achtergrond

Geenstijl

Tom Staal & de tsunami aan oranjereclame

oranjemanplop100.jpgReclame is cool. Reclame is centjes en centjes zijn vetcoole auto's vol benzine, verkansies naar een ver land met een CO2-vliegtuig en kookwijntjes van 14 euro. Kortom; wij hartje reclame. Maar het was wel heul erg dit jaar met alle oranjemeuk. In krant, op televee, in de super, op de Pioneer. En dan nog voetbalplaatjes, fruppies, beessies, geluksvogels, ringies, gijpies, kippies. Fuk, zelfs de zonsondergangen waren oranje. Je zat af en toe echt te juichen voor de buisch als die klote-Zalando of die "anale ongemakken" weer eens voorbij kwamen. Maar GeenStijl, waarom was er dit jaar zo'n explosie aan oranjereclame, en semi-lollige inhakerts? Check die cijfers dan bij reclamekolonel (buiten dienst) Michael van Os. Dat is toch niet meer normaal? In een ultieme poging ook een informatieve aflevering van het EK Journaal te maken, zocht onze GSTV-man Tom Staal het eens haarfijn voor u uit. Ook met deskundologen Gonnie Spijkstra en Marc Bennink en alle "boodschappers 45-88" op het onvolprezen Onderbuikslotermeerplein in 020-Noord. PLOP PLOP.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.