Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Tom probeert jarige PvdA te feliciteren

120209_pvda01534.jpg De PvdA is jarig vandaag. Sportief als hij is, ging Tom Staal (via het pompstation) even langs bij het partijbureau aan de Amsterdamse grachtengordel. 66 jaar intern de baantjes verdelen die nodig zijn om Nederland te kunnen besturen én daarbij allerlei regels in je eigen voordeel ombuigen om meer bonussen en buitenhuizen te kunnen scoren, of om gewoon zelf niet tussen het plebs te hoeven wonen: het kan. Anno 2012 met dank aan het goeiige sociaal-democratische imago dat partijvoorzitter Hans 'Ik heb vertrouwen in Job' Spekman uitdraagt. Maar Hans is tevens, via de non-verbale communicatie van zijn garderobe, het levende bewijs dat PvdA-ideaal ook wel een beetje áfgedragen is. Slechts 1 jaar van de naar 67 op te rekken pensioenleeftijd verwijderd, blijkt de rozenpartij vooral een wat teruggetrokken bestaan achter de gesloten deuren van het kapitale grachtengordelkantoor te leiden. Ver weg van onze Tom en zijn allerbeste bedoelingen. BLOEMETJE?

Reaguursels

Inloggen

de pvda heeft de eeuwige neiging om problemen met buitenlanders te ontkennen en te negeren zie nu weer de kritiek op het initiatief van het pvv meldpunt oost-europa.. dit gebeurde al 25 jaar geleden; er zaten destijds al meer allochtonen in gevangenissen dan autochtonen. we mochten het er niet over hebben op de sociale academie want e.e.a. had een oorzaak, het kwam o.a. door de onrechtvaardige samenleving. het socialisme zou de oplossing zijn en iedereen zou het dan beter krijgen. inmiddels heeft iedereen de mogelijkheid iets van zijn/haar leven te maken maar bij links is er om voor hun moverende redenen niets verandert in de denkbeelden over deze problematiek. ze blijven volhouden dat het discriminatoir is om kritiek te uiten op die zielige buitenlanders en nu worden ze geholpen door n.b. werkgevers voorzitter wientjes die, omdat hij moverende redenen heeft waarschijnlijk uitbuitende, ook problemen met oost-europeanen ontkent.

van lith de jeude | 10-02-12 | 16:08

@ Hölzenbein
Kristus nog an toe, moeten we nu ook al doen aan uitleg van Grammatica voor simpele zieltjes die niet verder komen dan een basisschool ??

@ Hölzenbein | 10-02-12 | 01:05 | + -2 -
"Wat dan jij denkt toch alles te weten met je Hölzernen kopf."
.
Zoals jezelf jezelf al aangaf (hoe simpel kun je zijn) is dus "hölzern" Hergestellt oder aus Holz.
Hier wordt dus enige kennis verondersteld van Duitsche Grammatica (die jij blijkbaar ook al niet hebt, O wonder) het is zo'n beetje hier nog eens na te lezen; translate.google.nl/translate?hl=nl&am...
duits.skynetblogs.be/archive/2005/12/0...
.
Maar jij lijkt mij iemand wiens intellectuele vermogens schromelijk te kort schieten om ook maar de simpelste uitleg te kunnen begrijpen.
Als men zegt dat je met mes en vork kunt eten en je hebt geen flauw idee wat dan een mes en een vork is, laat staan wat je ermee kunt doen is dit dus een zinloze expeditie.
.
En pats, weer een keer op je nummer gezet *proest* het is zo simpel als taking candy from a baby.

said_fred | 10-02-12 | 14:31

Wat is die Spekman een zuurpruim. Niet mijn type zo'n betweter en drammer. Bhh

denoorman | 10-02-12 | 11:51

Is ook de enige partij die niet antwoordt als je een mailtje stuurt.

who cares | 10-02-12 | 10:31

Toch vind ik die Hans Spekman zeker geen kwaaie kerel. Tussen al die graaiende regentjes, incompetente burgemeesters en excuusmoslims met dubbele agenda is het een verademing om zo'n sympathieke vriendelijke vent te zien. Jammer alleen dat zijn partij niet meer te redden valt.

The Green*Machine | 10-02-12 | 10:27

Stormageddon | 09-02-12 | 23:58 |
Ik verdacht Hans in zijn uiterst socialistische verschijning geen tijd te hebben voor al deze baantjes onzin. Ongelofelijk hoe die rooie tentakels zich verspreiden.

lanexxx | 10-02-12 | 10:10

Kroketten en soep? Ik had op z'n minst champagne en kaviaar verwacht..

CYFAWS | 10-02-12 | 09:39

O ja, staat die woning van Roel de Wit nog te koop?

Musset | 10-02-12 | 09:35

Elke zwerver zou zich plaatsvervangend schamen als hij in de buurt van vies-peuk Spekman zou worden gesignaleerd en er hard van doorgaan. Ik vind het een compliment voor Staal waard, al die ongure, schimmige en angstige pvda'ers te benaderen. Voor je het weet slaat hun agressiviteit om in meppen. Tom, ik hoop dat je daarna lekker dronken bent geworden om je lijf te desinfecteren.

Musset | 10-02-12 | 09:32

Hans Spekman heeft mooi wel een 'Stone Island' jas aan.

der Schmutz | 10-02-12 | 09:26

Welja, gaan we wat over nicks zeuren?

Hölzenbein | 10-02-12 | 09:08

@Sorry, geen dienst | 10-02-12 | 08:48
Dat pand huren ze waarschijnlijk goedkoop, van een vriendje uit eigen kring.
In ruil daarvoor, zal de verhuurder wel enkele privileges hebben gekregen.
*iets mompelt over "you scratch my back....*

necrosis | 10-02-12 | 08:55

Een arbeiderspartij zijn en dan een hoofdkantoor hebben aan de Grachtengordel? Hoe fout kun je als partij zijn?

Sorry, geen dienst | 10-02-12 | 08:48

@Teun van het Tuinpad | 10-02-12 | 08:36
*grinnikT*

necrosis | 10-02-12 | 08:43

Welja, soep en kroketten. Doe maar ruig van belastinggeld. Bij de PvdA vieren ze de opening van een envelop nog. En wat een kantoor hebben ze. Ben benieuwd hoeveel bijstandsmoeders daar goed van zouden kunnen leven per maand.

Tommygunner | 10-02-12 | 08:42

necrosis | 10-02-12 | 08:33
Heeft tie een goede dan ?

Teun van het Tuinpad | 10-02-12 | 08:36

@rara | 10-02-12 | 08:29
Zolang je maar niet tegen de verkeerde (Hölzen)enkel aanpist....

necrosis | 10-02-12 | 08:33

@eerstneukendanpraten | 10-02-12 | 08:20
Een beetje zeuren over nicks is best wel leuk, soms.

rara | 10-02-12 | 08:29

@Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-12 | 08:19
Hij zei zelf: het is Hölz.

rara | 10-02-12 | 08:26

Discriminatie in elke vorm is verboden in Nederland.
Dus ook discriminatie op basis van status, afkomst, opleiding, inkomen en rijkdom.

De PvdA discrimineert inwoners door één bevolkingsgroep veel zwaarder te belasten en de andere bevolkingsgroep te subsidiëren. Ze polariseren de samenleving door deze twee groepen tegen elkaar op te zetten.

Ik ga maar eens aangifte doen.

ZDEV | 10-02-12 | 08:26

@ rara

Het is maar een nick en rara was nu ook geen fijne club...

eerstneukendanpraten | 10-02-12 | 08:20

@rara | 10-02-12 | 08:14
Google dan meteen "Hölzenbein."

Dmitri Dmitrievitsj | 10-02-12 | 08:19

En verder ben ik van mening dat Storma van zijn Zwitsal af moet...

eerstneukendanpraten | 10-02-12 | 07:57

Wat een stelletje zuurpruimen LOL!

yamahaha | 10-02-12 | 07:56

En vrijmibo natuurlijk, iemand nog geneuqt gisteren?

eerstneukendanpraten | 10-02-12 | 07:56

Oh God, het is weer vrijdag, Bandirah...........

eerstneukendanpraten | 10-02-12 | 07:55

Goddomme, ik dacht echt eerst even dat het zanger Rinus was....

eerstneukendanpraten | 10-02-12 | 07:51

Het ergste is nog dat het de PvdAers geen ene fuck kan schelen wat de gemeenschap van hen denkt. Ze gaan gewoon door met zakken vullen. En wordt er 1 gepakt? Niks aan de hand, collateral damage. Op naar het volgende bijbaantje. Spuug-schijtziek van die gasten. En wat betreft mijn politieke kleur: ik word ziek van álle politici, links, rechts, midden. Bahbah

pretparkdrievliet | 10-02-12 | 07:31

Het socialisme moet verboten worden!

zeefert | 10-02-12 | 07:18

Het valt me op dat Hans slechts gekleed in een rood shirt en een dunne trui in de vrieskou een peukie aan 't roken is. Zou die het niet koud hebbon?
Nee joh, die Hans heeft aardig wat spek, man!

Ghe.

Ashtrey | 10-02-12 | 06:06

Stormageddon | 10-02-12 | 00:50

Het is niet dat de wereld er een bout minder om laat of dat het mij een ruk interesseert maar toch vind ik je “bijdrage” aan het debat best aandoenlijk.

CDA: 65.905 leden
PvdA: 55.549 leden
SP: 46.308 leden
VVD: 37.942 leden
SGP: 27.687 leden
GroenLinks: 27.472 leden
CU: 25.480 leden
D'66: 21.599 leden
PvdD: 11.610 leden

PVV: 1 lid

Was het teveel moeite om het even in de juiste volgorde te plempen?

boeglul | 10-02-12 | 04:18

@Stormageddon | 10-02-12 | 02:11

Zou de wereld veranderen als de PVV leden had?

boeglul | 10-02-12 | 03:18

Nu eerst: de nieuwste Big Bang Theory, zojuist online gekomen.

= out.

Stormageddon | 10-02-12 | 03:05

@Stormageddon | 10-02-12 | 02:55
+s. Instellingen.

Noot terzijde: Het is toch wonderlijk hoeveel mensen bestaande structuren veelal als vanzelfsprekend accepteren en ook nog als de enige mogelijke organisatievorm zien en niet over de mentale flexibiliteit beschikken om daar vraagtekens bij te zetten. Dat je het tijdelijk moet accepteren in de dagelijkse praktijk als je zelf of een familielid hulp of zorg behoeft, betekent toch nog niet dat je geen kritiek kan hebben op de wijze van organisatie en dat als vanzelfsprekend moet accepteren?
Er is nog een boel werk te verzetten in dat opzicht.
*zucht*

Stormageddon | 10-02-12 | 03:03

Arme jongen en arme club....

Jammer voor jou dat net te zien is hoe je die roos weg pleurt als je de deur "veilig" sluit voor de mensen van buiten..

Waarom het niet zo goed gaat met de PVDA aan de gracht ?

Heb echt geen idee....

pfff

Ewout van Dijck | 10-02-12 | 03:02

@de grote Anti | 10-02-12 | 02:28
De stap van instellingen naar ambtenaren neem je even te snel. Ja, zorg heeft intellingen nodig, maar ambtenaren? Welnee. Zorg heeft verplegers (m/v) nodig. Het is nu georganiseerd door de overheid, dat is een historische toevalligheid, dat zegt niet dat de overheid daar de geëigende instantie voor is, laat staan de enig mogelijke. Jij hebt nogal last van vanzelfsprekendheden die helemaal geen vanzelfsprekendheden zijn.

Stormageddon | 10-02-12 | 02:55

@Niemands Knegt | 10-02-12 | 02:21
Ik maak het op lokaal niveau tweewekelijks mee. Het zijn allemaal aardige mensen, die raadsleden alhier, en ook bij de uitvoerende instanties gaat het hier best goed, dus ik heb niet zoveel klachten over het lokaal bestuur, maar het niveau van de dames en heren is over het algemeen bedroevend.

Het voordeel van een kleinere plattelandsgemeente is dan nog dat de lijntjes kort zijn, dat mensen elkaar veelal wel kennen en dat maakt het allemaal wat eenvoudiger, maar wat wel opvalt is dat je dus overal en altijd dezelfde mensen in het uitvoerend bestuur en in de politieke partijen tegenkomt. Het is eigenlijk bij twee fracties in de gemeenteraad hier niet het geval, en dat is bij de VVD (maar dat is toeval, dat was ook wel eens anders) en bij Gemeentebelangen. Daar zitten alleen mensen van buiten het openbaar bestuur.

Op lokaal niveau valt er (gelukkig) ook niet zoveel te graaien, met name in kleinere gemeentes niet, dus dan krijg je tenminste nog mensen die het niet (alleen) om het geld te doen is. Maar ook op microniveau zie je een kwalijke invloed van landelijke politieke partijen. Het valt in mijn gemeente gelukkig nog wel een beetje mee, maar een niveautje hoger in de provincie is het één en al landelijk politiek gekonkel en het verdelen van grote subsidiepotten aan partijgenoten. Bedroevend.

Stormageddon | 10-02-12 | 02:45

maxima @ 3:00 ?
Ik vind die tom staal trouwens geen talent.
Rutger was veeeeeeeeeel beter.

hermpie | 10-02-12 | 02:31

@Stormageddon | 10-02-12 | 02:11
Weet je.. mag ik 'je' zeggen? wat het grappige is.
Al die zieke mensen en idioten in deze maatschappij kun je niet genezen vanuit je luie stoel.En bejaarden met een bruine streep op hun rug.Daar heb je instellingen en ambtenaren voor nodig.Oja,en organisaties.

Het is zeg maar als een ketting,als een schakeltje het begeeft dan breekt de ketting.
*crackpijp flambeert*

de grote Anti | 10-02-12 | 02:28

@Stormageddon | 10-02-12 | 02:11 |
Laat het 50% zijn; ik heb het op plaatselijk en provinciaals niveau aan den lijve meegemaakt: het niveau is zo ontzettend laag, werkelijk schrikbarend.

Niemands Knegt | 10-02-12 | 02:21

De PVDA is zo levend als het maar zijn kan.

Dat moet haast wel met zo,n topic en zoveel reactie's !

herodus | 10-02-12 | 02:16

@Niemands Knegt | 10-02-12 | 01:55
Zo ziek is het inderdaad. Klopt volkomen. De sleutelposities van bestuurlijk Nederland zijn van klein tot groot verdeeld over de partijen. Dat gaat van gemeentelijke instellingen en ZBO's tot landelijke organisaties, ministeries en landelijke ZBO's.

Overigens denk ik dat je het aantal actieve leden te laag inschat. Een lidmaatschap van een politieke partij betekent tegenwoordig vaak dat je ook actief bent, al is het op een laag niveau. Er zijn immers nogal wat gemeenteraadsleden, veelal met een steunfractie en veel partijleden hebben een baan bij een bestuursorganisatie, al is het baliemedewerker bij een WMO-loket. Ik vermoed dat het overgrote deel van de leden van politieke partijen een baan in (semi-)overheidsdienst hebben. Van hoog tot laag is bestuurlijk Nederland in de greep van deze criminele organisaties.

Stormageddon | 10-02-12 | 02:11

@Stormageddon | 10-02-12 | 00:50 |
PvdA, CDA, VVD en D66 hebben samen slechts 180.995 leden, iets meer dan één procent van de Nederlandse bevolking. Daarvan zijn over het algemeen slechts zo'n tien procent van de leden van die partijen ook echt politiek actief en dus eventueel benoembaar. Uit dit uiterst kleine potentieel moet dus gevist worden voor politiek gerelateerde functies als minister, staatssecretaris, commissaris van de koningin, burgemeester.
Deze uiterst kleine elite maakt het eigenlijk nog bonter: ook functionarissen die formeel juist onafhankelijk van de politiek moeten zijn, worden strikt volgens partijlijnen gedistribueerd. Alle topambtenaren op de ministeries zijn bijvoorbeeld keurig verdeeld over de vier grote partijen. Dat geldt ook voor formeel onafhankelijke controleurs zoals de Algemene Rekenkamer en de Autoriteit Financiële Markten. Belangrijke adviesorganen zoals de Raad van State, de Sociaal Economische Raad, de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid, het Centraal Planbureau en het Ruimtelijk Planbureau zijn ook verdeeld over de vier partijen. Dan zijn er natuurlijk nog de zorg, de omroepen, het 'onderwijsveld' en de sociale zekerheid. In al deze sectoren is dus 99 procent van de Nederlanders vrijwel kansloos als het gaat om een belangrijke publieke benoeming.
Ziek.

Niemands Knegt | 10-02-12 | 01:55

@de grote Anti | 10-02-12 | 01:41
Dat veronderstelt dat je meent dat er een staat nodig is. Dat er een noodzaak is voor het hebben van een staat en landelijke bestuursorganen. Daar valt wel het één en ander op af te dingen. Afgezien daarvan is een landelijk bestuur (als je al veronderstelt dat zoiets nodig is) niet afhankelijk van politieke partijen. Je kan een bestuur ook zonder partijen inrichten. Beter zelfs.

Bovendien geldt de First Amendment niet buiten de Verenigde Staten. In Europa hebben we weliswaar soortgelijk principes in de meeste grondwetten, maar met een boel haken en ogen.

Stormageddon | 10-02-12 | 01:54

@Stormageddon | 10-02-12 | 01:31
Het ligt allemaal erg ingewikkeld,maar in principe heeft een land een bestuur nodig.Wij kunnen wel denken dat elk dorpje of stad haar eigen shidt regelt maar dat werkt dus niet meer sinds de globalisering.

Maar iedereen met een stel hersens weet inmiddels dat de First Amendment voor elke rechtgeaarde burger van toepassing is.. Dus dont sweat it.Er gebeurt een hoop waar wij niet van weten,en dat is misschien maar beter zo.

de grote Anti | 10-02-12 | 01:41

@drs.Nee | 10-02-12 | 01:28
Het zijn cijfers van 2011. Verder kan me de interne aangelegenheden van politieke partijen weinig tot niets schelen. Van mij mogen ze allemaal verboden worden omdat ik ze beschouw als criminele organisaties.

Stormageddon | 10-02-12 | 01:31

@Stormageddon | 10-02-12 | 00:50
SP verliest zo'n 2000 leden per jaar die weigeren contributie te betalen.

drs.Nee | 10-02-12 | 01:28

*schiet glock17 leeg op jukebox*

de grote Anti | 10-02-12 | 01:27

@Stormageddon | 10-02-12 | 00:43
Het is meer regel dan uitzondering dat ex-politici als directeur worden geparkeerd bij een gesubsidieerde instantie of theater dat met miljoenen wordt gesubsidieerd.

drs.Nee | 10-02-12 | 01:16

@Hölzenbein | 10-02-12 | 01:10

Ik doe niet aan dat kuddo gedoe maar je wenste pius welterusten, dat moet te denken geven:-)

neemjemoederindemali | 10-02-12 | 01:16

@Hölzenbein | 10-02-12 | 01:10
Hehehehehe.
Win je nog eens. Zo kun je het ook zien.

miko | 10-02-12 | 01:14

@Stormageddon | 10-02-12 | 00:50
Nu ,we worden geregeerd door 10.000 vind ik nog weinig.
LOL @ pvv

@pius | 10-02-12 | 01:00
Ons, he and his little friend.
www.youtube.com/watch?v=DLvIFRNbqOs

miko | 10-02-12 | 01:12

Ik wens iemand welterusten en ik krijg een minkudo?? WTF? Misselijk klootjesvolk.

Hölzenbein | 10-02-12 | 01:10

said_fred | 10-02-12 | 00:59
"Kom op joh, deel je onmetelijke wijsheid met ons."

Wat dan jij denkt toch alles te weten met je Hölzernen kopf.

Hölzenbein | 10-02-12 | 01:05

pius | 10-02-12 | 01:00
Trusten. Ik ook. Aufwiedersehen.

Hölzenbein | 10-02-12 | 01:03

Een echte arbeider viert zijn verjaardag met 100% zelfgemaakte haram premium kwaliteits snert, Spekman ziet er uit alsof hij die Unox waterzooi nog te hoogculinair vindt. Volgens mij is palliatieve zorg het best voor de PVDA. www.nis-stervensbegeleiding.nl/

neemjemoederindemali | 10-02-12 | 01:02

said_fred | 10-02-12 | 00:59
Holz hat nur eine bedeutung, maa het is Hölz. Moeilijk hè. Ja zo veel hersencelletjes zullen er wel niet zijn om het te begrijpen. En inderdaad wat de neuk 'ons'? Vuile socialist!

Hölzenbein | 10-02-12 | 01:02

@ pius | 10-02-12 | 00:51 | + 0 -
Sometimes you have to be cruel to be kind.
Geldt dus voor steuntrekkers/allochtonen etc etc.
Maar tot laters, heb nog een afspraak met mijn bed vannacht.

said_fred | 10-02-12 | 01:01

Ik ga slapen. Doei.

pius | 10-02-12 | 01:00

@said_fred | 10-02-12 | 00:59

Wat nou ons. Ben je een socialist of zo.

Fred.

pius | 10-02-12 | 01:00

@ Hölzenbein | 10-02-12 | 00:47 | + 0 -
Okayy, wat hebben we nog dan als synoniem ??
Behalve dan een achternaam van een voetballert.
"Holz hat nur eine bedeutung" volgens het woordenboek.
Kom op joh, deel je onmetelijke wijsheid met ons.

said_fred | 10-02-12 | 00:59

@said_fred | 10-02-12 | 00:48

Fred. Zie je niet hoe mild ik ben. Ik behandel jou zoals een PVDA-er een werkloze behandeld.

Daar kan je best een beetje respect voor opbrengen.

pius | 10-02-12 | 00:51

@miko | 10-02-12 | 00:41
PvdA: 55.549 leden
CDA: 65.905 leden
VVD: 37.942 leden
D'66: 21.599 leden
GroenLinks: 27.472 leden
SP: 46.308 leden
PvdD: 11.610 leden
CU: 25.480 leden
SGP: 27.687 leden
PVV: 1 lid

Stormageddon | 10-02-12 | 00:50

said_fred | 10-02-12 | 00:48
Jij kan niet lezen. Waarvan bewijs op Hölzenbein | 10-02-12 | 00:47

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:50

@ pius | 10-02-12 | 00:45 | + 0 -
Welja Pius, serieus kan niet is te veel lezen en te ingewikkeld.
Lollige opmerkingen naar Houten been v 1.0000,0 kan ook niet ??
Misschien een keer een slok van de drank/je LSD/ je pillen nemen om het allemaal nog weer te kunnen relativeren en je demons weer eronder te houden ??

said_fred | 10-02-12 | 00:48

@miko | 10-02-12 | 00:46

Had gekund ja. Maar jij weet wel beter.

pius | 10-02-12 | 00:47

said_fred | 10-02-12 | 00:44
Over lezie lezie gesproken, dus volgens jou is Hölzern hetzelfde als Hölzen? Jonge blijf toch van die rotzooi af.

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:47


Ok Fred. Nu ben ik het zat.

*Polen-meldpunt belt en alcoholmisbruik melden gaat*

pius | 10-02-12 | 00:46

@Hölzenbein | 10-02-12 | 00:44
Zomaar wat.Had hem over iedereen kunnen maken.Over pius bijvoorbeeld.
Even ijs pakken

miko | 10-02-12 | 00:46

Ik vind die Stom Taal niet sterk, maar de PvdA is helemaal humorloos zwak.

dhr v Puffelen | 10-02-12 | 00:45

@said_fred | 10-02-12 | 00:39

Fred. Alsjeblieft. Het is laat.

pius | 10-02-12 | 00:45

@ Hölzenbein | 10-02-12 | 00:39 | + 0 -
ROFLOL, gut, ik blijf er nog in.
.
www.google.nl/search?source=ig&hl=...
.
Beetje lezie, lezie doen misschien, houten been ??

said_fred | 10-02-12 | 00:44

miko | 10-02-12 | 00:43
Whot?

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:44

@drs.Nee | 10-02-12 | 00:35
Dat is een bekend fenomeen, ook buiten de politiek. Ik heb ook niks tegen netwerken an sich, maar ik heb wel iets tegen het onderling verdelen van gesubsidieerde overheidsbaantjes op basis van niks meer dan een partijlidmaatschap en het vervullen van een vertegenwoordigende functie in het openbaar bestuur. Dat creëert een bestuurlijk elite en een kloof tussen burger en bestuur, tussen kiezer en politiek. Een burger komt niet in aanmerking voor een functie als toezichthouder omdat het geen (ex-)politicus is en geen partijconnecties heeft, terwijl hij/zij wellicht vakinhoudelijk veel meer expertise meebrengt. Dat is kwalijk. Daarmee degradeer je vaklieden en burgers met verstand van zaken en een netwerk buiten de politiek en zonder partijkaart tot tweederangsburgers en sluit je ze buiten het openbaar bestuur.

Stormageddon | 10-02-12 | 00:43

@zoalshetis | 10-02-12 | 00:29
Hij is een autotoon automatisch hetzelfde toontje.

miko | 10-02-12 | 00:43

@Stormageddon | 10-02-12 | 00:20
Maar vooral de caribische eilanden op hun vingers tikken voor hetzelfde vergrijp terwijl het op die kudT eilandjes zowat onmogelijk is.Maar hoeveel leden hebben de partijen tegenwoordig?Enkele honderden? Zegt dat daar 15% zich met het bestuur bezig houd.Doe dat maal CDA VVD GL en D66 en het land word bestuurd en verdeeld door 1000+ mensen.Zit ik dan goed Storm?

miko | 10-02-12 | 00:41

said_fred | 10-02-12 | 00:37
Hölz is niet de vertaling van hout. Maar dat zijn dingen die jij niet begrijpt. Je begrijpt zo veel niet..

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:39

@ Hölzenbein | 10-02-12 | 00:34 | + 0 -
Kun je "Pius" niet beter "houten been v. 1.9972" noemen

said_fred | 10-02-12 | 00:39

zoalshetis | 10-02-12 | 00:35
Al eens gehoord van interpunctie? Als je het hebt over "wordt je", het was geen persoonlijkheidsvorm, dus ook als je er jij van kan maken is het dan nog steeds wordt. Maar ben je taalnazi of wat kom je eigenlijk hier doen?

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:38

@ pius | 10-02-12 | 00:27 | + 0 -
Ik heb ook eens je eigenste tegeltjes in dit draadje eens "gelezen" Beetje Houten been nummer 2 leek het mij toe.
Enkel gedachtenloze opmerkingtjes, beetje als doodles op een stukkie papier.
Weer over LSD/drank/pillen, Ikke nie snappie nie en de rest.

said_fred | 10-02-12 | 00:37

@Stormageddon | 09-02-12 | 23:58
Politiek publiek geheim:
Hoe meer connecties je opbouwt hoe meer kans en lobbyen voor een vet betaald jobje na de politiek.

drs.Nee | 10-02-12 | 00:35

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:33 | + 0 -
je ziet je eigen dt fouten niet? lijkt me elementair. en nee hoofdletters hoeven niet meer sinds het manifest 203009 uit 1978.

zoalshetis | 10-02-12 | 00:35

said_fred | 10-02-12 | 00:29
Wordt eerst eens nuchter of ga naar een afkickkliniek. Misschien begrijpen mensen dan wat je schrijft.

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:34

zoalshetis | 10-02-12 | 00:29
Waar staan de fouten dan. Ontdek al twee fouten in jouw tegel... Ben je een Pool?

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:33

@zoalshetis | 10-02-12 | 00:29
Het is een Limburger. Daar is een meldpunt voor, hoorde ik vanavond.
meldpuntlimburgers.nl/

Stormageddon | 10-02-12 | 00:32

@Stormageddon | 10-02-12 | 00:31

LOL@metafoor. Is goed. Ik ben benieuwd;)

pius | 10-02-12 | 00:31

@pius | 10-02-12 | 00:25
Daar heb ik wel een antwoord op, maar daar wacht ik nog even mee. Laat dit eerst maar even bezinken. Niet bij jou, jij snapt het wel, maar de hele goegemeente. Het is verstandiger om eerst veel en vaak uit te leggen waar de schoen wringt en waarom voordat je adviseert dat slippers makkelijker en pijnlozer zijn.

Stormageddon | 10-02-12 | 00:31

@ Hölzenbein | 10-02-12 | 00:20 | + 0 -
Ja toevallig wel. Beetje sneu misschien voor een trollend leeghoofd.
"die zinnen van jou" deed me ook eerder denken aan niveautje groep 3/4. Dat dan weer wel.
Van Kooten en de Bie hadden er pas nog een sketch van.
Je kunt koeien ook geen wiskunde leren. Waarom ook ??

said_fred | 10-02-12 | 00:29

@zoalshetis | 10-02-12 | 00:29

Nee hij niet. Ik wel. Problemen mee?

pius | 10-02-12 | 00:29

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:12 | + 0 -
Jammer dat je nederlands zo klote ist. Ouwe pvda-er. Of ben je toevallig een allochtoon?

zoalshetis | 10-02-12 | 00:29

@said_fred | 10-02-12 | 00:24

Luister Fred. Allemaal leuk en aardig natuurlijk maar ook dit comment is ongeveer net zo logisch als democratie in Syrie. Zit jij te zuipen of zo?

pius | 10-02-12 | 00:27

@Stormageddon | 10-02-12 | 00:20

Logica. Maar wat is het alternatief. Dat vraag ik me af.

pius | 10-02-12 | 00:25

@ pius | 10-02-12 | 00:19 | + 0 -
Tsja, daar kun je enkel zelf wat aan doen.
De Partei van de Afgunst probeert al sinds de invoering van de "Mammoetwet" de vertrapte arbeiderts te verheffen.
Dus beetje jammer dan weer als het in jouw geval voor hun dan weer paarlen voor de zwijnen was.
Ik doelde er ook op dat het je een beetje verdiepen in het onderwerp tevens een referentiekader schept waardoor je de correlaties beter ziet en dus opmerkt.

said_fred | 10-02-12 | 00:24

@pius | 10-02-12 | 00:09
Je kunt alleen maar de conclusie trekken dat het kamerlidmaatschap geen volledige baan is, dat je dat dus blijkbaar parttime kan doen, als je zoveel tijd overhoudt voor nevenfuncties.

En dat komt voor een deel doordat fracties heel veel geld krijgen voor fractiemedewerkers die alles lezen en voorbereiden (en hoe groter de fractie, hoe meer geld, en dus hoe meer medewerkers - het zou eigenlijk andersom moeten zijn, de kleinste fracties kunnen nooit dezelfde hoeveelheid manuren betalen voor de voorbereiding van debatten).

Het hele systeem is verrot. En die Spekman heeft al die nevenfuncties niet gekregen omdat hij zo'n puik stukje kan lassen en ooit een goede verhuizer was - hetgeen dus ongeveer zijn niveau is.
Daar is niks mis mee, begrijp me goed, maar met alleen dát CV krijg je die nevenfuncties nooit. Alleen het kamerlidmaatschap en de partijkaart zorgen daarvoor. Dan pas je in "het profiel" voor dergelijke functies. Contacten in het Haagse, bestuurlijke ervaring etc. En uiteraard omdat die Stichtingen, corporaties en instanties ook allemaal bestuurd worden door (veelal) partijgenoten.

Zo werkt het in dit land. Nepotisme en cliëntisme zijn de belangrijkste pijlers van het succes van partijpolitici. Het is bij de PvdA heel erg (en bij het CDA ook) maar het geldt voor alle partijen in meer of mindere mate.

En dan vinden sommigen het raar dat ik tegen politieke partijen ben.

Stormageddon | 10-02-12 | 00:20

said_fred | 10-02-12 | 00:18
Nee die zinnen van jouw hier boven daar trek je enorme zalen mee vol. Sjonge jonge.

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:20

@reageerbuis | 09-02-12 | 23:20
Wie was de goeie dan, qua omleggen?

nuckin*futs | 10-02-12 | 00:20

@said_fred | 10-02-12 | 00:16

Dat zal allemaal best. Maar ik snap net zoveel van je stuk als van Soedanese architectuur uit de middeleeuwen.

pius | 10-02-12 | 00:19

@ Hölzenbein | 10-02-12 | 00:14 | + 0 -
Besta jij echt of ben je zo'n troll kompoeter ?? die standaard zinnetjes er in kegelt die niet noodzakerlijkerwijs ergens op hoeven te slaan.

said_fred | 10-02-12 | 00:18

@ pius | 10-02-12 | 00:12 | + 0 -
Ja Pius, had je alle artikelen maar eens moeten lezen/bekijken die er aan kleven en aanverwant zijn.
In artikel zijn er al een aantal genoemd, Elsevier en de rest hebben ook nog een lading artikelen aangaande dit onderwerp die het dus verder uitdiepen en nuanceren.
Je beetje verdiepen in het onderwerp heet het ook wel.

said_fred | 10-02-12 | 00:16

said_fred | 10-02-12 | 00:06
Jij snuift ook slecht spul zeg.

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:14

@said_fred | 10-02-12 | 00:06

Waar heb jij het over?

pius | 10-02-12 | 00:12

Santac | 10-02-12 | 00:01
'gratis' OV is goed voor de Nederlandse concurrentiepositie? Heb jij het nieuws nog gevolgd de afgelopen week?

harry pikkel | 10-02-12 | 00:12

Wees blij dat ze bij de PvdA nog relatief vriendelijk zijn. Bij de PVV wordt je meteen door een doorgesnoven gorilla aan de kant gesnoven, eh... geschoven.

Hölzenbein | 10-02-12 | 00:12

Stormageddon | 10-02-12 | 00:06
Sterker nog: gratis ov is per definitie onmogelijk. Tenzij de NS een perpetuum mobile uitvindt.

harry pikkel | 10-02-12 | 00:10

@Stormageddon | 09-02-12 | 23:58
En als hij morgen sterft en zijn plaats word niet ingenomen kunnen al die clubjes gewoon door draaien

miko | 10-02-12 | 00:10

@Stormageddon | 09-02-12 | 23:58

Jezus. Krijgen die mensen meer uren per dag of zo. Dit is wel even schrikken in alle eerlijkheid. Zou het ijdelheid zijn of geld. Of een combinatie?

Als je alles wilt doen doe je uiteindelijk niets.

pius | 10-02-12 | 00:09

@Santac | 10-02-12 | 00:01
Gratis OV? Que?! Je laten vervoeren is een recht? Waarom dan niet meteen gratis taxi's voor iedereen? Dan kun je tenminste van een plek waar je bent naar een plek waar je naar toe wilt op een tijd je die je schikt.
Iedereen heeft het recht op vrije verplaatsing, maar dan wel op eigen kosten. Je kan vrij en gratis lopen. Je kan ook fiets kopen. Niks aan de hand. Gratis OV... Bespottelijk idee. Zelfs in de communistische Sovjet Unie gingen ze niet zover.

Stormageddon | 10-02-12 | 00:06

Iets wat we altijd al geweten hebben maar wat dus zorgvuldig onder de hoed wordt gehouden.
Het baantjescaroussel van "ons soort (Über) Menschen", de schaamteloze, schofterige zelfverrijking. Vervolgens ook het grandioos falen door totale incompetentie, onverschilligheid, blind en doof voor de werkelijkheid, totale tunnelvisie, enkel en vooral goed voor jezelf zorgen, de ander kan lekker doodvallen. Integriteit, moraal, fatsoen en de rest kun je vergeten.
Soepsidies geven aan instanties waar men zelf ook persoonlijk bij is betrokken en waar dus ook geen controle op is, men heeft gewoon Card Blanche.
Ook nog eens de wijkjes die ambtenaren voor zichzelf lieten bouwen in de grote steden om "onder ons soort mensen" te zijn en dat dus in de jaren '60 dus al.
Hun voorkennis gebruiken om panden te kopen en later voor veel meer dus te kunnen verkopen.
Het is één grote beerput waar men enkel nog maar een puntje van het gordijn heeft opgelicht. Of waar men enkel nog maar boven het putdeksel heeft gestaan en de stank die opstijgt doet vermoeden hoeveel dikke stront er onder schuil gaat.
.
Wanneer raakt de Shit een keer de Fan ??
.
Waarom wilde men zo graag de "Leefbare partijen" buiten houden in de steden ??
Men ging nog zo ver dat een premierskandidaat vermoord moest worden nota bene op het mediaterrein in Hilversum waar stomtoevallig op dat moment een Volkert van der Graaf met matties hem stond op te wachten. Hij wist natuurlijk helemaal niet dat ie daar was natuurlijk.
Zat de text te lezen van "das Lied der Partei" en zeker bepaalde fragmenten geven wel aan hoe de vlag erbij hangt.
.
"Die Partei, die Partei, die hat immer Recht!
Und, Genossen, es bleibe dabei;
Denn wer kämpft für das Recht,
Der hat immer recht.
Gegen Lüge und Ausbeuterei.
Der das Leben beleidigt,
Ist dumm oder schlecht.
Wer die Menschheit verteidigt,
Hat immer recht.
So, aus Leninschem Geist,
Wächst, von Stalin geschweißt,
Die Partei - die Partei - die Partei."
.
Bijzonder wrang is dan wel;
"Zählt denn noch Schmerz und Beschwerde,
wenn uns das Gute gelingt.
Wenn man den Ärmsten der Erde,
Freiheit und Frieden erzwingt."
.
En dat dus in een Deutsche Demokratische Republik waar zelfschiet installaties staan aan de grens die alles rücksichtslos neer maaien als je probeert die "Demokratische Republik" wenste te verlaten.
www.hdg.de/lemo/html/dokumente/JahreDe...
.

said_fred | 10-02-12 | 00:06

@miko | 09-02-12 | 23:58 | + 0 -
Cultuur op eigen benen laten staan. Gratis OV, iedereen heeft het recht zich vrij te kunnen verplaatsen. Daarnaast is het erg goed voor de Nederlandse concurrentiepositie. Veel beter dan al die andere regeltjes om bedrijven hier heen te laten komen.

Santac | 10-02-12 | 00:01

@Santac | 09-02-12 | 23:53
Yep. Geen steun aan reli scholen. stoppen met allerlei acties in de verwegistannen.Minder regels wat betreft import en export.Koningshuis afschaffen en anders beperken tot enkel de koning of koningin.
*glaasje aanbied*

miko | 09-02-12 | 23:58

@pius | 09-02-12 | 23:53
Hij is niet de ergste, maar het lijstje is toch aanzienlijk.

nevenfuncties
huidige
- onafhankelijk voorzitter commissie leefbaarheidsbudgetten, woningbouwcorporatie "Boex" en haar bewonersorganisaties
- onafhankelijk voorzitter Sportconnexion
- lid bestuur FC for U (goede doelen tak van F.C. Utrecht)

vorige
- lid VNG-commissie sociale zaken en werkgelegenheid
- lid Raad van Commissarissen B.V. UW-Holding
- lid Landelijke Stuurgroep Interventieteams fraudebestrijding
- voorzitter Regionaal Platform Midden-Nederland, Interventieteams fraudebestrijding
- plaatsvervangend lid algemeen bestuur Gemeenschappelijke regeling Centrale Post Ambulancevervoer Utrecht
- lid Stuurgroep Kromme Rijnlandschap
- lid algemeen en dagelijks bestuur Recreatieschap Stichtse Groenlanden
- penningmeester Stichting Comité Keepers
www.parlement.com/9291000/biof/03076

Stormageddon | 09-02-12 | 23:58

pius | 09-02-12 | 23:53
Spekman niet, dat klopt. Maar die gaat in z'n uppie niet de cultuur binnen die partij veranderen.

harry pikkel | 09-02-12 | 23:55

@Stormageddon | 09-02-12 | 23:52
De lachende ladenlichter.Mooie titel voor een Frans en Louise boekje

miko | 09-02-12 | 23:54

@miko | 09-02-12 | 23:51 | + 0 -
Ja, weg met de hypotheekrente-aftrek, de huursubsidie, de kinderbijslag en allerlei andere vergoedingen. In de ruil daarvoor de belastingen in de eerste en tweede belasting fors omlaag.

En weer vechten voor vrijheid. Drugs legaliseren, internetvrijheid beschermen, enz.

Santac | 09-02-12 | 23:53

@harry pikkel | 09-02-12 | 23:50

Wie zegt dat spekman een salonsocialist is. Dat idee heb ik niet.

pius | 09-02-12 | 23:53

@necrosis | 09-02-12 | 23:46
Ow. Ik dacht gewoon dat iedere burger gewoon een kwartje op zijn rekening bijgeschreven had gekregen van Cock.Dat is dus niet zo?
My bad. Kut PVDA.

miko | 09-02-12 | 23:52

@necrosis | 09-02-12 | 23:46
Hoe kom je daar bij? Het kwartje van Kok was een ordinaire extra belastingheffing, er zat verder geen enkele bedoeling achter. Ook werd het geld niet gebruikt voor verbetering van de infrastructuur of R&D in nieuwe vervoers- en/of brandstoftechnologie. Het was puur om de boekhouding sluitend te krijgen. Een paar jaar later vond Gerrit Zalm (ex-PvdA) dat niet genoeg en toen zijn de pensioenfondsen geplunderd.

Ziehier de lachende dief:
1.bp.blogspot.com/_S761Q8j6pLI/SM42Tsm...

Stormageddon | 09-02-12 | 23:52

@Santac | 09-02-12 | 23:43
Normaal zou dat inderdaad D66 zijn.Maar in plaats van seculier Liberaal te zijn en afstand te nemen van de knuffel mentaliteit missen ze al jaren een gouden kans.De eerste partij die in dat gat zou springen en zich op voorhand tegen het religieus geneuzel zou richten en afstand zou nemen van de overdreven staatscontrole en echt werk zou maken van het afbouwen van het enorme staatsbestel met ambtenaren.Die zou het redelijk goed denk ik.

miko | 09-02-12 | 23:51

pius | 09-02-12 | 23:49
Daar heb ik geen glazen bol voor nodig. Sociaal-democratie, zeker in combinatie met salonsocialisme, leidt tot achteruitgang. Dat is een natuurwet.

harry pikkel | 09-02-12 | 23:50

@harry pikkel | 09-02-12 | 23:38

Dat weet je niet Harry. Je hebt geen glazen bol;)

pius | 09-02-12 | 23:49

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:44 | + -1 -
breng het oan.

zoalshetis | 09-02-12 | 23:48

@miko | 09-02-12 | 23:12
Het kwartje van Kok was een maatregel tegen de overmatige consumptie van benzine/ Diesel.
Hebben we in de jaren na invoering een werkzaam alternatief gekregen?
NEE!
Heeft het kwartje effect op het feit dat sommige mensen werken op tijden dat er geen OV rijdt, of niet eens in de buurt komt waar je moet zijn?
NEE!
Heeft het kwartje van Kok ministers en andere 'hoogwaardigheidsbekleders' aangespoord om zuiniger te gaan rijden, ipv te janken dat je vanwege een slechte rug een Volvo S80 moet hebben, ipv een kleinere auto?
NEE!
Vertel me nog eens waarom ik me zo moeten schamen, ik vergeet het steeds.......

necrosis | 09-02-12 | 23:46

@Parsons | 09-02-12 | 23:41

LOL;)

pius | 09-02-12 | 23:44

zoalshetis | 09-02-12 | 23:42 Zoek je ruzie?

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:44

He gadverdamme. De VVD is een socialistische partij voor de rijken, en als liberaal staat me dat niet aan. Oke schuiven we iets naar links, D66 dan. Hopeloze partij, gekozen burgemeesterfaal en vooral schoppen tegen Wilders, als het puntje bij paaltje komt kruipen ze lekker tegen het CDA aan. PvdA, partij van niks. Ideeën slaan helemaal nergens op, plucheplakkers, bejaardenpartij, durft niet te kiezen, aan de ene kant neo-liberale en aan de andere kant de socialistische achterban. GroenLinks dan. Steunt haar eigen principes niet, heeft enig realisme ingespoten gekregen maar teveel hippies. De PvdD is een one-issuepartij met een lekker wijf, meer niet. En van Gristenen moet ik sowieso niets hebben.

Tijd voor een nieuwe, liberale, vrijheidslievende partij.

Santac | 09-02-12 | 23:43

En de minkudist van de dag is @zoalshetis, duidelijk.

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:42

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:40 | + -1 -
blijft irrimoslim over. achmed jansen...

zoalshetis | 09-02-12 | 23:42

@pius | 09-02-12 | 23:37
Apart. Want de PvdA maakt zich daar nooit zorgen om.

Parsons | 09-02-12 | 23:41

@necrosis | 09-02-12 | 23:38

Natuurlijk is het verre van perfect allemaal. Maar jou de alleenheerschappij geven lijkt me ook geen goed idee. Ik heb me ooit kritisch uitgelaten over jou namelijk.

Ik vrees de dag dat jij de troon bestijgt.

pius | 09-02-12 | 23:41

zoalshetis | 09-02-12 | 23:28 Kopieer nou eens niet het hele comment waar je op reageert. Naam en tijdstip is voor iedereen voldoende.

En mij dan een irrimoslim noemen. Dommerdje.

Wat je zegt ben je zelf.

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:40

pius | 09-02-12 | 23:23
Bij Spekman zijn de intenties wat beter, maar het resultaat is precies hetzelfde.

harry pikkel | 09-02-12 | 23:38

@pius | 09-02-12 | 23:24
Heb ik ooit anders beweerd?
Met mij aan de macht, mag je vanaf Maandag 250 km/uur op de linkerbaan van de snelweg.
Is natuurlijk grappig bedoeld, maar kijk eens naar de huidige politiek.
Debatten, onderzoeken, commissies, evaluatie, nog meer debatten over de evaluatie van de onderzoeken van de commissies.
Etcetera.....

necrosis | 09-02-12 | 23:38

@miko | 09-02-12 | 23:33

Sorry. Wist ik niet. Als ik een Pvda-topic lees maak ik me altijd druk om belastinggeld.

Geen idee waarom eigenlijk.

pius | 09-02-12 | 23:37

@Zure prak | 09-02-12 | 23:31
Omdat deze wolf in schaapskleren de partij leidt zal jouw oma nog steeds stemmen op dat soort minkukels.

reageerbuis | 09-02-12 | 23:36

@pius | 09-02-12 | 23:24
Zeuren over belastinggeld is zo pataties of pethetsies.
Nu ja moet je niet doen.

miko | 09-02-12 | 23:33

Il zag die foto en dacht dat ik Zanger Rinus zag.

Zure prak | 09-02-12 | 23:31

@reageerbuis | 09-02-12 | 23:20
Dat is de vader van Jort kelder met wie nog meer?

miko | 09-02-12 | 23:30

@miko | 09-02-12 | 23:21
Ik ben ook tegen de Tegenpartij. Het enige positieve programmapuntje was de Natuur. Nieuw leven... begrijp je wel? Ook voor burenhulp, van die dingen.

www.youtube.com/watch?v=ZDv2w1WkqQo

Stormageddon | 09-02-12 | 23:30

@zoalshetis | 09-02-12 | 23:28

LOL. Goeie LSD of niet?

pius | 09-02-12 | 23:30

zoalshetis | 09-02-12 | 23:18 Hou eens op het internet te kopiëren.
zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:20 | + -2 -
hou eens op als irrimoslim een nederlandse naam aan te nemen.

zoalshetis | 09-02-12 | 23:28

@zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:25

Ik had zo mijn vermoedens maar ben blij dat er nu concreet bewijs is.

En ik hoop dat de betreffende diensten hun werk doen.


Laat ik het zo zeggen.

pius | 09-02-12 | 23:28

Godverdomme, Griekenland krijgt juist te weinig geld en het beetje geld dat ze al krijgen is meer dan terecht. Dank voor deze duiding, Ingeborg.

spanarchist | 09-02-12 | 23:27

pius | 09-02-12 | 23:24 Had je dat nog niet door?

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:25

Parsons | 09-02-12 | 22:03
LOL

lanexxx | 09-02-12 | 23:25

@necrosis | 09-02-12 | 23:24

Dictator.

pius | 09-02-12 | 23:24

Zo. En hoe zit het met ons belastinggeld?

Dat vraag ik me dan weer af.

pius | 09-02-12 | 23:24

@Stormageddon | 09-02-12 | 23:13
Nee, want je zegt niet te stemmen.
Ik ambieer geen politieke carrière, maar als ik de kans kreeg, zou ik ALLE politieke partijen buiten smijten.
Om de simpele reden dat de versplintering zoveel vertraging oplevert, dat effecten pas jaren na invoering van een wetswijziging merkbaar is (als er al een effect merkbaar is).
De huidige politiek is een halfbakken compromis waar uiteindelijk niemand tevreden mee is.
Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat niemand mij op 'de troon' wil hebben.
*snik*

necrosis | 09-02-12 | 23:24

Je kan veel van Spekman vinden maar hij staat wel voor een duidelijk profiel. Dat kan je van Job Niet zeggen.

pius | 09-02-12 | 23:23

Klouwkikker | 09-02-12 | 23:16 | + 0 -
of meedoen omdat dat je euro's oplevert

dogbitedog | 09-02-12 | 23:21

@Stormageddon | 09-02-12 | 23:13
Je bent dus tegen partijen? Tegenpartij? He Jacobse!! Of is het Tedje?

miko | 09-02-12 | 23:21

@Niemands Knegt | 09-02-12 | 22:44
Jammer dat de verkeerde is omgelegd. Vind ik.

reageerbuis | 09-02-12 | 23:20

Het gaat over Griekenland bij P&W. Dus wie zit er aan tafel? Het enige wijf dat in Jeroen Pauw's zwarte neukboekje staat die wel eens in Griekenland is geweest. U raadt het al: Ingeborg Beugel zit er weer.

Stormageddon | 09-02-12 | 23:20

zoalshetis | 09-02-12 | 23:18 Hou eens op het internet te kopiëren.

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:20

@necrosis | 09-02-12 | 22:28
Nee joh... Hij zit in het bestuur ;)

reageerbuis | 09-02-12 | 23:18

Off-topic: Mevrouw Nanninga weet nog niet hoe de hazen lopen op de redactie. Als je ziet met wie ze allemaal twittert.
twitter.com...
zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:12 | + 0 -

wie is dat mens?

zoalshetis | 09-02-12 | 23:18

@zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:12 | + 0 -
Je moet toch wat als je geen sociaal leven hebt.

Klouwkikker | 09-02-12 | 23:16

wat is het toch ook een intens foute partij die pvda. altijd maar achter anderen schuilen en weglopen voor hun eigen fouten. ondertussen wel iedereen die niet pvda is graag willen demoniseren. ze zouden zich de ogen uit hun kop moeten schamen. al was het maar omdat ze onze hoofdstad kaput hebben gemacht.
zoalshetis | 09-02-12 | 22:56 | + 4 -

zoalshetis | 09-02-12 | 23:16

@necrosis | 09-02-12 | 23:09
Wie denk je dat ik ben? Een PvdA'er?

Stormageddon | 09-02-12 | 23:13

Off-topic: Mevrouw Nanninga weet nog niet hoe de hazen lopen op de redactie. Als je ziet met wie ze allemaal twittert.
twitter.com/#!/ANanninga

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:12

Maar door de pvda kregen we het kwartje van kok.
Ondankbare honden.

miko | 09-02-12 | 23:12

Niemands Knegt | 09-02-12 | 22:44
Een beeld zegt soms inderdaad meer dan 1000 woorden.

harry pikkel | 09-02-12 | 23:10

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:08
Revival of the flower power.

spanarchist | 09-02-12 | 23:10

@Stormageddon | 09-02-12 | 23:05
Valt daar niet over te praten met geldelijk gewin of voorkeursbehandeling op diverse gebieden ten uwer gunst?
*rood potlood aanreiken doet ende grinnikt*

necrosis | 09-02-12 | 23:09

necrosis | 09-02-12 | 22:56 Bij mevrouw Spekman maakt geen enkele ander man dan Hans een kans.

Die truien en hemden die ze voor hem maakt, daar kun je dat aan zien. Ze houdt van hem en maakt z'n kleren. En hij houdt van haar en hij draagt die kleren.

Menig man mocht willen dat ie zo'n hechte relatie had.

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:08

Wat een partypooper die Staal. In plaats dat ie een beetje onopvallend naar binnen probeert te komen gaat ie buiten al de mensen tegen zich in het harnas jagen.

zeg maar jansen | 09-02-12 | 23:06

@Osdorpertje | 09-02-12 | 22:57
Weet je hoe lastig het is om verkeerd geparkeerde bakfietsen te bekeuren?
Ze hebben geen nummerplaat en ook geen ruitenwissers om de bon onder te doen.
En uitkeringstrekkers komen hun nest pas uit als de 'bonnenbrigade' in hun voorverwarmde taxi's hun dienst afsluiten.

necrosis | 09-02-12 | 23:05

@necrosis | 09-02-12 | 22:59
Nee, ik stem namelijk niet.

Stormageddon | 09-02-12 | 23:05

Toch een aardig clubhuisje voor de eerlijk delen-partij. Een sociaal en rechtvaardig grachtenpandje.

spanarchist | 09-02-12 | 23:04

Goed beschouwd zijn alle homo's lelijk. Geldt ook voor Limburgers trouwens

Limburg vrij!! | 09-02-12 | 23:03

Ik heb de indruk dat de PvdA hier mensen uitsluit. Ook nog mensen die iets komen brengen in plaats van halen. Ik verwacht dan ook veelal sceptische Kamervragen.

Larry Cook | 09-02-12 | 23:02

@Stormageddon | 09-02-12 | 22:54
Ik heb al eerder aangegeven dictator van NL te willen worden, dan schop ik al die politieke partijen de tent uit.
Het enige wat je hoeft te doen is tijdens de volgende verkiezingen, het vakje 'necro-partij' rood te kleuren.
Praten we daarna over de invulling van de nieuwe koers.
Deal?

necrosis | 09-02-12 | 22:59

@Stormageddon | 09-02-12 | 22:54
Een klein onontdekt eilandje ergens op een grote plas.
Wel zorgen dat je alleen bent, anders begint het gesodemieter weer van voren af aan.

Jackanders | 09-02-12 | 22:58

Soep& croquetten. Yeah right hans, we geloven je. Zwak en dom mannetje die hans, als ie nou slim was geweest had ie Tom gewoon een bakkie en een appelpunt aangeboden en de crew normaal te woord gestaan.

Maar dat snapt hans niet, hans zwelgt in oneindige pvda arrogantie en domme leugens. De sukkel heeft kennelijk niet door dat het volk mede dankzij internet niet meer zo makkelijk voor te liegen is als in 1967...

bello | 09-02-12 | 22:58

Eens met je maar kijk maar eens om je heen hoeveel juppen er dagelijks bijkomen, denk daar maar eens over na!
prince | 09-02-12 | 22:38 | + 0 -
Ja, uitkeringstrekker en yuppen hebben het makkelijk in Amsterdam, maar voor de gewone man wordt het steeds moeilijker.

Osdorpertje | 09-02-12 | 22:57

@fuckje | 09-02-12 | 22:37
Ik ga er vanuit dat mevr. Spekman bepaald geen fotomodel is, maar je weet maar nooit.
Tenslotte heeft Sarkozy ook een vrouw waar menig man jaloers op is.
Wat is dat toch met vrouwen die op dergelijke mannen vallen.....

necrosis | 09-02-12 | 22:56

@necrosis | 09-02-12 | 22:42
Ik heb behoefte aan een samenleving zonder politieke partijen. Maar inderdaad, dat is teveel gevraagd. Gaat niet gebeuren.

Stormageddon | 09-02-12 | 22:54

Wat een zuur tyfus volk is die PvdA toch ook zeg... nare mensen.. net zoals hun achterban....

DaveDH | 09-02-12 | 22:51

@Dmitri Dmitrievitsj | 09-02-12 | 22:47
Dank!
Wist ik echt niet, maar mijn smaak is nogal 'beperkt'.
*toch kiest voor de versie die ik heb*

necrosis | 09-02-12 | 22:51

PvdA altijd -1

Prins Fontainebleau | 09-02-12 | 22:50

Beetje pietepeuterig. Bij begravenissen gebruik je altijd witte rozen.

klowiepowie | 09-02-12 | 22:48

@Petrus de Rewa | 09-02-12 | 22:05
Google-Maps maar even op Zuidelijke Wandelweg, Amsterdam
'tis alleen zo sneu dat ze eerst door een pauperwijk moeten rijden..:-(

Dr. Utker | 09-02-12 | 22:47

*kuch*

de grote Anti | 09-02-12 | 22:46

OT/
Volgens mij schreef een of andere knuppel op een nieuws site laatst dat mengen met iemand van je eigen ras eigenlijk een beetje inteelt is.
Wooha,zo ver zijn wij dus al..
Overal idioten die nertsen bevrijden en waxinelichtjes gooien,of andersom,en tofu binnen schoffelen de hele dag door (want je moet er veel van eten).En een dikke negerin of kleine chinees willen neuqen omdat dat zo hoort.

Tenzij je op een hutje in de hei woont zijn er al honderden jaren bv. duitse,franse,spaanse,engelse genen in ons gepompt.Genoeg diversiteit al zou ik zeggen.

de grote Anti | 09-02-12 | 22:46

necrosis | 09-02-12 | 22:39 | De 'A' in de Pvda was die van de arbeider, die inmiddels vervangen is door de 'A' van Allochtoon.

Indoneesje | 09-02-12 | 22:45

Heeft u overlast van Limbo’s? Of bent u uw baan kwijtgeraakt aan zo’n schobbejak uit het zuiden ? De PVDA;NOS biedt u op deze website een platform om uw klachten te melden.

dogbitedog | 09-02-12 | 22:45

@Stormageddon | 09-02-12 | 22:38
Ik heb behoefte aan een PvdA-vrije samenleving.
Maar dat is waarschijnlijk teveel gevraagd.

necrosis | 09-02-12 | 22:42

@Indoneesje | 09-02-12 | 22:30
Uitgestorven idealen?
Vroeger waren ze nog idealistisch bezig, voor 'de arbeider' (vandaar de A in hun naam).
Tegenwoordig zijn ze voornamelijk bezig voor zichzelf.
Partijleden die nog steeds geloven in de 'idealen' zijn naïef of een leugenaar!

necrosis | 09-02-12 | 22:39

@necrosis | 09-02-12 | 22:35
Ik heb de reedt van meneer Spekman nog nooit gezien, jij wel?
Ik heb er overigens ook geen behoefte aan. Dat moet ik er onmiddellijk bij zeggen.

Stormageddon | 09-02-12 | 22:38

@Osdorpertje | 09-02-12 | 22:36
Eens met je maar kijk maar eens om je heen hoeveel juppen er dagelijks bijkomen, denk daar maar eens over na!

prince | 09-02-12 | 22:38

@necrosis |22:35
Nee, en bovendien hou ik niet van truienbreisterTs.

fuckje | 09-02-12 | 22:37

En wat heeft het ons opgeleverd?
De Bijlmer waar geen Amsterdammer wil wonen.
Almère en Lelijkstad waar veel ste veel Amsterdammers na toe vertrokken zijn omdat er in Amsterdam stelselmatig te weinig werd gebouwd.
De beloning van luiheid; mensen die niet willen werken hebben een flink deel van de woningvoorraad voor ze gereserveerd en dan krijgen ze nog huursubsidie ook. En bijzondere bijstand voor televisies en wasmachines waar bij een werkend persoon toch al gauw het vakantiegeld aan op gaat.
En vooral regentesque salonsociaalisten.
Het is triest om te zien hoe de PvdA mijn stad kapot heeft gemaakt, maar we zijn niet gebroken.

Osdorpertje | 09-02-12 | 22:36

g.co/maps/nxw43 en gezien de hartverwarmende reacties nog even wat reacties scoren op het onderbuikslotermeerplein g.co/maps/8xpeh

Puz Pin | 09-02-12 | 22:35

@fuckje | 09-02-12 | 22:32
Ik heb mevr. Spekman nog nooit gezien, jij wel?

necrosis | 09-02-12 | 22:35

@Nacho_Vidal | 09-02-12 | 22:10
Van mij kunnen ze een bosje Brandnetels krijgen, of een reuze-Berenklauw.
En ongezien de typhus, maar dat spreekt voor zich...

necrosis | 09-02-12 | 22:33

Knapt mevrouw Spekman niet ontzettend af op die foeilelijke reedt van Hans?

fuckje | 09-02-12 | 22:32

De Pvda, de partij die nog steeds vasthoud aan bijna uitgestorven idealen. Een partij die zich nauwelijks flexibel op stelt en vast houd aan een uitstervende vorm van socialisme en idealisme. Zich nog steeds vastklamt aan het ideaal dat de samenleving maakbaar is. Gefeliciteerd, over 10 jaar bestaan jullie hopelijk niet meer. Jullie richten meer schade aan in Nederland dan dat Wilders ooit zal kunnen.

Indoneesje | 09-02-12 | 22:30

Wie gebruikt er geen kruiwagentje as 't ff kan om er beter van te worden?

Strangetown | 09-02-12 | 22:29

@Flapdas | 09-02-12 | 22:24
Je bent nu ex-lid?

necrosis | 09-02-12 | 22:28

De PvdA de 2e partij van Nederland?
Dat waren ze na de laatste verkiezingen.
Nu vechten ze tegen degradatie, samen met CDA.
Stemmig muziekje aan het eind van het filmpje trouwens.
Wie weet van wie het origineel is, ik ken alleen de versie van Carnivore.

necrosis | 09-02-12 | 22:24

Ooit ben ik, om geldelijk gewin, lid geworden van de PvdA. En ik kan niet anders zeggen: als je eenmaal binnen bent, en de mogelijkheden volgens weldenkende principes benut, je wel een onmogelijke eikel moet zijn, om niet, zoals ik, voor je 45e kunt gaan rentenieren. Je moet eerst beseffen hoe ontzettend klein de politieke organisatiegraad in Nederland is alvorens je de mogelijkheden kunt overzien. Als je ooit tijdens een ledenvergadering poep durft te roepen ben je kandidaat voor het bestuur. Althans, bij de PvdA.

Flapdas | 09-02-12 | 22:24

Kroketten en soep ja als je dan al niet last van maagzuur krijgt wordt je karakter wel zuur....

baksteen-jaap | 09-02-12 | 22:24

Ach,ik zeg het al jaren.
Multikulti is een sadistisch experiment.Mensen die een hutje in het schwarzwald hebben,gaan skien in zillertal,en regelmatig op vakantie naar zweden gaan hebben er geen hinder van.

de grote Anti | 09-02-12 | 22:22

Soep en kroketten. Ja ja. Als voor gerecht binnen een 8 gangen decadente regenten maaltijd.
Geen wonder dat GS TV niet naar binnen mocht.

solidstate | 09-02-12 | 22:21

-weggejorist-

titsmi | 09-02-12 | 22:20

Hoeveel sloten zitten er op de deur van het PvdA clubhuis?

necrosis | 09-02-12 | 22:20

66 jaar... Dat is toch de nieuwe AOW leeftijd? Mooie leeftijd voor de criminele organisatie om met pensioen te gaan. Opheffen die club.

Stormageddon | 09-02-12 | 22:19

@titsmi | 09-02-12 | 22:13
Het is een echte SP'er, hij moet nog uit de kast.

Jackanders | 09-02-12 | 22:16

Hoezo gastvrijheid ! PvdA heeft altijd en overal de mond vol van gastvrijheid en van mensen gastvrij ontvangen ! Behalve wanneer de PvdA zelf raakt.

krelus | 09-02-12 | 22:15

Hoezo gastvrijheid ! PvdA heeft altijd en overal de mond vol van gastvrijheid en van mensen gastvrij ontvangen ! Behalve wanneer de PvdA zelf raakt.

krelus | 09-02-12 | 22:15

-weggejorist-

titsmi | 09-02-12 | 22:13

PvdA is links lullen, rechts vullen.
Pvda is elkaar baantjes toeschuiven.
PvdA is een te bouwen nieuwbouwproject onder de pet houden.
PvdA is stiekem de woningen onderling verdelen en er voor zorgen dat het niet publiekelijk bekend wordt.
PvdA is verschuilen in witte wijken om de gewone Nederlanders en allochtonen te weren.
PvdA is de gemeentelijke groendienst omkopen zodat die gratis de PvdA-tuintjes in de nieuwbouwwijk aanlegt en onderhoudt.

drs.Nee | 09-02-12 | 22:10

Jezus die protegee van de PVDA ziet er echt superarmoedig uit, daarnaast komen ze uiterst onsympathiek over.

IdiotSavant | 09-02-12 | 22:10

Wat een lullig bosje!

Maarja, meer verdienen ze ook niet.

Nacho_Vidal | 09-02-12 | 22:10

Dacht ik toch heel even dat het een topic over Rinus was.

Scaldis | 09-02-12 | 22:09

Zie ze liever op de begrafenis van de PvdA om eerlijk te zijn.
Binnenkort is die van GL :D

Richard1234 | 09-02-12 | 22:08

"In geouwehoer kan je niet wonen", Jan Schaefer.
Amsterdam huilt ...
Nederland huilt ...
Iedereen huilt ...
Erik Staal lacht ...

gentle giant | 09-02-12 | 22:06

Wat doet die peuterspeelzaalleider in dit filmpje?

Trumple | 09-02-12 | 22:06

Kan beter...

Ìîñêâà | 09-02-12 | 22:05

Kan iemand me een maps linkje geven van die slechts vir pvda-wijk? Ik ben benieuwd naar de streetview.

Petrus de Rewa | 09-02-12 | 22:05

Mooie leeftijd om er mee te stoppen. En snel een beetje.

Boerenhoofd | 09-02-12 | 22:04

66 jaar en dan een zwerver als voorzitter. Ergens gun je het die kudtclub wel.

Parsons | 09-02-12 | 22:03

dat haar.....

Ko Reander | 09-02-12 | 22:02

Rozen: ze ogen fantastisch mooi, maar pak ze verkeerd aan en ze laten je leegbloeden.

Yep, al 66 jaar het perfecte logo voor die groep ruifteken...

ZKH EénOog | 09-02-12 | 22:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken