Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kijk nou. Mohammed Merah heeft fans!

Tsja. In je (verboden) burka een bloemetje brengen bij het childhood huis van de soldaten- en kindermoordenaar van Toulouse, om zogenaamd dignity te restoren. En het dan gek vinden dat je tegengehouden wordt door de gendarmerie. De Trouw-column van Sylvain Epimenco in 1 minuut 13. En het wordt nog gekker. Echt. Quoi Du Neuque? Die ouwe van moordenaar Mo wil nu De Staat aanklagen. Welterusten, Europa. Morgen gezond weer op...

Reaguursels

Inloggen

@De niettige deugniet
joh daar ook al, in libië hadden die milities recentelijk ook een christelijk/joodse begraafplaats gemold van common wealth soldaten, dat was dan meer een bedankje voor de bevrijding (eerst Rommel daarna Khadafi)

Foppezão | 28-03-12 | 20:16

@ strikdewepstroper01
klopt, we hebben in ww2 6 miljoen joden vermoord, talent, kennis, creativiteit.En onder het mom van tolerantie, en genezing van racisme heben we 20 miljoen moslims binnen gehaald.En laten we wel zijn, dat gaat toch lekker zo?.....

Foppezão | 28-03-12 | 00:49

von sokkenstopfen | 27-03-12 | 20:49 | + 0 -
mensen met gedachtes zoals jij zijn gevaarlijker dan het grootste deel van de moslims.

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 21:30

Fiat Lux | 27-03-12 | 16:12
Dude, de multikul is een sprookje dat alleen in westerse landen gebezigt wordt. In islamistische landen kennen ze dit niet, en zullen ze het noooooooit
en te nimmer toestaan dat hun land een vergaarbak wordt van allerlij vreems volk en diens gebruiken, dus waarom zouden we die onzin dan hier wel moeten pikken, of uberhaupt toe moeten staan? Het is wel overduidelijk dat het gross vd europeanen geen multikul willen, en de meeste allochtonen niks met de westerse normen en waarden te maken willen hebben, dus krijg je gewoon dat soort soort gaat zoeken, en
het allochtone paupervolk dat het minst op heeft met de westerse samenleving, hun eigen wijken er op na gaan houden, en je er als westerling er maar beter weg kunt blijven, en is het al zover dat in veel wijken de poltie niet meer komt, tenzij er een noodgeval is, en de westerse wetten aan de kant geschoven worden door islamitische wetten, dus sodemieter op met je multikul, want je bent gewoon een dagdromer die denkt dat we ooit allemaal gebroederlijk naast elkaar kunnen wonen, zonder gezeik. Nou, vergeet dat maar, naieve sukkel!
Verder kan ik maar één ding bedenken wat de strategie is achter dat binnen halen van islamitisch volk, en dat is dat we anders bang moeten zijn voor aanslagen met gif of virussen, wat er zijn in laboratoria heel wat virussen uitgevonden die hele continenten uit kunnen roeien, en het enige wat terroristen er van weerhoud om daarmee een aanslag te plegen, is het feit dat zij dan miljoenen moslims om zeep helpen. Een paar zouden ze best opofferen, maar miljoenen opofferen zullen ze niet in hun hoofd halen.

von sokkenstopfen | 27-03-12 | 20:49

-weggejorist-

kleurtje | 27-03-12 | 19:55

De islam en het westen passen niet, hoe lang moet het tot de botte hersens van politici doordringen voordat er hier iets van begrepen wordt.
Als een olievlek wat niet meer te stoppen is wordt ons land en de rest van Europa hiermee geconfronteerd en geislamiseerd.

lanexxx | 27-03-12 | 19:43

@denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 19:00
Geen bron dus.

Makes sense.

Parsons | 27-03-12 | 19:29

gelijk op het vliegtuig naar Syrie!!

jan2806 | 27-03-12 | 19:17

Parsons | 27-03-12 | 17:58 | + -1 -

sorry sommige mensen lezen ook nog dingen buiten internet, staat vast ergens maar heb voor geen zin om dat voor na die opmerking voor je te zoeken.

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 19:00

@denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 16:47
Link naar die bron?

Moet ik echt alles uitspellen?

Parsons | 27-03-12 | 17:58

-weggejorist-

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 16:49

Parsons | 27-03-12 | 16:43 | + 0 -

de Nederlandse rekenkamer en daardoor dus de regering.

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 16:47

Fiat Lux | 27-03-12 | 16:12 | + 0 -
Ja ik propageer de multiculturele samenleving, omdat ik in Nederland zelf kan zien dat daarbij niet zoveel fout gaat. Ja zelfs als autochtone Nederlander kan je dat vinden. Daarmee vernietig je niet de het Nederlandse volk want dat doe je alleen door als je tegen de democratie en tegen Europa bent. En de Nederlandse cultuur kan ik alleen verdedigen door als Nederlander te leven en die breidt ik dus uit als ik meer mensen gewoon accepteer in Nederland.
Wat ik wel propageer is de verdwijning van de christelijke cultuur, net als de verdwijning van de Islamitische cultuur. Gelukkig verdwijnen culturen gestoeld op een geloof van zelf als de welvaart toeneemt.

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 16:46

@denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 15:38
Bron?

Parsons | 27-03-12 | 16:43

Jouw verblijf

Fiat Lux | 27-03-12 | 16:23

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 15:38
Maar ondertussen leef ik in geluk in het Nederland waar eerste generatie Nederlanders meer bijdragen aan onze economie dan mensen die al honderd generaties uit Nederland komen.

Uit deze laatste strofe spreekt een dusdanige haat en minachting voor autochtone nederlanders dat ik het persoonlijk vanuit autochtoon standpunt gezien niet wenselijk acht dat jou verblijf in dit land nog langer wordt gerekt.

Fiat Lux | 27-03-12 | 16:12

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 15:38
Jij propageert een multikulturele maatschappij.
Daarmee propageer je de vernietiging van het nederlandse volk en haar cultuur.
Rare autochtoon ben jij.

Fiat Lux | 27-03-12 | 15:51

Coffeeblend | 27-03-12 | 11:07 | + 2 -
Mensen die in nederland asiel krijgen zijn gevlucht. Het heeft dan weinig zin om naar een land te vluchten waar ze dezelfde regels hebben en waar je terug wordt gestuurd in het gevaar.
Fiat Lux | 27-03-12 | 11:52 | + 2 -
heel ver gezocht deze, voor ieder ander was het duidelijk dat ik het over amerika nu heb, waar een multiculturele samenleving is waarin mensen met elkaar leven.
En waar slaat "Zeker geen autochtoon,hè." op. Ja ik ben een autochtoon, maar dan weet je nog steeds niet of mijn familie uit Nederland komt. Maar dat hoef je ook niet te weten zoals ik dat van jou niet hoef te weten.
Parsons | 27-03-12 | 11:47 | + 0 -
Ja ik heb het over dat Amerika waar iedereen dezelfde kans op arbeid heeft en waarbij mensen niet gediscrimineerd worden op geloofsovertuiging. Maar ondertussen leef ik in geluk in het Nederland waar eerste generatie Nederlanders meer bijdragen aan onze economie dan mensen die al honderd generaties uit Nederland komen.

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 15:38

Dit soort breivikken moet dwangmedicatie krijgen.

Ad Zonderlat | 27-03-12 | 15:12

Deze lui dienen gewoon helemaal met de gummiknuppel afgerost te worden totdat er geen bot meer heel is, en dan op een bootje zetten en 100km de zee op duwen
en er een paar flinke gaten inschieten!
Ik vind verder dan ook dat er een wet moet komen die zegt dat iedereen die met de radikale islam heult, zonder enige vorm van proces opgepakt moet worden, en het land uitgeflikkert dient te worden met een stempel "persona non grata" in z'n paspoort!
Dit soort demonstraties zijn gewoon te tenenkrommend
voor woorden, en zou dit voor mij genoeg bewijs zijn dat degene die in deze demonstratie mee lopen, niks met europa op hebben, en er alleen maar op uit zijn om de radikale islam te verspreiden, en het systeem te saboteren door niet te intergreren en alleen maar uitkeringen op te strijken, dus dragen ze totaal geen ene rotte moer bij, en zijn ze alleen maar tot last, Verder heeft wilders wel weer eens gelijk als hij zegt dat we onmiddellijk moeten stoppen met het binnen laten van volk uit islamitische landen, en we moeten toegeven dat de multikul is mislukt, en we een compleet andere koers moeten gaan varen.
Ik ben er dan ook voor dat er in elke westers land een zooitje amtenaren aangenomen worden die elke in wetseuropa aanwezige moslim op het matje roepen en geheel doorlichten. En degene die niet werken of niet willen werken en niet willen intergreren en/of radikale of extreem islamitisch zijn, het land uitgeflikkert gaan worden, want dat zijn gewoon staatsgevaarlijke lui, die alleen maar haat zaaien en
en ons systeem uitholen door de bakken geld die ze ons kosten! Intergreren of oprotten, desnoods met veel geweld! Dat moet godverdomme het motto worden!

von sokkenstopfen | 27-03-12 | 14:47

Bedankt links voor het opdringen van jullie utopie. De haat is inderdaad gezaaid.
chosenignorance | 27-03-12 | 14:36
We moeten helemaal niemand bedanken.
We moeten ze berechten en veroordelen voor het plegen van een poging tot volkerenmoord.

Fiat Lux | 27-03-12 | 14:43

Een man herdenken die een 4, 5 en 7 jarig kind doodschoot. Indien deze bloemenleggende moslim vrouwen hetzelfde lot zou overkomen als de moeder van deze vermoorde kinderen, zou ik er niet meer om treuren. Zover ben ik inmiddels. Bedankt links voor het opdringen van jullie utopie. De haat is inderdaad gezaaid.

chosenignorance | 27-03-12 | 14:36

koude rillingen, verbijsterder gevoelens, en dan staat boven dit topic een topic over 'BLANK TERRORISME!' Dat gaat natuurlijk ook te ver maar achter de schaduw..

vouwbare binnenband | 27-03-12 | 13:38

Ephimenco???

'Ondanks de unanieme en krachtige veroordeling van islamitische organisaties'

Je lijkt Elian wel.
pius | 27-03-12 | 12:33 | + 0 -
@braq | 27-03-12 | 12:27
Wij daar ook niet en toch zitten we er.
pius | 27-03-12 | 12:37

Inderdaad.
Je herkent de echte multicultureel altijd aan zijn twee gezichten.
Het ene gezicht spreekt zijn afschuw uit en het andere gezicht verteld ons dat het eigenlijk best meevalt.
Die veroordelingen zijn lang niet zo unaniem en krachtig als dat hij ons wil doen geloven.
Dat blijkt hier maar weer.

Fiat Lux | 27-03-12 | 13:02

Raar volk.

MBeen | 27-03-12 | 12:58

Genocide wordt in twee betekenissen gebruikt. Enerzijds drukt het een staat uit en betekent het dat een bepaald volk is uitgeroeid, anderzijds geeft het een proces weer waarin stapsgewijs naar voornoemde staat wordt toegewerkt.
Dit is belangrijk want als staat representeert het een voldongen feit maar als proces is het nog te stoppen mits men het als een proces herkend.
Het proces van genocide begint meestal met het op grote schaal invoeren van een religieuze -, en/of etnische groep in voldoende aantallen om een politieke -, en militaire factor te gaan vormen. Zo wordt de belangrijkste voorwaarde voor genocide gelegd.
Dit zeg ik niet. Dit zegt de belangrijkste genocide deskundige van dit moment, Sir Ian Kershaw.
‘De belangrijkste voorwaarde voor genocide is dat een land etnisch verdeeld is naar religie of ras.’
www.depers.nl/binnenland/338028/Uitein...
U bent het aan de hand van deze expert-opinion hoop ik met me eens als ik stel dat het leggen van de belangrijkste voorwaarden voor genocide in ons land juridisch moet worden beoordeeld als een poging tot volkerenmoord.
De daders zelf laten niet af om ons te vertellen dat zij slechts met goede bedoelingen gehandeld hebben en hoogstens wat naief zijn geweest maar het zal in de rechtzaal onder invloed van het vele bewijs als alibi nauwelijks zoden aan de dijk zetten.
www.un-documents.net/cppcg.htm

Fiat Lux | 27-03-12 | 12:56

@braq | 27-03-12 | 12:27

Wij daar ook niet en toch zitten we er.

pius | 27-03-12 | 12:37

Ephimenco???

'Ondanks de unanieme en krachtige veroordeling van islamitische organisaties'

Je lijkt Elian wel.

pius | 27-03-12 | 12:33

Hoe ziek kan je zijn? Die barbaren horen niet in het westen thuis.

braq | 27-03-12 | 12:27

@Jan Passant mk2 | 27-03-12 | 12:23

Piep zei de muis in het voorhuis.

pius | 27-03-12 | 12:26

Ten tijde van Breivik stikte het in deze panelen van het linkstuig dat hier een broeinest van NL Breiviks zocht. Een van de speerpunten van de selectieve boosheid was dat rechtse reaguurders geen zelfdestructie pleegden uit boetedoening, terwijl zij zelf moslims altijd kapittelen worden omdat moslims geen afstand nemen van islamitische aanslagen. "Foei, laat de moslims voortaan en altijd met rust" was de strekking.

Ik ben toch maar ook weer zo racistisch op te merken dat ik het jammer vind dat moslims nooit van zich laten horen TEGEN islamitische terreur, terwijl ze zo makkelijk de straat op trekken om adhesie te betuigen met dode extremisten.

Zo wordt het nooit wat met de acceptatie van de boze profeet en zijn knechten.
Sorry hor, linkse schoothondjes van genoemde profeet.

Jan Passant mk2 | 27-03-12 | 12:23

Dat Amerika een ideaal immigratieland is klopt ook niet. Vraag eens in Texas en Californie hoe leuk ze de Mexicaanse immigranten vinden met hun bendes.

Generaal Tapioca | 27-03-12 | 12:09

bekijk het van de positieve kant. die vader gaat nu eindelijk werken om dat kosten van zijn advocaten te kunnen betalen. en dat de rest van zijn leven. is toch een verbetering ten opzichte van je hand ophouden de rest van je leven, want dat is ongetwijfeld zijn huidige beroep.
verder bewijst dit maar weer eens wat voor smerige totalitaire mensenhatende ideologie de islam is. en dan wil de sgp dat je hier niks over mag zeggen, want het is een godsdienst. he mark, hoe gaat het met je onderhandelingen?

minimá-armezusvan.. | 27-03-12 | 11:54

Het Amerikaanse model is een goed voorbeeld daar wordt iedereen gewoon geaccepteerd en beoordeelt op zijn eigen daden en niet op de daden van de groep waartoe hij zou behoren.
denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 10:51
Dus volgens jou moeten de kolonisten een eigen leger oprichten en de oorspronkelijke bevolking onderdrukken en in reservaten terugdringen om daarna de macht in ons landje te grijpen.
Lekkere mening en volgens mij in strijd met het internationale volkerenrecht.
Zeker geen autochtoon,hè.

Fiat Lux | 27-03-12 | 11:52

@denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 10:51
Je bedoelt het Amerikaanse model waar er niet automatisch een financieel vangnet is opgezet zodat mensen van buiten gedwongen worden om deel te nemen op de arbeidsmarkt omdat ze in hun eigen behoeften moeten voorzien?

Deden wij dat maar, dan bleef die achterlijke bende hier weg.

Parsons | 27-03-12 | 11:47

Waarom blijven de Muslims niet in hun Muslim landen???
Dit is hetzelfde als naast een vliegveld gaan wonen,en dan klagen over geluids overlast,.,.

Kromme Banaan | 27-03-12 | 11:28

Hoe diep is die trog ook alweer waar die regiseur is geweest. opvullen met dit soort "mensen".

wazzie | 27-03-12 | 11:19

Een paar bloemetjes gaat niet helpen bij het herstellen van de islam imago.

andywatt | 27-03-12 | 11:16

Is maar één goeie reactie op mogelijk. Enkeltje retour thuisland voor die hele moslimfamilie. Sympathisanten met blommetjes idem dito. Met wat minder mohamed's en fatima's wordt het rustiger en beschaafder in dit deel van de wereld. Tijd voor de Franse lente.

kaskoeskielewan | 27-03-12 | 11:10

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 10:51 | + 0 -

Dat ligt er aan, ik denk dat het schadelijk is voor Europa wanneer er ladingen Libiërs, Syriërs binnen komen. Dan heb ik het nog niet over Somaliërs. Allemaal groepen die heel terecht uit hun land willen op zoek naar een betere toekomst, maar ik denk niet dat het goed is wanneer ze allemaal door Europa moeten worden geabsorbeerd. Er zit namelijk ook wel een grens aan de hoeveelheid mensen met andere levensopvattingen die probleemloos opgenomen kunnen worden in een andere maatschappij, zonder dat dit ten koste gaat van de cultuur van deze maatschappij. Dan lijkt het mij beter wanneer deze vluchtelingen hun heil zoeken in andere veilige gebieden. Het is namelijk niet alleen in Europa vredig en stabiel. Ze kunnen naar Saoedi Arabië, Jordanië, Turkije, Libanon, Oman, Koeweit etc. Wanneer ze daar niet worden binnengelaten dan is di de fout van deze landen, niet de verantwoordelijkheid van Europa.

Coffeeblend | 27-03-12 | 11:07

Tarak | 27-03-12 | 09:18 |
Mee eens.
Het verhaal olie voor migratie is toch bewezen? En toch kijkt men van overheidsniveau gewoon de andere kant op. Wie is hier de dupe van deze ellende, juist, wij de burger.

lanexxx | 27-03-12 | 11:07

@alexbl | 27-03-12 | 09:04 | + 0 -
Ik ben het met je analyse eens. De oplossing zoeken in afbouw van mega-instituten is een goed begin. Wat Nederland betreft:
Bestuurlijke rambam opruimen met starten opheffen provincies (m.i. ook de 1e kamer). Ambtenaren bij niet goed functioneren direct ontslaan. Basisvoorzieningen zoals, onderwijs, inkomen&werk, jeugdzorg, veiligheid en vrijheid van mening onderwerpen aan nationale raadplegingen. Het geloof, in welke vorm dan ook, marginaliseren en omvormen tot een privé aangelegenheid ipv een openbare culturele uiting (ik wil niet zien wat een ander gelooft). Politiek zou het verstandig zijn Nederland in districten te verdelen met vergaande bevoegdheden. Een soort mini USA. De burger wordt dan weer betrokkene en krijgt grip op de besluitvorming. De maatschappij zit vol Déjà vu. Van belang is: signalering, analyse, oplossing en uitvoering. De huidige politici zijn niet in staat de echte problemen (dus geen wel of niet 130 km) in de komende decennia aan te pakken omdat ze voortkomen uit vermolmde geloofsideologieën van de 19e en 20e eeuw. Dat geldt natuurlijk ook voor de rest van Europa. Maar omdat aan te pakken moet je een geschikt rolmodel hebben: Nederland? Lange adem, ik weet het. Terwijl 3 heren in het Catshuis praten, rukken de getto's in Europa op. Mark, doe gvd wat!

Musset | 27-03-12 | 11:05

@eagleye | 27-03-12 | 10:46

Cornholio.

pius | 27-03-12 | 11:02

eagleye

Zit je hier nu breivik te verdedigen, allebei zijn de eng/gestoord/gevaarlijk.
Het enige verschil is dat breivik iets meer kinderen heeft vermoord en dat hij een freak is die geilt op aandacht.

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 10:59

Coffeeblend
Bij mensen die je het land binnen laat (omdat ze moeten vluchten) moet je geen onderscheidt maken op grond van geloof. Op die manier zorg je ervoor dat Moslims die al in de Nederland wonen zich buitengesloten voelen.
Het Amerikaanse model is een goed voorbeeld daar wordt iedereen gewoon geaccepteerd en beoordeelt op zijn eigen daden en niet op de daden van de groep waartoe hij zou behoren.

denk.toch.eens.na | 27-03-12 | 10:51

@gladstoned66 | 27-03-12 | 02:21
Huh? Door wie dan?

Parsons | 27-03-12 | 10:50

Kijk naar het verschil van de daders. Breivik die ronduit voor zijn daden uit kwam zich liet arresteren en een uitgebreide verklaring gaf en Mo die als laffaard zich liet doodschieten.

eagleye | 27-03-12 | 10:46

poli | 27-03-12 | 09:41 | + 2 -

Dat ze in ons leger zitten, bij de politie of de overheid werken, dat moet niet uitmaken. Dat zou juist als positief gezien moeten worden. De drie militairen die Merah doodschoot zijn van Islamitische afkomst (volgens mij twee van de drie), dit waren mensen die waarschijnlijk prima in onze samenleving functioneerden. Daar gaat het om. Wat mij betreft hoeft niemand van zijn geloof af te stappen om probleemloos mee te kunnen draaien. Van mij hoeft ook niemand zijn culturele afkomst uit te wissen. Kijk naar de VS waar je na honderden jaren nog Chinatowns hebt, kijk naar onze Turken waarvan er ongeveer net zoveel van zijn als Marokkanen, kijk naar de blanke Zuid-Afrikanen. Je hoeft niet volledig in een samenleving te versmelten om succesvol te zijn. Hoewel het wel wenselijk is wanneer immigranten opgaan in onze maatschappij kan je volgens mij alleen maar verlangen dat ze niet crimineel zijn, onze wetten respecteren en niet op onze staatskas teren.
Het lijkt mij overigens wel heel verstandig om het plan van Wilders door te voeren om geen nieuwe Islamieten Europa binnen te halen, al was het alleen maar om de al aanwezige groep de mogelijkheid te geven mee te draaien in de maatschappij. De Islam bevat een aantal negatieve elementen, daarom is het ook goed om nu de rem er eens op te gooien.

Dat wil echter niet zeggen dat de al aanwezige moslims bij voorbaat al afgeschreven moeten worden en dus geen baan in ons leger, politie of overheid te geven. Wil je nieuwe Merah's kweken, dan moet je ze vooral het gevoel geven dat ze bij voorbaat niet deugen en niet zijn te vertrouwen. Of wou je alle miljoenen die nu reeds in Europa gevestigd zijn allemaal terug sturen? Lijkt je dat realistisch?

Coffeeblend | 27-03-12 | 10:39

Zoals, wir haben es nicht gewusst, Kardinaal Simonis ooit mocht zeggen bij P & W: de Islam is wezensvreemd aan de westerse samenleving. En daar was voor de afwisseling eens een keer niets aan gelogen.

Kan het zonder al teveel ellende functioneren, bijvoorbeeld in Nederland. Zeker. Maar du moment dat er incidenten zijn kruipen de fanatici weer uit hun holen.

LJBrinkhorst | 27-03-12 | 10:05

Tarak | 27-03-12 | 09:18

Zo is het!

ecologiste | 27-03-12 | 09:47

Goeie column van Sylvain. Hulde! Dat is nu precies de zere plek.
De kruik gaat zolang te water tot zij barst.
Ik bedoel hiermee te zeggen dat het een kwestie van tijd is dat er een groep opstaat die het niet meer pikt. Die zo dom is om op de provocaties in te gaan; provocaties die zelden door onze politieke leiders openlijk worden veroordeeld en waar weinig tegen wordt gedaasn behalve wegkijken.
En dan heb je de poppen echt aan het dansen. En dat is volgens mij precies waar het internationale Islamitische terrorisme naartoe wil. Onrust en tweedracht zaaien in de democratische landen met een Joods-Christelijke traditie. Naarmate er meer mensen rondlopen met ernstige lidtekens neemt de bereidheid toe er werkelijk iets tegen te doen.... En dagelijks worden flinke lidtekens uitgedeeld, dag na dag, week na week, jaar na jaar. In plaats dat we in NL bezig zijn de economie op orde te brengen en een gezellige samenleving te zijn, moeten we ons dagelijks de vreselijke berichten uit Islamland laten welgevallen en de overvallen, mishandelingen etc. waarvan zelden vermeld wordt welek achtergrond de dader heeft.

ecologiste | 27-03-12 | 09:44

De islamitische gemeenschap in Frankrijk scoort weer veel positieve puntjes bij de bevolking.
Dat dit openlijke ' fuck you ' gevolgen krijgt lijkt me duidlijk .. de gesluierde frontsoldaten zijn ingezet, de rellende allochtone jeugd zal volgen.

(c)ZWITSUL | 27-03-12 | 09:41

Moslims lachen ons 4 kant uit, spugen ons in het gezicht en dansen op onze lijken.
Oh en ze zitten in onze overheid,politie en leger.....

Bedankt!

poli | 27-03-12 | 09:41

Als die moslims de waarde echt wilden herstellen dan hadden ze die verachtelijke moordenaar publiekelijk uitgekotst,en dat doe je niet met bloemen.
Moslims hebben duidelijk nog heel wat te leren over het echte leven.

Beëlzebul | 27-03-12 | 09:31

Doorlaten, in een bus laden en direct op de boot terug naar Algarije sturen... hoe erg kan je een maatschappij waar je te gast bent in het gezicht tuffen?!

Frederik Vijf | 27-03-12 | 09:23

@deraderendraaien | 27-03-12 | 09:06
Het EEG verdrag van Straatsburg uit 1975 promootte migratie uit islamitische gebieden en de islamitische cultuur.

Ook die migratie had waarschijnlijk al veel met de EG / EU te maken.

Bat'Yeor heeft ook nog een boek geschreven over de hele "olie voor migratie" side-letter die volgens haar bestaat.

Wat het belang is van zo'n verdrag en of zo'n side letter echt bestaat is verder niet relevant, feit blijft dat onze politici ons al dertig jaar verraden mbt migratie en EU. En nu wordt het vreemd gevonden dat het Huis van de Democratie is uitgehold, terwijl de politici zelf de fundering ondergraven hebben.

Tarak | 27-03-12 | 09:18

islam hoort niet thuis in het Westen.

eye | 27-03-12 | 09:17

Schieten met scherp of in ieder geval het land uittiefen. Laat ze maar in Syrië gaan demonstreren.

Pouline | 27-03-12 | 09:11

Hoe vaak kun je in de geschiedenis verkondigen dat je het niet hebt gewúst?
Vanaf eind jaren 70 werd het in de oude wijken van onze grote steden al duidelijk dat dit er ooit aan zat te komen. Alleen de toen nog EEG hield zich afzijdig, in die zin dat de economische belangen voorop stonden waardoor veel van dit zogenaamd goedkope arbeidsvolk werd aangetrokken, met de belofte dat de familie of gezin later mocht komen om hier een bestaan op te bouwen. Toen nog niet zo georganiseerd als nu.Heden ten dage zijn er uitzendbureau's zoals Otto Workforce die bepalen op hoog niveau hoeveel zogenaamde arbeiders zij nodig hebben ,en hier binnen mogen halen onder hun bedrijfs vlag! Daar gaat het mis! met toestemming vanuit de EU wordt Europa door dit soort bedrijven naar de rand van de afgrond gebracht.Zouden regeringen zelf deze mensen aantrekken dan kon je daar als bevolking iets tegen doen, nu echter kun je dit soort bedrijven niet stoppen.. want vrije handel.Na de islamiet de Oost-Europeaan, en daarna totale chaos is wat ons wacht!
Mensen die zich rechten hebben toegeëigend en hebben verkregen,met wat voor bedoeling dan ook zullen die met geweld verdedigen,En dat is waar de gewone autochtone burger zicht tegen moet gaan verzetten. Ik vraag me af wanneer dit verzet omslaat in geweld.

deraderendraaien | 27-03-12 | 09:06

@Musset | 27-03-12 | 08:44

Goede vraag. Om te beginnen zou ik graag zien dat we de uitwassen van de EU (open grenzen, euro, overkoepelende wetgeving) terugbrengen naar de staat van circa 20 jaar geleden. Dus dat de EU weer gaat doen waar hij voor is opgericht, het wegnemen van handelsbelemmeringen.

Op veel gebieden is inmiddels duidelijk geworden dat schaalvergroting en globalisering, hoewel in theorie kostenbesparend en dus 'beter', in de praktijk vaak averechts uitpakt.

We zien dit op nationaal niveau bijvoorbeeld bij de megascholen en de fusiegemeenten. De scholier cq burger wordt steeds meer als product ipv mens gezien. Van de beoogde kostenreductie komt niets terecht, omdat er in de praktijk enkel een bestuurslaag bij lijkt te komen.

Op Europees gebied zien we dit ook. Als Europa daadwerkelijk meer macht krijgt, zouden we op nationaal niveau juist een bestuurlijke laag minder moeten hebben. Hierbij zou je het eerst aan de provincies denken.

In plaats daarvan vecht elke laag voor zijn bestaan en probeert meer en meer bevoegdheden naar zichzelf toe te trekken, waardoor er een enorme overlap aan zichzelf aangemeten competenties is ontstaan.

Dus: terug naar de basis, en problemen op een zo klein mogelijke schaal proberen op te lossen.

Het probleem van slecht geïntegreerde moslims is uiteraard een stuk complexer. Terugsturen kan niet. Nog afgezien van de onfrisse kanten van dat idee is het gros hier geboren en dus 'gewoon' Europees staatsburger.

Mijn hoop is er in gelegen dat als we bepaalde zaken kleinschaliger gaan maken, ook deze mensen meer feeling krijgen met de wijk en plaats waarin ze wonen.

Het enige alternatief (wat nu dus in rap tempo gebeurt) zal zijn dat we deze 'strijd' opgeven en lieden die onze normen en waarden echt niet accepteren de ruimte te geven om in zelfbestuurde wijken te wonen. In Londen zijn al wijken waar de sharia van kracht is.

Let wel: dit heeft niet mijn persoonlijke voorkeur, maar is wel de realiteit aan het worden. Of je het er nu mee eens bent of niet.

alexbl | 27-03-12 | 09:04

Wellicht kunnen we James Cameron vragen te onderzoeken of de Mariana trog een geschikte plek is voor een Islamitisch kalifaat?
Ik denk het wel..

plaszak | 27-03-12 | 09:03

Kan je dus zien dat onder nogal wat hoofddoekjes extremistische gedachten schuilgaan, dat zijn geen uitzonderingen zoals ze ons lang hebben wijsgemaakt.

Jackie Chiles | 27-03-12 | 08:58

Hilarisch! Quoi Du Neuque

Droppie12 | 27-03-12 | 08:57

Reinaert | 27-03-12 | 08:48
Natuurlijk had dat gekund, alleen had dan de zieligheidsindustrie niet de arm om de afhangende schouders van hun voedselbron kunnen slaan.
Tenslotte moet er reden van existentie zijn, alleen als die er niet is moet deze kunstmatig geschapen worden.
Tot laters maat ik mot weer, OUT!

Sjeng de helle | 27-03-12 | 08:56

Ik vraag me alleen wel eens af wat de Joden hebben geflikt in de jaren 30 opdat men uiteindelijk de treinen liet rijden. Deze jongens moeten destijds daadwerkelijk vreselijke terreur en haat hebben gezaaid.

Scheepskameel | 27-03-12 | 08:54

@Sjeng de helle | 27-03-12 | 08:28

Afghanistan is inderdaad een probleem van de buitencategorie maar ook daar was zeker wel opvang in de regio mogelijk, zoals bijvoorbeeld in het (destijds) relatief rustige Noorden.

Bijkomend probleem is dat in Afghanistan nogal wat rekening open stonden (en open staan): er lopen lieden rond die met de Russen geheuld hebben, lieden die met de Taliban geheuld hebben, vetes tussen stammen, the works.

Reinaert | 27-03-12 | 08:48

alexbl | 27-03-12 | 08:29 hear hear.

mental K | 27-03-12 | 08:46

Mladic kent de oplossing wel.

porcodio | 27-03-12 | 08:45

@jeanmondo | 27-03-12 | 08:41
Nee, ze hadden zijn lijk aan de varkens moeten voeren. En die varkens vervolgens cremeren.

vetkleppert | 27-03-12 | 08:44

@alexbl | 27-03-12 | 08:29 | + 0 -
OK, een burgeroorlog. Maar wat is dan de oplossing om dit te voorkomen?

Musset | 27-03-12 | 08:44

Ze hadden het dampende lijk van die gast op een afvalstortplaats moeten dumpen in plaats van de familie een 'waardige' Islamitische begrafenis in Algerije te gunnen.

jeanmondo | 27-03-12 | 08:41

Hmmm, en waar wordt op Geenstijl ook al weer aandacht besteed aan de stille tocht die joden en moslims samen hebben gehouden? Deze woestijnbewoners zonder pardon midden in de Sahara droppen, maar enige nuance is wel op zijn plaats.

prodigy | 27-03-12 | 08:41

alexbl | 27-03-12 | 08:29
Mogge,
Staande ovatie van D'n Sjeng!
Dit is een perfecte omschrijving van de foute toestand.
( kan helaas niet niet op de ++++ drukken, heb die niet in beeld)

Sjeng de helle | 27-03-12 | 08:34

Ik vrees ook dat dit uiteindelijk op een burgeroorlog zal uitdraaien.

God Zelf | 27-03-12 | 08:34

Wat alexbl zei.

quantum | 27-03-12 | 08:33

Europa. We zijn al lang aan het aftellen, maar het lijkt erop dat we aan het eindspel zijn begonnen.

Wat begon als een lovenswaardig streven naar meer handel en veiligheid, dreigt nu te eindigen in een levensgroot gevaar op een nieuwe Europese oorlog.

De melagomane fantasieën van eurofielen die, gespeend van elke realiteit, er in geslaagd zijn hun gedachtengoed op te dringen aan ons gehele continent, hebben ons gebracht waar we nooit meer hoopten te komen.

Open grenzen brengen geen voorspoed en welvaart voor alle volken, maar dwingen ons onze samenleving om te bouwen tot een politiestaat, waar de overheid al ons handelen van wieg tot graf in de gaten wil houden. Dit om de uitwassen van de open grenzen, welke door de eurofielen hardvochtig ontkend worden, het hoofd te kunnen bieden.

De grootste fout is natuurlijk dat men tientallen landen die economisch en cultureel mijlenver uit elkaar liggen, onder dezelfde wetten en (economische) regels dwingt. De geschiedenis leert dat dit nog nooit gelukt is, en ook nu blijkt dat weer het geval. Volgens Brussel is het Griekse probleem opgelost. Ja, als 80% van de schulden kwijtgescholden worden én je er ook nog eens honderden miljarden bij krijgt, kan elk probleem worden 'opgelost'.

In Spanje gaat het steeds slechter. In de eurofiele droom gaan de Spanjaarden dan hun heil zoeken in de andere Europese landen. Nu zoeken jonge Spanjaarden hun heil wel ergens anders, maar niet in Europa. Het gros gaat naar Zuid Amerika, omdat ze daar hun taal spreken. Blijkbaar zijn Juan en Constella iets minder overtuigd van de Europese droom als die fantasten in Brussel.

De grootste fout lijkt echter de massale import van niet-Westerse islamieten te zijn. Deze mensen verachten onze levenswijze en worden vanaf de geboorte opgevoed met het idee dat wij slecht zijn. Toen de eersten kwamen viel dat niet zo op. Ze waren zwaar in de minderheid en dienden zich aan ons aan te passen.

Maar nu zijn er vele gebieden in Europa - in Duitsland, Frankrijk, maar ook bij ons in het westen - waar deze groepen de meerderheid beginnen te vormen. En waar onze politie haar gezag al lang heeft verloren.

In de regel worden deze groepen in leven gehouden middels de riante sociale stelsels die we in Europa kennen. Nu het geld op is, en deze groep steeds verder radicaliseert, is er bij de autochtone bevolking echter steeds minder begrip voor deze lieden. Het gevolg zal zijn dat als de uitkeringen onvermijdelijk gaan dalen, deze groepen steeds radicaler worden en we langzaam richting een burgeroorlog gedreven zullen worden.

alexbl | 27-03-12 | 08:29

Wat is het toch een verrijking van onze cultuur hè ?

Marcus Porcius Cato | 27-03-12 | 08:29

Reinaert | 27-03-12 | 08:23
Alleen de Afghanen niet, nee dat kan nu echt niet in die regio.
Gezien het verslag van de VNI eenheid uit 2005, dat Uruzgan een warzone was. Alleen voor de NL bevolking was dat een opbouwmissie en voor Mariko van GL een Fun factory.

Sjeng de helle | 27-03-12 | 08:28

@Sjeng de helle | 27-03-12 | 08:17

Tuurlijk. De asiel- en zieligheidsindustrie varen er wel bij, het gevangeniswezen trouwens ook en last but not least: door voldoende aantallen te importeren "verdun" je ook de bij de oorspronkelijke bevolking aanwezige onderbuikgevoelens. Gewenningsproces. Stockholmsyndroom.

Hetgeen overigens niet inhoudt dat je asielzoekers niet zou moeten opvangen maar dan toch wel in eerste instantie in de eigen regio.

Reinaert | 27-03-12 | 08:23

Wij laten ons koken als kikkers. Tegen de tijd dat het te heet wordt, is het te laat....
Vooral lekker doorgaan met ontkennen dat de islam een gevaar is voor onze manier van samenleven.

God Zelf | 27-03-12 | 08:20

ZOu het dan toch iets met die achterlijke religie te maken hebben?

Kirth Gersen | 27-03-12 | 08:19

doemeeenlul | 27-03-12 | 08:11
Mogge,
Niet helemaal!
Hier wordt de idiologie overgoten met een religieuze saus, dan kan er opeens veul meer, grondwetelijk zelfs.

Sjeng de helle | 27-03-12 | 08:15

Charles Swietert | 27-03-12 | 00:59
Moge duidelijk zijn waar jij onder valt...

Vage_eddie | 27-03-12 | 08:12

@Sjeng de helle | 27-03-12 | 08:09

Ja schitterend dat het OM die Bouyeri een vrijbrief geeft om zoveel moorden te plegen als 'ie maar wil. Moorden op bajesklanten, dat dan weer wel, maar toch. Al vermoord 'ie er tien, vervolgd wordt 'ie niet "want hij heeft toch al levenslang".

En last but not least: "het is te duur". NeDDRland op z'n smalst.

Reinaert | 27-03-12 | 08:12

volledig gestoord, net zoals nazi's die plekken waar nazi's hebben gewoond, begraven liggen gaan bezoeken. wilders heeft gelijk, de islam staat gelijk aan het nationaal-socialisme.

doemeeenlul | 27-03-12 | 08:11

@polt | 27-03-12 | 08:02

"Als je niet namens Franse (of Europese) maatstaven wilt leven, wtf doe je daar dan nog?"

Da's simpel: net zo lang doorgaan met het ontwrichten van de samenleving en het terroriseren van de burgerij totdat je aan de macht bent. Kwestie van geduld en veel bloed.

Reinaert | 27-03-12 | 08:09

Reinaert | 27-03-12 | 07:42
Mogge Reinaert,
Nu wordt het pas echt Multi Culti, ook op het geweldsgebied.

Sjeng de helle | 27-03-12 | 08:09

Hier word je zooooo moe van.
Die vrouwen leven in een omgekeerde wereld.
Als je niet namens Franse (of Europese) maatstaven wilt leven, wtf doe je daar dan nog?

polt | 27-03-12 | 08:02

Leven als een kruimeldief maar groot sterven, daar kicken ze op!

eerstneukendanpraten | 27-03-12 | 07:48

" Merah en zijn vader hebben elkaar voor het laatst gezien in 2010, toen Mohamed in het Purpan Ziekenhuis in Toulouse lag, nadat hij een motor- ongeluk had gehad."

Wel typisch hoe zowel Breivik als Merah een verstoorde relatie met hun vader hebben.

De Koreaanse Slet | 27-03-12 | 07:44

@Fopspeen | 27-03-12 | 07:36

Mijn vorige plempsel was eigenlijk met name voor jou bedoeld.

Als kleurrijke aanvulling op hetgeen je al stelde.

Reinaert | 27-03-12 | 07:43

Het is toch eigenlijk gek dat wij Breivik zien als totaal malloot en de moslims Merah zien als held.

Fopspeen | 27-03-12 | 07:36

@Linkse faalhaas | 27-03-12 | 00:02
If only...

metalj | 27-03-12 | 07:26

Nou ja. Ik geef het ook op. De meeste moslims gedragen zich gewoon netjes. Maar het gaat niet samen. Gewoon de grenzen dicht en er verder maar niet meer over ouwehoeren.

teletub | 27-03-12 | 06:59

Nee, natuurlijk niet. Ze zijn een verrijking van onze cultuur. We moeten er eigenlijk meer van hebben.

Amazing_Mark | 27-03-12 | 06:37

Tja, tutholas vonden het eigenlijk wel een lieve jongen. Ongepast, snappen ze niet.

teletub | 27-03-12 | 05:18

gladstoned66 | 27-03-12 |

Je moet de politiek in. Levert je FLINK wat stemmen op. Zeker als je bij de joop wat tegels neerplempt

The_Challenger | 27-03-12 | 02:48

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:31

Die reïncarnatie hoeft niet, ik snap de bedoeling. Ben zelf ook niet zonder zondenVoor de rest prima discussie. Rechts cynisme begrijpen gaat je al aardig af.

The_Challenger | 27-03-12 | 02:46

Je zinsopbouw klopt voor geen meter. (mocht je het anders bedoeld hebben dan)

bij gelegenheid | 27-03-12 | 02:39

bij gelegenheid | 27-03-12 | 02:33

Je geeft me gewoon gelijk toch. Ik heb geen aantallen genoemd toch?

gladstoned66 | 27-03-12 | 02:37

gladstoned66 | 27-03-12 | 02:21

Downplayen gaat je blijkbaar goed af. ' door sommige bejubeld' ' met flink wat weggejorist tot gevolg'

Tis zeau geweest dat een enkeling zich heeft willen spiegelen aan de afschuwlijke daad van die breivik. Naw zijn niet bekend doch joris heeft op z'n bekende wijze ingegrepen.
'k Mag toch echt concluderen dat 99.99% van de reaguurders hiertegen in het geweer is gekomen.

bij gelegenheid | 27-03-12 | 02:33

SP ... SlaPen.
Tijd heren, het voelt als half twee maar dat is het niet.

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:33

* haalt strontvlieg terug*
* introduceert konijn *

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:31

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:20

Ach. Stalin heeft nog altijd gewonnen in z'n eentje dan.
I.v.m. je argument.. Is de SP links? Nationalistisch(banken europa nutsvoorzieningen)? Socialistisch? Anti-zionistisch of zoals Meulenbelt en van Bommel anti-semitisch? Anti-kapitalistisch?
Heb je op deze 5 vragen ja beantwoord dan mag je Hitler ook bij Stalin voegen

The_Challenger | 27-03-12 | 02:30

Tarak | 27-03-12 | 02:27
Ja

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:29

Als u van mening bent dat dit geen verschil maakt dan is het onzinnig om een gebeurtenis als de holocaust te ontleden, want deze wordt dan gereduceerd tot een verzameling moorden.
Tarak | 27-03-12 | 02:22
Het ontleden zou ik niet onzinnig willen noemen, maar de misdaad zelf is inderdaad een zesmiljoenvoudige moord. Als het verkeerd zou zijn om een ideologisch ingegeven genocide ook als een verzameling moorden te zien, waarom staan ze dan jaarlijks dat lijstje op te dreunen op Ground Zero?

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:29

@Charles Swietert | 27-03-12

Slavernij gaat niet over werkomstandigheden, slavernij gaat over eigendom. Of is slavernij minder erg, als je goed voor je slaven zorgt en ze een 9 tot 5 baan geeft?

Tarak | 27-03-12 | 02:27

Tarak | 27-03-12 | 02:22

Dat bedoelde ik met 'uit beeld'... je verwoord de hypocrisie perfect.

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:25

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:13

Dat laatste klopt helemaal. Jij hebt 5 jaar en 85 jaar genoemd.
Een niet gehaat zoogdier in vergelijk tot een strontvlieg ? En zeker als die struisvogel metaforisch bedoeld is. Dan zie ik die strontvlieg als iets minder grappig bedoeld.
Lijkt wel of Pechtold zelf vanuit de stoel plempt hier.

The_Challenger | 27-03-12 | 02:24

Percies. Kinderverkrachters, kindermoordenaars ... de ideologie die ze drijft doet er niet toe. De daden, die tellen.

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:23

@Charles Swietert | 27-03-12 | 02:10 | +

Als je wordt vermoord is het voor jou persoonlijk wellicht niet van belang om wat voor reden dat gebeurd, voor samenlevingen is het wel degelijk een groot verschil of er gemoord wordt door een losse TBS'er of dat er gemoord wordt uit een ideologie. Als u van mening bent dat dit geen verschil maakt dan is het onzinnig om een gebeurtenis als de holocaust te ontleden, want deze wordt dan gereduceerd tot een verzameling moorden.

Slavernij is een eigendomskwestie, niet over werkomstandigheden. Slavernij wil zeggen dat mensen het recht hebben om een ander mens te bezitten zoals je een auto of een stuk grond bezit en druist daarmee direct in tegen individualiteit. Slavernij is overal ter wereld verboden, mijn overhemden worden niet gemaakt door slaven. Dat u van alles vindt over werkomstandigheden in andere landen, prima, maar slavernij is een andere kwestie.

Tarak | 27-03-12 | 02:22

Belachelijk natuurlijk. Het eren van een moordenaar. Toch ook even de hand in eigen boezem steken. Een moordenaar die flink wat kinderen doodschoot op een eiland, werd ook hier op GS door sommige bejubeld. Met flink wat weggejorist tot gevolg.

gladstoned66 | 27-03-12 | 02:21

Ik maakte er melding van dat hij geen tien jaar van kon maken ivm Madrid.

The_Challenger | 27-03-12 | 02:13

Je kunt de Kaukasus er nog bij lappen om je gelijk te halen. Maar oh wacht ... Europa ... dat houdt bij de Oder op.

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:20

O, maar Sarko had toch gezegd dat dit een uitzondering was, dat dit geen voorbeeld was en we VOORAL de moslims NIET over een kam mogen scheren, dat zij hier rustig en vreedzaam hun leven aan het leiden zijn? De moslims zijn de schaamte bijna voorbij, uw lot is daarmee bekend.... Uw politici? Die zijn dan ALLANG gevlucht met uw geld

zoisut | 27-03-12 | 02:14

@A.Th. | 27-03-12 | 02:07 | + 0 -

Daar verschil ik met u van mening over. Ik denk dat de Islam wel degelijk orthodoxer is geworden. Mogelijkerwijs heeft dat met oliegeld cq macht te maken. Hirsi Ali schreef in haar boek dat er op een gegeven moment een salafistische prediker in Somalië langskwam. Die werden betaald met Saoudisch geld. Somaliërs waren van origine volgens haar helemaal niet zo orthodox islamitisch met nog veel natuurgodsdienst elementen in de religieuze beleving van mensen.
Ook in NL zie je dat begin jaren negentig vrijwel geen vrouwen een hoofddoek dragen op wat oude besjes na, tegenwoordig dragen al die jonge vrouwen een hoofddoek.

Tarak | 27-03-12 | 02:14

The_Challenger | 27-03-12 | 02:07
Oh het ging om de aaibaarheid? Dat had ik niet verwacht. Overigens heb ik het niet over tien jaar gehad.

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:13

reppert | 27-03-12 | 02:08

Nog Tig aanslagen nadien onder het mom van racisme, onderdrukking, fascisme, hullie tegen ONS,
En dat alles vanuit de enige echte ware religie van de haat.oeps, Vrede..

bij gelegenheid | 27-03-12 | 02:13

reppert | 27-03-12 | 02:08

FF goed teruglezen in de tegels. Swietert eerste bewering was 5 jaar. Ik maakte er melding van dat hij geen tien jaar van kon maken ivm Madrid.

The_Challenger | 27-03-12 | 02:13

@Stormageddon | 27-03-12 | 02:03 |
Ik ben een vampier - en adem dus niet. Maar toch bedankt voor de input.

*Gaat maagd en bed zoeken*

A.Th. | 27-03-12 | 02:12

Ze HATEN ons.
Parsons | 27-03-12 | 00:00
Oh, er zijn er die ons nog veel erger haten en dat zijn degenen die dit wespennest in onze huiskamer hebben opgehangen en veilig vanuit hun achterkamertjes opereren in de hoop dat niemand ze met het plegen van genocide in verband brengt. Verblind door haat en arrogantie hebben ze al hun bruggen achter zich verbrand en zich schuldig gemaakt aan misdaden tegen de menselijkheid en tegen het volkerenrecht.
www.un-documents.net/cppcg.htm
Het is onze taak om ze daarvoor te vervolgen en te berechten. Als hun moorddadige intenties en de illegaliteit van hun bewind zijn aangetoond verplicht de wet ons automatisch om dat wespennest weer netjes terug in de vrije natuur te hangen.
Dat is naar mijn mening de enige weg die we kunnen volgen om grootschalig etnisch -, en religieus geweld in Europa te voorkomen.

Fiat Lux | 27-03-12 | 02:11

Wat ik wil zeggen is dat ideologieën niet gelijkwaardig zijn. Het Christendom heeft altijd redelijk wat moeite gehad met slavernij, en het is hetzelfde Christendom wat uiteindelijk er voor heeft gezorgd dat slavernij verdween. Onder druk verdween slavernij ook in islamitische gebieden waar dit tot 1976 / 1980 nog legaal was.

Ook die tienduizenden jongetjes zijn nooit verkracht in naam van het Christendom, toch wel een verschil. Dat het celibaat de neiging zal hebben "vreemde vogels" aan te trekken, daar twijfel ik niet aan.

Tarak | 27-03-12 | 01:56
Slavernij is vooral uit beeld verdwenen. Check de labels van je overhemd eens, en je ziet het. Nog iets: met een ongewenste klabanus in je reet vraag je je niet af of die nou in naam van een verwerpelijke geloofsopvatting is geplaatst, of door een horny priester. Het enige verschil dat ik aan de hand van jou plempsel tussen ideologiën zie, is dat tussen een asociale en een hypocriete ideologie.

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:10

The_Challenger | 27-03-12 | 02:04 | + 0 -
Madrid was in 2004 of 2005 da's minder dan 10 jaar gelden?

reppert | 27-03-12 | 02:08

@Tarak | 27-03-12 | 01:42 |
Ik denk niet dat de islam extremer is geworden de afgelopen 20 jaar; ik denk eerder dat er 1,5 miljard mensen zijn bijgekomen. Dat levert wat meer strijd op, en die vind plaats op de plekken waar we de brandsof oppompen. En daar zitten nu eenmaal een boel islamieten. En dat verhaal is een beetje uit de klauw gelopen in '92, met de ontzetting van Koeweit - onder leiding van een president die zich liet adviseren door nonnen.

A.Th. | 27-03-12 | 02:07

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:01

Weer het cynisme kwijt? Of kan je alleen tegen grapjes als ze van links komen? Een struisvogel is nog aaibaar. En het was in de zin van struisvogelpolitiek bedoeld. Wat jij nu doet is hard schelden omdat je geen argumenten meer hebt.

The_Challenger | 27-03-12 | 02:07

@ Charles Swietert | 27-03-12 | 01:36 | + 0 -
Het feit dat Theo er niet meer is zegt genoeg over z'n naIviteit.
.
Als hij dacht van dit moet kunnen, was ie net zo'n Gutmensch als al die anderen, die TEN ONRECHTE denken dat het allemaal incidentjes zijn en het wel mee zal vallen.
.
Dat denk ik dus niet, maar daarom ben ik nog niet cynisch hoor, maar wél militair, als je begrijpt wat ik bedoel. Tanden laten zien. Bijten. Angst aanjagen. Terug de zandbak in. Verder niks. Leven en laten leven.

Greetje Duisenberg | 27-03-12 | 02:05

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:58 |

Oh. Dus je wil me vertellen dat al die terroristen en wannabee's in spee ongeschoold zijn. Waarom komen de daders dan altijd uit de westerse landen weg? Ze schijnen geen analfabeten te zijn i.t.t. in de moederlanden. Ze spreken vaak nog meerdere talen en dan tel ik HTML niet mee.
Mij hoef je dat niet uit te leggen want met 10 jaar sloeg je de plank mis aangezien madrid langer geleden is.
Wat D'66 is hoef je me helemaal niet uit te leggen. De D van democraten is ingeruild voor dhimmi, bij 66 is een 6 bij gekomen.

The_Challenger | 27-03-12 | 02:04

necrosis | 27-03-12 | 01:57 | + 0 -

Thanks, wat in zijn voordeel pleit is dat ie geen onschuldige heeft afgemaakt, daar houd het dan ook op.

reppert | 27-03-12 | 02:03

@A.Th. | 27-03-12 | 01:52
Adem diep in. Adem diep uit. (etc.)

("Adem" eventueel ook weg te laten, indien in naakte bijligging met een vrouw van de andere sekse.)

Stormageddon | 27-03-12 | 02:03

The_Challenger | 27-03-12 | 01:58
Nee. Ben jij als strontvlieg geboren, of is het je laatste reïncernatie? Je ziet, cynisch zit ook in de modussen. Maar ik laat het hier even bij.

Charles Swietert | 27-03-12 | 02:01

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:54

Heb je altijd al een struisvogel willen zijn dan? Die steekt ook zijn kop in het zand om cynisme te ontwijken.

The_Challenger | 27-03-12 | 01:58

The_Challenger | 27-03-12 | 01:56
De één moet je uitleggen wat vijf jaar is, de ander wat Europa is. Het gelijk van D66: scholing is essentieel.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:58

Stormageddon | 27-03-12 | 01:51 |

Soms en wel vaker komt het verschijnsel mens in conflict met soortgenoten.
Nuff said.

bij gelegenheid | 27-03-12 | 01:58

@reppert | 27-03-12 | 01:52
Het gaat om Jesse R., overigens een zeer goede bekende van Peter la S.

necrosis | 27-03-12 | 01:57

@Stormageddon | 27-03-12 | 01:51 | + 0 -

Wat ik wil zeggen is dat ideologieën niet gelijkwaardig zijn. Het Christendom heeft altijd redelijk wat moeite gehad met slavernij, en het is hetzelfde Christendom wat uiteindelijk er voor heeft gezorgd dat slavernij verdween. Onder druk verdween slavernij ook in islamitische gebieden waar dit tot 1976 / 1980 nog legaal was.

Ook die tienduizenden jongetjes zijn nooit verkracht in naam van het Christendom, toch wel een verschil. Dat het celibaat de neiging zal hebben "vreemde vogels" aan te trekken, daar twijfel ik niet aan.

Tarak | 27-03-12 | 01:56

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:43

Stalin en Mao niet vergeten he? Pol Pot mag ook meedoen. Vietnam en Korea was een gelijk spel. Argentinië, Cuba en Venezuela ook.
En dan heb ik ook nog mijn vermoedens dat Hitler links was als de pest ik het huidige politieke spectrum zo bekijk en vergelijk.

The_Challenger | 27-03-12 | 01:56

The_Challenger | 27-03-12 | 01:47
Dat is ook een manier van overleven, om cynisme niet te willen snappen.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:54

necrosis | 27-03-12 | 01:43 | + 0 -

Mee eens, Jesse R. was het toch? of was het Peter la S ?

reppert | 27-03-12 | 01:52

bij gelegenheid | 27-03-12 | 01:47
slap

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:52

@Stormageddon | 27-03-12 | 01:43 |
Hadden die lui niet ook een soort van oog om oog-beleid? ingevolge welke we (met gristelijke plicht) dus er nog een paar extra moeten afknallen? Ik kom er even niet meer uit.
Graag wat geestelijke bijstand.

A.Th. | 27-03-12 | 01:52

The_Challenger | 27-03-12 | 01:45
Nee hoor. Feit is alleen dat de hausse die na Madrid en Londen werd verwacht, vooralsnog uitgebleven is. En waarom? Ik heb daar geen antwoord op. Wat blijft is de hypochondrie.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:52

@Tarak | 27-03-12 | 01:42
Och, in naam Christus zijn ook tienduizenden jongetjes verkracht, tientallen miljoenen slaven van West-Afrika naar Amerika vervoerd en verkocht, hele continenten aan Aids geholpen en 2000 jaar lang joden vervolgd. Allemaal zonder al te veel schuld- of schaamtegevoel.
Dus je kunt niet zo zonder meer zeggen dat een Christendom een beter alternatief is. Het is "een" alternatief, maar zeker niet het beste.

Stormageddon | 27-03-12 | 01:51

Wij Europeanen hebben niets met elkaar maar zij hebben als islamieten een sterk verwantschap.

wakkere_nederlander | 27-03-12 | 00:47

Het tegendeel is dagelijks op het journaal te zien.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:50

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:43 |

Een enkel doekje, die voor je wegwerptraantjes, is blijkbaar méér dan genoeg.

bij gelegenheid | 27-03-12 | 01:47

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:45

Zolang varkenvlees haram is ben ik niet losgezongen. Het cynisme snap je waarschijnlijk niet.

The_Challenger | 27-03-12 | 01:47

@bij gelegenheid | 27-03-12 | 01:42
Dat waren natuurlijk rechts-extremistische false flag aanvallen door de NWO. Puur en enkel om die vredelievende en geweldige moslims zwart te maken. Weg met ons!

dlseth_ | 27-03-12 | 01:46

bij gelegenheid | 27-03-12 | 01:42

Die Swietert is een slimme. Hij tikte eerst 10 jaar in. IPCC tactiek is dat ter misleiding

The_Challenger | 27-03-12 | 01:45

The_Challenger | 27-03-12 | 01:43
Er is niks islamitisch aan het eten van lamsvlees. Je moet wel serieus losgezongen zijn als je die mening bent toegedaan.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:45

@reppert | 27-03-12 | 01:38
Het slachtoffer van Bouyeri zal daar ook niet 'zitten' vanwege zweetvoeten.

necrosis | 27-03-12 | 01:43

@necrosis | 27-03-12 | 01:40
Wie maakt zich nou druk om de levens van een stel kafirs als een moslim is vermoord?

Stormageddon | 27-03-12 | 01:43

bij gelegenheid | 27-03-12 | 01:42
Telraam klaarliggen ? Vijf jaar ...
We kunnen ook de afgelopen 85 jaar doen als dat je zint.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:43

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:39

Ligt eraan of het varkensvlees of lamsvlees is.

The_Challenger | 27-03-12 | 01:43

@Bart_Bart | 27-03-12 | 01:28

Als je naar het communisme kijkt dan zie je dat overal waar het communisme kwam een dictatuur ontstond. Ik denk niet dat dit toeval is/was.

Als je kijkt naar de geschiedenis van de Islam, als je kijkt naar de opbouw van de Islam met een wetgevend boek, een Mohammed die officieel niet heilig is, maar waar wel heiliger mee wordt omgesprongen dan in de Bijbel met Jezus wordt gedaan, dan denk ik niet dat het zo makkelijk gaat als u schetst.

Of kijk naar de recente geschiedenis, de Islam is de afgelopen 20 jaar alleen maar orthodoxer geworden.'

Overigens wil dat niet zeggen dat ik denk dat alle islamieten gewelddadig zijn, ik denk dat in de Islam iets zit waardoor er voortdurend de neiging zal zijn om geweld te gebruiken tegen andersdenkenden. Net zoals het Christendom veel vage, naieve hippies heeft voortgebracht in de loop der eeuwen. Of dat Christenen de neiging hebben tot een zelfvernietigend schuldgevoel (het kan altijd beter).

Tarak | 27-03-12 | 01:42

@ Charles Swietert | 27-03-12 | 01:32 | + 0 -
Dat vind ik van niet. Je moet gewoon de feiten onder ogen zien zoals ze zijn, zowel het mooie als het akelige.
.
In alle nuchterheid moet je dan conclusies trekken en daar ook naar handelen.
.
Maar zelf ben ik een hele romantische ziel, die het liefst zag dat iedereen normaal met elkaar ging. Zo leef ik ook. Maar om zo te kunnen blijven leven, moet je wél optreden. En daar ben ik heel militair in.

Greetje Duisenberg | 27-03-12 | 01:42

A.Th. | 27-03-12 | 01:41
Welnee Dré.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:42

Merah maakt een inhaalslagje, maar de afgelopen vijf jaar zijn er in Europa toch heus meer doden door rechtsextremisme gevallen in vergelijk met moslimextremisme. Charles Swietert | 27-03-12 | 01:33

Doekje klaarliggen kareltje? London, Madrid, noem maar op wat er gaande is idd.

bij gelegenheid | 27-03-12 | 01:42

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:32

Jij doet zeker ook de opkomstschattingen voor FNV, Occupy Nederland en Nederland bekent kleur?

The_Challenger | 27-03-12 | 01:41

@wijsvinger | 27-03-12 | 01:28 |
Iedere dag 72 maagden doen? Is dat niet een beetje ... vreemd?

A.Th. | 27-03-12 | 01:41

@Stormageddon | 27-03-12 | 01:36
Ik mis dan nog de reactie van pa op het doodschieten van 3 kinderen, een leraar en een aantal (ex-) militairen.
Of heeft pa Merah geen televisie in zijn Algerijnse berghut?

necrosis | 27-03-12 | 01:40

Anarki | 27-03-12 | 01:37

OK dus als ik een shoarma sta te rammen dan ben ik een halve martelaar. Get real.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:39

The_Challenger | 27-03-12 | 01:36
Je bedoelt Oslo ? Maar dat waren ook 10 maal zoveel casualties. Mag wel wat extra zendtijd kosten, lijkt me niet onredelijk.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:38

@Charles Swietert | 27-03-12

Doden ja, als we het aantal tellen dat slachtoffer aan hun cultuur is gevallen is het een ander verhaal. Ik zie scholen die uit noodzaak alleen maart halal serveren ook als slachtoffers.

Anarki | 27-03-12 | 01:37

Dat helaas had Theo niet door.
Greetje Duisenberg | 27-03-12 | 01:29
Dat had ie héél goed door. Maar daar heeft hij z'n toon niet om willen aanpassen, dat kon ie ook niet. Je doet 'm tekort door 'm hierin naïef te noemen. Hij was verre van.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:36

@necrosis | 27-03-12 | 01:22
Snelle vertaling:
De vader van Mohamed Merah wil de Franse overheid aanklagen, die hij ervan beschuldigt dat deze zijn zoon heeft vermoord. "Ik zal de beste advocaten inhuren en zal de rest van mijn leven werken om die te betalen. Ik ga een aanklacht indienen tegen Frankrijk wegens het vermoorden van mij zoon," zei Benalel Mohamed Merah tegen AFP. "Frankrijk is een fantastisch land die de middelen had om mijn zoon leven te arresteren. Ze hadden hem met gas kunnen uitschakelen, maar ze kozen ervoor om hem te doden," zei hij. De vader van de "scooter-moordenaar" was gescheiden van Merah's moeder toen hij 5 jaar was. Hij woonde in de nabijheid van zijn kinderen tot 2008, toen hij naar Algerije emigreerde. Merah en zijn vader hebben elkaar voor het laatst gezien in 2010, toen Mohamed in het Purpan Ziekenhuis in Toulouse lag, nadat hij een motor- ongeluk had gehad.

Stormageddon | 27-03-12 | 01:36

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:30

Richt er geen camera meer op dan is het geen item meer is toevallig ook de conclusie na de redactievergaderingen bij de NOS en P&W. Dat was vorig jaar wel Anders

The_Challenger | 27-03-12 | 01:36

@reppert | 27-03-12 | 01:28
Maar dan weet ik nog steeds niet op welke grond pa Merah wil gaan aanklagen.
En volgens mij is het nog steeds strafbaar om mensen dood te vermoorden in Frankrijk.
Of hebben ze daar ook D'66 rechters?

necrosis | 27-03-12 | 01:35

@necrosis | 27-03-12 | 01:22 |
At your service:

De vader van Mohamed Merah op beschuliging van het doden van zijn zoon.
"Ik ga de grootste advocaten aantrekken en voor de rest van mijn leven werken voor het betalen van de onkosten. Ik ga een aanklacht indienen tegen Frankrijk voor het doden van mijn zoon," aldus verklaarde M Mohamed Benalel Merah. "Frankrijk is een groot land wat de mogelijkheden heeft om mijn zoon levend te arresteren. Ze zouden hem hebben kunnen doen verdoven met (slaap)gas en hem arresteren, (maar) ze hebben verkozen om hem te doden," zo bevestigde hij.

De rest van het artikel gaat over de de historie van papa en is niet relevant.

A.Th. | 27-03-12 | 01:34

Merah maakt een inhaalslagje, maar de afgelopen vijf jaar zijn er in Europa toch heus meer doden door rechtsextremisme gevallen in vergelijk met moslimextremisme.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:33

Maar de echte cynici zijn natuurlijk die rare vrouwen die nu lopen te treuren om dat misbaksel Mehran.
Greetje Duisenberg | 27-03-12 | 01:29
Vlak jezelf niet uit, je lijkt ook tamelijk cynisch.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:32

Het verschil tussen Breivik en Merah is wel duidelijk. Merahs fanclub bestaat uit drie boerka's en een hoofddoek, die van Breivik uit duizenden rechtsextremisten op internetfora en een hele rits politici (www.wienerzeitung.at/nachrichten/polit...). Niet moeilijk te raden wie ons meer angst inboezemt.

SjengDeSter | 27-03-12 | 01:31

Wat wil jij dan. Braaf labeltjes plakken van hij is voor Mehran en zij is voor Breivik?

Greetje Duisenberg | 27-03-12 | 01:08
Ik wil gewoon even fijn relativeren. 10 dwaze meissies bij een uitgebrand appartement ... richt er geen camera op en het is geen item meer. Het lijkt wel alsof we niet meer zonder die hypochondrie kunnen .... weg met ons! Maar dan Anders.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:30

@ strikdewepstroper01 | 27-03-12 | 01:15 | + 0 -
Theo's naïeviteit en goedmoedigheid is zijn ondergang geworden. Niet iedereen kan relativeren en ironie bevatten. Dat helaas had Theo niet door. Hij geloofde ten onrechte toch in het goede, terwijl ie altijd zooo z'n best deed om cynisch over te komen.
.
Maar de echte cynici zijn natuurlijk die rare vrouwen die nu lopen te treuren om dat misbaksel Mehran. Wat mij betreft moet je die lui dan ook met cynisme behandelen dat ze verdienen, het vuur gewoon openen. Erger kan het toch niet worden, zieltjes zijn er niet te winnen.

Greetje Duisenberg | 27-03-12 | 01:29

@ A.Th. | 27-03-12 | 01:23: de volgende dag zijn de vliezen hersteld en beginnen ze weer opnieuw.

wijsvinger | 27-03-12 | 01:28

Tarak | 27-03-12 | 01:22

Voor de familie en vrienden houden ze die schijn wel op. Ik ken ze die varkensvlees eten tijdens de ramadan accentloos praten met alleen Nederlandse vrienden, met hun landgenoten in de moedertaal praten en in een gemixte groep met accent praten.

The_Challenger | 27-03-12 | 01:28

strikdewepstroper01 | 27-03-12 | 01:15
Dat was allemaal déze eeuw. Doodscultussen hadden we hier al hoor, daar is niets geïmporteerds aan. We hebben zelfs onze eigen martelaar in de vorm van zeeheld Van Speijk. Ben het wel met je eens dat Van Gogh die titel nu met recht kan overnemen, al is het tegen wil en dank. Ook ik mis De Gezonde Roker.

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:28

@A.G.Nostic | 27-03-12 | 01:11
Ik voorspel dat die moslims de komende decennia eerder minder radicaal, dan meer radicaal zullen worden.

Maargoed, zo interessant vind ik dat ook weer niet. Want dat radicale heeft vooral invloed op die twee terroristische aanslagen per jaar.

Belangrijker, voor zichzelf, en voor ons (want wij hebben ook veel van die moslimlievvies wonen, zoals je weet) is dat ze een beetje mee gaan kunnen in een steeds meer concurrerend wordende wereldeconomie.

Belangrijker is dat (vooral) die jochies in plaats van buiten de macho uit hangen, wat vaker in de studieboeken gaan zitten. Wat vaker hard werken. Wat vaker ook een brilletje opzetten (of hebben Marokkaanse jongens ALLEMAAL goede ogen??).

Belangrijker is simpelweg dat 'onze' moslims (want die andere interesseren me veel minder) een inhaalslag gaan maken. Qua onderwijsniveau, denk- en werkniveau. Qua minder overmatig gebruik maken van sociale voorzieningen en en minder disproportionele criminaliteit.

Overigens is het nuttig aan te brengen dat minder islam, niet perse een verbetering op bovenstaande punten betekent. Want er zijn ook genoeg andere niet-Westerse culturen die een inhaalslag moeten gaan maken. En die hebben niets met de islam te maken, maar presteren desondanks toch ondermaats.

Zoals Antillianen en, in mindere mate, Surinamers, maar ook Bulgaren en Roemenen.

Ik ben trouwens nu *out*

Bart_Bart | 27-03-12 | 01:28

@A.Th.

En natuurlijk de dadels, de rivieren vol vruchtensap, bloemen van suiker en een eeuwige zwoele wind......

strikdewepstroper01 | 27-03-12 | 01:28

necrosis | 27-03-12 | 01:22 | + 2 -

Zij kennen de wetten en regels beter dan de taal, blijkbaar leren ze dat van iemand bij het COA of van iemand bij de gemeente. Ik kom het dagelijks tegen.

reppert | 27-03-12 | 01:28

Die pappa heeft ze dus niet op een rijtje. Zijn lieve zoontje zit nu toch fijn in de hemel met zijn piemol in een maagd? Hij zou juist dankbaar en blij moeten zijn dat ie dood is. In ieder geval is de rest blij ...

Die 72 maagden ... zijn dat nu geiten of mensen? En hoe doe je dat nu rekenkundig? Als je er een hebt afgewerkt, komt er dan automatisch een bij, zodat je een oneindige hoeveelheid maagden moet hebben? Is er een minimumleeftijd voor die maagden, of pak je alles wat je pakken kan? En wat gebeurt er nu met die afgewerkte maagden? Gaan die door naar de hel? Of worden die gewoon gestenigd?
Het lijkt me dat je een blauwe lul krijgt van dat verhaal, en wellicht behoefte hebt aan wat geestelijke bijstand, of misschien eens een borreltje zou moeten lusten.

A.Th. | 27-03-12 | 01:23

Mijn Frans is een beestje roestig, kan iemand mij vertellen op welke grond pa Merah de Franse staat wil aanklagen?
*dank*

necrosis | 27-03-12 | 01:22

@The_Challenger | 27-03-12 | 01:19 | + 0 -

hmm bij de mensen met een islamitische achtergrond die varkensvlees eten en geen ramadan houden, heb ik niet echt de indruk dat ze radicaal zijn. Of ze hebben een zeer individuele visie op hun religie of ze noemen zichzelf niet islamitisch meer.

Tarak | 27-03-12 | 01:22

Bart_Bart | 27-03-12 | 01:01
Onze coach heeft gelukkig vrijdagnacht onslag genomen. Ik was al maanden GALLisch van die man. Nu die clubiconenverdrijver(overmars, bosvelt) van een voorzitter nog we.g

The_Challenger | 27-03-12 | 01:21

@neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:13
Gewoon ter informatie, in Israël wonen meer seculieren dan in Nederland.

Inferi0r | 27-03-12 | 01:19

Tarak | 27-03-12 | 01:08 |

Met verwestering bedoel ik varkenvlees eten en geen ramadan houden. Dat deel waar jij vermoedelijk op doelt kleed zich westers, schoolt zich en praat de taal. Vele definitie's ervan.
Het soort terroristen wat een opleiding in pakistan/afghanistan heeft genoten zal ook erbij geleerd hebben om zoveel mogelijk in de mensenmassa op te gaan. Dat bedoelde ik met camouflage.

The_Challenger | 27-03-12 | 01:19

@Charles Swietert

(Waar was jij in de vorige eeuw?)

Ten tijden van de 9-11 aanslagen stond ik een kast schoon te maken in een warenhuis, er was een grafstemming en grote drukte bij de tv's van de cd afdeling waarop de brandende torens waren te zien.

De ochtend dat Theo van Gogh werd vermoord werd ik wakker in een studentenflat, deed de tv aan en las teletext. '"Theo van Gogh vermoord." Bizar feit is dat ik de avond ervoor net zijn laatste scherpe commentaar had gelezen op zijn blog, 'de gezonde roker'. Ik ging naar bed met het unheimische gevoel dat hij wel eens de verkeerde kon tegenkomen.......

strikdewepstroper01 | 27-03-12 | 01:15

@wakkere_nederlander | 27-03-12 | 00:47
Mocht het ooit zo ver komen, dan zullen de verraders van D66, de PVDA en GL het eerst vallen, met open armen richting hun moordenaars. Vleespet zal met een islamitische dolk in zijn rug omdraaien, verdwaasd naar zijn moordenaar kijken en zijn laatste woorden spreken..

"Et tu, Marcouch?"

dlseth_ | 27-03-12 | 01:14

-weggejorist-

A.G.Nostic | 27-03-12 | 01:11

En nog zijn er mensen die als dit zich WEER voordoet het wegzetten als een anomalie. Het is niet alleen deze terrorist die radicaal geschift is maar juist het cultuurtje erom heen laat zien wat de ware aard van het beestje is.

Antitheïst | 27-03-12 | 01:09

Charles Swietert | 27-03-12 | 00:59

Breivik moet voor zijn daden de doodstraf krijgen. Ik had dat Merhar ook gegund maar die is er te laf voor.
Noren die met de daden!!! van Breivik sympathiseren moeten gestraft worden. Met TBS als het aan mij ligt.
Sympathisanten van Merhar's daden moeten ook gestraft worden en dan het land uitgezet worden wegens staatsgevaarlijk zijn. Doe eens ctrl+f en Breivik en lees dan de 9 overeenkomsten voordat je wat neerplempt.
Wat is hier fout aan?

The_Challenger | 27-03-12 | 01:09

@The_Challenger | 27-03-12 | 00:49
Ik denk niet dat die verwestering nep is. Om te haten moet je ook weten wat je haat. Iemand die echt volledig in de eigen cultuur zit, zal de westerse cultuur zien zoals wij Japanners zien: vreemd, misschien verwerpelijk, maar geen diepe, persoonlijke afkeer.

Tarak | 27-03-12 | 01:08

@ Charles Swietert | 27-03-12 | 00:59 | + -2 -
.
Wat nou? Als er mensen worden neergemaaid moet er toch gereageerd worden?
.
Wat wil jij dan. Braaf labeltjes plakken van hij is voor Mehran en zij is voor Breivik?

Greetje Duisenberg | 27-03-12 | 01:08

@The_Challenger | 27-03-12 | 00:57
Ik kom er niet vandaan, en volg de ontwikkeling bij de Superboeren ook niet echt op de voet.

Je kan wel tegen die voorzitter zeggen dat de coach die ze nu hebben stresskip is, die bovendien veel te verdedigend speelt.

Bart_Bart | 27-03-12 | 01:01

strikdewepstroper01 | 27-03-12 | 00:55
Waar was jij in de vorige eeuw?

Charles Swietert | 27-03-12 | 01:00

Volgens mij zitten er in dit topic net zoveel Breivik symphatisanten als er Merah fans zitten onder die burka's uit het filmpje. The enemy within? yeah, right.

Charles Swietert | 27-03-12 | 00:59

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:52

ff topic aangaande: met zulke gasten en dat publiek durven ze dat wel. Tis niet echt live. Barbera Barend was een keer tafelgast terwijl ze live bij een eerste divisie wedstrijd was bij rtl7

The_Challenger | 27-03-12 | 00:59

Voor wie zich wil ergeren een stuk van Jan Willem Duyvendak:

"In Nederlandse populisme geldt recht van 'oorspronkelijke bewoners"

www.trouw.nl/tr/nl/6704/Sociale-Vraags...

Die afgrijselijke Nederlanders toch... willen ze zomaar hun land, hun territorium, hun cultuur verdedigen.

Eén van de reacties heeft het zelfs over Bloed en Bodem waar die afgrijselijke Nederlanders zo van gefascineerd zijn. Nou, dat argument hoor je dan weer niet als het over de-kolonisatie of over Palestijnen/ Egyptenaren (hoe je ze ook wil noemen) gaat in de door Israel bezette gebieden. Nee.... bloed en bodem als negatief bestempelen is alleen bestempeld voor de inheemse bevolking van Nederland die houden van Nederland en graag het goede van Nederland willen behouden. Die Nederlanders die al > 30 jaar in de steek worden gelaten door de politieke elite als het gaat om migratie of de bezettende EU.
Want laten we wel zijn, als de politiek er in 30 jaar niet in slaagt om de migratie te beteugelen, dan is het blijkbaar niet de politieke wens om de migratie te beteugelen.

Tarak | 27-03-12 | 00:59

@ wakkere_nederlander | 27-03-12 | 00:47 | + 0 -
.
Daarom wordt ik ook zo moe van 'schuldigen' aanwijzen [1968], terwijl het de hoogste tijd is om de Mehrans te liquideren voor zij de kans krijgen het omgekeerde te doen.

Greetje Duisenberg | 27-03-12 | 00:58

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:52

Dat kan alleen al Andries terugkomt, maar die gaat ons via de nacompetitie de jupilerleague in helpen :)
Maar als je daar vandaan komt??? wat is er waar van het gerucht dat Andries Bosvelt halverwege dit seizoen wilde aantrekken als assistent?
Dan kan ik hier de voorzitter ff met zijn leugens confronteren.

The_Challenger | 27-03-12 | 00:57

Europa heeft een doodscultus geïmporteerd. Dit zijn de voorrondes......

strikdewepstroper01 | 27-03-12 | 00:55

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:46

Klopt helemaal. Ze moesten allemaal afgeschaft worden. Was de linkse kerk maar zo consequent gebleven in het reli bashen :)
Dat is nou eenmaal hun vorm van verschilligheid.

The_Challenger | 27-03-12 | 00:54

@Bart_Bart | 27-03-12 | 00:50
Bravo daarvoor.

Pasta-saus | 27-03-12 | 00:53

@The_Challenger | 27-03-12 | 00:49
Nee, natuurlijk niet :-)

Een themauitzending die de islam kritisch onder de loep gaat nemen, bij DWDD (!).

Dan gaat De Graafschap nog eerder de Champions League winnen.

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:52

@Pasta-saus | 27-03-12 | 00:45
Dat zou kunnen, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat wereldkampioen sneltypen Pritt dit topic in 59 seconden geschreven heeft, net op tijd om de deadline te halen.

Chapo en tevens hulde.

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:50

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:39

Het is een collectivistisch volk.
Die jongere generatie is er toe in staat, maar ik verwacht er niks van omdat de oude generatie daar geadoreerd wordt. Die jonge generatie die je net opnoemt zijn allemaal dubieus. Waarom nodigt de redactie daar Ebru Umar niet uit, of Ayaan Hirschi ??? niet uit? Ook zie je vaak dat de daders vaak verwesterd zijn, al kan dat camouflage zijn.
Is dat trouwens serieus die themauitzending?

The_Challenger | 27-03-12 | 00:49

@ZKH EénOog | 27-03-12 | 00:23
Wij laten de leiders hun gang gaan om de simpele reden dat ze complete peop aan ons hebben.
We hebben als burger geen enkele invloed op het beleid.
Internet is inderdaad een zegen, en ik hoop maar dat dat zo blijft, want reken maar dat ze dat graag zouden willen reguleren.

Slipsnifter | 27-03-12 | 00:48

Het masker valt steeds weer af van de religie van liefde. Tenzij er een kopv... Laat ook maar.

superlutser | 27-03-12 | 00:47

@Greetje Duisenberg | 27-03-12 | 00:39
U heeft gelijk. Breivik was een eenmansactie maar gezien de grote bijval die Merah krijgt van zijn moslim broeders en zusters en de toename van illegale wapenhandel binnen Europa staat er iets heel gevaarlijks te gebeuren.

Het zal een ongelijke strijd worden. Wij Europeanen hebben niets met elkaar maar zij hebben als islamieten een sterk verwantschap.

wakkere_nederlander | 27-03-12 | 00:47

@Stormageddon | 27-03-12 | 00:18

Moeten ze harder proberen.

*touw en krukjes doneren gaat*

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:47

@The_Challenger | 27-03-12 | 00:17

Dat we anno 2012 nog met relioten van doen hebben is compleet gestoord.

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:46

@Bart_Bart | 27-03-12 | 00:44
Ik denk dat Pritt hem al wel effuh daarvoor getikt heeft hoor.

Pasta-saus | 27-03-12 | 00:45

Heb nu pas door dat dit 'vijf-voor-twaalf-topic' ook echt om vijf voor twaalf (23.55) geschreven is.

Niet zo slim Bart_Bart.

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:44

@Stormageddon | 27-03-12 | 00:32
De Nos, PO denken dat wij niet verder kijken/lezen..

Mindy | 27-03-12 | 00:42

De generatie '68 de generatie die alles kon afbreken, maar nihilisme er voor in de plaats heeft gesteld. Niets heeft die generatie opgebouwd.

Tarak | 27-03-12 | 00:41

@The_Challenger | 27-03-12 | 00:34
Tja, het is triest.

Kritiek op de islam is voor die mensen zelfkritiek. Bunkerkneiterkeiharde zelfkritiek ook nog eens. Zelfkritiek die de fundamenten van hun zelfbeeld aan zouden kunnen tasten. En daar kunnen weinig mensen tegen.

De meest handige oplossing zou natuurlijk zijn als ze zichzelf steeds minder als moslim zouden zien, en steeds meer als individu.

Maargoed, alleen de jongere generatie is daar in potentie toe in staat.

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:39

Ik hoop dat Sarkozy er wat aan doet. Hij zal trouwens wel moeten met Le Pen in z'n nek. Praten kun je wel vergeten. Hoe ging het ook al weer: redeloos, reddeloos en radeloos. Dan kun je alleen nog maar het vuur openen. Als daar wapens zijn in die banlieus, wat Epi beweert, dan moeten ze snel ingrijpen, of er komen duizenden Mehrans om de Fransen neer te maaien. Het is dus kiezen of delen.

Greetje Duisenberg | 27-03-12 | 00:39

De elite wilde een multi-culturele samenleving, de elite krijgt een stammenstrijd.

Dit is precies wat de elite voor ogen had, dus tja.. wat is het probleem? Krijgen waar je om hebt gevraagd?

Natuurlijk lopen de spanningen op, en natuurlijk gaat het een keer scheuren en barsten, en dat betekent niet alleen een einde aan een volkomen destructieve ideologie als de multi-culturele samenleving, het zal het afrekenen zijn met de meest anti-intellectuele periode uit de geschiedenis van de mensheid: de generatie '68 (en haar anti-intellectuele nazaten) en de politieke correctheid, wensdenken, grote overheid en destructivisme waar deze generatie voor stond en nog steeds staat.
1. Het cultuur-relativisme (waar het multi-culturalisme weer vandaan komt),
2. de staat die te groot, te machtig en te duur is.
3. de EU, gebaseerd op cultuur-relativisme én grote staatsdenken en die de ene legalistische staatsgreep na de andere pleegt: They will all go down together.

Tarak | 27-03-12 | 00:38

Dit gaat niet lang meer goed.
Hier komt burgeroorlog van.
Waar blijft die Atheïstische Partij die Europa en Nederland gaat redden van de achterlijkheid der religie?

Stop religie NU!

wakkere_nederlander | 27-03-12 | 00:36

Moest even klikken want welke Mo bedoel je nou eigenlijk... Fuck, ze heten allemaal Mo, Ali of Ahmed...

BarneyBoner | 27-03-12 | 00:35

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:26

Normaal heb je het sprookje van de wolf en de zeven geitjes. Dat wordt dan het sprookje van de zeven wolfen in schaapskleren die naar Roodkapje gaan. Mijn idee is dat Roodkapje in dit geval geen kritische stelt en dat dit filmpje al helemaal niet getoond wordt.
Eenling en een individuele gek zal het verhaal gaan worden.

The_Challenger | 27-03-12 | 00:34

Welterusten Pritt. Morgen wordt alles beter, want slechter kan niet. Toch?

Prof. Yakko | 27-03-12 | 00:33

@Mindy | 27-03-12 | 00:25
Over 20 jaar wel, maar dan met de ondertoon hoe schandelijk het is dat publieke rouw voor een martelaar door de politie wordt verstoord en onmogelijk wordt gemaakt. Daar zijn de geesten in Nederland nog niet rijp voor. Als de NOS er nu wat zou zeggen dan zou dat stigmatiserend zijn voor een hele bevolkingsgroep, dat zou wegzetten, discriminatie en racisme zijn. Want er zijn heus gematigde moslims, moet je weten. Die hoor je nooit, maar zijn er wel.

Stormageddon | 27-03-12 | 00:32

+ heel veel voor de column van Sylvain Epimenco.

La Vie En Rose | 27-03-12 | 00:30

*Iets over schaamtecultuur mompelen doet*

Het ontbreken daarvan.

La Vie En Rose | 27-03-12 | 00:29

@Bart_Bart | 27-03-12 | 00:27
is gebeurd*

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:28

Het is inderdaad 5 voor twaalf. Aanslagen worden gepleegd door Islam fanatici en extreem rechtse idioten. De politiek is druk bezig met downplayen dat er helegaar geen dreiging is.

Maar wie Wilders steunt is een racist. Een buitensluiter. Een domkomp. Een xenofoob.

Er moeten blijkbaar eerst vele doden vallen voordat mensen echt wakker worden.

omwenteling | 27-03-12 | 00:28

@Mindy | 27-03-12 | 00:25
Dat zou uiteraard stigmatiserend zijn Mindy.

En dan breken er rellen uit, zoals steeds gebeurd.

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:27

James St John Smythe

Klopt helemaal. Zijn socialistsche vrienden 'president' Raul Castro en Chavez mogen ook komen.

The_Challenger | 27-03-12 | 00:27

@dlseth_ | 27-03-12 | 00:18
Morgen gaan die Jongen van de Fokking Gouden Kalf, Ali-B, Stinky Tofu Dibi, Ahmed Marcouch, Fatima Elatik en Nebahat ALbayrak in een themauitzending van DWDD de islam kritisch onder de loep nemen.

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:26

Tja en ons staatshournaal laat dat uiteraard niet zien.

Mindy | 27-03-12 | 00:25

Normaal gesproken heeft een vijfde colonne nog het fatsoen hun werk in het geniep te doen. Zelfs dat kan er niet vanaf...

Parel van het Zuiden | 27-03-12 | 00:24

En nou opsodemieteren jullie hufters!

Mokum Kosher | 27-03-12 | 00:23

@Slipsnifter | 27-03-12 | 00:17

Dat hebben die leiders ook goed gezien: de angst is een fantastisch middel om je bevolking onder de duim te houden, en de chaos is dat troebele water van het spreekwoordelijke vissen.

En 'wij' laten die leiders gewoon hun gang gaan, omdat ons beschaving, passiviteit en pacifisme is aangeleerd. Ook iets dat die leiders succesvol hebben volbracht: 'we' zijn heerlijk tamme schapen, rijp voor de slacht.

Gelukkig zie je, dat dankzij internet, het medium waar de propagandisten van onze leiders geen grip op hebben, de mensen hoe langer hoe meer hun tanden laten zien...
Er is nog hoop. Een lichte hoop, maar hoop niettemin...

ZKH EénOog | 27-03-12 | 00:23

Je kan die provocerende bloemetjesleggers geen strategisch inzicht ontzeggen.

Zulke incidenten zijn immers koren op de molen van de door hen gehate presidentskandidaat Sarkozy.

Slim zeg.

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:22

Ondertussen ligt onze grote RK vriend Adolf Ratzinger op een Cubaans strand te chillen.

James St John Smythe | 27-03-12 | 00:19

Quoi Du Neuque.. Pritt.. u'r my man:)

larie | 27-03-12 | 00:18

En natuurlijk zullen de mythische 'gematigde moslims' brullen als leeuwen en dit soort zonderlingen afschilderen als dwazen die totaal niet volgens de islam leven...

Toch...?

dlseth_ | 27-03-12 | 00:18

@neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:16
Tja, maar dat idee van de hemelse rozijntjes, dat blijft maar hangen. Daar is niet tegenop de sterven.

Stormageddon | 27-03-12 | 00:18

@Ahasveros | 27-03-12 | 00:13

Als je die gezichten wil zien, kan je natuurlijk ook gewoon een vrijdagje voor elke willekeurige moskee gaan posten...

ZKH EénOog | 27-03-12 | 00:17

@ZKH EénOog | 27-03-12 | 00:11
Voorlopig gaan we de andere kant op, we kunnen nog veel meer van deze shit verwachten en onze policor "leiders" vinden het wel best.

Slipsnifter | 27-03-12 | 00:17

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:08

Lees mijn tegel boven die van jou :). Ik zat al aan een Poch te denken. Ook zie ik het wel als een leuke taakstraf voor boven het volk gestelde mensen. Blijft er toch een connectie met Argentinië.

The_Challenger | 27-03-12 | 00:17

@Stormageddon | 27-03-12 | 00:15

Dood is gewoon wormenvoer, hoe meer relioten er dood gaan hoe beter.

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:16

Ze blijven me verbazen, maar wel gaan rellen als een van "hun" kinderen word vermoord omdat het kind islamiet is. Dan is het een schande, of zouden ze ook bloemen bij zijn graf komen brengen ?

Anarki | 27-03-12 | 00:15

Ahasveros | 27-03-12 | 00:13
taak voor het door ons gesponsorde mdi. oh nee wacht...

zoalshetis | 27-03-12 | 00:15

@Ahasveros | 27-03-12 | 00:13

Het liefst met een kogelgat tussen de ogen.

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:15

Zijn beloofde maagden staan in de rij. Of ze hem nu a.u.b. kunnen volgen.

Frimu2 | 27-03-12 | 00:13

@Parel van het Zuiden | 27-03-12 | 00:11
Ik wist niet dat Pa een islamitische zoon had.

Daarom is hij altijd zo scherp op Parsons.

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:13

@zoalshetis | 27-03-12 | 00:09

De ene religie is beter dan de andere? Flikker op met die imaginaire vriendjes.

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:13

Ephimenco:
"Je kon je verwantschap met de terrorist kenbaar maken door middel van een druk op de knop 'Like'. Dus niet anoniem.
Binnen enkele uren stond de teller op 2257 opgeheven duimen. Op verzoek van het Franse ministerie van binnenlandse zaken werd de Facebookpagina gesloten."
-
NEEE Waarom?
Laat ons weten wie de islamofascisten en hun collaborateurs zijn.
Toon ons hun gezichten...

Ahasveros | 27-03-12 | 00:13

Die arme dames, zij krijgen slaag als zij niet de straat op gaan en domme acties uit voeren... zogenaamd hebben zij voor de verandering eens zelf nagedacht yeah right!
Die Merah maar eens gauw dood gaan zwijgen, die vent mag nooit herinnerd worden. Wel die arme kinderen. :-(

Los Mongoles | 27-03-12 | 00:12

Dus je wilt gvd steun betuigen aan een fucking kindermoordenaar, had ze gelijk gefouilleerd, paspoort afgepakt en op 't vliegtuig gezet. Enige goede wat we er misschien aan overhouden is dat het in Frankrijk de ogen goed heeft geopend gezien de maatregelen die ze nemen.

Alibido | 27-03-12 | 00:12

@Stormageddon | 27-03-12 | 00:08

Op dit moment is hij 72 maagden aan het stukkapodt trekken, althans, dat denken die idioten. Hoog tijd dat die kut religies dood gaan. Allemaal.

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:12

Dammit, als die Merah nou was blijven leven.

Dan had je na het voorprogramma "Klitchsko vs Haye" de bokswedstrijd "Breivik vs Merah" kunnen organiseren.

Bokswedstrijd van de eeuw was dat geworden.

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:11

@Slipsnifter | 27-03-12 | 00:07

Als dat werkelijk gebeurt, en dit spul wordt hardhandig ACHTER die muur gehouden, hoort de Grieken en overige zuiderburen me geen seconde meer klagen over de steun.

Maar goed, ben bang dat de wekker nu elk moment weer zal tetteren in mijn oren...

ZKH EénOog | 27-03-12 | 00:11

Ik mag hopen dat RAID de factuur van de kogelregen morgen bij pa op de deurmat laat vallen. Met flashbang-toeslagen...

Parel van het Zuiden | 27-03-12 | 00:11

Pasta-saus | 27-03-12 | 00:06 | + 0 -

Mijn excuses, ben een beetje religie moe..

anisocorie | 27-03-12 | 00:11

Allemachtig, wat kan ik die Islam missen als kiespijn zeg.

James St John Smythe | 27-03-12 | 00:10

hatovimletayis | 27-03-12 | 00:07

Dat is nog een gematigde moslim zo te zien op de 2e foto. Zijn vrouw loopt gewoon naast hem.

The_Challenger | 27-03-12 | 00:10

@anisocorie | 27-03-12 | 00:05

Ah, jij bent er een van de klassieke orde? Als we het doodzwijgen is het er niet meer?

Laat je nakijken!

ZKH EénOog | 27-03-12 | 00:10

dit geeft wel meer dan ooit aan hoe ziek en failliet de moslimgemeenschap is. en het wordt alleen maar gekker met die achterlijken.
nu verbieden in europa en onvoorwaardelijk begrip tonen voor israel, dat al eeuwen te kampen heeft met dit soort nonhumans.

zoalshetis | 27-03-12 | 00:09

Merah is dan ook een martelaar voor de goede zaak: de islamisering van Europa. Volstrekt niet te vergelijken met Breivik natuurlijk, want die wil dat nu juist voorkomen. Volkomen logisch, toch?

Stormageddon | 27-03-12 | 00:08

@The_Challenger | 27-03-12 | 00:05

Ik ga in dit geval toch meer voor de Argentijnse oplossing. Para-springen zonder chute zeg maar.

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:08

Nu iets minder inhoudelijk.

In beton gieten, peillood er aan en eens kijken hoe diep de noordzee is.

The_Challenger | 27-03-12 | 00:07

@ZKH EénOog | 27-03-12 | 00:04
Ik zeg: doen.

Slipsnifter | 27-03-12 | 00:07

Bij het Terra College stonden dezelfde islamofascisten klaar om de slachtofferrol te spelen. standard propaganda operations. Zij geloven echt dat martelaren naar de hemel gaan door een kind door het hoofd te schieten. *vind het verschrikkelijk*

HonderdEnEen | 27-03-12 | 00:07

Btw ff een idee'tje: als we nu de fans van breivik en de fans van merah met elkaar in een arena gooien.. Denk dat alle problemen zich dan vanzelf oplossen, hoeven wij onze handjes er niet meer aan vuil te maken

anisocorie | 27-03-12 | 00:07

Dus die maagden leven gewoon nog?

zeg maar jansen | 27-03-12 | 00:07

Vijf voor twaalf. Inderdaad. Wat ik vorige keer zei, ga maar eens in Brussel kijken. Complete wijken net verlaten cowboy stadjes..... bizar eng.

Normpje | 27-03-12 | 00:07

Nederlandse pliesie, leest u mee. Burka's houd je tegen, automobilisten mogen doorrijden.

kapotte_stofzuiger | 27-03-12 | 00:07

Maar goed, Mohammed Merah is dus geen monster en massamoordenaar, ik herhaal, GEEN monster en massamoordenaar.

Kan Allah zijn volgelingen aub heel gauw bij zich roepen?

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:06

@anisocorie | 27-03-12 | 00:05
Ja, we moeten het inderdaad vooral niet in beeld brengen. Zodat niemand de ware aard van geloof ziet. Top.

Pasta-saus | 27-03-12 | 00:06

Wellicht hadden ze beter bloemen kunnen leggen bij de graven van de mensen die hij neergeschoten heeft. Achterlijke berggeiten... Terug naar je zandbak!

Jodelahiti | 27-03-12 | 00:06

Allemaal arresteren en medeplichtig stellen aan terrorisme. Na de gevangenisstraf paspoorten in beslag nemen en het land uitzetten.

The_Challenger | 27-03-12 | 00:05

Misschien gewoon ff stoppen met al die gratis promotie nu?

anisocorie | 27-03-12 | 00:05

Lopende tenten. Of zijn het lopende trekkershutten ?

Boomschade | 27-03-12 | 00:04

@Slipsnifter | 27-03-12 | 00:01

Ja. En dat ze in de zuidelijke staten van onze steun een muur bouwen dwars door de middelandse zee, en in het oosten langs de hele Europese grens (die we ook net iets verleggen, zodat Turkije net even helemaal in Azië valt).

Zoiets, toch?

ZKH EénOog | 27-03-12 | 00:04

Die Molustgeenhammed Merah is gewoon een eikel.

Bart_Bart | 27-03-12 | 00:04

kan de mossad niet ff langs bij vaderrat merah?

fubaar2012 | 27-03-12 | 00:04

@Parsons | 27-03-12 | 00:00
Dat is de cultuur van die mensen, daar moeten we respect voor hebben.
We kunnen nog zo veel van hun leren, naar spruitjeslucht stinkende xenofoben die we zijn!
Weg met ons!

Slipsnifter | 27-03-12 | 00:03

Kindermoordenaar verheerlijken. Kinderen castreren. Met geloof kan je echt alles legitimeren. Waar geloof begint, houdt nadenken op.

N=1 | 27-03-12 | 00:03

-weggejorist-

Linkse faalhaas | 27-03-12 | 00:02

De PR-machine van Allah is duidelijk stuk.

niet voor de hond | 27-03-12 | 00:02

Kan dat Islam tuig nu eindelijk Europa uitgetrapt worden?

neemjemoederindemali | 27-03-12 | 00:01

Groot net eroverheen, in een vrachtwagen flikkeren, en er weer uit trappen in het midden van de sahara.
Wanneer ze terugkomen: herhalen.

Slipsnifter | 27-03-12 | 00:01

Kijk ! Daarom dump je zulk gajes nou in het midden van de oceaan. Dan kost pelgrimschap iets meer moeite en een nat pak.

ZKH EénOog | 27-03-12 | 00:00

Het is de wil der Islam, dus tuurlijk heeft deze man fans.

Pasta-saus | 27-03-12 | 00:00

Toldya, deze nieuwe Europeanen zien hem als martelaar.

Wat je weet kun je voorspellen.

Ze HATEN ons.

Parsons | 27-03-12 | 00:00

ies koeltoer

AIVD-medewerker | 26-03-12 | 23:59

Of stenigen

The prosecutor | 26-03-12 | 23:57

Ahh die moslimmetjes worden dus geil van die killers, soort van al die vrouwen die liefdesbrieven naar Breivik stuurden. Bah.

MrTitanski | 26-03-12 | 23:57

-weggejorist-

Semper Pecunia | 26-03-12 | 23:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken