Griekse neonazi's vallen asielzoekers aan
De tadziki heeft de ventilator geraakt in Patras, Griekenland. Zwart geklede stokkendragers van de Gouden Dageraad (21 zetels) van holocaustontkenner (⚑) Nikos Bloksnorros marcheren richting een leegstaande fabriek vol illegale immigranten. De aanhangers van de hakenslang zijn de creatieve importmethoden van gelukszoekers al een tijdje beu. Alles is namelijk op in Griekenland. Niks meer te halen. De trigger was een steekpartij waarbij een Afghaan een Griek doodstak. Eindstand van de Asielnacht: 22 arrestaties, 3 gewonde agenten, onbekend aantal burgergewonden. Pica's hier, vids hier en een mooier alternatief voor Ingeborg Beugel ter plaatse in Souflakistan hier.
Reaguursels
InloggenDaphne zonder een woord gezegd te hebben al 100x Ingeborg. Maar ze heeft wel een rare oorlel. si0.twimg.com/profile_images/18551316...
De Griek heeft de massa import getolereerd van de overheid en de andere kant op gekeken zolang de overheid redelijk goed was voor het volk. Nu laat men daar de hele middenstand als een baksteen vallen en heeft men schijt aan diezelfde overheid. Let op mijn woorden, dit gaat ook nog deze kant opkomen. Economische malaise haalt het slechtste uit de mens!
Ik hoop dat ik ongelijk had in mijn laatste post, alleen ben ik daar niet zeker van ........ Helaas
Er komt ws een burgeroorlog in de hele eurozone. Ik juich het niet toe, maar daar waar de mensen hun kinderen niet meer te eten kunnen geven, wordt een zondebok gezocht. Twee mogelijkheden: europa wordt een kalifaat of moslims worden massaal vermoord / uitgezet. Moord is vreselijk, maar gezien de omstandigheden en de stemming helaas niet onrealisisch. De toekomst (vooral voor mijn drie dochters) baart me zorgen.
En daar gaan onze belastingcenten heen?
Mogen wij weer blij zijn met Greet. Die houdt de boel mooi vredig bij elkaar.
fijn dat ik het aantal nazi's op GS nu kan bijhouden via mijn vorige plemp.
We staan nu op 8, daar winnen jullie fascisten de oorlog niet mee.
Zit hier bijna te janken achter mijn beeldscherm om al die mensen die deze nazi's aan het verdedigen zijn. Hoe komen jullie erop om deze mensen te verdedigen? Waarom zien jullie niet hoe erg ze zijn? Durf tegen deze mensen te zijn, denk nog eens na.
@Patrick_Bateman | 23-05-12 | 12:33
Ik ken Griekenland onvoldoende. Maar wat je schrijft klinkt heel plausibel. Ik merk het zelf ook in NL, dat er nú veel meer ergernis is dan zo'n 10 jaar geleden over rondhangende immigranten zoals Somaliers en Roemenen. Mensen trekken het steeds minder goed. En hier is het precies zoals in Griekenland: de zittende macht heeft de zeer bewust de andere kant op gekeken en mensen die de problemen wel signaleerden stelselmatig weggezet als racist. Nu zie in Griekenland waar dat toe kan leiden.
Ik maak niet graag een Godwin, maar dit soort rellen doen me toch wel denken aan de ontevredenheid in de jaren 30 van de 20ste eeuw.
Zo zie je toch maar waar economische ellende en armoede toe kan leiden, zelfs in Europa anno 2012.
Ronman2k | 23-05-12 | 08:57
Daar moet ik toch ook wel erg aan denken hoor. En helaas, ik kan het mij nog voorstellen ook.
Patrick_Bateman | 23-05-12 | 12:39 | + 3 -
En we hebben er weer een die het goed aan het praten is. Dat is nu juist het probleem, ook als er redenen zijn is dit de foute keuze en zijn deze mensen FOUT.
De omstanders vinden het ook blijkbaar niet erg dat daar een zooitje bruinhemden loopt.
@ alle asiel zoekers haters
net alsof jullie niet naar belgie zouden verhuizen als daar de uitkering hoger is dan het loon dat je in NL ontvangt...
* iedereen is hypocriet*
Komop redactie. Leegstaande fabriek vol met illegalen??
@realistisch_denken, als ik iedere dag weer op moet staan om te werken dan wil ik er ook iedere dag weer meer voor kunnen kopen. Zo niet dan blijf ik net zolang liggen als jij.
@iedereen. Ik ben voor iedereen die niet tegen mij is. Als Bloksnorros ons hier mee helpt, laat hem dan maar lekker begaan. Wat heb ik aan een levende Afghaan? Dat is niets meer dan een toekomstige zelfmoord terrorist.
WirMachenMusik | 23-05-12 | 13:30
Welnee, deze Griekse 'bruinhemden' zijn een incident. En bovendien de schuld van Wilders.
Dit is natuurlijk dweilen met de kraan open. Het is al lang duidelijk dat de Grieken dit immigratieprobleem niet zo 1-2-3 gaan oplossen. De grens met Turkije moet hermetisch worden afgesloten, met enkele zwaar bewaakte controleposten. Daar komen namelijk vrijwel alle immigranten Europa binnen. Anders is heel Europa, met name Noordwest-Europa, straks net zo hard aan de beurt. Want vanuit Griekenland is het eigenlijk alleen nog maar de Balkan door. Hoe denk je dat al die Ter Apel kampeerders hier gekomen zijn? Dan moet je niet gaan dweilen, dan draai je de kraan dicht.
Dat zou normaal gesproken voor PvdA, GL en D66 voldoende reden zijn om te pleiten voor stopzetting van de steun aan Griekenland ;-)
Patrick_Bateman | 23-05-12 | 12:39
Precies, zoals de slinger van de klok krijg je een natuurlijke tegengestelde reactie (wel een analoge klok dan).
Het resultaat van 40 jaar wanbeleid en de andere kant opkijken door de EU en Europese regeringen. Griekenland is ons vooruit in de ellende maar wanneer in andere landen ook de crisis echt toeslaat staat daar hetzelfde te gebeuren.
@ kaskoeskielewan | 23-05-12 | 12:36 |
Absoluut, en natuurlijk is een groep fascisten de macht geven niet de oplossing, het is levensgevaarlijk, maar ik kan het mij voorstellen dat het voor veel mensen daar de enige keus lijkt om de boel weer de juiste kant op te laten gaan.
Patrick_Bateman | 23-05-12 | 12:33
Zit wat in, maar de economische malaise is gewoon de druppel die de emmer doet overlopen.
De meeste hier lijken de aanname te doen dat de economische malaise de hoofd oorzaak is dat 'de grieken', opzoek naar een zondebok, op de fascisten stemmen, maar dat is redelijke misvatting van de situatie.
Al jaren heeft Griekenland een groot probleem met illegalen immigranten waar de zittende macht te weinig aan gedaan heeft.
Veel wijken in Athene waar je vroeger de hoofdprijs voor een huis betaalde zijn nu vervallen en overspoeld door illegale immigranten.
Gezellige pleintjes zijn nu een permanente verblijf plaats geworden voor groepjes Afghanen, Pakistanen en Afrikanen.
Illegale straat prostitutie en roofmoorden zijn schering en inslag geworden, en de zittende macht heeft er NIETS aan gedaan, sterker nog, ze hebben het land ook nog eens financieel naar de afgrond geholpen waardoor er veel mensen nu geen baan, geen pensioen en daarboven op dus ook geen meer veiligheid hebben.
Als de enige ploeg die hier maar iets aan wil doen een groep fascisten is, even daar gelaten of dit de juiste keuze is, dan kan je er donder op zeggen dat ze veel stemmen gaan winnen.
Ik zou zeggen, ga eens een rondje door Athene rijden en met wat grieken praten, dat geeft je wellicht een hele andere kijk op de zaken..
Hé, maar dat vernenigde Europa was vlg de Eurofielen toch zo goed voor iedereen? Want het is een garantie dat er nooit meer oorlog tussen de landen komt en altijd vrede... peace for immer. Oh wacht.... burgeroorlog, dat kan natuurlijk nog wel.
-weggejorist-
Griekenland is voor veel illegalen ook niet het eindstation. Het fungeert slechts als poort en tijdelijke verblijfplaats. Voor veel illegalen is de eindbestemming Noord-Europa (met name Duitsland en Engeland).
In Zuid-Europa valt op zich niet zoveel te halen. De omstandigheden zijn in de Zuidelijke landen niet eens zoveel beter dan in het verlaten thuisland.
Schijnen veel mensen te vergeten. Zuid- en Oost-Europa zijn in veel opzichten nog achtergestelde gebieden met nog steeds veel armoede.
Kunnen gaan lesgeven in Ter Apel.
They took our jobs! of zoiets? iemand al een oplossing voor domheid bedacht?
het racisme en geweld tegen autochtonen, DOOR allochtonen doet JOU niets? .... Vreemd!
gaffelbaard | 23-05-12 | 11:27 | + 1 -
Dat doet me wel wat. Ik heb geen aanwijzingen dat het georganiseerd is en een geweldsspiraal tot de mogelijkheden behoort.
Dat zat er dik in, de onstandigheden in Griekenland doen me aan die het Duitsland van na WO1 (Republiek van Weimar) denken. Uitzichtloze armoede van Duitsland.
Dat de Grieken de straat opgaan en armlastige ´vluchtelingen´ aanvallen is een logisch gevolg.Als je zelf niets hebt wil je niet met onbekenden delen.
Als Noord/Europa al zijn geld naar de zuidelijke landen heeft overgameekt krijg je hiet hetzelfde. En dan is het wachten op de moslim broederschap om lekker te gaan roeren.
Europa wordt klaar gestoomd voor geweld door de idiote eurofiele megalomane politici.
pius | 23-05-12 | 11:51
Een gratuite jij-bak, da's pas doorzichtig en dus ridicuul. Weet je zeker dat je niets tegen Shalome hebt?
Het word steeds gekker hier.
a; Kijk daar lopen nazi's met wapens die het recht in eigen hand nemen.
b; Ja maar de Turken zijn ook slecht bezig.
a; Dat is een ander onderwerp, klopt misschien maar marcherende fascisten die mensen gaan molesteren moeten we toch niet willen.
b; Je mag de Grieken geen fascisten noemen, foei!
@denk.toch.eens.na | 23-05-12 | 12:00
Het generaliseren heeft gaffelbaard in ieder geval goed onder de knie.
gaffelbaard | 23-05-12 | 11:34 | + 1 -
Ik verdraai uw woorden niet maar geef u wel een voorbeeld van u denkwijze.
U wilt groepen aanpakken om hun individuen en dat is fout. U steunt mensen die de holocaust ontkennen. En u wijst u zondebok aan en schuift alle problemen op hun af. U bent al bijna een neo-nazi alleen u weet het zelf niet.
-weggejorist-
CIDI, kom er maar in... Oh nee wacht, deze ontkenner is geen moslim.
@Shalome | 23-05-12 | 11:03
Je relativering en duiding is ridicuul in deze. En doorzichtig. Weet je zeker dat je niets tegen buitenlanders hebt?
@Shalome | 23-05-12 | 11:03
Je ziet het echt niet he? DE grieken zijn geen fascisten. De idioten in dit filmpje zijn wel fascisten. Idioten die precies zoals in nazi duitsland het recht in eigen hand nemen en voor een politieke partij "werken".
Die hond blaft precies goed mee op 0:15
@denk.toch.eens.na | 23-05-12 | 11:26
Je geeft een echt typische moslim-reactie. Als de reactie niet leuk is, en men op de teentjes getrapt is, verdraait men je woorden (Zucht).Het ging NIET over een boer!
Goed, voor alle duidelijkheid dan maar --> 'Een AFGHAAN die een buschauffeur vijf keer met een mes stak..' (zie link hiervoor van nu.nl).
Heel eng. Zo begon het in Nazi Duitsland ook in de jaren dertig van de vorige eeuw.
@Politiekrelativist | 23-05-12 | 11:05
Dus de holocaustontkenning doet je wel wat, maar de discriminatie en uitsluiting van, het racisme en geweld tegen autochtonen, DOOR allochtonen doet JOU niets? .... Vreemd!
gaffelbaard | 23-05-12 | 11:22 | + 0 -
Deze partij ontkent de holocaust en doet precies wat de nazi's deden, ze zoeken zondebokken. Als u zo'n partij wil steunen vind ik u volstrekt gestoord.
Ik heb op die link geklikt, maar bent u nu ook van plan om alle boeren die iemand neersteken op te jagen met hooivorken? Er zijn rotte appels bij alle groepen mensen, daarvoor hoeft niet de hele groep op te draaien.
Fijn om te weten dat er in Nederland ook nog genoeg mensen rondlopen die zo weer neo-nazi worden als ze daar zin in hebben. Nu zijn ze gelukkig zo laf dat ze alleen een minnetje in durven drukken.
@denk.toch.eens.na | 23-05-12 | 11:02
Jawel! Die partij kan je wel steunen (als je een griek bent, tenminste).
Enne, wat die Afghanen gedaan hebben? Dat maakt WEL uit!
Klik ook even op de link bij Shalome | 23-05-12 | 11:03
Tja, hebben jullie nu je zin EU? Door al die waanzin is extreem links en rechts hard in opkomst in Griekenland.
Cut em loose en laat ze uit de Euro. Met een zwaar gedevalueerde munt kunnen ze er zelf weer wat van maken. Geeft ook rust binnen de rest van de EU.
Shalome | 23-05-12 | 11:03 | + 0 -
Dus de holocaustontkenning doet je niks verder? Vreemd...
Politiekrelativist | 23-05-12 | 10:05
Hou je hoofd helder. Onze opvang van Afghaanse immigranten is volkomen onhaalbaar voor Griekenland. Onderdak, geld, hulp, rechtshulp en bovendien psychische behandeling. Toch moet er weer eentje een buschauffeur doodsteken. www.nu.nl/binnenland/2817114/aanvaller...
Zie welk warm badje wij bieden aan Afghanen die hartstikke kierewiet zijn, en hoe ze zich ondanks alles opstellen. Laat staan hoe de situatie in Griekenland is. Maar blijf de Grieken rustig fascisten noemen hoor. Dat woord staat binnenkort synoniem voor: 'Burgers die zich niet overhoop willen laten steken'.
Verbaast met echt dat er op GS nog steeds mensen zijn die die nazi's verdedigen.
Het maakt niet uit wat die Afghanen hebben gedaan, deze partij kan je niet steunen.
Onderwerp met veel "haken" en ogen.
Maar nu hebben we onze bankiers als zondebokkies.
ikreaguurdusikbesta | 23-05-12 | 09:24
Met als verschil dat die echt schuldig zijn. Een individuele immigrant heeft geen effect op de economie, een bankier die even een paar miljard vergokt wel.
Straks ook in NL.
Ben ik blij dat ik een zéér gedegen training heb gehad, en al wat gevechtservaring heb, kan ik straks wat doekoes bij zo'n boekhoudertje ophalen, en er voor zorgen dat ze hem nooit meer vinden. ;)
Of de boekhoudertjes in Den Haag grijpen nu in, en zorgen voor zijn eigen burgers, dan blijft de rust voorlopig gehandhaafd.
-weggejorist-
ff mijn Britt moment: Maar de Grieken zijn toch ook buitenlanders???
-weggejorist-
@vetkleppert | 23-05-12 | 09:00
En nu ze niet uitgezet zijn en kunnen worden, wat nu?
Kutvolk die Grieken, laat ze gaan werken ipv rotzooi trappen...
@Shalome | 23-05-12 | 09:28 | + 2
Als ik het goed begrijp, is de PvdD dus in focus. Ik ga straks het programma maar eens lezen.
en nog steeds denken dat ze alles kunnen maken
BerendB | 23-05-12 | 09:52
Moreover, deze illegalen zijn door Turkije getrokken. Turkije is toch zo booming? Daar is meer werk dan in Griekenland. Alleen peinzen de Turken er niet over om deze mensen op te nemen en schuiven de hete aardappel gewoon door.
Dat is iets om je over op te winden, in plaats van over zogenaamd fascistische Grieken.
Maar ik heb er nu eenmaal wat op tegen dat de Griekse burgers als neonazi's/fascisten worden weggezet. Dat zijn ze namelijk niet.ls nu met illegalen uit heel achtergebleven regio's.
Shalome | 23-05-12 | 09:57 | + 0 -
www.athensnews.gr/portal/1/55509
Godwinalert. Ik weet niet, ik geef holocaustontkenners liever niet het voordeel van de twijfel bij de vraag of het nazi's zijn.
www.youtube.com/watch?v=yXy7f17GXtQ&am...
8% van de stemmen.
@Kaas de Vies | 23-05-12 | 09:53
Dat ze hun woede (nog) niet botvieren op de veroorzaker in hun parlement komt voort uit een zwaar minderwaardigheidsgevoel. Ga maar na, als jij jarenlang te horen krijgt dat je er geen verstand van hebt, en dat zij wel weten wat goed voor je is, ontstaat er een soort van collectief "Zij zullen het wel beter weten" gevoel.
De meute (meestal ouderen) is nog opgegroeid met het idee dat je hoe dan ook respect moet hebben voor het gezag, hoe dom die ook zijn, en handelen. De laatste generatie's denken anders en uiten zich anders, het misplaatste respect en de tolerantie vallen weg.
En dat is in deze tijden misschien maar goed ook.
Elk era krijgt z'n eigen helden,zullen we maar zeggen.
@deministerpresident 10:00
Op zijn minst kun je zeggen dat het ESM controversieel is onder de kiezers. Zelfs als je de Telegraaf-factor er tegenaan gooit.
BerendB | 23-05-12 | 09:52
Nee man, je uitgangspunt is verkeerd.
De Grieken ranselen geen illegalen af - dat hebben ze met de 1 miljoen Albanezen die hun land zijn binnengestroomd immers ook niet gedaan, of wel?
Het zijn deze nieuwe illegalen die de Grieken afranselen, ondersteboven zetten en leegschudden. Hun motto is immers dat wanneer je niet krijgt wat je wilt, dat je tot geweld overgaat (in plaats van terugkeren, zodat je niet naar geweld hoeft te grijpen).
Het is alleszins begrijpelijk dat de Grieken dat niet langer accepteren. Het is al een wonder dat ze dat zo lang hebben verdragen.
Het is iig positief dat de politie aan de goede kant van de streep staat. Hopelijk blijft dat zo.
"Dat geld komt met rente terug!" Famous last words...
tipo | 23-05-12 | 09:58
Duidelijke cijfers maar ook wel logisch bij de Telegraaf. Dat is nou niet echt representatief voor heel NL. Ik denk dat de cijfers dan wel wat naar beneden gaan
Klassieke verdeel en heers, de veroorzakers van de crisis lachen aan de zijlijn.
Maar was de relhond er ook?
En dan nu: "Wat u zegt":
76% vindt het ESM-kort geding tegen de Staat geen onzin.
78% vindt het ESM de belangrijkste inzet van de verkiezingen.
75% vindt dat een nieuw kabinet en een nieuwe Tweede Kamer pas over het ESM mag beslissen.
50% denkt de Wilders het ESM-kort geding wint.
66% denkt dat de economisce schade wel meevalt als NL uit de EMU treedt.
76% is tegen het ESM.
www.telegraaf.nl/watuzegt/wuz_stelling...
Reinaert | 23-05-12 | 09:46
Agreed, agreed.
Maar ik heb er nu eenmaal wat op tegen dat de Griekse burgers als neonazi's/fascisten worden weggezet. Dat zijn ze namelijk niet. Ik wil niet zo boud stellen dat Europa=beschaving en de verderop gelegen regio's per definitie verwilderd, maar de illegalen komen echt uit buitengewoon.. ehm... exotische streken met compleet andere gedragspatronen. Dat laat zich beslist niet met elkaar mengen, laat staan nu Griekenland zo goed als failliet is.
Want ga na dat er 1 miljoen Albanezen in Griekenland zijn binnengekomen na de val van het communisme. Nou, dat zijn bepaald geen lekkertjes hoor. Maar toen had je nog niet van die toestanden zoals nu met illegalen uit heel achtergebleven regio's.
@Suubi Musajja | 23-05-12 | 09:06
Vergaande maatregelen nemen uit angst. Waar hebben we dat eerder gezien?
-weggejorist-
Shalome | 23-05-12 | 09:47
Superinteressante ontwikkelingen inderdaad. Ben zelf ook al druk aan het leren kweken. Heb mijn tuin inmiddels tot een grote moestuin gemaakt. Mijn kinderen leer ik het ook. Ik vrees dat zij deze kennis van zelf verbouwen hard nodig zullen hebben!
@Beëlzebul | 23-05-12 | 08:51
-
Triest dat jij zelfs nog op een aantal pluskudo's kan rekenen voor deze slechte opmerking. Oproepen tot geweld altijd -1.
@deraderendraaien | 23-05-12 | 09:37 | + 3 -
Inderdaad, heel veel mensen zijn daar vrij naief in.
Maar ik snap niet waarom ze de verkeerde aanpakken, als je dan toch je volkswoede ergens op wil richten, doe het dan op de beleidsmakers.
@deraderendraaien | 23-05-12 | 09:45
Echt waar? Roemer met Lubbers op terras? Het moet niet gekker worden! Als die christenhonden nu maar eens hun plek zouden kennen: marginaal. En je geloof laat je thuis. Dat is privé en hoort NIET in de politiek. Daar baseer je je op feiten en niet op sprookjes...
Dus: alles best in de regering, stem op wat je wil, zolang de C van christen maar niet in de partijnaam staat.
En OT: erg hoor, die Grieken
@Shalome | 23-05-12 | 09:35
Knokploegen die specifiek doen wat een politieke partij wil zijn fout. Wat mij betreft valt daar geen discussie over te voeren. Vandaag ranselen ze de illegalen af en morgen hun politieke tegenstanders. Ik kan me een geval herinneren waar dat gebeurt is. Het ene deel eindigde in Nürnberg het andere in Dachau.
Wie dit goed wil praten heeft echt iets niet begrepen.
Rare mensen, Grieken zijn toch ook buitenlanders?
@fubaar2012 | 23-05-12 | 09:44
Ik lees nergens de Elite.
deministerpresident | 23-05-12 | 09:41
Er is nog een andere ontwikkeling gaande in Griekenland waar niet over wordt geschreven. Namelijk dat inmiddels werkloze hoogopgeleiden (en ook niet hoog-opgeleiden) de stad verlaten. Van de 8 miljoen Grieken wonen er 5 mil in Athene.
Er is een tendens waar te nemen dat die Grieken de stad verlaten enop het platteland niks anders doen dan aardappels verpoten of tomaten en uien. Dat is een razend interessante ontwikkeling.
Ofwel: de Grieken gaan echt back to basics en laten los wat ze hadden voor een primair boerenbestaan, om te overleven.
De illegalen die veel geld aan mensensmokkelaars geven, kunnen dat geld gebruiken voor dezelfde soort overlevingsstrategieen. Want dan kan er zomaar een nieuw soort economie vanaf het platteland opbloeien, see? Maar nee, ze gaan naar een ander land in de hoop op gouden bergen. En gedragen zich vervolgens als hufters omdat ze geen sleutel krijgen van een leuk flatje plus invulling van aanverwante dromen.
Iemand moet die roze zeepbel van ze toch eens gaan opblazen.
Heeft iemand een link met info voor mij over Afghanen in Griekenland. Dan kan ik zelf beslissen wat ik er van vind. Nazisme is fout maar wat als die Afghanen er echt een teringzooi van maken?
@Shalome | 23-05-12 | 09:33
Er is wel een brandweer alleen functioneert die kennelijk niet zoals het zou moeten. Dat er dus af-en-toe met emmertjes gewerkt word snap ik ook wel, maar het is op de lange termijn natuurlijk niet de meest handige oplossing.
Op deze manier huppel je van incident naar incident en daar heeft niemand wat aan. Illegalen moet je in mijn optiek oppakken, ophokken en bij eerste gelegenheid het land uit sodemieteren, ze zijn tenslotte niet voor niets illegaal. Dat zou overigens ook voor Nederland moeten gelden maar ook hier lopen ze over het algemeen los rond.
Waarmee de cirkel al weer rond is want het feit dat illegalen los rond mogen lopen heeft ook weer te maken met EU-betweters die menen dat illegalen ook rechten hebben. Nou, die hebben ze wat mij betreft *niet*, afgezien van héél basale opvang (achter prikkeldraad).
@jezouermoevanworden | 23-05-12 | 09:27
Emiel Roemer zat gister heerlijk met CDA prominent Lubbers op een terrasje om de volgende Coalitie met het CDA en VVD te smeden, onder het genot van een biertje.
De EU heeft er ook werkelijk alles aan gedaan om een nieuwe voedingsbodem te creëeren voor nazis. De sociale onrust waarvoor men telkens waarschuwt indien we niet meedoen met reddingsplannen en voortschrijdende gedwongen assimilatie der economiëen is juist de boosdoender. De EU, ooit begonnen als een goedbedoeld en goedbedacht, instituut voor verregaande samenwerking binnen Europa op heel veel terreinen tot wederzijds profijt is verworden tot een dwingend monster dat voor niets stopt. Het meest fundamentele recht wordt mensen afgenomen... het recht op zelfbeschikking. Alleen een opstand kan dit terugbrengen... het is m.i. de enige optie die ons rest.
@deraderendraaien | 23-05-12 | 09:37
volgensmij had ik het toch echt over jan modaal tot aan de elite...
misschien word het tijd voor een bril?
-weggejorist-
deraderendraaien | 23-05-12 | 09:37
Inderdaad. Goed verklaarbaar, het zijn uiteindelijk de primaire behoeftes waar je voor gaat vechten en die je niet wil delen met anderen. En dan krijg je uiteindelijk over een paar jaar een enorm neo-nazi blok in het EP en kunnen ze hun beleid Europees uitvoeren. Prachtig dat Europa!
@fubaar2012 | 23-05-12 | 09:35
En dit alles ter meerdere eer en glorie van de elite en de corrupte zakkenvullers?
Laat je nakijken gek!
seven | 23-05-12 | 09:32
Maar illegalen maken de zaken er niet beter op. Let wel: dit zijn mensen uit gebieden waar ze gewend zijn om te knokken. Geld voor huisvesting, werk, scholing en dagelijks leven (wat ze hopen) om ze koest te houden is er niet, dus zetten ze hun gangbare tradities voort en die tradities zijn allesbehalve prettig.
Grieken mogen dan in de penarie zitten: ze zijn niet zo wild als de illegalen die hen overspoelen, mind you.
Ik zie boze burgers die tenminste durven op te staan tegenover de ondemocratische EUSSR; liedjes zingen en marcheren in dat filmpje. Waarom het dan gelijk weer neonazi's zouden zijn?
Wie denkt dat Nederlanders of welk volk dan ook anders zouden reageren als ze het mes op de keel krijgen, en hun kinderen niet meer te eten kunnen geven, heeft het mis en is naïef!
Ook daar ziet de onderklasse de moslim immigratie al jaren als de parasieten die hun brood komen opvreten en hun bezittingen stelen,en hun cultuur verzieken.
Let op wat er straks gebeurt als Spanjaarden financieel over de kling worden gejaagd, en in dezelfde positie worden gebracht als de Grieken. Je kunt erop wachten dat je dezelfde taferelen krijgt als nu in Griekenland, met dank aan Brussel!
En of het opjagen en aanvallen van migranten terecht is of niet, het is wel verklaarbaar.
-weggejorist-
BerendB | 23-05-12 | 09:30
Het engste zijn de illegalen die hun eigen land niet willen opbouwen, maar zich elders opdringen waar geen toekomst voor ze is.
@BerendB | 23-05-12 | 09:30 Het is geen kwestie van 'goedkeuren', maar het zien van een onvermijdelijkheid. Als het parlement niet zorgt voor goede dijken, zal een keer het land overstromen. Daarmee keur ik niet goed dat het land overstroomt, maar het komt door een tekort aan kwaliteit in het parlement. In Griekenland is decenialang de zakken gevuld door parlementariers.
Reinaert | 23-05-12 | 09:26
Goed voorbeeld. Er is namelijk geen brandweer in Griekenland, om je symboliek door te trekken. Dus gaan mensen zelf emmertjes water gooien, in plaats van te blijven toekijken hoe hun huis affakkelt. Hm?
Deze immigranten helpen is uitgesloten, want Greece heeft te veel eigen burgers die verkommeren. Het zou tegen alle logica en natuurwetten ingaan om de illegalen te helpen en de eigen Grieken niet - als je ergens je land mee om zeep wilt helpen, is het met dat soort ingrepen.
In een later plempsel opperde je al dat illegalen het land uitgegooid moesten worden. Indeed. Die verwachtten immers dat ze werden geholpen en opgevangen. Hoe komen ze erbij? Het zou niet mis zijn een effectieve communicatie in hnu thuislanden te verspreiden dat wij niets voor ze kunnen doen, en dat ze beter naar de Bric-landen of Azerbeidzjan kunnen gaan.
@BerendB | 23-05-12 | 09:27
Wat heb je tegen de brandweer?
www.112nederland.nl/data/fotos/2010/01...
Shalome | 23-05-12 | 09:28
Mee eens. Ik roep al tijden dat er 2 of 3 grote blokken moeten komen die heel duidelijk een koers aangeven. Daar wil ik op stemmen. Ik wil niet op een partij stemmen die vervolgens er met een andere partij een potje van gaat lopen maken. Ik heb liever de keuze uit 2, 3 of 4 coalities dan uit al die splinterpartijen. Maar ja, dat is niet zo. We kunnen nu alleen maar ons ongenoegen laten blijken door juist op de kleine partijen te stemmen zodat het echt een teringzooi wordt. Laat de poep maar de vent raken. Dan kunnen we daarna opruimen
Shalome | 23-05-12 | 09:16
Griekenland is gewend geraakt aan een welvaartsniveau gebaseerd op EU-structuurfondsen & leningen wat gewoon onhoudbaar is, en nu moeten ze terug in welvaart. De illegaal brengt vast extra sociale problemen die nu als de laatste druppel ervaren wordt, maar ook zonder hen zat Griekenland nu in deep shit, je kan niet alles op hen schuiven zoals GoldenDawn doet.
-weggejorist en opgerot-
Ratzing. | 23-05-12 | 09:28 |
Het CDA, onder andere onder Balkenende, is allang geen partij meer die voor de hardwerkende Nederlander opkomt. Zij zijn meer bezig met de EU, en het verdelen van subsidies en baantjes aan elkaar.
@Shalome | 23-05-12 | 09:16
Dus volgens jou lossen we het "probleem" wel degelijk op met knokploegen die zelf gaan beslissen waar en wie word neergeknuppeld. Wat ben jij ziek zeg. Ga eens wat vmbo geschiedenis doen aub.
Bah ik weet niet wat ik enger vind marcherende nazi's die terug zijn in Griekenland of de (semi)goedkeuring die ze hier krijgen.
SGP stemmen. LOL. Kun je net zo goed op de Sharia-partij stemmen.
@harry poster | 23-05-12 | 09:21
Niets chronisch, niets terminaals. Gewoon een rimpeling in de geschiedenis.
@ fubaar2012 | 23-05-12
een voortplantingswet instellen ? pardon ?
een wet om politici persoonlijk aansprakelijk te kunnen stellen voor hun miljardenblunders lijkt mij wel wat.
deministerpresident | 23-05-12 | 09:25
Temeer een reden voor kleine partijen als PvdD om alianties aan te gaan met grotere partijen met wie ze meer op een lijn liggen. We kunnen ons niet meer de luxe veroorloven van 'leuk je eigen dingetje doen in de regering'. Die tijd ligt ver achter ons.
@deministerpresident | 23-05-12 | 09:25 | + 0 -
Daarom, dat doe ik nu ook vandaar opeens de "out of the blue" gedachte om SGP te stemmen.
Ik dacht wellicht te lichtvaardig over de andere standpunten van de SGP.
Kaas de Vies | 23-05-12 | 09:12 |
I always advise people never to give advice.
P. G. Wodehouse (1881-1975)
*
Waar ik nog wel aan wil toevoegen dat die 8á9 jaar gristelijk gelul van Bahlekkende alle gristelijke politiek volslagen buiten de tijd doet staan.
Politiek op grond van feiten en niet van uit de waanvoorstelling die geloof is.
@deministerpresident | 23-05-12 | 09:25
Dieren zijn om op te eten en om schoenen en jassen van te maken.
@Kaas, @deministerpresident, @Ratzing.
Kom op Kaas, de SGP... Dat kan echt niet. Niet alleen maar goed voor het mannelijke deel der bevolking. Als rechtgeaarde heaumeau zou ik ook een tweederangsburger worden. Wordt m'n huwelijk dan weer ongedaan gemaakt?
PvdD is een goede suggestie, SP kan natuurlijk ook.
Inderdaad, volgens mij is de SGP helemaal zo'n gekke optie nog niet om op te stemmen. Zoals bij alle partijen zijn er altijd wel punten waar men het niet helemaal mee eens is, maar dor de bank genomen stelt deze partij zich altijd netjes en constructief op.
Marcherende figuren met helmen en wapens in het zwart doodschieten. Altijd en overal.
@Shalome | 23-05-12 | 09:16
Studeerkamertjesgekwaak? Ach, het is maar net hoe je het ziet. Zie ook mijn comment @lijn5. Het is de taak van de overheid om dit soort problemen aan te pakken. Doet die overheid dat niet of niet grondig dan geef je die overheid een schop onder z'n kont. Als jouw huis in de hens staat dan bel je toch ook de brandweer in plaats van zelf met emmertjes in de weer te gaan?
-weggejorist-
vetkleppert | 23-05-12 | 09:21 |
Ik heb me sinds dat ESm eens verdiept in de standpunten van de PvdD en die zijn best wel ok. Probeer je vooroordelen van je af te schudden en ga eens kijken wat deze lui de afgelopen jaren hebben gedaan, waar ze voor, waar ze tegen hebben gestemd. Dan zul je zien dat ze eigenlijk best wel ok zijn. Ok, ze maken zich extra druk om de dieren, dat is misschien wat apart maar uiteindelijk beslissen zij ook over andere onderwerpen mee en daar staan ze verassend dicht bij de standpunten van velen van ons. Ik was in ieder geval verbaasd en overweeg een stem op hun
@Leo_154 | 23-05-12 | 09:21
Maar nu hebben we onze bankiers als zondebokkies.
@vetkleppert | 23-05-12 | 09:21 | + 0 -
Zelfs een ezel kan blijkbaar zien dat het ESM-verdrag niet goed is voor Nederland.
een van de problemen is ook dat ieder figuur het recht heeft zich voort te planten en er ook geen limiet is.
grof gezegd zullen jan modaal tot de rijke stinkers wel realiseren dat 2 kinderen al heel veel verantwoordelijkheid en geld kost.
Deze groep draagt haar steentje ook bij aan de samenleving en de kinderen zullen goed opgroeien in het algemeen.
echter de grote sociale onderklasse, van kutmarokkanen tot tokkies, planten zich als konijnen voort. krijgen subsidies en bijstand betaald door de gewone man.
die grote onderlaag die niks bijdraagd groeit en groeit en haast exponentieel de kosten en problemen die ze daarmee veroorzaken.
laten we maar eens een voortplantingswet instellen, of de subsidie en bijstand afschaffen en koppelen aan belastingkorting of zo.
@lijn5 | 23-05-12 | 09:16
Snap ik, het is hier ten lande tenslotte niet anders. Natuurlijk is het altijd de gewone bevolking die met de rotzooi zit, da's een waarheid als een koe. Neemt echter nog niet weg dat je - hoe groot je frustratie ook is - het heft niet in eigen hand moet nemen. Daar hebben de overheid voor en op die verantwoordelijkheid moet je die overheid als burger dus ook wijzen.
En ja, ik weet dat de overheid meestal zo traag als dikke stront door een trechter is maar uiteindelijk is dat toch de enig werkbare oplossing, zeker op de lange termijn. Je moet er toch niet aan denken dat in iedere stad en ieder dorp knokploegen opstaan die het illegalenprobleem wel 'even' op zullen lossen?
Begrijp me niet verkeerd: ik vind dat illegalen het land uitgesodemieterd moeten worden, liever nog vandaag dan morgen, maar dat is IMHO wel werk voor vakmensen: politie, Marechaussee en als het niet anders kan zelfs het leger. Het doel heiligt de middelen. Mits het wel de juiste middelen zijn.
Als het in jouw buurt opeens stik van de illegale prostitutie, je ouders en grootouders op weg naar de bank worden achtervolgd om vervolgens op de weg terug beroofd te worden, mensen gewoon voor je deur op straat schijten en de politie krijgt niet de middelen of de mogelijkheden om dit aan te pakken, wat zou jij dan doen?
Want dat is dus de dagelijkse realiteit voor veel grieken geworden..
@Kaas de Vies | 23-05-12 | 09:19
Jazeker. Met standpunten als: piep, knor, mekker, balk en loei.
De wereld is ziek, mensen. De vraag die me wel bezighoudt... gaat het om een griepje, iets chronisch of iets terminaals?
Historisch gezien stijgt in tijden van economische tegenspoed altijd het racisme tot ongekende hoogte's.
@deministerpresident | 23-05-12 | 09:15 | + 0 -
Partij van de Dieren.
Is ook een optie.
Bij armoede volgt extremisme.
Of topic, een Joop Alert.
Hoe werkt de moderatie bij Joop.
Als er redelijk snel op een topic gereageerd wordt zal je zien dat het plaatsen langer duurt.
Je zou kunnen denken dat is logisch, want dan moet de moderatie langer lezen.
Welnu, op 3 comments van mij is gereageerd door anderen, maar hun reactie verscheen op het zelfde moment als mijn comments.
Ze hebben er dus op gereageerd terwijl ze nog niet door de moderatie waren.
Dat is apart lijkt me.
Kortom het Joop blog is doorgestoken kaart, met ingehuurde opinie makers, die reageren op gefilterde commentaren voordat ze geplaatst worden.
@SmegmaSmeer | 23-05-12 | 09:15
Vierendelen hoeft niet meteen.
Maar de Klepco guillotinefabriek heeft nog aantrekkelijke aanbiedingen, zoals de Chop 2012, voor slechts 749 gulden.
HoHo. Geen lelijke dingen over Ingeborg Beugel. Heerlijk, Emo-vrouwtjes "gone native" altijd +1.
HoHo. Geen lelijke dingen over Ingeborg Beugel. Heerlijk, Emo-vrouwtjes "gone native" altijd +1.
Reinaert | 23-05-12 | 09:13
Helaas blijven de illegalen niet met hun poten van de burgers af. En dan? Moeten de burgers sitting ducks blijven? Wat een studeerkamertjesgekwaak.
@Reinaert | 23-05-12 | 09:13 Wel heel erg simpel: die asielzoekers wonen niet naast genoemde parlementariers, maar naast 'gewone' mensen die de klappen kunnen opvagen en in de ellende mogen zitten.
zeg maar jansen | 23-05-12 | 09:13 Oh, wacht.
De benzine is natuurlijk ook op.
vetkleppert | 23-05-12 | 08:56
Maar die zitten veilig in ivoren torens, even kijken wie kunnen we nog meer de schuld geven? terroristen, nee geen terroristen in Nederland, ah maar wacht we hebben nog allerlei andere minderheden die dan gegarandeerd de lul zijn. Massaal opstaan om de elite te vierendelen dat is zeldzaam.
Kaas de Vies | 23-05-12 | 08:58
Kom op zeg, ik snap je gedachtegang dat je een correcte partij wil die het beste met het volk voor heeft. Dat heeft de SGP vast wel. Maar helaas alleen voor het mannelijk deel van de samenleving. Totaal ongeschikt. Ik begrijp ook wel dat sharia-bankieren beter is voor de samenleving maar daarmee stem ik nog niet op een moslimpartij. De tegenstand tegen het ESM heeft je verward! Stem dan op de PvdD. Die zijn m.i echt realistisch en hebben het beste voor voor mens en dier en de toekomst van je kinderen. Ik denk dat ik maar daar op ga stemmen!
@Ronman2k
verschilletje is echter dat de burger toen heel slecht geinformeerd was en nauwelijks toegang had tot info.
Ik denk ook dat de gemiddelde EU burger vooral de politiek en financiele wereld (terecht) hiervoor schuldig houdt.
Maar goed, op zich ben ik niet tegen asielzoekers of immigranten maar pas wel canadese/nieuw-zeelandse beleid toe.
Moet er toch niet aan denken dat we geen knappe slimme zuid-amerikaanse dames meer toelaten :')
@KingCharles | 23-05-12 | 09:08
Met het afranselen van asielzoekers en illegalen los je het Griekse probleem niet op, dat probleem moet op parlementaire wijze worden opgelost en staat verder los van het illegalenprobleem.
Illegalen en asielzoekers zijn het probleem van de regering en het bevoegd gezag, daar moet je als burger gewoon met je poten afblijven, hoe ernstig de misdragingen van die groep wellicht ook zijn.
Die bromfietsers hebben hun brommers vergeten. Lopen ze daar met hun helm nog op.
@realistisch_denken | 23-05-12 | 09:05
Wat we nu meemaken zijn niks anders dan de groeistuipen van een snelgroeiende economie. We zijn een tijdje te snel gegroeid, dus nu maken we even pas op de plaats.
@Ratzing. | 23-05-12 | 09:10 | + 0 -
Wat moet ik dan kiezen als ik tegen het ESM ben, tegen Eurobonds, tegen meer EU.
Kaas de Vies | 23-05-12 | 08:58 |
Snapt iemand mijn gedachtegang?
*
Jawel hoor, ik ken wel meer mensen die op grond van hun gedachtegang een foute keus maken.
Waarom zitten er nog geen schuldigen van de crisis achter de tralies? Van de zotte natuurlijk dat het neonazisme weer van de stoffige plank wordt gehaald maar zolang we de falende bestuurders ermee weg laten komen is er onrecht en dus een voedingsbodem voor haat.
Zo zie je, ondanks de honderden miljarden lalalageld blijft er crimineel geweldadig nazituig. Sterker, geef tuig gratis geld en het aandeel tuig groeit. (Zie ook NL) Iets met belonen van slecht gedrag.
@Jan Passant mk2 | 23-05-12 | 09:08
Gewoon toch doen, natuurlijk. Armoede en ellende moet je Europawijd delen.
Ik heb nog niet durven kijken, hoe is dat gevaarlijke stel Eurofielen in ons eigen parlement opgeschoten met het levensgevaarlijke ESM debacle!
Hoe erg de nazi's ook zijn: de misdaden die daar gepleegd worden door asielzoekers is verschrikkelijk. Vrouwen worden aangerand, mensen beroofd, et cetera.. Google het maar eens!
Stuur die immigranten naar Azerbeidzjan. Het bulkt daar van gas en olie en het kan allemaal niet op, blijkbaar.
In Griekenland is niets te halen en het verbaast me niks dat de Grieken voor zichzelf opkomen. Turkse mensensmokkelaars interesseert het geen fluit wat ze de Grieken aandoen met hun illegale praktijken, illegalen zelf zijn mensen die hun eigen land niet willen opbouwen, laat staan iets bijdragen aan een ander land.
Wat moeten de Grieken ermee, met Afghaanse messentrekkers?
Ach, als we straks die 40 miljard betaald hebben kunnen wij ook ergens anders asiel gaan aanvragen als economisch vluchteling. Een tentenkamp in Irak kan best leuk zijn!
@realistisch_denken | 23-05-12 | 09:05
De jaren '70 belde, ze wil haar holle retoriek terug.
We moeten dit land helpen voor het echt uit de hand loopt. De economische klap die de generatie 15-35 jaar heeft gekregen is groot genoeg om een stevig ingredient voor burgeroorlog te zijn. ESM en andere stappen die we kunnen nemen om Griekenland te helpen moeten zo snel mogelijk doorgedrukt worden.
De Europese Unie levert de ideale voedingsbodem voor dit soort ontwikkelingen. Dat gevaarlijk Eurofiele beterweters het tegenovergestelde willen bereiken, dat helpt daar niet tegen. Ondemocratische, goed bedoelende regenten met een socialistische insteek veroorzaken de grootste rampen.
Uit goede bedoelingen zijn de beste en de langste oorlogen ontstaan, de rokerigste schoorstenen liepen op goede bedoelingen. Regenten moeten gecontroleerd worden door de onderbuiken van de massa (=democratie). Of anders maar door hun hooivorken.
En weet je nou wat de kern is van het probleem. Hebzucht van de mensen hier. Altijd maar groei willen en meer willen kunnen kopen. Hierdoor gaan banken en bedrijven, waar de meeste mensen werken rare dingen uithalen. Waardoor er even groei komt en werknemers de laan uitgestuurd worden. Richt je tot de bedrijven, waar je misschien wel werkt en je eigen hebzucht. De mensen die het slecht hebben, hebben hier nou juist niks aan bijgedragen. Het zijn juist de mensen aan de top, dat zijn de zakkenvullers.
@Kaas de Vies | 23-05-12 | 08:58
Die gedachtengang snap ik maar al te goed. Ik heb hier al eerder betoogd dat de SGP feitelijk de enige écht integere partij in wijlen het Koninkrijk der Nederlanden is.
Toegegeven, sommige standpunten zijn anachronistisch en eigenlijk aan revisie toe, dat maakt dat ik in de praktijk niet snel op de SGP zal stemmen, maar afgezien daarvan vaart men een heldere en eenduidige koers.
realistisch_denken | 23-05-12 | 08:54
Naast buitenlanders moet je ook domme Hollanders meerekenen, die het zo met zichzelf getroffen hebben.
D66 naar ik aanneem .
@ik doe ook mee | 23-05-12 | 08:58
Nee, ziek figuur. De meeste PVVers hadden liever gehad dat die mensen gewoon waren uitgezet.
Nikos Bloksnorros en z´n helfdhaftige leeghoofden pakken het niet al te slim aan: het aanvallen van op zich onschuldige illegalen is niet meer dan simpele symptoombestrijding.
Als Bloksnorros écht iets wil veranderen zou 'ie beter het parlement aan kunnen vallen want dáár zitten de lieden die verantwoordelijk zijn voor de toestand in het land.
Maar ja, dát zal wel weer te ingewikkeld zijn.
Dat hebben we toch afgekocht al die problemen met 40 miljard?
Dit is 1 van de zeldzame momenten in mijn leven dat ik zeg wat ik ga stemmen.
Maar goed. Ik denk dat ik SGP ga stemmen en ik beveel mensen dit ook te doen.
Voor mij is de SP uit den boze.
Op de PVV wordt toch wel gestemd, maar als de PVV groeit dan zullen ze wel weer zeggen dat we tokkies en onderbuikers zijn.
Als de SGP schrikbarend groeit. Kunnen ze niets zeggen, want het is een vrij correcte partij.
Snapt iemand mijn gedachtegang?
Dit is toch wat menig PVV-er zou willen zien in Ter Apel (voordat het fatsoenlijk werd opgedoekt zoals vanochtend in het nieuws is).
Ik maak niet graag een Godwin, maar dit soort rellen doen me toch wel denken aan de ontevredenheid in de jaren 30 van de 20ste eeuw.
Zo zie je toch maar waar economische ellende en armoede toe kan leiden, zelfs in Europa anno 2012.
Catherine says:
May 22, 2012 at 10:39 pm
I live in Patra and all I can say is about time. We are too scared to walk our own streets, get mugged in broad daylight and our kids cant even ride their bikes. i have rental property near the factory that cannot be rented out because people are afraid of the Afghans. My mum had to move into the centre (rent a house when she has her own home) because she was too afraid to live in our own property. Enough is enough. If the Afghans cannot respect our town, they can leave. They are visitors here and should repsect that. Its a disgrace to see such a small town in ruins.
Ik hoop ontzettend dat we dit soort taferelen hier niet gaan meemaken. Maar als het toch gebeurt, laat de boze menigte zich dan op het binnenhof storten en niet op andere slachtoffers.
We gaan een hete zomer tegemoet. Dergelijke rellen kunnen we ook hier verwachten.
*studieboeken over urban guerilla maar weer eens opzoeken doet
Altijd makkelijk om buitenlanders de schuld te geven, wel een beetje dom.
@realistisch_denken | 23-05-12 | 08:52
Ah, de eerste wathebbewehettochgoedhierwin.
geweld jegens anderen is altijd fout in dit soort zaken.
maar het is wel een feit dat de europese regeringen te lang (foute) asielzoekers en in te grote getalen hebben toegelaten terwijl de samenleving en economie dit niet meer kon opvangen. Als het dan ff slecht gaat dan is er maar een kleine vonk nodig om het kruidvat te laten exploderen.
Hetzelfde zie je ook in nederland en andere westerse landen.
teveel andere culturen toelaten die weinig bijdragen of moeite doen om te integreren maar wel voor problemen zorgen.
je moet hulp geven op locatie en niet de halve wereld toelaten.
anderzijds worden welwillende asielzoekers/immigranten wel de lul, zoals een noord-koreaan die door een domme fout geen examen vwo meer mag doen.
Sjonge jonge.. Alsof die asielzoekers er iets kunnen doen aan de toestand in Griekenland. Naar die Nazi's hoeft mijn geld niet. Al vind ik het gewoon prima om een zak met geld te sturen, als ik zie wat ik allemaal thuis heb staan hebben we het in Nederland toch wel heel goed.
-weggejorist en opgerot-
Gelukkig doet onze overheid alle moeite om ons via de socialistische wet van de communicerende vaten ook op dat niveau te krijgen.
Makkelijk om anderen van onbeschaafdheid en fascisme te beschuldigen voordat we zelf het punt bereikt hebben dat we niets meer te verliezen hebben. Maar daar wordt op alle mogelijke manieren aan gewerkt.
Die vrouw op 0.38 haha. Die is geliefd! _O-
Als Bloksnoros aan de macht komt blijft in ieder geval de poort naar Europa aan die kant goed dicht.
Kom er maar in, Daphne!
Even buitenparlementair 40 miljard in de partijkas storten van die Neo´s. Heil Oiropa !
En niet alleen asielzoekers. Tegenwoordig krijg je ook klappen als je Nederlander bent. Zet die geldstroom eens stil. Dat zal ze leren.
En Aristoteles zag dat het goed was..*zucht*!... De grieken zijn de nieuwe nazis en hun hoofdkwartier resideert in Brussel.
Lijkt wel oude pekela op grote schaal....
Als mensen honger krijgen, worden de hooivorken uit het vet getrokken...
REAGEER OOK