Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE: Coalitie Limburg (VVD/CDA/PVV) stuk

lekkermanvlaai.jpg Limburg is haar allerallerallerlaatste restje geloofwaardigheid kwijt. Met dank aan de PvdA statenfractie, die vanmorgen een motie van wantrouwen indiende tegen PVV'ers Theo Krebber en Antoine Janssen wegens het OVERSCHRIJDEN VAN DE DIPLOMATIEKE FATSOENSNORMEN. De heren wilden namelijk niet aanschuiven toen Bea met de Turkse president Gül een stuk vlaai kwam happen. Omdat Gül een Koerdenmeppende, christenpestende islamist is volgens de PVV, en dat mag je niet vinden van de PvdA. Nou zullen wij de laatsten zijn om de Limburgse PVV statenfractie, dat zootje ruziemakende anderemensenhaters van de knettercorrupte Laurence Stassen, de hand boven het hoofd te houden. Maar de PvdA heeft duidelijk te veel Gulpener gezopen als ze iedereen op basis van het volkomen arbitraire begrip 'fatsoen' tot een spreekverbod willen dwingen wanneer de quasi-dictator van een bevriend land met zijn karavaan door Nederland trekt om het sprookje van zijn Verlichte Islam te verkondigen. Dat moeten columnisten maar doen of zo, en zelfs die komen er alleen mee weg als ze zelf Turks zijn. De rest van roomblank & vrijgevochten Nederland moet z'n bek houden. Vooral de PVV. Waarheidszegging in de politiek moet te allen tijde voorkomen worden, al moet de hele coalitie er voor vallen. Want hoewel Krebber en Janssen gewoon netjes de hand schudden van de gehoofddoekte mevrouw Gül, toch wil de PvdA zich achteraf nog even van haar moreel verheven kant laten zien. Want fatsoensnormen zijn nou eenmaal belangrijker dan debat. En wat 'fatsoen' precies is, dát bepaalt de PvdA. Onze huisanalist denkt: Coalitie gaat breken op het CDA. Voor wie het kan verstaan: VLAAISTREAM! #CRISISINLIMBURG UPDATE: CDA breekt met PVV Limburg.

Reaguursels

Inloggen

Hölzenbein | 21-04-12 | 10:58 |
Heb je het over beschaafde mensen en inhoud. Vertel maar wanneer er een verhaal vanuit het CDA komt met inhoud, daar verstaan we allemaal wat anders onder, toch?
Over "faalhaas" gesproken!

lanexxx | 21-04-12 | 11:56

@ Hölzenbein | 21-04-12 | 10:58

wen er maar aan

(c)ZWITSUL | 21-04-12 | 11:27

@lanexxx | 21-04-12 | 10:40

Jij snatert lekker de twitters van Wilders na. Zonder na te denken of het om enige inhoud gaat.

Altijd maar de schuld naar andere schuiven, zonder hersens te gebruiken, terwijl de PVV in Limburg maar zegt "wen er maar aan". Weet je wat, beschaafde mensen maken zelf wel uit waaraan ze willen wennen of niet. Daar hebben ze dat PVV schorem niet voor nodig!

Mijn god wat een #faalhazen zijn jullie.

Hölzenbein | 21-04-12 | 10:58

@ lanexxx | 21-04-12 | 10:40

klopt, gisteren werd door de NOS werd (door)gevraagd ! aan die limbo CDA'er ... of de Turkse gast alleen beledigt was in Limburg .. hij was immers te gast in Nederland, waarom reageert dan alleen CDA limburg en niet CDA landelijk ? hier had mijnheer geen helder antwoord op.
Over de timing (ze proberen echt alles) en de vraag of er overleg was geweest met de partijtop was hij wat vaag.

(c)ZWITSUL | 21-04-12 | 10:52

Bicycle_Repairman | 20-04-12 | 20:33 |
Die hele opschudding daar is te wijten aan het oude regenten mentaliteit van het CDA en niet anders.
Ze kiezen ook heel opportunistisch een prachtig moment om dit te ventileren.

lanexxx | 21-04-12 | 10:40

WirMachenMusik | 21-04-12 | 02:08 |
Klopt, al ben ik bang dat ze het ook niet kunnen waarmaken....

Aktivist | 21-04-12 | 09:53

Ven1V1d1V1c1 | 20-04-12 | 20:59 |
De PVV en de SP zijn de aangewezen 'nieuwe bezems' die die al decennia heersende maffiastructuur kunnen ontmantelen.

WirMachenMusik | 21-04-12 | 02:08

@ Hölzenbein | 21-04-12 | 00:07

Tja, als je met andere mensen omgaat alsof ze een stuk stront zijn. Dat is voor dit wijf niet zo,n probleem want die is van het strontbedrijf Stassen uit Sittard.Google maar effe.Die kudt is met stront groot gebracht.Heel die PVV is een belachelijke KUDT partij.Samengeraapt schorem.

kweetitwel | 21-04-12 | 02:05

En gezien hoe de PVV bitch Laurence Stassen ontplofte? Tja, als je met andere mensen omgaat alsof ze een stuk stront zijn dan wordt ze door de CDA in de stront getrokken. Mooi. En lekker vlaai hier want ik had wat te vieren. Nu de rest nog van die PVV trekpoppen...

Hölzenbein | 21-04-12 | 00:07

"GeenStijl, het website'je dat negen jaar geleden werd opgericht door een boze mongool met een chromosoom te weinig. De boze mongool met een chromosoom te weinig is inmiddels ambtenaar bij de Publieke Omroep, waar hij zijn dagen slijt met het op monotone toon voorlezen van verontwaardigde teksten over wie er allemaal onfatsoenlijk zijn. Zijn oude website'je bestaat nog en is de ideale plek voor mensen met een verstandelijke beperking om elkaar te ontmoeten."

(Micha Wertheim, Vrij Nederland 20 april 2012)

David1971 | 20-04-12 | 23:17

Op naar de 0 zetels!

as-saboer | 20-04-12 | 22:32

@WirMachenMusik | 20-04-12 | 19:36
En Laurence Stassen gaat daar verandering in brengen?

Ven1V1d1V1c1 | 20-04-12 | 20:59

-weggejorist-

Tokkie2Me | 20-04-12 | 20:41

@lanexxx | 20-04-12 | 19:20 | + -1 -
Geloof je nou zelf wat je schrijft? In dat geval slinger ik een alu-hoedje jouw kant op. Hoe dan ook, val mij niet lastig met dit soort rabiate onzin.

Bicycle_Repairman | 20-04-12 | 20:33

Wie op de hoogte is met de politieke ontwikkelingen in Limburg weet dat dit een vertwijfelde stuipstrekking van het CDA was. Ze hebben net als de PvdA landelijk, hier nog wel het ambtenarenapparaat in handen maar de politieke achterban in termen van kiezers slinkt vooral onder jongen mensen als sneeuw voor de zon. En dat is prima want de KVP/CDA heeft ons lang genoeg besodemietert. Dat ze dat de laatste twee decennia vooral met de PvdA als partner in crime deden zegt genoeg.
Mensen van buiten Limburg en die geen KVP/CDA'ers van hier persoonlijk kennen kunnen zich geen voorstelling maken van hoe die maffiaclub hier in samenwerking met clerus en hoernalisten de boel via hun netwerk leeggezogen heeft.

WirMachenMusik | 20-04-12 | 19:36

'De PVV-fractie hekelt het feit dat hun gedeputeerden de Turkse president de hand schudden.'
PVV heeft niets met politiek te maken, slechts met blinde haat.

Ven1V1d1V1c1 | 20-04-12 | 19:26

Bicycle_Repairman | 20-04-12 | 17:09 |
De PVV zit niet overal in de gemeenteraad omdat de hele linkse kliek hiervoor zorgt.
Links is in Nederland nog oppermachtig en dat is zwaar werken om hiertussen een beetje rechts geluid te laten horen.

lanexxx | 20-04-12 | 19:20

La Vie En Rose | 20-04-12 | 15:36 | + 0 -

Toch wel zielig dat dan de schuld van dit alles door sommige bij de pvda wordt gelegd, terwijl de enige veroorzaker de ppv zelf is. Nee ook niet het cda, want die komen nu eindelijk gewoon weer terug op hun oude standpunten.

denk.toch.eens.na | 20-04-12 | 19:19

Hé, van Rossem: als je gevat wilt zijn dan moet je schrijven dat ze teveel Gülpener hadden gezopen ;-)

McPhart | 20-04-12 | 18:23

Kijk het CDA kunnen vanaf nu beter TDA noemen, Turks Democratisch-Appel.

Moonwarrior | 20-04-12 | 18:12

Goede zaak, hopelijk krijgt Maxim Verhagen inspiratie om nu ook landelijk de boel te laten ploffen.

Roscoo1963 | 20-04-12 | 18:12

hoe zegt men dat ook al weer?
beter ten halve gegekeerd en dan nog iets

swift1.6 | 20-04-12 | 18:05

kingorgasmo | 20-04-12 | 17:17
U bent vast een fan van zwarte pruimenvlaai...

Aktivist | 20-04-12 | 17:28

deropofderonder | 20-04-12 | 16:43
Sorry, maar sinds wanneer is Breivik "rechts". Hij noemt zichzelf fascist en het fascisme relateer ik eerder links dan rechts.

psycho_3 | 20-04-12 | 17:26

Ik nomineer Wilders voor de Nationale LPF/Ritaverdonk award .....

kingorgasmo | 20-04-12 | 17:17

La Vie En Rose | 20-04-12 | 16:15
Ja, maar zo'n buschauffeur in Brussel is plebs. En een plebejer-mensenleven telt voor het CDA niet. Heeft ook nooit geteld. Ook daar weten we in Limburg over mee te praten.
Als er al vanalles over NSB wordt geroepen, dan nomineer ik bij deze het CDA voor de titel als waardige opvolger. Zelfs nog boven de PvdA!

Aktivist | 20-04-12 | 17:14

@Kaas de Vies | 20-04-12 | 16:05
Ja... ben een en al oog en oor. Komt u maar.

Hölzenbein | 20-04-12 | 17:09

@Kamervraag | 20-04-12 | 17:02 | + 0 -
Albayrak is VVD en volgens mij de afgelopen dagen door alle gehaktmolens gegaan, die er te vinden waren. Het zouteloze geneuzel over de graaicultuur binnen de PvdA, als je dat roept hoef je blijkbaar niets verder te stellen of te onderbouwen.
Je draagt een heel groot Calimero-helmpje.

En ze roepen het toch echt over zichzelf af, want zelfs het fanblaadje van Wilders (telegraaf) ontkomt niet aan de constatering dat het wel hard gaat zo met de PVV. En dan vertellen ze er nog niet eens bij dat de PVV in bijna geen enkele gemeenteraad in Nederland aanwezig is, dus dat het verhoudingsgetal nog iets verdrietiger is.

Bicycle_Repairman | 20-04-12 | 17:09

Gootbalkoning | 20-04-12 | 15:16
In Limburg kennen we het "fatsoen" en de fantastische omgangsvormen van het CDA maar al te goed: Vriendjespolitiek, geslijm ("kontekruipen"), enorme corruptie en verspilling van belastinggeld. Als het CDA persé richting totale onbeduidendheid wil gaan, dan is dit een goede zet. PVV en SP krijgen hier bij de volgende verkiezing de meeste stemmen en de rest gaat er voor spek en bonen bijstaan. Jammer voor de "fatsoenlijke" onbenullen en baantjesjagers van CDA/PvdA/GL....

Aktivist | 20-04-12 | 17:06

Doet mij denken aan dat relnichtje Boonman van Eénvandaag. Die heeft met zijn mediaviendjes afgesproken om de aanval in te zetten op Die Wilders. De hele grachtengordelelite is er voor gemobiliseerd. Met als afmakertje "Racisme/Fascisme"). Want daar is octrooi op aangevraagd. Niets Albayrak, niets over de graaicultuur van de PvdA. Nee. PVV, Fatsoen, Kopvoddentax, Turkse vrienden. Dat leidt zo lekker af.
Right, maar niet iedereen doet mee aan het volgzame klapvee.

Kamervraag | 20-04-12 | 17:02

@psycho_3 | 20-04-12 | 16:28
Als je bedoeld bewustwording, akkoord. "de linkse kliek" over één kam scheren is net zo algemeen als "de rechtse kliek" beschuldigen van het opblazen van gebouwen (Breivik!)...

deropofderonder | 20-04-12 | 16:43

Er wordt weer lekker geexternaliseerd. Het is de schuld van iedereen behalve de PVV-ers natuurlijk. Die zijn wederom het slachtoffer van al die gruwelijke (en linkse, of course) complotten.

@homokineet
Over smaak valt niet te twisten, maar als je dit soort dingen gaat zeggen, ga ik dat toch doen. U is visueel beperkt?

Bicycle_Repairman | 20-04-12 | 16:31

mooi nu de regering nog vallen en dan op naar een kabinet dat foed is voor ons land. vvd+pvv

piet precies | 20-04-12 | 16:31

Het begin van het einde van de PVV? Dan kan de vlag zeker uit. Alleen je afzetten tegen alles en iedereen is geen oplossing waar dit land mee uit de crisis komt.
deropofderonder | 20-04-12 | 16:20 |

Misschien niet de oplossing, maar het zet iedereen wel aan het denken en het is vele malen beter dan wat de linkse kliek deed om hun ideologien onder de aandacht te brengen, zoals het opblazen van gebouwen, het ontvoeren van top mensen van bedrijven etc.

psycho_3 | 20-04-12 | 16:28

Los van de belastinggeldverkwisting aan discussies op studentenniveau en het hieruit voortvloeiende bewijs van de nutteloosheid van Provinciale Staten, is dit een prima ontwikkeling.

Dat het CDA, in één van haar bakermatten, zichzelf duidelijk nog kapotter aan het maken is.
Bedankt!

TisNieZoMoeilijk | 20-04-12 | 16:23

@dooie rakker | 20-04-12 | 15:14
Die 2 regels zie je vaak in de panelen hier voorbij komen. Terwijl het CDA het kleedje in dit specifieke geval onder Greet's reedt wegtrok. Dus.

deropofderonder | 20-04-12 | 16:22

Het begin van het einde van de PVV? Dan kan de vlag zeker uit. Alleen je afzetten tegen alles en iedereen is geen oplossing waar dit land mee uit de crisis komt.

deropofderonder | 20-04-12 | 16:20

@La Vie En Rose | 20-04-12 | 16:15
Ik weet niet waar van der Kamp woont, maar ik schat zo in niet in een 'prachtwijk'.

La Bailaora | 20-04-12 | 16:20

Stassen for Penthouse Bunny die in een hele grote vlaai springt. Mjam.

Shareholder II | 20-04-12 | 16:17

Dat de PvdA een islam partij is, wisten we allang, dat rechtstreeks onder bevel staan van terroristen varken Gül is nu ook duidelijk.

Wat een schandelijke vertoning de afgelopen dagen, vroeger was Nederland een gidsland op gebied van mensenrechten, nu laten de we kritiekloos de ergste mensenrechtenschenners binnen.

smdyasc | 20-04-12 | 16:16

@Gootbalkoning | 20-04-12 | 15:37

Die kop van Wim, gristen en heaumeau rolt als eerste.
Maar daar heeft dit grote licht in de CDAduisternis nog nooit over nagedacht.

Hier nog zo'n stuitend voorbeeld van de domheid van Wim van de Camp:

'Ik blijf het absurd vinden dat een grote stad als Brussel nu al 4 dagen zonder OV zit. Hoe tragisch de aanleiding ook is, proportionaliteit.'

De aanleiding tot die staking, nl dat het doodslaan van een buschauffeur het zoveelste voorbeeld van buitenproportioneel geweld tegen buschauffeurs etc.
was, en dus de druppel die de emmer deed overlopen ontging deze dorpsidioot.



La Vie En Rose | 20-04-12 | 16:15

Onvoorstelbaar dat dat lekkere ding in het roze mantelpakje bij de PVV zit. Mooi van buiten en lelijk van binnen dus.

homokineet | 20-04-12 | 16:07

@Hölzenbein | 20-04-12 | 16:03 | + 0 -
Ik pak wel een onderzoek van de stapel.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 16:05

Kaas de Vies | 20-04-12 | 16:00 |
Heb jij ook een feestdag;-)

Strangetown | 20-04-12 | 16:05

@Kaas de Vies | 20-04-12 | 16:00
Wrom? Bewijzen?

Hölzenbein | 20-04-12 | 16:03

Ey Bertje Kersten; mogen mensen misschien zelf bepalen bij welk etentje ze wel of niet verschijnen en waarom ze dat zelf zo menen te bepalen. Gek mens.

Rest In Privacy | 20-04-12 | 16:02

de PVV is eigenlijk het nieuwe PVDA (de arbeiders zijn Henk en Ingrid). De PVV is een verkapte linkse partij. De PVV is alles behalve rechts, de PVV heeft een hekel aan de islam (en terrecht) maar dat maakt je nog niet rechts en al helemaal niet eXtreem rechts. De creet extreem rechts lijkt wel een trend, alles en iedereen is tegenwoordig extreem rechts om alles maar in een slecht daglicht te stellen dus ik kan wel concluderen na deze gebeurtenis dat het CDA het nieuwe EXTREME rechts is van Nederland. goededag

snelders NL | 20-04-12 | 16:02

@Strangetown | 20-04-12 | 15:54 | + 0 -
Die was onder de gordel, hmm lekker.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 16:00

@Hölzenbein | 20-04-12 | 15:58 | + 0 -
Kippen zonder kop, slaan altijd linksaf.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 16:00

@Kaas de Vies | 20-04-12 | 15:52
Verklaar eens. Ben benieuwd. Geef ik je een stukje vlaai. Pruimen, kersen of strooisel?

Hölzenbein | 20-04-12 | 15:58

-weggejorist-

corporel | 20-04-12 | 15:57

Kaas de Vies | 20-04-12 | 15:52 |
Ben jij links dan?

Je lult namelijk zo vaak als een kip zonder kop...

Strangetown | 20-04-12 | 15:54

Wat een idiote analyse van Rossum. Stevig taal verduidelijkt alleen als je ook een standpunt in neemt. Iedereen een veeg uit de kast en je streept alleen maar tegen elkaar weg. Het enige standpunt wat ik in dit rommel artikel terug lees is dat fatsoen arbitrair is en laat nou uitgerekend dit stokpaardje niet het meest doordachte GeenStijl onderwerp zijn.

Mike Oxlong | 20-04-12 | 15:53

@Inguz | 20-04-12 | 15:41

Als je de thread goed gelezen hebt, weet je dat het CDA er hier evenveel of meer van langs krijgt dan de PvdA.

En terecht. Die PvdA-motie is gewoon partij-politiek, hoe misselijkmakend ook. Het zou dom zijn als ze dit balletje niet zouden inkoppen.
De houding van het CDA is erger. Een langzaam stervende bestuurspartij, die met bisonkit aan het pluche vastzit, en nu kans ziet om op de golven van het burgermansfatsoen mee te varen. Ongetwijfeld richting weer een collegeplek in het gouvernement.

Wat ik ze vooral kwalijk neem is dat ze zich, nu het christelijk geloof op sterven na dood is, hebben omgeschoold tot fatsoensfanaten van algemene snit. Mijnheer Pastoor heeft plaatsgemaakt voor een dominee, zeg maar. En ze komen er ook nog mee weg.

Gootbalkoning | 20-04-12 | 15:52

@Hölzenbein | 20-04-12 | 15:49 | + 0 -
Kippen zonder kop zijn meestal links.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 15:52

snelders NL | 20-04-12 | 15:42 |
ROFLOL....

Strangetown | 20-04-12 | 15:51

Inguz | 20-04-12 | 15:41 |
het werkt zeg maar zo: Geert heeft altijd gelijk ook al heeft Geert geen gelijk dan nog heeft Geert gelijk.

snelders NL | 20-04-12 | 15:51

@Inguz | 20-04-12 | 15:41
Ja die logica begrijpen die rechtsche sukkels vaak zelf niet, maar links-bashen als een kip zonder kop.

Hölzenbein | 20-04-12 | 15:49

Voor zo'n marginale partij, krijgt die PVV toch heel wat aandacht.

Biff Eagleburger | 20-04-12 | 15:45

@La Vie En Rose | 20-04-12 | 14:51
Mwoehaahaa... Vergeet het maar. Ben noch PVV fan, noch CDA fan, maar de CDA komt voor een groot deel terug in Limburg. Nog eens levert de PVV dat trucje niet meer. Mark my words.

Hölzenbein | 20-04-12 | 15:43

Bigi Bana Boy | 20-04-12 | 15:37 |
't zal vast allemaal, maar de pvv is gekozen door de limburgers dus zou per definitie niet moeten kunnen/mogen vallen.

snelders NL | 20-04-12 | 15:42

Wacht even... dus omdat het CDA zich uit de coalitie terugtrekt is het de schuld van de PvdA omdat zijn boos zijn over het asociale geroeptoeter van een ledenloze populistische beweging? Altijd weer even nadenken hoe dat links-bashen weer werkt.

Inguz | 20-04-12 | 15:41

@Nobite | 20-04-12 | 15:11
Inderdaad semi-OT, maar door La Vie en Rose keurig ontopic gemaakt door de verbinding Limburg - Zeeland - PVV.

Den Meester | 20-04-12 | 15:40

Jeu....
T'is lekker nassen met Laurence Stassen !

Suske doet Wiske | 20-04-12 | 15:38

@La Vie En Rose | 20-04-12 | 15:22

De bekende christelijke achterlijkheid, maar het blijft schokkend dat volwassen mensen, politici zelfs, zo ontstellend naief kunnen zijn.

Wiens kop denk je dat het eerste rolt als de islamisten het hier voor het zeggen krijgen, Wim? Kijk eens naar Turkije, dat lichtgevend voorbeeld voor de wereld. Kijk eens hoe veilig Christenen zich daar onder Gül's regime voelen. Kijk eens naar post-Mubarak Egypte. Hoe veilig voelen de Kopten zich nu hun islamitische "bondgenoten" steeds meer invloed krijgen?

Gootbalkoning | 20-04-12 | 15:37

snelders NL | 20-04-12 | 15:31
Ervaren Machiavellisten eerder, hoewel je dat ook als een vorm van hufterigheid kan zien.

Bigi Bana Boy | 20-04-12 | 15:37

@denk.toch.eens.na | 20-04-12 | 14:35
Natuurlijk kan de PVV wel tegen een stootje en zeker als die wordt uitgedeeld door het hypocriete addergebroed van van de PvdA en het CDA die in de reedt van Gül kruipen.

Die stootjes, daar is de PVV groot door geworden.

La Vie En Rose | 20-04-12 | 15:36


Kaas de Vies | 20-04-12 | 15:23 |
Julia klinkt anders niet half zo geil als Koreaanse slet.
Maar een naam zegt niet alles.

Neem nou de PVDA, de naam zegt dat ze voor arbeiders staan maar helaas is niets minder waar.

irma zonderboezem | 20-04-12 | 15:31

hoogverraad van het cda, hufters zijn het. ALLEMAAL

snelders NL | 20-04-12 | 15:31

@snelders NL | 20-04-12 | 15:28

We wachten zijn tweet wel af...

brutus68 | 20-04-12 | 15:29

Maagzure tweet van Blonde Greet. Hakt meteen terug richting CDA. Zou het vanavond gezellig worden in het Catshuis? Ik verwacht geen Duyvis-moment.

Djong | 20-04-12 | 15:28

weet iemand al wat gert ervan vind?

snelders NL | 20-04-12 | 15:28

Ashtrey | 20-04-12 | 15:21 |
Ach, gun mij ook mijn frustraties...

Strangetown | 20-04-12 | 15:27

Toine Tussenbeen | 20-04-12 | 15:21

Yep, volkomen duidelijk. Zo scheel als een otter, zoals ik al zei.
En ook nog een tikkeltje paranoide.

Djong | 20-04-12 | 15:27

@La Vie En Rose | 20-04-12 | 15:22 | + 0 -
Tja dat wisten wel al, dat de CDA-ers zo dachten.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 15:26

Het is de taak van de oppositie de coalitie het leven zo moeilijk mogelijk te maken.

Als het CDA deze motie steunde is dat niets anders dan een compliment voor het politieke gevoel van de pvda, die de motie indiende.
Daarover zeuren is zeuren over het weer.

2emeREP | 20-04-12 | 15:25

maar allemaal leuk en aardig, coalitie limburg valt en nou??

snelders NL | 20-04-12 | 15:25

@irma zonderboezem | 20-04-12 | 15:16 | + -2 -
Nou ja Julia klinkt ook hitsig, misschien die eens bellen.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 15:23

@Tolenquatz | 20-04-12 | 14:53
Klopt.

Hier een tweet van CDA-er Wim van de Camp europarlementarier.:

"@Blondemevrouw Helaas Mevrouw, in een sterk deconfessionaliserende wereld kies ik dan voor de Islam als bondgenoot van het Christendom."


twitter.com/#!/WimvandeCamp/status/18...

La Vie En Rose | 20-04-12 | 15:22

@ La Vie En Rose | 20-04-12 | 14:51

' Bij de volgende verkiezingen is de PVV gewoon de grootste partij in Limburg. En in Zeeland.'

idd.. die ruggegraatloze CDA'er Koppejan gaf gisteren zelf al aan bij P & W dat de kiezer hem (CDA) zal beoordelen na de 100% draai..

(c)ZWITSUL | 20-04-12 | 15:22

@swietert
Een zakenkabinet met VVD en d66? U weet dat deze partijen samen niet verder komen dan een zeteltje of 50?

Fret Kroked | 20-04-12 | 15:22

Voor een meerderheid op een motie van wantrouwen heb je wel wat meer nodig dan alleen de PVDA fractie.

Sacha_A | 20-04-12 | 15:21

@Djong | 20-04-12 | 15:08
Ik leg het even uit.
Een relatief kleine organisatie probeert misstanden aan de gevestigde orde uit te leggen. Dat komt de organisatie duur te staan. De gevestigde orde huurt partijen in om de boel te versjteren. Om ten slotte naar aanleiding van een belediging van een bevriend staatshoofd de gevestigde orde zover te krijgen dat de relatief kleine organisatie uit elkaar klapt.
Nu duidelijk?

Toine Tussenbeen | 20-04-12 | 15:21

@Strangetown 15:19
Lekker ranten tegen een imaginaire nemesis, best wel tragisch uhh logisch.

Ashtrey | 20-04-12 | 15:21

@Gootbalkoning | 20-04-12 | 15:16 : totaal onterecht ook, dat "fascisten". "Nationaal-socialisten" is de juiste term. Fascisten zijn wèl principieel.

Nobite | 20-04-12 | 15:21

Ik vind het toch de slimste zet van de pvda van het jaar. Hulde, ze doen eens iets slims daar.
Beetje dom van de pvv dat ze dit niet zagen aankomen.

denk.toch.eens.na | 20-04-12 | 15:20

fuckje | 20-04-12 | 15:16
Regenten politiek is bij de besprekingen van het regeerakkoord van Balkenende als hele fraktie weglopen "omdat er toch niets meer te bespreken viel" om vervolgens al zeven weken hetzelfde in het Catshuis te gaan doen. Vraag mij af of de PVV fraktie nu ook demonstratief uit de 2e kamer wegloopt als de plannen besproken gaan worden.

Bigi Bana Boy | 20-04-12 | 15:20

@funkyd | 20-04-12 | 15:14
Het woord fascisme went maar niet bij rechtsche trollen als jij hè. Schuif je ze liever van je af. Wat een armoede.

Hölzenbein | 20-04-12 | 15:20

ik zeg nieuwe verkiezingen, Geert for president! kaboom baby

snelders NL | 20-04-12 | 15:19

@minkuddodrukker

Ik voel met je mee dat de druiven zuur voor je zijn en met op het min knopje drukken jij je frustraties kunt bekoelen voor de feiten die je niet kunt hanteren.

Arm schaap...

Strangetown | 20-04-12 | 15:19

Geert noemt het "Regentenpolitiek" van het CDA.

fuckje | 20-04-12 | 15:16

Ik vraag me als Limburger al lang niet meer af, welke partij het meest laf, corrupt of achterlijk is, het CDA of de PvdA. En wat erger is: pluche-plakkende CDA-bestuurders, die het achter de ellebogen hebben, maar evengoed het woord "fatsoen" in de mond durven te nemen, of socialistische dhimmi's, specialisten in zieligheids- en maakbaarheidsdenken, die kritiekloos hun allochtone achterban nabauwen.

Ik weet alleen dat gouverneur Bovens in z'n vuistje gelachen heeft toen z'n collega uit Luik de PVV-fractie voor "fascisten" uitmaakte (www.limburger.nl/apps/pbcs.dll/article...) Het zou me niet verwonderen als het een handig één-tweetje betreft tussen deze twee heerschappen, met het doel, de breuk met de PVV te legitimeren.

Gootbalkoning | 20-04-12 | 15:16


Kaas de Vies | 20-04-12 | 15:07 |
Ja zo'n naam doet wat met een man. Dat begrijp ik! Maar ik ben natuurlijk wel diep bedroefd zo net voor het weekend deze medeling plempen.

( maar laat je vriendin het maar niet horen van die koreaanse:-))

irma zonderboezem | 20-04-12 | 15:16

@snelders NL | 20-04-12 | 15:14 | + 0 -
Een opperkaas. Dat lijkt we wat. Iedereen gratis pilsch!

Kaas de Vies | 20-04-12 | 15:15

Het is tijd voor een dictatuur hier in Nederland met Wilders als opper baas, democratie verdienen we al lang niet meer!

snelders NL | 20-04-12 | 15:14

Natuurlijk is het de schuld van de PvdA zoals alles de schuls is van de PvdA. Dat is regel 1. Regel 2 is mocht de PvdA niet schuldig zijn treed automatisch regel 1 in werking.

*proest*
Natuurlijk dien je een motie van wantrouwen is als 2 coalitie partijen rollebollend ruzie maken. Dan moet CDA kleur bekennen. Zou stom zijn om die kans niet te pakken....

dooie rakker | 20-04-12 | 15:14

"Fatsoen" het nieuwe fascisme. PvdA, het huidige fascisme.

funkyd | 20-04-12 | 15:14

De PvdA ziet alleen maar de kans schoon om die coalitie te slopen. Vooral omdat de zaak dan hopelijk overslaat naar Den Haag. Partijpolitiek heet dat. Maar ik betwijfel of het slim is. de PvdA kan zich beter de komende maanden maar koest houden en moet niet steeds proberen ieder smeulend vuurtje op te stoken tot een uitslaande brand. Wnat ik ebtwijfel of de Limburgers nu zo blij zijn zonder bestuur tezitten vanwege die Gül. Zo'n succesje (want dat is het wel natuurlijk) kon de PvdA later wel eens opbreken.

Bigi Bana Boy | 20-04-12 | 15:13

@Ashtrey | 20-04-12 | 15:09 | + 0 -
Voor mij is elke reaguurder een dude.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 15:13

Theo Krebber en Antoine Janssen, hoe was het lamsvlees?

Tête de veau | 20-04-12 | 15:13

@irma zonderboezem | 20-04-12 | 15:04

Niet als die Vies is.

applaus voor de paus | 20-04-12 | 15:12

Den Meester | 20-04-12 | 15:05 : dank, maar het ongaat me enigzins waar u op doelt. Zeker binnen dit topic. Maar los daarvan: helemaal oneens met u ben ik het niet.

Nobite | 20-04-12 | 15:11

Huh Kaas? De Koreaanse slet is toch een dude, dude?

Ashtrey | 20-04-12 | 15:09

Ik zie parallellen.
Toine Tussenbeen | 20-04-12 | 15:03

Dan kijk je vermoedelijk zo scheel als een otter.

Djong | 20-04-12 | 15:08

@Montgomery Burns | 20-04-12 | 14:59
Tja, ik ga een vlaai kopen. Feest!

Hölzenbein | 20-04-12 | 15:07

@irma zonderboezem | 20-04-12 | 15:04 | + 0 -
Irma, waarschijnlijk zal ik toch vallen voor de avances van een andere reaguurster, "Koreaanse Slet". Haar naam spreekt mij meer aan en jij bent bezet.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 15:07

* in repliek op je comment van 14:45, dat is Irma.

Ashtrey | 20-04-12 | 15:07

Als een coalitiepartner (in dit geval het CDA) je een aantal vragen stelt over je motieven dan beantwoord je die. Doe je dat niet - en doe je dat zelfs onbeschoft, dan kan het heel goed uit zijn met de pret - zoals in dit geval.
Arrogantie van mevrouw Stassen en een zeer begrijpelijke reactie van het CDA.

Wilhelm Tell | 20-04-12 | 15:06

@Nobite | 20-04-12 | 14:55
Wat een gezeik over dat Zeeland zeg. En nu wil de PVV weer een referendum omdat dat zo goed uitkomt. Voor mijn part zetten ze die halve provincie onder water. We hebben afspraken gemaakt met onze goede Zuiderburen en die komen we nu niet na. Vlaanderen vreest hierdoor voor een grote financiële strop: Vlaanderen dreigt mogelijk 250 tot 785 miljoen euro economische schade te lijden als Nederland de Hedwigepolder niet onder water zet. Het grootste gedeelte van de schade ontstaat uit economische schade voor de Antwerpse haven, omdat de baggerwerkzaamheden vertraging oplopen. Vooralsnog ligt deze schadeclaim niet bij Nederland, maar de mogelijkheid bestaat wel als Nederland zich niet aan de gestelde afspraken houdt.

Den Meester | 20-04-12 | 15:05

Haha. Juist Irma, U tell em girl!

Ashtrey | 20-04-12 | 15:05


Kaas de Vies | 20-04-12 | 14:55 |
Lekker bij een portje, oude kaas!

irma zonderboezem | 20-04-12 | 15:04

.. de PvdA heeft een vervagend en vervlakkend effect op de Nederlandse taal. Alle woorden die zij hanteren krijgen een andere betekenis door de glanzende vlag op de stinkende lading.
"Fatsoen", misschien wel het meest onfatsoenlijk gebruikte woord van 2012.

Jan Passant mk2 | 20-04-12 | 15:04

Mooi hoe die gristenen hun kop in de muil van de islamitisch leeuw steken omdat ze dat fatsoenlijk vinden, haha, typerend en heel bijbels van ze.
Beetje achterlijk weer dat ze ook verwachtingen t.a.v. anderen hebben, die liever hun kop behouden, dat maakt het nu weer zo typisch gristelijk dwangmatig gestoord.

Causa Sui | 20-04-12 | 15:04

Wikipedia:
Uit het leven van Jan Hovink.

"De VRO (Vrijdenkers Radio Omroep) maakte vanaf haar eerste radio-uitzending in september 1929, in de jaren ’30 gebruik van Hovings sprekerstalent om het nazisme en antisemitisme aan de kaak te stellen. De Haagsche Post prees de VRO en Hoving in 1936 als degene ‘... die zich het eerst tegen de rassenhaat keerde, toen alle grote omroepverenigingen verstek lieten gaan.’ Knokploegen van de NSB verstoorden bijeenkomsten van De Dageraad en deze pro-nazi partij ijverde voor een verbod van de VRO en uiteindelijk wist de NSB, samen met de Roomsch-Katholieke Staatspartij, de christelijke (ARP) minister De Wilde zover te krijgen de VRO op 30 december 1936 te verbieden wegens ‘belediging van een bevriend staatshoofd’, waarmee de Duitse dictator Adolf Hitler werd bedoeld."

Ik zie parallellen.

Toine Tussenbeen | 20-04-12 | 15:03

Is dit een geregisseerde bom onder het kabinet?

doskabouter | 20-04-12 | 15:03

rara | 20-04-12 | 14:55 |
Ik wilde alleen aangeven dat van Rossem last heeft van selectief schrijven...

Inhoudelijk je reactie: het boterde (al) niet in de coalitie en volgens de regels van het spel dient de oppositie dan een motie van wantrouwen in.

Strangetown | 20-04-12 | 15:01

Ook bij het CDA komt de seculierofobe aap uit de mouw.

vetkleppert | 20-04-12 | 15:00

Gül, wat een held!

toxicunderGroov | 20-04-12 | 15:00

Wat vindt Hölzenbein hier nou van ?

Montgomery Burns | 20-04-12 | 14:59

La Vie En Rose | 20-04-12 | 14:51
Jij blij.

Superior Bastard | 20-04-12 | 14:59

Alles, maer dan ook alles wat de pvda onwelgevallig is moûte coûte que coûte de mond gesnoerd worden. Bek houden. Doorlopen. Er staan nog wat kantoren leeg in de Lubljanka gevangenis hoorde ik. Misschien is het wat voor ze?

bello | 20-04-12 | 14:58

La Vie En Rose | 20-04-12 | 14:51 |

Hoe mooi zijn dromen...

Strangetown | 20-04-12 | 14:56

@Den Meester | 20-04-12 | 14:54 | + 0 -
Ik begin oud te worden.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 14:55

@TeeJee | 20-04-12 | 14:36
In Nederland en andere democratische landen doen we dit natuurlijk helemaal niet. Geen sprake van. Komt hier echt nooit voor. Hoe kom je er bij.

Den Meester | 20-04-12 | 14:55

@Strangetown | 20-04-12 | 14:52
Oppositiepartijen dienen aan de lopende band moties van wantrouwen in. dat is onderdeel van hun werk. Het wordt pas vervelend als een coalitieartij zoals het CDA mee gaat stemmen met de oppositie. Dan is het verraad dit keer echt wel de verantwoordelijkheid van het CDA.

rara | 20-04-12 | 14:55

@ La Vie En Rose | 20-04-12 | 14:51 : ik zou daar met dat stelletje prutsers maar niet al te zeker van zijn. Wilders heeft zijn doel bereikt (1e kamer) en investeert geen reet meer in die gelukszoekers daar.

Nobite | 20-04-12 | 14:55

@La Vie En Rose | 20-04-12 | 14:43
daarentegen.

La Vie En Rose | 20-04-12 | 14:54

@Kaas de Vies | 20-04-12 | 14:50
1866. Lekker bij de tijd, Kaas.

Den Meester | 20-04-12 | 14:54

Limburg was toch al lang verloren

DeLiberaleBrabander | 20-04-12 | 14:53

Limburg, dat zit toch in Duitsland?

Frederik Vijf | 20-04-12 | 14:53

Een 'staatsman bruuskeren' is brekend, maar hoe collega gristenen in diezelfde staat en door dezelfde man worden behandeld speelt voor het CDA kennelijk geen rol. Begrijp ik helemaal niets van.

Tolenquatz | 20-04-12 | 14:53

@wiza | 20-04-12 | 14:48 : 100 % gelijk. Maar verspilde moeite: bashen is leuker dan redelijkheid.

Nobite | 20-04-12 | 14:52

Update: "CDA breekt met PVV Limburg"

Mooi zo.

Ook van die land- en eigen volk verraders.Die was toch al bijna weggevaagd in Limburg. Landelijk ook.

Bij de volgende verkiezingen is de PVV gewoon de grootste partij in Limburg. En in Zeeland.

La Vie En Rose | 20-04-12 | 14:51

Dat is moeilijk, je hebt die stokers van de PvdA die geen gelegenheid voorbij laten gaan om te stoken in een goed huwelijk, dan heb je het CDA, ook al zo corrupt als die neten, met veel volgelingen in de bouw en in de agrarische sector, en dan het xenofobe tuig van de PVV met hun porno snorren. Het beste zou zijn als je ze in een kamer zou opsluiten tot er nog maar eentje overeind staat. Kan de rest zich bezich houden met de goeie dingen die Limburg te bieden heeft deernes met een zachte gee, bier en vlaai, en dan niet die zoete rommel die multivlaai exporteerd maar echte vlaaien.

Gutmensch aus 020 | 20-04-12 | 14:51

@wiza | 20-04-12 | 14:48
"Als die farizeeers van het CDA het vertrouwen opzeggen"
Bla bla..
Elke man heeft het principe dat je geen vrouwen slaat en zeker niet je eigen vrouw. Totdat je met Stassen getrouwd bent..

Wilhelm Tell | 20-04-12 | 14:51

@Djong | 20-04-12 | 14:47
Hihi. Je zei stekkertrekken.

vetkleppert | 20-04-12 | 14:50

@applaus voor de paus | 20-04-12 | 14:44 | + 0 -
Serieus, wanneer is dit gebeurd?
Bedankt voor de info.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 14:50

@Expert Homo | 20-04-12 | 14:28
Wat heeft een regionaal bestuursorgaan te maken met internationale aangelegenheden?

rara | 20-04-12 | 14:50

Ken je die reclame? 'Je zal er maar wonen.' En nu aftellen tot het kabinet valt. Vind dat ze het nog lang volhouden. En wat doet iedereen moeilijk over die polder? Is dat nou ècht zo belangrijk?

Pearlyan | 20-04-12 | 14:49

-weggejorist-

R0EL | 20-04-12 | 14:48

Wat een gelul. De PvdA zit in de oppositie en staat vrij om een motie van wantrouwen in te dienen. De PVV heeft dat vaak genoeg gedaan toe ze de oppostie zaten. Als die farizeeers van het CDA het vertrouwen opzeggen, is dat toch echt niet de schuld van de PvdA.
Geen Stijl wil de PvdA de schuld geven van een colalitiebreuk waar ze niet inzitten, dat is knap.

wiza | 20-04-12 | 14:48

Limburg; je zal er maar wonen...

Condominee | 20-04-12 | 14:48

nu het cda met de pvv in limburg breekt zal de regering dit weekend ook wel vallen.

cumshaft | 20-04-12 | 14:47

Iedereen hier wil natuurlijk snel over tot de orde van de dag: lekker PvdA-bashen. Feit is echter dat het CDA de stekker er uit wil trekken in Limbabwe. Ik zou zeggen: een goed voorbeeld doet volgen.

Djong | 20-04-12 | 14:47

MOOI heel mooi !

kingorgasmo | 20-04-12 | 14:46

het feit dat ze uiteindelijk toch gegaan zijn is voor mij een reden om geen PVV meer te stemmen. Deze verraderlijke figuren moet met pek en veren overladen op het drielandenpunt in Vaals een week publiekelijk tentoongesteld worden met een bordje "ik ben een turkenvriend..." om hun nek. Koningshuis dissen is altijd +heel veel.

jan-lul-de-behanger | 20-04-12 | 14:45

Gvd, gaat het weer over taart! Gisteren de appeltaart van Von en nu weer de kersenvlaai van limburg.
Dat de PVDA zich er maar vreselijk in mag verslikken stelletje nozems.
Ga verdorie eens wat doen voor al die mensne die werken. Daar staan jullie toch voor? Toch niet voor die groep uitvreters met baarden? Toch??
Maar nee, lekker weer PVV bashen, stelletje Alexanders!

irma zonderboezem | 20-04-12 | 14:45

Mooi! Limburg wordt het breekpunt van de Nationale Coalitie!

Boris Poepnagel | 20-04-12 | 14:45

Zet Limburg de toon ? Zou mooi zijn.
Op naar het zakenkabinet D66-VVD

Charles Swietert | 20-04-12 | 14:44

De PvdA, de partij van strijd tegen mensenrechtenschenders, vrouwenonderdrukkers, kritische journalisten in gevangenispleurders, genocideplegerts, tegen het gristelijke geloof en tegen kapitalisme heeft daarintegen geen enkele moeite om in de reedt van Gül te kruipen, de rode loper voor de Islam uit te rollen en anderen het zwijgen op te leggen.

Wat een misselijkmakend hypocriet en smerig zooitje is het toch.

La Vie En Rose | 20-04-12 | 14:43

Het CDA wilt gewoon scoren op fatsoen, over de rug van de PVV en de statencoalitie.

Ze moeten immers van het 'guurrechtse' imago af. En 'sociaal bewogen' zijn.

Maar, sinds wanneer zijn die Staten eigenlijk relevant? Omdat het de PVV betreft, en alle 'dirt' over de PVV nieuwswaardig is?

Bart_Bart | 20-04-12 | 14:42

Samenvatting voor wie geen Limburgs verstaat:
"Jammer, onvermijdelijk, maar de keuningin heeft het zo gewild. En nu vloai."

HalloAllemaal | 20-04-12 | 14:42

Een zwakte zien bij je tegenstanders (de regerende coalitie) en die uitbuiten heet gewoon 'politiek' hoor...

Captain America | 20-04-12 | 14:42

fantastische turkse snor de voorzitter bezit

hetluis | 20-04-12 | 14:41

CDA - op naar de NUL zetels !

(c)ZWITSUL | 20-04-12 | 14:41

En voor die Drent die mijn bijdragen over Limburg aan het minnen is: Drente is een natuurterrein.

applaus voor de paus | 20-04-12 | 14:41

"UPDATE: CDA breekt met PVV Limburg."
Zo, er kunnen binnenkort wel eens verkiezingen aankomen lijkt het wel...

La Bailaora | 20-04-12 | 14:40

@applaus voor de paus | 20-04-12 | 14:39 | + 0 -
Het is een gouvernement en heeft een gouveneur.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 14:40

Stassen. Dat is iemand die alleen nog maar op negatieve zin op mijn radar terecht is gekomen.
Leken me toch niet geheel onrelevante vragen vanuit het CDA. En stel dat het niet relevante vragen waren, dan neem je als politicus de kans om je te profileren door er wel antwoord op te geven - zeker aan een coalitie partner.
Wat een stelletje clowns die (Limburgse) PVV.

Wilhelm Tell | 20-04-12 | 14:39

hahahaha.. ze weten van gekkigheid niet meer hoe ze de PVV kunnen 'aanpakken'..

wellicht een beetje trachten af te leiden van hun eigen falen tov het volk :

'Ambtenaren nemen te veel beslissingen die bestuurders zouden moeten nemen.
Hij vindt dat ze te veel te zeggen hebben.
Dat zegt CDA-Kamerlid Ad Koppejan vrijdag in Trouw.
Het Kamerlid zegt inmiddels de strijd voor behoud van de Hedwigepolder te hebben opgegeven.

(c)ZWITSUL | 20-04-12 | 14:39

@Kaas de Vies | 20-04-12 | 14:34 |

Het is onze enige provincie. Nederland bestaat uit:

- Randstad
- En de Province

En De Provincie, dat is Limburg.

applaus voor de paus | 20-04-12 | 14:39

De PVDA is een vies vuil smerig clubje.

StijlvolRechts | 20-04-12 | 14:37

Noord Limburg, 20 klick west van Floriade, ; Het is hier stil op straat. Enkel wat gewapende groepen militanten plunderen een nog overgebleven winkel. In de verte klink zwaar geschut, de Floriade brand al uren.

horsteknots | 20-04-12 | 14:37

@Darmschurft | 20-04-12 | 14:34
De vraag is hoe democratisch je proces is, als je journalisten in het gevang gooit en sommige burgers tweederangs maakt.

TeeJee | 20-04-12 | 14:36

Gewoon twee partijen die hun totaal achterbanspecifieke geluidjes maken. Dat krijg je als je parallelsamenlevingen hebt die helemaal langs elkaar heen leven.

vetkleppert | 20-04-12 | 14:36

Als de pvv niet tegen een stootje van, hun zelf gekozen vijand, de pvda kan kunnen ze beter meteen stoppen.

denk.toch.eens.na | 20-04-12 | 14:35

voorbode voor de landelijke coalitie?

maraboe | 20-04-12 | 14:35

Politici die het woord fatsoensnormen in de mond nemen???

Prins Fontainebleau | 20-04-12 | 14:35

Hoezo is Gül een quasi-dictator? Ten eerste is hij democratisch verkozen en ten tweede ligt de meeste macht bij de premier in Turkije.

Zoals gewoon doet de PVV alles voor de bühne. Bevriende staatshoofden uitschelden om te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn.

Darmschurft | 20-04-12 | 14:34

@applaus voor de paus | 20-04-12 | 14:32 | + 0 -
Het is helemaal geen provincie.

Kaas de Vies | 20-04-12 | 14:34

Het falen van de PVV is de schuld van de PVDA dus als ik het goed begrijp.

pius | 20-04-12 | 14:33

Dat de PvdA uberhaubt het woord fatsoen in de mond durft te nemen, ik laat de duizenden voorbeelden van onfatsoenlijk PvdA-gedrag gemakshalve achterwege.

kapotte_stofzuiger | 20-04-12 | 14:32

En toch is Limburg de gaafste provincie van NL. Geen files. Sexy zachte g. Goedkope huizen.

applaus voor de paus | 20-04-12 | 14:32

PvdA heeft onderhand net zo'n arrogantie als de rechtse elite.

Torquemada | 20-04-12 | 14:31

"Limburg", wat kosten de entreekaartjes van dat pretpark eigenlijk?

CynicalBastard | 20-04-12 | 14:31

Wat een vlaaistreek!

-=Disclaimer=-
Pas op in bovenstraande regel zitten meerdere grappen
-=Disclaimer=-

Kaas de Vies | 20-04-12 | 14:31

Mevrouw Stasse gedraagt zich precies zoals Geert het wilt. Lekker bommetje onder de boel leggen.

HalloAllemaal | 20-04-12 | 14:31

Fatsoen is het nieuwe 'doe normaal'.

Biff Eagleburger | 20-04-12 | 14:31

Wat heeft dit met Nederland te maken?

Expert Homo | 20-04-12 | 14:28

"Het is geen ontpolderen... Het is het onder water zetten van datgene dat niet onder water ligt..."

Tsja...

Vakonov | 20-04-12 | 14:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken