Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tofik Dibi nieuwe Femke van GroenLinks?

tofikdibipadje534.jpgHet koninginnendrama bij de GroenLinkse fijnstofblazers begint epische vormen aan te nemen. Na het vertrek van onderkoningin Ineke van Gent, de aanzwellende geruchten over de Stekker uit Sap, en de komst van het Brusselse luxepaard Kathelijne Buitenweg, heeft zich een nieuwe kandidate aangemeld voor het lijsttrekkerschap. Tofik Dibi. Jawel, Tofik de Pofik, bekend van Het iPadje Incident, vuige protestacties op de Dam, makkelijke grappen over Dikke Mensen en het trollen van Vlaamse haatbaarden. Medewerkers van de GL-fractie maakten vanavond bij de huisomroep van GroenLinks de kandidaatstelling van Tofik bekend. Feli Dibi. Op naar de drie zetels. Update: Oepsie. Kandidaat Tofik heeft een probleem. Vandaar dat meneer even een paar dagen in de onderduik zit.

Reaguursels

Inloggen

Ja, laten ze svp die uit de hand gelopen knakworst als lijstrekker nemen, is Volkert van der Graaf geen betere kandidaat?

oude Schaterhand | 08-05-12 | 22:04

minimá-armezusvan.. | 08-05-12 | 15:49 |
LOL

lanexxx | 08-05-12 | 20:05

Das weer nieuw, een import-lijsttrekker.

biscaya | 08-05-12 | 18:28

ik denk dat tofik uit de politiek wil en een aan kinderen wil beginnen. gewoon lekker thuis zitten en voor de kindertjes zorgen, beetje winkelen, hoofdoekvouwcursus volgen, iftar-maaltijden helpen mee voorbereiden, teennageltjes elke dag bijwerken en lakken, voeten met henna beschilderen, snor laten staan enne....

minimá-armezusvan.. | 08-05-12 | 15:49

-weggejorist-

Grafdelver. | 08-05-12 | 15:31

Is Tofik nu een Marokkaan of een Berber?

Goedzo | 08-05-12 | 14:11

Overigens lekker democratisch en open enzo weer van Legergroen-Rechts, die regels over het geheimhouden van zaken. Zo blij dat ik al vroeg heb geleerd dat GroenLinks dat vooral alleen in naam is.

Lyrthion | 08-05-12 | 12:41

Een moslim die Vlaamse Haatbaarden trolt, emo-politiek met succes bedrijft en verder heel goed is in fact-free politics. Bovendien getekend door Gregorius nekschot. Je zou toch verwachten dat dit vanwege originaliteit en recalcitrantie extra stemmen trekt onder de reaguurders :)

Lyrthion | 08-05-12 | 12:38

Hij is een spoedcursus "debatteren tegen Wilders zonder te gaan huilen" aan het volgen.

doskabouter | 08-05-12 | 11:52

Misschien tijd om even in het politieke verleden van deze meneer te gaan duiken (Turke arbeidersbeweging, Internationale Socialisten). We willen wel weten op wie we stemmen, tog?

subsidistan | 08-05-12 | 11:49

Heeft iemand al 'ik zou haar doen' geroepen?

bft | 08-05-12 | 11:12

Is ie even een zwangere vrouw in elkaar aan het beuken?

Ad Hominem | 08-05-12 | 11:01

Een Plofkip groeit zo hard dat ie na twee weken niet meer op z'n eigen poten kan staan.

Jan Gordelroos | 08-05-12 | 10:58

necrosis | 08-05-12 | 08:04 |
Dit hier is voor mij ook zo'n boosmaakbericht en dan vooral omdat ik nog nergens had gelezen dat dat praktijk was:
------------------------
BREDA - Het is afgelopen met kortingen op boetes voor buitenlandse vrachtwagenchauffeurs. (250 Voor Polen tegen 1900 voor Nederlanders voor dezelfde overtreding)
www.telegraaf.nl/binnenland/12080915/_...

WirMachenMusik | 08-05-12 | 10:49

Didi>>>>>>Sap

This is huh, wow | 08-05-12 | 10:36

Ik kan altijd wel om Tofik lachen!

M-Bozz | 08-05-12 | 09:51

Het zou me niet verbazen als Dibi nog gewoon in de kast zit, we hebben het hier wel over een moslim he.
.
En Mariko Peters doet die ook nog mee?

Onderbuik | 08-05-12 | 09:45

tigger nitty | 08-05-12 | 08:25 | + 2 -

Wat kun je nog van zo'n geflipt iemand verwachten? Oh wacht, een boek natuurlijk...

eerstneukendanpraten | 08-05-12 | 09:37

"Eerdere bewuste publieke bekendmaking kan uitsluiting van de kandidatenprocedure betekenen. Daarover beslist het partijbestuur."
We hebben met Marrrriko Peterrrrrs gezien hoe dat binnen de partij gaat. De ene wordt nog gelijker behandeld dan de ander.

Schoorsteenveger | 08-05-12 | 09:32

@necrosis | 08-05-12 | 08:57
Zogenaamd de gehele fractie achter het akkoord ammehoela! Dat gelooft toch zeker niemand.

deraderendraaien | 08-05-12 | 09:06

@deraderendraaien | 08-05-12 | 08:52
Het zou me niets verbazen als je nog gelijk hebt ook, ik zie steeds meer politici die de handdoek in de ring gooien.
Wat weten zij wat wij niet weten?
*aluhoedje vouwen doet*

necrosis | 08-05-12 | 08:57

Tofikje zal deze bekendmaking wel gedaan hebben in overleg met z'n slimme fractievoorzitter.

Sap wil weg van dat Kunduzakkoord en the best way om dat zonder gezichtsverlies te doen,en nog enigszins geloofwaardig over te komen, is met een nieuwe fractieleider. Jammer voor Sap dat van Gent daar niet in trapte.

deraderendraaien | 08-05-12 | 08:52

@Heau even | 08-05-12 | 08:41
Mag jij vinden, wat vind je trouwens van de reaguurders die fappen op 'the Femster'?
Die zou ik namelijk nooit doen, al kreeg ik een miljoenmiljard.

necrosis | 08-05-12 | 08:46

necrosis | 08-05-12 | 08:38
Het komt niet meer als verrassing, echter telkens weer als een schok.
Ineke, ik zou er nog geen dode bunzing tegenaan gooien.

Heau even | 08-05-12 | 08:41

@Heau even | 08-05-12 | 08:14
Ik ga al een paar jaar mee in de panelen, dit komt toch niet als een verrassing?
En ontopic: ik hoop dat Sap op mag zouten, ik zit niet te wachten op linkse politici die hun steun geven aan een (soort van) oorlogsmissie, puur en alleen omdat Wilders tegen was.
Die missie helpt echt niet!
We leiden nieuwe Al-Qaida strijders op of mensen die juist vermeende Al-Qaida strijders willen vermoorden.
Afghanistan is het zwaard van Damocles voor GL.
Nu D'66 nog....

necrosis | 08-05-12 | 08:38

@tigger nitty | 08-05-12 | 08:29
De politieke arena is geen tag-team wrestling.

rara | 08-05-12 | 08:34

-weggejorist-

A.G.Nostic | 08-05-12 | 08:32

Tofik Dibi is fckin grappig. Vermakelijk. Erg scherp. Mag van mij nog ietwat meer de valse nicht spelen, maar dat komt wel.

Niekler | 08-05-12 | 08:30

polletiek in nederland is veel te softy. een paar benenbrekers missen we nog

tigger nitty | 08-05-12 | 08:29

U wilt Dibi onder de mannelijke sekse scharen? *proest*

GeflipteVlaflap | 07-05-12 | 23:10
het is toch niet zo moeilijk om de eerste post twee keer te lezen en dan commentaar geven

tigger nitty | 08-05-12 | 08:25

wat nederland nodig heeft zijn mannen en alleen mannen met ruggegraat. mannen die beslissingen durven te nemen. mannen die ook op tafel durven te slaan als er iets tegen hem word ingebracht. mannen die nederland uit de stront rijten. mejufrouw dibi dribbel heeft bovengenoemde geen van allen. dus dat word weer lachen de komende tijd

tigger nitty | 08-05-12 | 08:23

Van heks naar trut. Deze partij had zijn eigen graf allang gegraven. Dit zal de ondergang alleen maar versnellen.

terazino | 08-05-12 | 08:20

@wake-up-pete | 08-05-12 | 08:17
Dat is het al sinds iedereen maar stemrecht heeft.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-05-12 | 08:20

HAHAHAHA ! Politiek begint een slecht RTL4 / SBS6 programma te worden.

wake-up-pete | 08-05-12 | 08:17

necrosis | 08-05-12 | 07:44
...
...
Dit... En... Huh... Maar... Wat..
...
.

*hoofdschuddend van verbazing in sprakeloosheid vervalt*

Heau even | 08-05-12 | 08:14

een lekkere nicht!

bigoks2531 | 08-05-12 | 08:14

@ necrosis. Ook oudere vrouwen kennen gradaties.

Boer-konijn | 08-05-12 | 08:04

@necrosis | 08-05-12 | 07:51
Zeg necro, gewoon uit belangstelling, waar komt die lelijke-wijvenfetisj van jou vandaan? Is hij geleidelijk ontstaan, als een zich ontwikkelende smaak of voorkeur, of was er een gedefinieerd moment of gebeurtenis? En doe je er in real life ook kond van?

Dmitri Dmitrievitsj | 08-05-12 | 08:03

@Boer-konijn | 08-05-12 | 07:52
Ik maak geen geintje, oudere vrouwen hebben 'iets' wat jongere vrouwen niet hebben.
Wat dat nou precies is, weet ik niet, maar ik geniet er wel van!

necrosis | 08-05-12 | 08:00

@ necrosis, geef mij Femke dan maar. Lekker worstelen over wie er bovenop mag. Maar u maakt vast een geintje. Of zou u echt op die kogelstotende oma duiken?

Boer-konijn | 08-05-12 | 07:52

@LibertasSimplex | 08-05-12 | 07:47
Ik hoop dat ze op mij duikt, ipv andersom, bovendien heeft ze een lievv koppie.
Dat castreren zal wel meevallen.
Liever Ineke dan Femke of stekkerdoos!

necrosis | 08-05-12 | 07:51

@necrosis | 08-05-12 | 07:44
Vrouwen met kort blond haar kunnen heel spannend zijn. Maar hier op duiken staat gelijk aan castratie.

LibertasSimplex | 08-05-12 | 07:47

@eerstneukendanpraten | 08-05-12 | 07:44
Dank je, vind ik erg aardig van je!

necrosis | 08-05-12 | 07:45

@LibertasSimplex | 08-05-12 | 07:39
Wat is er ranzig aan Ineke, een degelijke vrouw met kort blond haar.

necrosis | 08-05-12 | 07:44

@ necrosis 07:41

Veel succes!

eerstneukendanpraten | 08-05-12 | 07:44

@eerstneukendanpraten | 08-05-12 | 07:37
Ik weet, daarom heb ik alle afspraken in mijn agenda -weggejorist-....
*jawel.... vul zelf maar in*

necrosis | 08-05-12 | 07:41

@necrosis | 08-05-12 | 07:35
Aw man @necrosis! Ik ben heel ruimdenkend. En ik dacht dat ik een ranzige aap was.

LibertasSimplex | 08-05-12 | 07:39

@ necrosis 07:21

Voor dat laatste, daar heeft ze straks tijd genoeg voor!

eerstneukendanpraten | 08-05-12 | 07:37

@Boer-konijn | 08-05-12 | 07:28
Necrofilie is sex met dode lijken, Ineke leeft nog.
En kijk een naar dat lieve koppie:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...
Maar even goede vrienden, jij mag Sap en Femke hebben.

necrosis | 08-05-12 | 07:35

@ necrosis "en ik zou haar doen". Necrofilis lijkt mij een betere naam voor u. Mijn hemel, ik spring nog liever achterop de hond van de buren.Z

Boer-konijn | 08-05-12 | 07:28

@roze_bril | 08-05-12 | 07:10
Voor Ineke van Gent kan ik tenminste nog waardering opbrengen, die heeft zelf 'onderaan de ladder' gewerkt.
Iets wat ik niet kan zeggen van een hoop anderen, die na hun studie direct de politiek ingingen.
Bovendien was zij de enige die tegen de Kunduz-missie was.
En ik zou haar doen......

necrosis | 08-05-12 | 07:21

haatbaard Al-Haddad krijgt u er gratis bij

Groen links: leve de boerka, vrouwen zijn fokvee en moeten in een tent over straat, dood aan alle ongelovigen.

Wie trekt de stekker uit dibi, zijn vriendje?

nu even niet | 08-05-12 | 07:13

De politieke baantjescarrousel vind ik overigens minder interessant dan de post-politieke baantjesverdeler. Ik zit me altijd af te vragen op welke hoge functie een politicus terecht komt, wanneer deze zegt de politiek de rug toe te keren. Ik houd Albayrak (vast iets met vluchtelingenwerk), Ineke van Gent (burgemeesterschap?), Maxime Verhaagen (hoge buitenlandse functie?)... in ieder geval in de gaten.

roze_bril | 08-05-12 | 07:10

@basberger | 08-05-12 | 06:57
Met Tofik als lijsttrekker, halen ze nog hooguit één zetel, ik ben voor!

necrosis | 08-05-12 | 07:10

Machtsstrijd bij CDA en GroenLinks, Samsom nieuwe voorman PvdA, de verkiezingen konden wel eens spannend gaan worden.
Mensen met een beetje politiek besef stemmen op mensen/ partijen die de EU gewoon even op het tweede plan zetten, om zodoende de puinhopen van dit land eens op te ruimen.
En natuurlijk Griekenland per direct uit de Euro, we zullen ons verlies moeten nemen maar dat is beter dan NOG meer geld naar die luie k*tGrieken te sturen.
Stuur maar een stel NL belastingambtenaren, die lossen de crisis binnen een week op.
Er zitten miljarden aan Grieks geld in buitenlandse banken, er worden pensioenen betaald aan Grieken die al jaren dood zijn, men betaalt hun belastingen niet, etc.

necrosis | 08-05-12 | 07:06

tofik debiel moet het vooral gaan doen *hoihoiroept*

basberger | 08-05-12 | 06:57

@Strotgrondel | 08-05-12 | 05:29
Waar heb jij al die tijd uitgehangen?
Was Joris vergeten je vrij te laten na een maand?

necrosis | 08-05-12 | 06:55

@Strotgrondel | 08-05-12 | 05:29
Je verwacht het niet.

irriducibili79 | 08-05-12 | 05:37

Die Dibi gaat nog eens heel groot worden

kattenfluisteraar | 08-05-12 | 05:37

irriducibili79 | 08-05-12 | 03:33
Voor wat het waard is; twain was onverbeterlijk. Het is weer goed terug te zijn.

Strotgrondel | 08-05-12 | 05:29

Ik vond mark twain leuker dan Holzie.

irriducibili79 | 08-05-12 | 03:33

Dit is het Nederland waarin ik opgegroeid ben, de Dibi's heette toendertijd Juffrouw Anneke en die kwam iedere woensdag vertellen dat iedereen lief was.

Ik was 8 en samen met mijn beste vriend wisten we toen al dat ze onzin vertelden.

Hoe naïef kan je zijn!

irriducibili79 | 08-05-12 | 03:23

pius | 08-05-12 | 01:59 |
Zijn manifestaties alhier in de twee jaar of zo dat ik hier kom, vind ik toch merkwaardig en persistent genoeg om het wat verder dan naieviteit, overspannen idealisme of geestelijk masochisme te zoeken.
Heb ik ook wel eens gedacht dat hij als redactiemedewerker van GS een voor mij nog niet te doorgronden rol vervult. En dat nu misschien tijdelijk onder een andere nick met een andere rol gaat doen ;-)

WirMachenMusik | 08-05-12 | 03:22

@Parsons | 08-05-12 | 02:36
Ik heb de huisregels er op na geslagen en ik kon de betreffende regel niet vinden. Bovendien zou dat betekenen dat we het ook nooit over god, jezus, allah of mohammed zouden kunnen hebben. Die zijn ook altijd afwezig.

Stormageddon | 08-05-12 | 03:20

@seven | 08-05-12 | 02:41
Tnx bedoelde idd dat interview kuch. Weer witheet wordt. Out slecht voor nachtrust..

Mindy | 08-05-12 | 02:50

Tofpik Dibiel legt ondergoedbom in de koet van Sap met deze actie. Dus na de puinhoop bij de PVV, de PvdA, de sneuaards die momenteel bij het CDA over elkaar heen vallen nu dus ook bij GL dickfights over de heerschappij. Kneuterig polletiek schaamtetafereel.

Koettoerk | 08-05-12 | 02:47

seven | 08-05-12 | 02:31 | + 1 -

wrong, dat is zn imago. Hij is heel gewiekst en niet geinteresseerd in het debat. Hij wil als een soldaat, die hij ook is, politieke soldaat, zn punten scoren. Bulletmarketing heet dat. Dat deed hij onlangs nog heel duidelijk bij PenW

zoisut | 08-05-12 | 02:44

jant0nius | 08-05-12 | 02:11 |
Van Schopenhauer heb ik alleen maar 'Aforismen zur Lebensweisheit' uitgelezen. Nadat ik daar een tijdje intellectueel mee had gedaan hoorde ik dat dat werk vooral gebruikt werd voor de opvoeding van juffertjes op deftige kostscholen. Desalniettemin is de Maxime 'Übe die selbstgenügsamkeit' een belangrijke rol in mijn leven gaan spelen.
Waar jij op doelt zou wel eens in "Die Welt als Wille und Vorstellung" kunnen staan. Heb ik hier staan maar niet gelezen. Maar je bracht me wel op de Gedanke om daar eens in te gaan neuzen.

WirMachenMusik | 08-05-12 | 02:39

de stekker... blijft een politieke klassieker.

LeChaim | 08-05-12 | 02:37

@Stormageddon | 08-05-12 | 01:52
Ik dacht dat uitgerekend jij wel zou weten dat het verboTen is om over "hem" te spreken als Hij afwezig is.

Schijnt een regel te zijn.

Of een mos, dat kan ook.

Parsons | 08-05-12 | 02:36

Agossie, die holzenbein is eindelijk geband dus.
Dat het maar een permaban mag zijn >:)

Slipsnifter | 08-05-12 | 02:33

Of is het een spin om de aandacht van zuursap af te leiden na haar uitspraken over Pim?

Mindy | 08-05-12 | 02:31

zoisut | 08-05-12 | 02:15
Dibi is toch een vd meer verlichte moslims? Geen fundi typ imho, meer een hipster.

seven | 08-05-12 | 02:31

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 02:24
Gatverdamme Van Banana tot Hollandia. Ik zeg gatverdamme.
Welterusten. Out.

LibertasSimplex | 08-05-12 | 02:30

LibertasSimplex | 08-05-12 | 02:19
Nee, de aarsch van Tofik! Yep die krijg je niet meer uit je hoofd he he he...
Succes en welterusten.

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 02:24

jant0nius | 08-05-12 | 02:04
Interessante gedachte.

WirMachenMusik | 08-05-12 | 02:21

Barbertjehangt | 08-05-12 | 02:04
Ik zal ff een torent pakken ;-)

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 02:21

GL probeert een spin te doen, 6 CDA draaitollen krijgen teveel aandacht dus gooien we wat in de media, sneu.

Mindy | 08-05-12 | 02:21

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 02:17
Lol. Toch maar niet, Banana. Aan de saploze poenie van Jolande denken. ;)

LibertasSimplex | 08-05-12 | 02:19

LibertasSimplex | 08-05-12 | 02:13
Denk aan de verschrompelde k... van Jolande Sap! Good luck ;-)

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 02:17

Toffe Bibi is geen politicus, meer een actievoerder voor zn hersenspinsels maar boven alles is hij de publieke nationale spion van Marokko. DAAR liggen zn activiteiten en gebruikt de naieve linkse, die je kunt alles laten geloven-partijen, als uitvals (Mauro, generaal pardon, discriminatie) en schuilbasis. Zijn enige taak is de Nederlanders te laten geloven dat discriminatie, racisme en massaimmigratie bestaan ( dat doen ze ook maar not as you know it) en voert hier propaganda door zodat de grenzen open blijven en de bevolking links achterlijk. Die horen al 40 jaar in een permanent gesloten inrichting ( de sapjes, gentjes, petrajes. halsematjes bijv). Hij heeft een paar acties gemaakt en het zou kunnen zijn dat ie wordt gehinderd in zn "ontplooing" van zn opdrachten: het volk zo achterlijk mogelijk houden (de piasjes en houtenbeentjes onder ons) en doet nu een sprong voorwaarts. Als lijsttrekker kan hij veel meer sturen op de "echte" linkse activiteiten: de immigratie aansturen, onder het mom van..
anders zou ik het niet weten

zoisut | 08-05-12 | 02:15

-Ik ga nog even rukken en dan vijf uurtjes slapen- Ik ga slapen.

LibertasSimplex | 08-05-12 | 02:13

Welke -achtereenvolgende- stappen omschreef Arthur Schopenhauer ook alweer wanneer een heersende machtsstructuur op de rand van de -spreekwoordelijke- afgrond stond?

Kan me dat helaas -zoals velerlei zaken- niet meer herinneren..

jant0nius | 08-05-12 | 02:11

Tss. Twiterjail. I'm a virtual Tofik.

pius | 08-05-12 | 02:06

@Stormageddon | 08-05-12 | 02:00

Hoezo? Jij bent misschien de enige die alleen maar inhoudelijk reageert hier. Kudo's daarvoor. Maar bij de meeste reaguurders zijn het combinaties van zaken. Zo ook bij Holzie. Reaguren is meer dan inhoud alleen vind ik en er zijn hier heel veel van alles en nog wat gedepriveerde roeptoeters die Holzie aanpakken natuurlijk. Dat is zijn doelgroep denk ik;).

pius | 08-05-12 | 02:04

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:10 | + 2 -

Er is ook een heel goede serie van op tv geweest. Net zo goed als het boek.

Barbertjehangt | 08-05-12 | 02:04

Ik heb zo'n vermoeden dat de kandidaatstelling van Dibi een spelletje is om meer media-exposure voor GL te krijgen. En hoe primitief ook, het is nou eenmaal zo dat dat, wanneer geen al te grote blunders worden gereten altijd wel wat meer stemmen oplevert dan zonder die extra aandacht. Meer 'mere exposure' dus!
WirMachenMusik | 08-05-12 | 01:38 |

Ik heb mijn vermoedens waarom al die politici die ge-loost/-lanceerd worden.
- ze hebben hun rol in de europese eenwording vervuld.
- houd nieuwe partijtjes de wind uit de zeilen dmv kiezers "nieuwe" "keuzes" te bieden binnen gecontroleerde partijstructuren. (het idee van vooruitgang zonder vooruitgang)
Op die wijze krijgt men geen/minder makkelijk (niet van bovenaf) gecontroleerde partij(en) in het systeem die daadwerkelijk zaken tbv volk wil(len) veranderen.

jant0nius | 08-05-12 | 02:04

@pius | 08-05-12 | 01:54
Mwoah. Ik vind het zielig voor een vent van in de vijftig dat hij zich verlaagt tot wellus-nietus en schelden op kleuterniveau. Ik vind het wel amusant, maar vrolijk? Eerder triest.

Stormageddon | 08-05-12 | 02:00

@WirMachenMusik | 08-05-12 | 01:48

Vergezocht. Te ver wat mij betreft.

pius | 08-05-12 | 01:59

Tofik Dibi is het sap dat Jolande laat lopen als Ineke van Gent de stekker uit Jolande's doos trekt.

K1100 | 08-05-12 | 01:58

@WirMachenMusik | 08-05-12 | 01:48
Nah. Dat laatste lijkt me niet. Echt zo'n politiek motief.
Ik weet het ook niet natuurlijk.
Als het op echte menselijkheid aankomt, trouwens, gaat -ie daar wel voor staan.

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:57

@Stormageddon | 08-05-12 | 01:52

Hij is veel uitgebreider dan Twain qua repertoire en hij krijgt ook wel wat over zich heen hier in alle eerlijkheid. Ik Word wel vrolijk van zijn tegendraadsheid eerlijk gezegd.

pius | 08-05-12 | 01:54

@pius | 08-05-12 | 01:45
Ja, maar het is een lichtgewicht. Hij heeft inhoudelijk weinig te melden. Alleen een aversie tegen zijn geblondeerde plaatsgenoot, verder komt er niks uit. Ik heb hem nog nooit op een originele gedachte betrapt en hij emmert maar door over niks, schelden en jijbakken wie begon met schelden. Vermoeiend.

Stormageddon | 08-05-12 | 01:52

@LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:48

Het is allang geen waterval meer idd.

pius | 08-05-12 | 01:51

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:39 |
Ik weet niet wat ik van die Hölzenbein moet vinden. Dat hij echt denkt dat hij met zijn plempsels iets bereikt in de richting die hij doet voorkomen, lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik bedoel, er zal toch wel ooit eens iemand op het idee zijn gekomen om een partij te schaden door zich als irritante voorstander van die partij voor te doen? En waarom zou dat Hölzie niet kunnen zijn?

WirMachenMusik | 08-05-12 | 01:48

@pius | 08-05-12 | 01:42
Fuck die stroom. Die is voor watertrappelaars.

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:48

@Stormageddon | 08-05-12 | 01:38

Misschien. Maar consensus-aantasters altijd plus veel. Dat moet je met me eens zijn.

P.s. Welke fokking Tofiks lopen mij te minnen dan?

pius | 08-05-12 | 01:45

Boer-konijn | 08-05-12 | 01:40
Als GL echt slim is halen ze in deze euro-crisistijd Kees Vendrik terug.

seven | 08-05-12 | 01:42

@LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:39

Juist. Leve de Zalmen!

pius | 08-05-12 | 01:42

@LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:34

LOl. Ik sap het ja.

pius | 08-05-12 | 01:41

Ik heb in het verleden weleens met Dibi gedebatteerd, in een open debat over de toekomst van de multiculturele samenleving in Nederland. Het enige waar hij mee kon komen waren linkse standaard zinnetjes als: "Nederland heeft de migranten hier zelf naartoe gehaald" en meer van dat soort armoede. Ik lulde hem binnen 2 minuten volledig klem. Wat een visieloze armoede. Als Groenlinks nog iets van die paar marginale zeteltjes wil behouden, haalt ze die Cathalijne Buitenweg op uit Brussel. Die heeft tenminste nog een paar hersencellen en een stukje ervaring.

Boer-konijn | 08-05-12 | 01:40

Vind Holzenbein vaak een grappig kereltje. Bovendien, everyone's pickin on him.
Terwijl -ie de boel toch maar mooi elke keer weer opnaait.

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:39

@pius | 08-05-12 | 01:36
Een weekje rust is ook wel eens aangenaam.

Stormageddon | 08-05-12 | 01:38

Ik heb zo'n vermoeden dat de kandidaatstelling van Dibi een spelletje is om meer media-exposure voor GL te krijgen. En hoe primitief ook, het is nou eenmaal zo dat dat, wanneer geen al te grote blunders worden gereten altijd wel wat meer stemmen oplevert dan zonder die extra aandacht. Meer 'mere exposure' dus!

WirMachenMusik | 08-05-12 | 01:38

Een GL olv iemand met iig voorkort warme banden met de iternationale socialisten, das iig niet de weg die Femke (ooit liberaal vh jaar vlgns de JOVD) met GL wilde inslaan. Of was dat IS (IS heeft ondergronds weer banden met AFA van de linkse knokploegen, intimidatie politieke tegenstanders enzo [De AFA wordt gemonitord door de AIVD. Deze beschouwt de AFA als extreem links, gewelddadig en een potentieel gevaar voor de democratische rechtsorde.] ) dingetje een jeugdzonde van Dibi?

seven | 08-05-12 | 01:37

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:31
Ik zou gewoon cool weglopen. (en om de hoek gaan rennen)

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:37

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:34

Ik hoop dat de genadige hem genadig is. Want Ik wil niet op nr 1 komen natuurlijk. Maar de ban was niet onterecht denk ik hij ging iets te ver. Edoch, Holzie is ook maar eens mens. So Free'm! Very Please of course.

pius | 08-05-12 | 01:36

@pius | 08-05-12 | 01:33
Ze sapt er niks van. (zag je dat? hey? m'n eerste doorstreepgrap)

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:34

pius | 08-05-12 | 01:29
Ja, las dat hij vandaag gesneuveld is.. Triest, hij hoorde toch bij de oude garde.
*2 minuten stilte inlast*

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:34

@LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:27

Zo sappig is ze nou ook weer niet.

pius | 08-05-12 | 01:33

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:27
Nou ja, misschien als je echt straalbezopen bent en al 3 maanden niet hebt geneuckt oké. Maar de volgende ochtend zou ik persoonlijk met slippende banden het pand verlaten..

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:31

Geen minnetjes geven aan mij graag tijdens Holzie's afwezigheid stelletje Tofiks. Ik let er op.

pius | 08-05-12 | 01:29

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:24
Heeft wel wat tog. Er zijn vrouwen tienduizend keer lekkerder, maar hey.
Het sapflapte er zo uit.

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:27

Ik snap het wel.
Sap is eigenlijk 0 (nul). GroenLinks is eigenlijk sociaal-economisch al jaren gelijk aan de PvdA en in ecologisch opzicht gelijk aan de VVD.
Veel inhoudelijk contrast met de overige partijen is er eigenlijk nauwelijks. En Dibi doet een verwoede (en in mijn ogen zinloze) poging om een ruk naar links te maken om succesvol in concurrentie te kunnen treden met de SP.

Sorry Tofik, maar dit is té doorzichtig!

Boris Poepnagel | 08-05-12 | 01:26

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:22
Gatverdamme!

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:24

-al zou ik Sap in al haar gaten helemaal stuk willen trekken- Al heeft Sap wel een aardig gezicht.

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:22

@ GeflipteVlaflap | 08-05-12 | 00:22
Hoe'st met dat boek eigenlijk?

Pa Cartwright | 08-05-12 | 01:20

Stormageddon | 08-05-12 | 01:08
+ het is een bewezen feit dat ze in onze staatshotels alleen maar nieuwe 'vrienden' maken, om na vervroegde vrijlating vrolijk, en met extra nieuwe info en contacten hun 'beroep' voort zetten.
Ik pleit bij deze groep voor de keuze: of een soort militair opvoedings bootcamp, óf terug naar de zandbak.

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:20

Die Dibi lijkt me nog een aardig joch. In vergelijking met die enge sapheks tenminste.

LibertasSimplex | 08-05-12 | 01:19

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:10
Ziedaar dan ook een kans in om alles (wat niet blijkt te werken) af te breken en opnieuw te beginnen. Wilders gaat meer gelijk krijgen als menigeen ooit had voorzien.

Wolveshead | 08-05-12 | 01:18

Lees hierboven wat reaguurders over z'n geheime moslim agenda, maar wat ik nu ontdekt heb is nog veel schokkender, hij is links! 1!1 ;)

seven | 08-05-12 | 01:16

errata @ 01:08
(...) staatshotels inrichten -om- *voor* mensen (...)
(...) samenleving nog wel wil *d*ragen voor (...)

(edit-knopje zou wenselijk zijn)

Stormageddon | 08-05-12 | 01:12

Wolveshead | 08-05-12 | 01:06
Heb ik ook gelezen, vet boek!

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:10

Na de PvdA en het CDA kan het dus nog gekker, het lijkt op zo'n voetbal trainers
trucje om op het laatste moment toch nog met een andere opstelling te komen.

happysolo | 08-05-12 | 01:09

Dibi heeft een concurrentievoordeel, hij woont nog bij z'n moeder. Ergo wordt gepamperd waardoor, terwijl anderen gewoon boodschappen doen, koken, opruimen etc) z'n spoeddebatten&motie snelvuur (à 2500 euro per vraag) maar blijft ratelen. ;)

seven | 08-05-12 | 01:08

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 00:55
Ik ben voor verbanning (tijdelijke of permanent) als straf. Zonder papieren dumpen in een buitenland naar keuze. Voor zowel autochtonen als allochtonen, want discrimineren mag niet hè.
Het is van de zotte dat we staatshotels inrichten om mensen die we uit de samenleving willen bannen en dat de rekening bij de belastingbetaler terecht komt. Dat is geen straf voor de crimineel (kost en inwoning gratis, TV, internet en opleidingen gratis, in een bewaakte omgeving) en het is wel een straf voor de gezagsgetrouwe belastingbetaler die de wet niet overtreedt.

Uit de samenleving: akkoord. Maar dan moet de crimineel zelf betalen (dus: werken), of het land uit als persona non grata. Als het de rest van de samenleving maar niks kost. Het is al erg genoeg dat we met z'n alle rechtbanken, OM, politie en politiecellen moeten betalen, maar dat zijn kosten die je als samenleving nog wel wil ragen voor openbare orde. Maar jarenlang op kosten van de staat leven met gratis voorzieningen die mensen in de bijstand en verzorgingshuizen niet eens kunnen betalen? Nee!

Stormageddon | 08-05-12 | 01:08

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 00:24
Het worden interessante tijden, zoveel is zeker. Ik kan dat zinnetje maar niet uit mijn hoofd krijgen heden ten dage "the centre doesn't hold" (Stephen King's The Stand), ik zou me daar schijnbaar erge zorgen over moeten maken maar vreemd genoeg is het tegendeel het geval.

Wolveshead | 08-05-12 | 01:06

dikke kutlul | 08-05-12 | 00:50 | + 0 -

Het kinderlijke denkniveau van de PVV zal hij zeker niet bereiken .

Eurotokkie | 08-05-12 | 01:01

Eurotokkie | 08-05-12 | 00:47
Ja.. En heb net ook godverdomme mijn bek verbrand aan die smakeloze troep.
*vanaf morgen écht eten gaat eten*

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 01:00

@reageerbuis | 08-05-12 | 00:50
Teveel nuance. Marokko heeft Zeeland bevrijdt. En het feit dat Tofik in Vlissingen is geboren bewijst dat.
Geschiedvervalsing kun je leren.

Stormageddon | 08-05-12 | 00:57

Stormageddon | 08-05-12 | 00:36
Ik blijf me verbazen, over haast iedere politicus tegenwoordig. Telkens zie je het weer.. Alles voor het pluche. Ik ben vóór een soepel asielbeleid (de Mauro's enzo), maar met dit soort onverbetelijke Rif-Makaken heb ik ook geen medelijden meer. Gewoon terug dumpen in hun middeleeuwse holen daar in die ongeletterde zandbak. Al is het maar om eens één keer een voorbeeld te stellen. Maar daar gaat Tofik zijn vingers uiteraard niet aan branden.

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 00:55

@Barbertjehangt | 08-05-12 | 00:50
Geboren worden?

reageerbuis | 08-05-12 | 00:52

Hahaaaaaaaa laten we hopen dat hij ook daadwerkelijk lijsttrekker wordt. Het kinderlijke denkniveau van meneer Dibi zal de grootte van GL in de tweede kamer tot een minimum reduceren.

dikke kutlul | 08-05-12 | 00:50

-weggejorist-

Barbertjehangt | 08-05-12 | 00:50

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 00:34 | + 1 -

wordt die dan niet slap ?

Eurotokkie | 08-05-12 | 00:47

Maar is het nu een Marokkaan of een Turk?

Jeff Hawke | 08-05-12 | 00:45

@reageerbuis | 08-05-12 | 00:42
Je weet toch dat de Marokkanen Zeeland hebben bevrijd van de nazi's? Althans, dat beweren ze zelf. Nou, daar is Tofik dus een nazaat van. Beter bewijs is er niet.

Stormageddon | 08-05-12 | 00:44

Is die klootoog geboren in Vlissingen? Dat is dus de 2e ramp die de Zeeuwen te verwerken hebben na 1953.

reageerbuis | 08-05-12 | 00:42

Zou Tofuck misschien gemeenspel spelen met de salafisten? Met sheik Hatam kon hij wel door 1 (een)deur in de Balie) Hij is al vaker betrapt op de Dam omhangen met schofterige anti Wilders agitatie.
Tofuck Dubio is een salafist in de kast.

Hanxie | 08-05-12 | 00:36

Goed nieuws .

Eurotokkie | 08-05-12 | 00:35

Die nicht wordt afgeslacht in debatten met Wilders en Rutte.

The Russian | 08-05-12 | 00:35

*even een pizza in de magnetron pleuren*

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 00:34

Onderdeel van het grote Moslim Plan:
Infiltreer op kleine partijen
Zorg dat je glibberend en glad bent
Wordt kandidaat
Zodat Groen Links een afdeling word van de grote Marrokaanse Partij
Bij de dames Albayrak is het mislukt, nu is de zet aan Dibi FotLuL

TheNox | 08-05-12 | 00:25

Onderdeel van het grote Moslim Plan:
Infiltreer op kleine partijen
Zorg dat je glibberend en glad bent
Wordt kandidaat
Zodat Groen Links een afdeling word van de grote Marrokaanse Partij
Bij de dames Albayrak is het mislukt, nu is de zet aan Dibi FotLuL

TheNox | 08-05-12 | 00:25

Tofik Dibi: "Haddad niet weren, maar weerwoord geven".
Dat "weerwoord" bestond voornamelijk uit goedkeurende knikjes, en een dwepende blik.

de honden blaffen... | 08-05-12 | 00:24

Wolveshead | 08-05-12 | 00:16
NL is zo langzamerhand wel het debiele neefje van de EU familie geworden..
Dit kan nog wel eens vreemd gaan uitpakken zometeen.

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 00:24

drs.Nee | 07-05-12 | 23:19 |
Lol.

GeflipteVlaflap | 08-05-12 | 00:22

Is Tofik bereid om het kunduzaccoord overeind te houden? Hoe gaat hij om met de missie in het gebied waar zijn partij zo'n groot aandeel in had? Het worden leuke dagen, weken en maanden denk ik zo. De aanzet is door verkiezingsuitslagen in Frankrijk en Griekenland al wel gegeven lijkt mij.

Wolveshead | 08-05-12 | 00:16

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 00:12
En dat vind ik dan wel weer symphatiek.

Slipsnifter | 08-05-12 | 00:14

The idiots are taking over.

gatkrabberinleer | 08-05-12 | 00:13

Het probleem met Dibi is dat hij sneller moties lanceert dan een Stalinorgel clusterbommen. Hoe houdt hij het overzicht? Naderhand hoor je er nooit meer iets over. Hoe zat het ook al weer met zijn bindende fatwah?

Hirsch Ballast | 08-05-12 | 00:12

@Hefting 00:00: Dibi? Visionair van niks, Minister van Deurbeleid, en controleur van theebuiltjes. Heeft zijn hele leven niets anders gedaan dan politiek bedrijven, en weet dus geen fuck van hoe de wereld in elkaar zit. Jammer, want hij heeft best wat in zijn mars, maar dat is dus precies het soort politicus dat we niet meer nodig hebben, op links noch op rechts.

Muxje | 08-05-12 | 00:12

Slipsnifter | 08-05-12 | 00:10 | + 0 -
Daar heb jij dan weer gelijk in ;-)

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 00:12

Timeo Barbaricas et iPadum ferentes

Stormageddon | 08-05-12 | 00:11

Tofik lijkt mij voor GL een uitstekende keuze. Het is de partij van harte gegund.

Wolveshead | 08-05-12 | 00:11

@Banana-Hollandia | 08-05-12 | 00:09
Dat moet met een T.

Slipsnifter | 08-05-12 | 00:10

Een daadwerkelijke kandidatuur mag volgens de NOS gezien worden als een motie van wantrouwen naar partijleider Sap toe.
Xander van der Wulp: Dibi is het niet eens met de koers van Sap. Die actie beschadigt Sap sowieso.

Dibi knijpt er tussenuit, is niet bereikbaar voor commentaar.

drs.Nee | 08-05-12 | 00:10

niet voor de hond | 08-05-12 | 00:07 | + 0 -
Vertrouwd hij zijn gasten

Banana-Hollandia | 08-05-12 | 00:09

@niet voor de hond | 08-05-12 | 00:07
Zo het klokje thuis tikt.

Slipsnifter | 08-05-12 | 00:08

@Slipsnifter | 08-05-12 | 00:06
Zo de waard is...

niet voor de hond | 08-05-12 | 00:07

Hefting dus.

Slipsnifter | 08-05-12 | 00:06

@Hefting | 08-05-12 | 00:00
En dan ook nog zo`n lekkere, strakke jonge bink, daar houdt heftink wel van.

Slipsnifter | 08-05-12 | 00:06

Dibi is de Gordon van de polemiet.

Plukkiehaar | 08-05-12 | 00:04

Tofik Dibi als lijsttrekker? Dat had Pim Fortuyn mooi gevonden.

"Zeg, ken ik jou niet van de plantsoenendienst?"

Hirsch Ballast | 08-05-12 | 00:03

@Gmt Master | 07-05-12 | 23:57
Een dönerhoofd, mag dat ook?

Gravin v Kippenbouth | 08-05-12 | 00:00

Prima politicus,welbespraakt,genuanceerd en niet zelfingenomen,daar houdt Hefting van.

Hefting | 08-05-12 | 00:00

Wanner laat die jongen zich nou eens op de lijst zetten voor een Donorhoofd ?

Gmt Master | 07-05-12 | 23:57

Veel GL stemmers stemmen op GL ondanks wie er aan het roer staat. Dat scheelt voor ze.

Moonwarrior | 07-05-12 | 23:53

Barbertjehangt | 07-05-12 | 23:47 |
Spannend verhaal. Morgen maar even in de gaten houden...

dosis | 07-05-12 | 23:50

nederland krijgt zijn eerste moslim partij met deze homofobe moefti

wegjorisweggejorist | 07-05-12 | 23:50

@Gravin v Kippenbouth | 07-05-12 | 23:44
En dan mag de rest van zijn partij mee.
En de volledige bemanning van de Partij van de Aarsmaden mag ook mee, voor de gezelligheid.

Slipsnifter | 07-05-12 | 23:48

Wat wil Dibi? Concureren met de partij van de allochtonen? Dan kan GL met die partei naar der untergang.

Barbertjehangt | 07-05-12 | 23:45

En zo rolt het Paardje van Mohammedaantje binnen.

Normpje | 07-05-12 | 23:45

als vrieskip tofu zich echt meldt als kandidaat leider, dan wordt het de ad melkert van groenlinks en de definitieve ondergang van groenlinks, is overigens al lang groen rechts

wegjorisweggejorist | 07-05-12 | 23:45

@Slipsnifter | 07-05-12 | 23:40
Vink een goed idee, daar kan een blind paard niets kapot lopen.

Gravin v Kippenbouth | 07-05-12 | 23:44

Pa Cartwright | 07-05-12 | 23:39
Who knows, and who cares?

Dmitri Dmitrievitsj | 07-05-12 | 23:44

Ik mis Femke.. *snik*

Banana-Hollandia | 07-05-12 | 23:43

Tofik Dibi geboren op 19 november 1980 te Vlissingen, Zeeland.
Politieke partij: GroenLinks.

Functie

Lid Tweede Kamer GroenLinks (30 november 2006 - )

Opleiding

Vwo, Hervormd Lyceum Amsterdam-West
Media en cultuur: richting Film, Universiteit van Amsterdam

Nevenfuncties

Lid Tijdelijke Commissie Parlementair Onderzoek Onderwijsvernieuwingen (25 april 2007 - 22 december 2008)
Lid bestuur Turkse Arbeidersvereniging in Nederland (HTIB)

Publicaties

'Naar een tweede seksuele revolutie!' (manifest 2008)
'Zeau 2001' (mede-ondertekenaar pamflet over het integratiedebat, 2009)

Persoonlijk

Ongehuwd, woont in Amsterdam. Is overtuigd moslim. In december 2008 werd Tofik door de parlementaire pers verkozen als 'Politiek Talent van 2008'.

Uitspraken

'Als je voor een dubbeltje geboren bent, kan je wel degelijk een kwartje worden.' (op de GroenLinks-website, 2006)


Ja, als hij de politiek gaat verlaten, wat moet je dan met zo een C.V. ??????

Eerst een paar jaar genieten van een gigantische wachtgeld regeling.

shit01 | 07-05-12 | 23:41

Pa Cartwright | 07-05-12 | 23:39 |
Ja, of waaaaaaarrrrr?

dosis | 07-05-12 | 23:41

Kunnen we Toffe Bidibidi geen premier van een of andere zandplaat maken?

Slipsnifter | 07-05-12 | 23:40

Hey Bibi, als je meeleest: denk je wel aan het Landsbelang!
(en niet aan het partijbelang, je eigen belang, het belang van jullie sponsors of het belang van Bea?)

dosis | 07-05-12 | 23:40

@Pa Cartwright | 07-05-12 | 23:39
Met Stormageddon, of Parsons.

Bart_Bart | 07-05-12 | 23:40

Als Jolande mejuffrouw Dibi een mooie Rolex belooft, zal ze zich wel koest houden.

Bart_Bart | 07-05-12 | 23:39

Enfin, ik ga zo nog effe een klein biertje koppen.

Maaaaaarrrr, met WIE?

Pa Cartwright | 07-05-12 | 23:39

Als Dibi straks met zijn goatse komt verlangen jullie heel snel weer terug naar de stekkerdoos van Jolanda of het woekerende haar van Femster. Wedden?

Shareholder II | 07-05-12 | 23:37

@ niet voor de hond | 07-05-12 | 23:32
Welhaast memorabel.

Daarentegen, wist zij veel.

Pa Cartwright | 07-05-12 | 23:37

Als de GroenLinks-leden niet op Tofika stemmen zijn het racisten.

Zullen ze bij zichzelf denken.

Bart_Bart | 07-05-12 | 23:36

Goede jongen. Liever Dibi dan Sap.

Diny in Bikini | 07-05-12 | 23:36

@shit01 | 07-05-12 | 23:25
Ook zo'n geweldig succesvolle initiatief, die 'Stop Bush' demonstratie.

blinde kip | 07-05-12 | 23:36

@ Stormageddon | 07-05-12 | 23:31
25 jaar "lokale poeleetiek" kan ook verzurend werken, las ik recentelijk.

Pa Cartwright | 07-05-12 | 23:34

Overigens: hoe negatiever hier in de comments gereaguurd wordt, des te meer zal Dibi zich gesterkt voelen in een eventuele kandidatuur.

niet voor de hond | 07-05-12 | 23:33

@Bart_Bart | 07-05-12 | 23:32
Humor en Groenlinks zijn elkaar uitsluitende begrippen.

Bart_Bart | 07-05-12 | 23:33

Betekend dit exit Sap? Lijkt me sterk.

MrTitanski | 07-05-12 | 23:33

Ik mag Tofik wel, sinds hij Fleur Agema ooit geniaal het zwijgen oplegde.

niet voor de hond | 07-05-12 | 23:32

@Stormageddon | 07-05-12 | 23:31
Geiligheid en GroenLinks zijn elkaar uitsluitende begrippen.

Bart_Bart | 07-05-12 | 23:32

Met Tofika aan het roer wordt het zelfs voor de politiek correcte roomblanke GroenLinks-stemmers een lastige keuze.

Alles goed en wel met die Marokkanen, maar het mot natuurlijk niet te dichtbij komen.

Bart_Bart | 07-05-12 | 23:31

@Gravin v Kippenbouth | 07-05-12 | 23:29
Charisma en GroenLinks zijn elkaar uitsluitende begrippen.

Stormageddon | 07-05-12 | 23:31

@spanarchist.

even voor jou.

In april 2009 raakte Dibi in conflict met de Amsterdamse stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch over het uitzetten van twee Marokkaanse criminelen zonder geldige verblijfsvergunning[11]. Dibi verklaarde dat Marcouch zich maar aan moest melden bij Geert Wilders.

shit01 | 07-05-12 | 23:30

Gravin v Kippenbouth | 07-05-12 | 23:29 Groenlinks houdt hem zo uit de uitkering.

zeg maar jansen | 07-05-12 | 23:30

@ La Vie En Rose | 07-05-12 | 23:18
Met jezelf in de slowchat schieten, hoe eenzaam wil je het etaleren.

Pa Cartwright | 07-05-12 | 23:30

Tofic Dibi heeft geen charisma. Heeft geen visie. Heeft eigenlijk helemaal niets te zoeken in de politiek.
Een kwartjesman pur sang.

Gravin v Kippenbouth | 07-05-12 | 23:29

shit01 | 07-05-12 | 23:25
Je bent het lidmaatschap van de Internationale Socialisten nog vergeten.

spanarchist | 07-05-12 | 23:28

Nog meer politiek cabaret dus, als Tofik de kar gaat trekken bij GL.

brutus68 | 07-05-12 | 23:27

Mooie is dat de verliezer waarschijnlijk binnen 3 maanden vertrekt. Win-win situatie. Alles wat GL afbreekt is mooi en wordt toegejuicht.

25TaLife | 07-05-12 | 23:27

Vierhonderd Euro eigen risico volgend jaar.

Ik denk dat de kiezers dat in september nog niet vergeten zijn.

Zit Dibi naast Henk in het oppositiebankje.

zeg maar jansen | 07-05-12 | 23:26

En in plaats van stekker en stopcontact krijgen we nu dus Tofik die een stekker in een andere stekker probeert te steken.

spanarchist | 07-05-12 | 23:26

De vergelijking met Femke vind ik dan wel weer tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend

Banana-Hollandia | 07-05-12 | 23:25

Voor hij Tweede Kamerlid werd, was hij actief in zijn eigen buurt Bos en Lommer en bij de bewonersorganisatie "Thuis in Eigen Toekomst". Al voor zijn Kamerlidmaatschap was hij bestuurslid in de marxistische Turkse Arbeidersvereniging in Nederland (HTIB), hetgeen hij nu nog steeds is. Tevens was hij één van de initiatiefnemers van de demonstratie "Stop Bush", van het Landelijk Actiecomité "Genoeg is Genoeg" en van "Allemaal Anders Allemaal Gelijk".[2]

Nog meer weten??????????

shit01 | 07-05-12 | 23:25

Mensen die weinig verdienen verdienen dat. Mensen die heel veel verdienen verdienen dat zelden. Mensen die GL stemmen verdienen net te weinig om VVD te stemmen en te veel voor de SP. De eeuwige strijd tussen de mammon en het fatsoen.

Ziesrie pie/jo | 07-05-12 | 23:25


Wientjes: Gebrek aan kwaliteit en overschot narcisme onder politici.

de honden blaffen... | 07-05-12 | 23:25

Desmoulins | 07-05-12 | 23:21
"u weet wel u weet wel u weet wel"
Ja, ik weet 't wel. Maar van jou vraag ik 't me af.

Charles Bukowski | 07-05-12 | 23:24

Eerlijk, helder Tofik bekt toch niet zo lekker. "Uit de kast, in de Kamer" dan maar?

spanarchist | 07-05-12 | 23:23

Wat een grenzeloze armoede is dat toch, die hedendaagse nederlandse polletiek..

Slipsnifter | 07-05-12 | 23:23

Politiek Den Haag zou 1 grote komedie zijn, ware het niet dat die komedie ons nu wel heel veel geld begint te kosten..

DutchLibertarian | 07-05-12 | 23:22

Grrrristus, hoor net een stukje terug van dat CDA-debat. Op Radio 1 lachen ze zich suf.
Het is ook écht heel genant.

dosis | 07-05-12 | 23:22

Modern en lekker links, wat dat 'lekker' precies aangeeft weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat hij op veel vlakken een totale nitwit is. Als er iemand met dubbele tong spreekt is het Dibi wel. Don Quichot 2.0. Vergeet niet dat hij ook achter dit akkoord stond en nogal met zijn morele vingertje begint te wijzen behalve als het op zijn eigen cultuur, religie(haatideologie) betrekking heeft. U weet wel het type homo dat Free Palestina! scandeert maar daar zelf aan de hoogste tak wordt opgehangen.

Desmoulins | 07-05-12 | 23:21

Bitch fight!

spanarchist | 07-05-12 | 23:21

Handig in Kunduz, hij spreekt Arabisch.

zeg maar jansen | 07-05-12 | 23:20

Leuk. Echt heel leuk, dit. Zure Sap thuis op de bank. "Godver de godver, vuile kleine bruine nícht!"

Het voordeel voor de niet-Groenlinkser is dit: na de verkiezing zal de verliezer wel vertrekken.
Wanneer is die verkiezing?

dosis | 07-05-12 | 23:20

Cumfart.

Heeft menigeen alhier wel eens last van.

Pa Cartwright | 07-05-12 | 23:18

@La Vie En Rose | 07-05-12 | 23:17
Ik bedoel lijsttrekkersdebatten.

La Vie En Rose | 07-05-12 | 23:18

En nog bedankt voor het Kunduz akkoord he. Slappe zak.

Banana-Hollandia | 07-05-12 | 23:17

Geweldig Nieuws!!1!!

Een visionair bij Groenlinks.

Het werd goddomme tijd!

*zich reeds op verkiezingsdebatten verheugen doet*

La Vie En Rose | 07-05-12 | 23:17

kijk dibi ZO trek je de stekker eruit !
topper

vidamax | 07-05-12 | 23:14

Tofik Hihi for prime minister!

SamKoeman | 07-05-12 | 23:14

Geruchten dat Jolande Sap vertrekt? Waar dan. Geloof er niets van.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 07-05-12 | 23:14

Trek dan meteen de stekker eruit

Banana-Hollandia | 07-05-12 | 23:12

waar staat het basis materiaal ?

(c)ZWITSUL | 07-05-12 | 23:11

Lijkt mij niet verkeerd. Ik vind Tofik sympathiek, welbespraakt, modern & lekker links. Me like.

Charles Bukowski | 07-05-12 | 23:10

Tofu Dikbil?

Slutty Nurse | 07-05-12 | 23:10

drs.Nee | 07-05-12 | 23:07 |
--
U wilt Dibi onder de mannelijke sekse scharen? *proest*

GeflipteVlaflap | 07-05-12 | 23:10

-weggejorist-

corporel | 07-05-12 | 23:09

En zijn imam zag dat het goed was.

Parsons | 07-05-12 | 23:09

Ik moest -hard- lachen. xD

GeflipteVlaflap | 07-05-12 | 23:09

Ik las 'onderkin Ineke van Gent'.

Art Vandelay Ultor | 07-05-12 | 23:08

jongens dit moeten we niet willen met z'n allen

Pikkesteyn | 07-05-12 | 23:08

Dibi. Een nieuwe kandidate?

drs.Nee | 07-05-12 | 23:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken