Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geert Wilders bij Sean Hannity (Foxnews)

geerthannity534.jpgGoedemorgen Nederland. OchtendTV. De staatsomroep is hard aan het spinnen dat 24 media-optredens om een boekie in de VS te promoten geen ene f*ck voorstellen en dat het islamdebat in de USA al even marginaaldood is alsdan Theo van Gogh. (Check hier fact free filmpie op de NOS.) Maar ondertussen zit Ome Greet maar mooi in de studio spotlights aan de overkant des plas' terwijl het Nederlandse journaille het mag doen met twietjes en sms-jes. Gisteravond was Wilders vijf minuten te gast bij Sean Hannity op FoxNews. Een soort van Buitenhof, maar dan zonder de PvdA. Terugkijkon kan HIERRR. Veel plezier.

Reaguursels

Inloggen

@lanexxx | 02-05-12 | 23:13

Bij zo'n slecht Engels van Wilders moest mijn reactie zo komen. Het was een g r a p j e lanexxx. Lach eens man...

Hölzenbein | 03-05-12 | 00:24

@Parel van het Zuiden | 02-05-12 | 12:02
Oh nee hoor. Ik constateer slechts.

mygfisbrazilian | 03-05-12 | 00:19

La Vie En Rose | 02-05-12 | 19:49 | + -1 -
heb je de post gelezen waar ik op reageerde of is dat te ingewikkeld voor je?
Speciaal voor jou zal ik de post hier effe neerzetten.
Let op, komt ie
"Waar de rest op haar luie reet in de zon ligt bij te komen van de onderhandelings gesprekken,blijft Geert gewoon zijn werk doen.
Waarvoor hulde!
miereneukert | 02-05-12 | 11:50 | + 4 -"

swift1.6 | 02-05-12 | 23:44

Hölzenbein | 02-05-12 | 16:05 |
Ben jij niet een beetje de weg kwijt?

lanexxx | 02-05-12 | 23:13

Oegh dat engels van Wilders is echt om te janken, alleen daarom al zou hij geen zendtijd waar dan ook ter wereld moeten krijgen.

naatholweg | 02-05-12 | 20:20

@swift1.6 | 02-05-12 | 19:15
Het is reces jonguh. De rest is vakantie aan het vieren en Greet voor zichzelf aan het werk.

La Vie En Rose | 02-05-12 | 19:49

miereneukert | 02-05-12 | 11:50 | + 3 -
en geert zijn werk als nederlandse volksvertegenwoordiger is z'n eigen boek promoten in de states?

swift1.6 | 02-05-12 | 19:15

@Tricephalus | 02-05-12 | 16:21

Begrijp je trouwens wat "This video is no longer available" betekent? Heeft vermoedelijk drie harses en begrijpt nog niets. Tsss..

Hölzenbein | 02-05-12 | 16:28

bent u ook zo wilders moe!?

bubbabuks | 02-05-12 | 16:25

@Tricephalus | 02-05-12 | 16:21

Kom je wat extreemrechtsche sites promoten mafketel? Je komt toch niet ook nog met mein kampf aan vandaag of wel?

Hölzenbein | 02-05-12 | 16:24

La Vie En Rose | 02-05-12 | 13:38 |
Geheid van niet. Dat gaat 'm boven de pet. Figuren als Ramadan gaan oogsten wat die haatbaarden hebben gezaaid. Tenminste, als we niet oppassen en niet het vertrouwen in onze eigen kracht herwinnen. Overschat die man niet. Hij voelt feilloos aan waar onze huidige zwakheden zitten en buit dat maximaal uit door die als een waare valse profeet te vertalen naar zijn achterban. Hij plaatst de 'zekerheden' van de Islam tegenover de 'onzekerheden' van het Westen en weet het zo te draaien dat ook en vooral de gematigde moslim de Islam als enige redding voor het Westen gaat zien en zich vol herwonnen zelfvertrouwen van zijn taak gaat kwijten die Islam te belijden en te verspreiden. De Rattenvanger van Hmelen is een amateur in vergelijking tot deze rat.

Schoorsteenveger | 02-05-12 | 16:14

EUgenio | 02-05-12 | 10:12 |
In het midden van wat?
Nee, je komt niet in het midden uit, je komt uit op de ruimte van waaruit je zonder pardon, zonder aanziens des persoons, zonder angst en beven, zonder een blad voor de mond, zonder mededogen en zonder medelijden richting die arme gelovigen die zich zo snel gekwetst voelen direct de positie van een Enig Ware God durft te definiëren, namelijk náást andere goden en aggoden, en niet erboven. Dat is een zware klus en een stuk lastiger dan de klus die Wilders denkt te klaren, namelijk het uitbannen van die God. Dat gaat namelijk nooit lukken, een gelovige laat zich zijn God niet afnemen. Kijk naar de Christenen, die hebben hun God moeten leren om zich koest te houden en dat is niet volmaakt gelukt, maar we zijn een eind op weg. Die klus moet afgemaakt worden, want de volgende klus, het temmen van Allah, dient zich aan.

Schoorsteenveger | 02-05-12 | 16:06

Yes, mister Hannilie, you hoef me nothing to say about Islam. I know there alles van. It is terriebel in Jeurop with the tsunami of infidels. Hope you understand that because my steenkoelenglish is a bit terriebel you know. I hef downed the regering, but they are not van me off. I believe in the half miljon voters I have left. As long as joe Amerikans (and of curse the Israëlisch) give me a lot of money, I am happy to pray my onzin. I don't care a fuck about my own country, that is what I told ollreddie in that Catshouse. So I can not imagine why piepel keep voting on me. -heil- eh... Yep.

Hölzenbein | 02-05-12 | 16:05

@TriestGeval | 02-05-12 | 15:39

Nou triest geval (mwoehaahaa) ik zou die vraag toch aan La Vie En Rose en kaskoeskielewan stellen als ik jou was, want zoals je kunt lezen in mijn tegels (kan je lezen?) ben ik niet erg zeker in de prognose, en die twee weten het toch nagenoeg zeker. Je bent bij mij aan het verkeerde adres.

Hölzenbein | 02-05-12 | 15:47

Zijn Engels is ongeveer even goed als dat van onze demissionaire premier.

Petrus Post | 02-05-12 | 15:45

talks like a chicken without a head

istawa | 02-05-12 | 15:39

Hölzenbein | 02-05-12 | 15:18 |

Als jij zo goed in het voorspellen van uitslagen ben, geef ons dan hier eens de lotto cijfers en kleur van komende trekking.

Niemand is ooit in staat geweest om Nederlandse verkezingsuitslagen juist te voorspellen en u maakt door uw vooringenomenheid een dwang-linkse wens-interpretatie zoals wij die dagelijks van alle NVJ journalisten horen.

TriestGeval | 02-05-12 | 15:39

Hölzenbein | 02-05-12 | 15:20
Hé we hebben een alweter in ons midden hoezeeee

tejootje | 02-05-12 | 15:34

@wodzje | 02-05-12 | 15:16

Doe geen moeite dat begrijpen ze toch niet. Het gemiddelde IQ van een PVV'ert ligt niet hoger dan dat van een garnaal (gepeld).

Hölzenbein | 02-05-12 | 15:20

@kaskoeskielewan | 02-05-12 | 15:11

Hai die koekwousiwan. Vreemd je kan ook niet eens lezen aan je eerste vraag te zien. Maar maakt ook niet uit. De PVV-omaatjes gaan hier weer CDA stemmen en dan komt de PVV uit op 18 zetels neem ik aan, ongeveer het landelijke gemiddelde van nu.

Maar je snapt het nog steeds niet. CDA verlies was doordat er veel gingen stemmen op de PVV. Nu het vertrouwen weg is (onze omaatjes zijn niet helemaal gek!) gaan ze weer terug naar de CDA. Dus CDA wordt weer groter (wat ik ook niet gunstig vind, maar goed...) en PVV wordt weer kleiner.

Hölzenbein | 02-05-12 | 15:18

-weggejorist-

wodzje | 02-05-12 | 15:16

Hölzenbein | 02-05-12 | 14:17

Ha die Hölzie, woon jij in heel Noord-Limburg dan? Da's ook erg (voor die streek dan). Het CDA was daar al niet veel meer, maar wordt nu totaalgedecimeerd. Het is nog wat prematuur allemaal, maar als eenmaal goed tot het volk doordringt wat de überliberalen van de VVD samen met de club van Verhagen en de linkse oppositie ze nu weer heeft geflikt, kon Wilders idd wel eens de 40 zetels halen.

kaskoeskielewan | 02-05-12 | 15:11

@Merkava | 02-05-12 | 13:07

"Welke idioot heeft die vlag gevouwen en opgehangen in dat eerste filmpje?"

Dat is zijn jihad vlag als teken er voor dat ie tegen alles is wat uit het buitenland komt. Het is toevallig ook onze nationale vlag die hij misbruikt.

Hölzenbein | 02-05-12 | 14:51

Vanaf 6:00, het Israël praatje. Waar alles bij Wilders om draait.

Cidiood | 02-05-12 | 14:46

Waarom spreekt Geert Turks? Zit z'n kunstgebit los? Zit ie scheten te laten of moet dat Engels voorstellen?
Dit klinkt echt helemaal nergens naar. Back to school Geertje.

Schouten weer | 02-05-12 | 14:41

@Itastijl | 02-05-12 | 14:18

Maar dat Wilders extreem links is (volgens sommigen) is wel heel erg idioot.

Hölzenbein | 02-05-12 | 14:31

@Itastijl | 02-05-12 | 14:18

Zo'n mening kan er zijn in een vrije samenleving.

Hölzenbein | 02-05-12 | 14:20

@Hölzenbein | 02-05-12 | 13:19
het gaat idd goed met het overdrijven en demoniseren. (inmiddels rechtse hobby? oh nee.. Wilders is extreem links.)

Itastijl | 02-05-12 | 14:18

@kaskoeskielewan | 02-05-12 | 14:01

Ja, kaskoekwousiewan, daar kijk je van op hè. In mijn buurt is het minder, tweederde (Noord-Limburg: eenderde hypocriete CDA'ers die PVV stemmen) dus je bent weer eens niet op de hoogte en lult uit je nekkie. Voor de rest klopt het gewoon wat ik zeg, driekwart landelijk. Die CDA omaatjes hier in Limburg lopen in september trouwens weer braaf over naar hun eigen kluppie, dus wacht maar eens af, de PVV krijgt hier klappies in september. Van lieve omaatjes!

Hölzenbein | 02-05-12 | 14:17

@da wizard | 02-05-12 | 12:48
Een soort van buitenhof, maar dan zonder pvda maar MET homohaters.

Itastijl | 02-05-12 | 14:15

Heeft er hier iemand een blik stormfronters opengetrokken of wat?

Chorizoworstje | 02-05-12 | 14:12

@Hölzenbein | 02-05-12 | 12:35
Hup Hölzie.
Keep on doing the good work!
Yes you can.

Hoeveel schuift dat nou, btw?

La Vie En Rose | 02-05-12 | 14:11

Niks van aan. Dat hele islamdebat in de US komt nu pas op gang.

Tricephalus | 02-05-12 | 14:04

@Itastijl | 02-05-12 | 13:46
Tijdje geleden heb ik nog een tshirt gekocht met daarop... NOT IN MY NAME.
Als multiculti fan ben ik het eens met het ruimte geven aan andere culturen maar de excessen doe je voor je eigen clubbie gestoorden. Als WIJ steeds afstand moet nemen van multicultigekkies dan moeten jullie bij iedere post ook afstand nemen van de uniculti gekkies.

Itastijl | 02-05-12 | 14:01

@TM | 02-05-12 | 11:30

Djiezus Kraaist,

Als er een is die zichzelf onsterfelijk belachelijk maakt bent u het wel.

Gisteren al de plank ontzettend mis slaan, zie:

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/05/...

Tip: het artikel stond niet in de Washington Times maar in de Washington Post.

En nu de ironie van Pritt niet begrijpen.

En ik kan nog wel een paar voorbeelden noemen van uw gebrek aan begrijpend lezen.

Maar blijf vooral hoog van de toren blazen.

Vinnik leuk.

La Vie En Rose | 02-05-12 | 14:01

Hölzenbein | 02-05-12 | 13:27

Driekwart van jouw omgeving wellicht? Het wordt als bekend verondersteld dat Wilders in linkse kringen niet bijzonder populair is.

kaskoeskielewan | 02-05-12 | 14:01

Hölzenbein | 02-05-12 | 13:19

"Buitenhof (Nederlandse PUBLIEKE kwaliteitstelevisie)"

Kwaliteitstelevee.......... Moehahahaha, waar haal je 't vandaan?

kaskoeskielewan | 02-05-12 | 13:58

@La Vie En Rose | 02-05-12 | 13:23

Ik bewonder je positiviteit, maar ik vrees voor je dat het nogal gaat tegenvallen in september.

Biff Eagleburger | 02-05-12 | 13:53

Greet is zeau 2011.

Groucho Marx | 02-05-12 | 13:48

@TM | 02-05-12 | 13:38

OT - Weet je wie er ooit bij een officiële bijeenkomst "you can say you to me" zei? Zoek maar eens op die zin ;) Was bij een bezoek aan Reagan.

Hölzenbein | 02-05-12 | 13:47

@meq | 02-05-12 | 10:02
ik had het niet over Wilders. Eugenio zat op antwoorden te wachten en ik ging in op de necrosis lijn... alleen multiculti brengt gestoorden in beweging... NOPE! Breivik is een uniculti fan.

Itastijl | 02-05-12 | 13:46

@Merkava | 02-05-12 | 13:37

Dus?

Hölzenbein | 02-05-12 | 13:39

@Mouth Of The South | 02-05-12 | 13:26 : Je raaskalt volgens mij nu een beetje. Ik bedoel iets heel anders, reeds beschreven in een eerdere plemp.

Eigenlijk vind ik het onderwerp niet de moeite waard om verder op door te gaan dus let's move on.

TM | 02-05-12 | 13:38

@Schoorsteenveger | 02-05-12 | 09:49
Weer een uitstekende analyse SV!
Ben benieuwd of Wilders deze strategie van Tariq Ramadan in zijn boek beschrijft.

La Vie En Rose | 02-05-12 | 13:38

@Hölzenbein
Nederland is zeker van iedereen, he? Die onzin is gelukkig bijna afgelopen en je mag eindelijk weer zeggen dat je een Nederlander bent en dat Nederland JOUW FUKIN land is. Geert mag gelukkig zeggen wat hij wil.

Merkava | 02-05-12 | 13:37

@La Vie En Rose | 02-05-12 | 13:23

Salz mal auf met je onzin mens. In your wet dreams! Hij heeft zijn kaarten verspeeld. Hij kan alleen nog wat in het buitenland blaten bij zijn Amerikaanse of Israëlische likmaatjes, maar hier wordt ie steeds ongeloofwaardiger. Dat bekennen zelfs PVV'ers op televisie. Dan wil je niet weten hoeveel mensen er buiten televisie zo over denken.

Hölzenbein | 02-05-12 | 13:35

Buitenhof, DWDD, EenVandaag, Nieuwsuur, P&W, het staatsjournaal, Paul de Löl, een beter campagneteam kun je als PVV niet hebben.

Op naar de minstens 35 zetels!

La Vie En Rose | 02-05-12 | 13:33

Mooi dat Geenstijl zich nu helemaal laat kennen als propagandakanaal van Wilders. Ligt er wel heel erg dik bovenop jongens.

Trash | 02-05-12 | 13:33

@Merkava | 02-05-12 | 13:23
Kan Wilders ook eens een keer stoppen met zeggen van 'my country'. In zijn country zijn meer dan driekwart van de mensen het niet eens met de onzin die hij verkondigt dus hij heeft geen enkel recht om zijn 'country' in een zin te noemen met zijn idote hersenspinsels.

Hölzenbein | 02-05-12 | 13:27

TM | 02-05-12 | 13:07 |
Wat bedoel je precies met "accentloos" Engels. Het Engels kent honderden accenten en dialecten, het hangt er maar net vanaf in welke streek of welk land je je bevindt.

Ga jij ook met Amsterdams accent praten als je in 020 bent? Of Twents in Enschede?
Kortom, jouw eigen stelling is penisbiscuit.

Mouth Of The South | 02-05-12 | 13:26

@psychodad | 02-05-12 | 13:10
En Volkert van de Graaf of een compaan van Mohamed B heeft zich ook in de panelen gemeld.

La Vie En Rose | 02-05-12 | 13:25

Heerluk die reacties van het PVV-Verkiezing-2012- campagneteam op mijn onthulling.
U bent een fantastisch team. Ga vooral zo door.
Onze toekomstige Premier Wilders is erg blij met jullie.

Tot 12 september!!

La Vie En Rose | 02-05-12 | 13:23

@Hölzenbein
Spreek voor jezelf, landverrader.

Merkava | 02-05-12 | 13:23

Biff Eagleburger | 02-05-12 | 11:00
Ok, de afzonderlijke berichten heb ik niet gecheckt.

Mr Dixit | 02-05-12 | 13:22

-weggejorist-

Dida500 | 02-05-12 | 13:20

De landverrader Wilders van NL op tv met de leugenaar van FoxNews, Hannity.

Zo rolt die politiek gekleurde FoxNews zender, met leugenaars en bedriegers.

En Pritt durft die gasten te vergelijken met Buitenhof (Nederlandse PUBLIEKE kwaliteitstelevisie). Mijn god zeg...

www.thedailyshow.com/watch/tue-novembe...

Hölzenbein | 02-05-12 | 13:19

-weggejorist-

psychodad | 02-05-12 | 13:10

Negen van de tien Nederlandse politici kunnen alleen maar jaloers zijn op Wilders. Al acht jaar genereert hij als Nederlandse politicus aandacht voor zichzelf in de VS. Dat kunnen niet veel geachte afgevaardigden hem navertellen.

Z'n accent valt i.d.d. nog wel wat aan te verbeteren. Maar afgezien van Beatrix die 'Engels Engels' praat hoor je bij iedere Nederlander het kaasaccent erdoor heen. Amerikanen vinden dat overigens charming. "I just luvvvvvvvvvvv your accent."

LJBrinkhorst | 02-05-12 | 13:09

Welke idioot heeft die vlag gevouwen en opgehangen in dat eerste filmpje?

Merkava | 02-05-12 | 13:07

@Mouth Of The South | 02-05-12 | 12:06 : Tsja, wat jij wil. IK klink liever zo accentloos mogelijk, in elke taal die ik probeer te spreken. En dat je dan een accent hebt ach, fuck it. Maar om daar nou 'trots' op te zijn, dat vind ik onzin.

Next!

@WirMachenMusik | 02-05-12 | 12:13 : Twee dingen; 1) Rot eens een eind op met dat obligate Joop-gezeik. Als je de Wilders fanclub zoekt ga je maar naar pvv.nl of zo, en 2) "'een miljoenmiljard keer duidelijker en steekhoudender" ????? SEAN HANNITY????

HAhAhhAhAhAhahahHAA, ow! mijn kaak doet zeer!!

Hou nou eens op met die grappen van je!

TM | 02-05-12 | 13:07

vetkleppert | 02-05-12 | 09:21 | + 10 -

Je bent je ervan bewust dat de PVV beide helemaal wil verbieden of ontmoedigen he?

beetjemoe | 02-05-12 | 12:52

@WirMachenMusik | 02-05-12 | 12:45

Hopelijk denken ze dat ie Duitser is, wordt ons land tenminste niet voor schut gezet.

Hölzenbein | 02-05-12 | 12:48

Waarom zegt GW daar nooit iets over de vrijheid van homo's en het homohuwelijk.
Daar is FOX een goed medium voor...

da wizard | 02-05-12 | 12:48

Een Duits accent wordt in de VS in ieder geval als een teken van intelligentie waargenomen. Wie weet misschien geldt dat bij associatie ook wel voor accenten die er op lijken.

WirMachenMusik | 02-05-12 | 12:45

La Vie En Rose | 02-05-12 | 12:21 | + 2 -

Wilders heeft geen campagne team nodig met een aanhang die nog op hem zou stemmen als hij zich bekeerd tot de Islam. "Follow your holy leader and you will find your way to heaven, only satan will let you doubt his words"

denk.toch.eens.na | 02-05-12 | 12:41

En over dat accent! Ik heb bosjes studenten bij me gehad om ze te helpen met het vertalen van passages uit hun verplichte Engelstalige literatuur. Over de aantallen die zoals op tentamens en uit scripties bleek desalniettemin niet begrepen, heb ik het dan maar niet.
Maar ze spraken wel stuk voor stuk accentlozer Engels dan ikzelf. (In het bijzonder als het zinsneden uit angelsaksische tophits betrof)

WirMachenMusik | 02-05-12 | 12:40

@La Vie En Rose | 02-05-12 | 12:21

En wat doet koekwousie dan met een 35/40 zeteltjes? Nothing, nakkes, nada. Op het oppositiebankje zitten huilen. Maar ik laat je in je natte droom Moaning Myrtle. Ik krijg er alleen de slappe lach van als ik je zielige tegels over het 'succes' van clowntje Wilders lees. Man man man.

Hölzenbein | 02-05-12 | 12:35

FoxNews, Sean Hannity: dan is bijna alles op de Nederlandse tv een verademing.

VictorF | 02-05-12 | 12:33

Het Engels van Pim Fortuyn viel anders ook nogal tegen, vond ik destijds.
Wilders heeft eerder een accent van iemand die NET DOET of hij geen vloeiend Engels spreekt...

Jadaag | 02-05-12 | 12:31

La Vie En Rose | 02-05-12 | 12:21

Deez' massale bijval voor onze blonde voorganger vind ik persoonlijk hartverwarmend. Hear. U heeft ook een fantastisch campagneteam samengesteld. By the way.... weten ze het al?

kaskoeskielewan | 02-05-12 | 12:29

Ghehehe. Na het bekijken van het filmpje en het lezen van den draad, kom ik weer tot de conclusie welk een groot strateeg onze toekomstige Minister President Geert Wilders is.

Zelf in de VS op de verrekijk om zijn boek te promoten; Op de Nederlandse verrekijk is het PVVcampagneteam 'De NPO' al geruime tijd bezig met het werven van stemmen voor de PVV, en op GS is zijn campagneteam - bestaande uit @Hölzenbein, (campagneleider) het duo @Einde van de Domheid en @denk.toch.eens.na, alsmede @Eugenio e.a. - weer volop bezig met het genereren van stemmen voor hun o zo geliefde leider.

Briljant!

Dat wordt een zeteltje of 35/40 op 12 september.

La Vie En Rose | 02-05-12 | 12:21

Zo te zien is er een anti-Wilders alert uitgegaan bij Indymedia/Joop.

WirMachenMusik | 02-05-12 | 12:19

kapotte_stofzuiger | 02-05-12 | 08:31 |
"Geert Wilders bij FoxNews is hetzelfde als Diederik Samsom bij de NOS."
--------------------------------
Met als verschil 'n miljoenmiljard keer duidelijker en steekhoudender argumenteert dan Samsom. En vooral ook een de realiteit ietsjes beter (aan den lijve ervaart) inschat.

WirMachenMusik | 02-05-12 | 12:13

Tjonge, wat een raaskal die NOS zeg.

Thoth | 02-05-12 | 12:06

TM | 02-05-12 | 11:59 |
Ik merk dat veel mensen afgeven op het accent van Wilders, dat het achterlijk klinkt. Uit ervaring weet ik dat het voor Engelstaligen helemaal niet vreemd is om iemand met een accent te horen praten. Wees juist trots op je accent, hetgeen je afkomst aanduidt.

Mouth Of The South | 02-05-12 | 12:06

@mygfisbrazilian | 02-05-12 | 10:32 |

Als u wilt dit ik inhoudelijk op u reageer onderbouwt u uw aantijginkjes eerst maar eens even. Ik ga niet afdalen naar het nivo van jijbakken wat u voorstaat.

Parel van het Zuiden | 02-05-12 | 12:02

@Mouth Of The South | 02-05-12 | 11:53 : Het zal mij als perfect Engelse sprekende Nederlander een rotzorg zijn of Greet een accent heeft van hier tot Tokyo, heb je Ruud Lubbers wel eens 'Edinborough' horen zeggen?

Het gaat mij om dit vreemde statement :

"Diegenen die daarop afgeven, geven dus af op hun eigen identiteit."

Dickcookie! And there with out!

TM | 02-05-12 | 11:59

Lievv van jullie dat jullie zo trots zijn op Geertje. Maar een simpele Google-zoektocht leert dat er op geen enkele serieuze Amerikaanse nieuwssite- of blog aandacht wordt besteed aan dit boek. Dat tussendoortje op Fox News van 2 minuten is alles.
Maar wel leuk voor 'm.

klownf | 02-05-12 | 11:58

Lievv van jullie dat jullie zo trots zijn op Geertje. Maar een simpele Google-zoektocht leert dat er op geen enkele serieuze Amerikaanse nieuwssite- of blog aandacht wordt besteed aan dit boek. Dat tussendoortje op Fox News van 2 minuten is alles.
Maar wel leuk voor 'm.

klownf | 02-05-12 | 11:58

@miereneukert | 02-05-12 | 11:50 : Dat zelfde kun je ook zeggen over Gerard Joling, dus om daar nou enige waarde aan te hechten, nee...

TM | 02-05-12 | 11:56

TM | 02-05-12 | 11:50 |
Niks lulkoek. Beter een uitgesproken Nederlands accent dan een geforceerd Amerikaans filmaccent.

Mouth Of The South | 02-05-12 | 11:53

@Mouth Of The South | 02-05-12 | 11:48 : Lulkoek man, lulkoek. Oftewel(speciaal voor jou dan); dickcookie man DICKcookie!

TM | 02-05-12 | 11:50

Waar de rest op haar luie reet in de zon ligt bij te komen van de onderhandelings gesprekken,blijft Geert gewoon zijn werk doen.
Waarvoor hulde!

miereneukert | 02-05-12 | 11:50

@pjotr1985 | 02-05-12 | 11:43 : YES! En de Koene Geert zal ook nog de Gemene Arabirische Roverhoofdman Saladin in het stof doen bijten!

TM | 02-05-12 | 11:49

Geert spreekt goed engels, met een Nederlands accent. Dat accent is iets om trots op te zijn. Het Engels kent vele accenten, en ieder accent heeft een eigen identiteit. Diegenen die daarop afgeven, geven dus af op hun eigen identiteit.

Mouth Of The South | 02-05-12 | 11:48

frisenfruitig | 02-05-12 | 11:36 | + 0 -
'Onze daadkrachtige roerganger zal den tegenstand als een ware leeuw bevechten! Zijn blonde manen zullen zijn tegenstanders verblinden en angst inboezemen! Hoezee!'

pjotr1985 | 02-05-12 | 11:43

Die 'Kirrrt' kwam prima over, helemaal zichzelf. Het momentum ligt nu bij zijn standpunten t.o.v. de verstikkende, en veel geld kostende, dictatuur van Europa, maar zijn islam-standpunten zullen vroeg of laat weer aan momentum terugwinnen.

Want islam.

Bart_Bart | 02-05-12 | 11:42

Laat Geert maar schuiven. Hij kan geen ijzer met handen breken maar hij vecht tenminste door met passie en een tomeloze inzet voor een goede zaak.

frisenfruitig | 02-05-12 | 11:36

"Een soort van Buitenhof, maar dan zonder de PvdA."

MWAHAHAHAHAAA!!!! *kuchkuchrochelrochel*

Sean Hannity = Het Buitenhof ??? Oh SHIT Pritt! Doe je huiswerk eens volgende keer want je bent een beste vent maar nu maak je jezelf belachelijk.

Hannity en Wilders ; een gouden koppel. Zelfs Wilders klinkt nog 'redelijk' en 'gematigd' vergeleken bij die goeie ouwe rechtstekkel-relschopper Hannity.

TM | 02-05-12 | 11:30

Greet heeft wel een beetje een Jo Bonten accent.

moltisanti | 02-05-12 | 11:28

denk.toch.eens.na | 02-05-12 | 11:20

Ok, dus?

kaskoeskielewan | 02-05-12 | 11:23

reade romke | 02-05-12 | 10:28 | + 4 -

Die mevrouw van de PvdA die daar zat is aan het werk voor de fnv, u weet het misschien wel die organisatie die voor de werkende op komt. Dat was ongeveer het belangrijkste nieuws van gister. Daarnaast werd Leerdam toch aardig voor schut gezet en totaal niet serieus genomen. Ik vind dwdd inderdaad niet objectief maar P&W veel meer.
Over Foxnews kan je gewoon zeggen dat ze helemaal niet objectief zijn en daar is iedereen het volgens mij ook over eens.

denk.toch.eens.na | 02-05-12 | 11:20

Geert Wilders is de enige Nederlandse politicus met ballen. Een betere vertegenwoordiger in de VS kunnen we ons niet wensen. Kan die rubberen dipstick van een Rosenthal een puntje aan zuigen.

kaskoeskielewan | 02-05-12 | 11:09

@Uppie2010 | 02-05-12 | 10:56
Ow, heb je ook een slimme zin geleerd? Wat goed van je jochie.

Hölzenbein | 02-05-12 | 11:08

@Mr Dixit | 02-05-12 | 10:33

Meh, de enige positieve verhalen staan op de ultra-conservatieve sites. De rest lijkt een c/p van het NOS-artikel van maandag. Van Korea tot aan Argentinië.

Biff Eagleburger | 02-05-12 | 11:00

@BarneyBoner | 02-05-12 | 10:53

Heeft ie zelf voor gezorgd weekdier. Maar dat snap jij niet.

Hölzenbein | 02-05-12 | 11:00

Hölzenbein | 02-05-12 | 10:49
Van u afkomstig, is dat een compliment voor ieder wel en zelfdenkend mens.

Uppie2010 | 02-05-12 | 10:56

@Hölzenbein | 02-05-12 | 10:13
Geert richt zijn haat op hele bevolkingsgroepen?
En jij leest en luistert en bent objectief?
Holy shit man, probeer eens iets anders dan de linkse propaganda troep te lezen om met beide benen in de wereld te gaan staan...
Get a life and grow up.

Het is overigens eerder andersom, we leven (nog) in een vrije wereld hier en hele bevolkingsgroepen richten hun haat tegen Geert. Geert wil niemand dood hebben maar hele bevolkingsgroepen willen Geert dood hebben. Kun je dat lezen? Of is die ene hersencel daar te klein voor?

BarneyBoner | 02-05-12 | 10:53

Mr Dixit | 02-05-12 | 10:28 |
Stukje recente geschiedenis ;
Premier Balkenende wil dat in de grondwet komt te staan dat ons land gebaseerd is op de 'joods-christelijke traditie'.

Negen landen, inclusief Nederland, willen dat de 'joods-christelijke traditie' in de inleiding van de grondwet uitdrukkelijk vermeld wordt.
Met andere woorden : hoe kleindenkender hoe manipulatiever .

Ratzing. | 02-05-12 | 10:53

@Koninging Beatricks | 02-05-12 | 10:44

[X] Ongeschikt

Hölzenbein | 02-05-12 | 10:49

@reade romke | 02-05-12 | 10:28

Dat jij nog Nederlandse TV kijkt ! Ik ben al jaren geleden opgehouden met het kijken naar die linksmensch prop zenders. Uit publiek geld betaalde preekstoeltjes van de linkse kerk. Ametierigheid & amateurisme troef.
Kijk eens een echte publieke omroep als de BBC en programma's als Newsnight met echte journalisten.

Beef Bus | 02-05-12 | 10:45

@Hölzenbein | 02-05-12 | 10:28

Doe zelf eens normaal man.
Sjonge jonge jonge.

Koninging Beatricks | 02-05-12 | 10:44

al een reaktie van FC Kunduz ? die DWDD volksverneukers

(c)ZWITSUL | 02-05-12 | 10:42

EUgenio | 02-05-12 | 10:13
Wij van WC eend.....

Uppie2010 | 02-05-12 | 10:37

@reade romke | 02-05-12 | 10:28

Die PvdA mevrouw heeft ook een naam, Jetta Klijnsma. Zij kwam er wat over een vakbond vertellen (oehoeehoe wat erg!!!). En die vrouwenmishandelaar mocht ook aan het woord, en Frits Barend mocht ook aan het woord. Ze waren allemaal uitgenodigd pief, zo werkt dat, net als Hero Brinkman er regelmatig komt (ook van de PvdA?). Jij snapt ook niet veel hè?

Hölzenbein | 02-05-12 | 10:36

Biff Eagleburger | 02-05-12 | 10:27
Zoek op google (versie US) naar GW, alles van de afgelopen 24 uur: 8000 hits...

Mr Dixit | 02-05-12 | 10:33

@Pritt Stift | 02-05-12 | 08:29
@Parel van het Zuiden | 02-05-12 | 09:08
Als u werkelijk denkt dat Fox en Buitenhof qua subjectiviteit aan elkaar gewaagd zijn bent uzelf dermate gekleurd dat u er kleurenblind van bent geworden. Domme haat maakt domblind.

mygfisbrazilian | 02-05-12 | 10:32

@DutchLibertarian | 02-05-12 | 09:05 | + 6 -
Mijn probleem met Fox is niet of ze links of rechts zijn, maar dat ze de oorlog hebben verklaard aan waarheidsbevinding en wetenschap.
Het is een stelletje enge creationisten, die het liefst vandaag nog de christelijke versie van de Taliban willen invoeren.
Iemand die zich libertarier noemt zou een stuk kritischer naar de ideëen van de Fox-redacties moeten kijken, daar zit nogal wat vrijheidsbeperking en overheidsbemoeienis tussen.

vagehond | 02-05-12 | 10:32

@Koninging Beatricks | 02-05-12 | 10:10

Doe eens normaal man. Als je Wilders een kritische vraag stelt klapt ie in een achterwaardse salto achterover. Dus zeur niet over P&W, die overigens tegen iedereen kritisch zijn. Onzinprater.

Hölzenbein | 02-05-12 | 10:28

Koninging Beatricks | 02-05-12 | 10:10 | + 0 -
U kunt veel zeggen maar P&W hebben de afgelopen tijd heel erg geprobeerd om van hun linkse imago af te komen door de PvdA te bashen.
Wilders die vlucht altijd meteen voor de pers en misbruikt dan vaak zijn beveiliging.
denk.toch.eens.na | 02-05-12 | 10:22 | + -1

Heb je gisteren het programma wel gezien. Leerdam zat er weer en die andere pvda troelala. Het is altijd pvda. Soms even een iets kritische noot, maar denk je dat dit van te voren niet is doorgesproken? Leerdam werd weer makkelijk aangepakt. En die andere pvda mevrouw kon haar woordje ook weer even doen. Het is bij de Vara altijd pvda dit en pvda dat. Ik noem dat objectieve tv. Alles in 1 licht bekijken omdat anders de vara achterban boos wordt.

reade romke | 02-05-12 | 10:28

Ratzing. | 02-05-12 | 10:17
Over het christelijke zijn we het volledig eens. Maar joods-christelijk bestaat niet, dat heeft weinig tot niets met elkaar te maken. Als is het alleen maar omdat het Judaïsme 2000 jaar vóór het christendom ontstaan en de bijbel niet meer lijkt te zijn dan een samenraapsel van oude europese natuurgodsdiensten en grote en kleine flarden van Griekse en Romeinse cultuur.

Mr Dixit | 02-05-12 | 10:28

Misschien kan iemand ook nog een linkje dumpen waar we kunnen lezen dat Wilders wél ene fuck voorstelt in de VS?

Biff Eagleburger | 02-05-12 | 10:27

U bedoelt dat boek, waar in geschreven wordt dat andersgelovigen overgehaald moeten worden om uw geloof aan te nemen, en als dat niet meteen lukt,m dan mag je alle middelen gebruiken om het toch voor elkaar te krijgen, tot de dood er toe volgt.
Dat boek, tja, ik snap ook niet waarom iemand zoiets zou willen verbieden.
EUrofiel is 1 ding, maar oost indisch blind EN dan ook nog oogkleppen op....

Uppie2010 | 02-05-12 | 10:27

@rara | 02-05-12 | 10:25
Je snapt het nog steeds niet. Maakt niet uit joh... Fijne dag nog.

Hölzenbein | 02-05-12 | 10:26

@Hölzenbein | 02-05-12 | 10:13
Ik neem je niet de maat, jouw woorden zeggen meer over jou dan ik zou kunnen zeggen.

Je verwijt Wilders dat hij in haat handelt. Het enige antwoord dat je hebt op zijn 'haat' is haat, in de hoop om de haat af te doen nemen. Zinloos, maar laat maar. Zolang het jou een bezigheid verschaft...

rara | 02-05-12 | 10:25

Wat een hekel heb ik gekregen aan nieuwsuur. Het lijkt het journaal en mensen gaan dat ook geloven, maar ze zijn zo partijdig als maar kan. Vooral dat stukje over Geert laatst. De maker zat op twitter het stukje vol te verkondigen. Keek je dan verder naar beneden in haar twitter berichten dan zag je allemaal anti pvv geluiden, en zo'n "neutrale" journalist maakt nieuws? En dan kijk je haar cv: Ntr, buitenhof, vpro. Ja dan weet je het helemaal. NTS/NOS/VARA/Vpro, 1 pot nat!

reade romke | 02-05-12 | 10:23

Koninging Beatricks | 02-05-12 | 10:10 | + 0 -
U kunt veel zeggen maar P&W hebben de afgelopen tijd heel erg geprobeerd om van hun linkse imago af te komen door de PvdA te bashen.
Wilders die vlucht altijd meteen voor de pers en misbruikt dan vaak zijn beveiliging.

denk.toch.eens.na | 02-05-12 | 10:22

XelaGBS | 02-05-12 | 10:15
Jij schiet een losse flodder met als doel het uitlokken van een reactie, ik vraag om uitleg en nu ben ík aan het trollen?

Mr Dixit | 02-05-12 | 10:19

@EUgenio | 02-05-12 | 10:10 | + -1 -
Dit meen je niet echt toch?

Hmm, eens kijken, omdat:
1. Probeer jij eens een bijbel te verkopen in een islamitisch land.
2. Probeer jij eens een kerk inclusief bel van welk geloof dan ook behalve de islam in een islamitisch land te bouwen.
3. Laat je vrouw in een islamitisch land eens zelfstandig boodschappen doen met haar haren wapperend in de lentewind.

Zo maar 3 voorbeelden van de indoctrinatie van deze Godsdienst (of hoe je het noemen wilt). Dat je er dan als land voor kiest om een stroming die zo extreem is en zo ver achter in de tijd leeft iets te laten inbinden heeft niets te maken met uitsluiten maar alles met het beschermen van waarden en vrijheden waar we zo trots op zijn.

meq | 02-05-12 | 10:18

Mr Dixit | 02-05-12 | 10:04 |
Er is inmiddels genoeg onderzocht.Erg veel beter en mooier dan de Tao, delen van hindoeïsme en boeddhisme heb ik niet gevonden en dat is al duizenden jaren voor dat die joodsche Jezus met zijn vereenvoudiging van al dat voorgaande moois op het Noord Afrikaans grondgebied verscheen.
Als iets armoedig is wat denken betreft... dan toch wel dat joodschgristelijke gelogen,opgedrongen valse moraliteitsbesef.

Ratzing. | 02-05-12 | 10:17

EUgenio | 02-05-12 | 10:13
Welke onderzoeken, bronvermelding graag.

Mr Dixit | 02-05-12 | 10:16

Nee, daar mag je blij mee zijn. 5... ja, 5 hele minuten in een programma op FOX news. In handen van die afluisterende malloot van een Murdoch. Een zender die door de andere media in de US van A als conservatief wordt gezien (kun je voorstellen!). Een zender die een columnist de mogelijkheid geeft om een column uit te zenden over het instorten van de Nederlandse tolerantie, en daarbij even verwijst naar ons euthanasiebeleid, waarbij pasgeboren baby's worden vermoord omdat ze niet aan medische standaarden voldoen... Een columnist die op tv openlijk mag zeggen dat NL eigenlijk best met Nazi's te vergelijken is. En in de hele US van A kijken er welgeteld 2 miljoen mensen naar. Zo hé. Man, POWnews haalt dat aantal in een kikkerlandje als NL al bijna.

Marginaal dus. En iets om echt trots op te zijn.

hanz71 | 02-05-12 | 10:16

Over dubbele loyaliteit gesproken.

DataValue | 02-05-12 | 10:15

@Mr Dixit | 02-05-12 | 10:13 - Stop met trollen hier en ga opletten in de les.

XelaGBS | 02-05-12 | 10:15

Mantisomantis | 02-05-12 | 10:10 |
*dan
Over taalbeheersing gesproken

pjotr1985 | 02-05-12 | 10:15

Mantisomantis | 02-05-12 | 10:10 |
*dan
Over taalbeheersing gesproken

pjotr1985 | 02-05-12 | 10:14

@Mr Dixit | 02-05-12 | 10:11

Uit diverse onderzoeken blijkt dat het steeds beter gaat met de integratie. Maar inderdaad niet in elke wijk.

EUgenio | 02-05-12 | 10:13

@rara | 02-05-12 | 10:09

Het feit dat jij niet begrijpt dat ik met bevolkingsgroepen niet op jou doelde zegt mij al genoeg.

By the weg waarom zou ik mijn haat op bevolkingsgroepen moeten richten volgens jou (huh?)? Met Wilders kan je genoeg haat genereren, doet hij overigens met hele bevolkingsgroepen en ik maar men één individu, de clown Wilders zelf dus.

Je snapt er weer geen zak van (omdat je niet leest). En mij dan de maat proberen te nemen. Tsss.

Hölzenbein | 02-05-12 | 10:13

XelaGBS | 02-05-12 | 10:06
Die snap ik niet. Leg uit.

Mr Dixit | 02-05-12 | 10:13

@Schoorsteenveger | 02-05-12 | 10:07

Helemaal mee eens. Zoek een positie tussen Wilders en Wilders-bashers. Dan kom je ergens in het midden uit.

EUgenio | 02-05-12 | 10:12

EUgenio | 02-05-12 | 09:44
Mooi dat voor jou "iedereen eerst Nederlander is", maar er zijn toch grote groepen Nederlanders van niet-Nederlandse origine die het daar niet mee eens zijn. Kijk en luister voor de lol eens in de welbekende kansenwijken in Den Haag, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht. Dan hoor en zie je vanzelf dat er maar bar weinig sprake is van integratie of taalbeheersing. Dat heeft niets te maken met de inspanningen van Nederlanders of Nederland, maar de wil (en wellicht het kunnen) van deze bevolkingsgroepen. Met doodknuffelen creëer je zwakke geesten, dat is wat er gebeurd is...

Mr Dixit | 02-05-12 | 10:11

Als Wilders voor Engelstaligen verstaanbaar Engels spreekt(net als de Terminatorgouveneur van Californie)in Amerika, spreekt hij die landstaal een stuk beter als sommigen, die hier al 30 jaar wonen het Nederlands spreken.

Mantisomantis | 02-05-12 | 10:10

@denk.toch.eens.na | 02-05-12 | 09:58

U bedoelt dat soort kritische vragen die doorgaans aan de PvdA worden gesteld bij P&W ?

Koninging Beatricks | 02-05-12 | 10:10

@meq | 02-05-12 | 10:06

Ja ja, waarom wil Wilders de Koran verbieden als hij religie thuis toestaat? En als ik het goed begrijp mogen moslims van Wilders niet meer naar de moskee, geen hoofddoekjesdragen op straat. Mooie vrijheid is dat.

EUgenio | 02-05-12 | 10:10

@Hölzenbein | 02-05-12 | 10:02
ik veroordeel geen hele bevolkingsgroepen.

Klopt helemaal. je richt je haat niet op bevolkingsgroepen, maar op Wilders. Je bent zelf een dealer in haat geworden.

rara | 02-05-12 | 10:09

Mantisomantis | 02-05-12 | 10:02 |
Allemaal in opdracht van de B.V.von.Amsberg.
Daar wel eens over nagedacht ?

Ratzing. | 02-05-12 | 10:08

EUgenio | 02-05-12 | 10:01 |
En de rest is blind voor de zwakke fundering van die multicultuur. Dat is het drama. Je kunt kritiek op Wilders hebben en tegelijk ziende blind blijven. Het een sluit het ander niet uit, het ene gevaar is het andere niet.
Alsof er tussen de positie van Wilders en de positie van de Wilders-bashers geen ruimte ligt, geen positie mogelijk is. Natuurlijk is er die wel. Trek islamkritiek en Islamofobie uit elkaar, rhetorisch en intellectueel en die positie is glashelder.

Schoorsteenveger | 02-05-12 | 10:07

@Mantisomantis | 02-05-12 | 10:02
Dat komt omdat velen besmet zijn geraakt door het barbarenvirus!

deraderendraaien | 02-05-12 | 10:06

@Mr Dixit | 02-05-12 | 10:04 - Islam naar de middeleeuwen en wij terug naar de jaren 30 van de vorige eeuw.

XelaGBS | 02-05-12 | 10:06

@EUgenio | 02-05-12 | 10:01 | + -1 -

Weer mis, Wilders heeft duidelijk gesteld, meerdere malen zelfs dat mensen uit andere culturen die hier in dit land volledig geintergreerd zijn zich totaal geen zorgen hoeven maken en zelfs hun eigen geloof in huiselijke kring nog kunnen belijden. Zolang het maar in huiselijke kring blijft en er geaccepteerd word dat in Nederland een andere stroming de grondslag is.

meq | 02-05-12 | 10:06

@DutchLibertarian | 02-05-12 | 09:05 - Fox is net zo links of rechts als GS. Ofwel, helemaal niet... ze varen gewoon tegen de wind in om kijkers te vangen. Alles voor geld, net als hier. Steve Jobs, goede kennis van Rupert Murdoch, wist dit mooi te verwoorden. "The axis today is not liberal and conservative, the axis is constructive-destructive, and you've cast your lot with the destructive people. Fox has become an incredibly destructive force in our society. You can be better, and this is going to be your legacy if you're not careful." aldus Steve tegen zijn vriend Rupert.

XelaGBS | 02-05-12 | 10:05

Ratzing. | 02-05-12 | 09:27
Doe eens wat onderzoek naar de islam. Momenteel maakt deze ideologie een achterwaartse ontwikkeling door. De meeste moderne geesteswetenschappen in de Westerse wereld vinden hun oorsprong in de vroeg-middeleeuwse islam, maar ergens aan het eind van de middeleeuwen is de leer stil blijven staan en verworden tot een middel van onderdrukking en beheersing.

Mr Dixit | 02-05-12 | 10:04

@necrosis | 02-05-12 | 09:52

Ja, de PVV bakt er inderdaad niets van. Daar heb je gelijk in.

Hölzenbein | 02-05-12 | 10:03

Ondertussen laat de " voor wat hoort wat" partij weer wat puntjes vallen,om de Achterban van Geert nog iets meer te irriteren. Jaaa.. dat CDA snapt het helemaal! *not*
www.telegraaf.nl/binnenland/12043645/_...

Geert is een briljant strateeg met heel veel geduld,en dat hij komt waar hij wezen wil is een ding dat zeker is.

deraderendraaien | 02-05-12 | 10:03

@Itastijl | 02-05-12 | 09:59 | + 0 -

Ik meen me toch te herinneren dat ook Dhr G. Wilders in felle bewoordingen afstand nam van de acties van Breivik.

meq | 02-05-12 | 10:02

@rara | 02-05-12 | 09:41
Nee, ik veroordeel geen hele bevolkingsgroepen. Ik hou alleen landverraders, zoals Wilders, tegen. Dus je *kuch* conclusie ligt er weer heel ver naast.

Hölzenbein | 02-05-12 | 10:02

Wat is dat toch mis met die hatende linkmens, ook sommigen hierboven haten zonder enige inhoud.
Bomaanslag op Janmaat destijds en zijn vrouw voor de rest van haar leven in een rolstoel. Fortuin vermoordt. Theo van Goh vermoordt, Hirsi Ayaan gevlucht naar Amerika, Geert Wilders met een kogelvrijvest bewaakt in een gepanserde auto.
Hoe is het mogelijk dat een menselijk mens ooit nog links stemt vraag je je dan af.

Mantisomantis | 02-05-12 | 10:02

@necrosis | 02-05-12 | 09:52

Als er iemand is met oogkleppen, dan is het Wilders. Wilders is blind voor de successen van de multiculturele samenleving en Wilders is blind voor de voordelen van de EU. Wilders is totaal ongeschikt als politicus. Veel te dom.

EUgenio | 02-05-12 | 10:01

@EUgenio | 02-05-12 | 09:36
... ze vinden het leuk om steeds de schuld te geven aan de multicultuur of links. De Breiviks vergeten ze maar eventjes...
Unicultuur mislukking... dat moeten we nauurlijk niet willen met z'n allen...

Itastijl | 02-05-12 | 09:59

Fijn voor Wilders dat hij zijn eigen vragen mocht schrijven van Foxnews.
Denk dat hij ook in Nederland vaker een interview zou geven als er geen kritische vragen zouden worden gesteld.

denk.toch.eens.na | 02-05-12 | 09:58

Parel van het Zuiden | 02-05-12 | 09:33 |
Hoe ontstond die ruimte voor de processen van individualisering en vergroten van zelfkennis?
*
Door nieuwsgierigheid omtrent eigen aanwezigheid en het uitvergroten van lichaamsfuncties.
En voor de rest vult iedereen dat natuurlijk in naar eigen inzicht.
Zelf hou ik het op een mengeling van wetenschap en filosofie, zonder daarbij de beperkingen uit het oog te verliezen.Retorische vragen zijn ook heel gezond.

Ratzing. | 02-05-12 | 09:55

Andersom dag | 02-05-12 | 09:03
Niet een al te slimme opmerking, Wilders is één van de langst zittende parlementariërs. Zijn islamkritiek is niet van de afgelopen 18 maanden, maar dateert al terug naar zijn eerste stappen in de (gemeente-) politiek in de jaren '90. Waarom zou hij nu ineens stoppen?

Mr Dixit | 02-05-12 | 09:54

Gelukkig is Fox ontzettend relevant en betrouwenswaardig wat accurate berichtgeving betreft. U herinnert zich vast wel die schitterende berichtgeving over Amsterdam?

looprekje | 02-05-12 | 09:53

@EUgenio | 02-05-12 | 09:45
Je zei het goed; Nederland is inderdaad een smeltkroes zoals... Nederland.
Met dank aan politici die 24/7 met oogkleppen oplopen.

necrosis | 02-05-12 | 09:52

Geert gaat nog es heel groot worden.

LJBrinkhorst | 02-05-12 | 09:50

necrosis | 02-05-12 | 08:44 |
Ik denk dat we sterker figuren nodig hebben dan Wilders, zeker om de aanvallen van dit soort figuren te pareren:
www.tariqramadan.com/France-Europe-and...
"An identity crisis of unprecedented scope afflicts the West, a crisis that has called its status, its dominance, its values and even its sense of itself into question—and poisoned social debate in the bargain."
"The problem is pervasive, the crisis multifaceted. It is time to confront the evils that have undermined the conscience of the West instead of hiding behind fulsome words about Enlightenment values."
"Absent an upsurge of awareness and courage, absent the readiness to confront the populism that is becoming the new norm, no need to be a clairvoyant to conclude that we are witnessing the self-destruction of a civilization."
Wat we hier lezen is een keiharde aanval op de westerse waarden, op alle westerse waarden, een zoveelste poging om de dhimmi's nóg onzekerder te maken, de moslimgemeenschap nóg meer wijs te maken dat er hier een opdracht ligt, en de Islamkritiek nóg meer het zwijgen op te leggen.
Deze wolf, deze rat is gevaarlijker dan haatbaarden, hij vertaalt en kanaliseert die haat.

Schoorsteenveger | 02-05-12 | 09:49

@Daalder | 02-05-12 | 09:47 | + 1 -
Jij werkt zeker in Frankrijk.

Kaas de Vies | 02-05-12 | 09:49

Als Nederlander die veel werkt in een internationale omgeving, kan ik zeggen dat Wilders' Engels best goed is. Nie' zo zeuren mensen.

Daalder | 02-05-12 | 09:47

herstel: als Amerika

EUgenio | 02-05-12 | 09:45

Ferrari-racer | 02-05-12 | 09:04 | + -1 -

*Staat stilletjes bij zijn koffie apparaat neer te kijken op de plebs, soon..... very soon.......*

de reaguurbuur | 02-05-12 | 09:45

necrosis | 02-05-12 | 09:41

In Nederland is iedereen ook eerst Nederlander. Vrijwel iedereen spreekt Nederlands en de meeste immigranten zijn prima geintegreerd. Verder is Nederland net zo'n culturele smeltkroes als Nederland. Dat is nou eenmaal het gevolg van vrijheid. Maar Wilders snapt dat niet.

EUgenio | 02-05-12 | 09:44

Polletje Piekhaar | 02-05-12 | 09:31 |
Welke semieten bedoeld u ?
De Arabische of joodsche ?

Ratzing. | 02-05-12 | 09:42

@Hölzenbein | 02-05-12 | 09:40
Dan kan ik niet anders dan concluderen dat jij het toegangsbeleid aan de grens nog strenger wil maken dan Wilders dat wil. Lachen, man.

rara | 02-05-12 | 09:41

@EUgenio | 02-05-12 | 09:36
In de VS is iedereen eerst Amerikaan.
De meeste mensen hebben daar geen tweede paspoort, laat staan een eerste.....

necrosis | 02-05-12 | 09:41

@rara | 02-05-12 | 09:29

Zou mij niet verbazen als er al eens fouten gemaakt werden. Dit zou een mooie fout zijn, of een vergeetachtige. Maakt niet uit. Als we maar geen last meer hebben van die landverrader.

Hölzenbein | 02-05-12 | 09:40

Als het gaat om zijn Engels past Wilders goed in het rijtje grote staatsmannen Den Uyl, Van Agt, Lubbers, Balkenende.

De Geus | 02-05-12 | 09:39


Als alle allochtonen hier in Nederland nu eens even goed nederlands spraken zoals Geert in Amerika engels spreekt, waren we al een heel stuk verder!

De Laureaat | 02-05-12 | 09:37

multiculturele samenleving

EUgenio | 02-05-12 | 09:36

@necrosis | 02-05-12 | 09:33

Het lijkt erop dat je denkt dat de multiculturele uitvinding van de politiek is. Maar volgens mij is de multiculturele samenleving gewoon historisch ontstaan, net als in Amerika. Hoe kun je daar tegen zijn?

EUgenio | 02-05-12 | 09:36

@Hefting | 02-05-12 | 09:28
Fortuyn was een uniek persoon, waar je niet iedere 100 jaar een van hebt. Hij kwam inderdaad sterker uit de programma's die hem kort en klein moesten maken. Links stond in ontzetting, hun machtige mediakanonnen werden omgedraaid.

Vandaar de schoten op 6 mei, in het smerigste park van Nederland.

Jan Passant mk2 | 02-05-12 | 09:35

Van mij mag de VS onze dorpsidioot houden

pjotr1985 | 02-05-12 | 09:35

gelukkig is de interviewer gespeend van een mening.

Satria | 02-05-12 | 09:35

@King of the Oneliner | 02-05-12 | 09:30 | + -1 -
Acht nietszeggende oneliners achter elkaar. Je kunt het natuurlijk ook overdrijven.

Kapitein Stijlvol | 02-05-12 | 09:34

@EUgenio | 02-05-12 | 09:29
Inderdaad; idioten hou je altijd!
Helaas worden sommige idioten door de wetgevers afgeschermd als het neerkomt op islamtisch geweld.
Want mislukking van de multiculti, dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen....

necrosis | 02-05-12 | 09:33

@Ratzing. | 02-05-12 | 09:27 |

Hoe ontstond die ruimte voor de processen van individualisering en vergroten van zelfkennis?

Parel van het Zuiden | 02-05-12 | 09:33

Jammer dat hij zich zo erg focust op Henk en Ingrid. Zo gaat die natuurlijk nooit veel stemmen krijgen want een middenstander zal zich er niet mee verbonden voelen ook al is hij tegen Europa.

stipjes | 02-05-12 | 09:32

@King of the Oneliner | 02-05-12 | 09:30

Je nick klopt niet. Moet zijn "King of the Godwins"

Koninging Beatricks | 02-05-12 | 09:32

Jan Passant mk2 | 02-05-12 | 09:30 De enige die ik rabiaat zie schuimbekken is u.

Trash | 02-05-12 | 09:31

@Ratzing. | 02-05-12 | 08:39
Antisemiet!!

Polletje Piekhaar | 02-05-12 | 09:31

.. nu begrijp ik ook waarom hier de gebruikelijke verdachten dag in dag uit hun Wildershaat uitbraken. Dit medium is niet gecontroleerd door de staatsnieuwsorganen en dat maakt de voorstanders van voorgekauwde en "in orde" verklaard informatie boos & woedend.

Jan Passant mk2 | 02-05-12 | 09:30

Steenkolenengels MET limburgs accent.
Daar breng je inderdaad je boodschap haarscherp mee over.
Nou ja, Hitler had ook een Oostenrijks accent, en die is er toch ook ver mee gekomen.
Heeft Geert Wilders trouwens ook een Leni Riefenstahl, om de propaganda-dingetjes te doen?
Oh nee, Fitna heeft hijzelf geknipt en geplakt op zijn zolderkamertje met Windows Movie Maker, hoewel ik geloof dat hij een Apple gebruiker is, dus dan is het gemaakt met iMovie of Final Cut.
Deze man heeft gewoon last van één van de zeven hoofdzonden, namelijk Hoogmoed. Hij denkt echt dat hij in zijn eentje de complete geschiedenis van Nederland , Europa, zelfs de wereld kan veranderen.
Maar je moet natuurlijk nooit de sleutel van het kasteel aan de hofnar geven.

King of the Oneliner | 02-05-12 | 09:30

@niet voor de hond | 02-05-12 | 08:58 "Geert is namelijk een socialist. "

... en hij komt op voor de nationale belangen.
Wat maakt hem dat?

Kapitein Sjaak Mus | 02-05-12 | 09:29

@Hölzenbein | 02-05-12 | 09:24
Kan de IND er voor zorgen dat die rechtsche landverrader ons land niet meer in komt?

Is dit een oproep aan de IND om onrechtmatig op te treden?

rara | 02-05-12 | 09:29

@necrosis | 02-05-12 | 09:25

Idioten hou je altijd, zowel links als rechts. De afgelopen jaren is er een forse toename geweest van vernielingen en brandstichtingen in moskeeen. Dat krijg je als mensen geloven in de opperidioot Wilders.

EUgenio | 02-05-12 | 09:29

@Ratzing. | 02-05-12 | 09:27
Laat ze die tijd dan vooral lekker nemen, maar dan graag voordat ze hierheen komen.

vetkleppert | 02-05-12 | 09:28

Zou jij aanschuiven bij een overbetaalde aanhanger van de linkse horde, die jou en mij verteld wat goed voor ons is?
necrosis | 02-05-12 | 08:53

Fortuin deed het wel, en kwam er alleen maar sterker uit.Wilders durft niet.

Hefting | 02-05-12 | 09:28

Mooi makkelijk bij toko's als Foxnews. Niemand die je tegenspreekt.

Sacha_A | 02-05-12 | 09:28

necrosis | 02-05-12 | 09:05 |
Dat wij hier in het westen door individualisatie en vergroten van zelfkennis een lulboek als de bijbel achter ons beginnen te laten kan je niet vergelijken met ontwikkelingen in de islamitische wereld. Alles op zijn tijd.
Ik heb meer vertrouwen in inzicht dan in haatpraatjes over en weer.Voor miljarden mensen is de Koran ´n heilig boek omdat ze niet beter weten.
Zoiets heeft tijd nodig.
Als Wilders uit overwegingen van egoïstisch eigenbelang mensen, -de halve wereld- die tijd niet gunt dan neemt hij de consequenties maar.

Ratzing. | 02-05-12 | 09:27

@EUgenio | 02-05-12 | 09:22
Sommige cultuurverrijkers zijn het niet met je eens....
*mede mogelijk gemaakt door PvdA en GroenLinks*

necrosis | 02-05-12 | 09:25

Voor heel de linksse Kerk een kleine overweging en voor de Geert Wilders haterss;
verbrand zijn boeken live op tv en ... niks aan de hand
verbrand een koran en live op tv en ... er vallen doden door moslims
Volgens mij genoeg gezegd,
Amen.

TheoVanGogHisGroot | 02-05-12 | 09:25

necrosis | 02-05-12 | 09:22 | + 0
Merkwaardige redenering, necro.
Begrijp ik het goed?: omdat Geert naar een stel randdebielen gaat , is Geert zelf een slimmerik?

propper1000 | 02-05-12 | 09:25

Maroktokkienederlsndsengels, maar dan veul slechter. Bij de nonnen in Limburg leren je in 1 week vloeiend Engels en accentloos Nederlands.

Musset | 02-05-12 | 09:25

Kan de IND er voor zorgen dat die rechtsche landverrader ons land niet meer in komt? Dank u.

Waarom kijk ik er niet van op dat de extreem rechtsche Bush-zender FoxNews hem een podium biedt?

Hölzenbein | 02-05-12 | 09:24

Byzonder, ik kijk nooit meer televisie en luister zelden radio, omdat ik dacht dat het linkse dingen zijn, die alleen maar PvdA propaganda en Wilderskritiek uit hun luidsprekers persen.
Blijkt het niet aan de apparatuur te liggen, maar aan de Nederlandse zendgemachtigden.

Jan Passant mk2 | 02-05-12 | 09:24

@The Dominator | 02-05-12 | 09:19
Zolang Amerikanen nog steeds denken dat Amsterdam de hoofdstad van Scandinavië is, en ze nog steeds $35 voor een kilo kaas betalen in Alkmaar, vraag ik me af wie hier voor gek staat....

necrosis | 02-05-12 | 09:22

@vetkleppert | 02-05-12 | 09:21
-
Dit is sarcasme, toch? Toch?!

The Dominator | 02-05-12 | 09:22

necrosis | 02-05-12 | 09:18

Ik ben niet van het geweld. Ik doe het liever met woorden.

EUgenio | 02-05-12 | 09:22

Geert moet nog wel even werken aan zijn steenkolen Engels

Banana-Hollandia | 02-05-12 | 09:22

@The Dominator | 02-05-12 | 09:19
Nu je hier niet eens meer iets te roken kunt kopen zonder je te moeten registreren en er op de Wallen nog maar anderhalve hoer met een snor zit, is Wilders het enige waar we als Hollanders nog trots op kunnen zijn.

vetkleppert | 02-05-12 | 09:21

Ik vind Sean Hannity een zak.

Marcus Porcius Cato | 02-05-12 | 09:20

En toen stond Nederland weer voor gek... Dadelijk denkt de gemiddelde Amerikaan nog dat de gemiddeld Nederland 'Kieurttt' heet, halve standpunten heeft en dat elke man hier zijn haren blondeert.
-'
*Schaamte*

The Dominator | 02-05-12 | 09:19

@EUgenio | 02-05-12 | 09:14
Mag jij vinden, zolang je hem maar niet doodschiet.
Dat mag namelijk niet!

necrosis | 02-05-12 | 09:18

@HolyAtheist | 02-05-12 | 09:14
Ik heb liever iemand die iets durft te zeggen over middeleeuwse barbarij en pleuropa dan een anabool op pootjes, maar dat kan aan mij liggen.

vetkleppert | 02-05-12 | 09:15

@necrosis | 02-05-12 | 09:11

Inderdaad: Wilders is een tiran, en ik zwicht niet voor hem.

EUgenio | 02-05-12 | 09:14

@vetkleppert

Misschien omdat Schwarzenegger iets toffer is?

HolyAtheist | 02-05-12 | 09:14

Bronstig | 02-05-12 | 09:12 Twee 'recencies' op rabiaat zionistische en rechts-extremistische websites. Wat een verrassing dat ze zo'n beetje klaarkomen op het boekje.

Trash | 02-05-12 | 09:14

-weggejorist-

Bass Trouble | 02-05-12 | 09:13

Ferrari-racer | 02-05-12 | 09:04 | + -4 -
Geeft niet, racer.
Oogkleppen zijn lastig en moeilijk te verwijderen.

propper1000 | 02-05-12 | 09:13

Toch is Schwarzenegger ook nog best ver gekomen met een vergelijkbaar accent.

vetkleppert | 02-05-12 | 09:11

@EUgenio | 02-05-12 | 09:07
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en leden verliezen.
Dan dooft het licht!

necrosis | 02-05-12 | 09:11

Fijn feitelijk interview.
Gaat nog wel komen hier in Nederland.
Volste vertrouwen - mits juist geinformeerd - in het gezonde verstand van de Hollander.
Alles op zijn tijd.

Ben Adam | 02-05-12 | 09:09

@propper1000 | 02-05-12 | 08:55

Qua bevooroordeeldheid presentatoren/interviewers, selectief uitnodigen van gasten, en gekleurdheid van berichtgeving gaat die vergelijking prima op. Fox heeft alleen een andere kleur als bijv. Buitenhof. In termen van objectiviteit vergelijkbaar slecht.
.
Troost u. Het is heel menselijk om uw nieuws volkomen objectief te vinden en dat van anderen niet. Vele bronnen tot u nu nemen en dan gaat het pas echt opvallen.

Parel van het Zuiden | 02-05-12 | 09:08

Elke keer als ik Geert in de US zie denk ik:

Keert Wielders!

MasthaX | 02-05-12 | 09:07

De zogenaamde problemen van de islam zijn vooral de problemen van Wilders. Net als alle godsdiensten is ook de islam dogmatisch, maar het is vooral de radicale Wilders die er problemen mee heeft. Je ziet het ook aan zijn anti-EU-opvatting: het is niet minder EU, maar meteen uit de EU. Geert Wilders is vooral een wilde. Niet geschikt voor de politiek.

EUgenio | 02-05-12 | 09:07

oeps Rutte... Krijgt Geert toch even international status you can only dream of (of laugh).
Geert voor minister president en Rutte, Sap en die andere gasten weten het en zijn er bang voor (denk ik).

appeltjesgroeneweide | 02-05-12 | 09:06

Wist wel dat Geenstijl daar grote roze ploppers van zou krijgen.

Trash | 02-05-12 | 09:05

@Ratzing. | 02-05-12 | 08:55
Zielepoot?
Met haat gevulde praatjes?
Zeker nog nooit onthoofdings/ stenegingsfilmpjes gezien uit Arabische landen...
Voor de duidelijkheid, Sharia heeft niets te zoeken in moderne, westerse landen.

necrosis | 02-05-12 | 09:05

deministerpresident | 02-05-12 | 08:51 |
Fox valt reuze mee hoor. Er is veel onderzoek gedaan (oa door Chomsky, toch niet de minste) naar media bias in de USA en daaruit blijkt juist dat de meeste MSM hartstikke links zijn. Wat Fox (en bijv de Wall Street Journal) onderscheidt van de rest is niet zozeer dat ze rechts/conservatief zijn, maar juist dat ze níet links zijn. Zie bijv hier: en.wikipedia.org/wiki/Media_bias_in_th...

DutchLibertarian | 02-05-12 | 09:05

Waarom hier geen aandacht voor het straalbezopen plan van Wilders om uit de EU te stappen?

niet voor de hond | 02-05-12 | 09:05

Als er 1 persoon over zijn schaduw heen kan stappen is het Geert Wilders. Aan iedere koffieautomaat deze ochtend staat een voor danwel tegenstander te beargumenteren of Geert geniaal danwel idioot is. Gelukkig heb ik mijn eigen koffieautomaat en denk ik maar aan 1 ding. Geert u bent een fantastische held! Iedere keer doe je het weer, je staat volop in de spotlights en ditmaal met een verkiezingsprogramma, briljante timing en zo ongelooflijk juist. Weg met die EU ideologie. De EU is failliet en men twijfelt inmiddels zelf of die 3% regel (ooit bedacht en nooit nageleefd) wel zo handig is in deze tijd. Laten wij er gewoon lekker uitstappen eens kijken of de wereld echt vergaat. Die overige draaikonten en populisten welke zich nu even denken te hebben gevestigd op het pluche zullen inmiddels ook bij de koffieautomaat staan en roeptoeteren. Geert vanaf het eerste uur nog altijd een dikke +1 van mij!

Rest In Privacy | 02-05-12 | 09:04

Geert doe wat aan je Engels, ik schaam me dood voor je accent.

Anarki | 02-05-12 | 09:04

Welja, Wo3 zit er aan te komen... Waarom kijk ik dit eigenlijk?

Trojaans Zeepaard | 02-05-12 | 09:04

Geert is de weg kwijt, nu weer uit de EU. Als dat de speerpunten van een politieke partij zijn dan lijkt het er meer op dat Geert lekker in de oppositie bank wilt gaan zitten om 1x in de maand wat te roepen of zijn wachtgeld wilt gaan innen.

Geert het waren 18 fantantische maanden maar blijkbaar is de accu al leeg.

Andersom dag | 02-05-12 | 09:03

@N=1 | 02-05-12 | 08:57
Inderdaad heel laf om niet in gesprek te willen gaan met chronische godwinners en demoniseerders die je het liefst zouden zien eindigen als Fortuyn. En in plaats daarvan lekker veilig in je kogelvrije vest tussen je bewaking geen leven te hebben. Omdat je mening niet mag.

vetkleppert | 02-05-12 | 09:01

@Ratzing: volgens arabist Jansen is het een goed boek. Niet alleen qua schrijfstijl, maar ook qua inhoud.

Jammer voor jou, maar ik heb in dit geval zijn mening hoger staan dan jouw mening.

Mokum Kosher | 02-05-12 | 09:00

'Can i say that Obama is a dhimmy?'
No you cannot Geert!

Einde van de Domheid | 02-05-12 | 09:00

De gemiddelde Amerikaan denkt dat Nederland de hoofdstad van Denemarken is en dat Amsterdam tegen Colombia aan ligt. Dus lekker boeie wat Geert daar in zijn steenkolenengels zit uit te kramen.

Magnum Force | 02-05-12 | 08:59

Dat hij al jaren gevangen is omdat hij voor zijn mening op komt wordt altijd verzwegen. Net als de moord op Pim.
Zowaar Eénvandaag gaf in een reportage gisteren aan dat Pim "doodgezwegen" moet worden. "Vrijheid van meningsuiting ? Right, als je maar zegt wat wij vinden".
Dan zal het voor Greet een verademing zijn om aan de overkant gewoon te kunnen zeggen wat hij denkt.

Kamervraag | 02-05-12 | 08:59

Waarom zit onze Geert überhaupt bij Fox?
Geld? sollicitatie bij een US denktank? Wat hebben Henk en Ingrid hieraan? Door wie wordt deze reis betaald?
Waarom zou ik weer op hem stemmen?

propper1000 | 02-05-12 | 08:59

Als hij zou vertellen waarom hij uit de onderhandelingen met VVD en CDA is gestapt zouden ze hem nooit een podium geven. Geert is namelijk een socialist.

niet voor de hond | 02-05-12 | 08:58

Een held is het. En laat hem daar lekker zitten. Lekker boeie waar die heen gaat. Kijk is naar de andere politici. Die zitten ook overal en nergens. Daar hoor je niemand over.

alusion | 02-05-12 | 08:58

John "ik-speelde-t-spelletje-mee" Leerdam kreeg meer spreektijd toegewezen.

hackeraki | 02-05-12 | 08:57

@Kaas de Vies | 02-05-12 | 08:54
Helaas is het nog niet mogelijk om je abo op de PO op te zeggen.
Tenslotte weet de staat wat goed voor je is.......

necrosis | 02-05-12 | 08:57

vetkleppert | 02-05-12 | 08:51 | + 0 -
Misschien omdat Geert te laf is om hier in een programma op te treden?

N=1 | 02-05-12 | 08:57

propper1000 | 02-05-12 | 08:55
Misschien is het de bedoeling dat je wel lacht.

James St John Smythe | 02-05-12 | 08:56

necrosis | 02-05-12 | 08:44 |
Die zielepoot met zijn van haat gevulde praatjes roept alleen maar weerstand op bij mij.
Wilders en een leefbare samenleving ? De man is vergeven van zelfhaat,projecteert dat op moslims en verdient er een aardige boterham mee.
Als ik iets niet meer kan dan houd het op.
Iets wat Wilders nog moet ontdekken, dat dingen eindig zijn.Schijnt ie nogal moeite mee te hebben.

Ratzing. | 02-05-12 | 08:55

Laat me niet lachen, Pritt. Fox news een soort Buitenhof? Zelf ooit naar fox gekeken? Moet je eens doen.

propper1000 | 02-05-12 | 08:55

Fox past goed bij Wilders: even onbetrouwbaar.

N=1 | 02-05-12 | 08:54

Moet hij ook even over z'n socialistische agenda vertellen, dan schoppen ze hem (terecht) weer heel gauw die grote plas over.

DutchLibertarian | 02-05-12 | 08:54

Fox News ... where else?

Melk met klonten | 02-05-12 | 08:54

@deministerpresident | 02-05-12 | 08:51 | + 0 -
Klopt Fox is heel erg politiek gekleurd en dat weten we, net als de NPO hier, alleen betaal ik daar nog aan mee.

Kaas de Vies | 02-05-12 | 08:54

Sean Hannity op FoxNews, dan zit je wel bij de ultrarechtse wingnuts aan tafel, moet je trots op zijn.
Random quote:
It doesn't say anywhere in the Constitution this idea of the separation of church and state.

vagehond | 02-05-12 | 08:53

@Bono | 02-05-12 | 08:48
Zou jij aanschuiven bij een overbetaalde aanhanger van de linkse horde, die jou en mij verteld wat goed voor ons is?

necrosis | 02-05-12 | 08:53

Hannity zegt meer, gedetailleerder en breder.

Einde van de Domheid | 02-05-12 | 08:52

@ Kaas de Vies
Zonder gebouw....
Zonder stad...

Jimmy Mc Clure | 02-05-12 | 08:52

"Een soort van Buitenhof, maar dan zonder de PvdA."

Sean Hannity is een ultra-conservatieve christenextremist. De PvdA is dus niet het enige dat ontbreekt bij hem. Beetje walgelijk positief stukje dit.

HolyAtheist | 02-05-12 | 08:51

Tsa, FoxNews, de spreekbuis van de extremistische joden. Alle dreigingen overdrijven. Check de uitspraken van de voormalige hoofden van de inlichtingendiensten van Israel en USA die zeggen dat het wel meevalt met Iran. Uiteindelijk draait het allemaal om het gevoel van dreiging zodat er wapens verkocht kunnen worden. Dus 1 grote leugenachtige show!!

deministerpresident | 02-05-12 | 08:51

Dieptriest, dat we hem in steenkolen-Engels moeten horen omdat er hier alleen maar linkse godwin-tv de ether in wordt gesmeten.

vetkleppert | 02-05-12 | 08:51

@Bono | 02-05-12 | 08:48 | + 0 -
Waarom weigert hij dat?

Kaas de Vies | 02-05-12 | 08:51

"Een soort van Buitenhof, maar dan zonder de PvdA"

Dat is dan een show zonder presentator, zonder columnist, zonder cameramensen, zonder gasten, zonder geluidtechnici, zonder redactie, zonder portier, zonder koffiemensen.

Kaas de Vies | 02-05-12 | 08:50

Met de LOI kom je er wel.

Bruwalda | 02-05-12 | 08:50

Zijn we weer mooi klaar mee: "Dutch parliament member" Geert Wilders, betere reclame voor dit land (dat zoveel beter kan) is er niet.

Niet echt nee... | 02-05-12 | 08:49

@kapotte_stofzuiger | 02-05-12 | 08:41 |

LOL het is toch echt Geert die daar weigert aan te schuiven.
En buiten dat ging het me niet zo zeer om Geert bij DWDD, maar de gemiddelde boekjespromotor. Goed, het is vroeg, begrijpend lezen heeft een wat langere aanloop nodig.

Bono | 02-05-12 | 08:48

@rara | 02-05-12 | 08:37
Ik hoop dat de beveiliging van Geert een 'license to kill' heeft.

necrosis | 02-05-12 | 08:48

We are loosing our freedom of speech, there is a political party now who is stopping that.

Einde van de Domheid | 02-05-12 | 08:46

@Ratzing. | 02-05-12 | 08:39
Als Geert niet volhard in zijn strijd om een leefbare samenleving, wie gaat dan straks jouw reedT afvegen?

necrosis | 02-05-12 | 08:44

Geert,effe een nieuwe das kopen,Koninginnedag is alweer voorbij hoor !

Jimmy Mc Clure | 02-05-12 | 08:44

-weggejorist-

Bass Trouble | 02-05-12 | 08:43

De NOS kost ons geld en FOX levert Wilders geld op, dus getuigt dit optreden wel van VOC-mentaliteit.

tipo | 02-05-12 | 08:42

@Bono | 02-05-12 | 08:37
LOL, alsof Geert Wilders spreektijd krijgt bij de Nederlandse Al-Manar.

kapotte_stofzuiger | 02-05-12 | 08:41

Geert is toit loike a toiger.

Willem VanDer Decken | 02-05-12 | 08:40

"I sat down with Gear"
-
Maar verder is dit toch niet om aan te horen? Ik snap dat een andere taal spreken, vooral in zo'n setting, wat lastig kan zijn, maar dit klinkt nergens naar.

Freakster1986 | 02-05-12 | 08:40

Kan iemand Geert wat lessen Engels cadeau doen?
*tenenontkrommer tevoorschijn halen doet*

necrosis | 02-05-12 | 08:39

Daarom heeft hij de onderhandelingen stuk laten lopen. Kan hij nu mooi zijn boek verkopen en cashen.

deboerenlul | 02-05-12 | 08:39

Als Geertje W. net zo dom en vervelend schrijft als dat hij lult veeg ik m´n reedt er nog niet mee af.
Nee dus .
Laat hij zijn joodsche reclame praatjes maar in de V.S houden.Stuk frisser hier.Daag Geertje blond en blauw.

Ratzing. | 02-05-12 | 08:39

Ik ben bang dat de titel van het boek voorspellende waarde heeft.

rara | 02-05-12 | 08:37

Een, met alle respect, hele dikke boeie dat Geert Wilders bij FoxNews zit wat mij betreft. Maar liefst vijf minuten te gast. Bij Matthijs van Nieuwkerk aan tafel krijg je meer spreektijd onderhand, en dat zegt heel wat.

Bono | 02-05-12 | 08:37

Ik vraag me af wat de Republikeinse Amerikanen van zijn andere politiek vinden (AOW/Zorg).
.
Biotene zou ook wel handig zijn, tegen een droge mond.

Nifilheim | 02-05-12 | 08:34

Geert Wilders bij FoxNews is hetzelfde als Diederik Samsom bij de NOS.

kapotte_stofzuiger | 02-05-12 | 08:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl