Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Welke Ferrari rijdende BN'er is zijn rijbewijs kwijt?

fraaaari.jpg Maakt toch nieuwsgierig, zo'n nieuwsberichtje. De politie Utrecht hield gisterenmorgen op de A2 ter hoogte van Nieuwersluis een Ferrari staande die met 220 kilometer per uur onderweg was vanuit richting 020 naar het zuiden. Klokte gemiddeld 93 kilometer per uur te hard. Nou kan dat makkelijk op zondagmorgen op een vijfbaansweg, maar het is nou eenmaal tegen de regels dus meneer de zondagsrijder mocht zijn rijbewijs ter plekke inleveren. Maar wie is het? De politie heeft het over 'een 31-jarige man uit Midden Nederland'. Zonder plaatsnaam. Opvallend, want dat staat er normaal altijd bij. Ook opvallend: welke 31-jarige kan er een Ferrari betalen? Oftewel: welke voetballer, NPO-presentator, radiojock of acteur bestuurt zo'n Italiaans raspaard en heeft gisteren zijn rijbewijs ingeruild voor een OV-Chipkaart en een dagvaarding? Gezien de aanhoudingslocatie is het iemand die vermoedelijk in de driehoek tussen 020 Oud Zuid, Maarssen en Hilversum Huizen woont. Wat het niet makkelijker maakt, aangezien 80 procent van Bekend Nederland daar woont. Dat wordt dus net zo onmogelijk als het vinden van de doorrijder na dit ongeluk. Toch zijn we nieuwsgierig. Gewoon, omdat wij ook van roddels houden en omdat we willen weten voor wie we nu weer een bekeuring mogen lappen met zijn allen. Wie weet meer?

Reaguursels

Inloggen

Servertje doet raar soms....

lilluke halve hoan | 14-12-11 | 13:55

Kan ook een imam zijn ,gemiddeld drie vrouwen 16 kinderen,en een gemiddeld inkomen met kinderbijslag
van 9000 euro

frits .v.enckevort86 | 13-12-11 | 11:20

@hfakker:
"In een Astra kun je ook 193 rijden, of in een Peugeot 407."
Sinds wanneer haalt een Peugeot 407km/u?

Dr. Utker | 13-12-11 | 09:22

Niet om 't 1 of ander, maar ik hoor net bij Giel dat ene Waylon, artiestennaam van Willem Bijkerk (Apeldoorn, 20 april 1980), vanmorgen niet op de repetitie van het sportgala was!

Watson | 13-12-11 | 00:47

@Godsammekraken | 12-12-11 | 14:31
Kan natuurlijk ook iemand van eind december 1979 zijn.

p boos | 12-12-11 | 23:45

Mijnbescheidenmening
Waarom krijgt de bestuurder van de snelste op de autobahn in duitsland Bij het krijgen van een ongeluk
de schuld?

frits .v.enckevort86 | 12-12-11 | 23:31

Pindapellert | 12-12-11 | 15:54

Alle turken zijn bekende Nederlanders..... (zie opsporing verzocht) of ben ik nou weer een racist

de deurwaarder | 12-12-11 | 23:02

Even serieus, dagelijks rijden er mensen met 200+ over de snelwegen, en NOOIT gebeurt er een ongeluk. Kijk de ongevalsberichten op de site van flitsservice.nl er maar op na. Rechtsboven op de site wordt al sinds jaar-en-dag ALLE verkeersdoden gepubliceerd. Dodelijk verongelukken op de snelweg is een zeldzaamheid, en als het dan gebeurt dan is de factor snelheid nooit de oorzaak.
Al die oproerkraaiers die moord, brand, fijnstofdoden, terreurkettingbotsingen, carambolerende lichtgevende lijken en weet ik veel wat voor onheil prediken wanneer 130 km/u op de snelweg legaal wordt; het gebeurt allang, dagelijkse kost, en er gebeurt Nooit Wat.
Wat mij betreft mag die stupide 100km-begrenzing op die kaarsrechte metersbrede landingsbaan (met 10 rijstroken) per direct worden opgewaardeerd naar 130, of van mij part helemaal geen limiet.

Mijnbescheidenmening | 12-12-11 | 20:11

-weggejorist-

behzeghteenschaap | 12-12-11 | 19:31

De term laagvlieger is ongepast.
Een Boeing is gebouwd om bij 300KMh op te stijgen.
Een Ferrari is gebouwd om bij 300KMh aan de weg te plakken.

Een getraind rijder kan bij goed weer, goed zicht, een lege snelweg en zo'n goede auto prima 250 rijden. Hij deed er niemand kwaad mee, maar tsja, het regeltje is zo belangrijk hè.

Dat er verderop een vrouw van 57 onder de legale medicijnen versuft achter het stuur reed en bijna drie kinderen doodreed dat boeit de politie niet. Nee, we hebben een laagvlieger, zo'n patser, hoezee!

ZDEV | 12-12-11 | 19:10

het was lolo ferrari

becool1 | 12-12-11 | 19:02

Het interesseert mij geen BIET, eerlijk gezegd.

Amstel | 12-12-11 | 16:48

It wasn't me.

denoorman | 12-12-11 | 16:21

Ik weet het. De ex vriendin van rob kamphues. Je weet wel die man die wel wipte maar het kind niet wil (h)erkennen. Ik denk dat ze van de alimentatie een auto heeft gekocht. Die moet het geweest zijn. Anders is het Kluivert, die woont in Laren. Parkeert altijd minimaal dubbel of op de stoep, wordt normaal gesproken nooit bekeurd en heeft altijd haast. Rijdt iemand dood en krijgt 140 uur dienstverlening.(is dus een recidivist)

stellig | 12-12-11 | 16:17

Schei nou eens uit met dat ge-ouwezeikstraal hier!
.
Wie is het?
.

IWAB | 12-12-11 | 16:16

Hoe oud is Tofik?

lowie ktorze | 12-12-11 | 16:11

@CynicalBastard | 12-12-11 | 15:57
Toch hou ik een verheven iemand als jij al enkele uren bezig. Wat zegt dat over jouw eigen intelligentie?

Bakito | 12-12-11 | 16:01

@CynicalBastard | 12-12-11 | 15:53
Volgens mij mag je alleen in Duitsland als een idioot rijden.

Typisch dat dat enige land als maatstaf wordt genomen. Normaal gesproken wordt de wetgeving in andere landen hier weggezet als barbaars en middeleeuws, behalve wanneer het uitkomt. Hypocriet.

Bakito | 12-12-11 | 15:59

@Bakito | 12-12-11 | 13:56 Overigens logenstraf je daar redelijk bunkerhard je latere plempsel van Bakito | 12-12-11 | 14:48 - je had een klein uur daarvoor kennelijk al verwachtingen van me, ondanks je geveinsde onwetendheid van mijn bestaan later.
Op het schizofrene af. Creepy.

CynicalBastard | 12-12-11 | 15:57

umh, is ff kijken:
taeke taekema
jeroen verhoeven
dirk kuijt (kort en snel bezoek aan nederland?)
en nog een heel wat onbekende bekende nederlanders

soccerfan | 12-12-11 | 15:57

@Pindapellert | 12-12-11 | 15:54
Is het een Bekende Turk?

Nietvoordekat | 12-12-11 | 15:56

@ Bakito | 12-12-11 | 15:42
Niet dat ze gemaakt worden, de wereld is groter dan NL alleen. Er zijn plekken - waaronder D - waar er geen wettelijke belemmeringen zijn om vér boven de in NL toegestane maximum snelheid te rijden.

baba4oog | 12-12-11 | 15:55

Bij mij in de straat woont een werkloze Turk met een 25 jaar oude Ferrari....

Dus wie zegt er nou dat het een BN'er moet zijn?

Pindapellert | 12-12-11 | 15:54

@Bakito | 12-12-11 | 15:42 Nee dat vind ik niet raar. Ik heb zelfs al met voorbeelden verduidelijkt waarom niet, maar voor jou als herhalio nog maar een keer: op circuits rijden of racen, andere wetgeving in het buitenland of bvb. (hee een nieuwe, van mij althans) veranderende wetgeving in het eigen land. 130 km/u is nieuw dit jaar in Nederland, ook 120 km/u is nog niet zo heel lang geleden ingevoerd.
Het is derhalve nogal raar dat jij wel vind dat de nogal arbitrair in Nederland vastgestelde maximumsnelheid dan ook maar meteen de internationale productierichtlijn moet zijn.
Of was het je gemakshalve ontgaan dat er in Nederland nagenoeg geen auto's (meer) gemaakt worden en dat het niet de Nederlandse overheid / RDW zijn die de criteria voor typegoedkeuring in Nederland vaststellen, maar dat dat al meer dan 10 jaar impliciet alleen nog maar op Europees niveau gebeurt? (Dwz. goedgekeurd voor bvb. Slowakije betekent ook automatisch goedgekeurd voor Nederland, enz.)
Dus nee, ik vind het niet alleen niet raar, het ís, gebaseerd op argumenten, ook niet raar.
Jij bent dat wel, de argumentatie daarvoor is door mij en anderen inmiddels al ad nauseam aangedragen.

CynicalBastard | 12-12-11 | 15:53

@CynicalBastard | 12-12-11 | 15:37
Jij begint over mijn reaguurstijl Ik geef je telkens netjes een reactie.

Vind jij het niet raar dat er auto's worden gemaakt die driemaal zo hard kunnen rijden als de maximum toegestane snelheid?

Bakito | 12-12-11 | 15:42

Bakito | 12-12-11 | 15:32 Inhoudelijk zoals jij bedoel je, oh lichtend voorbeeld voor andere anonieme internetters? Apropos, je laatste inhoudelijke reactie alhier is bij benadering 1,5 uur geleden.
Spoken like a true troll.

CynicalBastard | 12-12-11 | 15:37

@Sliptong | 12-12-11 | 15:27
Stel je niet zo aan man. Reageer in ieder geval inhoudelijk.

Bakito | 12-12-11 | 15:32

t zijn de pixels op m'n scherm niet waard dit soort berichten

Stijlloos&eigenwijs | 12-12-11 | 15:31

@Pommmetje | 12-12-11 | 15:07
Voor je iemand anders de les gaat lezen kun je beter eerst zelf zorgen dat je verstand van zaken hebt. Daar wilde ik het even bij laten.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 15:29

@Bakito | 12-12-11 | 15:24
Vertel eens van wie die Ferrari is menneke in plaats van reaguurders nodeloos te kwetsen.

Sliptong | 12-12-11 | 15:27

En nog geen update? Tis zeker maandag. Of Bakito zit weer te trollen...

Sliptong | 12-12-11 | 15:25

@CynicalBastard | 12-12-11 | 15:15
Als jij het laatste woord wilt, be my guest.

Bakito | 12-12-11 | 15:24

Pommmetje | 12-12-11 | 15:07 Nietvoordekat heeft wel gelijk. Zo lang je er geen schade mee aanricht of anderen mee in gevaar brengt, mag je tot aan de maximumsnelheid zo hard accelereren op de openbare weg als je wilt.
Kan u wel vinden dat er een CBR cursus tegenaan moet maar die heeft u dan zelf ook nodig.
Van een gevalletje aanhouding gevolgd door proces-verbaal wegens vermeend "roekeloos weggedrag" laat een beetje rechter geen spaan heel als het louter een partij hard gas geven betreft.
Staat zoals nietvoordekat schreef namelijk niks over in de verkeerswet.

CynicalBastard | 12-12-11 | 15:19

@Bakito | 12-12-11 | 15:08 Prrroest. Ja hoor. Zal ik doen. Omdat jij het zegt. Juist daarom.
Het was me weer een uiterst vermakelijk tijdverdrijf om met u woorden te wisselen. Helaas niet bijster educatief maar je kan niet alles hebben in het leven. Zoals in jouw geval, enige zelfkennis gepaard met inzicht en intelligentie.
Sterkte nog op de middelbare school, als je straks dat havo diploma binnen hebt kan het maatschappelijke succes je niet meer ontgaan!

CynicalBastard | 12-12-11 | 15:15

@CynicalBastard | 12-12-11 | 15:04
Jongen, neem je verlies en wees een vent.

Bakito | 12-12-11 | 15:08

-weggejorist-

Pommmetje | 12-12-11 | 15:07

@Bakito | 12-12-11 | 14:48 Ook dat zou een fraai staaltje van zelfreflectie zijn als het niet zo triest werd ingezet ter versterking van het eigen onnodig en onverdiend tot legendarische proporties opgeblazen ego.
Wat doet u vermoeden c.q. impliceren dat u me eerder dan bij deze woordenwisseling hierboven was opgevallen?
Dat was namelijk wat mij betreft in het geheel nog niet het geval.
Mocht ik eerder op een plempsel van u gereageerd hebben dan zegt dit statement wel genoeg over hoeveel indruk dat op mij gemaakt heeft.
U bent een vervelende trol, blijkens uw gedrag op dit internetforum hier. Dertien-in-een-dozijn is nog te zacht gesteld als uitdrukking om aan te geven hoe ordinair dat u maakt.
Als we van iets op het internet al veel meer dan zat hebben, dan is het vervelio's zoals u wel. U zou een waardig opvolger van Francisco van Jole zijn als daar behoefte aan was.

CynicalBastard | 12-12-11 | 15:04

@Pommmetje | 12-12-11 | 15:01
In de Polo Bluemotion van m'n pa? Van 0 naar 50 gaat lopend nog sneller.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 15:03

-weggejorist-

Pommmetje | 12-12-11 | 15:01

@Pommmetje | 12-12-11 | 14:57
Desalniettemin hebben we hier in Nederland geen maximum-accelleratie. Als ik van 0 naar 50 wil in een halve seconde, mijn auto kan dat en ik breng niemand in gevaar, dan mag dat gewoon.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 15:00

-weggejorist-

Pommmetje | 12-12-11 | 14:57

Nietvoordekat | 12-12-11 | 14:51 |

ah, ze kan dus nog springen,rolator afpakken.

goodray | 12-12-11 | 14:54

Op dit tijdstip kunnen we ook wel even kijken naar de bekende DJ's denk ik.

Barbatruuk! | 12-12-11 | 14:52

@Pommmetje | 12-12-11 | 14:48
Is het verboden om hard op te trekken bij een stoplicht? Zolang je je maar aan de snelheidslimiet houdt, en niet als een volslagen malloot wegrijdt (denk aan een oud vrouwtje dat nog maar net weg kan springen o.i.d.), lijkt het me niet hoor.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 14:51

@CynicalBastard | 12-12-11 | 14:43
Enfin, jij ergert je kennelijk aan mij. Andersom, je was me nog nooit opgevallen, terwijl je hier al langer komt dan ik. Zegt genoeg dunkt mij.

Bakito | 12-12-11 | 14:48

ferrari verbieden

goodray | 12-12-11 | 14:48

-weggejorist-

Pommmetje | 12-12-11 | 14:48

@Bakito | 12-12-11 | 14:38 En zo begint u nu zelfs bij herhaling als pot de ketel ook nog te verwijten dat ze zwart ziet, op uiterst arrogante wijze... ook daarin 13-in-een-dozijn, u vindt uzelf kennelijk wel heel wat, maar de palmares waar u uw vermeende reputatie op baseert, aangenomen dat u impliceert geen 13-in-een-dozijn-reaguurder te zijn, ontgaan me toch even.

CynicalBastard | 12-12-11 | 14:43

@CynicalBastard | 12-12-11 | 14:23
Och, dat mag jij vinden als 13-in-een-dozijn-reaguurder.

Bakito | 12-12-11 | 14:38

@Ferrari-racer | 12-12-11 | 14:31 Als u wilt dat ik blijf reageren moet u niet zo van de hak op de tak gaan springen.
Welke auto ik rijd, te zware motor, boetegehalte op de A2, alfa-mannetjes gedrag, door de politie gecreërde files, doofpotten en dan de vermening dat ik degene ben die wacht op een auto die niet harder kan dan 130 km/u. Vooral die laatste opmerking suggereert dat u me niet helemaal begrepen heeft, aangezien het bakito was die die wens kracht bijzette, ik juist niet.
Voor de rest kan ik in die plemp van u nog wel enige lijn ontdekken, maar met moeite en het geheel raakt uiteindelijk nog steeds kant nog wal, hetgeen ook is wat ik voor u hoop als te behalen eindresultaat, als u met uw bolide de weg op gaat.
Overigens dient u acceleratie en top niet met eenander te verwarren, in een land waar de rijsnelheid gemaximeerd is kan toch nog enige reistijdwinst geboekt worden door sneller totaan die maximumsnelheid te accelereren.
En dat zonder de regels te overtreden!
Inderdaad, zo poog ik te rijden, dan maar geen alfa-man. So what? Te veel alfa-mannetjes op elkaar in een klein land als Nederland geeft toch alleen maar ellende, sterker nog en verhip, u brengt me zo toch nog op een idee!

CynicalBastard | 12-12-11 | 14:38

Alleen de mannen uit 1980:
Angelo Cijntje Nederlands voetballer
Arvid Smit Nederlands voetballer
Berry Powel Nederlands voetballer
Boris Titulaer Nederlands zanger
Bram Som Nederlands atleet
Daan Nieber Nederlands televisiepresentator en televisiemaker
Dennis Bekkers Nederlands taekwondoka
Diederik Boer Nederlands voetballer
Diego Markwell Nederlands honkballer
Dirk Kuijt Nederlands voetballer
Edith Bosch Nederlands judoka
Edwin de Graaf Nederlands voetballer
Erik Wegh Nederlands voetballer
Eugène Martineau Nederlands tienkamper
Geert Jan Derikx
Gerard de Rooy Nederlands rallyrijder en ondernemer
Gerry Koning Nederlands voetballer
Ivo Snijders Nederlands roeier
Jelle ten Rouwelaar Nederlands voetballer (o.a. NAC Breda)
Jens Mouris Nederlands wielrenner
Jeroen Lambers Nederlands voetballer
Jeroen Trommel Nederlands volleyballer
Jeroen Verhoeven Nederlands voetbaldoelman
Johan Kenkhuis Nederlands zwemmer
Karim Touzani Nederlands voetballer
Koen Raymaekers Nederlands atleet
Laurens ten Dam Nederlands wielrenner
Marnix Engels Nederlands atleet
Matthijs Brouwer Nederlands hockeyer
Michel Breuer Nederlands voetballer
Mike Zonneveld Nederlands voetballer
Minne Veldman Nederlands organist
Niels 't Hooft Nederlands schrijver
Nourdin Boukhari Nederlands Marokkaans voetballer
Nuelson Wau Nederlands voetballer
Pascal Bosschaart Nederlands voetballer klusser
Peter Barton Nederlands journalist en auteur
Piet Rooijakkers Nederlands wielrenner
Raymon van Emmerik Nederlands voetbaldoelman
Ricky van den Bergh Nederlands voetballer
Robin Zijlstra Nederlands acteur en zanger
Ruud Berger Nederlands voetballer
Ryan Gosling Nederlands acteur
Ryan ten Doeschate Nederlands cricketspeler
Sever Huseyin Turks
Taeke Taekema Nederlands hockeyer
Thieu van Son Nederlands paralympisch sporter
Thijs Al Nederlands mountainbiker
Thijs Zonneveld Nederlands wielrenner
Thomas Verhoef Nederlands televisiepresentator en
Tjerk Smeets Nederlands honkballer

Godsammekraken | 12-12-11 | 14:31

@CynicalBastard | 12-12-11 | 14:15 dank voor je reactie. Wat is een kosten-effectieve auto welke u rijdt? Puur nieuwsgierigheid want als u niet boven de 130km/u komt en toch onder de 10 seconden accelereert heeft u waarschijnlijk een te zware motor voor het comfort wat je zoekt. 99% van de bevolking houd zich aan de snelheid volgens u? Toets eens A2 + Melkkoe in op google. Waarom RDS flitsmeldingen en bij ieder radionieuws de flitsers erachter vermelden? U bent duidelijk niet een type Alpha-man welke gewoon van hard rijden houdt. De eeuwige discussie omtrent snelheid en verantwoordelijk rijden? Je ziet de politie veroorzaakt een file op de A2 en je wordt van achteren aangereden, de politie wilt verder niets onderzoeken terwijl zij hier zelf toch een aardige oorzaak hebben. Of het gerechtvaardigd is om een file te veroorzaken voor een benzinedief? Ach doofpotje. Maar u wacht nog altijd op de auto welke niet harder kan dan 130km/u. De weerstand omtrent te lage 'gevoels'snelheden is zelfs in Den Haag gesprekstof van iedere dag.

Rest In Privacy | 12-12-11 | 14:31

Heeft die racende miljonair zich nou nog niet gemeld?

knight03 | 12-12-11 | 14:30

@Janvanschaffelaar | 12-12-11 | 14:23 Gewezen autocoureur dan toch zeker? Of is er nog ergens een renstal met meer dan een greintje reputatie die het aangedurfd heeft hem een contract te laten ondertekenen?

CynicalBastard | 12-12-11 | 14:29

@CynicalBastard | 12-12-11 | 14:15

Daar heb je een punt, maar ik hecht bijzonder sterk aan een flink portie zelfregulering, waaronder ik ook de maximumsnelheid schaar. Dat niet iedereen zichzelf in de hand heeft bewijst een aantal comments hierboven wel weer.

Biff Eagleburger | 12-12-11 | 14:24

ik kan jullie melden dat hier om een autocoureur gaat..
christiaan albers...

Janvanschaffelaar | 12-12-11 | 14:23

@Bakito | 12-12-11 | 14:18 Over happen gesproken. Nu lijkt het impliciete hoge woord er dan toch uit, u is gewoon een vervelende trol c.q. vervelio, al dan niet in afwachting van wegjorissing en permaban.
Toch fijn dat we dat even wederzijds kunnen vaststellen.
www.geenstijl.nl/paginas/huisregels.ph...

CynicalBastard | 12-12-11 | 14:23

@CynicalBastard | 12-12-11 | 14:17
Nee, jij hapt, ondanks mijn reputatie.

Bakito | 12-12-11 | 14:18

@Bakito | 12-12-11 | 14:10 Net zoals u hier heel Nederland denkt voor te schrijven hoe hard hun auto's mogen kunnen, of het nou op het circuit, op een prive-weg, in het buitenland of op de openbare weg is?
Graag gedaan, het was geen enkele moeite!
Dat is nou ironie. Dat u me verwijt u iets voor te schrijven, na alles wat u hier zelf geschreven heeft.
Vervelend he, als dat gebeurt?

CynicalBastard | 12-12-11 | 14:17

Beetje sneu Televaag-topic dit... Een Bugatti kan trouwens nog veul harder, dus waar hebben we het over. Broddelwerk...

Reykjavik | 12-12-11 | 14:15

@Biff Eagleburger | 12-12-11 | 13:59 U heeft het over de maximumsnelheid verhogen. Prima, en ik ben daar ook voor, maar tot het zover is houdt ik me aan de maximumsnelheid die geldt, omdat het redelijk rationeel is er van uit te gaan dat anderen dat ook doen.
Vandaar overigens ook in mijn optiek het betere en voorspelbaardere gedrag van Duitse weggebruikers. Ze weten dat er op bepaalde plekken veel harder gereden mag en kan worden dan zij doen en houden daar rekening mee ... net zoals Nederlandse weggebruikers daar op dit moment dus geen rekening mee hoeven te houden.
Die regels gelden ook voor u, u kunt het met ze oneens zijn, maar uw mening geeft u nog niet het recht dan ook maar een pakket zelf verzonnen regels na te gaan leven in plaats van de algemeen geldende. En er hoeft met uw afwijkende "persoonlijke maximumsnelheid" door anderen in Nederland al helemaal geen rekening gehouden te worden.

CynicalBastard | 12-12-11 | 14:15

@CynicalBastard | 12-12-11 | 14:01
Fijn dat jij me even voorschrijft op welke wijze ik de spot mag drijven. Thanks mate!

Bakito | 12-12-11 | 14:10

@Ferrari-racer | 12-12-11 | 13:59 Normaliter ben ik niet zo van het trollen voeren maar u vraagt het netjes dus antwoord ik: in Nederland of waar dan ook, houdt ik me, als het enigzins kan, gewoon aan de wet. Mijn auto, geen Ferrari, overschrijdt vrij moeiteloos de 200 km/u en doet ook zonder veel moeite in minder dan 10 seconden ruim de 100 aantikken en toch heb ik geen enkele moeite om de neiging te bedwingen om op de openbare weg te hard te rijden.
Waarom? Ik heb dat ding om kosten-effectief van de ene naar de andere plek te gaan. Daar is die weg voor en daar heb ik die auto voor.
99% van de andere weggebruikers hanteren hetzelfde uitgangspunt, alleen totaalmalloten denken dat ze zich daar niks van aan hoeven te trekken en gaan voor die gedachte kudtsmoezen lopen te verzinnen zoals "ja, maar mijn auto is nou eenmaal gemaakt om (te) hard mee te rijden."
Nogal een domme cirkelredenering. Houdt vooral uzelve voor de gek maar breng er een ander niet mee in gevaar?
Als u de neiging voelt om wel veel harder te gaan rijden, dan kan dat, maar bedenk wel dat u dat vanuit speelsheid doet en dat u dat dus in een speeltuin c.q. op een race-circuit zoudt moeten doen, alwaar u zichzelf zonder gevaar voor anderen die daar geen interesse in hebben, naar hartelust te pletter kunt rijden, of niet.
Doe vooral waar u zin in heeft maar niet op plekken waar anderen er van uit gaan dat men zich aan de regeltjes houdt?

CynicalBastard | 12-12-11 | 14:08

@Dr. Mabuse | 12-12-11 | 13:50

Bedankt voor de wereld lijst ... lekker onnodig ook denk ik he?

flamingforce | 12-12-11 | 14:04

@Bakito | 12-12-11 | 13:43

Vrijheids van menings uiting heeft niets te maken met uw uitspraak over peuters neuken... U bent denk ik even vergeten wat u zelf heeft geschreven volgens mij want dit gaat nergens over.

flamingforce | 12-12-11 | 14:02

@Biff Eagleburger
De A7 op de afsluitdijk.

Sacha_A | 12-12-11 | 14:02

Gewoon uit nieuwsgierigheid, want het kan gewoon niet zo zijn dat ik de enige ben die dit denkt.

Ik zie BN'er meer als een diskwalificatie dan als een titel.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 14:02

@Bakito | 12-12-11 | 13:56 Iets is ironisch als er een tegenstrijdige kern van waarheid, daadwerkelijke gebeurtenis of eigenlijke handeling onder zit, die dan eindigt in al dan niet onbedoelde gevolgen die diametraal tegenover de bedoelde / gewenste gevolgen staan. Dat gold voor uw plempsel nagenoeg niet, sterker nog, het gebakken-lucht-gehalte begon op dat moment de 100% te benaderen.
Wellicht was uw plempsel sarcastisch bedoeld maar die ontging me dan volledig, wellicht moet u zich eens gaan verdiepen in Poe's law.
rationalwiki.org/wiki/Poe%27s_Law Richt u zich vooral even op het fundamentalistische aspect, niet op het "spirituele"/religieuze.
Overigens was mijn plempsel van 13:53 dan weer nagenoeg volledig sarcastisch bedoeld, wellicht was dat de duiding van de stijlfiguur waar u naar op zoek was?

CynicalBastard | 12-12-11 | 14:01

@CynicalBastard | 12-12-11 | 13:51

Welnee. De maximum snelheid kan in NL makkelijk naar de 170. Het biedt alleen maar voordelen en mensen die zich afvragen of dat wel veilig is, kunnen gewoon een cursus doen om van hun angst af te komen. Er gaan per slot van rekening 2x zoveel mensen dood door eigen hand dan door het verkeer. Ergo; angszaaiers zijn een grotere bedreiging dan snelle chauffeurs.

Biff Eagleburger | 12-12-11 | 13:59

@CynicalBastard: Wat doet u wanneer u in een Ferrari zit? Max 130km/u rijden? Je geeft 5,5 seconden gas en rijdt die snelheid. Je remt eventjes met je keramische schijven en staat weer stil. De kick zit hem niet in het hard rijden zelf maar in de tussen acceleraties en het geluid. Hoeveel filmpjes zijn er wel niet op het internet te vinden?

Rest In Privacy | 12-12-11 | 13:59

@Superior Bastard | 12-12-11 | 13:50
...

Fuck. Stop maar jongens, we zijn er in getrapt. Successful troll is successful, +1

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:59

Bakito heeft gewoon een punt, vallen elk jaar veel doden door te hard rijden, zeker op de Autobahn, 't zal Uw kind maar wezen wat doodgejakkerd wordt door zo'n pauper die zich moet bewijzen in een te dure auto, en alleen maar mauwen omdat het Bakito is gaat me te ver.

Dr.Thorvaldt | 12-12-11 | 13:58

Bakito | 12-12-11 | 13:54 | + 1 -
OK... -129

van Nazareth | 12-12-11 | 13:57

@CynicalBastard | 12-12-11 | 13:53
Van jou had ik iets meer gevoel voor ironie verwacht.

Bakito | 12-12-11 | 13:56

Alsof je per definitie BN'er moet zijn om in zo'n auto te rijden. Sterker nog: het is -juist daardoor- géén BN'er.

Jerry Nick | 12-12-11 | 13:56

@Bakito | 12-12-11 | 13:51

Met een brommer mag je de snelweg niet op en je punt snap ik al helemaal niet, komt waarschijnlijk omdat ik niet alleen Nederlands georiënteerd ben.

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:56

Bakito | 12-12-11 | 13:53 Je kan je geen situatie voorstellen waar je even een dot gas moet geven?

Bokito ergo sum | 12-12-11 | 13:55

@Ferrari-racer | 12-12-11 | 13:50
Ik ga er nog een nachtje over slapen....

*bibbert*

Bakito | 12-12-11 | 13:55

@van Nazareth | 12-12-11 | 13:52
Mijn tegels gaan hard achteruit hè....

Bakito | 12-12-11 | 13:54

@supersoul:
Al die eerstedivisievoetballers hebben geen superinkomen hoor, je moet je daar niet te veel van voorstellen. Beetje raar lijstje trouwens.

Andy Golf | 12-12-11 | 13:53

Bakito | 12-12-11 | 13:51 "Vanuit spiritueel oogpunt" is nagenoeg alles onlogisch. Is een definitie kwestie, dus zo kunnen we wel aan de gang blijven. Dat komt door dat sprituele geneuzel, ligt niet aan de (formele) logica.
Wellicht zoudt u eens kunnen overwegen om simpelweg uw mening te uiten zonder meteen in termen van "verbieden" of "gebieden" te spreken?
U lijkt bijkans wel een conservatief-soocialischt. Engerd!

CynicalBastard | 12-12-11 | 13:53

@Bakito | 12-12-11 | 13:51
Klopt. Vandaar dat de dealer zijn Bovag-lidmaatschap kwijtraakt als-ie illegale opvoersetjes verkoopt. De Bovag is zeer spiritueel ingesteld, dus.

rara | 12-12-11 | 13:53

@Bokito ergo sum | 12-12-11 | 13:51
Ik heb geleerd dat uitwijken vooral een handeling met het stuur is, niet met het gaspedaal.

Bij wie heb jij gelest?

Bakito | 12-12-11 | 13:53

@ Bakito;
-130

van Nazareth | 12-12-11 | 13:52

@neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:50
Nee, U-turn met hoofd.

Bakito | 12-12-11 | 13:51

@Aarsvocht | 12-12-11 | 13:45
Qua brommers gebeurt het al jaren. Dus dan moet het voor auto's ook mogelijk zijn. Let wel: ik wil dat ook niet, maar technisch gesproken is het vrij eenvoudig te regelen.

rara | 12-12-11 | 13:51

@Biff Eagleburger | 12-12-11 | 13:42 De A31 in Duitsland voldoet prima. Is niet zo ver rijden en daar kan het legaal ... dus ga daar de weg maar onveilig maken?

CynicalBastard | 12-12-11 | 13:51

@neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:47
Enfin, je snapt mijn punt hopelijk. Brommerwinkels verkopen ook materialen om scooters op te voeren, terwijl dat laatste weer niet mag. Vanuit spiritueel opzicht is dat toch onlogisch?

Bakito | 12-12-11 | 13:51

Bakito | 12-12-11 | 13:48 Kan je eigenlijk wel te veel naar Steven Seagal kijken. Maar ja je moet gas kunnen geven om uit te wijken mocht het nodig zijn.

Bokito ergo sum | 12-12-11 | 13:51

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:41
Is toch mooi man. En iedereen maar happen.

Superior Bastard | 12-12-11 | 13:50

@Bakito: Jazeker, woon je ergens in het midden van het land? Misschien kunnen wij ook het nieuws eens halen voor de overige reaguurders.

Rest In Privacy | 12-12-11 | 13:50

Ik was het, Gewinflipt. Het was overigens 240 maar correctie etc.

Gewinflipt | 12-12-11 | 13:50

@Bakito | 12-12-11 | 13:45

Ghehe, onnodig toeteren dus, #foei

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:50

@Che_cuevara | 12-12-11 | 13:47
Vrije tijd en illusies gaan hand in hand.

Bakito | 12-12-11 | 13:49

het was wibi met een vals identiteitsbewijs waarop een foto van M. Mouse 31 jaar wonende te duckstad

Bamzaaiert | 12-12-11 | 13:48

@Bokito ergo sum | 12-12-11 | 13:46
Gas geven om uit te wijken?

Volgens mij kijk jij teveel naar Steven Seagal.

Bakito | 12-12-11 | 13:48

@Bakito | 12-12-11 | 13:44

Mensen die handel willen doen in hier ten lande ook maar met een huifkar vervoeren?

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:47

@Bakito | 12-12-11 | 13:44
De vraag is dan, wie wil zijn vakantie nou in Renesse door brengen?

Che_cuevara | 12-12-11 | 13:47

Het lijkt me echt dat je de afgelopen 31 jaar onder een steen geleefd moet hebben als je denkt dat alleen BN-ers in een Ferrari rijden.

bob de boarder | 12-12-11 | 13:47

@Ferrari-racer | 12-12-11 | 13:44
Hee, ik mocht nog een keer met jou mee op zelfmoordcursus toch?

Bakito | 12-12-11 | 13:46

Bakito | 12-12-11 | 13:40 STel je rijdt 130, voor je gebeurt een ongeluk voor je. Je moet of remmen, of gas kunnen geven om uit te wijken

Bokito ergo sum | 12-12-11 | 13:46

@neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:43
Neu, iets met een minirokje en rood stoplicht.

Bakito | 12-12-11 | 13:45

In sommige Duitse steden kom je namelijk ook niet binnen zonder milieusticker.
Bovendien is er geen wet die je verbiedt om in Duitsland niet harder dan 130 te rijden.
Bakito | 12-12-11 | 13:34

Complete onzin, men komt wel een stad binnen zonder de juiste stickers. Echter moet men een boete betalen als men gepakt wordt. Net zoals men in NL een boete moet betalen als men te hard rijdt.

Er zijn genoeg plekken in Duitsland waar je niet harder mag dan 120 dan wel 100 (A3 Ruhr gebied).

Wellicht moet je je geniale idee bij de auto fabrikanten neerleggen, verschillende uitvoeringen per land gebaseerd op de op dat moment geldende verkeers regels.

Aarsvocht | 12-12-11 | 13:45

@Che_cuevara | 12-12-11 | 13:41
Juist niet. De toeristen zouden met biologische huifkartochten verder richting Renesse kunnen worden vervoerd. Zou die branche een enorme impuls geven.

Bakito | 12-12-11 | 13:44

@van Rossem: ik ben wel benieuwd naar de 2 agenten of zij hiervoor een lintje krijgen. Het vermelden van een Ferrari heeft volgens mij 0 toegevoegde waarde. Ooit gehoord een Opel Manta is met 200km/u van de weg gehaald. Op de zondagmorgen zullen er mensen zijn geweest welke aangifte wilden doen maar de politie zal toen te druk zijn geweest of onderbezet omdat de heren zo druk op de weg zitten in onopvallende auto's betaald van Uw en Mijn belastingcenten. Een Ferrari zullen de agenten gelukkig nooit kunnen betalen laat staan ze er een stukje in mogen rijden. Nooit harder in NL als 130km/u. Het kat en muisspelletje welke vele bestuurders iedere dag met Justitie spelen wordt over het algemeen door de goed oplettende bestuurder altijd wel gewonnen. Soms verliest er iemand, dat is helaas. Maar nieuwswaarde dat het gaat om... een Ferrari? Het ontgaat mij totaal, wat een helden toch die agenten. Alles voor eens stukje erkenning.

Rest In Privacy | 12-12-11 | 13:44

@Bakito | 12-12-11 | 13:41

Ghehe, te langzaam gereden op de snelweg?

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:43

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:40
Hmmm, as we say: 'abusus non tollit usum'. (Mooi hè)

Abelardus | 12-12-11 | 13:43

@Bakito | 12-12-11 | 13:40

Ah, wat is dan wel de geschikte snelheid om dodelijke ongelukken te voorkomen?

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:43

@Bakito | 12-12-11 | 13:37
Wie haalt er buitenlandse wetgeving bij? ik niet.

Che_cuevara | 12-12-11 | 13:43

@flamingforce | 12-12-11 | 13:41
Jij bent tegen de vrijheid van meningsuiting, ook al betreft het complete nonsense?

Bakito | 12-12-11 | 13:43

@Superior Bastard | 12-12-11 | 13:39

Dat ziet er wat bochtig uit. Ik bedoel een min of meer 'recht' stuk van zo'n kilometer of 20 a 30 met een goed wegdek, liefst 3 of meer rijstroken en niet al te veel hobbels.

Biff Eagleburger | 12-12-11 | 13:42

@Bakito | 12-12-11 | 13:41
6 euro administratiekosten erbij en we vergeven het je hoor.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:42

Of welke 31-jarige internetondernemer, rijkeluiszoon, ferrari lener of ferrari-hurer reed daar.
En waarom controleert de pliesie daar op zondagmorgen!?

B0rat | 12-12-11 | 13:42

Waarmee het bewijs maar weer geleverd is: Op de [email protected] kun je prima 220 rijden (dus 130 daar moet ook wel lukken ipv het slaapverwekkende 100 op die 5 baands landingsbaan)

Streamertje | 12-12-11 | 13:42

@Bakito | 12-12-11 | 13:34
"Auto's die harder kunnen dan 130km/u zouden bij de grens tegen moeten worden gehouden."

Prima manier om heel wat toeristen buiten te houden.
Zal de vakantie industrie blij mee zijn.

Che_cuevara | 12-12-11 | 13:41

Excuses trouwens voor mijn toon, ik heb een hele lullige boete gehad. ;)

Bakito | 12-12-11 | 13:41

@Bakito | 12-12-11 | 13:38

Niemand verbied me om 200+ te gaan rijden in Duitsland op een snelweg waar geen max snelheid is.

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:41

@Superior Bastard | 12-12-11 | 13:36
Hm? Lezen wij hetzelfde topic?

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:41

@Bakito | 12-12-11 | 13:27

Met een comment zo als u zojuist schreef mag u van mij een enkeltje naar de vergetelheid krijgen.

flamingforce | 12-12-11 | 13:41

@neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:39
Nou onderdrijf je.

Bakito | 12-12-11 | 13:40

@Bakito | 12-12-11 | 13:37
Huh? Net ging het nog over het verbieden van auto's die te hard kunnen, om het simpele feit dat ze te hard kunnen. (als we die lijn van redenering even doortrekken moeten we dus keukenmessen ook verbieden omdat je daar iemand mee dood kan steken. Ook al doet niet iedereen dat). Hoe haal je daar in Allahnaam de sharia bij?

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:40

@Bokito ergo sum | 12-12-11 | 13:37
Hoezo?

Bakito | 12-12-11 | 13:40

Biff Eagleburger | 12-12-11 | 13:38
A37. Daar kom je geen hond tegen.

Superior Bastard | 12-12-11 | 13:39

@Bakito | 12-12-11 | 13:37

Klopt, allemaal met 10km per de snelweg op, vallen er ook geen doden.

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:39

Kempi.

Creaguurder | 12-12-11 | 13:38

@neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:36
Mijn ervaring is dat Nederlanders een stukje verdedigender rijden. Afgezien daarvan zijn die autosnelwegen in Duitsland natuurlijk een prima leermeester.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:38

@neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:36
Niemand verbiedt jou ook maar ergens ter wereld netjes 110 of 130 te rijden....

Bakito | 12-12-11 | 13:38

Wat is eigenlijk het beste stukje snelweg om langdurig 290+ ter rijden? En dan heb ik het niet over camera's en gepakt worden, maar theoretisch qua wegconditie. Ik denk toch de A2.

Biff Eagleburger | 12-12-11 | 13:38

Kut, net effe te hard gereden met de huurauto.

Sacha_A | 12-12-11 | 13:37

Jan Vlag | 12-12-11 | 13:26
Dank, maar ik ben niet ziek hoor.

James St John Smythe | 12-12-11 | 13:37

@Bakito | 12-12-11 | 13:35

Omdat anders de schatkist niet gespekt wordt.

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:37

Bakito | 12-12-11 | 13:35 Het zou juist levensgevaarlijk zijn om de snelheid te begrenzen

Bokito ergo sum | 12-12-11 | 13:37

@Che_cuevara | 12-12-11 | 13:33
Er is een causaal verband tussen snelheid en de kans op dodelijke verkeersongelukken.

Waarom wordt buitenlandse wetgeving erbij gehaald als dat in jouw/jullie straatje past?

Dan moet je ook sharia toestaan, anders ben je hypocriet.

Bakito | 12-12-11 | 13:37

@Bakito | 12-12-11 | 13:29

Dus auto's voor de Nederlandse markt mogen niet in andere landen rijden? Ik rij bijna elke week in Duitsland, kan je trouwens melden dat die Duitsers meestal een stuk beter en alerter rijden dan Nederlanders.

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:36

Hulde @ Bakito die in zijn eentje dit topic nog iets waard maakt.

Superior Bastard | 12-12-11 | 13:36

Prins Bernhard!

Abelardus | 12-12-11 | 13:35

@neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:34
Inderdaad. Waarom maak je auto's sneller dan nodig?

Bakito | 12-12-11 | 13:35

Christijan Albers, zojuist met hem gebeld. Arme drommel...

Akeem | 12-12-11 | 13:35

Ha. Chicken. Ik heb weleens 10 Ferrari's op rij ingehaald. Met zo'n 150 km/h snelheidsverschil. Zonder een overtreding te begaan. En op zonne-energie. Altijd leuk die Ferrari clubdag op De Peel.

Wedstrijdkrokodil | 12-12-11 | 13:34

@niet voor de hond | 12-12-11 | 13:32
Auto's die harder kunnen dan 130km/u zouden bij de grens tegen moeten worden gehouden.

In sommige Duitse steden kom je namelijk ook niet binnen zonder milieusticker.

Bovendien is er geen wet die je verbiedt om in Duitsland niet harder dan 130 te rijden.

Bakito | 12-12-11 | 13:34

@Bakito | 12-12-11 | 13:27

Allah nog aan toe, wat kun jij af en toe zwetsen. In veel landen mag je max. 110 op de snelweg, waarom dan een auto kopen die sneller kan?

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:34

@Bakito | 12-12-11 | 13:28
En dacht je dat je met 130 niemand aan gort kunt rijden?

Che_cuevara | 12-12-11 | 13:33

@Bakito | 12-12-11 | 13:29
Ja hoor, ze gaan voor elk land aparte motors maken.

Che_cuevara | 12-12-11 | 13:32

@Bakito | 12-12-11 | 13:27
Zolang iemand alleen in Duitsland 130+ rijdt, gaat deze idiote vergelijking niet op.

niet voor de hond | 12-12-11 | 13:32

@Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:20
Geen idee

niet voor de hond | 12-12-11 | 13:29

@Che_cuevara | 12-12-11 | 13:28
Daarom. Het is dan ook idioot dat er auto's worden gemaakt voor de Nederlandse markt die harder kunnen dan 130km/u.

Bakito | 12-12-11 | 13:29

Ga lekker naar Duitsland als je jezelf en anderen aan gort wilt rijden.

Bakito | 12-12-11 | 13:28

@Bakito | 12-12-11 | 13:27
Omdat je in Duitsland harder mag mag dat daarom hier nog niet.
Dus jouw vergelijking slaat nergens op.

Che_cuevara | 12-12-11 | 13:28

Allemaal mis. Het was Mohammed Bennehamememed

Politie laat liever niet weten dat professioneel mocros nu in Ferrari's rondrijden.

poli | 12-12-11 | 13:28

-weggejorist-

Bakito | 12-12-11 | 13:27

@Supersoul | 12-12-11 | 13:25
Linkje had eauk gekund hoor. Vriendelijke tip voor de volgende keer.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:27

ik ken James St John Smythe | 12-12-11 | 13:07

jakethesneek | 12-12-11 | 13:26

Het was Kelly!!!
Geboren (als Ferry) in Hilversum op 6 mei 1980

Misgeslagen Plank | 12-12-11 | 13:26

@McSnor | 12-12-11 | 13:23
Niet alleen schiet dat lekker op, je pakt er ook de overbevolking van Nederland mee aan, en inkomsten via accijnzen op brandstof zijn ook mooi meegenomen. Niet zo negatief denken joh.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:26

James St John Smythe | 12-12-11
Gefeliciteerd met je contaminatie.

Jan Vlag | 12-12-11 | 13:26

Het moet een van deze mensen geweest zijn:
.
Gerry Koning, Nederlands voetballer
Bobbi Eden, Nederlands pornoactrice en visagiste
Mieke de Boer, Nederlands dartster
Wytske Kenemans, Nederlands televisiepresentatrice
Taeke Taekema, Nederlands hockeyer
Marnix Engels, Nederlands atleet
Nyncke Beekhuyzen, Nederlands actrice
Koen Raymaekers, Nederlands atleet
Minne Veldman, Nederlands organist
Karin Ruckstuhl, Nederlands atlete
Robin Zijlstra, Nederlands acteur en zanger
Ruud Berger, Nederlands voetballer
Bram Som, Nederlands atleet
Peter Barton, Nederlands journalist en auteur
Denise Koopal, Nederlands televisiepresentatrice en zangeres
Pascal Bosschaart, Nederlands voetballer
Erik Wegh, Nederlands voetballer
Jens Mouris, Nederlands wielrenner
Maartje Scheepstra, Nederlands hockeyster
Carlos Salcido, Mexicaans voetballer
Edwin de Graaf, Nederlands voetballer
Jeroen Verhoeven, Nederlands voetbaldoelman
Petra Else Jekel, Nederlands dichteres
Kelly van der Veer, Nederlands transseksueel televisiepersoonlijkheid
Johan Kenkhuis, Nederlands zwemmer
Haitske van de Linde, Nederlands politica (Leefbaar Nederland)
Carina Versloot, Nederlands paralympisch sportster
Miranda Slabber, Nederlands model en miss
Eugène Martineau, Nederlands tienkamper
Yvonne Hijgenaar, Nederlands wielrenster
Sever Huseyin, Turks-Nederlands acteur
Michel Breuer, Nederlands voetballer
Niels 't Hooft, Nederlands schrijver
Edith Bosch, Nederlands judoka
Tjerk Smeets, Nederlands honkballer
Sita Vermeulen, Nederlands popzangeres
Raymon van Emmerik, Nederlands voetbaldoelman
Thijs Al, Nederlands mountainbiker
Gerard de Rooy, Nederlands rallyrijder en ondernemer
Judith Vis, Nederlands atlete
Nourdin Boukhari, Nederlands-Marokkaans voetballer
Matthijs Brouwer, Nederlands hockeyer
Thieu van Son, Nederlands paralympisch sporter
Dirk Kuijt, Nederlands voetballer
Lizelotte van Dijk, Nederlands actrice
Jeroen Trommel, Nederlands volleyballer
Diego Markwell, Nederlands honkballer
Laura de Vaan, Nederlands paralympisch sportster
Irene van den Broek, Nederlands wielrenster
Piet Rooijakkers, Nederlands wielrenner
Sofie van den Enk, Nederlands presentatrice
Ivo Snijders, Nederlands roeier
Karim Touzani, Nederlands voetballer
Diederik Boer, Nederlands voetballer
Thijs Zonneveld, Nederlands wielrenner, journalist en schrijver
Jessica Torny, Nederlands voetbalster
30 - Thomas Verhoef, Nederlands televisiepresentator en -klusser
Kim-Lian van der Meij, Nederlands televisiepresentatrice, popzangeres
Boris Titulaer, Nederlands zanger
Katja Herbers, Nederlands actrice
Jeroen Lambers, Nederlands voetballer
Mike Zonneveld, Nederlands voetballer
Geert-Jan Derikx, Nederlands hockeyer
Karin Ruckstuhl, Nederlands atlete
Daan Nieber, Nederlands televisiepresentator en televisiemaker
Angelo Cijntje, Nederlands voetballer
Lobke Berkhout, Nederlands zeilster
Laurens ten Dam, Nederlands wielrenner
Ricky van den Bergh, Nederlands voetballer
Dennis Bekkers, Nederlands taekwondoka
Arvid Smit, Nederlands voetballer
Nuelson Wau, Nederlands voetballer
Jennifer Hoffman, Nederlands actrice
Jelle ten Rouwelaar, Nederlands voetballer

Supersoul | 12-12-11 | 13:25

@Bakito | 12-12-11 | 13:23

In Duitsland is er op een aantal wegen geen maximum snelheid, waarom zou je daar maar 130 gaan tuffen?

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:25

@Bakito | 12-12-11 | 13:23
"Mijn auto kan 300" is een prima openingszin.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:24

@niet voor de hond | 12-12-11 | 13:20
Drogreden.

Bakito | 12-12-11 | 13:24

@w31rd0 | 12-12-11 | 13:18
Waarom zou je iemand willen inhalen die al 130 km/u rijdt?

Bakito | 12-12-11 | 13:23

@Nacho_Vidal | 12-12-11 | 13:17
Don't shoot the messenger.

Leg mij de logica eens uit van het feit dat er auto's zijn die 300 kunnen, maar slechts 130 mógen rijden.

Bakito | 12-12-11 | 13:23

Ach, binnenkort mag je geloof ik 220 op de afsluitdijk rijden...

McSnor | 12-12-11 | 13:23

@Lepo | 12-12-11 | 13:14
Andere fabriek, heeft niks met de autofabrikant te maken.

Stormageddon | 12-12-11 | 13:23

@Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:20
@Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:20
*kuch*server*kuch*

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:22

kapotte_stofzuiger | 12-12-11 | 13:20
Jammer, ik heb erg gelachen met hem. Toch eens op gaan letten of er geen Zwitsal met anale fixatie tussnzit, wie weet..

100pct Testosteron | 12-12-11 | 13:22

@rara | 12-12-11 | 13:20
Gul, ook. Er is zelfs een werkwoord naar hem vernoemd.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:21

It wasn't me!

Kobus Kloothamer | 12-12-11 | 13:21

@luckystraik | 12-12-11
PM is geen 31 meer, wel imposant wagenpark.

Bluto Blutarsky | 12-12-11 | 13:21

Voor zo'n 20k rijd je al Ferrari en dan heb ik het nog niet eens over huren.

Biff Eagleburger | 12-12-11 | 13:21

Harrie Nak | 12-12-11 | 13:16 Je moet wel voetballer, NPO-presentator, radiojock of acteur zijn om je boete 'af te schermen'. Kom je niet in de media en is boete ook niet op te vragen door eenstrepers. Dat is de bedoeling tenminste, gaat soms mis vraag maar aan Guusje heeft Dorst

Bokito ergo sum | 12-12-11 | 13:20

@Bakito | 12-12-11 | 13:16
Hé Bakito?

Omdat het kan.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:20

@Bakito | 12-12-11 | 13:16
Totdat je naar Duitsland gaat...

niet voor de hond | 12-12-11 | 13:20

@Bakito | 12-12-11 | 13:16
Omdat er anders mindere geld binnenkomt via bekeuringen.

Che_cuevara | 12-12-11 | 13:20

De politieauto was te traag, maar gelukkig was Leen in de buurt. Hij heeft de Ferrari op z'n fiets klemgereden. Altijd behulpzaam, die Leen.

rara | 12-12-11 | 13:20

@100pct Testosteron | 12-12-11 | 13:12
Lang verhaal, wat privacy dingetjes, maar hij komt niet meer terug (als drs. G. Flater) verwacht ik.

kapotte_stofzuiger | 12-12-11 | 13:20

@niet voor de hond | 12-12-11 | 13:15
Weet je wie ook een auto had?

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:20

@Lepo | 12-12-11 | 13:14

Ff een lesje geschiedenis voor jou. De eigenaar van tractorfabrikant Lamborgini bestelde een sport auto bij ferrari, toen het ding werd afgeleverd vroeg hij zich af waarom ferrari niet in staat was een echte sportwagen te bouwen, vandaar dat hij dat maar ging doen, volgens mij zat er ook nog een weddenschap aan vast maar het fijne weet ik daar niet van.

neemjemoederindemali | 12-12-11 | 13:19

@Nacho_Vidal | 12-12-11 | 13:13
Nobel beroep. Zou willen dat hij eens een keer weer langs zou komen tuffen in z'n 420pk rammelbak.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:19

@Bakito , voor inhalen oa misschien ?

w31rd0 | 12-12-11 | 13:18

Andre van der Toorn!

Pavlos | 12-12-11 | 13:18

Bakito | 12-12-11 | 13:16 |
Komop Bakito.

Heb je ergens een boekje liggen met standaard uitspraken die in een kraakhuis worden gedaan?

Nacho_Vidal | 12-12-11 | 13:17

@niet voor de hond | 12-12-11 | 13:10
Nee, hij was het niet. Hij heeft een Errari, een Ferrari die het niet doet.

niet voor de hond | 12-12-11 | 13:17

Sweepp | 12-12-11 | 13:12 |
Zijn zoon?

Geerdt Wilders | 12-12-11 | 13:16

Lucille Werner | 12-12-11 | 13:13
Ik zie dat haar specialiteit anaal is.

Maar tot dusverre nog geen bewijs van gevonden.

Nacho_Vidal | 12-12-11 | 13:16

Waarom er überhaupt auto's worden gefabriceerd die harder kunnen dan 130km/u, is de grootste idiote tegenstrijdigheid van onze consumptiemaatschappij....

Bakito | 12-12-11 | 13:16

Alsof je alleen voetballer, NPO-presentator, radiojock of acteur moet zijn om een Ferrari te kunnen betalen?

Harrie Nak | 12-12-11 | 13:16

@dolffie | 12-12-11 | 13:12
We zoeken dus een bekende Nederlander van 31 jaar die als automonteur werkt bij Hessing. Eh, weet je dat zeker?

rara | 12-12-11 | 13:16

Ik zou Regilio Tuur zeggen, maar die doet 220 km/u slaapwandelend en achteruit. Vanuit stilstand.

Ik weet het dus niet.

Playboy Mansion | 12-12-11 | 13:15

Weet je wie ook een keer 31 was?

niet voor de hond | 12-12-11 | 13:15

Het was een agent in een in beslag genomen Ferrari.

Dat kan natuurlijk ook.

Nacho_Vidal | 12-12-11 | 13:14

@Richie, Jensens kont is te groot voor zo'n klein Ferraristoeltje.

gobler | 12-12-11 | 13:13

100pct Testosteron | 12-12-11 | 13:12
Fulltime kantklosser geworden.

Nacho_Vidal | 12-12-11 | 13:13

Waarom wil iedereen dit weten van me dat ik daar reed....... mn vrouw weet van niets en dat wou ik graag zo houden anders mag ik weer met de boodschappen auto naar de zaak en zij met de ferrari pronken op de oprijlaan

josimo | 12-12-11 | 13:13

a2 terhoogte van hessing gewoon een monteur die auto even warm maakt voor zondag opening.

dolffie | 12-12-11 | 13:12

@Geerdt Wilders | 12-12-11 | 13:04

Ron(poep)Brandsteder? Die is al bejaard.

Sweepp | 12-12-11 | 13:12

kapotte_stofzuiger | 12-12-11 | 13:02
Over Flater gesproken, waar is deze geachte reaguurder met kontfobie en anale fixatie eigenlijk gebleven? Iemand enig idee?

100pct Testosteron | 12-12-11 | 13:12

James St John Smythe | 12-12-11 | 13:07
Rij jij maar lekker door in je lease Golfje

Geerdt Wilders | 12-12-11 | 13:11

Ik was het en ik baal als een loonwerker!
Grrretverrrdugatvurrrrr

Billy BadAss | 12-12-11 | 13:11

B.von Lippen-Biesterfeld.is veilig bijgezet
in Delft,die is het niet.

Ratzing. | 12-12-11 | 13:10

Zo achterlijk hard rijden doe je alleen maar de eerste dag dat je zo'n ding leent van iemand. Als je het geld hebt voor een Ferrari, heb je ook het verstand om op je snelheid te letten. Of een rijke pappa, dat kan ook natuurlijk...

Rikketiktik | 12-12-11 | 13:10

Ik begin langzaamaan iets te begrijpen. Moment, moet even bellen met mijn omhooggevallen kutbroertje.

niet voor de hond | 12-12-11 | 13:10

Jensen!

Richie | 12-12-11 | 13:10

Arnie Oerlewapper

Artwido | 12-12-11 | 13:09

Geerdt Wilders | 12-12-11 | 13:05
Ik ken ook wel iemand, die iemand kent met een auto, maar die namen ga ik ook niet noemen.

James St John Smythe | 12-12-11 | 13:07

Peter Maronier

luckystraik | 12-12-11 | 13:07

@Boisot | 12-12-11 | 13:04
Lamborghini is een tractormerk.

Stormageddon | 12-12-11 | 13:07

Chriet Titulair met een masker op.

Nacho_Vidal | 12-12-11 | 13:07

Zal er wel een van de Koninklijke familie zijn.

knight03 | 12-12-11 | 13:06

Ken wel iemand met een berg Ferrari's, Lamborghini's en een Veyron uit Utrecht maar zijn naam ga ik niet noemen...

Geerdt Wilders | 12-12-11 | 13:05

@Superior Bastard | 12-12-11 | 13:01
toch liever een ferrari dan uw kneuterig lease bakje.

Dagobert D. | 12-12-11 | 13:05

Maar toch pauper genoeg om geen Lambo onder z'n reet te hebben. Nu komen we ergens...

Boisot | 12-12-11 | 13:04

Ron Brandsteder?

Geerdt Wilders | 12-12-11 | 13:04

AA-01 t/m AA-150 ? met hulpverlenersvergunning natuurlijk.

eisenschwein | 12-12-11 | 13:02

joop.nl versie van opsporing verzocht?

Dagobert D. | 12-12-11 | 13:02

Het was het neefje van drs. G. Flater.

kapotte_stofzuiger | 12-12-11 | 13:02

omhooggevallen hbo bal kan niet meer rekenen

buurtsuperbitch | 12-12-11 | 13:02

Misschien met drugs of vrouwenhandel verkregen geld gekocht?

Claude Jacque | 12-12-11 | 13:02

't Was in ieder geval een pauper. Het is altijd het net niet volk dat zijn vermeende rijkdom wil tonen door middel van een klasseloze proletenbak.

Superior Bastard | 12-12-11 | 13:01

Harry Mens met fake id?

James St John Smythe | 12-12-11 | 13:00

@rara | 12-12-11 | 12:56
Hij is van vorig millennium man!

Nietvoordekat | 12-12-11 | 13:00

Giel. Dat weet toch iedereen.

hackeraki | 12-12-11 | 13:00

Zo af en toe moet je de 'moteur' van binnen schoon blazen. Gewoon een kwestie van even wegkijken.

Roderick op glad ijs | 12-12-11 | 12:59

@Van Rossem, 80% van bekend Nederland woont in Laren en Blaricum, en dat valt buiten die driehoek van je.

- EDIT: U heeft volkomen gelijk. -

Shitfaced | 12-12-11 | 12:59

@sapjes | 12-12-11 | 12:50
Ik kreeg net een koffiescherm-proestbui van het mentale beeld van dat dikke wijf van de plusreclame in een Ferrari. Ik ga niet in detail, maar het had iets van een rollade weg.

Nietvoordekat | 12-12-11 | 12:58

@ just_one_man

Doe eens teruggaan naar basisschool..

DomineeZwemzaad | 12-12-11 | 12:57

Kan toch ook gewoon een ondernemer zijn die vroeg begonnen is en zijn bedrijf heeft verkocht? Zo zijn er best wel wat die op die leeftijd al aardig wat poen hebben...

Tware | 12-12-11 | 12:57

Het kan toch ook gewoon een drugs- of vrouwenhandelbaron zijn? Die vinden het veel leuker om met hun rijkdom te koop te lopen.

StinkendeRoede | 12-12-11 | 12:57

@just_one_man_ | 12-12-11 | 12:55
2011 - 1970 = ?

rara | 12-12-11 | 12:56

Ik zeg, oud lijk, die Ferrari. Anders had hij veel harder gereden.

hendrikjandetuinman | 12-12-11 | 12:56

Ah, en Jort is al een tijdje geen 31 meer.

plastic zakje | 12-12-11 | 12:56

Waarom moet ik weten wie 193 rijdt in een Ferrari?
En waarom speciaal als dat een (matig) bekende landgenoot is?
Is dit de Henk-van-der-Meijdenisering van GS?
Dure sportauto, dus extra fout?
Kop boven maaiveld, dus tjop?
In een Astra kun je ook 193 rijden, of in een Peugeot 407.
Als je je best doet zal het nog kunnen in een Seat loonslaaf.

hfakker | 12-12-11 | 12:56

@mezelf LUL, 31 jaar geleden is 1980 :D

just_one_man_ | 12-12-11 | 12:56

@rara, wibi is ook van 1970

just_one_man_ | 12-12-11 | 12:55

Danny de Munk? Geboren in 1970..

just_one_man_ | 12-12-11 | 12:54

Jort is het in ieder geval niet, want die weet hoe het heurt.

plastic zakje | 12-12-11 | 12:53

Wibi Soerjadi is te oud. Verder ken ik niet zo veel Ferraririjdende BN'ers.

rara | 12-12-11 | 12:52

Het dikke wijf van de plusreclame?

sapjes | 12-12-11 | 12:50

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken