Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Landhuisroma worden toch buiten gegooid

wagenpipo.jpeg Proefballonnetje sputterend leeggelopen. Half 2010 stopte Aleid Wolfsen de uit iedere gemeente van de provincie met een oprotpremie weggejaagde zigeunerfamilie Nicolich bijna gratis in een pracht van een landhuis. Schutting d'r omheen, bezemstelen in de aanslag en veel gemeentelijk 'geen commentaar' verder zou alles goed komen met de agressieve accordeonspelers. Helaas. De familie kon zich zelfs niet aan de enige simpele voorwaarde van hun scheefhuurcontract houden: 'HOU JE AAN DE WET' betekent eigenlijk géén winkeldiefstal en géén leraren bedreigen. Er werd nog snel een Roma-begeleider gezocht om crisismanagement toe te passen, maar sociaal wenselijk gedrag is moeilijk in die keramische kitsch minnende zigeunerkoppies te programmeren. Dus zegt Utrecht ten langen leste: Houdoe & bedankt. Het 'laatstekansenbeleid' heeft niet gewerkt en de Nicolichen moeten op 31 december het gemeentelijke landhuis verlaten hebben. Utrecht zwijgt ondertussen over de precieze reden. Winkeldiefstal en agressief gedrag komen niet ter sprake en of de Familie Trekzak wel netjes de maandelijkse huur van 300 euro betaalde, blijft ook in het midden. Ga er dus maar van uit van niet. Anyway, binnenkort beschikbaar midden in de vinex: een aangenaam landhuis. Beetje opknapwerk nodig. Oh. En de Roma-familie die per 31 december eerst nog even weg moet, claimt in AD nog van niks te weten en GAAT NERGENS HEEN.

Reaguursels

Inloggen

Die nicolich aan de abstederhof betaalde toen ik bij hun kinderen op school zat ( jaha!! echt waar toen nog wel) al geen schoolgeld of zoiets... maar die zijn heilig vergeleken met de nieuwegein en landhuis roma's!!

pina | 15-12-11 | 12:11

Kunnen ze niet gewoon als de rest van de familie Nicolich in een rijtjeshuis gaan wonen? Abstederhof in Utrecht ;-) Mind the flowers!

VistaKiller | 14-12-11 | 23:09

geen grenzen en div erkennen maar wel een uitkering hier aanpakken.
project wisselgeld in nieuwegein,netjes gedragen en die strontjong naar school sturen dan helpen wij je met je schulden.restaurant big daddys in nieuwegein naar de klote geholpen door gedrag zigeuners.er zitten er geloof ik 300 in nieuwegein waarvan er 1 en baan heeft.
monumentale villa in de meern lekker uit laten wonen door die varkens.wat een fucking dom kutland.. en het ergste is:we klagen er over maar niemand doet er wat aan.

aahaa5260 | 14-12-11 | 19:10

Dag mamaloe, dag pipo

IndoFortuyn | 14-12-11 | 09:37

De zigeuners geven in het AD artikel aan dat ze niet zouden weten waar ze heen moeten.

Ik dacht dat dit juist nooit een probleem was voor deze mensen. Stop zigeuners in een landhuis en ze raken binnen de kortste keren hun "roots" kwijt.

Ben ik de enige die dit grappig vind ?

Titan T. Fox | 14-12-11 | 02:46

@phantom2 | 13-12-11 | 23:52
Ik zal proberen het je opnieuw uit te leggen. Zij erkennen hun rechten en plichten ook niet, die zijn hun opgedrongen. Door "ons". Zij zijn geen Nederlander, dat moest van "ons". "Wij" hebben wetten en verdragen waardoor "wij" vinden dat iedereen die hier is een nationaliteit moet hebben.

"Wij" vinden het lastig dat zij wetteloos zijn dus dwingen "wij" ze tot onze wetten. Zij mogen nergens hun caravan neerzetten, "wij" dwingen ze een huis in. En tja, die uitkering die ze krijgen is goedkoper en minder lastig dan toezien dat ze winkels leegroven en zich met allerlei (semi-)criminele handel bezighouden.
Zij hebben dus geen probleem, "wij" hebben een probleem. Met hun.
Met het regelen van een apart gebiedje voor hun waar zij kunnen leven ben je er dus niet, ook dat erkennen ze niet.

Stormageddon | 14-12-11 | 00:25

Stormageddon | 13-12-11 | 16:47 |

Dus een zigeuner erkent niet de rechten en plichten die in hun omgeving min-of-meer democratisch zijn afgesproken. Plaatsen zich als minderheid bewust buiten die omgeving en willen er ook niet in integreren. Waarom erkennen ze dan wel steeds opnieuw hun rechten? En -je verwacht het niet- nooit hun plichten? En waarom heb je het steeds over een caravan als je het eigenlijk over een gemetseld vrijstaand huis hebt waar men voor de vorm (en om gevrijwaard te blijven van onroerend zaak belasting en dergelijke) twee wieltjes van de sloop tegenaan heeft geschroefd? Ik vind dat we IJsland moeten uitroepen tot Roma-land. Kunnen ze mooi elkaar tot last zijn in hun eigen plichtenloze samenleving, en is iedereen blij. We hebben tenslotte toch nog een vordering op dat land openstaan.

phantom2 | 13-12-11 | 23:52

Kan iemand misschien nog een keer uitleggen wat er nu eigenlijk mís was met dat idee van die tuigdorpen?
-
Zet het spul lekker ergens bij Bokum in een zeecontainer aan de Waddenzeedijk!

azoturie | 13-12-11 | 22:25

WTF ! Dit is gewoon letterlijker dan letterlijk Flodder !!! Wat een koekwaus moet je dan zijn als ambtenaar om dit uberhaupt te proberen. Echt ophouden nu hoor !

Kaasplankie | 13-12-11 | 21:49

Typisch PVDA oplossingen. Het kosten bakken vol belastinggeld. Iedereen weet dat het nergens toe leidt en inderdaad, het kost bakken vol geld en dan heb je ook niets. Iedereen die dit kon voorspellen. Op een paar PVDAers na. Hardwerkende burgers die mogen opdraaien voor kosten. Profituers die een middelvinger maken. PVDA, alsjeblieft nooit meer. Zijn sommige rechtse alternatieven beter ? Misschien. Kan het slechter dan met dit soort links ? ABSOLUUT niet. MERRY X-mass.

Rest In Privacy | 13-12-11 | 21:03

Ik denk bij de term zigeuners altijd aan die zwartgekapte mannetjes uit Heroes of Might and Magic II. Nooit gedacht dat t zulke kwajongens waren.

Bullehr | 13-12-11 | 19:07

Dit is nu ook precies de reden dat Rosenthal Roemenie en Bulgarije buiten de Schengenlanden wilt houden want dan komt een groot deel van dat tuig deze kant op.Ze durven dit niet openlijk te zeggen,want ze willen niet van discriminatie beticht worden maar ze doen het wel.Die president Traian Basescu van Roemenie wil ze wel kwijt en dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.Hij heeft nog gelijk ook.Ik kom daar al lang genoeg om te weten hoe dat het zit.Hij is voor het weekend boodschappen geweest met zijn vrouw in de Carefour en heeft voor de camera gezegd dat hij geen mooie paprika's uit Nederland wilde.Is dat de boycot waar ze vanmiddag in de tweede kamer over aan het ouwehoeren waren?

kweetitwel | 13-12-11 | 17:18

Opbokken dan maar. Niks geen geMauro, want deze hebben nog familie. Daarbij zijn ze vast niet geïntegreerd, dus is het zeker niet nodig ze om die reden niet uit te zetten.

Freebs | 13-12-11 | 17:11

@echt niemand | 13-12-11 | 15:04
Welke wet? Wat is een wet? Een wet is een afspraak tussen mensen van een bepaalde groep die een onzichtbare lijn over de grond hebben getrokken. Binnen dat gebied mogen leden van die groep iets wel of niet. Dat heeft die groep zo afgesproken. Wat moet je daar als buitenstaander mee?

Kijk, dat wij zo gek zijn om ze een papiertje te geven waarop staat dat ze "Nederlander" zijn omdat dat nu eenmaal verplicht is en wij ze met dat papiertje het recht op een uitkering geven, dat is ons probleem, niet het hunne. Waarom doen wij dat? Omdat ze anders onze winkels en huizen leegroven. Dat is onze "oplossing" voor het probleem.

Ik heb verder geen oplossing. Het is ook niet begrip dat ik wil kweken, of iets van dien aard: ik leg gewoon uit hoe zij naar de wereld en het leven kijken en dat dat onherroepelijk in conflict komt met ons idee hoe je een samenleving inricht.

Een zigeuner erkent geen landsgrenzen, geen mensenwetten, en meer van die malligheden. Een grens is de afbakening van een gebied waarin belasting geheven kan worden en waarbinnen bepaalde mensen vinden dat ze andere mensen iets kunnen opleggen. Tja... Dat vindt jij vanzelfsprekend, zij niet.

Stormageddon | 13-12-11 | 16:47

Ik ben bang, dat de villa na hun vertrek wel een kwastje verf kan gebruiken.

echt niemand | 13-12-11 | 15:07

stormageddom 13.43
Ik bespeur iets teveel begrip voor uw zigeunerfamilie. U dient zich in uw caravan gewoon te houden aan de wet. Als we niet oppassen stromen alle Roma's uit Romanië naar het laagste punt van Europa waar de bijstandsuitkeringen voor het grijpen liggen. En, zoals bekend, kom je nooit meer van ze af. Benieuwd wat uw oplossing is.

echt niemand | 13-12-11 | 15:04

Van mij mogen ze blijven zitten, maar dan moet Aleid vertrekken.
*Hopen doet op een daadkrachtige burrie die ze er dan alsnog uit bonjourt*

MeneerJoost | 13-12-11 | 14:56

Om bij de woorden van New Kids Turbo te blijven..... bom erop !

Betweetert | 13-12-11 | 14:46

troetel zigeuners,zullen wel aan gezinshereniging doen op hun manier.
n.l met zijn zelfbediening winkels is een paradijs voor lange vingers.
we hebben toch open grenzen,en ze weten waar ze vandaan komen,wat is dan het probleem.
zet er een peleton dienders op,vergeet eens een keer de snelweg collecte.

soledad | 13-12-11 | 13:46

@de euro middenweg | 13-12-11 | 13:07
Da's precies het probleem. Voor een zigeuner is thuis overal waar die caravan staat. En dan blijken er mensen te zijn die om een stuk land een denkbeeldige lijn hebben getrokken en onderling de afspraak hebben gemaakt dat je niet zomaar overal mag staan met die caravan.

Nu ja, voor de zigeuner maakt dat niet uit, die hoort niet bij die groep mensen. Wat hun betreft mag iedereen zoveel afspraken onderling maken als ze willen die zetten gewoon de caravan neer waar het hun het beste uitkomt. Maar dat mag dus niet van die andere groep mensen.

Wie heeft er gelijk? Is land een collectief bezit van een groep die dat onderling heeft afgesproken of is de aarde van niemand? Zero tolerance, zeg je. Dat zeggen zij ook. Zij tolereren niet dat anderen zomaar mogen bepalen waar zij wel of niet mogen kamperen, en als anderen dat met dwang willen doen zorgen ze maar voor oplossing. Het is niet hun probleem maar het onze.
Daar valt op zich wel wat voor te zeggen.

De enige manier om definitief van ze af te komen is om ze dood te schieten. Zeg het maar: wil jij moord van staatswege omdat bepaalde mensen zich niet naar de wil van de staat wensen te schikken? Vind ik persoonlijk wat ver gaan. Het is wel eens geprobeerd in de geschiedenis: 't was geen onverdeeld succes.

Stormageddon | 13-12-11 | 13:43

geen huur betaald, geen energierekening betaald, geen ozb betaald, geen afvalstoffenheffing betaald, geen rioolbelasting betaald, geen hondenbelasting betaald en ga nog maar even door. Dat doen wij wel voor ze.

stellig | 13-12-11 | 13:39

Er zijn toch genoeg zeecontainers in Rotterdam, stop ze daarin en dump ze in zee, ze drijven vanzelf de goede kant op!!

Magic | 13-12-11 | 13:35

Ja... we weten al wat er gaat gebeuren he!?.... op 1 januari moeten de nicolices eruit... dat doen ze niet... de pers die erbij is wordt weggeslagen en bedreigd... wolfsen is nergens te bekennen ... de politie durft niet in te grijpen... ME wordt niet ingezet. De Familie Nicolice moet er toch uit krijgen dwangbevel na dwangbevel... de dwangsom loopt ondertussen op tot 24 miljoen euro.. haha en als ze er uiteindelijk toch uitgaan... hoe dan ook????.... zetten ze heel de villa in de hens...

pina | 13-12-11 | 13:24

Zero tolerance; wie zo nodig in een caravan wil wonen doet dat maar lekker thuis!

de euro middenweg | 13-12-11 | 13:07

@zeg maar jansen | 13-12-11 | 11:29
ROFL!

Sliptong | 13-12-11 | 13:00

@Biff Eagleburger | 13-12-11 | 11:11
Heb je je knie bezeert tijdens die open deur intrappen? ;)

Sliptong | 13-12-11 | 12:57

Aleid is zichzelf als een correcte burgervader aan het profileren alleen ziet hij niet dat alles wat hij doet alleen maar averechts werkt. Go Aleid.

Barbatruuk! | 13-12-11 | 12:54

Wel lullig dat ze er geen oud- en nieuw mogen vieren. Nu mogen ze ergens anders de jaarwisseling verzieken. Misschien dat er per ongeluk wat vuurwerk in huis zou exploderen. Zou toch een last minder zijn.

Sliptong | 13-12-11 | 12:53

Als de villa wat beter onderhouden was en er zou voor fatsoenlijke hulp in de huishouding gezorgd zijn, met personeel voor de tuin en het afvoeren van afval plus het halen van de boodschappen, dan was dit vast veel beter afgelopen.
Dit was toch ook geen menschwaardig bestaan voor bewoners van een luxe villa.

Jan Passant mk2 | 13-12-11 | 12:51

@très cool | 13-12-11 | 11:21

Dat was ook het eerste wat in me opkwam. Ik denk dat nog voor ze er uit gaan het pand de fik in gaat. Kunnen ze nog wat opstrijken van de verzekering en de gemeente heeft het nakijken. Veel geld in dit gezin gestopt en er niets voor terug krijgen.

Trekveer | 13-12-11 | 12:41

Er zijn voorlopig in NL nog meer dan genoeg PvdA-burgemeesters om de Roma-lifestyle op z'n minst nog zo'n tien jaar met belastingpoet te promoten. Dat weten de Nicolichjes best wel.

WirMachenMusik | 13-12-11 | 12:40

pius | 13-12-11 | 12:28 |
Knap dan dat jij mij kunt duiden op een zin van 18 woorden en 1 leesteken.
Zulke mensen bezie ik meestal als kortzichtige flapdrollen.
Het feit dat ik een vraag stel, zonder mensen te beledigen, bedreigen of andere strafbare feiten te begaan, zou zonder meer moeten mogen en niet behoren te resulteren in weggejorist te worden.
Wat overigens nog niet gebeurd is, dus misschien zie je het verkeerd.
Heb je rekening gehouden met die mogelijkheid?
Gegroet!

GeileWillem | 13-12-11 | 12:34

Wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan de burgemeester!

vouwbare binnenband | 13-12-11 | 12:32

GeileWillem | 13-12-11 | 12:22

Ik hoop dat Joris er net zo over denkt als jij. Mij neem je niet in de maling iig.

Je hoeft geen profiler te zijn om jou correct te duiden zeg maar.

Doei Willem!

pius | 13-12-11 | 12:28

Cuyahoga | 13-12-11 | 12:01 |

Dank U wel, en ach die meneer met dat pensorgel bij de AH is niet mijn vriend maar groet me altijd wel, kunnen velen nog wat van leren.

Dr.Thorvaldt | 13-12-11 | 12:24

pius | 13-12-11 | 12:14 |
Jammer dat jij literair niet onderlegd bent in de vaderlandsche letteren. Dan had je wellicht een boek gelezen waarin de naam Geilewillem als pseudoniem voorkomt.
Dit heeft dus niets met geilheid te maken, en over dames heb ik geen klagen echter.
Over het not done zijn/beschaafde mensen, je mag soms ook wel controversiële gedachten hebben. Dat is niet strafbaar, zolang je maar niet alle gedachten in daden omzet.
Een beetje ontwikkeld persoon kan dat meteen inzien, jammer dat jij beperkt bent in je denken en onderscheidingsvermogen.
Met vriendelijke groet!

GeileWillem | 13-12-11 | 12:22

Natuurlijk worden die gasten niet het land uitgezet want: te vernederlandste kinderen (a.k.a.Mauro's). Agossie! Toch maar een Zonnedael next? Met nog wat uitkeringen en toeslagen. En onbeperkt gratis studievisums-zonder-einddatum. Topland, Nederland. Je kunt alles maken met minimale straf en zelfs dan wordt nog alles voor je betaald.

Pearlyan | 13-12-11 | 12:22

@Beëlzebul | 13-12-11 | 11:58,
land van herkomst?!
We hebben het hier over Roma, ook wel bekend als zigeuners,
die hebben geen land, doen ze niet aan.
Misschien dat ze verplicht wat reisdocumenten zijn aangesmeerd van een of ander land, zelf doen niet aan nationaliteit enzeau, het zijn Roma of Sinti, woonplaats: God's akkers.

vander F | 13-12-11 | 12:20

GeileWillem | 13-12-11 | 12:08

Dat is not done Willem. In ieder geval is het not done voor beschaafde mensen met hersens.

En ik kan me trouwens goed voorstellen dat jij geil bent want er zullen maar weinig dames met jou willen copuleren.

Die worden nu eenmaal niet zo snel nat van imbecielen.

pius | 13-12-11 | 12:14

Ik denk dat Aleid ze in een telefoontje gaat vertellen, dat ze gezellig bij hem mogen komen wonen.

Cor Rupteling | 13-12-11 | 12:12

zeg maar jansen | 13-12-11 | 12:10 |
Ik zeg het ook niet, het was een vraag. :-)

GeileWillem | 13-12-11 | 12:11

GeileWillem | 13-12-11 | 12:08 Je mag het denken maar niet opschrijven. Doei!

zeg maar jansen | 13-12-11 | 12:10

-weggejorist en opgerot-

GeileWillem | 13-12-11 | 12:08

Is -Flodder geheel indachtig- een enkeltje naar de VS onder valse voorwendselen geen optie? Kan Wolfsen mooi mee en "per ongeluk" een geslachtsoperatie ondergaan. Z'n ballen was 'ie toch al kwijt.

Zware Majesteit | 13-12-11 | 12:05

Cuyahoga | 13-12-11 | 12:01
Mazzelpik. Die van mijn plaatselijke super speelt sinds september "Che sera, sera".

Jos Tiebent | 13-12-11 | 12:05

@Bakito | 13-12-11 | 11:54
Vast zo'n softe bestuurder!

Art Vandelay Ultor | 13-12-11 | 12:04

Dr.Thorvaldt | 13-12-11 | 11:48
Oh sorry, dan heb ik niks gezegd.
*gaat snel 1 euro aan trekharmonica-speler die 'last christmas' van Wham aan het verkrachten (voor zover dat nog mogelijk is) is voor de plaatselijke super, geven*

Cuyahoga | 13-12-11 | 12:01

Ondankbaar tuig! Dat is het! Een prachtvilla tegen slechts 300 euro de maand in Utrecht tegen de voorwaarde je aan de (relatief liberale) wet te houden. Wat wil je nog meer?

M-Bozz | 13-12-11 | 11:59

Nu pas, na al het gepamper? Wat dat betreft weten de Oost-Europeanen een stuk beter met zigeuners om te gaan.

Ion Susai | 13-12-11 | 11:58

-weggejorist-

Beëlzebul | 13-12-11 | 11:58

@Parel van het Zuiden | 13-12-11 | 11:50
Om maar meteen mijn kaarten op tafel te gooien, ik heb al jaren een afkeer van grote instituten (openbaar en privaat) en machtsconcentraties.

Of de poppetjes in dit systeem nou van de PVV of PvdA zijn, een zeer marginale kwestie.

Bakito | 13-12-11 | 11:56

Volgens mij kun je net zo goed een opblaaspop op de stoel van Wolfsen neerzetten. Is een stuk goedkoper ook...

ZegMaar | 13-12-11 | 11:56

@Art Vandelay Ultor | 13-12-11 | 11:49
Dus toch!

Wie benoemt die gasten?

Bakito | 13-12-11 | 11:54

Serieus 300 eypo? *Gaat zich inschrijven*

Jos Tiebent | 13-12-11 | 11:53

De linkse elite kennende zullen die criminelen wel met een berg geld net over de grens worden gezet. Waarna ze binnen 24 uur weer terug zijn in ons land, en vrolijk door gaan met hun misdadig gedrag..

Avant | 13-12-11 | 11:53

@bakito | 13-12-11 | 11:41

Categorie ruggegraatloze politici zijn er minimaal 150 maar ik begrijp dat het is uitgezaaid naar provincie, waterschap en gemeente. Sommigen fluisteren zelfs ook naar de rechtelijke macht.
.
Softe bestuurders hebben we niet Het falen van beleid wordt hier wel eens aan toegeschreven maar ik denk dat het meer ligt aan corruptie, nepotisme en incompetentie. Het zijn allen keiharde mafioso.

Parel van het Zuiden | 13-12-11 | 11:50

Ik zie een mooie rol voor Aleid als clown en vooral dan op de bok van zo'n woonwagen op weg naar Roemenië.

ZDEV | 13-12-11 | 11:48

@BroodenSpelen | 13-12-11 | 11:40
Daadkracht van Aleid?
Hij strooit iedereen zand in de ogen.
31 December = oudjaar = rellen = geen manschappen om Nicolic cs de woning uit te zetten.

necrosis | 13-12-11 | 11:48

Cuyahoga | 13-12-11 | 11:43

Roemenie is Balkan, en de Roma's leven door heel Europa heen ook al eeuwen.

Dr.Thorvaldt | 13-12-11 | 11:48

@eerstneukendanpraten | 13-12-11 | 11:45
Ik vind het gewaagd om jezelf los te zien van de maatschappij, als je je opwindt over maatschappelijke problemen.

Bakito | 13-12-11 | 11:47

Volgens mij is die villa helemaal uitgewoond met zo veel mensen.

jootje1979 | 13-12-11 | 11:46

Bakito | 13-12-11 | 11:23 | + 0 -

Ja toch!

eerstneukendanpraten | 13-12-11 | 11:45

*Sapperdeflap* en *Pipo,koeien!* mijmert...

eerstneukendanpraten | 13-12-11 | 11:44

Als wij het uitschot uit Roemenie en de Balkan hier een villa, een uitkering en wettelijke immuniteit geven, kunnen we dan die Occupy’ers volgens dezelfde logica niet die kant op sturen?

Cuyahoga | 13-12-11 | 11:43

@Art Vandelay Ultor | 13-12-11 | 11:40
Heb je daar ook cijfers van?

Bakito | 13-12-11 | 11:41

@Bakito | 13-12-11 | 11:36
Ik specificeerde bestuurders niet als D66-bestuurders. De rechters wel, daar deze in meerderheid op deze nietszeggende partij stemmen.

Ruggegraatloze politici en softe bestuurders vinden we, jammer genoeg, aan alle kanten van het spectrum.

*lurkt gulzig aan zijn Schultenbräu*

Art Vandelay Ultor | 13-12-11 | 11:40

Wordt dus mooi vuurwerk op oudejaarsavond daar in Utrecht........

knight03 | 13-12-11 | 11:40

Wedje doen, dat die er 31 december 2012 nog zitten? Of Faaleid moet nu opeens nooit geziene daadkracht vertonen.

BroodenSpelen | 13-12-11 | 11:40

Ik wil dat huurcontract wel overnemen. Inclusief dat chickie, die mag van mij in de kelder blijven wonen.

Wil Kutommelul | 13-12-11 | 11:39

"ik wacht op een telefoontje van de burgemeester"

en knoop dat maar in je oren. . . . .

poli | 13-12-11 | 11:38

@Art Vandelay Ultor | 13-12-11 | 11:30
Nou, volgens mij zijn er tegenwoordig ook andere bestuurders en rechters dan D'66-ers, waar we onze vingers mee af kunnen likken.

Als je dan toch, geheel tegen jouw aard, de nuance wilt zoeken.

*sixpack Schültenbrau teruggooit*

Bakito | 13-12-11 | 11:36

zeg maar jansen | 13-12-11 | 11:29
We moeten Wolfsen maar een landhuis in Griekenland geven met als enige voorwaarde dat ie dan nooit meer naar Nederland komt. Kost tegenwoordig niks meer en dan zijn wij er mooi vanaf.

Doldwaas | 13-12-11 | 11:34

Wat heeft dit geintje de afgelopen anderhalf jaar gekost? Vele tonnen, gaat Aleid dit nu persoonlijk terug financieren aan de gemeente??? Vragen, vragen...

faz | 13-12-11 | 11:33

@très cool
Die doos wijn is voor jou!

Van Dikhout | 13-12-11 | 11:33

Normaal gesproken ben ik de eerste om afkeurend te knikken als mensen een hele bevolkingsgroep zomaar wegzetten, maar als het om Roma gaat... Sinds ik een paar keer in Oost-Europa ben geweest waar dat een heuse plaag vormt ben ik erachter gekomen dat dat gewoon als volk niet deugt.

Doldwaas | 13-12-11 | 11:33

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of deze mensen in het land van herkomst ook zo'n woning met bijpassende lage huur krijgen als ze overal al ongewenst zijn !!!

Lijkt me niet, maar hier in 0031 kan dit zonder problemen. En nu ben ik toch zwaar verrast dat dit toch niet blijkt te werken. Hoe kan dit nu?

Daarom: Deze lieve mensen in Scheveningen over de grens zetten. Houdoe en bedankt!

Frietje_Oorlog | 13-12-11 | 11:32

@Bakito | 13-12-11 | 11:23
Leuke poging, maar niet zo heel scherp deze keer.

Er is nogal een verschil tussen het eigen foute gedrag afwentelen op een andere partij en het signaleren van een gebrek aan kordaat optreden bij de trias politica.

Ik wentel niets af.

*gooit handje met pinda's naar Bakito voor de moeite*

Art Vandelay Ultor | 13-12-11 | 11:30

Tja, overal waar deze lieden opduiken ontstaan problemen. Ik zou het nu zo rechtvaardig vinden dat de verantwoordelijke "bewindslieden" die indertijd alle waarschuwingen in de wind sloegen en tegen beter weten in dit "laatstekansentraject" hebben doorgedrukt nu eens persoonlijk aansprakelijk worden gesteld voor de geleden schade.

Sunabalk | 13-12-11 | 11:29

Doldwaas | 13-12-11 | 11:28 Burgemeesters zijn in feite ook zigeuners.

Ze blijven rondtrekken op zoek naar een betere gemeente.

zeg maar jansen | 13-12-11 | 11:29

Aleid Wolfsen wordt binnenkort geveld door een zigeunervloek.

Doldwaas | 13-12-11 | 11:28

@zeg maar jansen | 13-12-11 | 11:26
Iets met "niets te willen", gewoon die zeecontainer en leuk aankleden is onnodig.

Tommygunner | 13-12-11 | 11:27

futureline | 13-12-11 | 11:25 Het ís al een tuigdorp, vermomd als villa anders gingen ze er niet heen.

zeg maar jansen | 13-12-11 | 11:26

Meer en meer word de optie voor een tuig-dorp een goed alternatief. Een paar mooie zee containers mooi aan kleden. Paar bewakers bij de poort. Wie zegt concentratiekamp is bevooroordeeld. Wij noemen het een ghetto.Ik zeg "DOEN!"

futureline | 13-12-11 | 11:25

Jammer dat je niet alles kunt schrijven wat je wilt in dit topic, omdat er waarschijnlijk weer zo'n PvdA pro deo advocaat meekijkt...

Tommygunner | 13-12-11 | 11:24

Bij iedere andere partij dan de Portemonnee van de Ander zouden na een dergelijk debacle conclucies worden getrokken. Dat er mensen bestaan die er onder alle omstandigheden in slagen een overlastgenerator te blijven, bijvoorbeeld. Dat je dit nooooooit meer moet doen, bijvoorbeeld.
Maar Cohennen, Wolfsens en al dat soort terminaal linkse figuren blijven ad infinitum doorgaan met soosjale eksperimenten. Van andermans geld.
Het lijkt wel of ze het van hardwerkende mensen gestolen geld zo opzichtelijk en ergerniswekkend mogelijk over de balk willen smijten.

vetkleppert | 13-12-11 | 11:24

@Art Vandelay Ultor | 13-12-11 | 11:21
"Nee, het is niet onze schuld, het is de schuld van hullie"

Het is de schuld van softe bestuurders, ruggegraatloze politici en D66-rechters.

*proest*

Bakito | 13-12-11 | 11:23

Pas nou op, straks gaan ze de boel nog occupyen; compleet met dixies vol strondt, pies en geconfisceerde waren die men aan de straatstenen niet kwijt kreeg.

Ashtrey | 13-12-11 | 11:22

Tyfus tuig. En daarom mag Roemenie nou niet in het Schengen verdrag. Dit soort menselijk afval willen wij niet zomaar binnenhalen. Behalve de PVDA dan. En Groenlinks misschien? Want ow zooow ziewig die arme mensen. GRrrr @ niet begrijpende politici!

Bezorgde vader | 13-12-11 | 11:22

Luuk030 | 13-12-11 | 11:21 Last van? Gewoon wegpesten, is heel normaal daar.

zeg maar jansen | 13-12-11 | 11:22

Heb je die mop gehoord over die scheefwonende familie die weg zou gaan?

Einde van de Domheid | 13-12-11 | 11:21

"Ik wacht op een telefoontje van de burgemeester"

Dat krijg je ervan als je asocialen maar blijft belonen, die nemen dan natuurlijk geen genoegen met een willekeurige selchtnieuws-ambtenaar. En Aleid gaat zelf natuurlijk nooit bellen, da's allemaal veel te dicht bij de gure werkelijkheid voor hem.

Dat landgoed gaat nog eerder in de fik dan dat die gasten eruit gaan, en ik verwed 1 doos wijn dat ze er op 1 januari a.s. nog allemaal inzitten.

très cool | 13-12-11 | 11:21

Aah, de zigeuners. Ook al zo'n prachtige minderheidsgroep die structureel in de hoogste regionen van alle verkeerde lijstjes te vinden is. En tevens één van de vele groepen die een intrinsieke afkeer lijkt te kennen van de hand in eigen boezem steken.

"Nee, het is niet onze schuld, het is de schuld van hullie/de rest/de maatschappij/de politie/Jan Roos."

Gespeend van enige zelfreflectie en doordrenkt van een zeer onverdiende arrogante houding bluffen deze groepen zich door de Nederlandse maatschappij. Ze doen dat omdat het werkt hier in dit land.

Jezelf in de slachtofferrol wentelen is de sleutel tot veel succes in dit land van softe bestuurders, ruggegraatloze politici en D66-rechters.

Art Vandelay Ultor | 13-12-11 | 11:21

EINDELIJK!!! Ik woon zelf in De Meern. En deze groep idioten zorgt alleen maar voor overlast. Wat een tuig!

Luuk030 | 13-12-11 | 11:21

stroomrekening niet betaald? kan oplopen, als je groene vingers hebt...

eisenschwein | 13-12-11 | 11:20

Nicholic bevestigt dat 'er iets aan de hand' is.
Volgens mij gaat het niet om zweetvoeten......

necrosis | 13-12-11 | 11:20

Die Roma wacht nog op een telefoontje van de burgemeester.

Juist, dikke vrienden verder natuurlijk.

De Utrechtse oplossing zou natuurlijk zijn om er wat gajes omheen te huisvesten en dan de familie weg te laten pesten.

Natuurlijk verloop, zoals dat daar heet.

zeg maar jansen | 13-12-11 | 11:19

Zo nu "Sjakie" Wolfsen nog buitenzetten of een losse flodder op hem afschieten.

irriducibili79 | 13-12-11 | 11:19

Ik mis een linkje naar het oude GS item over winkeldiefstal van deze familie met de foto's.
- EDIT: Probeer het linkje 'winkeldiefstal' eens -

Petrus de Rewa | 13-12-11 | 11:18

Bij zigeuners wordt het zelfs voor mij lastig om niet te stigmatiseren.

*terugdenkt aan verlies bij balletje-balletje*

Bakito | 13-12-11 | 11:17

In Scheveningen is er nog passende woonruimte.....

necrosis | 13-12-11 | 11:16

Zigeuners: Finnen 2.0. Wherever you go, they can find your wallet.

Frederik Vijf | 13-12-11 | 11:14

Gaan ze nu dankzij Aleid naar paleis Soestdijk?

Absoluut niet waar | 13-12-11 | 11:13

zigeuners hekelen doet *

geenstijl+1 | 13-12-11 | 11:13

Die zigeunerkoppies hebbben geen last van de recessie.

kapotte_stofzuiger | 13-12-11 | 11:12

Is Aleid weggestuurd?

Che_cuevara | 13-12-11 | 11:12

Flodder niet gekeken toen je jong was, Burgemeester Sjakie?

vetkleppert | 13-12-11 | 11:11

Die Aleid Wolfsen, die heeft eigenlijk helemaal géén kwaliteiten hè?

Biff Eagleburger | 13-12-11 | 11:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken