Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Eindelijk. Gemeenteraad klaar met Wolfsen

kleinetipvoorjeverklaringaleid100.jpgTerwijl Aleid zit te zweten op zijn ontslagbrief verklaring over de vernietigende conclusies van het Hof van Arnhem in de zaak rond wegpesthomo's Ton & Hans, worden in Verslappenburg aan de Vecht de messen geslepen. Het onzichtbare optreden van Wolfsen in de homowegpestzaak is SCHADELIJK VOOR DE STAD, zeggen VVD & CDA. Bovendien valt zijn uitstel van uitleg in combinatie met het bagatelliseren van de uitspraak van het Hof ('niet alle relevante gegevens zijn meegewogen') niet lekker in 030. "Al eerder trad hij weifelend naar buiten. Hij realiseert zich niet dat de veiligheidsbeleving in de stad voor een flink deel afhangt van het optreden van de burgemeester", zegt Mark Dijk (VVD). Eiko Smid (CDA): "'Erger is nog dat de voortdurende berichtgeving over het wegpesten van mensen het imago van onze stad ernstige schade toebrengt. Als burgemeester is Wolfsen daar ook verantwoordelijk voor. Berichtgeving? Mwa, hij wordt slechts in 85 topics genoemd hoor. Al vanaf het lood-om-oud-ijzer-referendum in oktober 2007, via het shredden van een plaatselijk sufferdje, over het tuinpad van een monumentale Romavilla en met een scherfvest om via Leidsche Rijn terug naar de balie van het Jeugdloket volgen wij Wolfsen op de voet. Laatst vatte hij de innige relatie zelf nog goed samen in een gastbijdrage. Genoeg voorzetten, dunkt ons. Tijd voor de gemeenteraad om het eindelijk eens af te maken. Geven we Faalleid for old time's sake nog één tip mee voor zijn uitleg: handel nou voor één keer eens naar je eigen partijcredo. Succes! UPDATE: Ook D66 is de door Aleid veroorzaakte negatieve berichtgeving over Utrecht beu en wil onderhand wel eens antwoorden.

Reaguursels

Inloggen

WTF!-bericht:

'Hans en Ton hebben een jongen van de pesterijen herkend. Deze verdachte wordt door politie pas een half jaar later gehoord. Per telefoon. Als de jongen geen zin heeft om naar het politiebureau te komen, laat de politie het erbij.'
www.rtvutrecht.nl/nieuws/377433

Prof. D.A.H. Vintik | 15-07-11 | 01:46

-weggejorist-

7anPau1 | 13-07-11 | 02:02

-weggejorist-

7anPau1 | 13-07-11 | 02:02

Jaja, dan kun je wel domme tokkies afzeiken dat ze geen juridisch jargonn beheersen als ze je GS aansprakelijk stellen, maar dan moet je je misschien zelfs soms ook een ergens in verdiepen. Research is natuurlijk een vies woord. Iets voor oude, 'dodebomenmedia', bah. Aleid Wolfsen, eikel 1e klas of niet, is helemaal niet bezig met het arrest van het hof Arnhem, want dat gaat noch over hem, noch over zijn beleid stelletje domme rukkers. Het zal mij verder jeuken hoor, maar loop dan niet steeds te jankenn dat je niet serieus genomen wordt. Als je namelijk onzin uitkraamt overschaduwt dat in de regel de zinnige punten die je probeert te maken. Kijk maar naar Elatik of Wolfsen.

7anPau1 | 13-07-11 | 02:02

-weggejorist-

7anPau1 | 13-07-11 | 02:02

Jaja, dan kun je wel domme tokkies afzeiken dat ze geen juridisch jargonn beheersen als ze je GS aansprakelijk stellen, maar dan moet je je misschien zelfs soms ook een ergens in verdiepen. Research is natuurlijk een vies woord. Iets voor oude, 'dodebomenmedia', bah. Aleid Wolfsen, eikel 1e klas of niet, is helemaal niet bezig met het arrest van het hof Arnhem, want dat gaat noch over hem, noch over zijn beleid stelletje dommer rukkers. Het zal mij verder jeuken hoor, maar loop dan niet steeds te jankenn dat je niet serieus genomen wordt. Als je namelijk onzin uitkraamt overschaduwt dat in de regel de zinnige punten die je probeert te maken. Kijk maar naar Elatik of Wolfsen.

7anPau1 | 13-07-11 | 02:02

Laat Faalleid zijn pracht beleid uitvoeren, des te sneller gaat de pvda naar 1 zetel.

JoeDaPlumbert | 12-07-11 | 18:06

Hölzenbein | 12-07-11 | 12:20 |
Iedereen die voor hebben gestemd om de islamisering van Nederland niet tegen te gaan is een landverrader. Dus VVD, CDA, D66 en ook die partij die tegen geweld is Groenlinks en de partij van de allochtonen die inmiddels al bewezen de meest kriminelen in de partij hebben en ga maar door.

Fukjoe | 12-07-11 | 17:50

Wolfsen gaat voor het grote wachtgeld, let maar op!

funkyd | 12-07-11 | 17:49

Hahaha, mooi man, het oude logo met de rechtervuist!

Mr Dixit | 12-07-11 | 16:20

Wolfssen is een schandvlek voor de homofiele gemeenschap, bovendien wekt hij de indruk dat homo's niet daadkrachtig zijn.
Het enige dat hij kan is dingen die krom zijn recht praten, (en nee daarmee doel ik niet op de homofiele plasser).

Onderbuik | 12-07-11 | 15:56

Er is toch geen stad of dorp in Nederland dat deze pacifistische, socialistische softi wil hebben.
Zijn CV is dankzij GS behoorlijk aan inflatie onderhevig!

lanexxx | 12-07-11 | 15:31

@Indoneesje | 12-07-11 | 14:52
Welgemeende raad: zoek een psychiater op.

Hölzenbein | 12-07-11 | 15:06

Hölzenbein: Nee jou tegels spreken van enig verstand mafkees! Je bent niets anders dan een vervelende trol.
En lood hoeft niet per se een kogel te zijn, je kan ook gewoon een kilootje lood koppen zodat die enorme plank uhm beter gezegd bunker van gewapend beton voor het hoofd van Wolfsen eens doorbroken word! Zodat eindelijk de oogjes open gaan bij Aleid. De kritiek die Aleid schijt en de lokale PvdA over zich heen krijgt hebben ze volkomen aan zichzelf te danken. Kun ja daarmee niet leven dan doe mij en de rest hier een plezier en spring van de dom in Utrecht.

Indoneesje | 12-07-11 | 14:52

@............. | 12-07-11 | 12:50
PVV heeft nog nooit woord gehouden. Ja met de caviapolitie, het stokpaardje van die vrouwenslapper. Die onrendabele van een Graus snapt werkelijk helemaal niets. In plaats van het geld gewoon aan de dierenbescherming geven, die hebben duizend keer meer verstand van de materie.

Hölzenbein | 12-07-11 | 14:38

@Indoneesje | 12-07-11 | 14:14
Je weet niet wat je schrijft in je eerste alinea idioot!

Hölzenbein | 12-07-11 | 14:35

@leef!! | 12-07-11 | 12:21 | + 0 -
Het pikmeer is een mooie. Eerst een eindeloze discussie bij de Hoge Raad of een gemeente wel of niet ergens aansprakelijk voor is. Al die arresten lang wordt de ambtenaar zelf als niet aanspreekbaar op zijn handelen geacht.

Feynman | 12-07-11 | 14:23

Aleid heeft gewoon schijt, en ik schijt op Aleid. Wanneer mag die man eens eff een kilootje lood koppen? Dat denk ik maar althans hoor. Er gaat voor Utrecht helaas niets veranderen!
.
Die studenten hebben nergens last van, die wonen niet in de ghetto's. De elite ook niet, die wonen veilig in het peperdure *kuch* centrum net als in Amsterdam. En de rest kan de pleuris krijgen van de PvdA. De stem van de allochtoon weegt zwaarder dan 1 weggepest homo koppel. Alles voor het pluche! De PvdA is vele malen gevaarlijker dan Wilders en de PVV.
.
Helaas, achter de schermen zijn de baantjes al verdeeld. Aleid (als ie opstapt) heeft al een mooi baantje aangeboden gekregen en onderling is al afgesproken dat er of een PvdA of een Groenlinks burgermeester moet komen. Zo werkt dat in het ons kent ons netwerk. Het is wachten totdat de bom daadwerkelijk barst zoals destijds in Culembourg.

Indoneesje | 12-07-11 | 14:14

-weggejorist-

Frisoboy | 12-07-11 | 13:46

Geen probleem hebben met betekent niet daarom goede burgemeester is, je zal maar het slachtoffer zijn van gedrag van idioten en de burgemeester doet niets en bagatelliseert vervolgens nog even een uitspraak van de rechter, de enige waar je als burger in zo'n situatie nog terecht kan...
Maar dat besef je pas als je zelf aan de beurt bent Frisoboy, pas dan, zal je zien dat je alleen je eigen leventje hebt en niets meer dan dat.
Het gaat niet om hoeveel pluimen hij in zijn reet gestoken heeft gekregen wegens 'leuke dingen doen',dat is waardeloos, het gaat erom dat hij dit jarendurende probleem eens moet tackelen met daden ipv slappe woorden.

Causa Sui | 12-07-11 | 13:40

-weggejorist-

Frisoboy | 12-07-11 | 13:37

Frisoboy | 12-07-11 | 13:28 |

Kerel, jij kent me niet... Dus ook niet wat ik wel al dan niet lees. Bedoel jij soms dat alleen GS de misstanden van de Aleid aan de kaak heeft gesteld? Waar gaat het vandaag dan over in de raad? Dat jij deze vraag gewoon zonder enige schaamte stelt, geeft wel aan dat jij Aleid himself of gewoon een ontzettende naïeve goedprater bent.

Davidson | 12-07-11 | 13:35

Het zal is tijd worden, weg met die lamzak! Op naar de volgende... veel slechter kan t eigenlijk niet worden... toch...?

NolHendriks | 12-07-11 | 13:34

-weggejorist-

Frisoboy | 12-07-11 | 13:28

Frisoboy | 12-07-11 | 13:24 |

Ben jij soms de woordvoerder van Gay minded Utrecht? Aleid kan op zoveel meer afgerekend worden...

Davidson | 12-07-11 | 13:26

Dat wordt tijd dat deze grap van een burgemeester het veld ruimt... Dat hij via het old-boys network toch weer een of andere topfunctie in de wacht zal slepen, mag straks geen verassing heten.

Davidson | 12-07-11 | 13:24

-weggejorist-

Frisoboy | 12-07-11 | 13:24

Merlot | 12-07-11 | 13:00

Beste, van u had ik meer verwacht. U kent mij toch zo langzamerhand wel? Ik heb het heel wat keren opgenomen voor GW. Dat is meer voel voor de SP heeft daar ook wat mee te maken.

ecologiste | 12-07-11 | 13:20

@Frisoboy | 12-07-11 | 13:18
Dat is het precies het probleem; te weinig mensen hebben een probleem met hem.

Causa Sui | 12-07-11 | 13:20

-weggejorist-

Frisoboy | 12-07-11 | 13:18

Dag Aleidje, we zullen je niet vergeten.

tembacostyle | 12-07-11 | 13:16

Enige nadeel wanneer Faaleid weggepromoveerd gaat worden is dat hij ook UW stad kan aandoen.
Realiseert u zich dat terdege en bedenk dan of het misschien niet eens zo ongunstig is dat Faaleid ver, ver weg in het barre Utrecht pluchekleeft.

Graaisnaaiert | 12-07-11 | 13:08

ecologiste | 12-07-11 | 12:29
............. | 12-07-11 | 12:36

Voor hardnekkige monomanen als ecologiste maakt dat niets uit.
Zij nemen de PVV niet serieus dus IS de PVV niet serieus.
Begrepen?
**Democratie according to soosjaaldemekraten**
.

Merlot | 12-07-11 | 13:00

Met een beetje mazzel raakt aleid de weg kwijt tijdens zijn vakantie.
Doe maar eens even regeren met een ijzeren vuist in Utrecht, misschien dat ik dan weer eens langs kom.

insemismeer | 12-07-11 | 12:58

Ik ga Aleid wel een beetje missen.

Niet veel, maar toch.

Nietvoordekat | 12-07-11 | 12:49

......| 12-07-11 | 12:36
Ze nemen ze wel serieus maar alleen als macht, niet hun ideeën.
Zodra ze de kans zien dan schoffelen ze de PVV onderuit. En de PVV moet oppassen. Nu moet de PVV het kabinet laten springen vanwege de lening aan GR. Dan houden ze woord, anders hebben ze afgedaan.

ecologiste | 12-07-11 | 12:41

Hölzenbein | 12-07-11 | 12:33

Dat leg ik net uit. Extreem betekent gevaarlijk want dan gaat het om duidelijke taal. En dat willen de gevestigden niet. Alles moet zoveel mogelijk versluierd en gedesinformeerd worden om hun netwerken te voorzien van de lucratieve contracten. Its money dear Hölzenbein, plain money.

ecologiste | 12-07-11 | 12:39

ecologiste | 12-07-11 | 12:29

"Klopt PVV en SP staan niet in het rijtje omdat ze niet serieus worden genomen."

Door wie niet? Volgens mij in ieder geval door de VVD en het CDA wel...

............. | 12-07-11 | 12:36

@ecologiste | 12-07-11 | 12:29
"Klopt PVV en SP staan niet in het rijtje omdat ze niet serieus worden genomen."

Uiterst rechts en de socialisten worden niet serieus genomen? Hoe komt dat?

Hölzenbein | 12-07-11 | 12:33

@Fukjoe | 12-07-11 | 12:17
Nou echt niet! Keuze tussen 2 PVDA-erts, achterkamerpolitiek. En Pans is thans baas van Vereniging Ned. Gemeenten, verbazend kuch.

Mindy | 12-07-11 | 12:31

Hölzenbein | 12-07-11 | 12:14

Klopt PVV en SP staan niet in het rijtje omdat ze niet serieus worden genomen. Zijn geen gevestigde politiek. Dat zou ook moeten gelden voor de oude partijen, dat ze niet gevestigd zouden moeten zijn want daar komt veel ellende van. Ze blijven zitten en om te voorkomen dat er iets uitlekt dat negatief zou kunnen zijn dekken ze zich in met netwerken en wie tot die netwerken behoort is gepriviligeerd en wie niet: pecht gehad dan lig je in de goot. Democratie is een banaan geworden in de handen van gepriviligeerde apen.

ecologiste | 12-07-11 | 12:29

En is tie weg ?

Uw Verzekeringsadvis | 12-07-11 | 12:27

@Hollander01 | 12-07-11 | 12:23
Kan er niks aan doen dat u zelf maar

1 alinea kan schrijven.

Welke kruistocht tegen andere partijen? Ik begrijp uw ene alinea niet eens, en doe mij een plezier schrijf er a.u.b.

geen twee.

Hölzenbein | 12-07-11 | 12:27

doenormaal! | 12-07-11 | 12:23

Dat soort referenda hebben we toch al? Die heten 'verkiezingen' volgens mij...

............. | 12-07-11 | 12:26

Het zit hem niet in de partij.
Het zit in de persoon.
Einde van de Domheid | 12-07-11 | 11:27 |
Het grappige is dat de meeste personen dan wel PvdA'ers zijn.

leef!! | 12-07-11 | 12:25

@necrosis | 12-07-11 | 12:00
Ik denk dat er nog een orgaan moet worden opgericht om wanbestuur bij de overheid aan te pakken. Ik stel voor dat een aantal GS reaguurders hierin plaatsnemen. Anders juridische stappen. Planschades wegens bouw moskkee, schadevergoeding (weggepeste homo's) en massaal aangifte doen van alles wat niet deugt en klachten indienen bij de ombudsman waar de overheid en politie falen. Misschien is het noodzakelijk dat burgers zich verenigen en gezamenlijk (vele handtekeningen) een klacht indienen wegens wanbestuur.
Ik neem weer de vrijheid om een zeer prijzenswaardige reaguurder (Schweinchen Dick) te citeren: "De rechterlijke macht in Nederland is een oncontroleerbaar links multiculti bolwerk geworden en heeft totaal geen feeling meer met de maatschappij. De magistraten in hun ivoren toren lezen slechts de NRC, zitten bij serviceclubs als Lions en Rotary en brengen hun kinderen 's weekends naar hockey en tennis. Ik pleit daarom voor een z.g. raadgevend burgerreferendum m.b.t. het huidige (dis)functioneren van de rechterlijke macht. Hiervoor zijn echter 500000 handtekeningen nodig en natuurlijk een pakkende en goed geformuleerde petitie (www.petities.nl). Vanwege mijn juridische achtergrond kan en wil ik daarbij behulpzaam zijn. Ik reken op de Reaguurders van Geen Stijl. Geen woorden, maar daden!"
Schweinchen Dick | 08-07-11 | 09:54 | + 5 -
www.geenstijl.nl...
Dat is wat we zouden moeten doen. Ook voor de overheid. En daarnaast alle faalgevallen steeds weer in de media brengen en de falende politiek wegstemmen etc. etc.

doenormaal! | 12-07-11 | 12:23

@Hölzenbein | 12-07-11 | 11:31
Aangezien u de 2 alinea's al fijntjes samen moet voegen om tot 1 lachwekkende reactie te komen, zal ik uw dag niet verder verstoren. Dat zal u alleen maar hinderen tijdens uw kruistochtje tegen de andere partijen. Maar het "graaien" en "weke gedrag" is al geclaimd door de huidige burgervader van die fijne partij, dus vraag ik mij af wie van welke partij u dan als ideale kandidaat ziet veur deze post. Dat moet u, met uw vooringenomen houding -waar er zovelen van zijn, volgens u- toch geen moeite kosten.

Hollander01 | 12-07-11 | 12:23

De roos blijft ook het meest passende partijsymbool uit de Nederlandse politiek:

Net als de roos, ogen de beloftes zo mooi, maar als je er mee in aanraking komt, zal je ervoor bloeden.

ZKH EénOog | 12-07-11 | 12:22

Kennelijk mag je als ambtenaar grove fouten maken. Hoe de meest uitgeslapen bevolkingsgroep van Nederland dat zelfstandig voor elkaar krijgt is duister.
Feynman | 12-07-11 | 11:16 |
Zag het gisteren ook al ergens geplemd: het Pikmeer-arrest

leef!! | 12-07-11 | 12:21

@Haarkopje | 12-07-11 | 12:19
Tuurlijk joh. Heb je ook al een smoking gun gevonden?

Hölzenbein | 12-07-11 | 12:21

ecologiste | 12-07-11 | 12:10

"Verraders."

Dat is toch wat al die tram- en buschauffeurs over de PVV-ers in Den Haag riepen?

............. | 12-07-11 | 12:21

'de veiligheidsbeleving in de stad voor een flink deel afhangt van het optreden van de burgemeester'

Als dat zo is dan gaat iedereen bibberend over straat in Utrecht.

Hanz Ziezo | 12-07-11 | 12:20

@Fukjoe | 12-07-11 | 12:15
Had het er over of het verraders zijn ongeacht of ze in de gemeenteraad zitten. Of zijn alleen gemeenteraadsleden verraders?

Hölzenbein | 12-07-11 | 12:20

Nou, en waar gaat zo'n minkukel van een flapdrol dan heen als hij in Utrecht niet meer kan functioneren? Juist ja! Naar een andere gemeente waar de PVDA de scepter zwaait. Ik noem bijvoorbeeld de stad Groningen, daar halen ze zo'n drol zomaar binnen hoor. Prachtige stad ons Grun'n, tijd om het eens flink te gaan verklooien aldaar, moet lukken PVDA, jullie zijn daar onbetwiste marktleider in !!

towari | 12-07-11 | 12:20

Slappe burgemeesters als Wolfsen vormen de Nederlandse As van het Kwaad.

Haarkopje | 12-07-11 | 12:19

Fukjoe | 12-07-11 | 12:17 |

idd allemaal, ugh

Eurotokkie | 12-07-11 | 12:18

Waait wel weer over.
Wolfsen prikt wel een keer een vorkje met de Arnhemse rechters die ongetwijfeld (politieke) vrinden van hem zijn.
En als er media ongunstig voor Wolfsen over deze zaak schrijven, laat hij de oplage gewoon terugroepen en vernietigen.

En met de gemeenteraad-voor-zover-niet-PvdA heeft hij niks te makien.
Dat zijn maar gekozen volksvertegenwoordigers en wat hebben verkieizngen nou in GODSNAAM met de mooie democratie van Aleid Wolfsen te maken!
Welnee; onze mooie democratie is veilig voor dat soort gekozen populisten; veilig exclusief in de handen van de correcte elitetroepen waartoer Aleid ook behoort!
Allee, zand erover en maar weer door doen.

Eurospaargeld al omgezet in Zwitserse franken, Aleid?
Niet vergeten hoor.
Je vrinden in Brussel gaan de boel laten springen en dan wil JIJ natuurlijk niet ook het bokje zijn (zoals je onderdanen).
.

Merlot | 12-07-11 | 12:18

Links: Iedereen voor elkaar, de zwakkeren helpen.
Rechts: Eigen belang eerst. En laatst. Fuck alle anderen.

PvdA is een partij van zakkenvullers, en dus rechts.
Pedos, andere verkrachters, dieven, moordenaars, en andere criminelen doen alles voor hun eigen belang, en zijn dus rechts.

Gaarne dus ook niet een nieuwe rechtse crimineel als burgemeester. Niet Pvda, niet VVD, niet CDA, niet PVV... Als ze het land zo graag kapot willen maken kunnen ze net zo goed Al Qaida de sleutels van de stad geven. Kan niet veel erger zijn dan een andere rechtse hond.

Nyg | 12-07-11 | 12:18

Che_cuevara | 12-07-11 | 12:15 |
De inwoners van Utrecht hebben op die kudt partijen gestempt, dus niet zeuren.

Fukjoe | 12-07-11 | 12:17

@Eurotokkie | 12-07-11 | 12:12
Referendum was niet geldig.
De opkomst was te laag, dus de inwoners hebben niet gekozen.

Che_cuevara | 12-07-11 | 12:15

Hölzenbein | 12-07-11 | 12:14
Nooit geweten dat de PVV in de gemeenteraad van Utrecht zit. Goed van jou om dat naar voren te brengen.

Fukjoe | 12-07-11 | 12:15

@ecologiste | 12-07-11 | 12:10
Mis de PVV in je rijtje. Zijn geen verraders?

Hölzenbein | 12-07-11 | 12:14

Eurotokkie | 12-07-11 | 12:12
Inderdaad.

Fukjoe | 12-07-11 | 12:13

Fukjoe | 12-07-11 | 12:11

Yep hij is gekozen door de inwoners toch .

Eurotokkie | 12-07-11 | 12:12

Ik snap het probleem niet. Utrecht heeft de burgemeester gekregen die het verdiend.

Fukjoe | 12-07-11 | 12:11

Pluim voor GS. Dit soort lieden moet tot aan de grond toe worden afgebrand. Zij hebben van onze maatschappij een grote puinhoop gemaakt en laten de rotzooi door het gewone volk opruimen. Deze lieden moet hun kapitaal afhandig gemaakt worden dat zij van de openbare ruimte, het publieke bezit de taxpoet hebben geroofd zonder er iets positiefs voor te doen. Zij verdienen het met pek en veren te worden besmeurd en door de straten gejaagd te worden. Zij zullen de rekening moeten gaan betalen van 40 jaar opportunisme, het zijn deze bestuurders of ze nu van de PvdA, CDA, VVD, D66 of GL zijn. Verraders.

ecologiste | 12-07-11 | 12:10

double punch | 12-07-11 | 11:44 |

Die Spekman is nog erger dan Wolfsen , die man heeft Utrecht al naar de afgrond gebracht
als wethouder.

Eurotokkie | 12-07-11 | 12:10

Che_cuevara | 12-07-11 | 11:56
Klopt, ik vond het zinnetje dan ook tekenend voor de instelling waarmee dergelijke problemen tegenwoordig worden benaderd. Het gaat de lokale politiek blijkbaar niet om het voorkomen van geweld en intimidatie, maar om het voorkomen van negatieve berichtgeving.

zuurkool | 12-07-11 | 12:07

@Che_cuevara | 12-07-11 | 12:02
Helaas, dat kan ik niet goed rekenen!

necrosis | 12-07-11 | 12:04

Een einde aan het Elatikaans regeren zie ik nog niet 123 gebeuren. Echter dit is een mooi begin.

Dhr. Z. Wijn | 12-07-11 | 12:04

Het enige waar de pvda sterk in is moet wel dat steunen van pvda-corruptie en pvda-wanbestuur zijn, door dik en door dun.

Jan Passant mk2 | 12-07-11 | 12:03

@necrosis | 12-07-11 | 12:00
Job?

Che_cuevara | 12-07-11 | 12:02

@doenormaal! | 12-07-11 | 11:58
Klinkt goed, maar onder toezicht van WIE?
*onraad ruiken doet*

necrosis | 12-07-11 | 12:00

necrosis | 12-07-11 | 11:54

Lijkt wel een Poolse landdag...

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 12:00

Bakito | 12-07-11 | 11:23

Ja hoor, hij is zo zielig...

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:58

@necrosis | 12-07-11 | 11:54
Dan moet de stad maar onder toezicht worden geplaatst wegens wanbestuur en ernstig verwijtbare nalatigheid.

doenormaal! | 12-07-11 | 11:58

@zuurkool | 12-07-11 | 11:47
Als de gemeente adequaat had opgetreden, was er nooit berichtgeving geweest.

Maar zo ver kunnen ze, zeker in Utrecht, niet denken.

Che_cuevara | 12-07-11 | 11:56

@doenormaal! | 12-07-11 | 11:48
Daadkrachtig en PvdA gaan niet samen.
Gezien de zetelverdeling in 030 kunnen de inwoners straks weer kiezen tussen PvdA én..... PvdA

necrosis | 12-07-11 | 11:54

@doenormaal! | 12-07-11 | 11:48
Wat wil je daar dan hebben een VVD burgemeester (graaier) of een PVV burgemeester (idioot) om het 'probleem' met allochtonen aan te pakken. Die krijgen toch geen voet in de aarde in progressief Utrecht. Er komt weer een PvdA burgemeester of een GroenLinks burgemeester, wedden? En bovendien is deze goedwillende burgervader NOG NIET weggepest (zoals die homo's).

Hölzenbein | 12-07-11 | 11:53

vetkleppert | 12-07-11 | 11:40
Klopt, dan komt er weer een andere zakkenvullert te zitten die de belangen van de burgers gaat verkwanselen voor eigen gewin...

DaveDH | 12-07-11 | 11:50

Weg met dat stuk onkruid. Hoog tijd voor een daadkrachtige burgemeester die de problemen met allochtonen eindelijk eens wel durft aan te pakken!

doenormaal! | 12-07-11 | 11:48

'Erger is nog dat de voortdurende berichtgeving over het wegpesten van mensen het imago van onze stad ernstige schade toebrengt.'

Het imago van de stad is natuurlijk veel belangrijker dat het welzijn van de inwoners. Bleh.

zuurkool | 12-07-11 | 11:47

Erg triest dat de gemeenteraad zich vooral opwindt over de 'imagoschade' terwijl we hier te maken hebben met een falikant falen van de gemeentelijke overheid om de burger te beschermen en de wet te handhaven. We hebben hier te maken met terreur en geweld, met mensen wiens leven kapot gemaakt wordt. Dit zou veel zwaarder moeten wegen dan slechte publiciteit. Nog afgezien van het feit dat de gemeente wettelijke aansprakelijk is voor deze misstanden.

Vaus | 12-07-11 | 11:46

Spekman loopt zeker al warm.

De Utrechtse elite doet handje klap en de burgers hebben weer het nakijken.

Ik heb het echt met de Utrechtse bevolking te doen.

double punch | 12-07-11 | 11:44

@Bakito | 12-07-11 | 11:23
Is dat een bewuste woordspeling om Aleids op afkomst gebaseerde beleid te omschrijven: "rasbestuurder"?

rara | 12-07-11 | 11:44

Ik zeg het iedere keer: Aleid, het is de hoogste tijd! Opbokken en nooit meer je bakkus in Utrecht laten zien. Je maakt de stad ten schande! Om je dood te schamen, zo'n burgervader. Wegwezen!

Bergamo | 12-07-11 | 11:41

Als Aleid weg is, komt er gewoon een andere PVDA kalief.

vetkleppert | 12-07-11 | 11:40

@eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:30
Ik heb daar geen last van. Zie toch al niks.

blinde kip | 12-07-11 | 11:39

Ik blijf erbij: Aleid is de vervlezing van de onbegrensde lafheid van de PvdA.

hans23011090 | 12-07-11 | 11:35

@Einde van de Domheid | 12-07-11 | 11:27
Klopt!

Hölzenbein | 12-07-11 | 11:32

@necrosis | 12-07-11 | 11:28
Proost!

Hölzenbein | 12-07-11 | 11:32

DaveDH | 12-07-11 | 11:23

Ja, ik was het glad vergeten, al die verworvenheden in het kader van de multiculturele samenleving. Nog even zo doorgaan in we zijn in een echte heilstaat veranderd...

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:31

@Hollander01 | 12-07-11 | 11:27
In ieder geval niet dikker dan die spoorbiels van jou. Ik heb geen geliefd PvdA dus ik weet niet waar je het over hebt. Beetje vooringenomen af en toe? Fenomeen ken ik, zijn er meer van hier.

Hölzenbein | 12-07-11 | 11:31

@Che_cuevara | 12-07-11 | 11:26
Scherp!

Bakito | 12-07-11 | 11:31

blinde kip | 12-07-11 | 11:15

Niet doen! Ik heb *two girls one cup* nog op mijn netvlies staan, daar kan nu even nix meer bij...

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:30

@Hölzenbein | 12-07-11 | 11:19
Persoonlijk denk ik dat Hero Brinkman een betere burgemeester is dan Faaleid.
Eerstgenoemde is in ieder geval niet onzichtbaar...

necrosis | 12-07-11 | 11:28

Het is allemaal de schuld van Die Wilders, Het is gewoon fascisme/racisme.

Kamervraag | 12-07-11 | 11:28

Ik zou trouwens maar niet te hard juichen bij een vermeend aftreden, want Fatima moet ook nog weggepromoveerd worden.

Biff Eagleburger | 12-07-11 | 11:28

Hölzenbein | 12-07-11 | 11:19 | | Reageer+ |
-3
Het zit hem niet in de partij.
Het zit in de persoon.

Einde van de Domheid | 12-07-11 | 11:27

Tja, je vraagt je toch af hoe dik dat bord is dat de goede man veur zijn kop heeft. Dat die nog niet iedere dag opgewacht wordt door een menigte met pek ende veren, is mij een raadsel. Er zal wel iets in de grond zitten.
@Hölzenbein | 12-07-11 | 11:19
Ik vind het heul vervelend voor u dat uw geliefde pv/da-partijtje na zolang negeren het einde ziet naderen, maar uw tegeltje is ietwat voorbarig. En veel weker als de huidige regenten lijkt mij lastig, zoniet onmogelijk.

Hollander01 | 12-07-11 | 11:27

@Bakito | 12-07-11 | 11:23
Gelijke behandeling zullen we maar denken.
Moet Aleid toch iets voor voelen.

Che_cuevara | 12-07-11 | 11:26

@eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:11
Ja de man heeft zoveel "bereikt" in Utrecht dat je zomaar wat fijne doelstellingen die gehaald zijn zou vergeten :-))

DaveDH | 12-07-11 | 11:23

Tegen zo'n lange en heftige hetze is zelfs een rasbestuurder als Aleid Wolfsen niet bestand. Na de homo's wordt nu ook een goedwillende burgervader weggepest. Is allebei triest.

Bakito | 12-07-11 | 11:23

Kunnen we niet gewoon heel 030 (incl. burgemeester) aan België cadeau doen? Zijn we direct van het probleem af.

Teiltjes Tekort | 12-07-11 | 11:22

Als Wolfsen blijft wordt het een onwerkbare situatie.

winterpeen | 12-07-11 | 11:22

@ Che_cuevara | 12-07-11 | 11:13
En toch, bij dat "andere verhaal": gangmakers, smeermiddelen en katalysatoren enzo.

Fijnstoffer | 12-07-11 | 11:20

Chapeau als het waar is....

crk | 12-07-11 | 11:20

Ik vind dat het CDA en de VVD er nog lang over deden, eer ze hun wantrouwen openlijk lieten blijken. Maar goed, beter laat dan nooit.

Ik vraag me alleen af waar we die man nu weer gaan zien opduiken?

jawell | 12-07-11 | 11:19

Krijgen we dan wat graaiend VVD tuig? Of zelfs een weekdier van de PVV?

Hölzenbein | 12-07-11 | 11:19

@blinde kip | 12-07-11 | 11:15 |
Doe eens niet. Ik vond die eerste pica wel geschikt ter vervanging van de standaard vrijdagmiddag blote borsten pica. Voor een keertje.

SamKoeman | 12-07-11 | 11:18

Che_cuevara | 12-07-11 | 11:15

Maar niet op deze manier...

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:17

Falende bestuurders mogen blijven zitten of worden gepromoveerd. Als pacifistisch Groen Links instemmen met een onmogelijke missie in Afghanistan wordt het volwassen en betrouwbaar (sic) genoemd in de Haagse circus. Blijkbaar is volksverlakkerij een directe verplichting.

Zolang echt werk niet beloond wordt in het politieke slachtveld zullen we alleen maar meer pappen en nathouden figuren krijgen die netjes in het midden van het zwevende electoraat hun tijd volmaken met zelfverrijking en niks doen.

Zolang hard falen onbestraft blijft of zelfs beloond wordt houden we in Nederland de zogenaamde faalcultuur. Idiote onrendabele projecten worden opgestart die zonder de juiste technische leiding allemaal vervallen tot totale mislukkingen.

Voorbeelden: Noord Zuid lijn, OV Chipkaart, PGB, Kinderopvangtoeslag, met water blussen bij SE Fireworks en Chemiepack, Galerijen en balkon die op mediterrane wijze naar beneden vallen, corrupte VVD bestuurders die jarenlang kunnen toeslaan, banken die onder toezicht belachelijke producten in de markt zetten en hun bestaan vergokken bij andere banken, pedofielen die met open armen in Nederland worden ontvangen om een nieuwe reeks slachtoffers te maken, wapenvergunningen die worden afgegeven aan schizofrenen.

Kennelijk mag je als ambtenaar grove fouten maken. Hoe de meest uitgeslapen bevolkingsgroep van Nederland dat zelfstandig voor elkaar krijgt is duister.

Feynman | 12-07-11 | 11:16

@eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:12
Sorry, ik zal volgende keer wat pica's zoeken met meer behaarde mannen waardoor je die tepels niet meer ziet.

blinde kip | 12-07-11 | 11:15

@eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:12
Jij moet toch wel wat gewent zijn?

Che_cuevara | 12-07-11 | 11:15

Aleid Wolfsen: de man met zo'n dikke huid dat hij geen ruggengraat nodig heeft.

Die heeft-ie dan ook operatief laten verwijderen, da's makkelijker bij het in bochten wringen.

vraagstaart | 12-07-11 | 11:14

Hoera, kunnen we dan eindelijk Henk W. als burgemeester krijgen!

Unzepe | 12-07-11 | 11:14

@kapotte_stofzuiger | 12-07-11 | 11:09
Zegt de reaguurder met de meeste discokennis.

blinde kip | 12-07-11 | 11:14

@rara | 12-07-11 | 11:13
Dat is het uitgangspunt inderdaad.
Maar hoe vaak is dat zo?

Che_cuevara | 12-07-11 | 11:14

Aleid is gisteren derde geworden bij het pingpongen.

sjaakdeslinksesul | 12-07-11 | 11:14

@Fijnstoffer | 12-07-11 | 11:10
De gemeenteraad is niet zo moeilijk te negeren.
GS is een ander verhaal.

Che_cuevara | 12-07-11 | 11:13

@Che_cuevara | 12-07-11 | 11:10
Dat ligt aan de gemeenteraad. Burgemeesters dienen boven de partijen te staan.

rara | 12-07-11 | 11:13

@afdankert

ik denk rond 2020 als Faalheid met pensioen gaat

pleistertje | 12-07-11 | 11:12

Dag Aleid. Het was niet fijn je gekend te hebben. Ik heb niet op je gestemd (ook niet op die andere kandidaat trouwens. Blanco was de beste optie). Ik heb je nooit als burgemeester willen hebben. Toedeledokie, tot nooit meer ziens en kom alsjeblieft nooit meer terug in m'n stadsie.

ProfessioneelPrutser | 12-07-11 | 11:12

blinde kip | 12-07-11 | 11:07

Oef, je had wel even NSFW kunnen melden zeg! Die foto slaat echt als een bom in bij mij... Echt héél heftig dit!

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:12

@kapotte_stofzuiger | 12-07-11 | 11:04
Zichtbare ook.

Che_cuevara | 12-07-11 | 11:11

DaveDH | 12-07-11 | 11:09

God ja, dat is ook nog zo zeg... Niet aan gedacht!

eerstneukendanpraten | 12-07-11 | 11:11

@necrosis | 12-07-11 | 11:08
Die heeft hij waarschijnlijk al laten omsmelten.

Je moet toch voor je oude dag zorgen.

Che_cuevara | 12-07-11 | 11:11

MOOI, wanneer kunnen we de bevrijding vieren?!

afdankert | 12-07-11 | 11:10

Beste Aleid, vriend van rifapen en Roma's en Inge Burgers: "Het is verstandiger de jongens van GS en de gemeenteraad gewoon te negeren, hoe moeilijk dat ook mag zijn."

Fijnstoffer | 12-07-11 | 11:10

Groenlinks, PvdA en D66 in 1 coalitie. Van Jole zag dat het goed was en op Joop.nl bleef het oordovend stil...

SamKoeman | 12-07-11 | 11:10

@rara | 12-07-11 | 11:03
Maar gaat dat werken in een links georiënteerd gemeentebestuur?

Che_cuevara | 12-07-11 | 11:10

Jullie zijn vergeten dat vriend Aleid ook apartheid weer in Utrecht heeft ingevoerd

DaveDH | 12-07-11 | 11:09

Jammer dat Aleid geen homo is, dan hadden we hem zo weggepest.

irriducibili79 | 12-07-11 | 11:09

Alsof de nieuwe PvdA-burgemeester die we dan krijgen beter gaat zijn...

buurvanurk | 12-07-11 | 11:09

Die gaat niet weg, mark my words! Er is nog zoveel te negeren daar in 030

pleistertje | 12-07-11 | 11:09

Hupsakee, en nu de kettingzaag aan de stoelpoten van die mafkees.

Absoluut niet waar | 12-07-11 | 11:09

@Guusje Nadorst | 12-07-11 | 11:02
Gewoon met pluche en al bij het grofvuil, maar eerst die ambtsketen terug!

necrosis | 12-07-11 | 11:08

Wolfsen blijft. Slap snot krijg je niet uit het pluche gekrabt.

vraagstaart | 12-07-11 | 11:06

Na 8 stellen te hebben weggepest kom je ook aan je quotum van 12,5% en mag je weg.

Hempieman | 12-07-11 | 11:05

Kort gezegd het vertrouwen in Wolfsen is opgezegd.
Dan blijft er maar een ding over.

winterpeen | 12-07-11 | 11:05

Onzichtbare PvdA-ers zijn schadelijk voor Nederland.

kapotte_stofzuiger | 12-07-11 | 11:04

Hoho, niet zo snel, hij moet toch eerst een eerlijke kans krijgen om een vetgesubsidieerde vervangende functie te regelen. Echter, alle PvdA-regelneven zitten komende 2 maanden nog wijn te zuipen op een lesbisch-macrobiotische boerderij in de Provence, dus dat kan zomaar september worden.

Biff Eagleburger | 12-07-11 | 11:03

Wat zegt GroenLinks? Die heeft een aanzienlijke homo-aanhang in Utrecht.

blinde kip | 12-07-11 | 11:03

@vetkleppert | 12-07-11 | 11:01
Wilde gok: nu de PVV een grote partij is heeft zij het recht om burgemeesters te leveren. Ook voor Utrecht.

rara | 12-07-11 | 11:03

Die blijft gewoon plakken aan het pluche.

Guusje Nadorst | 12-07-11 | 11:02

Natuurlijk moet die slappe flapdrol weg.
Maar wat krijg je daarna in een links stemmende gemeente?

vetkleppert | 12-07-11 | 11:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken