ik helemaal niets meer van Frankrijk.
*subsidiegeld terug eisen doet*

necrosis | 24-06-12 | 04:21

@necrosis | 24-06-12 | 04:05
Omdat dat zo afgesproken is. Nederland levert melk, varkens, kaas en komkommers, Frankrijk wijn, Duitsland van alles wat etc. en Europa betaalt die shit. Nederland heeft ook geen miljarden melk-subsidies nodig, maar het hele beleid is erop gemaakt, dus we accepteren het graag.

Stormageddon | 24-06-12 | 04:15

@necrosis | 24-06-12 | 04:01
Nee, het punt is dat die brokkenpiloten (drank of geen drank) alle schade zouden moeten vergoeden. Alle schade, dus ook inkomensverlies over een heel leven. Dat zou dan betekenen dat de veroorzaker sowieso geen geld heeft om überhaupt ooit nog te kunnen autorijden.
Maar dat gebeurt helemaal niet, de brokkenpiloot laat de schade afhandelen door de (verplichte!) verzekering en kart vrolijk door.

Da's de makke van deze maatschappij, bijna alles is verplicht verzekerd en er is geen hoofdelijke aansprakelijkheid meer. (Behalve als je een eenmanszaak met personeel hebt, dan ben je sowieso altijd de lul, zelfs als je niets verkeerd doet.)

Stormageddon | 24-06-12 | 04:12

@Parsons | 24-06-12 | 03:59
*licht weer aandoet*

necrosis | 24-06-12 | 04:09

@Stormageddon | 24-06-12 | 03:54
Als wijndruiven zo goed en welig groeien, waarom heeft Frankrijk dan miljarden aan landbouwsubsidie nodig?

necrosis | 24-06-12 | 04:05

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 03:50
Natuurlijk ben ik ook tegen bejaarden in een Volvo 340 ,die de snelweg betreden met 60 km/ uur, maar dan nog ben ik van mening dat mensen die brokken maken wegens drinken en rijden voorgoed hun rijbewijs moet verliezen.
Of wil jij de nabestaanden van een dodelijk ongeluk vanwege drank gaan uitleggen dat die 'zatlap' 6 maanden later weer achter het stuur mag zitten van de rechter....

necrosis | 24-06-12 | 04:01

@neutron | 24-06-12 | 03:38
Check de linkjes in de PDF.

*het licht uit doet*

Parsons | 24-06-12 | 03:59

Woon nu zelf in Zuidlaren, wat mij beter bevalt. Toch ga ik maandelijks een aantal keer naar Assen. Sowieso elk jaar TT nacht!!!

echt... man from the west come taste the best!!!

1 x TT en je wil het elk jaar weer!!!

TT nacht Assen, ga echt, zo mooi!!

Nakatosh1 | 24-06-12 | 03:54

@necrosis | 24-06-12 | 03:37
Ook zonder subsidies zou dat het enige product zijn dat Frankrijk op de been houdt, er groeit weinig zo goed en overvloedig als wijnranken. De wijngaarden zijn amper geschikt voor ander spul. Ja, wiet... maar dat mag dus niet.

Stormageddon | 24-06-12 | 03:54

Oh ja, die YouTubelink die ik postte is dus onaards mooi. Was ik vergeten erbij te vermelden.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 03:53

@Stormageddon | 24-06-12 | 03:30
Eens

necrosis | 24-06-12 | 03:30
Niet eens, zie @Stormageddon | 24-06-12 | 03:30 en alles wat ik eerder zei over niet alles geloven wat je van kinds af verteld is. Het gaat niet alleen om de nuchtere automobilisten die ongelukken veroorzaken, je moet vooral kijken naar de dronken automobilisten die geen ongeluk veroorzaken. Enfin, heb ik vaker uitgelegd. De schapen willen het niet begrijpen, die houden liever veilig vast aan wat ze hun hele leven al geloven.

necrosis | 24-06-12 | 03:41
ik kreeg gewoon geen nieuwe comments meer. Nu ja, topic leeft dus nog, des te beter, maar ik ga evengoed dodoke doen.

*out*

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 03:50

@neutron | 24-06-12 | 03:47
Ondertussen heb ik een (onbedoelde) dubbelpost op mijn naam staan die aanvankelijk niet eens werd geplaatst wegens een 500-error.
Dat mag ik straks weer uit gaan leggen aan Joris-de-Almachtige.....
Mijn excuses zijn op.

necrosis | 24-06-12 | 03:50

necrosis | 24-06-12 | 03:41

Het probleem benoemen is het beantwoorden.

neutron | 24-06-12 | 03:47

Topic is dood. Licht uit. Kunst, sport en religie, dat is alles wat er werkelijk toe doet. En lekker eten en af en toe een zacht meisje onder je hebben liggen.
Ofwel:

liefde (of geen liefde),
en ouder worden,
en dan de Dood.

Gaat allen in vrede
www.youtube.com/watch?v=LvqkpQPmKv8

Sergey Khachatryan speelt maar weer eens Bach

*out*

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 03:44

Zijn er meer mensen die last hebben van zogenaamde 'error 500'?

necrosis | 24-06-12 | 03:41

Spookuur is weer begonnen?

necrosis | 24-06-12 | 03:39

-weggejorist-

neutron | 24-06-12 | 03:38

Parsons | 24-06-12 | 03:25

Maar er is wel een religie die een motor is voor selfdestruction and death.
You know it, I know it.

neutron | 24-06-12 | 03:38

@Stormageddon | 24-06-12 | 03:22
Frankrijk maakt daar dikke winst op vanwege de landbouwsubsidies, maar daar hoor je die communist Hollande niet over.
En wat zou de mening zijn van ex-minister Veerman (en tevens eigenaar van grote landerijen in Frankrijk en Nederland)

necrosis | 24-06-12 | 03:37

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 03:18
Ik pleit ervoor om mensen die ook maar één slokje bier of wijn hebben gedronken, van de weg te halen.
Natuurlijk zijn er zat (no pun intended) mensen die niets gedronken hebben, en ongelukken veroorzaken.
Helaas weet ik uit ervaring dat mensen die flink hebben zitten 'tanken' in een kroeg, hun rijvaardigheid ernstig overschatten.
Het zou zomaar kunnen dat er straks een paar agenten aan je deur staan, die proberen uit te leggen dat je vrouw of kind is doodgereden door iemand met een slok teveel op, en dat is geen grap.
Dat is in mijn woonplaats gebeurd, vrouw doodgereden door een alcomobilist, de man blijft alleen achter met zijn kinderen......

necrosis | 24-06-12 | 03:32

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 03:18
Ik pleit ervoor om mensen die ook maar één slokje bier of wijn hebben gedronken, van de weg te halen.
Natuurlijk zijn er zat (no pun intended) mensen die niets gedronken hebben, en ongelukken veroorzaken.
Helaas weet ik uit ervaring dat mensen die flink hebben zitten 'tanken' in een kroeg, hun rijvaardigheid ernstig overschatten.
Het zou zomaar kunnen dat er straks een paar agenten aan je deur staan, die proberen uit te leggen dat je vrouw of kind is doodgereden door iemand met een slok teveel op, en dat is geen grap.
Dat is in mijn woonplaats gebeurd, vrouw doodgereden door een alcomobilist, de man blijft alleen achter met zijn kinderen......

necrosis | 24-06-12 | 03:30

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 03:18
Tja... Ik ben vooral voor streng straffen bij ongevallen (alle schade vergoeden!), maar dronken rijden is op zich een victimless crime. Pas als je wat aanrijdt of beschadigt heb je een slachtoffer. Dan is alcohol een verzwarend feit, maar a priori is het natuurlijk onzinnig om strafbaar te stellen.

Ik heb vaak genoeg met een borrel op, diep in de nacht, mijn auto veilig naar huis gestuurd. In deze contreien kan dat ook. 's Nachts is er amper verkeer en ook amper politie. 2 tot 3 patrouilles in een hele provincie. Dat risico neem je dan makkelijk... Zeker van het ene kutdorpje naar het andere kutdorpje over een weg die je van haver tot gort kent.

Stormageddon | 24-06-12 | 03:30

@Parsons | 24-06-12 | 03:25
Haat daargelaten.

Parsons | 24-06-12 | 03:26

@necrosis | 24-06-12 | 03:21
Zowel de EUSSR als ook religie zijn geen motoren voor wat dan ook. Vraag maar aan Tom. Hij weet er van.

Parsons | 24-06-12 | 03:25

@necrosis | 24-06-12 | 03:21
Uiteindelijk draait het beiden om geld en macht.

La Bailaora | 24-06-12 | 03:22

@necrosis | 24-06-12 | 03:18
Zolang dat het enige product is waar Frankrijk nog enigszins winst op maakt ben ik daar in EU verband niet zo bang voor. Frau Merkel weet het ook, wijn is het enige wat Frankrijk drijvend houdt (en de Citroën C3 die massaal aan de Nederlandse recherche wordt geleased), dus dat blijft voorlopig wel een legaal product. En dat geldt natuurlijk ook voor Italië en Spanje. Daar ben ik wat dat betreft niet zo bang voor.

Stormageddon | 24-06-12 | 03:22

@Parsons | 24-06-12 | 03:14
Bij religie draait alles om een verzonnen 'vriendje'.
Bij de EUSSR draait het om verzonnen geld, wat heb je liever?
Ging het topic trouwens niet over motoren?

necrosis | 24-06-12 | 03:21

@Stormageddon | 24-06-12 | 02:38
Zo kun je het ook zien natuurlijk, bv. dat Janmaat werd veroordeeld voor uitspraken als "Nederland is vol" of "als ik aan de macht kom schaf ik de multi-culturele samenleving af". Je kunt het er niet mee eens zijn, maar lijkt mij niet vallen onder strafbare uitspraken...

La Bailaora | 24-06-12 | 03:19

@Stormageddon | 24-06-12 | 03:11
Alcohol is niet helemaal vrij. Het is verboden voor kinderen jonger dan zestien, er worden accijnzen geheven, je mag op straat niet dronken zijn en al helemaal niet fietsen of autorijden met drank op. Politiecapaciteit die gebruikt zou kunnen worden om boeven te vangen wordt gebruikt om het verbod op dronken rijden te handhaven en de straffen zijn draconisch. En alle schapen maar geloven wat hun van kinds af wordt voorgehouden, dat drank in het verkeer de baarlijke duivel is. Dronken rijden is minder gevaarlijk dan te hard rijden.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 03:18

@Stormageddon | 24-06-12 | 03:11
Pas maar op dat de druiven van jouw wijntje niet op het 'MagNie' lijstje staat van de EU.
Want dan sommeert Brussel de Nederlandse pliessie om jou op te pakken...
*met dank aan BakEllende*

necrosis | 24-06-12 | 03:18

En wat is eigenlijk het verschil tussen een religie en de EUSSR?

Parsons | 24-06-12 | 03:14

@Parsons | 24-06-12 | 03:03
Dankzij onze wetgeving qua 'gedogen' van drugs kreeg je toestanden zoals in Spangen (Rotterdam).
Buurtbewoners die 'drugstoeristen' uit met name Frankrijk zo zat waren dat ze de straat op gingen om bakstenen en straattegels door de voorruiten van auto's met Frans kenteken te gooien.
Je hoeft geen Einstein te zijn om daar een betere oplossing voor te vinden....

necrosis | 24-06-12 | 03:13

Ik trek nog een fles wijn open, zolang het nog mag en de druif geen verboden plant is. En ik ga er ook even bij vloeken, omdat het kan. En mag.
[Godverdomme!]

Stormageddon | 24-06-12 | 03:11

@necrosis | 24-06-12 | 02:57
Ik vind het ongelofelijk. Sowieso dat je een plant kan verbieden, maar dan ook nog een pasje met voorwaarden kan bedenken en dan denkt dat niemand daar onderuit probeert te komen. Met alle overlast van dien. Terwijl je het nu juist met coffeeshops had geregeld dat er geen overlast meer was. De werkelijke oorzaak is de illegaliteit van een plant, wat te idioot is voor woorden, maar goed... dan heb je een gedoogconstructie om de overlast in te dammen en dan verneuk dat je dat weer.

Wie verzint dat? Werkelijk, wie heeft de wietpas verzonnen? Is dat bekend? Welke beleidsambtenaar heeft dat bedacht en tikt elke maand 5K af? Waarom zijn beleidsambtenaren niet hoofdelijk verantwoordelijk voor hun kul? Sterker: Waarom zijn er überhaupt "beleidsambtenaren"? Fuck 'em. Tegen de muur ermee. (Figuurlijk dan hè!)

Stormageddon | 24-06-12 | 03:07

Overigens lijkt een coalitie PVV-SP reuze interessant.
Tenslotte hebben de 'gevestigde partijen' (PvdA, CDA en VVD) er een grote puinhoop van gemaakt.
Dat wordt nog een probleem als ambtenaren PVV/ SP beleid moeten gaan uitvoeren.

necrosis | 24-06-12 | 03:06

@Stormageddon | 24-06-12 | 02:53
Ja dat had ik ook niet aan zien komen.

Parsons | 24-06-12 | 03:03

@Stormageddon | 24-06-12 | 02:53
Die wietpas zou verboden moeten worden, het blokkeert namelijk de Europese gedachte dat je alles overal moet kunnen kopen, en wat is er nou beter dan Nl wiet van goede kwaliteit?
*Neelie bellen doet*

necrosis | 24-06-12 | 02:57

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 02:47
Heb geduld, Kereltje en Sap hebben hun ongezonde ideeën al laten weten via het kontneuq-akoord.
Het lijkt me sterk dat ze op 12 September flink gaan scoren.
Ik denk eerder dat 'de kiezer' snoeihard met ze af zal rekenen.
Vooralsnog gaat de strijd tussen SP en PVV, wie weet komt daar iets constructiefs uit....

necrosis | 24-06-12 | 02:54

Goh, de wietpas blijkt ook averechts te werken, volgens de hh van 1Vandaag. Nou ja, zeg! Je. Verwacht. Het. Niet.
Illegale straathandel neemt toe!
Tssss... Dat was nou werkelijk echt niet, maar dan ook echt niet te voorzien. Toch?

Stormageddon | 24-06-12 | 02:53

@necrosis | 24-06-12 | 02:28
We kunnen er hooguit naar streven zo vrij mogelijk te blijven. Door onafhankelijk te blijven denken, en door vast te houden aan wat belangrijk is, zelfs als dat tegen de wil van het systeem is.
Ergens is het mooi hoe jij uitziet naar de verkiezingen van 12 september. Mooi maar vooral aandoenlijk. Wat jij je niet realiseert is dat jij het systeem geaccepteerd hebt en dat de verkiezingen en alle politici deel uitmaken van het systeem. Ze naaien je en ze zullen je blijven naaien.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 02:47

@Parsons | 24-06-12 | 02:34
Blijf eens van het licht af, wil je?

necrosis | 24-06-12 | 02:40

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 02:28
Ik heb liever Fleur, dan die vrouwen van PvdA/ CDA.
Ik neem aan dat ik geen namen hoef te noemen?
Je kan zeggen wat je wilt maar geef Fleur een kans om te bewijzen dat ze niet zo'n flapdrol is als haar sexe-genoten.
Wellicht kan je achteraf zeggen dat je gelijk had, maar zeg dat nooit voordat er ook maar iets gebeurd is.
Beste voorbeeld is BakEllende die diep door het stof ging vanwege 'Fitna', een collage die op dat moment nog niet eens klaar was en door niemand gezien.
Jan-Peuter liep op de zaken vooruit en ging zich alvast verontschuldigen bij andere staatshoofden, en waarvoor?

necrosis | 24-06-12 | 02:40

@La Bailaora | 24-06-12 | 02:27
Nou, ik denk je je moet gaan afvragen in hoeverre dit land (en belangrijker: de burgers van dit land) ooit vrij is geweest.

Stormageddon | 24-06-12 | 02:38

Zorgelijke ontwikkeling. Zeer zorgelijk. Ik wil het licht wel uit doen, maar ik ben nog niet klaar met broeden.

Een vrolijk PDF'je voor het slapen gaan dan maar.

ejbron.files.wordpress.com/2012/06/bed...

Parsons | 24-06-12 | 02:34

@Parsons | 24-06-12 | 02:21
Ik ben als vrij man geboren en zal als zodanig sterven.
Daar zal geen Kereltje of Sapje iets aan kunnen veranderen.
Ze kunnen me meer laten betalen maar ze kunnen me niet breken, waar is je vechtlust gebleven?
*broeden doet op heftig muzakje*

necrosis | 24-06-12 | 02:28

@necrosis | 24-06-12 | 02:24
Dat domme wijf had ik niet moeten noemen, leidde blijkbaar alleen af van de kern van het comment. Dat is dat die verkiezingen geen drol uitmaken. Het is een zoethoudertje voor het volk. De schapen. De slaven.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 02:28

@Stormageddon | 24-06-12 | 02:23
Vreselijke gedachte, die van de gedachte-politie. Als het waar is is dat echt om vreselijk ongerust te zijn. Maar goed, dat van Nekschot is toch ook echt gebeurt, om een paar tekeningen.... Nee, in een vrij land leven we al lang niet meer.

La Bailaora | 24-06-12 | 02:27

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 02:21
Hopelijk stemt 100% op Fleur, dat scheelt dure dagen qua onderhandelingen.
Of moet ik je herinneren aan die '100 dagen' wat een pure blamage bleek te zijn.

necrosis | 24-06-12 | 02:24

@Parsons | 24-06-12 | 02:19
Ik ook, bij mijn vorige tegel. Teveel info. Feind hört mit. En dan heeft het nog amper met die zandbak-theologie te maken.

Stormageddon | 24-06-12 | 02:23

@Parsons | 24-06-12 | 02:23
Ghe.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 02:23

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 02:21
Dat dus. Eens.

Parsons | 24-06-12 | 02:23

@necrosis | 24-06-12 | 02:16
Onzin, 12 september gaat *niets* veranderen. Trap niet in de val van schijnverkiezingen en nepvrijheid. Je bent slaaf. Net als ik. En dat ben je 13 september ook nog.

Parsons | 24-06-12 | 02:21

@Uw Verzekeringsadvis | 24-06-12 | 02:16
Ik ben goed op de hoogte van 'Wassenaar', daar kijken of denken ze niet anders, ze hebben gemiddeld meer geld, da's het enige verschil.....

necrosis | 24-06-12 | 02:21

@necrosis | 24-06-12 | 02:16
Helemaal niets gaat er veranderen na 12 september. Zelfs niet als niemand gaat stemmen, en ook niet als 100% op Fleur Agema stemt.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 02:21

@Stormageddon | 24-06-12 | 02:07
Ik ben al meer dan eens gewaarschuwd, dus ik ben mijn toon al gaan matigen. Feit is dat het eindeloos dreigen in de praktijk blijkt te werken. Zelf bij mij. En nee, niet vanwege mijn lijf en goed, maar vanwege de mensen in mijn directe omgeving die zich zorgen maken. Whatever the reason ook moge zijn, feit is dus dat het loont om openlijk te dreigen uit naam van een pedofiele toverkabouter.

Dat ik dit nog mag meemaken.

Anno 2012.

(Warrige tegel? Klopt - heb de helft weggelaten)

Parsons | 24-06-12 | 02:19

Iemand trek in een bitterballetje?
*vetput aanslingeren doet*

necrosis | 24-06-12 | 02:18

@necrosis 02.09
In Wassenaar kijken we iets anders aan tegen luitjes in Assen e/o moet u ook weten.

Uw Verzekeringsadvis | 24-06-12 | 02:16

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 02:08
12 September komt steeds dichterbij....
Dan kunnen de mannen zich onderscheiden van de jongetjes, knulletjes en kereltjes!

necrosis | 24-06-12 | 02:16

@Uw Verzekeringsadvis | 24-06-12 | 02:03
Zijn je polissen net zo dubbel als je comments?
Ga je schamen!

necrosis | 24-06-12 | 02:09

@Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 01:44
De onderdanen pikken alles. Vroeger werd hun wijsgemaakt dat het Gods wil was dat de koning jaarlijks een deel van de opbrengst van het land nam en hun dochters neukte voor deze gingen trouwen. Tegenwoordig zijn er nog wat christenen die dat van dat door God aangesteld graag geloven, maar voor de rest van het volk volstaat het op TV te verkondigen dat belastingen op een of andere manier goed zijn tegen armoede of goed voor het milieu. Of de gezondheid. Of vrede, whatever. Om en nabij de 100% van de mensen is te dom om te kakken en slikt dus alles wat op TV wordt gezegd voor zoete koek.
Het huidige bestel zal het nog wel een tijd uitzingen.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 02:08

@Parsons | 24-06-12 | 01:51
Ik weet. Daarom meld ik het hier ook, dit verdient wel enige aandacht, want ik wil ook gewoon kunnen blijven zeggen en schrijven wat ik wil.
Gedachtepolitie is het sluitstuk van een totalitaire staat. Ik roep hier nog, maar social media doe ik al niet meer. Ben er klaar mee. Alleen nog voor vriendinnen.

Stormageddon | 24-06-12 | 02:07

Die Stormageddon toch, blijkt uit ergens uit Assen e/o omstreken te komen.

Uw Verzekeringsadvis | 24-06-12 | 02:03

@Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 01:47
Ik zit er heel dichtbij, ik heb zojuist een studie 'afwateren' gedaan.
Is bijna hetzelfde als 'watermanagement'...
*melig worden doet*

necrosis | 24-06-12 | 01:56

Omdat de Moto GP een typisch mannending is, volgt hier een typisch mannenlinkje:
www.youtube.com/watch?v=YXD3p_SzdFI&am...
*alvast excuses maakt mocht Rammstein hier nog even binnenwandelen*

necrosis | 24-06-12 | 01:51

@Stormageddon | 24-06-12 | 01:29
Laat ik het anders zeggen - als dat waar is zit zelfs ik er over te denken mijn toon te matigen. En dat geeft geen goed gevoel. Vind ik dan.

Parsons | 24-06-12 | 01:51

@Stormageddon | 24-06-12 | 01:29
Het is een vreselijk verhaal. En ik geloof het ook, al denk ik niet dat ze het meer op tegenstanders van de islam voorzien hebben dan op andere groepen van wie onrust te verwachten is, zoals neonazis of krakers. In hun ogen dan hè, niet dat ik islamcritici gelijk stel aan nazis of krakers. Maar onder de islamcritici bevinden zich ook extreme types. Het is vooral verontrustend dat ze zo schaamteloos openlijk aan de deur komen. Ze verdenken een burger op heel algemene gronden en gaan er toe over deze doodleuk te bezoeken. Het kan ze gewoon niets schelen.

Gelukkig gebruik ik anoniem het WiFi-netwerk van de buurman. Die ik niet ken. En die een grote fan is van alles wat met de overheid te maken heeft. En van de koningin. Oh ja, de koningin. Ik hoor hem iedere dag het Wilhelmus zingen.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:47

Als het Koningshuis zo belangrijk is voor Nederland, waarom is er dan geen Koningsheid Studie??

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 01:47

@necrosis | 24-06-12 | 01:36 |
Het wordt inderdaad nog veel erger, mensen zijn te rijk en teveel mensen liggen heel de dag in hun nest.. Het blijft het werk volk voor de koning, dus wat doe je dan.. Geld afpakken van het volk (Bilderberg) Dan gaan ze weer respect hebben voor het koningshuis etc.. Flikker toch op.. Mensen zijn te slim geworden.. Let op mijn woorden, er zal enorm bezuinigd gaan worden op onderwijs etc.. Worden de onderdanen alleen maar slimmer van..

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 01:44

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:32
En het circuit. Het is het enige circuit custom made for bikes ter wereld. Nergens kunnen ze zulke snelle bochten draaien als op Assen. Dat heeft Jaap Timmer toch goed gedaan in al die jaren, geen concessies aan auto's, karts en andere ongein.
Isle of Man is een straten-circuit, dat is gewoon een rondje eiland. Spectaculair, absoluut ongeschikt voor MotoGP.

Stormageddon | 24-06-12 | 01:42

@Stormageddon | 24-06-12 | 01:35
Ik ben het volledig met je eens, maar als 'men' iets leukers 'uitvind' dan neuqen, blijf ik het toch gewoon doen.
*iets met hormonen roeptoeteren doet*

necrosis | 24-06-12 | 01:39

@Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 01:31
Dat 'kwartje' is nog altijd goedkoper dan de steun aan Griekenland, en binnenkort Spanje.
En geloof het of niet, Jan-Kees spaart niemand, al laat ik '100% hetero' op mijn reedt tatoeëren!

necrosis | 24-06-12 | 01:36

@necrosis | 24-06-12 | 01:32
Ik ook, maar het went nooit, eigenlijk. Terwijl je wéét hoe ze je bespelen en hoe je bespeeld wordt.
De kut is het machtigste wapen ter wereld. Kan geen JSF tegenop.

Stormageddon | 24-06-12 | 01:35

@Stormageddon | 24-06-12 | 01:20
Mooi was die tijd.

De TT van Assen is voor het motorracen (op twee wielen) wat de Grote Prijs van Monaco is voor het (open wiel) autoracen, wat de Epsom Derby is voor thoroughbred paardenracen, wat Wimbledon is voor tennis. Goed, er is de Isle of Man TT, maar die is hors concours.

De reputatie van de TT Assen lijkt vooral gebaseerd op de oude dagen. Mooi dat Assen bij de coureurs uit de MotoGP nog steeds favoriet is. Zal ook met het publiek te maken hebben.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:32

@Stormageddon | 24-06-12 | 01:25
Ik heb jaren aan ervaring met vrouwen, ik ben niet zo snel bang.
Maar je moet natuurlijk je strategie kunnen aanpassen, stel je voor dat je die Rotterdamse agente tegenkomt....

necrosis | 24-06-12 | 01:32

@necrosis | 24-06-12 | 01:27 |
Mij gaat het om het kwartje dat ik al 10 jaar extra per LITER betaal.. "het is tijdelijk, zei KOK" en nu zeggen ze.. "Kom op mensen het is maar 11 cent" Flikker toch op!! Tijdelijk is in mijn ogen 3 maanden, en niet voor altijd.. We worden Dus Geneukt zonder dat we erom vragen.. en Iedereen vind het goed.. Als Homo kan ik nog kiezen wie me naait, ik laat me alleen niet tegen mijn zin in NAAIEN dat is Verkrachting!!

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 01:31

@Parsons | 24-06-12 | 01:21
Het is zo vreemd dat ik het dus wel geloof. Want je verzint het niet. En er zijn nu eenmaal genoeg idioten die internet afstruinen om beledigd te worden, die weblogs en persoonlijke profielen afstruinen naar teksten die ze beledigend vinden om aangifte te kunnen doen.
Immers, een oud-commissaris van Politie heeft bij P&W ooit beweerd dat PVV-stemmers het land uit moesten en gemold moesten worden? Ziedaar de rechtvaardiging. Er zijn meer Volkerts in dit land dan die ene die (nog) vast zit.

Stormageddon | 24-06-12 | 01:29

@Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 01:23
Het goedkoopste land (qua benzine) is Venezuela, daar gooi je je tank vol voor $7, maar dan moet je Chavez, de Venezolaanse Roemer, op de koop toe nemen.
*twijfelen doet*

necrosis | 24-06-12 | 01:27

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:19
Het is een echte stad. Een kleine stad, maar wel een echte stad. En inderdaad, mijn Alma Mater was aldaar.

@necrosis | 24-06-12 | 01:19
Als algemene tip moet je altijd oppassen voor alle vrouwen. At first they pretend they don't give a fuck. Then they'll play a mindfuck, and after they have let you fuck them they'll fuck you up.
Maar als je dat eenmaal weet dan gebruik je dat in je voordeel natuurlijk.

Stormageddon | 24-06-12 | 01:25

Oke, Maar laten we het over iets serieus houden.. DenHaag houdt ons voor dat het kwartje van KOK er niet afkan.. Terwijl dit een tijdelijke maatregel zou zijn en iedereen weet dat Nederland het duurste benzine land is...
Laten we echt zo over ons heen lopen zo als de VVD en D66 wil?? Geef ons Godverdomme het kwartje terug!!

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 01:23

@Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 01:18
Zit er überhaupt iets boven Groningen?
(muv de waddeneilanden....)
*randstedelijke vlag hijsen doet*

necrosis | 24-06-12 | 01:22

@Stormageddon | 24-06-12 | 01:17
Ik vind het een dermate vreemd verhaal dat ik het eigenlijk niet wil geloven.

Parsons | 24-06-12 | 01:21

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:16
Tja... Dat was de tijd dat de vluchtstrook van de A28 vol stond met niet-betalende toeschouwers.

Stormageddon | 24-06-12 | 01:20

@Stormageddon | 24-06-12 | 01:15
Zijn er nog vrouwen waar ik voor op moet passen?

necrosis | 24-06-12 | 01:19

@Stormageddon | 24-06-12 | 01:09
Vooruit. Ik ben er nooit geweest, maar het zal wel een echte stad zijn. Oude universiteit. Jouw alma mater toch?

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:19

@necrosis | 24-06-12 | 01:13
"er gaat niets boven groningen" en het stukje er onder is ook al Niets...

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 01:18

@Parsons | 24-06-12 | 01:14
Oh dat. Nee, je weet natuurlijk nooit of het klopt, maar je vertelt dat niet zomaar.

Stormageddon | 24-06-12 | 01:17

www.youtube.com/watch?v=cLRFy2R7uc8

Lang filmpje over de TT 25 jaar geleden. Het lijkt wel de prehistorie. Vanaf 5'47" een vraaggesprek met Kork Ballington, een Zuidafrikaanse coureur. Een interview au naturel zoals dat nu ondenkbaar zou zijn. Ballington had een seizoen vol pech, met een gebroken pols. Het ging nu beter, althans, hij kon in ieder geval weer een biertje vast houden! En dan dat oude circuit: op 8'35" zie je koeien vlak naast de baan.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:16

@necrosis | 24-06-12 | 01:13
Het is een prima stad. Er wonen enkele exen van me.

Stormageddon | 24-06-12 | 01:15

@Stormageddon | 24-06-12 | 01:11
Nee ik bedoel die TL die je aanhaalde.

Parsons | 24-06-12 | 01:14

@Stormageddon | 24-06-12 | 01:09
De stad Groningen is geweldig, al was het maar omdat @fuckje er woont!

necrosis | 24-06-12 | 01:13

Hans Hillen | 24-06-12 | 01:00.

Wat zal u een zwaar leven lijden.
Gaat het niet vervelen?
Hele dagen als azijnpisser te moeten slijten?
Uw reacties in aanmerking genomen, leidde zelfs Daniël in de leeuwenkuil een beter leven.

WizzAd | 24-06-12 | 01:12

@Parsons | 24-06-12 | 01:10
Dat feestje op het Everloo heb ik met eigen ogen aanschouwd, want ik had daar ook een feestje (niet hetzelfde feestje). Of bedoel je dat niet?

Stormageddon | 24-06-12 | 01:11

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:07
De stad die ik bedoel ligt dichter bij Assen dan de afstand tussen mijn woonplaats en Assen.
Zo beter?

necrosis | 24-06-12 | 01:11

@Stormageddon | 24-06-12 | 00:45
Eén bron is...

Of denk je dat het waar is?

Parsons | 24-06-12 | 01:10

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:05
Soms ga je met minder goede gevoelens uit elkaar....

necrosis | 24-06-12 | 01:09

@Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:07
Groningen is vlakbij.

Stormageddon | 24-06-12 | 01:09

@necrosis | 24-06-12 | 01:02
En ik heb even Google Maps geraadpleegd, maar een stad vlak bij Assen? Dan is "vlakbij" ruim gedefinieerd.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:07

@WizzAd | 24-06-12 | 01:05 | + 0 -

Bedankt voor de tip. Heel waardevol.

Hans Hillen | 24-06-12 | 01:07

@reageerbuis | 24-06-12 | 00:57
Hoezo loser (met één 'o')?
Ze zouden bij de Duitse grens juist blij moeten zijn met echt Hollandsch intellect:)

necrosis | 24-06-12 | 01:06

@necrosis | 24-06-12 | 01:02
Waarom zorgen? Het is toch een ex? Iemand uit het verleden, die dus geen rol meer speelt. Nooit begrepen waarom mensen zo krampachtig doen over exen.

Dmitri Dmitrievitsj | 24-06-12 | 01:05

Hans Hillen | 24-06-12 | 00:49.

Als Chaggerijntje ooit eens mocht komen te overlijden, dan moet u er vooral zorg voor dragen dat u Terpentijnzeikertje wordt.

WizzAd | 24-06-12 | 01:05

@necrosis | 24-06-12 | 01:02
Ach, ik kom wekelijks ex-dinnetjes tegen. Dat gaat nu eenmaal zo. Is altijd beetje ongemakkelijk, maar dat hoort erbij. C'est la vie.

Stormageddon | 24-06-12 | 01:04

@Stormageddon | 24-06-12 | 00:52
Ik maak me meer zorgen dat ik een ex-dinnetje tegen kom uit een nabij Assen gelegen stad....
En nee, geen NAW!

necrosis | 24-06-12 | 01:02

@Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:55
Het schijnt vaker voor te komen. Bottehond, VanFrikschoten en meer oudgedienden van alhier. Frik legt een zwartboek aan.
twitter.com/VanFrikschoten/status/216...
Ik schrik daar wel van. Dat de AIVD een oogje houdt op Voorpost en NVU en dat soort idioten, kan ik nog een klein beetje begrijpen, maar daar vallen deze heerschappen niet onder. Ze zijn fanatiek, maar niet gevaarlijk.

Stormageddon | 24-06-12 | 01:00

@WizzAd | 24-06-12 | 00:53 | + 0 -

Jij kent de chaostheorie zeker niet? Alles heeft met alles te maken. Ook Gijsbert en Assen. Assen en Brand, kijk, daar heb je het al.

Hans Hillen | 24-06-12 | 01:00

Zie net dat Harrie Verbon, hoogleraar te Tilburg, een eigen blog heeft. Over 'Slechte mensen'. In zijn blog neemt hij onder andere graaiers in de publieke sector de maat: harrieverbon.blogspot.nl/2012_06_01_ar... Maar ook Eurofielen vindt ie zo te zien niks.

Hans Hillen | 24-06-12 | 00:57

@necrosis | 24-06-12 | 00:50
Als Randstedeling ben je natuurlijk bij voorbaat al een loosert. Maar probeer met dat voorrecht wel te leven ;)

reageerbuis | 24-06-12 | 00:57

@Hans Hillen | 24-06-12 | 00:51
De waarheid wordt ons vaak in sprookjes verteld en voorgespiegeld. Spreekwoorden, gezegdes en sprookjes zijn vaak dieper en schoner van waarde (d.i. moraliteit) dan we denken.

AntiSoof | 24-06-12 | 00:56

@Stormageddon | 24-06-12 | 00:45 | + 0
What the Fuck.. Ik heb me ook moeten verantwoorden bij de Pliesie over dat ik gay ben en Een hekel aan moslims heb.. Meerdere mensen hier??

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:55

Hans Hillen | 23-06-12 | 20:35.

Wat heeft Gijsbert Ruiter met Assen te maken?
Er ligt meer dan 300 km. tussen Assen en Haelen.
U wenst Assen, het grootste ééndaagse sportevenement in Nederland, met een benzine(bommen)smijtende idioot in Limburg te vergelijken?
Over onzin gesproken.........

WizzAd | 24-06-12 | 00:53

@necrosis | 24-06-12 | 00:50
Als je maar geld uitgeeft, dan buigen ze als knipmessen voor je. En tijdens de TT wordt Assen overspoeld door oudere rijpere hoeren. Maak je geen zorgen.

Stormageddon | 24-06-12 | 00:52

@AntiSoof | 24-06-12 | 00:47 | + 0 -

Ik heb altijd de vage hoop dat mensen kunnen denken en daarom NIET handelen als mieren. Maar helaas. Het blijft schokkend dat mensen van publiek geld graaien. Waarschijnlijk ook nog mensen die anderen vermanend toespreken over futiliteiten.

Hans Hillen | 24-06-12 | 00:51

100% Ontopic:
Zouden er straks op de TT van Assen ook oudererijperevrouwen rondlopen in strak leren broek?
En zijn inwoners van Assen een beetje aardig voor eenvoudige randstedelingen als ik?

necrosis | 24-06-12 | 00:50

@Stormageddon,
Ja dat het nu beyond 1984 is was mij ook al duidelijk.

AntiSoof | 24-06-12 | 00:49

@Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:43 | + 0 -

Je zou denken: er moet toezicht komen. Het nare is: er is toezicht. Alleen hebben toezichthouders die functie alleen maar voor hun cv en bijverdiensten. Leuke is dat die Molenkamp ook nog eens ruim 2 ton oprotpremie heeft meegekregen (eh ... gouden handdruk)van de Raad van Toezicht, Koos Janssen dus. Beiden CDA. Beiden betaald met belastinggeld. Amarantis had 30.000 leerlingen, per leerling ontvangt een school ca. 7.000 euro. Dat is al 210 miljoen euro. Nou zullen ze nog wel flink wat krijgen uit andere potjes en natuurlijk schoolgeld. Dus op hoeveel zit je dan totaal? 250 - 300 miljoen? Enfin, achteraf bleek dat van al dat geld maar 40% voor onderwijs werd ingezet. Sterk toch.

Hans Hillen | 24-06-12 | 00:49

@Hans Hillen | 24-06-12 | 00:40
Je kunt het net zo goed de mieren kwalijk nemen dat ze de luizen uitzuigen. Zo is de natuur nu eenmaal.

AntiSoof | 24-06-12 | 00:47

We zouden het ook even over recherche in Twente kunnen hebben. Donderdag hadden ze een feestje op het Everloo in Rossum. Heel veel Citroëns C3 op de parkeerplaats. Leasebakjes, waarschijnlijk. Maar goed, dat heeft er niet zoveel te maken, diezelfde recherche heeft vanochtend een huisbezoekje aan iemand gebracht vanwege een mening en een klacht daarover. twitter.com/#!/Nienkemper
Dat is toch wel redelijk schandalig. #1984

(Past wellicht beter in het vorige topic, maar dat leest geen hond meer.)

Stormageddon | 24-06-12 | 00:45

@Hans Hillen | 24-06-12 | 00:40
Ik ben om, er moet Politiek Politie komen!!!

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:43

Met alle respect Geenstijl.nl.. Wij als reaguurders nemen het even over.. Heeft iemand nog een beter onderwerp? Elke text is welkom..
Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:31 | + 0 -
.
Ja hoor, zo viel het mij op dat de falende bestuurder Karin Verkerk, die een half jaar geleden onderwijsgroep Amarantis moest verlaten wegens slecht bestuur, nog geen maand later weer is ingehuurd door hetzelfde Amarantis als extern adviseur: nl.linkedin.com/pub/karin-verkerk/24/8... Apart toch. De andere falende bestuurder, Bert Molenkamp, zit alweer hoog en droog als voorzitter van het College van Bestuur bij een andere organisatie. In mei 2012 zei hij op te stappen - na een onthullende reportage van Zembla. Maar meneer zit er nog steeds: nl.linkedin.com/pub/bert-molenkamp/9/1... De falende voorziter van de Raad van Toezicht van Amarantis, dhr. Koos Janssen, tevens burgemeester te Zeist, is nog steeds burgemeester te Zeist. Kan allemaal, want volgens Koos heeft hij heel goed toezicht gehouden: www.rtvutrecht.nl/nieuws/797930 De bestuurders zijn allemaal van het CDA btw.
.
Kijk, dat valt mij dan op. Onderwijs en Zorg, blijkbaar van hetzelfde laken een pak.

Hans Hillen | 24-06-12 | 00:40

@AntiSoof | 24-06-12 | 00:38
Zowel voor een hetro als een Homo.. Hoort het bij het leven..

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:39

@Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:36
Jeetje, zo bekeek ik dat nog niet. Euhhh... Lekkur?

AntiSoof | 24-06-12 | 00:38

@AntiSoof | 24-06-12 | 00:33
Inside Job, welke man wil dat nou niet :)

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:36

@Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:31
Die lui bij GeenStijl geven vaak blijk van een bepaalde genialiteit. Misschien is less nu more? Datte we kunnen lullen over alles en nog wat? Ik zag bv net een docu... Inside job... Wauw, zetg ik maar. Platoons geweld.

AntiSoof | 24-06-12 | 00:33

Met alle respect Geenstijl.nl.. Wij als reaguurders nemen het even over.. Heeft iemand nog een beter onderwerp? Elke text is welkom..

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:31

3.50 voor een normaal biertje, en dan kijken naar een brommer race.. Nee Dank u.. Tom staal er zit nog iets bruins onder uw onderlip.. Slechtste LAte Night topic van geenstijl van het afgelopen jaar!

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:15

Veel Reacties voor een onderwerp van 20:27 en als avond topic gebruikt wordt.. effe doorlezen..

Crematorium-de-Asbak | 24-06-12 | 00:09

M'n zwager gaat daar volgende week met een collega flyers uitdelen van hun begrafenisonderneming. Ze nemen ook een paar kisten mee met prachtige airbrushtekeningen van motoren.

Rideo Ergo Sum | 23-06-12 | 23:38

Lekker stekkie onder die electriciteitsmasten. Word je vanzelf gek.

Dr.Phlox | 23-06-12 | 23:35

@Dr.Thorvaldt | 23-06-12 | 22:52
Sinds de Oude Tol, Witterhaar en de Vennen zijn verdwenen is het niet meer wat het was.
Ik rij er nog wel eens langs, over een deel van het oude circuit naar Laaghalerveen, dat was inderdaad wel een mooier rondje. Maar ja, tijden veranderen.

Stormageddon | 23-06-12 | 23:04

TT Assen das war einmal de baan vernaggeld, ziet er nu net zo uit als alle andere banen, en dan willen ze het ook nog naar de zondag brengen, nog meer eenheidsworst.

Dr.Thorvaldt | 23-06-12 | 22:52

@Stormageddon | 23-06-12 | 22:15
Zoals eerder gezegd: ben nogal verwend. Woon in het midden dus alles binnen loopafstand en meeste 7 dagen open:
www.iens.nl/restaurant/amsterdam?a=*De...

Godsammekraken | 23-06-12 | 22:46

@Godsammekraken | 23-06-12 | 21:53
Die Italiaan zit er nog steeds. Touché en de Gulle Gans zijn redelijk nieuw, De Stadstuin is er minimaal 10 jaar en de Hertenkamp bestaat al zolang ik me kan herinneren.
Hoe dan ook, als het op een maandag was dan ben je in bijna heel Nederland zowat verneukt, want dan is zo'n beetje alle horeca gesloten, op de snackbarren en shoarmatenten na. Dan had je ook buiten de stad geen enkel restaurant getroffen die open was.

Stormageddon | 23-06-12 | 22:15

richting it oost'n ???? je bedoeld richting het Noord,n aangezien assen maar een 25 km van Grunn ligt.

lady blabla | 23-06-12 | 22:08

Hoe de milieumaffia ook al het motorracen minder leuk heeft gemaakt door de geluidsnormen telkens aan te halen (filmpje laatste 15 seconden: de motoren "glijden" karakterloos voorbij).

Chiant | 23-06-12 | 22:00

"richting it oost'n". Man man wat weer een dom gelul. De A28 gaat toch echt naar het noorden richting Groningen. Het oosten van Nederland is Twente. Dat is de A1. Het oosten is nog eerder de Achterhoek dan de kop van Drenthe die ongeveer bij Assen begint. Meestal denken domme westerlingen ook dat Twente en de Achterhoek hetzelfde zijn. Nou nee dus. En Assen is dus het noorden.

De TT week was een dood saai familie festijn geworden. Er mocht geen motor Assen in en een lange sliert kinderen met ouders sleepte zich langs de braderie naar de kermis. Tegenwoordig proberen ze er weer een beetje een motor evenement van te maken. Misschien volgend jaar maar weer eens een keer kijken. Daar in het Noorden!

bbbachstra | 23-06-12 | 21:59

@Stormageddon | 23-06-12 | 21:41
Herinner me nog op "de Markt" te hebben gestaan bij een ietwat bedenkelijke Italiaan. Verder was alles dicht. Lokalos deelden mij mede dat het verder van die markt af aleen maar minder werd. Was 6-7 jaar geleden. Maar goed, ben ook verwende aap.

Godsammekraken | 23-06-12 | 21:53

@Godsammekraken | 23-06-12 | 20:48
Dat is dan toch minimaal 25 jaar geleden, toen was er in Assen inderdaad weinig te halen, op Chinees en patat na, ik kan je vertellen dat de laatste tijd behoorlijk is verbeterd. Hotel de Jonge had het wel, maar nu ook niet meer. Je kunt tegenwoordig uitstekend happen in De Gulle Gans, De Stadstuin, Touché, De Hertenkamp. Het echte culinaire werk in Drenthe zit weliswaar buiten Assen, maar je kunt er tegenwoordig prima een vorkje prikken.

Stormageddon | 23-06-12 | 21:41

Oneindig veel respect voor die vrijwilligers die op Assen rondlopen trouwens! Zonder hen zijn ZAC, KNMV cup en andere evenementen gewoon niet haalbaar..

Daff | 23-06-12 | 21:35

Er is nog wel een nieuw filmpje van Gijsbert met deels nieuwe beelden. Vooral de slappe wijkagent en die vette blonde agente zijn goed in beeld. Die blondine komt amper over het hekje. Wat een vertoning. www.l1.nl/video/uitgebreid-verslag-en-...

Hans Hillen | 23-06-12 | 21:24

@Kaas de Vies | 23-06-12 | 21:07

Vertel maar. Ik verveel me, dus dat geraaskaal van jou kan ik wel ff aanhoren.

brutus68 | 23-06-12 | 21:18

@Kaas de Vies | 23-06-12 | 21:07
Zolang het maar geen naaktfoto's van uw zelf zijn.Of was attfhdetv of zo

miko | 23-06-12 | 21:08

Taeke is gewoon cool , lekker relax op een camping gaan staan twee weken voordat de TT gaat beginnen .

Eurotokkie | 23-06-12 | 21:08

@miko | 23-06-12 | 21:04 | + 0 -
Oh ik heb nog een mooie verhaal, maar dat mag ik vast niet vertellen van brutus68

Kaas de Vies | 23-06-12 | 21:07

Laten we dit draadje ook wegleiden van dat brommer gepiel.

miko | 23-06-12 | 21:04

@Godsammekraken | 23-06-12 | 20:57
Nee hoor,ik denk dat het gewoon inschattings foutje was.Men dacht dat deze meneer niet op deze manier zou reageren en dat hij uiteindelijk uit zichzelf zou verdwijnen met het verlies op zijn huis op de koop toe.Maar soms heel soms blijkt de gewone man het niet te pikken. De overheid mag wel oppassen dat Gijsbertje niet de Mohammed Bouazizi van Nederland word.

miko | 23-06-12 | 21:03

@Hans Hillen | 23-06-12 | 20:35
Hij zal waarschijnlijk langer zitten dan de twee overvallertjes in den haag.Ik verwacht met het geregelneuk en beschermen van uitschot in Nederland dat er nog wel meer Gijsbertjes zullen komen.

miko | 23-06-12 | 20:59

@Hans Hillen | 23-06-12 | 20:47
Ik kreeg zeer sterk de indruk dat Gijsbert wet en feiten achter zich heeft maar dat bestuurders en andere machthebbers geen trek hebben om die tokkievrijstaat aan te pakken. Op de beweringen van Gijsbert werd niet ingegaan en ook lichaamstaal sprak boekdelen. Naar goed katholiek gebruik wordt er dan wat geritseld en gekonkeld waar Gijsbert de Hollander zich helaas niet bij neer wilde leggen. Ben zeer benieuwd naar uitgebreid verslag van dit hele verhaal en dan met name weerwoord gemeente.

Godsammekraken | 23-06-12 | 20:57

brutus68 | 23-06-12 | 20:54 |

Assen ---> Den Helder is slechts een kleine stap...

lldbhnger | 23-06-12 | 20:56

@brutus68 | 23-06-12 | 20:54
Ach ja, de liefde he!, maar moet zeggen dat de zee ook heerlijk is. Het ligt alleen zo'n pokke end van de bewoonde wereld :P

De_Assenaar | 23-06-12 | 20:55

De_Assenaar | 23-06-12 | 20:50 |

Den Helder? -medelijden heeft-

brutus68 | 23-06-12 | 20:54

Godsammekraken | 23-06-12 | 20:48 |

Eetcafe De Witterbrug (vlakbij van der Valk) daar moest je zijn...

lldbhnger | 23-06-12 | 20:53

@ Godsammekraken, je had naar Hotel De Jonge moeten gaan ;)

De_Assenaar | 23-06-12 | 20:51

TT Assen is zijn charme helemaal kwijtgeraakt. Over geregisseerd, tot 20 á 25 jaar geleden was dit een heel rauw evenement met schitterende taferelen, de Zwarte cross is slechts een slap aftreksel van de ooit zo gave TT!

lldbhnger | 23-06-12 | 20:51

Ik moet zeggen dat ik deze te gekke week echt ben gaan missen, woon sinds 2 jaar in Den Helder en de TT feestweek is gewoon de bomb !

De_Assenaar | 23-06-12 | 20:50

Hans Hillen | 23-06-12 | 20:47

Gijsbert spreken zal de komende tijd wat lastig worden, vrees ik...

brutus68 | 23-06-12 | 20:49

Moet het toch even kwijt:
Assen, hoofdstad van Drenthe. Ooit was ik op een woensdag bij klant te Assen en zou daar de nacht doorbrengen bij Van Der Valk. Daar dineren was uiteraard geen optie dus onbevangen en goedgeluimd toog ik na afloop van de werkdag naar het "Centrum". Had me voorgesteld daar wel een eetcafe te vinden met schappelijke daghap danwel (altijd goed) kipsate. Na 1 uur en 45 minuten rondsjokken en herhaaldelijk locals bevragen bleek toch dat ik een inschattingsfout gemaakt had. Ben geeindigd aan de mexicano + vieze frieten. Nooit meer Assen.

Godsammekraken | 23-06-12 | 20:48

@Kaas de Vies | 23-06-12 | 20:40 |

Dat heb ik gelezen. Maar het zo leuk zijn als Tom langs gaat. Om het verhaal nog eens van Gijsbert en vrouw te horen. En als morele steun.

Hans Hillen | 23-06-12 | 20:47

@Hans Hillen | 23-06-12 | 20:35 | + 2 -
@Godsammekraken | 23-06-12 | 20:37 | + 1 -

Het schijnt dat zijn vrouw niet opgeeft en alsnog een hek geplaatst wil hebben.

Kaas de Vies | 23-06-12 | 20:40

Mooi. Een man moet wat wanneer zijn vrouw met vriendinnen van de yoga op Ayurvedische wandelvakantie in Tibet is.

zovoklets | 23-06-12 | 20:39

Wanneer gaan we onderbuikschuiven?

Kaas de Vies | 23-06-12 | 20:37

@Hans Hillen | 23-06-12 | 20:35
I'll second that!

Godsammekraken | 23-06-12 | 20:37

Nog 1 1/2 week te gaan in Assen zonder TT. Ik vind het een prestatie.

Godsammekraken | 23-06-12 | 20:37

Leuk hoor. Maar kan Tom even langs in Haelen. Ik ben benieuwd hoe het met Gijsbert Ruiter en zijn vrouw gaat.

Hans Hillen | 23-06-12 | 20:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken