Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Het Wilders Proces. Behind the Scenes

geertgulden100X100.gifBier & nootjes. Televee waar je bij wilt zijn. Verhaar & Witteman laten we even links liggen. Iedereen intunen bij de Humanisten op Ned2 voor het eerste deel van de docu over Het Proces van de Eeuw. De Mosk, Kreekmans, René Danen & His Notorious Advoclowns, de prutsjuristen van het OM, Meneer Prakke, Guusje ter Dorst enz et cetera, allemaal komen ze weer voorbij in een "onthullende" reconstructie van de Zwartste Bladzij der nieuwste Nederlandse Geschiedenis. Hier extraspeciale website, en daar de ter zake doende column Bassiehof over de doldwaze praktijken van Maxime Verhagen, die de AIVD op Wilders wilde afsturen. Wegens dat knip & plak relfilmpie met die moslims en hun sprookjesboekie Fitna. De Grote Blonde Leider - die al boos wordt als zijn aansteker het niet doet - reageerde vanochtend per sociale tamtam verbazingwekkend laconiek over de actie van Rattus Catholicus Maximus. Wat weer een tsunami aan speculaties tot gevolg had. Watskebeurt dit weekend? Welk wisselgeld is er aan wie betaald en in welke valuta? Wat heeft Verhagen moeten opgeven? Welke CDA-joker mag binnenkort verkassen naar het Siberië van Nederland? Dit zaakje stinkt. Update: Herhaling.

Reaguursels

Inloggen

lanexxx | 06-12-11 | 13:44 |
Excuses, hoort bij andere topic!

lanexxx | 06-12-11 | 16:48

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:22 |
+
Verhaar is dus een gewone ordinaire rat die zijn eigen zakken eerst vult?

lanexxx | 06-12-11 | 13:44

Aha. Dus Wilders vind het ook een bullshit verhaal. Snap niet waarom GS & reaguurders de nieuwtjes in zo'n documentaire voor zoete koek slikken. Of mss houden ze van slikken.

sitzkrieg | 06-12-11 | 11:01

Een volk dat voor tirannen zwicht ...
Eén keer raden; bij de volgende oorlog vlucht dat zooitje mee naar de bossen van Canada. Wat een lafbekken.

Kamervraag | 06-12-11 | 10:27

Petrus de Rewa | 06-12-11 | 08:58
Stalin de massamoordenaar?

Hölzenbein | 06-12-11 | 09:12

@neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:58
Gewoon een goede opleiding bij de Jezuiten, sommigen althans. Werkte ook bij Stalin erg goed.

Petrus de Rewa | 06-12-11 | 08:58

drs.Nee | 06-12-11 | 02:09
En daar kan je dan enorm trots op zijn of niet? Gewoon als een hufter paniek zaait. Altijd goed?

Hölzenbein | 06-12-11 | 08:48

@Geheimrat Schultz | 06-12-11 | 08:30
Ik bekijk het dusdanig positief dat ik never nooit naar Iran ga.
Ik heb sowieso niets te zoeken in een land dat een loopje neemt met mensenrechten.

necrosis | 06-12-11 | 08:38

@ necrosis | 06-12-11 | 08:27
Bekijk het positief.
Hij heeft wel een mooi uitzicht eauver Teheran.

Geheimrat Schultz | 06-12-11 | 08:30

Geerts mildheid is goed te verklaren; Maxime 'machtsspel' Verhagen heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Geert zoveel macht heeft en op niks af CDA-ministers op het matje kan roepen. Maxime heeft indertijd zo'n fraaie huilbui gekregen tijdens het CDA-congres, loog en bedroog zich door de formatie (samen met SuperBoer Henk) en Geert vaart daar wel bij.
Maxime kan dus geen kwaad bij hem doen.

Donkersloot | 06-12-11 | 08:28

@Geheimrat Schultz | 06-12-11 | 08:19
Dan bungelt Spong binnen een week aan een hijskraan, iets wat we niet niet moeten willen met z'n allen.
Hij had diverse foute klanten maar dat gaat me gewoon te ver.

necrosis | 06-12-11 | 08:27

@ fietskettingslot | 05-12-11 | 23:03
Heb wel gekeken.
An die rooie plofkop van Schalken te zien kwam hij net van een sobere doch voedzame vijf gangen maaltijd bij Bertus Hendriks vandan.
Trouwens die Spong zou je tog zo tracteren op een enkele reis Iran.
Met de Playgirl in zijn handtasje om deur de douane te komen.

Geheimrat Schultz | 06-12-11 | 08:19

@Van Dikhout | 06-12-11 | 08:02
Maxime Verhagen!
Lees je eens in op oudere topics.

necrosis | 06-12-11 | 08:05

Doorgaans denk ik beslist grijs en heb ik absoluut geen mening. Maar deze vind ik wel hartstikke goed gevonden: Rattus Catholicus Maximus. Dat is toch Balkellende of eh... toch Aleid?

Van Dikhout | 06-12-11 | 08:02

@Reinaert | 06-12-11 | 07:44
Jan-Kees?

necrosis | 06-12-11 | 07:50

@Che_cuevara | 06-12-11 | 07:40
Heeft je hond zijn bot nog gekregen?
(heb ik van horen zeggen)

necrosis | 06-12-11 | 07:45

@necrosis | 06-12-11 | 07:40

Grmpffff..... I rest my Kees.

Reinaert | 06-12-11 | 07:44

@Che_cuevara | 06-12-11 | 07:39
Niet vroeg genoeg voor de bouwvakkers die met grote sloopkranen achter mijn flat bezig zijn.
Die maken meer kabaal dan ik......

necrosis | 06-12-11 | 07:42

Wat een links ingestoken kut documentaire, ik kan goed begrijpen dat Greet daar niet aan mee doet.

DaveDH | 06-12-11 | 07:41

@necrosis | 06-12-11 | 07:38
Ikke nie, kreeg een fles Calvados van de sint.

Che_cuevara | 06-12-11 | 07:40

@necrosis | 06-12-11 | 07:29
Angsthaas is niet te vreten.
Was een tikfoutje. is nog vroeg hé.

Che_cuevara | 06-12-11 | 07:39

Overigens ben ik overgeslagen door Sinterklaas en zijn pieten, alles wat ik kreeg was een blauwe envelop.
*dikke boehoe doet*

necrosis | 06-12-11 | 07:38

@necrosis | 06-12-11 | 07:29

Angsthaas smaakt nergens naar, niet aan beginnen: laf en flauw.

Dat liedje ken ik ook. Ging dat niet over een Angolese asielzoeker die op eerste kerstdag opeens geremigreerd bleek? Mooi man!

Reinaert | 06-12-11 | 07:38

@Che_cuevara | 06-12-11 | 07:25
Wat is een 'hangsthaas'?
En smaakt dat een beetje op 1e Kerstdag?
*liedje voelt opkomen*

necrosis | 06-12-11 | 07:29

@Roer | 06-12-11 | 07:19
Waarom zou ik geen conclusies mogen trekken?
Omdat jij beter weet wat goed is voor Nederland?

necrosis | 06-12-11 | 07:26

@necrosis | 06-12-11 | 07:22
Helemaal eens.
Maar Bakellende was dan ook echt een "hangsthaas" en verder een grote nul.
Opbergen die Bakellende en nooit meer aan denken.

Che_cuevara | 06-12-11 | 07:25

@Che_cuevara | 06-12-11 | 05:54
Het hele proces was een schijnvertoning.
Ik kan me BakEllende nog herinneren die internationaal op de knieën ging om vooral duidelijk te maken dat de film Fitna (die hij nog niet gezien had) het standpunt van de gevestigde orde NIET weergaf.
Wat dat betreft waren sommige werkjes van Michael Moore schokkender!
De wereld heeft in ieder geval hard kunnen lachen om sukkels als 'meneer' Prakken en Krekeltje.

necrosis | 06-12-11 | 07:22

Je hebt of niet opgelet of je wil per se dat er maar een mogelijkheid is als je de feiten ziet.
1. Kan ook zijn dat er met Wilders is gepraat en dat hij zei ik ga niet heel ver, maar nog wel stoer en geheimzinnig bleef doen in de pers.
2. Waarom wilde Wilders geen mini-enquete over het verslag? ofwel hij vertrouwde het echt niet dan wel hij loog zelf.
Dat weten we nu dus niet.
Dus trek dan geen conclusies. Er zijn slechts scenario's. En je mag er best een meer waarschijnlijk vinden. Maar ik kijk naar de feiten (en de belangen).

Roer | 06-12-11 | 07:19

Hoge Politiek in de Lage Landen. Ludlum zou er waarschijnlijk een mooi boek van kunnen maken. De vraag is natuurlijk welke andere geheime diensten en organisaties er bij betrokken zijn.

Journalisten kunnen WOBben tot ze er bij neervallen, maar we krijgen pas over 50 jaar te horen wat er echt gebeurd is. Als het niemand meer interesseert, dus.

rara | 06-12-11 | 06:26

Mogge @all,

Toch was het proces mooi theater.

Che_cuevara | 06-12-11 | 05:54

Overigens haat ik beide, maar ze zijn wel amusant de losers...

irriducibili79 | 06-12-11 | 04:39

Was Twain, gelijk aan de Kreek. Dat is de vraag,

irriducibili79 | 06-12-11 | 04:37

*klap* *klap* ... licht dooft gedwee.

Ashtrey | 06-12-11 | 04:00

Niks te zien, doorlopen....

Abugreip | 06-12-11 | 02:10

@Hölzenbein | 05-12-11 | 23:44
En daarom scheten ze in zeven kleuren.

drs.Nee | 06-12-11 | 02:09

@pius | 06-12-11 | 00:44
Ja, met name zijn bijna bizarre afwezigheid van enige zelfspot :-)

Ik ben VI Gemist kijken en * out *

Bart_Bart | 06-12-11 | 00:48

Een spoorlijn voor Israel?

Einde van de Domheid | 06-12-11 | 00:47

Bart_Bart | 06-12-11 | 00:37

Wahaha. Hilarisch.

pius | 06-12-11 | 00:44

@pius | 06-12-11 | 00:04
Aad de Mos zou de Koning van de Ratings zijn.

Zijn rekenkundig vermogen is als de fighting skills van Chuck Norris.

www.youtube.com/watch?v=ddJIW9ecxbE

Bart_Bart | 06-12-11 | 00:37

Ella Vogelaar wist al heel snel dat er niet gescheurd of verbrand zou worden in Fitna

‘Op 2 maart 2008 schreven Vogelaar en haar man in hun dagboek:
“De nog altijd onbekende film van Wilders domineert het nieuws. Helemaal onbekend is hij overigens niet meer, het staat wel vast dat hij op aanraden van zijn advocaat niet gaat scheuren en branden.”

Zesentwintig dagen later, op 28 maart, werd Fitna getoond, op 1 april volgde het debat. Wist het kabinet dus al 29 dagen eerder dat er niets aan de hand was met die film?

Waarom dan toch die crisissfeer? En dan nog die advocaten? Had Wilders op 2 maart advocaten? In de media zijn daarover geen berichten te vinden.

Hoe wist Vogelaar op 2 maart dat Wilders de Koran niet zou gaan verscheuren of verbranden?

Het kabinet hield in het debat vol dat zijn informatie was gebaseerd op gesprekken met Wilders in oktober en november van 2007, waaruit zou blijken dat Wilders het boek zou verbranden of verscheuren. Hoe wist Vogelaar dan op 2 maart van de inhoud van die film? En waarom hebben de ministers de crisissfeer niet willen temperen?

Dit is een essentiële vraag: de enige manier waarop ze dat hadden kunnen weten is door het afluisteren van Kamerlid Wilders.
www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Elli...

En dan Ernst Hirsch Ballin, die met een waarschijnlijk iets te haastig, zelf aan de keukentafel in elkaar geknutselt gespreksverslag wappert als het wettige en overtuigende bewijs dat Wilders heeft gezegd dat hij in zijn film de Koran zou verbranden?

Helaas blijkt dat deze Mr. Dr. Prof. Slis zijn diploma’s waarschijnlijk ook bij de AH zegels heeft gescoord, want 31 november als datum van het gespreksverslag? Terecht dat Wilders toestemming gaf dit keukentafelfreubeltje uit de pen van een de boel besodemieterende Ballin wel openbaar wilde laten maken.

Al is de leugen nog zo snel….. de agenda overtuigt wel.
ron.schrijft.net/2008/04/31-november-n...

Troef | 06-12-11 | 00:33

-weggejorist-

For the min FTW! | 06-12-11 | 00:30

@ seven | 05-12-11 | 23:04 |

De 10 jaars rente op Italiaanse gov's was toch gedaald ? en de obligaties van Peter zijn met 15% gedaald..

leg eens uit, hoe werkt dat bij een long positie ?

ikkezeidegek | 06-12-11 | 00:25

Art Vandelay Ultor | 06-12-11 | 00:15

LOL. Dat zou goed kunnen. Het zal niet over het behaalde aantal punten van pa gaan iig.

pius | 06-12-11 | 00:17

Heb altijd gezegd dat die lui niet te vertrouwen zijn, maar iedereen maar schelden op mij...

Hölzenbein | 06-12-11 | 00:17

@pius | 06-12-11 | 00:13
Zou de 3000 van Aad 3000 over de hoeveelheid appelboortjes gaan die bij oogappel Tessa het klokhuis hebben gepoogd weg te penetreren?

Art Vandelay Ultor | 06-12-11 | 00:15

Niets verrassends gezien, eigenlijk.

Rammstein | 06-12-11 | 00:15

Flikker dat programma eens op uitzending gemist dan.

Rentboy | 06-12-11 | 00:14

Art Vandelay Ultor | 06-12-11 | 00:09

Ik ken mensen die Aad's oogappeltje Tessa goed kennen. laten we zeggen dat het makkelijk scoren is bij haar.

Ze laat er geen mos over groeien in ieder geval.

pius | 06-12-11 | 00:13

@pius | 06-12-11 | 00:04
nl.wikipedia.org/wiki/Aad_De_Mos

'De Mos kwam bij PSV en blufte: "Ik ben een garantie voor succes". Het succes heeft hij nooit gekend met PSV, maar later als coach van Vitesse werd PSV in 2007 en 2008 kampioen in de wedstrijd waar De Mos op de bank zat, bij tegenstander Vitesse.'

Art Vandelay Ultor | 06-12-11 | 00:09

Ach hoeveel mensen laat geert nakijken.

rikacy | 06-12-11 | 00:08

Art Vandelay Ultor | 06-12-11 | 00:00

Volledig eens. Misschien moet Aad ook bij ze gaan werken.

Kan hij vertellen over zijn geweldige carriere als coach. Dag in dag uit, uur in uur uit, seconde in seconde uit.

Die geven geen rating meer af het komende jaar. Ik zweer het je.

pius | 06-12-11 | 00:04

Hanxie | 05-12-11 | 23:56 |
+1 voor je introspectieve vermogen.

mindovermatter | 06-12-11 | 00:02

@pius | 05-12-11 | 23:58
Wat S&P over de ratings in de eurozone te zeggen hebben zou ons net zo weinig moeten interesseren als de visie van Aad 3000 op hoogwaardig voetbalspel.

Art Vandelay Ultor | 06-12-11 | 00:00

Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:57

Het kan altijd erger bedoel je?

Point taken anyway;)

pius | 05-12-11 | 23:58

@Petrus de Rewa | 05-12-11 | 23:52

Toch blijven ze regeren, geen idee hoe ze het klaar spelen, volgens mij hebben ze bij het CDA een soort wonderclue, speciaal voor pluche.

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:58

@pius | 05-12-11 | 23:55
Dat de markten deze waardeloze poenprofeten überhaupt nog serieus nemen.

Alsof je Aad de Mos het roer van Adriaanse laat overnemen in Enschede.

Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:57

Begint toch ook een beetje op dejaap te lijken met die kijktips.

*verbaasd kijkt*

mindovermatter | 05-12-11 | 23:56

Wel vanaf het begin gekeken maar afgehaakt waar GW ten onrechte van leugens in het parlement in discussie met vak K word beschuldigd. Mijn hoop op objectiviteit tav GW blijft een dor utopia.

Hanxie | 05-12-11 | 23:56

vraagstaart | 05-12-11 | 23:48

Een beetje de Rosenberg van de CDA dus. Of zijn godwin's op 5 december niet geoorloofd?

pius | 05-12-11 | 23:53

Wel vanaf het begin gekeken maar afgehaakt waar GW ten onrechte van leugens in het parlement in discussie met vak K word beschuldigd. Mijn hoop op objectiviteit tav GW blijft een dor utopia.

Hanxie | 05-12-11 | 23:53

@neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:50
Zonder Verhagen en HB zou het CDA de splinterpartij zijn wat ze zouden moeten zijn op grond van hun huidige kiezersaanhang.

Petrus de Rewa | 05-12-11 | 23:52

@neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:46 Joh! ;-)

vraagstaart | 05-12-11 | 23:51

@vraagstaart | 05-12-11 | 23:48

Je hebt gelijk maar vlak Verhagen ook niet uit.

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:50

@vraagstaart | 05-12-11 | 23:48
Een goede indicatie is ook het moment waarop een politicus besluit om een huis te kopen of een hypotheek op te nemen. Kwestie van vooruitzien of voorkennis.

Petrus de Rewa | 05-12-11 | 23:49

@pius | 05-12-11 | 23:41 Hirsch Ballin is al decennia lang de Ausputzer van het CDA. De smeerkees die je nodig hebt als de technisch begaafde tegenstander even hard op de achillespezen moet worden aangepakt. En daarbij één van de drie belangrijke partij-ideologen, wat op zich een aparte combinatie is.

Gegeven 's mans spel-inzicht kan het niet anders dan dat hij die crisis zag aankomen.

vraagstaart | 05-12-11 | 23:48

@neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:46
Of tussen de tegels. HB en integer....

Petrus de Rewa | 05-12-11 | 23:47

@Hölzenbein | 05-12-11 | 23:44

Klopt helemaal maar het kabinet is er nogal druk mee geweest als ik dit allemaal zo beluister.

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:47

@vraagstaart | 05-12-11 | 23:41

Je was het vergeten maar we kunnen goed tussen de regels lezen.

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:46

Petrus de Rewa | 05-12-11 | 23:45

Snap ik.

pius | 05-12-11 | 23:46

@pius | 05-12-11 | 23:43
Kom niet meer bij van het lachen.

Petrus de Rewa | 05-12-11 | 23:45

@neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:42
Ja, die is mooi. Helaas zit er wel een kern van waarheid in, als ik me het nieuws uit die periode kan herinneren.

Petrus de Rewa | 05-12-11 | 23:45

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:42
Mwoehaahaa, Fitna. Vier keer knippen, drie keer plakken. Een aaneengeplak van pure onzin.

Hölzenbein | 05-12-11 | 23:44

Prutsjuristen van het OM? Hi hi. Die Pritt.

Hoen | 05-12-11 | 23:44

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:42

LOL!

pius | 05-12-11 | 23:44

Petrus de Rewa | 05-12-11 | 23:41

Ik ben nu niet direct gecharmeerd van indo's die zich Holman noemen.

Dat klinkt teveel als een open invitatie.

pius | 05-12-11 | 23:43

@pius | 05-12-11 | 23:41

We weten nu ook waarom, ze waren te druk met Fitna.

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:42

@vraagstaart | 05-12-11 | 23:39 Had ik de ironie-knop ingedrukt?

vraagstaart | 05-12-11 | 23:41

vraagstaart | 05-12-11 | 23:39

Waarschijnlijk zag Hirsch Ballin de kredietcrisis ook niet aankomen. Wat denk jij?

pius | 05-12-11 | 23:41

Goh. Wilders die Hirsch Ballin beticht van liegen. Nota bene de meest integere man in politiek Nederland.

vraagstaart | 05-12-11 | 23:39

En dan ben ik niet eens over Wilders begonnen. Tssss.

Hölzenbein | 05-12-11 | 23:39

Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:22

Goeie tegel. Ik hoop dat Karel meeleest.

pius | 05-12-11 | 23:38

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:33

Een soort compensatiedrang zeg maar. Being whiter than a whiteman.

Een whigger-light.

pius | 05-12-11 | 23:36

@mokum4all | 05-12-11 | 23:34
Goedzo, je kunt een topic herkauwen.

Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:35

Meneer Prakke!

knoal | 05-12-11 | 23:35

Wilders twitterde vanmorgen "Politieke controle AIVD hoort niet maar is dus ook niet gebeurd" Goh, wat zou dit downplayen hebben gekost, en wie heeft het betaald?

mokum4all | 05-12-11 | 23:34

@pius | 05-12-11 | 23:32
Je hebt trouwens wel gelijk over Indo's, die vaak opvallend intolerant zijn.

Wat betreft 'buitenlanders', ik bedoel.

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:33

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:22

Multicultureel zijn we altijd al geweest. Jij hebt het over multicultureler waarschijnlijk.

Nuanceverschil.

pius | 05-12-11 | 23:32

@vraagstaart | 05-12-11 | 23:28

Vermoedelijk wordt Rutte binnenkort ook gewipt voor een technocratische, euh pardon, democratisch gekozen min.President.

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:32

wilders rookt niet, maar gaat het vuurtje aansteken aan de schenen van maximus fuckopus {piromaan modus aanzetten doet gaan doen}

no coffee | 05-12-11 | 23:31

@vraagstaart | 05-12-11 | 23:28
IF Docu NPO, THEN altijd gericht om rechts te slopen.

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:31

seven | 05-12-11 | 23:28

Het ligt eraan hoe groot die posities zijn natuurlijk. Is dat achterhaalbaar?

pius | 05-12-11 | 23:30

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:22

Tuurlijk zegt Wilders soms zinnige dingen. Alleen niet zo vaak als ik zou willen.

En ik ben ook een racist hoor. Ik heb bijvoorbeeld een gruwelijke hekel aan Engelse vrouwen die me niet wilden pijpen op vakantie in Griekenland.

Alsof gelijk neuken nu zo romantisch is.

pius | 05-12-11 | 23:30

Verhagen heeft gelijk
Wilders heeft gelijk
Human heeft ongelijk
En nu gewoon door regeren.

ontlullen | 05-12-11 | 23:29

Verhagen is dus een rat.. Pek en veren voor deze smeerlap graag!

Crematorium-de-Asbak | 05-12-11 | 23:28

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:08
[email protected],nee ik bedoel dit:
'mijn italiaanse obligaties zijn 15% onderuit: ik wordt bang, gauw dekken ! @peterverhaar twitter.com/peterverhaar/status/143695...

Kortom, z'n columns & [email protected] missen de zin/afsluiting. De schrijver/spreker heeft op dit moment wel posities in Italiaanse obligaties.
Dan is t heel logisch dat hij Italië wil laten redden, daar heeft hij direct belang bij. Iets wat te voorzien was, zie deel oud reaguursel:

Wat nou als de speculerende columnist denkt:
'tegen dumpprijzen Italiaanse staatslening @ beurs Milaan ingekocht, nu de GS lezers & PenW kijkers vertellen dat m'n -obligaties- ehh 'de euro' kost wat kost gekocht/gered moet worden door de ECB [of belastingbetalers] .'
seven | 03-12-11 | 13:27

seven | 05-12-11 | 23:28

"Zwartste bladzijde"? Lijkt me lichtelijk overdreven. De dwalingen van oa. de Puttense moordzaak: dat waren pas zwarte bladzijden.

Wilders werd vrijgesproken... (terecht overigens)

Remy Martin Louis 13 | 05-12-11 | 23:28

Bespeur ik hier een programma dat onderdeel uitmaakt van een voorgekookte actie om Verhagen en daarmee Rutte-I te slopen?

vraagstaart | 05-12-11 | 23:28

@vraagstaart | 05-12-11 | 23:18

Geen idee, schijnt wel dat dadelijk Obama en Poetin een ingelaste persconferentie geven.

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:26

@Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:19
Lol *Schijt hebben aan discriminatie*
Discriminatie bestaat alleen als je er een punt van maakt.

toetanchamon | 05-12-11 | 23:26

@relatief | 05-12-11 | 23:24
Maar Fitna vormde geen bedreiging voor Nederland.

Je hebt niet meer verstand nodig dan pak 'm beet Kevin Strootman om dat te begrijpen.

Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:26

karel laars | 05-12-11 | 23:23

Lees de comments van Art vandelay ultor en Bart- Bart aan mij eens en probeer het dan nog een keer.

Want wat je vooralsnog produceert is niet veel meer meeuwestront op een autoruit.

Hinderlijk en smerig bovendien.

pius | 05-12-11 | 23:25

@karel laars | 05-12-11 | 23:23
O, man. Wauw.

*popcorn*

Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:24

Verhagen had gewoon gelijk.

Als Fitna een bedreiging voor Nederland vormde - hoe oneerlijk, onterecht, onrechtvaardig dan ook, dan is er reden voor de AIVD om in actie te komen. Ik zou in ieder geval niets anders van ze verwachten.

relatief | 05-12-11 | 23:24

@pius
een indo?
van veel nederlanders hebben de voorouders in nederlands-indie gewoond ik weet niet of je het weet maar het was vroeger een kolonie van nederland maar helaas denkt uw linkse brein niet verder alles ontkennen en op links stemmen dat is uw motto
u vind toch alles wat greet zegt fout gewoon uit principe
ookal is hij een 'indo' hij komt vooralsnog op voor de NEderlanders en niet de MEdelanders

karel laars | 05-12-11 | 23:23

USB Televee ontvanger dinges al sinds WK finale stuk, dumpert link anyone?

dugo | 05-12-11 | 23:23

@pius | 05-12-11 | 23:20
Wilders is er zeker niet vies van, maar ik ben dan ook van mening dat een beetje discriminatie hier en daar helemaal niet verkeerd hoeft te zijn.

Wilders heeft de wet ervoor getrotseerd en z'n gelijk gekregen. Prima zaak.

Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:22

@pius | 05-12-11 | 23:11
Nou is het begrip discriminatie nog breder dan de romp van de dikke van de plus-reclame.

Dus als ik zeg dat alle Klingons stom zijn ben ik al een racist.

Greet zegt toch wel zinnige dingen pius.

Qua etniciteit zijn we, hoewel verschillend, uiteindelijk gelijk, als je alle pro's en con's bij elkaar neemt. Dus geen enkel ras is beter of slechter.

Echter, qua cultuur, ofwel de software die in onze hardware gepompt wordt, zijn er wel degelijk structurele verschillen.

En niet alle culturen werken even goed in een bepaald land. En aangezien een cultuur nog moeilijker te veranderen is dan de ideologie van de PvdA kan je multiculturalisme het beste zoveel mogelijk beperken.

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:22

@vraagstaart | 05-12-11 | 23:18
Who cares?

Dat zijn neef hier in het dorp mijn mihoen de volgende keer maar eens niet zo aan elkaar laat plakken.

Goedvel!

Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:21

Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:19

Je hebt gradaties in discriminatie. Net zoals je gradaties hebt in schijten.

Drol boven drol zeg maar;)

pius | 05-12-11 | 23:20

Die Mosco viel in slaap tijdens die rechtszaak, en die is wel wat gewend. Ik kijk dus wel even als ik aan slapeloosheid lijd.

Grasgriezel | 05-12-11 | 23:20

Dat iemand überhaupt de moeite neemt om die hele achterlijke juridische poppenkast nog eens te ontrafelen....
@vraagstaart: juist!

Reykjavik | 05-12-11 | 23:19

@pius | 05-12-11 | 23:11
Discrimineren doen we allemaal, natuurlijk.

Je moet de blikken zien als ik een damestoilet vol wil schijten.

Art Vandelay Ultor | 05-12-11 | 23:19

Vogelaar, Prakke, ter Horst, Spong, Joustra, Hirsch Ballin. Tot nu toe een zeer afgewogen keuze van voor- en tegenstanders van Wilders.

spanarchist | 05-12-11 | 23:19

Hey, @Pritt:

Je hebt er op twitter nu wel een vriendje bij...

twitter.com/#!/jeroendekreek

Veel succes gewenst XD (en sterkte, bovenal)

ZKH EénOog | 05-12-11 | 23:18

Wacht heel even. Maken wij ons druk over één potentiële kleine fittie tussen twee politici in een heel klein kudt-landje dan een minimaal onderdeel uitmaakt van een steeds minder belangrijk deel van de wereld?

Wat vindt de burgemeester vanShanghai hiervan?

vraagstaart | 05-12-11 | 23:18

Heerlijk om straks die stonede Nico Steijnen nog ff te zien.

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:18

Waarom wil toch niemand dit bit.ly/nQhz8v schitterende haatpaleisje van reaguurster belita kopen?
Zijn daar moverende redenen voor aan te voeren?

Prof. D.A.H. Vintik | 05-12-11 | 23:14

Er stinkt niks. Het is een spel. En het volk maakt zich er heel erg druk om terwijl er in de wandelgangen, bezemkasten en achterkamertjes de politieke deals worden gesloten. C'est tout. Truste.

DeBruineSter | 05-12-11 | 23:13

Paternotte met een ter zake doende column. Je blijft lachen over het sarcasme van Pritt.

spanarchist | 05-12-11 | 23:13

N=1 | 05-12-11 | 23:11 Kom jij nooit op de Afsluitdijk?

zeg maar jansen | 05-12-11 | 23:12

Heeft Wilders Nederland wel eens iets constructiefs gebracht?

N=1 | 05-12-11 | 23:11

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:06

Hij is in ieder geval schuldig aan discriminatie, in ieder geval volgens vele theoretische definities van dat begrip. Je zou zelfs kunnen stellen dat als Wilders niet discrimineert regen niet nat is.

Verder is hij een limburgse Indo met een Hongaarse vrouw die zegt voor de Nederlandse cultuur op te komen.

Nou vraag ik je.

pius | 05-12-11 | 23:11

Het zou mooi zijn als GW altijd zo laconiek zou reageren. Net als vroeger, dacht ik erbij.

Petrus de Rewa | 05-12-11 | 23:11

nou geenstijl, jullie roeren toch altijd waar het stinkt
begin maar met roeren zou ik zeggen

karel laars | 05-12-11 | 23:10

Oftopic (wie is toch die gast die steeds op - drukt??)

Crematorium-de-Asbak | 05-12-11 | 23:09

Dit zaakje stinkt, maar het zal ongetwijfeld een mooi verhaal opleveren over twintig jaar.

Petrus de Rewa | 05-12-11 | 23:08

@seven | 05-12-11 | 23:04
P&W kun je over een uur in de herhaling ook nog zien.

Stormageddon | 05-12-11 | 23:08

@seven | 05-12-11 | 23:04
Bedoelde je dat "ik wordt bang" van Peter?

Wel bedankt verder. Nu begrijp ik zijn wartaal.

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:08

@pius | 05-12-11 | 23:04
Wat heeft Wilders wel gedaan?

* Prachtige voorzet waar Cabral een puntje aan kan zuigen geeft *

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:06

Oh geweldig, klaar zit en luisteren doet.

toetanchamon | 05-12-11 | 23:06

Eurodebacle vs de fittie Wilders-Verhagen. Mijn welgemeende excuses, ik ga naar Verhaar luisteren.

luckor | 05-12-11 | 23:06

En de CDA-joker die naar het Siberië van Nederland mag is natuurlijk die l*l van Verhagen.

zeg maar jansen | 05-12-11 | 23:06

Lijkt me logisch... | 05-12-11 | 23:04

Een voetnoot lijk me wat overdreven. Wat dacht je van een teennagelnoot?

pius | 05-12-11 | 23:05

Potentieel goede tv, I'm in *zapt*

BlackDeathMetal | 05-12-11 | 23:05

Nederland 2 was toch een wormhole?

Toch maar even kijken. Hopen dat Wilders niet teveel in een kwaad daglicht wordt gesteld.

Bart_Bart | 05-12-11 | 23:04

Begint langzaam de contouren aan te nemen van de Puttense moordzaak. Met als enige verschil dat Wilders het wel gedaan heeft.

Maar ja, who wants to be a kniesoor anyway.

pius | 05-12-11 | 23:04

Maar bij P&W gaat het over fout Sinterklaaspapier!!1! Ik heb het gevoel dat hier onthullingen gedaan gaan worden die het Wildersproces degraderen tot een voetnootje op een lichtgrijze bladzij in dat geschiedeniesboekie.

Lijkt me logisch... | 05-12-11 | 23:04

Bertus Hendriks en dat corrupte linkse zwijn Tom Schalken mogen dus even op kosten van de publieke omroep postuum hun straatje schoonvegen? Reken maar dat ik daar niet naar ga kijken, ook al heb ik indirect wel voor die poppenkast betaald.

fietskettingslot | 05-12-11 | 23:03

Er is niks raars aan boos worden als je aansteker het niet doet.

Dat is namelijk ronduit kudt.

zeg maar jansen | 05-12-11 | 23:03

TV. Dat dat nog bestaat joh.

MrTitanski | 05-12-11 | 23:03

*televee aanslingeren gaat*

neemjemoederindemali | 05-12-11 | 23:02

omdat het kan.......2 zit boven de 5 was het niet?

Stan the caddy | 05-12-11 | 23:01

Intunen bij de humanisten op ned2? dat is tegen mijn princiepes maar omdat u het zo aardig vraagt Pritt.. *klik*

Crematorium-de-Asbak | 05-12-11 | 22:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken