Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dit topic <s>wordt zometeen</s> is gecensureerd

1_534snorretjesbende.jpg Kijk. Dezelfde mishandelaars als in dit topic. Nog een keertje vol in beeld, want de politie Amsterdam-Amstelland heeft een van hun meest gerenommeerde woordvoersters naar Pand Noord gestuurd. Met het verzoek of we de heren onherkenbaar willen maken. Want "het zichtbaar houden van de gezichten van de verdachten na de aanhouding kan de strafzaak tegen de verdachten schade toebrengen. De advocaat van de verdachten kan dan namelijk aangeven dat ze door herkenbaar te blijven na de aanhouding 'schade' hebben opgelopen, en dat kan er voor zorgen dat de strafmaat wordt aangepast. Uiteraard willen we dat voorkomen." Jups, dat trial by media-argument gaat nog eens heel groot worden als je geen inhoudelijk verweer tegen een laffe geweldsdaad kunt aanvoeren. Wat een gelul. Dan had Willem Holleeder een taakstrafje moeten krijgen en zit Robert Mikelsons over een week aan een bacootje in de Efteling. Maar omdat wij niet op ons geweten willen hebben dat deze kloodtzakjes ook maar een DAG minder vast zitten dan ze verdienen, geven wij gehoor aan deze oproep. Politiemevrouw vroeg het tenslotte netjes. En de maatschappij, dat zijn wij. Crap. Onze Photoshop licentie is net afgelopen. Even een online Zwarte-Balk-O-Lizer zoeken. Moment, zo terug... Update 20:30u Kudt. Zwarte Balk-O-Lizer bleek snorretjestool. Hebben er maar het beste van gemaakt.

Reaguursels

Inloggen

Raar, waarom is dit bericht niet meer online via geenstijl te lezen?

CT Surgeon | 16-03-12 | 20:49

Mogen de balkjes na de onherroepelijke veroordeling wel weer weg?

Jaypelsteeltje | 16-03-12 | 15:31

een van hun meest gerenommeerde woordvoersters.
_______________

Wat is dit,..?
Altijd vrouwen als woordvoerder.... het gezicht van de politie?
Tussen haakjes..(Moet voor islamieten toch 'n doorn in het allah-oog zijn.)
Met vaak 'n politiepakje aan terwijl ze vaak geen politieopleiding hebben, maar een of ander communicatieopleiding voor omzeiltrucs.
.
Politie je beste vriendin.

donjon | 16-03-12 | 13:56

Zélfs hun penissen zijn gecensureerd!
Wat moet een nietsvermoedend, botergeyl meisje nu wel niet denken bij iedere, anonieme, bruine pik die haar moerastuin wenst te betreden?

Boris Poepnagel | 16-03-12 | 10:05

Maakt u zich geen zorgen: wij houden -de gehele Marokaanse gemeenschap- voor deze zaak verantwoordelijk. Zelfs diegenen die zich wel hebben aangepast en die zich wel gedragen. De Marokaanse gemeenschap moet weten dat het afdekken, het vergoeilijken van dit soort daden en laten schuilen van dit soort tuig, directe impact heeft op hoe hun -gehele- gemeenschap wordt gewaardeerd.

Fred Janssen | 16-03-12 | 09:15

Lol, dirty Sanchez gezocht of zo.

jvlaam2 | 16-03-12 | 09:04

De volgende klacht is van de Bond van Snordragers; Door het veelvuldig gebruik van snorren om mensen onherkenbaar te maken, worden zij in een kwaad daglicht gesteld. Graag zo spoedig mogelijk hier een eind aan maken!

pretparkdrievliet | 16-03-12 | 08:59

Prima dat er balkjes voor gezet worden ter voorkoming van lagere straf (enkel debiel dat dat nodig is) maar zullen we dan wel afspreken dat als ze alsnog veel te laag gestraft worden (wat erg waarschijnlijk is) dat de balkjes dan weer verwijderd worden en er nog een nieuw topic komt maar dan dus weer met nog betere foto's maar ook met complete namen, adressen en link naar veroordeling?

Vossie75 | 16-03-12 | 07:51

Foto's mogen niet van de Amsterdamse koddebeiers?
WTF!
Dezelfde foto's staan open en bloot op de telegraaf van vandaag.
www.telegraaf.nl/
Eh... wacht even...
Telegraaf is natuurlijk geen Amsterdamse krant.
Valt buiten de jurisdictie van Amsterdam of zoiets.

copywriter | 16-03-12 | 04:31

Over misdaden moet eigenlijk helemaal niets in de pers verschijnen, zie je nou wel?
Je moet het volk sowieso liever buiten de rechtspraak houden, want ze hebben er toch geen verstand van en ze lopen de rechters maar in de weg..!

Goed dat bijvoorbeeld de roemenen het echtpaar Ceausescu destijds maar gelijk standrechtelijk hebben afgeknald; je moet toch niet denken aan de praatjes die advocaten dáarover zouden afsteken.. Schending van hun rechten enzo, zoals in Gitmo. Onduldbare klachten over het eten, het luchtbeleid en hun behandeling
Hoe kunnen de ergste misdadigers uberháupt ooit een eerlijk proces krijgen?!

J. van Gaal8771 | 16-03-12 | 04:24

Vanavond op Pownews gehoord. Ja, ja, ze zijn me, euhhh, de opinie weer op het spoor en dan weet je, dan gaat de fascistische Hilversumse propaganda machine weer aangezet worden. Ik schreef ( zal wel toeval zijn hoor, ze meten met grotere maten hoop ik, hoewel....) dat de D66 rechtertjes, die de regeltjes van de "rechtsstaat " ZOO goed kennen, dat U, als autochtoon ALTIJD schuldig bent, al kunt u dat BEWIJZEN, de "interpretatie" zal in uw nadeel uitvallen, om dit te begrijpen, kijk es naar een gemiddelde voetbalwedstrijd en het gefluit van de scheidsrechter, alleen vanavond al weer een galabal van (scheids)rechterlijke schizofrenie, en de overduidelijk schuldige als ie maar allochtoon is en NIET ALLEEN, zal om dezelfde "interpretatie' OF geen straf krijgen OF een lachertje, en nog FOUT ook. EN ZIE, het "ministerie" van propaganda, euhhh "justitie" laat naar buiten brengen dat gekleurde en donkere mannen STRENGER gestraft worden als blanke. Whoeha. Zo werken ze in Den Haag, maar voor ik verder ga, BEWIJS dat dan maar, hou ik mn bek..... effe

zoisut | 16-03-12 | 01:50

Een beter signalement kan je niet hebben, maarja, maar goed dat die zwarte balken er weer bij moeten komen om de 'rechten' van deze klootzakjes te beschermen en er wellicht voor te zorgen dat ze nooit gepakt worden.

Vage_eddie | 16-03-12 | 00:15

Waarom Deutsche pornoschnorren? Moeten nazischnorren zijn toch? Kudt schnorretjestool. Je kan ook niets meer aan geenstijl over laten. Man man man.

En die twee loellen links zijn ook schwaar overdreven. Meestal hebben zulke lui kleine pikkies. De kapsels daarentegen zijn super!

Hölzenbein | 16-03-12 | 00:14

die balkjes zijn overbodig
je zou ze toch wel herkennen aan hun nare uitstraling

Dhr. de Wit | 15-03-12 | 23:47

Een U-balk op die hoofden graag.

Dr.Thorvaldt | 15-03-12 | 23:19

ik vind m leuk

screamer | 15-03-12 | 23:14

leuk stukje, ik hebn domme grijns op mn gezicht dankzij jullie.

BozeHenk | 15-03-12 | 23:00

@Romanov | 15-03-12 | 22:30 |
Ja hoor dat mag. Ik vind het nu eigenlijk wel chique opgelost. Mijn punt over privacymisbruik ter bescherming van kwaadwillenden gaat meer over hoe advocaten deze casus weer willen vertalen naar een lagere strafmaat met het 'mediaveroordeeld' -argument of hoe politici dit publiceren willen voorkomen want arme crimineel. Voor een verdediging van het betere 'name&shame' -werk moet je bij Bart_Bart zijn.
.
Bij recidiverende pedo's neig ik wel weer meer naar Bart_Bart's standpunt. Bescherming van kinderen prevaleert sowieso boven elke vorm van privacy van zo'n beest.

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 22:55

Dit is absoluut onacceptabel.

Ik zeg per direct mijn lidmaatschap bij pwnd op. Rot op met die balkjes, schijnheilig huigelaars. Ik ga niet naar geenstijl om deel te nemen aan maatschappelijke gehoorzaamheid. Dat doe ik al op mijn werk, en als ik mijn belastingen betaal.

Het is ook absoluut niet het probleem of de verantwoordelijkheid van geenstijl om strafmaat te beinvloeden middels censuur. Sterker nog, het verzoek van de wouten zou een duizendmaal scherpere foto van de kleautzakjes moeten ontlokken op geenstijl.

Ga es wat harder werken, sukkels.

Crak-ho | 15-03-12 | 22:50

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 22:23 |
Fair enough. Mag ik je vragen te reageren op: Romanov | 15-03-12 | 20:16 |

Romanov | 15-03-12 | 22:30

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 22:27
Dat vind ik dan weer stigmatiserend van je!

miko | 15-03-12 | 22:29

@Romanov | 15-03-12 | 22:16
We nemen haar op in the mile high club

miko | 15-03-12 | 22:28

@miko | 15-03-12 | 22:14 |

Lol! Maar dan snapt die potentiele werkgever waar aan hij het certificaat zou kunnen tonen er weer niks van. Ach, waarschijnlijk draait zo'n sukkel er toch een paar jointjes van....

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 22:27

Eigenlijk best wel erg dit. Zielige crimineeltjes die in de cel zitten en zich niet kunnen verweren voorzien van snorretjes en oortjes.

superlenig | 15-03-12 | 22:25

@Romanov | 15-03-12 | 21:54 |
Ik doelde niet op een schuldig verklaring door politie, maar op de inschatting of deze informatie betrouwbaar genoeg was om te publiceren om opsporing en aanhouding mogelijk te maken. De rechter zal deze afweging van de politie ook toetsen. Ik heb geen bijzonder vertrouwen in de politie maar ik heb tot nu toe de indruk dat de politie tot nu toe behoorlijk zorgvuldig is in de bovengeschetste afwegingen. Er zit ook wel een zelfrichtend principe in. Doen ze dat niet dan straft de rechter dat af waardoor al hun werk voor niets is geweest. Overigens zitten bij de recherche niet alleen vmbo-ers....

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 22:23

Ze zijn opgepakt doordat die smoelen online stonden. Dat mag dus best vaker gebeuren. De privacy van verdachten moet ondergeschikt zijn aan de rechten van de slachtoffers.

de euro middenweg | 15-03-12 | 22:20

trouwens penal voor twente.of voor die andere duitsers.
:)

miko | 15-03-12 | 22:16

wat een kansloze sukkels

schuimpie | 15-03-12 | 22:16

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 22:08 |
We zouden allemaal Maxima wel eens aan een indringend contact willen onderwerpen. Transavia komt daarna wel.

Romanov | 15-03-12 | 22:16

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 22:08
Nee ik dacht eerder aan
Neej swa iek was het niet swa.
of
Iek nie, de regter soeweert het.

miko | 15-03-12 | 22:14

Foto's en smoelen hoef ik bij/van dit soort incidenten niet meer te zien. Ik kan ze bijkans vanzekf al uittekenen, uit het bleute heufd. Kost je wel regelmatig een pot Van Dyk brown.

de directeur | 15-03-12 | 22:13

Heet die politiewoordvoerder nou Mickelson of Michelle??

Pi Mol | 15-03-12 | 22:10

@miko | 15-03-12 | 21:58 |
.
Ik zou Maxima best eens indringend willen ondervragen. Ik kan alleen niet garanderen dat we aan de Argentijnse Transavia perikelen gaan toekomen.
.
"was ik nie" -certificaat?

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 22:08

zie je niet vaak, finnen met een snor

het lijken wel turken

Snelle Gerrit | 15-03-12 | 22:07

@miko | 15-03-12 | 21:34 |

Zoals ik eerder al aangaf. Ik wil geen doodstraf. Mensen blèren een hoop op zo'n relblogje. Dat moeten zij voor eigen rekening nemen. Ik zeg alleen dat privacy niet heilig is wanneer het criminelen betreft. Ik zou het openbaarmakingsproces eventueel wel wat 'robuuster' willen inrichten om mogelijke misstanden zoals jij die beschrijft te 'tacklen'.

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 22:03

Zwak hoor. Het is toch een dikke bluf dat ze een lagere straf zouden krijgen doordat ze herkenbaar op de site staan? Ze worden uberhaupt niet echt gestraft, want ...(vul in). En nu dus nog minder doordat ze onherkenbaar zijn.

von Krankenhausen | 15-03-12 | 21:59

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:30
Ja en bemesting van de akkertjes.Maar het fijne daarvan moet je aan maxima vragen of beter aan haar papi.

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:37
Ja alsof iedereen Engels verstaat en kan lezen.

miko | 15-03-12 | 21:58

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:51 |
GS en rectificeren?
Zelfs als er dwangcentjes betaald moeten worden, word je als eiser in een nawoord nog rectaal gevisiteerd.

Strangetown | 15-03-12 | 21:57

Los daarvan heeft de politie die foto's vrijgegeven voor opsporingsdoeleinden. De verdachten zijn opgespoord. Dus waarom die foto's nog eens laten zien? Ik weet het wel hoor. Knaken. Dit tikt lekker aan. Laat die lui maar lekker discussiëren, en kom maar op met die pageviews. Maar ga het niet verdedigen alsof dit enig doel dient.

Romanov | 15-03-12 | 21:56

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:51 |
Nee hoor. Ik vertrouw niet in de afweging van de politie. Ik vertrouw in de afweging van de rechter. En zo hoort dat in een rechtsstaat. Als we zouden moeten afgaan op de afweging van de politie ben je al veroordeeld voordat je een rechter ziet. Vanwaar ineens dat vertrouwen in team VMBO?

Romanov | 15-03-12 | 21:54

@Hufter | 15-03-12 | 21:19
GODWIN wat mij betreft.Verder nog iets te melden?Waarschijnlijk kom je uit een dappere na de oorlog verzets familie die meisjes die toevallig verliefd werden op een Duitse leeftijdsgenoot kaal schoren en mishandelde.Nee dat waren de echte dappere.Ik kan niet zo goed zien waarom ik een NSB'er zou zijn omdat ik veroordelen zonder bewijs niet goedkeur en het name en shame van niet veroordeelde ook niet.verklaar u nader.

miko | 15-03-12 | 21:53

Ik flikker die gasten met alle plezier in mootjes in een vuilniszak in de Maas.
Mietjes.

Donkey Bong | 15-03-12 | 21:52

@Romanov | 15-03-12 | 21:39 |

Geen Stijl toont beelden die politie heeft vrijgegeven. Deze jongens krijgen hun procesgang toch nog. De rechter gaat oordelen. Mochten politie en Geen Stijl volledig mis zitten kan er gerectificeerd worden. Ik denk dat je verder moet meenemen dat de politie een zorgvuldige (i.e.g. de tijd genomen heeft) afweging heeft gemaakt alvorens tot publicatie over te gaan en dat je de impact van Geen Stijl als rechtsautoriteit niet al te serieus te nemen.

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:51

Die lange zwarte strepen tussen de benen... is dat niet wat veel van het goede en wellicht een ongepast compliment?
Als je je gedraagt zoals deze jongens deden, dan heb je vast een kleintje.

MacMiep.nl | 15-03-12 | 21:46

Geleerde lessen uit het verleden, bieden nog steeds geen garantie voor de toekomst.

In elk geval hou je een 'flow' wel gaande...

Strangetown | 15-03-12 | 21:43

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:15 |
En hoe verschilt dat van wat GS hier doet? Dit is toch ook het veroordelen van een persoon, zonder openbare procesgang? Het zijn thans slechts verdachten, maar we staan graag vooraan om ze te veroordelen op het web.

Romanov | 15-03-12 | 21:39

Als die gasten niks gedaan hebben, waarom lopen ze dan niet even langs die nietsnutten van HaHaHapolitiemensen???

Byter | 15-03-12 | 21:39

@miko | 15-03-12 | 21:24 |

Dan richten we een centraal rectificatieregister in. De persoon in kwestie krijgt een "wasn't me" -certificaat ondertekend door de rechter. Enfin er zijn oplossingen te bedenken...

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:37

Hmm de link doet het niet met klik* Haal maar weer weg joris... :p

ex-KpL | 15-03-12 | 21:36

-weggejorist-

ex-KpL | 15-03-12 | 21:35

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:15
Wat je zegt.Met een gedegen proces gang.De heren hierboven worden door menig persoon hier al veroordeelt zonder daar bewijs voor te hebben.Zelfs getuigenverklaringen van mensen die het echt gezien hebben is vaak onbetrouwbaar.
langs de weg de proces gang in landen zoals Iran is juist heel vaak openbaar.Iedereen mag zien dat die vuile flikkers hun verdiende loon krijgen.Maar of ik op openbare executies en zo zit te wachten? Neuh.

miko | 15-03-12 | 21:34

@miko | 15-03-12 | 21:22 |

Dat moordcijfer heeft vast ook iets te maken gehad met de lokale interpretatie van 'inflight' service....

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:30

@Hufter | 15-03-12 | 21:05
Alleen in de wereld die GS heet en dan alleen van Joris.Juist de mensen die extreme straffen willen en alles op orde en tucht gooien.Die niet kunnen accepteren dat onze rechten ook vervelende dingen met zich meebrengen die zijn bang.Ik ben trouwens helemaal niet tegen straffen in tegendeel maar wat ik hier vandaag weer hoor laten mijn nekharen rijzen.

miko | 15-03-12 | 21:28

@pius | 15-03-12 | 21:21
Ja meteen met Iran schermen is zuivere..
LOL

Hufter | 15-03-12 | 21:24

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:06
Ja geen stijl kan dat.Maar jij weet ook dat de roze horde het dan al over het hele net heeft gestuurd.En let wel deze kereltjes moeten nog voorkomen.Gepakt zijn ze al.

miko | 15-03-12 | 21:24

pius | 15-03-12 | 21:16 |
Het was geenszins de bedoeling om je over de zeik te jagen. Wel om je aan te spreken op een boude opmerking. Wellicht dat we later een scherpe fatsoenlijke discussie kunnen hebben over wat anders. Vandaag is niet de dag. Prettige avond.

Wedstrijdkrokodil | 15-03-12 | 21:24

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:21

Het is dat ik je mag. Anders had ik je voor de zijnen gegooid.

Afijn, Voetbal.

*out*

pius | 15-03-12 | 21:23

@Bart_Bart | 15-03-12 | 21:18 |
Fuck.. Je hebt gelijk. Sorry man. Liet ik me daar zomaar even gaan! Fijn dat je me terecht wijst.

Romanov | 15-03-12 | 21:22

@Bart_Bart | 15-03-12 | 21:01
Of de recidive kleiner was vroeger betwijfel ik.Immers een dief altijd een dief is ook een vicieuze cirkel.
Zonder al te gw sokken te worden denk ik zekers in tweede en derde kansen.Dat strafmaat bij recidive omhoog moet is weer wat anders.Verder gaat het hier over het punt dat gezochte verdachte die opgepakt zijn nog steeds over het net moeten worden gestuurd.Ze zijn aangehouden ,ze zij verdacht, ze zullen worden berecht en al dan niet worden veroordeelt.Zo moeilijk is dat niet.Ik vind het prima zo.Beter dan leven in een land waar je schuld bij voorbaat vaststaat.En dat in dictaturen minder criminaliteit voortkomt is ook niet waar.Daar is de staat namelijk de grootste crimineel.De moordcijfers in Argentinië en Spanje waren nooit zo hoog als onder de dictatuur van videla en Franco.

miko | 15-03-12 | 21:22

@pius | 15-03-12 | 21:20
Ik ga ook eens kijken hoe Schalke weggecounterd gaat worden, nu ze 'moeten'. Later!

Bart_Bart | 15-03-12 | 21:21

@pius | 15-03-12 | 21:09 |

Bewaar dat kleine tegeltje maar. Kijk er van tijd tot tijd eens naar als u door het bos loopt om u hoofd te klaren. U heeft het intellectuele vermogen, maar nog niet de rust en het geduld, om te leren begrijpen waarom de parel er is, waarom de parel doet wat hij doet, waarom hij tegelt wat hij tegelt.

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:21

@Hufter | 15-03-12 | 21:19

Het landverraad en NSB argument is zo ongeveer het meest treurige argument ooit. Dan moet je dus echt door een complete herseninzinking zijn getroffen.

Sterkte ermee verder.

pius | 15-03-12 | 21:21

@Bart_Bart | 15-03-12 | 21:18

LOL. Wacht maar tot ze aanbreken;)

Ik ga Schalke 1 tegen Schalke 2 kijken.

Spater!

pius | 15-03-12 | 21:20

@miko | 15-03-12 | 21:10 |
En ik heb het gevoel dat u wat te laat geboren bent. Anders had u u fijn aan kunnen sluiten bij de gelijkgestemde landverraders en NSB-ers.

Hufter | 15-03-12 | 21:19

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:15

Eens! Dus ga ik voetbal kijken. Het word niet veel beter dan dit immers;)

Fijne avond verder. *out*

pius | 15-03-12 | 21:19

@Romanov | 15-03-12 | 21:05
Doe niet zo lullig tegen Middeleeuwen.

Middeleeuwen heeft ook gevoelens. Bovendien ben je hiermee stigmatiserend bezig. Alsof de 'moderne tijd' zoveel beter is? Racist. Zeker omdat de blanken het beter deden in de moderne tijd??

Ik sta voor de Middeleeuwen!

Bart_Bart | 15-03-12 | 21:18

@Bart_Bart | 15-03-12 | 21:14

Niet helemaal. Hij is nog erg jong immers. Misschien word hij wel beter.

*kuch*

pius | 15-03-12 | 21:17

Je kan ze ook te hard aanpakken.

Breadreaster | 15-03-12 | 21:16

Je kan ze ook te hard aanpakken.

Breadreaster | 15-03-12 | 21:16

@Wedstrijdkrokodil | 15-03-12 | 21:12

Je mateloze arrogantie was me teveel. Dus reageer ik navenant. Het feit dat ik geen enkele inhoudelijke repliek krijg meer bewijst de juistheid van die reactie overigens.

Fijne avond verder.

pius | 15-03-12 | 21:16

GeenStijl goes Photoshop?

Nijs Weus | 15-03-12 | 21:16

@Romanov | 15-03-12 | 21:05 |
.
Hoewel ik zelf tegen de doodstraf ben zie ik wel een groot verschil tussen iemand zonder enige openbare procesgang executeren voor homo zijn en iemand met openbare procesgang executeren voor de moord op zes kinderen in een kinderdagverblijf. Noem me maar een gekkie!
.
De reden dat ik tegen de doodstraf ben op zich niet eens de straf an sich maar vanwege het imperfecte proces wat er aan vooraf gaat. Door de zwakheden die in elk rechtssysteem zitten moet een straf altijd omkeerbaar zijn. Dat is de doodstraf niet (duh)

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:15

@pius | 15-03-12 | 21:10
Die van jou was ook niet slecht, maar al zou ik het eventuele zinnige van je tegeltjes inzien, dan zou ik dat nooit openlijk toegeven :-)

Je bent hopelijk wel met me eens dat Nelom een slechte linksback voor je cluppie is. Maar dat terzijde.

Bart_Bart | 15-03-12 | 21:14

pius | 15-03-12 | 21:07
Ah. Als je klem zit ga je schelden. Inderdaad, tijd om te kappen.

Wedstrijdkrokodil | 15-03-12 | 21:12

O oei oei, schade mogen ze natuurlijk niet oplopen. Tssss...

grote haas | 15-03-12 | 21:11

@miko | 15-03-12 | 21:10

LOL

pius | 15-03-12 | 21:11

@Bart_Bart | 15-03-12 | 21:01

Mooie tegel. En het zou preventief kunnen werken. Maar ik ben het er niet mee eens.

Dat begrijp je natuurlijk;)

pius | 15-03-12 | 21:10

@swaffelkaffer | 15-03-12 | 20:52
Gezien de toon die je aanslaat kun je je al niet inhouden op het anonieme web.Het voorstaan van 'harde' straffen en weg met de privacy geeft me een gevoel dat ik met iemand te maken heb die vooral een harde plasser krijgt bij wraak.Over personen als u maak ik me het meeste zorgen. eenmaal aan de macht komen daar namelijk hele rare systemen uit met dito helpers.ik stel voor dat u reeds gaat pakken en de eerste vlucht naar Iran neemt.Daar zijn ze het namelijk hartgrondig met u eens.

miko | 15-03-12 | 21:10

@Bart_Bart | 15-03-12 | 21:01


@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 20:58

Superlatiefjes en nog irrelevant ook;)

pius | 15-03-12 | 21:09

@Wedstrijdkrokodil | 15-03-12 | 20:57

Je lult uit je dikke nek. En je verstandelijke vermogens zijn nickwaardig op dit punt.

Er zijn namelijk zat topics waar een aantal reaguurders het opnemen voor de privacy van 'blanke'lieden die nog verdachte zijn.

En er is een hele modderfokking zoekmachine vol topics waar je dat zou kunnen vinden. Met je 'onmogelijk om op te antwoorden'. Hoe pedant kun je zijn.

Dus ga gewoon lekker zelf zoeken en val mij verder niet lastig met je hoogmoed. Die bezit ik zelf al in voldoende mate namelijk.

Wedstrijd verloren zullen we maar zeggen dus. En dik ook.

pius | 15-03-12 | 21:07

-weggejorist-

"TaliAmrat" | 15-03-12 | 21:06

Dat van die schaamtecultuur klopt wel.
Zou me ook dood schamen als ik zo`n kamelenkop had.

joemiejas | 15-03-12 | 21:06

@miko | 15-03-12 | 20:55 |

Een publicatie kan altijd gerectificeerd worden in geval van een misser.

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 21:06


@miko | 15-03-12 | 20:55 |
-U is blijkbaar gewoon een gote vreeserd...

Hufter | 15-03-12 | 21:05

@Bart_Bart | 15-03-12 | 21:01 |

Je redeneert net zo middeleeuws als de moslimgemeenschappen die je zo veracht. Ik vind dat zo prachtig om te zien. We blazen hoog van de toren als in Iran een doodstraf wordt voltrokken, maar in Nederland moeten we vooral net zo middeleeuws met onze misdadigers omgaan. Awesome.. Precies hetzelfde zijn als het volk dat je veracht.

Romanov | 15-03-12 | 21:05

Ze worden nog herkenbaarder en nog demonischer, chapeau, voorland van achterlijkheid, we zitten erop te wachten.

smdyasc | 15-03-12 | 21:04

@Hufter | 15-03-12 | 20:48
Volgens mij is het iemand die ....
Nee dan word ik namelijk veroordeeld door Joris en ben ik wel schuldig.

miko | 15-03-12 | 21:04

Ze lijken nu precies op hun vaders.
Als die nu maar niet gaan klagen.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 15-03-12 | 21:04

Ha, de muzelmanus rifapus in het wild. Grappige exemplaren.

Armin Langbaard | 15-03-12 | 21:04

@swaffelkaffer | 15-03-12 | 20:47
En als later blijkt dat je niet schuldig bent?Maar dat opperrechter swaffelkaffer alleen het GS stukje kan herinneren? En je die tegenkomt met zijn motley crew om je de pestpleuris te slaan?Liever politiek correct dan compleet idioot.

miko | 15-03-12 | 21:03

Foto aanpassing boven artikel + 1000
Hahahaha, hopelijk worden de licht getinte mannetjes woedend dat ze zo voor lul staan.
Hoorntjes ook +1000 hahaha

Gemeen Mosje | 15-03-12 | 21:01

@pius | 15-03-12 | 20:50
Ik zie het probleem niet helemaal.

Die criminele tokkies plegen misdaden op straat en lopen dan de kans om aan de publieke schandpaal genageld te worden.

Vroeger, toen we nog hechte gemeenschappen hadden, werkte dit ook al zo. Dat vuurtje ging razendsnel rond, totdat iedereen wist wie de criminelen waren.

Met enorme schaamte tot gevolg. Waardoor de recidive kleiner werd. Je wilt zoiets immers niet weer meemaken. Zeker je ouders niet. Dit is belangrijk omdat ouders van relatief vaak allochtonen geen verantwoordelijkheid nemen.

Dat mechanisme van hechte, kleine gemeenschappen hebben we niet meer, dus dan is de digitale publieke schandpaal prima.

Overigens kan je wel debatteren of dit moet gebeuren als verdachte, of wanneer degene al berecht is, zoals in Engeland vaak gebeurd. High quality foto's pontificaal op de voorpagina van de grootste kranten.

Prachtig. Heeft niet alleen een preventief effect. Leidt ook tot meer schaamte van de dader en omgeving en meer realiteitszin van de bevolking. Want ieder land heeft de kop-in-het-zand-stekende DWDD-mensjes, die wat meer 'bewijs' nodig hebben dan anderen.

Misschien is er over dertig jaar, als we de instroom van exotische tokkies een halt hebben kunnen toeroepen, en mede daardoor de huidige tokkies beter konden managen, meer ruimte voor jouw soort beschaving.

Bart_Bart | 15-03-12 | 21:01

lol @ snorretjes

Cum_Fraude | 15-03-12 | 21:01

De vorm van onherkenbaar maken die hier toegepast is, getuigt van disrespect en is daarmee discriminerend!

Hufter | 15-03-12 | 21:01

@Bart_Bart | 15-03-12 | 20:37
Schaamfluit dan per direct weer invoeren voor Gerard Joling.

miko | 15-03-12 | 21:00

@pius | 15-03-12 | 20:50 |

Een parel heeft geen hersennen, eigenlijk alleen glans. Als je er goed naar kijkt ze je een reflectie. Een soort van spiegel eigenlijk...

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 20:58

@miko | 15-03-12 | 20:55

Juist. Logica.

pius | 15-03-12 | 20:58

pius | 15-03-12 | 20:26
Dat ontken ik ja. Vooral omdat dit heel simpel te controleren valt. Daarom vroeg ik ook om een linkje naar een topic waar dit het geval is. Mij staan geen topics bij op GS waar de meute het opneemt voor lieden die dit soort daden plegen. Jij suggereert alsof dit schering en inslag is.

Maar als 'nee' je antwoord is en het begrip privacy bij jou blijkbaar een of ander soort eendimensionaal begrip is waarin geen verdere onderscheid wordt gemaakt tussen balkjes over ogen en ACTA dan zijn we wel klaar dacht ik zo. Of je moet je beschuldiging jegens de reaguurders alsnog weten te stoelen. Ik stelde deze vraag omdat die onmogelijk is te antwoorden. Het is namelijk onwaar.

Wedstrijdkrokodil | 15-03-12 | 20:57

He, zie ik nou ineens een rood shirt?

denniswel1 | 15-03-12 | 20:57

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 20:36
En als de kwaadwillenden dan eens aan de andere kant staan?De grens tussen onschuldig ,verdacht ,schuldig is niet zo duidelijk.Ik vraag me af als zou blijken dat deze mennekes onschuldig zijn,of een ervan wat je dan zou zeggen?

miko | 15-03-12 | 20:55

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 20:53

Zo. pius | 15-03-12 | 20:50 ;)

pius | 15-03-12 | 20:55

Leuke koptelefoon op de rechtse foto, dit gaat het helemaal worden in 2012!

Tuur86 | 15-03-12 | 20:54

@pius | 15-03-12 | 20:40 |

Superlatiefjes en nog irrelevant ook.
.
Democratie betreft het politieke proces. Een democratie kan rechten en plichten naar eigen inzicht rangschikken. Sterker nog.. Zou mijn mening door iedereen gedeeld worden zou het toepassen daarvan juist bijzonder democratisch zijn.
.
Beschaving is een perspectief. Ik zie niet in hoe het publiceren van dadergegevens onze beschaving teniet zou doen. Wat je er vervolgens mee doet zou daar wel iets over kunnen zeggen. Heb ik geen enkel statement over gemaakt.
.
Ik heb het vermoeden dat je mijn bijdrage vermengd met die van anderen. Logisch ook als je soort van al twitterende door dit draadje stiert. Moeilijk om iemands werkelijke punt uit een tegel te destilleren in een split second.
.
U is niet in vorm vandaag. Beetje kortademig en bijterig maar vooral ongeleid. U kunt beter!

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 20:53

Volgens mij lopen er een paar bij met 'n paar ezelsoren, Volgens mij heeft dit soort mallochtonen minder verstand dan 'n ezel en is een vergelijking met de ezel een zware belediging voor zo'n edel dier!

rollemanneke | 15-03-12 | 20:53

Ik vind die zwarte balkjes zo stigmatiserend. Waarom zijn die niet felgroen ofseauw??

Russ Meyer | 15-03-12 | 20:52

@miko
Tuurlijk joh,en als jij je zelf weer eens laat gaan dan hoop ik ook op geen enkele clementie.
-
Ik verlaag me niet tot zulk zinloos geweld, maar blijkbaar heb jij er geen moeite mee wat volgens jou is het toch alleen maar "je zelf eens laten gaan "... lutser

swaffelkaffer | 15-03-12 | 20:52

-weggejorist en opgerot-

Hendrik1983 | 15-03-12 | 20:51

@Bart_Bart | 15-03-12 | 20:37

Als je niets te verbergen hebt dan heb je niets te vrezen? Bedoel je dat? Hou toch op mijn beste.

Snap je niet dat het alternatief voor een rechtstaat en een beschaving Tirannie is? Een beschaving vergt nu eenmaal offers en veel reaguurders hier willen met hun ultieme moralfaggerij onze samenleving terug naar de middeleeuwen transfereren.

En Privacy is simpelweg een van de safeguards tegen tirannie en dictatuur daarom is het belang ervan zo wezenlijk.

Ik vind jou positie op dit onderwerp enorm zorgwekkend, juist omdat jij wel hersens hebt evenals Parel van het zuiden bijvoorbeeld.

Gaan jullie anders eens in Jemen kijken of zo, dan begrijp je pas wat je nu beweert. Die hek van de dam oplossingen van jullie zullen tot een ongekende tragiek lijden. Het is een directe aanslag op de democratie en de vrijheid die jullie zo zeggen te koesteren. Ik kan er helaas niets anders van maken.

Hij die relevante vrijheden opoffert voor de vrijheid is die vrijheid niet waard zij een wijs man ooit eens en ik ben het daar hartgrondig mee eens.

Wij worden het dan ook nooit en te nimmer eens op dit dossier. Ik word nog eerder Ajax-supporter;)

pius | 15-03-12 | 20:50

@miko | 15-03-12 | 20:45
Misschien is Swaffel wel gewoon bereid de consequeties te dragen wanneer hij zich zou hebben laten gaan...

Hufter | 15-03-12 | 20:48

@Hufter

Klopt, maar als de schijnheilig politiek correcten het slachtoffer zijn schreeuwen ze ineens wel moord en brand...
-
Als je het risico neemt om zo'n laffe daad te begaan dan moet je ook niet huilie huilie doen als je foto waar dan ook verschijnt... dan verlies je alle recht op privacy!

swaffelkaffer | 15-03-12 | 20:47

Kunnen die balkjes niet op de personen worden vastgeniet ?

Toine Tussenbeen | 15-03-12 | 20:46

Kunnen we deze cultuurverrijkers niet een keer met een sandwichbord rond laten lopen? Zoiets als Bruce Willis in Die Hard,maar dan geboeid en als tekst: ik sla onschuldige mensen zomaar het ziekenhuis in. En dan voor de leuk wat honkbalknuppels aan omstanders uitdelen. Misschien een paardenmiddel maar het helpt beter dan een taakstrafje.

Blotebelg | 15-03-12 | 20:46

@swaffelkaffer | 15-03-12 | 20:32
Tuurlijk joh,en als jij je zelf weer eens laat gaan dan hoop ik ook op geen enkele clementie.Laten we vooral geen advocaten dit tuig laten verdedigen.We hebben immers genoeg aan een paar foto's om te weten dat zij het waren.Laat me raden je bent vakkenvuller bij de albert heijn en je houd daar ook van orde en tucht? Moet niet gebeuren dat men bier en hondevoer steelt!

miko | 15-03-12 | 20:45

Nee hoor, er is niets aan de hand.
Het was één van de maar 14.321 incidentjes per jaar.
Kudtklimaat, teveel blanken en slechte jeugd.
Wees vooral voorzichtig met het lostrekken van de zwarte balkjes, ze zijn nogal kleinzerig...

gescheurdrubber | 15-03-12 | 20:45

@redaksie: te laat. Ik heb er een screenshot van gemaakt. Dat is een soort van kopie die op het internet wordt afgeprint.

Ik woon hier niet | 15-03-12 | 20:44

YMCA?

eerstneukendanpraten | 15-03-12 | 20:43

ze zijn er een stuk op vooruit gegaan. Zo lijkt het nog wat...

jan-lul-de-behanger | 15-03-12 | 20:43

lol

Steyngeyl | 15-03-12 | 20:42

@swaffelkaffer | 15-03-12 | 20:32 |
Eigenlijk geen speld tussen te krijgen.
.
Behalve door de schijnheilige politiek 'correcten'...

Hufter | 15-03-12 | 20:41

@Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 20:36

Zeer ondemocratisch en zeer anti-beschaving. Ik kan helemaal niets met jou uitgangspunt.

Sorry.

pius | 15-03-12 | 20:40

Ze hebben veel weg van Jorgen Raymann, of zijn eaupa' s ogen zo slecht?

eaupabakker | 15-03-12 | 20:38

Gewoon NA de veroordeling weer on-line pleuren.

Het Zilte Nat | 15-03-12 | 20:38

@swaffelkaffer | 15-03-12 | 20:35

VVD beste clichéprostituee. VVD.

pius | 15-03-12 | 20:38

schenken ze in de Efteling Baco?

rooiebosduivel | 15-03-12 | 20:37

@pius | 15-03-12 | 20:31
Niet alles in de middeleeuwen was slecht.

Naming and shaming is een van die zaken. In een 'beschaving' waar steeds meer weggekeken wordt, is het daarbij nuttig om mensen wat meer gevoel voor realiteit te geven.

Zo lang de problemen met allochtonen vaak nog niet benoemd kunnen worden, laat staan opgelost, is zoveel mogelijk openheid gewenst.

We hebben namelijk nog teveel tokkies, waarvan disproportioneel veel exotische tokkies, om die beschaving van jou mogelijk te maken.

Wel een mooi streven. Dat wel.

Bart_Bart | 15-03-12 | 20:37

Wat weer racistisch en stigmatiserend!
Gebruik eens witte balkjes.
/politiekcorrectmode uit

ZDEV | 15-03-12 | 20:37

@de grote Anti | 15-03-12 | 20:34

Hier kan ik niets mee Grote. Ik laat het aan me voorbijgaan verder.

Sorry;)

pius | 15-03-12 | 20:36

@Wedstrijdkrokodil | 15-03-12 | 20:25
Wat de ziekte van de misdaad is dat is perceptie.Voor Hirshi balin zijn er zoveel redenen om de privacy te schenden.

miko | 15-03-12 | 20:36

@pius | 15-03-12 | 20:21 |
.
U mist wat nuance...
Privacy is bedoeld om mensen te beschermen tegen kwaadwillenden (personen of instanties). Privacy is niet bedoeld om kwaadwillenden (personen of instanties te vrijwaren van de consequenties van hun kwade wil.
.
Disclaimer. Dit is mijn mening. Ik ben mij er zeer wel van bewust dat de rechterlijke macht en de advocatuur zich de afgelopen decennia hevig hebben ingespannen privacy tot iets heel anders te verwringen. Ik verwijs naar mijn vorige tegel voor hoe ik daarover denk.

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 20:36

@pius
Zeker PvdA / SP/ D66 / GL stemmer??

swaffelkaffer | 15-03-12 | 20:35

@Hufter | 15-03-12 | 20:27

Zelfs wat de daders betreft ben ik voor een bepaalde privacy. Dat hoort namelijk bij een rechtstaat en een beschaving. Geen eigen rechter spelen en de staat krijgt het monopolie op berechten en bestraffen.

En het zijn geen daders officieel, ze zijn nog niet berecht namelijk.

Een niet onbelangrijk detail.

pius | 15-03-12 | 20:35

@OpperGek | 15-03-12 | 20:24
Dat vonden zij ook van die leraar.Die moest ook eens flink in elkaar getrapt worden. U staat dus aan de heren hun kant.

miko | 15-03-12 | 20:35

@pius | 15-03-12 | 20:21
Straks ga je zeggen dat mensen hier om lijfstraffen schreeuwen en de sharia barbaars vinden?

miko | 15-03-12 | 20:34

geoefend met "Draw-It"???

roflol

TostiJosti | 15-03-12 | 20:34

@pius | 15-03-12 | 20:30
Ik bedoel dat geweldadige skinheads meestal pas wakker worden als een van hun is aangevallen.. En ik mag aannemen dat deze docent niet lid was van een bende gewelddadige skinheads.

Dus,you do the math.. Deze crimineeltjes hebben in principe weinig te vrezen.

de grote Anti | 15-03-12 | 20:34

@swaffelkaffer | 15-03-12 | 20:32

Rot jij lekker op naar Jemen of zo. Kun je eens zelf zien hoe jouw ideologie in de praktijk werkt.

Schreeuwlelijk.

pius | 15-03-12 | 20:33

zulk tiefus tuigh heeft op het moment dat ze er op los sloegen en schopten al hun privacy en al hun rechten verloren!!! Dus gewoon aan de schandpaal met die teringlijers en advocaten die zulk tuigh nog verdedigen zouden zelf eens het slachtoffer moeten worden... misschien dat ze dan anders gaan denken!! Kudtvolk....

swaffelkaffer | 15-03-12 | 20:32

Weet je wat, we zetten ze gewoon weer herkenbaar in beeld zodra het proefverlof er aan komt.

mokum4all | 15-03-12 | 20:32

@Bart_Bart | 15-03-12 | 20:28

Verder zijn het nog steeds verdachten overigens.

pius | 15-03-12 | 20:31

Die 2 met die lange oren komen me bekend voor.

Eurotokkie | 15-03-12 | 20:31

Wel of geen balkje, wel of geen (taak)strafje, maakt niks uit: het helpt toch allemaal niet. En aangezien ze in NL zijn uitgebroed, kun je ze niet eens terugsturen naar de zandbak.
De huidige politiek heeft geen antwoord op grootschalige misdaad.
Dit ettert nog heel lang door. Totdat de maatschappij eraan te gronde gaat. Op een gegeven moment krijg je onontkoombaar criminele anarchie en een ineffectieve politiestaat. In nette bewoordingen heet zoiets een multiculturele maatschappij.

Van Duyvenbode | 15-03-12 | 20:31

@Bart_Bart | 15-03-12 | 20:28

Ik ben daar absoluut tegen. De middeleeuwen zijn mijn getuige. Een beschaving kost wat namelijk.

En die prijs wil ik best betalen.

pius | 15-03-12 | 20:31

@de grote Anti | 15-03-12 | 20:26

Onzin. Ik kende genoeg gewelddadige skinheads. Wat bedoel je dan?

pius | 15-03-12 | 20:30

'2 konijnen met zonnebril, 2 mexicanen en een DJ!
@c0ne | 15-03-12 | 20:28

Volgens mij herken ik die konijnen..

de grote Anti | 15-03-12 | 20:29

Ze zien er mooi uit zo

--neus-- | 15-03-12 | 20:29

Geenstijl gaat luisteren naar de politie?
Die gasten moeten levenslang op deze site herkenbaar blijven. Zodra ze vrij komen, (weekje of 4) dan flikken ze dit gewoon weer. Dus graag herkenbaar in beeld houden!

Blafkonijn | 15-03-12 | 20:28

@pius | 15-03-12 | 20:21
Ik ben niet zo'n privacy-voorvechter.

En ik ben een groot voorstander van 'naming and shaming'.

Laat die billboards met criminelen ook maar komen!

Bart_Bart | 15-03-12 | 20:28

2 konijnen met zonnebril, 2 mexicanen en een DJ!

c0ne | 15-03-12 | 20:28

@pius | 15-03-12 | 20:21
je gaat er nogal aan voorbij dat het hier daders betreft. Opsporing en privacy.
Lastig.

Hufter | 15-03-12 | 20:27

Sportdocent : He die Billal! Zul ik even zoals de vorige keer aan je piemmeltje zitten ?

Billal: hu? ja is goedjes! , oneee met " mattiess " kijken!

Matties van Billal : tzzz. he wat zij die docent? tzzzzzz.

Billal : Hij wou aan me piemmeltje zitten..!

Matties : laten we em even neer klappen....

Zoiets als dat denk dat `t is gegaan..?

Hahahhahaa

"TaliAmrat" | 15-03-12 | 20:27

Dus door ze herkenbaar te laten kunnen ze strafvermindering krijgen.... en vervolgens toont Geenstijl ze nogmaals? Hoezo dan?
Strafvermindering is al eerder voorgekomen omdat er zogenaamd online schade is opgelopen.
Censureren die honden!

Woetism | 15-03-12 | 20:26

@pius | 15-03-12 | 20:24
EN toch meen ik het.. Denk je dat een stel skinheads deze gasten te grazen gaan nemen? Noppes,nada.En als wel mogen ze allemaal samen de cel in.

de grote Anti | 15-03-12 | 20:26

Iets met schaamtecultuur...

HetMannetje! | 15-03-12 | 20:26

@Wedstrijdkrokodil | 15-03-12 | 20:25

Nee. Ga jij het ontkennen dan? Thor? Acta? etc etc.

pius | 15-03-12 | 20:26

pius | 15-03-12 | 20:21
Geef dan eens een voorbeeld waar reaguurders het opnemen voor de privacy autochtonen met een vergelijkbare ziekelijke misdaad op hun geweten? Ga je een linkje geven om je opmerking te stoelen?

Wedstrijdkrokodil | 15-03-12 | 20:25

-weggejorist-

OpperGek | 15-03-12 | 20:24

@de grote Anti | 15-03-12 | 20:23

Die laatste zin is van vrij imbeciel niveau. En je was juist zo lekker bezig de laatste tijd.

Zonde hoor;)

pius | 15-03-12 | 20:24

Tot die tijd....... gewoon naar ze uit blijven kijken, want daar draait het tenslotte allemaal om....... BOEVEN vangen!

Penotti | 15-03-12 | 20:24

Het zou zomaar kunnen dat deze lieve vechtersbaasjes zich niet langer veilig voelen op straat na die paar uurtjes schoffelen,dat moeten wij natuurlijk niet willen met zijn allen..'Is wat de pliessie probeert duidelijk te maken.

In werkelijkheid hoeven de vechtersbaasjes weinig te vrezen,want het zijn doorgaans linkse hufters die vergelding zoeken/rechtvaardigen.

de grote Anti | 15-03-12 | 20:23

De meeste reaguurders bewegen hemel en aarde hier om het recht op privacy te verdedigen op de topics die aan dat onderwerp gerelateerd zijn.

Behalve als het een paar allochtone jongeren betreft.

Merkwaardig.

pius | 15-03-12 | 20:21

Vandaahl | 15-03-12 | 20:18 | + 0 -

5 x mis , maar dit is niet erg.

Eurotokkie | 15-03-12 | 20:21

@Steuntrekkert | 15-03-12 | 20:02
En de gemiddelde D66 rechter zal met graagte voor bonuspunten bij zijn cocktailpartijen zijn buurmeisje aanbieden voor eenzelfde behandeling door zijn geliefde moslimkolonisten.

smdyasc | 15-03-12 | 20:20

Dit soort gasten brengt al jaren schade aan de maatschappij.

Eurotokkie | 15-03-12 | 20:19

Privacy is in Nederland verworden tot instrument van de duivel.

Parel van het Zuiden | 15-03-12 | 20:17

ik zou er een schuifpuzzel van maken denk ik, schuif het juiste balkje in de juiste kop

Brallert | 15-03-12 | 20:17

Prima maar dan willen we wel garantie dat er van geen enkele strafvermindering sprake zal zijn. Voor wat hoort wat. En belofte maakt schuld.

doenormaal! | 15-03-12 | 20:16

Het dient ook geen enkel belang om die lui nog een keer in beeld te brengen. Ze zijn al gepakt. Redeneer nu eens. Ze zijn gepakt, er staat ze een straf te wachten. Waarom zou je willen dat deze lui het leven onmogelijk gemaakt wordt? Je wil dat ze weer gaan meedoen met de samenleving. Dat bereik je niet door ze voor het leven te bestempelen als misdadiger. Dat bereik je door ze na hun straf de kans te geven een baan te vinden en te werken voor hun centen. Als je op deze wijze met je smoel op GS staat wordt dat verdomde moeilijk.. En ja, het voelt zo lekker. Dat volkstribunaal. Naming & shaming. Maar wat levert het op?

Romanov | 15-03-12 | 20:16

Heerlijke echte Van Rossum collumn weer, in your m*therf*ckin face D66-rechterts

Mijnbescheidenmening | 15-03-12 | 20:16

LOL leuk stukje.
Heb het gevoel dat de online bakjes generator het niet gaat doen.

In eerste instantie was ik het met de politie eens, maar GS heeft met overgehaald met de rest van stukje.

Laat maar staan , is goed voor hun "opleiding en werk toekomst"

jankerd | 15-03-12 | 20:16

Als het om allochtonen en criminaliteit gaat zit justitie zit nog steeds in de jaren '70 struisvogel doofpot fase, net als 't meerendeel van onze politici helaas.

Avant | 15-03-12 | 20:16

Ik ben tegen dit soort schandpaalethiek.

De jongens zijn gearresteerd dus laat het recht zijn werk doen. Ook verdachten hebben rechten namelijk.

Dat zijn nu eenmaal de offers die je brengt als rechtstaat en beschaving.

En daar sta ik volledig achter.

pius | 15-03-12 | 20:16

Pliesiedame heeft gelijk. Ze zijn aangehouden, dus balkjes voor de ogen van deze cleautsaecken, anders risikeren ze een te lage straf.

de tandarts | 15-03-12 | 20:15

kapuchonklootzakjes met noordafrikaans uiterlijk. Kapusjonnies. Tuig, geen respect meteen rammen. Meteen terugsturen naar noordafrika.

John Doorzon | 15-03-12 | 20:15

Wedden dat ze met balkje opeens een stuk bekender voor komen?
Ik ken dat soort gasten niet anders...#viltstift zoeken doet#

Brallert | 15-03-12 | 20:15

Hey kijk nou! Nieuwe Nederlanders, zie je ook niet vaak.

MasthaX | 15-03-12 | 20:11

-weggejorist-

Hendrik1983 | 15-03-12 | 20:09

Duders.. Dit is precies waarom die rakkers van het bestuur van moslimschool een lagere straf hebben gekregen. Prima dat je aandacht geeft hierraan, maar als je wil dat die gasten een zwaardere straf krijgen moet je ze dus niet op alternatieve wijze gaan straffen door ze op deze manier in beeld te brengen nu ze al gepakt zijn. Contraproductief dit. Lekker voor jullie portemonnee, want boze reaguurders, pageviews, allles. Maar ga niet doen alsof je hiermee een groter doel beoogt, want dat is keiharde bullcrap. Dit is voor de knaken. Jammer.

Romanov | 15-03-12 | 20:08

Doe maar Bandirah style van één balkje 4 bloksnorren soepen.

gemeentereiniging | 15-03-12 | 20:08

@brutus68 | 15-03-12 | 20:00

Mogelijkheden zien ipv problemen.... zo rollen wij!

overVecht | 15-03-12 | 20:02

Met je kop op Geenstijl staan is bij voorbaat al een zwaardere straf dan de straf die deze heren gaan krijgen van een D66-rechter.

Steuntrekkert | 15-03-12 | 20:02

@overVecht 19:56

Kijk, een dialoog. Dat lees ik graag.

brutus68 | 15-03-12 | 20:00

En weer maakt de rechterlijke macht zich meer zorgen om de crimocro's dan om het onschuldige slachtoffer.
Mijn medeleven gaat uit naar de docent die door hun toedoen een gebroken neus, verbrijzelde oogkas, drie gebroken tanden en bont en blauw gemarteld een gat in zijn geheugen heeft.
Hoe zal het hem vergaan, zou hij ooit nog in staat zijn zijn beroep uit te oefenen en een normaal leven kunnen leiden?

drs.Nee | 15-03-12 | 19:59

Terugsturen naar hun zand van herkomst daar kan niemand ze herkennen van Geenstijl.
Een duidelijke win-win situatie.

Haarkopje | 15-03-12 | 19:59

@zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:56

Nee... ik had hem nog open staan op het topic van Bandirah van twee weken terug...

Ik ben al twee weken op zoek naar de humor en tekentalent van die aflevering.

overVecht | 15-03-12 | 19:59

Het is triest maar ik weet niet of dat nou zo'n gelul is van de pliesie. Het zou niet de eerste keer zijn in dit kudtland dat er met evt schaamte rekening wordt gehouden bij de strafmaat. Doe nou maar een balkje, al scheelt het maar een week schoffelen.

zooishettoch | 15-03-12 | 19:58

@Ferrari-racer | 15-03-12 | 19:53
Heb je zelf alles gelezen?

miko | 15-03-12 | 19:58

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:44 | + 0 -
my sixteen gauge and some dry shells

Rammstein | 15-03-12 | 19:57

Snel verwijderen, anders krijgen ze ipv 2 weken voorwaardelijk schoffelen maar 1 week voorwaardelijk schoffelen. En dat moeten we niet willen met zijn allen.

Sadomassochristus | 15-03-12 | 19:56

Gelukkig ben ik nog net op tijd.

vrijheid-van-spreken | 15-03-12 | 19:56

overVecht | 15-03-12 | 19:53 Automatische inlog dus. Heel onverstandig van je.

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:56

@brutus68 | 15-03-12 | 19:52

Ik heb zojuist een uiterst prettig gesprek met oom Job gevoerd. Hieruit is gebleken dat wij van mening verschillen maar dat er absoluut en wel degelijk mogelijkheden zijn om tot een compromis te komen. Hiervoor hebben wij beide het idee geopperd om een werkgroep binnen onze familie te vormen om weldra, na het dieper ingaan op de problematiek, tot een geschikte oplossing te komen omtrent het meningsverschil dat oom Job en o.g. te deel valt.

overVecht | 15-03-12 | 19:56

Deze jongens waren trouwens gewoon in hun eer aangetast. En dan mag alles.

Waarschijnlijk keek die trainert verkeerd naar ze.

God, dat eeuwige cultuurgebonden ego'tje van die losgeslagen jongeren. Wat een handicap. Ook voor die losgeslagenen zelf. Vind je het gek dat de landen waar die culturen vandaan komen nauwelijks te besturen zijn.

Bart_Bart | 15-03-12 | 19:55

Wat werken er toch een hoop domme mensen bij de politie. Hebben jullie na deze beelden nu nog niet de daders?

Ferrari-racer | 15-03-12 | 19:53

@zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:48

Vier mijn verjaardag... en daar niemand met hem wil praten is hij stiekem achter de laptop gekropen om op dat extreem rechtse Geenstijl zijn mening te plempen.

overVecht | 15-03-12 | 19:53

Hallo! Dit zijn schaamtecultuur jongeren! Zijn ze niet al genoeg gestraft!

Artwido | 15-03-12 | 19:53

@Overvecht 19:46

Zo gaan we niet met elkaar om. Dan bied je oom Job een kopje thee aan en verzoek je hem vriendelijk de pc de pc te laten.

brutus68 | 15-03-12 | 19:52

Maak ze maar net zo plat als de pica .

Ratzing. | 15-03-12 | 19:51

Voor de bus gooien, voor de zekerheid een paar overheen rijden..... zijn ze ook onherkenbaar.

Het kan zo eenvoudig zijn.

#34 | 15-03-12 | 19:50

Zet ze highres op Gigapica, die gigaeikels !

Bertus Balhaar | 15-03-12 | 19:50

De trots van multikul Nederland in beeld, dat wil 'Justitie' niet hebben, angstig zoekt men naar redenen voor vrijspraak, immers slachtoffer van marokkaans inteelt/neger racisme moet met slim gespin tot dader kunnen worden gemaakt.

smdyasc | 15-03-12 | 19:50

reade romke | 15-03-12 | 19:49 "Dat doen ze thuis nooit".

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:50

De publieke schandpaal geeft deze jongens alleen maar meer status. Een beetje slim OM-vrouwtje speelt daar op in.

Dus,

IF macho AND publieke schandpaal
THEN meer straf

Bart_Bart | 15-03-12 | 19:49

En maar smerig grijnzen! Ouders zullen ook wel weer trots zijn op hun kinderen. Zullen wel weer zeggen dat het anders altijd lieve kindjes zijn.

reade romke | 15-03-12 | 19:49

Alle klootzakken die een overval of beroving plegen op GS zetten met scherpe foto,s en niet van die wazige troep als bij opsporing verzocht.

Heksentemmer | 15-03-12 | 19:49

overVecht | 15-03-12 | 19:46 Zit Job achter jouw laptop?

Hoe kan dat?

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:48

@Stolker | 15-03-12 | 19:46
Geeft zo'n kliederboel op je monitor.

Stormageddon | 15-03-12 | 19:48

Wat proberen jullie nu eigenlijk precies te zeggen ?
Dat GS boven de wet staat of zo?
Daders zijn gepakt, dus plaatjes verwijderen.
Is vrij simpel toch??

Piet_Snot | 15-03-12 | 19:47

Begrijpelijk dat die vrouw, die blijkbaar weet hoe rechters denken, dat berichtje heeft gestuurd. Politie die probeert criminelen zo lang mogelijk gestraft te krijgen, +1.

En belachelijk dat rechters kijken naar hoe iemand in de media is weergegeven. Als ze schade oplopen starten ze maar een civiele zaak tegen geenstijl, het doet niets, HELEMAAL niets af aan de strafzaak waar ze voor staan.

Als ze onschuldig zijn dan is de schade niet aan hun aan te rekenen en krijgen ze een vette vergoeding en GEEN straf van die rechter. Als ze wel schuldig zijn moet nog maar gekeken worden in hoeverre die schade niet hun eigen schuld is, maar dan nog, het heeft niets te maken met het misdrijf dat ze hebben gepleegd.

nebulous | 15-03-12 | 19:47

Vandaahl | 15-03-12 | 19:46 Er was eens, in een stad niet zo ver weg, een jongen die Joris heette.

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:47

Ze zien er allemaal toch wel hetzelfde uit huftertjes zijn het we hebben nog wel plaats in de doggershoek..
www.doggershoek.nl/

Braakbal | 15-03-12 | 19:46

Het is vooral sneu dat zij tot deze daad gekomen zijn vanwege het onbegrip waar ze jarenlang in de samenleving tegenaan lopen.

Deze jongens zijn in eerste instantie slachtoffer van de hufterige Nederlandse maa...

*Oom Job achter laptop wegtrapt*

overVecht | 15-03-12 | 19:46

Hallo zwart balkje kan ook met Paint hoor.

Stolker | 15-03-12 | 19:46

--neus-- | 15-03-12 | 19:44 Je zal met zo'n zwart balkje op je ogen geslagen worden.

Die nemen ze dan niet meer af, die hebben ze dan al.

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:46

@Rammstein | 15-03-12 | 19:43
Jij bent te oud voor mikkelson! :0

miko | 15-03-12 | 19:45

Die tronie van de cabaretmeisje-doodrijder werd nergens getoond en tóch kreeg hij verminderde straf want schaamtecultuur, dus waar hebben we het over
Gewoon laten staan deze pica's

Tobi | 15-03-12 | 19:44

@eekhoorn14 | 15-03-12 | 19:40
Nee wat de juffrouw zegt is dat ze anders minder straf krijgen.

miko | 15-03-12 | 19:44

Rammstein | 15-03-12 | 19:43 You got my six?

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:44

Ik gok op 40 uur schoffelen...

eerstneukendanpraten | 15-03-12 | 19:44

Willem VanDer Decken | 15-03-12 Linkjes lezen loont de moeite.

Alle vier de verdachten zijn aangehouden.

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:43

and still couting...

sheller | 15-03-12 | 19:43

@Willem VanDer Decken | 15-03-12 | 19:39
Ze kregen spijt en zijn met een slagroomtaart naar de trainer gereden en hebben de dames aangeboden om de jongensballen te zijn.

miko | 15-03-12 | 19:43

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:40 | + 1 -
Mag ik mee ?

Rammstein | 15-03-12 | 19:43

Hebben we ook nog namen en toenamen?
En weten we toevallig waar hun huis woont?
Ik zou zeggen: plempen die NAW-gegevens.

soldier-of-fortuyn | 15-03-12 | 19:42

om dat criminelen zo goed beschermt worden hier, komt dat vuil hier zo graag heen,net luilekkerland voor dat tuig.ik heb nederland in 30 jaar naar de afgrond zien gaan door die linkse beleid, en ben bang het komt nooit meer goed.dank u links slap beleid pvda en consorten.

bekijket | 15-03-12 | 19:42

ik zou die nom wel nomnom nommen
Voor de rest hebben ze gelijk.Ze zijn gepakt dus zijn ze nu verdacht.Geen reden verder om ze op het internet te zetten.hoewel het mij verder aan mijn reedT zal roesten.

miko | 15-03-12 | 19:41

Opslaan & opsluiten, oder.

Rammstein | 15-03-12 | 19:41

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:40 Kunnen ze over twee weekjes mijn foto van een balkje voorzien, dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:41

Censuur is het, een signaal dat je niet zomaar een boeventronie zonder balkje op het net kan pleuren.
Ik zou het toch blijven doen, dan verandert er misschien iets over een jaar of 30.

Jackanders | 15-03-12 | 19:41

Wel raar die schaamtecultuur. Bij blanken werkt dat argument toch minder goed dan als je een getinte huidskleur hebt. Ik ga zonnebanken, ajuus!

SuperRogier | 15-03-12 | 19:41

Wat de politiemevrouw probeert te zeggen is dat ze het eigenlijk heel zwaar hebben. Een beetje foto´s van ze online zetten, hoe durft GS. Daarnaast zijn ze ook slachtoffer van de maatschappij, dus kunnen ze er eigenlijk niks aan doen.

eekhoorn14 | 15-03-12 | 19:40

Mikkelsons over een weekje bij de Efteling?

Afspraak staat!

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:40

Oja dit is Nederland, het land van de criminelen en klaplopers. Vroeger werd je op de markt tentoongesteld, al dan niet dood. Kon de hele goegemeente kijken.
Vroeger was best wel een goede tijd, als je het op een rijtje zet.

weedo | 15-03-12 | 19:40

Mickelle: Politiewoordvoerder en free-lance journalist bij het Parool. Gaat dat wel samen?

Bull Dozer | 15-03-12 | 19:40

Ik zie liever Mickelle dan die vier niet meer anonieme lafbekjes...

brutus68 | 15-03-12 | 19:40

Nou Justitie, vergeet dan ook maar verder de hulp van de burger bij opsporing. Doeiii.

paridae | 15-03-12 | 19:39

Evil google cache see's EVERYTHING..

oops:?

poli | 15-03-12 | 19:39

Zak over de kop en afvoeren.

zeg maar jansen | 15-03-12 | 19:39

Ow... en wel goed vastnieten op die koppen hoor!

DikHoofd | 15-03-12 | 19:39

Aangehouden? Door wie? De pliesie? Nee! Zijn ze verlinkt of zo? Hebben ze zichzelf aangegeven?

Willem VanDer Decken | 15-03-12 | 19:39

Pand Noord? Ik dacht dat jullie tegenwoordig bij Artis zaten?

Dodo12 | 15-03-12 | 19:38

Ach... het wordt er alleen maar mooier op met die zwarte balken, zullen we maar zeggen....

DikHoofd | 15-03-12 | 19:38

Mickelle mag voor mij wel een biefstukje bakken.

Stormageddon | 15-03-12 | 19:38

Van Rossem, je brengt het leuk LOL

Bull Dozer | 15-03-12 | 19:38

pis ma gewoon een keer over die oogjes heen,gaan ze ook dicht

Barto | 15-03-12 | 19:37

Wanneer wordt die 'hand boven hoofd' eens weggehaald. Daar zijn wij bij gebaat. Je had maar eerder over je privacy moeten nadenken voordat je een misdrijf begin. Als je zoiets doet verlies gewoon het recht. Punt.

Boerenhoofd | 15-03-12 | 19:37

Ik mag toch hopen dat jullie Mickelle een fijn bakje koffie hebben gegeven?

Parsons | 15-03-12 | 19:37

spiegelen, shirt rood maken :)

mörser | 15-03-12 | 19:37

Hoe vaker, scherper en herkenbaarder in beeld, hoe beter wat mij betreft!

hallo zeg | 15-03-12 | 19:36

Doorzichtige Balkjes +1.

Barbatruuk! | 15-03-12 | 19:36

Ik zie ze liever ook niet pauperkoppen.

carramba | 15-03-12 | 19:36

Hahaha

appelboor | 15-03-12 | 19:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken