Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Een jodencartoon. Kan dat wel zomaar?

Verbodopritueelslachten534.jpg Tekeningentijd! Het weblog van een of andere Metro-columniste (niet Ebru Umar) wilde hem niet plaatsen omdat hij 'reuring' zou gaan veroorzaken. Wij denken dat het betreffende weblog liever anti-moslimcartoons plaatst dan flauwe jodengrappen met de diepgang van een Gazaflotilla. Maarrrr dat wil niet zeggen dat het niet MAG, zelfs niet ondanks het feit dat de tekenaar zo'n naargeestig kind van Theo van Gogh is. Bovendien is haatzaaien-light in Nederland gewoon legaal en zullen de Joodse 'slachtoffers' van deze cartoon heus wel bozer blijven op Marianne Thieme dan op maker D.C. Lama. Dus dwong hij ons, onverdoofd doch met het mes op de keel, om het plaatje online te zetten. En er bij te zeggen 'dat er geen enkel antisemitisch element in de cartoon zit, en dat zijn eerdere werk bewijst dat hij alle bevolkingsgroepen op de hak neemt'. Waarvan akte. Opklikken voor groot. Wij zijn onze pijpenkrullen mooi glanzend borstelen achter de boekenkast.

Reaguursels

Inloggen

Dat de Joden gaan zeiken om een cartoon die beter is als de slechte imitatie van Mohamed is schokbarend.

En nee er zijn geen onderdrukte pali's. Ze vinden alleen het hek niet zo mooi.

antikroon | 09-07-11 | 00:51

@geeuwhonger | 07-07-11 | 11:46
Er vielen wel meer slachtoffers dan joden in de vernietigingskampen dus dat aantal zou best een goede schatting geweest kunnen zijn in 1943.

polt | 08-07-11 | 00:00

@MvanBuuren | 07-07-11 | 13:47 | + 0 -

Ik weet uit eigen ervaring dat medio jaren 80 in de Nederlandse penintiare inrichtingen

zeker omdat ja daar de helft van je leven opgesloten hebt gezeten hey!!

nu even serieus, je comments zijn kansloos zonder enige controleerbare feiten video of wat dan ook

ik kom met controleerbare feiten zoals dat in nederland 5.6% moslims wonen terwijl het Jodendom door nog geen half procent wordt beleden

ook hoor en zie of hoor ik nooit dat joden mensen wegtreiteren uit bvb de diamantenbuurt in adam of in kanaleneiland
ook hoor of zie ik nooit dat joden homos en lesbos wegtreiteren schoppen of slaan

tevens jouw haat jegens joden is bijna een ziekte aan het woorden
als ik u was zou ik oppassen, voor je het weet zit je de rest van je leven in je vertrouwde penintiare inrichtingen wegens Psychosen en dwangmatige waanideeën

nu over kosher vs halal
Als ik een klein zoekopdrachtje doe in google naar kosher eten in nl gevangennis dan levert dat 0.0% resultaat!
als ik nu het woord kosher delete en HALAL in type zijn er op zijn minst 10 paginas die mijn comment doen bevestigen

RARA!! je bent in het bezit van een onderbuikgevoel een grote haat jegens joden en rechts denkende mensen

oo en als je bluft over zogenaamde gesubsidieerde kosher slager doe dan even een linkje of een controleerbaar feitje erbij zoals ik dat nu ook ga doen over een pvda halal gesubsidieerd buurtfeestje in de diamanten buurt

www.pvdaamsterdam.nl/nieuwsbericht/390...

of dit mooie subsidie projectje voor moslims
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/2...

of hoe De Vrouw van 30 Miljoen Fatima Elatik het telkens weer flikt www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/11/...

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/06/...

denk dat je nu wel genoeg K.O geslagen bent met controleerbare feiten

gegroet lichtgewicht intellectueel

oo en doe wat aan je orale diaree ik wordt er niet goed van

tutticapi1 | 07-07-11 | 23:05

Geen enkel bezwaar tegen, wat een sneue zeurpieten. Zwartgallige humor kan voor mij niet hard genoeg zijn.

Ironisch Naakthuisje | 07-07-11 | 15:25

wat een trut, op haar site staat nu ongeveer dezelfde grap maar dan met moslims.. en die is wel leuk?

iraqio | 07-07-11 | 14:13

Moet kunnen

Hei-kneuter | 07-07-11 | 14:12

tutticapi1 | 07-07-11 | 13:15 | + 0 -
de nederlandse gevangenissen kosher eten LOL

Ik vrees toch dat Peilewaaier gelijk heeft. Ik weet uit eigen ervaring dat medio jaren 80 in de Nederlandse penintiare inrichtingen wel degelijk koosjer eten werd geserveerd.

Ik had in die periode uit hoofde van mijn toenmalige dunktie namelijk regelmatig kontakt met een gedetineerde, een Deen van Palestijnse afkomst, dhr. Daniel Melamed, die in voorarrest in de Bijlmer zat, in de Schans, als ik het mij goed herinner. Hij vond het buitengewoon dat het koosjere eten door een joodse cateraar in A'dam dagelijks naar de joodse gedetineerden gebracht werd, en, volgens hem, van uitstekende kwaliteit was.

Aangezien de Israelische maffia zeer aktief is in A'dam zullen er ongetwijfeld nog steeds joodse gedetineerden zijn. Het lijkt mij, wegens het zogenaamde Judeo/Christelijk cultuurgoed in Nederland, hoogst onwaarschijnlijk, dat deze mensen gedwongen worden halal te eten.

Mocht u zekerheid willen hebben, kunt u altijd kontakt opnemen met de persvoorlichter van het MvJ.

Wist u trouwens dat de enige koosjere slager in A'dam met 50.000 euro per jaar aan gemeentelijke subsidie ontvangt?

MvanBuuren | 07-07-11 | 13:47

online notulen van de conferentie
arbanafal | 07-07-11 | 13:11 | + 0 -

Het verbaast mij in het geheel niet dat u elke website, en alle informatie die u onwelgevallig is afschildert als "louche".

De informatie op betreffende website is van alle door u gevraagde feitelijke ondersteuning voorzien. Als u zo graag online conferentie notulen wilt bekijken, en mij het tegendeel bewijzen, staat u dat vrij.

Het staat in ieder geval als een paal boven water dat het getal van 6 miljoen ad nauseum herhaalt is, vele tientallen jaren vóór het begin van WWII. Uiteraard sluit het een het ander niet uit, maar het geeft wel te denken.


MvanBuuren | 07-07-11 | 13:37

tutticapi1 | 07-07-11 | 13:08 | + 0 -

Sorry, ik kijk geen filmpjes.

MvanBuuren | 07-07-11 | 13:32

mmwwuuahhh

MvanBuuren | 07-07-11 | 13:01 | + 0 -

Los hiervan heeft Pielewaaier doorgaans een zeer heldere, doordachte kijk op zaken, iets wat van u zeker niet gezegd kan worden.

zo zo dat zijn harde woorden kan je die ook waarmaken
ik kan bvb wel het tegedeel bewijzen

JaJAAA want volgens pielewaaier(je billenmaat)serveren de nederlandse gevangenissen kosher eten LOL

www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/06/...

tegendeel is bewezen aan de hand van simpel denken (meerendeel in de gevangenissen in nl zijn moslim en geen joden) en tevens aan de hand van bewezen feiten
zie onderstaand artikel

www.elsevier.nl/web/10239779/Nieuws/Ne...

nou oogjes toe en snaveltje dicht ouwe jodenhater

tutticapi1 | 07-07-11 | 13:15

MvanBuuren | 07-07-11 | 12:36 |
Lol, geloof je het zelf? Kom maar met bewijzen in plaats van gefabriceerde quotes op een louche website. Maw: laat bijvoorbeeld eens dat talmoedcitaat zien in een online talmoed. Laat eens die magische woorden lezen uit online notulen van de conferentie

arbanafal | 07-07-11 | 13:11

lachwekkend gefrusteerde jodenhatend fenomeen op GS
tutticapi1 | 07-07-11 | 12:53 | + 0 -

Het is erg goedkoop om iemand die waarschijnlijk gewoon aan het werk is, op deze kinderachtige en minderwaardige manier neer te zetten. Het zegt meer over u dan over de persoon in kwestie.

Los hiervan heeft Pielewaaier doorgaans een zeer heldere, doordachte kijk op zaken, iets wat van u zeker niet gezegd kan worden.


Als het over fenomenen op GS gaat, dan valt u zeker in de categorie "als een blind paard de hasbara propaganda als zoete koek slikken"

In dat opzicht bent u te vergelijken met een paddestoel, opgegroeid in het donker, en gevoed met mest.

MvanBuuren | 07-07-11 | 13:01

Typisch: een Nederlandse kwestie met Nederlandse Joden koppelen aan het Israëlisch-Palestijns conflict. Waarmee je impliciet elke Jood ervan beschuldigt oorlogsmisdaden op z'n geweten te hebben. Leuk man..

cultheld | 07-07-11 | 12:58

@toetanchamon | 06-07-11 | 22:12 | + 13 -

En Pielewaaier met een reactie in 4..,3..2,..,1.
toetanchamon | 06-07-11 | 22:12 | + 13 -

mmwwuuaahh ja meestal reageert pielewaaier meteen als het om joden gaat maar nu omdat je het zegt 4321 is meneertje/mevrtje gekrenkt en loopt hij/zij nu stampvoetend nagelbijtend door de kamer als een klein kind die geen snoepjes mag met de vraag moet ik nu wel reageren omdat het over joden gaat(want dat is zijn/haar taak) of moet ik stil blijven

pielewaaier is niks meer dan een lachwekkend gefrusteerde jodenhatend fenomeen op GS

tutticapi1 | 07-07-11 | 12:53

Komen een Amerikaan, een Rus en een Israëlier bij de supermarkt waar een bordje hangt: "Wij excuseren ons voor de lege schappen vlees door de stakingen."
Zegt de Amerikaan: Wat zijn dat ... 'tekorten'?
Zegt de Rus: Wat is dat .... 'vlees'?
Zegt de Israëlier: 'Wat zijn dat ... 'excuses'?

Simon_GS | 07-07-11 | 12:51

Twee jaar voor het einde van de oorlog.
geeuwhonger | 07-07-11 | 11:46 | + 0 -

Twee jaar? Reeds vóór het begin van de 1e wereldoorlog (ja, de EERSTE) werd al vaak gespeculeerd en gewaarschuwd over het omkomen en/of verhongeren van 6 miljoen joden.

"1911-

Max Nordau, co-founder of the World Zionist Organization together with Theodore Herzl, warns of the “annihilation of six million people” at the Zionist congress in Basle, Switzerland. This was 22 years before Hitler came to power and 3 years before WW1 started."

""Shortly after WW1 Jews claim a Holocaust of “six million Jews”. It doesn’t fly too far, nobody buys it."

Waarom juist 6 miljoen?

"this mythical six million figure, comes from a Jewish-Talmudic religious myth that says “ye shall return minus six million”

en

"Jewish prophecies in the Torah require that 6 million Jews must “vanish” before the state of Israel can be formed. “You shall return minus 6 million.” That’s why Tom Segev, an Israeli historian, declared that the “6 million” is an attempt to transform the Holocaust story into state religion."

Lees het hele verhaal hier :

inpursuitofhappiness.wordpress.com/201...

En u zult werkelijk verbaast staan hoe vaak het getal van 6 miljoen genoemd wordt vóór het begin van WWII


MvanBuuren | 07-07-11 | 12:36

Niemand heeft zeker gelezen over de Israëlische spijtoptanten (veteranen) die een realistisch beeld schilderen van wat er allemaal mis is met de Israëlische uitbreidingsdrang.

TooledForTrouble | 07-07-11 | 11:49

Ik heb een Readers Digest uit 1943 in mijn bezit, waarin gesproken wordt over concentratiekampen en gaskamers en dat daar al 6 miljoen slachtoffers gevallen zijn.

In 1943. Twee jaar voor het einde van de oorlog.

Sindsdien heb ik zo mijn twijfels over het waarheidsgehalte van het aantal.

geeuwhonger | 07-07-11 | 11:46

Niet verbieden natuurlijk, hoewel je met zo'n bizar laag niveau natuurlijk beter een andere baan kan zoeken.

WildPlassert | 07-07-11 | 11:21

Wat mij betreft mag iedere bevolkingsgroep, iedere religie, iedere politieke of levensovertuiging en iedere bekende nederlander inclusief het koningshuis genadeloos middels spotprenten op de korrel genomen worden.

Hopla, intrekken die lange tenen en lachen om elkaar en onszelf.

geeuwhonger | 07-07-11 | 11:00

Wat een gezeik allemaal. Ik vind 'm wel grappig...

JorisWorstNightmare | 07-07-11 | 10:59

oh NO its a DRAWING, on a PIECE OF PAPER !!!11one

the horror
the pain
the misery
oh the humanity

wilde hier een tekening plaatsen van GS in een brandende hel maar dat gaat niet want ik kan niet tekenen .

poli | 07-07-11 | 10:53

-weggejorist-

E Rectus Magnificus | 07-07-11 | 10:37

LOL, voor hetzelfde geld zijn het die gasten van ZZ TOP die de internationale politiek bespreken.

stuyterkuycken | 07-07-11 | 10:27

die 1400, heeft zelfs Hamas toegegeven.
Mokum Kosher | 07-07-11 | 09:40 | + 1 -

Heeft u misschien een linkje dat uw bewering dat Hamas heeft toegegeven dat het aantal 1400 een onzin aantal is? Ik kan het, ondanks drifig zoeken namelijk niet vinden.

Volgens wiki : "The conflict resulted in between 1,166 and 1,417 Palestinian and 13 Israeli deaths. "

Waarbij WIki vergeet te vermelden dat 3 van de 13 per ongeluk door eigen soldaten werden afgeknald. En niemand weet uiteraard hoeveel Palestijnen elkaar met fosforbommen hebben verkooldom de statistieken wat op te krikken.

Ik vond wel dit pareltje op een Israelische webwerf :

"Asked about the discrepancy in numbers, an Israeli military official suggested that natural occurring deaths in Gaza had been included in the Palestinian death toll numbers"

Het is mooi, zeg nou eerlijk... Moet wel toegeven dat ik mij al jaren afvraag, of in het getal van 6 miljoen ook alle joden die in de periode 1938-1945 door natuurlijke oorzaken het leven lieten zijn inbegrepen, of dat die apart werden gerekend. Ook hier heb ik nooit een antwoord kunnen vinden, en ik ga er derhalve van uit dat het getal van 6 miljoen alles inbegrepen is.

Ik vind het aan de andere kant erg knap dat men in een conflictje van amper 3 weken, anno 2009, al zulke enorme discussies kan voeren over het correct aantal slachtoffers, dat dus ongeveer tussen de 600 en 1400 ligt. En aan de andere kant het getal van 6 miljoen, in een gigantische conflict dat bijna 6 jaar duurde en in totaal ruim 70 miljoen mensenlevens kosttte, onbetwist en onomstreden als waarheid dient te worden aangeacepteerd, en dat onkenning daarvan, of het betwisten van het aantal, zoals u doet met het aantal van 1400, bij wet verboden is.



MvanBuuren | 07-07-11 | 10:05

Een waardeloos en vooral flauwe cartoon. Maar wat is echt de bedoeling??

lanexxx | 07-07-11 | 09:55

Waarom mag een tekening van Vader Abraham niet??

grote haas | 07-07-11 | 09:53

Jij maakt mijn dag keer op keer.
Mokum Kosher | 07-07-11 | 09:40 | + 0 -

Als u blij bent, ben ik het ook.

Over cartoons gesproken, ik zag er pas nog eentje over Operatie Cast Lead, waarin een Israelische soldaat 2 kleine meisjes doodschiet : "Amal, aged two and Suad, seven, were killed by fire from the soldier's semi-automatic rifle"

Het was uiteraard zelfverdediging, het meisje van 7 had een doorgeladen lollie, en de baby van twee jaar oud dreigde met haar fopspeen.

Over getallen gesproken, wist u trouwens dat ook vele joden zijn die het getal van 6 miljoen ernstig in twijfel trekken?

Wat vind u trouwens van de King's Torah, u als Israel kenner bent zich er ongetwijfeld van bewust dat de ultra-orthodoxen steeds meer macht krijgen?

MvanBuuren | 07-07-11 | 09:49

Parsons | 06-07-11 | 22:11

Annelies van Hoeiboei, moest al eens naar de politie om wat uit te leggen, en Annelies wordt al wel eens bedreigd door religekken en islamidioten.

En Annelies van Hoeiboei heeft geen beveiliging, de keuze om de cartoon dan maar niet te plaatsen is snel gemaakt.
Kan haar geen ongelijk geven, want onze overheid beschermd haar burgers niet!

Creaguurder | 07-07-11 | 09:41

@MvanZuuren: die 1400, heeft zelfs Hamas toegegeven, is een onzin aantal. Elke dode is te veel zeggen we dan, maar dit getal klopt niet. Verder is niet heel Jenin afgebroken. Dus ook dat is een onwaarheid. Voor de rest geniet ik altijd van jouw anti-joodse en anti-Israëlische reacties. Jij maakt mijn dag keer op keer.

Mokum Kosher | 07-07-11 | 09:40

Het is vreselijk, om je mar te moeten inhouden, niks te mogen, bang zijn voor je leven, vrezen voor het leven van je familie, vrezen voor advocaten van religekken.

Geloof moet echt de wereld uit.

Zelfs onze wet krijgt steeds meer clausules en andere uitzonderingsposities gemaakt voor gelovigen.
Ben je niet gelovig, dan mag je gewoon niks meer, niet eens de waarheid zeggen, of je wat afvragen of met satire bezig zijn. (voor de wet, maar ook voor het vrezen voor je leven)

Creaguurder | 07-07-11 | 09:37

Ik zag laatst ook een scherpe cartoon over een Palestijn met een mes en een Israëlische baby.

Mokum Kosher | 07-07-11 | 09:26

Ahasveros | 07-07-11 | 09:03 | + 0 -

Wij kinderen van Israel bulldozeren af en toe een stadje als Jenin plat, of bombarderen in een orgie van geweld 1400 mensen naar het hiernamaals. Ook vernietigen wij om de paar jaar de complete infrastructuur van Libanon. Verder is er niets aan de hand met ons.


Of zijn de Rabbi's op het plaatje soms deze lieden, die vinden dat niet-joden probleemloos afgeslacht mogen worden, uiteraard zonder verdoving :

The King's Torah

The marble-patterned, hardcover book embossed with gold Hebrew letters looks like any other religious commentary you'd find in an Orthodox Judaica bookstore - but reads like a rabbinic instruction manual outlining acceptable scenarios for killing non-Jewish babies, children and adults.

Prohibition 'Thou Shalt Not Murder' applies only 'to a Jew who kills a Jew,' write Rabbis Yitzhak Shapira and Yosef Elitzur.


www.haaretz.com/jewish-world/news/the-...

Want in dat geval is er toch iets heel erg ziekelijks aan de gang met "de kinderen van Israel"...


MvanBuuren | 07-07-11 | 09:25

Dikke lol @ cartoon. Vilein en scherp.

Superior Bastard | 07-07-11 | 09:19

Afslachten, en dan met name elkaar, onverdoofd, is toch de algemene hobby van de moslims?

watergeus | 07-07-11 | 09:17

Bwoah!
Wij Joden 'verstehen Spaß' en doen alleen huillie-huillie als er van die goedkope links-islamistische 'moet kunnen grapjes' over de Shoa worden gemaakt.
-
Wij leggen geen bommen op drukbezochte plaatsen 'in naam van', noch steken wij poppen, vlaggen en ambassades in de fik onder het scanderen van 'Baruch Hashem' of 'Judaism will rule the world'.
-
DAT maakt het verschil tussen de Kinderen van Israel, en achtergebleven muzelmannen met een prehistorisch wereldbeeld...

*schouders ophaalt, denkbeeldig stofje wegveegt en overgaat tot orde van de dag*

Ahasveros | 07-07-11 | 09:03

Ze doen ook aan jongetjes besnijden.
Verdoofd of onverdoofd, het blijft kindermutilatie.
En dat moet per direct strafbaar worden gesteld!

Medische noodzaak daargelaten.

ZDEV | 07-07-11 | 09:01


Arrabinekoeterine | 06-07-11 | 23:38
Sorry maar ik zie de overeenkomst niet: waar uit moslimhoek best massaal opgeroepen werd om die deense cartoonisten te slachten, ben ik nog aan het wachten op het eerste joodse stemmetje om Arabieren te slachten.

polt | 07-07-11 | 08:41

@ me 8.36 (/facepalm)

* stiekem 'u' achter 'zo' plant *

nicks nuttig | 07-07-11 | 08:40

Net zo ziek als de vader dus... Het wachten is op cartoons waar Anna Frank genomen wordt en bommen ontploffen op de hoofd van Mozes.

Kaan78 | 07-07-11 | 08:39

Goedemorgen @ reaguurders

De enige reden waarom deze cartoon niet zo kunnen, is omdat die erg flauw is. Maar dan bedoel ik ook héél erg flauw. Bagger. Kudt. Zonde van de tijd.

You get my point.

nicks nuttig | 07-07-11 | 08:36

Natuurlijk had ie niet geplaatst moeten worden. Een goede cartoon steekt de draak met de werkelijkheid. In deze wordt de plank volledig mis geslagen.
Ten eerste: palestijnen worden niet geslacht: er is geen palestijnse holocaust gaande. Er worden wel palestijnen gedood zoals mensen in elk conflict helaas het leven laten.
Ten tweede komen dergelijke orthodoxe joden niet eens in aanraking met deze arabieren omdat ze het leger niet dienen

polt | 07-07-11 | 08:32

Tja, en dan de neuzen van die gasten... daar mis ik de zinkschaar-vormfactor.

JanRap | 07-07-11 | 08:29

Tekst had moeten luiden: En die Palestijnen mogen ons nog steeds wel onverdoofd afslachten?? Da's niet eerlijk!

JanRap | 07-07-11 | 08:27

Het is geen meesterwerk en bovendien zo grappig als een natte scheet uit een zwetende bilspleet. Maar de poging om een andere doelgroep dan een Moslim te bashen waardeer ik.

Vloberto | 07-07-11 | 08:16

Het is een absurde cartoon die van zeer slechte smaak en politieke kennis getuigd. De afgeschilderde joden zijn juist de antizionistische beweging in Israel. Dat is a. B, insinueren dat 'joden' palestijnen 'slachten' heeft inderdaad een rare bijsmaak.

arbanafal | 07-07-11 | 08:12

Hoe oud is die lama? 6? 8?

Lemau | 07-07-11 | 08:12

Che_cuevara | 07-07-11 | 07:56
Die is inderdaad sterk, super.

Sjeng de helle | 07-07-11 | 07:57

@Sjeng de helle | 07-07-11 | 07:54
Die van vraagstaart | 07-07-11 | 07:34 is wel sterker.
Mannetje zoals een kind het zou tekenen en dan de tekst maakt het sterk.

Che_cuevara | 07-07-11 | 07:56

Che_cuevara | 07-07-11 | 07:51
Mogge Che,
Het is pure humor een cartoon waardig.
Wat een stel hampels in dit land.

Sjeng de helle | 07-07-11 | 07:54

@Einde van de Domheid | 07-07-11 | 07:38
Nou, euh... nee helaas.

Che_cuevara | 07-07-11 | 07:52

@Sjeng de helle | 07-07-11 | 07:35
Mogge Sjeng,
Nee leuk is hij niet.

Dat verhaal in Elsevier, tja daar kon je op wachten.

Che_cuevara | 07-07-11 | 07:51

Willem4246 | 07-07-11 | 07:50 |
Mee eens, gewoon plaatsen dat ding.

Sjeng de helle | 07-07-11 | 07:51

@vraagstaart | 07-07-11 | 07:34
Hij is goed.

Che_cuevara | 07-07-11 | 07:50

Of de 'grap' nu goed is of niet: het is wel zeer bedenkelijk dat hier sprake is van zelfcensuur. In een vrije democratie moeten dit soort 'grappen' gewoon kunnen. Net zoals die Deense cartoon waar zo'n ophef over is gewoon moet kunnen. Of je het er mee eens bent of de grap nu leuk vindt of niet. Dus laf dat cartoon niet geplaatst is.

Willem4246 | 07-07-11 | 07:50

Erg grappig! Want legt de kern van het geloof bloot: vrede belijden, maar ondertussen oorlog veroorzaken.

Willem4246 | 07-07-11 | 07:46

Beetje softe humor die zelfs een Rabbijn doet glimlachen dus wat mij betreft TE soft.

Simon_GS | 07-07-11 | 07:38

Kan iemand hem even uitleggen?

Einde van de Domheid | 07-07-11 | 07:38

Mogguh @ All,
Wat is nu het probleem met die twee puppekes?
'T's niet eens een leuke cartoon.
Dit is pas humor:
www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren...

Cartoon maken over het gezichtje van Joris Voorhoeve en Relus ter Beek lijkt me wel wat.

Sjeng de helle | 07-07-11 | 07:35

@Che_cuevara | 07-07-11 | 05:11 Mogge Che. Neuh, hij is wel aardig - en in ieder geval beter getekend. Maar schaterlachen moest ik er nou ook weer niet van.

Deze is tekentechnisch en qua inhoud veel sterker ;-): www.amnation.com/vfr/The%20best%20Muha...

vraagstaart | 07-07-11 | 07:34

ja maar waar is de clou of de dubbele bodem, waar is de scherpe rand die aanhaakt bij de actualiteit ? ik zou de cartoon simpelweg niet plaatsen omdat ie niet boven het niveau van een kleurplatenwedstrijd onder vmboers uitsteekt

Bamzaaiert | 07-07-11 | 07:20

@vraagstaart | 07-07-11 | 07:09
Mogge,

Zo flauw vind ik hem niet.

Che_cuevara | 07-07-11 | 07:11

Davidson | 07-07-11 | 02:32 | + 2 -

Even een paar vragen :

De informatie die op een Joodse propaganda website staat (pmw.org.il) moeten we vooral niet met een grote korrel zout nemen?

Jij spreekt vloeiend Arabisch?

Alle Palestijnen willen Joden opblazen?

sparkler_dynamo | 07-07-11 | 07:05

@Prof. D.A.H. Vintik | 07-07-11 | 05:07
Mogge,

Dat dansje doet het hem.

Che_cuevara | 07-07-11 | 06:10

-weggejorist-

TheLuggs | 07-07-11 | 05:22

@--neus-- | 06-07-11 | 22:45

JE kunt ook duidelijk aan www.alresalahtalk.net/vb/showthread.ph... dit winkelcentrum zien hoe slecht het gaat in gaza. Het toont ook duidelijk aan hoe iedereen daar begaan is met de arme dakloze mensen die van $1,60 per dag moet rondkomen.

TheLuggs | 07-07-11 | 05:22

Moos wordt begraven. Negen mensen inmiddels hebben na een tamelijk definitief afscheid een biljet van honderd euro in zijn kist gelegd.

Sam pakt de troep en schrijft een cheque voor duizend euro uit: "Als er geld is in de hemel zijn er banken ook."


www.youtube.com/watch?v=oslEIsL8Mbs

widtvoet ® | 07-07-11 | 03:47

Een slechte tekening, een grap van een maand oud doch hier meer dan 350 reacties. Heeft de tekenaar toch iets goed gedaan.

Charles Bukowski | 07-07-11 | 03:28

Met nadruk op het vraagteken overigens!

INH.30CL | 07-07-11 | 03:22

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 03:16
jawel..... dus?

INH.30CL | 07-07-11 | 03:19

@necrosis | 07-07-11 | 02:50

Jij bederft ook altijd alles, ok, jij wint. #kudtgeloven

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 03:17

@INH.30CL | 07-07-11 | 02:46

ooit van een retorische vraag gehoord?

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 03:16

@necrosis | 07-07-11 | 03:05
rustig aan.... duurt altijd iets langer met Delfts Blauw

INH.30CL | 07-07-11 | 03:11

Waar blijft die 30.000ste tegel van Parsons nou.....

necrosis | 07-07-11 | 03:05

-weggejorist-

the_dredge | 07-07-11 | 02:52

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 02:42
Dan krijgen we dus ook geen reli-bash topics meer.
Dus dat spreken we NIET af!

necrosis | 07-07-11 | 02:50

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 02:42
Jij wilt met deze simpele vraag iets stoppen dat al meer dan 2000 jaar aan de gang is? Veel succes man

INH.30CL | 07-07-11 | 02:46

Kunnen we niet gewoon afspreken dat we vanaf NU stoppen met die reli nonsens en dat gezeik er rond om heen?

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 02:42

@tembacostyle | 07-07-11 | 02:20 |

Inderdaad een gestoorde rabbijn. Opmerkelijk dat de NOS nooit aandacht besteed aan de gruwelijkheden die chronisch uitgesproken en uitgevoerd worden aan Palestijnse zijde.

Davidson | 07-07-11 | 02:38

Uiteraard moet dit kunnen.
Buiten dat het een humorloze leugen is, vraag ik me af waarom de Palestijnen knuffelende linkse goedzak niet eens een leuke cartoon maakt over de de gruwelijke waarheid van de terreur en indoctrinatie van de 'religie van de vrede'. Een regelmatig bezoek aan de onderstaande site zou voldoende moeten zijn...

www.pmw.org.il/

Davidson | 07-07-11 | 02:32

ZKH EénOog | 07-07-11


Op de tekening staan 2 orthodoxe rabbijnen. Jij ziet aan de tekening een stroming af. Waar heb je het over. Zelfs op deze link zie je nog een orthodoxe rabijn die het normaal vindt om niet joden te doden.
nos.nl/artikel/253514-protest-tegen-ar...
Zie je hoe die lijkt op deze rabijn. ja.

tembacostyle | 07-07-11 | 02:20

@Sliptong | 07-07-11 | 02:03
inderdaad,net zoals een paar potten pindakaas over een vloer uitsmeren en het kundst noemen en de kundst was om er nog serieuze kritiek over te krijgen ook.

INH.30CL | 07-07-11 | 02:08

@Sliptong | 07-07-11 | 02:03
Alleen als het ongesubsidieerd is....

necrosis | 07-07-11 | 02:05

En moet kunnen deze grap. Wie hier een probleem van maakt is een kniesoor.

Sliptong | 07-07-11 | 02:04

Tis kundst dus goed.

Sliptong | 07-07-11 | 02:03

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:13
1 clipje was genoeg, de andere twee kon ik al niet meer aan. Toch bedankt voor het wakker houden

INH.30CL | 07-07-11 | 01:53

Bij mensen gaat het niet zozeer om onverdoofd, maar om onverwacht. Zeg dat ze mogen douchen, en je hoort niemand klagen. Maar dat wil niet zeggen dat deze cartoon niet geplaatst moet worden.

Detlev Tarnowitz | 07-07-11 | 01:48

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:41
Dat zou je ook 's moeten doen, en vooral de links dan, kijken en luisteren is ook een optie wellicht.

Mindy | 07-07-11 | 01:47

Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:41

Dank je wel!

Bedtijd,

Schluß mit lustig.

Frau Antje | 07-07-11 | 01:44

@Parsons | 06-07-11 | 22:54
Cool! Even gechecked zonet, maar je wacht nog steeds! Pleasure delayer?

Joost Maghetweten | 07-07-11 | 01:43

@Prof. D.A.H. Vintik | 07-07-11 | 01:33
Standing in a corner, fisting a small animal...

Tijd voor rust denk ik. *zout*

An die ARBEIT | 07-07-11 | 01:43

@Überbottehork | 07-07-11 | 01:31 |

Hou juist heel erg van een goede discussie. Hou ook van slapen, dus bij deze wens ik u allen een prettige nachtrust toe.

Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:41

@Mindy | 07-07-11 | 01:38

Goed lezen.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:41

@Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:33

Zolang je ze maar van te voren verdoofd is het geoorloofd, althans, dat begreep ik vd week van de discussie in de kamer.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:39

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:34
Waar boven, muggen meppen?

Mindy | 07-07-11 | 01:38

Duitsers die metal spelen?

Nee, dank u.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:32

Ey, got you by the balls!

Frau Antje | 07-07-11 | 01:37

@Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:27

Ghe, dacht al dat je er weinig van begreep, sinds wanneer is google een bron van info? Google is een zoekmachine, niets meer en niets minder, ze zijn slechts doorgeefluik van websites, deze sites voorzien u van info, of deze info altijd even betrouwbaar is, dat is een compleet ander verhaal. google is zo iets als kaartenbakken vroeger in de bibliotheek, ze geven slechts aan waar bepaalde info is te vinden. google bestempelen als onbetrouwbare bron is even debiel als zeggen dat kaartenbakken in de bieb onbetrouwbaar zijn, ze geven slechts aan waar bepaalde info is te vinden.

Zoek op bvb #Dash en google stuurt u naar meerdere websites met info over dash, uiterst betrouwbaar. (Heb het dus niet over de info op die sites)

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:37

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:32

@Mindy erboven plempt.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:34

pius | 07-07-11 | 01:29

Wie bitte?

Und wessen??

Frau Antje | 07-07-11 | 01:33

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:27 |

Ik zou bijna de moeite nemen om haar een brief te sturen, en vragen naar het standpunt van de PvdD omtrent muggen, en de dagelijkse genocide op deze insecten. Ben ergens wel benieuwd naar het antwoord.

Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:33

@An die ARBEIT | 07-07-11 | 01:24
Because it says in the talmoed: 'If thou loves me, thou shall look like a dick'?

Prof. D.A.H. Vintik | 07-07-11 | 01:33

Duitsers die metal spelen?

Nee, dank u.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:32

@Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:29
Lees dan alleen, in plaats van je (blijkbaar tegen heug en meug) in discussies te mengen?

Überbottehork | 07-07-11 | 01:31

@Überbottehork | 07-07-11 | 01:24

Snurk ze.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:29

Überbottehork | 07-07-11 | 01:26 |

Ter leering ende vermaeck?

Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:29

Zijn er problemen?

Misschien kan ik een handje helpen.

De gulp is zo open.

pius | 07-07-11 | 01:29

@Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:23

*Dierenpliesie en Marianne informeren gaat*

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:27

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:20

Tsja,
borrelend en onbetrouwbaar;
ik vind het een rare combi.

Frau Antje | 07-07-11 | 01:27

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:20 |

Google is inderdaad vaak een onbetrouwbare bron. Of geloof je soms ook dat de vernieuwde Dash 3 werkelijk 10x zo schoon wast, vergeleken met de oude supergeconcentreerde vlekkenreiniger van de zelfde fabrikant?

Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:27

@Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:23
Als je geen behoefte hebt aan discussies zie ik niet wat je hier te zoeken hebt?

Überbottehork | 07-07-11 | 01:26

@Prof. D.A.H. Vintik | 07-07-11 | 01:20

Wat is het toch met die achterlijke religies dat ze altijd willen overheersen, mijn godje is beter dan mijn godje en mijn sprookjesboekje is beter dan jouw sprookjesboekje. Pff, pastor Bram moet ff herinnert worden aan de kruistochten waar miljoenen werden uitgemoord omdat ze niet in het goede godje geloofden danwel helemaal niet geloofden, heb ik het nog maar ff niet de bekeringen etc. Knettergek en levensgevaarlijk zijn ze allemaal die religieuzen met hun godjes.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:26

Zeg Carlito, zou je niet even de linkjes kijken?? Of durf je niet na de tegel van Frau Antje?

Mindy | 07-07-11 | 01:26

@Überbottehork | 07-07-11 | 01:19

Dat zal absoluut zo zijn. Maar dat geeft nog geen reden om andere reaguurders (is niet de eerste keer) 'onder de gordel' aan te vallen.

Nogmaals. Zodra Rammie een discussie op niveau voert, ben ik de eerste die de strijd aan gaat.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:25

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:22
And on that bombshell.. Morgen weer vroeg met de kont richting Mekka bidden tot Bacchus.
U zijt gegroet.

Überbottehork | 07-07-11 | 01:24

What's with the curly sideburns?

An die ARBEIT | 07-07-11 | 01:24

@Überbottehork | 07-07-11 | 01:15 |

Zoals ik net al zei: heb geen behoefte aan discussies, aangezien deze verzanden in een eindeloze brei van documenten, en ordinaire scheldpartijen. De observatie dat ik evenmin een "gutmensch" ben klopt volledig. Zojuist spatte een mug uiteen op de muur, na een flinke mep van ondergetekende.

Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:23

@Überbottehork | 07-07-11 | 01:08

Familie is inderdaad heilig bij deze mensen. Wat een oudere (vader, oom, tante) uit de familie ook roept, gehoorzamen zullen ze.

Alhoewel er ook genoeg rondlopen in de categorie 'alles mag, zolang ik het maar niet zie'. Ook moslims zijn over het algemeen oogklepdragers.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:22

Pastor Bram Grandia (IKON) doet ook even een sjekel in het zakje: "Het jodendom wil overheersen en is uit op de vernietiging van onze westerse beschaving. In 1945 werd in Europa het nazisme overwonnen. Nu moet de joodse ideologie worden overwonnen." www.ikonrtv.nl/daw/column.asp?lIntItem...

Zou deze 'racist' nu beschermd moeten worden tegen de blinde razernij van (orthodoxe) joden?*

*retorische vraag

Prof. D.A.H. Vintik | 07-07-11 | 01:20

@Frau Antje | 07-07-11 | 01:16

Dat mag, in dat geval zou ik maar niet gaan googlenen op "sharia", al zal google volgens borrelende ook wel een onbetrouwbare bron zijn.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:20

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:18
Niet om het een of 't ander, maar Rammstein heeft al meer bijgedragen aan GS dan wij tezamen de komende 3 jaar kunnen doen.

Überbottehork | 07-07-11 | 01:19

@Rammstein | 07-07-11 | 01:08

Zodra u een keer inhoudelijk reageert, ga ik met u de dicussie aan.

Het zal lang wachten zijn ben ik bang.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:18

@Mindy | 07-07-11 | 01:06
Ik ook. Ik ga hem in ieder geval virtueel inlijsten.

Überbottehork | 07-07-11 | 01:17

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:13

Ik word een beetje onpasselijk bij het zien van deze beelden; mag dat....?

Frau Antje | 07-07-11 | 01:16

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:03

Die "westerse" vrouwen zijn allemaal hoeren, homo's headfirst van een flat etc. etc. Als ze niet geloven in hun godje en profeet moeten ze dat openlijk zeggen, niet doen alsof de islam een cultuur is want dat is het niet en zal het nooit worden.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 01:16

@Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:05
Niks denigrerend, en volgens mij zijn wij beiden geen gutmensch.
Ik laat het aan jouw eigen inschatting over, of 99, 80 of slechts 10% onbetrouwbaar is. Je mist mijn punt volledig. Houd die artikelen uit linkse blogs waar u over spreekt gewoon naast de bronnen die Parsons e.a. u hier leveren, en doe de rest zelf. Mocht u dan nog vragen hebben, dan is een plemper vast bereid een link van commentaar te voorzien. Niet zo huilen over teveel van rechtse blogs, u weet links zelf best te vinden als u daar behoefte aan hebt.

Überbottehork | 07-07-11 | 01:15

@da wizard
Sam en Moos wonen al jaren on zo'n kolonisten reservaat.

Ik weet het beter | 07-07-11 | 01:14

Rare jongens, die Chareidim;

'Veel mannen, met name uit de Litvishe sector, werken niet maar richten zich uitsluitend op het bestuderen van duizenden joodse boeken.'

'Some 56% of Israel’s chareidi citizens live under the poverty line, and chareidim make up 20% of the country’s poor, the Industry, Trade and Labor Ministry has found. Yet they constitute only 10% of the population.'
matzav.com/56-of-chareidim-in-israel-l...

vander F | 07-07-11 | 01:11

Have fun y'all. Nu echt Schlafenszeit.

Rammstein | 07-07-11 | 01:10

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:03
Doe foei-roepers zijn vaak nog familie ook. De gemiddelde gematigde moslim trekt zich meer aan van zijn neef of oom dan van dat geile wijf achter de bar in de plaatselijke kroeg, als het erop aankomt. En dan is er nog de groep die zichzelf, ondanks het zuipen e.d., ook echt als volwaardig (alsof het iets waard is :-S) moslim zien. Het zijn rare, enge, totalitaire, autistische, gnoes
(dutch.faithfreedom.org/2011/06/29/mosl...)

Überbottehork | 07-07-11 | 01:08

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:57 |
Nogmaals, u heeft geen mening. U stelt hem bij naarmate u tegengas krijgt.
In Duitsland hebben ze een oud gezegde: hij die inhoudelijkheid eist, mist het meestal zelf.
Sterkte, mister Hypocrit. U lult zich vast, en neemt dan gas terug. Oeber-cute, but a tad sad.

Vermakelijk, dat dan weer wel.

Rammstein | 07-07-11 | 01:08

YoY,
Tschüß, und eine sehr schöne Nacht gewünscht!

Frau Antje | 07-07-11 | 01:07

@ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:59,
*Google eens een slinger geeft*

Kijk, ultra-orthodoxe joden dus, Charedische Joden.
nl.wikipedia.org/wiki/Charedisch_joden...
we komen d'r wel.

vander F | 07-07-11 | 01:06

@Überbottehork | 07-07-11 | 01:01
So! Dan verwacht ik een knaller qua comment of link, maakt niet uit...

Mindy | 07-07-11 | 01:06

@Überbottehork | 07-07-11 | 01:00 |

Ja, doe maar eens een willekeurige zoekopdracht op Google. 99% van de bronnen is irrelevant of onbetrouwbaar.

Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:05

Frau Antje | 07-07-11 | 00:56 |
Schön dich zu sehen. Ik ga slapen, morgen fangt Arbeit wieder an.
Schöne Nacht.
*aus*

Rammstein | 07-07-11 | 01:04

Charles Swietert | 07-07-11 | 00:59

Wow,... echt??

Frau Antje | 07-07-11 | 01:03

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:59 |

Is het nodig om een denigrerende toon aan te slaan? Of is dat de standaard behandeling van een "gutmensch"?

Borrelende Boris | 07-07-11 | 01:03

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:57

Dan zullen de 'gematigden' (lees: rokers, zuipers, op-westerse-vrouwen-geilenden) toch 180 graden moeten draaien. En dat zijn er veel. Heel veel.

De zonden van de 'ongelovigen' blijken toch aanlokkelijker te zijn dan ze gedacht hadden. En een stel fundi's die 'foei' roepen kun je daarbij niet gebruiken.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 01:03

@Mindy | 07-07-11 | 00:59
Parsons bezint zich op zijn 30.000e tegel, denk ik. En gelijk heeft hij. Mijlpaal.

Überbottehork | 07-07-11 | 01:01

Nou die kwam wel hard aan moet ik zeggen...

Rick200SX | 07-07-11 | 01:00

@Borrelende Boris | 07-07-11 | 00:58
Je doet net of er zoiets bestaat als een teveel aan bronnen.

Überbottehork | 07-07-11 | 01:00

@vander F | 07-07-11 | 00:57

Nee, dat zijn niet de enigen die onder orthodox vallen, maar wel degenen die hier afgebeeld zijn.
Ik ben tot nu toe bij de cartoon gebleven, en mijn plemp en stelling waren daar ook op gebaseerd.

ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:59

@Borrelende Boris | 07-07-11 | 00:58
Daar gaat het niet om wijsneus. Jij bent toch zo intelligent? Dan kun je toch gewoon gebruik maken van de bronnen die hij aanlevert en eruit destilleren wat jij denkt dat waar is? Of niet dan? Nou? He?

Überbottehork | 07-07-11 | 00:59

Jammer dat Parsons zelf niet in de panelen is. Van zijn links en anderen heb ik een boel geleerd. Niet in discussie gaat verder, zkh, art, botte, ramm hebben alles al gezegd.

Mindy | 07-07-11 | 00:59

DC Lama ... ik dacht dat die met Theo en al begraven was.
Welkom terug.

Charles Swietert | 07-07-11 | 00:59

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:48 |

Als je eindeloos informatie publiceert uit een zelfde soort bron, en deze informatie bestempelt als de absolute waarheid, dan kun je nog amper van een discussie spreken.

Borrelende Boris | 07-07-11 | 00:58

Hoe flauwe tekening ook, dit moet gewoon kunnen. Niks geen antisemitisme, gewoon een grap maken over een bevolkingsgroep.
Geenstijl, wat hou ik toch van jullie. Zou geen ander medium weten wat zo'n onderwerp zo rationeel doch correct behandelt.

tittn | 07-07-11 | 00:57

@Rammstein | 07-07-11 | 00:46

Troost je. Inhoudelijk reageren en ontopic blijven zijn ook niet jouw sterkste punten.

Haben Sie uberhaupt wel een mening?

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:57

@ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:53 ,
maar die paar pijpenkrulletjes, die al niet onder 1 noemer te vatten zijn, zijn niet de enige figuren die onder 'orthodox' vallen.

vander F | 07-07-11 | 00:57

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:55
Neen. Ze zijn banger voor die fundi's dan ze zijn voor jou en mij. Waar denk je dat NSB'ers vandaan kwamen? Pure doodsangst maakt dat je je aansluit bij de in jouw ogen sterkste partij. Zullen die gematigde moslims ook doen als het eropaan komt.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:57

Rammstein | 07-07-11 | 00:51

Pffft, Mein Gott.

Moet ie toch wel van een heel ander kaliber komen.

Grüß Gott, übrigens!

Frau Antje | 07-07-11 | 00:56

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:52

Geloof me. Ze schijten net zoveel op fundi's als jij en ik.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:55

@tembacostyle | 07-07-11 | 00:50,
tja, omschrijf eerst het begrip 'orthodox' maar eens,
ik heb nu eigenlijk geen idee waar hij het over heeft.

vander F | 07-07-11 | 00:54

@vander F | 07-07-11 | 00:25

True. Niettemin is het gros pacifistisch ingesteld. Vooral die pijpende krullenboys.

@vander F | 07-07-11 | 00:42

Natuurlijk blijft het een cartoon. En ik snap het gemak van de generalisatie ook wel. Niettemin zou de cartoonist best een paar lesjes bij de Arabirische leerschool mogen nemen, want die beelden de 'Joodse kolonist' gemiddeld toch anders uit. Dan had de cartoonist voor het effect raker gezeten, mijns inziens.

*plemp naleest en schrikt van de eigen bewering dat er van arabieren toch nog íets te leren valt*

ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:53

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:49

Precies. En angst hebben voor hypocrieten?

Dat nooit.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:53

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:43
De moslims waar jij het over hebt zijn gewoon (nog) niet geradicaliseerd. Kijk eens naar de basis. Islam is erop gericht de wereld te onderwerpen. Dan zijn er misschien aardige moslims, maar die zijn volgens de fundi's vrijwel net zo slecht als ongelovigen. En die groep fundi's zal alleen maar groeien.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:52

Frau Antje | 07-07-11 | 00:46 |
Vorsicht ! Hij beschuldigt je binnen no time van een prämenstruelles Syndrom.
Der Misogyn.

Rammstein | 07-07-11 | 00:51

@Hussar1683 | 07-07-11 | 00:39
Je zou 'beveiligers' van het type boomstam en loyaal kunnen vragen een oogje in het zeil te houden.Tegen een kleine vergoeding.Ook staan ze niet stil,niemand weet wie ze zijn.
Tres simple.. Strikt protocol is dat het een defensieve rol vervult.
Dus mocrootjes die voorbij lopen of normaal zijn krijgen dus geen klerenkast in hun nek.

Met andere woorden,we verwachten niet dat de bleke kantoorslaaf dit maar moet zien uit te vechten,daar zijn mensen voor?

de grote Anti | 07-07-11 | 00:50

Ik zat net onderuit gezakt naar "Mijn moskee is Top (NTR)" te kijken.. *handen wassen gaat en *Plop* gaat doen*

Whisper | 07-07-11 | 00:50


Ik heb u geen min gegeven maar wil best even reageren.
Feit is: orthodoxen gebruiken geen geweld.
Vind ik een rare stelling.

Rabin.

tembacostyle | 07-07-11 | 00:50

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:43
De enige moslims die ik ken(de) zaten te zuipen en te gokken tijdens ramadan. En ongelovigen? Dat kon echt niet.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:49

@Hussar1683 | 07-07-11 | 00:39

Als de oplossing zo makkelijk was, was het allang opgelost geweest.

Zolang partijen als de PvdA stemmen krijgen, zal het niet opgelost worden. Daar ligt al een heel groot probleem. Die stemmen krijgen ze nog veel te veel. En niet alleen van Islamitisch stemvee. Das te naief. Nederlanders zelf moeten gaan inzien, dat als we nog een beetje van onze cultuur willen behouden, we zelf het inititatief moeten nemen.

En dat begint met oogkleppen af te nemen.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:49

@vander F | 07-07-11 | 00:48

Ghehe, het moslimras, had het kunnen weten:-))

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:49

@Borrelende Boris | 07-07-11 | 00:41
Wat is er mis met inhoudelijk de discussie aangaan met behulp van reeds kant-en-klare uiteenzettingen, onderzoeken, feiten en columns?
Ik zie hem niet als een goeroe, een goeroe is een zweverige leugenaar die paarsebroekenpraat doet om zijn volgers in mystere te houden. Parsons is iemand die voorziet in bronnen. Heel veel bronnen. En ze desgevraagd duidt. Maak er gebruik van om je eigen kennis uit te breiden i.p.v. het gemakkelijk af te gaan zitten zeiken vanuit je vinex-hut. Als je zo intelligent bent als je zelf schijnt te denken kun je zelf wel differentieren welke bronnen je voor waar aanneemt en welke niet.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:48

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:47 ,
sinds Moslims een ras zijn?

vander F | 07-07-11 | 00:48

@Rentboy | 07-07-11 | 00:43

Sinds wanneer zijn joden en/of moslims bevolkingsgroepen?

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:47

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:43,
culturele factoren mijn beste, Islam an sich is geen cultuur.

vander F | 07-07-11 | 00:46

Hussar1683 | 07-07-11 | 00:39 |
Hij neemt Parsons iets kwalijk, namelijk anoniem reaguren over een maatschappelijk overheersend probleem, en dat Parsons niets anders doet dan erover praten, maar niet met daadwerkelijke oplossingen komt.

Ik zie een pot de ketel verwijten, dat hij zwart ziet.

Rammstein | 07-07-11 | 00:46

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:43

Ah, wird's doch noch gemütlich..

Frau Antje | 07-07-11 | 00:46

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:43

Een gematigde moslim bestaat niet, wel een gematigd mens of iemand die zijn religie niet erg serieus neemt. Overigens bestaan gematigde christenen ook niet.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:46

@Mokum Kosher | 07-07-11 | 00:35,
aaaah, ome Louis, puur jeugdsentiment.

vander F | 07-07-11 | 00:45

Grapjes over bevolkingsgroepen moet toch kunnen, ook over Joden.

Rentboy | 07-07-11 | 00:43

Ik moest niet lachen maar vind wel dat dit gepubliceerd moet kunnen worden.

Filosoof-King in spe | 07-07-11 | 00:43

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:30

U heeft grotendeels gelijk. Maar is nog hoop. Gematigde moslims bestaan. Ik zie en spreek ze dagelijks. Voor hen is 'moslim' zijn niet zozeer een geloof, maar een cultuur. Ze nemen, hoewel trots, het allemaal niet zo serieus. Zuipen alcohol tot ze er bij neervallen en trouwen (zowel jongens en meisjes) gewoon met mensen van een ander geloof. Zonder hun nieuwe partner vervolgens de Islam op te leggen.

Het zijn dan wel Europese (lees: Bosnische moslims). Zou het continent-gerelateerd zijn?

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:43

@ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:34,
ik begrijp je punt wel,
maar het blijft een cartoon hè.
Fransozen afbeelden met een baguette onder hun arm,
Nederlanders op klompen, dat is nu eenmaal een stijlmiddel, ideaal voor cartoons.

vander F | 07-07-11 | 00:42

@Mokum Kosher | 07-07-11 | 00:35

Doet een beetje denken aan inheemse stammen die hun god van de donder aanbidden, of van de bliksem, of van de liefde of van whatever, meestal onder invloed van geestverruimende middelen.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:41

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:35 |

Nee dank je. Heb ettelijke nachten met hem gediscussieerd. Of nou ja, gediscussieerd. Heb het halve archief van Youtube, en talloze jaargangen van rechts-georienteerde blogs doorgenomen, aangezien hij enkel linkjes post i.p.v. inhoudelijk in te gaan op mijn stellingen. Heb ook geen zin in een hernieuwde discussie. Vond het enkel opmerkelijk dat je hem als een duider/visionair/goeroe ziet.

Borrelende Boris | 07-07-11 | 00:41

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:24

Lekker makkelijk is dat. Geef dan voorbeelden? Massale knokploegen oprichten? Wapens kopen? Willekeurig mensen in elkaar gaan rammen? Zeg het maar. Het is zo makkelijk om tegen mensen te zeggen dat ze het 'zelf moeten oplossen'. Als je geen toekomst what so ever hebt ja dan is de keuze misschien makkelijker maar 'de Nederlander' heeft een baan, studie, inkomen, gezin om voor te zorgen enzovoort. Totdat die toekomst onmogelijk wordt gemaakt (gaat er steeds meer op lijken) dan zal er actief wat gebeuren. Ondertussen kan het geen kwaad om misstanden, ook anoniem ja, aan de kaak te stellen en met gelijkdenkenden van gedachten te wisselen.

Hussar1683 | 07-07-11 | 00:39

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:36 |
U draait inderdaad !
Knap hoor.

Rammstein | 07-07-11 | 00:39

Lachuh!!!!!!!!

Indien Palestijnen zouden worden geslacht voor consumptie, dan zou het mogelijk een issue zijn.

Edoch, Palestijnen lijken nutteloos. Allah is groot en zo is de woestijn.

NoMinister | 07-07-11 | 00:38

@ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:34

Goeso, pluskudo, overigens heb ik de schurft aan elke religie.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:38

@Libertatius | 07-07-11 | 00:29

U vraagt, wij draaien.

Geen enkel geloof dient vrij van spot te zijn. Joden, Moslims, Katholieken, Protestanten. Maakt geen flikker uit. Kun je er als 'gelovige' niet tegen?

Jammer dan.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:36

@Zuursnor | 07-07-11 | 00:34
Same, same! Pro Greet is echter wel een wereld van verschil!

Überbottehork | 07-07-11 | 00:36

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:33

Shovel een moskee om en hij komt zich wel bij je melden, inclusief een kopje "gutmensch" rooibos thee. #koekjeerbij?

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:35

De historie leert dat zg palestijnen de joden afslachten en niet omgekeerd. Bovendien zal geen jood aanslagen willen plegen nav deze cartoon.

Gyzie | 07-07-11 | 00:35

@Borrelende Boris | 07-07-11 | 00:24
Als u nou het bewijs gaat leveren dat Parsons ongelijk heeft, laat ik hem verder gewoon zelf bewijzen dat hij wel degelijk gelijk heeft. Kom op, onder je steen vandaan!

Überbottehork | 07-07-11 | 00:35

@tembacostyle | 07-07-11 | 00:20

Ik ben helemaal niet religieus. En het enige dat ik hier verdedig, is mijn plemp van 22:12, die laf gemind werd, zonder een redelijke weerlegging van de feiten.

Feit is: orthodoxen gebruiken geen geweld.
Mijn punt was dus, dat de cartoonist de verkeerde Joden de schuld in de schoenen schoof van de (beweerde) palestijnen uitmoordingen.
De uitspraak op de cartoon: "mogen wij palestijnen NOG wel onverdoofd slachten", hetgeen suggereert dat de orthodoxen dat nu ook al doen. Niets is minder waar. Een onterechte beschuldiging van moord, en dus laster.

En ik vind dat hij dat mag zeggen. Maar ik mag net zo goed stellen dat hij naast de waarheid zit.

En dat is niet ter verdediging van de orthodoxen, dat is omdat ik een schurft heb aan geschiedsvervalsing.

ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:34

Überbottehork | 07-07-11 | 00:30
Profeet, proleet. Scheelt maar 1 letter en wat is de diferuns.

Zuursnor | 07-07-11 | 00:34

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:25
Altijd als ik probeer Job C. een brief te schrijven barst ik uit in een huilen waar ik pas na een dag of 6 uit ontwaak. Mede van het lachen, dat wel. Zou hij Fatima 'belastinggeldwillik' Elatik de groeten doen als ik het vraag?

Überbottehork | 07-07-11 | 00:33

Libertatius | 07-07-11 | 00:29 |
En dan janken wanneer er terug gepist wordt. Sad, sad, sád.
En draaien als een drol in een wc-pot.
Wel vermakelijk.

Rammstein | 07-07-11 | 00:33

Ik vind alles goed, maar niemand komt aan Rabi Jacob! Rabi Jacob kan goed dansen en heeft een mooie shtreimel. Rabi Jacob zou geen Palestijn kwaad doen. Integendeel, zijn beste vriend Suliman is moslim.

Mokum Kosher | 07-07-11 | 00:31

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:24
De islam is niet op vreedzame manier tegen te houden, vreedzaam is namelijk niet hoe zij rollen. Totalitaire lui, bereid het leven te geven voor hun pedo. Eh, profeet.
www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=...
Over tv hoef je het niet te hebben, die zullen nooit islam-kritisch worden, op een item bij PowNews na, waar ze zo'n strontjong inclusief Hitler-groet gewoon met zijn puistenkop op de buis plaatsen.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:30

@CarlitoBrigante
En dan nog iets, geef een gewoon antwoord op de gestelde vraag van 22:48 dan. Zou je meer sieren dan kansloos van achter je toetsenbord anderen aan te pissen.

Libertatius | 07-07-11 | 00:29

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:23

gelukkig maar, anders zie ik me genoodzaakt zinvol geweld te gaan gebruiken.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:26

@tembacostyle | 07-07-11 | 00:14

Hangt er vanaf wat er van uitgevoerd wordt. Ik zet ook weleens wat op papier. En ziek is het inderdaad ook, ben ik met je eens. Maar zolang hun eigen wetgeving alle geweld veroordeeld, zullen ze toch het doodmaken van hen die dood mogen aan een ander over moeten laten, die zelf dus ook een ongelovige is. Beetje een rare nieuwe wet die zelfstandig niets ten uitvoer zal brengen dus.

ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:26

@Zuursnor | 07-07-11 | 00:24
Dat doen we al. We lopen 40 jaar achter met de pensioenen, over nog eens 40 jaar lopen we (lees: de banken/verzekeraars/pensioenfondsen) er 120 achter. Ik ga vast tulpenbollen inslaan.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:25

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:21

Klachten kunt u indienen bij de PVDA, helaas ligt de aanstichter van de zooi, de heer Joop de U, op het kerkhof. Indien gewenst kunt u zich nog wel vervoegen bij zijn waardige opvolgers, ik noem een wouter B. of een Job C.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:25

vanhetgoor | 07-07-11 | 00:23 Het is dan ook maar een spotprentje.

zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:25

@ZKH EénOog & zuursnor.
nou,
deze 'orthodoxe Joden' als vastomlijnd gegeven beschouwen is ook wat kort door de bocht.
D'r zijn nogal wat stromingen, sektes en overtuigingen aangaande geweld aan te wijzen in zogenaamde orthodoxe kringen, ik zou dat niet allemaal over 1 kam willen scheren,
daarvoor zijn de onderlinge verschillen te groot.

vander F | 07-07-11 | 00:25

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:17

Oog om oog. Tand om tand. Als anderen het nodig vinden om op mijn tegels los te gaan, krijgen ze wederhoor op hun eigen niveau. Punt.

Betreffende jouw tegel op 00:14uur. Als we in Nederland een verandering willen, zullen we het zelf moeten doen. Zelf onze ogen openen. Zelf het initiatief nemen. En niet door op tv of op internet 'boe' te roepen. Het heft zelf in handen nemen. Dat is alles. Als dat op een vreedzame (lees: stemmen) manier kan, fantastisch. Zo niet, dan maar op de harde manier.

Het is in ieder geval nooit te laat.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:24

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:21
Pensioen? Daar stoppen we toch mee? Dat geld gingen we toch verdelen over de werklozen?

Zuursnor | 07-07-11 | 00:24

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:14 |

Je moet er dan wel vanuit gaan, dat Parsons gelijk heeft. Ik kan ook de hele dag strooien met artikelen uit "linkse" blogs, waaruit blijkt dat de multiculturele samenleving een daverend succes is. Wat niet wil zeggen dat ik het gelijk aan mijn kant heb.

Borrelende Boris | 07-07-11 | 00:24

Die ene is geen eens een echte jood, hij is maar voor de helft joods, kijk maar hij heeft aan een kant zijn peies nog hangen. Het is geen ponem.

vanhetgoor | 07-07-11 | 00:23

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:21
Ik schreeuwde niet tegen jou, zou niet durven.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:23

@Zuursnor | 07-07-11 | 00:20
Het hele leven is een grote teleurstelling joh. Marokkanen, zorgpremies, spaarcenten naar Griekenland, over 45 jaar geen pensioen, trouwens, over 45 jaar elke vrijdag naar de moskee of tegen de muur.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:21

@Zuursnor | 07-07-11 | 00:12

Nope. Ik snap zijn bedoeling wel, want lekker karakteristiek voor het Jodendom, dus makkelijk te linken aan zionisme e.d., maar zeker ver bezijdens de waarheid.

ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:21

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:18

Je hoeft niet zo te schreeuwen, ben wel oud maar niet doof, en dan erbij, je vraagt te veel.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:21

ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:09 |

Laat ik het zo zeggen het gros van de Israeliers zit niet op die mensen en hun feesten, protesten etc te wachten.

972mag.com/israeli-creativity-turn-pat...

Die moeten namelijk gewoon met die palestijnen leven.
75.3% Jewish
20.5% Arab
Ik weet niet of jij orthodox jood bent maar waarom verdedig jij ze eigenlijk.

tembacostyle | 07-07-11 | 00:20

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:18
Had je van hem inhoud verwacht ja? Ik vind het altijd zo naar om jou teleurgesteld te zien :(

Zuursnor | 07-07-11 | 00:20

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:17
Wat de neuk doe jij hier in de panelen dan? Zo van achter je kansentoetsenbord en alles? Gewoon andere de maat nemen omdat het kan? De troll uithangen? De jolige Frans? Of gewoon de dropsleutel van de dag? Vragen, vragen.

Libertatius | 07-07-11 | 00:19

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:17 Weet je wat het is met jou?

Je bent een vervelio.

zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:18

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:15
INHOUD GODVERDOMME! NU!

Überbottehork | 07-07-11 | 00:18

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:15

dat was nu psies de bedoeling, drinken, vreten en snurken, dat laatste uiteindelijk dan, in coma vallen is ook geoorloofd.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:17

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:12

Warm. Warm. Warm.

Koud!

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:17

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:09
Doe eens normaal en discussieer op inhoud, niet op wie de grootste mond heeft of de flauwste opmerkingen kan maken. Verdoe je tijd niet, en die van mij ook niet.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:17

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:15 Ja, zou heel goed kunnen. Maar dat is niet zo.

Of was het nou wel?

Nee. Ik ben veel maar dat niet.

zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:16

@zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:15

Ah, excuus, was me niet duidelijk.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:16

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:12
voor jou blijkbaar moeilijker dan voor mij, jij zou mij toch negeren?

prince | 07-07-11 | 00:15

Joden bestaan helemaal niet. Ze maken zichzelf wijs dat ze joden zijn. Het zijn allemaal grote kabouters zonder puntmuts en daar hou ik het bij.

Zyprexa20mg | 07-07-11 | 00:15

@neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:09
De 23e moet ik drinken. Drinken gaat altijd voor.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:15

@zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:12

Ach. Zolang hij maar genoeg medestanders hier heeft, voelt Jansen zich een hele meneer. Zodra hij alleen staat, druipt hij af met de staart tussen de benen.

Je kon wel een mocro zijn. Geldt ook voor Rammie trouwens.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:15

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:14 Het ging over die namaak Pacino. Niet over Rammie.

zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:15

@zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:13

Euh, is Rammie een ventje? Waaruit maak je dat nu weer op?

Rammstein, doe eens duiden!

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:14

ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:09 |

Ja goed maar dat soort dingen op papier zetten en dan zeggen dat het bij je geloof hoort... Dat accepteren we ook niet van Moslims. En terecht nauurlijk.

tembacostyle | 07-07-11 | 00:14

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:07
Als u er zo over denkt vult het mij met grote verbazing dat u een duider als Parsons durft af te vallen. Wat u ziet is op relatief kleine schaal, stedelijk, regionaal. Parsons houd ons op de hoogte van dezelfde ontwikkelingen op internationaal/intercontinentaal niveau. Mijns inziens een beetje dom (zoals onze nationale knuffelallochtoonse al eens zei), iemand die jouw eigen mening onderbouwt, duidt en verspreidt weg te zetten als lafaard. Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat je gelijk hebt en dat Parsons er in het dagelijks leven inderdaad niets tegen doet, wat moeten mensen die daar wel toe bereid zijn zonder informatievoorziening als geleverd door Parsons? Die blijven dom, net als 90% van de bevolking, en 100% van de autochtone PvdA-stemmers, en zullen dus ook nergens actie tegen ondernemen, want er is toch niks aan de hand?

Überbottehork | 07-07-11 | 00:14

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:12 Als ie er is dan wéét je dat ie er is. Heel nadrukkelijk ventje.

zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:13

@ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:09
We kunnen gerust stellen dat we op het gebied van geweld van orthodoxe joden het minst te vrezen hebben, dit in combinatie met mijn tegeltje een stukje terug mag toch duidelijk maken dat er in de IDF weinig tot geen orthodoxe joden aangetroffen zullen worden en dat de cartoonist niet verder van de waarheid had kunnen zitten.

Zuursnor | 07-07-11 | 00:12

@zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:08

Voor mijn gevoel waren het er wel een paar meer dan 200, heel veel meer zelfs.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:12

@prince | 07-07-11 | 00:09

Zie mijn tegel op 23:32uur en jouw tegel op 23:34uur.

Zo moeilijk is het toch niet?

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:12

Rammstein | 07-07-11 | 00:10 Het zijn z'n maandstonden.

En dan moet ie het even van zich af schrijven.

zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:12

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:09 |
Wow.
U bent écht een onzeker persoon.

Rammstein | 07-07-11 | 00:11

zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:08 |
.... of eindelijk een eigen peeceetje.

Rammstein | 07-07-11 | 00:10

@Überbottehork | 07-07-11 | 00:01

Ghehe, daar was anders tijdens de GSup weinig van te merken, vooral toen je de striptease van Vraagstaart aan het duiden was. Btw, jammer dat je de 23e niet komt. #chaosatremmelt.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:09

toetanchamon | 07-07-11 | 00:08 Oh, ja. Die tekening. Er komt in ieder geval geen fatwa van.

zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:09

@zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:01

Ach ja. Ik zat er al op te wachten.

Heeft Rammie je hulp ingeroepen?

Ouwe rukker.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:09

@tembacostyle | 07-07-11 | 00:05

Ja, ze zijn heel eng. Want geloven in sprookjes. Maar dat staat buiten mijn punt.

Zie jij geweld op die foto?? Daar ging mijn punt om.

ZKH EénOog | 07-07-11 | 00:09

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:00
Bij gebrek aan pleepapier veeg ik virtueel mijn reet aan jou af!

prince | 07-07-11 | 00:09

*verbaast kijkt naar de "discussie" die loskomt bij een tekening*

toetanchamon | 07-07-11 | 00:08

Het ligt vast aan het tijdstip in combinatie met de Leffe..... Maar ik vind het niet leukkk!

Kobus Kloothamer | 07-07-11 | 00:08

Rammstein | 07-07-11 | 00:06 Vijf jaar geregistreerd en in die tijd iets van 200 reaguurselen geplemdt waarvan de meesten vorige maand.

Ik zeg langgestrafte met verlofperiodes.

zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:08

@Überbottehork | 06-07-11 | 23:59

Geresulteerd uiteraard met een 'd'. Excuses. Snel typen wil nog wel eens misgaan.

U heeft gelijk. Er zijn teveel mensen die de zaken bagatelliseren. Die niet weten wat er werkelijk speelt. Hoewel uit het diepe Zuiden, kom ik wekelijks in Utrecht of Amsterdam. En ik zie hoe het er aan toegaat. En bij ons in de 'grote' steden (Maastricht, Heerlen en Roermond) is het niet veel beter.

We zijn het punt van praten en/of theedrinken al lang voorbij. Mensen die hier meegaan in de maatschappij, waar ze ook vandaan komen, krijgen van mij alle respect. Alle anderen kunnen ongezien de tyfus krijgen.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:07

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:58 |
Wow.
Bent u wellicht een beetje geïrriteerd ? Die tijd van de maand, wat een zwaktebod. En dat voor een Al Pacino-wannabe.

U stelt uw mening wel snel bij, valt mij op.

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:00 |
LOL! Gaat u nu ineens de naïeveling uithangen ? Bitch, please ....

Rammstein | 07-07-11 | 00:06

@CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:00

Een twitter is een duiding van een geluid van een klein vogeltje, meerdere vogeltjes twitteren, tevens is het de naam van een website waarop intermenselijk gechat kan worden. Vandaag werd bekend gemaakt dat de waarde van deze site geschat wordt op 7 miljard. Geen idee of dat euro's, dollars danwel zlotty's zijn.

neemjemoederindemali | 07-07-11 | 00:05

Cartoonist is niet helemaal op de hoogte, orthodoxe joden hoeven niet te dienen in de IDF (Israel Defense Forces). Ze hebben het ooit geprobeerd erdoor te krijgen dat ook orthodoxe joden de keuze kregen tussen door studeren of dienen in het leger, dit was in 2000. Faalde jammerlijk vanaf 2005, mochten jullie hier meer over willen lezen moet je even zoeken op 'Tal Law'.

Zuursnor | 07-07-11 | 00:03

@Gootbalkoning | 06-07-11 | 22:16
Interessant heur dat je je abo op die kwaliteitskrant hebt opgezegd. En wat heb je nu? De Donald D.

reageerbuis | 07-07-11 | 00:02

@neemjemoederindemali | 06-07-11 | 23:55
Ja, haat aan mensen en interactie. Enzo.

Überbottehork | 07-07-11 | 00:01

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:58 Jij hebt anders ook zo je maandstonden.

Zo te lezen.

zeg maar jansen | 07-07-11 | 00:01

@neemjemoederindemali | 06-07-11 | 23:55

Wat is een twitter?

CarlitoBrigante | 07-07-11 | 00:00

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:48
Geresulteerd. Met een 'd'. Maar dat terzijde.
Verder heeft u een punt, ware het niet dat die volgevreten slapzakken in vinexwijken wonen en werken zonder in contact te komen met straattuigh als in Rotterdam, Den Haag of Amsterdam. En dan zijn er nog de slapzakken die geloven in de multikul-indoctrinatie. Mensen die wel eens een aardige Marokkaan zijn tegengekomen en gelijk aannemen dat het allemaal weldenkende lui zijn. We moeten de fora van maroc.nl en dergelijke tuigsites eens een weekje integraal op Ned1 uitzenden. Zijn we een week of wat later al dat tuig kwijt. Goedschiks of kwaadschiks.

Überbottehork | 06-07-11 | 23:59

@tipo | 06-07-11 | 22:14
Morsdoekjes.

reageerbuis | 06-07-11 | 23:59

LOLZ. 10 minkudos op mijn plemp van 22:12, maar geen van die laffe minklikkers heeft de ballen om mijn plemp te weerleggen met feiten, kennelijk. Dan zal ik een stellinkje plempen, in de hoop dat ze het toch nog zullen durven.

De stelling is: Orthodoxe Joden mogen van hun levensovertuiging geen geweld in welke vorm dan ook gebruiken, derhalve is het laf om deze mensen af te criminaliseren voor het gedrag van de Joodse kolonisten.

Eens of oneens, roept u maar.

Ik vind dat het laf is, omdat de orthodoxen je toch nooit wat zullen aandoen.
Zelfde orde van lafheid als die van de linkse kerk, die vorige eeuw tegen alles schopte wat christelijk was of hier mee te maken had, en nu kruipen voor de islam en haar bloeddorstige legers. Dat ik de orthodoxen evenredig geschift vind, want religieus, staat daar op dit punt buiten.

ZKH EénOog | 06-07-11 | 23:59

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:55

Misschien wel, maar beetje vreemd dat we de zaken hier dan niet meer mogen duiden, zoals vriend Parsons doet.

Je roept op tot geweld en dat kan ik niet goedkeuren, wat niet wil zeggen dat ik mezelf laat molesteren of dat ik niks doe als ik zie dat iemand anders gemolesteerd wordt door iemand, al dan niet moslim.

neemjemoederindemali | 06-07-11 | 23:59

@Rammstein | 06-07-11 | 23:55

Kun je ook inhoudelijk discussieren? In plaats van alleen maar domme praat verkopen.

Of is het weer die tijd van de maand?

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:58

Religieuze Joden nemen niet deel aan de slachtpartijen onder Palestijnen, aangezien zij geen dienst doen in de IDF. Dat slachten gebeurt namelijk meer door de minder religieuzen Joden of door Palestijnen zelf of door andere Arabische broeders. De cartoon is dus op zich grappig, maar ook feitelijk onjuist.

Mokum Kosher | 06-07-11 | 23:57

@Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 23:53
Is allemaal begonnen met Andre Hazes hoor!

prince | 06-07-11 | 23:55

@neemjemoederindemali | 06-07-11 | 23:52

Is (uiteindelijk) geweld gebruiken niet de enige taal die deze kereltjes verstaan?

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:55

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:48 |
U kijkt zeker veel "... en ze leefden nog lang & gelukkig" films ?

Rammstein | 06-07-11 | 23:55

@Überbottehork | 06-07-11 | 23:51

""jullie kk nederlanders lag ik allemaal uit ookal leef ik in nederland ik..." more "jullie kk nederlanders lag ik allemaal uit ookal leef ik in nederland ik ..."

#Helder, btw, heb je je twitter account opgezegd?

neemjemoederindemali | 06-07-11 | 23:55

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:48
Harder dan!!
Leer toch eens Nederlands!

prince | 06-07-11 | 23:53

@Dmitri Dmitrievitsj | 06-07-11 | 23:50
Ik ben ook blij met mensen zoals ik.

Maar tegenwoordig mag 'het is een zooitje ongeregeld' schijnbaar ook. Komt door die poldermentaliteit, hè. In plaats van falen te beschimpen gaan we het gedogen.

Zie de Partij voor de Dieren, zie Dries Roelvink.

Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 23:53

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:48

Ow, wacht ff, we mogen de zaken op interwebs niet meer duiden maar we moeten geweld gebruiken, zeg dat dan meteen. Waaruit maak je trouwens op dat ik, ik noem maar iemand, pikt dat ik gemolesteerd word?

neemjemoederindemali | 06-07-11 | 23:52

@neemjemoederindemali | 06-07-11 | 23:49
Als hij toch aan het duiden gaat, heb ik er nog een, voor onze huis-maffioso:
www.google.nl/#sclient=psy&hl=nl&a...

Überbottehork | 06-07-11 | 23:51

@Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 23:44
Blij dat er mensen als u zijn. Het wordt zo vaak verkeerd gedaan dat ik soms zelf twijfel.
Storen kan dan weer zowel transitief als wederkerend zijn: "dat stoort mij" kan net zo goed als "ik stoor mij daaraan."
Zou dit altijd zo geweest zijn of zou het ooit begonnen zijn met "fout" taalgebruik?

Dmitri Dmitrievitsj | 06-07-11 | 23:50

In het seculiere Israel hebben ze geen moeite met(kritische)cartoons, dat juichen ze eerder toe! Helaas zijn er ook een hoop godsdienstwaanzinnigen in Israel!

Widukinn | 06-07-11 | 23:50

Na het klikken op de Sir Galahad-link, (zien van afgeslachte kinderen) haak ik voorlopig weer af , feest vieren omdat je jonge levens gruwelijk afmaakt, te walgelijk voor woorden.

Flauwe mop overigens, en niet omdat het orthodoxe joden zijn .

Dr.Thorvaldt | 06-07-11 | 23:50

cartoons moeten 100% kunnen. Alle reli-waanzin moet opdonderen.
Gr. uit israel.

club662_new | 06-07-11 | 23:49

@Überbottehork | 06-07-11 | 23:40

Mijn perspectief is duidelijk. Nederlanders zijn over het algemeen slappe zakken geworden. Verwende, volgevreten, slappe zakken. Na de WWII kon en mocht opeens alles. Tegenslagen? Moh, niet echt. Vijanden? Moh, ook niet. En dat heeft geresulteert in een volk dat alles pikt van parasieten die hier de boel verneuken.Zolang we maar 3x per jaar op vakantie kunnen en onze 3de auto kunnen aanschaffen. Onze voorvaderen zouden zich in hun graf omdraaien als ze zagen hoe wij dit land op 40 jaar volledig naar de tyfus hebben laten gaan.

Maar weet je? Als parasieten lang genoeg doorgaan. Lang genoeg op bepaalde knopjes blijven drukken. Dan zal bij de gastheer ergens de maat vol zijn. En dan kunnen zelfs volgevreten, slappe zakken gaan terugslaan. Misschien wel harder als ze ooit gedacht hadden.

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:48

@cartoon

Natuurlijk mag dat, de wet op onverdoofd slachten geldt alleen in Nederland. Derhalve mag men gewoon Palestijnen onverdoofd slachten, mits dit niet in Nederland gebeurd.
Onverdoofd geslachte Palestijnen invoeren mag overigens wel.

Brinkman | 06-07-11 | 23:48

Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 23:44 |
LOL! "nee nee"

Rammstein | 06-07-11 | 23:47

Louis de Funes als rabbi Jacob?

william7055 | 06-07-11 | 23:46

@MasthaX | 06-07-11 | 23:44
Servers van minder dan 70m2 mogen dat weer, tegenwoordig.

Überbottehork | 06-07-11 | 23:46

@Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 23:44
Taalnazi! (Waarvoor hulde!)

Überbottehork | 06-07-11 | 23:45

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:41 |
Helemaal niet. Hoe kom je bij zo'n aanname ? Onzekerheid ?

Rammstein | 06-07-11 | 23:45

Servert rookt aardig.

MasthaX | 06-07-11 | 23:44

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:41
Nee nee. Je ergert je aan iets of je bent geïrriteerd.

Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 23:44

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:39
Is krapuul.nl niks voor jou?
Of kom je daar juist vanaf?

prince | 06-07-11 | 23:44

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:38

vertel me eens wat je van de Parijse toestanden vindt. gewoon om ff je mening daarover te horen.

neemjemoederindemali | 06-07-11 | 23:44

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:41
Doe je dat thuis ook, dat irriteren, bij je betere wederhelft? Of kan hij er wel tegen?

Überbottehork | 06-07-11 | 23:43

@Rammstein | 06-07-11 | 23:32

Irriteer je je aan me?

Mooi.

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:41

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:38
"Juist daarom plaats ik alles in het juiste perspectief. En dat perspectief overtuigt mij van het feit dat de zaken (haatbaarden, moslimfundi's) waar parsons zich zo druk over maakt, bezig zijn hun eigen graf te graven."
Mooie wollige taal, maar doe eens duiden? Ik wil graag argumenten, voorbeelden, feiten, linkjes. Tot nu toe heb je nog niets in enig perspectieg geplaatst, behalve dat je niet in staat bent volwassen discussies te voeren met Parsons, Prince en met mij.
Verlos mij uit mijn onwetendheid.

Überbottehork | 06-07-11 | 23:40

@--neus-- | 06-07-11 | 23:37

Hij begon!

*wijzen doet*

;)

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:39

Het is in feite dezelfde grap die De Speld een tijdje geleden maakte: www.speld.nl/2011/05/21/gematigde-imam...

Toen waren de slachters moslims, nu zijn het joden. Als het de ene keer mag, mag het de andere keer ook. De uitwerking bij De Speld was overigens wel een stuk beter.

Arrabinekoeterine | 06-07-11 | 23:38

--neus-- | 06-07-11 | 23:37 |
Zeg dan gewoon niks .....

Rammstein | 06-07-11 | 23:38

@Überbottehork | 06-07-11 | 23:25

Geloof me. Ik weet meer over die 'materie' dan jij maar ook durft te vermoeden. Juist daarom plaats ik alles in het juiste perspectief. En dat perspectief overtuigt mij van het feit dat de zaken (haatbaarden, moslimfundi's) waar parsons zich zo druk over maakt, bezig zijn hun eigen graf te graven.

Geef het de tijd. En als je weinig tijd hebt, doe er iets aan. Daarbuiten. Niet achter je scherm.

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:38

@prince | 06-07-11 | 23:34 @@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:32

Kinders, kinders, geen ruzie maken.

--neus-- | 06-07-11 | 23:37

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:32
Ik hoop dat je dat echt doet want ik ben je gelul meer dan zat!

prince | 06-07-11 | 23:34

Ja hoor, dat kan. Joden hebben namelijk humor.

frisenfruitig | 06-07-11 | 23:34

Ik vind het stuitender dat een blind kind van 3 een mooiere cartoon kan fabriceren...

Tommygunner | 06-07-11 | 23:33

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:28 |
Welnee.
Ik zet je gewoon even met je beentjes op de grond.
Je kop laat ik gewoon in het zand zitten, die zit zó diep, die krijgt echt niemand eruit.
Hopelijk heb je daardoor niet door, dat & wanneer je in je reedT genaaid wordt.
Bück dich.
Oh nee, dat sta je al.

Rammstein | 06-07-11 | 23:32

@prince | 06-07-11 | 23:27

Gutmensch? Zucht.

Je bent het reageren niet waard.

*prince op negeerstand zet*

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:32

@Rammstein | 06-07-11 | 23:25
Ghehehe. Het is een kunst, Rammstein, en jij beheerst ze.

Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 23:31

ik zie alleen vader Abraham met z'n broer
die zal dan wel Moos heten ?

kabouter . muts | 06-07-11 | 23:29

@Rammstein | 06-07-11 | 23:25

Rammie! Ouwe zeikmuts! Leeft u ook nog? Ik heb je gemist.

Kennelijk vind je me toch interessant genoeg om het me toch even duidelijk te maken. Vind ik wel liev van je!

*glimlacht en zwaaien doet*

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:28

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:21
Jij mag parsons zijn bruinlederen schoenen nog niet eens strikken en eigenlijk heb je al mazzel dat je terug mag reaguren op überbottehork!
Ze zouden jou het internet af moeten nemen, Gutmensch!

prince | 06-07-11 | 23:27

Ik weet wel zeker dat er meer Joden onverdoofd geslacht zijn door Arabieren de afgelopen 1400 jaar dan er Arabieren door Joden zijn geslacht.

AlfredvonSchlieffen | 06-07-11 | 23:27

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:21
Minnetjes zijn onbelangrijk. Die anonimiteit heeft vast een reden. Kijk maar naar Greet. Hardop ageren tegen de islam kost je je leven (Fortuyn, van Gogh) of je vrijheid (Greet).
Wat grappig dat je al een oordeel hebt zonder ergens naar te vragen. Laat me raden, communicatie op InHolland?
Over dat 'zeikverhaal': misschien moest je je eens in de materie verdiepen. Begin eens met wat videootjes van Pat Condell. Misschien dat er dan een lampje gaat branden.

Überbottehork | 06-07-11 | 23:25

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:21 |
Zò interessant ben je nou ook weer niet.

Rammstein | 06-07-11 | 23:25

De cartoon is zo ontzettend flauw, zo ontzettend gezocht, dat hij inderdaad vanwege het ontstellend gebrek aan kwaliteit verboden zou kunnen worden. Je vraagt je af waar de pure humor van de straat is gebleven. Nietwaar meneer Sonneberg?

Flapdas | 06-07-11 | 23:24

@prince | 06-07-11 | 23:17

Dat kan. Of bij geboorte. Zoals bij de meesten.

Gelukkig hoor ik bij de meesten. Waar jij op baseert dat ik geen NL'er zou zijn, ontgaat me volledig.

Als je conclusies trekt, Sherlock, doe het dan op zijn minst goed. Eikol.

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:24

@Überbottehork | 06-07-11 | 23:16

Parsons roemen omdat hij ieder elke dag weer (anoniem) een zeikverhaal afkondigt? Nog niet misschien. Als hij daadwerkelijk in het echte leven er iets aan zou doen. Kijk. Dan ben je een held.

En wat jou betreft. Je bent een lutser. Ik ga je niet uitleggen waarom. Toetsenbordheld.

Dus. Laat de 'shitstorm' aan minnetjes maar losbarsten.

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:21

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:13
Nederlander zijn krijg je tegenwoordig bij je AH-bonuskaart.

prince | 06-07-11 | 23:17

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:12
Ik heb geen betere wederhelft, want ja, 24/7. Wen er maar aan. Bovendien ben ik je vriend niet. Bovendien zou je iemand als Parsons wel eens mogen roemen om zijn volharding. Bovendien ken je Parsons niet, misschien hoekt hij/zij wel dagelijks 3 stuks straattuigh tegen de tegels, puur uit hobby. Bovendien, 'mocht'? Als.. indien..
Als mijn tante een uitwendige plasser had gehad was het mijn oom geweest. Zo lust ik er nog wel een paar. 'Mocht'.. Tssk.

Überbottehork | 06-07-11 | 23:16

@Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 22:56
Hmmm. Jij ziet dus verbanden. Tsja. Ik zeg alleen hoe ik het zie. En das al moeilijk genoeg. Maar wat ik wel weet is dat er rare spelletjes gespeeld worden. Daarom doe ik als eenling maar 't wijste dat ik weet, ren beetje genieten vam de tijd onder de zon. En een beetje kleppen, maar dat spreekt.

AntiSoof | 06-07-11 | 23:14

@prince | 06-07-11 | 23:10

Dat mag ook wel als Nederlander lijkt me.

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:13

@Überbottehork | 06-07-11 | 23:09

Vriend. Ik kijk niet weg. Helemaal niet zelfs. Mocht het er ooit op aan komen, sta ik mijn mannetje wel.

En nogmaals. Het is maar een nick. Niet meer, niet minder. Of ben jij 24/7 een uberbottehork?

Zal je betere wederhelft blij mee zijn.

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:12

@Überbottehork | 06-07-11 | 23:09
Kijk!
En nou geef ik je gelijk!
Zo'n rant kan niet met 140 leestekens!

prince | 06-07-11 | 23:11

Waar je jezelf al niet druk om kan maken......,een tekening.......,Goh.... #BOEIEN

woefdrammer | 06-07-11 | 23:11

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:09
Goh!
Ben je al aardig geintegreerd

prince | 06-07-11 | 23:10

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:06
Je hebt gelijk. Je kan ook beter de andere kant opkijken. Het nieuws over Marokkaans tuig wegklikken, gauw een zijstraat in als je ziet dat er homo's in elkaar worden geslagen. Net doen of je gek bent als je op maroc.nl niets anders leest dan 'kknederlanders' en 'ongelovigen moeten dood'.
Jezelf Carlito Brigante noemen zonder maffioso te zijn komt beperkt over.

Überbottehork | 06-07-11 | 23:09

@prince | 06-07-11 | 23:04

Gabber.

Ik WOON er tussen in.

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:09

Überbottehork | 06-07-11 | 23:04 |

Laten we het maar op anders houden.

Eurotokkie | 06-07-11 | 23:09

Voorwaarde voor het plaatsen van een cartoon is dat ie grappig is. Hij is dus terecht geweigerd ;)

Ben de Lid | 06-07-11 | 23:08

@Überbottehork | 06-07-11 | 23:01

Genieten van het leven. Ondanks alle problemen in ons land. Je hebt geen keus. Moeten we ons door mensen die de boel vernachelen zo laten pakken dat je leven er door beheerst wordt? Zijn ze dat waard? Tuurlijk niet.

Nogmaals. Geniet gewoon. Het leven is al zo kort. En mocht je ooit last hebben van haatbaarden of andere relidioten, hoek ze neer. Maar ga niet elke dag weer anoniem je gal spuien op internet. Das namelijk zwak.

Trouwens. Mij 'ouwe maffioso' noemen alleen aan de hand van nick komt een beetje beperkt over.

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:06

Ik snap 'm niet. Maar ik ben dan ook dommer dan het product van een grindtegel en een zeekomkommer.

Wedstrijdkrokodil | 06-07-11 | 23:06

prince | 06-07-11 | 23:01 |

Zo is dat , liever uit de kast komen dan in de kast gevonden worden met een strik om je ballen.

Eurotokkie | 06-07-11 | 23:06

Ik dacht aan grotere neuzen... Verder zal een cartoon mijn reet roesten. Ook als er een bom op een petje zit. Al die ophef... Laaf

Dhr. Z. Wijn | 06-07-11 | 23:05

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:00
Kom jij maar ff een tijdje tussen deze mensen wonen gabber, dan lul je wel anders.
Islamlikkers zijn vaak diegene die er niet middenin wonen.

prince | 06-07-11 | 23:04

@Parsons | 06-07-11 | 22:54
Cartoon! Ik wist trouwens niet dat je die maakte.

blinde kip | 06-07-11 | 23:04

@Eurotokkie | 06-07-11 | 23:01
Vroeger was er nog een veldwachter waar je bang voor was. Vroeger was de lucht nog schoon en seks nog vies. Vroeger had je houten kratjes, moest je doorzuipen om de openhaard aan te houden. Vroeger was alles beter. Eh, anders.

Überbottehork | 06-07-11 | 23:04

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:00
Weet je wat pathetisch is?

Mensen die verveeld geraken door tegeltjes van anderen. Mensen die zich blijven storen aan de reaguursels van anderen falen wel zo iconisch.

Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 23:04

ben altijd weer ontsteld om te zien hoe de wandaden van moslims op de een of andere manier gelinkt zouden kunnen worden aan joden, christenen, niet-monotheïstische religieuzen of überhaupt niet-gelovigen.
eng? ach, niet als je denkt dat moslims hun beste tijd gehad hebben op basis van rationaliteit en algeheel hedonisme.

zoalshetis | 06-07-11 | 23:02

@Eurotokkie | 06-07-11 | 22:56
Uit de kast komen kan best wel tegenwoordig hoor!

prince | 06-07-11 | 23:01

Überbottehork | 06-07-11 | 22:55

Oke nu noem je dit vandalisme maar vroeger een
kauwgomballenautomaat opblazen was ongein
volgens mijn opa.

Eurotokkie | 06-07-11 | 23:01

@CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:00
Wat ga jij er aan doen, Carlito? Nou, ouwe maffioso?

Überbottehork | 06-07-11 | 23:01

Mwah, vind hem erg matig. Had best wat grover gemogen...

kersenflap | 06-07-11 | 23:01

Doe maar een cartoon over Marokko dat al decennia de Westelijke Sahara bezet en daar tentenkampen plat brandt.

zovoklets | 06-07-11 | 23:01

@Parsons | 06-07-11 | 22:48

Sjeezus.

Jij bent toch ook echt een zeikwijf he?

Kun je het nou echt nergens anders over hebben dan alleen maar over haatbaarden, islam en stoute marokkanen? Je punt is nu wel duidelijk.

Achter je toetsenbord grote praat verkopen kan iedereen. Wanneer ga je er nu daadwerkelijk iets aan doen? Dat zal ik je vertellen. Niet. En weet je waarom? Omdat je niet weet hoe. Het enige wat je kan is hier elke dag weer helemaal losgaan op bovenstaand beschreven onderwerpen. Dude, echt. Doe er iets aan, of ga verder met je leven. Je verveelt namelijk.

CarlitoBrigante | 06-07-11 | 23:00

Is Anja Meulenbelt al bijgekomen van haar lachstuip?
En overigens, het antwoord is A, Palestijnen mogen onverdoofd geslacht worden.

spanarchist | 06-07-11 | 22:56

@Parsons | 06-07-11 | 22:54
Het schijnt dus dat het Sylvie Meis is, dus ik had het plan al gevat Pino in het kruis te grijpen, maar bedacht me op het laatste moment. Stel dat het Edo Brunner is.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:56

prince | 06-07-11 | 22:53 |

Natuurlijk mag je fantaseren maar sommige dingen hou je toch liever voor je zelf.

Eurotokkie | 06-07-11 | 22:56

@AntiSoof | 06-07-11 | 22:51
De duivel is Mohammed?

Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 22:56

Na het lezen van alle reacties:
Ik vond hem eigenlijk gewoon wel goed gevonden!
Als hij met palestijnen zou getekend zijn die het over Israëli hadden, zou het net zo grappig zijn.
Ik vind hem wel +1!
Gegroet,
Één van de Israël-fanboys

riotstarter | 06-07-11 | 22:56

@Eurotokkie | 06-07-11 | 22:52
Gekke tekeningetjes over jeauden. Stukjes schrijven en er 84000 euro soepsidie voor vangen, chatten, msn, twitter, feestboek etc. Vraag maar aan je opa of hij daar tijd voor had toen hij 35 was.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:55

Een heel klein giecheltje maar natuurlijk kan dit.

tembacostyle | 06-07-11 | 22:55

@Überbottehork | 06-07-11 | 22:45
Nu je er toch over begint.

Weet jij toevallig wie er in het Pinopak zit?

M'n volgende tegel is de 30.000ste hier dus die ga ik opsparen.

Of ik maar er een cartoon van. Wie weet.

Parsons | 06-07-11 | 22:54

Cartoons waarmee je langtenige mensen bereikt, zijn nog altijd het leukst. Dat is D.C. Lama helaas vergeten.

blinde kip | 06-07-11 | 22:54

... en ik herhaal maar weer eens een keertje: niet alles geloven, véél is propaganda, ZELF na blijven denken en een eigen mening vormen. Voorál als je dat nog nooit gedaan hebt. Niet schrikken dan als er plots mensen blijken te zijn die niet meer met je meelullen...

Paul5000000 | 06-07-11 | 22:53

GS hoopt op een relletje, dit is van hetzelfde niveau als klikken tegen de juf, of om in stijl te blijven tegen de Duitsche bezetter vertellen dat er bij de buren Jooden op zolder zitten.

prof.essers | 06-07-11 | 22:53

@Parsons | 06-07-11 | 22:48
Ik mis eigenlijk wel die cartoon dat jezus keihard in zijn reedt wordt geneukt door mohamed!
Of gaat dat dan weer te ver?

prince | 06-07-11 | 22:53

@blinde kip | 06-07-11 | 22:51
Aart Staartjes is next. Heeft ieniemienie me toegefluisterd. Die complothoer.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:53

Überbottehork | 06-07-11 | 22:50

welke ongein kun je op internet dan uithalen ? ja iemand een virus sturen dat is leuk.

Eurotokkie | 06-07-11 | 22:52

Beter nog; de duivel lijkt wel een racistische egocentrische onnozele domme psychopaat zonder hoop.

AntiSoof | 06-07-11 | 22:51

@AntiSoof | 06-07-11 | 22:48
Blijft een autist.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:51

@Überbottehork | 06-07-11 | 22:45
Pino heeft toch Lex Goudsmid vermoord?

blinde kip | 06-07-11 | 22:51

Ja, kan gewoon.
Ik denk dat de meeste joden hierom nog kunnen lachen ook!
Tot tegenstelling van sommige anders-gelovigen....

riotstarter | 06-07-11 | 22:51

Met de bekende selectieve verontwaardiging van de bedoelde bevolkingsgroepen in gedachten, verwacht ik volstrekt voorspelbare reacties.

Zingende Zaag | 06-07-11 | 22:51

@Eurotokkie | 06-07-11 | 22:49
Polletje Piekhaar misschien, maar dat is maar een boek he. *knipt met vingers* Eeeeeeeen je bent weer wakker.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:50

@Eurotokkie | 06-07-11 | 22:47
Internet is vrijer dan die enkele radio-uitzending in de jaren '20.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:49

Überbottehork | 06-07-11 | 22:44 |

Vroeger geen tijd voor ongein ?

Eurotokkie | 06-07-11 | 22:49

@Überbottehork | 06-07-11 | 22:45
Herstel. De duivel lijkt mij meer een psychopatische autist.

AntiSoof | 06-07-11 | 22:48

Maar goed, dan mag die mohamed afbeelden als pedofiel uiteraard ook.

Of buigen we dan voor de dreiging van het geweld van die haatbaarden?

Parsons | 06-07-11 | 22:48

Überbottehork | 06-07-11 | 22:41

Klopt , wat betreft informatie maar als het gaat om vrijheid ja dan vraag ik me af hoe vrij internet nu wel is

Eurotokkie | 06-07-11 | 22:47

@Eurotokkie | 06-07-11 | 22:43
Mijns inziens is de Duivel een autist. Niet te serieus nemen die Pino. (Pino, blauwe vogel, snap je 'm? HI-LA-RISCH ben ik weer.)

Überbottehork | 06-07-11 | 22:45

Cartoontekenaars met de hersenen van een mug maken frastserige aftrekseltjes van het leven in hun minime brein. En dat noemt men zielig. Het lijkt wel een beetje op het opgediende braaksel van de televisie, radio en krant. Om over de boekjes nog maar te zwijgen. En zo een chat is al helemaal stront.

AntiSoof | 06-07-11 | 22:45

@www.nytimes.com...
Sir Galahad the Pure | 06-07-11 | 22:29
Jij moet voortaan wel alles lezen.
So is that the news from Gaza in mid-2011? Yes, but so is this: Thousands of homes that were destroyed in the Israeli antirocket invasion two and a half years ago have not been rebuilt. Hospitals have canceled elective surgery for lack of supplies. Electricity remains maddeningly irregular. The much-publicized opening of the Egyptian border has fizzled, so people remain trapped here. The number of residents living on less than $1.60 a day has tripled in four years. Three-quarters of the population rely on food aid.

--neus-- | 06-07-11 | 22:45

@Eurotokkie | 06-07-11 | 22:40
Bovendien, vroeger had men simpelweg minder tijd voor ongein, toen werkte men nog veel en graag, toen had men er nog iets aan, omdat het toen niet allemaal werd WEGGETIEFT naar luie en/of socialistische en/of autistische en/of geldverkwistende bijna en/of lang niet buurlanden in de EUSSR.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:44

Ebruutje <3. *en toen werd alles roze*

Koud flesje Alfa | 06-07-11 | 22:43

Überbottehork | 06-07-11 | 22:39 |
.
Twitter is een uitvinding van de Duivel .

Eurotokkie | 06-07-11 | 22:43

@Überbottehork | 06-07-11 | 22:39
Je zou er gek van worden ja! :)

prince | 06-07-11 | 22:43

Natuurlijk moet zoiets geplaatst kunnen worden, maar eerlijk gezegd vind ik de cartoon flauw en slecht getekend.

bintang | 06-07-11 | 22:42

@Eurotokkie | 06-07-11 | 22:40
Is dat zo? De mogelijkheden (internet, hoezee! hoezee! hoezee!) zijn anders honderdmiljoenmiljard keer meer geworden.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:41

Grappig NEE.

Plaatsen JA. Anders wordt zo'n slechte cartoon maar overrated.

applaus voor de paus | 06-07-11 | 22:41

@Überbottehork | 06-07-11 | 22:35
De grens is geweld inderdaad!

prince | 06-07-11 | 22:41

Überbottehork | 06-07-11 | 22:35 |
Dat wel maar deze vrijheid is toch beperkt in vergelijking met vroeger .

Eurotokkie | 06-07-11 | 22:40

"Als de Palestijnen in de Gazastrook zouden creperen, waaarom neemt dan elk jaar de bevolking sterk toe? "
@Sir Galahad the Pure,
jou redenatie zou betekenen dat we in Nederland en vele andere westerse rijke landen wel creperen, want de bevolking groeit neemt hier nauwelijks toe.

louis6227 | 06-07-11 | 22:40

"Als de Palestijnen in de Gazastrook zouden creperen, waaarom neemt dan elk jaar de bevolking sterk toe? "
@Sir Galahad the Pure,
jou redenatie zou betekenen dat we in Nederland en vele andere westerse rijke landen wel creperen, want de bevolking groeit neemt hier nauwelijks toe.

louis6227 | 06-07-11 | 22:40

Net zo flauw als de verdoving die de duitsers in 40-45 vooraf gaven.

Koos Knak | 06-07-11 | 22:39

@prince | 06-07-11 | 22:38
Twitteren is voor mensen met een sociale afwijking. Of niet-twitteren. Nu weet ik het niet meer.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:39

Wat een kuthandschrift heeft die D.C. Lama. Maar het plaatje is en blijft een giller, volgens mijn vrind Moshje.

Sytze_Vliegen | 06-07-11 | 22:39

"Het enige waar ik iets op tegen heb zijn de Joden. Nee, nee, ook niet. Die kunnen wel tegen een grapje. Zíj wel."
H. Teeuwen
www.youtube.com/watch?v=7uPY0nnRR_8

Chiant | 06-07-11 | 22:38

@Überbottehork | 06-07-11 | 22:26
Over smaak kan je ook twitteren natuurlijk, mits je een account hebt! :)

prince | 06-07-11 | 22:38

@Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 22:31
lol ;)

toetanchamon | 06-07-11 | 22:37

@Sir Galahad the Pure | 06-07-11 | 22:29

Je hebt helemaal gelijk, het is daar een paradijs.

--neus-- | 06-07-11 | 22:37

Wie??
Oh, deze:http://4.bp.blogspot.com/_vtc14EmZemM/TJk3ihHGiRI/AAAAAAAAACg/INJa-qr8qkQ/s400/thomas_von_der_dunk.jpg

prince | 06-07-11 | 22:37

Mag toch.
Ik vind 'm gewoon niet grappig.
Beetje zwak zelfs.
Gewoon kut, eigenlijk.

Rammstein | 06-07-11 | 22:36

@prince | 06-07-11 | 22:32
Ja, want we hebben hier een bepaalde vorm van vrijheid. Vrijheid om schijt te hebben aan jou, aan mij, aan joden, moslims, roodharigen, mensen onder de 1.50m, mensen met de scheiding links, mensen met de scheiding rechts, Femke Halsema, Greet, Beau en Albert. Zolang we maar niet gaan sloan of schieten.
"sticks and stones may break my bones but words will never hurt me" en tekeningen oknie.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:35

prince | 06-07-11 | 22:32
Nog wel`.

Eurotokkie | 06-07-11 | 22:34

Wat vooral ernstig aanstootgevend is, is het feit dat de krabbelaar hoofd en kleine letters door elkaar gebruikt. Dat is een teken van een erg beperkt IQ. #feit

CoJoNes | 06-07-11 | 22:33

Tuurlijk, dat mag in Nederland gewoon........... toch?

prince | 06-07-11 | 22:32

@Eurotokkie | 06-07-11 | 22:29
Nee, dat zullen jullie niet. Maar toch bedankt!

Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 22:31

De linker is Ron Boszhard.

dulcinea | 06-07-11 | 22:30

1936

DeGezalfde | 06-07-11 | 22:30

@ --neus-- @ 22:25
Doe niet zo onnozel. Als de Palestijnen in de Gazastrook zouden creperen, waaarom neemt dan elk jaar de bevolking sterk toe? Zelfs The New York Times, het parochieblaadje van Zuur-Links Amerika, trapt niet meer in de "openluchtgevangenis"-propaganda van de Palestijnen en hun handlangers: www.nytimes.com/2011/06/26/world/middl...

Sir Galahad the Pure | 06-07-11 | 22:29

Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 22:27 |

We zullen je missen echt.

Eurotokkie | 06-07-11 | 22:29

@Eurotokkie | 06-07-11 | 22:27
Waarom?

Causa Sui | 06-07-11 | 22:28

Iedereen die hier aanstoot aan neemt en niet gewoon de schouders ophaalt of flauw glimlacht moet zijn internetabonnement maar gewoon opzeggen.

Art Vandelay Ultor | 06-07-11 | 22:27

Causa Sui | 06-07-11 | 22:22 |
Ja hoor dat kan maar maak er dan 1 waar je om kunt lachen.

Eurotokkie | 06-07-11 | 22:27

Een cartoon met de realiteit gaan verwarren en emotioneel van slag raken omdat je puntjes die een lijn vormen op jezelf gaat betrekken of op een ander potentieel slachtoffer projecteert. Mag dat zomaar?
Ja, maar zoek je het verder maar uit in de inrichting waar je dan thuishoort.

Causa Sui | 06-07-11 | 22:26

Ik zou hem niet plaatsen, meer dan een glimlach kwam er bij mij niet vanaf, dus te flauw. Naja, smaken verschillen.

Phoib | 06-07-11 | 22:26

Waarom niet? Een jodencartoon, Wilders als kampbeul, Suske en Wiske in Afrika, Donald Duck en zijn neefjes. Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Over smaak valt te twisteren. Twisteren ja.

Überbottehork | 06-07-11 | 22:26

@Sir Galahad the Pure | 06-07-11 | 22:21

Nee, ze laten ze gewoon creperen. Dat dan weer wel.

--neus-- | 06-07-11 | 22:25

Als bovenstaand jodencartoon de tekenaar een leuke laatste avond heeft opgeleverd met een Indymediameisje met okselhaar die binnenkort met de Gazaboot vertrekt, dan zeg ik: chapeau! Liever hij dan ik.

blinde kip | 06-07-11 | 22:24

Ik zou niet weten waarom een cartoon over Mohammed of een stel haatbaarden wel zou mogen/kunnen en dit niet. Of het grappig is, is een ander verhaal. Ik zie de lol er wel van in, net als Mo met de bom op z'n kop. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Net als dat het plaatsen van deze cartoon dus ook mag.

F-funf | 06-07-11 | 22:23

Een jodencartoon. Kan dat wel zomaar?
Ja.

Causa Sui | 06-07-11 | 22:22

Ik kan niet echt zeggen dat ik over de grond rol van het lachen. Bij de andere tekeningetjes ook niet, trouwens.

vetkleppert | 06-07-11 | 22:22

Niet lachen -1

jan-achterman | 06-07-11 | 22:22

De "logica" achter deze cartoon is van een typisch Gutmensch-achtige naïviteit. De Israeli's slachten geen Palestijnen af. Andersom gebeurt dat wel. En dan schrikken Palestijnen er ook niet voor terug een drie maanden oude baby de keel door te snijden: luxetlibertasnederland.blogspot.com/20...
.
Thomas von der Dunk (de oppermalloot van de Volkskrant) vond de smerige moordpartij waarbij de baby werd afgeslacht, overigens een legitieme daad van verzet.

Sir Galahad the Pure | 06-07-11 | 22:21

ik zou hem niet geplaatst hebben, maar das meer omdat het kudt getekend is, en gewoon niet grappig

TheLuggs | 06-07-11 | 22:21

fout & leuk, een beetje. Mag.

mokum4all | 06-07-11 | 22:20

Nou vooruit, mag allebei.

Jan Passant mk2 | 06-07-11 | 22:20

Ja, dat mag, maar moet je het ook doen?

gentle giant | 06-07-11 | 22:18

Gevalletje mwah.

SODEP | 06-07-11 | 22:18

Slechte cartoon, de neuzen zijn te klein.

--neus-- | 06-07-11 | 22:18

En niet zo een klein beetje flauw.

Eurotokkie | 06-07-11 | 22:17

Een flauw grimlachje kan er nog net af.
Als het nu wat beter getekend was... Heb dat problem ook met die "cartoons" van Kamagurka in de NRC (of liever, had - heb m'n abo opgezegd). Soms geinig gevonden, maar zo achterlijk getekend dat de grap meteen weer doodgemept wordt.

Gootbalkoning | 06-07-11 | 22:16

@da wizard | 06-07-11 | 22:15
Ik moest lachen.

blinde kip | 06-07-11 | 22:16

Onverdoofde humor, ben ik helemaal voor.

Ranja Drinker | 06-07-11 | 22:15

Sam en Moos lopen door de Kalverstraat.
Of nee, dat kan niet meer zonder lastig te worden gevallen...

da wizard | 06-07-11 | 22:15

Wat zijn Palestijnen?

tipo | 06-07-11 | 22:14

Tuurlijk mag dat. Wat een gezeik weer zeg.

Dept.X | 06-07-11 | 22:14

Ik moest lachen, dus +1.

Passant | 06-07-11 | 22:14

En Pielewaaier met een reactie in 4..,3..2,..,1.

toetanchamon | 06-07-11 | 22:12

Toch is de cartoonist goed op de hoogte, getuige het cartooneren van twee orthodoxe joden die bloeddorstig zouden zijn, terwijl hun ergste wapenfeit het gooien van pleerollen is.

ZKH EénOog | 06-07-11 | 22:12

Zieke humor waar alleen (s)links en haat baarden om lachen.

DeGezalfde | 06-07-11 | 22:12

ja dat kan onverdoofd

basberger | 06-07-11 | 22:11

Natuurlijk kan dit gewoon geplaatst worden.

Sterker nog, ik begrijp de ophef niet.

Parsons | 06-07-11 | 22:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken