Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mexicaans drugscartel sloopt vierde blogger

santamuertemexico.jpgOorlog tussen Los Zetas en Mexicaanse bloggers. In Nederland komt bloggen je hoogstens te staan op uitermate selectief lezende Twitteraars die dagelijks dwangneurotisch obsessief melden hoe erg ze je wel niet negeren. Is grappig. In het Mexicaanse grensstadje Nuevo Laredo liggen die zaken net wat anders. Het drugscartel Los Zetas heeft inmiddels de vierde blogger in korte tijd gemarteld, onthoofd en langs de kant van de weg gedumpt met een waarschuwingsplakkaat. Een soort bloederige statusupdate. Boodschap: wie over ons en onze activiteiten schrijft op het internet, jagen we op en snijden we de keel door. De tactieken van dit cartel zijn niet subtiel [zwaar NSFW!]. De traditionele media zijn al een paar jaar geleden gezwicht voor het extreem brute geweld van Los Zetas [achtergrond:], die nu de net wat meer ongrijpbare social media in het vizier hebben. Op naar opiniemonopolie. Zo werd in september het onthoofde en bruut verragde lichaam van de 39-jarige Elizabeth Macias gevonden [VIDEO:], die over Los Zetas schreef op deze site en op Twitter. En eerder werden een man en vrouw opgehangen aan een brug, met hun ingewanden bungelend uit hun buik, vanwege online boodschappen tegen Los Zetas en de drugsoorlog. Die Mexicaanse drugsbaasjes nemen het wegjorissen uitermate letterlijk. En dat is eng. Zelfs het beruchte Anonymous deinst er voor terug, want bloed. Doe je wel voorzichtig, Jay Hootsen? Jij bent ons net te dierbaar voor deze ongein.

Reaguursels

Inloggen

@miko | 11-11-11 | 14:57
Je draait het nu toch echt zelf om, door allerlei drogredenen te roepen en met geschreeuw te overtuigen.
Lees eens wat verhelderend Dürkheim, over Anomie, loyaliteit; regelgeving, teveel, te weinig.
Doorgaans roepen alleen de lui die wel van wat drugs houden of wie het gewoon niet boeit en net niet echt ervaringsdeskundig (genoeg) zijn.
geen professionele behandelaar of teruggevochten ex-junk hoor je over legaliseren.
Drugs is een widow maker, ja alcohol ook. Altijd geweest, legaal of illegaal. Uiteindelijk ondermijnt het het geheel en individuen.
Argument van de mafia gaat geheel niet op. Een organisatie die niets uit de weggaat om ten koste van anderen centen op te halen stopt niet met legaliseren.
Al legaliseer je kinderprostitutie of roofmoord. Het is een beest met een niet te stillen honger.
Neen het is een 'them against us' doorgaande strijd. Ook niet vreemd dat juist de criminele wereld pleit voor legalisering. Zij weten immers beter...

hfakker | 14-11-11 | 13:25

Dolphi | 11-11-11 | 17:44
Tjah. Laat nou net 2/3e van alle handel met Mexico via die stad lopen. Heb zelf een jaar aan de Amerikaanse kant van de grens daar gewoond (Laredo). Ze kunnen nie zonder die Mexicanen, maar ook niet echt goed met. En die Zetas zijn idd gewoon te belachelijk voor woorden. Borden op straat met "Voor elke Zeta 5 kinderen". En dat waren geen loze woorden helaas :(

lizard87 | 13-11-11 | 01:08

-weggejorist-

Koosjere Moslim | 11-11-11 | 22:03

wat een beesten kunnen mensen toch zijn als je die fotos ziet...

AWWYEAAAH | 11-11-11 | 17:54

Als we daar nou eens de politie gingen helpen i.p.v. in Kunduz.

Vaus | 11-11-11 | 17:53

lets get a taco!

AWWYEAAAH | 11-11-11 | 17:50

Ik snap al jaren niet,waarom er tot 500 km van de grens met de USA nog mensen wonen in Mexico.Maak van die zone toch een militair oefen terrein,waar alleen met scherp wordt geschoten.Hele drugsoorlog opgelost en ter completering ... langs de grens die mijnenvelden en schiet-automaten bekend van het ijzeren gordijn,zodat er niet één meer door komt.

Dolphi | 11-11-11 | 17:44

WTF? Waarom wordt ik weggejorist als ik link naar hetzelfde materiaal/dezelfde site als in het artikel ? (bestgore.com)

Piet_Snot | 11-11-11 | 17:22

@Haarkopje | 11-11-11 | 13:33 | + -4 - en John Toroflex | 11-11-11 | 13:40 | + 0 -

Da's anders wel dé oplossing die iedere tokkie met schoorsteen hier steeds opnieuw aanhaalt als het om wiet gaat.

R-W | 11-11-11 | 16:22

@Boris Poepnagel | 11-11-11 | 15:12
farc in de laaglanden? Buiten de strijdgroepen zitten vele gewoon ingebed in de maatschappij.Zelfs tania is een tijdje stads guerrilla geweest.
De kartles zijn niet echt vaste structuren maar eerder groepen die iets met elkaar gemeen hebben.Daarom staat er altijd zeer snel een nieuwe leider op en onstaan er ook vrij snel oorlogen onderling.Daarom is bestrijden zeer moeilijk.De capo di Capo's van vandaag is morgen opgejaagd wild.

miko | 11-11-11 | 16:19

Wat een gore kuthonden die Meggikanen.

Badderbeest! | 11-11-11 | 16:17

Dat er ook mensen zijn die daar foto's van maken.....

fulloffpoep | 11-11-11 | 16:10

Nou. Bedankt.
Bestgore.com in Netgear Firewall proppen doet.

BedrijfsTijgerT | 11-11-11 | 16:02

Denk hier maar weer eens aan als jullie weer lopen te zeiken op Nederland reaguurdertjes.

Velocity | 11-11-11 | 15:41

Zwaar NSFW Wtf me net gegeten schouderkarbonade ligt weer op me bureau.

Rodb | 11-11-11 | 15:38

Mexicanen zijn dus nog vele malen erger dan Finnen. Hoeveel van dat soort loopt hier in NL rond?

Datzegiktoch | 11-11-11 | 15:27

Compleet gestoorde lui zijn dat die Zeta's. Ze zijn niet de enige groep die dergelijke praktijken uithaalt. Los M (Mexican Maffia) zijn zo mogelijk nog verder van deze planeet. Laatst nog een film gezien op VK wat een paar hoofden en kettingzagen betrof.... sicksicksick

Abugreip | 11-11-11 | 15:17

Joost Pollmann: "Mexico zou als voorbeeld voor bloggers moeten dienen. In dat land kun je grappen maken over politici maar je blijft met je handen af van de mafioso".

Pollmann: 'Pak de beleidsmakers aan, laat mijn dealer... ik bedoel: de misdaad met rust'.

Giraf01 | 11-11-11 | 15:16

Het wordt tijd om alle drugs te legaliseren. In Portugal doen ze dit al 10 jaar met groot succes.
Check dit artikel:
www.time.com/time/health/article/0,859...

Wie zal er nu opeens drugs gaan gebruiken omdat het mag?? En omgekeerd zal iemand die drugs gebruikt zich toch niet laten afstoppen omdat het niet mag.

De drugsmarkt zal instorten en de gevangenissen zullen leegstromen. Miljarden euro's aan opsporing en vervolging kunnen anders worden ingezet. Bijvoorbeeld aan preventie en (verplichte) afkickprojecten. En dan nog blijft er voldoende over.

Welke partij durft hiermee voor de dag te komen?

de euro middenweg | 11-11-11 | 15:13

@Parel van het Zuiden | 11-11-11 | 14:49

De sturende kernstructuren liggen in Colombia (Cali-kartel), de Hoge Heren resideren in Miami, New York en Panama City. De cocaboeren doen hun werk meer-en-meer in Peru, maar nog steeds als vanouds in Colombia.

Tussen de cocaboeren en de Hoge Heren (druglords) zit een burgeroorlog. Praktisch is daar al lang geen sprake meer van, maar een zéér rijke instelling als de Colombiaanse FARC profiteert van de verdeeldheid die het in de economisch meest waardevolle gebieden zaait. Zij resideert voornamelijk in de laaglandregio's van Colombia waar alle cocapasta bij elkaar komt. Deze regio's zijn vrijwel exact te pinpointen en een setje goedgemikte bommetjes zou de 'War-on-Drugs' meer dan alleen cachet geven. De vraag blijft dus waarom dit niet gedaan wordt. Het antwoord is hoogstwaarschijnlijk politiek van aard. Zoals de corruptie in vrijwel alle internationale politiek de smeerolie is voor positieve danwel negatieve besluitvorming.
Uiteraard hebben die druglords een stevige vinger in de internationale pap. Op het moment dat de gemeenschap een stevige vuist op tafel legt en die coca-sjeiks met een enkeltje naar de hel durft te sturen, is het zaak om ook bommetjes in de Colombiaanse- en Braziliaanse laaglanden te droppen en de guerrilla op te blazen. Het vereist echter een strakke timing én vele (onschuldige) doden.

Boris Poepnagel | 11-11-11 | 15:12

1sokkie | 11-11-11 | 14:54 | | Reageer+

De overheid(sfunctionaris) heeft ze ook nodig hoor. Waartegen moet de overheid je anders beschermen.
Wat is de basis/voorwaarde voor macht? Een tegenstander!

zovoklets | 11-11-11 | 15:12

Flink opjagen zodat de drugsmarkt een nog gespannener boeltje wordt, daar wordt het vast nog gewelddadiger van en dan zullen ze er wel mee stoppen.

henkdekanarie | 11-11-11 | 15:06

Toevoeging:
Drugs legaal maken vereist geen moeilijk overheidsplan, geen pasjessyteem, geen geldverslindende nieuwe overheidsinstantie, geen extra politietaken, nada, niets, noppes.
Alleen even Lijst I van de opiumwet opschonen. Kwartiertje werk voor eerstejaars para-legal stagaire.

1sokkie | 11-11-11 | 15:00

@Kutsnob | 11-11-11 | 14:34
Gelijk heb je.Maar het beste voorbeeld is alcohol.De maffia in Amerika is er groot mee geworden.Tot dan toe waren het families in de marge die zeker bepaalde steden overlast bezorgde met overvallen etc. maar nooit zo nationaal konden worden als met de toestroom van makkelijk verdient geld.
Je pilletje is niet zo een goed vorbeeld. de dood is makkelijk opgezocht door middel van een trein of zoiets.verder verbaas ik me over de braafheid van de gemiddelde Nederlandse jongere die wel eens een pilletje of iets dergelijks slikt maar vaak na een paar keer stopt.

miko | 11-11-11 | 14:57

@ Che_cuevara | 11-11-11 | 14:11
Het sloeg eigenlijk op de 2e zin uit dit topic.
*laatmaar*

Wim-Lex | 11-11-11 | 14:55

necrosis | 11-11-11 | 14:21
Dat kan honderd verschillende oorzaken hebben. Maar of drugs legaal of illegaal zijn of makkelijk of moeilijk te vrekrijgen zijn is meestal niet van invloed. Feit is nu eenmaal dat veel mensen graag drugs gebruiken en dat sommigen daar een probleem mee krijgen. Dat enkele drugs legaal zijn en andere niet is onlogisch en hypocriet. Bovendien is illegaliteit precies wat drugsdealers nodig hebben. Zonder illegaliteit geen spectaculaire winstmarges.
Illegaliteit helpt niemand. De junks niet, de maatschappij niet en de overheid niet. Het helpt alleen de dealers aan meer geld en macht.

1sokkie | 11-11-11 | 14:54

@Reaguurbuis baby | 11-11-11 | 13:35
Ook verslaggevers van Powned deinsen ervoor terug hoor. De benadering door Pownedmannetjes die heel flink en popi onze ministers, politie of mensen op straat aanspreken, zullen dit nooit op die manier bij Los Zetas durven doen. Laat staan de Hells Angels, Satudinges of een paar boze kampers.
Dat zal je never nooit niet zien Ned3. Een beetje waterverf stoer doen noem ik dat. Alleen durven in een veilige omgeving. Met name tegen mensen die een overheidfunctie bekleden. Terwijl juist diezelfde overheid hen zo beschermd en ze zich daardoor zo'n grote mond kunnen/durven permiteren.

Tom Staal vs Keyser Söze. Dat zou ik wel eens willen zien bijvoorbeeld.

Jeroen Dop | 11-11-11 | 14:52

@miko | 11-11-11 | 14:32

Kernbegrip in oorlogsvoering is interdictie. Schakel de commandostructuur en logistiek bij de bron uit. Mocht dit buiten Mexico liggen dan is dat een kwestie van andere doelcoördinaten. Het is een internationale oorlog, heurrr

Parel van het Zuiden | 11-11-11 | 14:49

@Avant | 11-11-11 | 14:36

Inderdaad.
Je moet gewoon de markt opblazen middels een overschot aan coke. Het is een kwestie van legaliseren en via genetische modificatie het genenpaar dat zorgt voor de aanmaak van cocaïne, andere plantaardige cocaïneproducenten creeëren. Zo wordt de coke-prijs lekker laag.
Dan is de coke-gebruiker tevreden, dan is de doorsnee Mexicaanse BurgerT (want die K-O-T-S-T van Los Zetas) tevreden en kunnen Los Zetas hun indianentooien weer opspelden en weer mais gaan verbouwen.

Boris Poepnagel | 11-11-11 | 14:46

@ Datkanikvéélbeter! | 11-11-11 | 14:39

Het heeft ook niet alleen met religie te maken.
Vroeger was er geen drugs zoals die nu in deze vorm mogelijk is. Dan vochten ze wel ergens anders om.
De mensheid is niet perfect, en zal het nooit worden!

Amen.

Zoeperdje | 11-11-11 | 14:44

Van de week stond er een topic op Powned over een zeer strak plan: Legaliseer drugs en laat de onrendabelen de plantjes verbouwen en de verdere productie doen. Dat topic was ineens na acht minuten verdwenen, nadat er al reacties waren geplaatst. Wat mij betreft wordt dat plan nogmaals in de schijnwerpers gezet. Dat mensen elkaar martelen en vermoorden vanwege plantjes en poedertjes is een absoluut dieptepunt. Legaliseer die bende toch. Alcohol is ook legaal en niet iedereen is alcoholist. Die paar lui die er aan onderdoor gaan zouden het evengoed niet redden. Nu worden journalisten het slachtoffer. Het is het allemaal niet waard.

Wedstrijdkrokodil | 11-11-11 | 14:41

@necrosis | 11-11-11 | 14:26
Doen ze dat nu niet ook, zonder wietpas? En waarom zouden ze het wel doen met wietpas? Wat. Wil. Je. Eigenlijk. Zeggen?

Hölzenbein | 11-11-11 | 14:41

Ik zat laatst nog een documentaire hier over te kijken, meer als 50% procent van alle agenten werden ontslagen omdat ze corrupt waren, dit waren gewoon hitman van de kartels, en de reden waarom er een heleboel niet gepakt worden is omdat burgers ze als een van hun zien, overheid is niet te vertrouwen etc...., een iemand zei als je hier woont word je nooit president en word je nooit rijk, maar als je gewoon mee doet word je misschien wel el chapo ofzo, of terwijl dit probleem valt zo niet op te lossen, iedereen gaat uit van een situatie zoals in NL, alleen ligt het toch echt een stuk anders, ook was het trouwens zo volgens een ex member dat de echte top van de kartels in heel andere landen wonen, hij noemde Canada, Spanje etc...

dejim | 11-11-11 | 14:40

Dus ook als het niks met religie te maken heeft is de mensheid nog steeds fucked up?
Daar gaat de theorie van menigeen hier dat met het verbannen van religie het hier paradijs op aarde zou zijn...

Datkanikvéélbeter! | 11-11-11 | 14:39

nu weet ik ook waar de maker van SAW zijn ideeën vandaan haalt! Of andersom.. Het is maar hoe je het bekijkt.

Zoeperdje | 11-11-11 | 14:38

Oorzaak van al dat geweld zijn vooral de Amerikanen. Die zorgen voor de niet aflatende vraag naar drugs. Zonder die extreme vraag was er geen massale doorvoer in Mexico..
Zouden al die arrogante coke snuivers dat es beseffen?

Avant | 11-11-11 | 14:36

Wat maakt die mensen, zulke beesten?
Dagelijks worden daar mensen gemarteld,en gedood.
Je wil het je niet geloven, maar het is de realiteit.
En die is soms gewoon fucked up.!

Zoeperdje | 11-11-11 | 14:35

Aparte site die gore, er gaat een wereld voor me open die ik liever gesloten had gehouden.

Idontgiveafunk | 11-11-11 | 14:35

-weggejorist-

Kutsnob | 11-11-11 | 14:34

Die zetas mogen wel latexhandschoentjes dragen tijdens het martelen. Een infectie in zo'n land is geen lolletje.

Boris Poepnagel | 11-11-11 | 14:33

@Parel van het Zuiden | 11-11-11 | 14:20
Beetje meoilijk.De daders verblijven vaak in dezelfde kazernes als de politie en leger.Overlopers zijner een gemeengoed.Informanten zorgen ervoor dat zelfs integere personen bakzeil halen.Deze kartels deinzen er namelijk niet voor terug om een compleet dorp uit te moorden om de familie van een tegenstander te treffen.Productie velden? Buiten wat Punto rojo wordt er in mexico niets verbouwt.
Legaliseer de zaak zorg als overheid dat je het betere product hebt en goedkoper en hun fondsen vallen weg voor hun oorlogsvoering.Ze kunnen nooit dezelfde hoeveelheid geld genereren met overvallen diefstallen etc.

miko | 11-11-11 | 14:32

@necrosis | 11-11-11 | 14:26
Alcoholisten doen dat al jaren zonder pas, en vaak zonder rijbewijs.

Hölzenbein | 11-11-11 | 14:31

Nu en? Dan blog je maar niet.

Semolina Pilchard | 11-11-11 | 14:31

En gaan we dat tuig aanpakken?
Nee, joh. Veel te druk met het bombarderen van landen met een eigen mening en dito bankenstelsel.

o)+ | 11-11-11 | 14:30

@Santac | 11-11-11 | 14:20
Hoe afgrijselijk ook, wellicht het beste voor Meggico.

Sliptong | 11-11-11 | 14:27

@Che_cuevara | 11-11-11 | 14:19
Zo zijn Prinsen Pils.

Sliptong | 11-11-11 | 14:26

@hfakker | 11-11-11 | 13:45
Ja en auto rijden is arme aziaten verdoemen tot slecht en vuil werk.Voetbal leidt tot kinderarbeid
koffie en chocola tot moderne slavernij.
flikker toch op.Je bauwt sjors Bush na.Juist het verbod leid naar deze excessen de zaak niet omdraaien.

miko | 11-11-11 | 14:26

@brutus68 | 11-11-11 | 14:18
Voorzitter. Tis tijd voor de grote schoonmaak!

Sliptong | 11-11-11 | 14:26

@Hölzenbein | 11-11-11 | 14:22
Met het risico dat ze achter het stuur van een auto kruipen?
Liever niet!

necrosis | 11-11-11 | 14:26

brutus68 | 11-11-11 | 14:16
Nee, maar ik hoop wel op een mooi tietentopic straks voor bij de vrijmibo.
En voor wat betreft al die gekken die elkaar afmaken in mx: stop met drugs en dit stopt dan ook. De wit- en bruingenieters in het rijke westen willen daar niet aan. Je doet er niks aan.

Kletskop | 11-11-11 | 14:24

Dan toch maar de wietpas in Nederland ;)

Hölzenbein | 11-11-11 | 14:22

@Parel van het Zuiden | 11-11-11 | 14:20
Haarscherpe analyse, zo is het maar net.

Che_cuevara | 11-11-11 | 14:22

@1sokkie | 11-11-11 | 14:16
Wellicht iets om over na te denken: waarom worden sommige mensen een junk?

necrosis | 11-11-11 | 14:21

@brutus68 | 11-11-11 | 14:08
Afgrijselijk. Maar ik denk ook dat joris er niets aan doet omdat Johnny Quid zelf met de link van die zieke website aan komt zeilen... Te ziek voor woorden in ieder geval.

Hölzenbein | 11-11-11 | 14:21

@Sliptong | 11-11-11 | 14:13 | + 0 -

Gewoon de wijken in, allemaal uitkleden en iedereen met de verkeerde tattoe of de verkeerde rotzooi thuis krijgt de kogel. Doet het leger niet dan krijg milities die het voor ze doen, en vaak uit soldaten bestaan en uit agenten.

Santac | 11-11-11 | 14:20

-weggejorist-

Kutsnob | 11-11-11 | 14:20

Tsja, een LOIC tegen een afgezaagde shotgun & machete. De uitkomst is dan vrij voorspelbaar....

Met het risico mijn eigen hoofd te verliezen.
.
De oorlog tegen drugskartels is een farce. Zij moorden erop los en als ze dan een keer gepakt worden (al moeilijk want regels) dan worden ze opgesloten in gevangenissen waar ze rustig verder hun gang kunnen gaan.
.
Als je een oorlog verklaart moet je oorlog voeren. Dat betekent dat je de vijand ten koste van alles uitschakelt. Waarom? Omdat er geen tweede plaats in deze tak van sport is.
.
Dus precisiebombardementen op haciënda's, jagende commando's met een license to kill, pantserwagens door de productievelden. Oftewel.. Voer echt oorlog of laat het voor gezien.
.
Legaliseren zou natuurlijk ook kunnen, maar ik vermoed dat de grootste politieke voorstanders van criminaliseren van drugs in de zak zitten van precies hetgeen ze oorlog tegen pretenderen te willen voeren.
.
Vicieuze cirkel lijkt dus gegarandeerd! Daar wil ik het bij laten....

Parel van het Zuiden | 11-11-11 | 14:20

@Sliptong | 11-11-11 | 14:14
LOL
Dan is hij wel snel op zijn teentjes getrapt.

Che_cuevara | 11-11-11 | 14:19

@Sliptong | 11-11-11 | 14:15

Dat bedoel ik. Volledig gevoel, emotie en gewetenloos..

brutus68 | 11-11-11 | 14:18

@Sliptong | 11-11-11 | 14:13 | + 0 -

Dat bedoel ik, actie reactie. Of het moet, nee. Dat het gaat gebeuren wanneer de drugkartels dit doen, ja. Dan gaat het leger mensen tegen de muur zetten zonder proces ja.

Santac | 11-11-11 | 14:17

necrosis | 11-11-11 | 14:11
Of drugs nu illegaal zijn en duur of legaal en duur, dat maakt voor die junk niet uit.
Als drugs legaal zijn worden ze ook direct een stuk goedkoper en dat maakt voor die junk -en belangrijker: voor de maatschappij- wel uit.

1sokkie | 11-11-11 | 14:16

@Kletskop | 11-11-11 | 14:14

Jij hebt aandelen in de kettingzagen-industrie?

brutus68 | 11-11-11 | 14:16

Angst, corruptie, geweld, uIt die spiraal komen ze nooit.

Of een ander -ONAFHANKELIJK- land moet militair binnenvallen en alle drugscartels doodbombarderen. De mexicaanse justitie/militairen doen dat niet (angst, corruptie, foute politie etc.)

Heel erg erg is ut voor de rest van de bevolking.

Creaguurder | 11-11-11 | 14:16

@brutus68 | 11-11-11 | 14:13
Nou, daar geloof ik dan weer niet in maar het lijkt wel alsof, laten we het maar even geweten noemen, de gewetens op waren op een gegeven moment. Zoveel geweld. Damn.

Sliptong | 11-11-11 | 14:15

Goh, dat is wel ranzig. Zeker die chainsaw beheading.
*Gaat de aandelen en rentestand checken*

Kletskop | 11-11-11 | 14:14

@Che_cuevara | 11-11-11 | 14:11
Hij is jaloers dat zijn naam er niet tussen stond in de vorige topic over de geenstijlbabyboom111111

Sliptong | 11-11-11 | 14:14

@Sliptong | 11-11-11 | 14:10

Of hun ziel aan de duivel hebben verkocht...

brutus68 | 11-11-11 | 14:13

@Santac | 11-11-11 | 14:09
Tot nu toe zijn de kartels aan de winnende hand en hebben ze een krachtiger leger dan de overheid met veel meer middelen. Ik denk dat de overheid echt met bombardementen moet gaan beginnen/ uitbreiden en dit soort schorem standaard executeren i.p.v. berechten. De Grondwet kan even in de koelkast lijkt me.

Sliptong | 11-11-11 | 14:13

"... uitermate selectief lezende Twitteraars die dagelijks dwangneurotisch obsessief melden hoe erg ze je wel niet negeren..." Is een topfrase, Johnny. Puur genot, dit.

Jaap de Paap | 11-11-11 | 14:12

@1sokkie | 11-11-11 | 14:05
Ben ik niet met je eens, die troep moet ergens van betaald worden en verslaafden hebben doorgaans weinig geld.
Wie denk je dat op mag draaien voor de rekening?

necrosis | 11-11-11 | 14:11

@Wim-Lex | 11-11-11 | 13:59
Waarom reageer je dan?
Quid schrijft wel meer stukjes, als je die niet wil lezen is joop misschien wat voor jou.

Che_cuevara | 11-11-11 | 14:11

@brutus68 | 11-11-11 | 14:08
Ik denk soms wel eens dat 2/3 van de bevolking op aarde geen ziel heeft of zo. Man man man wat een wereld.

Sliptong | 11-11-11 | 14:10

Over die drugskartels... Uiteindelijk, als het echt te ver gaat, en dat gaat het nu, worden de mens erg boos, en met hun de overheid. En dan gaan die harder optreden. Actie reactie drugskartels, onthoud dat goed.

Santac | 11-11-11 | 14:09

@Sliptong | 11-11-11 | 14:05

Mwah. Lijkt me een casus voor joris dit.

brutus68 | 11-11-11 | 14:08

Legaliseer die troep. It's the only way.

1sokkie | 11-11-11 | 14:05

@Piet_Snot | 11-11-11 | 13:56
Gast!!

Sliptong | 11-11-11 | 14:05

Dat mensen zo onnoemelijk wreed kunnen zijn gaat mijn voorstellingsvermogen nog altijd te boven.

brutus68 | 11-11-11 | 14:04

Smokingpaper | 11-11-11 | 13:49
Ik raak een gevoelige snaar?

James St John Smythe | 11-11-11 | 14:01

De onwil tot liberalisering maakt de politicus tot handlanger

I. Razmuz | 11-11-11 | 14:01

Oh weer zo'n stukje van Quid... dat ga ik dus echt niet lezen!

Wim-Lex | 11-11-11 | 13:59

-weggejorist-

Piet_Snot | 11-11-11 | 13:56

anonymous is niet terug gedeinst, los zetas heeft eisen ingewilligd en ontvoerde anon vrij gelaten, daarom zijn ze gestopt tegen zetas. andere cartels zijn nog steeds target, net als omgekochte politici.
arstechnica.com/tech-policy/news/2011/...

watDenkjeZelf? | 11-11-11 | 13:55

Ik kan me vergissen, maar de wreedheden van de Mexicaanse bendes wordt toch echt veroorzaakt door hun belangrijkste afzetmarkt, de VS.

necrosis | 11-11-11 | 13:54

@JShiro | 11-11-11 | 13:31
Letterlijk? -zich zorgen maken doet-

Sliptong | 11-11-11 | 13:52

Griekse toestanden daaro.
James St John Smythe | 11-11-11 | 13:39

gast zeg dan gewoon niks

Smokingpaper | 11-11-11 | 13:49

GVD dit is niet cool... Op die gore site staat veel fucked-up shit. Vanavond maar even flink zuipen voor het slapen gaan. Anders gaat het me denk ik niet lukken...

Glas Koning | 11-11-11 | 13:48

Dit lijkt me een klusje voor Leen.

vraagstaart | 11-11-11 | 13:48

Waarom heeft Anonymous die operatie afgeblazen? Ik neem aan dat er zat Anonymous-leden zijn die niet in Mexico wonen.
BTW, was is dat Bestgore voor sicke site?

Nutbag Deluxe | 11-11-11 | 13:46

@Biff Eagleburger | 11-11-11 | 13:36
Op zich heeft @haarkopje een punt. Altijd makkelijk er iets anders bij te halen, maar sec... is coke gebruiken, Mexicanen martelen. (Of Afghanen, of Tsjetsjenen, Venezolanen, Columbianen etc)

hfakker | 11-11-11 | 13:45

-weggejorist-

elise64 | 11-11-11 | 13:45

Als drugs gewoon legaal geproduceerd en gecontroleerd werden.. Oh haha maar dat moeten we niet willen met zijn allen! Vingers in de oren en ogen dicht...

straat | 11-11-11 | 13:43

Kartelvorming? Kunnen we Nelie Kroes niet sturen? Die zal de concurrentie wel bevorderen. Oh, wacht...

niet voor de hond | 11-11-11 | 13:43

Het blijft raar dat ze binnen anonymus wel weten wie erbij zitten, een insider en je kan ze uitschakelen, dan is is Los Zetas slimmer bezig.

Bunga | 11-11-11 | 13:41

@R-W | 11-11-11 | 13:30
Dan hangen de politici die dat hebben geregeld binnenkort aan de brug met hun ingewanden eruit. Drugskartels en de anti-drugs lobby hebben allebei dezelfde belangen. Je zou haast gaan denken dat die lobbyisten door drugskartels betaald worden.

John Toroflex | 11-11-11 | 13:40

Griekse toestanden daaro.

James St John Smythe | 11-11-11 | 13:39

Het wordt hoog tijd dat dit land toetreedt tot de eurozone. Dan mag dit allemaal niet meer.

Tjemig | 11-11-11 | 13:38

Dat is best een harde versie van de permaban.

NickV2.0 | 11-11-11 | 13:37

@Haarkopje | 11-11-11 | 13:31

Ah, een geheelonthouder. Er is er altijd wel één. Geen koffie, tabak, alcohol, chocola. Nooit niet. Zo straight edge zijn ze.

Biff Eagleburger | 11-11-11 | 13:36

Soms moet je die mensen niet gewoon oppakken maar spietsen. Gewoon volgens oud roemeense methode a la Vlad de Spietser. 90% zijn meelopers; zodra ze hun leiders met een lans door het lichaam zien zullen ze wel anders piepen.

Hard maar soms moet het.

dlseth_ | 11-11-11 | 13:36

Uiteraard deinst Anonymous ervoor terug. De keyboard helden dat ze zijn is de realiteit te gevaarlijk. Las Zetas heeft genoeg resources om op hun field of expertise te opereren en met contacten op regeringsnivo genoeg reden voor zorg.

Reaguurbuis baby | 11-11-11 | 13:35

@R-W | 11-11-11 | 13:30:

Natuurlijk dan gaan die maffialeden voortaan zeker collectes voor het wereldnatuurfonds houden?
Zelf teveel drugs gebruikt dat je dit soort domme onzin uitblaat?

Haarkopje | 11-11-11 | 13:33

Las i.p.v. Los zeker voor de zekerheid Johnny?

Tommygunner | 11-11-11 | 13:33

Zo ziet een falende overheid er dus uit.

LijstG | 11-11-11 | 13:32

Wat een beesten. Ziek.

Pastor Sippenhaft | 11-11-11 | 13:31

@Biff Eagleburger | 11-11-11 | 13:28 :

Nee cokesnuivend Tokkievolk veroorzaakt dit.
Iedereen die wel eens een lijntje in zijn neus stopt is medeplichtig aan moord en doodslag.

Haarkopje | 11-11-11 | 13:31

Holy crap... Die vent waarvan de huid van zijn gezicht afgestroopt is. Wat een hel moet dat zijn geweest.

Het is gruwelijk wat wij mensen elkaar aan kunnen doen.

Heau even | 11-11-11 | 13:31

Kartel is met een K. Zullen ze niet blij mee zijn.
*Zijn hart vasthoudt*

JShiro | 11-11-11 | 13:31

legaliseren lost alles op toch?

R-W | 11-11-11 | 13:30

Allemaal leuk een aardig maar deze kloodtzakjes heten Los Zetas, met een O dus.

-edit: ja, verdoemme, nu is mijn tekstuele cover weg. Na ja, fuck it, ik was dit hoofd toch al zat. *aanpassen doet*-

vreesenbeef | 11-11-11 | 13:30

En dan te bedenken dat de criminalisering van drugs dit veroorzaakt.

Biff Eagleburger | 11-11-11 | 13:28

Tijd voor Max Havelaarcoke.

fjellfrass | 11-11-11 | 13:27

Quid, je speelt met je leven. Veel succes in het hiernamaals en dank voor je stukjes.

Koud flesje Alfa | 11-11-11 | 13:27

Sjeezes, wat een lading gore.
Maar ja, het is wel de werkelijkheid, die moet je niet verstoppen uit netheid.
Dus vooruit dan maar.

T.Stark | 11-11-11 | 13:26

Erg aardig zijn ze niet

Bokito ergo sum | 11-11-11 | 13:26

Zwaar NSFW is inderdaad vrij goor... Laat mn hamburger maar even liggen tot die beelden mn hoofd uit zijn...

BarneyBoner | 11-11-11 | 13:25

Ze hadden die Mexicaanse drugscartels nooit de oorlog moeten verklaren.
Langzaam van binnenuit opblazen was achteraf waarschijnlijk een beter idee geweest.

Herr Knäckebröd | 11-11-11 | 13:24

Blijkt links Nederland toch niet het meest onverdraagzaam jegens andere meningen te zijn.

Haarkopje | 11-11-11 | 13:24

Ze doen iets fout. Ze kunnen beter bloggers sponsoren.
Ik stel me hierbij beschikbaar. De betaling kan gedeeltelijk in natura geschieden.

vetkleppert | 11-11-11 | 13:23

Als het aan Hirsch Ballin ligt, binnenkort ook in dit theater.

vraagstaart | 11-11-11 | 13:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken