Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Open huis! Ook Wimlex doet makelaartje spelen

bayofonverkoopbaarness.jpg De crisis op de huizenmarkt raakt ook de boven-ons-gestelden snoeihard in de taas. Zo raken Wimlex en Maxima hun luxueuze droomhuis op palen aan de kust van Mozambique aan de straatstenen niet kwijt. De vakantievilla (voor 4 miljoen euro is het van u) staat nu al zo lang te koop, dat onze toekomstige monarch een exclusieve vastgoedglossy heeft ingeschakeld. Zo'n eentje die bij alle miljardairs standaard op de koffietafel ligt. Check de brochure bij FTM. Inclusief verkoopbabbeltje van de prins zelf (tegen de afspraak met MP Rutte in) en een lief familieportret met de kids. Overigens ging deze openhuizenroute al een tijdje over de interwebs. En zelfs kwaliteitsopinieweekblad Prive heeft pix. Wie maakt ze los!? UPDATE: Hier de officiële brochure. Vanaf pagina 67.

Reaguursels

Inloggen

De vele honderen miljoenen die jaarlijks worden -
uitgegeven om het koningshuis in stand te houden-
is niet te rijmen in deze tijd,een president kost-
minder en en je bent van al die poppenkast af.

sharlie | 04-04-12 | 11:02

*gebladerd

Kruipolie | 04-04-12 | 09:45

FF doorheen gebladert, maar wat een helemaal niks tijdschrift.

Kruipolie | 04-04-12 | 09:44

Die lul wilde ook geen Feyenoord shirt aan, hij houdt van mooi voetbal zei hij. De schijterd was bang voor Ajax hoolies!.... Ja ja,ik weet wel dat het niks met dat kuthuis en inhaligheid te maken heeft(hij heeft toch al zo weinig) maar dat wilde ik even laten weten.

eagleye | 03-04-12 | 20:25

FTM?
Fuck The Monarchie?

McPhart | 03-04-12 | 18:44

Hmmm, hadden Willen en Maxima dit huis nog wel in bezit gehad als Geenstijl er niet was? Vragen, vragen...

brainsalad | 03-04-12 | 18:26

-weggejorist-

Krishnamurti | 03-04-12 | 17:42

Het huis moet buiten prins leeghoofd om verkocht worden aangezien de nep-oranje het met gestolen en onverdiend geld heeft gekocht. Deze nep-prins met zijn nep-pampa heeft hier nog geen 10 seconden voor gewerkt. Alles terug naar de Staat. Waarom zouden deze lui in weelde en luxe moeten leven als er in Nederland steeds meer voedselbanken bij komen?

wim3 | 03-04-12 | 17:12

@GelukkigNietBlank3
Ja, dat land bedoel ik. Door de lage rentestand van de euro had Ierland een gigantische hypotheekbubbel opgebouwd waardoor het in Ierland nu zo erg is als het is. Het tragische is dat Ierland hier niks aan kon doen: de rentestand wordt namelijk bepaald door de ECB in Frankfurt. Daarnaast zie ik niet in waarom de economische situatie van Ierland erbij moet worden gehaald. Feit blijft dat het Ierse presidentschap een stuk goedkoper is dan de Nederlandse monarchie. Mijn argument staat nog altijd als een huis. Daar komt nog bij dat onze regering zelf de kosten van het koninklijk huis vele malen hoger inschat dan 8 miljoen. Hier de feiten voor 2012: www.koninklijkhuis.nl/encyclopedie/mon...

SamKoeman | 03-04-12 | 17:12

"bay of a penis" indeed.

keeskluiver | 03-04-12 | 17:11

Die mensen moeten zich niet zo gek laten maken door het volk en gewoon lekker in dat huis gaan zitten. Iedereen met een goeie baan loopt tegenwoordig zoveel mogelijk te roven en laat over de hele aardkloot huizen bouwen. Staat ff in de krant en iedereen is het weer vergeten. Onze prins laat zich door een paar zogenaamd correcte vogels gelijk zijn droom afpakken, ik begrijp dat echt niet.

Gijssie | 03-04-12 | 17:06

Nee, een beetje ver. Ik heb geen regeringsvliegtuig om mij op kosten van de Tokkies de wereld rond te vliegen.

Jan Passant mk2 | 03-04-12 | 16:58

@SamKoeman | 03-04-12 | 15:57
U bedoelt dat failiete landje naast Groot-Brittanie waar alleen werk gelegenheid kan worden gecreeerd als grote multinationals geen belasting hoeven te betalen en dat soort trucjes.
Ierland wat nu snoept uit de IMF pot? Bedoel je dat toevallig dat land?

Enne de uitgaven van ons Koningshuis is maar 8 miljoen euro. De rest van het bedrag gaat naar de paleizen, beveiliging, personeel etc... de vaste kosten die een president ook zou hebben.

GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 16:49

In de slaapkamer van dat optrekje zou ik Maxima trouwens ook best wel eens willen doen...

HAL 9000 | 03-04-12 | 16:48

@DutchLibertarian | 03-04-12 | 15:52
1: Dus je wilt een Parlementair systeem zonder staatshoofd???
Mijn vergelijking geldt alleen voor een parlement + koningshuis VS parlement/congress + president.
En ja, dan is een monarchie beter.

2:Tja, je voorouders hebben gekozen om in het Koningshuisgezinde Nederland te blijven leven, je grootouders hebben er voor gekozen om in het Koningshuisgezinde Nederland te blijven, je ouders hebben gekozen om in het Koningshuisgezinde Nederland te blijven leven.
En blijkbaar kies jij er ook voor om in het Koningshuisgezinde Nederland te leven.

Je kiest er dus zelf voor het Koningshuis.
Want je weet zelf net zo goed als ik dat het Koningshuis indirect zichzelf bedruipen, de kosten van ons Koningshuis is een lachtertje in vergelijking met de inkomsten die zij genereren.

Je baalt gewoon, beste DutchLibertarian dat die 8 miljoen euro niet wordt besteed aan bijvoorbeeld 16 rotondes of dat daarmee niet de tunnel in Hoorn in 4 jaar tijd afbetaald worden. Je kan er ook 0.2 Ha grond kopen in Den Haag of als je van saai houdt 40 Ha in Drenthe.

GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 16:39

ik snap de hele ophef niet... als je in nederland iets laat bouwen door een projectontwikkelaar doe je in de meeste gevallen ook zaken met iemand met een crimineel verleden....

ShagzModo | 03-04-12 | 16:04

In Ierland hebben ze al een republiek voor slechts 3,1 miljoen euro.* Ons koningshuis kost ruim 40 miljoen euro. Voormalig minister van Financiën Zalm was nog een stukje straffer: hij schatte de kosten rond de 110 miljoen euro.

*http://www.budget.gov.ie/budgets/2011/Documents/White%20paper%20English.pdf pagina 8

SamKoeman | 03-04-12 | 15:57

Ze wilen dat huis helemaal niet kwijt, vandaar $4.000.000. Dit is alleen maar om mensen voor de gek te houden. Dat is e;ders op de internets al eens uitgelegd.
Voor dat bedrag koop je half Mozambique.

watergeus | 03-04-12 | 15:53

GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 15:30
1: Het huidige systeem (parlement + koningshuis) is duurder dan hetzelfde systeem parlement zonder koningshuis. Vergelijkingen met republieken slaan dus nergens op.
2: Het morele aspect. Nogmaals, het feit dat iemand toevallig in de 'juiste' familie geboren wordt, hoort hem toch niet het recht te geven om te leven op andermans kosten? Dat is compleet achterhaald en middeleeuws. Dat jij zoiets wel kunt waarderen is prima, dan betaal je er maar voor. Ik wil die poppenkast niet, gun mij dan ook het recht om er niet voor te hoeven betalen. Daartoe word ik nu wel gedwongen, middels belastingheffing.

DutchLibertarian | 03-04-12 | 15:52

pornostudio

Charles Swietert | 03-04-12 | 15:34

Genoeg ruimte voor de plaatselijke arme misdeelde asielzoekers.

meneer Q | 03-04-12 | 15:33

@Dmitri Dmitrievitsj | 03-04-12 | 15:25
Nee, helaas moet ik mij tot het niveau van een republikein verlagen. Anders wordt het allemaal voor hun te moeilijk.

GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 15:31

@SamKoeman | 03-04-12 | 15:22
Omdat het Parlementair systeem gewoon werkt.

@DutchLibertarian | 03-04-12 | 14:56
Gaat anders eens vergelijking trekken met andere republikeinse landen met +/- 17 miljoen inwoners en onze Monarchie.

Dan komt een Monarchie ten alle tijden beter uit de bus.
Maar goed, ga je trucjes uithalen door het te vergelijken met landen waar meer dan 60 miljoen inwoners wonen...

GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 15:30

Tja, iedereen doet er nou wel lollig over, maar het is natuurlijk gewoon schandalig hoe ons koningshuis met geld smijt!

bertjan67 | 03-04-12 | 15:26

@GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 14:56
Uw reaguursels roepen in hun intellectuele kwaliteit associaties op met de Prins van Oranje.

Dmitri Dmitrievitsj | 03-04-12 | 15:25

blinde kip | 03-04-12 | 14:55

Bedankt voor de link, zeeeer interessant.

DANNY3960 | 03-04-12 | 15:24

@GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 15:13 |
Als de kosten het probleem zijn, waarom dan niet een absolute monarchie? Zo'n parlement kost ook wat hoor...

SamKoeman | 03-04-12 | 15:22

@DutchLibertarian | 03-04-12 | 14:56
En dit zijn alleen Europeese voorbeelden, de zogenaamde goede republieken.
Republieken buiten Europa zijn stuk voor stuk corrupt tot op het bot.

En natuurlijk... ^^
Oranje Boven!

GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 15:16

@DutchLibertarian | 03-04-12 | 15:12 |
'kiezen aan de hand van hun capaciteiten'.

*Onbedaarlijke hoestbui doet*

A.Th. | 03-04-12 | 15:15

@DutchLibertarian | 03-04-12 | 14:56
Nee, een concept waar een persoon van uit het niets (lees politieke netwerk) kan worden gekozen om 4 jaar een landje te leiden.
In die 4 jaar probeert hij zich natuurlijk zoveel mogelijk zelf te verrijken (Zoals Sarkozy of Wulff). De toegewezen huizen (paleizen) moeten natuurlijk steeds opnieuw ingericht worden door de vrouw van z'n president. (Bruni)
Nieuwe wagenpark natuurlijk (Sarkozy) en nieuw Personeel met steeds stijgende lonen. Want je wilt meer verdienen dan wat je 4 jaar geleden verdiende toen er een andere clown president was.

Nee, wie beweert dat een Republiek goedkoper is dan een Monarchie, snapt het niet helemaal.

GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 15:13

@OhJee | 03-04-12 | 15:10 |
Een admiraal die door zeerovers ...? Ik denk het niet.

A.Th. | 03-04-12 | 15:13

A.Th. | 03-04-12 | 15:01 |
Ach, dat is zulke onzin. Ons huidige parlementaire systeem minus koningshuis is natuurlijk nog veel goedkoper. Het ligt er puur aan wat voor regels je opstelt. Sarko die 26 auto's bezit, zoiets hoort natuurlijk niet. Maar het gaat om het feit dat het volk haar leiders kiest. Leiders kiezen aan de hand van hun capaciteiten in plaats van hun bloed.

DutchLibertarian | 03-04-12 | 15:12

Ideaal om uitgeprocedeerde asielzoekers naar uit te zetten.

tipo | 03-04-12 | 15:10

@maraboe | 03-04-12 | 15:07 |
Nee joh, dan zit je weer met de arbeidsinspectie en hollandse cao's - veels te duur.

A.Th. | 03-04-12 | 15:10

Laat maar lopen dat optrekje. Ik denk dat je daar een redelijke kans hebt om een keer door piraten van je bed gelicht te worden.

OhJee | 03-04-12 | 15:10

maraboe | 03-04-12 | 15:07 | + 0 -

VOC-mentaliteit , arme negers laten werken voor een hongerloontje.

Eurotokkie | 03-04-12 | 15:10

DutchLibertarian | 03-04-12 | 14:56 | + 1 -

Idd , ze schijten uit het zelfde gat.

Eurotokkie | 03-04-12 | 15:08

Waarom kiest Willem nou die plek? Koop een huis op de antillen!

maraboe | 03-04-12 | 15:07

@blinde kip | 03-04-12 | 14:58
Dat heet 'de tuinman'. Please let me introduce me to your colorful 'staff'.

A.Th. | 03-04-12 | 15:04

Waarom mogen deze mensen niet gewoon deze villa bewonen?
De enige reden die ik heb gehoord was weer zo'n kinderlijk naïeve Linkse "Kijk ons eens lief tegen die zielige negertjes doen" reden.

Moi | 03-04-12 | 15:03

Ik doe niet aan geld maar hoeveel niet-koningsgezinde moeten uit vliegtuig geflikkerd worden voor zo'n pandje?
@Andersom dag | 03-04-12 | 14:52
Ik denk alle duizend mafkezen.

GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 15:02

@DutchLibertarian | 03-04-12 | 14:56 |
Ik heb me laten wijsmaken dat een koninklijke familie (vermist het niet kweekt als konijnen) goedkoper is dan een president. Passend voor holland dus.

A.Th. | 03-04-12 | 15:01

Ik zie mezelf elke week weer de politie bellen als ik negers in de tuin zie lopen. Wim-Lex heeft pech. Ik ga zoiets niet kopen.

blinde kip | 03-04-12 | 14:58

@Andersom dag | 03-04-12 | 14:52 |
Een stuk of 3000 uitkeringsgerechtigden, gok ik zo.

A.Th. | 03-04-12 | 14:57

Het blijft een achterhaald middeleeuws idee om een familie boven het volk te verkiezen en die koninklijke familie te noemen, en op kosten van het volk in zulke paradijzen te laten vertoeven.

DutchLibertarian | 03-04-12 | 14:56

Omdat de wereldberoemde faam van onze Koninklijke Familie wordt gebruikt om het villa sneller te verkopen liggen de zure dakduiven weer te zeuren.
Alle makelaars lopen nu GeenStijl en andere websites uit te lachen die intrappen deze propaganda jegens onze Koninklijke Familie.

Maar voor alle zure dakduiven, waarom verhuis je gewoon niet naar een niet-monarchie.
En het liefst naar een land waar de bevolking even groot is als ons landje. Kijken of dat lachwekkende concept republiek dan nog steeds prettig is om te leven.
Het concept republiek werkt alleen als je héél véél inwoners hebt die allemaal braaf belasting betalen en een dito grote leger die lekker agressief kan doen naar andere landen.
Gaat liever heen, zijn we weer wat uitkeringstrekkers kwijt en de zure lucht wordt dan steeds minder.

GelukkigNietBlank3 | 03-04-12 | 14:56

Maar hoe smaakt het bier in de lokale kroeg?

eerstneukendanpraten | 03-04-12 | 14:21

Goed hoor, BlackLabel, Castle, een paar nederlandse merken.
De prijs zal zo op het nivo van ZA liggen, dus iets van 1 euro per biertje. Drank is goedkoop daar. Overigens weinig tapbier.

hotnot | 03-04-12 | 14:56

De makelaars overdrijven altijd schromelijk het aantal vierkante meters. Maar je kunt hier ( bagviewer.geodan.nl/index.html )
checken wat je echt koopt. Buitenkansje om die prijs omlaag te onderhandelen. Helaas (nog) niet voor Mozambique.

blinde kip | 03-04-12 | 14:55

@Joris, wat doe ik vaud?!

Cneasaithe | 03-04-12 | 14:54

@Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:50 |
Waar zou je zijn zonder de adviezen van je broer.

A.Th. | 03-04-12 | 14:53

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:49 |
My bad.

Trouwens ROFLOL @ "Bay of Happiness"
Zo ervaart Prins Pils het ook echt! Tussen de hoofdpijnen in that is.

Cneasaithe | 03-04-12 | 14:53

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:49 |
My bad.

Trouwens ROFLOL @ "Bay of Happiness"
Zo ervaart Prins Pils het ook echt! Tussen de hoofdpijnen in that is.

Cneasaithe | 03-04-12 | 14:53

Ik doe niet aan geld maar hoeveel niet-koningsgezinde moeten uit vliegtuig geflikkerd worden voor zo'n pandje?

Andersom dag | 03-04-12 | 14:52

Op zich speelt ie het slim. Hij vraagt er een dusdanige prijs voor dat het voorlopig niet verkocht gaat worden en in de tussentijd kan ie er gewoon gebruik van blijven maken. Op een van z'n 27 vakanties die hij ieder jaar viert.

Gutmensch aus 020 | 03-04-12 | 14:52

@Cneasaithe | 03-04-12 | 14:47 |
Aha! Een onderduiker die illegaal aan het guren is. Nou that is going to be fascinating ...

A.Th. | 03-04-12 | 14:52

'Oude interviews', wat knip&plakwerk en de makelaar hoopt buiten medewerking, maar met instemming goede zaken te doen, toch?

Strangetown | 03-04-12 | 14:52

@A.Th. | 03-04-12 | 14:49 | + 0 -
Oh September pas, oh dan wacht ik wel, kan ik ook gelijk de winterbanden eronder knallen.

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:50

@Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:47 |
Dat watermanagement heeft je weggegeven. En voor die APK heb je nog riant tot aan september.

A.Th. | 03-04-12 | 14:49

Volgens mij was al bekend dat dit interview van vóór 16 januari (datum uitspraken Rutte) was en dus buiten de verantwoordelijkheid valt?
Op follow the money hebben ze al een rectificatie geplaatst.

vagehond | 03-04-12 | 14:49

@Cneasaithe | 03-04-12 | 14:47 | + 0 -
Moet je in het topic van John Leerdam niet op het linkje klikken, daar kunnen ze niet tegen.

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:49

Bergverzet | 03-04-12 | 14:42

Ik verzeker u, geen WA of Max in da house..
En alsjeblieft niet weer. Ik heb nog een ban op het vaste IP-adres, zit hier noodgedwongen op een iPad te kutten.

Cneasaithe | 03-04-12 | 14:47

@A.Th. | 03-04-12 | 14:46 | + 0 -
Correct, ik heb snel geld nodig, want de Gouden Koets hep een APK nodig.

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:47

Zyprexa20mg | 03-04-12 | 14:43 |

Kan niet, dat optrekje is groter dan Texel.

DANNY3960 | 03-04-12 | 14:46

@Bergverzet | 03-04-12 | 14:42 |
Kaas is WA. En nu zittie hier met een glashard gezicht te doen alsof hij er nks van weet.

A.Th. | 03-04-12 | 14:46

Dat huis hebben de belastingbetalers opgehoest. Ik stel dus voor dat we er om beurten allemaal een maandje vakantie mogen vieren.

James Lastig | 03-04-12 | 14:46

*nog een heeft naar boven schopt*

DANNY3960 | 03-04-12 | 14:45

Slechts vier miljoen? Indien hij het daar voor gekocht heeft hij toch ergens verstand van.

DANNY3960 | 03-04-12 | 14:44

Het lijkt wel een beetje op Texel.

Zyprexa20mg | 03-04-12 | 14:43

@pitsteen | 03-04-12 | 14:41 | + 0 -
Dat logisch redeneren zit bij jou wel snor.

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:42

Niks voor mij met al die op mijn zenuwen werkende rustgevende zee- en rijsende palmengeluiden.

A.Th. | 03-04-12 | 14:42

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:39
Derhalve staat het huis ook niet op Funda Mozambique.

James St John Smythe | 03-04-12 | 14:42

@Cneasaithe | 03-04-12 | 14:39
Zo zou ik ook reaguren als ik WA incognito was
@Joris: Doe is IP tracen of zo

Bergverzet | 03-04-12 | 14:42

@Kaas de Vies |14.34|
Het is toch altijd goed om je ter plaatse op de hoogte te stellen waarvandaan jouw zielige asielzoekers komen? Welaan: ga kijken op Mozambique bij het huisje van WA en Max. Je snapt dan dat dat huis véél te groot is voor een asielzoeker. Hier in dit land zijn de huizenmaten veel passender voor onze Mozambiquaan. Dus komt'ie naar hier toe.

pitsteen | 03-04-12 | 14:41

Voor 4 miljoen euro te koop zetten en vervolgens klagen dat je het niet kwijt raakt... Wat een elitair rijkeluiszoontje ben je dan.

SamKoeman | 03-04-12 | 14:40

Steek 't in brand, laat niks nieuws bouwen - and be done with it.

Cneasaithe | 03-04-12 | 14:39

Als ze het nou omruilen voor dat armetierige Catshuis, dan zitten ze meteen lekker ver weg, en wellicht leren ze ook nog wat van het internet en telewerken.

A.Th. | 03-04-12 | 14:39

@James St John Smythe | 03-04-12 | 14:38 | + 0 -
Er is daar ook helemaal geen infrastructuur dus ook geen straatstenen.

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:39

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:35
Omdat hij het aan de straatstenen niet kwijt kan en ik dolgraag eens in discussie wil met Pam.

James St John Smythe | 03-04-12 | 14:38

D'r zit geen tuinman ingebouwd. Ik meld mij vrijwillig aan. (Dus zonder dwang).

A.Th. | 03-04-12 | 14:37

Prinses Maxima of the endlesbeach of Machangulo?
Ik dacht dat ze prinses van Oranje was.

Getson | 03-04-12 | 14:37

Oh ja.... asielzoekers mogen de prijs inruilen tegen een weekje Centerparcs Ter Apel :-)

Bergverzet | 03-04-12 | 14:36

Ik wil het wel hebben voor het symbolische bedrag van 1 euro.

evilbanaan | 03-04-12 | 14:36

@James St John Smythe | 03-04-12 | 14:32 | + -1 -
Waarom moet WA jou 3,2 miljoen korting geven als jij een avondje met Max Pam iets gaat doen?

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:35

@ pitsteen | 03-04-12 | 14:30
Uhm neuh, gewoon Heineken, naar ik meen.

Pa Cartwright | 03-04-12 | 14:35

Gaan ze niet verkopen want daar willen ze de pa van Maxima von Herzo- ik bedoel Zorrigueta stallen als het hier wat te heet onder de voeten wordt

Bokito ergo sum | 03-04-12 | 14:35

Bovendien wat is nou 4 miljoen ten opzichte van de bezuinigingen van 10 miljard. Kom op doe eens gek!

Bergverzet | 03-04-12 | 14:35

@Bergverzet | 03-04-12 | 14:34 | + 0 -
Maar dat is zielig voor de zielige asielzoekers die hier zitten uit Mozambique.

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:34

Nee we verloten gewoon op basis van sofinummer dat lijkt mij eerlijker.

Bergverzet | 03-04-12 | 14:34

Als we nou dit optrekje eens openbaar staatseigendom zouden maken en inbrengen in een loterij of zo. Jaarlijks te verloten 52x1 week Mozambique inclusief vlucht verzorgt door privé piloot WA van Buuren. Doet hij eindelijk ook eens iets nuttigs voor zijn geld en maakt hij gelijk voldoende uurtjes voor zijn brevet waar de burger dan ook nog wat aan heeft. Ik koop een lot.

Bergverzet | 03-04-12 | 14:32

Een avondje met Max en ik koop het optrekje voor 8 ton.

James St John Smythe | 03-04-12 | 14:32

@Pa Cartwright|14.25|
OQ?

pitsteen | 03-04-12 | 14:30

Ja, goed wonen voor een habbekrats komt toch wel binnen ieders bereik.

pitsteen | 03-04-12 | 14:29

@Pa Cartwright | 03-04-12 | 14:25
In ieder geval had hij kijkers... euhm... drinkers.

kapotte_stofzuiger | 03-04-12 | 14:29

@Pa Cartwright | 03-04-12 | 14:25 | + 0 -
bij 4 huizen geweest en bij alle 4 eruit gegooid. Tja is toch altijd een belangrijk element voor mij, het bad van een huis, moet je toch uitproberen.
Gek zeg dat die huizen niet verkocht worden als je zo met je potentiele kopers omgaat.

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:27

Goh, het koninklijk huis dat zich niet aan afspraken houdt. What's new. Opdonderen!

SamKoeman | 03-04-12 | 14:27

Ga toch lekker skieen Willem ;=]

Kromme Banaan | 03-04-12 | 14:26

Ik ben voor Feyenoord en een republikein, krijg ik nu korting?

irriducibili79 | 03-04-12 | 14:26

En dat zwembad, zit daar een watermanager bij?

kapotte_stofzuiger | 03-04-12 | 14:25

@ kapotte_stofzuiger | 03-04-12 | 14:22
Mijn buurman had bier afgelopen zaterdag. Op een zeker moment stonden de huizenkijkers hier op straat te zuipen.

Pa Cartwright | 03-04-12 | 14:25

Goed initiatief, de man helpt met de verkoop van een huis wat jullie hem niet gunnen.
Niets te wensen dus.

Skunk57 | 03-04-12 | 14:24

@maatman | 03-04-12 | 14:23 | + 0 -
Krijg je er ook Amalia bij?
Sorry Iphone is ontploft, ik kan het slecht lezen.

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:24

En in welke zak verdwijnt de opbrengst??

Absoluut niet waar | 03-04-12 | 14:24

Stijlvol wat waxinelichtjes op het terras zou de verkoopkans al doen stijgen.

kapotte_stofzuiger | 03-04-12 | 14:24

Waar laat ik mijn boot?

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:23

Zit er ook animatie bij?

maatman | 03-04-12 | 14:23

En Wim-Lex bood geeneens gratis koffie en appelgebak aan tijdens openhuizendag.

kapotte_stofzuiger | 03-04-12 | 14:22

@Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:21 | + 0 -
Ik kan me alleen niet meer herinneren welke wc en welk huis.

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:22

Maar hoe smaakt het bier in de lokale kroeg?

eerstneukendanpraten | 03-04-12 | 14:21

Nou Rutte, waar je blijf je nu met je glimlach? Schop die Oranje-uitvreters het land uit.

kapotte_stofzuiger | 03-04-12 | 14:21

Wim Lex heeft last van vitamine D(oller) gebrek!

deraderendraaien | 03-04-12 | 14:21

"Zo'n eentje die bij alle miljardairs standaard op de koffietafel ligt."

Bij mij ligt hij op de wc naast het boekje van Pechthold.

Kaas de Vies | 03-04-12 | 14:21

Een Feyenoorder zal het niet woorden. Daar houdt Wim-Lex niet zo van.

Boerenhoofd | 03-04-12 | 14:20

Jammer, ik had liever een tuin op het zuiden.

Luchtbakker | 03-04-12 | 14:19

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken