Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KIJKTIP! Scheveningse Dakmoord HuilieDocu

dannymoordenaar.jpgDaar zijn ze weer. Op Ned2, 23:30 uur. De Trubertjes. Of eerlijk gezegd. Het Filmpje van de Haagse Dakmoord uit 2007, over de moord op Pascal Triep, die werd neergestoken tijdens een burenruzie door Dannyboy. Moord werd gefilmd en filmpje van moord verscheen "op internet" (op GeenStijl en AD, maar AD.nl ging meteen stuk). Er ontstond enorme ophef en volkswoede. Ten eerste over de zieke moord, ten tweede over de schokkende beelden van een jongeman en diens doodstrijd. Mag dit allemaal? Dit kon toch zomaar niet? En zo meer. De oude media waren het er snel over eens. GeenStijl en de reaguurders hadden het weer eens gedaan. De Raad voor de Journalistiek er bovenop. Netwerk begon een haatcampagne, advocaatje Job Knoester er overheen. Het was ons wat. [Volledig dossier teruglezen kan hierrr.] Documentairemaker Hans Heijnen maakte op zijn beurt een larmoyant huilfilmpje over het voorval en de nasleep, waarin de daders -simsalabim- opeens slachtoffers werden. Want dat was allemaal de schuld van GeenStijl en de reaguurders. Die arme Trubertjes; zielige onrendabelen met matjeshaar, die er ook niks aan konden doen dat ze met messen zwaaien tijdens burenruzies. Jojanneke van het omroepje Powned confronteerde Heijnen vorig jaar met diens opmerkelijke insteek voor de docu, en dat leverde onluisterende beelden op. Helemaal mooi wordt het trouwens als ook de gesubsidieerde onruststoker Francisco van Jolo zich er mee gaat bemoeien. Lynchmob Jolo is nota bene werkzaam voor een met taxpoet betaalde extreemlinkse sensatiewebsite waar dagelijks de publieke opinie wordt misbruikt door fanatieke schrijftafelmoordenaars die zieke hetzes en stemmingmakende heksenjachten voeren tegen een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger en 1,5 miljoen PVV-stemmers. Dus. Nou, veel plezier met de docu over GeenStijl zonder GeenStijl. Update: Uitzending Gemist? HIERO Trubert Toneelstukjes Daarna keihard intunen voor Echte Jannen (audio only) want die hebben Bertje over de #FatimaLeaks. Morgenvroeg 09:00 uur deel II op GeenStijl. En dat wordt awesome...

Reaguursels

Inloggen

De extreemlinkse sensatiewebsite (joop zal er bedoeld worden) is dat zoiets met als tegenhanger de extreemrechtse sensatiewebsite van de Telegraaf? Kom op mensen wees eens wat voorzichtiger met het woordje 'extreem' of is de persoonlijke haat tegen links zo extreem? Dan is er toch echt iets niet met je in orde.

Hölzenbein | 13-06-11 | 23:58

wat een kutvolk daar, ze zoeken het zelf op.

reppert | 13-06-11 | 20:22

Zo dom is pa niet. Wel een slechte leugenaar. Dat rechters dit niet hebben (willen) zien is lasterlijk.

Houtbar | 13-06-11 | 18:54

Tokkie is verdediger van tokkie.

grappert | 13-06-11 | 18:48

Die pa is schuldig aan de slechte opvoeding van zijn zoon...

da wizard | 13-06-11 | 17:34

en die pa heeft nu natuurlijk een uitkering ook.

shitttt | 13-06-11 | 17:33

Enorme onrendabele onaangepasten. Pa zit vol met tattoo's. Nadenken kan die ook niet. Wie noemt zijn zoon nou Dannyboy. O, Dannyboy. Motor onder de reet. Huisje in een volkstuintje. En natuurlijk geen cent bijdragen aan de samenleving. Alleen maar zuigen.

Voigt | 13-06-11 | 17:07

Tante NEL+een hoop, tranen van het lachen hier. Jiskefet²

aplsap1 | 13-06-11 | 16:00

Docu gezien. Pa was ten onrechte van betrokkenheid beschuldigd. Aldus de rechtbank. Geprikte Pascal bleek psychotisch te zijn. Dus toch wel wat meer nuance. Blijft het feit dat prikker Dannyboy & pa een toonbeeld van white trash zijn. Pa ook niet echt geslaagd om zijn zoon wat "normale" wormen en maden mee te geven. Laat staan een cursus angermanagement. Verder feestje Jolo versus GS waarvan je gegeven de achtergrond van Jolo vs GS je kan afvragen wat er objectief is en wat subjectief wordt ingekleurd uit chagrijn en wraakzucht.

deropofderonder | 13-06-11 | 15:59

De moordenaar een slachtoffer noemen.
Welkom in Nederland.

Maodurodam | 13-06-11 | 15:18

"Heijnen heeft de professionele onruststokers uit zijn documentaire weggelaten omdat het anders ‘zo rellerig’ werd en omdat hij zich wilde concentreren op de echte media. "

Echte media. Juist ja. Heijnen begrijpt er echt gewoon helemaal niks van. Best zielig eigenlijk, want hij ziet er helemaal niet uit als een 85-jarige.

Moetdatdan | 13-06-11 | 15:12

Vies g**r tuig. M'n bloed begint nu alweer te koken, dat soort genetisch afval materiaal heeft het inlevingsvermogen van een autistische amoebe met een down syndroom. En maar denken dat de hele wereld hun niet begrijpt en ze zelf doodnormaal zijn.

Doe dat joch ff longstay TBS geven.

de Botte Bijl | 13-06-11 | 14:09

Pa Trubert woont wel in een riante houten huis aan de rand van het bos ala Zuid Duitsland of Zwitserland.
Ik heb me verdomme altijd aan de wetten gehouden van dit shit land, maar ik woon niet zo fraai.
Weer het bewijs dat het loont om tokkie of asociaal te zijn in Nederland.

strikdewepstroper01 | 13-06-11 | 13:56

Bigi Bana Boy | 13-06-11 | 13:13
"Meneer de rechter, u moet begrijpen dat een overval plegen een ontzettend stressvolle bezigheid is. Mijn client sprong over de bar, raakte in paniek en stak per ongeluk de cafe eigenaar een mes 18 cm zijn nek in waarbij geheel onverwacht een slagader werd geraakt."

En daar wordt dan doodleuk een reconstructie van gemaakt. Waargebeurd verhaal.

Fryske Pugilist | 13-06-11 | 13:38

walgelijk!!!!

pfffar-right | 13-06-11 | 13:24

Wat een slappe drek die Hans Heijnen zeg. Gaat daar mijn taxpoet naar toe? Laat hem even lekker zelf op het dakje gaan staan!

Amati | 13-06-11 | 13:13

Dalrymple kom er maar in. Het komt namelijk nooit door dit soort figuren zelf maar door krachten buiten zich zelf. Zo "ging het mes er plotseling in" (handig zo'n zelfdenkend mes), "raakte ik het kwijt" (wat raakte je dan kwijt ?), "ging het pistool ineens af" enz enz. De dader als slachtoffer. Weer zo'n prachtige erfenis uit het gedachtengoed van de generatie van onze babyboom ouders.

Bigi Bana Boy | 13-06-11 | 13:13

Om te kotsen die documentaire echt waar.. misselijke tokkies

pannekoekenbakker | 13-06-11 | 13:09

GEzien, lijken me gezellige kerels om eens een biertje mee te drinken.

Uw Verzekeringsadvis | 13-06-11 | 13:05

Kijk, voor een echte Marxist als Hans Heijnen is iedere crimineel ook slachtoffer, gedwongen tot criminaliteit door 'het systeem'. En een luie Tokkie die z'n leven nauwelijks gewerkt heeft, is als persoon uit 'de sociaal zwakkere klasse' per definitie slachtoffer van het vuige kapitalisme.

Overigens heeft Hans ook het Marcel van Dam-vehikel De Onrendabelen gemaakt, propaganda voor Tokkies zit dus in zijn bloed. En feiten zijn altijd de eerste slachtoffers in zijn agitprop.

Zware Guy | 13-06-11 | 12:59

fukking tokkies waar dit land zo langzamerhand mee vol zit; tijd dat daar de bezem eens flink door gehaald wordt..

* wel ideeën heeft*

basberger | 13-06-11 | 12:52

hahaha, hij schrijft nu teksten terwijl hij eerder amper 2 woorden aan elkaar kon schrijven. wat een kansloos tuig dit zeg, zonde dat die tokkie pa de ruimte krijgt voor zn boehoe verhaal. smerige uitkeringtrekker.

terazino | 13-06-11 | 12:46

Jolo zegt in zijn laatste zinnen bij de leugen regeert juist dat het geen verkeerde journalistiek is, ben het zelfs met hem eens.

denuut | 13-06-11 | 12:45

Voor deze lui wil ik wel weer eens een ouderwets neqsgot uitdelen: Alstublieft meneer de moordenaar en documaker, hier hebt u een neqsgot. geheel graties want u bent sielug want u hebt de baan die u niet had verloren. En meneer de documaker krijgt hem ook voor niets, want zo'n stumperd geld aftroggelen vind ik weer sielug.
.
Zo das ist nog een beste lap tekst geworden zeg, poe he.

weedo | 13-06-11 | 12:30

Eigenlijk zou je dit soort mensen verrot moeten trappen. Gewoon om te kijken of ze dan nog steeds vinden dat de dader ook maar een slachtoffer is, of dat dit principe alleen geldt als het een ander overkomt.

Niet bedoeld als praktijk-advies, ik gun het niemand om slachtoffer (dus echt slachtoffer en niet dader) te worden van een misdrijf. Je zal zo'n documentaire voor de kiezen krijgen als nabestaande van het slachoffer (de echte). Lekker, zo'n trap na van de "sociaal bewogenen".

Fryske Pugilist | 13-06-11 | 12:15

ook heel erg opmerkelijk dat verschillende krabbels van moordenaar inclusief paupervader gaan over dat verschillende mensen 'weer vrij zijn binnenkort'

volgens mij zit serieus iedereen daar in de bak

Anitaaa | 13-06-11 | 11:53

van de hyves van onze moordernaar... een van de krabbels:

'12 maand is niet veel, zit je fluitend uit toch, kijk gewoon niet terug en denk alleen aan die 12 maand, dan valt het best mee'

zelfs zijn eigen vriendjes geven gvd al toe dat 12 maand niets is... waar gaat het in godsnaam heen met NL

tipje dames en heren: zijn hyves is openbaar

Anitaaa | 13-06-11 | 11:50

1 jaar voor moord. Wat een mooi land leven we toch in.

panadol | 13-06-11 | 11:20

Wat een blamage van knoester om uitspraken te doen over de moeder van het slachtoffer en bepaalde zaken uit het verleden van het slachtoffer zelf die totaal niet relevant zijn aan die moord. Dat uitgerekend knoester zaken uit het verleden mee laat spelen is uitermate wrang.

grappert | 13-06-11 | 11:17

Ik denk zelf dat het wel mee valt met het 'huilie-gehalte' of het één kant van het verhaal kiezen. De vader mag dan wel veel aan het woord komen, maar als kijker leer je door de reacties van buurtbewoners, tv-commentatoren dat hij als ouder gefaald heeft, dat hij zelf wellicht verkeerd bezig was. Je ziet dat hij in een woonwagenkamp woont en onder de tattoo's zit.
Een beetje kijker weet toch wel uit wat voor hout die man gesneden is. Dat die zoon aan het eind met een lach op zijn porum mocht vertellen vanuit de gevangenis, dat ging mij dan wel weer te ver.

Heibeltje | 13-06-11 | 11:11

Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:34 | + -1 -
In NL, waar de politie vooral hard ingreep tegen mensen die zich roerden na de moord op Pim Fortuyn. www.artikel7.nu/?p=57656
Dat moeten we niet willen, dat mensen het zat zijn.

sjongejonge123 | 13-06-11 | 11:03

Jolo is een liul, maar wat hij op joop.nl zegt, in die video van "De Leugen Regeert", snijdt wel hout. Dat dan weer wel.

Flounder123 | 13-06-11 | 11:02

Ik heb de docu nadat de vader aan het woord is al weggeklikt. Ik werd er kotsmisselijk van hoe zulke mensen zichzelf tot slachtoffer kunnen bombarderen. Dit soort mensen is simpelweg het genetische afval waarvoor er op Schiphol een machine staat waar in 1999 Chinese grondeekhoorns in werden geflikkerd.http://nl.wikipedia.org/wiki/Versnipperaar

Slome Duikelaar | 13-06-11 | 10:46

Dus als ik het goed begrijp is het weer lekker dubbel. In Amsterdam Zuid-Oost doen overheidsdienaren er alles aan om rap en rappers in een crimineel daglicht te zetten, maar Danny Boy zit in detentie rustig raptekstjes + muziek te componeren. Binnen de muren van een justitiecomplex. Ik geloof dat ik de draad kwijt ben...

Jan Gordelroos | 13-06-11 | 10:40

Waarom zoveel belangstelling voor menselijk vuilnis ?

Montgomery Burns | 13-06-11 | 10:28

Ah, daar is ie dan.....

aardappelninja | 13-06-11 | 10:02

Hoe laat is het nu in Amsterdam-Oost?

aardappelninja | 13-06-11 | 10:02

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:59 |
Nou, zeg dat. Zitten natuurlijk alweer een dag te lang tegen hun vrouw aan te hikken in verband met Pinksteren. Somiigen worden daar wat zeikerig van.

Het beruchte artikel is er hoor, dames Ongeduld !

Rammstein | 13-06-11 | 10:01

Hank Nozemans | 13-06-11 | 09:58
10 uur nog steeds niks.
Volgens mij treffen ze een schikking. Fatima weg, dan publiceren wij (Geenstijl red.) niks meer.

Santtu | 13-06-11 | 10:00

* Wachten doet op Deel II *

fuz | 13-06-11 | 09:59

En hopla, weer twee keer min 2.

Het sjachrijnenfilter is stuk zeker?

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:59

Ze zijn er.

Che_cuevara | 13-06-11 | 09:59

9.00 uur toch? Lijkt de NS wel. Zeg dan gewoon niks

Hank Nozemans | 13-06-11 | 09:58

hahaha! dat interview van Jojanneke! Echt hilarisch de reactie van die man!

petethemeat1 | 13-06-11 | 09:57

Van Jolo is een echte PvdA'r: Gewoon je linkse medemens een mesje in de rug duwen EN Geenstijl proberen af te serveren.

funkyd | 13-06-11 | 09:56

Jongens kom 'ns rap door met dat Lek deel II, ik wil naar bed.

vive epicure | 13-06-11 | 09:55

rara | 13-06-11 | 09:47 |
Hill Street What ? Ik heb het van Seinfeld ...

Ivoren Toren | 13-06-11 | 09:49 |
Zeg dan niets.

Ashtrey | 13-06-11 | 09:50 |
Hèhèhè ....

Rammstein | 13-06-11 | 09:54

Bert... probeer je de drol van Wim T. Schippers te overtreffen?

roosvrij | 13-06-11 | 09:51

@rara | 13-06-11 | 09:50
Hij heeft wel gevoel voor humor.

Che_cuevara | 13-06-11 | 09:51

@Ivoren Toren | 13-06-11 | 09:49
Mijn koekje is veel kleiner! Ik wil een ander!

rara | 13-06-11 | 09:50

@Wedstrijdkrokodil | 13-06-11 | 09:48
De naam fatima wordt door Firefox als een luis in de pels ervaren. Vandaar dus

Che_cuevara | 13-06-11 | 09:50

Rammstein | 13-06-11 | 09:47 |
;)

Ashtrey | 13-06-11 | 09:50

-weggejorist-

rara | 13-06-11 | 09:50

Einde van de Domheid | 13-06-11 | 09:48 Heb jij inside-information?

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:49

@vetkleppert | 13-06-11 | 09:47
Dat zou wel eens zo kunnen zijn.
Maar ik heb de indruk dat iedereen zich al goed voorbereid heeft.

Che_cuevara | 13-06-11 | 09:49

@ Rammstein
@ rara
Geen ruzie maken kinderen. Hier hebben jullie allebei een koekje en nu zoet gaan spelen hoor.

Ivoren Toren | 13-06-11 | 09:49

rara | 13-06-11 | 09:45 |
Boe!

Ashtrey | 13-06-11 | 09:48

In de PDF files staan namen en wonnadressen van betrokkenen. Wellicht vind iemand dat dat niet zo mag en zit de reactie in die PDF files digitaal te tip-exxen.

Einde van de Domheid | 13-06-11 | 09:48

Gaat m'n Firefox4.01 alleen bij mij zo af en toe over z'n nek bij het tonen van reaguursels? Of komt dat als de naam fatima te vaak valt?

Wedstrijdkrokodil | 13-06-11 | 09:48

@Rammstein | 13-06-11 | 09:43
Context, schat. Als jij rare keelgeluiden plempt dan probeer ik ze eerst te plaatsen vanuit de mij bekende omgangsvormen op deze site. Niet vanuit het perspectief van een Hill Street Blues straatagentje.

rara | 13-06-11 | 09:47

Ashtrey | 13-06-11 | 09:42 |
Bijna ! *applaus*

Rammstein | 13-06-11 | 09:47

@Che_cuevara | 13-06-11 | 09:45
Nogal, ja. Misschien wil men ons nog even de tijd geven om er niet op de nuchtere maag mee geconfronteerd te hoeven worden.

vetkleppert | 13-06-11 | 09:47

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:41
Mooi hè?

Ashtrey | 13-06-11 | 09:47

Is Bert gearresteerd?
Zou het releaken ook al strafbaar zijn?

roosvrij | 13-06-11 | 09:46

@vetkleppert | 13-06-11 | 09:45
Zoals heel Fatima onfris is.

Che_cuevara | 13-06-11 | 09:45

@Ashtrey | 13-06-11 | 09:42
Bedoel je schminterpreteren?

rara | 13-06-11 | 09:45

Ik vind het maar onfris, heur, dat Fatima leaks.

vetkleppert | 13-06-11 | 09:45

Wat is er gebeurd met de MuzyQ files part 2?
Zitten jullie in de gevangenis?

Einde van de Domheid | 13-06-11 | 09:43

rara | 13-06-11 | 09:39 |
Nee, gewoon een beetje nadenken. Het is wat moeilijk voor je, merk ik. Maar als je het toch weet, waarom dan beginnen over een kunstgebit ?

Rammstein | 13-06-11 | 09:43

rara | 13-06-11 | 09:39 |
Interpreteren Schmenterpreteren.

Ashtrey | 13-06-11 | 09:42

Wat dat stukkie van Van Jole met het geheel te maken heeft begrijp ik niet helemaal. En hoewel ik geen fan van de man ben, vind ik dat hij ik zijn "column" over het taboe voor de dood in de media, gewoon gelijk heeft.

Mesjoggah | 13-06-11 | 09:42

rara | 13-06-11 | 09:39 |
Interpreteren Schmenterpreteren.

Ashtrey | 13-06-11 | 09:42

Het is pas negen uur wanneer GS dat zegt.

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:41

@Rammstein | 13-06-11 | 09:34
Ubuntu, mijn beste.

rara | 13-06-11 | 09:40

@Rammstein | 13-06-11 | 09:34
Om exact te zijn is het een uitdrukking uit de regio rond New York. Het zij je vergeven dat je denkt dat die uitdrukking op beide amerikaanse continenten wordt gebruikt. Maar moet ik bij alles dat je roept eerst alle uitdrukkingen in alle lokale dialecten van alle talen aflopen om de betekenis van je plempsel juist te kunnen interpreteren?

rara | 13-06-11 | 09:39

Nederland: Voor de Moordenaars en pedo's .

Daar is het dan eindelijk toe gekomen...

Creaguurder | 13-06-11 | 09:37

Is het al 09:00 uur?

roosvrij | 13-06-11 | 09:37

Het is al half tien geweest. Zou er wat gebeurd zijn? Een inval van de politie bij Bert ofzo? Sinds nekschotgate sta ik nergens meer van te kijken.

Ivoren Toren | 13-06-11 | 09:36

rara | 13-06-11 | 09:33 |
Het kwam je zo bekend voor.
Het is een Amerikaanse uitdrukking, wanneer je iets niet zo serieus neemt als een ander.
Of is Nederland u al te groot ?

Rammstein | 13-06-11 | 09:34

Hebben jullie een surinaamse klok of wat? Het is hier al 32 minuten 09:00 geweest!

DeRick | 13-06-11 | 09:33

Ohm | 13-06-11 | 09:30 Ik zag het staan ja, naast je nick.

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:33

Der alte Fritz | 13-06-11 | 09:31 |
Wordt ? Is het allang al.

Rammstein | 13-06-11 | 09:33

@Rammstein | 13-06-11 | 09:27
Die verspreking van je (tweet schmeet) wekte bij mij de indruk dat er een kunstgebit losschoot. Dat overkwam mijn grootmoeder ook altijd bij dergelijke woorden, vandaar dat ik het geluid meende te herkennen.

Waaruit begrijp je dat ik een kunstgebit zou hebben?

rara | 13-06-11 | 09:33

@De Veerboot | 13-06-11 | 09:31
Op de foto van Fatima?

Che_cuevara | 13-06-11 | 09:32

Der alte Fritz | 13-06-11 | 09:31 We zitten hier te wachten op de Fatimaleaks en dan ga jij nog een beetje ontopic reaguren.

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:32

BertBrussen belt me net, hij is wat later. Hij moest nog even masturberen.

De Veerboot | 13-06-11 | 09:31

Wedstrijdkrokodil | 13-06-11 | 09:29 |
Bert laat de spanning oplopen tot een ongekend hoogtepunt. All according to plan.

Ashtrey | 13-06-11 | 09:31

Aan zulke mensen gaat Nederland ten onder. Zowel aan de linkse goedpraters als aan de tokkies. De goedpraters verkwanselen ons land en onze oorspronkelijke mentaliteit. Verder wordt er veel te veel aandacht op tokkies gericht. Nederland verslapt, wordt asocialer.

Der alte Fritz | 13-06-11 | 09:31

@zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:24
Trek je niets aan van die minkukels. Komt wel weer goed.

rara | 13-06-11 | 09:31

Wedstrijdkrokodil | 13-06-11 | 09:29 Met een megafoon. Maar dan moet Bert eerst z´n nieuwe adres twitteren.

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:30

Het is inmiddels 9:30!

Ohm | 13-06-11 | 09:30

Therapietje | 13-06-11 | 09:28 |
Weer wat geleerd: trust none of what U hear, and less of what U see.

Rammstein | 13-06-11 | 09:29

Kan iemand anders even met een stukje platic beker tussen de spaken door Bert's straat fietsen?

Wedstrijdkrokodil | 13-06-11 | 09:29

Ongelofelijk dat die man van de media een podium krijgt om een moord goed te praten.

Therapietje | 13-06-11 | 09:28

rara | 13-06-11 | 09:25 |
Dat wordt moeilijk, want dat heb ik niet. Maar u wel, begrijp ik ?

Rammstein | 13-06-11 | 09:27

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:24 |
Dat zijn de zenuwachtigen, die moeten toch ergens op drukken na al dat F5'en.

Rammstein | 13-06-11 | 09:26

@Rammstein | 13-06-11 | 09:20
Zit je kunstgebit los?

rara | 13-06-11 | 09:25

Tja, dan ben je in de ogen van een linkse documentaire maker wel een held, als je je benedenbuurjongen waarvan je weet dat hij een psychose heeft doodsteekt. Schande dat Geestijl dat filmpje op dat vluchtige medium plaatste, want nu wordt er een moordenaar zomaar beschuldigd van moord. Snapt Geenstijl niet dat moordenaars zielige mensen zijn die geknuffeld moeten worden en gratis geld moeten krijgen?

me,myself and IK | 13-06-11 | 09:25

rara | 13-06-11 | 09:23 Mijn berusting heeft me al drie minkudo's opgeleverd.

Het komt echt wel. Bert was nog laat op gisteravond. Hij kan zich verslapen hebben hè?

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:24

@zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:17
Jij hebt makkelijk praten. Inmiddels heb ik geen nagels meer over om te bijten. Fatima moet aan de schandpaal, hoe eerder hoe beter.

rara | 13-06-11 | 09:23

Misschien heeft Fatima Bert van z'n fiets geduwd.

Uitstel van executie natuurlijk.

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:21

rara | 13-06-11 | 09:16 |
Tweet, schmeet.
En dan nog.

mokum4all | 13-06-11 | 09:19 |
Heb je zo weinig te doen dan ?

Rammstein | 13-06-11 | 09:20

Potverdorie, ben ik voor niks om 9 uur opgestaan op m'n vrije dag.

mokum4all | 13-06-11 | 09:19

@ rara | 13-06-11 | 09:16

Het staat ook gewoon hierboven in de update

plaspop | 13-06-11 | 09:19

rara | 13-06-11 | 09:16 Komt het wat later, ook goed.

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:17

@Rammstein | 13-06-11 | 09:13
Koning Ongeduld heeft (net als ik) een tweet gelezen dat er om 09.00 uur een nieuwe post zou komen met onthullingen rond Fatima Elatik. Hij heeft dus een goed punt.

rara | 13-06-11 | 09:16

Rammstein | 13-06-11 | 09:13 Pritt kan het wel aankondigen, hij blijft toch afhankelijk van de wekker van Bert.

En de wekker van Bert is niet awesome.

zeg maar jansen | 13-06-11 | 09:14

Gezien alle minkudo's die er de laatste tien minuten plotseling worden uitgedeeld is er iemand met het verkeerde been uit bed gestapt. Nog last van je kater jongen?

Ivoren Toren | 13-06-11 | 09:13

Joost Maghetweten | 13-06-11 | 09:00 |
Het is een zondag vandaag, koning Ongeduld.

Rammstein | 13-06-11 | 09:13

FatimaLeaks here we go!!

Spannond.

Ashtrey | 13-06-11 | 09:10

@ Simon_GS | 13-06-11 | 08:47
Ja, en vooral die Triep. Oh wacht...

Ivoren Toren | 13-06-11 | 09:10

@ redactie

Joehoe! Het is 5 over 9, waar blijven de Fatimaleaks??

plaspop | 13-06-11 | 09:06

Hallo jongens! Het is negen uur geweest, en ik zit te wachen op nieuwe #fatimaleaks!

Ivoren Toren | 13-06-11 | 09:05

Stroopdoos | 13-06-11 | 08:59 | | Reageer+ |
0
20:25 minuten en de stekker ging eruit ;)

Morkovich | 13-06-11 | 09:02

09:00 uur #FatimaGate

Morkovich | 13-06-11 | 09:01

Het is negen uur, en ik zie nog steeds geen nieuw topic zoals belooft!

Joost Maghetweten | 13-06-11 | 09:00

Ik heb ongeveer 10 minuten gekeken en besloot me niet langer door deze kudtuitzending te laten bombarderen met slachtoffer gelul. Ronduit goor.

Stroopdoos | 13-06-11 | 08:59

@ReikinVrankreik | 13-06-11 | 08:41
Ach ja, het echte slachtoffer is toch dood hé.

Che_cuevara | 13-06-11 | 08:58

@KPA | 13-06-11 | 08:37
Nu niet meer, het is er uit.

Che_cuevara | 13-06-11 | 08:57

@Geheimrat Schultz | 13-06-11 | 08:17
Awel he, tis gewoen ene eirste levensbe.. dinges he.
Duer moete geweun afblijve.
Viva'n het fritkot en nooit nie aankeumen zenne.

Che_cuevara | 13-06-11 | 08:55

Beetje schaamteloos hoe paps de rapwerkstukjes van zijn zoon aan het pluggen is en de documentaire maker zich daarvoor laat gebruiken. Verder voegt het allemaal weinig toe en hoop ik dat alle betrokkenen nog wat van hun leven weten te maken.

Simon_GS | 13-06-11 | 08:47

Huilie docu geheel gezien ..
Prachtig gemaakt, echt aanrader ..
180 graden om ..
Hoop dat de dader en vader weer hun leven kunnen op pakken ..

ReikinVrankreik | 13-06-11 | 08:41

Dat interview van Jojanneke met Heijnen is monumentaal. Dat soort vragen hoor je niet te stellen, want als je ze wel stelt dan stort het hele linkse kaartenhuis meteen in elkaar.

Ivoren Toren | 13-06-11 | 08:40

ik dacht niet dat het ooit kon gebeuren, maar....
Jolo heeft zowaar een relevante, genuanceerde en interessante videocolumn afgeleverd. Hulde...
Ik dacht niet dat hij het in zich had.

KPA | 13-06-11 | 08:37

Vrinden tot laterz, de plicht roept weer. OUT!

Sjeng de helle | 13-06-11 | 08:31

@ IJStengel | 13-06-11 | 08:23
Ter compensatie hier een link naar echte patriotten.

www.vlaamsbelang.be/0/8590

Geheimrat Schultz | 13-06-11 | 08:27

-weggejorist-

IJStengel | 13-06-11 | 08:23

@ Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:50
Allez Sjeng, tis toch waar godverdemiljaardenondeju!
@ Che_cuevara | 13-06-11 | 07:53
Si sinjor cest sjuust.
Tis een Vlaamsch/Godfried van Bouillon bolwerk hè met gloeiende vetpannen.
Handen af van onze Christelijk/Humanistische frituur!

Geheimrat Schultz | 13-06-11 | 08:17

Morkovich | 13-06-11 | 08:02
Mogge,

Sjeng de helle | 13-06-11 | 08:03

Sjeng de helle | 13-06-11 | 08:00 | | Reageer+ |
1
ROFL! Mogge Sjeng ;)

Morkovich | 13-06-11 | 08:02

OT
Je kunt merkwaardige dingen ontdekken:
Zo ben ik er recent achtergekomen waarom heren op gevorderde leeftijd tussen twee sexbeurten zo hevig zweten.
Er zit een hete zomer tussen.

Sjeng de helle | 13-06-11 | 08:00

max_laadvermogen | 13-06-11 | 07:56
LOL,
Dat is een waardige kernachtige omschrijving.

Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:58

Mogge allen???
Ga toch lekker slapen.
D'66, vara ,pvda c.s. waken over U.
Wel even de portemonnee achterlaten graag.

max_laadvermogen | 13-06-11 | 07:56

@Geheimrat Schultz | 13-06-11 | 07:47
Maar zolang de Belsen hun fritkot houden is er niks aan de hand.

Maar kom je aan het fritkot, dan zijn de rapen gaar.

Che_cuevara | 13-06-11 | 07:53

Che_cuevara | 13-06-11 | 07:51
Zo kijk ik er ook tegenaan Maat!

Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:52

@Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:45
Dat houdt het nog even tegen omdat mensen hopen dat er verandering op komst is.
IJdele hoop overigens.

Che_cuevara | 13-06-11 | 07:51

Geheimrat Schultz | 13-06-11 | 07:47
LOL,
Allez zunne straf geformuleerd en met een sterke tong, maar het gegint erop te lijken.

Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:50

Het duurt niet lang meer en om gansch Nederland is een pliesielint gespannen.
Kijk regelmatig naar het journaal in Bels (België....).
Elke dag worden er na afloop van het journaal feauteaus vertoond.
De helft van de autochteaune bevolking is inmiddels vermist en de andere helft (allochteaun) wordt gezocht.

Geheimrat Schultz | 13-06-11 | 07:47

Che_cuevara | 13-06-11 | 07:41
Mee eens!
De Volksuitknijppersen zullen in Noord Europa nog wel even blijvern draaien voor het zover komt.
Het gemorrel in de gelederen is al een tijdje gaande alleen de onderlinge samenhang is nog niet ontdekt.
Dat gezwel groeit vanzelf tot een rijpingspunt.
"Ze" ( de Jole's van deze staat) zouden blij moeten zijn met de "Blonde Demon"als voorlopige uitlaatklep.

Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:45

@Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:34
Zo is de Franse revolutie ook begonnen.
Het volk uitknijpen, tot je een keer te hard knijpt.

Che_cuevara | 13-06-11 | 07:41

Geheimrat Schultz | 13-06-11 | 07:16
Mogge,
Heb die uitzending gezien met Tiny de Boernzeun.
Zijn zienswijze was een voorbereiding op zijn eigen dood.
Mooi! dat kan, maar wat is dan zijn standpunt over zijn eigen functioneren binnen zijn eigen club?
Wat is de uitgedragen boodschap dan waard qua inhoud die hij jaren mede verkondigd heeft?
Lijkt sterk op de inhoud van dit Topic.

Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:38

Che_cuevara | 13-06-11 | 07:26
Mogge Che,
Daar ben ik ook bang voor dat er een soort tegenbeweging komt van de Midden kader burger.
In Soviet Nederland moet je of zo asociaal als de neten zijn, of stinkend rijk en een machtspositie bekleden, beide groeperingen vormen de Onaantastbaren.
De rest er tussenin wordt uitgeknepen en aan de lopende band bedonderd en geslachtofferd.
Maar die middengroeperingen hebben geen cohesie en door dat los aan elkaar hangen geen gemeenschappelijk doel.
Dat ze op allerhand gebied er tussengenomen worden zonder te reageren heeft van doen met geconditioneerd gedrag en een opgedrongen norm besef van normen die er lang niet meer zijn voor de slachtoffers.
Maar voordat deze in aktie komen zal nog wel een heule tijd vergen en nog maar slachtoffers.

Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:34

@Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:21
Mogge Sjeng,
Die trend is nog wel te keren. Er moet alleen de politieke wil zijn en die komt er wel.
Zoals het nu is kan het niet verder.
Mensen gaan echt een keer het recht in eigen handen nemen en dan is er geen stoppen meer aan.

*verder iets met zachte heelmeesters en wonden mompelt*

Che_cuevara | 13-06-11 | 07:26

Mogge @ All,
Geweldbereidheid is onder sommige lagen van de bevolking schering en inslag, gemakshalve noemen we die maar Tokkies.
Vroegah werden dat veelal de sociaal zwakkeren genoemd en die moesten ook aandacht krijgen, tenslotte viel er aan te verdienen door de Linksche Kerk.
Inplaats van dat soort gedrag in te dammen en in toom te houden moest er begrip voor worden opgebracht.
Als er al doden vallen moet er gekeken worden naar de achtergronden van het Crimineel Gedrag( sociale context). Sinds Alphen zijn er zowat elk Week-end doden gevallen alleen al door vuurwapengebruik kom ik als ik goed geteld heb op 21 en nog steeds wordt hier geen beleid op gemaakt.
Dat geeft de incompetentie van het Systeem weer, een sportschutter is nu eenmaal te controleren( en daar is wel beleid op te maken voor de goede sier), en gajes niet.
Andere vormen van fysiek geweld zijn ook uitwassen van de softe aanpak door de jaren heen. Er is een trend ontstaan die naar mijn mening niet meer te keren is.

Sjeng de helle | 13-06-11 | 07:21

Enne voor de KRO: één publieknet lijkt me genoeg.
Er is al toch al een oververtegenwoordiging van de zachte sector in de media.
max_laadvermogen | 13-06-11 | 05:39
-
Soms denk ik wel eens dat dit de katholieke dependance is van de pvda.
De ncrv/eo zijn de grristelijke.
De vara/vpro zijn de islamitische.
En het KVP deel van het CDA maar geloven (sic) dat dit hullie omroep is.
In het programma Brandpunt gisteravond haalden ze zelfs oud imam Tiny Muskens van stal die elke ochtend in het arabisch bid met zijn gekopvodde verzorgsters.
En Geert Wilders is een arme jongen zei hij nog dat hij niet inziet dat de islam een vredelievende relidinges is.


Geheimrat Schultz | 13-06-11 | 07:16

@Che_cuevara | 13-06-11 | 06:57
Klopt, dat zeg ik. Het is simpelweg een gegeven.

rara | 13-06-11 | 07:03

@rara | 13-06-11 | 06:52
Dat geeft ze nog geen excuus om dan zelf maar geweld te gebruiken.
Iedereen is wel eens slachtoffer van geweld, verbaal of fysiek.
Dan kan iedereen wel geweld gaan toepassen.
Dat lijkt mij niet de oplossing en nog minder een excuus.

Che_cuevara | 13-06-11 | 06:57

@Che_cuevara | 13-06-11 | 06:41
www.cbs.nl/NR/rdonlyres/0C02B3A7-645A-...

Daders zijn vaak ook slachtoffer, zij het op een andere manier. Dat is uiteraard geen excuus voor hun gedrag.

rara | 13-06-11 | 06:52

@rara | 13-06-11 | 06:25
Ik zou je bijna gelooft hebben.
Ware het niet dat je laatste opmerking er bij had gestaan :)

Maar het is toch wel van de gekke dat daders zomaar als slachtoffers worden geprofileerd.
Zou daar nu echt nog iemand intrappen?

Che_cuevara | 13-06-11 | 06:41

@Che_cuevara | 13-06-11 | 06:17
Welnee, dat zie je verkeerd. Het kan iedereen overkomen; voordat je het weet ben je een dakmoordenaar. In ieder mens schuilt een moordenaar, en deze jongen heeft pech gehad dat hij, gedwongen door de omstandigheden, beinvloed door de slechte sociaal-economische omstandigheden, geplaagd door psychosociale problematiek, per ongeluk en tegen zijn van nature vriendelijke aard in een moord heeft gepleegd.

/sarcasme

rara | 13-06-11 | 06:25

Mogge @all,
Wordt deze Heijnen hier ook nog voor betaald?
Maar dit is Nederland, gaan we even van de daders de slachtoffers maken. Oh wat zijn ze toch zielig.
En het echte slachtoffer kan toch niets meer zeggen dus daar malen we niet om.

Meneer Heijnen u bent ziek en u heeft dringend hulp nodig.

Che_cuevara | 13-06-11 | 06:17

Dhr Heijnen, met de intelligentie van inHolland en ratio van de linkse kerk, is wel erg neerbuigend dienstbaar aan het Hilversumse Matras.
Als een volleerd subsidie-slurper lult hij als een windvaan voor zijn opdrachtgever, die zelf te lang aan het (collectieve geld)-infuus heeft gelegen.
Dus Heijnen gewoon een 8 tot 5 baan nemen en eens werken voor je geld.
Enne voor de KRO: één publieknet lijkt me genoeg.
Er is al toch al een oververtegenwoordiging van de zachte sector in de media.

max_laadvermogen | 13-06-11 | 05:39

Ik vind Whisper zo'n mooie nick!
out!

Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 03:40

@Whisper:
Goede deductie dus compliment.
Och, ik schenk er dan nog maar eentje in maar dan moet ik wel stoppen wegens bedtijd.
Santé en tot een volgende keer

Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 03:33

@Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 03:18 | + 0 -

Hmmmm.... Santé...
Maarreh..: woordenlijst.org/zoek/?q=acte&w=w

Evengoed had je overigens wel gelijk in je eerste comment.... Elke relevantie ontbrak...
Nogmaals Santé dan maar?

Whisper | 13-06-11 | 03:30

@Wisper: groene boekje ligt nutteloos in de kast. Maar oke Santé

Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 03:18

@Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 03:05 | + 0 -
In mijn tijd heette dat ook zo.... Dank voor je nadere duiding; soms ben ik te lui om het "groene boekje" te raadplegen...
*Plop* en glaasje wijn inschenken doet*
(maar ik ga 't wel ff checken, zo.... )
A votre Santé...

Whisper | 13-06-11 | 03:15

@Whisper: Akte en acte zijn beiden goed; in mijn tijd heette dat voorkeursspelling en je mocht het gebruiken naar belief. Hoe het vandaag zit weet ik niet. Pilsje altijd goed alhoewel ik ga voor een glaasje wijn.

Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 03:05

Die "vader" vind het maar gewoon; die zit nergens mee.
Wat een rapulje.

Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 03:02

@Prof. D.A.H. Vintik | 13-06-11 | 02:58

Het hele treuritem is overigens hier terug te kijken:

www.netwerk.tv/node/1091http://www.net... (Rita Mungra aka stiphoer-alert!)

Prof. D.A.H. Vintik | 13-06-11 | 03:02

@Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 02:31 | + 0 -
Vergeeft U mij voor deze "post." Dit was niet nodig geweest; eensch.
Maar met welgemeende excuses op voorhand....
Is het niet "akte" i.p.v. "acte?"

Pilsje?
*plop*

Whisper | 13-06-11 | 02:59

Weten we het nog?

Netwerk (NCRV): "Thiery, slachtoffer 'GeenStijl'" www.dumpert.nl/mediabase/28076/bc7b532...

Nu ik het zie, voel ik weer die woede van toen jegens de (opzettelijke?) prutsjournalistiek van Netwerk opkomen. Ik hoop maar dat de familie Triep deze beelden nooit heeft hoeven zien.

Prof. D.A.H. Vintik | 13-06-11 | 02:58

Wat een slappe, suffe reactie van GeenStijl op een okay-documentaire. Niks huilie huilie, gewoon een reëel beeld van wat media-aandacht teweeg kan brengen.

RobinOok | 13-06-11 | 02:32

@Whisper @0215: Hulde en u heeft gelijk. Gelukkig zijn er bij GS voldoende mensen die NIET ingaan op het onderwerp van discussie maar die de, gemiste punt èn komma in een zin, kunnen interpuncteren. U krijgt er, dankzij uw waardevolle en vooral zinvolle bijdrage in onze discussie, minimaal 250kudo's bij. Waarvan acte.

Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 02:31

Tering Jolo heeft gelijk. Maar die documentairemaker is gestoord.

Santac | 13-06-11 | 02:26

Foutje mijnerzijds; sorry GS

Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 02:26

Rookt GS of zijn ze na 02:00u gesloten?

Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 02:25

@Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 02:07 | + 0 -
"berijken"
Hoe werkt dit in "vervoeglijke" zin?
Ik ....
Jij....
etc...?

Whisper | 13-06-11 | 02:15

Er zijn wat onduidelijkheden: Er ligt iemand op de grond die weer op staat. Er is niet in beeld gebracht dat hij van het dak is gesprongen/gegooid en gestoken is; dat wordt uitsluitend als tekst bijgevoegd.
De persoon/gevallen en neergestoken/ die opstaat verdwijnt om de hoek en uit beeld. Later wordt doorgegeven dat hij overleden is. Wegens het ontbreken van geluid is e.e.a. zeer onduidelijk.
Zeer suggestief filmpje wat maar weer laat zien wat slecht ondersteunde media kunnen berijken.
Intussen is duidelijk dat bedoelde persoon wel degelijk is neergestoken en overleden en dan beticht ik de media, op zijn minst, van onzorgvuldige en incomplete informatie; stemmingmakerij feitelijk.

Kapitein-Ter-Zee | 13-06-11 | 02:07

Ik ben het wel eens met Jolo, persoonlijk vind ik dat alles getoond moet worden, ook de beelden die zogenaamd niet kunnen. Het volgende ook ? Ja, da's de vader van Danny, dat zou verboden moeten worden, maar wie a zegt... www.youtube.com/watch?v=wontIXOjfqA&am...

Menno Edens | 13-06-11 | 02:03

Legt zakdoekjes klaar.
Fukjoe | 12-06-11 | 23:34 | + 0 -
Want?? Jij *Fapt* hierop?
Fukjoe2.0

Whisper | 13-06-11 | 01:57

Hij heeft anders wel een punt, wat betreft dat er bij zoiets ook slachtoffers zijn aan de kant van de dader. En dat de dader eigenlijk ook een slachtoffer is van het milieu waar hij in is opgegroeid. Maar dat mag je tegenwoordig niet zeggen, want dan neem je het blijkbaar weer op voor de dader.

Tegenwoordig is het blijkbaar heel moeilijk om een beetje genuanceerd te zijn, en moeten bevindingen compleet gebaseerd zijn op een emotie (woede). Jammer...

omdatappel | 13-06-11 | 01:47

idopane | 13-06-11 | 01:21 | + 0 -

Ik heb de werkelijke steek nergens gezien, wel dat de jongen valt en eventjes later opstaat en aan de deur van zn moeder bezwijkt. Ik wil alleen zeggen, ik heb geen onweerlegbaar bewijs gezien dat de vader schuldig was en toch stond dit medium er als eerste bij om de schuldigen aan te wijzen, de vader is vrijgesproken, de zoon heeft wel straf gehad. Overigens waren er 4 buren die het gezien hadden, maar zij verklaren ook allemaal de steek niet te hebben gezien. Er zijn zoveel verschillende verklaringen van 4 mensen, de een denkt dat het een mes was ter grote van een gummie-knuppel, de ander zegt dat het een koevoet is en de ander gelooft dat hij is gestoken is met een ijzeren voorwerp. De buurvrouw op het balkon is niet verschenen in het filmpje, zij ging gewoon vrolijk door met was hangen terwijl er om een ambulance werd gevraagd.

Baby Rasta | 13-06-11 | 01:40

Mokum Kosher | 13-06-11 | 01:03
Moeder heeft de uitzending proberen tegen te houden

Opvallend in de docu:
Dannyboy maakt CD-opnames in TBS en heeft een vriendinnetje. Hoekenda?

Pascal was onder invloed en in psychose. Stond te dreigen met een pijp. Geen reden om 'm dood te steken, maar zet zaak wel in ander licht.

Opmerking buurman:
Het is een stuk rustiger geworden sinds die TWEE families weg zijn.

Bull Dozer | 13-06-11 | 01:25

Ik word kotsmisselijk van dat linkse gajes.

Rentboy | 13-06-11 | 01:22

Baby Rasta | 13-06-11 | 01:04
Misschien had jij je rasta lokken in de weg zitten maar de media oftewel Geenstijl wordt bij voortduring door de documentaire makers erbij gehaald als de aanjager van ontzettend veel 'leed' dat de familie van de dader is aangedaan en dat weegt nauwelijks op tegen de getuigenis van de werkelijkheid (het filmpje). Sterker nog het is betrouwbaarder dan een echte getuige die exact het zelfde zou hebben gezien. Het leed van de daders familie is hier zo 'amateuristisch' weergegeven dat je tenen pardoes krom gaan staan. Een verkorte uitgave zonder dit aspect maar met inbreng van de familie van het slachtoffer zou journalistiek veel interessanter zijn geweest.

idopane | 13-06-11 | 01:21

@Rebbels | 13-06-11 | 00:57
Gelukkig staat die moordenaar er mooi op met z'n pica's zodat iedereen hem kan herkennen.
Overigens, wat een sukkel als hij zijn eigen naam op z'n arm heeft laten zetten.

blinde kip | 13-06-11 | 01:11

Als je al iemand doodt omdat hij iets zegt over vuilnis wat jij verkeerd wegzet, wat moet er dan wel niet gebeuren als deze pauperT echt een keer tegenstand krijgt of boos wordt? Gaat hij dan naar het winkelcentrum?

Mokum Kosher | 13-06-11 | 01:09

-weggejorist-

Baby Rasta | 13-06-11 | 01:04

Heb de docu gezien en het frappante is dat ik nou niet het gevoel had dat het om een journalistieke oorlog gaat. Tokkie 1 steekt tokkie 2 neer en die valt van het dak. Niemand weet het echte verhaal, dat filmpje is eigenlijk niks zeggend. Nou, ja nikszeggend in de zin van je ziet de daad zelf niet, maar het sterven staat op film. De vader is overigens vrijgesproken en zoontjelief kwam ervanaf met 1 jaar. Enfin ik vind de opblazer van het onderwerp in deze zoals gewoonlijk geenstijl weer. Jolo valt geenstijl op geen enkele manier aan en zo ook de docu niet, die ik 20 min. gelden heb gekeken. En naast joop.nl ook hier ook een goede uitleg waarom geenstijl eigenlijk niet genoemd zou moeten worden in de docu.... www.krapuul.nl/shrtnws/40282/geenstijl...

Baby Rasta | 13-06-11 | 01:04

Wat mij betreft mag je sowieso doodstraf geven aan moordenaars, waarom zou je dergelijke gevaarlijke gasten terug laten keren in de maatschappij?

Fokjeop | 13-06-11 | 01:04

Heeft iemand überhaupt nog eens de mening van de moeder en de familie van het SLACHTOFFER gevraagd? Het is een schande dat die hufters in het nieuws komen en allerlei mensen die varkens willen beschermen. Mijn gedachten en medeleven gaan uit naar de moeder en de familie van Pascal. De dader en zijn vader mogen van mij de verkeerde tegenkomen in de gevangenis, op straat of bij het uwv.

Mokum Kosher | 13-06-11 | 01:03

Rebbels | 13-06-11 | 00:57
Toch een geruststelling dat 90% vrienden op Hyves geen echte vrienden zijn

Graaf van Egmont | 13-06-11 | 01:03

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:28 |
Of crimi-eilandbewoners van ver, hebben het ook nooit gedaan, en verantwoordelijkheid, spijt of hand-in-eigen-boezem zijn totaal onbekende fenomenen.

Dan, en in dit geval, kun je alleen nog maar hopen op Karma, the bitch.
Maar daar geloof ik ook al niet meer in.

Ik word er dood- en doodziek van. Zum kotzen.
*aus*

Rammstein | 13-06-11 | 01:02

Het is niet te geloven maar er zijn werkelijk 260 figuren die bevriend willen zijn met deze moordenaar:

dannyboyveritas.hyves.nl/

Bah!

Rebbels | 13-06-11 | 00:57

Heb het hele document afgekeken en kreeg weer last van kromme tenen. In de jaren zeventig van de vorige eeuw begonnen. Laatst niet meer zo vaak voor gekomen maar vanavond was het weer helemaal raak. Enige overgebleven conclusie: het is allemaal de schuld van een ander, ook die kromme tenen.

idopane | 13-06-11 | 00:47

Heb met de familie Trubert te maken gehad in de periode dat ze nog in Terneuzen woonden. Niet bepaald de bloem der natie mag wel zeggen.
Pauper-volk dat leeft in een milieu waarin hun status afgelezen wordt aan het aantal tatouages, en de dikte van hun koningsketting.
Men behoeft geen glazen bol om de verdere toekomst van Danny te voorspellen.

export-kenteken | 13-06-11 | 00:46

Dat teiltje was echt nodig hoor! Vooral die treurmuziek erbij. Je zou haast medelijden krijgen met dat kudt volk.

Fukjoe | 13-06-11 | 00:46

Ik begrijp sowieso niet dat we het over een terugkeer in de maatschappij hebben. Ik vind dat je voor moord en doodslag een ECHTE levenslang dient te krijgen...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:45

Als je een beetje kijk op mensen hebt zie je de quasi zieligheid, en quasi ik- werk- zo - hardmentaliteit van die pa af stralen, het interesseert ze toch geen ene flikker.

Dr.Thorvaldt | 13-06-11 | 00:42

Waarom wordt tuig altijd zo verwent? Volgens mij doen we iets fout..

DylansBlue | 13-06-11 | 00:40

Is die vader op een natte krant krant in slaap gevallen ofzo?

jappertje | 13-06-11 | 00:39

Het begint 10 minuten te laat, en eindigt 10 minuten te vroeg? Daar gaan weer een hoop belastingcenten.

Mea Culpa Gump | 13-06-11 | 00:39

Wanneer gaat Nel rappen?

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:38

@titsme | 13-06-11 | 00:35
Die raps luisteren helpt ook niet...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:37

-weggejorist-

mierenfokker | 13-06-11 | 00:37

94.100.120.174/467150001-467200000/467...
Ontbreekt bij die man dan echt elke hersencel?

Hoe denkt zo iemand?
"Oh, mijn zoon heeft iemand doodgestoken, en ik keek toe, lachen, laat ik een foto op hyves zetten waarop hij stoer staat met pistolen en de tekst don't fuck with me."

Stel rasmongolen.

Keembridger | 13-06-11 | 00:35

dantochmaar | 13-06-11 | 00:33
Gewoon die brief op de deurmat he, ineens niet meer welkom. Hoe kunnen ze.
Tommygunner | 13-06-11 | 00:33
Je moet ook ontzettend gefocust zijn op het vangen van een vis, 1 luizig probleempje aan je hoofd en je vangt niks. Dat is zo vreselijk.

titsme | 13-06-11 | 00:35

Leuk accentje...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:34

Ik vraag me trouwens af he. Wat als die Nel nou wel was gaan schreeuwen?

Volgens mij was Pascal dan nooit vermoord.

Volgens mij was dat hele schuurtje trouwens ook in elkaar gedonderd waar ze op stonden.

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:34

'Jongens op dezelfde afdeling die vastzitten voor ergere delicten [..]'
.
Seriemoord?

StYxX | 13-06-11 | 00:34

@titsme | 13-06-11 | 00:31
Nooit meer die 35ponds karpers, dat gemis, het moet vreselijk zijn...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:33

@titsme | 13-06-11 | 00:31
Vergeet het tafeltennis niet.

dantochmaar | 13-06-11 | 00:33

ZSU-23-4 | 13-06-11 | 00:29
De kronkel in hun hoofd is moeilijk te ontrafelen. Onvoorstelbaar hoe ze zo krom kunnen redeneren.

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:31

Het ergste van alles vind ik nog wel dat pa Trubert door de hele toestand zijn concentratie tijdens het vissen niet meer had.

titsme | 13-06-11 | 00:31

Voor een werkloze heeft die pa nog best een leuk optrekje.

Wat doe ik verkeerd? Ah, ik zie het al. Ik heb geen tattoes.

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:30

"Het is een leerzaam document voor wie wil doorkrijgen hoe media en publieke opinie werken. Hoe die het bij het verkeerde eind kunnen hebben en wat de gevolgen daarvan zijn."
Van Jolo even door de bocht over hoe we als reaguurder het bij het verkeerde eind kunnen hebben over die dakmoord. Zou bijna willen vragen wat het excuus dan mag zijn dat van Jolo graag zou willen aanvoeren voor het gebeurde, maar ik voel me lichtelijk misselijk worden van dat ventje.
Iemand wordt vermoord voor het terugzetten van andermans afval bij de rechtmatige eigenaar, hoe kun je daarbij over stemmingmakerij en verkeerde beeldvorming spreken? Het zou je zoon maar zijn die daarvoor sterft en die van Jolo is gewoon gestoord, iets anders kan ik er niet van maken vanavond.

ZSU-23-4 | 13-06-11 | 00:29

Grappig; zodra ze gaan rappen klinken ze verdacht veel als Marokkanen

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:28

Geen woord gelogen met treurige beelden...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:28

[email protected] die schijtende hond op het terras. Dat er maar iemand op z'n sokken op mag lopen...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:27

Tommygunner | 13-06-11 | 00:22 |
Haha, jah. En Nel moedigt hem aan.

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:24

Wat een gast..

Romanov | 13-06-11 | 00:22

@Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:21 | + 0 -
En zijn speciale wapon of choise is een schep hoor ik net...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:22

Tommygunner | 13-06-11 | 00:19
Zijn WoW naam is: Magical_Duindorper

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:21

Ik schiet nu echt vol...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:20

Zelfs potentiële nerds worden ruig in dergelijke wijken...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:19

Vraag me af hoe dik de Mercedes is van de tattoeboer in die wijk...

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:18

Nel lijkt wel Diana Charité.

wijsvinger | 13-06-11 | 00:16

Het is gewoon een aflevering van de Veermannetjes! :)

Boer in 020 | 13-06-11 | 00:16

Goud is daar nog status zo te zien...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:16

StYxX | 13-06-11 | 00:14 |
In tijden niet zo gelachen. Ik zie het al zo voor me. Dat geschreeuw.

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:16

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:12 | + 0 -
Peukie er bij tijdens het interview; welja!

StYxX | 13-06-11 | 00:14

Inzetten of mevrouw af en toe een shaggie rookt kan nu...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:14

Mooie oplossing voor dit soort volk is een heel groot park met caravans..... plakplaatjes tokkies aan de ene kant, Mocro's aan de andere kant, in het midden een permanente kermis en op iedere hoek een voedselbank.....


ohja, nog een heel groot hek er om heen.

woefdrammer | 13-06-11 | 00:14

"Pascal Triep werd vermoord door de 16-jarige bovenbuurjongen van zijn moeder, die continu afval op de aanbouw van zijn moeder zette.
Pascal ging die middag naar buiten omdat hij iets op het dak hoorde.
Hij heeft de vuilniszakken, afvalemmer, trap en kratten die de buren op Marcella's aanbouw hadden gedumpt terug gezet op hen balkon.
Hierop kwamen de vader, 2 zoons en een vriend naar buiten en bedreigden Pascal.
Zoon Danny stormde naar buiten en vloog op Pascal af.
Samen vlogen ze ruim vier meter door de lucht om in de heg van een buurvrouw neer te komen.
Pascal bleek later in zijn hart en long gestoken te zijn."
www.pascaltriep.nl/Verhaal.html

ZSU-23-4 | 13-06-11 | 00:13

Die van Jolo kan nog steeds niet presenteren. En hoezo is de kant van de vader niet gehoord? Die zat zo zielig te doen op tv een poosje later.
Maar mooi dat juist uitgerekend van Jolo begint over de andere kant van het verhaal. Mag hij weleens n.a.v. deze kwestie langskomen op de redactie van GS voor een interview of ze uitnodigen voor een TwitNick met muntthee.

blinde kip | 13-06-11 | 00:13

Jezus, die klinkt wel zwoel zeg #fapfap

ZKH EénOog | 13-06-11 | 00:13

StYxX | 13-06-11 | 00:11
Haha, ik kom niet meer bij!

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:12

Peter Koelewijn zong het ooit al....

Prof.Ockels | 13-06-11 | 00:12

Ik dacht dat die gozer die altijd die filmtrailers inspreekt van Hollywood dood was.

Maar het is gewoon buuf Nel al die tijd geweest!

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:12

Ik zie dat zijn uitkering ook gekort kan worden... hij zit vol tattoo's, Dikke vette pens, dus teveel eten, duur hondje... en nog zielig... Heumeua!

Kris | 13-06-11 | 00:12

LOL @ gillen met een dergelijke zware shag stem. :')

StYxX | 13-06-11 | 00:11

Nel Van Nelle.

Detlev Tarnowitz | 13-06-11 | 00:11

Een school voor boefjes? Nee. Een boefje zet je een kwartiertje in de hoek.
Als ze naar een speciale school moeten, is het teringtuigh.

ZKH EénOog | 13-06-11 | 00:10

De T is een beetje verdwaald. Bij 'onluisterend' weggelopen, duikt die mallerd opeens op bij 'bedoelt'. Pinksteren maakt meer kapodt dan je lief is, dat is duidelijk.

Vriezen en Dooien | 13-06-11 | 00:09

Wat moet je zeggen. Lowlife, scum, trash, die Truberts. Vieze smerige tokkies.

titsme | 13-06-11 | 00:09

'Ik heb nooit geleerd dat ik een mes moet pakken als ik het verlies' -so far, so good- 'Ja, wel een stok, maar geen mes' -WTF.

Mea Culpa Gump | 13-06-11 | 00:09

@zeg maar jansen | 13-06-11 | 00:05 | + 0 -
Nee ik haal het niet door elkaar. In mijn eerdere comment moest "dit" "het" zijn. That's the prob...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:08

'Laat ik het maar gewoon zeggen; die zoon was niet goed bij zijn plaatwerk'

LOL

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:07

gersprek = gesprek.

strikdewepstroper01 | 13-06-11 | 00:07

Bij toeval heb ik Pascal Triep destijds bij halte Spui in Den Haag gesproken. We raakten aan de praat en zijn toen samen op de tram naar Scheveningen gestapt. Overigens had ik hem daar nog nooit eerder
ontmoet. Ik kan mij herinneren dat het gersprek ging over zinloos geweld en de gekke dingen die er tegenwoordig gebeuren. Later herkende ik zijn foto
n.a.v de steekpartij. Dat is best vreemd. Hoe dan ook R.I.P.

strikdewepstroper01 | 13-06-11 | 00:06

Tommygunner | 13-06-11 | 00:01 Niet twee dingen door elkaar halen. Hier de dakmoord en bij de Jannen zit Bertje het te hebben over de toestanden in Amsterdam Elatikbuurt.

En dat het wachtwoord om toegang te krijgen tot vertrouwelijke stukken gewoon op de site van de stadsdeelraad stond.

zeg maar jansen | 13-06-11 | 00:05

Mijn kin ligt hier op de vloer... Dit is niet om aan te zien. En ik betaal belasting voor deze linkse staatsomroep? Wat een droevenis!

_Fly66_ | 13-06-11 | 00:05

Zit er naar te kijken. Ze zeggen nog net niet dat Pascal Triep de dader is en verantwoordelijk is voor het slechte leven dat Thierry en zijn zielige papa nu leiden. KOTS.

JoranVanderdood | 13-06-11 | 00:04

Wees blij dat we de geschiedsvervalsers in real time aan het werk zien al is het van onze poen.

idopane | 13-06-11 | 00:03

Nou mooie documentaire maar gelukkig ben ik aan mijn naam verplicht radio te gaan luisteren #teiltjevol

tembacostyle | 13-06-11 | 00:03

Wedden dat die Tjerry een baan in de kolenmijnen mentaal heus wel aan kan?

ZKH EénOog | 13-06-11 | 00:02

"ik weet niet of ik een vaste baan mentaal wel aankan...." [/kwoot] #SICK

woefdrammer | 13-06-11 | 00:02

StYxX | 13-06-11 | 00:00
Inderdaad. De maatschappij heeft helemaal niets aan dit soort mensen. Voegen niets toe.

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:01

Bert bij de Jannen met dit brekende en onthutsende verhaal over het stel flierefluiters in A'dam Oost?
Ik vraag me inmiddels bijna af of men bij GS wel wil dat alle feiten naar buiten komen.
Gooi het eens op Powned.tv, Spitsnieuws.nl en Telegraaf.nl om mee te beginnen en niet bij een radioprogramma waar 66,66% van de luisteraars tevens showhost is...

Tommygunner | 13-06-11 | 00:01

Met een naam als 'Dannyboy' ben je vanaf de aangifte na je geboorte al gedoemd te falen in het leven.

StYxX | 13-06-11 | 00:00

Wat een verschrikkelijke jankerd is die Jole toch. Bah bah bah.

Nacho_Vidal | 13-06-11 | 00:00

Leuk, nu komt Jeauleau ook nog even duiden.. Kots.

Mea Culpa Gump | 12-06-11 | 23:59

Onluisterende beelden nog wel. Is dat nieuw?

DaZe | 12-06-11 | 23:58

Tjerry? Danny? Ach, het zijn namen die in bepaalde milieus vaker voorkomen dan anderen...
What's in a name?

ZKH EénOog | 12-06-11 | 23:57

En wie had het mes verdonkeremaand, Thierry?

drs.Nee | 12-06-11 | 23:56

Dus voortaan ook niet meer 112 bellen. De GGD is op dat moment de beste optie, volgens de vader. Juist.

Mea Culpa Gump | 12-06-11 | 23:56

Geert moet dankbaar zijn voor de reclame die van Jolo voor de PVV maakt. Want hoe harder je de PVV probeert aan te pakken des te meer stemmen krijgen ze. Maar die Francisco is te dom om dat te begrijpen.

bijtertje | 12-06-11 | 23:56

Kingeef1975 | 12-06-11 | 23:55
La vache qui rit. Voedsel voor mannen.

Nacho_Vidal | 12-06-11 | 23:56

-weggejorist-

zeg maar jansen | 12-06-11 | 23:56

advocaatje Job Knoester lijkt zelfs een beetje op Von Jolo.....

woefdrammer | 12-06-11 | 23:56

zeg maar jansen | 12-06-11 | 23:53 |
Ik word er kotsmisselijk van.

Rammstein | 12-06-11 | 23:56

"Verpersoonlijken". Jeauleau, is dat een bestaand woord?

Jos Tiebent | 12-06-11 | 23:55

Als je na Powjanneke dat geneuzel van die talentloze zak Van Jole schuift is het alsof je na een glas Dom Perignon 1988 een hap La Vache Qui Rit neemt.

Kingeef1975 | 12-06-11 | 23:55

dantochmaar | 12-06-11 | 23:51 Waarschijnlijk is ie nog vooruitbetaald ook.

zeg maar jansen | 12-06-11 | 23:54

Jaja, ik ren ook altijd gewoon rond met een mes in m'n hand.. Heel gewoon, toch?

Mea Culpa Gump | 12-06-11 | 23:53

Rammstein | 12-06-11 | 23:51 Ik kan er maar niet aan wennen.

zeg maar jansen | 12-06-11 | 23:53

@zeg maar jansen | 12-06-11 | 23:41
Waarom zou je iets moeten checken als je toch al subsidie krijgt en weet dat het uitgezonden wordt voor je eigen doelgroep? Dan hoef je toch niet meer "onafhankelijke journalistiek" te bedrijven?

dantochmaar | 12-06-11 | 23:51

zeg maar jansen | 12-06-11 | 23:46 |
Tegenwoordig wel: it's the world upside down.

Rammstein | 12-06-11 | 23:51

Wat een aso-volk...... allahmaal plakplaatjes overal en messing kettinkjes..... #BAH!!

woefdrammer | 12-06-11 | 23:51

Fijne vent die pa. Tering zeg.

Nacho_Vidal | 12-06-11 | 23:50

@Henkiemaardannietgek | 12-06-11 | 23:38
Goeie tip. Ik ga kijken.

dantochmaar | 12-06-11 | 23:48

@Dikr | 12-06-11 | 23:46
bedoeld.
-
Sorry, slechte gewoonte.

Mea Culpa Gump | 12-06-11 | 23:48

Heet die gast nou serieus Dannyboy of gewoon Danny? Of ben ik nou heel dom?

Promo | 12-06-11 | 23:48

@zeg maar jansen
beter luisteren naar wat jolo zegt.

Satria | 12-06-11 | 23:48

Powjanneke mag blijven.... harder dan dat krijg je ze niet.

Kingeef1975 | 12-06-11 | 23:47

jolo zegt toch niks negatiefs over dat filmpje? en als hij iets negatiefs zegt is dat een quote maar dat zal wel de gemiddelde adhd luisteraar wel ontgaan.

Satria | 12-06-11 | 23:47

Guus Muisarm | 12-06-11 | 23:40 Van Jole heeft nooit een punt, nooit gehad ook.

Van Jole moet zich maar eens bedenken dat wanneer iemand zich door z'n daden in de picture plaatst dat aan zichzelf heeft te verwijten.
Had die zoon die jongen niet gestoken dan was het filmpje niet nieuwswaardig geweest.

Inbreuk op privacy gaat nooit boven inbreuk op iemands leven.

zeg maar jansen | 12-06-11 | 23:46

+ 1 voor Jojanneke. Genadeloos doorvragen zoals doorvragen bedoelt is zonder ook maar een greintje sarcasme of spot. Een allejezus lekker stukje journalistiek was dat.
p.s. Ja, ja, dat ze er ook nog eens erg goed uit ziet is een bonus.

Dikr | 12-06-11 | 23:46

"Maar die man is zijn baan kwijtgeraakt".
-"Maar die man had helemaal geen baan, nooit gehad".
"Oh, nou ja".

Het lijkt mij een documentairemaker van likmevessie.

Hoewel je een verhaal natuurlijk nooit kapot moet checken.

zeg maar jansen | 12-06-11 | 23:41

Smerig pauper tuig, opknopen aan de hoogste boom

spikkelpik | 12-06-11 | 23:41

Ik ben geen fan van v Jolo maar hier heeft ie toch gewoon een punt? (tenminste, in dat linkje)

Guus Muisarm | 12-06-11 | 23:40

Zit te kijkOn......

woefdrammer | 12-06-11 | 23:39

@Fukjoe | 12-06-11 | 23:34
Doe maar een teiltje.

Mea Culpa Gump | 12-06-11 | 23:38

sons of anarchy of een achterlijke docu, geen moeilijke keus.

Henkiemaardannietgek | 12-06-11 | 23:38

Dus als je je hele leven werkeloos thuis zit en je even kansloze zoon vermoord iemand , dan moet je opeens meer geld krijgen omdat je opeens geen baan meer kunt krijgen ? (die je toch al niet ambieërde)..
Want dat lees ik tussen de regels , of kan iemand mij even iets anders vertellen..

Mr aarsch | 12-06-11 | 23:38

Legt zakdoekjes klaar.

Fukjoe | 12-06-11 | 23:34

Hans Heijnen: "Waarschijnlijk wel, euh niet. Dat doet er toch helemaal niet toe". Prutser!

oppie | 12-06-11 | 23:30

Daarna intunen voor Echte Jannen, maar dan is de helft van het programma al zo'n beetje voorbij.

Mea Culpa Gump | 12-06-11 | 23:30

Niet draaien Pritt.
Jolo zegt notabene in het door jou aangehaalde stuk dat hij verkeerd wordt geciteerd en dat hij de documentaire eenzijdig vindt (omdat GeenStijl niet aan het woord komt en alles aan pa Trubert is opgehangen). Die hele alinea over Jolo en de PVV is er met de haren bijgesleept en doet volstrekt niet ter zake.

empyrus | 12-06-11 | 23:30

@tembacostyle | 12-06-11 | 23:26
En dan nog doodleuk zeggen: 'daar gaat het toch helemaal niet om?' Als het gaat over of meneer voor dit voorval een baan had of niet, terwijl in de film duidelijk aangegeven wordt dat de vader een baan had, wat niet waar is.. Kots.

Mea Culpa Gump | 12-06-11 | 23:28

Zeker kijkon.

Mea Culpa Gump | 12-06-11 | 23:27

Boer in 020 | 12-06-11 | 23:22 |

Heb je het filmpje wel bekeken? Meneer vindt slachtoffer en daders allemaal slachtoffers. Hoe zou je dan niet een huilie-documentaire moeten krijgen?

tembacostyle | 12-06-11 | 23:26

Eigenlijk hoeven we niet eens te kijken, het relevante hebben we al op GS gezien! Misschien dak (lol) 'm in de achtergrond aan zet.

MrTitanski | 12-06-11 | 23:25

Zullen we eerst eens kijken voor we het tot huilie-documentaire bombarderen?

Boer in 020 | 12-06-11 | 23:22

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken