Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

Weet je wie er liegt dat-tie barst?
JIJ.

Je hebt NIET aan mij gevraagd hoeveel subsidie er naar het idee van dat liedje is gegaan. Je kan ook geen link geven naar een plemp van je waar je dat hebt gevraagd. Daar kom je nu mee om je er uit te lullen dat jij mij vals beschuldigd hebt.

De goede lezer hier, weet dat jij dat altijd doet, als je wordt geconfronteerd met je uitspraken. Dan kunnen anderen niet lezen, of moeten maar begrijpen dat je niet bedoelt wat je schrijft maar wat anders.

Wat betreft dat schelden:
Gaan janken als ze dat bij jou doen en niet zien dat jij je ook niet onbetuigd laat.

Nogmaals, je het bij mij een grens overschreden door mij een leugenaar te noemen.

Ik ben klaar met je.

La Vie En Rose | 13-03-12 | 15:41

@La Vie En Rose | 13-03-12 | 02:44
Je draait de dingen om, lees de hele topic terug dan weet je waar ik het over had. Je.Kan.De.Pot.Op. en Lui Limburgs vèrken. stonden in twee verschillende tegels in verschillende samenhang. Daarmee geef je zelf alweer aan dat je dingen uit je duim aan het zuigen bent.

En na-tuur-lijk had ik het over dat liedje, daar ging de topic over. Waar anders over??? niet over rozengeur en maneschijn - pffff - Maar laat maar. Nogmaals:

Je.Kan.De.Pot.Op. Leugenaar!

Hölzenbein | 13-03-12 | 09:51

@Hölzenbein | 13-03-12 | 00:31

"Jij zei daar:
"Het gaat om een ideetje van een multcicultisubsidieslurperT. Die lieden en hun ideetjes zijn op z'n Haags gezegd de kankâh voor onze maatschappij, zeg maar.
Snappie?"


*Klopt, dat schreef ik, geheel in stijl van dat topic.


"Mijn antwoord was:
"Nee. Leg eens haarfijn uit." omdat je er gewoon van uitging dat het in die topic om subsidie slurpen ging."

*Toen heb ik gezegd dat je dat zelf maar op moest zoeken en je een trefwoorden gegeven: Bureau Discriminatie Den Haag. Volgens mij wilde jij toen dat IK het voor je op ging zoeken en toen heb ik gezegd. Je.Kan.De.Pot.Op. Lui Limburgs vèrken.

"Toen vroeg ik weer: "Geef eens precies aan waar je antwoord staat en beheers je eens een beetje met je scheldpartijen!" (Omdat er nog steeds nergens stond WAAR subsidie geslurpt werd met dat liedje en door WIE)."

*Ik had al eerder het antwoord gegeven. 'Zelf opzoeken' en daar verwees ik naar.

Nu kom je opeens op de proppen met dat je wel wist dat dat bureau subsidie kreeg. Is niet waar, ik moest dat van jou opzoeken, èn met het volgende: "omdat er nog steeds nergens stond waar subsidie geslurpt werd met dat liedje"

Ik heb het helegaar niet over subsidie voor dit specifieke liedje gehad. En jij hebt daar volgens mij niet om gevraagd. Zo wel, geef maar een link van die plemp. Zo niet, dan ben jij hier de leugenaar en niet ik.

Geen enkele reaguurder heeft het over subsidie voor uitsluitend dit liedje gehad omdat iedereen snapt dat zo'n bureau subsidie krijgt om te kunnen draaien, voorlichting te geven, én voor wat multiculurele activiteiten. Zo'n liedje valt onder activiteiten.

Sjo, en nu jij weer.

La Vie En Rose | 13-03-12 | 02:44

@La Vie En Rose | 12-03-12 | 19:29
Ik zei:
"Van jouw geloof ik geen woord meer leugenaarster!!"
Ik had het NIET over die plemp van @La Vie En Rose | 11-03-12 | 16:46

Ik geloof geen woord meer van je omdat je reeds gelogen had in de topic over subsidies en DAAR had ik het over, het algemene liegen.

Jij zei daar:
"Het gaat om een ideetje van een multcicultisubsidieslurperT. Die lieden en hun ideetjes zijn op z'n Haags gezegd de kankâh voor onze maatschappij, zeg maar.
Snappie?"

Mijn antwoord was:
"Nee. Leg eens haarfijn uit." omdat je er gewoon van uitging dat het in die topic om subsidie slurpen ging.

Jij zei toen:
"Dat vermoedde ik al.
Helaas, u moet het doen met mijn plemp van 16:05."

Omdat er nog geen antwoord was op mijn vraag om dat eens uit te leggen (het ging per slot van rekening over een plan om een stadslied aan te passen (dus niet de uitvoering daar van) vroeg ik door:
"Nou wat mij vooral interesseert is OF er subsidie geslurpt is, en HOEVEEL tot nu toe en WAARVOOR en door WIE? Want u bent zo zelfverzekerd daarvan dat ik toch even door vraag. Want ik lees er niets over. En niet zo van de hoge toren blazen en meteen denigrerend doen (ik weet dat PVV gespuis, waaronder ik u uiteraard niet tel, dat vaker doet, maar laat het maar even achterwege). Ik begrijp wel wat u zegt, ik twijfel alleen een beetje aan het waarheidsgehalte. Dus nogmaals: Leg eens haarfijn uit."

En toen had je niets anders te doen dan maar denigrerend en beledigend over mij te spreken in La Vie En Rose | 10-03-12 | 16:43

Toen heb ik nog eens geprobeerd er achter te komen waarom jij het een subsidieslurpert is volgens jou (terwijl het allemaal over plannen ging en nog niets uitgevoerd was).

Toen kreeg ik als antwoord van je dat ik een lui Limburgs vèrken was.

Wie begon DAAR al met schelden??? Dus kom mij daar niet mee aan zeg!

Toen vroeg ik weer: "Geef eens precies aan waar je antwoord staat en beheers je eens een beetje met je scheldpartijen!" (Omdat er nog steeds nergens stond WAAR subsidie geslurpt werd met dat liedje en door WIE).

Toen kreeg ik als antwoord:
Je.Kan.De.Pot.Op.

Verder schrijf je hier nu:
"Anders zoek je even op begroting gemeente Den Haag 2011.
Daar zal vast te vinden zijn hoeveel subsidie er naar Bureau Discriminatie is gegaan."

Daar. Ging. Mijn. Vraag. Dus. Niet. Om. Ik weet ook dat ze subsidie ontvangen. Mijn vraag was zoals hierboven, veel specifieker.

"Je mag me voor alles uitmaken maar niet voor leugenaar.
Daarmee heb je een grens overschreden."

Ik zal maar antwoorden hoe jij op mij gereageerd hebt nadat ik een serieuze vraag gesteld had aan jouw:

Je.Kan.De.Pot.Op. Leugenaar!

Hölzenbein | 13-03-12 | 00:31

@La Vie En Rose | 12-03-12 | 19:29
+ mij

La Vie En Rose | 12-03-12 | 19:31

@Hölzenbein | 12-03-12 | 11:00
Je reageerde als volgt op mijn plemp: van 16:46

"@La Vie En Rose | 11-03-12 | 16:46
Van jouw geloof ik geen woord meer leugenaarster!!
Hölzenbein | 11-03-12 | 18:27 | | Reageer+ | "

A. Wie begon met uitschelden?

Toen je geen enkele leugen in mijn plemp kon ontdekken, kwam je met het volgende:

"@La Vie En Rose | 11-03-12 | 19:26
In een vorige topic over subsidies loog je verschrikkelijk hard, dus geloof ik niet meer wat jij zoal schrijft.
Hölzenbein | 12-03-12 | 00:24 |"

Jij begon dus niet alleen met schelden maar ook van liegen te beschuldigen.

En waarom?
Omdat jijzelf te besodemieterd bent om te checken wat ik schreef.
Bewijs jij maar dat ik loog. Heb je al een tip gegeven waar je moet zoeken.
Anders zoek je even op begroting gemeente Den Haag 2011.
Daar zal vast te vinden zijn hoeveel subsidie er naar Bureau Discriminatie is gegaan.

Je mag me voor alles uitmaken maar niet voor leugenaar.
Daarmee heb je een grens overschreden.

Fijne avond nog.

La Vie En Rose | 12-03-12 | 19:29

dat krijg je nou met kernenergie

boterkaaseneieren | 12-03-12 | 14:50

Why so socialistisch? Hahaha +1

Timooooo | 12-03-12 | 14:06

Enge kop!

DerWaarheid4 | 12-03-12 | 11:46

@La Vie En Rose | 12-03-12 | 02:01
O ja, en ik had je herhaaldelijk gevraagd eens niet zo te schelden omdat ik iets normaals vroeg, en nou zie ik dat je zelfs hier weer met 'rot eens op' aankomt. Geen argumenten meer voor je leugens??

Hölzenbein | 12-03-12 | 11:00

@La Vie En Rose | 12-03-12 | 02:01
Jij had het er steevast met je 'alwetendheid' over dat ze subsidie aan het slurpen waren. Mijn vraag was en is:

"Nou wat mij vooral interesseert is OF er subsidie geslurpt is, en HOEVEEL tot nu toe en WAARVOOR en door WIE? Want u bent zo zelfverzekerd daarvan dat ik toch even door vraag. Want ik lees er niets over."

En daar lieg je dus want je weet mij geen antwoorden te geven. Je trekt dus zo maar wat uit je mouw en weet niet waar iets over gaat. En uiteraard beschuldig ik je dan van liegen omdat je gewoonweg liegt.

Hölzenbein | 12-03-12 | 10:59

Dat was schrikken!!!!

pipo36 | 12-03-12 | 10:03

op de vroege MORGEN*

Aatje | 12-03-12 | 09:38

Ik dacht in eerste instantie een advertentie tegen drugs was... Zo'n meth-head in je bakkes op de vroege doet mensen realiseren dat sommige(!) drugs wel slecht zijn.

Aatje | 12-03-12 | 09:37

Hoe heet hij ook weer? Diederik Zwamson? Swaffelson, Zwalkson? Hoe dan?

helmpie | 12-03-12 | 09:07

Jezus wat is die man schreeuwend lelijk!!!

helmpie | 12-03-12 | 09:06

@Varkensjuin | 11-03-12 | 19:41
Ik vind het raar dat dit nieuws nu pas naar buiten komt. En de PvdA kennende.... Ik vertrouw er geen een in de fractie.

Kortom aluhoedje opgezet.

Thats all.

La Vie En Rose | 12-03-12 | 02:03

@Hölzenbein | 12-03-12 | 00:24
Rot eens op met je beschuldiging.
Heb je het erover dat dat Bureau Discriminatie Den Haag subdidie krijgt?
Natuurlijk krijgt die subsidie. Waar zouden zij hun medewerkers, kantoorruimte, activiteiten etc. van betalen denk jij?

La Vie En Rose | 12-03-12 | 02:01

Het lijkt wel of Cohen er ook inzit.

-=PyP=- | 12-03-12 | 00:31

@La Vie En Rose | 11-03-12 | 19:26
In een vorige topic over subsidies loog je verschrikkelijk hard, dus geloof ik niet meer wat jij zoal schrijft.

Hölzenbein | 12-03-12 | 00:24

Ik prefereer Drun.

AndroidLouWebber | 11-03-12 | 23:38

Stormageddon | 11-03-12 | 16:12
Er is een test centrale gebouwd in harlingen bij frisia een zoutfabriek.
Daar werkt men volgens dit principe met veel zouter water dan in de waddenzee aanwezig is. De resultaten zijn bedroevend slecht.
Slimme bedrijfjes (waarschijnlijk vrindjes van Samson ) hebben toch 55 miljoen weten los te peuteren om dit nu toch te proberen, met dezelfde filters, in het ijselmeer.
Wat denk je wat dit gaat opleveren?

2amazing | 11-03-12 | 23:22

De Joker is in gezet.

Smalhout | 11-03-12 | 23:17

Als dat geen stemmen oplevert.... (voor de SP dus) dan weet ik het niet meer.

Kamervraag | 11-03-12 | 22:35

La Vie En Rose | 11-03-12 | 16:46
Je zou zo politicus kunnen worden. Het verdacht maken van mensen zonder daadwerkelijke beschuldigingen lukt al aardig.
Maar hier kun je geen stemmen winnen. Hier kun je gewoon zeggen wat je bedoelt. Als je dat durft natuurlijk.

Varkensjuin | 11-03-12 | 19:41

dus ESSENT = PvdA .. daar hoef ik geen stroom van ..

(c)ZWITSUL | 11-03-12 | 19:36

Tsss... beetje eng...

Varkensjuin | 11-03-12 | 19:32

@Hölzenbein | 11-03-12 | 18:27
Het is van jou, zonder w.
Niet iemand leugenaarster noemen en dan de pleitvaart nemen. Waar lieg ik?

Het enige dat niet meer klopt zijn de percentage's.
In de laatste peilingen staat Samsom zelfs op 54% en Plasterk op 31%

Ow ja, wat later, ik geloof bij Pownews, zwakte Plasterk die ongemakkelijke keutel weer iets af.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik met nu nog vriendelijke groet.

Dat kompt omdat het vandaag zo'n prachtige lentedag was en vanwege die oerdomme Samsom.

La Vie En Rose | 11-03-12 | 19:26

Nieuwe energie?
-
Eerder nieuw wasmiddel, zo te zien..

azoturie | 11-03-12 | 19:08

@La Vie En Rose | 11-03-12 | 16:46
Van jouw geloof ik geen woord meer leugenaarster!!

Hölzenbein | 11-03-12 | 18:27

Nieuwe energie...

Kernenergie?

Kwelder | 11-03-12 | 18:03

Het zegt wel iets over het niveau van de pvda leden als ze dit als leider willen.
Voor de rest wat Schout-bij nacht zegt.

Onderbuik | 11-03-12 | 17:42

Rustig, niet NU al afbreken die Samsom.

Samsom heeft namelijk alles in zich om voor de PvdA een uitstekende gids naar de afgrond te zijn. Laat hem deze verkiezing dus winnen!

Daarna wordt het feest. Hij begrijpt namelijk volstrekt niets van handigheid en subtiliteit in communicatie, strategie en hoe je een fractie leidt. Dit wordt een prachtige chaos en Samsom rolt van rel naar rel.

Kortom hopen dat Samsom de nieuwe fractievoorzitter wordt. Want het probleem aan Plasterk is dat hij, ondanks zijn foute pvda ideeën, eigenlijk best een verstandige en soms ook handige man is; dat helpt gewoon niet zo bij het zo snel mogelijk laten instorten van de pvda.

Schout-bij-nacht | 11-03-12 | 17:38

Interessant hoe GS een links paard van troje blijkt te zijn.

ChristianV | 11-03-12 | 17:21

Laat hem toch snel z'n 2 petten op zetten, dit is ook geen gezicht. Pleefiguur.

bosbaan | 11-03-12 | 17:18

Hè, wat vervelend nou voor de nieuwe Messias van de PvdA. Had hem toch wat intelligenter ingeschat. Maarrr..


*aluhoedje op*
Vanaf 28 februari bezig zijn met campagnevoeren onder leiding van Simon den Haak, een belangrijk lobbyist van energiebedrijf Essent.
Na een week van debatteren ben je met 44% de absolute favoriet voor het partijleiderschap.

Je grootste concurrent Plasterk - een bioloog die in aanmerking was gekomen voor de nobelprijs als hij wetenschapper was gebleven, volgens Mathijs van Nieuwkerk, ja die zei dat écht - vindt dat hijzelf de juiste persoon is om partijleider te worden. Helaas staat hij met 28% op de tweede plaats. Een forse achterstand dus.

En dan komt plotsklaps dit nieuws naar buiten.

Het zal toch niet dat... Nee, zoiets doen ze niet bij de PvdA en die integere Plasterk die vorige week zei zich wat ongemakkelijk te voelen bij de liefdesverklaring van Pownews en Rutger, zou zoiets ook nooit doen.

Overigens, nooit iets gemerkt van dat ongemakkelijk voelen. Hij vond het heerlijk, die aandacht. En als je je ongemakkelijk voelt laat je je ook niet door deze omroep en Rutger fêteren op een weekend Ibiza. Toch?

Het zal toch niet zo zijn dat Plasterk zich plotsklaps ongemakkelijk voelt nu hij stemmen nodig heeft. Heul veul PvdAleden vinden dat geflirt met Pownews en Rutger maar niks. Bovendien vinden ze dat Rutger Cohen heeft gewurgd en daarom alleen al hebben ze een bloedhekel aan zowel Pownews en Rutger.

Neuh, zoiets zou nooit in het intelligente hoofd van Ome Roon opkomen...

Afijn, wie o wie wil niet dat Samsom de nieuwe partijleider wordt? Wie o wie bij de partij-van-de-dolk-in-de-rug-van-eigen mensen-stekerTs heeft dit nieuws naar de pers gelekt?

*aluhoedje af.

Maar toch.....


La Vie En Rose | 11-03-12 | 16:46

hij kruipt in ze vrije tijd ook graag over het plafond.

daniel78 | 11-03-12 | 16:14

Oke, Plasterk wordt het dus.

Cum_Fraude | 11-03-12 | 16:12

@2amazing | 11-03-12 | 15:49
Het IJsselmeer wordt niet alleen gevuld door de IJssel, een zestal waterschappen gebruiken het als afwatering. De claim van 3,3 GW lijkt me ook flink overdreven, maar daarvoor is de testcentrale nu juist bedoeld. Onderzoek naar de haalbaarheid van grootschalig gebruik.

Stormageddon | 11-03-12 | 16:12

Is dit een cursist aan het eind van de afmatting?

PG4161 | 11-03-12 | 16:12

Een foto voor een enge film soms?

lanexxx | 11-03-12 | 16:09

Heeft Diederik een Glasgow Smile-litteken gekregen van de Haagse penose of wat?

Scorsese | 11-03-12 | 16:04

waarom zie ik hier niet dezelfde verontwaardiging als bij de niet gebruikte SP poster?

swift1.6 | 11-03-12 | 16:02

Komt StarTrek weer op de buis?
LostSandWich | 11-03-12 | 15:49 | + 0 -

Spannende serie; kan zonder make-up doorgaan voor alien.

meneer Q | 11-03-12 | 16:01

dat gezicht moeten we niet willen met z'n allen.

meneer Q | 11-03-12 | 15:59

Als het PVDA deze ontstellende lul verkiest boven een Plasterk, zijn ze echt voorgoed de weg kwijt.

captainobvious | 11-03-12 | 15:53

Bbbbrrrrrr,.... het lijkt wel een spook op die foto.

ANGEL48 | 11-03-12 | 15:50

Komt StarTrek weer op de buis?

LostSandWich | 11-03-12 | 15:49

Stormageddon | 11-03-12 | 13:45 |
Leuke theorie,

Hieronder een nadere som aan het Wetsus idee. Van de claim dat er 3.3 GW (6 à 7 x Borsele) electriciteit kan worden opgewekt blijft niet zoveel over. Met het water van de IJssel kom je op ongeveer 320 Mega Watt uit.

De som:

Er wordt uitgegaan van 80 milliVolt over het membraan. (Dat lijkt bij nader inzien een redelijke aanname.)

Op basis hiervan: 1 Faraday is 96500 Coulomb. 100 Ampère per m² membraan oppervlak is dus 100 / 96500 = afgerond 0.001 mol/s. De 100 Ampère per m² levert bij 80 mVolt dus 8 Watt.

Neem nu aan dat je 3.5% zout in water alsmede een gelijke hoeveelheid zoet water in water met 2.5% zout en water met 1% zout verandert. Verder naar elkaar toe gaan in concentratie levert ongetwijfeld een onevenredige vergroting van het benodigde membraan oppervlak op.

Kortom: 1% verplaatst zout in water ... het molgewicht van NaCl is 58.443, afgerond 60. Dus 1 mol NaCl dat door de membranen heen gaat is geassocieerd met 2 maal 6 liter water (6 liter zout water en 6 liter zoet water).

1 mol NaCl staat gelijk aan 8 kJ geleverde energie, wat op zijn beurt gelijk staat aan 2 maal 6 liter water.

Ga nu eens uit van een centrale van 1000 MW op basis van deze beschouwing: Dat is goed voor 86.4 TJ per dag hetgeen (0.00075 m³ per kJ) 0.1296 Gm³ per dag = 750 m³/s impliceert.

Dat je een geïnstalleerd membraan oppervlak van 125 km² nodig hebt ... wel daar "zeur" ik even niet over ...

Dus: Je hebt een stroom van 750 m³/s aan zoet water en een even grote stroom zout water nodig voor 1000 MW. De grote vraag is in hoeverre we in Nederland zulke zoet water stromen beschikbaar hebben. (Afgezien dat het water brak wordt)

Welnu:

De Rijn is goed voor gemiddeld 2200 m³/s water. De hoogste extreem (een "Jahrtausent Flut") zit in de orde van 16000 m³/s; 2/3 daarvan gaat door de Waal, 1/3 door het Pannerdensch Kanaal, 2/9 door de Nederrijn/Lek en tenslotte 1/9 door de IJssel.

Voor de normale Rijn stroom kom je (onder opheffing van de open verbinding van de Rotterdamse haven naar het achterland!!) op ruim 2950 MW. Het water van de Waal, in combinatie met een hele grote sluis, zou genoeg zijn voor zo'n 2000 MW. Indien je het in de Afsluitdijk installeert wordt het niet meer dan 1/9 daarvan (de stroom door de IJssel), ofwel ongeveer 320 MW. Alleen dat laatste zou in mijn ogen eventueel haalbaar kunnen zijn. Er zit bij Kornwerderzand al een sluis in de Afsluitdijk.

Kortom: Van de claim dat er 3.3 GW (7 x Borsele) blijft niet zoveel over.

2amazing | 11-03-12 | 15:49

De baas van Simon den Haak bij Essent is, geloof het of niet, Dig Istha. Dig is namelijk directeur communicatie bij RWE, die Essent drie jaar terug overnam. En weten jullie wat Dig ook is? Lid van het partijbestuur van de PvdA. BAM...

snoei | 11-03-12 | 15:47

Samsom als gesubsidieerd lichtpuntje.
Past goed bij die stekkerdoos.
Kan alleen maar kortsluiting van komen.
En dan zitten we massaal in het donker.

Schietmijmaarlek | 11-03-12 | 15:31

@Barre_de_k | 11-03-12 | 14:58
Het is geen argument, het is gewoon waar. Als je gewoon het hele draadje leest, dan zie je dat ik niet over getijdencentrales ben begonnen, ik weet namelijk al dat het vooralsnog technisch niet haalbaar is om het economisch rendabel te maken. Neemt niet weg dat de kracht van getijden vele malen groter is dan waterkracht van een dam.
En ik laat me niet door een nietszeggende en niets te zeggen hebbende zondagsreaguurder wegjagen; donder zelf op als je het niet aanstaat wat je hier leest. Dit draadje gaat over Samsom en energie, dus het is on topic. Bevalt het niet? Dan kijk je toch even hier: www.geenstijl.nl/logout.php?return=htt...
Net zo makkelijk.

Stormageddon | 11-03-12 | 15:16

Mooi, Essent gaat dus exit.

Slipsnifter | 11-03-12 | 15:09

Is dat die Zeeuw die naar de kapper is geweest van die zangeres, kom hoe heet ze..., Kathleen Turner?

stemvee | 11-03-12 | 15:09

Gaat hij zometeen een goatse doen? Denk het wel...

eerstneukendanpraten | 11-03-12 | 15:09

Che 12:22

U bent een genie, echt!

eerstneukendanpraten | 11-03-12 | 15:08

Dit is de beste van Bandirah, tot nu toe.
Che_cuevara | 11-03-12 | 12:22

Je was me voor, +1 voor u.

Iva-r | 11-03-12 | 15:04

@Stormageddon
kappen met trollen. Die getijdenenergie van jou is leuk, en als jij een goed plan hebt om de energie er uit te gaan opwekken, ga vooral je gang. Hier heb je zelfs wat tips: wikimobi.nl/wiki/index.php?title=Getij...
Maar hou alsjeblieft op met vergelijkingen maken als 'zeilers kunnen zelfs met harde wind niet tegen de stroom in varen' dat is zo nietszeggend als argument voor getijdenenergie. Dus ga maar lekker een getijdencentrale bouwen. En nu wegwezen, hup!

Barre_de_k | 11-03-12 | 14:58

als je echt wil photoshoppen moet deze site bekijken www.freakingnews.com/ dit is gepruts

istawa | 11-03-12 | 14:51

@Parsons | 11-03-12 | 14:07
Niet onmiddellijk, klopt. Het moet particulier initiatief zijn, zoals de nieuwe Geothermische centrale bij Bargeres, die gaat stroom leveren aan Duitsland (omdat het daar verplicht afgenomen moet worden. Zit geen overheidsgeld in (nou ja, beetje facilitair vanuit provincie en gemeente).

Stormageddon | 11-03-12 | 14:20

@Che_cuevara | 11-03-12 | 14:02
Getijdenkracht is waanzinnig. Veel krachtiger dan welke andere waterkracht (met dammen of vanaf bergmeren) dan ook. Zelfs met harde wind kunnen zeilers er niet tegenin. Dat zegt genoeg.

Stormageddon | 11-03-12 | 14:16

De laatste doodsreutels van een voormalige arbeiders- maar tegenwoordig Afgunst, Ambtenaren, en Allochtonenpartij... Windmolens draaien trouwens daadwerkelijk op subsidie, maar het gaat in het verhaal Samsom op de übervervuilende Eems-kolencentrale. Heel milieubewust dus.

brekebeen | 11-03-12 | 14:14

"Nieuwe Energie" was de naam van mijn afstudeer opdracht die ik bij Essent uitvoerde.. mmmm

boneless | 11-03-12 | 14:11

Samsom is marionet van de mastodonten. Belangenverstrengeling is onontkoombaar verboden met deze hielenlikker. Alleen Jacobi is echt een volksmens waar de pvda voor zou moeten staan. Cohen had nog integriteit. Iets wat Diedelik niet heeft.

Stroopdoos | 11-03-12 | 14:10

@Stormageddon | 11-03-12 | 13:56
Er is maar één reden waarom wij de gratis energie van de zeeën niet ontginnen en die heet geld.

De overheid kan er niets mee verdienen.

Windmolens daarentegen...

Parsons | 11-03-12 | 14:07

@mezelf: te snel typen schiet niet op

Cousin Eddie | 11-03-12 | 14:04

Of zoals de zeer gewaardeerde heer Nekschot zei:
ja, Diederik, jij bent een zeer onsympahtiek individiu

Cousin Eddie | 11-03-12 | 14:03

@Stormageddon | 11-03-12 | 13:56
Ik weet hoe sterk die stroming daar is. ga er wel eens vissen.
En ik heb er wel eens een hengel verloren omdat ik zo stom was om te denken dat er in die stroming wel wat te vangen zou zijn.
Nou, de stormvloedkering heeft toen mijn hengel gevangen.
Nooit meer teruggevonden.

Che_cuevara | 11-03-12 | 14:02

Ach, het is geen opgekalefaterde KNIL-bastaard. Dus dit valt nog wel mee.

Charles Swietert | 11-03-12 | 13:56

Professor Superhirn | 11-03-12 | 12:49 |

U heeft overigens een zeer scherpe blik.

S.Hole | 11-03-12 | 13:56

@Che_cuevara | 11-03-12 | 13:49
Potentiëel een hele goede bron, maar het probleem is dat de turbines pas efficiënt zijn bij een bepaalde stromingssnelheid van het tij en dat de turbines die kracht niet aankunnen. Bij proeven in de Hudson in New York gaan ze allemaal binnen 48 uur stuk. Dat is een technisch probleem en dus oplosbaar, maar dus niet iets waar je morgen mee kan beginnen. Maar op zich, bij de Zeeuwse eilanden en tussen de Waddeneilanden een goed idee. In elk geval stroomt het altijd (op een 10-tal minuten doodtij per dag na), dat kun van de wind niet zeggen.

Stormageddon | 11-03-12 | 13:56

@buikenschudder | 11-03-12 | 12:53
Nee, de doorsnee domlinksmens doet niet aan haat. Bij links heet dat argumenteren.

Aktivist | 11-03-12 | 13:54

twitter.com/#!/SimondenHaak

Simon is senior adviseur public affairs @Essent.

Gefeliciflapstaart dan maar Simon, je hebt een uiterst pikante smeerpoet affaire aan je adviseursbroek, ook nog uiterst publiekelijk ook.

neemjemoederindemali | 11-03-12 | 13:53

@neemjemoederindemali | 11-03-12 | 13:48
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om met mijn ouwe moer te gaan kegelen.
Dat doe ik altijd met kegelballen.

Che_cuevara | 11-03-12 | 13:51

@Stormageddon | 11-03-12 | 13:45
Wat denk je van de stroming bij de stormvloedkering in Zeeland.
Schepen moeten daar een heel eind vandaan blijven of ze kunnen niet meer terug door die stroming.

library.thinkquest.org/19846/media/img...

Che_cuevara | 11-03-12 | 13:49

@Che_cuevara | 11-03-12 | 13:45

Whut, Willem niet geloofwaardig, hoe kan dat nou?

Btw, Simon gaat met zijn ouwe moer ook gezellie kegelen, dat is toch ook een teken dat hij heul integer is.

neemjemoederindemali | 11-03-12 | 13:48

@buikenschudder | 11-03-12 | 12:53

Ah, persoonlijke eigenschappen als ongeoorloofd smeergeld aanpakken mogen we hier niet benoemen, fijn om dat van een zwitsal te mogen vernemen. Nu weer gauw terug in je wieg voor je middagslaapje.

neemjemoederindemali | 11-03-12 | 13:46

@neemjemoederindemali | 11-03-12 | 13:42
Jammer dat Willem niet zo geloofwaardig is.

Che_cuevara | 11-03-12 | 13:45

Nieuwe energie in oude zakken, de PvdA is ideologische nu eenmaal niet in staat om iets vernieuwends te brengen.

smdyasc | 11-03-12 | 13:45

Windmolens zijn helemaal geen nieuwe energie. Heel Noord-Holland stond in de 17e eeuw vol met windmolens. Het was de Nederlandse powerhouse voor de economie, de eerste industriële revolutie nog voor de stoommachine (en de primaire reden dat die technologie in Nederland pas laat is geïntroduceerd - we hadden al wind. En geen kolen, dat speelde ook mee - totdat iemand in Limburg een gat in de tuin groef, én duidelijk was geworden dat Limburg bij Nederland hoorde).

Enfin, windmolentjes zijn dus geen nieuwe energie. Wat wel nieuw is (en uitstekend geschikt voor een rivier-delta) Blauwe Energie.
www.wanttoknow.nl/zo-kan-het-ook/zoutz...
www.innoverenmetwater.nl/project.asp?i...
Afsluitdijk, Ooster- en Westerschelde, Maasvlakte, Eems-Dollard gebied, op talloze plekken kun je in Nederland zo'n centrale bouwen.

Stormageddon | 11-03-12 | 13:45

BREKEND: Verhaal is stierepoep, Simon de Haak is heul integer, Willem Minderhout zegt het, dus waar.

bit.ly/wMmehx

neemjemoederindemali | 11-03-12 | 13:42

* zich afvraagt of de grap over Samson en afgeknipt haar hier mag worden gemaakrt *

Kapitein Sjaak Mus | 11-03-12 | 13:40

buikenschudder | 11-03-12 | 13:16 |
-hoofdthema- Juist ja.

Ratzing. | 11-03-12 | 13:38

@buikenschudder | 11-03-12 | 13:16 |

U bent niet verplicht om van uw verheven positie op ons neder te dalen, hoor. Naast de gebruikelijke zwitsallucht hebben uw eerste plemps in ieder geval de juiste ingredienten om uw verhevenheid te duiden. U heeft echter pech, want er zijn hier al voldoende verheven reaguurders die de strekking van uw plemps uitdragen en dat ook nog eens eloquenter, spitsvondiger en vooral leuker doen. Misschien kunt u gewoon weer gaan, u voegt erg weinig toe.

Parel van het Zuiden | 11-03-12 | 13:37

Van bankiers tot zorgverzekeraars, van energiebedrijven tot de internationale oorlogsindustrie, het kapitaal dirigeert, de politiek danst naar hun pijpen, en in de tussentijd laat het plebs zich al juichend en joelend afleiden door het wedstrijdspektakel tussen de nietsbetekenende poppetjes op links en rechts die alleen maar uitvoeren wat de werkelijke macht hen dicteert.

Pas als de praktijken van de gevestigde macht onder de loep worden genomen, publiek worden gemaakt, en hun invloed wordt beperkt, pas dan kan er werkelijk iets veranderen.

p boos | 11-03-12 | 13:33

Was het niet dezelfde knakker die van de week de PVV verweet dat het guldenonderzoek niet door een onafhankelijk bureau was gedaan?

Parsons | 11-03-12 | 13:33

The horror, the horror!

Bozebuurman | 11-03-12 | 13:32

Samson gesponsord door Essent.
Vanaf nu probeert meneer zich omhoog te worsten via electrische messen in de ruggen van tegenstanders/partijgenoten/whoever.

Cuyahoga | 11-03-12 | 13:31

Het moet eerlijker!

Koninging Beatricks | 11-03-12 | 13:31

Wat een griezel, hij is waarschijnlijk net zo slecht als hij er uit ziet.

Barbertjehangt | 11-03-12 | 13:30

Wat een boefje. Vuistdiep in Essent of andersom.

Lafayette | 11-03-12 | 13:29

Top die kop! de pvda red het wel.

unknownuser | 11-03-12 | 13:29

@T. Grimbek | 11-03-12 | 13:18

Hij heeft wel verdacht veel homosensuele foto's in zijn fotoboekje yfrog.com/z/h0gkenwj

neemjemoederindemali | 11-03-12 | 13:26

dit kost hem zijn (essent) kop .. ze leren het nooit :)

(c)ZWITSUL | 11-03-12 | 13:25

Ik kan niet wachten op de satirische DWDD-filmpjes over Samson.

Die filmpjes die nooit zullen komen. Behalve dan als hij net als Cohen de partij kapot maakt. Dan mag het wel.

Bart_Bart | 11-03-12 | 13:24

@Helligen Hendrik2 | 11-03-12 | 13:17

Yup, hij is in Lech aan het skiën.

neemjemoederindemali | 11-03-12 | 13:24

Samsom is een nieuwe partij begonnen 'Groen rechts en links'.

longblond | 11-03-12 | 13:23

Bij een enge foute partij hoort een eng fout hoofd ;-)

Rest In Privacy | 11-03-12 | 13:22

yfrog.com/oeaxpruj
Zouden Samsom en den Haak ook een koppeltje zijn?

T. Grimbek | 11-03-12 | 13:18

Een goedemiddag. Is er nog nieuws over Friso ?

Helligen Hendrik2 | 11-03-12 | 13:17

@Ratzing
Generaliseren lijkt hier juist wel een hoofdthema te zijn.
Ik pas me aan.

buikenschudder | 11-03-12 | 13:16

Windmolens gaan bouwen als kernfysicus, lekker geloofwaardig figuur.

Crak-ho | 11-03-12 | 13:15

En nog even keer het volgende melden; Simon den Haak
heeft Simon den Haak ook wat te google op de dag dat Simon den Haak er uit gebonjourd wordt bij essent

T. Grimbek | 11-03-12 | 13:15

spanarchist | 11-03-12 | 12:39 |
Vanuit het zelfde recht waarmee jij hier tegeltjes aan het vol typen ben..

Strangetown | 11-03-12 | 13:14

De energie sector die 10,000 banen gaat opleveren?
Zeker uit de aardgasbaten allemaal ambtenaren aannemen.

Osdorpertje | 11-03-12 | 13:13

Overigens ben ik er als Noorderling en voorstander van innovatie in de nationale energievoorziening een groot supporter van investeringen op dat gebied in de Eemshaven. Het liefst met een kerncentrale en een kernfysisch onderzoekslab voor de ontwikkeling van fusie-energie, maar dat zit er bij Diederik helaas voorlopig niet in.
(Waarom heeft hij dan toch kernfysica gestudeerd, vraag ik me wel eens af... Als je daar niet in wilt investeren. Bizar.)

Stormageddon | 11-03-12 | 13:13

Als je niet verder komt met een slogan bedenken als "nieuwe energie" weet je ook gelijk waarom je werkt bij essent..

T. Grimbek | 11-03-12 | 13:12

Wat is die lelijk van dichtbij, van ver af trouwens ook hoor.

tjeemig | 11-03-12 | 13:12

@Che_cuevara | 11-03-12 | 13:08
Oh, hij was al ingekopt. Jammer.

Jackanders | 11-03-12 | 13:11

Joker weer? It's been done.

andywatt | 11-03-12 | 13:10

buikenschudder | 11-03-12 | 12:53 |
Argumenten zijn het resultaat van persoonlijke eigenschappen.
Zoals generaliseren dat voor mensen met een nuance-tekort is.
Voelt u zich vooral niet aangesproken.

Ratzing. | 11-03-12 | 13:09

Waarom schrijft iedereen die naam toch fout?Het is SpekmanS!

streknek | 11-03-12 | 13:09

@Jackanders | 11-03-12 | 13:07
Je bent te laat.

Che_cuevara | 11-03-12 | 13:08

@AshleyJ"Ash"Williams | 11-03-12 | 13:05
Je kan iemand maar 1x vermoorden.
Dat is de reden waarom de actie van Volkert van der G. een actie van een eenling was...

Tommygunner | 11-03-12 | 13:07

Wat een ketel.

streknek | 11-03-12 | 13:07

Hij wordt steeds beter, die Bandirah.

Jackanders | 11-03-12 | 13:07

www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/33...
"Den Haak heeft vakantie opgenomen bij Essent om de campagne enkele weken te kunnen leiden."
Nou, die vakantie zal wel doorbetaald worden, denk ik, met nog wat extra vakantiegeld toe.

Schoorsteenveger | 11-03-12 | 13:06

Ik verlang nu al naar de tijd dat we die gezellige, slonzige jankerige dikke domme Spekman nog hadden.
-
*zucht*

Boer Bulksma Szn. | 11-03-12 | 13:06

@spanarchist
Zwak argument, dat jij-bakken.
Godwin gaat nog altijd over inhoud en niet over uiterlijk.

buikenschudder | 11-03-12 | 13:05

Tommygunner | 11-03-12 | 13:02
Onzin, dat was gewoon een actie van een éénling Tommy, totaal geen verband, dat we het daar nog over moeten hebbon.

Toch?

AshleyJ"Ash"Williams | 11-03-12 | 13:05

@spanarchist | 11-03-12 | 12:48

Conservatieven zijn tegen drugs, hoeren en zelfdoding, ben benieuwd waar Andreas nu zijn kwakkie laat, zal toch niet bij zijn 8 maanden zwangere teefje zijn, daar is hij vast veel te fatsoenlijk voor. Vraag me trouwens af wat voor mormel Naema er straks uit gaat poepen, die anabole steroïden zullen de tere hersentjes van de baby ook wel aantasten.

neemjemoederindemali | 11-03-12 | 13:03

Simon niet-in-den Haak.

Schoorsteenveger | 11-03-12 | 13:02

@buikenschudder | 11-03-12 | 12:53
Sinds Volkert vd G het nieuwe discussiëren van links heeft laten zien wil ik je niet horen over argumenten en toon van debat etc...

Tommygunner | 11-03-12 | 13:02

@buikenschudder | 11-03-12 | 12:53
Sinds Volkert vd G het nieuwe discussiëren van links heeft laten zien wil ik je niet horen over argumenten en toon van debat etc...

Tommygunner | 11-03-12 | 13:02

@buikenschudder | 11-03-12 | 12:53
Sinds Volkert vd G het nieuwe discussiëren van links heeft laten zien wil ik je niet horen over argumenten en toon van debat etc...

Tommygunner | 11-03-12 | 13:02

@Tommygunner | 11-03-12 | 12:58
Da's al bijna even erg.

Che_cuevara | 11-03-12 | 13:00

@Professor Superhirn | 11-03-12 | 12:49
Uiteraard, als hij praat komt er alleen maar poep uit.

Che_cuevara | 11-03-12 | 12:59

Is dit kapsel zijn toenaderingspoging richting GroenLinks?

SODEP | 11-03-12 | 12:58

buikenschudder | 11-03-12 | 12:53
Dat waardeer ik inderdaad zo van links. Die blijven altijd inhoudelijk en feitelijk en zullen nooit Godwins gebruiken. Het respect voor eerst Fortuyn en nu Wilders, ook al delen ze hun mening niet, spat er vanaf.

spanarchist | 11-03-12 | 12:58


Eduard-Khil | 11-03-12 | 12:54 |
Ja blijkbaar

irma zonderboezem | 11-03-12 | 12:56

why sho sherioush!

greenhouse | 11-03-12 | 12:55

Die campagneleider is hem waarschijnlijk aanbevolen door Albayrak.

me,myself and IK | 11-03-12 | 12:54

irma zonderboezem | 11-03-12 | 12:49

Blijkbaar de eerste Addams Family film niet gezien met Christopher Lloyd.

Eduard-Khil | 11-03-12 | 12:54

Ja, dat werkt altijd wel goed bij rechtsmenschen.
Niet op argumenten maar op persoonlijke eigenschappen aanvallen.
"Two minutes hate" is begonnen., braakt u maar !

buikenschudder | 11-03-12 | 12:53

Het is noodzakelijk dat je iemand hebt die weet van de hoed en de rand bij het leiden van een campagne.
De keuze voor deze man is communicatietechnisch echter een zeer ongelukkige.
Dat je het er bovendien drie dubbel dik bovenop gaat leggen met je slogan bovendien maakt je erg kwetsbaar.
Foute inschatting van Samsom mogelijk vanwege onervarenheid op dit vlak.
Zijn campagne is daardoor nu iets wat averij op gaat lopen die best een vervelend staartje kan krijgen. Beeldvorming is namelijk alles in de campagne.

Passie-op | 11-03-12 | 12:52

Gisteren John Locke hier op GS. Nu weer John Stuart Mill in het koffiepraatje van Tahir. De verrobwijnbergisering neemt zorgwekkende proporties aan.

dulcinea | 11-03-12 | 12:52

Beware the cliniclown !

Ratzing. | 11-03-12 | 12:52

Niemand in de politiek gaat hier echt moeilijk over doen, links of rechts, ze hebben allemaal wel ergens een soort van belangenverstrengeling met een bedrijf, organisatie of anders.

eljohnny | 11-03-12 | 12:51

Zijn aars zit blijkbaar in zijn rechtermondhoek.

Professor Superhirn | 11-03-12 | 12:49

Hij lijkt sprekend om " uncle Fester" vd Adams family?
Alleen was die betrouwbaarder.

irma zonderboezem | 11-03-12 | 12:49

neemjemoederindemali | 11-03-12 | 12:45
Ijzersterk was ze weer. Drugs, prostitutie en euthanasie moeten verboden worden want liberalen zouden ook niet willen dat hun kinderen drugs gebruiken, de hoer spelen of dood gaan. Te dom voor woorden.

spanarchist | 11-03-12 | 12:48

zo diederik kan z'n koffers gaan pakken, volgend jaar een nieuwe baan in de raad van bestuur van essent? Schandalige belangenverstrengeling dit

maraboe | 11-03-12 | 12:47

Het maakt allemaal weinig uit. Bij de PVDA zijn het allemaal wolven in schaapskleren. Dat is inclusief aanhang.

BedrijfsTijgerT | 11-03-12 | 12:46

Samsom is een gore lafbek: Faaleid Wolfsen publiekelijk de grond intrappen en dan héél snel excuses maken middels een Tweet.
En nu dan inderdaad de Essent-lobbyist als campagnemanager. Ook tekenend dat je daar niemand over hoort, terwijl de hele linkse armada moord en brand schreeuwt over de financiële sponsors van de PVV.

Ik hoop oprecht dat VDD, SGP en PVV (en hopelijk ook het CDA) hierover héél veel ketelmuziek gaan maken.

McPhart | 11-03-12 | 12:46

Geweldig. Altijd al het grootst mogelijke wantrouwen in o.a. energiebedrijven gehad, met een "marktconform inkomen" aan "marktwerking" doen in oude staatsbedrijven, waar niemand omheen kan.
Essent misschien wel voorop. Met reden dus, die liggen in bed met de PvdA. Je verwacht het niet.

Jan Passant mk2 | 11-03-12 | 12:45

@spanarchist | 11-03-12 | 12:39

Naema deed even duiden dat liberalen geen liberalen zijn, of zo iets. Had trouwens niet anders verwacht, haar conservatieve vriendje neigt meer naar de ideeën Van de Nederlandse VolksUnie, Constant deed van de week ook al een Kinnegingetje bij Tom Staal. Constant en Andreas kunnen het vast heel goed met elkaar vinden dus mag, sorry, moet zwanger teefje Naema ff wat liberalen bashen op zondagmorgen.

neemjemoederindemali | 11-03-12 | 12:45

spanarchist | 11-03-12 | 12:41 De kinderen van Diederik zijn zwart.

Van het kolenscheppen bij Essent.

zeg maar jansen | 11-03-12 | 12:43

Sickly is the new sexy, right..
© The Big Bang Theory Penny

j0shua | 11-03-12 | 12:43

@spanarchist | 11-03-12 | 12:39
De negerin omdat het moet?

Fijnstoffer | 11-03-12 | 12:41

En on topic, gaan de kinderen van Samsom naar een zwarte school of brengt hij die, geheel in de pvda-traditie, ook naar een witte school?

spanarchist | 11-03-12 | 12:41

Hier schrikt men in de Moskee toch van?

rechtvaardigerechter | 11-03-12 | 12:39

En Naema Tahir maakt zichzelf weer belachelijk bij Buitenhof. Het mag, maar waarom krijgt dit volk toch zendtijd?

spanarchist | 11-03-12 | 12:39

Nieuwe energie, m'n reet. New Evil.

Normpje | 11-03-12 | 12:38

Whut, Constant Kusters bij de PVDA?

neemjemoederindemali | 11-03-12 | 12:37

Kon hier geen NSFR waarschuwing bij ?

Ing. eslapen | 11-03-12 | 12:35

Tot zover de integriteit van Diederik.

Ome Roon moet het maar worden.

zeg maar jansen | 11-03-12 | 12:35

@Kaas de Vies | 11-03-12 | 12:32

Toch wel met een zegel ernaast dan?

ZKH EénOog | 11-03-12 | 12:35

Ah. Dus dit is die 'Kony2012'-actie waar iedereen het over had.

Wegwerpaansteker | 11-03-12 | 12:34

@Che_cuevara | 11-03-12 | 12:32

Wie zal het zeggen...

ZKH EénOog | 11-03-12 | 12:34

Dat was schrikken! Daar kan geen rotten.com tegenop.

Professor Superhirn | 11-03-12 | 12:34

@Kaas de Vies | 11-03-12 | 12:32
Geen gesigneerde foto?

Che_cuevara | 11-03-12 | 12:33

@ZKH EénOog | 11-03-12 | 12:28
En dat allemaal van ons geld.
Wanneer houdt het eens op.

Che_cuevara | 11-03-12 | 12:32

@ZKH EénOog | 11-03-12 | 12:30 | + 0 -
Ik heb een papyrus-rol van hem in mijn kast staan, gesigneerd uiteraard.

Kaas de Vies | 11-03-12 | 12:32

OMG OMG, dit is ernstig jonge!

knoal | 11-03-12 | 12:32

@lil88 | 11-03-12 | 12:29

Nope, dat zie je dus verkeerd. Pritt hoeft daar geen reet voor te doen, enkel een plaatje plaatsen met het linkje eraan.

De anti-linkse propaganda voeren doen die zakkenvullende elitaire banenhosselende regenten zelf wel.

ZKH EénOog | 11-03-12 | 12:32

Banen zal het vast wel opleveren, maar niet voor Nederlanders..
Alles wat er in die centrale rondloopt op het moment zit in pensions in de omgeving, want geïmporteerd uit Turkije, Roemenië en Portugal..

vagehond | 11-03-12 | 12:32

Groeit er gras op z'n hoofd?

zeg maar jansen | 11-03-12 | 12:31

Gelukkig is het geen plaatje van Wilders, dat had 1000+ comments opgeleverd van verdrietige reaguurders. Demoniseren, heerlijk, ik ga op mn balkon zitten. Ciao.

mokum4all | 11-03-12 | 12:31

@Kaas de Vies | 11-03-12 | 12:28

Heb jij die nog meegemaakt dan?

ZKH EénOog | 11-03-12 | 12:30

zit Cohen erin verstopt/geshopt?

MacVulpen | 11-03-12 | 12:29

En Pritt's anti-linkse propaganda machine draait ook weer op volle toeren

lil88 | 11-03-12 | 12:29

@Che_cuevara | 11-03-12 | 12:25

Of tie het gelooft of niet, daar gaat het toch allemaal niet om? Samsom heeft binnen 5 a 10 jaar een mooi dik betaald commissariaatje bij Essent te pakken, dat is waar het hem oom te doen is.

ZKH EénOog | 11-03-12 | 12:28

@ZKH EénOog | 11-03-12 | 12:27 | + 0 -
Vermoeiende lui die politici, ik verlang terug naar Keizer Augustus.

Kaas de Vies | 11-03-12 | 12:28

The dark knight returns?

Oelefapper | 11-03-12 | 12:28

Als je je afvraagt waar het over gaat: klik dan toch die pica.

Samsom ligt in bed met een lobbyist van Essent, voor zijn campagne naar partijleiderschap. De banencarrousel is al aan het gieren, mensen, en hij zit er nog niet eens.

ZKH EénOog | 11-03-12 | 12:27

Ik zeg: Gewoon eng!

Curtius | 11-03-12 | 12:26

Dit vindt Diederik niet leuk.

DoanldDD | 11-03-12 | 12:26

Ah, de vriend van Simon den Haak.

Fijnstoffer | 11-03-12 | 12:26

Stem Samson, stem kolencentrales.

azoturie | 11-03-12 | 12:25

Zelfs met 2 3d-brillen op vind ik het een engerd.

Kaas de Vies | 11-03-12 | 12:25

Why so serious?

Langedikke | 11-03-12 | 12:25

@ZKH EénOog | 11-03-12 | 12:22
Mooi.
Maar Samsom gelooft blijkbaar ook in sprookjes.
Tenzij die 10.000 banen gewoon gesubsidieerd worden.
De partij van Samsom kennende zou dat best wel eens zo kunnen zijn.

Che_cuevara | 11-03-12 | 12:25

Waarom zo serieus?

Nekbaard | 11-03-12 | 12:25

ik kan en wil hier niet achter staan.
dag is net begonnen en nu al fucked upp..

bossy | 11-03-12 | 12:24

Ik weet nooit of ik nu naar zijn gezicht of zijn reet te kijken

De Veerboot | 11-03-12 | 12:24

Plasterk heeft een betrouwbare kop. Samson niet. In Samson schuilt nog altijd een radicaal.

Bart_Bart | 11-03-12 | 12:23

Aan zijn haarkleur te zien is hij iets teveel met atomen in de weer geweest.

brutus68 | 11-03-12 | 12:23

Maar wat is het?

LibertasSimplex | 11-03-12 | 12:22

Ik hoop voor hem dat dit een grap is... Want ik zie inderdaad ook direct the Joker.

Dubz | 11-03-12 | 12:22

In elk geval geen vazal van de SGP

N=1 | 11-03-12 | 12:22

Dit is de beste van Bandirah, tot nu toe.

Che_cuevara | 11-03-12 | 12:22

Het niveau holt met de dag achteruit hier..

Frankiej | 11-03-12 | 12:18

Kunstig hoor

BlackDeathMetal | 11-03-12 | 12:18

Wat een heaufd.

Boerenhoofd | 11-03-12 | 12:18

Blij dat ik net mijn nest uit kom rollen en er niet snel in hoef nu. Nachtmerriemateriaal dit.

Harvester | 11-03-12 | 12:17

Haha, hij ziet er uit als the Joker, alleen dan nog enger.

jawell | 11-03-12 | 12:17

Goeie kop.

Densation | 11-03-12 | 12:17

Omgekocht?

Kialna | 11-03-12 | 12:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken