Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zonder autocue is Harm Edens pas echt een lul

edensbloksnor.jpg Kappersblaadje Revu onthult in een schokkend weinig verrassend interview dat Harm Edens, autocueverkrachter van RTL Unilever-programma Dit Was Het Nieuws, achter de schermen een totale lul is. Op TV is hij de meest waardeloze flauwe-grappen-van-een-scherm-lezer van Nederland en nu weten we waarom: als hij zonder zijwieltjes mag spreken, blijkt Edens een zouteloze wereldverbeteraar die "je kunt niet verwachten van gewone mensen die de tijd of de ontwikkeling niet hebben, om alles maar te bestuderen en te volgen" zegt. Inderdaad, dat soort lui zijn NOOIT grappig. Zo baalt het biogardetrutje dat Duitsland eerder is met het afschaffen van kernenergie dan Nederland, weet hij zeker dat de wereld in 2060 vergaat, is de PVV de schuld van alle hufters in de samenleving en mogen Rutger Castricum (die breedbeeldvuller van PowNed) en zijn nare butaliteit van hem voorgoed verdwijnen. Duidelijk: dit 'kind van de jaren '70' heeft te lang in de zure regen gelegen als baby. Oh. Wacht. Zure regen is een mythe. Net zoals de humor van Harm Edens, de man die de viswijzer in Nederland introduceerde en daarom meent dat hij koks over de balie mag sleuren als ze tonijn op de kaart hebben. MAGNIET! Ondertussen willen mensen al niet eens meer met hem uit eten omdat hij zo'n pedante drammer is die met een niet nader te noemen politieke partij (PvdA dus) meedenkt 'over hoe de samenleving er vijf tot tien jaar later uit moet zien'. U ziet: zo veel moeite als Harm Edens met de autocue heeft, zo makkelijk lukt het hem op eigen kracht om Harm Edens als een totale lul neer te zetten. INTERVIEW! Oh en Edens, als je tonijn wilt verbannen, begin dan in je eigen keuken bij RTL Unilever en val ons niet lastig. Snor.

Reaguursels

Inloggen

De Britse versie van DWHN is 100x beter. Daar hebben ze sinds het vertrek (2002) van Angus Deayton ook elke week een andere presentator/autocue-lezer die het zonder uitzondering allemaal leuker doen dan die zure linkse nicht van een Harm Edens hier in NL.

Prof. D.A.H. Vintik | 17-06-11 | 13:13

Harm edens is een zielige loser die mensen ook nog eens via twitter lastig valt als hij/zij DWHN niks aan vindt en zielig gaat lopen doen.

Owh en mensen, de britse versie van dit progamma staat lijnrecht tegenover de niet orginele nederlandse versie, dus gewoon lekker zappen naar de bbc,daar heb je tenminste echte humor.

Rebelyell_ | 17-06-11 | 12:18

Kan wel zien dat die Harm (te) lang in Zutphen woont.

trauma | 16-06-11 | 11:00

Einfach mal Schnurgerade in die Eier treten.
Tevens geen nageslacht meer dat vergiftigd wordt met allerlei enge, asociale, egocentrische, psychopathische ideeën/ idioterieën.
Weer een Win - Win situatie.

said_fred | 16-06-11 | 00:03

-weggejorist-

turritopsis | 15-06-11 | 23:03

Ach gut, GS is weeres op het pieleke getrapt.

PTS | 15-06-11 | 22:42

He van Rossem.... Val ons eens niet lastig met waardeloze stukjes van je. Wie valt wie nu lastig?

Karl Heinrich Marx | 15-06-11 | 21:40

@Lompe loel:
" en een wanhopige riedel over zijn eigen kunnen houden."
Ik maak uit je reactie op dat jij in ieder geval snakt naar een interview in de Revu

lauwef | 15-06-11 | 20:30

Ik vond hem nooit zo leuk.
Totdat hij bij tv Gelderland is gekomen.
Lijkt wel of hij daar een hele andere rol aanneemt dan op landelijke tv.
Zoals al eerder genoemd werd dat programma dat hij in een mini door de provincie rijdt, maar ook 4daagse journaal enzo doet hij echt leuk.

Storman | 15-06-11 | 20:12

Vond hem altijd al een enorme luldrop!bedankt voor de bevesteging.

postbus51 | 15-06-11 | 18:49

Nooit reacties op een iPhone typen zie ik nu... Sorry voor typo's.

Lompe Loel | 15-06-11 | 17:58

Wow, zelden zo'n arroganye domme man gezien. De grap is dat hij zichzelf erg slim vind, maar een slim persoon zou nooit zo'n interview geven en een wanhopige riedel over zijn eigen kunnen houden.
Wat een sneue middelmatige man. Hij wil zo graag bij de elite en het talent horen dat hij er maar in is gaan geloven.
Een zielige calvinist die eigelijk nooit wijzer is geworden in zijn leven...

Lompe Loel | 15-06-11 | 17:56

@idopane | 15-06-11 | 15:31

Van Rossum poneert semi-lollig, "Oh. Wacht. Zure regen is een mythe"

Jij onderschrijft nog al stellig door een obscure wetenschapper aan te halen die ooit een stelling over ontbossing heeft herroepen met als doel zure regen als mythe weg te wuiven.

Van Rossum maakt dit onderscheid niet eens. Zij heeft het over de Mythe van Zure Regen.Punt.

Jij maakt dit onderscheid wel maar helaas jullie zijn beide niet goed geïnformeerd. Zure regen heeft wel degelijk een effect op bossen, grond en overige flora en fauna. En hier is overigens niets "links" aan. Dus voordat je weer iets met overdadig aplomb beweert, volg je eigen advies en verifieer. Je eigen linkje is een leuk uitgangspunt om mee te beginnen. Misschien moet je hier en daar een beetje doorklikken omdat wikipedia niet geschreven is voor hoax denkers. Doe je best.

Mike Oxlong | 15-06-11 | 17:56

Ooh het wordt saai, geenstijl die iemand afzeikt en reaguurders die hun hele woordenschat gebruiken: links dit links dat.

Gelukkig zijn er ook nog reaguurders met een eigen mening en die dus zien dat dit stukje nergens op slaat.

Doei!

RSrijder | 15-06-11 | 17:54

Of GS wordt steeds puberaler, of ik word steeds volwassener.
Dit "artikel" is in ieder wel heel erg niveautje kleuterschool.

Jammor, doet afbreuk aan de spijker/kop/raak stukjes!

Bats | 15-06-11 | 17:46

conservo | 15-06-11 | 16:27
Mag ik die meter van jou eens een keer lenen.

idopane | 15-06-11 | 17:45

conservo | 15-06-11 | 15:25

Ben jij zo'n lul die denkt dat je als Feyenoordfan sympathie voor Ajax moet hebben en andersom? Pleurt op.

Canis Spurcus | 15-06-11 | 17:41

Spinazie zei het eerder al: 'PowNed: ‘Daar zit een nare brutaliteit aan.’' Vandaar dit afzeik stukje hier, er moet dan door GS even flinkt gekeft worden. Zielig & voorspelbaar GS!

JantjeSmit | 15-06-11 | 17:04

Onderbuik | 15-06-11 | 16:55 |

Nee dat is Harm Jan Edens met zijn vriendjes die hier met minnetjes de revolte tracht te stuiten.

lol

DeGezalfde | 15-06-11 | 17:01

ook veel zwarthemden die minnetjes uitdelen (LOL)
.
Ik dacht dat iedereen het over Maarten van Rossem had, maar blijkt de schrijver van dit artikel ook zo te heten, wat grappig he.

Onderbuik | 15-06-11 | 16:55

Veel homofiele gasten vandaag op GS....

DeGezalfde | 15-06-11 | 16:38

Schoorsteenveger | 15-06-11 | 14:36
Ik heb humor nogal hoog in het vaandel staan en kan dat niet combineren met ergeren. Als ik vermaakt wil worden wil ik mij niet ergeren en andersom. Je maakt humor omdat je mensen wilt laten lachen toch? Het is of (uit)lachen of helemaal kapot ergeren. Of hou je mij een spiegel voor? ;)

Harm Edens faalt wat mij betreft dubbel. Ik blijf met plaatsvervangende schaamte over de slechte grappen en een leeg onbevredigend gevoel over het niet prikkelen van mijn enorme schuimbekklier ontgoocheld achter.

Canis Spurcus | 15-06-11 | 16:34

@Schoorsteenveger | 15-06-11 | 15:36
Wat een onzin, wie heeft dat nou weer verzonnen.
Iemand afbekken terwijl je zelf meetbaar vele malen slechter bent vind ik vrij triest.

conservo | 15-06-11 | 16:27

Schoorsteenveger | 15-06-11 | 15:36
Wat hebben dat soort mensen dan hier te zoeken vraag ik mij altijd weer af.
Bergverzet | 15-06-11 | 15:33
Omdat dat gezeik van Eden populistisch is en van Rossem is ondanks zijn verdachte achternaam avant garde. Omdat 'Dit was het nieuws' populistisch is terwijl 'Have i got news for you' nu juist avant garde is

idopane | 15-06-11 | 15:45

Harm Edens +1
Van Rossem (in deze) -heleboel

Ga naar Azazel | 15-06-11 | 15:39

conservo | 15-06-11 | 15:25
Wind je niet zo op, Conservo. Het is afbekken en afgebekt worden.

Schoorsteenveger | 15-06-11 | 15:36

Waarom mag Van Rossum wel zeiken en Harm Edens niet?
Populistische azijn is ook zuur!

Bergverzet | 15-06-11 | 15:33

Mike Oxlong | 15-06-11 | 15:06
Je wil het maar niet begrijpen. Zure regen bestaat wel degelijk het is een wetenschappelijke term maar ik en meneer van Rossem hebben het over de term zure regen die destijds door links werd geintroduceert als de veroorzaker van grote bossterfte en dat bleek wel degelijk een mythe te zijn. Jij hebt het over de wetenschappelijk naam zure regen. Zure regen is van alle tijden en zelfs alle planeten, dus schreeuw niet voor je weet waar mensen het over hebben en al die linkjes gaan niet over de mythe die destijds werd gecreëerd. Het was ook meer een mythe die vooral in Europa werd geïntroduceerd, met name door Duitse bodemkundige Bernard Ulrich en hij moest later die claim herroepen.

nl.wikipedia.org/wiki/Zure_regen

idopane | 15-06-11 | 15:31

Hij zegt iets over Rutger en Geenstijl moet hem weer even kapot schrijven. Dit was het nieuws is een goed en humoristisch programma (vooral nu van de Wal er niet meer is). Harm Edens presenteert dat programma erg goed, niks mis mee.

De vleesgeworden Geenstijl daarentegen, Powned, is niet om aan te zien. Rutger red de ellende nog enigszins maar Dominique Weesie had echt gewoon op de redactie moeten blijven, die man heeft het charisma van een broodtrommel en kan nog heel veel leren van Harm Edens wat betreft het lezen van een autocue. Als het nog iets slechter was geweest dan had die voorgelezen als Robin van Bassie en Adriaan.

Geenstijl, voordat jullie mensen gaan afbekken, kijk eerst even wat er uit jullie eigen stal komt rollen.

conservo | 15-06-11 | 15:25

MacReady | 15-06-11 | 12:55
Met alle respect maar jij draait het om. Op de manier zoals links destijds de zure regen introduceerde als de grote veroorzaker van bossterfte was wel degelijk een mythe. Links misbruikte de term zure regen om die mythe een wetenschappelijk kleurtje te geven.
Trouwens dankzij wie is die katalysator er toen gekomen? Ronald Reagan destijds gouverneur van Californie de staat met de meest strikte luchtvervuilingwetgeving. Hij introduceerde een wetgeving die ervoor moest zorgen dat de uitlaatgassen van auto's in het jaar 2000 helemaal schoon zouden zijn. Als gevolg daarvan moesten alle grote merken hun auto's aanpassen waardoor uiteindelijk de Katalysator ontstond. Mag je raden wie die wetgeving later afschafte op aanraden van de vakbonden in de autoindustrie, inderdaad de Democraten.

idopane | 15-06-11 | 15:16

"je kunt niet verwachten van gewone mensen die de tijd of de ontwikkeling niet hebben, om alles maar te bestuderen en te volgen"
Jullie van Geenstijl verwachten dat wel? Dat is dan niet zo slim.

rsd87-- | 15-06-11 | 15:12

Flodder | 15-06-11 | 15:00
Ik vind Harm ook niet onsympathiek, maar veel heeft-ie niet te zeggen. Laat 'm dat programma nou maar presenteren, dat doet-ie best aardig. Vooral die koddige commentaartjes bij die zorgvuldig uitgeselecteerde fotootjes, kostelijk! Timing perfect, lekker snel, kudos. Als je doorzapt ben je het meteen ook helemaal kwijt. Het waait zo gemakkelijk van je weg, het blijft niet hangen, vind ik ook wel aangenaam. Maar zo'n interview, niet door te komen.

Schoorsteenveger | 15-06-11 | 15:10

godwin, Harm Edens +1

Jerry2480 | 15-06-11 | 15:09

Ik vind Van Rossem een lul die kutstukjes schrijft. Harm Edens lijkt me een sympathieke gozer die begaan is met de wereld. Over het algemeen leukere mensen dan nihilistische zeikerts. In Dit was het nieuws is zijn uitgestreken smoelwerk overigens goud waard. De Nederlandse Jon Stewart.

Flodder | 15-06-11 | 15:00

@idopane
Dat heb ik inderdaad niet, en wat wil je daar mee zeggen?

Ik ben echt geen links flikkertje dat alleen linkse humor kijkt, maar Dit Was het Nieuws is gewoon grappig en grof. Reaguurders kijken er vaak niet naar omdat het programma best veel linkse arrogantie uitstraalt

Van Rossum is gewoon iemand die zwaar op z'n teentjes getrapt is omdat Harm Edens te veel laat zien dat hij rechtse dingen haat zoals Powned of de PVV. Maar aan de andere kant zeurt hij of een van zijn collega's ook weer als een programma als DWDD of P&W zeggen dat ze neutraal zijn maar ten slotte wel iedere week Rotteberg en Timmermans aan tafel hebben. Raoul Heertje en Acda komen er gewoon rustig voor uit dat ze links zijn en de rest wat ze zeggen is gewoon grappig

Denjero | 15-06-11 | 14:58

Denjero | 15-06-11 | 14:36
En volgens mij en dat weet ik wel zeker heb jij nooit het Britse orgineel gezien.

idopane | 15-06-11 | 14:45

driekeernee | 15-06-11 | 12:26
Zo kneus gewoon wikipedia. Het grote bossterven zoals dat begin jaren 80 door jouw genoemde links progressieve prof Ulrich werd geintroduceert en de "zure regen" daarmee op de agenda zette moest zijn doemscenario in 1995 herroepen en trok zijn waarschuwing voor het "grosse waldsterben" in, vanwege het ontbreken van wetenschappelijk bewijs. En dat noem ik 3xja een 'mythe", maar schijnbaar leef jij nog steeds in het linkse sprookjesbos. Ik raad je aan om in het vervolg te verifieren wat je beweert. Slaap rustig verder.

idopane | 15-06-11 | 14:42

Canis Spurcus | 15-06-11 | 13:45
Ik vind het eigenlijk prima. Van der Wal, Heertje en Edens die samen bij de commerciëlen in een afgedankt slap aftreksel van een succesvol BBC-programma hun centjes verdienen. En dan in plaats van echte humor platte en vooral zure humor uitkotsen, humor die zou moeten onderstrepen hoe teleurgesteld ze zijn in de mensheid, die ondankbare mensheid die zelfs geen oren heeft naar hun diepe wijsheden.
Als je je even lekker wilt ergeren en wilt genieten van hun krampachtigheden en hun gespartel, hun kromme taal, hun vileine aanvallen, hun soms grove beledigingen en vaak racistische stellingnames, dat alles om zichzelf maar als goed mens, als baken, als gids, als aanvoerder te afficheren, dan krijgt zo'n programma toch weer een zekere waarde.
Een show waarin mensen die via humor de moralist willen uithangen elkaar proberen te overtreffen en daarmee ziczelf belachelijk maken is eigelijk wel heel erg om te lachen.

Schoorsteenveger | 15-06-11 | 14:36

Dit Was het Nieuws is wel mooi het enigste programma op de Nederlandse Televisie dat er voor uit durft te komen dat het links is. Zo grappig als dat programma is is Geenstijl.nl nog nooit geweest. Harm Edens altijd +1, Acda en Raoul altijd +10. Volgens mij heeft Van Rossum het programma en Edens nog nooit gezien.

Denjero | 15-06-11 | 14:36

Bij mijn kapper ligt die Revue nog niet, ik moet zeker nog een jaar wachten voor ik dat interview kan lezen. Heb ik in ieder geval iets om naar uit te zien, daarna zal ik reageren op GS artikel.

bijtertje | 15-06-11 | 14:28

Jongens toch, geniet ervan zolang het nog kan. Binnenkort worden deze dinosaurussen en prutsers vanzelf bijgezet en kan niemand zich nog herinneren dat iemand hem ooit op het beeldscherm zag. Ga gewoon naar de orginele BBC serie kijken. Zo'n groot cultuurverschil dat is voor mensen als Harmpje Edens heel wat bruggen te ver. De middelmaat regeert hier

idopane | 15-06-11 | 14:25

Iedere uitzending over (toen) Die Fortuyn en Die Wilders.
Unilever de sponsor van deze club heeft schijnbaar een afzetmarkt in Noord Afrika en Midden Oosten.

Kamervraag | 15-06-11 | 14:14

Ik weet niet wat Edens wel heeft, maar jij, van Rossem, hebt in ieder geval helemaal niets.

Rob van Roos | 15-06-11 | 14:14

Ik vind het wel een aardige vent als ik dat interview lees, of doe ik nu niet leuk mee ?

Bigi Bana Boy | 15-06-11 | 14:09

anders dat vreselijke MAX-programma van hem op TV Gelderland pfffffff ... Altijd uitstralen: kijk mij eens de leukste zijn

oudere jongere | 15-06-11 | 14:07

Wat een treurige zwakzinnigheid zeg, dit artikel. Geen nieuws, geen relevantie, geen inhoud, alleen bekrompenheid en dommigheid. Diarree in ASCII.

Als je beweert dat zure regen een mythe is, maar je zet er zelf wel iedere ochtend thee van; spreek je jezelf dan niet tegen?!

Dit soort artikelen zijn niets meer dan een toontje, een houdinkje, een trucje. Quasi-journalistieke stoerdoenerij waar het gemiddelde bontkraagje voor past.

Dit artikel zegt meer over Van Rossem dan over Harm Edens. Het enige wat Van Rossem hier aantoont is dat ze volledig zit vastgeroest in haar eigen bekrompen denkwereldje. Maar in dat eigen wereldje heeft ze wel altijd gelijk.

Nou gefeliciteerd ermee meid.

EternalZwitsal | 15-06-11 | 14:05

Ik vind hem anders behoorlijk grappig. Met of zonder gezamenlijk overeenkomstig levensinzicht.

Antitheïst | 15-06-11 | 14:00

Edens zegt iets lelijks over PowNed en Rutger dus een schrijvende onderknuppel (van rossem) krijgt opdracht Edens af te zeiken. That's it.

landlopertje | 15-06-11 | 13:56

Edens is +veul

ßø® | 15-06-11 | 13:53

@Canis Spurcus 13:45
LOL Zo is het inderdaad.
.
Ik zag laatst dat Jan Jaap ook pakken draagt op tv, wellicht een poging om toch enige autoriteit uit te stralen, die volkomen mislukt dat dan weer wel natuurlijk. Het is een subsidie-clown meer niet.

Onderbuik | 15-06-11 | 13:50

Weet je wat echt verschrikkelijk vervelend zou zijn? Raoel Heertje, Harm Edens en Jan Jaap van der Wal samen in een verkrachting van een BBC programma, gesubsidieerd 'grappen' voorlezend van een autocue en daar 'spontaan' op inspelend. Oh wacht..

Of een Nederlandse Dailyshow met JJvdW. Haha, dat zou het toppunt van enorme zelfoverschatting zijn. Zo dom kan je niet zijn, toch? Oh noes!

Canis Spurcus | 15-06-11 | 13:45

Liever een idealist die de plank wel eens mis slaat dan een clubje verzuurde hufters (met manifest lol) die hun ongefundeerde mening alleen nog maar met goedkoop cynisme overeind weten te houden. Harm -alleen vandaag- +1

Mike Oxlong | 15-06-11 | 13:40

Dat programma is zo vreselijk nep dat ik sinds aflevering 2 niet meer kijk.

vandezijlijn | 15-06-11 | 13:37

en de lachband:
Ahahahaha hahaha hahaha +1

Onderbuik | 15-06-11 | 13:36

Het gerucht gaat dat niet Harm Edens maar Raoul Heertje een manwhore is, en vooral zijn diensten aanbied in het marokkaanse uitgaanscircuit./[DwhN modus uit]

Onderbuik | 15-06-11 | 13:33

Zolang die Edens zich aan de autocue houdt is hij af en toe best grappig.
Degene die het humoristische programma verpest is m.i. de zoon van een bekende vader(complex) Raoul Heertje:
Deze man meent Nederland te moeten en mogen lastigvallen met zijn persoonlijke en bekrompen mening over Wilders.
Heertje maak gewoon goede grappen waar je om kunt lachen en wees niet zo arrogant om de rest van Nederland lastig te vallen met je voorspelbare (oud-linkse) meningen over Wilders.

Onderbuik | 15-06-11 | 13:26

"en val ons niet lastig"???

Schrijf dan ergens anders over.... slow newsday?

martijn7902 | 15-06-11 | 13:25

Zelden zo'n gefrustreerde PVV'ert gezien als van Rossem.. Hij kan echt over niks anders praten.

Rafapaz | 15-06-11 | 13:21

@Che_cuevara | 15-06-11 | 13:16
Inderdaad. Hopelijk wordt de natuur niet de dupe van rancunes jegens sommige idioten onder linkse activisten.

Bakito | 15-06-11 | 13:20

Die man is een totaalmalloot net zoals die slijptolpijper van een Jan Jaap van der Wal. Niet grappig, hooghartig en bijzonder asociaal in de omgang. #faalhaas

Sliptong | 15-06-11 | 13:20

Wauw, wat schenkt GS een hoop aandacht aan deze man. Zit het jullie zo hoog?

niet waar | 15-06-11 | 13:19

ach, van rutger gaan mijn tenen sneller krom staan van plaatsvervangende schaamte dan bij harm.
en het is allebei tv-volk, dus uberhaupt nicht mein baksjen thee.

Koos Knak | 15-06-11 | 13:18

@Bakito | 15-06-11 | 13:12
Als ik het goed gelezen heb was ik dat niet.
En ja ik vind auto's wel belangrijk maar ik mag ook graag met mijn hond door een mooi stuk natuur lopen.

Rechts en natuur hoeven mekaar echt niet te bijten. Je moet er alleen niet te fanatiek over doen naar geen van beide kanten.
Fanatisme is nooit goed.

Che_cuevara | 15-06-11 | 13:16

Kan ook niet, tonijn.

Brandari | 15-06-11 | 13:16

Hij denkt na met de PvdA, say no more!

zebikboss | 15-06-11 | 13:16

@vetkleppert | 15-06-11 | 13:10
Haha! Om mij te pesten hoef je niet dicht te slibben hoor... Integendeel, hoe eerder types als jij uitsterven hoe beter.

Bakito | 15-06-11 | 13:13

Ik was laatst in een ueberkewl kuuroord in Japan. Je kon er zwemmen met toastjes dolfijn. *lachband* /autocue

Canis Spurcus | 15-06-11 | 13:12

@Che_cuevara | 15-06-11 | 13:09
De draad ging over auto's versus natuurbescherming. Ik dacht even dat jij auto's belangrijker vond. Verkeerd geïnterpreteerd dus. Excuses.

Bakito | 15-06-11 | 13:12

ik ben laatst nog wezen tonijnvissen met Harm,
maar daar zal ik verder niet over uitwijden.

watsinneneem | 15-06-11 | 13:12

ITEACHYOU | 15-06-11 | 13:06 |
Leave Harm aloooooooneeeeeee! Doe niet zo dramatisch joh, het is gewoon geen humor om te lachen wat die man opleest en hij zal zelf wel achter staan anders krijg je die kul je strot niet uit. Dan zou ik inderdaad liever naar die boeren en hun vrouwtjes kijken, en dat zegt veel.

aardappelninja | 15-06-11 | 13:11

Ik heb nog een paar lekkere recepten met tonijn. En die ga ik maar eens fijn maken de komende weken. Even met de auto naar de visboer. Gewoon omdat het (nog) kan.

vetkleppert | 15-06-11 | 13:10

@Bakito | 15-06-11 | 13:05
"Dus jij vindt het plunderen van de natuur minder gemeen dan de bescherming ervan?"

Net terug gelezen, maar ik zie nergens iets staan dat ik dit gezegd of gesuggereerd zou hebben.

Makkelijk iemand woorden in de mond leggen en dan net doen of die de boosdoener is.

Tja, typisch links dat dan weer wel.

Che_cuevara | 15-06-11 | 13:09

MacReady | 15-06-11 | 13:05 |


Ok duidelijk, waar waren katalysatoren etc waar zo over gehypt is in dit land goed voor dan? Men wees al naar een dader en toen bleek de dader in ons land een ander.

tembacostyle | 15-06-11 | 13:08

Is #viswijzer al trending?

Pasta-saus | 15-06-11 | 13:07

@SjoerdNL | 15-06-11 | 13:00
Lees jij de stukjes van Bas wel eens op zondag?
Die zijn soms vrij links hoor.
En ja, die staan op Geenstijl.

Che_cuevara | 15-06-11 | 13:06

Hmm haaienvinnensoep!

Canis Spurcus | 15-06-11 | 13:06

aardappelninja | 15-06-11 | 13:04
ga jij toch lekker boer zoekt vrouw kijken..... wat een eikels hier allemaal, beledigen omdat het zo grappig is, doe normaal met die PVV norme van jullie.

ITEACHYOU | 15-06-11 | 13:06

Programma en presentatoren zuigen enorm. Vergeleken met de originele bbc programma's maken ze er hier maar slappe aftreksels van, die het kijken over het algemeen niet waard zijn.

Bazooka Joe | 15-06-11 | 13:05

@Che_cuevara | 15-06-11 | 13:04
Je haakt in. Lees de draad maar terug.

Bakito | 15-06-11 | 13:05

tembacostyle | 15-06-11 | 13:00
Bekende koek.
Ik beperk definities echter niet tot ons "strontland". Ymmv.

MacReady | 15-06-11 | 13:05

soundwave070 | 15-06-11 | 12:59

Ook "Have I got news for you" is goed te doen al was het maar dat er een progressieve en ietwat conservatieve vaste deelnemer zit en de gasten vaak van diverse pluimage zijn komen van Labour tot UKIP tot niet-politici. In NL een utopie iemand anders dan van de Wilders=dom=nazi beweging in een tv programma.......

The Evil One | 15-06-11 | 13:05

@ vetkleppert | 15-06-11 | 12:59
Ik neem aan dat jij enkel namens Anita spreekt?

Pa Cartwright | 15-06-11 | 13:05

@Pa Cartwright | 15-06-11 | 13:03
Nee hoor, ik voel me niet zo gauw onveilig.
Maar het valt een beetje op.

Che_cuevara | 15-06-11 | 13:05

Zeldzaam ongrappig die man, dat staat als een paal boven water. De "humor" zal wel aanslaan bij de gemiddelde Camping Life kijker want daar is het programma natuurlijk voor bedacht.

aardappelninja | 15-06-11 | 13:04

@Bakito | 15-06-11 | 13:01
Waar zeg ik dat?

Che_cuevara | 15-06-11 | 13:04

@ Che_cuevara | 15-06-11 | 12:59
Niet afdoende gelijkgezinde commentators? Voelt onveilig?

Pa Cartwright | 15-06-11 | 13:03

"Ben je grappig?"
"Ik zie mezelf niet als grappig."
Hier had het interview wat mij betreft meteen al afgerond kunnen worden.

Schoorsteenveger | 15-06-11 | 13:03

@Soundwave070
ja, maar die hebben 100 schrijvers in dienst.

Montgomery Burns | 15-06-11 | 13:03

Jammer dat het RTL is,maar 'Dit was het nieuws' blijft kopie van een puik stukje engelse humor (_O_ T.Acda en R.Heertje). Dat is ook het enige dat ik op die prijs_je_rijk_zender kijk.
Oh en Harm,wees eens geen johan en zout eens op (met je stem) uit die RTL-unilever kudtreclames. Voor je 't weet krijgt GS gelijk; dat je een lul bent en niets kunt.

lichtpunt | 15-06-11 | 13:02


tembacostyle | 15-06-11 | 13:00 | Leuk linkje, tnx.

Willianus Wortelus | 15-06-11 | 13:02

@vetkleppert | 15-06-11 | 12:59
Wij?

Bakito | 15-06-11 | 13:02

wat is er van rossem? hard in je reet genomen door hem of zo? verskrikkelijk die persoonlijkie rancune.

ITEACHYOU | 15-06-11 | 13:01

@Che_cuevara | 15-06-11 | 12:59
Dus jij vindt het plunderen van de natuur minder gemeen dan de bescherming ervan?

Bakito | 15-06-11 | 13:01

Alles wat tegen GS en links is gelijk afbranden.
Jammer van Rossem...

SjoerdNL | 15-06-11 | 13:00

Ach gut, Edens heeft iets onaardigs gezegd over de zoon van de ledenwerfster van Powned....

laardepul | 15-06-11 | 13:00

MacReady | 15-06-11 | 12:55 |


Inderdaad in Nederland omdat wij een strontland zijn. In andere landen hebben ze zwavel zure regen omdat ze kool stoken. Maar dat is weer andere regen dan hier. Mocht je nou echt interessant vinden (en niet alleen omdat je hysterisch links bent) dan zou ik deze link even goed doorlezen.

www.kennislink.nl/publicaties/mest-is-...

tembacostyle | 15-06-11 | 13:00

@Bakito | 15-06-11 | 12:56
Wij hebben niet om zestien miljoen inwoners gevraagd.

vetkleppert | 15-06-11 | 12:59

@Harigeharrie | 15-06-11 | 12:57
Typisch rechts om de mens op een voetstuk te zetten en een vrijgeleide te geven ongelimiteerd te consumeren.

Bakito | 15-06-11 | 12:59

Waarom zou hij er van balen dat Duitsland eerder Kernenergie afschaft dan Nederland? Duitsland heeft meer kerncentrales dus is toch mooi dat ze dat afschaffen, wij zijn dan wel weer zo dat we vanzelf volgen..

KrikkerT | 15-06-11 | 12:59

Is Joop offline?

Che_cuevara | 15-06-11 | 12:59

Ach, dit is er weer een uit de categorie;

Links Lullen Rechts Zakken Vullen.

de kaleman | 15-06-11 | 12:59

als ik ergens een nog allergischer voor ben dan voor de gemiddelde PVV stemmer dan zijn het wel mensen die 'Dit Was Het Nieuws' oprecht grappig vinden. Ik heb het echt nooit kunnen begrijpen. Slechte grappen oplezen van een autocue met mensen er omheen die weinig tot totaal geen (de gasten) humor hebben.
Dat het wel degelijk mogelijk is om dit wel goed te doen bewijzen o.a. een Daily Show en Colbert Report in mijn ogen. (en dan niet beginnen over jaaaa maar zij hebben 100 schrijvers in dienst).

soundwave070 | 15-06-11 | 12:59

@Bakito | 15-06-11 | 12:56
Rechtse zieligheidsindustrie?
Die is in ieder geval nog lang niet zo erg en gemeen als de linkse zieligheidsindustrie.
Die hebben het namelijk uitgevonden.

Che_cuevara | 15-06-11 | 12:59

Che_cuevara +1

Stroopdoos | 15-06-11 | 12:58

nog iemand | 15-06-11 | 12:55
Ja, of ook maar iets negatiefs zegt over iets wat maar een beetje in de verste verte een link lijkt te hebben met iets wat van Geenstijl zou of had kunnen zijn.

Leve de polarisering. Follow the feeders. Sluit u nu aan bij GS!

DoorDouwer | 15-06-11 | 12:58

Ik heb hem niet kunnen betrappen op iets waar ik het wezenlijk mee oneens ben. Bovendien moet ik wel om hem lachen, ook al verzint hij zijn grappen niet zelf. +1 dus

Dionysos | 15-06-11 | 12:57

Typische linkse gedachtengang weer: recht is dom en de boegbeelden daarvan moeten het liefst met geweld verdwijnen.

Harigeharrie | 15-06-11 | 12:57

@vetkleppert | 15-06-11 | 12:50
Automobilisten zouden eens moeten ophouden zich te zien als slachtoffers. Die hele rechtse zieligheidsindustrie begint gênant trekken te vertonen. Alsof er ooit één snelweg plaats heeft moeten maken voor een bos.

Het is altijd nog andersom....

Bakito | 15-06-11 | 12:56

Lol weer knap waardeloos dit, Van Rossum! (ben niet eens HE fan btw)

Mr. Vengeance | 15-06-11 | 12:56

Willianus Wortelus | 15-06-11 | 12:54
Eensch.

Superior Bastard | 15-06-11 | 12:56

@Detlev Tarnowitz,

'Echt dringend.'

Precies, dat mis ik.

Spinazi | 15-06-11 | 12:55

O ja, dus nu komt er op GeenStijl een bash-stukje over iedereen die laat blijken dat hij links is.
Boeiend.

nog iemand | 15-06-11 | 12:55

tembacostyle | 15-06-11 | 12:39
In NL misschien, maar dat gaat niet op voor een aantal andere landen in Europa. Dat de naam niet alle vormen dekt, maakt het nog geen mythe.
-
Che_cuevara | 15-06-11 | 12:35
O.a. dankzij de ban op loodhoudende benzine kon de katalysator snel worden ingevoerd.

MacReady | 15-06-11 | 12:55


Superior Bastard | 15-06-11 | 12:22 | Ongelofelijk dat je comment min-kudo's krijgt. Harm maakt Dit was het Nieuws tenminste nog een béétje kijkbaar.

De proleet die het programma tot op het bot toe verpest is die lamlul van een Heertje. Wat een misselijkmakend sujet is dat toch zeg. Om de 2 zinnen moet er een treurige mislukte Wilders-grap doorheen. O o o wat voelt meneer Heertje zich toch ver verheven boven het plebs. Walgelijke vertoning. Van de buis met dat gedrocht.

Willianus Wortelus | 15-06-11 | 12:54

*geworden

Superior Bastard | 15-06-11 | 12:53

grote haas | 15-06-11 | 12:51
Dat is alleen maar zo bij BB, en dat is ook al minder geworen.

Superior Bastard | 15-06-11 | 12:52

Ik heb het al een paar keer gevraagd maar waar is pownews gebleven?

Einde van de Domheid | 15-06-11 | 12:52

@Stroopdoos | 15-06-11 | 12:40
Dan nu maar een +1

Che_cuevara | 15-06-11 | 12:51

@ retlow | 15-06-11 | 12:47
Weessie verdenk ik er sporadisch van dat hij een Jan Tromp imitatie afdraait.

De kijker in de vooronderstelling laten dat ie met een functioneel analfabeet van doen heeft. Mooi man.

Pa Cartwright | 15-06-11 | 12:51

vetkleppert | 15-06-11 | 12:50
Zo kortzichtig worden ze niet veel meer gemaakt.

Superior Bastard | 15-06-11 | 12:51

Echt een laf stukje van Van Rossem.

En nogmaals: De redactie van GS mag iedereen tot op het bot bezeiken. Maar als reaguurders iets schrijven dat de machtswellustige redactie niet bevalt krijgen ze EEN BAN!!
+1 voor Edens.

grote haas | 15-06-11 | 12:51

@Bakito | 15-06-11 | 12:47
Als men eens ophoudt automobilisten het leven zuur te maken en continu te drammen over dat eeuwigduurzame milieu, gun ik de geitenwollenwandelclub hun bosjes en beestjes best, hoor.

vetkleppert | 15-06-11 | 12:50

@vetkleppert | 15-06-11 | 12:39
Aan je nick te zien vermaak jij je waarschijnlijk beter in de McDonalds dan in een bos. Geeft niks hoor, ieder zijn ding.

nogeentjedan | 15-06-11 | 12:49

Zure linkse nicht. DwhN is er trouwens zwaar op achteruit gegaan sinds die zure amsterdomse Acda daar zit. Totaal niet grappig. Hazenlips soloprog was flop, maar hij wordt wel gemist bij Edens en Heertje hun linkse inteeltclub.

Michelos | 15-06-11 | 12:49

Van Rossem is vandaag in ieder geval niet geslaagd

lauwef | 15-06-11 | 12:49

Kirth Gersen | 15-06-11 | 12:17 | + -5 -
Als Marokkanen zich hufterig gedragen dan wil dat toch niet zeggen dat wij dat ook moeten gaan doen.
(Als Pietje van de brug springt etc.....)

Einde van de Domheid | 15-06-11 | 12:49

Linxen zijn altijd zuur en teleurgesteld omdat de wereld zoals hij is niet overeenkomt met hun ideaal.
Dat is iig de schuld van alle mensen die er niet over nadenken (de ongelovigen) en omdat ze zich er zelf ook niet aan kunnen onttrekken (ze hebben ook bankpas/auto/tv etc.) voelen ze zich zelf ook schuldig.
Hun leven is een voortdurende hel.

Kutmug | 15-06-11 | 12:49

@Pa Cartwright | 15-06-11 | 12:37: Voorbeelden?

die ene van daarzo | 15-06-11 | 12:48

retlow | 15-06-11 | 12:47
Juist. D. Weensie moet aan de bril, dan is die ik- heb-gvd-zuurbranden-en-diarree-blik ook direct een stuk minder.

Superior Bastard | 15-06-11 | 12:48

Che_cuevara | 15-06-11 | 12:46
Hetzelfde als jij zo te zien.

Superior Bastard | 15-06-11 | 12:47

Slecht stuk, Van Rossem.
En dat autocue lezen, daar kan Weesie nog een puntje aan zuigen.

retlow | 15-06-11 | 12:47

@vetkleppert | 15-06-11 | 12:43
Met zo'n eendimensionale instelling ben je niks meer waard dan insecten of knaagdieren. Als mens kun je je namelijk juist onderscheiden van het dier door zulke bekrompen denkbeelden te ontstijgen.

Maar, je moet dat natuurlijk helemaal zelf weten. Het komt alleen zo dom over.

Bakito | 15-06-11 | 12:47

@Rejer | 15-06-11 | 12:31
Wat doe je hier dan?

Che_cuevara | 15-06-11 | 12:46

Verder heeft ie gelijk.
Moodys neerwaardeert 3 Franse banken dus als jullie nog even doorgaan met JKDJ /Grieks/Griekenland luilak (ipv DLD de schwzarze piet geven) etc is 2060 slechts ijdele hoop.

Einde van de Domheid | 15-06-11 | 12:45

@ Epibrateur | 15-06-11 | 12:42
Ja. Maar dwepen met BBC-koekeloeren is zo stilaan redelijk passé.

Pa Cartwright | 15-06-11 | 12:44

@Superior Bastard | 15-06-11 | 12:38
Stimmt.

Detlev Tarnowitz | 15-06-11 | 12:43

Autocue, PowNed, PowNed, autocue... Dit was het nieuws, was vroeger erg leuk. Stukje nostalgie. PowNed daarentegen kijk ik niet eens op uitzending gemist. Heb 't geprobeerd, maar schiet er gewoon niks mee op. Sorry.

saaienickname | 15-06-11 | 12:43

@Bakito | 15-06-11 | 12:40
Ik hou in ieder geval veel meer van auto's dan van natuur(liefhebbers). Zonder auto houdt alles op.

vetkleppert | 15-06-11 | 12:43

Harm is soms grappig, maar alleen als hij rechtse grappen moet opzeggen. Zoals over die met de Marokkaantjes (zie Dumpert). Voor de rest eet ik gewoon tonijn omdat het kan en heb ik er ook een paar gevangen in de Indische Oceaan toen ik in Kenya zat (gemeen sterk die beesten).

Ondertussen in Athene:
Op deze webcam van het Syntagmaplein zijn nu grote spandoeken te zien en een rij ME voor het gebouw. Volg de gebeurtenissen op de voet.
www.athensinfoguide.com/wcv/wcparliame...

Raad_maar_raak! | 15-06-11 | 12:42

Ik dacht dat D.W.H.N. Niet verder kon zakken, maar het is ze bij rtl4 gelukt.

Gelukkig hebben we de BBC nog....

Epibrateur | 15-06-11 | 12:42

@ brambo80 | 15-06-11 | 12:40
Jij vindt die Harm grappig. Dat mag. Maar dat maakt Harm nog niet grappig.

Pa Cartwright | 15-06-11 | 12:41

Ik moet altijd wel een paar keer lachen om hem.
Humor is grof en herinner me deze niet als enige politieke kleur.
Dan moet je bij Heertje zijn.
Maar die is ook leuk.
Kortom een verademing na het Volendamse lullenkorps waarvan iedere ademtocht wordt gemeld.

Einde van de Domheid | 15-06-11 | 12:41

Dus als ik het goed begrijp, stinkt Harm harder dan de vis op zijn wijzer?

ZKH EénOog | 15-06-11 | 12:40

@vetkleppert | 15-06-11 | 12:39
Hou je meer van auto's dan van jezelf?

Bakito | 15-06-11 | 12:40

Ik sta op -5 omdat ik die slap(j)anus niet harden kan? Ghehehe

Stroopdoos | 15-06-11 | 12:40

Harm is grappig en dat hij links is lekker belangrijk. Is dat een argument om iemand te bashen?

brambo80 | 15-06-11 | 12:40

@Spinazi | 15-06-11 | 12:36
Was het maar echt schoppen. Echt vilein. Echt dringend. Maar ik heb Van Rossem nog niet kunnen betrappen op een interessante bijdrage.

Detlev Tarnowitz | 15-06-11 | 12:40

@Bakito | 15-06-11 | 12:37
Dan zijn we in ieder geval wel van het gezeur verlost.
Vandaar dat ze wat mij betreft meteen de hele natuur mogen asfalteren.

vetkleppert | 15-06-11 | 12:39

@ Superior Bastard | 15-06-11 | 12:38
Nice.

Pa Cartwright | 15-06-11 | 12:39

MacReady | 15-06-11 | 12:35 |

De term "zure regen" is niet helemaal juist. Het zou beter zijn om te spreken van zure neerslag of van zuurdepositie. Zuurdepositie komt namelijk niet alleen in "natte" vorm voor, maar ook in "droge" vorm.


In nederland sloeg het voornamelijk van landerijen over naar de natuur in droge vorm. Die bomen die we in de jaren 90 allemaal zagen kwam allemaal door een bepaalde stof in mest. De regen op zich is vrij schoon.

tembacostyle | 15-06-11 | 12:39

Detlev Tarnowitz | 15-06-11 | 12:33

De Revu is voor de journalistiek wat Kluun is voor de literatuur.

Superior Bastard | 15-06-11 | 12:38

Dus omdat Harm Edens een lul is, moet de tonijn maar uitsterven. Rare redenering.

Bakito | 15-06-11 | 12:37

@ die ene van daarzo | 15-06-11 | 12:32
Plaats deze uitspraak in een vergelijkend kader met PowNed/Van Castricum uitlatingen en hij doet beduidend minder extremistisch aan.

Pa Cartwright | 15-06-11 | 12:37

Hij presenteert goed. De rest is irrelevant en dus zonde om energie aan te verbruiken. Next !

Montgomery Burns | 15-06-11 | 12:37

@Detlev Tarnowitz,

Leeftijd is op zich niet belangrijk, alleen hij komt op mij over als iemand die vooral heel hard aan het schoppen is, om het schoppen zelf en inhoudelijk nog niet zoveel voorstelt.

Spinazi | 15-06-11 | 12:36

Want tv is heul belangrijk...

isdatwelonderzocht | 15-06-11 | 12:36

In totale Harmonie met de autocue.

Ashtrey | 15-06-11 | 12:35

@driekeernee | 15-06-11 | 12:26
En wat hebben die progressieve linkse mensen dan gedaan, bezijdens veel subsidie slurpen, wijsneus?

Smarties | 15-06-11 | 12:35

@nogeentjedan | 15-06-11 | 12:32
Je gelooft het zelf hé.
Heb jij lood al eens iets "zuur" weten maken?

Che_cuevara | 15-06-11 | 12:35

‘Ik lees niet de autocue voor, ik lees
grappen van de autocue voor. Quite a
difference.’

xzaz2 | 15-06-11 | 12:35

Nah, wat denk je?! Harm Edens op Radio1, kwartiertje Mediaforum.

Leuk. Heb d'r zin an.

Pa Cartwright | 15-06-11 | 12:35

En het doel van dit artikel is?

deministerpresident | 15-06-11 | 12:34

De humor van Harm Edens een mythe?
Vreemd.
Ik lig namelijk altijd krom van het lachen om zijn droge humor tijdens 'Dit Was Het Nieuws'.
(en natuuurlijk maakt Edens gebruik van een autocue)

wakkere_nederlander | 15-06-11 | 12:34

@nogeentjedan | 15-06-11 | 12:32
Wat heb je aan een bos als je veel te lang in de file moet staan om er te komen? Er is trouwens toch geen reedt te beleven in een bos.

vetkleppert | 15-06-11 | 12:34

@Pa Cartwright | 15-06-11 | 12:27
De Nieuwe Revu is een beetje de havo van bladenland.

Detlev Tarnowitz | 15-06-11 | 12:33

Nooit geweten dat die man zo ontiegelijk links was, jammer.

dmekdn | 15-06-11 | 12:33

@die ene van daarzo | 15-06-11 | 12:32

Dat was gewoon een links grapje, je weet toch?

brutus68 | 15-06-11 | 12:33

Sufste stukje van 't jaar. Ga mensen bashen die 't verdienen en niet omdat je zelf de humor niet snapt.

Dafman | 15-06-11 | 12:33

Op zich is die Edens wel een leuke grappenmaker, alleen jammer dat hij denkt de wijsheid in pacht te hebben.

brutus68 | 15-06-11 | 12:32

driekeernee | 15-06-11 | 12:26 |
Je was me net voor!
Onder andere dankzij het verplichten van de katalysator en het uitbannen van lood in de benzine is dit een (zeldzaam) voorbeeld van hoe een serieus milieuprobleem succesvol is aangepakt.
Het bos ziet er in ieder geval weer een stuk beter uit dan pak weg 30 jaar terug.

nogeentjedan | 15-06-11 | 12:32

"Hij zou eigenlijk een stiekem signaal moeten
geven waarop vier apen uit de bosjes
springen en Rutger Castricum afvoeren
waarna je nooit meer wat van hem hoort"

Extremisme in een notendop. Alles wat niet bevalt afvoeren en laten verdwijnen.

die ene van daarzo | 15-06-11 | 12:32

Harm Edens altijd +1
Geenstijl -1

Rejer | 15-06-11 | 12:31

@driekeernee | 15-06-11 | 12:26
Zure regen bestond alleen in zoverre dat zuurlinkse mensen iedere tien jaar een nieuwe klimaathoax nodig hebben. Duurzaam duurt nu ook al tien jaar te lang. En Co2 daar zit ook niemand mee. Dus nu heeft men "fijnstof" uitgevonden.

vetkleppert | 15-06-11 | 12:29

wat een vervelende linkse infiltrant is die Edens. wat die gast vol van zichzelf

benerzoeentje | 15-06-11 | 12:29

@Spinazi | 15-06-11 | 12:25
Wat maakt dat uit? Je kunt schrijven of je kunt het niet.

Detlev Tarnowitz | 15-06-11 | 12:29

Ik zie Harm nog niet zo snel een Mekka-mop maken, zoals zijn Britse voorbeeld. Is-ie veels te keuriglinks en PC voor.

Gootbalkoning | 15-06-11 | 12:28

driekeernee | 15-06-11 | 12:26 |


De mythe was dat het niet echt regen was.

tembacostyle | 15-06-11 | 12:28

Ach jongens, laat die gast toch lekker.

De Geilige Maagd | 15-06-11 | 12:28

Uit interview:

'PowNed: ‘Daar zit een nare brutaliteit aan.’'

Vandaar dit stukje hier, er moet dan door GS even flinkt gekeft worden. Pavlov reactie.

Spinazi | 15-06-11 | 12:28

@ Detlev Tarnowitz | 15-06-11 | 12:21

Zo een Revu lezen is an sich al vrij eigenaardig.

Pa Cartwright | 15-06-11 | 12:27

Wij eten thuis tonijnvervangende producten zoals de Tuna. (zelfde smaak en best lekker)

ojédiaré | 15-06-11 | 12:27

Opzich valt zijn extreemlinksigheid hierin nog wel mee, maar soms moet je nu eenmaal een harde hufterige opstelling hebben om problemen op te lossen. Daar is helaas een groot deel van NL nog niet achter, maar dat geeft niet want die sterven binnenkort toch uit. Harm daarentegen mag van mij best doorgaan met zijn ding. Hij laat zijn politieke voorkeur iig niet blijken in zijn programma (itt Heerje inderdaad), dat is al iets wat veel presentatoren niet lukt.

dr-j | 15-06-11 | 12:27

Zure regen is geen mythe, Van Rossum. Zure regen is dankzij het ingrijpen van progressieve linksmensen aanzienlijk verminderd. Heeft Harm toch gelijk met zijn stelling ten aanzien van mensen die zich niet verdiepen.

driekeernee | 15-06-11 | 12:26

Zo, hoe oud is die van Rossem eigenlijk?

Spinazi | 15-06-11 | 12:25

Wat een totaallul

jonguh | 15-06-11 | 12:24

Als ik de zuurgraad van dit stukje zo zie, denk ik dat van Rossem nog langer in de zure regen heeft gelegen dan Harmpie.

umoja | 15-06-11 | 12:23

Ik hoor mijn onderbuik knorren. Maar dat zal wel ophouden na het broodje tonijn.

vetkleppert | 15-06-11 | 12:23

Dit was het Nieuws vind ik echt een grappig programma. Juist die onbenullige grappen en die uitgestreken smoel van Edens maken, samen met Acda en Heertje dat ik er kostelijk om kan lachen. Sorry GS, kan er niks anders van maken.

Terpetijnzeikert | 15-06-11 | 12:22

En de man maakt geregeld goede finnengrappen?! Tv kijken wordt steeds minder leuk als je van steeds meer presentatoren weet dat ze zo links als een deur zijn!

KappieJV | 15-06-11 | 12:22

Altijd nog beter dan die immer verontwaardigde hogestemschreeuwerT van een Heertje. Dat is pas een totale lul.
Harm is slechts een manwhore.

Superior Bastard | 15-06-11 | 12:22

Ik las vrij recentelijk dat Harm homo is.

Maar wellicht is dat niet relevant in deze.

Pa Cartwright | 15-06-11 | 12:22

Ok nou ik ga weer de reuze interessante tweets van het vorig topic bekijken.

tembacostyle | 15-06-11 | 12:22

let maar op, nu endemol in de problemen zit , gaan ze allemaal een kunstje flikken om op te vallen en een nieuw graaibaantje te regelen..

tweekeerdehelft | 15-06-11 | 12:22

En nu moeten we dat interview gaan lezen zeker? Wat kan mij het schelen wat Harm fucking Edens van de PVV denkt.

Detlev Tarnowitz | 15-06-11 | 12:21

-weggejorist-

Aart Z. | 15-06-11 | 12:21

Dit was geen nieuws... van rossem

Aart Z. | 15-06-11 | 12:21

@Pasta-saus, als je het Engelse origineel niet kent, ja.
Hollanse leukdoeners die Britse humor willen imiteren: instant faal.

Maar nu Ziggo BBC2 van m'n slaapkamer TV heeft weggejorist, moet ik ook maar eens proberen Harm en zijn faalmaatjes leuk te gaan vinden.

Gootbalkoning | 15-06-11 | 12:21

Toen hij en die hazenlip samen op TV verschenen, heb ik van schrik 5 jaar niet meer gekeken. En dat beviel prima.

Biff Eagleburger | 15-06-11 | 12:21

Zit die man ook bij Endemaol?
Dan sta ik er niet van te kijken dat die bijna failliet zijn.

Che_cuevara | 15-06-11 | 12:20

@Parsons | 15-06-11 | 12:18
U was mij voor met uw opmerking.

Scagnetti | 15-06-11 | 12:19

-weggejorist-

Hazelinator | 15-06-11 | 12:19

Hrmpf! Ik mis een PDF alert achter "interview".

Parsons | 15-06-11 | 12:18

Ik begrijp niet waarom RTL-Unilever zich geroepen voelt dit soort linkshuilerige types op de buis te brengen. Daar hebben we de staatsomroep toch al voor.
Maar de televee is er voor iedereen: van links tot extreemlinks en van dom tot oliedom.

vetkleppert | 15-06-11 | 12:18

De Viswijzer is OK!

brabant altijd -1 | 15-06-11 | 12:18

"Het is niet erg om dood te zijn"

Gauw doen Harm, is helemaal niet erg.
Echt niet.

Che_cuevara | 15-06-11 | 12:17

De man is FOUT met hoofdletters. "PVV schuld van de verhuftering". Hoe blind slinks kan je zijn. Geen piep over de verhuftering van, bijvoorbeeld, de Marokkaanse jeugd?

Kirth Gersen | 15-06-11 | 12:17

Dit was het nieuws was wel een heel erg leuk programma...

Pasta-saus | 15-06-11 | 12:16

-weggejorist-

Vierkantachter | 15-06-11 | 12:16

Linkse presentatoren en tv-personages altijd -1. Blijft er eigenlijk weinig meer over nu ik er zo over na denk.

Don Quijote | 15-06-11 | 12:16

Hij zal wel een reageerder zijn op Joop.
Zitten allemaal zeikerts.

Boomschade | 15-06-11 | 12:15

Harm Edens: heeft ook een programma op omroep Gelderland, waar hij in een Mini rondrijdt door de provincie, soort van Zuks Dus/Man bijt Hond.
Doet hij wel leuk.
Overigens is hij homo, maar dat mag geen naam hebben en doet ook volkomen niet terzake.

Bisschop Gijsen | 15-06-11 | 12:15

tonijn zuigt toch.

Robinn93 | 15-06-11 | 12:15

Lol @ bloksnor #57

nicks nuttig | 15-06-11 | 12:15

De laatste twee afleveringen waren ook niet erg scherp.
Moest moeite doen om te lachen.

DeGezalfde | 15-06-11 | 12:15

Die gast doet mij aan mijn afstandbediening denkon. Telkens wanneer hij op buis verschijnt grijp ik dat ding.

Stroopdoos | 15-06-11 | 12:15

Kunnen we deze man niet gewoon doodzwijgen?

Tommygunner | 15-06-11 | 12:15

De Viswijzer rules.
Zouden meer mensen moeten volgen.

Spokoynoy Nochi | 15-06-11 | 12:13

Harm Edens altijd +1

wakkere_nederlander | 15-06-11 | 12:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken