Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Apart: baas van 020-Zuidoost blijkt ook prutser

fernandes123.jpg Hahahahahihihihohoho, en weer een 020-stadsdeeltopic. De deeltjes west/nieuw-west (D66 A + B incluis) en oost hebben we al gehad. Westerpark was al eens een topic. Vandaag: Zuidoost, uw lievelingsstadsdeel. Zuidoost is bij u beter bekend als de Bijlmer. Daar wonen veel mensen met multiplus getinte huidskleur, waarmee wij echt niets willen suggereren want zo rollen wij. Vanwege al die huidskleuren werd in Zuidoost elk jaar het kwakoefestival georganiseerd. Werd, want dit jaar ging de kwakoefuif niet door. De organisator zei dat men de zooi "in hun zwarte apenreet kon steken" ofzoiets. Nouja, de racist, daar zal stichting Ieder1gelijk wel bovenop duiken. Maarrrrrr, dit stadsdeel wordt bestuurd door, raadt u nooit, PvdA, VVD en GL (Ja! Echt!). En stadsdeel Zuidoost heeft net als alle andere stadsdelen uiteraard een incompetente prutsende amateur als stadsdeelraadvoorzitter. Die heet Marcel La Rose (PvdA...duh). La Rose heeft dus voor een ton (€ 100.000) aan belastinggeld een externe projectmanager ingehuurd die het kwakoeproject kapotstuk heeft gemanaged. De raad van Zuidoost wist echter van niets, want La Rose heeft stiekem in z'n eentje als Sinterklaas die ton uitgedeeld aan de faalprojectmanager. Dat mag dus niet want illegaal. In een normale democratie zou deze frauderende stadsdeelvoorzitter per direct zijn ontslagen. Maar ja, dit is Amsterdam. Dit is geen normale democratie. We hebben het hier over de PvdA die een PvdA-stadsdeelvoorzitter moet ontslaan. Snapt u de grap? PvdA en een PvdA-stadsdeelvoorzitter ontslaan. Hahaha! En nu niet allemaal gaan roepen: wakoe -> negers-> racsime! Zelfs die uberkeurige Gerard Driehuis van internethatemachine WIK schrijft tegenwoordig met een badinerend toontje over 020-ZO. Een veel belangrijker vraag: wat de neuk valt er voor een ton te projectmanagen aan een kwakoe-festival? Maakt zo'n paarse broek in z'n eentje ook alle roti met kip klaar ofzo?

Reaguursels

Inloggen

Het is eigenlijk een beetje pv/da onwaardig, 100k. Is de man nog in opleiding bij de Partij v/d Armoede?

Hollander01 | 19-07-11 | 07:29

@ kersenflap | 18-07-11 | 13:41
Laten we alsjeblieft "onze VOC" er niet bij gaan halen. Da's 400 jaar geleden en Balkenende deed dat ook al. Kom op, zeg. Alsof dat zo'n briljante tijd was.

Traxor | 19-07-11 | 00:21

al dat schuim komt uit de baarmoeder van de PvdA.
Jatten, liegen, bedriegen, grootgraaien en bevoordelen zit dus al in de genen..

one-ten | 18-07-11 | 21:05

@ MCFC | 18-07-11 | 12:48
Oeps. Faalmanagermevrouw heeft ook zo een bedrijf..... zouden het 'vrienden' zijn ?
Of is die faalmanagermevrouw ook trouw lid van de Partij van de Afgrond ?
www.123people.nl/ext/frm?ti=personensu...

Gemeen Mosje | 18-07-11 | 17:42

Kijk, de faalmanagermevrouw is van het geld zeker een website aan het maken.
Als je nou ZO GOED bent en je hebt nog geen eens een website..... dat zegt genoeg denk ik zo

Gemeen Mosje | 18-07-11 | 17:36

Ja maar die 100000 is maar eenmalig, terwijl die 200000 minder subsidie elk jaar is. Dat is dan toch een formidabele opbrengst voor zo weinig adviesgeld?

Twee Jeetjes | 18-07-11 | 17:27

Gemeen Mosje | 18-07-11 | 13:02

Daar denkt mevr. Elitak héél anders over hoor, was helemaal verantwoord wat zij deed.

eerstneukendanpraten | 18-07-11 | 15:45

Zijn we tegenwoordig alleen voor Amsterdam belasting aan het afdragen?

Is het in de rest van land net zo rot dat men het allemaal normaal schijnt te vinden en hier geen kamervragen over bestaan?!

KeurMeester | 18-07-11 | 14:14

@ BeunDeHaas | 18-07-11 | 11:28

Als je dat filmpje bekijkt, dan zie je dat die projectmanager 85.800,- ex BTW vangt. Hiervoor moet-ie 780 uur aanwezig zijn, ergo uurtarief van 110,- ex BTW. Zo'n uurtarief is niet schreeuwend duur. Wat wel wonderlijk is, is waar in godsnaam 780 uur aan besteed moet worden. 780 uren!! Dat is bijna 5 maanden voltijd (en in stadsdeeluren nog meer). Overigens behoort bij zo'n bedrag volgens de EU-aanbestdingsregels dat tenminste 3 partijen hiervoor uitgevraagd zijn. Ben benieuwd of dat wel is gebeurd.

dr Geisteskrank | 18-07-11 | 13:57

Wat een ongeorganiseerde chaos.
Amsterdam is verworden tot een Havaanse bananenrepubliek, met compleet eigen opvattingen, interpretaties en allochtone bestuurders die hun eigen regels maken. En dat is dan wat er nog over is onze hoofdstad, eens het hart van onze VOC en ons land.

kersenflap | 18-07-11 | 13:41

@ Slipsnifter | 18-07-11 | 13:11
Precies.

Gemeen Mosje | 18-07-11 | 13:21

Is Zuidoost ooit wel eens anders in het nieuws geweest dan vanwege frauduleuze en kronkelige, graaierige verhalen? PvdA Zuidoost en Fatima Elatik (Oost) zijn uit hetzelfde hout gesneden. Corrupte graaiers.

doenormaal! | 18-07-11 | 13:17

pius | 18-07-11 | 12:18
LOL, volgens u besta ik dus niet.....

B.L.IJ.Datikwegben | 18-07-11 | 13:15

@Gemeen Mosje | 18-07-11 | 13:02
Inderdaad, aangifte doen we in dit land alleen tegen "rechtse" mensen zoals Wilders, Fortuyn en die "discriminerende" juwelier.

Slipsnifter | 18-07-11 | 13:11

@ Slipsnifter | 18-07-11 | 12:58
Dat komt zelfs helemaal niet aan de orde dat er aangifte gedaan gaat worden.
Zie de 'verdwenen' miljoenen van 'mevr' Elatik.
Zie wanbeleid Wim Cornelis van Gouda.
Zie wanbeleid Aleid Wolfsen.
En zo kunnen we nog wel even doorgaan

Gemeen Mosje | 18-07-11 | 13:02

Je vraagt je het toch af hoe de plattelanders zonder een cent subsidie en overhead toch grote tent & schuurfeesten organiseren met als enige financieringsbron een fooienbus.

seven | 18-07-11 | 12:59

@Gemeen Mosje | 18-07-11 | 12:56
En voor de rechter dagen gaat ook niet gebeuren want de rechter is ook lid van de pvda.

Slipsnifter | 18-07-11 | 12:58

Nog leuker: Nu blijkt dat er weer een nieuwe manager was aangetrokken ( dhr. Stiekema). Dus naast de ton welke stiekem aan de faalhaasmanagermevrouw was gegeven, moest er nog een manager komen........ Dus dat managen van die mevrouw was blijkbaar zo onder de maat dat er nog een tweede manager moest komen.
En dan de medeling, dat het Kwakoe niet door kan gaan omdat er onvoldoende budget is/was. Ja, als je strooit met veel geld naar mislukte managers, dan kom je natuurlijk geld te kort.
Maar let maar op, 'mijnheer' La rose, zal zich hier wel weer weten uit te praten. Zoals het artikel al aangeeft, een PvdA mislukkeling eruit gooien....... dat gaat niet gebeuren

Gemeen Mosje | 18-07-11 | 12:56

Marcel La Rose (PvdA... duh).
Als je zelf een incompetente lul bent, ga je al gauw extern om daar expertise in te huren.
En als je als rechtgeaarde PvdA-lul toevallig wèl competent bent, ga je tóch extern inhuren (bij voorkeur bij een medePvdA-lul). Taxpoet is gezien vanuit La Rose immers gratis, en hij koopt er verantwoordelijkheid mee af, en krijgt automatisch een virtuele wederdienst-tegoedbon van de externe. Corruptie moet je leren, maar bij de PvdA zit het in de genen; het kost geen moeite.

Fijnstoffer | 18-07-11 | 12:56

Lol@Paul Stiekema

tipo | 18-07-11 | 12:51

@MCFC | 18-07-11 | 12:48: Hm, mijn wantrouwen van 11:21 dezes lijkt niet helemaal ongegrond, vrees ik.

PietGeniet | 18-07-11 | 12:51

ojeeeeee Marcel LaRose heeft een BV.

"Marcel LaRose Urban Projects & Support B.V."

Als deze BV van dezelfde persoon is dan voldoet hij zoals een echte PvdA'er betaamt niet aan zijn wettelijke verplichtingen. In dit geval namelijk het niet tijdig publiceren van de publicatiestukken 2009.

Voor een artikel over machtsmisbruik zie:
www.at5.nl/artikelen/64270/marcel-la-r...

MCFC | 18-07-11 | 12:48

Op Wik kunnen ze er natuurlijk niet meer omheen...
Een positieve ontwikkeling.
Het zoveelste bericht van een incompetente PvdA bestuurder in Amsterdam. Zou men, hier in Amsterdam, eindelijk eens de ogen openen?

Davidson | 18-07-11 | 12:47

Vreemd overigens dat de aanneemsom (ik mag aannemen dat het een aanneemsom is) van 85000 excl, btw al van te voren is gefaktureerd. Was er al duidelijk qua uren wat er georganiseerd moest worden en wat werd er georganiseerd NA het festival? De offerte goldt tot 31 december 2011. Dit riekt naar bedrog

maraboe | 18-07-11 | 12:46

Amsterdam is geen normale democratie, dan vraag ik me af hoe de rest van het bedrogen Nederlandse volk zich noemt. Doe 's een poll. En waarom worden incapabele bestuurders niet aansprakelijk gesteld? Zeker omdat er zoveel zeperds zijn die de boel verneuken en er zo dadelijk meer vast zitten dan naar buiten starend, aan de koffie?

Implant | 18-07-11 | 12:43

@dlseth_ | 18-07-11 | 11:16

Als die anus de hardwerkende Nederlander niet klauwen met geld zou kosten, kon het het gros inderdaad de reet roesten.

Maar zolang er ook maar iets dankzij wanbeleid onnodig en onverantwoord koffers met geld verslindt, mag het van mij aan de schandpaal. En daar lijkt die "anus van Nederland" nummer 1 in te zijn.

ZKH EénOog | 18-07-11 | 12:43

In het oventje van multikul geld opstokende fraudeurs van de pvda zijn geen nieuws, helaas. Wel vraag ik mij telkens af hoe lang dat nog door gaat.

Jan Passant mk2 | 18-07-11 | 12:38

Driehuis als achternaam. Je verwacht het niet he...

Tommygunner | 18-07-11 | 12:37

@pius | 18-07-11 | 12:29
Zonder mij stond Doutzen nu hamburgers te flippen bij de McDonalds.
Ik bedoel maar.

Slipsnifter | 18-07-11 | 12:36

Het wordt tijd om dit soort prutsers hoofdelijk aansprakelijk te stellen voor het ongeoorloofd verbrassen van gemeenschapsgeld!! Bij een veroordeling geen functie meer binnen de overheid. De PvdA is echt een verzamelbak aan het worden voor stelende allochtonen.

R32 | 18-07-11 | 12:30

Slipsnifter | 18-07-11 | 12:21

Bij jou vermogen zaken te duiden is een aartslelijk wijf al snel een topmodel.

Je moet maar durven.

pius | 18-07-11 | 12:29

Daat gaat-ie weer: Allemaal flink de Partij voor de Allochtonen blijven stemmen en allesj komt goet. [het geitebeffersaccent mag u er zelf bijdenken]

Giaur[II] | 18-07-11 | 12:26

@joemiejas | 18-07-11 | 12:20
Bij de pvda vergeleken zijn de Hells Angels zondagsschoolleerlingen.

Slipsnifter | 18-07-11 | 12:21

De PVDA is een criminele organisatie en dient derhalve voor de rechter gebracht te worden.

joemiejas | 18-07-11 | 12:20

Laat me raden, die "externe projectmanager" is een pvda stemmend pvda vriendje.
Zo werkt dat bij die socialisten.
Het moet namelijk eerlijker.

Slipsnifter | 18-07-11 | 12:18

B.L.IJ.Datikwegben | 18-07-11 | 12:14

Een rechtse consultant. Die bestaan helemaal niet.

Volgens de definitie van links-rechtsduiders als uzelve.

Wel een beetje bij de les blijven graag.

pius | 18-07-11 | 12:18

maar "de voorzet aan de politiek geven", mwoah.
Pa Cartwright | 18-07-11 | 12:12
Ok, dan geef ik de voorzet toch zelf? Wel wat makkelijk, omdat (oa) GS het voorwerk heeft gedaan, maar toch... Het gaat hierom: gebeurt er nu ook daadwerkelijk iets mee??

B.L.IJ.Datikwegben | 18-07-11 | 12:15

of de pollvraag over meerdere regels kan

hetluis | 18-07-11 | 12:15

Haragha | 18-07-11 | 11:51

Dat van de surinamers ja.

pius | 18-07-11 | 12:15

Eerst maar 's wat papieren boven water halen.
Traxor | 18-07-11 | 12:07
Het lijkt me dat hier al redelijk veel boven water is, dat kan op die enorme stapel puinzooi van P**A-dossiers en daar mag van mij een (rechtse) consultant wel 100.000 euro aan verdienen, als dat zou betekenen dat die 'partij' op een eeuwigdurend zijspoor wordt gerangeerd.....

B.L.IJ.Datikwegben | 18-07-11 | 12:14

Ik mis nog een prangende vraag, zou Bubba ook welkom zijn bij bukkende PvdA-erts?

eerstneukendanpraten | 18-07-11 | 12:13

@ B.L.IJ.Datikwegben | 18-07-11 | 12:00
AT5, Het Parool, bijvoorbeeld, maken ook gewoon melding van dit gebroddel. En zo hoort het ook.

Prima dat GS, in navolging van, het ook nog eens op de agenda zet, maar "de voorzet aan de politiek geven", mwoah.

Pa Cartwright | 18-07-11 | 12:12

Eigenlijk wat zwitsal Traxor | 18-07-11 | 11:55
zegt, dus.

Fred Janssen | 18-07-11 | 12:12

Partij van de Anus?

neworder | 18-07-11 | 12:10

"zwarte apenreet", kwakoe, Witte tenten en Stiekema.... daar moet een mop van te maken zijn...

Datkanikvéélbeter! | 18-07-11 | 12:08

@B.L.IJ.Datikwegben
Als dit een GS voorzet is heeft de keeper weinig te vrezen. Eerst maar 's wat papieren boven water halen.

Traxor | 18-07-11 | 12:07

Nu hij het verpest heeft mag hij die 100.000 eurie terug betalen.

Heibeltje | 18-07-11 | 12:07

... Die geven de voorzet aan de politiek, waarvan ik hoop dat iemand van de rechterflank 'hem'er in kopt....

B.L.IJ.Datikwegben | 18-07-11 | 12:00

Bij het kwakoefestival wordt al jaren gebruik gemaakt van de zwarte strijkstok.

Bataaf | 18-07-11 | 12:00

@ B.L.IJ.Datikwegben | 18-07-11 | 11:55
Wat 'doet' GS hier dan aan?

Pa Cartwright | 18-07-11 | 11:59

Ok, nu we (ook) dit weten, is er in dit land ook nog iemand (behalve GS) die hier in de politiek iets aan gaat doen? En dan serieus? Ik mag toch hopen dat Geert cs hier in Den Haag niet met reces is, en hier een paar vragen (met consequenties) over gaat stellen. Vervolgens een motie in de TK met onderwerp het verbieden van de PvdA als deelnemer in welk bestuursorgaan van Nederland, waarbij gemeenschapsgeld is betrokken. Die 'partij' mag blijven bestaan (waar moeten die stumperts anders op stemmen), maar we zetten ze aan de zijlijn. Daar mogen ze hun ideeen blijven bedenken en vervolgens voorleggen aan mensen die beter met ons gemeenschapsgeld kunnen omgaan. Pas dan, na controle vooraf, zou er eventueel ruimte bestaan, PvdA-bedenksels mee te nemen in besluitvorming die ons geen onnodig geld kosten!

B.L.IJ.Datikwegben | 18-07-11 | 11:55

En nu vraag ik me af wat de relatie tussen deze externe projectmanager en meneer La Rose is.
Een gemeenschappelijk b.v.tje? In0share vakantiewoninkje? Een bankrekening in Zwitserland? ( Aangetrouwde ) familie?
GS, doe eens even heel rap uitzoeken dit.

Graaisnaaiert | 18-07-11 | 11:55

"wat de neuk valt er voor een ton te projectmanagen aan een kwakoe-festival"

Precies, dus zoek het uit. JIJ bent de journalist hier, toch?

Traxor | 18-07-11 | 11:55

@Rwpo | 18-07-11 | 11:18 In 010 gebeurt nooit iets. Oh ja, toch. De Paulus Kerk, nu de Adriaansstichting, wil een drugsverslaafden opvang in een duur Rijksmonument vestigen. De verbouwing kost maar een klein miljoen, maar ach dan zit je wel op stand. Waarom ook niet? 010 heeft, nietwaar, na 1940 heel veel monumenten over, en in het veen kijkt men niet op een turfje. Alles door centrumdeelraad-voorzitter van Zuuren, netjes gemanaged.

lijn5 | 18-07-11 | 11:53

Het is ook de kunst om de paupers alles op te laten zetten en subsidies te laten regelen, om daarna "bestuurlijk" in te grijpen of als "overkoepelend orgaan" te gaan fungeren.
Waarom zelf subsidie regelen als je het ook af kunt pakken?

tweekeerdehelft | 18-07-11 | 11:53

@de Bree | 18-07-11 | 11:23

Ik vermoed zo dat er wel meer vloeistoffen bij jou gaan lekken als jij deze amazones aanschouwt.

Biff Eagleburger | 18-07-11 | 11:51

@FreshClash | 18-07-11 | 11:23
Tja, als het multiculti teams moeten worden, waarom zouden de negers zich moe maken als je de blanken in het team kan laten rennen. JeWeetTok, liever lui dan moe!
Maar dat moet wel hilarische tv worden.

Maar als het geen multiculti team zou worden maar bijvoorbeeld een team met Surinamers tegen een team met blanke Nederlanders. Met het doel is om een buurtfeest te organiseren. Dan is het niet zo moeilijk om te weten, welke buurtfeest het gezelligst zal worden, toch?

Haragha | 18-07-11 | 11:51

Ik had voor 95.000 euro het festival wel kapotstuk willen managen.

TjoemBegge | 18-07-11 | 11:49

Ik snap die aversie tegen de PvdA niet. Zonder hen zou deze site weinig te bieden hebben.

Xel | 18-07-11 | 11:49

serieus, kap ns ff met dat 'nieuws' uit amsterdam.

waddis | 18-07-11 | 11:49

@Le Roi | 18-07-11 | 11:37
Begint?

Zijn ze toch al lang.

Che_cuevara | 18-07-11 | 11:48

Bottomline is dat het triest is dat Kwakoe niet door gaat. Was altijd een geweldig fees.

Bigi Bana Boy | 18-07-11 | 11:48

@BertBrussen Misschien met deze info update maken?
@Soy yo | 18-07-11 | 11:31
Uit het filmpje op AT5 blijkt dat er dus zelfs twee externe mensen belast waren met de organisatie van dit niet-happening event, waaronder ene Paul Stiekema, die -in tegenstelling tot die 100k muts- dus NIET stiekem is ingehuurd.

Twee managers !! die het ook nog niet van de grond krijgen want te weinig geld. Daarnaast had een partij iets goedkoper of zonder vooruitbetaling willen doen zodat een verkleind festival wel zou lukken onder voorwaarde dat een van de managers zou opstappen. Die manager weigerde dit, vandaar dat een verkleind festival ook niet doorging.

mrska | 18-07-11 | 11:46

FreshClash | 18-07-11 | 11:23

En het feest wordt afgesloten door een Antiliaanse schietnegerT?

Prof. Drs. Klavan | 18-07-11 | 11:44

In een ver verleden organiseerden mensen voor de leuk vrije festivals, niks managers gewoon D.I.Y. voor nadda.
Alles wat de overheid aanraakt gaat onherroepelijk helemaal kapot stuk.

Bertus Brulbroek | 18-07-11 | 11:42

Fernandes - Lekker

WitWit | 18-07-11 | 11:42

@Conan de Rabarber | 18-07-11 | 11:16

Tip: kijk eens rechts van je reaguursel...

yamahaha | 18-07-11 | 11:40

Amsterdam begint steeds meer de vorm van een corrupte bananenrepubliek aan te nemen!

Le Roi | 18-07-11 | 11:37

Toch jammer dat dit festival stuk gemanaged is.
Dit festival kan volgens mij ook uitstekend gehouden worden zonder subsidie.
Maar ja die PvdA vriendjes moeten ook werk en inkomen hebben en bovenal moeten die zich belangrijk vinden.

kipfilét | 18-07-11 | 11:34

Bulkkorting bij durex vanaf €100.000

Crak-ho | 18-07-11 | 11:33

Uit het filmpje op AT5 blijkt dat er dus zelfs twee externe mensen belast waren met de organisatie van dit niet-happening event, waaronder ene Paul Stiekema, die -in tegenstelling tot die 100k muts- dus NIET stiekem is ingehuurd. Verwarrend weer allemaal.

Soy yo | 18-07-11 | 11:31

Zo is dit zwarte-linkse schorem al 20 jaar bezig al het geld onderling te verdelen !

Ik ben blij dat ik daar weg ben !

Een Soort Iets | 18-07-11 | 11:30

Tis een aanrader echt doen, volg een tijdje politiek en voile de cynicus is geboren.

william7055 | 18-07-11 | 11:30

Voor dat bedrag kan je op z'n minst 6 projectmanagers aanstellen voor dergelijke kortdurende projecten.

polt | 18-07-11 | 11:29

´Dit is geen normale democratie.`
dat in dit schrijven democratie als niet normaal wordt herkend geldt al 30/40 jaar voor heel Holland.
Een soort graaifestijn voor de zichzelf boven burgers geplaatste, benoemde en genetwerkte machtsgeile fantasieloze socialistische gristen oranje flats.

Ratzing. | 18-07-11 | 11:29

Wordt het niet tijd dat we die subsidiestromen gaan controleren in het algemeen en die van de pvda in het bijzonder, als je alle onnodige geldoverdebalksmijterij (lees dat heeft de pvda tot kunst verheven) bij elkaar optelt, dan hoeft Mark Rutte geen 18 miljard te bezuinigen, sterker hij houd geld over.

Bolesmales | 18-07-11 | 11:29

Tsja, Amsterdam
Als Nederlander voel ik me daar al jaren als in een bananenrepubliek. De PvdA voelt zich daar blijkbaar goed thuis.
www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Elli...

hollandswyffie | 18-07-11 | 11:29

Bert? Kun je nou echt niet verzinnen waar die 100K aan opgaat? Zo'n paarse broek, dat is niet van het niveau HBO, maar iemand die naam heeft gemaakt, en dus ineens een schappelijk *kuch* bedrag mag toucheren.
Denk hierbij aan een bedrag van honderden euro's per uur. Ik gok maar wat, 250 euro per uur.
Dat is voor zo'n knaap toch al gauw 400 uur werk. Immers 400 uren x 250 euro = € 100.000
Werkweek van 40 uur. Dat zijn 10 weken. Mwah, tijd zat om een festival kapot te paarse-broeken zou ik zeggen.
En dan zal het niet enkel om de uren gaan die zo'n mafkees zelf werkt, want er moet van alles gebeuren:
Projectplan, scoop, voorlopig projectplan, vaststellen projectplan, dan moeten er nog wat mensen bijgehaald worden, en dan moet je ook nog wat anti-reclame maken.

Nee, die 100.000 euro is zo verdampt als je een paarse broek bent met een heldere opdracht.

BeunDeHaas | 18-07-11 | 11:28

Amsterdam, het afvoerputje van bestuurlijk Nederland. Mogelijk gemaakt door de PvdA en de PvdA alleen! Daar is me een partij geld verbrast door die Linkse kliek, man man man. En dat domme Mokumse volk accepteert het ook nog! Een giller!

Bergamo | 18-07-11 | 11:28

@Cuyahoga | 18-07-11 | 11:27
Maar hij kreeg een ton.

Che_cuevara | 18-07-11 | 11:27

Paul Stiekema.
What's in a name?
Die zou ik ongezien nog geen tientje geven.

Cuyahoga | 18-07-11 | 11:27

Je kan gerust stellen dat 020 bestuurd wordt door een mafia achtige organisatie. If you can't beat them (als democraat), join them. Wordt ook lid van de PvdA!

Milton Friedman | 18-07-11 | 11:26

@deathrowmarv | 18-07-11 | 11:24
Maar schijten kunnen ze wel.

Vooral op ons.

Che_cuevara | 18-07-11 | 11:25

PvdA dus niet eens in staat een anus te besturen...

deathrowmarv | 18-07-11 | 11:24

@Parsons | 18-07-11 | 11:19
Een zwarte neger dus?

Che_cuevara | 18-07-11 | 11:24

Ik zie een leuk televisieprogramma: Kwakoe Kwakoe. Gepresenteerd door onze nationale excuus negerT John Williams. Twee multiculti teams moeten een buurtfeest organiseren...
.
Negers en organiseren...., wordt hilarisch.

FreshClash | 18-07-11 | 11:23

@Anti Alles | 18-07-11 | 11:17
Zo arm is die partij niet.
Ze houden jou wel arm, dat dan weer wel.

Che_cuevara | 18-07-11 | 11:23

@Conan de Rabarber | 18-07-11 | 11:16
Die zit niet in Zuidoost.
Die hebben ze aangesteld om stadsdeel Oost te kapotstukken.

Twee stadsdelen kapotstukken is zelfs voor Fatima te veel, moet ze te hard werken.

Che_cuevara | 18-07-11 | 11:22

Marcel La Rose heeft enige tijd geleden Glenn Codfried, betrokken bij Kwakoe, eruit weten te trappen. En die Codfried stond gewoon voor een modaal salaris op de loonlijst.

Pa Cartwright | 18-07-11 | 11:22

slechts een ton.. dat is voor Faat amateuristiesj geklungel in de marge

deathrowmarv | 18-07-11 | 11:21

Zou me niets verbazen als die ingehuurde projectpipo een schoolvriend, buurman of zwager van de stadsdeelvoorzitter zou blijken te zijn. Die PvdA mensen hebben soms een heel kromme uitleg van die A van Arbeid in hun partijnaam.

PietGeniet | 18-07-11 | 11:21

Amsterdam, fail, PVDA, je verwacht het niet he
Zonde, Amsterdam had zo leuk kunnen zijn, maar op het moment hoef ik er niet te wonen.
Ik zou me kapot ergeren aan de belachelijke regeltjes, burgertrutterij en dagelijkse fails.

libero | 18-07-11 | 11:21

Het mag dan wel een neger zijn, maar hij is ook nog eens zo zwart als roet!

Parsons | 18-07-11 | 11:19

Voor dat bedrag hadden we een hele hoop dikbuikjes in Afrika kunnen redden, eigenlijk is het gewoon massamoord van de PvdA hier pleegt...

MichieldeMuiter | 18-07-11 | 11:18

Het begint een beetje eentonig te worden daar in 020 en 030. Het wordt tijd dat de beerput in 010 eens wordt opengetrokken!

Rwpo | 18-07-11 | 11:18

politieke kopstukken op strategische posities plaatsen is al heel lang de prioriteit van de meeste partijen

tweekeerdehelft | 18-07-11 | 11:18

Blijkbaar zijn de grote steden tegenwoordig PvdA ghetto's. Ben blij dat ik er ver weg blijf en gewoon wel hard werk voor mijn geld.

PvdA = dodelijker dan Griekenland, Spanje, Italie en Ierland bij elkaar voor dit land.

Mister13 | 18-07-11 | 11:17

Partij van de Armoede toch?

Anti Alles | 18-07-11 | 11:17

Een ton in zo op, kijk bij Buma stemra.

WieWiebe | 18-07-11 | 11:16

Ik mis de naam Elatik, hoe kan dat?

Conan de Rabarber | 18-07-11 | 11:16

Meer Amsterdam nieuws op GS dan op AT5. Kunnen we de anus van Nederland nu even met rust laten?

dlseth_ | 18-07-11 | 11:16

Amsterdam, LOL

Jeoh | 18-07-11 | 11:15

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland