Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jezus tegen Beatrix: 'Ik heb geen bom hoor'

En zo faalde de beveiliging van onze hare majesteit Beatrix totaal. Na Apeldoorn en na de Damschreeuwer is er nog niets veranderd. Jezus hier mocht in naam van Allah tientallen seconden lang doen wat hij wilde. Geeft niks, hij was ongevaarlijk. Maarrrrrr, hij had natuurlijk ook Karst T. of Anders Breivik kunnen heten. Twee vragen oh majesteit: waarom betalen wij eigenlijk zoveel belastinggeld aan uw beveiliging? En wordt ook deze man ongrondwettelijk voorgoed vastgezet, net als de waxinelichtjeshoudergooier? Dat vragen wij in naam van Hij die niet gek is maar een vliegtuig (w00tw00t).

Reaguursels

Inloggen

Als je dit gedaan zou hebben tijdens een een of ander buikdans optreden bij de koning van Marokko dan zou je dezelfde dag nog 124 kogels door je hoofd krijgen ergens op een plein, half ingegraven, in de naam van Allah.....

Drs. D. | 05-09-11 | 15:04

Hoeveel dagen zou hij vast zitten, meer of minder dan de waksine-licht-houder-gooiert.....

Drs. D. | 05-09-11 | 14:58

Tariq Ramadan light.

noly | 05-09-11 | 14:11

" De rechte Weg...." Zo ziet men het geloof. Recht op het doel af, zonder omwegen of obstakels.

Ruimte voor en dialoog is er niet !! Een geloof aanhangen en verdedigen omdat het JOUW enige waarheid is.

Trust me, als je op zoek bent naar de "waarheid" besef dan dat de enige waarheid is dat wij in feite NIETS weten.

Betweetert | 05-09-11 | 11:22

-weggejorist-

frank buis8612 | 05-09-11 | 11:11

Amateurs hier in Nederland... De beveiliging van de Majesteit is net zo laks en soft als de beveiliging voor de gewone burger...

Doc Damage | 05-09-11 | 09:26

Als er plots tijdens een klassiek concert een of andere waarschijnlijk uitgeprocedeerde waus op het podium verschijnt om eauver allah te wauwelen zit die muts met dat duitsche helmkapsel aandachtig te luisteren en in het programmaboekje te bladeren.
Roept er op de Dam vanuit de verte iemand BOEHOE spurt ze gelijk een dwarsstraat in met heur hele familie in heur kielzog.

Geheimrat Schultz | 05-09-11 | 07:23

GeenStijl moet overigens echt eens wat aan hun servers doen, want sinds zij hun site zelf beheren op hun eigen computers, putten zij het werkgeheugen van onze computers uit, en kunnen wij alleen maar langzaam typen, en de fans van onze computers horen razen van vermoeidheid, dus doe daar eens wat aan jongens, besteed dat maar weer uit aan professionele jongens met betere computer en knowhow zou ik zou zeggen! Dit is echt PRUT !

Menno Edens | 05-09-11 | 03:16

Deze zogenaamd hele vriendelijke man had net zo goed heel vriendelijk een pistool kunnen richten op het publiek, of de koningin boven, en had genoeg tijd om net zoals Anders Breivik, rustig te kunnen aanleggen en te mikken.

Menno Edens | 05-09-11 | 03:12

Het applaus lijkt me te zijn voor de beveiliging, die eindelijk het besluit genomen had de man van het toneel te verwijderen.

Menno Edens | 05-09-11 | 03:03

In het begin na het woord 'overgeslagen' zie ik al liplezend, de koningin zeggen: "Wie is dat?".

Menno Edens | 05-09-11 | 02:58

Deze man is naar een inrichting gedirigeerd, maar ehh hoe zit het nou met Hans Teeuwen en zijn innige relatie met onze majesteit ?

herodus | 05-09-11 | 02:17

ach, best schattig toch?

Snelle Gerrit | 05-09-11 | 01:28

ach die waxinelichthoudergooier zit ook al bijna een jaar knijp, zal me niet verbazen als deze gek ook een jaartje ter observatie mag. wat ik erger vind is hoe de beste man na zijn speech gewoon applaus krijgt.
john-m | 04-09-11 | 12:51

Hij kreeg geen applaus, dat was bedoeld voor de man die op dat moment ingreep en hem meenam..

pikpijp | 05-09-11 | 00:19

Spreekt er eindelijk eentje keurig Nederlands met een goed vocabulaire en slechts een licht accent, krijg je dit!

DeBruineSter | 04-09-11 | 23:29

@Ansjo | 04-09-11 | 22:05
Een sniper? WTF? Ik bevind me niet graag voor de loop van een geladen geweer en al helemaal niet als ik stil naar een concert zit te luisteren. Dat ze d'r snipers thuis laat. 't Is al erg genoeg dat op prinsjesdag overal scherpschutters op de daken liggen.
Leve de republiek!

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 23:22

Ik zou me zelf ook de pleuris schrikken hoor als zo'n mafkees met zijn dienaar van Allaaaaaaaaaaaah gejekker begint. Als de koningin in t concertgebouw zit dan zal er trouwens toch wel ergens een sniper van de beveiliging zijn opgesteld?

Maar ik mag toch aannemen dat het geklap is voor de beveiliging die eindelijk wat deed? Of hadden ze echt geen idee wat er aan de hand was?

Ansjo | 04-09-11 | 22:05

Piste in mijn broek van het lachen. Een gespierde spijker van de organisatie: "Nu wegwezen schavuit".
Naïef NL.

Kamervraag | 04-09-11 | 21:25

@john-m | 04-09-11 | 12:51
De mensen in dit publiek hebben nog nooit een buitenlander live gezien.
Toen ze zagen dat hij gewoon kon praten was dat voor deze mensen wel een applaus waard.

Koninging Beatricks | 04-09-11 | 21:09

Ik hoorde net dat hij is opgenomen in een gekkenhuis. Hij zal zich wel beledigd voelen.

Henk de Houthakker | 04-09-11 | 20:38

@tante_pollewop | 04-09-11 | 13:12
Ja ja, religie heeft alle kenmerken van een waan. Maar we hebben nu eenmaal afgesproken dat we religie geen stoornis noemen. Een beetje te vergelijken met het schrappen van gewone homoseksualiteit uit het hoofdstuk parafilieën. Gewoon afgesproken dat homoseksualiteit geen ziekte is.
Geneeskunde is ook geen exacte wetenschap.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:15

Perhaps..

Maar alles en iedereen die 'out of the box' denkt al dan niet zegt, wordt bestempeld als zijnde een "mafkees", kijk idd maar naar meneer de waxinelichtjeshouder-gooiert, wat hij zegt/denkt is zo gek nog niet, maar wordt wel als zijnde gek bestempeld omdat hij zogezegd alle Marieke's van NL wil laten oproepen om te getuigen..

Zo kun je uiteraard altijd de waarheid buigen zoals je het wilt als media, of voorlichtingsdienst zijnde.. me dunkt.

Mijn punt is dan ook, dat niet iedereen die "out of the box" denkt per definitie gek is, er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal.

tante_pollewop | 04-09-11 | 20:26

Eigenlijk was het een soort Jehova maar dan zonder voordeur.

doskabouter | 04-09-11 | 20:10

Iedereen denkt dat deze brave borst net zo lang moet gaan zitten als de waxinegooier. Maar dan wordt niet begrepen onder welke bezetting we leven ( de islam). Deze man staat over 2 dagen weer op straat, de waxinegooier mag waarschijnlijk NOOIT meer naar huis. Waar zijn de spandoeken voor het Huisch van onze "vorstin" ??

zoisut | 04-09-11 | 19:00

deropofderonder | 04-09-11 | 15:01 | + 0 -

Zeiden ze bij mij ook, duurde twee jaar voordat ik beter was van de medicijnen..

Neut | 04-09-11 | 18:54

Sjongejonge, wil er eindelijk eens een vertegenwoordiger van Allah de discussie op verbale manier aangaan i.p.v. met bommen en granaten, wordt dat ook weer niet getolereerd door die hardcore klassieke muziek-extremisten. Ik luister nog liever twee uur naar deze nieuwe Jezus dan dat je een symphonie van Bach moet overleven.

Egokiller | 04-09-11 | 18:42

-weggejorist-

Salutis Humanae | 04-09-11 | 18:29

Hoe lang gaat hij moeten zitten?? Ik zeg 958 dagen! Niet dat ik het wil, maar het is een voorspelling!

DerWaarheid4 | 04-09-11 | 18:24

het was geniaal wat de man doet hij zaait zuivere angst door sneller zijn zegje te doen en iedereen verwacht dat trektouwtje en de bomgordel die afgaat echt perfect ...

SinEstilio | 04-09-11 | 18:24

Echt we moeten die waxine werper uit zijn gevangenschap halen en hem een huis geven een uitkering en met rust laten, voor de rest van zijn leven.

dat kan allemaal makkelijk als de familie van Oranje oprot en stopt geld te zuigen van de hardwerkende en de luie niet werkende ( parasieten zoals ik zelf dus).

Het koningshuis is het eerste wat omver moet in deze nieuwe revolutie, dan de politiek, weg met dat kut leger, die kut marine het zijn allemaal kinderen van de slavendrijvers.

SinEstilio | 04-09-11 | 18:20

Wet Wobz geval of niet ?

De man is niet gevaarlijk en heeft geen bom en hij spreekt best goed Nederlands, je kan duidelijk horen dat hij ernstig zijn best doet ABN te spreken.

I like the man .... en we moeten stoppen met betalen voor de veiligheid van die zinloze adel familie.

Ik vrees dat de man een ernstige straf krijgt en een martelaar wordt.

Net zoals de waxine werper geen eerlijk proces heeft gekregen en gewoon de mond wordt gesnoerd door de regering het is echt uber schandalig dat zoiets in ons nazielandje kan gebeuren ....

SinEstilio | 04-09-11 | 18:13

Nieuwsmedia smullen hiervan want die kunnen nog ruim een jaar aandacht besteden aan deze man, voor als er geen nieuws meer is.
En anders halen ze het zeilmeisje nog eens naar boven.

b-ry | 04-09-11 | 18:12

G4S Security
Securitas

om te huilen zo slecht.....

Raazaba | 04-09-11 | 18:08

Hij wordt ook helemaal niet gecheckt op een bom(gordel) o.i.d. En als hij zelf niet begon over een bom, dan had hij er nog steeds gestaan !? Goeie beveiliging !

RugOp81 | 04-09-11 | 17:55

Oh, ik vergat natuurlijk de Überuithunneklullende D666 marokkaanse politica's, verschil is derhalve ook HIER te zien.. Vreemd, waarom vergeet ik toch steeds D666 te noemen in linkschlandes, omdat ze zelf geloven dat ze dat niet zijn? Nee, omdat ze NIKS ANDERS inhouden, een nieuw menschenras derhalve..

zoisut | 04-09-11 | 17:54

Hij lijkt een moslim, hij praat als een moslim en de Nederlandse elite luistert als gebiologeerd naar de onzin die hij uitkraamt. Zie hier de reden waarom onmiddellijk een nieuwe generatie aan de macht moet komen. Deze generatie is voorgoed verpest.

Het CDA | 04-09-11 | 17:52

-weggejorist-

zoisut | 04-09-11 | 17:49

Tja, nu had je Bernhard met een jachtgeweer goed kunnen gebruiken...

Ja nee, geen mening | 04-09-11 | 17:47

@Dolphi | 04-09-11 | 17:29
Een republikein heeft helemaal geen moeite met autoriteit,zolang die maar democratisch gekozen is.
Aan de rest van uw plempsel is geen touw aan vast te knopen,maar dat zal wel aan mij liggen.
Desalniettemin,u verkiest een door god gezondenen boven een democratisch gekozen "leider"?

K.Zwellever | 04-09-11 | 17:47

Is het een MAZZELPIk of is hij slim dat hij dit in Nederland flikt?
Ik ken een aantal andere landen waar ze hem minimaal neergehoekt of neergeschoten hadden.
Onze Hermandad wekte weer een heldhaftige indruk......... niet.

robert39 | 04-09-11 | 17:38

@ K.Zwellever : Het grote probleem met republikeinen als sinds de oprichting van de USA en de Franse revolutie,is dat ze geen autoriteit willen erkennen ,dan alleen de hunne.Ze hebben echter nooit ontdekt dat ze het zichzelf alleen maar gigantisch moeilijk maken.Want geen autoriteit betekent immers dat ze zich zelf tenslotte de schuld moeten geven van falen van de verworven macht.En dat was dus nooit de bedoeling he ? Kortom: De burgers hebben de macht verworven,maar moeten wel kiezen zoals alle burgers, ook als ze barsten van het geld,hoe omkoopbaar de burgers ook zijn.Bewijs ? De USA,maar ook de EU hoor.

Dolphi | 04-09-11 | 17:29

hoe bizar is het dat die kerel applaus krijg.... ?:\

snelders NL | 04-09-11 | 17:17

en volgens mij..... wat doet hij verkeerd....

educator | 04-09-11 | 17:16

Waar was jij gisterenavond rond 20:00 uur
Francisco van Jole?

kippevlees | 04-09-11 | 17:16

Eens kijken of Turkije hier ook een politiek slaatje uit wil slaan,want na het correct afvoeren van deze man kun je niet anders dan je verontwaardiging laten blijken als Turkse staat.

houjebekmaarlul | 04-09-11 | 17:12

@Dolphi | 04-09-11 | 16:54
Wat is er mis met republikeinen???

K.Zwellever | 04-09-11 | 17:10

@HY78 | 04-09-11 | 17:00
Thnx, & atm0s ook natuurlijk!

Chiant | 04-09-11 | 17:06

@HY78 | 04-09-11 | 17:00
Ik denk dat ik het -door heb- nu wel snap! :-)

Chiant | 04-09-11 | 17:04

hij was een bekende van de politie. begrijp ik dus goed dat "bekenden van de politie" door de beveiliging gewoon worden binnen gelaten? wat is dat voor een kudt beveiligingsorganisatie. in amerika zouden ze iedere aap op de bezoekerslijst screenen...

LangeBerry | 04-09-11 | 17:03

@HY78 | 04-09-11 | 16:59
Nee, gaat niet goed weergegeven worden.
Doorhalen = XX-XXtekstXX-XX maar dan zonder de XX.

HY78 | 04-09-11 | 17:00

@Chiant | 04-09-11 | 16:51
Zie ook de reactie van @atm0s.
Underline <<_>>tekst<<_>> zonder de haakjes.
Bold zelfde met sterretjes,
Doorgehaald zelfde met min-tekentjes.
Dus <<->>teksthier<<->>, zonder de << >>

Nu even hopen dat het goed wordt weergegeven met deze haakjes.

HY78 | 04-09-11 | 16:59

@atm0s | 04-09-11 | 15:07
Hulde voor je tooltje! Echter: na update paar dagen geleden veel reacties op zwart, onleesbare/blurred 3D-copy, youtube-links op tilt. How come?

TzakTzak | 04-09-11 | 16:59

Kunnen we nu g.v.d. niet eens meer een evenement organiseren zonder Islamisten,republikeinen,anarchisten, zwervers,halve garen,recidive onrustzaaiers,oud-krakers, drankorgels,junks,non-valeurs,underdogs, schreeuwers, missionaire linksch-menschen of andere "wereldverbeteraars" van een groot multi-cultureel gehalte ? Kortom elke koningin /koning krijgt het volk dat het verdient.

Dolphi | 04-09-11 | 16:54

@Chiant | 04-09-11 | 16:51
Hmmmm... Blijkbaar de letters copy-pasten uit eerdere voorbeelden en in de juiste volgorde achter elkaar plempen. Je ziet het alleen niet als doorgehaalde tekst in het invoerpaneel.
Dat is wel lut (de "k" heb ik nog niet).

Chiant | 04-09-11 | 16:53

@joseovervlakee | 04-09-11 | 16:36
Dat is mevrouw Van Es, de GroenLinks-wethouder die mevrouw Elatik terug in het zadel heeft geholpen.

www.grootoost.nl/index.php/site/comm/e...

colonnecinco | 04-09-11 | 16:52

mooi vind ik, dat die theater mijnheer in de gang tegen die niet-gevaarlijke gek zegt "schaam je" en de gek zegt "wie ik?". (het geluid bij het origineel is een beetje beter) wat een onbeschrijfelijke prut beveiliging. in saudi arabiria heeft zo'n terrorist een prins opgeblazen met hulp van een bom in z'n reet. en hier gaat de beveiliging 1.5 minuut staan toe te kijken? Ajb mevrouw trix een beetje beter beschermen! stel je voor dat mijnheer alex plotseling koning wordt...

LangeBerry | 04-09-11 | 16:51

-met fluwelen handschoenen-

@HY78 | 04-09-11 | 14:25
Hoe doe jij dat nu weer??? Ik heb hier ook vuurvos met atm0s, maar het blijft me frustreren!

Chiant | 04-09-11 | 16:51

-weggejorist-

Wasdah? | 04-09-11 | 16:50

Wie is die hoogheid die naast Bea zit?

joseovervlakee | 04-09-11 | 16:36

-weggejorist-

hanspeterappelneger | 04-09-11 | 16:31

En waar was Ali babba in het verhaal? Waarom duurde het zo lang voordat de beveiliging kwam?

reade romke | 04-09-11 | 16:20

Ik vraag me af hoe men met beveiliging dit soort incidenten zou willen voorkomen. Ik denk dat als men wil dat de beveiliging zo streng zou zijn dat dit soort dingen niet meer gebeuren, wij met z'n allen geen enkele privacy meer zouden hebben. Daar is een totalitair regime voor nodig, en zelfs dan. Er zijn nu eenmaal risico's in het leven, er zijn nu eenmaal gekken die rondlopen. Je kunt niet alle gevaren en risico's uitsluiten.

pjisonline | 04-09-11 | 16:17

@Heinzelmann | 04-09-11 | 13:01
Had z'n swot=analyse wel even willen horen.

TzakTzak | 04-09-11 | 16:17

Wij weten door de aankondiging in het stukje bij dit filmpje dat het over een gekke man gaat die over Allah begint te lullen. Als je daar in het publiek zit zul je waarschijnlijk ook eerst denken dat het er bij hoort, en dus vraag je je niet gelijk af "wat doet die nou?". Vandaar dat het waarschijnlijk wat langer duurde. Daarbij kun je de man ook niet vanwege zijn onzinpraatje gelijk met een loden pijp het podium afwerken. Daarbij vraag ik me ook af of er misschien niet geklapt wordt vanwege de dirigent die 'wegwezen' zegt en de beveiliging die de man meeneemt (zodat het concert door kan gaan).

Deze man is gewoon in de war. Het had net zo goed een Spakenburger kunnen zijn die denkt dat ie een apostel is of zoiets. In de psychologie heet dat een 'Messias complex', een vorm van megalomanie.

willes | 04-09-11 | 16:15

@zeg maar jansen | 04-09-11 | 15:53
Hij had wel een mooi pak aan voor een man zonder woon- en verblijfplaats....

La Vie En Rose | 04-09-11 | 16:12

daytripper | 04-09-11 | 15:31
ff wat anders: links van Bea .... wie is dat ?? Iemand die het weet?
-------------------------------------------------
Dat lijkt mij Andrée van Es. Ooit een schreeuwerige communistische activiste. En nu, na een hele reeks zakkenvullende baantjes, GL-wethouder in Amsterdam.

WirMachenMusik | 04-09-11 | 16:08

daytripper | 04-09-11 | 15:31 Andree van Es, voormalig politica.

zeg maar jansen | 04-09-11 | 16:04

Als Bea er niet bij was geweest zou hij waarschijnlijk niet eens zijn ondervraagd.

WirMachenMusik | 04-09-11 | 16:02

Nu Beatrix keer op keer ‘in contact komt’ met deze veiligheidsincidentjes ben ik benieuwd of zij nog steeds haar - uiteraard - linkse adviseurs gelooft als zij haar vertellen dat het gevoel van onveiligheid van de lieve onderdanen slechts inbeelding is. Wellicht krijgen we nu eens een kersttoespraak zonder die zalvende aanbeveling om (nog) meer tolerantie uit te oefenen.

Stachauer | 04-09-11 | 15:46

Dat hij door de beveiliging heen is gekomen kan ik nog begrijpen. Maar dat ze meer dan een minuut wachten met ingrijpen dat begrijp ik niet.

The Unjorisable | 04-09-11 | 15:45

Als de haatbaarden ons nu in vervolg ook op deze manier proberen te bekeren, dan is de wereld een betere plek. Deze man is volstrekt ongevaarlijk, daar hoef je inderdaad niet heel erg veel mensenkennis voor te hebben.

Lucky Duc | 04-09-11 | 15:43

Lang leve de vrijheid van meningsuiting

_Libertariër | 04-09-11 | 15:43

Dit is vermoedelijk voorafgaand aan het concert gebeurd.
Als alle musici op het podium zitten en gestemd hebben duurt het namelijk vaak nog even voordat ook de dirigent het podium opkomt. Die microfoon stond vermoedelijk al klaar, dus die heeft hij gewoon zelf gepakt.

Het verbaast mij niets dat dit heeft kunnen gebeuren.
Ik ken de wereld van de klassieke muziek, omdat ik er jarenlang deel van heb uitgemaakt. De musici zijn voornamelijk links en erg naief, zelfs totaan het kinderlijke toe, als het gaat om hun kijk naar de buitenwereld.

Hoe dat komt, geen idee. Wel jammer, want de klassieke muziek is wat mij betreft nu juist een kunstvorm die door naieven maar beter met rust gelaten kan worden.

suvois | 04-09-11 | 15:39

Iek ben kahmeel! Iek brengge u schap!

Smalhout | 04-09-11 | 15:38

mokum4all | 04-09-11 | 15:25 |
Mee eens.

lanexxx | 04-09-11 | 15:31

ff wat anders: links van Bea .... wie is dat ?? Iemand die het weet?

daytripper | 04-09-11 | 15:31

3747 | 04-09-11 | 14:14 |
Gelukkig die hij het in ieder geval netjes doet.

lanexxx | 04-09-11 | 15:29

Waarschijnlijk is de beveiliging geoutsourced. Dat heeft een dergelijk effect.
Ik denk dat Geert Wilders meteen navraag heeft gedaan of hetzelfde bedrijf hem beschermd.

NewEnglandPatriots | 04-09-11 | 15:28

lanexxx | 04-09-11 | 15:23
Hypercorrect lijkt me heel goed mogelijk, daar hebben mensen die graag in het nabijheid van de majesteit vertoeven, wel vaker last van.

mokum4all | 04-09-11 | 15:25

lanexxx | 04-09-11 | 15:23
Hypercorrect lijkt me heel goed mogelijk, daar hebben mensen die graag in het nabijzijn van de majesteit vertoeven, wel vaker last van.

mokum4all | 04-09-11 | 15:25

Doet me denken aan een film die ik laatst zag over moslims. Maar daar was de spreker in kwestie een puberale Jezus en riep voor de grap dat hij een bom om zijn middel had.

Diederik-Maximiliaan | 04-09-11 | 15:25

Nonkel Frituur | 04-09-11 | 13:16 |

En waarom denk je precies dat hier intellectuelen van den Hollansche samenleving hier aanwezig zijn ?

Iedere intellectueel zou toch niet met de koningin geassocieerd willen worden.

Nee, wat je hier ziet, is juist het uitschot van den Hollandsche samenleving, Tokkie's, Paupers, uitkeringstrekkers en lutsers if you like.

de gouden gulden | 04-09-11 | 15:24

mokum4all | 04-09-11 | 15:11 |
Waarom werd er geklapt?, om de verwijdering van deze man? of voor z'n moed allah aan te halen ten overstaan van Beatrix? Vermoedelijk het laatste, gebeurt meer als mensen nerveus zijn. Ik label 'klappende' mensen in dit geval als hypercorrect, of ze bemiddeld zijn of niet.

lanexxx | 04-09-11 | 15:23

Vreemd is:

- Hoe die man zomaar op het podium komt
- Er niemand ingrijpt
- ...
- Er nog steeds niemand ingrijpt
- Weinigen inschatten wat er nu gebeurd (slaap lekker)
- Wat nu het doel is van die man
- Dat hij alweer op straat staat (tenzij hier een doordacht plan voor is)
- Dat iemand zonder vaste verblijfplaats, best aardig Nederlands spreekt, goed gekleed is, voorbereid is en kalm blijft.

1 week voor 9/11, 11 jaar later in een land waar we nou niet echt bekend staan om onze pro islamitische uitlatingen.

Ach, ik zal wel weer een doemdenker zijn...

bubba ho tep | 04-09-11 | 15:19

wat hij ook probeerde hij heeft het totaal verkeerd aangepakt, en dat klankje ahhlahh zal het bij mij nooit goed doen

Nangpa | 04-09-11 | 15:14

Dit moet voorafgaand aan het concert gebeurd zijn. Als de musici op het podium zitten en hebben gestemd duurt het vaak nog enige tijd voordat de dirigent het podium opkomt.
De microfoon stond vermoedelijk al klaar en heeft hij dus gewoon zelf gepakt.
Dat zoiemand binnen weet te komen verbaasd mij niets. Ik ken de wereld van de klassieke muziek omdat ik er jarenlang deel van heb uitgemaakt, en die is voornamelijk erg links en naief zelfs totaan het kinderlijke in hun kijk naar de buitenwereld.
Hoe dat komt, geen idee. Wel jammer, want de klassieke muziek is wat mij betreft nu juist een kunstvorm die door naieven maar beter met rust gelaten kan worden.

suvois | 04-09-11 | 15:14

lanexxx | 04-09-11 | 15:06
Grappig dat je bemiddelde mensen die het leuk vinden om in het bijzijn van de koningin naar een klassiek concert te gaan, labelt als 'linkse mensen'. Of doe je dat gewoon standaard als iemand iets stoms doet in jouw ogen?

mokum4all | 04-09-11 | 15:11

"vrede is met mij op de dag dat ik geboren werd en op de dag dat ik sterf en de dag dat ik weer tot leven wordt gewekt"
Ik zou ook argwaan krijgen en maken dat ik van dat podium kwam, want als moslims zo beginnen te lullen,
dan duid dat meestal op een bomaanslag. Dit pakte dan wel anders uit, maar ik zou het niet erg gevonden hebben als hij wel gedreigd had met een aanslag, want dan had dat koninklijke gajes eens aan de lijve ondervonden hoe het is gesteld met de door aliklieken verneukte maatsschappij waar het gewone volk dagelijks mee moet leven. Wellicht was dat dan aanleiding genoeg geweest om eens een debat op gang te brengen dat de grenzen weer dicht moeten en douaniers eenieder weer moeten gaan controleren wie er zoal dit land binnen dringt.

von sokkenstopfen | 04-09-11 | 15:11

gelukkig heeft die moslul het niet Anders aangepakt

Slurfje | 04-09-11 | 15:10

Hij spreekt allah zo uit dat je het idee krijgt dat er stukjes meekomen.

Rest In Privacy | 04-09-11 | 15:09

Aan alle kanten druipt hier naïveteit van de beveiliging vanaf. Ze zijn gewoon nergens op voorbereid. En dan nog het klapstuk, het domme geklap van de hypercorrecte links mens.

lanexxx | 04-09-11 | 15:06

Lijkt me een beschaafde man, al is het me volstrekt onduidelijk wat hij hiermee dacht te bereiken.

Pieter°XX | 04-09-11 | 15:05

@HY78 | 04-09-11 | 14:34
Zal het eens proberen..

Slipsnifter | 04-09-11 | 15:02

Kopje thee.... was nog nooit zo dicht bij!! Deze persoon maakte heel beheerst zijn booschap duidelijk,kan men nog wat van leren. Nu blijkt toch wel; Islamitisring.. is een roeping!

ONS | 04-09-11 | 15:02

Koningin zat op balkon op 150 meter afstand, dan had hij verdomd moeten mikken met een pistool. Niet te doen zeg maar. Ongevaarlijke malloot. Heft zijn medicijnen niet geslikt, want is gek en wil dat blijven omdat hij gek is. Een weekje medicatie en hij is weer OK.

deropofderonder | 04-09-11 | 15:01

En als deze man vastgezet wordt, dan hebben we met zijn allen zeker iets tegen de islam.

Lampelul | 04-09-11 | 15:00

Hoe zou de de beveiliging iets hebben kunnen merken? Deze man had niets bij zich dat verboden was.

de oude nar (5) | 04-09-11 | 14:55

Ik vraag me altijd af hoe dit sort mensen in de zaal kunnen komen..:|

Mr_Poenanie_NL | 04-09-11 | 14:55

Bea zou eigenlijk, net als cohen, jolo en pechtold, een keer undercover op Utrecht centraal/hoog caterijne moeten rondlopen

een maffiabaas | 04-09-11 | 14:53

Uit beveiligingsoogpunt een miskleun dat deze man sowieso het podium op heeft kunnen wandelen.
Daarnaast is de ogenschijnlijke nonchalance waarmee men de spreker benaderd en hem afvoert een blunder. Het was geen 'stille' in zekerheidstelling meer. Indien hij geweld had willen gebruiken had de spreker gelegenheid na gelegenheid gehad om een wapen te gebruiken of een explosief (aan zijn lijf of elders vooraf geplaatst) te detoneren. De persoon werd niet onmiddellijk fysiek handelingsonbekwaam gemaakt en niet ter plekke gefouilleerd.
Interessante les voor de volgenden die wél tot een terror-actie willen over gaan.

DeathValleyCreek | 04-09-11 | 14:50

Nou, die kan z'n lintje nu ook wel op z'n buik schrijven...

JeGrootmoeder | 04-09-11 | 14:46

ok een beetje vreemd is ie wel :-) hahaahah

gider | 04-09-11 | 14:45

@gider | 04-09-11 | 14:40
Onzin, alleen ik ben al superieur aan deze man omdat ik:
a. geen voorstelling verstoor
b. niemand lastig val met relidioterie
c. geen relidioterie aanhang
d. me beter kleed als ik naar het Concertgebouw ga

Egerius | 04-09-11 | 14:44

De reactie van Donner: Het is de schuld van het internet en Wilders.

--neus-- | 04-09-11 | 14:43

Wel of geen aanslag op het koningshuis het maakt in principe geen bal uit, koning is dood, lang leven de koning, modern vertaald business as usual.

william7055 | 04-09-11 | 14:42

Zo, is dan nu eindelijk bewezen dat dat applaus een volstrekt inhoudsloos, hersenloos, automatisch gebaar is? Volledig holle onzintraditie. Kunnen we dan eindelijk allemaal ophouden iedere scheet als enthousiast josti-publiek te ontvangen met minuten geklap en gejoel?

Tab | 04-09-11 | 14:41

vrijheid van meningsuiting, hij heeft nix gedaan wat niet mag. dat hij in een beveiligde omgeving de kans heeft gegrepen om onze koningin te kunnen toespreken is natuurlijk aan de beveiliging te verwijten.
hij spreek over vrede en liefde, tja beter dan vele anderen die onze koningin vervloeken om nix.
jammer dat nit meer mensen zo vredelievens zijn als deze meneer, egaal welke overtuiging of geloof.
en voor al die haatzaaiers hier : deze man is meer mens als jullie ooit zullen zijn.
(en nee ik ben geen moslim of buitenlander maar een nederlander met verstand, tolerantie en vrijheid in mijn hart.

gider | 04-09-11 | 14:40

In de VS zou de beveiliging vandaag al ontslagen zijn

watsinneneem | 04-09-11 | 14:40

Die beveiliging is levensgevaarlijk. Wat een amateurs, ongelofelijk.

--neus-- | 04-09-11 | 14:39

Tegenwoordig lopen de leipen nu eenmaal vrij rond. Ze duiken niet alleen op voor de neus van busschauffeurs, maar ook voor het aangezicht van onze vorstin.

Oome Gijs | 04-09-11 | 14:37

@ Goldway | 04-09-11 | 14:30
Helaas was dat niet het geval bij de : Damschreeuwer en Waxinelichthoudergooier. Die werden wel degelijk hardhandig tegen de grond gewerkt en ruw afgevoerd.
Maar ja, dat waren idd geen moslims. en dat scheelt aanzienlijk hier in Nederland

Gemeen Mosje | 04-09-11 | 14:36

@Slipsnifter | 04-09-11 | 14:32
Vuurvosje met atm0s-tooltje.

HY78 | 04-09-11 | 14:34

In de VS zou een sniper hem goed te pakken hebben gehad.

Semolina Pilchard | 04-09-11 | 14:34

@HY78 | 04-09-11 | 14:25
Welke browser gebruik je dan?

Slipsnifter | 04-09-11 | 14:32

Je ziet aan de oogopslag van Beatrix zodra hij het woord Allah noemt dat ze uiterst op haar hoede is. En het het gewone volk maar door de strot duwen terwijl ze zelf drommels goed lijkt te weten hoe de vork werkelijk in de steel zit.

Lucifer | 04-09-11 | 14:32

Malle Eppie in kan morgen in de TK uit zijn dak gaan. Vier vliegen in een klap! Cultuur. koningschap, Amsterdam en islamisering.

Einde van de Domheid | 04-09-11 | 14:30

En toen eindelijk ingegrepen werd, werd hij niet eens door de beveiligers aangeraakt, niet eens gefouilleerd!! tjonge jonge, hoe stomme en softe beveiliging. Had ie dat maar in Amerika durven doen, wordt ie direct op de grond getrapt, gefouilleerd en in de boeien geslagen, maar ach, het is Nederland natuurlijk, paradijs voor criminelen, knuffelen maar.

Goldway | 04-09-11 | 14:30

Het is een kwestie van tijd dat dit op muziek wordt gezet, met rap, R&B, of een Arabesque door het Concertgebouworkest.

Oome Gijs | 04-09-11 | 14:29

iam&u2=jawehgodallah | 04-09-11 | 14:21 | + 0 -
Welbeschouwd zijn het schriftgeleerden/farizeers/warlords/taliban die vooraf de macht hadden en deze achteraf weer terugpakten. (En de boel -weer- een beetje naar zich toe trokken...)

Einde van de Domheid | 04-09-11 | 14:28

@jeanmondo | 04-09-11 | 14:20
Dan verheug ik me nu al op de voorstellingen van Hans Teeuwen.

@Slipsnifter | 04-09-11 | 14:17
Zoek op -met fluwelen handschoenen- .

HY78 | 04-09-11 | 14:25

Gemiste kans om een godsdienstwaanzinnige eens paar rake klappen te verkopen.

Fred667 | 04-09-11 | 14:22

@de nakketikker | 04-09-11 | 13:07
F5t Bea zoveel?

Pasta-saus | 04-09-11 | 14:22

Misschien moet die heks het orkest inhuren voor de beveiliging. Die hadden veel eerder door dat er iets niet in de haak was dan de beveiligers.

Gemeen Mosje | 04-09-11 | 14:21

oh allah excuseer ons ,we konden geen tijd besteden aan de openbaring van uw nieuwe zoon ..... de koningin zat nl in de zaal en dat vindt de veiligheidsdienst bedreigend vervelend en vooral lastig,met name wanneer je hem vermomd als goed geïntegreerde nederlander....... persoonlijk denk ik dat u hier beter überhaupt kunt wegblijven zoals u al honderden jaren hebt gedaan,want de ellende die uw vorige afgevaardigden achterlieten zijn we nu nog aan het verwerken

iam&u2=jawehgodallah | 04-09-11 | 14:21

Pfff... Jehova 2.0. Niet het voetje tussen de deur maar het opdringen van je verstoorde gedachtengoed aan een menigte theaterbezoekers gaat het helemaal worden in 2011.

jeanmondo | 04-09-11 | 14:20

Geluk bij een ongeluk dat Job en Andree ook in de zaal waren...

meubelstuk | 04-09-11 | 14:20

Hoezo duurt het 2 minuten voordat mensen ingrijpen :S

soepmetballenjongen | 04-09-11 | 14:19

@dutch driver

Zie mijn reactie bij 13.25 over de olieaandelen.

strikdewepstroper01 | 04-09-11 | 14:19

@Chiant | 04-09-11 | 14:02
?? dan zie je meer dan ik.

Slipsnifter | 04-09-11 | 14:17

@Flitspaal | 04-09-11 | 13:56
Als VIP ;-)

Slipsnifter | 04-09-11 | 14:14

waarschijnlijk was die man gewoon een genodigde en had iedereen in de zaal dit kunnen doen.

ik moet toch wel zeggen dat ik vind dat die man het netjes doet... uiteraar is hij gek, maar geen geweld, geen verzet toen hij weg werd getrokken, etc.

3747 | 04-09-11 | 14:14

Goed om te zien dat we niet in een politie-staat leven en iedere lul ongestoord een concertzaal met daarin het hoofd van het land binnen kan wandelen in zijn vrijdagse kloffie.
-
In the USofA had de SS hem abgeknalt als hij uberhaupt binnen was gelaten.

zovoklets | 04-09-11 | 14:11

Hij ziet eruit als een nette en fatsoenlijke man met een oprechte boodschap. Ik zou me kunnen voorstellen dat Beatrix door deze oproep Allah is gaan dienen. Door dit soort acties krijgt Greet het toch weer zwaarder.

dutch driver | 04-09-11 | 14:09

Cuyahoga | 04-09-11 | 14:07 |
Prachtige comment.

Met hun rot-god.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 14:08

Een beetje propaganda maken voor een middeleeuws gedachtengoed dat uitgaat van ongelijkheid der mensen, groot geworden door oorlogen, moorden, leugens en diefstal.
Bah!

En hetzelfde geldt eigenlijk ook voor die islam-malloot.

Cuyahoga | 04-09-11 | 14:07

@070 | 04-09-11 | 14:04
idd en pas na een vrij lange tijd, daarmee de trap blokkerend voor de beveiliging...

de3dekamer | 04-09-11 | 14:07

lol @ Ashtrey / 14:02

Tobi | 04-09-11 | 14:06

Het is toch eigenlijk vreemd. Als je zegt; Ik heb een gesprek gehad met Napoleon, dan is de diagnose al snel krankzinnig. Figuren die zeggen een rechtstreekse
verbinding te hebben met god/allah hebben dat niet.

strikdewepstroper01 | 04-09-11 | 14:05

Opvallend ook dat dat hele orkest stiekum wegschuifelt in plaats van die reli-gek te tackelen.
Van die musici valt dus helemaal niets te verwachten in tijden van oorlog.. Lafaards !

070 | 04-09-11 | 14:04

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:55
Inschatting? Oh daarom lieten ze deze man zo lang aan het woord. "Nee hoor, Trix, niks aan de hand, deze meneer is lievvvv, we laten hem gewoon even wat leuks zeggen via de mircofoon en dan vragen we vriendelijk of hij met ons mee wil lopen."

redje70 | 04-09-11 | 14:04

die haatbaard had vergeten zijn spacecake te eten, en Bea zag dat het goed was

jacobavaneieren | 04-09-11 | 14:03

... maar om in zo'n variété-nummer nou meteen de islam te gebruiken, is misschien vanuit humoristische overwegingen interessant, maar politiek gezien is het wat ongelukkig zullen we maar zeggen.

Oome Gijs | 04-09-11 | 14:02

@Slipsnifter | 04-09-11 | 12:59
Kun je mij vertellen hoe jij die doorgehaalde tekst plempt? Het kan dus blijkbaar wél!

Chiant | 04-09-11 | 14:02

zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:55 | + 0 -
Daar heeft ze er vast wel een paar van liggen in de kast.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:56 | + 0 -
Zo dan.
Ik ga eens kijken hoe het met mijn majesteit gaat.
*aus*

Rammstein | 04-09-11 | 14:00

@Mazzeltov | 04-09-11 | 13:56 |
Voor de "finefleur van Holland" is er niets mooiers dan moeltikoel, in het bijzonder de ieslaam.

Slipsnifter | 04-09-11 | 13:58

een avondje concertgebouw wordt nooit meer wat het was. detectiepoortjes , tassen door de x ray etc..

Paarlberg | 04-09-11 | 13:58

Het was een bekende van de politie. Dus dan zal hij wel zonder toegangskaartje zo toegelaten zijn.

Flitspaal | 04-09-11 | 13:56

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:55 |
And that as they say, is that ;)

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:56

@Rammstein | 04-09-11 | 13:50
Ze dachten, beter blo jan dan do jan.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:56

Waarom huurt Bea niet een firma als BlackWater in
Nadien is het concertgebouw welliswaar rijp voor de sloop, maar die Allah-schreeuwert is dan wél het zwijgen opgelegd

Tobi | 04-09-11 | 13:56

@Neut | 04-09-11 | 13:53
LOLW00T!?

Ashtrey | 04-09-11 | 13:56

Hoorde ik nu nog applaus ook van dat politiek-correcte zooitje in de zaal ?
En dat is nu de finefleur van Holland.

Mazzeltov | 04-09-11 | 13:56

Volgende keer moet ie z'n pitch beter voorbereiden..

MeneerJoost | 04-09-11 | 13:55

@redje70 | 04-09-11 | 13:49
Het ging goed, dus achteraf bleken ze de juiste inschattinggemaakt te hebben.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:55

Rammstein | 04-09-11 | 13:52 Onvervangbare Stradivarius ook?

zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:55

@Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:50
ROFL!

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:55

@Neut | 04-09-11 | 13:53
Tsss.. hoe zou hij anders moeten pissen?

Slipsnifter | 04-09-11 | 13:54

Overigens is deze man gewoon psychisch zwaar in de war. Zijn relibullshitpraatje is niets meer dan een makkelijk te berijden vehikel.

Biff Eagleburger | 04-09-11 | 13:54

Hoe kan de zon nou een piemel hebben?

Neut | 04-09-11 | 13:53

von sokkenstopfen | 04-09-11 | 13:51
Precies.

Het zou letterlijk verboden moeten worden om in het openbaar te praten over het geloof.

Alleen binnenshuis of in kerken zou het toegestaan moeten zijn.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:52

@redje70, ook belangrijk... 'bureau' is veel mooier dan 'buro'.

kibambam | 04-09-11 | 13:52

Als er eentje nu zijn viool had gebruikt, had hij/zij echt wel een nieuwe gekregen van majesteit.

Rammstein | 04-09-11 | 13:52

Deze vorm van theater ontlokt direct reacties bij het publiek, de muzikanten en zelfs de beveiliging. Menig theaterman moet het hiertegen afleggen.

Oome Gijs | 04-09-11 | 13:52

bekijket | 04-09-11 | 13:29
Ik dacht ook even dat het achterlijke volk klapte voor die reli-waanzinige, maar het was vast voor de security mensen die hem kwamen afvoeren.
Verder zou dit incident een mooie gelegenheid zijn om
religie de kop in te drukken, want je ziet wel hoe opdringerig reli-gekken beginnen te worden.

von sokkenstopfen | 04-09-11 | 13:51

@redje70 | 04-09-11 | 13:49
Foei!
Dat kun je toch niet doen bij deze mensen, dat staan er straks weer 500 auto`s in de fik.

Slipsnifter | 04-09-11 | 13:50

zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:45 | + 0 -
...... en iedereen maar in dat programmaboekje blijven turen ...

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:46 | + 0 -
Echte helden ook. Maken dat ze wegkomen.

Rammstein | 04-09-11 | 13:50

Zachtaardige uitstraling of niet, er wordt veel te veel risico genomen door hem zo af te voeren. Hij had gelijk op de grond gelegd moeten worden en in de boeien. Dan praten we op het politieburo wel verder.

redje70 | 04-09-11 | 13:49

@Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:45
Precies. Daarom is het criterium "heeft patiënt of zijn omgeving er last van" zo bruikbaar.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:48

Toch is deze vorm van podiumkunst bepaald verrassend. Maar om dit nou te gaan subsidiëren vind ik wat ver gaan.

Oome Gijs | 04-09-11 | 13:48

Bea zit daar al met één hand in d'r handtassie, klaar om bij de minste of geringste dreiging deze in de borst van de aanvaller te deponeren. Van de beveiliging moet ze het niet hebben, blijkt wel weer.

Biff Eagleburger | 04-09-11 | 13:47

@Rammstein | 04-09-11 | 13:44
De orkestleden spelen zelfs nog ouderwets in rok.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:46

-grootheidswaanzin

de3dekamer | 04-09-11 | 13:46

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:40 |
Kijk. Ik ben geen psychiater of of psycholoog. Ik ben een brillenpoetser.

En natuurlijk ik zie ook gradaties in tot hoeverre mensen zien of niet kunnen zien. Daar heb je handige middelen voor om dat te meten. Maar elke persoon is in mijn ogen (ha) normaal en gezond.

Met betrekking tot seksuele voorkeur zijn we gelukkig beter af dan vroeger.

Natuurlijk, een pedoseksueel staat verre van de norm. Het is ziek omdat een kind nog niet weet wat seksualiteit is. Maar een volwassen man, of vrouw die op andere mannen of vrouwen valt is bewust van de handelingen die zij of hij verricht.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:45

Rammstein | 04-09-11 | 13:44 Hij werd geweigerd bij de kledingverhuur.

zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:45

@zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:40
ik zou eens kijken onder het kopje grootsheidswaanzin. Hij heeft zichzelf gelijk ook maar profeet genoemd, aan ambitie schort het iig niet.

de3dekamer | 04-09-11 | 13:45

@Reinaert | 04-09-11 | 13:32
Meestal gaat het goed. Als kosten tegen baten worden afgewogen is het misschien zelfs de beste keuze om die hele beveiliging af te schaffen. Misschien helemaal als we gelijk het koningshuis afschaffen.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:44

Had hij nou niet even een smoking kunnen huren ?

Rammstein | 04-09-11 | 13:44

@Hans Otjens | 04-09-11 | 13:42
Die was met zijn handeltje bezig. Prioriteiten, het weet tog...

kapotte_stofzuiger | 04-09-11 | 13:43

Wat me verbaast, is dat de man/vrouw met het draaiboek niet na 1 seconde al de beveiliging - toch ruim aanwezig - inschakelde. Daar gaat het fout, want deze vreedzame psychoot had ook een gewelddadige psychoot kunnen zijn.

mokum4all | 04-09-11 | 13:43

Welke van z'n twee paspoorten liet hij zien?

Mindy | 04-09-11 | 13:43

Deze man zal zo weer vrij zijn, omdat:

1) Hij deed niets gewelddadigs jegens Hare Rariteit

2) Religiositeit wordt in dit land niet als gekte gezien, waar anti-monarchisme dat wel wordt.

ZKH EénOog | 04-09-11 | 13:42

Waar is Marco Kroon als je hem nodig hebt?

Hans Otjens | 04-09-11 | 13:42

"ik heb geen bom ofzo, hoor", ik denk dat pas toen in dat naar ik aanneem uiterst politiek correcte publiek wat lampjes opgingen..

Binnenbaan | 04-09-11 | 13:41

@Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:36
Wat normaal is is een kwestie van statistiek. De waarde die aan een norm wordt toegekend is heel wat anders. Ik vind abnormaal maar gezellig ook verre te verkiezen boven normaal en agressief. En geluk is natuurlijk het ultieme doel.

Ik ben niet vaak naar homodiscotheken geweest, maar het was daar inderdaad wel altijd gezellig.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:40

@kibambam, je vergeet... NOS=subsidie

kibambam | 04-09-11 | 13:40

de3dekamer | 04-09-11 | 13:39 Ja, wat zou daarover in de DSM-VI staan?

zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:40

op 0:35 kijkt Bea nog even in het programmaboekje om te kijken of dit er nu wel of niet bij hoort...

de3dekamer | 04-09-11 | 13:39

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:36 |
Dat snap ik.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:38

Niets aan de hand mensen, dit hoorde er gewoon bij.
De pvda en de genodigden vonden dit prachtige concert een mooie gelegenheid voor het eerste publieke optreden van de nieuwe voorzitter van de pvda.

Slipsnifter | 04-09-11 | 13:38

@Nacho_Vidal
Dat van die bipolaire stoornis was een voorbeeld, heeft verder niets met homoseksualiteit te maken.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:36

Opmerkelijk is wel dat als een islamiet een microfoon pakt en wat moeilijke woordjes prevelt en het woord bom dat iedere roomsblanke man of vrouw meteen zijn biezen pakt.

Links of niet... iedereen vindt die lui gevaarlijk. Kan geen krabbel van joop.nl tegenop.

Kingeef1975 | 04-09-11 | 13:36

Hij is gewoon in dienst van theater-bureau De Gulle Lach en werkt op afroep basis. Met succes trouwens, want deze act zullen de mensen in de zaal niet snel vergeten!

Oome Gijs | 04-09-11 | 13:36

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:32
Het is maar goed dat er gradaties zijn dan in de zin van tot hoeverre je een homo bent.

Zo blijven de psychiaters tenminste aan hun centjes komen.

Ik vind het altijd wel interessant. Wat is 'de normaal' dan? En wie bepaald wat 'normaal' is?

Is het niet veel belangrijker dat je gelukkig bent?

Gisteren ben ik wezen stappen. In de ene tent was het een boel gezeik. Zelfs nog ruzie gehad met een paar Marokkanen, helaas was ik alleen.

Daarna ben ik naar een homo-tent geweest. Daar stonden een paar jongens met elkaar te zoenen. En weet je wat? Het was daar veel gezelliger.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:36

Dat is toch Andree van Es naast Trix? Voorzitter van GGZ geweest, geeft niet snel een diagnose, zo te zien.

gentle giant | 04-09-11 | 13:35

Zou Jezus niet terugkomen volgens de gristengekkies, nou fijn hoor dan ben je als Messias terug en denk je dat het concertgebouw wel de juiste plek is om je terugkeer bekend te maken en dan wordt je door de beveiliging eruit geleid. Na 2000 jaar gaan we nog steeds erg slecht met Messiassen om.

H.Stiglitz | 04-09-11 | 13:35

Dat mens meteen rechts naast trix vind ik veel en veel enger dan jezus die op een rustige toon wat wilde vertellen.

grappert | 04-09-11 | 13:34

Nou, zelfs dit maakt al geen indruk meer. Hoe haal je je geloof even naar beneden. Opgerot. Als je het fatsoen niet hebt om een bom een te regelen...

funkalicious | 04-09-11 | 13:32

Het is anders zo saai.
Ze hadden vroeger niet voor niets een hofnar, om de sfeer er een beetje in te krijgen.

Oome Gijs | 04-09-11 | 13:32

Reinaert | 04-09-11 | 13:25 | + 0 -
Nu je het zegt.... Nooit.
Ze komt altijd na het begin binnen. Je herkent mij als de enig die dan niet opstaat.

Einde van de Domheid | 04-09-11 | 13:32

@Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:25
Er zal zeker iets anders zitten in de hersenen. Homoseksualiteit beperkt zich ook niet tot seksuele voorkeur voor het zelfde geslacht, vaak is ook de motoriek anders, van lopen tot spraak.
In de psychiatrie is het gewoonte geworden om afwijken van de norm niet meteen als ziekte te beschouwen. Het criterium dat nu meestal wordt aangehouden is, als ik mij niet vergis, dat de patiënt zelf of zijn omgeving last moet hebben van een afwijking. De meeste mensen hebben namelijk wel iets wat afwijkt en wat in iets sterkere vorm een ziekte zou zijn. Het enige verschil tussen normale stemmingswisselingen en bipolaire stoornis, ofwel manisch-depressiviteit, zit hem in gradatie.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:32

@Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:27

Zie mijn vorige comment, is ook voor jou bedoeld.

Tooltje werkt niet mee of ik doe iets verkeerd. Scusi.

Reinaert | 04-09-11 | 13:32

Dat wordt weer een weekje lachen op Dumpert

Hans Otjens | 04-09-11 | 13:32

@Einde van de Domheid | 04-09-11 | 13:26

Dat zal dan wel zo zijn, ik vind het verbazingwekkend in elk geval, dat moge duidelijk zijn. Maar ik moet bekennen al enige tijd niet meer in de omgeving van de Oranjes te komen, dus wie weet zijn de tijden veranderd :-)

Reinaert | 04-09-11 | 13:31

@Ronman2k | 04-09-11 | 13:00
Jij hebt niet op het orkest gelet??

Slipsnifter | 04-09-11 | 13:30

Oh, en die meneer had bij de derde lettergreep al van het podium gehaald moeten worden.
Geen rare fratsen, nondeju!

Jackanders | 04-09-11 | 13:30

en zitten er ook nog een paar die klappen voor die malloot ook nog als die afgevoerd word,kan trix weer een mooie toespraak van maken met kerst over tolerantie en zo.

bekijket | 04-09-11 | 13:29

basberger | 04-09-11 | 13:26 |
Niets mee te maken, als ik 'beschaafd' een drol ga zitten draaien en public, word ik ook met de harde hand afgevoerd. En terecht.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:29

Einde van de Domheid | 04-09-11 | 13:26 Dat is geen stille, dat is een fotograaf van de Privé.

zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:29

Lauwe shit

Dr. Swami | 04-09-11 | 13:29

Afgaande op de uitdrukking op het gezicht van Koningin Beatrix vermoed ik dat zij wel meteen de mogelijke ernst van de situatie onderkende.
Dit had heel verkeerd kunnen aflopen.
Goed gefilmd overigens (bijna te goed).

popstar | 04-09-11 | 13:28

En zag meneer eruit als een 'dief in de nacht'?
FAIL 2 dus!

Einde van de Domheid | 04-09-11 | 13:28

Dan mag je als Jezus zijnde eindelijk een keer de eerste viool spelen, in het bijzijn van de koningin nog wel, laat je die klootviool in de tram liggen..

Jackanders | 04-09-11 | 13:27

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:22
Over het geloof ben ik vrij duidelijk: Zonde van je tijd en hersencapaciteit.

Het universum is in feite nog mysterieuzer dan het geloof kan samenvatten.

Maar dat over homo-sensualiteit. Dat vind ik wel interessant.

Een ziekte, of afwijking is namelijk iets negatiefs.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:27

@Reinaert | 04-09-11 | 13:22
Ik heb het nooit meegemaakt in concertzalen als iemand van koninklijken bloede daar goede smaak zat voor te wenden. Maar het zal verschillen. In ieder geval is het niet standaard.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:27

Reinaert | 04-09-11 | 13:25 | + 0 -
Lat ik het zo zeggen.
Als Maxima daar in en uitloopt zit er hooguit een 'stille' die de boel losjes in de gaten houdt.

Einde van de Domheid | 04-09-11 | 13:26

`t is wat met die allah lui hè, deze meneer was overigens wél beschaafd en dat beste menschen, dát kun je van de meeste islaminizen niet zeggen.

basberger | 04-09-11 | 13:26

Natuurlijk mag die dwaas zijn woordje doen. Het respect voor deze ideologie, olieaandelen, de oliekraan en massaimmigratie in NL hangen met elkaar samen.

strikdewepstroper01 | 04-09-11 | 13:26

@Reinaert | 04-09-11 | 13:22

Dan is het nog niet waterdicht. Hij had bij wijze van spreken al maanden van tevoren ergens iets kunnen verstoppen. En ben je die onderbroekenman op die vlucht naar Detroit vergeten? Het valt nooit uit te sluiten...

brutus68 | 04-09-11 | 13:26

Natuurlijk mag die dwaas zijn woordje. Het respect voor deze ideologie, olieaandelen, de oliekraan en massaimmigratie in NL hangen met elkaar samen.

strikdewepstroper01 | 04-09-11 | 13:25

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:20 |
Wanneer wijk je af van de norm? Wanneer ben je geestelijk niet capabel genoeg etc.

Homoseksualiteit is iets waar mensen nog veel moeite mee hebben.

Maar het slaat nergens op. Natuurlijk, er zal vast iets in de hersens op een andere manier lopen dan bij een heteroseksueel.

Maar feit is dat bijvoorbeeld gevangenen in de gevangenis elkander ook na een tijdje in de kont gaan lopen pompen.

Zijn die dan ook allemaal ziek?

Mijn punt is dat ik deze discussie wel interessant vind.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:25

@Einde van de Domheid | 04-09-11 | 13:23

Vanwaar die stelligheid? Je was er bij gisteren?

Reinaert | 04-09-11 | 13:25

Op 0.29 heeft die kale meneer naast Hare Majesteit een uiterst vervelende ervaring.

La Jolie Blonde | 04-09-11 | 13:24

Reinaert | 04-09-11 | 13:22 | + 0 -
Niet in het concertgebouw.

Einde van de Domheid | 04-09-11 | 13:23

@Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:16
Dat homoseksualiteit geen ziekte is? wis en waarachtig meen ik dat. Het heeft lang in het grote psychiatrieboek gestaan in het rijtje van bestialiteit, pedofilie etc. maar er waren goede redenen om het daaruit te schrappen. Mee eens.
En geloof heeft echt alle kenmerken van een waan. Maar er zijn goede redenen om het medisch niet als zodanig te beschouwen.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:22

@Einde van de Domheid | 04-09-11 | 13:20

Gôh, dan ben ik kennelijk wel eens aanwezig geweest bij de verkeerde evenementen. Evenementen waarbij leden van het koningshuis aanwezig waren én werd gecontroleerd. Gek toch hè.

Reinaert | 04-09-11 | 13:22

@Nonkel Frituur | 04-09-11 | 13:16

Domme Belg. Dacht je nou werkelijk dat het publiek klapte voor die dwaas. Vanaf zijn eerste zin was duidelijk dat het om een verwarde geest ging. Er werd geklapt omdat hij op een nette manier afgevoerd werd.

brutus68 | 04-09-11 | 13:21

Nonkel Frituur | 04-09-11 | 13:16 |
Dat zeg ik je toch.

Niemand denkt van; Wat is hier aan de hand? We pakken hem aan. Nee. Lekker blijven zitten totdat iemand anders de hand in het vuur steekt.

En klappen. Dat is ook zo makkelijk, op je stoeltje.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:21

En de kak werd te kakken gezet.

prikkel123 | 04-09-11 | 13:20

Reinaert | 04-09-11 | 13:18 | + 0 -
Nee hoor.
Op geen enkele manier.

Einde van de Domheid | 04-09-11 | 13:20

Zoals gewoonlijk begreep Bea , niet wat er in het dagelijks leven gebeurt. zeer zeker niet wat de plebs te vertellen heeft.
Beetje dom volgens mevrouw s uit A.

repu077 | 04-09-11 | 13:20

@Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:16
Dat homoseksualiteit geen ziekte is? Wis en waarachtig meen ik dat. Jij hebt op mij altijd een gezonde indruk gemaakt. Geestelijk dan.
Homoseksualiteit is wel lang als afwijking beschouwd, en stond toen in het zelfde hoofdstuk in het grote psychiatrieboek als bestialiteit pedofilie etc. Er waren goede redenen om homoseksualiteit uit dat rijtje te halen.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:20

Gepost op 12:50 maar wel (gisteren) bericht op Powned TV dat er te weinig muziek van Nederlandse componisten wordt gespeeld.
Geenstijl, uw rots en toeverlaat in de tsunami van Islamisering.
Moehahaha!

Einde van de Domheid | 04-09-11 | 13:19

FollowThisLeader | 04-09-11 | 13:16 |
Ja, dat zal wel.

Je kan veel zeggen over Amerika. Maar de beveiliging klopt daar wel.

Hier steken de mensen liever de kop in het zand en hopen dat het overwaait.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:19

@Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:17

Bij dit soort evenementen wordt echt wel gecontroleerd hoor. En daar heb je geen poortjes voor nodig, scannen kan ook handmatig, absoluut geen probleem.

Reinaert | 04-09-11 | 13:18

Hij heeft toch een mooi pak aangetrokken, dat dan weer wel.

Zyprexa20mg | 04-09-11 | 13:18

De Koningin kan zich zelf verdedigen. Ze heeft immers scharen genoeg bij zich.

zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:18

@kapotte_stofzuiger | 04-09-11 | 12:47, ik meende te begrijpen, "kudt, zit ik hier op Lowlands?"

gentle giant | 04-09-11 | 13:18

Ik ben niet gestoord?
Dude, je gelooft in een sprookje van een paar honderd jaar oud en bent een dienaar van een fictief boemannetje die je heeft verteld dat je lief moet zijn voor je mama?
Nee. niet gek....
Religie in het algemeen is de meest voorkomende geestelijke stoornis natuurlijk maar het boemannetje waar deze malloot het over heeft is wat vileiner dan de meeste andere sprookjesfiguren.
.
Opsluiten voor een nachtje, en een verwijsbriefje voor een lobotomie.

wim kokring | 04-09-11 | 13:18

LOLWTF!! Nee joh ze assimileren toch gewoon!

dubbert | 04-09-11 | 13:18

Dit is een idioot, net als het hele koningshuis idioot is. Misschien kunnen zij elkander vermaken op een eiland, ergens heel ver weg? Scheelt een hoop geld. Oja, wel klappen na afloop he!

Broodje zalm | 04-09-11 | 13:17

@Satria | 04-09-11 | 13:13
Detectiepoortjes hebben ze niet bij het Concertgebouw.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:17

Ik maak me veel meer zorgen om het publiek in de zaal dan om die éne gek die toevallig zijn ding mocht doen. De doodse stilte, en daarna zowaar nog het applaus. Dat is de samenvatting van de intellectuele leeghoofdigheid waaraan Nederland ten onder gaat. Let vooral op de eerste 20 seconden, wanneer de entourage van Beatrix nog in beeld is. Niemand, maar dan ook werkelijk niemand heeft door dat er een gek op het podium staat, met mogelijks gevaarlijke bedoelingen.
Een groter bewijs dat Nederland mismeesterd wordt door achterlijke linkse Neanderthalers kan ik me niet voorstellen.

Nonkel Frituur | 04-09-11 | 13:16

@Albasalix | 04-09-11 | 13:10
Welk verhaal? Als jij er sjokoela van kan maken ...

Ashtrey | 04-09-11 | 13:16

Het tekent wel de volkomen gezapigheid van het publiek daar dat uitgebreid gaat applaudiseren.
Dat doen ze ook na muziek waar ze niets aan vinden, maar ja, als je er maar bijzit...

Verder had die dwaas natuurlijk geen enkele boodscap, behalve wat Allah Akhbar geroep, oftewel the usual message.

070 | 04-09-11 | 13:16

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:15
Holy shit.

Meen je dit nu?

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:16

@Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:09
En links dan maar janken over GW die om sofinummertjes vraagt... Niet dat dat dit soort dingen per definitie kan voorkomen, maar een antecedentenonderzoek kan veel aan het licht brengen.

FollowThisLeader | 04-09-11 | 13:16

Heeft er vast mee te maken, het is weer Ramadan geweest. De tijd dat elke Moslim wordt gevraagd het geloof te verspreiden omdat ze hongerig en zwak zijn.

Raad_maar_raak! | 04-09-11 | 13:15

Ashtrey | 04-09-11 | 13:13 Heel even, echt maar exemplarisch eventjes is te zien dat ze gewenkt worden.
Om ruimte te maken voor de aanhouding.

Bij de woorden: "Ik ben een dienaar van Allah" had echter de koningin al buiten in een gepantserde wagen moeten zitten.

Grote faal voor de beveiligers van ons koningshuis.

zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:15

brutus68 | 04-09-11 | 13:10 |
Exact

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:15

@Moondance | 04-09-11 | 13:12

Dan krijgt hij binnenkort gezelschap van "Jezus"....

brutus68 | 04-09-11 | 13:15

@tante_pollewop | 04-09-11 | 13:12
Ja ja, religie heeft alle kenmerken van een waan. Maar we hebben nu eenmaal afgesproken dat we religie geen stoornis noemen. Een beetje te vergelijken met het schrappen van gewone homoseksualiteit uit het hoofdstuk parafilieën. Gewoon afgesproken dat homoseksualiteit geen ziekte is.
Geneeskunde is ook geen exacte wetenschap.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:15

Zak geld van Wilders en kornuiten om de polarisatie en de revolutie van de paupers een handje te helpen..

Rafapaz | 04-09-11 | 13:14

Satria | 04-09-11 | 13:13 |
Nee, die stopt hij in zijn reet nou goed.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:14

FollowThisLeader | 04-09-11 | 13:10 |
Echt, ik ben in tijden niet zo verbaasd geweest over de reacties hier.

Misschien ligt het aan mijn kater (van gisteren).

Maar damn, ik ben niet zo'n grote fan van het koningshuis, in de zin dat het veel te veel geld kost.

Maar als er levens op het spel staan. Want dat is het in principe gewoon. Want als er een keer echt stront aan de knikker is, dan is het zoals gewoonlijk veel te laat.

Trouwens, het is allang gebeurd. Kijk maar hier, in Apeldoorn. Die beveiliging had ook gewoon met uzi's die Karst T. door zijn bolleke moeten schieten.

Maar afijn.

Laten we blijven 'respecteren' en blijven klappen.

En lekker rustig slapen natuurlijk, want dat is ook prettig.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:13

@zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:10
Het orkest strekte volgens mij uit eigen overweging de beentjes.

Ashtrey | 04-09-11 | 13:13

"Deze beste kerel had voor het zelfde geld een bomgordel om kunnen hebben of een fijn pistool."
@Nacho_Vidal
en die komen hoe langs een detectiepoortje?

Satria | 04-09-11 | 13:13

Met een pistool en/of granaat op zak was meneer waarschijnlijk niet eens binnengekomen, denk ik zo maar eens.

Reinaert | 04-09-11 | 13:12

De waxinelichtjesgooider zit niet ongrondwettelijk vast. Hij zit al een tijdje in het Pieter Baan Centrum op verzoek van de rechter-commisaris.

Moondance | 04-09-11 | 13:12

Geinig! Jezus in het voorprogramma. Het eigentijdse theater weet de mensen wel even op het puntje van de stoel te krijgen.

Oome Gijs | 04-09-11 | 13:12

@BarneyBoner | 04-09-11 | 13:10
Dat kan van iedere medische behandeling gezegd worden.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:12

Jullie boven mij zeggen uiteraard allemaal dat deze man gek is.. maar bedenk eens;

Alle mensen die geloven dat óf de messias nog moet komen (joden) óf dat Jezus terug keert op aarde;

Zo zal het vergaan, want niemand zal geloven dat het zo is en iedereen zal de man als gek bestempelen, om hem dan vervolgens in een dwangbuis af te voeren.

tante_pollewop | 04-09-11 | 13:12

"Gaan jullie ook klappen als je een pistool tegen je hoofd krijgt als je wordt overvallen? "

Pff wat een vergelijking..

Albasalix | 04-09-11 | 13:11

In aanvulling op het vorige: je hoeft geen mensenkenner te zijn om vast te stellen dat die meneer-met-baard zachtaardig en ongevaarlijk is. Hulde aan de beveiligers en politieagenten die hem niet meteen in elkaar sloegen.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:11

Langs de deur gaan is zo 20e eeuw.

Maar wordt er nou geklapt voor hem, net voordat ie van het podium wordt gehaald? Het moet gvd niet gekker worden: geloven doe je maar lekker binnenshuis.

En als het even kan, geloof dan niet in die oorlogszuchtige zandbakpedo: daar wordt de wereld niks beter van.

Sheik Yerbouti | 04-09-11 | 13:11

@Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:04
Dan was zijn petje ook af geweest.

FollowThisLeader | 04-09-11 | 13:10

Beetje raar is het wel. Deze gozer was al bekend van eerdere ordeverstoringen, whatever that might be. Een ieder die een praatje mag houden voor Bea en haar consorten wordt redelijk gescreend, juist om dit soort grappen te voorkomen. Dat hij er tussen door is geglipt geeft te denken, want stel dat hij zich wel naar Allah had geblazen....

brutus68 | 04-09-11 | 13:10

@Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:08
= zonde van het geld.

BarneyBoner | 04-09-11 | 13:10

Volgens mij doet deze kerel niks verkeerd. Hij vertelt gewoon z'n verhaal.

Wat een onzin om niks!

Albasalix | 04-09-11 | 13:10

Gomer Pyle | 04-09-11 | 13:08 |
Precies.

Jij snapt het.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:10

"Ik ben een dienaar van Allah" zei de man en trok de pin uit een granaat.

Het liep anders maar het had gekund.

En toch liet men de Koningin zitten waar ze zat maar werd wel het orkest van het podium gehaald.

Conclusie: Muzikanten zijn de beveiliging meer waard dan de Koningin.

zeg maar jansen | 04-09-11 | 13:10

+1 voor de knipoog van de agent op 2:22!

cryptapix | 04-09-11 | 13:10

Je kunt als Bea ook nergens meer heen.

Kingeef1975 | 04-09-11 | 13:09

Wat een ongelofelijke incompetente sukkels daar bij de beveiliging.

'Respect voor deze man'

Hoezo respect? Omdat hij onuitgenodigd zijn raaskal verhaal een beetje staat te verkondigen? Alleen daarom al hadden ze hem met een fikse kaakslag van dat podium af moeten helpen.

Deze beste kerel had voor het zelfde geld een bomgordel om kunnen hebben of een fijn pistool.

Hoe is deze debiel binnen gekomen?

Wat the fucking fuck?

Gaan jullie ook klappen als je een pistool tegen je hoofd krijgt als je wordt overvallen?

Dacht het niet.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:09

Waarom ondernam niet één van die muzikanten actie ?
Tijdens het zingen " ik handel in de naam van de Heilige Muze " had men hem zo k.o meppen met de contrabas.

kipfilét | 04-09-11 | 13:08

Dat applaus was hopelijk voor degene die zijn microfoon afnam en niet voor hem, dat hoop ik toch echt. Als het voor hem was dan zit dat publiek wel héél erg snel in een Stockholmsyndroom. Reken maar dat het daar bij de meesten dun door de broek liep. Mooie beveiliging trouwens. Voor hetzelfde geld blaast hij die hele toko op met zijn bomschoen of zijn semtexonderbroek. Volgens mij was het geen gek, maar een test, gewoon ff kijken of het kan. Nou, het kan dus, test geslaagd.

Gomer Pyle | 04-09-11 | 13:08

Nu even serieus: je hoeft geen psychiater te zijn om vast te stellen dat die meneer-met-baard aan een waanstoornis lijdt. Nu maar hopen dat hij snel behandeld wordt: is nog niet zo gemakkelijk als de patiënt niet zelf hulp zoekt.
@alle haters: compassie met de zieken aub.

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:08

Zo zie je maar weer voor wie al die overgesubsidieerde concerten worden georganiseerd. Uiteindelijk alleen maar voor allochtonen die een platform willen voor de boodschap van allah.

prikkel123 | 04-09-11 | 13:07

Ongelofelijk dat dit soort volk een podium krijgt.

Pasta-saus | 04-09-11 | 12:45

Heb jij toch ook nu?

de nakketikker | 04-09-11 | 13:07

De voedingsbodem voor dit soort 'incidenten' tegen de koningin is geschept op Joop.nl En dat moet gestopt worden!

ikwordaltijdgebanned | 04-09-11 | 13:05

Die zien we nooit meer terug!

flask | 04-09-11 | 13:05

Probleem is dat voor aanslagen e.d. gelovige moslims vaak de kufar de gelegenheid bieden zich te bekeren.

Ik zou nu juist extra alert worden op een of andere aanslag over een paar maanden in bv. een volgende Opera voorstelling. Know your enemy.

La Bailaora | 04-09-11 | 13:04

@kapotte_stofzuiger | 04-09-11 | 12:47
Gigantische plus kudo voor jou en Bea LOL

Raad_maar_raak! | 04-09-11 | 13:04

Zat ze weer te slapen? Het is ook zo vermoeiend, om op kosten van anderen niets te doen.

De Dansende Kater ® | 04-09-11 | 13:04

FollowThisLeader | 04-09-11 | 12:50 |
Petje af, petje af?

Wat ben jij voor een debiel? Niets mee te maken. Ze hadden hem met een karate trap zo dat fucking podium af moeten trappen.

Met je pet je af.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:04

Dat wijf met die betonnen muts op die tribune is een veel groter gevaar voor de democratie als die idioot op het podium voor haar is.

K.Zwellever | 04-09-11 | 13:03

@kapotte_stofzuiger | 04-09-11 | 12:47
Roflol!

Dmitri Dmitrievitsj | 04-09-11 | 13:03

Deze geiteneuker moet onmiddelijk het land worden uitgezet,een concert verstoren voor een geweldadige ideologie, dat is wettelijk verboden

stavfx | 04-09-11 | 13:02

Stá je daar, kom je met een lulverhaal!
Come to the point man! Nooit van een elevator pitch gehoord?
Op een stickie had 'ie nog een powerpointpresentatie van 20 minuten staan, bleek bij verhoor...

Heinzelmann | 04-09-11 | 13:01

Opvallend... Beatrix=subsidie! klassieke muziek=subsidie! en... allochtoon=subsidie!

kibambam | 04-09-11 | 13:01

Hij wilde gewoon even laten zien dat je niet altijd een bom hoeft te hebben om een gevaarlijke gek te zijn.
Driewerf hoezee dan maar.

Ashtrey | 04-09-11 | 13:01

Toen hij vertelde dat hij gewoon "belasting betaalde" wist ik dat we met een gek te maken hadden!

irma zonderboezem | 04-09-11 | 13:01

two ball cane | 04-09-11 | 12:53 |
Het geklap geeft gelijk aan wie in het publiek zit, ja hoor onze uitgenodigde linkse elite, het zal niet!

lanexxx | 04-09-11 | 13:00

Hij kreeg wel erg veel vrij spel. De security was zeker massaal naar het toilet.Hij werd afgevoerd alsof hij een zwartrijder was. Welkom in 2011.

nadenkeniseenkunst | 04-09-11 | 13:00

Ik vind het wel mooi, dat iedereen zo rustig en ontspannen blijft.

Die paniek tegenwoordig bij het minste of geringste hoeft van mij ook niet zo.

Ronman2k | 04-09-11 | 13:00

Hoe gaat het verder met zo'n persoon? Ik neem aan dat hij na dit gedoe even moet babbelen met een psycholoog of 2. En dan? Staat hij dan weer op straat. Gaat hij dan weer werken?

Intrigerend.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 13:00

Wel een gevarieerd programma die avond. En er is nog gelachen ook, dus wat wil je nog meer.

Oome Gijs | 04-09-11 | 13:00

Gehersenspoeld en bezeten door de duivel.
Zo lopen er nog wel een paar miljoen rond helaas.

Juan Paradedetettos | 04-09-11 | 12:59

Hij kwam op onder applaus, was zo`n anderhalve minuut aan het woord, en werd -met fluwelen handschoenen- onderbroken onder begeleiding van applaus.
Het publiek dacht blijkbaar dat dit stukje cultuurverrijking erbij hoorde.
Valt me eigenlijk nog mee dat hij geen staande ovatie kreeg.

Slipsnifter | 04-09-11 | 12:59

Ik ben diep onder de indruk van Bea's beveiliging die de man subiet en humaan een knieschot gaf, opdat mogelijk verder leed werd voorkomen.

Fijnstoffer | 04-09-11 | 12:59

"Iek ben niet gevaarlijke gek"....

brutus68 | 04-09-11 | 12:59

Klein beetje off-topic: Nu in Buitenhof een interessante discussie over Kunst & Subsidie.

Raad_maar_raak! | 04-09-11 | 12:58

@landlopertje | 04-09-11 | 12:51
Je bedoelt dat Bea onverwachts een Wilders aanhanger wordt? Ja, lijkt mij een fijne gedachte.

FollowThisLeader | 04-09-11 | 12:58

Klein beetje off-topic: Nu in Buitenhof een interessante discussie over Kunst & Subsidie.

Raad_maar_raak! | 04-09-11 | 12:58

.. misschien is het wel goed dat soms ook nobele pleitbezorgers voor meer multikul daar zelf even niet omheen kunnen.

Jan Passant mk2 | 04-09-11 | 12:58

Mhe, check filmpje, denk dat 98% incl. beveiliging dacht dat het er bijhoorde, was niet gekleed as ali-bubba , en deed niks -geks-.

Goeie kans dat na een minuutje ofzo iemand van de regie riep tegen beveiliging, "ermm.. dude's.. die gast hoort daar niet!! "

Met een programma met 20 sprekers, zal nr 21 "ook in t pak" , gewoon niet opvallen.

Nietweerhe | 04-09-11 | 12:57

Zijn er hier overigens genoeg mensen die een vreedzame demonstratie ten behoeve de vrijlating van de waxinelichtjesgooier op de Dam zouden willen voeren?

FollowThisLeader | 04-09-11 | 12:57


Lichtpuntje;cultuur is kennelijk betaalbaar voor deze gewone man.(en een galapak kon er ook nog af)

noly | 04-09-11 | 12:56

Maar wie is er gevaarlijker ?

De koningin en haar familie, of deze zoon van Allah ?

de gouden gulden | 04-09-11 | 12:56

@La Bailaora | 04-09-11 | 12:54

Klapvee. Stalin en Mao waren er ook dól op...

Reinaert | 04-09-11 | 12:55

Deze man is een schoolvoorbeeld voor alle andere terroristen.

Boris Poepnagel | 04-09-11 | 12:55

Wat komen jullie laat met dit bericht zeg

LekkerAnoniem | 04-09-11 | 12:55

wat ik erger vind is hoe de beste man na zijn speech gewoon applaus krijgt.
john-m | 04-09-11 | 12:51
De 'opera-mens' leeft nou eenmaal niet in de prachtwijken, voor die personen is het nog allemaal een ver van mijn bed show.

La Bailaora | 04-09-11 | 12:54

@FollowThisLeader | 04-09-11 | 12:50 | + 0 -
En dan dat publiek dat werkelijk niets doorhad en na dit stuitende verhaal begon te klappen. Als pinguïns.

two ball cane | 04-09-11 | 12:53

@Dat deze man gewoon rustig weg wordt geleid. Meteen face-down op de grond handboeien om en oprotten.
GlaskoninG | 04-09-11 | 12:50 | + 0 -

Wie is nu de gevaarlijke gek. Jezus of jij? Hij is houdt alleen maar kalm een gesprek waartoe hij zich geroepen voelt. Ik heb veel meer respect voor deze man dan voor jou.

Schaakmat | 04-09-11 | 12:53

@john-m | 04-09-11 | 12:51
Veel PvdA-ers (op uitnoding van eigen directie) en D66-ers (voor cultuur hebben we een spaarpotje) in de zaal.

kapotte_stofzuiger | 04-09-11 | 12:53

Bij de kroning van Bea waren er full size rellen, die ouwe taaie is wel wat gewend.

Nagemaakte Gek | 04-09-11 | 12:53

Beveiliging faalt? Hoezo dan? Als een ongewapende en keurig geklede randdebiel zeer rustig het podium opklimt en een microfoon pakt, dan zou ik ook denken dat hij het concert gaat aankondigen. Pas na de vierde volzin met idioterie zou het mij gaan dagen dat het geen onderdeel van het programma is.
Hoezo heeft de beveiliging gefaald? Waar is de Koningin in gevaar geweest? Was er een mes, een pistool, een auto, of gifgas in het spel? Kon de mafketel het staatshoofd benaderen tot op 5 meter? Wierp hij waxinelichtjes?

Chiant | 04-09-11 | 12:52

Bizar dat die gast zolang door mag praten... Indd een beste faal.

Nadser | 04-09-11 | 12:52

Ik vind Max Pam veel gevaarlijker.

Hij wil Nederland opheffen, wat een malloot.

Kaas de Vies | 04-09-11 | 12:52

Wat een gast. Komt even ongeschoren met gel op z'n harses het woord van "vrede" overbrengen aan de Koningin. De vraag in deze is: maar wat als hij wel een bom had?

Raad_maar_raak! | 04-09-11 | 12:52

Weer een voorbeeld van (zelf)islamisering in actie.

La Bailaora | 04-09-11 | 12:52

@Biff Eagleburger | 04-09-11 | 12:50

Er zijn maar twee mensen die dat kunnen: Leen en Regilio.

En die waren allebei overduidelijk niet in de zaal gisteren.

Reinaert | 04-09-11 | 12:52

Je hoor bea denken. O godt als de haatmeneer maar geen schaar bij zich heeft.

rockobollo | 04-09-11 | 12:52

Volgende week een aanhanger van Wilders met een oproep aan de majesteit Wilders nu toch eindelijk tot president met onbeperkte bevoegdheden te benoemen.

landlopertje | 04-09-11 | 12:51

Bij dergelijke mensen moet je gewoon direct de microfoon uitzetten. Ook bij wijze van. Geloofsgekken geen spreekrecht geven.

doenormaal! | 04-09-11 | 12:51

Ow, en is er al een dumpert mirror? Want je kan er op wachten dat de NOS dit neerhaalt iov de RVD.

FollowThisLeader | 04-09-11 | 12:51

ach die waxinelichthoudergooier zit ook al bijna een jaar knijp, zal me niet verbazen als deze gek ook een jaartje ter observatie mag. wat ik erger vind is hoe de beste man na zijn speech gewoon applaus krijgt.

john-m | 04-09-11 | 12:51

Maar de echte vraag is natuurlijk... Wie gaf hem die mic

Ifte | 04-09-11 | 12:50

Duurde trouwens wel lang voordat er überhaupt werd ingegrepen.

lanexxx | 04-09-11 | 12:50

Maar hij had in elk geval géén bom. Dat scheelt alweer.

Waarschijnlijk gewoon een 'reguliere' gestoorde en geen religieus-gestoorde als je de verhalen althans mag geloven. Beetje drukte om niets (gelukkig).

Reinaert | 04-09-11 | 12:50

Petje af voor deze man, dat ie rustig zijn ding doet en geen andere gekke dingen doet. Bea bleef zitten omdat ze niet doorhad dat het er niet bijhoorde, net als de muzikanten die snel wegliepen toen ze te horen kregen dat hij niet bij het gezelschap hoorde.
Dikke kans dat hippo Bea deze man nog een keer op de thee gaat krijgen zodat hij dan wel zijn verhaaltje ten overstaande van haar kan doen. Wedden? Zo is ze wel. Maar o wee als je een waxinelichthoudertje naar haar koetsje gooit...

FollowThisLeader | 04-09-11 | 12:50

Ach. Als dit alles is.

VanAemstel | 04-09-11 | 12:50

Dat deze man gewoon rustig weg wordt geleid. Meteen face-down op de grond handboeien om en oprotten.

GlaskoninG | 04-09-11 | 12:50

Alsof je jezus tegen kan houden!

Biff Eagleburger | 04-09-11 | 12:50

Als je zou mogen kiezen of je voor het koningshuis wil betalen is de keuze snel gemaakt. Afschaffen dus die onzin.

Opgevist | 04-09-11 | 12:48

Verbaast? Nee helemaal niet. De illusie dat je alles onder controle hebt is weggelegd voor onnozelen.

toetanchamon | 04-09-11 | 12:48

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig! Tsjoektsjoeoeoeoek!

Reinaert | 04-09-11 | 12:48

Liplezen is niet mijn sterkste kant, maar je hoort Bea zeggen "kut, een haatbaard, is Wim-Lex morgen koning".

kapotte_stofzuiger | 04-09-11 | 12:47

Jezus Christus nog aan toe.

Nacho_Vidal | 04-09-11 | 12:47

Privatisering. Securitas.

Bluebook | 04-09-11 | 12:47

Waxinelichtjes en publiekelijk toegankelijke concerten (Henk en Ingrid willen daarop toch bezuinigen) worden simpelweg verboden.

kapotte_stofzuiger | 04-09-11 | 12:46

Ongelofelijk dat dit soort volk een podium krijgt.

Pasta-saus | 04-09-11 | 12:45

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken