Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Verwijder je Google-verleden. Nu het nog kan

evilja.jpg Vandaag is de laatste kans om je zoekhistorie op Google te shift-deleten. Snel /dev/null richting bitbucket dat dubieuze digitale verleden. Op 1 maart (als in: morgen) wordt namelijk de nieuwe Privacy Policy van de zoekmachine in gebruik genomen en dan worden uw zoekopdrachten in AL die handige Googlediensten voortaan gekoppeld & voor altijd bewaard (stukje duiding hierrrr). De search nerds weten nu al meer van je dan je eigen moeder en met het nieuwe privacybeleid wordt dat ook nog eens tot in de oneindigheid op te vragen. Of dat eigenlijk wel mag, weet niemand. Het adagium van de snuffelboeren uit Mountain View, Don't be evil, geldt per morgen in ieder geval niet meer voor Google zelf, dat geldt alleen voor de gebruiker. Door alles op te slaan denkt u misschien twee keer na voor u gaat zoeken op voorheen helemaal niet zulke beladen queries als "kinderen zwembad", "kindvriendelijke nudistencamping" of "agnes jongerius naakt". Nu wordt het toch oppassen als u meer wilt weten op "anders behring breivik", iets opving over "stephen hawking seksclub", een paar minuten tijd te doden heeft met "rus 1000 tieten", u zich ineens afvraagt "hoeveel slaven heb ik", of wie "irma zonder boezem" eigenlijk is. De antwoorden zullen u voorgoed online achtervolgen. Snel aanklikken die searches en daarna met een schone lei beginnen dus. Voor de n00bs: Zoekgeschiedenis permanent verwijderen --> weet u dit zeker? --> weet u dit echt heel erg zeker? --> JAWEL!

Reaguursels

Inloggen

Hmmmm te laat ;-(

PiGGY | 01-03-12 | 09:24

gewoon vinden.nl gebruiken geeft dezelfde resultate

animar | 29-02-12 | 23:29

Ik gebruik al een tijdje Bing. Het is niet eens zo slecht.

Google heeft honderden diensten echter maar 1 inkomstenbron en dat is advertenties.

Sloop dat door het niet te gebruiken en ze zijn deaud. Google is het Microsoft van 10 jaar geleden. Fuck ze.

ZDEV | 29-02-12 | 21:06

te laat , denk ik.
krijg alleen de keus om webgeschiedenis bijhouden in te schakelen, of niet....

ZichtbaarAfwezig | 29-02-12 | 20:02

Gebruik anders www.vinden.nl deze site zoekt ook over google maar vanwege het privacy beleid dat ze voeren wordt er weinig gegevens opgeslagen: lees een stukje van het beleid:

www.vinden.nl/?sttname=privacy

Vinden.nl slaat weliswaar ook een beperkt aantal gegevens op, maar uw IP-adres wordt binnen 24 uur onomkeerbaar verwijderd uit onze logfiles. Hierdoor is het niet te achterhalen welke zoekopdracht(en) van u afkomstig zijn.

Graag gedaan....

The Teflon Don | 29-02-12 | 19:11

Hahaha even terug gekeken wat ik twee jaar geleden opzocht. Wel grappig moet ik zeggen!

sacrifice | 29-02-12 | 18:54

@ Dr.Phlox | 29-02-12 | 17:29
---
Heb ik ook. Wij zijn blijkbaar eerder al zo verstandig geweest geen toestemming te geven om de webgeschiedenis in te schakelen. Of zie ik ook iets over het hoofd?

Freedent | 29-02-12 | 17:45

Lig het aan mij? ik zie het knopje wissen niet...

Webgeschiedenis maakt zoeken beter

Uw webgeschiedenis bevat zoekopdrachten die u heeft uitgevoerd op Google en pagina's waarop u heeft geklikt in de zoekresultaten. Met Webgeschiedenis kunt u het volgende doen:
Gepersonaliseerde zoekvoorspellingen weergeven terwijl u typt.
Resultaten en aanbevelingen ontvangen die zijn afgestemd op uw voorkeuren.
Zoeken in de volledige inhoud van pagina's die u al heeft bekeken.
U kunt uw webgeschiedenis op elke computer weergeven en bewerken door u aan te melden bij uw Google-account. Meer informatie.

Nee, bedankt Webgeschiedenis inschakelen

Dr.Phlox | 29-02-12 | 17:29

Tijdje geleden googel account al laten verwijderen.

Neut | 29-02-12 | 17:08

neworder | 29-02-12 | 15:16 | + 0 -
Neen, nog nooit gebruik van gemaakt.. Kan me ook niet herinneren dat ik de gegevens al eens heb verwijderd ofzo. Kan het er mee te maken hebben dat ik alleen een gmail-adres heb en nooit (apart) een Google Account heb aangemaakt?

M-Bozz | 29-02-12 | 16:53

Tip:
's werelds meest privacy-vriendelijke zoekmachine
en geeft ook Google resultaten weer:

tiny.cc/3vpv5

eye | 29-02-12 | 16:41

zeertegendradig | 29-02-12 | 14:47 |

Nope. De truc is juist dat we door aan Google, Hyves, Facebook etc. mee te doen ZELF ons eigen "1984" hebben gecreeerd. Alleen wordt het niet gebruikt voor onderdrukkingsdoeleinden, maar voor reclamedoeleinden.
.
Ik ben blij dat GS me hier nog even duidelijk op heeft gewezen. WebHistory geleegd (voor zover we dat dan kunnen geloven) en account opgeheven en dankzij de tips hier zoeken we voortaan met IXQuick. Saluut en de kost, mensen.

milky bar | 29-02-12 | 16:39

@knoopsgat

Goeie! Even googlen welke zoekmachines er nog meer bestaan... Ow wacht!

shamehair | 29-02-12 | 16:28

Voortaan in Google zoeken met een andere browser. Dan zoek je anoniem. Dus niet met de browser waarmee je bent ingelogd bij Google (bijv. Gmail, Agenda, etc.)

Knoopsgat | 29-02-12 | 16:25

Ik lees net dat google+ in gebruik achterblijft. Dat betekent dus dat mensen alleen benieuwd waren hoe het eruit zag en hebben daarom een accountje aangemaakt. Volgens mij is het ook niet gezond om ook nog al je demografische en sociale cijfers aan google te op een presenteerblaadje te geven. Zoveel macht verdient niemand. Vergeet niet mensen: puntje bij paaltje is google gewoon 'wel een handig tooltje' met een leuke doodle.

shamehair | 29-02-12 | 16:23

@Barry Hay
Inderdaad. Ik krijg ook de vraag of ik het in wil schakelen. Nou ben ik nooit de slimste van de klas geweest, maar houdt het nu in dat er nooit iets van mij überhaupt is bijgehouden?

Snoey | 29-02-12 | 16:03

Punt is: die link van het EFF is leuk en aardig, maar als je als Nederlander inlogt krijg je alleen te zien of je je webhistory wil inschakelen of niet.
Natuurlijk wil ik dat niet, maar verder is er geen enkele indicatie wat de huidige setting is.

Barry Hay | 29-02-12 | 15:20

Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig hoe Google mij zou definiëren, waarschijnlijk zou dat iets in de volgende trant zijn: "ontelbaar nutteloze zoekacties, geen advertenties weergeven deze persoon weet waarschijnlijk net hoe hij naar het toilet mag gaan, laat staan dat hij online iets weet te kopen"

T. Grimbek | 29-02-12 | 15:16

@M-Bozz | 29-02-12 | 15:11

Tor accountje?? Wat op zich wel verdacht is...

neworder | 29-02-12 | 15:16

Tor accountje?? Wat op zich wel verdacht is...

neworder | 29-02-12 | 15:15

"Het spijt ons dat de informatie die u heeft opgevraagd, niet kan worden gevonden. U kunt zoeken of bladeren in het Helpcentrum."

Er valt bij mij niks te verwijderen. Iemand een idee hoe dat kan?

M-Bozz | 29-02-12 | 15:11

Mijn vrouw wordt pas chagrijnig als ik ga zoeken op "Irma met dikke jetten"

neemjemoederindemali | 29-02-12 | 14:58

Verwijderd. Bedankt voor de tip!

Nietsisnieuw | 29-02-12 | 14:51

Als er ooit nog een enge mao/stalin/hitler aan de macht komt dan hangen we wel gigantisch. Die vissen zo iedereen die "niet deugd" er tussenuit(met dank aan google). En door je mobiel en de totale afhankelijkheid voor computers ben je zo gevonden.(voor bankzaken en school kan je namelijk niet meer zonder)

George Orwell 1984 here we come , maar dan een kleine 30 jaar later.

zeertegendradig | 29-02-12 | 14:47

Ik houd niet van tenen. Tenen zijn voor pedo's. Hoe zoek ik nu hairy pron zonder dat die talibani's in de USA dat van mij weten???

neworder | 29-02-12 | 14:39

Creatief noem ik het eerder. *de koffers pakt en naar de UK vertrekt. Zal vast goedkoper zijn dan hier.

Betweetert | 29-02-12 | 14:38

De Franse privacywaakhond CNIL zegt dat de nieuwe Google-policy in strijd is met de Europese wetgeving.

Wordt vervolgd.

goedverstaander | 29-02-12 | 14:36

Webgeschiedenis... Shit, ik ben nog achterdochtiger dan ik dacht.
Had het nooit aan gezet.

Mac The Ripper | 29-02-12 | 14:36

had dat web-history allang uitgezet. privacy op internet is toch een illusie; Obersturmbahnfuhrer Ernst Hirsch Ballin gaf ooit al toe meer dan 20.000 telefoonnummers per jaar af te luisteren...

Mijnbescheidenmening | 29-02-12 | 14:35

woh, best veel reaguurders die dit nog niet hadden gedaan... nuttig item dus.

mokum4all | 29-02-12 | 14:34

@necrosis | 29-02-12 | 14:29
Ze trapt er in. Thanks!

oom Teun | 29-02-12 | 14:34

Is dit trouwens uniek voor Google? Ik wil niet van Google afstappen naar een concurrent om later te ontdekken dat zij dit soort praktijken allang uitvoeren.

T.Stark | 29-02-12 | 14:32

@ oom Teun | 29-02-12 | 14:23 |

Zeg tegen je vrouw dat de geschiedenis herschreven dient te worden vanwege nieuwe herontdekkingen.

buniru | 29-02-12 | 14:31

@oom Teun | 29-02-12 | 14:23
Vertel je vrouw dat 'geschiedenis' een enorme aanslag is op de snelheid en het geheugen van je PC.
Mocht ze daar niet intrappen, dan heb je het niet van mij......

necrosis | 29-02-12 | 14:29

@ Mijn vrouw wil weten waarom ik zojuist de complete geschiedenis heb verwijderd. Euuhhh....
oom Teun | 29-02-12 | 14:23 |

Kun jij de negerboys niet even terug opzoeken?

Moet je niet lullig over doen.

goedverstaander | 29-02-12 | 14:28

Ik zeg DuckDuckGo!.

Zure prak | 29-02-12 | 14:26

Geen Google-account. Wat nu?

dosis | 29-02-12 | 14:26

Waar kan ik mijn BSN deleten, mijn vingerafdrukken, mijn medische geschiedenis, mijn belastinggegevens, mijn digid, mijn telefoongeschiedenis, mijn surfgedrag, alle gegevens die worden opgeslagen om de USA te plezieren?

Oh wacht, dat is de staat, en de EU, nee, dan is het goed.

nu even niet | 29-02-12 | 14:26

Ik neem aan dat de online regoogle diensten als paddestoelen de grond uit schieten.

Han Jammer | 29-02-12 | 14:25

@Bart_Bart | 29-02-12 | 14:17
Daar hoef je geen 'CNN' voor te zijn, bovendien heeft pius dat nooit ontkent.
Zelf ben ik fan van 'het eerste' van Schubbekutteveen.
En ik ben er trots op!

necrosis | 29-02-12 | 14:25

Dus ook al heb je geen Google account, je zoekgeschiedenis wordt bijgehouden? Mooie boel!

borderliner | 29-02-12 | 14:24

Mijn prOn zoeklist ook maar even verwijderd. Straks komen ze er nog achter dat ik op geiwle dikke tieten heb gezocht. Ow wacht........

Betweetert | 29-02-12 | 14:23

Mijn vrouw wil weten waarom ik zojuist de complete geschiedenis heb verwijderd. Euuhhh....

oom Teun | 29-02-12 | 14:23

@Bart_Bart | 29-02-12 | 14:17

Dat is altijd nog beter dan republikein;)

Arizona ook voor Rommney zie ik.

pius | 29-02-12 | 14:18

Ik heb die web history gewoon nooit aangezet. Typisch weer dat "yes" click gedrag.

djs | 29-02-12 | 14:16

@shamehair | 29-02-12 | 14:05
Ik heb jaren op een Nederlands kantoor gewerkt als afdeling van de Amerikaanse moedermaatschappij.
Er waren filters geïnstalleerd en bij bepaalde zoektermen stond er in koeieletters "FORBIDDEN" op je scherm (die ook werden 'gelogd' bij de systeemadministrator).
Ik heb de proef op de som genomen en 'White Power' in de zoekbalk gezet, daarover kon je alles vinden, zonder restricties.
Geeft wel aan waar de prio's van de Amerikanen liggen......
Overigens ben ik niet van de 'kaalkopjes' en aanverwanten.

necrosis | 29-02-12 | 14:16

@Gasbuis34 | 29-02-12 | 13:43
Een host file moet je op de server zetten.
Ik heb toch wel mijn twijfels dat jij op de servers van Google kunt komen.

Che_cuevara | 29-02-12 | 14:15

von sokkenstopfen | 29-02-12 | 14:12 |

Alles loopt via een cookie dat geloof ik 30 jaar op je pc blijft..

buniru | 29-02-12 | 14:15

@Bart_Bart | 29-02-12 | 14:08

Romnney volgens exit-polls.

pius | 29-02-12 | 14:15

Wijf ut, kachel ut, plaatsjies op internet zoek. Ik heb mijn harde schijf maar in de plomp gegooid bij Kinneging.

Musset | 29-02-12 | 14:13

@Bart_Bart | 29-02-12 | 14:08

Maar Michigan dan? Niet bekend? Heb trouwens kaartjes besteld voor Feyenoord-Groningen.

Via Google uiteraard.

pius | 29-02-12 | 14:12

Begrijp ik het goed dat je zoekgeschiedenis alleen wordt bijgehouden als je ingelogd bent bij google?

von sokkenstopfen | 29-02-12 | 14:12

In een moeite door ook mijn google account maar gewist.
Ik gebruik www.ixquick.com nu ook al een tijd en bevalt best goed. Requestpolicy is ook wel een handige tool om te kijken hoe de sites die je bezoekt omgaan met je surfgedrag. Soms wel wat omslachtig maar zeker de moeite waard als je je online privacy belangrijk vind. Je kunt wel denken dat je niets te verbergen hebt en je dus ook niet druk hoeft te maken maar ik verdom het om door bedrijven als google e.d. als een Lemming gebruikt te worden.

@ Lears | 29-02-12 | 13:58 | + 0 -

Oke, maar dan nog rest de vraag..
je internet provider kan niet zien waar en wanneer je welke sites bezocht hebt?

krakeling | 29-02-12 | 14:10

@necrosis | 29-02-12 | 14:07
Thx voor de info, ik heb zojuist een nieuwe vijand gevonden ;-)

Bart_Bart | 29-02-12 | 14:10

@necrosis | 29-02-12 | 14:03
Dat is el een nadeel.
En als er wat veel reacties komen moet je wel altijd die pagina's omslaan.
Terug zoeken is dan wel een beetje lastig.

Maar je bent wel anoniem.

Che_cuevara | 29-02-12 | 14:10

en nou mag ik niet meer inloggen. Something went wrong that's all we can say.

Dasch76 | 29-02-12 | 14:09

@necrosis | 29-02-12 | 14:00
Die hebben ze gewist vrees ik.
Bart_Bart heeft net zowat de hele database van Google gewist.

Che_cuevara | 29-02-12 | 14:08

@pius | 29-02-12 | 14:04
In veruit de meeste polls staat Oboema nog ver voor op Santorum en Romnmey trouwens, maar er was er inderdaad eentje anders. Die Gallup poll ofzo.

Bart_Bart | 29-02-12 | 14:08

@Bart_Bart | 29-02-12 | 13:56
Vooral geen pron.
Je hebt blijkbaar alles gewist.

Kijk maar al naar buiten of er nog geen geblindeerde auto aankomt.

Che_cuevara | 29-02-12 | 14:07

@pius | 29-02-12 | 14:04
Electorum kan het wel schudden. Romney heeft beide staten gewonnen gister.

Ik denk dat Romney nu niet meer te stoppen is. Zijn vrouw is trouwens best een lekkere MILF.

Bart_Bart | 29-02-12 | 14:06

Inderdaad, een lange neus naar Google maken doe je hierrr: ixquick.com/ned/

Klukkluk | 29-02-12 | 14:06

@necrosis

True, maar het staat zo lullig als je op je werk ingelogd bent op google en je wordt getarget op je zoekgeschiedenis... Opeens een banner met kim holland op je scherm.

shamehair | 29-02-12 | 14:05

Ik heb geen Google-account.

Uriël Fack | 29-02-12 | 14:05

@Bart_Bart | 29-02-12 | 13:58

Ik zie op Google niet wie er gisteren gewonnen heeft. Wel dat Sanatorium een paar punten voorstaat op Obama.

Dat is even schrikken.

pius | 29-02-12 | 14:04

@ gozahtje | 29-02-12 | 14:02 |

Hey thnx man voor de ondersteuning..

buniru | 29-02-12 | 14:04

.. deze draad doet me denken aan Traag... die stommerd...:S

krakeling | 29-02-12 | 14:03

@Che_cuevara | 29-02-12 | 13:57
Maar dan bewegen de plaatjes toch niet?
*saai*

necrosis | 29-02-12 | 14:03

buniru | 29-02-12 | 14:01 |
Ik zou zeggen probeer het eens, Boem is ho!

gozahtje | 29-02-12 | 14:02

Ik krijg dit???

[[YOU ARE ABOUT TO TERMINATE THE ENTIRE FILES AND FOLDERS ON YOUR HARDDRIVE]]

[[DO YOU WANT TO PROCEED?]]

J/N

buniru | 29-02-12 | 14:01

@Che_cuevara | 29-02-12 | 13:57
Ik print al jaren alles uit, wat op internet te vinden is.

Enkel om die milieugekkies te sarren.

Bart_Bart | 29-02-12 | 14:00

"Zijn er goede alternatieven voor Google search?"
@funkyd | 29-02-12 | 13:18 | www.ixquick.com/ned/

eye | 29-02-12 | 14:00

@Che_cuevara | 29-02-12 | 13:57
Ik heb zojuist het hele internet gekopieerd naar een USB stick, ik hoef nooit meer in te loggen.
En waar is irma zonderboezem eigenlijk?
*F5't zich de krampen*

necrosis | 29-02-12 | 14:00

Het is het begin van het einde van Google.
De zoekresultaten worden steeds waardelozer, omdat ze automatisch filteren op de locatie waar je bent en ook waarnaar je in het verleden hebt gezocht. Vooral als je veel reist werkt het echt op je zenuwen, omdat je dingen die je eerder wel vond nu niet langer terug kunt vinden.
Daarom gebruik ik ook izquick. Overal ter wereld dezelfde zoekresultaten.
Als ik local wil zoeken geef ik dat zelf wel aan.

Greetje Duisenberg | 29-02-12 | 13:58

@Stormageddon | 29-02-12 | 13:52
Bedankt.

Doe maar pas het licht uit als we er straks in de poulefase van de EK al uit liggen.

Bart_Bart | 29-02-12 | 13:58

@ krakeling er blijft altijd wel wat achter, daarom installeer ik mijn computer ook elke 2-3 jaar opnieuw.

Lears | 29-02-12 | 13:58

@necrosis | 29-02-12 | 13:38
Mij gebeurt ook niks, ik heb internet in boekvorm.

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:57

@Che_cuevara | 29-02-12 | 13:55
Ook geen pr0n meer?? Dammit.

Bart_Bart | 29-02-12 | 13:56

dus je zoekgeschiedenis, zit niet gekoppeld aan je ip adres? je internet provider kan niet zien waar en wanneer je welke sites bezocht hebt? heb ooit gehoord dat na het 'schoonmaken' van je comp er nog steeds gegevens te achterhalen zijn van je harde schijf ofzoiets door AIVD

krakeling | 29-02-12 | 13:55

Wacht even dit is dus onzin als je nooit ingelogd ben tijdens ze zoek tochten in google. Ik zoek altijd zonder ingelogd te zijn.

Lears | 29-02-12 | 13:55

Geldt dit nou alleen voor de mensen die een account hebben bij google of gewoon voor iedereen die hun zoekmachine gebruikt?

gozahtje | 29-02-12 | 13:55

@Bart_Bart | 29-02-12 | 13:34
Bedankt hé.
Kan niks meer vinden via google.

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:55

@shamehair | 29-02-12 | 13:49
Volgens mij is pr0n boven de 18 legaal.
Ik maak me geen zorgen, mijn resultaten scoren altijd 40+
*denkt: ik kop hem zelf wel in*

necrosis | 29-02-12 | 13:55

@de Bree | 29-02-12 | 13:34
De browser openen in een 'incognito' scherm. De incognito modus laat geen enkel spoor (cookies, passwords, etc) achter.
Een incognito venster wordt geopend door ctrl + shift + N te typen, of bij de moersleutel (rechtsboven) op 'nieuw incognito venster' te klikken.

Succes

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:54

Uh en als je geen Google account hebt dan?
Lekker handig.

ZDEV | 29-02-12 | 13:52

@goedverstaander | 29-02-12 | 13:51
Staat ook stuxnet ofzo bij.

Weet niet wat dat is. Krijg nu net wel een telefoontje van de Iraanse ambassade, even wachten hoor.

Bart_Bart | 29-02-12 | 13:52

@Bart_Bart | 29-02-12 | 13:34
Nee, ik kreeg dit:

[[YOU ARE ABOUT TO DESTROY THE ENTIRE UNIVERSE AND EVERYTHING IN IT]]

[[DO YOU WANT TO PROCEED?]]

Het was erg verleidelijk om YES te klikken, maar ik stel het nog maar even uit.

Stormageddon | 29-02-12 | 13:52

@Bart_Bart | 29-02-12 | 13:48
Dat kijkt wel moderne kunst, pas maar op dat je de Tim Kuik van de kunstwereld niet op je nek krijgt......

necrosis | 29-02-12 | 13:52

@ Bart_Bart | 29-02-12 | 13:48 |
Oh, heb jij al een blauw scherm met witte letters?
Zo ver ben ik nog niet. Lichtgroen op zwart.

Je kunt ook niet alles hebben. :)

goedverstaander | 29-02-12 | 13:51

Toch wel leuk om te lezen dat al die reaguurders totaal niks te verbergen hebben, ahum, heb toch ook maar is ingelogged blijken ze toch nog 255 dingen van me te weten :S

JS941 | 29-02-12 | 13:50

Die Irma toch! Eeuwige roem op Geenstijl en dat zonder tieten. You go girl!

Rikketiktik | 29-02-12 | 13:50

Wordt steeds aantrekkelijker TOR te gebruiken, enige dat me tegen staat is dat je geen flash en dergelijke kan gebruiken...

primsius | 29-02-12 | 13:50

Ik koop mijn pr0n wel weer bij de free record shop.

shamehair | 29-02-12 | 13:49

@goedverstaander | 29-02-12 | 13:40
Op een cassettebandje?
Ik ben modern, ik schrijf alles weg op 5,25" floppy's.
Hoe durf je....
*gnehehehe*

necrosis | 29-02-12 | 13:48

@ toffe tip hoor, maar wat als je nu nooit zoekt bij google terwijl je bent ingelogged??
JS941 | 29-02-12 | 13:46 |

U kunt uw browsergeschiedenis altijd nog geheel vrijblijvend naar Google mailen.

Zijn ze vast blij mee.

goedverstaander | 29-02-12 | 13:48

Done. En nu proberen om niet meer op midget cum swap pr0n te zoeken. Lastig.

Biff Eagleburger | 29-02-12 | 13:48

toffe tip hoor, maar wat als je nu nooit zoekt bij google terwijl je bent ingelogged??

JS941 | 29-02-12 | 13:46

@ Waarom krijg ik geen verwijder optie?
Ik typ: google.com/history in en kan alleen maar kiezen tussen 'webgeschiedenis inschakelen' en 'nee,bedankt'
-
:S
Bloodzone | 29-02-12 | 13:42 |

-Webgeschiedenis: inschakelen
-'Ja, graag' aanvinken.
-Deel mijn gegevens: inschakelen

En nog wel een het hokje van de nieuwsbrief aanklikken.

Is niet zo moeilijk allemaal.

goedverstaander | 29-02-12 | 13:46

Dank u voor de tip, heb um meteen ff opgevolgd.

Eulie | 29-02-12 | 13:45

@necrosis | 29-02-12 | 13:42
Moet vaforieten proberen.
Dan leidt je google ook om de tuin.

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:45

Is er geen manier om te blokkeren dat google alles opslaat? hostfile ofzo?

Gasbuis34 | 29-02-12 | 13:43

@Che_cuevara | 29-02-12 | 13:36
Als ik 'favorieten' type, krijg ik 'Syntax error'...
*grinnik*

necrosis | 29-02-12 | 13:42

-weggejorist-

Bloodzone | 29-02-12 | 13:42

Remove items from your Web History
If you'd like to remove items from your Web History, just follow these steps:

Visit your Web History page at google.com/history .
Select any items you don't want and click the Remove button. There's also a link to Remove all Web History.
You can delete information from Web History using the remove feature, and it will be removed from the service.

! --> However, as is common practice in the industry, and as outlined in the Google Privacy Policy, Google maintains a separate logs system for auditing purposes and to help us improve the quality of our services for users. <--!

To learn more about removing items from your Web History, please read the Web History Privacy FAQ .

Broedsel | 29-02-12 | 13:42

@rechtvaardigerechter | 29-02-12 | 13:29
Je ex misschien?

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:41

Zoekmachine die helemaal privacy veilig is:
www.wieringernieuws.nl...
c.onjo | 29-02-12 | 13:25 | + 4 -
LOL!!!! :D

Hellfish | 29-02-12 | 13:41

Waarom zoveel vragen? Waarom zoveel pijn? Waarom zoveel dingen die niet te begrijpen zijn? Op veel te jonge leeftijd is heengegaan, onze google privacy. Gelegenheid om te condoleren vanaf 1 maart door te googlen: 'R.I.P google privacy'.
Privacy hield van naw gegevens.
Zijn halfneef Yahoo neemt de taken van hem waar. Zolang er nog geen noemenswaardige opvolger is.

deboerenlul | 29-02-12 | 13:41

Thanks GS. Eindelijk weer eens een nuttig topic.

Fret Kroked | 29-02-12 | 13:41

@ Gewoon 'YES' doen, wat kan er in hemelsnaam fout gaan :-)
Bart_Bart | 29-02-12 | 13:39 |

Ja, dat doe ik dan ook maar. Zo gebruiksvriendelijk die hedendaagse computers.

Het wijst zich allemaal vanzelf.

goedverstaander | 29-02-12 | 13:41

@Bart_Bart | 29-02-12 | 13:27
Dat is een goed idee.
*Alle zoekopdrachten terug zet*

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:40

Vroeger had je geen Google en waren alle urban legends gewoon waar. Omdat je in de kroeg zat er iemand een sterk verhaal had wat niemand kon weerleggen. Tegenwoordig moet iedereen altijd maar alles checken op wikipedia en met google.

Gutmensch aus 020 | 29-02-12 | 13:40

@ necrosis | 29-02-12 | 13:38
Straks niet vergeten je data weg te schrijven op een cassettebandje. Anders ben je die hele zooi weer kwijt.

-- Syntax Error --

goedverstaander | 29-02-12 | 13:40

Zonde van die goeie bell-labs medewerkers. Ik zou ondertussen niet meer weten of ik wel zo graag met google geassocieerd wil worden. Dat ze maar weer terug gingen. Wordt 't misschien ook nog eens wat met plan9. Oh wacht dat hebben ze ook al half gekaapt natuurlijk. Go go gordon dan maar. *zucht*

sufkut | 29-02-12 | 13:39

@goedverstaander | 29-02-12 | 13:37
Gewoon 'YES' doen, wat kan er in hemelsnaam fout gaan :-)

Bart_Bart | 29-02-12 | 13:39

@de kudtkrantenjongen | 29-02-12 | 13:23
Dit moet je me toch eens uitleggen.
Je moet toch niet ingelogd zijn bij Google om te internetten?

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:38

Ik 'internet' ouderwetsch met inbelverbinding, dan heb je geen vast IP adres.
*tong uitsteken doet naar Google*

necrosis | 29-02-12 | 13:38

As with all great power, some use it for good, others for evil.
.
Hier weten we niets eens wie aan de knoppen gaan draaien. Google? Google's klanten? Overheden? Derden die zich toegang weten te verschaffen?
.
De tijd zal het leren. De geschiedenis sterkt het vertrouwen niet!

Parel van het Zuiden | 29-02-12 | 13:37

-weggejorist-

goedverstaander | 29-02-12 | 13:37

@necrosis | 29-02-12 | 13:31
Probeer eens Hairy Polak, dan krijg je opeens meer dan je lief is.

dulcinea | 29-02-12 | 13:37

@ZKH EénOog | 29-02-12 | 13:25
Nee, da's ook weer waar.

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:37

Ik heb hiernaar gezocht: CEARCAL A CHUAIN - RUNRIG LYRICS - leoslyrics.com

Einde van de Domheid | 29-02-12 | 13:36

@necrosis | 29-02-12 | 13:24
Moet jij GeenStijl nog in de zoekbalk typen?
Bij mij staat die onder favorieten.

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:36

-weggejorist-

Bart_Bart | 29-02-12 | 13:34

Ik had die zooi niet eens aan staan, dus ik hoef het ook niet te wissen.

Armageddon | 29-02-12 | 13:34

Hoe kan ik zoekgeschiedenis uitzetten in Chrome ?
Volgens mij on-fokking-mogelijk.

de Bree | 29-02-12 | 13:34

@ necrosis | 29-02-12 | 13:31 |
Probeert u eens 'Lutz Jacobi gangbang'.

Wel vandaag. Nu het nog kan.

goedverstaander | 29-02-12 | 13:33

Goede tip, er stonden meer dan 20.000 zoekopdracten van mij...

Kirth Gersen | 29-02-12 | 13:33

JohnnyRep | 29-02-12 | 13:30
Dan ben je illegaal op de internets.

niet voor de hond | 29-02-12 | 13:32

@necrosis | 29-02-12 | 13:31
En wat het resultaat van Lizzy naakt?

Jeff Hawke | 29-02-12 | 13:32

Ik heb vorig jaar nog gezocht op 'Clairy Polak naakt'.
Ik kreeg als antwoord: 'Clairy Polak naakt' does not excist.....

necrosis | 29-02-12 | 13:31

En als je geen google account hebt?

JohnnyRep | 29-02-12 | 13:30

Ja geweldig, alles verwijderd ook ik zoek een slaaf, een negert, een pool etc

Heau_heau_heau | 29-02-12 | 13:30

You can remove all Web History from your Google Account at any time. While signed in to your Google Account:

Go to google.com/history.
Click Remove all web history.

However, as is common practice in the industry, and as outlined in the Google Privacy Policy, Google maintains a separate logs system for auditing purposes and to help us improve the quality of our services for users.

provocativo | 29-02-12 | 13:29

Ik heb niet eens een Google-account. Ben ook geen computerheld. Hoe moet ik die geschiedenis dan opschonen?
Een emmer water met zeep over mijn computer gooien?

Treurig varken | 29-02-12 | 13:29

Kan je nog meer uit je verleden verwijderen?

rechtvaardigerechter | 29-02-12 | 13:29

Als je privacy wil op een open net dan moet je je PC/laptop/tablet/smartphone wegpleuren, gezeik over die privacy op het internet... dat heb je toch echt allemaal zelf in de hand

DaveDH | 29-02-12 | 13:28

Ik ga niets wissen. Ik hoop dat Google mijn privacy misbruikt, zodat ik straks een miljoen kan incasseren als schadevergoeding.

Bart_Bart | 29-02-12 | 13:27

Google geeft het wel op tijd aan, zelfs via pop-ups. Hulde! Nu weet ik (en iedereen die ooit google gebuikt) dat ik Yahoo, Bing, IX moet gaan gebruiken.

Zo werkt de markt. Als je het niet eens bent met het bedrijf, neem je hun product niet af.

Greed=Good | 29-02-12 | 13:27

Nog effe en je kan niet eens meer lekker internetten. Geinig die moderne techniek en commercie.

weedo | 29-02-12 | 13:27

Jezus christus: 24,521 zoekopdrachten? Ik zou echt meer tijd aan mijn werk moeten besteden....

Saus | 29-02-12 | 13:27

@ZKH EénOog | 29-02-12 | 13:24
En misschien boeit het me ook geen reedT?

deraderendraaien | 29-02-12 | 13:27

Hoor eens, als ik op 'Naema Tahir gangbang' wil zoeken, dan zoek ik op 'Naema Tahir gangbang'. Is gewoon een kwestie van vraag zoekt aanbod.

dulcinea | 29-02-12 | 13:26

Of je surf gewoon zonder in te loggen op google.

Boyo | 29-02-12 | 13:26

Zo dat is gedaan.

Stolker | 29-02-12 | 13:26

@spanarchist | 29-02-12 | 13:20
LOL.

De 'red flags' zijn al gloeiende bij de CIA :-)

Bart_Bart | 29-02-12 | 13:25

Zoekmachine die helemaal privacy veilig is:
http://www.wieringernieuws.nl/gfx/nieuws/201006/DSC00873.jpg

c.onjo | 29-02-12 | 13:25

Het is ook echt handig maar niet heus. Ik heb maanden geleden een lekkage gehad en toen flink zitten googlen en gmailen daarover. Inmiddels is het probleem verholpen maar wat google betreft zit ik nog steeds te springen om dit onderwerp.

John Muts | 29-02-12 | 13:25

@Che_cuevara | 29-02-12 | 13:23

Kent machtswellust een bovengrens?

ZKH EénOog | 29-02-12 | 13:25

@Pasta-saus | 29-02-12 | 13:14
Ik heb niets te verbergen!
Als ik in de zoekbalk iets anders type dan 'GeenStijl', krijg ik een automagische melding of ik dat wel HEEL zeker weet!

necrosis | 29-02-12 | 13:24

@deraderendraaien | 29-02-12 | 13:21

En dat komt alleen maar, omdat ze toch al alles van je weten.

{ voelt of aluhoedje nog goed zit }

ZKH EénOog | 29-02-12 | 13:24

Hopelijk komt Google niet achter mijn zoekopdrachten voor een naked Fatima Elatik having sex with Marleen Barth and Lutz Jacobi.

O shit.

Bart_Bart | 29-02-12 | 13:24

Belangrijke vraag: worden de webgeschiedenissen van meerdere browsers bijeengebracht? Als je bijvoorbeeld in Chrome rare dingen googlet / rare sites bezoekt dat ze dat in firefox terugzien? (Terwijl je niet met beide browsers op dezelfde google account bent ingelogt dus)

de kudtkrantenjongen | 29-02-12 | 13:23

@ZKH EénOog | 29-02-12 | 13:23
Zouden ze zo diep gaan?
Nee toch.

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:23

En wie nu alles verwijdert? dat bewaren we in een aparte databank dank u

vanlinknaarrecht | 29-02-12 | 13:23

Wat is google? Ik gebruik altijd ixquick.

Flupsie | 29-02-12 | 13:23

Zowieso niet constant ingelogd zijn bij Google. Daar zorg ik wel voor, log 2x per dag in voor gmail en meer ook niet.

Harreeee | 29-02-12 | 13:23

Dat google haar gebruikers eens wat dieper gaat anaalfisten komt me wel goed uit eigenlijk. Ik begon net jeuk aan mijn huigh te krijgen...

ZKH EénOog | 29-02-12 | 13:23

En wat gaan ze dan doen met al die zoekopdrachten over pron?
Krijg je dan kortings aanbiedingen of zo?

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:22

-weggejorist-

chatboy16 | 29-02-12 | 13:22

@funkyd | 29-02-12 | 13:18
Zijn er wel maar beter...

Che_cuevara | 29-02-12 | 13:21

I have nothing to hide!

deraderendraaien | 29-02-12 | 13:21

"Hoe maak ik een bom" en "routebeschrijving Binnenhof" zojuist verwijderd, net op tijd dus.

spanarchist | 29-02-12 | 13:20

Hmm.. ik kan m'n geschiedenis niet wissen. hij zegt dat 'ie het niet bijhoudt...

Chillseeker | 29-02-12 | 13:19

Ik kan mijn geschiedenis op mijn computer wel deleten maar google slaat deze al jarenlang op. Ondermeer om spellingcorectie te verbeteren. ook zijn er moordverdachten wiens google-geschiedenis 'lijk laten verdwijnen' nog wel eens in een rechtzaak verschijnt.

Einde van de Domheid | 29-02-12 | 13:19

We hebben altijd Bing en Yahoo nog. Hopelijk kost het ze zo veel klanten dat ze er vanaf stappen.

speedy_con33 | 29-02-12 | 13:18

Als je zo'n nichefetish hebt als ik, is het juist handig dat Google meedenkt. Plaatjes van bejaarde naakte homodwergen zijn namelijk moeilijk te vinden.

niet voor de hond | 29-02-12 | 13:18

bedankt voor de tip. Is Neelie Kroes al in actie gekomen? Flinke boetes uitdelen? Ik vind de EU hier toch iets te lief in. Europa kan wel centjes gebruiken, dus ik stel voor om de eerste boete dan gewoon 1 mld euro te laten zijn, bij niet betalen verhogen met 10 mld.

deluiegriek | 29-02-12 | 13:18

Zjn er goede alternatieven voor Google search?

funkyd | 29-02-12 | 13:18

Verwijderd. Bedankt voor den tip.

EllaRouvoet | 29-02-12 | 13:15

"Maar ik heb niks te verbergen"-huilers in 1,2,3...

Pasta-saus | 29-02-12 | 13:14

privacymodus + tor is niet meer voldoende?

vagehond | 29-02-12 | 13:13

Zoals "vroeger" maar weer altavista gebuiken dan maar...

c.onjo | 29-02-12 | 13:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken