
Zeg, Roodkapje, waar ga jij heen? Hoofddoek, schouders, knie & teen. Altijd is Mohammed ziek. Zwarte Piet, wiede wiede wiet. Zeg, ken jij de muzelman. Daar was laatst een meisje loos. Tante uit Marokko. In Holland staat hun huis. Zie ginds komt het houten vlot. Alle burkini's zwemmen in het water. Schaapje, schaapje, heb je witte wol. Boer wat zeg je van mijn varkens. Drie maal drie is een mooie huwelijksleeftijd. Hansje Pansje Negertje. We gaan naar Zandvoort. Onder mullah's paraplu. Wilhelmuslim. Klein klein scootertje. Talibantje leef je nog. Bontkraag mag ik oversteken, ja of nee (
☪). Kind van Holland. Als ik de imam zou zijn van het journaal. Zij die offerden. Advocaatje ging op reis (
☪). Een ezeltje uit Zanzibar. Er was eens een beer Turkije. Kunt u ons de weg naar Slotervaart vertellen, meneer. In de maneschijn, in de maneschijn, klom ik op het trapje naar het raamkozijn. Dr. Kromzwaard kom maar binnen met je knecht. In Den Haag daar woont een sjah. Ik word altijd wakker met een koranvers in mijn hoofd. De berbertjes lagen bij nachte. Tien kleine zandnegertjes. Hoofddoekje leggen, niemand zeggen. Nu zijt wellekome. O Nederland let op uw zaak. Zat een klein moslimameisje. Moriaantje zo zwart als roet. De zak van Job Cohen.
Vaarwel mijn dierbaar vaderland.
Reaguursels
Inloggen4-3-2-1 BOEM!
Misschien heeft die gekke Greet toch wel een puntje.
Freddie Stobart | 10-01-12 | 13:06
goh, we worden langzaam wakker. zo gek is geertje nog niet
weet iemand van jullie of van de redactie waar ik een uitburgerings cursus kan aanvragen en een koerzoes arabisj
@NLse alloch in Italy | 11-01-12 | 08:41
Die arme Wilders krijgt me nog een hartinfarct met die hele islamisering van Nederland. Kinderliedjes moeten verboden worden vind ik. ... en kamervragen moeten ze stellen, kamervragen...
En allemaal om Geert een hak te zetten. Zielige vertoning.
Supermatthijs | 10-01-12 | 21:43
Ah lekker. bedankt!
De huisdichters zijn dus - terecht - aufgesalzt. Prima. Wordt het weer wat rustiger hier zonder die lutserts.
Smalhout | 11-01-12 | 00:35 | + 0 -
Zwakke reactie Bob. Dus van wie je het met argumenten niet kan winnen zal wel een sterrenprikker zijn. Dan heb je er heel veel in je domrechtse omgeving zeker ?
Yppie!
Zadel m'n kameel en in galop d'r achter aan.
♫ ♫ ♫ allah betweter... wie kent hem niet ♫ ♫ ♫
... en natuurlijk Zwarte Piet ♫ ♫ ♫
Holzie en SuperThijsje zullen wel sterrenprikkers zijn?!
Van daar die minachting.
Ik ging werken in fabriek,
maar die machine was antiek,
dus iek zeg baas jij kom eens kijke.
Iek zeg moet jij zien hier die masjien,
beter jij kope nieuwe mischien,
maar baas zeg jij moet niet zeike!
Ik toen zeg, maar machin ies echt gevaar,
straks doet hij boem en lig ik daar,
en jij kan belle ziekwage.
ja dan iek zit in ziektewet
en lig iek hele dag op bed
en moet frau van alles vrage!
Rest mij slechts een ding. Emigreren!
Het zijn er inmiddels te veel geworden.
@eerstneukendanpraten | 10-01-12 | 21:38 |
Was dat het, ik vroeg het me al af. Maar alle creaties weg? Dan nog, tijdens de pestepedemie gingen er ook lijken op een kar!? Nou ja, bijzonder waren ze, ik had het niet gekund, misschien doen ze wel iets in de muziek? We wachten af.
Godvergeten mooi:
youtu.be/9ZmqbcBsTAw
@ redactie, weggejorist van graftak en tevens opgerot
Snap het al, dat met die lijken op een kar was echt over het randje!
@ Mac Vulpen20:53
Ik vond ze ook wel leuk eigenlijk, zat met bewondering de gedigten te lezen en wat een enorme poductie ook!
Een twee drie vier Burka van Burka van.... een twee drie vier ik moet een Burka van mijn man. Trek ik hem vandaag niet aan, gaat hij mij ontzettend slaan. Een twee drie vier Bruka van mijn man.
Patatter | 10-01-12 | 21:10 | + 0 -
Hahaha, rot op met je kudt- liedje.
De huisregels van GS nog maar eens bekeken. Kortom, GS vond het niet kunnen. Dat mag, maar moet toegeven dat ze (Graftak en Uppriktiga) zeer creatief waren in hun verzinsels. Kunnen ze best aanwenden voor iets met humor. Ik hoop nog iets van jullie te horen.
-edit Was foutje, dus terug -
Smalhout | 10-01-12 | 21:03 | + 0 -
Als wij nederlanders gewoon eens krachtig optreden tegen overlast gevende kudt- marokkaantjes hoeft de moslim- gemeenschap zich niet uit te spreken. We hebben toch gvd. politie die op moet treden waar het nodig is ? Daar betalen we ze voor dus werken met je donder. Maar dan niet huilie huilie doen als ze eens een klap uitdelen. Want daar zijn we allemaal heel goed in, als ons eigen kudt- kind een knal krijgt is het opeens boehoe.
@Supermatthijs | 10-01-12 | 20:56 |
Laat dan de 'goeden' zich krachtig uitspreken over de slechten.
Maar dat doen ze ook niet en vinden dat de overheid het maar moet doen.
Maar ja, die is de afgelopen jaren in gebreken gebleven.
Wij Nederlanders keuren het wangedrag van Coke-tokkie Wesley ook massaal af.
-
"Dus gewoon alles over één kam scheren ? " Beter lezen dat stond niet op mijn tegel.
Supermatthijs | 10-01-12 | 20:56
Ik zou zeggen; neem het voortouw !
Klok gaat nu in en over één jaar maken we de balans op.
Smalhout | 10-01-12 | 20:51 | + 0 -
Dus gewoon alles over één kam scheren ? De goeden, en dat zijn er veel meer dan de slechte, moeten maar lijden voor de slechten ? Sorry hoor, dom gelul, als wij als land niet in staat zijn om wat kudtkereltjes aan te pakken is dat ons probleem. Niet dat van de andere moslims.
Laat ik het zo zeggen, wat was er eerder de Kip of het Ei.
Is het hele kunstzinnige repertoir van @Graftak en @Uppriktiga weggejorist. Snap het niet, wat raar?!
@Supermatthijs | 10-01-12 | 20:48 |
Als de rechter bewijzen heeft in ieder geval.
Net wat je zegt.
Er is gewoon te veel gebeurt. En dat is jammer voor de goed willende. Maar die moeten zich dan gewoon van het tuig distancieeren.
Smalhout | 10-01-12 | 20:39 | + 0 -
Ja Bob maar de dialoog is toch het enigste dat wel helpt ? Ze kleineren, in de hoek zetten, hun geloof belachelijk maken werkt toch alleen maar averechts ? En ik blijf erbij dat onze rechtsstaat gewoon werkt. Als ze de wet overtreden worden ze opgepakt en gevangen gezet. Als de rechter bewijzen heeft in ieder geval.
@Supermatthijs | 10-01-12 | 20:23 |
Ga jij maar lekker het dialoog aan met deze mensen. Ga eens praten met mooie vrouwen, die hebben geen goed woord over voor de bontkraagjes. Altijd maar voor hoer en slet uit gemaakt te worden. Of ga eens een bioscoop in Adam bezoeken tijdens het slachtfeest, dan kun je lachen. Of dat je als homo lekker je huis uit word getreiterd. Of dat je als invalide uit zijn stoel word getrapt voor 3 euro en een mobieltje. Enz enz...
Of zullen zij hier dan om gevraagd hebben?!
En zie Fatima toch weer geil naar ons kijken elke keer als we de refresh- button indrukken.
Religion is like a penis:
It's okey to have one!
It's fine to be proud of it!
But please don't whip it out in public and start waving it around!
And please don't try to shove it down my children's throat
♪ ♫ En van je hela hela hela hol Allah!
karel laars | 10-01-12 | 20:16 | + 0 -
Ik weet het wel zeker. En die andere helft van de uit niet moslim- landen dus die zijn net zo fout. Dat ze die mafkees moeten blijven beveiligen komt door zijn idioot grote mond. Je kunt ook de dialoog aangaan zonder continu de profeet van de moslims voor pedo uit te maken. Normale kritiek op de islam is geen probleem, die heb ik ook. Maar je moet niet een hele groep weg zetten en van de gekste dingen de schuld geven.
In de jaren zeventig reed ik achter in de Kadet met mijn ouders door de Vierambachtstraat in Rotterdam. Ik weet het nog goed. Mijn moeder zei: ''Kijk eens alleen maar zwarten.''
En dat was nog maar het begin.
@En uiteraard nu niet 1x maar op alle 4 hoeken ''ga naar de gevangenis''.
@Supermatthijs | 10-01-12 | 19:20
Ik denk dat xenofobie bij wilders niet aan de orde is.
De man wordt honderden keren per jaar met de dood bedreigt, de helft van die bedreigingen komen uit moslim landen
Daarom wordt hij wordt zwaar beveiligd, want de islam dult geen tegenspraak en wie dat wel heeft moet/gaat daud.
Kijk maar naar theo. Andere mensen die kritiek uiten op de islam worden ook beveligd bijvoorbeeld Afshin Ellian, de cartoonist nekschot, die cartoonisten uit Denemarken, die ex moslim die een tekenfilm had gemaakt.
U moet oppassen om de term xenofobie te gebruiken,bij mensen die kritiek hebben op de islam.
Die mensen (in uw ogen xenofoben)is het elke dag weer gevaarlijk, en een strijd tussen leven of dood.
@Boerenhoofd 13.49u. Jep, en daarbij ook het monopolyspel. Met daarin uiteraard straten van de Haagse schilderswijk tot A'dam Slotervaart. En vergeet in je straat geen moskeeen kopen.
De orginele tekst is al verdrietig genoeg heden:
Thuis heb ik nog een ansichtkaart
Waarop een kerk een kar met paard
Een slagerij J. van der Ven
Een kroeg, een juffrouw op de fiets
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets
Maar het is waar ik geboren ben
Dit dorp, ik weet nog hoe het was
De boerenkindren in de klas
Een kar die ratelt op de keien
Het raadhuis met een pomp ervoor
Een zandweg tussen koren door
Het vee, de boerderijen
Refrein:
En langs het tuinpad van mn vader
Zag ik de hoge bomen staan
Ik was een kind en wist niet beter
Dan dat t nooit voorbij zou gaan
@Durotar | 10-01-12 | 19:37 |
Nee, nee, het is: Allahverdomme...
@Buiterstal | 10-01-12 | 14:34
Je zit zelf hardstikke fout: Wetenschap, en vooral de wiskunde, zoals wij die kennen, hebben we zeker niet aan de islam te danken, maar aan de volkeren die op bloedige imperialistische wijze door de islam onder de voet zijn gelopen. Weliswaar heeft eeuwenlang het wetenschappelijk hart van de wereld in perzië gelegen, maar dat had vooral zijn eer en roem te danken aan het verzamelen (en ordenen) van alle kennis om haar heen.
Daarnaast heeft de islam alleen al met de brandaanslag op de bibliotheek van Alexandrië meer kennis en 'intellectueel bezit' van de aardbodem geveegd, dan dat zij heeft toegevoegd in de afgelopen 1450 jaar, en zal gaan toevoegen in de komende 5 miljoen millennia.
Wij hadden wetenschappelijk misschien nog niet zo ver geweest als dat we nu zijn, maar zeker wel een eind op dreef, en zeker niet heel veel anders dan het verloop dat de wetenschap toch al gekend heeft.
Gekke Geertje ging uit varen
met zijn stormfront- babe naar zuid-laren
de weg was recht, de weg was krom
nooit kwam Gekke geertje weerom
HaatAdvocaatje ging op reis, tiereliereliere
HaatAdvocaatje ging op reis, tierelierelom
Met zijn gekke hoedje op zijn arm, tiereliereliere
Met zijn gekke hoedje op zijn arm, tierelierelom
Bij een koffiehuis bleef hij staan, tiereliereliere
Bij een koffiehuis bleef hij staan, tierelierelom
Hallal Vis kreeg hij bij 't ontbijt, tiereliereliere
Hall Vis kreeg hij bij 't ontbijt, tierelierelom
't Graatje schoot hem in zijn keel, tiereliereliere
't Graatje schoot hem in zijn keel, tiereliererom
Imam werd er bij gehaald, tiereliereliere
Iman werd er bij gehaald, tierelierelom
Ambulance die kwam te laat, tiereliereliere
Ambulance die kwam te laat, tierelierelom
Personeel werd bedreigd, tiereliereliere
Personeel werd bedreigd, tierelierelom
Toen ging 't advocaatje dood, tiereliereliere
Toen ging 't advocaatje dood, tierelierelom
De hieropvolgende coupletten zijn geschrapt omdat deze niet geschikt zijn voor jeugdige kijkers, deze bevatten geweld, ME, bontkraagjes en grof onverstaanbaar taalgebruik.
Godverdomme
Stomstom | 10-01-12 | 19:24 | + 0 -
Pure improvisatie, dank u. Het is van dat kinderen voor kudtkinderen- liedje.
"Oh mercatorplein, oh mercatorplein
't Is crimineel en smerig tegelijk
Armoedig en toch ook weer rijk
't Is weemoed met 'n scheutje pijn, het mercatorplein"
Dan te denken dat we 50 jaar geleden zo goed als islam-vrij waren. Maar nee hoor. Die hippies vonden het weer nodig om te bewijzen dat multiculti wel kan en weldra werd heel Europa met dat islamtuig opgedrongen. Niet erbij nadenkend dat islam heel goed in het rijtje pas van communisme en fascisme.
In een rijk en vrij luilekker-lekkerland,
daar komen de moslims arrogant,
en de man die vraagt een uit-kering aan
en de vrouw is constant zwanger.
Ze stelen, roven, liegen bij de vleet,
en er wordt volop genoten,
en dat heeft naar men denken denken kan
Geert Wilders zeer verdroten.
Nou Supermatthijs, daar heb je lang overgedaan, je wist de originele tekst en melodie zeker niet meer.
"Er staat een schaap in de gang" De carnavals kraker.
Ik heb zo whaa whaa waanzinnig gedroomd, het hele land werd door moslims overstroomd
iedereen riep: dit willen we niet
Geertje voorop: weg met de islamiet, jullie geitenneukers interesseren me geen biet
Ik heb zo whaa whaa waanzinnig gedroomd, het hele land werd door moslims overstroomd
Maar voor wie goed kijkt
wat is het dat blijkt
het valt allemaal wel mee
Geert lijkt wel een plee
Een diarree van xenofobie en
islamofobie, een walgelijk toonbeeld
van hoe hoort het nie
"Daar bij die moskee, die mooie moskee" zongen de kindertjes.
Altijd is onze Hassan ziek
Midden in de week maar zaterdag niet
Zaterdag spendeert hij zijn meesterwerk
papiergeld zonder watermerk
Altijd is onze Hassan ziek...
Zijn hoofd lijkt wel een zelfmoordbom ik wou dat ik hem aansteken kon....
Opa haatbaard heeft een grotje en in dat grotje....
---
Ik zag twee Anatolen in roversholen o het was een wonder..
---
In de haagse stoomtram daar zat een kansenjong, en iedereen die binnen kwam die...
---
moslim vrouw-
kom eens gauw-
ik heb een mooie burka voor jou-
en voor mij-
vrouw erbij-
o wat overheersen wij......
@Supermatthijs | 10-01-12 | 18:49 |
En daar zijn we het weer eens!
Hele dag dat azijn pissen, ik vind het ook niks.
En Matthijs ik lees de telegraaf nooit, al het nieuws is tegenwoordig vaak droevig ook die van de joop en de televaag enzovoorts.
Nu even wat zinloze pret: www.youtube.com/watch?v=d8DabmWBEKY&am...
Fijne avond Matthijs!
En al die min kuddo's gevende enge, na de oorlog foute, rechtse, tegen fascisme aan schurkende kudtmongolen. Kus mijn kloten.
vitis | 10-01-12 | 18:47 | + 0 -
Een fijne avond. En sla die telegraaf nou eens een paar keer over en je zal zien hoe minder somber je beeld van nederland is. Eén van de rijkste landen v/d wereld zijn we verdomme. Al dat geklaag en gezeur. We hebben het hier zo goed.
@Supermatthijs | 10-01-12 | 18:40 |
Dat is een mooie afsluiter van de discussie.
In het begin zaten we ver van elkaar af, en nu zijn we toch een stuk dichter bij elkaar gekomen.
We hebben ongeveer de zelfde bezwaren (ik heb er iets meer) En we zijn het deels eens over de aanpak.
Fijne avond, matthijs.
De liedjes mogen nu ook gerormeerde of katholieke inhoud hebben. Lijkt mij ook wel grappig.
vitis | 10-01-12 | 18:28 | + 0 -
Ik snap deels je bezwaren maar je moet mensen toch gelijk behandelen in een land ? Ook de christenen doen aan vrouwenonderdrukking, de SGP bv. wil ze eigenlijk het liefst het stemrecht ontnemen. Ik zeg ieder zijn meug, maar als de christenen het mogen dan de islamieten ook. Het punt is denk ik dat de islam hier is en kijkt hoever ze kan gaan. Daar moeten we erg op letten. Het is wat mij betreft een godsdienst als alle andere, niet meer en niet minder. En als je ze echt aan banden wil leggen moet je de vrijheid van godsdienst afschaffen maar of we dat moeten willen.
@Supermatthijs | 10-01-12 | 17:23
Prima ik noen slechts enkele voorbeelden....
christendom is sinds jaar en dag een deel van onze cultuur (hoe erg ook) waarom hebben de nieuwkomers dan ook een islam school nodig, die tevens niet bevorderend is voor de integratie.
dan hebben tevens ook nog zaken zoals vrouwen onderdrukking, aparte zwemlessen enz enz, daar ben ik zwaar tegen
Ons rechtssysteem is te slap, ze hebben tegenwoordig al de term draaideur criminelen, dat zegt genoeg.
als jij de fout in gaat moet je worden gestraft (als ik te hard rij wordt ik gestraft) dus waarom criminelen niet.
u bent het niets eens dat alle grote steden voor meer dan 50% uit allochtonen bestaat, maar bij enkele steden is dat wel zo, dat kan nooit de bedoeling zijn geweest,kortom overstroming van de islam/allochtonen
Trouwens dit is wat er gebeurd met christenen in moslim landen www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buitenland/...
Past ook goed in onze cultuur.
Dit is wel Nederland zo doen wij dingen, en als het niet bevalt ga dan ergens anders heen, en ga niet de boel veranderen.
'Zo gaat de stekker eruit'
1 2 3 4 5 6 7
waar is mijn portomonnee gebleven
hij is niet hier, hij is niet daar
gooodverdomme Akbar
-weggejorist-
♪ Daar in die kleine moskee, aan de haven ♪
Het rijmt niet, dus slecht kinderliedje. Maar het is ook moeilijk rijmen, als Allah een van de weinige woorden is die je uit je imbeciele relihoofd kunt krijgen.
@Hölzenbein | 10-01-12 | 15:36
Waarom word ik selectief weggejorist als ik zeg ga eens deaud? En ook nog nadat iemand mij de hele tijd aan het bashen is? Zoek eens op "deaud" joris en vraag je dan af waarom al die anderen niet weggejorist werden die hetzelfde zeiden en ik wel.
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten | 10-01-12 | 17:18
Ik zie overigens dat pius bijna dubbel zo veel als mij heeft en op nummer een staat... eh... fout in de kudomaat?
@eerstneukendanpraten | 10-01-12 | 17:18
Zeker niet, als je gezonde kritiek op rechts tuig levert dan moet je op minkudo's van rechts rekenen. Daarmee zeg ik niet dat iedereen die rechts is tuig is, maar het is wel het risico dat ik loop.
vitis | 10-01-12 | 17:14 | + 1 -
Ik heb ook punten waarop ik Wilders gelijk moet geven. De islam moet hier niet de overhand krijgen maar zal gewoon zijn plaats als religie veroveren. Die privileges hebben andere geloven ook (christelijke scholen) dus mogen zij dat ook. Dat de helft van alle grote steden uit allochtonen bestaat is niet zo. Slechts bij enkele is dat het geval en op muziekgebied zijn de nederlanders nog steeds in de meerderheid (de 3 J's om maar iets vreselijks te noemen). Over de criminaliteit hebben we het gehad. Ze zijn daarin nadrukkelijk aanwezig en dus ook in de gevangenis. Ons rechtssysteem werkt. Dit heeft meer met een onderklasse te maken dan met de islam volgens mij. Ik mag Geert graag Indo noemen omdat hijzelf ook niet zo kies is met zijn bewoordingen. Wie de bal ...
Hölzenbein | 10-01-12 | 17:15 | + 0 -
Dat laatste hoef jij niet bang voor te zijn idd...
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten | 10-01-12 | 17:09
Ja gedichtjes met denigrerende en/of discriminerende teksten doen het altijd goed bij rechts Nederland. Geen wonder dat die zoveel kudo's krijgen.
@Supermatthijs | 10-01-12 | 16:49 |
er zijn geen feiten om u ongelijk te bewijzen, want u heeft gewoon gelijk
zoals ik al zei ik ben een fel tegenstander van de uitspraken van wilders. maar de man heeft op sommige punten gewoon gelijk.
En het lijkt mij overduidelijk dat overstroming van de islam een feit is, aangezien dat ze allerlei privileges krijgen.
De boel wordt voor hun hier veranderd, zelfs die kinderliedjes moeten er nu aan geloven. de discussie van onze traditie sinterklaas was ook aan de gang.
U moet de uitspraken van wilders met een korreltje zout nemen meestal zijn ze overdreven zoals u al sprak over een tsunami.
Ik ben er van overtuigd dat er wel een overstroming aan de gang is, ook al gaat de zeer langzaam.
ik maak het allemaal van dichtbij mee (misschien u niet)
Een voorbeeld:
Vrienden van mij: hun kind gaat voor het eerst naar school. Hun kind begint te spreken met een turkse tongval, omdat de school waar deze jongen opzit 85% allochtoon is.
de nieuwe generaties spreken straks allemaal met een turkse tongval, dat is islamisering.
Aparte zwemlessen, aparte moslim scholen, en ga zo maar door.
De Nederlandse muziek wordt nu al overgenomen door allochtone rappers. De bevolking in grote steden, zijn nu al meer voor de helft allochtoon en het blijft maar groeien.
en wat mij betreft het begrip allochtoon en islam gaat hand in hand.
moslims voelen zich zelf beter dan andere ze zijn arrogant ze kijken neer op andere, dat zijn allemaal feiten.
De criminaliteit cijfers allemaal feiten.
En dit is geen wilders na praten dit zie ik gebeuren in de wijk waar ik woon.
En ik kan zo nog wel uren door gaan.
Daar heb ik helemaal geen zin in, want ik kan u mening toch niet veranderen.
En u heeft het over een indo, een groot gedeelte van onze voorouders woonden en zijn dus ook geboren in indie. Want vroeger was oost indie een kolonie van Nederland.
hetluis | 10-01-12 | 17:08 | + 0 -
Lang leven de tsjaar !
Zo ben er weer, even de laatste Graftakjes en Uppriktiga's bekijken. En plussies uitdelen.
@meerendonk | 10-01-12 | 16:59
OK, kan. Zie je nou dat ik geen links geluid heb of linksmens ben. Als je geen rechts geluid hebt ben je automatisch links dan? Duidelijk.
sjaakdeslinksesul | 10-01-12 | 13:03 | + 245 -
Op naar de 300 kudo's. Hulde voor het mooie gedigt!
Graftak | 10-01-12 | 17:07 | + 0 -
Je bent in vorm vandaag, zoveel is wel duidelijk!
boerka hier, boerka daar, ja je ziet er veel dit jaar
@Aatje | 10-01-12 | 16:56
Waarschijnlijk, ik weet het niet, ben geen linksmens.
Vader Ali
Vader Ali
.
Slaapt u nog?
Slaapt u nog?
.
Alle minaretten luiden
Alle minaretten luiden
.
Allah hoe akbar
Allah hoe akbar
vitis | 10-01-12 | 16:48 | + 0 -
Heel diep van binnen is Holzie ook wel ok, goed dat je dat hebt opgemerkt!
Uppriktiga | 10-01-12 | 16:33 | + 3 -
Geniaal!
-weggejorist-
@holzenbein
valt me tegen. links geluid en niet weten hoe de paarden lopen. de sp is geen verlengstuk van of voortgekomen uit de psp. de psp is opgegaan in groen links.
Hölzenbein | 10-01-12 | 16:52 | + -1 -
Inhoudelijk reageren is lastig als linksmensch heh?
-weggejorist-
Hölzenbein | 10-01-12 | 16:45
Fijn. Feest was het dan ook niet. Meer tenenkrommend.
@vitis | 10-01-12 | 16:48
Je begint toch niet ook al te zingen hè?
@Aatje | 10-01-12 | 16:45
Whatever.
vitis | 10-01-12 | 16:45 | + 0 -
Ik ben standvastig maar niet ongevoelig voor goede argumenten of feiten. Die geeft u niet. U praat die extreem- rechtse krant voor wakker nederland na en een gemankeerde indo die zijn haar bleekt zodat hij zijn haat tegen de islam kan verspreiden. Overtuig mij met feiten en argumenten dat ik het mis heb.
@Hölzenbein | 10-01-12 | 16:39 |\
Ja tuurlijk, maar er zijn van die raakvlakken.
Hölzenbein en ik gaan als vrienden door het leven, uiteraard als vrienden met kleine menings verschillen maar dat mag de pret niet drukken.
Hölzenbein is oke! ole ole...............
-weggejorist-
Hölzenbein | 10-01-12 | 16:36 | + -2 -
U leest mijn tekst niet, of begrijpt deze eenvoudigweg niet, al geeft u blijk van het begrijpen middels het argument van herhalen. U is gewoon een "troll", daar u klaarblijkelijk alleen op aandacht geilt, nergens inhoudelijk op ingaat, teksten van anderen negeert.
.
U faalt.
@Supermatthijs | 10-01-12 | 16:39 |
Ik weet dat ik uw mening toch niet kan veranderen, dus geef ik u maar gelijk.
Zelfs als men u dood gooit met feiten blijft uw vasthouden aan uw mening.
En wat heeft de televaag hier mee te maken?
@henkojenko | 10-01-12 | 16:40
Sorry, het kan niet altijd feest zijn. Maar vitis en ik beginnen elkaar te begrijpen.
-weggejorist-
@Graftak en @Uppriktiga
Doe even een copyrightsymbooltje erbij, anders gaan die carnavals idioten het jatten.
@Hölzenbein @ vitis.
Mooi draaidje hoor. Not.
vitis | 10-01-12 | 16:34 | + 0 -
Ik heb zeker niet altijd gelijk maar vaak wel. U daarentegen, ik zag het zojuist ook al bij Hölzenbein, gaat de ander maar gelijk geven als u een discussie niet kan winnen. Het is niet allemaal zo zwart-wit als die pruik denkt. Lees eens een paar maanden geen Telegraaf en u zal zien wat u daarvan opknapt.
@vitis | 10-01-12 | 16:32
Ik heb maar twee punten kunnen vinden waar PVV en SP op 1 lijn "zouden kunnen" zitten. Voor de rest zijn ze totaal, maar ook totaal verschillend qua achtergrond, moet jij toch zeker weten als SP'er.
@Aatje | 10-01-12 | 16:25
Door steeds weer te herhalen wordt je niet duidelijker, daar wordt je alleen een herhalio voor en dat pruimen de huisregels niet zo heb ik begrepen. Hoe dan ook je begrijpt het nog steeds niet en de link waar ik naar refereerde is uiteraard de link die boven aangegeven is door Van Rossum. Dus volgens mij faal jij, lutser.
@Supermatthijs | 10-01-12 | 16:30 |
U heeft altijd gelijk, en u zal ook wel gelijk hebben met dat verhaal over de rechtsstaat ondermijnen.
Ik moet zeggen, er zitten prachtige vondsten tussen bij de digten!
-weggejorist-
-weggejorist-
@Hölzenbein | 10-01-12 | 16:23 |
We zijn het eigenlijk gewoon eens met elkaar.
Ik zou niet willen zeggen da de sp rechts is, ik denk eerder dat de pvv links is op die raakvlakken
zoals sociaal gebied en buitenlandse zaken, daar zitten de pvv en sp op 1 lijn.
vitis | 10-01-12 | 16:28 | + 0 -
En hier zijn we het met elkaar eens. En laat die clown daar eens wat aan doen ipv. zelf de rechtsstaat te ondermijnen als wat religekken hem aanklagen.
@Supermatthijs | 10-01-12 |
De straffen zijn te slap daar doelde ik op, 120 uur schoffelen als je een agent hebt geslagen en getrapt vind ik een beetje gek.
@Graftak, Graftak, Graftak, Graftak
*joelt en klapt de handen*
*braak*
Hölzenbein | 10-01-12 | 15:57 | + -4 -
Wat snap ik niet dan volgens jou?
.
Ik val jouw geschreven stukje aan omdat er onjuistheden instaan. Jij verwijst daarna naar een website die er niets mee te maken heeft, het gaat namelijk om JOUW vergelijking van het vertalen van tekst en de tekst dusdanig te veranderen dat de originele bedoeling erachter verloren gaat.
.
Typisch links om dan maar te schreeuwen (en vol te blijven houden) dat ik er niets van snap, maar niet met argumenten te komen...
.
U faalt wederom, lutser.
en de ratjes verkneukelen zich bij zoveel naiviteit bij Supermathijs en de houtrot in holzenbein z'n poot
-weggejorist-
@vitis | 10-01-12 | 16:11
Zou kunnen die spoken met baarden. Bestaan gegarandeerd pilletjes tegen. SP stemmen is niets mis mee, (heb zelfs ik vroeger ooit gestemd, nou ja, niet helemaal want toen was er geen SP, toen was het nog PSP). Domrechts vindt dat ze heel veel gelijkenissen hebben met de PVV. Nou ja, als je de PVV'ers hier geloofd is zelfs de SP rechts (dat zeg IK dus niet, dat zeggen de PVV'ers).
Respect voor de onuitputtende inspiratie van Graftak en Uppriktiga, je hoeft het niet altijd met de inhoud eens te zijn om iets knap te vinden.
@graftak 16:13
Hijsfijn. Keep it coming!
@vitis 16:11
Kijk u snapt het. Laat Houtenpoot en Mathias Reim lekker lullen
Heeft allemaal niks te maken met links of rechts.
Je hoeft geen rocket scientist te zijn om te zien dat het compleet uit de klauwen giert. Daar heb je Wilders ook niet voor nodig. Het zit 'm natuurlijk niet alleen in vertaling van een paar kinderliedjes alleen. Het is de optelsom en de achtergrond waartegen dit zich afspeelt.
Hebben die gasten geen kaas van gegeten. Daar kunnen zij (en wij) niets aan doen.
Ze hebben wel stemrecht, dat dan weer wel.
vitis | 10-01-12 | 16:14 | + 0 -
Beroving, verkrachting, pesten ??? en moord had je toch ook al voor de moslims hier waren ? Als de rechters ze meteen vrij laten hebben ze geen bewijzen. Je wilt toch geen politiestaat dat ze je ondanks het gebrek aan bewijs in de erker smijten ?
@Supermatthijs | 10-01-12 | 16:09 |
U heeft helemaal gelijk, er worden wat mensen beroofd en verkracht of gepest of vermoord, geen probleem.
En als ze worden gepakt mogen ze meteen weer vrij.
geen probleem.
past goed binnen onze samenleving, dat vind zijn plaats wel.
-weggejorist en opgerot-
Wordt hier de prachtigste poëtische plemsels neergepleurd door Graftak en Uppriktiga. Zitten er al van die cultuurbarbaren door heen te praten.
@Hölzenbein | 10-01-12 | 16:04
Ik kan uw ongelijk niet bewijzen, het is allemaal niet waar namelijk, ik zie spoken in witte gewaden met baarden.
Trouwens grappig dat u mij zojuist rechts noemde.
ik heb namelijk altijd sp gestemd. Is dat in uw ogen rechts?
En Achmed moet een koranvers zeggen
Troelala troelala
En Achmed moet een koranvers zeggen
Troelalalala
@Uppriktiga
We want more!!!! We want more!!!!!
*klapt de handen*
vitis | 10-01-12 | 16:07 | + 0 -
Niks aan de hand inderdaad. Als marokkanen vaker de fout in gaan zullen ze ook wel vaker in de gevangenis zitten. Zou dat zo zijn ?
@Supermatthijs | 10-01-12 | 16:03 |
Ja en dan wordt er weer iemand vermoord, en dan zit die ook vast.
En dan nog een keer, enz enz enz............
Maar je hebt helemaal gelijk, niks aan de hand.
Vanavond opsporing verzocht, gaat u kijken?
-weggejorist-
@vitis | 10-01-12 | 15:59
Nou nee, niet echt tevreden, maar bewijs mijn ongelijk maar eens zou ik zeggen...
vitis | 10-01-12 | 15:58 | + 0 -
Religekken heb je altijd en niet alleen bij de islam. Daar heb je ons wetboek voor en dat werkt tot nu toe prima. Mohamed B. zit gewoon vast dus..
-weggejorist en opgerot-
Hölzenbein | 10-01-12 | 15:52 |
Oke, u heeft gelijk, tevreden?
Inmiddels is ook de eerste islamitische prins carnaval gekozen. In plaats van Alaaf, Alaaf wordt er nu Alah, Alah geroepen.
@Supermatthijs | 10-01-12 | 15:46
'Zonder moord en doodslag'
U bent te laat er zijn al doden gevallen.
En hoe u verklaard u die bedreigingen dan aan iedereen die tegen de islam is.
Is dat ook allemaal verzonnen?
Luister eens even wat deze haatbaard allemaal te zeggen heeft.
www.dumpert.nl/mediabase/223041/e54e8d...
En deze: www.revu.nl/2012/01/05/dwarse-denkers/...
@Graftak
We want more!!! We want more!!!!
*klapt de handen*
@Aatje | 10-01-12 | 15:56
En jij snapt het nog steeds niet. Lutser.
Hölzenbein | 10-01-12 | 15:43 | + 0 -
Ik zal het gewoon herhalen...
Hölzenbein | 10-01-12 | 15:35 | + -1 -
Dat was ook niet nodig, ik lees JOUW teksten en daar reken ik JOU op af.
.
JIJ zegt dat een vertaling hetzelfde is als het veranderen van de tekst in de oorspronkelijke taal. DAAR geef ik commentaar op... Nu snap ik dat verantwoordelijkheid voor je eigen daden lastig is voor zo'n "linksmensch" als uzelf, maar dat is precies wat er aan de hand is. lutser.
-----
.
aanvulling: Het gaat om JOUW geschreven stukken, niet die website.
In de maneschijn, in de maneschijn,
klom ik uit mijn bedje om te bidden dat is fijn.
Maar je raadt het niet, nee je raadt het niet.
Zo doet de imam en zo doe ik
en zo doet mijn moeder in haar boerka, die minderwaardig is.
Er is geen Islamisering want als Geert Wilders het er niet over zou hebben waren er hier helemaal geen haatbaarden
@vitis | 10-01-12 | 15:42
Wat een typisch rechtsch gedrag weer, er alles bij de haren bij slepen om maar zijn gelijk te krijgen, ongeacht het waarheidsgehalte van de tegel.
Er is geen Islamisering want mijn dochter is vandaag maar één keer voor hoer uitgemaakt
-weggejorist-
@Hölzenbein je plemp van | 10-01-12 | 15:22
Ik heb het niet over een tsunami ik heb het over een langzame overstroming, die in enkele tientallen jaren gebeurd.
geen tsunami, nogmaals.
liedjes vertalen is 1 ding maar de namen veranderen in islamitische namen is een tweede. dat is islamisering.
Maar ik heb al gezegd u heeft helemaal gelijk, waar u het ook over heeft.
Slaap kindje slaap, Mohammed neukt een schaap....
Er is geen Islamisering want mijn opa had er 40 jaar geleden nog nooit van gehoord
Verwacht een mooie samenwerking tussen Graftak en Uppriktiga
*vraagt zich af hoe een fanclub oprichten werkt*
@eerstneukendanpraten
Verwacht een ontzettende goede uitspraak die de rest (het testosteron is hier even te hoog) doet verstommen.
vitis | 10-01-12 | 15:42 | + 0 -
Nee, dag zeg ik allemaal niet. Ik zeg: er is geen islamisering, die is verzonnen door de calimero v/d nederlandse politiek uit electoraal belang. De islam zal gewoon zijn plek vinden net als iedere andere godsdienst. Binnen de nederlandse wetten dus zonder moord en doodslag of overheersing.
-weggejorist-
Marokkaantje zo zwart als roet
Ging uit winkelen zonder poet
@Aatje | 10-01-12 | 15:38
Je lijkt wel een wijf. Eerst lezen, dan DENKEN, dan overwegen of het satire is of gewoon een parodie, en dan misschien reageren. Lutser.
Excuses voor de foute spelling.
Supermatthijs | 10-01-12 | 15:24 |
Juist.
Het zal zijn plaats vinden...........
De cultuur van dood en verderf. Die alle niet gelovigen verdoemt.
Die oproept alle andere geloven uit te moorden.
Het geloof wat niet tegen commentaar kan, en als je dat wel hebt wordt en een protest briefje op je borst geprikt.
Het geloof wat een beetje een hekel had aan theo van gogh.
het geloof wat in hun boek oproept om de wereld te overheersen.
Het geloof dat haaks staat op de democratie.
U zei net nog er is helemaal geen sprake van islamisering in Nederland.
En nu zegt u, het zal zijn plaats wel vinden, in de zin van als de islamisering klaar is heeft het zijn plaats gevonden.
-weggejorist-
Zeg bontkraagje waar ga je heen met die steen met die steen
-weggejorist-
Hölzenbein | 10-01-12 | 15:35 | + -1 -
Dat was ook niet nodig, ik lees JOUW teksten en daar reken ik JOU op af.
.
JIJ zegt dat een vertaling hetzelfde is als het veranderen van de tekst in de oorspronkelijke taal. DAAR geef ik commentaar op... Nu snap ik dat verantwoordelijkheid voor je eigen daden lastig is voor zo'n "linksmensch" als uzelf, maar dat is precies wat er aan de hand is. lutser.
-weggejorist-
Een twee drie vier hoofddoek van, hoofddoek van
Een twee drie vier hoofddoek met een kier
Heb je dan geen hoofddoek meer
Maak er één van varkensleer
Een twee drie vier hoofddoek met een kier
@Hölzenbein | 10-01-12 | 15:34 |
oke je hebt helemaal gelijk.
@Aatje | 10-01-12 | 15:31
Het was de hele tijd al een parodie. Je hebt het artikel niet gelezen maar braakt hete lucht. Je lijkt Wilders wel!
@Davidson
Ja, het begint bij de kinderen. Dus jij gelooft nogsteeds in de sint zeker...
@vitis | 10-01-12 | 15:28
Wacht even, jij begon met boeroepen naar mij ik niet naar jou. Dus niet draaikonten hier. En ja alles wordt veranderd door die lui, tuuuuuuurlijk. Welke persoonlijke last heb jij van een parodie op een kinderliedje?
Ze komen hier en moeten zich aanpassen? De Koningin past zich aan en krijgt een load of shit over zich heen van clown Wilders? Ja... nu begrijp ik het ja. Helder.
PS. dat met dat IQ was de bal die gekaatst was op het mafkees, want zo noemde je me. Dat wil ik overigens wel terugdraaien want ik denk dat het NOG erger is.
-weggejorist-
Hölzenbein | 10-01-12 | 15:20 | + 0 -
Als u aangeeft dat de deze liedjes hetzelfde zijn als het "vader jacob", heeft u het mis. Daar wijs ik u op en plots is het een parodie...
.
Typisch links gedraai weer. Bij vertalen blijft de betekenis gelijk, hier wordt deze verandert. lutser
Roodkapje op die pica ziet er best geil uit moet ik zeggen.
@Hölzenbein | 10-01-12 | 15:16 |
Heeft u de tweets van pechtold weleens gelezen?
over een clown gesproken.
dat is uw mening dat wilders een clown is. (ik ben het wel met uw eens)
Het enige wat u kunt doen is boe roepen tegen iedereen die het niet met u eens is.
Nederlandse kinderliedjes die vertaald worden. is zeer ernstig dat is wat mij betrefd de definitie van islamisering.
Alles wordt veranderd voor die lui, ik weet niet of je het weet, zij komen hier, dus zij moeten zich aan ons aanpassen en wij niet aan hun.
Dat u met IQ opmerkingen gaat zitten gooien is helemaal triest, daar gaat deze discussie niet over.
Buiterstal | 10-01-12 | 14:40
? lees nog eens goed er staat heel wat anders. Die "gouden eeuw" was niet alleen heel erg lang geleden, maar ook een stuk minder innovatief dan dat jij beweert. (lees ook onderste gedeelte en de stukken over "vertalen van de Romeinen en de Grieken")
en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Golden_A...
Verder wat Winston en Graftak zeggen.
@Cousin Eddie | 10-01-12 | 15:24
Ja en nu wordt dat Nederlandse kinderliedje aangepast (is het al, maar het is een parodie) en naar het Arabisch vertaald. En nu is holland in nood want Wilders's tsunami wordt waarheid. Je hebt het helemaal begrepen.
... volidioten
Religion is like a penis:
It's okey to have one!
It's fine to be proud of it!
But please don't whip it out in public and start waving it around!
And please don't try to shove it down my children's throat
Supermatthijs | 10-01-12 | 15:24 | + 0 -
Zoals de niet onknappe dame bovenaan dit topic graag mag zeggen: We zijn hier nu eenmaal, we gaan niet weg, wen er maar aan. Ze mag graag een beetje provoceren.
-weggejorist-
-weggejorist-
vitis | 10-01-12 | 15:19 | + 0 -
De islam zal gewoon zijn plaats krijgen net als alle andere religie's in ons land en al gaat dat gemankeerde clowntje op zijn kop staan daar doet hij niks aan. We kunnen niet meer zeggen, geen islam, zonder hele dwaze radicale maatregelen tenminste.
@ Holzenbein 15:07
Oh nu snap ik het, ik ben om!
Hoe kon ik zo stom zijn.
Dank voor deze openbaring.
Je wilt zeggen Nederlanders hebben ook wel eens kinderliedjes uit het Frans vertaald en andersom.
Zelfde achtergrond, problematiek, tijdsgeest en inhoud als waar we het in dit topicje over hebben (Vader Jacob, Allah, Frere Jacques en dat soort mensen)
Helder, nogmaals dank
@vitis | 10-01-12 | 15:19
Ja kijk uit voor die tsunami joh. Ga in de kelder zitten en het beste met een alu-hoedje want die tsunami is er alweer in de vorm van een parodie op een kinderliedje. Mijn god, zielig figuur, get a life!
La Vie En Rose | 10-01-12 | 15:16 | + 0 -
Sacrenomdedieudebordeldemerdre!
@Aatje | 10-01-12 | 15:18
Het is een parodie lutser, daar al eens van gehoord?
@Supermatthijs | 10-01-12 | 15:10 |
Zeg ik dat? Nee die woorden heeft u mij niet zien gebruiken.
Dingen zoals dit bewijst weer dat er wel degelijk veranderingen gaande zijn (slechte veranderingen)
De islam worteld steeds dieper in onze cultuur, als het zo doorgaat is onze cultuur straks weg.
er is wel degelijk iets aan de hand, het is een langzame overstroming maar geen 'tsunami'
Een leerzaam filmpje: www.dumpert.nl/mediabase/91091/93c6fc7...
En natuurlijk zegt wilders hier iets van, dit is zijn belangrijkste punt.
Uppriktiga | 10-01-12 | 15:17 | + 0 -
Oef! Die was hard...
Wat hebben we hiervan geleerd, kinderen? Juist! Allah is een hoedje van papier.
Hölzenbein | 10-01-12 | 15:16 | + -1 -
Bij vertalen blijft de betekenis hetzelfde, hier veranderen ze de betekenis. Daarnaast blijft het ook nog eens in het Nederlands dus er wordt niets vertaald. Lutser!
sjaakdeslinksesul | 10-01-12 | 13:03 | + 203 -
Hij was weer slinks, vriend!
-weggejorist-
Hölzenbein | 10-01-12 | 15:08 | + 0 -
Cousin Eddie | 10-01-12 | 15:13 | + 0 -
Gaan we nu ook al liedjes over mekaar maken, het moet niet gekker worden zeg!
@Hölzenbein | 10-01-12 | 15:07
Ghehehe, zullen we die ff samen zingOn. In canon?
Zoals vroeger, op school?
Gaanuh we daarna dansen.
Sur le pont d'Avignon
l'on y danse l'on y danse,
sur le pont d'Avignon
l'on y danse tout en rond.
@vitis | 10-01-12 | 15:06
Nou luister eens even klotskop. Dat jij het IQ hebt van een vitrinekastdeurknop daar kan ik niets aan doen. Je vraag was niet zo, die zuig je nu pas uit je enkels. Maar even terug naar je intelligente vraag. Nederland wordt dus geislamiseerd door het vertalen van een kinderliedje volgens jou. Begrijp ik dat goed? Dan heb ik een dringende vraag aan jou. Leg mij dat eens uit als het gaat. En clowntje Wilders is niet voor niets een clowntje, je hoeft als geciviliseerd (zoek het even op als het woord te moeilijk is voor je) mens gewoon maar zijn tweets te lezen dan weet je dat ie een clowntje is. Daarnaast is ie nog onbeschoft om te proberen onze Koningin op haar nummer te zetten, de hufter. Ben benieuwd hoe je uitleg is over hoe Nederland geislamiseerd wordt door het vertalen van een kinderliedje. Zeg het maar....
vitis | 10-01-12 | 15:12 | + 0 -
Ik heb besloten je advies in de wind te slaan. Sorry, het is niet anders.
Hölzenbein | 10-01-12 | 15:07 | + 0 -
Onze linkse knuffelbeer kent het verschil tussen vertalen en veranderen overduidelijk niet?
We winnen telkens meer terrein,
Hi ha Holzenbein,
Dat vinden wij bijzonder fijn,
Met dank aan Holzenbein
We gaan naar Rome toe,
We gaan naar Rome toe,
We gaan naar Rome toe,
Dat is ons hoger doel,
We gaan naar Rome toe,
We gaan naar Rome toe,
We gaan naar Rome toe,
Gegroet uit Istanboel
@Bigi Bana Boy | 10-01-12 | 15:00 |
Ik bepaal helemaal niks, dus ruk het niet uit de context.
ik zei: 1 tip, dus het was een advies.
Een tip of advies is ook wel iets aanraden,of een raadgeving, dus niet bepalend.
vitis | 10-01-12 | 15:06 | + 0 -
Het circus is vertrokken maar de clown is gebleven. Och och, wat is het allemaal erg met die islam. Het is een ware tsunami, de wilden komen met horden ons land binnen vallen en proberen de macht over te nemen. Geloof jij dat echt ?
Sinte Maarte mik moer.
Je moeder is een hoe-oer
je vader is een hond.
Een maagd moet in dr kont.
(en dan om snoep vragen)
Davidson | 10-01-12 | 14:53 |
Wellicht is het mogelijk dat wat deze meneer zegt een grote kern van waarheid bevat. Wel moet je realiseren dat dit een enkele auteur in een enkel blaadje is. In bijvoorbeeld dit boek books.google.nl/books?id=l6JmAAAAMAAJ&... wordt er het punt gemaakt en onderbouwd dat als de Islamitische kalifaten waren geslaagd in het overnemen van Europa, de Italiaanse renaissance onnodig was geweest. De kalifaten bezaaiden de veroverde gebieden met bibiliotheken, scholen, publieke werken en een uitgebreid sociaal stelsel (voor die tijd erg indrukwekkend)
-weggejorist-
@La Vie En Rose | 10-01-12 | 15:04
Dom Liesje is ook weer in town.
Hier heb je wat vertalingen. Geniet er van en misschien ontdek je hoe belachelijk dom rechts (jij dus ook) hier bezig is.
en.wikipedia.org/wiki/Translations_of_...
Frère Jacques, Frère Jacques,
Dormez-vous? Dormez-vous?
Sonnez les matines! Sonnez les matines!
Din, dan, don. Din, dan, don.
@Hölzenbein | 10-01-12 | 14:53
Ik weet niet of je het weet mafkees ik had @2 namen gedaan.
@Supermatthijs | 10-01-12 | 14:33
@Hölzenbein | 10-01-12 | 14:30
2 mensen dat wordt jullie, maar blijkbaar kan uw brein niet in meervoud werken.
mijn vraag was: u keurt het goed dat alles in Nederland geislamiseerd wordt? Zelfs de Hollandse kinderliedjes.?
Clowntje wilders is het daar niet mee eens, en vele andere ook niet, dus wat is uw probleem dat de 'clown' voor vele Nederlanders spreekt?
La Vie En Rose | 10-01-12 | 15:04 | + 0 -
Zo de weduwe is ook weer onder haar steen vandaan gekropen.
Dit is het einde, wie doet de deur dicht,
met dank aan Holzenbein,
dat is een lalala lalalalul
ja jij wordt har-te-luk bedankt
@Bluto Blutarsky | 10-01-12 | 13:02
Dat zou ik ook wel willen weten
*iets met water naar de zee dragen mompelt*
♥Voor@Hölzenbein with love♥
♫ Oh houtenpoot, oh houtenpoot
Ga jij eens effe heel snel deaudt
Zodra het over moslims gaat
wordt onze poot steeds heel erg kwaad
oh houtenpoot, oh houtenpoot
Ga jij eens effe heel snel deaudt ♫
Rije rije rije op me scootertje
En als je ik je zie bellen dan beroof ik je
Iene miene Mohammed
Tien pond schapenvet
Tien pond geitenkaas
Iene miene Mohammed is de baas
O kom er eens WAT KIJK JIJ!?
Hölzenbein | 10-01-12 | 14:53
Vitis is degene die op het Internet bepaalt wie er rechtsaf naar GS mag of wie er linskaf rechtstreeks naar de Joop moet. Hou daar dus rekening mee voortaan.
-weggejorist-
Een, twee, een kopje thee
Drie, vier, met veel plezier
Vijf, zes, trek ik een mes
Zeven, acht, niet verwacht
Negen, tien, had je kunnen zien
Buiterstal | 10-01-12 | 14:34 |
Culturen hebben ook weleens een terugval gehad. Het is geen trap die je beklimt en steeds op een hoger plan komt.
nl.wikipedia.org/wiki/Barbaar
Op Overvecht daar woont een schelm en z'n naam is Achmed
En als je vraagt waar woont je pa, dan steekt ie met z'n lemmet
Hölzenbein | 10-01-12 | 14:45
Ik geef toe dat er ook bij een paar parodieën op kinderversjes door mijn hoofd gingen. Had ik ze ook neergeplempt dan was ik pas echt voorspelbaar gehandeld.
Maarja, ik zie het nut er niet van een kinderversje naar een kerkleer te verkrachten.
'Er staat een Turk in de gang'
Boerenhoofd | 10-01-12 | 13:10
LOOOL
@Magnum Force 14:45
Kleine moeite!
U heeft toch weer 'n paar paar hoogwarrdige plempsels "afgedrukt"
Even heel wat anders... Heeft Holzenbein al gereaguurd?
Buiterstal | 10-01-12 | 14:34 |
Ja, dat heb ik de afgelopen jaren verschillende keren moeten leren. Uiteraard is er een invloed geweest maar die wordt schromelijk overschat. Er is niets mis met het prijzen van de eigen superieure Westerse cultuur. Volgens een Islamitische geleerde, zijn naam is me even ontschoten, is de Westerse cultuur met name superieur door onze humor en met name dan met name het gebruik van ironie. Hieronder een stuk voor u dat niet geplaatst werd in de Standaard, om (on)duidelijke redenen.
lvb.net/item/4393
@vitis | 10-01-12 | 14:48
Wie zijn 'jullie'. Ik dacht dat je het tegen mij had. Sinds de privatisering wordt alles naar de kloten geholpen inderdaad. En wat heeft dat met een kinderliedje te maken? Ik noem Wilders al een clowntje sinds ik hier reaguur en dat is al heeeeeeel lang. En wat joop aangaat, dat liedje ken ik nu wel dus 1 tip voor jouw: ga eens snel deaud.
Nu zijt niet wellekome Achmed ongelikte beer
Gij komt, en wij zijn bedrogen voor de zoveelste keer
Nu zijt niet wellekome van de droge zandbak naar heer
Hier in dit aardrijk zijt gij gezien teveel
Kyrieleis
Buiterstal | 10-01-12 | 14:47 | + 0 -
Ja het bracht ons seks en wiskunde, sterrenkunde etc.
Nu brengt het ons de ondergang.
* Kots *
En wie is Kiteballah??? Een of andere profeet die aan zijn ballen aan een vlieger hangt?
Supermatthijs | 10-01-12 | 14:33
Hölzenbein | 10-01-12 | 14:30
Clowntje wilders of niet, dit soort dingen vinden jullie dus normaal/ leuk en mischien zelfs goed.
Nou ik vind het helemaal niks, alles wordt naar de klote geholpen, Jullie zijn gewoon pissed omdat clowntje wilders toch inderdaad gelijk heeft, dat de nederlandse cultuur naar de klote gaat. Daarom maakt u er maar een grapje van, oehhh oehh clowntje wilders oehhh.
1 tip voor jullie: joop.nl is hier linksaf, en natuurlijk alleen echte linkse reaguursels worden op de joop toegelaten.
Graftak | 10-01-12 | 14:45 |
Precies, en dat was dus ook mijn reactie op de stelling dat de Islam geen of een geringe bijdrage aan de wereld heeft geleverd.
Geen bier en geen tieten!
-weggejorist-
lach er maar om, kijk maar eens naar de heden ten daagse tekenfilms/kinderprogramma's. Als de verhouding die daarin ten toon wordt gespreidt zo zou zijn dan was ik echt allang geemigreerd. (ik vind het prima om te gast te zijn maar niet in eigen land).
@Fratello | 10-01-12 | 14:40
Jij bent net zo voorspelbaar als ik anders zou je niet reageren. Heeft niets met links of rechts te maken want ik ben geen van beiden, maar ik mag toch wel eens domrechts op de korrel nemen of niet? Zielige kinderachtige ja-knikkers genoeg hier.
@Cousin Eddie | 10-01-12 | 14:41
OMG, nu zit dat deuntje de rest van de dag in mijn hoofd. Maar ik heb u desondanks beloond met meerdere plusjes. En dank BTW voor uw bijval hierboven.
Buiterstal | 10-01-12 | 14:34 | + -2 -
Vroeger ja, heeel lang geleden was de "islamitische" wereld vooruit op de onze. Zo was europe helemaal vies van seks maar was seks iets heel open in de islamitische wereld, orgieen en dergerlijke waren toen heel normaal.
Het tij is nu gekeerd.
Dacht je dat het niet gekker kon in Nederland, kon het dus toch!
Bij ooooons, in de Koraaaan,
waar Mohammed op een kleuter los kan gaan.
Winston1 | 10-01-12 | 14:39 |
Ach kom op, dat meen je toch niet serieus he? Je gaat toch niet een complete periode uit de geschiedenis ontkennen, omdat het niet in je ideologie past?
Hölzenbein | 10-01-12 | 14:30
Wat begin je toch verdomd voorspelbaar te worden.. Je weet immers, zo'n artikel vraagt om zulke reacties.
Maar bij jou is alles wat niet links is kudt. Helaas zijn de racties van jou tegenwoordig tenenkrommend. Ik verdenk je ervan eigenlijk Mohamed Rabbae te heten.
@Hölzenbein | 10-01-12 | 14:30 |
Ik dacht al, waar blijft ie. Maar gelukkig, en met de verwachte zure reactie. Ga toch eens leven!
Merkava | 10-01-12 | 14:37
Het frustreert mij ook hoor, alleen houd ik er meer van om de zaken wat objectiever te benaderen en een wat tegendraads geluid te geven..
Krijg toch allemaal de kolere
val voor mijn part allemaal deaud
ik heb geen zin om braaf te leren
ik eindig toch wel in de goot
reaguurders willen niets van me weten
noemen me rat en wijzen me na
de enige die me wat kan schelen
die is er nooit, dat is Allah
@ Buitenstal: wiki zit er vaker naast.
Vraag maar aan Mabel wie der wiki had aangepast, zij zelf.
Hint; wie kan die wiki Job gedaan hebben ?
3x3=9, voodoo nemen voor je slaat ?
Homo man,
Halve man!
Je durft niet door het straatje te gan;
Hondje zal je bijten,
Katje zal je beschijten,
Katje zal je krabbelen,
Dat komt van al je babbelen
.
Homo man, Arme man!
Hij durft niet door het steegje te gan;
Want ieder zal hem smijten,
Het hondje zal hem bijten,
Het vogeltje zal hem pikken,
Dat komt van al dat klikken.
@Absoluut niet waar
Ja, maar ik ben gewoon gefrustreerd :-)
Daar was laatst een Nurten loos, die wou graag stelen, die wou graag stelen
Daar was laatst een Nurten loos, die wou graag stelen en bedroog
Merkava | 10-01-12 | 14:29
Compleet eens. Alleen staat dit in mijn ogen los van kinderliedjes, that`s all. Verder is er geen discusse in deze.
Schitterende bijdragen. Kan GS dit wellicht bundelen als het multiculti levensliederen boek. Wellicht een avond organiseren waar deze topbijdragen en smartlappen live worden opgevoerd?
Davidson | 10-01-12 | 14:25 |
Maar daar zit je fout. Wetenschap en wiskunde zoals wij die kennen hadden niet eens kunnen BESTAAN zonder de Islam. In de Islamitische gouden eeuw (en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Golden_A...) is er gigantische vooruitgang geboekt. In deze periode hebben de Moslims algebra uitgevonden, en de geografie, filosofie, geneeskunde, kunst en architectuur zeer zeer sterk verbeterd.
Kak nu ophouden, hier gaan die limbo's en Brabanters straks mee aan de haal.
Voor je het weet heb je dan zo'n irritante carnavalskraker op de radio.
Hölzenbein | 10-01-12 | 14:30 | + 1 -
Rechtse humor bestaat dus toch. En de kamerschreeuwer zal zijn vragenlijstje wel aan het maken zijn. We wachten vol ongeduld op zijn woedende twitter.
Absoluut niet waar | 10-01-12 | 14:28
Dat is niet uit je plemps af te lezen. De naieviteit straalt er vanaf.
Een hakbarretje dat over de zand weg reed...
Ja, erg grappig hoor die kudtliedjes hier boven. O wat zijn de boerenkool met worst hollanders weer leuk. Hopsa. Zal wel rechtse humor zijn. In ieder geval zullen er wel weer kamervragen komen van clowntje Wilders?
@Absoluut niet waar
Ook hier geef ik je weer gelijk. Het individu moet kunnen doen waar het zin in heeft zolang dat binnen de wet gebeurt. Echter in Utrecht hier heb ik steeds minder het idee dat iedereen gelijk is voor de wet. Er komen steeds meer uitzonderingen die het seculiere karakter van Nederland om zeep helpen en ook de politie is in Utrecht nog maar een schim van wat het was. Het gat er niet alleen om hoe de situatie nu is, maar ook wat je verwacht wat deze in de toekomst is. Ik voorzie nu dat Utrecht over 10 jaar een groot getto is, ook de binnenstad. Op academisch niveau gaan er al stemmen op een nieuw soort democratie te ontwikkelen waarin er ook ruimte is voor sharia en ik huiver bij die gedachte, want mocht het zo ver komen dan staat mijn mooie Utrecht vooraan om in dat experiment de hoofdrol te spelen. Wat betreft je punt over ontspoorde jongeren: ïk heb werkelijk nog nooit problemen gehad met autochtone jongeren in Utrecht. Met Marokkanen helaas wel en ze ontwijken wordt steeds lastiger.
Daaaaaar wordt door de deur getrapt...
Er staat een geit in de gang, ja ja een geit in de gang
Absoluut het leukste GS topic sinds tijden.
Ik moet even stoppen met lezen anders wordt het lachen mij fataal.
Magnum Force | 10-01-12 | 14:22 | + 1 -
Lach maar !!!
De discriminatie meldpunten gaan overuren draaien, en dat op jouw kosten !!
Maar inderdaad, je zou dit topic maar moeten modereren
La Bailaora | 10-01-12 | 14:13
Dat valt redelijk mee hoor. Hoewel je vast het idee zult hebben dat ik een pvda stemmende voorstander van een multiculturele samenleving ben, ben ik prima op mijn hoede.
Bah. Protesteren tegen de kolonisatie van Nederland mag niet eens, vanwege diverse verbodsbepalingen. Hoe brutaal en geldrovend de indringers ook zijn.
Wat waren de door onze voorouders gekoloniseerde landen bofkonten, protesteren mocht niet alleen - het was moreel in orde - met vette vergoedingen vanuit Nederland na.
Buiterstal | 10-01-12 | 14:19 |
Mijn strekking was louter en alleen dat qua erfgoed de Islam een zeer geringe bijdrage heeft geleverd. Uiteraard zijn er enkele voor wie dit niet geldt. Mijn afkeer is puur gebaseerd op feiten.
-weggejorist-
Ik heb een tante in Marokko, maar let op, die eet VARKEN:
k Heb een tante in Marokko en die komt, hiep, hoi (2x)
k Heb een tante in Marokko,
een tante in Marokko (2x)
en die komt, hiep, hoi.
Ref:
Zing ik a-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
Zing ik a-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
Zing ik a-ja, jippie, a-ja jippie,
A-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
En ze komt op twee kamelen, als ze komt, hobbel de bobbel (2x)
En ze komt op twee kamelen,
ze komt op twee kamelen,
ze komt op twee kamelen,
als ze komt, hobbel de bobbel.
Ref + hobbel de bobbel (na Hiep, hoi)
En we braden dan een varken aan het spit, knor, knor (2X)
En we braden dan een varken,
we braden dan een varken, (2X)
aan het spit, knor, knor
Ref 2 + knor, knor
Extra refreinen (niet in muziekbestand):
En dan drinken we een cola tot besluit, blub, blub. (2X)
En dan drinken we een cola
dan drinken we een cola (2X)
tot besluit, blub, blub
Ref 3 + blub, blub
En dan gaat ze met de sneltrein weer naar huis, tuut, tuut (2X)
En dan gaat ze met de sneltrein
dan gaat ze met de sneltrein (2X)
weer naar huis, tuut, tuut
Ref 4 + tuut, tuut
----------------------------------------------
Toch wel interessant, dat ze weer naar HUIS gaat.... niet echt reëel
Absoluut het leukste GS topic sinds tijden.
Ik moet even stoppen met lezen anders wordt het lachen mij fataal.
Hallo meneer imam
waar brengt u ons naar toe
naar uitkeringsland, naar uitkeringsland
want daar wonen linkse lieden
die ons gratis geld aanbieden
het is het land van sinterklaas
binnenkort zijn wij daar de baas
Vrijheid van godsdienst (waar Willem de Zwijger zo vóór was) is nooit bedoeld geweest voor de volgelingen van den Valschen Propheet.
-
Katholiek mag je zijn, of Luthers, of gereformeerd, of misschien zelfs doopsgezind, of -vooruit, laten we niet kleinzielig zijn- zelfs Joodsch.
-
Maar den valschen Propheet aanbidden, dat gaat te ver. Veel te ver!
-
(De kreet "Liever Turks dan Paaps" moet je niet te letterlijk nemen. De protestanten die dat ooit riepen, wisten nie beter...)
-
Bontkraagje leggen, niemand zeggen,
'k heb de hele nacht geroofd....
Mannen willen de kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn
Ali, Achmed en Latif, die hebben baarden, die hebben baarden
Ali, Achmed en Latif, die hebben baarden, zij roven mee
Ok, nou ben ik boos. Joris me maar als het nodig mocht zijn. Gewoon omdat het niet rijmt. Vrouwencommissie van stichting El Tawheed uit Amsterdam, u heeft niks te vertellen over hollandse folklore, u mag zich niet eens uiten over culturele zaken *geloofjeweettog* dus laat je maar lekker zakken over een driekruisig Amsterdammetje met je douchegordijn, kom ik de uitsteeksels hoger dan 1 meter wel even lager duwen.
Davidson | 10-01-12 | 14:15 |
Hoeveel geweldige Aziatische componisten kun jij noemen? Of Afrikaanse? Met dit waardeloze argument kun je afkeer van Islam niet goed praten, enkel blanke suprematie, en ik geloof niet dat dat je strekking was.
-weggejorist-
Toet toet boing boing Ilmar en Achmed
Centjes verdienen, hup naar de wal
Achmed een bontkraag en Ilmar een scooter
Ilmar zegt geld hier en Achmed doet knal
Gelijk dacht aan New Dutch Nitro versie:
Hollandse Hoeren neuken, nooit meer werken
Ik ben Beertje Bontekraag, Beertje dat kan pimpen,
Rij hier op m'n scooter rond, Holland neem ik in haar...
Het is wel opvallend dat moslims hun liefde voor Allah, Marokko of Turkije graag noemen, maar het land dat waar ze wonen en ze een uitkering verstrekt wordt nooit genoemd.
Buiterstal | 10-01-12 | 13:58 |
Ja, wat dacht ik ook... Al die geweldige componisten van Islamitische origine, prachtig gewoon.
Ali baba leef je nog Ieja dej a
Ya bitch, ik dis je nog Ieja Dej a
'k Heb m'n shoarma opgegeten
En m'n speklap laten staan
Ieja Deja
Poef!
Absoluut niet waar | 10-01-12 | 14:11
jij snapt echt helemaal niks van islam...
Hup Holland hup
Laat de koningin niet in haar hempie staan
Hup Holland hup
Trekt de koningin een boerka aan.
Hup Holland hup
Laat je uit t eigen landje slaan
Want de moslim op voetbalschoenen
Kan de hele wereld aan
Want de moslim op voetbalschoenen
Kan de hele wereld aan
parodieren van nederlandse cultuur, maar de wereld is te klein voor ze als er grappen over moslims/marokkanen worden gemaakt. Dat is wel een deel van hun mentaliteit in een notendop
vip33 | 10-01-12 | 14:04
Kom dan eens met een fatsoenlijke uitleg/discussie zou ik zeggen.
Momo Bakkerbaard heeft een huisje en in dat huisje gaat goed,
.... (wie vult verder aan?)
www.youtube.com/watch?v=UkWSrn_weDo Doe hier inspiratie op
Ik wacht gewoon rustig op de 'hoe, hoe, hoe'-edit op dumpert.
-weggejorist-
denoorman | 10-01-12 | 14:10 |
Moar an al da gejakker kwam een end...
Merkava | 10-01-12 | 13:56
Eens, daar hoef je mij niet van te overtuigen. Woon in Utrecht, verneem er zelf meer dan genoeg van. Alleen zit er in mijn ogen een verschil tussen samenlevingsontwrichtend gedrag en gedrag wat niet overeenkomt met de meerderheid van de samenleving.
De voorbeelden die je noemt zijn voorbeelden van samenlevingsontwrichtend gedrag; overige mensen hebben er last van en komen hiertegen in opstand. De overheid laat op dit vlak grote steken vallen, past zelfs vaak positieve discriminatie toe waardoor de onvrede alleen maar is toegenomen.
Hoewel het vaak anders lijkt, is de Islamitische/Marokkaanse gemeenschap nog steeds een grote minderheid (gelukkig). De achtergrond die ze hebben is veelal anders dan de doorsnee Nederlander. Dat betekent dan toch niet dat de hele Islamitische/Marokkaanse gemeenschap al hun gebruiken overboord moet gooien? Ze blijven, als het aan mij ligt, het recht houden om hun eigen identiteit te behouden. Het interpreteren van kinderliedjes is in mijn ogen hier een onschuldig voorbeeld van.
Daarnaast, ook de autochtone bevolking maakt zich schuldig aan de door jou genoemde voorbeelden. De hele samenleving is aan het ontsporen. De jeugd is ongeinteresseerd, asocialer dan ooit en respect is soms ver te zoeken. [cliche]Een betere/respectvollere wereld, begint bij jezelf[/cliche]
Ach.....
*zijn moede hoofd te rusten legt en zachtjes weent*
Zachtjes tikt de fin tegen het autoraam,
het ritme van de snelle dief
De radio gaat er als eerste aan,
maar de navi heeft ie net zo lief
Oehoe oe oerend hard ginge zie noa de overval noa hoes
Ohoe oe oerend hard want dan waaren zie eerder toes
Ze hadden heel veel geld gejat
Waren een beetje high van de hasj.
Mohammed op zien Vespa en Ali op de Apprilia
Doet met denken aan deze www.youtube.com/watch?v=kkNE__TiMZo
@justtheblues
Geweldig!
Blijkbaar gaat het over liedjes. Is dit een kettingkinderliedjes of pedoketting?
In de kinderprogramma's bij de indoctrinatieomroepen zie je bijna elke keer een oververtegenwoordiging van gekleurde kinderen. Europa is doomed, over 50 jaar zijn we hier een 2de wereldland met grote sociale raciale problemen.
Melodie: Berend Botje
Albayrakje ging uit rijden,
met haar benzje naar de rechtbank,
de weg was recht, het recht was krom.
Ohhh, wat zijn die rechters dom.
k Heb een tante in Marokko en die komt, hiep, hoi (2x)
k Heb een tante in Marokko,
een tante in Marokko (2x)
en die komt, hiep, hoi.
Ref:
Zing ik a-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
Zing ik a-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
Zing ik a-ja, jippie, a-ja jippie,
A-ja, jippie, jippie, jee. Hiep, hoi
En ze komt op twee kamelen, als ze komt, hobbel de bobbel (2x)
En ze komt op twee kamelen,
ze komt op twee kamelen,
ze komt op twee kamelen,
als ze komt, hobbel de bobbel.
Ref + hobbel de bobbel (na Hiep, hoi)
En we braden dan een varken aan het spit, knor, knor (2X)
En we braden dan een varken,
we braden dan een varken, (2X)
aan het spit, knor, knor
Ref 2 + knor, knor
Extra refreinen (niet in muziekbestand):
En dan drinken we een cola tot besluit, blub, blub. (2X)
En dan drinken we een cola
dan drinken we een cola (2X)
tot besluit, blub, blub
Ref 3 + blub, blub
En dan gaat ze met de sneltrein weer naar huis, tuut, tuut (2X)
En dan gaat ze met de sneltrein
dan gaat ze met de sneltrein (2X)
weer naar huis, tuut, tuut
Ref 4 + tuut, tuut
@Absoluut niet waar
Goh we halen de 'vrijheid van godsdienst' er maar weer eens bij en alles is weer koek en ei.
Het is dat gevoel waar Wilders zijn stemmen vandaan haat, en het is dat gevoel dat de PvdA en consorten niet begrijpen.
TheLuggs | 10-01-12 | 13:57
Mooie Freudiaanse verspreking in deze zin. lol
@Boomschade | 10-01-12 | 13:47
Daar kwam opeens een marokkaantje an
en die heeft er één gedjoekt
en dat heeft, zo je denken denken kan
Aleid Wolfsen niet bedroefd
Kak, ik word altijd misselijk als ik dit hoofd zie, lezen lukt me dan niet meer alle letters doen bewegen.
*knippert veel met mijn ogen*
In een groen groen groen groen knollen knollen land daar neem ik 3 geiten heel parmant.
Ik zie toch iets positiefs in dit gebeuren, het zijn Nederlandse texten. Het had erger kunnen zijn met een taal uit het midden oosten.
@Amigo1973
Dat klopt. Ik ben er vrij zeker van dat groeiende "buitenlander-haat" (bij gebrek aan een betere term) voor alle migranten slecht uit pakt en dat is jammer. Maar ik heb eigenlijk nog nooit iemand horen schelden op zuid-amerikanen hier.
Dit is een beter geschikte song:
Islam is NOT for Me
www.youtube.com/watch?v=aoI6I6lHvK4&am...
@Geppie
Osewiesewose wiesewalla kristallaH
is 't niet: ChristAllah ?
Oh, kom er eens kijken
Wat ik bij de buurvrouw vind.
Alles gestolen,
Zelfs van haar kind!
.
Een mooie flatscreen kant en klaar.
Een spelcomputer met zo'n gitaar.
Twee Apple laptops met leren tas,
Mohammed is erg in zijn sas!
Somalier zwart als roet
Ging uit qat kauwen dat was goed
Werken interesseet hem nu geen zier
Op de luie reet liggen geeft meer plezier
Dit kinderliedje hoeft NIET aangepast te worden en kan zó de moskee in:
Luilak, beddezak
Staat om negen uren op
Negen uren, hallef tien
Kan de luilak nog niet zien
Belachelijk!!!
Toen Kempi nog een kleutertje was, was hij aardig om te zien. Nu struggled hij alle dagen en hosselt hij bovendien.
Oud nieuwe. In de jaren '80 werden de kinderliedjes al vertaald in het Maleis voor de Molukse kinderen.
Davidson | 10-01-12 | 13:46 |
Ik heb het niet over symfonieën en sonates, die waardeer ik persoonlijk ook zeer. Ik heb het meer over dit:
www.youtube.com/watch?v=ONNYDWqZ8as&am...
Trouwens is het ook belachelijk om te denken dat Islamitische muziek niet goed gecomponeerd zou kunnen zijn:
www.youtube.com/watch?v=WF2lTlQISe0
@AWWYEAAAH | 10-01-12 | 13:41
Kennelijk mis je een punt. Een groot deel van de bevolking heeft geen problemen met allochtonen in Nederland zolang zij zich aanpassen aan Nederland. Het probleem is dat dit simpel kinderliedje symbool staat voor Nederland die zich aanpast aan de allochtonen. Veel Nederlanders hebben intussen geen zin meer om zich nog verder aan te passen. Het is dat gevoel waar Wilders zijn stemmen vandaan haat, en het is dat gevoel dat de PvdA en consorten niet begrijpen.
Toen onze Driss een Drissje was, was hij aardig om te zien. Nu .... (zelf invullen) alle dagen en ... (zelf invullen) hij bovendien.
vip33 | 10-01-12 | 13:42
En wat maakt dit het anders dan? We hebben toch vrijheid van godsdienst hier in Nederland? Of ben je daar op tegen? Kan natuurlijk, ben ik alleen wel benieuwd waarom.
@Absoluut niet waar
Er zijn voorbeelden te over van symptomen die meer impact hebben. Zo is de veiligheid er in Nederland niet beter op geworden, worden ambulance medewerkers regelmatig aangevallen, wordt de Nederlandse taal stelselmatig verkracht, worden politieagenten geslagen en bespot, worden vrouwen steeds meer bedekt, worden meisjes voor hoer uitgemaakt omdat ze te mooi zijn, hele wijken worden onbegaanbaar. Iedere druppel is er één en de emmer stroomt steeds harder vol.
@Magnum Force 13;51
wereldklasse
Marokkaantje zwart als roet
Ging uit hosselen echter geen poet
Overviel dus veel geweld de juwelier
Deze is nu zo dood als een pier
Congoweesje zo zwart als roet
ging eens wandelen zonder voorbehoed
als je vraagt waar woont je moesje
wijst hij naar haar Haagse Oranje pouchje.
www.youtube.com/watch?v=GcA07j40dcs
Bommetje leggen, niemand zeggen?
Zeg ken jij du hosselman ? Du hosselman, du hosselman.
Zeg ken jij du hosselman ? Hij komt uit Woensel-West.
@Strangetown | 10-01-12 | 13:50
Bommetje leggen?
Even een hele oude!
Guusje zag een negerjongen.
Vol verbazing bleef hij staan!
Om zo'n zwart gezicht te krijgen, dat stond Guusje ook wel aan!
Nooit hoef je dan niet te werken ,moe wordt je natuurlijk niet.
Als ze daar dan iets van zeggen, zeg je weg met zwarte piet!
's nachts na tweeen,
dan komt de loverboy z'n hoer uitkle-jen,
z'n bmw-tje komt dan voorgereden,
poen afgedragen,
en mooorgen weeeeer,
ja ja....
Om te janken..
De daken op, de huizen in, vooruit met flinke pas
Met snelle scooter en blijde zin
En goed gevulde tas
De heler lacht ons vrolijk toe
Ons groet de blije Imam
En wij worden vast niet moe
Al inbreken w'uren lang
Van je ras, ras, ras rijdt Mohammed door de wijk,
Van je erk, erk, erk zet een moskee neer op een veld,
Van je ie, ie, ie scheldt je vrouw uit voor een hoer
Het zijn er één, twee, drie!
Boerenhoofd | 10-01-12 | 13:49 |
Galgje?
Ben niet bang voor de wijkagent, ben niet, bang ben niet bang. Ik schijt op de wijkagent, want ik ben niet bang.
Bij Ons in de Islam
Waar de Scooters voor de ramen staan
Laat de mohammedaanse humor nooit verloren gaan
Zolang de lepel in de couscous staat
@Merkava | 10-01-12 | 13:29
www.youtube.com/watch?v=F1YYFLi3LcY
Woorden van een groot man die de waarheid niet mocht zeggen . Echter uw stelling kent geen Autochtonen , Allochtonen echter slechts fundamentalistische Moslims en de rest , geloof mij de allochtonen die ik ken ( Zuid Amerikanen ) verbazen zich erover dat dit allemaal hier maar mogelijk is , diegene die in dit land het meest worden benadeeld door deze uitwassen zijn de allochtonen die geen Moslim zijn
Wat is het volgende? Oud-Hollandse spelletjes veranderen?
Merkava | 10-01-12 | 13:37
Eens, alleen wel een heel erg onbeduidend symptoom. Hoofd- en bijzaken moeten in deze wel van elkaar gescheiden blijven lijkt mij. Dat er grote problemen in de huidige samenleving op het gebied van de Islam en integratie van Islamieten moge duidelijk zijn. Maar dat betekent toch niet dat ze zich als 100% blanke provinciale Nederlanders moeten gaan gedragen? Het behoud van eigen identiteit/geloof vind ik erg belangrijk.
Wanneer we het gaan hebben criminaliteit, integratie, taalkennis e.t.c., dán heb je een hele andere discussie, met ook een ander standpunt van ondergetekende.
In een groen groen groen knollenknollen land
daar liepen twee heaumeaus hand in hand
En de één die blies de fluitefluitefluit
en de ander sloeg de rommel.
Er is er één jarig allah allah, dat kun je wel zien die is vrij.
Wij vinden het allen haram jaja en daarom zingen wij blij.
Buiterstal | 10-01-12 | 13:43 |
Cultuurbarbaar. Al die prachtige symfonieën en sonates als ode aan de kerk.
De.. kopvoddentax merkwaardig, maar de burka's vierden feest!
Het zijn er in de geschiedenis nog nooit zoveel geweest!
Cappuccino | 10-01-12 | 13:10
Psst Roodkapje, hee hoerrrr ! Waar ga je ?
Ik vind dit eigenlijk veel erger:
www.youtube.com/watch?v=dzAL3vPNai4&am...
Begrijpen ze zelf nou niet dat ze mensen hiermee in sneltreinvaart naar de PVV sturen?
Dit kan niet verzonnen zijn door moslims. Onmogelijk. Dit initiatief moet gelegen hebben bij linkse multiculti idioten. Dit is gewoon keihard de lijn Flop Cohen van de Partij van de Arabieren. Soepsidie?
Absoluut niet waar | 10-01-12 | 13:39
El Tawheed kennende, doen ze dit alleen als doelbewuste provocatie. En dan betaal je dus terug met gelijke munt.
Leuk! Liedjes vernagelen! Ik doe mee.
Zag twee Berbers broodjes smeren, oh dat was een wonder.
Was een wonder boven wonder dat die Berbers werken konden.
hi hi hi.
ha ha ha.
Stond erbij en ik werd beroofd.
Wie zoet is krijgt klappen, wie stout is een taakstraf.
Eentje die al volledig aangepast was, alleen de spelling niet:
Schapje, schapje, heb je witte wol?
Ja baaz, ja baaz, drie zakken vol.
Eén voor de meester
en één voor zijn vrouw,
één voor het kindeke
dat bibbert van de kou.
Schapje schapje heb je witte wol?
Ja baaz, ja baaz, drie zakken vol.
Ik zie niet zozeer wat hieraan zoveel "walgelijker" is dan het kerkkoor bij iedere kerk in uw stad/dorp?
Heilige hel...
kragen, kragen,
Bonte bonte kragen,
Niks is er leuker dan Hollandertjes plagen
Zie ginds komt de tjoektjoekboot uit het buitenland weer aan. Hij brengt ons veel kansenjeugd, ik zie ze al staan.
@Absoluut niet waar
Ik vind het wel anders als Nederlandse kinderliedjes worden aangepast met religieuze termen als Islam, Koran, Allah etc.
-weggejorist-
"ik ben achmed en ik steel als de raven"
(vrij naar gerrit dekzijl)
WAARSCHUWING!
Beste GS, een cartoontekenaar krijgt al moordcommando's achter zich aan als-ie een plaatje van mohammed maakt. Nu wordt hier massaal even het moslimitisme te kakken gezet. Ik zal niet zeggen dat dat onterecht is, maar ik zou de zandzakken maar vast voor de deur leggen als ik jullie was...
-weggejorist-
Toch was het best gezellig om met die babyboomers deze liedjes onderweg naar Madurodam (oid) te zingen..
Ik ga nu dus echt wachten op een parodie in de media op deze potsierlijkheid. Heb al wat leuke ingevingen gezien hierboven. Carnaval komt ook weer aan...
Het is bedoeld als parodie maar het is wel zeer typisch om het te gaan parodieren zonder dat de kinderen op de hoogte zijn van de originele tekst.
Het is wel een poging tot humor. dat dan weer wel.
ongelovigehond | 10-01-12 | 13:30
Ik ben het met je eens als je zegt dat de NL cultuur behouden moet blijven en leidend moet zijn.
Alleen zit er een verschil in het willen aanpassen van onze cultuur en het interpreteren van zaken voor eigen gebruik. Er wordt je toch niets opgelegd? Er wordt enkel een tekst aangepast voor eigen jeugd. Prima toch? Mijn Molukse familie zingt ook Molukse liederen (ook NL melodieen met Molukse tekst) met kinderen, is dat ook een ramp dan?
@Merkava | 10-01-12 | 13:07
Dat gaat dus net zo eindigen als in de occupy kampen. Niemand accepteert autoriteit, dus het wordt een zooitje.
De rest van de tekst behoeft geen aanpassing:
Osewiesewose wiesewalla kristallaH
Woont op driehoog-achter, is tachtig en is de tel kwijt
Osewiesewose heeft geen geheugen meer
Osewiesewose heeft dus geen spijt
Met bellen aan haar voet en rozen op haar hoed
Wiegt ze mee met de wind, het spelende kind
In haar bloed
Ik hou ook van kietelballen .. maar dan wel door mijn eigen blonde Nederlandse stoot.
Met ´n Portugees Joodsche diamantslijper die het mathematische (lol) bestaan van Godt wil bewijzen en een ontstolen Republiek als basis mag Holland in de uitverkoop.
´K geef er geen Albert V.(flikker) voor.
@Absoluut niet waar
Tuurlijk daar heb je helemaal gelijk in, maar dit is natuurlijk gewoon een symptoom van een grotere verandering die plaats vindt in Nederland. En ik en vele anderen hebben gewoon geen zin in die verandering.
Boeie. Zolang het maar niet gesubsidieerd is.
Osewiesewose wiesewalla kristallaH
In één woord walgelijk
Fatima ligt in haar mandje.
Fatima kijkt eens over het randje.
Fatima kijkt eens naar het weer!
Buiten valt de regen weer.
Nee! denkt Fatima,ik blijf erin!
Mijn uitkering is me heerlijk naar m'n zin!
Merkava | 10-01-12 | 13:29
Helder hoor, vind alleen dat we ook niet moeten overdrijven. Dat er grenzen moeten worden gesteld; helder. Dat wij onze samenleving niet aan moeten passen om de minderheden; uiteraard.
Alleen vind ik dat we nou ook niet moeten overdrijven en ze helemaal geen vrijheid te gunnen. Kinderliedjes, waar praten we over.
Het is een kwestie van geduld
rustig wachten op de dag
dat heel holland berbers lult
Deze kinderliedjes zijn vast intellectueel eigendom van Kinderen voor Kinderen ofzo. PAK ZE BUMA/STEMRA!!!
1..2..3..4, hoedje van, hoedje van,,,
1..2..3..4, hoedje van de Imam!
wat de neuk :(
Het is wel geen echt kinderliedje, maar toch:
"en langs het tuinpad van mijn vader,
zag ik een rijtje finnen staan
Ik was een kind, hoe kon ik weten,
dat dat nooit meer voorbij zou gaan"
www.youtube.com/watch?feature=player_e...
'k zag 2 heren, hard proberen,
Oh het was 'n wonder,
't was 'n wonder, boven wonder, met hun hoofdje zo naar onder,
Hi hi hi, ha ha ha,
'k stond erbij en ik keek erna
@Absoluut niet waar | 10-01-12 | 13:25
Het gaat om het behoud van onze superieure cultuur. Degene die probeert deze aan te passen heeft dus de schuld.
Het was maar een clown... en nu moet hij dood! www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/d...
De wijsjes en de taal zijn Nederlands. Alleen de strekking nog niet. De integratie vordert.
@Absoluut niet waar
Ik heb genoeg geïncasseerd ondertussen en natuurlijk ligt het zoals altijd bij mij: de autochtoon. IK heb een probleem en als ik er wat aan gedaan wil zien worden ben IK de racist en ben IK de xenofoob. Gelukkig weet ik ondertussen wel wie de echte xenofoben zijn en weiger ik nog langer respect te hebben voor achterlijke geloven, idiote gebruiken en crimineel gedrag in de achtertuin die mijn voorouders ingezaaid hebben. Ik ga toch ook niet de woestijn volschijten?
Iemand al iets vernomen van Buma?
el tahweed gangner mogen ook naar ajax alleen als de homo's worden toegelaten en mogen zij tussen twee homo's inzitten die alleen maar varkensvlees eten.
Wordt deze onzin gesubsidieerd? En zo ja met hoeveel en waarom.
liever kunstenaars sponsoren dan deze flauwekul. Kinderen die in dit soort moskeeen komen morgen niet intergreren van hun ouders. (als er kinderen mogen komen in een moskee)
Wat zouden ze eigenlijk voor Clown Chipo gezongen hebben: www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/d...
Hey vriendjes en vriendinnetje,
Het is tijd om naar de moskee te gaan.
Hey vriendjes en vriendinnetje,
Trek die jurk en boerka nu maar aan.
Vooroordelen.... hoe saai zou het leven zijn zonder.
Ant'liaantje leef je nog ie-a-dee-a
Je meneer ik ben er nog ie-a-dee-a
Ik heb mijn pipa afgeschoten
Buitenvrouwtje hard gedaan
Ie-a-dee-a POEF
Hi Ha Half
Ik heb een goude kalf
Zeg ken jij de mosselman,
de mosselman,
de mosselman
Zeg ken jij de mosselman,
die betaalt geen belastingen
Nou de Mol, voor een nieuwe format The talent of Holland hoef je niet ver meer te zoeken.
*idee-recht vastlegt bij deze*
Zie ginds komt die homo
die ransbak weer aan.
Wij gaan hem insh'allah met z'veertigen slaan.
Hoe huppelt zijn vriendje etc etc.
Merkava | 10-01-12 | 13:19
Het probleem is dus dat JOUW herinneringen worden misbruikt en dat JIJ niets van me moet hebben. Dan ligt het probleem dus toch duidelijk bij jou dit keer?
Ik weet het, wat ik nu ga zeggen is onzettend belerend/moralistisch, maar dit is nu typisch wat er mis is met de huidige samenleving. 0,0 incasseringsvermogen, alle schuld bij anderen neerleggen en geen reflecterend vermogen.
Zeg maar niets meer ....
wij gaan weer weg als jullie dat willen ....
*verder dromen gaat ....
Geef mij nu je tas ....
Ik geef je je leven ervoor terug
Supermatthijs | 10-01-12 | 13:22 |
Dat haar familie in Oost er maar niet achterkomt...
Insha'Allah.
Mw Python werkt op een basisschool in een kansenwijk(010), ze hoort dit soort propaganda elke dag. Zucht....
Randy McRanderson | 10-01-12 | 13:19 |
Nou beste Randy... ga jij het voorzingen dan? Van mij part zingen ze dat Allah de koningin anaal neemt op het wijsje van Nijntje. Dat moet iedereen zelf weten. Geheimpje, mijn kinderen zingen soms ook wel eens stoute versies van liedjes en houden zich niet aan de tekst. Ooeeh. Je wordt niet gedwongen om naar die stichting te gaan en die liedjes te luisteren. Als ze het op school doen heb je reden om te klagen maar bij zoiets zijn ze toch vrij om te kiezen hoe ze een kinderliedje willen zingen
Poessie mauw
kom ies gauw
ik heb ies lekkers voor jou..
"De zak van Job Cohen". Ieuwl!! Zoiets lezen tijdens je lunchpauze wekt niet echt de eetlust op. #understatement
-weggejorist-
Klagen, klagen, wiedewiedewagen
Mo kwam hier om een uitkering te vragen
Vader kreeg een huis
Moeder kreeg een huis
Piep zei de muis in het voorhuis
De wassende Maan schijnt door de bomen,
Geertje staakt uw wild geraas,
Want je kunt hoog en laag spring-en,
wij zijn strakjes hier de baas
Davidson | 10-01-12 | 13:20 | + 0 -
Altijd handig om je lul aan af te vegen.
Ben momenteel "Ik doe wat ik doe"(Astrid Nijgh) aan het vertalen voor een vlekkeloze succesvolle release in Marokko....
Is die moskee nou nog steeds niet gesloten??? El Taweed is dezelfde moskee die opriep om homo's met hun hoofd naar beneden van een hoog gebouw te gooien. nl.wikipedia.org/wiki/Stichting_El_Taw...
'1,2,3,4. Boerka van, boerka van. 1,2,3,4. Boerka van papier'
Roberto Bontkraagie en de Scooters.
Supermatthijs | 10-01-12 | 13:19 |
Met of zonder fashionstatement/vrouwenonderdrukkend hoofddeksel?
Imaampje is jarig
Zet m op de pot
Oh wat stinkt die hoofddoek
Doe de deur op slot
Achmed staat te wachten
Met een stuk Koran
Daar staat op geschreven
Wat een onzin man
@Absoluut niet waar
Het probleem is dat ze mijn jeugdherinneringen aan het verkrachten zijn door ze te misbruiken voor die smerige reli-propaganda van ze. Ik moet niks van hen hebben en ze blijven ook maar mooi van mijn cultuur af. Iedereen blij.
eerstneukendanpraten | 10-01-12 | 13:17
.. slaap kindje slaap
straks ben jij ook de sjaak.
Dat misselijkmakende volk heeft zich gewoon aan de orginele teksten te houden anders is daar het gat van de deur.
''Hey blond hoertje waar ga jij heen? Zo alleen, zo alleen...'' Ik kan er eigenlijk best treurig om zijn. Het proces begint namelijk inderdaad bij kleine kinderen...
En toch zou ik er doen.
Lekker belangrijk en verder wat Absoluut niet waar | 10-01-12 | 13:04 zegt.
*wacht op een tsumani aan minkudo's*
Na het verzieken van het Sinterklaasfeest moeten ook
onze oerhollandse kinderliedjes nog geïslamiseerd worden.
I.p.v. te zeggen: Blijf daar met je gore poten af, staan
de meesters en juffen al klaar om de nieuwe versie in te oefenen , glimlachend gadegeslagen door Cohen,Riemen,
Pechtold en you name it.
Ik zong ook altijd kinderliedjes met mijn kinderen. En toen... kwam er een heks die zei ´ik kan veel mooier zingen´. Toen besloot de heks er een wedstrijd van te maken.... met een prijs ! En de prijs was... wie het mooist kan zingen, mag de kinderen houden, de ander moet voor altijd zijn bek dicht houden. (Ik ben persoonlijk geen fan van sprookjes.)
"Allahs wil is wet, maar Rutte lapt dat aan zijn laars..."
www.youtube.com/watch?v=6ofFQATDeQM
Ach, El Tawheed, die hadden een tijdje geleden nog een hit met "gooi die homo head-first van een hoog gebouw naar benee!"
Nooit van je leven. Hier zal ik voor strijden tot de dood erop volgt.....
In het AD (online) staat weer een geweldig verhaal over Utrecht Overvecht.
Slaap kindje slaap
Mohammed neukt een schaap
Een schaap met witte voetjes
Die blaat zo lekker zoetjes...
LOL @parodie ihkv inburgering en de kleingeestige gevolgen..
Wat een armoe dat ze zelf geen eigen melodietjes kunnen maken.. behalve dan dat geschal uit de luidsprekers van hun moskee..
Sir Lancelot | 10-01-12 | 13:12
Inderdaad.. Vrijheid van meningsuiting schijnt hier slechts in te houden dat je mag zeggen dat je een hekel hebt aan allochtonen en vindt dat alle moslims varkens neuken. Prima, maar ga niet lopen zeuren als een stel onbeduidende huisvrouwen de tekst van een kinderliedje aanpassen. Grow up.
Er was er eens een kudt partij, een hele mooie rooie.
Die had zichzelf als doel gesteld,om Holland te verklooien!
Zo nodig-de zij Alie uit, en ook zijn broer mocht mee.
Zij kregen graties geld kado, en rooie riep hoezee!
Wat is nou precies het probleem? Die vrouwencommissie maakt parodieen op bestaande liedjes... en?
Hand omhoog als je nog nooit een door een irritante tante geschreven tekst op een bestaand nummer heeft moeten zingen bij een bruiloft/verjaardag/etc.
Het probleem hier even echt niet ziet.
Cappuccino | 10-01-12 | 13:10
Bijna goed... Het moet zijn 'Hé psst hoertje, waar ga jij heen?
En ja, we hebben het over kinderliedjes.
Hassan van Nassouwe
ben ik, van islamitisch bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een loverboy van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van bijstand.
heb ik altijd geëerd.
Sieneke met hoofddoek naar het Songfestival. "Sharari sharia sharari sharia......".
Ik zag de pica en ik dacht dat het weer om een dierenseks artikel ging. Maar toen las ik de titel...
'Met Fatima op de scooter'
www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ
De Islam is slechts een vredelievende religie...
Echt waar hoor!
Even een s-je uit bovenstaand commentaar verwijderen.
Psssst Roodkapje, waar ga je heen...
Heeee! Psssst! Roodkapje! Heeeee!
H**r!!!!
'Kunt u mij de weg naar Allah vertellen, menier'
In de manenschijn, in de manenschijn,
Klom Mohamed met zijn zaklamp door het raam kozijn,
En je raad het al, en je raad het al,
Hij nam alles me want dat is hallal,
Zelfs de schoenen die stonden in de hal.
-weggejorist-
Twee emmers benzine halen
100 cc'tjes pompen
De meisjes mag je stompen
De jongen zonder kraagje neen
Je mag niet door mijn straatje heen
Klein lichtpuntje is dat we met deze nieuwe muzikale tsunami van meezingers wel weer kans maken om het songfestival te winnen dan met het traditionele heaumeaugenre.
In Holland staat een huis
In Holland staat een huis
In Holland staat een huis, ja, ja
Met huursubsidie tralala dankjewel PvdA
In Holland staat een huis
In Holland staat een huis
Ik vind het best.
Al vraag ik mij af wat het praktisch nut hier van is...
Gaan Rifmoeders dit echt zingen met het bontkraag-kroost? Motiveert dit Rifmoeders om Nederlands te leren? Vragen, vragen!
'Zeg, roodkapje, waar ga je heen' moet natuurlijk 'Psssst, Roodkapje, waar ga je heen' zijn
'Er staat een Turk in de gang'
Dit is niet helemaal wat we met integratie bedoelen....
Binnenkort de nieuwe standaard op openbare scholen in de grote steden. Past natuurlijk ook een stuk beter bij de halalmaaltijd.
Ik heb een mooie jeugd gehad.
We kunnen wel hetzelfde met islam liederen proberen te doen maar ga er maar eens aan staan om een kinderlijke draai aan die incest moord en doodslag lyrics te geven.
Ben ik de enige die ze allemaal aan het zingen is?
Hassan zag eens pruimen hangen,
O! als eieren zo groot.
't Scheen, dat Hassan wou gaan plukken,
Schoon zijn vader 't hem verbood.
Hier is, zei hij, noch mijn vader,
Noch de wijkagent, die het ziet:
Aan een boom, zo vol geladen,
Mist men vijf, zes pruimen niet.
Maar ik wil gehoorzaam wezen,
En niet plukken; ik loop heen.
Zou ik om een hand vol pruimen
Ongehoorzaam wezen? Mwah... waarom eigenlijk niet?
Ik gok zo dat dit weer zo'n ruim organisatie is welke met heel veel subsidie is. En dan van onze belastingpoet dit soort liedjes in elkaar draait.
Binnenkort Kinderen voor Allah ????
Dat Allah klinkt ook zo lekker vies
En wat belet hen om Marokaanse liedjes te vernachelen??
O ja, die zijn vast niet zo leuk... Nou dat die tante weer naar Marokko gaat met de hele zooi
Ging Roodkapje maar. Maar Roodkapje is een blijvertje.
ongelovigehond | 10-01-12 | 13:06
En waarom zou deze interpretatie van kinderliedjes jouw vrijheid bedreigen?
@Cappuccino
We kunnen eigenlijk gewoon met een paar honderd man ergens in een zuid-amerikaanse stad een hele straat opkopen en omtoveren tot een waar handels walhalla.
"Nederland, o Nederland, jij bent de kampioen, wij houden van Allahaha.... tis een ware kampioen..."
Dikkertje Sap.. zat op de trap!
S'morgens vroeg om kwart over zeven.
Om Geertje Wilders een stekkerdoos te geven!
Kijk dit es af! zei dikkertje Sap!
Dikkertje,dikkertje, dikkertje, dikkertje jij bent maf!
Ik vind vooral de gooische 'Rj' van dit kindje storend.
Tis een kwestie van geduld tot hééél Holland Berbers lult...
"Al die willen te hollanda wonen, Moeten mannen met baarden worden.."
Waar blijft dat geenstijl-eiland nou? Ik heb mijn koffers nog steeds in de gang staam
Het begint met de indoctrinatie van kleine kinderen.
Wij laten ons wegpesten in ons eigen land van ons eigen geld.
Wij sporen niet. #FEIT
Correctie: "Wat 3 x 3 is weet geen neger"
@Absoluut niet waar | 10-01-12 | 13:04
Vrijheid betekent ook dat je je moet verzetten tegen alles dat die vrijheid bedreigt.
Misschien heeft die gekke Greet toch wel een puntje.
Handjes boven je boze bolletje, messteek in je zij..
Wie gaat er mee naar een ander continent om daar Nieuw Nederland te beginnen?
En waarom is dit belangrijk? Denk je dat er op Amerikaanse weblogs verontwaardigd wordt gereageerd omdat wij een blauwe pino hebben?
Wanneer GS pleit voor Liberalisme/vrijheid, betekent dat toch ook dat iedere cultuur zijn eigen interpretatie van kinderliedjes mag hebben? Richt je liever op de échte misstanden in de (multiculti) samenleving..
Kunnen wij ook: Mohammed was een pedofiel, tot hij van zijn paardje viel. Klap maar in je handjes. Tralala
Altijd is Abdoelah ziek,
midden in de week maar maandags niet.
Maandag gaat hij naar 't CWI,
klagen over discrimina-tie
Altijd is Abdoelah ziek,
midden in de week maar maandags niet.
Leuk voor de nederlandse kindjes kunnen ze meezingen tijdens suikerfeest.
Het valt me steeds zwaarder om géén hekel aan allochtonen te hebben. Jammer.
Mede mogelijk gemaakt met een riante subsidie.
Zijn ze nou helemaal..
Correctie: "In Holland woont een huis"
Tja, islamadam..
REAGEER OOK