Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Burgeroorlog Londen gaat doorrrr

londonensburning.jpg Is natuurlijk onze schuld. Hadden we dat topic over Tottenham maar niet moeten schrijven. We hebben het allemaal niet terughoudend genoeg gebracht, begrijpt u en daardoor hebben we een klimaat geschapen waarin blank/geel/zwart tokkievolk los gaat op de Londense kit. Nu dus niet alleen in krachtwijk Tottenham maar ook in Walthamstow, Islington, Enfield en Brixton was het afgelopen nacht een warzone. Met als extra bonus rellen in het centrum van Londen waar normaal gesproken de upperclass vanuit beveiligde ivoren torens op het volk in de wijken poept. Uw oorlogscorrespondent noteerde tot nu toe: agenten opzettelijk aangereden, winkels vernield en geplunderd omdat het kan ("fietsen uit de Halfords gejat", lolwut?), vandalisme +100 en een politieauto gesloopt. Daders: reljongeren (sommigen niet ouder dan zeven jaar) zonder enig doel. Copycattuig. Het soort van hangjeugd dat je te zien krijgt als je "goor tuig" intikt in Wikipedia. Klein probleempje voor het imago van Londen is dit grapje wel want over niet al te lange tijd moeten er olympische spelen worden gehouden in deze instant miniatuurversie van Tripoli. Dus de loco-burgemeester wil graag nog eens benadrukken dat Londen echt toppiejoppie gezellie is en "one of the safest places on earth". Yeah right, with lovely young residents who just have a sexual identityproblem and a low self-esteem because they are discriminated by the white upperclass, we presume? VIDEO! Gratis tip voor als u naar Londen op vakantie gaat de komende dagen: de GroenLinks-gedachte niet vergeten in te pakken. Cheerio! UPDATE: De knotsgekke Libische dictator Gaddafi steunt de freedomfighters tijdens revolutie in London . 'UK regime mislabelling rebels as rioters'. UPDATE: Hoe blackberry de rellen in Londen mogelijk maakt.

Reaguursels

Inloggen

En ik ben dus bang (niet juiste beschrijving dat dirt hier ook gaat gebeuren want onze allochtone medelanders kunnen,gezien Khadaffi duck's reactie, wel eens gaan lopen copycatten!
Al iemand bij stilgestaan?

lilluke halve hoan | 09-08-11 | 17:37

-weggejorist-

Pan Doera9844 | 09-08-11 | 11:17

-weggejorist-

Pan Doera9844 | 09-08-11 | 11:14

Ik ga denk ik wel even waarschuwen wanneer ik het riool vol ga zetten met zwaar gas. ;) Kan je het je voorstellen.. :) Mij te lijp..

Neut | 09-08-11 | 08:56

75% van de gehele bevolking is ontevreden met de regering !!
Ieder die heeft gestemd voelt zich verraden.
Moet er eerst iemand doodgeschoten worden eer we gaan rellen ?

Ik wil doe kogel wel ff opvangen voor de revolutie !!

SinEstilio | 09-08-11 | 06:54

The droL moves in many different ways.

Rob9999 | 09-08-11 | 02:08

Ben eigenlijk benieuwd hoelang het in Nederland nog rustig blijft. We schijnen op Bulgarije en Roemenië het meest corrupte land zijn van Europa. Nu kunnen wij gaan afpersen, ik zeg gewoon doen.

Neut | 09-08-11 | 00:39

Ja m'n gevonden blackberry loopt de laatste tijd ook in eens wat sneller leeg met wat rare software kuren met m'n balletje enzo.. Had een jaar of 1.5 geleden al een gescrambelde icoontje, etc..

Neut | 09-08-11 | 00:36

Er zijn al genoeg excuses aangeboden en miljarden ontwikkelingsgeld vanuit het Westen naar de voormalige kolonieën gegaan. En dan zullen Westerse landen nu accepteren dat hun thuis in de hens gaat zoals nu in Londen en Parijs een aantal jaren geleden?
Die chappies die dat doen weten niets van de geschiedenis. Keihard aanpakken en anders oprotten.

strikdewepstroper01 | 08-08-11 | 20:05

Foutje, Westerse landen.

strikdewepstroper01 | 08-08-11 | 19:59

@Varese

Er zijn al genoeg excuses aangeboden en miljaren ontwikkelingsgeld vanuit het Westen naar de voormalige kolonieën gegaan. En dan zullen Westere landen nu accepteren dat hun thuis in de hens gaat zoals nu in Londen en Parijs een aantal jaren geleden?
Die chappies die dat doen weten niets van de geschiedenis. Keihard aanpakken en anders oprotten.

strikdewepstroper01 | 08-08-11 | 19:57

Al dat xenophobe racistische gezwets over immigratie:
De etnische minderheden in Nottingham en UK over het algemeen zijn het gevolg van de kolonialisatie (Britania rules the waves). Bestaande uit Indiers, Pakistani, Jamaicanen en West-Africanen.
Politiebrutaliteit in die gebieden is al jaren aan de gang en borrelt al jaren. Muta Baruka schreef er al over in de 70's in Dis Poem:
dis poem
shall speak of the wretched sea
that washed ships to these shores
of mothers cryin for their young
swallowed up by the sea
dis poem shall say nothin new
dis poem shall speak of time
time unlimited time undefined
dis poem shall call names
names like lumumba kenyatta nkrumah
hannibal akenaton malcolm garvey
haile selassie
dis poem is vexed about apartheid rascism fascism
the klu klux klan riots in brixton atlanta
jim jones
dis poem is revoltin against 1st world 2nd world
3rd world division man made decision
dis poem is like all the rest

Varese | 08-08-11 | 19:34

Geert Wilders heeft gelijk als hij zegt: Schiet tuig door de knien.

Het_leuke_zuiden | 08-08-11 | 18:47

@ Centauri
Hou je kop vooral in het zand joh, dan komt alles van zelf goed, hé!! Op de beelden zie je heel duidelijk heel veel Noord-Afrikanen en Somaliërs, en ook natuurlijk aantal mislukte blanke westerlingen die waarschijnlijk ook al bekeerd zijn tot de islam, ja ja, van die gasten heb je ook, blanke islamieten bestaan ook! maar ach, het westen is al niet meer te redden, met dank aan onze naïeve links, welterusten.

Goldway | 08-08-11 | 17:05

Zijn gewoon dieven die een excuus hebben om te plunderen .

Amsterdam Hustler | 08-08-11 | 16:07

Patatter | 08-08-11 | 15:21 |
Maar in Nederland is het wel degelijk een groot probleem, dit kun je echt niet onder het tapijt vegen, al doet onze linkse oogkleppen cultuur dit dus wel.
Het is nog steeds een probleem om een directe discussie te houden, het eindigt altijd met 'discriminatie'ik kan nauwelijks dat woord meer horen. De U.K. gaat ons echt voor.

lanexxx | 08-08-11 | 15:35

Oh, en Gadaffie mag dat wel zeggen?

Red Leader | 08-08-11 | 15:23

@Goldway West India?
Het bewijs dat Wilders de plank misslaat. Het is geen moslimprobleem maar een veel groter probleem. Het betreft geheel Afrika en een stuk Azië. Een inderdaad ook een flink stuk landen met moslim-culturen. Maar het is echt niet uitsluitend een moslimprobleem, zij zijn slechts een deel van de problemen.

Patatter | 08-08-11 | 15:21

Gewoon ff laten inenten. Heb ik ook gedaan;)

pius | 08-08-11 | 15:17

Engelsen drinken veel te weinig thee met deze jongeren; stuur er een maakbare pvda-afdeling heen.

meneer Q | 08-08-11 | 15:17

@Tjemig | 08-08-11 | 15:02
Tja een tijdje geleden kon je nog lekker met politie discussiëren, grote bek geven of bevelen negeren. Nu wordt je gelijk gearresteerd en als je tegenwerkt heb je een paar knietjes in je rug.
Politie is nog niet zo hard als de rest van Europa maar ze komen er wel.

Horagha | 08-08-11 | 15:17

@DerUnterMensch | 08-08-11 | 14:17
Ik zie niet welke socialistische lui aan het rellen zijn in Engeland. Volgens mij zijn ze te laag opgeleid om waarheidsgetrouw in dergelijke hokjes te kunnen denken.

_ranz | 08-08-11 | 15:15

Kunnen we Job niet sturen met een containerschip rooibos thee om de boel bij elkaar te houden?

Ales | 08-08-11 | 15:10

Horagha | 08-08-11 | 14:06
U bent een uitzondering op de reacties van mensen die vinden dat de politie juist te soft is. Mar het zal die klagers goed stemmen, waarvoor dank!

Tjemig | 08-08-11 | 15:02

Normpje | 08-08-11 | 13:35

Ik neem aan dat hij dagelijks lekker aan het trainen is effe uitrusten en dan lekker van het leven genieten. Lijkt mij een stuk leuker om de godganse dag kranten uit te pluizen.

de nakketikker | 08-08-11 | 15:00

@Eurotokkie | 08-08-11 | 13:45
Wat een kromme logica.

benjemal | 08-08-11 | 14:58

@Goldway | 08-08-11 | 14:29
Vraagje, wat hebben mosselims te maken met al die grristelijke West Indies gasten wat je op al die foto's ziet?

Horagha | 08-08-11 | 14:55

Goldway | 08-08-11 | 14:34
De UK heeft genoeg verschrikkelijk tuig van eigen bodem en ik geloof niet dat dit een exclusief allochtoon feestje was. Blijft staan dat het politiek-korrekte denken de pltie hindert om direkt korte metten met dit soort gajes te maken. Want wat mij betreft schiet de politie, wel na enkele herhaalde gewone maatregelen, uiteindelijk gewoon met rubberkogels en daarna met scherp. Dit heeft weinig met politieke en/of maatschappelijke onrust te maken maar voornamelijk met hooligangedrag,

Bigi Bana Boy | 08-08-11 | 14:51

Een burgeropstand zit ook hier in Nederland eraan te komen.Hoe lang pikt de Nederlandse bevolking de beslissingen nog van de regering? Emmers vol geld naar griekenland nu en straks naar die andere landen die ook op het randje van de afgrond staan.
En in eigenland bezuinigen op zorg onderwijs en noem maar op .Hier doorwerken tot 67 jaar en in griekenland met goed 50 jaar al pensioen.
Dat kun je toch niet verkopen aan je eigen bevolking.
En maar zeggen dat wij het geld terug krijgen van hen.
Nee er komt geen kwartje van terug.
Het word tijd dat de Nederlanders eens samen werken en het de regering duidelijk laat merken dat wij het zat zijn.
Kan het niet met overleg ,dan maar op een hardere manier.Ik ben het zo langzamerhand meer dan zat.

sawwa | 08-08-11 | 14:51

Goldway | 08-08-11 | 14:34

hush hush now ....

kom kom, je maakt me helemaal nat met dat gehuil!

Morgen wordt het beter.

Centauri | 08-08-11 | 14:37

Have a Happy Monday!

@ye all.

Centauri | 08-08-11 | 14:35

En het westen leert het ook nooit, deze ellende, en toch tegelijkertijd komen er nog steeds meer van dit soort tuig Europa binnen, slappe Italië (en andere zuid Europese landen met alle links Europa) knuffelt ze graag! Europa is op weg naar de knoppen.

Goldway | 08-08-11 | 14:34

Let us all keep cool and collected!

Hier géén malversaties, please?

Centauri | 08-08-11 | 14:34

naïeve links + ellendige islam = vroeg of laat burgeroorlog

Goldway | 08-08-11 | 14:29

Kudtkip | 08-08-11 | 13:57

Ps.
Afkopen is wel degelijk gelukt; zie de ruim benutte kansen voor elke burger in Europa.
Again: oneens hoezeer, ook nog eens wat betref inzet voorouders, vergoeding miskend is.

Main point: regeringen hebben te bedienen de belangen van elk volk.

Kudtkip | 08-08-11 | 14:25

@ Bigi Bana Boy | 08-08-11 | 13:47
Wat versta je onder 'dit soort rellen'? Ik heb ook rellen in Griekenland gezien. Wat op valt is dat het vaak of socialistische of van buitenland afkomstige groepen zijn die zich afzetten tegen een 'rechtsere' overheid en daarin een mooie aanleiding zien om eens gezellig te rellen. Waarbij de mensen van buitenlandse afkomst het argument gebruiken dat ze worden gediscrimineerd en de socialisten dat de rechtse manier asociaal en niet tolerant is.

DerUnterMensch | 08-08-11 | 14:17

Ik zal nooit door politie worden neergeschoten, omdat ik me ten alle tijden netjes gedraag en geen grote bek heb.
@Semper Pecunia | 08-08-11 | 13:39
Dat is jammer...

Horagha | 08-08-11 | 14:08

Anyhow, 'k zie later wel (of niet).

Burgeropstand, wereldwijd, blijf ik voor.

Crisis in levensstandaard, op deze schaal, veroorzaakt door een select clubje 'notabelen', verdient verzet.
Non-fysiek.

*out - sun*

Kudtkip | 08-08-11 | 14:08

@Tjemig | 08-08-11 | 13:46
Het leven in Engeland en Frankrijk is heel anders dan in Nederland. Politie in NL is sinds kort aan het verharden.

Horagha | 08-08-11 | 14:06

Kudtkip | 08-08-11 | 13:57 | + 0 -

Het afkopen lukt niet dan maar naar Engeland en terug halen wat ze onze voorouders hebben afgepakt, en geef ze een ongelijk.

Eurotokkie | 08-08-11 | 14:03

Kill the poor.

--neus-- | 08-08-11 | 14:02

@Sjeng de helle | 08-08-11 | 13:27
Absoluut niet. Vandalimse, brandstichting is altijd laf. Het zal je huis en/of winkel maar wezen.
Maar er zijn mensen die dat een excuus vinden. 15 jaar geleden had je op het malieveld een protestactie tegen de 2e fase (Hervorming middelbaar onderwerwijs) dat werd ook door schoolgaande jeugd misbruikt door de binnenstad van Den Haag te slopen en te stelen.

@dlseth_ | 08-08-11 | 13:29
Ja, dat kan. Vind het wel apart dat getuigen zeggen dat er geen vuurgevecht is geweest.

@La Bailaora | 08-08-11 | 13:31
Dat is al helemaal fout. Maar als ze achteraf een wapen hebben gevonden, waarom is hij doodgeschoten ipv pepperspray en een paar goeie tikken op z'n hoofd met een knuppel?

Horagha | 08-08-11 | 14:01

@ Bertus Brulbroek | 08-08-11 | 13:26 Je snapt wel dat dit noodzakelijk stappen zijn om niet in een situatie als die van Griekenland terecht te komen? De veroorzaker van dit beleid is dus feitelijk de gene die de verzorgingsstaat zo heeft opgeblazen (in combinatie met grote hoeveelheden import die vervolgens gebruik gaan maken van die verzorgingsstaat) dat het land uiteindelijk deze maatregelen heeft moeten nemen. Dan kan er nog van geluk gesproken worden dat ze ook zijn genomen.

DerUnterMensch | 08-08-11 | 14:00

Eurotokkie | 08-08-11 | 13:45

Right.
Dit maakt wel wat helder.
De Engelsen met hun kastenstelsel hebben de wereld 'verbeterd', maar dat pakte niet zo leuk uit als beoogd en daarom mogen luiden uit die andere gewesten hun gewin komen halen?

Afrekening met slavernij door vorige generaties kan en wordt anders opgelost.
Hoor.

Kudtkip | 08-08-11 | 13:57

@ Horagha | 08-08-11 | 13:26
Dat kan allemaal wel, maar als dat de reden was zouden ze geen winkels of dubbeldekkers in de brand steken. Ze rellen gewoon om te rellen. Ik kan best begrijpen dat het ze een kik geeft hoor maar probeer het nou niet met dat argument goed te praten. Het gedrag van de politie laat ik even in het midden maar dat is niet de echte reden voor de rellen. Het is alleen maar een aanleiding waarmee ze het 'mede voor zichzelf' goedpraten.

DerUnterMensch | 08-08-11 | 13:53

Verder is het wat te simpel om het volledig in de schoenen van migrantenjongeren te schuiven. De UK heeft een enorm reservoir homegrown white trash tuig met hooded sweaters die ik er ook in grote getalen tussen zag lopen op TV. Laten we niet doen alsof er geen enorm stuwmeer aan autochtoon tuig is.

Bigi Bana Boy | 08-08-11 | 13:50

Het is "onze" schuld dat we zoveel kanslozen hebben toegelaten binnen onze grenzen. Kost de samenleving belachelijk veel geld en we krijgen er vooral veel problemen voor terug.

benjemal | 08-08-11 | 13:50

La Bailaora | 08-08-11 | 13:35
Eens.

Eurotokkie | 08-08-11 | 13:31
Welke kinderen noem jij hier verwend?

Kudtkip | 08-08-11 | 13:50

Couldnt happen to a nicer bunch of twats.

Vraaje: Zijn de sharia rechtbanken ook aangevallen?

lol

poli | 08-08-11 | 13:48

Naast dat ik vind dat het schieten op dit soort tuig wat mij betreft gepast geweld is (om te voorkomen dat ik als linksmens wordt neergezet), hangt het eea toch ook samen met de maatschapij waarin men leeft. Want waarom zie je dit soort rellen vooral in landen met een hard sociaal klimaat zoals Frankrijk en Engeland ?

Bigi Bana Boy | 08-08-11 | 13:47

Horagha | 08-08-11 | 13:26
Dus wat je zegt is dat geweld tegen de politie gelegitmeerd is omdat zij geweld gebuiken? Wij hebben bepaald dat de politie het geweldsmonopolie in onze maatschappij heeft. En ook ik begin er nu aan te twijfelen of dat wel zo verstandig is wan tegen idoten als u zou een ieder zich moeten kunnen wapenen.

Tjemig | 08-08-11 | 13:46


Ahum

*kuch*

vond dit wel toepasslijk, zo.

Anyone who has the power to make you believe absurdities has the power to make you commit injustices.

(Qoute:Voltaire)

Tsja ik heb dit wéér niet zelf verzonnen, hoor.

Centauri | 08-08-11 | 13:46

benjemal | 08-08-11 | 13:40 | +

Meer dan Nederland heeft Engeland overal rond de wereld
hun stempel gezet op landen , nu komen die in inwoners van deze landen naar Engeland en dit is hun goed recht.

Eurotokkie | 08-08-11 | 13:45

@ _ranz | 08-08-11 | 13:18
Of degene met buitenlandse roots die zich misdragen het land uit zetten. Dat werkt zeker (misschien niet zo sociaal.. tegen die mensen. Wel zo sociaal tegenover de andere) terwijl het geen wat jij als oplossing brengt al jaren wordt geprobeerd en juist heeft geleid tot dit.

DerUnterMensch | 08-08-11 | 13:41

Dit is dus wat je krijgt wanneer je grote getale kansloze immigranten toelaat.

benjemal | 08-08-11 | 13:40

@ Horagha | 08-08-11 | 13:26 | + 0 -
Ik zal nooit door politie worden neergeschoten, omdat ik me ten alle tijden netjes gedraag en geen grote bek heb.
Het feit dat hij een wapen bij zich droeg bewijst al dat hij niet zuiver was.
Dat je het voor hem op neemt, om de verkeerde redenen afkeer van de politie hebt en feest zou vieren om de dood van een persoon met een andere mening bewijst dat ook jij niet zuiver bent.
Al maak je dan ook nog eens een spelfout als "die wapen" kan ik nog maar één ding concluderen. Je bent tuig, hoogstwaarschijnlijk met een niet-Nederlandse achtergrond.

Semper Pecunia | 08-08-11 | 13:39

Tja, schieten maar. Scherp, rubber, beanbags, gewoon knallen. Als je je zo gedraagt verdien je het om in een kooi gestopt te worden.

sr69 | 08-08-11 | 13:36

Gisteravond Studio Voetbal met Raffael vd Vaart. Op de vraag van onze musicalster van Gelder wat hij vond van de rellen in Tottenham zei hij: "Ik weet er niets van." Leest geen krant. Kijkt geen TV. Internet is hem vreemd. En Sylvie zit in Duitsland. Wat doet zo'n jonge de hele dag.

Normpje | 08-08-11 | 13:35

Kudtkip | 08-08-11 | 13:28
Je kunt je onvrede uiten, maar dat doe je niet door shops te gaan looten en huizen in de fik te steken.

La Bailaora | 08-08-11 | 13:35

Kudtkip | 08-08-11 | 13:28 | + 0 -

Het zijn gewoon verwende kinderen , als ze hun zin niet krijgen gaan ze geweld gebruiken.

Eurotokkie | 08-08-11 | 13:31

Horagha | 08-08-11 | 13:26
Uit jou link: "The latest developments come as one community organiser suggested the handgun recovered was found in a sock and therefore not ready for use."

Wat doet een burger in Londen met een pistool in zijn sok?

La Bailaora | 08-08-11 | 13:31

@Horagha | 08-08-11 | 13:26
Dat zegt absoluut niets. Munitie kan gestolen zijn van de politie en de verdachte had ook meerdere wapens bij zich kunnen hebben.

dlseth_ | 08-08-11 | 13:29

de betaalautomaat | 08-08-11 | 13:06
Als je goed genoeg bent om erin te schijten, kun je best je eigen troep opruimen.

_ranz | 08-08-11 | 13:06
Advocaten steken wel degelijk menig boel in de fik, rechters en nog hoger geplaatsten minstens.
Ajuist, niet vanwege hun eventuele downfall in salaris of positie; wel vanwege bizarre beloningen daaromtrent.

Nog los hiervan, het is een gotspe dat alleen lager opgeleiden de wereldwijde onvrede voelen, én uiten, om hoe het menselijkgewijs georganiseerd is, tot nu.
Men kan zich laten informeren door tig deskundigen, op welk niveau ook.
Zal geen verschil brengen.

Mensen zijn het zat, beu, moe.
Sociaal zijn?
Begin bij overheden...

Kudtkip | 08-08-11 | 13:28

Horagha | 08-08-11 | 13:26 | + 0 -

Ja die gasten lopen allemaal met knuffel stress en die willen een uitlaatklep , dan kunnen ze liever de Politie een trap geven dan een bejaarde vrouw.

Eurotokkie | 08-08-11 | 13:28

Horagha | 08-08-11 | 13:26
En dat is dan het excuus om andermans eigendom te vernielen, te branstichten en te plunderen?

Sjeng de helle | 08-08-11 | 13:27

@ _ranz | 08-08-11 | 13:18 | + -1 -
Arm my ass.
Ze hebben sowieso allemaal een auto, tv, mobiele telefoon en een computer. In deze gevallen hebben ze ook nog een stuk voor stuk een mes en een pistool.
Mensen zijn verwend. Ze willen steeds meer hebben en er tegelijkertijd steeds minder voor doen.
Het is lui tuig, dat is het probleem.

Semper Pecunia | 08-08-11 | 13:26

Massa jeugd werkeloosheid. Armoede. bezuinigingen op huursubsidie. verhoging van studiekosten, gezondheidszorg. Ondertussen bankiers hun bonussen subsidiëren, belastingvrijstellingen voor toplaag & multinationals. Prachtig maatschappij heeft die David Cameron ervan gemaakt. Echt onbegrijpelijk die rellen.

Bertus Brulbroek | 08-08-11 | 13:26

Het is net als in frankrijk!
deze ziekte verspreid zich snel in europa!
luie geitenneukers

jipix le gaulois | 08-08-11 | 12:23

In het beloofde land zijn ze trouwens ook lekker bezig. Maar daar hoor je de pigems van GS niet over.

de nakketikker | 08-08-11 | 13:26

@Semper Pecunia | 08-08-11 | 13:01
De dag dat jij door de politie wordt vermoord, zal ik een feestje vieren. Beloofd.
Maar blijkbaar denken de buurtgenoten van Duggan anders over moord want het had een van hun kunnen zijn.
Denk dat je niet dat ze daarom rellen?

De kogel die Duggan zou hebben afgevuurd op die politieagent, zijn walkietalkie, is een politiekogel. Er is op het lichaam (in z'n sok) van Duggan een wapen gevonden NADAT hij is vermoord.
Grote kans dat testen uitwijzen dat er niet recent mee is geschoten en ik durf zelfs nog te zeggen dat die wapen door de politie is neergelegd.
Tel daarbij op de getuigenverslagen, dan kan ik de haat tegen de politie begrijpen.
www.guardian.co.uk/uk/2011/aug/07/poli...

Er is veel haat tegen de politie in Nederland. Elke week worden wel een aantal agenten aangevallen en mishandeld en niet alleen in de Randstad maar ook op het platteland zit de haat tegen politie diep.
www.infothuis.tv/index.php?s=3&c=3...
www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...
www.nu.nl/binnenland/2228686/groep-jon...

Horagha | 08-08-11 | 13:26

@ de betaalautomaat | 08-08-11 | 12:56
en dat baseert u op de reactie Angel_eyes | 08-08-11 | 12:52
Knap hoor, ik zie niet hoe hij voor die mening een onderzoek moet hebben gehouden onder de relschoppers. Toch mooi dat u op die manier zo een sterk tegenargument hebt om uw (duidelijke) politieke voorkeur te verdedigen. De sterkte van uw reactie laat duidelijk zien hoe veel gelijk uw gedachtegoed heeft.

DerUnterMensch | 08-08-11 | 13:24

Ik krijg ook het shortciruitsyndrome on me neurotransmitters van al dat geweld, joh.

Centauri | 08-08-11 | 13:24

pius | 08-08-11 | 13:18

Is een heel vleselijke ziekte.

Eats out me Synapses.

Centauri | 08-08-11 | 13:22

Een gebrek aan empatisch vermogen en preofondervinderlijkheid is een zegen voor velen hier zullen we maar zeggen.

Rationeel turnen noem ik dat.

pius | 08-08-11 | 13:17

heey Hoi, Pius.

Ja dat hebt ik!

Centauri | 08-08-11 | 13:21

Ach een beetje kattekwaad .

Eurotokkie | 08-08-11 | 13:20

ranz | 08-08-11 | 13:06
Volkomen flauwekul.
Waar het dat gespuis aan ontbreekt is ruggengraat en ze hebben een veel te grote waffel.
In mijn jeugd had je ook doorzetters en de afhakers. Doorzetters hadden vaak dodelijk saaie banen van 40 uur/week en werkten extra bij in de weekends om de rekeningen te betalen. En avondopleidingen te kunnen volgen.
Die afhakers, ik heb er heel soms nog eentje teruggezien. Volkomen weggegooide levens omdat ze liever in hun nest lagen te ruften met een uitkering. Kansen waren voor iedereen gelijk, en milieu had er NIETS mee te maken.

Shalome | 08-08-11 | 13:18

pius | 08-08-11 | 13:17

Typus-alertus

pius | 08-08-11 | 13:18

sjeesus als dat gelees.

kan mezelf niet eens horen denken ....

Centauri | 08-08-11 | 13:18

@seven | 08-08-11 | 13:13
Point taken. Het probleem blijft echter bestaan (de rellende & arme bevolking in die wijken) en gaat zich niet zomaar oplossen. Zeker niet als het wordt neergeslagen en als reactie er nog minder in wordt geïnvesteerd, dan is het wachten op de volgende rel. Op de lange termijn moet je ze bezig proberen te houden met onderwijs/sociale integratie/ontwikkeling en kans op een baan.

_ranz | 08-08-11 | 13:18

@ Fijnstoffer | 08-08-11 | 12:55
Nou eerlijk is eerlijk. In een doorgeslagen, of zoals ik het noem, opgeblazen verzorgingsstaat is het niet alleen makkelijk je niet te ontworstelen aan een lage levensstandaard het is ook bijna onmogelijk voor de mensen die dat wel willen. Kijk alleen al in Nederland. Als je begint te werken met een minimum salaris heb je minder dan als je niets doet door alle belastingen die je krijgt en alle voordelen die je niet meer krijgt maar zonder baan wel krijgt. Vervolgens is het zo dat hoe meer je gaat werken hoe meer je wordt genaaid. Je moet al steenrijk zijn en geld (legaal) via buitenlandse ondernemingen laten lopen wil je los komen van die absurde belastingsgreep. Zie dit echter niet als een punt om socialisten te overtuigen van hun ongelijk want dit is precies wat ze willen. Ze willen geen rijken, dat is in hun ogen asociaal. Iedereen arm, dat is sociaal.

DerUnterMensch | 08-08-11 | 13:17

en ehhhh ...

Ik laat Cameron maar ff bellen, jongens. Doe em later wel een belletje terug.

Ik weet immers anders ook niet wat te doen met dees situaties. en met welk advies wat te doen.

*burb*

Sori voor het boertje.

Centauri | 08-08-11 | 13:17

Shalome | 08-08-11 | 13:02

In een achterbuurt kan je nauwelijks van verwendheid spreken. Dat is dus niet het lijdende motief achter deze gebeurtenissen. Wat dat wel is laat ik in het midden.

En mens is in de regel afhankelijk van zijn omstandigheden. Ondanks de verheven vrijheidsutopieen die de gelukkigen der aarde altijd zo fijntjes debiteren.

Over verwend gesproken. Ongeveer 5 procent van de mensheid is in staat zich te ontrekken aan die omstandigheden en de regel bevestigen. En dan neem ik het ruim. De conclusie lijkt me helder verder.

Een gebrek aan empatisch vermogen en preofondervinderlijkheid is een zegen voor velen hier zullen we maar zeggen.

En normaliter was jij trouwens een stuk minder te spreken over alles wat niet uit ons zo superieure westen afkomstig is meen ik me te herinneren.

Rationeel turnen noem ik dat.

pius | 08-08-11 | 13:17

de bobbies een beetje kennende plukken ze vast een hoop mensen van de straat. Ook degenen die daar even een echte pot bier gaan drinken ipv mee te rellen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

sufkut | 08-08-11 | 13:17

@SinEstilio | 08-08-11 | 13:15
Woningnood...

Protip: De wereld houdt niet op voorbij Amstelveen. En niet klagen over reistijd, je werkt toch niet, lul.

dlseth_ | 08-08-11 | 13:17

Nu is het tijd om in Amsterdam op de Zeedijk met 1.000.000 hardwerkende Nederlanders om dit land te ontwrichten met een statement!!

We krijgen geen woonruimte terwijl alle kantoren leeg staan. Er wonen 6000 minderjarigen op straat.
De woningnood heeft toen gezorgd voor de ergste rellen in Nederland, op Koningendag barstte de oorlog op full scale uit en Nederland heeft dit echt zo hard nodig. De Nederlandse upperclass is identiek als de upperclass in London wij hebben niets zij hebben alles. Wij zijn onszelf en de mensen die al 10 jaar wachten op een woonruimte verplicht die dag te halen net zolang tot wij gehoord worden en de woningnood word opgelost en die Ij tunnel weer opengaat.

Ze verspillen miljarden in de overheid aan het beschermen van hun pedo's en fraudeurs.
Terwijl de voedselbanken, de woningnood, de werkenloosheid veel meer aandacht nodig hebben dan Mark Kutte aangeeft op de Dance Valley.

De revolutie is begonnen in Africa en Zuid Amerika en, of jullie het willen of niet,

Europa is nu aan de beurt, met de val van de eu de oplichters praktijken van de politieke partijen en vooral hun leden, de bouwfraudes, de handjesklapperij in the upperkuts, en veel achterkamertjes politiek.

De krakers hebben het alleen niet gered omdat het allemaal buitenlands tuig is. Onze eigen krakers en provos zijn nu de babyboomers en huren gewoon een huis of hebben hun kraakpand overgekocht met hun weed opbrengsten.
Er zijn geen krakers meer, voor een revolutie heb je de gehele bevolking nodig, artsen arbeiders, en zelfs Mark Kutje zou ons kunnen helpen.

wat wordt uw eerste anarchistische daad vandaag ?

Beilvlik ( dat is mijn nieuwe nick) hoopt dat de ME zijn deur er nog 1 keertje eruit trapt ... suprise suprise !! De koffie staat klaar met cyaankali ...

SinEstilio | 08-08-11 | 13:15

Shalome | 08-08-11 | 12:06
Eens!

de directeur | 08-08-11 | 13:14

@_ranz | 08-08-11 | 13:06
De mogelijkheden zijn er. Het VK is een modern en beschaafd land met legio mogelijkheden voor iedereen. Het probleem is, dat het in het VK wel heel erg makkelijk word gemaakt om niets te doen. Waarom hard leren en werken als je ook gewoon een plasma kan jatten en daarna met je ambitieloze reet de hele dag naar realityshows kan kijken?

dlseth_ | 08-08-11 | 13:14

_ranz | 08-08-11 | 13:06
Misschien haal je gevolg en oorzaak door elkaar. Iedereen in West Europa heeft bij redelijke gezondheid de kans om te leren, of er met hard werken iets van te maken alleen niet iedereen pakt die kansen aan omdat ze een makkelijk socialistisch pad zien (hangen in welvaartsstaat, criminele carrière, drugshandel, eer halen uit triviae bijzaken als pro-supporter van de footballclub) en wordt dan tot hun frustratie ver ingehaald door diegene die wel zien dat ze een kans op een beter leven moeten benutten.
Gevolg oorzaak, kip ei?

seven | 08-08-11 | 13:13

De oplossing hebben ze toch in Engeland? Ze schijnen daar veel Engelse thee te hebben.

Patatter | 08-08-11 | 13:10

@ Bertus Brulbroek | 08-08-11 | 12:51
Kapitalisme zegt niet het verwerven materialistisch bezit de weg tot geluk is. Ik zeg dat overigens wel, maar dat is heel persoonlijk. De wil in een klein huisje wonen met veel vrije tijd of geen zorgen aan zijn hoofd de andere wilt zo veel mogelijk spullen. Het kapitalisme geeft alleen maar die keuze waar bijvoorbeeld het socialisme mensen dwingt om arm te zijn omdat dat beste manier van leven zou zijn. (vandaar ook dat het telkens opnieuw weer mislukt)

Maar lost daarvan. Er werd geplunderd maar voornamelijk werd er gereld en afgebroken. Dat heeft heel weinig, nee niets te maken met kapitalisme en gaat er juist tegenin. Bij kapitalisme moet je van andermans spullen afblijven waar bij socialisme alles van iedereen is. De rellen lijken nog het meest op de rellen die je wel vaker ziet met socialistische groeperingen. Denk ook aan de krakersrellen of de rellen in Griekenland.

DerUnterMensch | 08-08-11 | 13:08

@Bertus Brulbroek | 08-08-11 | 12:51
Groot gelijk, +1. Ik ga hier niet roepen dat het 'eerlijker' moet (dan krijg ik de stormtroopers over me heen), maar de oorzaak van het probleem is dat die mensen geen toekomstperspectief & opleiding hebben, regelmatig onder de armoedegrens leven en daardoor niet integreren in de burgerlijke samenleving. Ooit een groep advocaten de boel in de fik zien steken?

Neerslaan om te laten zien dat het niet geaccepteerd wordt en investeren in onderwijs.

_ranz | 08-08-11 | 13:06

Moi2 | 08-08-11 | 12:58

Kijk, het ene ras is bijvoorbeeld heel goed in leidinggeven, terwijl het andere ras weer veel beter is met hardlopen en ritmes.
En als iedereen zich daar gewoon aan houdt is er niks aan de hand.
Da’s de natuur en je bent niet sterker dan de natuur.
En ik zeg heel eerlijk, ik houd me daaraan, ja, ik houd me daaraan.
Ik zal geen wc’s gaan schoonmaken, dat gaat niet, dat zit niet in mijn roots.
Da’s belangrijk, je roots.

Hans Teeuwen,‘Met een Breierdeck’, 1997

Daarom dus :)

de betaalautomaat | 08-08-11 | 13:06

Tijd om die tunnel dicht te purren!!..

Sidderpaal | 08-08-11 | 13:05

@pius | 08-08-11 | 12:58
Denk ik eerder aan Carlos Alberto Arroyo del Río.

Horagha | 08-08-11 | 13:04

@Semper Pecunia | 08-08-11 | 13:01
Inderdaad. Alles dat onherkenbaar loopt te rellen heeft shit te verbergen; headshot. De rest kan door de knieen worden geschoten.

En zelf opdraaien voor de ziektekosten.

Proefballonnetje: ziektekosten door de staat laten betalen op voorwaarde van fysieke castratie/sterilisatie.

dlseth_ | 08-08-11 | 13:04

pius | 08-08-11 | 12:56


Weet je wat shitholes zijn? Alle gebieden buiten het westen. Maar die verwende navelstaarders met jeugdpuisten hebben geen flauw benul van hun mazzel en hun kansen en willen alleen maar uit hun neus vreten en de patser uithangen.
Wereldwijd popelen miljoenen tieners om in hun schoenen te staan, en weet je wat? Als we het voor mekaar konden boksen om die lamlendige etters te ruilen tegen de - bijvoorbeeld - Nepalese kids die dagelijks 30 kilometer op blote voeten naar school lopen om maar wat kennis op te doen, dan stond Londen niet in de fik.
Je moet dat soort verwend welvaartsgespuis geen voeding geven dat ze 'een reden' hebben om de klootzak iut te hangen.

Shalome | 08-08-11 | 13:02

@Guusd | 08-08-11 | 12:51
In je eentje?

Che_cuevara | 08-08-11 | 13:02

Rellen omdat er een crimineel is doodgeschoten.
Waarom stoppen met het doden van criminelen nu ze zichzelf massaal kenbaar maken?
Tijd voor een grote opruiming!

Semper Pecunia | 08-08-11 | 13:01

jaco | 08-08-11 | 12:34
Mijn vertrouwde omgeving, sinds ruim 5 jaar, in een van de oudste volkswijken in het liederlijke zuiden des lands wordt standaard geteisterd door tuig.
Intern tuig.
Edoch, hoe fraai, intern lossen we die onrust op. Met een duidelijk gesprek, desnoods stemverheffing of een demonstratieve beeldvuist ter opvoeding, maar geen collectieve woede.

Nog niet...

Kudtkip | 08-08-11 | 13:01

Ja, die lui daar willen labour terug met hun gratis geld uitdelen.

dasanderekoek | 08-08-11 | 13:01

Gvd als je geen moeite wilt doen om je kinderen op te voeden, en maar op straat laat hangen zo dat je als ouder er thuis geen last van hebt. Neem dan gvd geen KINDEREN!

Smalhout | 08-08-11 | 13:00

Zal Nostradamus dan toch gelijk krijgen met zijn openbaringen dat er een clash komt in West Europa?

Dat was te zien in een docu, lang voor 9-11 en de Parijse toestanden. Ik heb niets met helderzienden en waarzeggers, maar op dit punt begin ik toch te twijfelen.

strikdewepstroper01 | 08-08-11 | 12:59

@AntonC | 08-08-11 | 12:40
Ik snap dat het vervelend is dat dit soort dingen mede bewijzen dat die 'asociale' rechtse mensen toch gelijk leken te hebben en jullie de lieve linkse mensen niet. Maar proberen te ontkennen dat dit met links / socialistisch beleid te maken heeft gaat toch ook niet meer werken. Met een 'asociale' rechtse aanpak zou driekwart van de rel makers het land al uit zijn gezet. Waarom kun je niet accepteren dat je aan de verkeerde kant stond.. Oeps foutje, maar nee liever ga je daar door en hou je ondertussen je duimen in je oren en de rest van je hand voor de ogen om zo de waarheid maar niet te hoeven zien of horen. Je doet jezelf tekort.

DerUnterMensch | 08-08-11 | 12:59

Moet er weer iemand verantwoordig afleggen? Wat dachten jullie van Ronald Reagan.

Nou.

pius | 08-08-11 | 12:58

Moi2 | 08-08-11 | 12:56

Net zoals de meeste PVV-erts zelf trouwens..

de betaalautomaat | 08-08-11 | 12:58

Hebben die Multiculturalisten eigenlijk wel eens uitgelegd waarom het noodzakelijk was ons die Multiculti met geweld op te dringen?

Moi2 | 08-08-11 | 12:58

Angel_eyes | 08-08-11 | 12:52
Links verantwoording afleggen, forget it. Die proberen nu uit alle macht dit goed te praten en tevens de schuld bij Wilders neer te leggen.

Joke2500 | 08-08-11 | 12:57

Fijnstoffer | 08-08-11 | 12:55

Engelse steden zijn is een shithole en zeker geen welvaartsstaat zoals jij die schetst.

Salonverontwaardiging dus.

pius | 08-08-11 | 12:56

Staan Pechtold en Cohen al weer te roepen dat dit allemaal komt door Wilders?
Die twee hebben immers zoveel ontzag voor Wilders dat ze denken dat hij een gigantische invloed heeft op wat er in de wereld gebeurt.

Moi2 | 08-08-11 | 12:56

Call in the Dustmen.

Smalhout | 08-08-11 | 12:56

Angel_eyes | 08-08-11 | 12:52

Knap dat u een onderzoek onder de relschoppers heeft gehouden omtrent hun politieke voorkeur! Chapeau!

de betaalautomaat | 08-08-11 | 12:56

@jipix le gaulois | 08-08-11 | 12:30
Ook in de UK wordt het niemand verboden zich te onworstelen aan een lage levensstaat. Maar het is voor de meeste mensen in een doorgeslagen verzorgingsstaat gemakkelijker zich die moeite niet te troosten, en zich te nestelen in zelfbeklag en slachtofferrol.

Fijnstoffer | 08-08-11 | 12:55

Iets met "inspiratie, overeenkomst gedachtegoed, geschapen klimaat", moet de linkse kerk nu verantwoording afleggen? Je kunt mensen niet straffeloos eindeloos wijsmaken dat ze gediscrimineerd worden zonder dat dit consequenties heeft. Maar dit zal volgens Pechtold ook wel door Wilders komen.

Angel_eyes | 08-08-11 | 12:52

@Che_cuevara | 08-08-11 | 12:45
Wilders mag niet rechts rijden want anders krijgt ie problemen met de EDL. Die houden van hun engelse orde en discipline. (aan de verkeerde kant rijden)

Itastijl | 08-08-11 | 12:51

Als mijn ouders iets overkomt knuppel ik heel die teringbende kapot daar.

Guusd | 08-08-11 | 12:51

Wat verwacht je nu van jongeren zonder toekomst perspectief, die net als de rest van de mensheid allemaal zijn gehersenspoeld door het kapitalistische systeem dat het verwerven materialistisch bezit de weg tot geluk is.

Bertus Brulbroek | 08-08-11 | 12:51

Eng hé, een massa mensen?
Zo zie je maar weer wat een massa boze mensen allemaal teweeg kan brengen. Is gelijk duidelijk te zien hoe zwak de politie is als het gaat om massa's.
En vandalisme is blijkbaar het ultieme doel.

Nu kijken of dat reljeugd vanavond gaat reageren, aangezien de kogel die Duggan zou hebben afgevuurd een politiekogel is. En dat zijn wapen in z'n sok zou zijn gevonden, dus Duggan helemaal geen wapen heeft getrokken. Hij is gewoon koelbloedig doorgeschoten door een triggerhappy politieagentje.
www.guardian.co.uk/uk/2011/aug/07/poli...

Horagha | 08-08-11 | 12:50

Wij hebben Zaandam en Den helder. Gezellige boel daar.

Smalhout | 08-08-11 | 12:50

Tettenham is zeker niet alleen maar arm en die gasten niet allemaal paupers. Net als met de voetbal hooligans komen ze uit alle lagen van de bevolking. Anyways iedereen wee aan het werk vandaag of xbox spelen. Lekker rustig vandaag...

Toasty | 08-08-11 | 12:49

Dom volk toch... ze betalen zelf de wederopbouw via belasting! Krijg steeds meer het idee dat ik niet bij de mensheid hoor...

Bac | 08-08-11 | 12:49

@ZSU-23-4 | 08-08-11 | 12:36
En zo is het maar net, hardwerkend volk wordt bijna een museumtopic, en dan de ratten je spullen laten jatten, dacht het niet. Dan maar de bak in met wifi, bier en chips, sigaretten voor de juiste bewaarder die dit allemaal mogelijk maakt.

Implant | 08-08-11 | 12:48

-weggejorist-

Sayoshi | 08-08-11 | 12:47

@R.B.Scott | 08-08-11 | 12:36
Tja, rechts kan daar niet.
Dan komen ze Wilders tegen.

Che_cuevara | 08-08-11 | 12:45

weekendje London, dóen

Joke2500 | 08-08-11 | 12:44

@N=1 | 08-08-11 | 12:01
*Mick Jones opbellen gaan om te zeggen dat ze de titelsong veranderen moeten doet*

Hollander01 | 08-08-11 | 12:44

*Wacht op nog een "ow wacht..." grap*

Superior Bastard | 08-08-11 | 12:43

Een fiets roven bij de Halfords? Wel even alles aandraaien thuis! En na een week weer. En dan weer ,etc etc.

drastic | 08-08-11 | 12:43

Allemaal de Schuld van Islam en Links
Groetjes Breivik.

AntonC | 08-08-11 | 12:40

ZSU-23-4 | 08-08-11 | 12:36
Dat heet proletarisch winkelen is hier ook jarenlang gepropagandeerd.
Moet je begrip voor hebben volgens sommige politieke stromingen.

Sjeng de helle | 08-08-11 | 12:39

Oh, dus wij zijn niet de enige met Vogelaar wijken ?

Marcus Porcius Cato | 08-08-11 | 12:37

En dan nog links moeten rijden óók...

R.B.Scott | 08-08-11 | 12:36

Ik zie anders wel heel veel kolere allochtonen op die foto's.
Maar hoe dan ook, blank of zwart, eigenlijk zouden winkeleigenaren en burgers met scherp moeten schieten op dat gajes. Ik zou ze in ieder geval vermoorden als ze aan mijn zaak zaten, als ik zou kunnen. Zonder twijfel. Daar werk en leef je dan je halve leven voor. Om geplunderd en afgebrand te worden door smerig straatvuil.

ZSU-23-4 | 08-08-11 | 12:36

Hoop wel de garantie ingaat voor die gejatte TV's anders hebben die shoppers er nog niets aan.

Sjeng de helle | 08-08-11 | 12:35

Eerst in Parijs nu in Londen, en binnenkort ook in uw eigen vertrouwde omgeving.

jaco | 08-08-11 | 12:34

Vergeet die Olympische Spelen!

Now the Aréna is ON.

Ik mis alleen de gladiatoren ....

Centauri | 08-08-11 | 12:34

@Fijnstoffer | 08-08-11 | 12:25

Zo betrouwbaar als een Japanse atoomklok na een tsunami.

Het ding tikt wel maar hapert ook met enige regelmaat.

Reinaert | 08-08-11 | 12:34

Right. De Olympische Spelen van 2012.
Die van 1984 zou ik hebben bezocht met mijn lievelingsbroer die toen op wereldreis was. Ging niet door omdat hij wat langer bleef hangen in Down Under.
Nu hebben we de ingehaalde jeugddeal om de aanstaande in Londen te doen.

En hoe gek, ik geloof er wederom niet in. Om heel andere redenen intussen.

Kudtkip | 08-08-11 | 12:33

D66 is al wanhopig op zoek naar een relatie met Die Wilders.

Kamervraag | 08-08-11 | 12:31

@Ashtrey | 08-08-11 | 12:29
Maar die Ana woont wel in Engeland.
Zou die er iets mee te maken hebben?

Che_cuevara | 08-08-11 | 12:31

@Fijnstoffer | 08-08-11 | 12:29

ja maar ook de afspiegeling van een gemist opvoeding.

jipix le gaulois | 08-08-11 | 12:30

Fijnstoffer | 08-08-11 | 12:21
Precies, hier zat Tofik op te wachten.
De problematiek met Mariko is daarmee plotsklaps als sneeuw voor de zon verdwenen. Happy happy Joy joy! Prioriteiten *kuch* stellen.

Ashtrey | 08-08-11 | 12:29

Kansloos land dat UK.

Brede onderlaag van tokkies en import kanslozen, een bovenlaag van stiff-uper-lips en de middenklasse bijna non-existent.

Komt nooit meer goed daar, afsteken en af laten drijven. Oja dat hadden we al gedaan.

Spuitelluf | 08-08-11 | 12:29

@¿Ya tu Sabes? | 08-08-11 | 12:27
De kwaliteit van een wijk is de afspiegeling van de status van de bewoners.

Fijnstoffer | 08-08-11 | 12:29

@¿Ya tu Sabes? | 08-08-11 | 12:27

ja ja,en het centrum van londen is ook pauper zeker!

jipix le gaulois | 08-08-11 | 12:28

groot hek eromheen en niks meer aan doen.

irma zonderboezem | 08-08-11 | 12:28

Tja, vind je het gek. Die wijken waar ze aan het rellen zijn zijn ook pauper + uitzichtloos. Echt, in vergelijking met die wijken is Amsterdam Zuid-Oost Wassenaar.

¿Ya tu Sabes? | 08-08-11 | 12:27

Tja het socialistische gedrag van veel EU-landen begint zijn vruchten af te werpen. Alleen jammer dat de vruchten nog giftiger zijn als cyanide. De wereld zal ten onder gaan aan goede bedoelingen.

DerUnterMensch | 08-08-11 | 12:26

*UK huurautootje tegen vernieling verzekeren doet*

Lepo | 08-08-11 | 12:26

@Che_cuevara | 08-08-11 | 12:24
Zie je wel. Zo betrouwbaar als een atoomklok.

Fijnstoffer | 08-08-11 | 12:25

@Fijnstoffer | 08-08-11 | 12:21
Tofi heeft al een spoeddebat aangevraagd hoorde ik.

Che_cuevara | 08-08-11 | 12:24

Boris zal met één of twee grapjes de geest weer in de fles krijgen.
No problem.
Mocht dit niet lukken geven we de islam gewoon de schuld, dat helpt altijd.

Superior Bastard | 08-08-11 | 12:24

@Aron-G | 08-08-11 | 12:19
Amsterdam?

Ow... wacht.

Che_cuevara | 08-08-11 | 12:23

Het is net als in frankrijk!
deze ziekte verspreid zich snel in europa!
luie geitenneukers

jipix le gaulois | 08-08-11 | 12:23

Het is wachten op de eerste malloot die de shariah als oplossing voorstelt.

Banaan999 | 08-08-11 | 12:22

@Shalome | 08-08-11 | 12:15

West-Europese overheden faciliteren dergelijke migratie dan ook door de toegangspoorten wijd open te zetten en bovendien graties geld te bieden zonder daar al te veel tegenprestaties voor terug te verlangen.

Gigantische inschattingsfout want zij die komen doen dat echt niet uit nobele motieven maar uitsluitend om economische redenen.

Maar die pijnlijke conclusie is ondertussen ook al niet nieuw meer. Al laten de oplossingen - alle mooie politieke prietpraat ten spijt - ook nog steeds op zich wachten.

Reinaert | 08-08-11 | 12:22

"Is natuurlijk onze schuld".
Hoho, GS. Niet zo zelfverwensend bezig zijn. Het is echt de schuld van Geert Wilders. Die schept klimaten waarbij vergeleken de global warming een waxinelichtje is. Het is nu nog slechts wachten op de duidende twiets en commentaren van Tofik Dibi en Alexander Pechtold. Kamervragen zijn waarschijnlijk in de maak as we speak.

Fijnstoffer | 08-08-11 | 12:21

Sjeng de helle | 08-08-11 | 12:19

Ja, hij is zielig.

de betaalautomaat | 08-08-11 | 12:21

Het probleem van de westerse maatschappij tekent zich treffend af in Londen: we zijn allemaal te netjes geworden. Het recht van de sterkste geldt allang niet meer. Debiele regeringen zijn er vanuit gegaan dat kanslozen dankbaarheid tonen zoals een hardwerkende, nuchtere Henk en Ingrid dat doen. De wet is er zelfs voor aangepast, met als resultaat dat de wet van de sterkste alleen weer kan gelden na een revolutie en in een dictatuur.

De vraag is niet of er ooit een grote reset komt, maar wanneer.

tisallemaalwatzeg | 08-08-11 | 12:20

Er zijn geen resultaten voor uw zoekopdracht "Goor tuig".
Eergisteren ook al geen hits op Cruijff toen ik op "leeglopen" zocht op Google.
Deze berichtgeving begint wel heel ongefundeerd te worden! ;)

Emsarrev | 08-08-11 | 12:20

Eerst waren het de jongeren in Parijs, nu in Londen, welke grote Europese stad volgt?

Aron-G | 08-08-11 | 12:19

Waarom? wat die man man niet allemaal aangerekend heeft gekregen de afgelopen maand dan kan dit er ook nog wel bij.
De beursfail is ook zijn schuld.

Sjeng de helle | 08-08-11 | 12:19

@Sjeng de helle | 08-08-11 | 12:15
Das een goeie.... pfffff. Hou daar nou es mee op.

duiker1947 | 08-08-11 | 12:17

Dat komt allemaal door Wilders, die heeft het gedaan.

Sjeng de helle | 08-08-11 | 12:15

Muntstuk | 08-08-11 | 12:12

Elk volk heeft zijn onderlaag. Maar het is een andere zaak als volkeren massaal hun onderlaag exporteren, en dat is het probleem in West-Europa. Massale immigratie van kanslozen met negatief IQ.

Shalome | 08-08-11 | 12:15

Die gringo's hebben daar al een oplossing voor bedacht.Fema camps,voor als daar de pleuris uitbreekt,wat niet lang op zich zal laten wachten met die financiële sores.Het groot kapitaal begint zijn vruchten af te werpen.

Wezijnweerthuis | 08-08-11 | 12:14

Wanneer heb ik dat nou toch eerder gehoord? London is burning with boredom now.

Anders nog? | 08-08-11 | 12:13

@kevdie | 08-08-11 | 12:11
Dat is het ook.
Veiligheid dan.

Che_cuevara | 08-08-11 | 12:12

If you can't join them, beat them.

Che_cuevara | 08-08-11 | 12:12

Oh, en voordat de import-kaart getrokken wordt: De autochtone Engelse onderlaag is ook niet een lichtend voorbeeld.

Muntstuk | 08-08-11 | 12:12

Kan het leger van Syrië er niet overheen? Het is hier toch wat meer nodig

Stolker | 08-08-11 | 12:11

Laatst nog geweest, voelde me wel veilig in de stad.. Het is natuurlijk een gevoel.

kevdie | 08-08-11 | 12:11

Shalome | 08-08-11 | 12:06

Gelukkig kunt u links hier nog even bij halen, zou een gemiste kans zijn wanneer dit bij dit topic niet gebeurd was!

de betaalautomaat | 08-08-11 | 12:10

Gelukkig zijn het allemaal alleen maar incidentjes.

Veronderstel dat het structureel zou worden hè!

Reinaert | 08-08-11 | 12:08

Die Mark Duggan was de hofleverancier voor al die blagen?

La Jolie Blonde | 08-08-11 | 12:07

Gaaf man, dat importeren van een kansloze onderlaag in je samenleving. Zó verrijkend.

Zouden we in Nederland ook moeten doen.

Ow, wacht.....

vraagstaart | 08-08-11 | 12:06

Welk politiek motief dient het om met shopping bags naar H&M & Hifi-winkels te rennen om te stelen?
Armoe & uitzichtloosheid, my ass. Ga een boek lezen, stelletje niksnutten, of get a fucking job.

Verwende welvaartsettertjes. Gevoed door de linkse kerk die hen aanpraat dat ze o zo worden uitgebuit. Door wie in vredesnaam? Ze zitten allemaal dick in de gimmicks, drugs, drank en de vetrollen.

De enige armoe die ze hebben is geestelijke armoe omdat ze te lui en te ongeïnteresseerd zijn om zich te ontwikkelen tot normale mensen.

Shalome | 08-08-11 | 12:06

Burger oorlog, ik voorspelde het al in januari dat het in londen begint

Methylfenidaat | 08-08-11 | 12:05

"Tokkies aller kleuren verenigt u".

Waarvan akte.

Reinaert | 08-08-11 | 12:05

Dus, is de Engelse politie even slap als de onze?

Muntstuk | 08-08-11 | 12:05

Wat zou dit doen met de prijs van een retourtje London? Nu snel goedkoop boeken.

Banaan999 | 08-08-11 | 12:04

Zozo, niet ouder dan 7 jaar. Er bestaan geen onschuldige kinderen.

kapotte_stofzuiger | 08-08-11 | 12:04

Inhalige niksnutten die gratis spullen willen.

Shalome | 08-08-11 | 12:02

Monday bloody monday...

N=1 | 08-08-11 | 12:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken