Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

D66-er doet een Peter Breedveldje

ivarmanuel.jpgWe hebben er weer 1. Een ambtenaar die Twitter niet snapt. Ivar Manuel (D66) meent even zieke parallellen te zien tussen een oorlogsmisdadige massamoordenaar en een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger. En publique uit je domlinkse nek zwatelen. Ofwel; niet zo'n handig media-optreden. Daar gaan weer slappe excuusbriefjes van komen. Daar gaan weer huilie-mededelingen over bedreigingen van komen. Daar gaan weer ontslagtweets van Ome Greet van komen. Developing...

Reaguursels

Inloggen

@babybolleke
Ik dacht D66 een partij was die dit soort uitlatingen juist niet maakte.
Massamoordenaar vergelijken met uncle geert..... Mmm vind ik een slechte vergelijking.

FritzBlitz | 30-05-11 | 14:01

@ flapdas,je bent een beetje dom:Voorhoeve was toen hij minister was nog lid van de VVD, verder hebben we volgens mij nog steeds vrijheid van meningsuiting in dit land: zelfs linksmensen mogen zeggen wat ze willen en niet alleen tante Greet. Overigens is D66 een rechtse partij.

babybolleke | 29-05-11 | 11:09

Iemand toevallig vanavond Dit Was Het Nieuws gezien? Raoel Heertje maakte min of meer dezelfde opmerking...

Specy | 29-05-11 | 02:10

Ter kennisgeving.
Ik sprak in Belgrado met een vloeiend Nederlands sprekende Servier uit Alkmaar. De man ging nog eenmaal naar zijn geboortedorpje nabij Srebrenica. Daar werden 3500, door een zekere Naser Ocer en zijn companen, vermoorde Serviers herdacht. Daarbij waren ook tantes, zusters, nichtjes en broers van de man.
Deze Servier was recentelijk vanuit Nederland naar Calafornie verhuisd en vertelde dat hij na de herdenking nooit terug naar het corrupte linkse Europa wilde.
Hij vond Bladic net als voornoemde Naser klootzakken.

Mantisomantis | 28-05-11 | 21:22

-weggejorist-

qui?moi? | 28-05-11 | 13:34

.... vrijheid van mening.... een zeeeer groot goed, anders leer je dit soort onbenullen nooit kennen....

qui?moi? | 28-05-11 | 13:34

Deze Ivar is echt een heel fout en oliedom kereltje. Censureert ook onmiddellijk als een mailtje hem niet bevalt. Geen man voor vrijheid van meningsuiting. Eng mannetje. Zoals alle D66-mietjes. Doen al die gasten het soms met Marokkanen in dark rooms? Dat ze zo kirrend achter die moslims aan trippelen?
Als gewoon mens zou ik toch liever niet op D66 stemmen.

lekker wijf | 28-05-11 | 12:15

De enige overeenkomsten die ik zie in het recente verleden met massamoordenaars zie ik toch echt op links. Zo had je een joop den uyl (pvda) die uit adoratie van hitler naar duitsland ging en was het de communistische partij die maar graag hun hand ophield bij mao.

zeefert | 28-05-11 | 10:01

D66 is in de basis een goede en democratische club. Alleen hebben ze er net als bij de PvdA enorm last van weke knieen. Het enige wat D66 lieden, met Pechtold voorop, nog laten horen zijn anti-geluiden. Maar waar ze zelf staan dat weten we niet. Waar is de "onderwijs-patij" als het complete hoger beroepsonderwijs instort? Juist, nergens. En waar is die gekozen burgemeester? Juist, nergens. Want de strijder daarvoor liet zich terloops BENOEMEN tot burgemeester van Nijmegen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. En nu blijkt dat links-liberaal ook al niet meer staat voor een genuanceerde intelligente mening...

Dagelijkse Dosis | 28-05-11 | 09:20

Oh wacht, alleen Geert mag zich misdragen in het publieke debat? Jullie Tokkies vinden het vast allemaal prachtig wat hij roept. Maar er zijn ook een hoop mensen die dat onbeschofte gedrag van Wilders spuug zat zijn.

Hastur | 28-05-11 | 02:29

Che_cuevara | 27-05-11 | 11:37
Ja.

niet voor de hond | 27-05-11 | 23:41

Dit is gewoonweg haatzaaierij, ontslaan zonder wachtgeld.

Robbie Rotten | 27-05-11 | 22:45

Huh, had Mladic die kopvoddentax bedacht dan?

mygfisbrazilian | 27-05-11 | 20:51

Hij kan altijd nog een D66 rechter worden.

JoeDaPlumbert | 27-05-11 | 20:39

En dat sujet geeft onze kinderen les.. Waardeloos het ontbreek er nog aan dat hij in een jurk loopt en zijn vrouw thuis aan de ketting legt en met een burka laat lopen.

denoorman | 27-05-11 | 20:31

WTF is Ivar?

JoeDaPlumbert | 27-05-11 | 20:17

zou hij nu op zijn Borneo-eiland woning met
dakterras de gordijnen dicht houden?

prof.essers | 27-05-11 | 19:09

Hoe durft hij moslimkiller te gebruiken? Mladic kwam op voor de rechten van het Servische volk en het Christendom, gelukkig worden er niet dagelijks Orthodoxe kerken beschoten....
KOCOBO = SERBIA!

turncoat | 27-05-11 | 18:59

IQ van een borrelnootje ...
DeepDownUnderGrunn | 27-05-11 | 11:15

De borrelnootjes voelen zich behoorlijk beledigd.


ADO-Le-Cent | 27-05-11 | 18:57

Donderstraal toch allemaal op met je linksmensen. Ik hou er zelf ook niet van, maar GW is zelf ook een linksmens eerste klasse. Dus dit heeft niks te maken met links of rechts, deze twitteraar is gewoon een nietsnut. (net zoals de meeste twitteraars, maar Ivar toch wel in het bijzonder)

vMuiden | 27-05-11 | 18:56

Die tweet vertelt me niets over GW maar alles over Ivar (de verschrikkelijke), sic.

Peilstok | 27-05-11 | 17:54

En toen was Ivar landelijk bekend.

drapina | 27-05-11 | 17:51

Rustig maar Breedveldje, jullie eigen D66 rechters lossen het wel op. Je hoeft het doden van Geert Wilders niet nog meer te legaliseren dan je al hebt gedaan.

Als je ergens #sic achter zegt mag je blijkbaar alles zeggen wat je wilt?

Krijg de k...... #sic
D66 #sic

IJStengel | 27-05-11 | 17:48

TopTweet!!!!!!

Benderistic | 27-05-11 | 17:48

Erg populaire partij ook die D66

magic mike | 27-05-11 | 17:35

Hitler was ook een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger... maar ook een oorlogsmisdadige massamoordenaar. Denk dus dat de bewoording in dit artikel anders moet zijn.

pidduh | 27-05-11 | 17:26

Erg populaire partij ook die D66

magic mike | 27-05-11 | 16:49

Ons Ivar is gewoon een mega-lul.

Ridder van Rappart | 27-05-11 | 16:09

Lekker origineel deze tweet, daar is over nagedacht. En nadenken kun je wel aan de D'66 discipelen overlaten.

Zwart gat | 27-05-11 | 16:03

OT respect @ all die nu in cafe Diva kunnen zijn.
*kan helaas zelf niet*
D66 zijn ook de slimste niet tenslotte.

deraderendraaien | 27-05-11 | 16:02

Hitler was ook een democratisch gekozen Volksvertegenwoordiger

Rejer | 27-05-11 | 16:01

Voor de nuance moet je altijd bij D66 zijn.

Angelica | 27-05-11 | 15:50

D66 is niet links.

dePadvinder | 27-05-11 | 15:23

@sliptong
Precies. Henk en ingrid zijn net zo onrendabel als de eerste de beste kutmarokkaan.
Kijk, als je rechts bent, moet je ook consequent zijn. Maar als die kutmarokkanen en ook het henk en ingid tokkievolk eens echt worden aangepakt, wordt dit land weer leefbaar.

Gelijke monniken, gelijke kappen.

Deus Absurdia | 27-05-11 | 14:40

abnegation | 27-05-11 | 14:01 | + 0 -
Klopt. Kwestie van zo hard en met z'n alle roepen dat de ander fout is om zo zelf uit de publiciteit te blijven. De godwin is niet voor niets een linksch iets. Kijk eens op joop.nl, het stikt ervan! En dat terwijl er in naam van mao, pol pot en stalin (socialisme, communisme)er vele malen meer mensen zijn vermoord dan door rechts!

zeefert | 27-05-11 | 14:19

zeefert | 27-05-11 | 13:46
socialisme en nationaal socialisme zijn 2 takken van dezelfde boom maar das geheim ,oeh dat mag echt niemand weten van de linksmens, want dan vallen ze door de mand als massa-moordenaar fanboys, ik noem een Hitler een Mao, Pol Pot.. Beter schuif je dat soort verdenkingen bij de tegenpartij in zijn of haar schoenen, das beter voor de linkse nachtrust tenslotte.

abnegation | 27-05-11 | 14:01

+g

manmanman | 27-05-11 | 13:59

Wat een laffe onzin om zich te verschuilen achter #sic. Dat is alleen correct als hij iemand anders citeert, en volgens mij doe je dat op twitter met RT.
En zo iemand doceert onze jeugd. En. Heel eng.

manmanman | 27-05-11 | 13:58

Lisa Lopez Left Eye | 27-05-11 | 11:59 | + -1 -
Hoe staat u als trots linkschmensch tegenover de parallel joop den uyl en hitler? Toch een vaststaand feit dat joopie gek op adolf was.

zeefert | 27-05-11 | 13:46

argementen=argumenten

Hölzenbein | 27-05-11 | 13:42

Hitler was ook een een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger Pritt, je ziet wel wat er van gekomen is. Bovendien is de twitters er voor om je mening te uiten. Dus zie het probleem niet. Ook politici zijn maar mensen hoor.

O ja, en als iemand dit als een godwin ziet, het zij zo, maar een godwin is er pas als er geen argementen meer zijn aan het eind van een discussie, dus in deze geen godwin.

Hölzenbein | 27-05-11 | 13:41

NoXxa | 27-05-11 | 13:37 Welkom bij de club NoXxa :)

abnegation | 27-05-11 | 13:40

Oh leuk allemaal rechtsmenschen hier die van mannen met geblondeerd permanent houden... schattig hoor!

NoXxa | 27-05-11 | 13:37

Wacht, niet te snel oordelen dudes.

Tijd zal leren of deze beste man een visionair is of domkop. GW roept het wel op zich af en is aardig op schema....

MrGG | 27-05-11 | 13:36

Wat is het verschil ten opzichte van de tweet aan Cohen van Wilders een aantal weken gelden om hem te feliciteren met een verwijzing naar het nationaal socialisme ???
Wat een gejank om niets maar weer.

stoppelbaard | 27-05-11 | 13:33

@Harvester | 27-05-11 | 11:16:
Docenten zijn net als journalisten per definitie (zeer) links, dat wordt er bij de opleiding goed ingeramd.
Als ze daar niet in mee gaan kunnen ze hun opleiding en carriere wel schudden.
De kindertjes moeten natuurlijk wel op de juiste manier worden gebrainwashed nietwaar?

Slipsnifter | 27-05-11 | 13:30

Weer zo'n leraar zonder enig historisch besef en die eigenlijk te stom is om voor de klas te staan. Kennelijk weer een met enkel kweekschool (sorry pedagogische academie). Die school is enkel bezocht door mensen die als vleesgeworden 6- het eindexamen haalden en niets anders in de maatschappij konden en zullen bereiken. En dan nog D66 stemmen ook.

knight03 | 27-05-11 | 13:30

Inholland docent?

Dhr. Z. Wijn | 27-05-11 | 13:29

@Charles Swietert | 27-05-11 | 13:22 |

Kunt u dat ook onderbouwen? of is het vermelden van ''vele opzichten'' voldoende? Marijnissen had/heeft bijvoorbeeld ook veel weg van de Grote Roerganger...

Davidson | 27-05-11 | 13:26

Alles wat Wilders zegt valt onder de vrijheid van meningsuiting en is goed. Als iemand anders eens een scherpe uitspraak doet is het huillie huillie. Wat zijn we toch een heerlijk hypocriet landje geworden.
Laat Wilders scherpe uitspraken doen en laat anderen die met scherpe uitspraken counteren. Dat is toch vrijheid van meningsuiting?

Doldwaas | 27-05-11 | 13:25

Ja maar toch ... Wilders lijkt in vele opzichten zeker op Milosevic. Je zou Wilders ook wel eens willen horen over de kwestie Kosovo, maar hij laat zich daar wijselijk nóóit over uit.

Charles Swietert | 27-05-11 | 13:22

Pijnlijk altijd hoe de meeste haat uit de hoek komt waar men verdraagzaamheid predikt.

Zoopje | 27-05-11 | 13:19

Zijn de verschrikkingen die wij iedere dag meemaken met de Moslim-bevolking in Nederland zijn wel zo erg dat GW zo'n groot podium krijgt?
Afgezien van een club ontspoorde, criminele Marokkaanse jongeren (die ook hard moeten worden aangepakt), is er in ons mooie landje niet zo veel aan de hand lijkt me...
En die gastjes flikken die ongein echt niet omdat ze vroom Moslim zijn....

Mensen veroordelen om hun religieuze achtergrond is per definitie fout! Dus is GW fout...

Neemt niet weg dat de tweet van Ivar weinig bijdraagt aan de harmonie...

Eeboe | 27-05-11 | 13:16

Zure linksmensch.

Emile Zola | 27-05-11 | 13:16

Domme actie -100

Chris1977 | 27-05-11 | 13:12

@Rafapaz | 27-05-11 | 13:05 Tuurlijk, het is Wilders' eigen schuld dat hij met oorlogsmisdadigers wordt vergeleken. Jij bent al even snugger als Ivar Manuel.

Goldfinger | 27-05-11 | 13:11

Ivar Manuel zou ook eens langs een neuroloog moeten. Een frontaalkwab-tumor kan ernstige consequenties hebben voor het decorum en de cognitieve functies. Dwaas. Hij is niet de enige trouwens, maar wel de jongste in een rijtje volksvertegenwoordigers c.q. ambtenaren met het intellect van een diepgevroren visstick. Twitter maakt meer kapot dan je lief is. Instant toegang tot het spuien van elke mentale diarreescheet die in je op komt. En naderhand maar denken "was dat nou wel zo'n goed idee"...

Snikkeldrift | 27-05-11 | 13:10

En maar een grote mond over die PVV'ers. Ze zijn zelf geen haar beter. De stumperd...

Frits Bom | 27-05-11 | 13:07

Wat een achterlijke fascistische domme tweet! Verbranden! Verbieden! Donald Duck! Achterlijke kopvod-lover! Om Greets eigen vocabulaire te gebruiken. Tsja.. Tis maar waar je van houdt.

X/antippe | 27-05-11 | 13:06

@redactie:
Ik zie geen ambtenaar in het bericht: dus wie?
Ik zie geen vergelijking in het bericht: tussen wie?

Wanneer komt er eens een einde aan het dalende niveau van de redactie van GS?

ohjajoh | 27-05-11 | 13:05

* | 27-05-11 | 12:59 | + 0 -
Hoe kom je daar nou bij? Haarzaaien bestaat al eeuwen! En trouwens loopt er momenteel een proces waarbij hij hoogste waarschijnlijk wordt vrijgesproken. Je lult uit je nek dus!

zeefert | 27-05-11 | 13:05

Aha, dus omdat Geert democratisch gekozen is, mag hij zulke onzin praten en zijn haat verspreiden. Laat die roeptoeter eens iets concreets doen, in plaats van alleen maar klagen, zich voornamelijk bezighouden met buitenlandse politiek en alle problemen wijten aan één bevolkingsgroep, misschien houden deze verwijzingen dan vanzelf wel op..

Rafapaz | 27-05-11 | 13:05

Is het vandaag weer kuddo dag.

winterpeen | 27-05-11 | 13:04

@Gripzz | 27-05-11 | 12:43
Dus GW plaatst al die haatzaai reaguursels?

1 hersencel gripzz?

BarneyBoner | 27-05-11 | 13:02

En Pechtold zich maar afvragen waar al die haat vandaan komt.

winterpeen | 27-05-11 | 13:02

@Fred Janssen, zou komisch zijn, Geertje heeft het haatzaaien immers zelf uitgevonden.

* | 27-05-11 | 12:59

Liesjuh18 | 27-05-11 | 11:16
#sic is geen staande uitdrukking bekend bij een groot publiek, zie ook de discussie o.a. op dit blog over de ware betekenis hiervan. Ergo, een mogelijk excuus beroep hierop vervalt hiermee en blijft staan dat deze heer haat zaait tegen 1 persoon: GW in dit geval. Als ik GW was, zou ik aangifte doen.

Fred Janssen | 27-05-11 | 12:51

In the red corner, Moooo(Hater of infidels)hammmmmmed vechtend vanuit Mekka is deze ongeslagen massmurderer al eeuwen nummer 1 in zijn gewichtklasse. Met een perfect track record van miljoenen doden , een ware legende onder zijn fans.

In the blue corner, zijn challenger Ratko( the muslim destroyer) Mladic. Vechtend vanuit Servie is deze underdog vol goede moed voor de up and comming bout. Met een track record van maar liefst duizenden doden eigenlijk geen match voor Mo(hater of infidels) hammed maar in de ring everything can happen... Gentleman are you readyyyyyy... Fight !!!

abnegation | 27-05-11 | 12:48

Ivar Manuel die wil de sharia invoeren en de Joden vernietigen.

bosbaan | 27-05-11 | 12:47

@Ivoren Toren | 27-05-11 | 12:40 |
---
GW en aanhang zijn toch echt wel aan het haatzaaien mijns inziens. Lees zijn commentaren en postings van sommige reaguurders.

Gripzz | 27-05-11 | 12:43

wauw dit gaat wel redelijk ver.

Fred Janssen | 27-05-11 | 12:41

Inderdaad ivarmanuel, waarom zou GW het wiel opnieuw uitvinden als er leermeesters zijn met praktijkervaring... ;-)

Gripzz | 27-05-11 | 12:41

@ Doodziek Aapje | 27-05-11 | 12:25
Wilders is geen haatzaaier. Hij reageert alleen maar op de haat die 1400 jaar geleden door Mohammed gezaaid schijnt te zijn, en op de praktische invulling die de mohammedanen anno nu daaraan geven. Zonder Mohammed geen Wilders.

Ivoren Toren | 27-05-11 | 12:40

En, is hij al ontslagen ?

Uw Verzekeringsadvis | 27-05-11 | 12:39

Update = (in zijn anus bevrucht) Vrijdag, en nu al geen enkel zinnig woord meer kunnen schrijven, waarvoor hulde, en nee, het spijt mij geen reet!

JohanSterk3077 | 27-05-11 | 12:36

Gaan we weer. Ik moet zo ontzettend hard schijten. En nee, ik eet nooit groente, ben strikt carnivoriër.

Montgomery Burns | 27-05-11 | 12:33

provocativo | 27-05-11 | 12:26
Sic gebruik je normaal na foutief taalgebruik in een citaat. Ivar begrijpt dat duidelijk niet helemaal.

NickV2.0 | 27-05-11 | 12:31

Ach, door wie is deze mijnheer in zijn bevrucht!

JohanSterk3077 | 27-05-11 | 12:31


@TahirPvdA
Tahir Yilmaz
Heeft de #PVV al verzocht om een standbeeld van #Mladic? De Moslimdoder?
21 hours ago via web Favorite Retweet Reply

PVDA was eerder.

Bono | 27-05-11 | 12:30

Ach, d66. Heb daar nog nooit iemand iets zinnigs horen zeggen. Waarschijnlijk geeft die 66 het gemiddelde iq aan van leden en aanhang.

Was er wel met de goede kleur potlood geschreven deze keer?

Bill le Koek | 27-05-11 | 12:28

Tis een beetje tegenovergestelde effect, iedereen denkt het (bijv. wilders is een gevaarlijke rascist oid) en iedereen zegt het, wat niet verstandig blijkt. En telkens valt er iemand over als iemand buiten de lijnen treed van wat wel en niet kan, gelukkig doet wilders dat niet.
Maar wat wilders zegt durft niemand hard op te zeggen dus zijn ze allemaal blij dat hij het doet, veel minder mafketels die dus iets gaan roepen. Op een of andere manier werkt het vrij goed voor em.

Nikolai Bellic | 27-05-11 | 12:27

Zeer onzorgvuldig geformuleerd van dit raadslid. De man veroordeelt alvast de verdachte Mladic voordat een proces heeft plaatsgevonden door hem als moslimkiller neer te zetten. Daarnaast suggereert hij dat Wilders zijn grootste fan is. Bij mijn weten heeft Wilders altijd afstand genomen van geweldplegingen.

Graaf Tel 1978 | 27-05-11 | 12:27

Dat gaat D66 een hoop stemmen kosten! Oh wacht .. ze krijgen al nauwelijks stemmen

doskabouter | 27-05-11 | 12:25

Wat een fatsoensrakkerij weder! Wat interesseert het of iemand 'democratisch gekozen' is? Isie daarom 'goed'? Alsof het volk per definitie gelijk heeft. Sodemietert toch op. Geval Wilders ies haatzaaiert bij uitstekt. Het plebs dat hem in in het zadeldt heeft geholpen (De Henks en Ingridts) aanpakken lijkt me de beste optie: naar Marokko sturen samen met de K-Marocs (de rest mag blijven; ken ze; vaak goeie gasten).

Doodziek Aapje | 27-05-11 | 12:25

Sliptong | 27-05-11 | 12:16
Helaas tellen die stemmen van Henk en Ingrid ook mee. In een echte democratie regeert de middelmatigheid en de emotie, niet het verstand.

NickV2.0 | 27-05-11 | 12:24

Theodoros | 27-05-11 | 12:20 | + 0 -
Nee, een groot deel van de reaguurders is het gezeik rond Wilders gewoon meer dan zat en loopt hem nu niet meer 24/7 te verdedigen in de comments.
Dat is iets totaal anders dan ineens links zijn

Rest In Privacy | 27-05-11 | 12:24

Teun van het Tuinpad | 27-05-11 | 11:27
HAFMO had in zijn pink meer verstand van poltiek dan het hele zooitje van nu bijelkaar.

Superior Bastard | 27-05-11 | 12:23

@Theodoros | 27-05-11 | 12:20
Linkse ruis.

Sliptong | 27-05-11 | 12:22

@stormtijd | 27-05-11 | 12:11
Mooi. Dank je!

Sliptong | 27-05-11 | 12:22

Wat voor betonnen plaat moet je voor je kop hebben om zo`n misselijke vergelijking te maken.
D66 lijkt niet anders te kunnen dan het roepen van dit soort dingen, bekijk de uitspraken van Thom -Anne Frank- de Graaf maar eens.
Waar duikt PvdA-light dit soort wereldvreemde autisten toch steeds weer op vraag ik me dan af.
Fokken ze ze soms zelf?

Slipsnifter | 27-05-11 | 12:21

Dhr. Manuel is ook een verkozen volksvertegenwoordiger... Okay, een gemeenteraad is de Staten-Generaal niet, maar een mandaat heeft hij wel. Hij is zeker geen ambtenaar.
.
Sowieso een zieke opmerking. Hopelijk royeeren ze hem.

Moondance | 27-05-11 | 12:21

Deus Absurdia | 27-05-11 | 12:18

ALS jij.
Leer schrijven, socialist.

skinner | 27-05-11 | 12:21

Weer veel links geluid op GS.

Theodoros | 27-05-11 | 12:20

@stormtijd
Omdat mijn zuurverdiende belastingcenten naar room blanke PVV stemmende tokkies gaat en die achterbuurt waarin ze wonen, is het zeker mijn recht dat even te duiden.
Dus even pas op de plaats.. Jij vreet ook van dat geld..

En ja ik vind dat allochtonen net zo veel recht hebben op dat geld dan jij..

Deus Absurdia | 27-05-11 | 12:18

@Naamloze 12:15
Welke zieke agressie?
Oh, die is er niet.

tipo | 27-05-11 | 12:18

Castereren, maar dan wel met twee bakstenen??

Jackxx | 27-05-11 | 12:17

Natuurlijk speelt er door het hoofd van mensen een verband tussen de komst van Mladic (als het Pinochetje mislukt dan...) en Geert Wilders.

Einde van de Domheid | 27-05-11 | 12:17

@ Lisa Lopez Left Eye | 27-05-11 | 12:05
Liefje, waarschuwen tegen een gevaar (islam) is niet hetzelfde als een oproep tot genocide (tegen muxlims).
OK? Nee? Misschien snap je mijn punt zo wel: Een oversteker waarschuwen tegen het verkeer is ook niet hetzelfde als een oproep om automobilisten te vermoorden.

Korreltje Zout | 27-05-11 | 12:16

Maakt het amper veel gekker dan Wilders het maakt, toch?

wil van reem-talma | 27-05-11 | 12:16

@Deus Absurdia | 27-05-11 | 12:03
Wat een hooghartig plempsel. Dus de mening van Henk en Ingrid tellen niet mee? En geldt dit vice versa ook niet voor het lijdend voorwerp in deze dat vooral in bepaalde postcodes te vinden is en vooral op de pvda stemt?

Sliptong | 27-05-11 | 12:16

Ik weet niet, ik hoor Wilders de hele dag door dit soort uitspraken doen over moslims en allochtonen, maar als er zulke uitspraken over hem gemaakt worden is de wereld te klein, hypocrisie ten top

Rest In Privacy | 27-05-11 | 12:16

Lisa Lopez Left Eye 12:05
De PvdA zingt elk jaar dat de verworpenen der aarde moeten ontwaken.

tipo | 27-05-11 | 12:16

Guy Fawkes | 27-05-11 | 12:13 |

Schuimbekken als een ambtenaartje een domme opmerking maakt is misschien een beetje overdreven, vind je niet? Nee, dat vind je niet.

Frdnnd | 27-05-11 | 12:15

+1 voor ivar.. je moet wilders zieke agressie jegens moslims blijven benoemen

Naamloze | 27-05-11 | 12:15

stormtijd | 27-05-11 | 12:11 |

Weet je wat 'anachronisme' betekent?

Frdnnd | 27-05-11 | 12:14

@ Frdnnd | 27-05-11 | 12:10

Fascistoïde leugenaars zoals d666 en hun haatzaaiende onderdanen zijn inderdaad de grootste ratten in onze samenleving.

Maar ratten komen veelal op gruwelijke wijze aan hun einde. Net goed !

Zo kennen we d666 hier in NL !

dom, dwars, dwaas, doorgedraaid, delerium, demagoog, demoniseren..... (vul maar aan)

én abject ongefundeerde leugens verkondigen, waarvan akte !

Guy Fawkes | 27-05-11 | 12:13

Weet je wie er ook een democratisch gekozen volgsvertegenwoordiger was?

Ik weet het beter | 27-05-11 | 12:12

Dit kan me dus toch echt niet storen, als deze vriend er zo over denkt laat hem lekker, als wilders denkt dat de kopfoddetax ingevoerd moet worden laat hem lekker. Laat iedereen lekker denken, om het hard uit op te roepen is misschien niet zo verstandig maar dat neemt niet weg dat je het niet mag(met gevolg dat je je stemvee verliest ok) Als ik deze vriend was had ik gewoon vol gehouden dat hij dacht dat geert echt een fan was.

Nikolai Bellic | 27-05-11 | 12:12

Heel zielig is dit. Echt D66 trouwens.

Hanz Ziezo | 27-05-11 | 12:12

De Geert Wilders uit de 17de eeuw

1622, Hugo de Groot

Alsoo daer is ontstaen een trotse wrede wet
Ontrent de roode zee door d’hand van Mahumed,
Seer vreemd van Christus leer, een spiegel dogh van ’t leven
Waer toe het Christendom sigh hadde toen begeven.

Dees’ Alcoransche wet, in ’t minst niet ootmoedigh
nogh lijdsaem, maer tot wraek genegen ende bloedigh,
maekt sonderlingh haer werk van ’t uitterlijk gelaet,
Als wesend’ ingestelt tot styvingh van den staet,
En den gemeenen man neemts’ uit de hand de boeken,
Jae op de straff van ’t lijf verbied sy t’onderzoeken.

Om nu te weten welk van beyde dese wetten Is beter,
wilt voor eerst op bey de brengers letten.
Den onsen was altijd heel reyn en vroom van leven,
Daer Mahumet heeft rooff en overspel bedreven.

stormtijd | 27-05-11 | 12:11

@onderzoekrt
wenhadden het over Hitler. L E Z E N

Deus Absurdia | 27-05-11 | 12:11

Guy Fawkes | 27-05-11 | 12:05 |

Sorry Gwijde, misschien dat dit ambtenaartje iets doms heeft gezegd, maar fascistoïde leugenaars zijn nog altijd de grootste ratten van allemaal. Greet dus.

Frdnnd | 27-05-11 | 12:10

Aan dit soort mensen wordt mijn zuurverdiende belastinggeld betaald???
Wat een zieke rotte ellendige maatschappij is NL toch geworden.
Nu weg met dit stuk vuilnis.

NO MORE TEA FOR ME! | 27-05-11 | 12:10

Art Vandelay Ultor | 27-05-11 | 12:05
Dat is aan je zelf...

stormtijd | 27-05-11 | 12:07
Laat dat vooral gelden voor jouw eerste reactie...

Datkanikvéélbeter! | 27-05-11 | 12:09

-weggejorist-

Guy Fawkes | 27-05-11 | 12:08

"Mijn vorige tweet laat inderdaad ruimte voor interpretatie, maar #sic geeft al aan dat elke invulling daarvan onjuist is #vrijspraak"

Voet in mond momentje

NickV2.0 | 27-05-11 | 12:07

stormtijd | 27-05-11 | 12:01
Voor de rest alles goed, knul?

Datkanikvéélbeter! | 27-05-11 | 12:03

Schijnbaar heb ik op de juiste knop gedrukt.
Bedankt voor je bevestigende reactie!

stormtijd | 27-05-11 | 12:07

@ Lisa Lopez Left Eye | 27-05-11 | 12:05

Linken naar Joop is jezelf ontelbaar voor LUL zetten !!!


Moehahahahahahahahhahahahahaha

Guy Fawkes | 27-05-11 | 12:07

doskabouter | 27-05-11 | 12:01 | + 0 -
dan moet je een keertje naar hem luisteren !

cabrão | 27-05-11 | 12:06

Gemeenteraadslid in Amsterdam, zou hij een stiekeme romantische verhouding met Elatik hebben.

bosbaan | 27-05-11 | 12:06

@Datkanikvéélbeter! | 27-05-11 | 11:56
Ja, dat zie ik.

En nu?

Art Vandelay Ultor | 27-05-11 | 12:05

-weggejorist-

Lisa Lopez Left Eye | 27-05-11 | 12:05

Deus Absurdia | 27-05-11 | 12:03

Ja hoor, en met jouw iq zit het goed "fascistosche".
Je had zeker een 10 voor Nederlands.

stormtijd | 27-05-11 | 12:05

Frdnnd | 27-05-11 | 12:02

Je vergist je, Ivar Manuel is de enige échte rat indese. En Geert staat hoog boven dit soort roeptoeters. Hijs fijn !

Guy Fawkes | 27-05-11 | 12:05

@Lisa Lopez Left Eye | 27-05-11 | 11:59
Geeft niks, hoor. Jouw linksigheid gaat nog wel een keer over.

vetkleppert | 27-05-11 | 12:04

@Frdnnd | 27-05-11 | 12:02

Greet? Ik denk eerder Breedveld. Die is nu al furieus een epistel van 20 kantjes aan het tikken. Dit alles onder lichte dwang van zijn *kuch* vriendin.

Biff Eagleburger | 27-05-11 | 12:04

willen jullie hiermee zeggen ('huilie meldingen')dat de eventuele bedreigingen aan het adres van ivar manuel terecht zijn?

hatfylld | 27-05-11 | 12:04

@ Sepp3980 | 27-05-11 | 11:59
De Joegoslavische burgeroorlog is iets uit het verleden. De islamitische moord en doodslag gebeurt nog elke dag. Vandaar.

Ivoren Toren | 27-05-11 | 12:04

Smaakvol.

Kirth Gersen | 27-05-11 | 12:03

Wilders is niet tegen die mensen, maar tegen die geest vergiftigende religie en het gedrag dat het veroorzaakt.Daarbij heeft hij nog nooit een aanhanger van dat sprookjesgeloof een haar gekrenkt. Om hem te vergelijken met een moordende militair is belachelijk. Dit is gewoon dezelfde haatcampagne die ze tegen Fortuyn voerden in de hoop dat iemand hem zou vermoorden.

fietskettingslot | 27-05-11 | 12:03

stormtijd | 27-05-11 | 12:01
Voor de rest alles goed, knul?

Datkanikvéélbeter! | 27-05-11 | 12:03

@sliptong
Nou ik ben klaarwakker, maar als je half slaapt en een iq van boven de 100 hebt dan zou je wilders ook door moeten hebben.. Gezien de buurten waar pvv electoraat woont, is wel duidelijk waar het probleem zit.

Ik mag zeker ook niet zeggen van jou dat het pvv gedachtengoed een fascistosche ideologie is he? Nou .. Bij deze..

Deus Absurdia | 27-05-11 | 12:03

@Deus Absurdia
De NSDAP werd in 1930 wel democratisch gekozen tot de tweede partij van Duitsland met 107 van de 577. Dat waren dus 107 democratisch gekozen volksvertegenwoordigers.

onderzoekert | 27-05-11 | 12:03

@Art Vandelay Ultor | 27-05-11 | 11:16
Zelf op een zeer linkse school hebben gezeten, heb ik 'genoten' van het links rapaille wat mij heeft geïnspireerd een hele andere kijk op zaken te ontwikkelen.
Ik denk dat veel scholieren van toen er zo in staan.

De enkele meisjes die na school meededen in het drama-groepje van een Lynckx-mens Nederlands. Zij leerden hele andere inzichten.

hfakker | 27-05-11 | 12:03

@ Lisa Lopez Left Eye | 27-05-11 | 11:59


..... k'heb "linkse" mensen als Roemer, Cohen of Halsema REGELMATIG dit soort zieke tweets zien tikken!


mot je tog beter om je heen kijken joh !

(Joppie zei laatst nog es, "moslims zijn de nieuwe Joden", met verwijzing naar GW)

Guy Fawkes | 27-05-11 | 12:03

Wat is die Ivar Manuel een gigantische zak met veren.

Je moet toch wel heel ziek zijn in je bovenkamer om zo'n vergelijk te maken.

Als een partij als D,66 dergelijke leden heeft, wil je er toch nooit meer op stemmen.

herodus | 27-05-11 | 12:03

Ach gossie nu is Greet vast weer boos. De rat.

Frdnnd | 27-05-11 | 12:02

Datkanikvéélbeter! | 27-05-11 | 11:56

Jesus, wat ben jij erg van het padje af man!!
Gewetensvraag??? Jij bent echt gevaarlijk bezig door zulke absurde tegenstellingen in de Nederlandse samenleving te projecteren.
'De pot verwijt de ketel dat tie zwart ziet" zo heet dat toch.
Ga naar lekker door met demoniseren.

stormtijd | 27-05-11 | 12:01

De tegenstanders van Wilders gaan zich zoals gewoonlijk weer te buiten an de zelfde drogredenen: Geert Wilders mag alles zeggen, dus moet hij er maar tegen kunnen dat wij dat ook doen. Ik heb GW overigens nooit horen zeggen dat Moslims vermoord moeten worden, of gedeporteerd. Dat wordt hem door zijn tegenstanders in de mond gelegd. Maar dat hij bij voortduring met de dood bedreigd wordt en dat er bij voortduring tegen hem haat gezaaid wordt, in de kennelijke hoop dat straks een of andere opgefokte idioot een Volkert van der Graafje zal doen, heeft m.i. geen ene flikker met vrijheid van meningsuiting te doen. Dus probeer nu ens inhoudelijke kritiek te uiten. Wat is er zo fout om vast te stellen dat de Islam (Niet de Moslims i.h.a.) uiters onverdraagzaam is ten opzichte van andersdenkenden. Pollie heeft meerdere malen In S.A. gewerkt en heeft dit van zeer nabij kunnen ervaren.

Polletje Piekhaar | 27-05-11 | 12:01

Wat een vuile hond. Dit gaat echt te ver. Wilders neemt zelf ook nooit een blad voor de mond maar zoiets laags heb ik hem nog niet horen zeggen. Hier moet een staartje aan komen, zo niet dan toch.

doskabouter | 27-05-11 | 12:01

Ik ken deze man, arrogant autisme op pootjes. Maar verder vast een toffe peer.

mokum4all | 27-05-11 | 12:00

Korreltje Zout | 27-05-11 | 11:58

O ja? Op welke grond dan?

Datkanikvéélbeter! | 27-05-11 | 12:00

"Zou goed zijn als" duidt aan dat twitteraar in kwestie niet heeft begrepen dat Mladic gewoon een dezer dagen naar Scheveningen wordt getransporteerd of dat zijn Nederlands onder de maat is. Tweet had dus een stuk korter gekund en dan was het niet nodig geweest om af te korten tot GW.

cabrão | 27-05-11 | 12:00

Zo kennen we d666 weer !


dom, dwars, dwaas, doorgedraaid, delerium, demagoog, demoniseren..... (vul maar aan)


én abject ongefundeerde leugens verkondigen, waarvan akte !

Guy Fawkes | 27-05-11 | 12:00

-weggejorist-

Lisa Lopez Left Eye | 27-05-11 | 11:59

Hmm, ik heb Wilders anders nog nooit gehoord over Mladic terwijl hij Islamitische massamoordenaars en genocideplegers keer op keer weet te vinden. Kan ik hier uit concluderen dat Wilders het niet zoveel boeit waar Mladic verantwoordelijk voor is>

Sepp3980 | 27-05-11 | 11:59

@chebruta2
Nee hitler werd niet democratisch verkozen tot leider van Duitsland.
Als je dat nog niet eens weet, ga je dan verdiepen in Suske en Wiske en hou het daarbij.

Deus Absurdia | 27-05-11 | 11:59

Enfin, het zou een overwinning zijn van de mensheid op het barbarisme als deze kinderachtige polemieken tussen rechtse en linkse schreeuwers gruwelijkheden zoals in Bosnië kunnen worden voorkomen.

Bakito | 27-05-11 | 11:59

@ Datkanikvéélbeter! | 27-05-11 | 11:56
Ja, ik zie GW dat dan wel degelijk veroordelen.

Korreltje Zout | 27-05-11 | 11:58

Raak je in de problemen met een tweet dan verzin je gewoon een hypocriet pseudo-excuus: "Ik betreur het dat mijn tweet verkeerd is geinterpreteerd."

Korreltje Zout | 27-05-11 | 11:57

Perun | 27-05-11 | 11:49

Dan weet je ook dat de ellende van beide zijden kwam.
Mijn directe collega is een vluchteling uit Bosnie en komt uit een gemengd Bosnisch/Servisch gezin en hij ziet het toch anders dan jij.

stormtijd | 27-05-11 | 11:57

Maar goed, ff een gewetensvraagje:

Stel hè, stel, stel dat Mladic hetzelfde hier in Nederland had gedaan, zie jij Geert Wilders er dan schande van spreken, het tegenhouden dan wel veroordelen?

Precies...

Datkanikvéélbeter! | 27-05-11 | 11:56

-weggejorist-

Lisa Lopez Left Eye | 27-05-11 | 11:56

Kunnen gekozen volksvertegenwoordigers geen massamoordenaars zijn?
Ik heb er geen enkel probleem als er een fatsoenlijke oplossing voor het Marokkanenvraagstuk komt, maar laten we alsjeblieft niet doen alsof verkozen zijn een vrijwaring van allerlei debiele ellende is.

Wilhelm Tell | 27-05-11 | 11:54

"Beroep:

Bioloog / politicus"

Nuff said.

gentle giant | 27-05-11 | 11:53

Moet die man niet werken? Oww wacht D66 + ambtenaar..

funkyd | 27-05-11 | 11:53

Ivar Maunuel dient overigens uit D66 geroyeerd te worden. Het zou D66 sieren om dat te doen.

Bigi Bana Boy | 27-05-11 | 11:52

Volstrekt idiote tweet. Neemt niet weg dat ik een aantal reakties van reaguurders heb gezien de afgelopen dagen waar de honden geen brood van lusten. Misschien dat die racistische ratten een steuncomité voor Mladic kunnen oprichten.

Bigi Bana Boy | 27-05-11 | 11:51

De grootste dreiging komt van links D66. Als zij het ooit voor het zeggen hebben, ligt ons land binnen no time in puin. Wilders is mijn vriend ook niet, maar dit is echt hersenloos... Maar goed, als je politicus wilt worden, moet je een beetje dom zijn...

straatjochie | 27-05-11 | 11:51

Oh, en een ambtenaar is het ook al niet.

onderzoekert | 27-05-11 | 11:51

Kleine man die naar boven likt richting pluche macht en wachtgeld, en als het morgen anders is , dan likt 'ie weer de andere kant op.

Dr.Thorvaldt | 27-05-11 | 11:51

Toont Kereltje Pechtold eindelijk eens ruggengraat? Winnen de 3JS alsnog het Songfestival? Kunnen koeien rond de maan vliegen? Zo'n Twitter-bericht roepen best veel vragen op moet ik toegeven.

Kapitein Stijlvol | 27-05-11 | 11:50

@stormtijd
Hoef helaas niet te googlen, ben geboren en getogen in Bosnië. Ben zelf geen moslim, maar Serviër zoals die monster Mladić. Weet wie de daders en wie de slachtoffers waren. En ik kan me ook veel te goed herinneren hoe de plaatselijke media leken op Telegraaf en Elsevier van nu...

Perun | 27-05-11 | 11:49

D66... ach ja. Verwacht je iets anders dan?

X-es | 27-05-11 | 11:48

"Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004

cabrão | 27-05-11 | 11:48

Dus.. Geert zegt dat hij rassenrellen niet slecht hoeven te zijn en dat hij het liefst een moslimloos Nederland heeft..

Dat zijn manier van dit doel bewerkstelligen anders is klopt, maar zelfde intentie.

Turrukje | 27-05-11 | 11:48

de vraag is wanneer verhoudingen in een samenleving dusdanig verstoord zijn, dat geweld door en van de partijen als enige optie wordt gezien.
een echte democratie hecht sterke verantwoordelijkheid aan de mening van de minderheid.
GW laat nergens blijken dat hij de mening van een ander (meerderheid of minderheid) respecteert.
moeten we ons zorgen gaan maken?

markm | 27-05-11 | 11:48

Dat noemen ze sarcasme mensen..
Dat is een stijlfiguur waar Geenstijl zich ook vaak van bedient. Als je daar tegen bent, kom dan niet online ajb.

Nicole | 27-05-11 | 11:48

Ivar kan binnenkort van Alexander ook een nieuw (rood) potloodje verwachten, maar moet daarentegen zijn computer en telefoon inleveren..

Fratello | 27-05-11 | 11:48

Deus Absurdia | 27-05-11 | 11:38
Iets met spijker en kop

NickV2.0 | 27-05-11 | 11:47

@reageerbuis | 27-05-11 | 11:43
Turkije en het vieze A-woord. En Brussel zegt: kom bij de EU.

Sliptong | 27-05-11 | 11:47

Mensen, mensen... Reality check: het gaat om een BIOLOGIE-docent! Wie neemt die nou serieus? En dan nog een D'666'er ook....

"doet hoofd schudden om zoveel domheid"

Captain Amsterdam | 27-05-11 | 11:47

chebruta2 | 27-05-11 | 11:42
Dussss. jij bent al net zo erg.

XaaD666 | 27-05-11 | 11:46

@stormtijd | 27-05-11 | 11:42
Wij. Nu. Hier. Maar da's slechts voor de archieven. OF dat ooit geschiedenis wordt. Maar van mij in idere geval RESTEPC! Tenzij je geen epic faalhaas bent natuurlijk ;)

Sliptong | 27-05-11 | 11:46

Ik wil niet godwinnen hoor maar er worden weleens vaker antidemocratische racisten in parlementen gekozen, dat is dus geen argument.

onderzoekert | 27-05-11 | 11:45

safumufh | 27-05-11 | 11:38
Begrijp me niet verkeerd, ik neem het totaal niet op voor Mladic. Perun beweerde dat het gewoon de uitvoering was van wat Wilders oproept. En daar ben ik het niet mee eens.

haat | 27-05-11 | 11:45

Ik ben zo moe van D'66. De partij die denkt dat ze zo geweldig zijn.

reade romke | 27-05-11 | 11:45

@Deus Absurdia | 27-05-11 | 11:38
Wat een gefrustreerd huisvrouwtje ben jij zeg. Werk je in een islamtisch buurtcentrum? Vindt je het allemaal zielig voor de oh zo gekwetste moslims? Blijf maar lekker slapen tuthola.

Sliptong | 27-05-11 | 11:44

safumufh | 27-05-11 | 11:38

Dat klopt toch ook. Alleen die naam is in de eeuwen niet veranderd en daar bedoelde hij ook de toenmalige Moslims mee.

stormtijd | 27-05-11 | 11:44

@ * | 27-05-11 | 11:38
Als dat zo is, dan is deze D66er een agitproppende volksmenner. Ook fout.

Korreltje Zout | 27-05-11 | 11:44

@Sliptong | 27-05-11 | 11:37
Daarom worden natuurlijk bij dat soort middeleeuwse volkeren de tegenstander vermoord.En later natuurlijk ontkend zoals in het moderne Turkije gebeurd.

reageerbuis | 27-05-11 | 11:43

Perun | 27-05-11 | 11:37 |
Moslims hebben, dankzij een boekje, de sfeer gecreëerd waarin het mogelijk is Joden en andere ongelovigen te haten, danwel uit te roeien. Dat staat er iets explicieter als hetgeen dat jij beweert dat Wilders geroepen heeft. Maar probeer je je daar tegen te weren en je wordt meteen vergeleken met die Duitse politicus van toen en nu weer Mladic.

haat | 27-05-11 | 11:43

@Flapdas | 27-05-11 | 11:34
Haha, scherp!

Prof. D.A.H. Vintik | 27-05-11 | 11:43

Werd Hitler ook niet democratisch gekozen? De grootste beesten komen dankzij verkiezingen aan de macht en ontsporen pas echt goed als ze macht hebben. Dat belooft nog wat met Wilders dusssss

chebruta2 | 27-05-11 | 11:42

@kneuterzak dat zou een einde aan de Twittertopics op GS betekenen, en een leeg balkje tweets in de rechterzijlijn. Ik stem voor.

* | 27-05-11 | 11:42

Sliptong | 27-05-11 | 11:37

Je hebt gelijk als veteraan zie ik ook dat geschiedenis word aangepast en verdraaid terwijl ik zelf bij zo'n gebeurtenis aanwezig ben geweest.
Maar ja wie luistert er nu naar een uitgezonden militair?

stormtijd | 27-05-11 | 11:42

Ivoren Toren | 27-05-11 | 11:32

lol, waarschijnlijk wel.

DeGezalfde | 27-05-11 | 11:41

@kneuterzak ... dan twittert er niemand meer

markm | 27-05-11 | 11:41

D66 gaat over lijken.

tipo | 27-05-11 | 11:39

@* | 27-05-11 | 11:38
Damn.

Sliptong | 27-05-11 | 11:39

Twitter zou verboden moeten worden voor mensen met een iq onder 55

kneuterzak | 27-05-11 | 11:39

Perun | 27-05-11 | 11:37

Ja, draai het maar om. Dat hebben de Moslims zelf gedaan door Serviers te vermoorden en verkrachten op hun eigen gebied.
Google maar eens goed.

stormtijd | 27-05-11 | 11:39

Dit is een stem van de linker vleugel van Dhimmy66. Dan weet je het wel. Zelfs meneer Danen kan hier nog een puntje aan zuigen. Dat de SP en GL een bestaansrecht hebben begrijp ik nog, maar dit clubje en de PvdA...?

Vindefin | 27-05-11 | 11:39

@haat | 27-05-11 | 11:32
Ik hoorde Mladich anders gister in een interview wel roepen dat hij de moslims in Srebrenica ging uitroeien als wraak op wat de turken hebben gedaan op zijn volk.
Veel explicieter kan je het niet krijgen.

safumufh | 27-05-11 | 11:38

Integendeel, hij snapt Twitter prima en jullie trappen er weer eens met open ogen in.

* | 27-05-11 | 11:38

wat een koning is die gast!

paddostoel | 27-05-11 | 11:38

parallellen zijn er wel degelijk: beiden leefden op schuiladressen. Beiden staan / stonden graag in de belangstelling. Beiden denken utopia gevonden te hebben dichtbij huis. Beiden vinden dat daarbij een bepaalde categorie mensen niet bij hoort.
Dat de uitwerking van de plannen er anders uit ziet. Klopt.
Er is ook verschil: De een is een massamoordenaar. De ander een massamisleider.

markm | 27-05-11 | 11:38

@haat
Mladic heeft het in zijn dagboeken overigens wel over het gevaar dat moslims zijn omdat ze de cultuur willen overnemen..(op de balkan dan.. )
Waar heb ik dat later ook nog gehoord...?

Was natuurlijk maar een loze kreet he? Als waarschuwing... ofzo.. Maar bovenal om een sfeer te creeren die massamoord kan justificeren.. Dat is nu wel duidelijk.

wilders moeten we gewoon maar vertrouwen he.. Want als er 1 partij is die zich altijd aan beloftes houdt en als er 1 partij is die een goed democratich bestuur heeft die een doorgedraaide gek zou kunnen tegenhouden dan is het de PVV wel.. Nietwaar?

Deus Absurdia | 27-05-11 | 11:38

Twitter for Android.... I rest my case.

Terpetijnzeikert | 27-05-11 | 11:38

Zo jammer dat vooral zulke figuren niet gewoon hun feiten checken en gewoon maar wat blaten !
Alles wat anti moslim is staat tegenwoordig bij dit soort trieste figuren altijd gelijk aan GW.

boerenvla | 27-05-11 | 11:38

Waar staat die D ook alweer voor ?
Mooi voorbeeldje van hoever een slinkse hond wil gaan om het heilige politiekcorrecte multicultiziekte te verdedigen

OpenDeur | 27-05-11 | 11:38

-weggejorist-

Sliptong | 27-05-11 | 11:38

@stormtijd | 27-05-11 | 11:35
Geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars of vanuit de slachtoffers. Stel je eens voor dat we de geschiedenis eens gaan beschrijven zoals ij daadwerkelijk is gebeurd.

Sliptong | 27-05-11 | 11:37

@niet voor de hond | 27-05-11 | 11:36
Oh ja?

Che_cuevara | 27-05-11 | 11:37

Opnieuw een weergave van domlinkse opvattingen. Pechthold kom er maar in...

Alexander de Kleine | 27-05-11 | 11:37

haat | 27-05-11 | 11:32 |
Karadžić, Milošević en de andere hebben ook nooit expliciet opgeroepen om moslims uit te roeien. Maar wel de sfeer gecreëerd waarin dat mogelijk/wenselijk was geworden.

Perun | 27-05-11 | 11:37

Hele sterke.... switch maar van VVD naar D66 volgende keer!

Ow... wacht, alleen Geertje mag natuurlijk in alle vrijheid zijn mening uitten en schofferen.
Wanneer het andersom gebeurd is het schande en huillie huillie.

CumGranoSalis | 27-05-11 | 11:37

Koekje van eigen deeg voor Wilders. Niet huilie-huilie doen, dit is ook de manier waarop hij zelf zijn politieke tegenstanders aanpakt.

niet voor de hond | 27-05-11 | 11:36

Ivar is zeer ziek in zijn hoofd en verdiend enkel medelijden.

Kingeef1975 | 27-05-11 | 11:36

@Korreltje Zout | 27-05-11 | 11:34
Job Cohen heeft de trein gemist back in the days. #sic
Ja, het werkt.

Sliptong | 27-05-11 | 11:36

Ik snap het probleem niet, dit valt toch gewoon onder vrijheid van meningsuiting? Oh wacht, 't is tegen GW, dan geldt dat natuurlijk niet.

safumufh | 27-05-11 | 11:35

Waarom maakt links van Moslims altijd automatisch slachtoffers? Mladic heeft wandaden begaan die niet goed te praten zijn.
Maar de Moslims gingen vanuit hun enclave regelmatig op strooptocht in Servisch gebied en hebben daarbij honderden zoniet duizenden burgers vermoordt.En daar hoor je nooit iemand over.
De wrok van de Serviers over hun vermoordde landgenoten en de voortdurende provocaties liepen zo hoog op zodat het uiteindelijk afschuwelijk escaleerde.

stormtijd | 27-05-11 | 11:35

En dan te bedenken dat twitteren nog het meest nuttige is wat D66'ers doen

Hans Otjens | 27-05-11 | 11:35

@Deus Absurdia | 27-05-11 | 11:29
Wie had het over Geert Wilders? Ik zie alleen GW staan. Had net zo goed Greet Willemse kunnen zijn. Wat insinueer je eigenlijk?

Sliptong | 27-05-11 | 11:35

Dit kan dus echt niet.
Dit is aanzetten tot moord/demoniseren.
Hier mag je dus wel aangifte tegen doen.
Heeft Justitie in Amsterdam al actie ondernomen.
Dit is pure laster.

DeGezalfde | 27-05-11 | 11:35

Des te schrijnender omdat D66-lid Joris Voorhoeve ten tijde van de massamoord in Srebrenica de verantwoordelijke minister was.

Flapdas | 27-05-11 | 11:34

Walgelijk wat een kneus

leejoo | 27-05-11 | 11:34

Wat een ongelooflijke zielige sukkel !

casino | 27-05-11 | 11:34

kortom, zet '#sic' achter je tweet en je mag alles zeggen?

Korreltje Zout | 27-05-11 | 11:34

Moet je kijken wat er nu niet ter zake doende staat te zwatelen in de rechtszaal.

vetkleppert | 27-05-11 | 11:34

En hoe zat het ook alweer tussen joop den uyl en zijn grote vriend adolf hitler? joop ging echt naar berlijn om hem te ontmoeten!!

zeefert | 27-05-11 | 11:34

Schandelijke vergelijking! D66 toetert tegen de PVV. . . "omdat het moet"! De ongenuanceerde, geen-vlees-en-geen-vis-partij verlaagt zich steeds opnieuw door het huilen met de "wolven in het bos".

krelus | 27-05-11 | 11:34

He het begint weer.

reageerbuis | 27-05-11 | 11:33

@ DeGezalfde | 27-05-11 | 11:22
* peper en zout aanreikt *

Ivoren Toren | 27-05-11 | 11:32

@ Biff, Proud; z'n oorspronkelijke tweet laat juist geen ruimte voor interpretatie. Je vraagt je af hoe zulke domme en kinderlijke mensen leraar kunnen worden (dat ze in de politiek zitten heb ik al geaccepteerd).

sitzkrieg | 27-05-11 | 11:32

Zou die man dezelfde parallel durven te trekken tussen Dries van Agt en Hitler?? Beide niet zo gecharmeerd van joden!?

datzegik69 | 27-05-11 | 11:32

Hij laat ruimte voor interpretatie...... wie o wie? Waar is die ruimte? Ga je maar weer lekker op de biologie storten.

zodeknetters | 27-05-11 | 11:32

Perun | 27-05-11 | 11:29 |
Je loopt vooruit op je eigen vertekende beeld om je onzin goed te praten. Ik vraag je, geef de quote waarin Wilders oproept om moslims uit te roeien. En die is er niet, dus je lult slap. Net zoals Ivar Manuel.

haat | 27-05-11 | 11:32

Hahah domme links oen

kevdie | 27-05-11 | 11:31

@NeelsDam | 27-05-11 | 11:28
Was fractievoorzitter voor D666 in de gemeenteraad van 020. Zegt eigenlijk al genoeg.

reageerbuis | 27-05-11 | 11:31

Maar weer Islam nieuws. Ik wordt zo doodziek van dat slachtoffer (gedrag/benoemen) door/over Moslims. Nu deze malloot weer en eerder vandaag in de Pers:

Dan schiet de westerse wetenschap vooruit. Waarom blijft de islamitische wereld achter?
"Die vraag wordt me vaak gesteld: wat ging er mis? What\u2019s wrong with muslims? Daarvoor zijn heel wat verklaringen geopperd. Veel Arabieren leggen de schuld bij de kruistochten, bij het Westen dus."

Het is onze schuld mensen! De Islam (en haar achterlijke denkbeelden), GW en de criminaliteit op straat = U BENT ER VOOR VERANTWOORDELIJK

liggend_streepje | 27-05-11 | 11:31

vrije meningsuiting toch? Lang leve twitter!

Elduck | 27-05-11 | 11:31

Liever zwemles van Benno de Berenlul dan biologieles van Ivar de Verschrikkelijke.

R.B.Scott | 27-05-11 | 11:31

Ivarken

Sjakkie van de Hoek | 27-05-11 | 11:31

Dit gaat D66 een (virtueel) zeteltje kosten.

vip33 | 27-05-11 | 11:31

Wauw. Wat een imbeciel. Maar goed, zo zie je maar weer dat D66 extreem-linkse types in haar partij koestert.

Godmode | 27-05-11 | 11:31

Oh wacht, het is natuurlijk een viral. Hij bedoelde Greet Willemse. Een tokkie uit Den Haag die na de val van Srebenica fervent fan van Mladich is geworden. Na 16 jaar komt haar held naar Den Haag. Althans dat hoopt ze. Dat ik daar toch intrapte...

Sliptong | 27-05-11 | 11:30

Ivar, je bent een EPIC FAIL.

Toontje Larger | 27-05-11 | 11:30

Typisch D66
D van DOM en IQ van 66

joemiejas | 27-05-11 | 11:30

@Proud2Bstupid | 27-05-11 | 11:26

Een D66-er die eigenlijk niet weet wat-ie wil zeggen. Film at eleven.

Biff Eagleburger | 27-05-11 | 11:29

Randmongool! @Geert Wilder: ASAP aangifte doen. Trek die kerel juridisch aan stukken

freakindelspeciaal | 27-05-11 | 11:29

@sliptong
Ach zeur niet zo jankerd.. Geert wilders maakt dezelfde soort lage vergelijkingen. Dat dat niets oplost is ook al lang bekend. Het is slechts wachten op de tijd dat zijn electoraat doorkrijgt dat alles hetzelde blijft en ook nog terecht ook.

Deus Absurdia | 27-05-11 | 11:29

@reageerbuis | 27-05-11 | 11:28 Hoort daar niet "vriend" achter?

*schichtig voor joris wegduiken doet*

vraagstaart | 27-05-11 | 11:29

''zwaait alvast''

BekSide | 27-05-11 | 11:29

Een echte Amsterdammer.

Ivoren Toren | 27-05-11 | 11:29

slachtofferol idioot, nu gaan een zooi hersenlozen hem bedreigen, conclusie : zie je wel !

iter | 27-05-11 | 11:29

haat | 27-05-11 | 11:20 |
Het begint met het niet-menselijk maken van de vijand. Stemvee heeft koppen met vodden... Paar jaar laten is het OK om het vee te ruimen/zuiveren of hoe dat ook mag heten.

Perun | 27-05-11 | 11:29

@1oog | 27-05-11 | 11:22

Je bedoelt dat het dus pure domheid is?

ZKH EénOog | 27-05-11 | 11:28

Lekker boeie wat Ivar tweet, niemand kent hem behalve de GS redactie.

NeelsDam | 27-05-11 | 11:28

Begint ie straks natuurlijk te janken dat ie zich bedreigd voelt als Wilders hier schande van spreekt.

Schaamharing | 27-05-11 | 11:28

@vraagstaart | 27-05-11 | 11:21
Het is niet 'mijn volksvertegenwoordiger'.

reageerbuis | 27-05-11 | 11:28

poursuivant | 27-05-11 | 11:24 |
Dat maakt het hypocriet. Wilders wordt vervolgd voor het maken van zulke 'slechte grappen'. Maar dit moet allemaal maar mogen, bloed zal aan hun handen kleven als Wilders er straks niet meer is. Ik hoop het van harte van niet, maar het is heel gevaarlijk om mensen te voeren met zulke parallellen.

haat | 27-05-11 | 11:27

Schandalig, D65 is niet alleen het rode potloodje kwijt, maar ook het spoor.

JoeDaPlumbert | 27-05-11 | 11:27

Die Hans van Mierlo moeten ze postuum bij zijn kroonjuwelen pakken en verplicht een boekje van Ischa Meijer laten lezen voor het feit dat hij die partij -die sowieso niet nodig was- heeft opgericht.

Teun van het Tuinpad | 27-05-11 | 11:27

Mladić en Karadzić kennen we. Maar wie is die Sić nou weer?

Bakito | 27-05-11 | 11:26

geensteelo | 27-05-11 | 11:22
Net als Wilders? We hebben toch kunnen zien waar dat toe leidt? En terecht.

Superior Bastard | 27-05-11 | 11:26

Deze man lijkt, net als de gasten van Joop.nl, volledig geobsedeerd is door Wilders. Het maakt niet uit waar het over gaat, altijd wordt Wilders er met de haren (haha) bij gesleept. Het is grappig en angstaanjagend tegelijk.

sitzkrieg | 27-05-11 | 11:26

Biff Eagleburger | 27-05-11 | 11:20
" .... elke invulling van de ruimte voor interpretatie is onjuist...." oftewel: ik meende precies wat ik zei.

Maffe excuustweet.

Proud2Bstupid | 27-05-11 | 11:26

Levensgevaarlijk dit soort mensen. Door dit soort berichten worden mensen getriggerd om een aanslag op GW te plegen. Ik zou aangifte doen GW. #debiel

Sliptong | 27-05-11 | 11:25

D66ers, wat zijn ze toch redelijk, gematigd en beschaafd he? Allemaal.

Korreltje Zout | 27-05-11 | 11:24

Kudt, toch gedaan.

poursuivant | 27-05-11 | 11:24

Slechte grap. Geen aandacht aan besteden.

poursuivant | 27-05-11 | 11:24

Tja de linkse Sjonnies van D66 laten ook weer eens zien wat voor een volk dat ze zijn.

De retweeters even bekijken geeft ook al een mooi beeld van de D66-achterban. twitter.com/#!/willyy1991

Wat een xenofobe opmerking weer. D66 heeft het nou eenmaal niet zo op mensen met een mening die afwijkt van die van hun.

DerUnterMensch | 27-05-11 | 11:24

Wat een onnozelaar! Deze man is net zo polariserend bezig als de man die hij daarvan ongetwijfeld beschuldigt. Dit is geen aanwinst voor zijn partij, vrees ik.

Erik van Dam | 27-05-11 | 11:24

ZKH EénOog | 27-05-11 | 11:22 | Nee deze man is van D66

1oog | 27-05-11 | 11:22

Hahahaha,

Einde carierre!
Als die gast er niet uitvliegt vreet ik mijn pet op.

DeGezalfde | 27-05-11 | 11:22

Voor het gerecht slepen!

geensteelo | 27-05-11 | 11:22

Nou, die hoeft maandag niet terug te komen op het werk.

subsidistan | 27-05-11 | 11:22

Ivar klinkt ook als een geimporteerde messentrekker

gesubsidieerd_vet | 27-05-11 | 11:22

En dat van iemand uit een Armeense genocide ontkennende, en dus goedpratende partij.
Is dat lef?!?

ZKH EénOog | 27-05-11 | 11:22

Je zou als ouders maar kinderen hebben op die school -'t Gerrit van Veen College-
waar deze haatfacist zogenaamd doceert en smerigheid de wereld inslingert.

Creaguurder | 27-05-11 | 11:21

Is dit niet die persoon die het rode potlood niet wist te vinden en daarom zijn eigen stylo maar gebruikte?........ Fail

drs. johan druyff | 27-05-11 | 11:21

En dan hebben steeds minder mensen vertrouwen in "de polletiek".

Hoe kan het toch, met zulke volksvertegenwoordigers.

vraagstaart | 27-05-11 | 11:21

D66, de één snapt stemmen niet, de ander internet niet.
Een partijleider die drank uitdeelt, Dáhág66.

toetanchamon | 27-05-11 | 11:21

Perun | 27-05-11 | 11:18 |
Geef mij een quote van Wilders waar hij dat oproept.

haat | 27-05-11 | 11:20

Wat een grof schandaal,zéker terugkijkend naar de opstelling van Geert Wilders ten tijde van die Joego-narigheid.
"Sterkte Pechold,met het de laan uitsturen van één van je laffe minkukels."

R.B.Scott | 27-05-11 | 11:20

Excuustweet:
"Mijn vorige tweet laat inderdaad ruimte voor interpretatie, maar #sic geeft al aan dat elke invulling daarvan onjuist is #vrijspraak"
twitter.com/#!/ivarmanuel/status/74018...

Biff Eagleburger | 27-05-11 | 11:20

two ball cane | 27-05-11 | 11:18
Mooi verwoord. Idem hier.

Superior Bastard | 27-05-11 | 11:20

Ik denk niet dat leerlingen zich iets gelegen laten liggen aan de mening van een linkse biologieleraar. Integendeel, zelfs.

vetkleppert | 27-05-11 | 11:19

Je zou toch verwachten dat de Linkschmens onderhand de vernietigende kracht van de sociale media wel eens door zou hebben. Zouden ze alleen omdat er 'sociaal' voor staat denken dat het een uitsluitend-voor-ons-linksen platform is, of zo?

Hollander01 | 27-05-11 | 11:19

Ik denk juist dat GW iemand is die dat soort Joegoslavische praktijken kan voorkomen, we lopen namelijk kans op een burgeroorlog in de toekomst als we een hoger percentage moslims hebben. Dat gaat echt botsen dan.
/
Klinkt misschien hard maar de mogelijkheid bestaat helaas.

alex4all | 27-05-11 | 11:19

@two ball cane | 27-05-11 | 11:18
Het is een leeg hokje.

reageerbuis | 27-05-11 | 11:19

Liesjuh18 | 27-05-11 | 11:16

zijn volgende tweet? ben jij gek, vond dit genoeg zo net voor het weekend!

irma zonderboezem | 27-05-11 | 11:18

Art Vandelay Ultor | 27-05-11 | 11:16
Eens. Dit zijn gevaarlijke uitspraken, zeker uit de mond van een docent en het gemak waarmee ze worden gedaan.

Superior Bastard | 27-05-11 | 11:18

Een Mladić voert uit wat een Wildersić roept.

Perun | 27-05-11 | 11:18

Lekker slim.....

gekkemeneer | 27-05-11 | 11:18

ik ben wel eens links genoemd en ik ben wel eens rechts genoemd maar in welk hokje ik ook val, bij deze meneer wil ik niet horen!

two ball cane | 27-05-11 | 11:18

Buitengewoon jammer dat maatschappelijk onbenul in het onderwijs geen ontslaggrond is...

azoturie | 27-05-11 | 11:18

De enige overeenkomsten zijn dat beiden strijden voor een doel dat zij de moeite waard vinden, en dat bij beiden het woord 'Moslim' een rol speelt. Elke andere vergelijking is walgelijk.

rara | 27-05-11 | 11:17

Zou goed zijn als genocide-ontkenner Erdogan naar Nederland komt, kan zijn grootste fan Pechtold hem misschien ontmoeten.

skinner | 27-05-11 | 11:17

Dat is dan volksvertegenwoordiger.....

Creaguurder | 27-05-11 | 11:17

En meneer is ook nog docent...., iemand met een voorbeeldfunctie...

brutus68 | 27-05-11 | 11:17

Ik begin hem nu al uit te zwaaien.

monaco | 27-05-11 | 11:17

Er zijn meer democratisch gekozen volksvertegenwoordigers geweest die niet helemaal kosjer waren hoor.

landlopertje | 27-05-11 | 11:17

Waarom tweet zo'n nitwit over mladic? Hij doet dus niet zijn werk, en al helemaal niet zijn huiswerk.
Wanneer stoppen we eens met mislukte VMBO-ers in de politiek te stoppen?
(excuses aan alle geslaagde VMBO-ers, trouwens)

DierkMaas | 27-05-11 | 11:17

Onzin tweet... maar goed alsof Geert en zijn kompanen altijd zo genuanceerd bezig zijn. Eens kijken of nu ook weer de lange tenen van de PVV (ers) boven komen drijven.. uitdelen lukt meestal wel.. alleen dat ontvangen hè?

1oog | 27-05-11 | 11:16

Manuel, doet eens niet! Snapt die gast nu echt niet dat ie zo z'n hele partij voor schut zet? Lekker beschamend dit weer..

Banzaiaap | 27-05-11 | 11:16

lees: #sic !
& lees even ook z'n volgende tweet :)
Mensen mensen mensen.. niet te snel oordelen

Liesjuh18 | 27-05-11 | 11:16

Mag hij nu onderduiken bij Peter straks? Want hij gaat vast en zeker heul serieus bedreigd worden. Me de dood en zo. Net zoals Peter, natuurlijk.

Maar heel fijn dat deze man docent biologie is. Als ik kinderen in zijn klas had zou ik ze verbieden daar nog te gaan zitten.

Art Vandelay Ultor | 27-05-11 | 11:16

Zat gisteren al wat te zagen op deze droeftoeter. Gaan we gewoon mee verder. Het is verdoemme een docent ook nog!

Harvester | 27-05-11 | 11:16

je ziet aan die paardenbek al dat alles wat eruitkomt poep is.

irma zonderboezem | 27-05-11 | 11:16

Ooooo wat een lul! Kereltje Pechtold zal wel weer het boetekleed aantrekken....

De Westlander | 27-05-11 | 11:15

Ik denk dat Geert met afgunst kijkt naar de vriijheid die Mladic kreeg. de retoriek in woorden was overigens precies hetzelfde.

Deus Absurdia | 27-05-11 | 11:15

D66 A of D66 B?

robot from 1984 | 27-05-11 | 11:15

IQ van een borrelnootje ...

DeepDownUnderGrunn | 27-05-11 | 11:15

Lekker dom, vooral voor n leraar! (G v/d Veen College)

Proud2Bstupid | 27-05-11 | 11:15

Altijd fijn om een inkijkje te krijgen in de gedachtenwereld van de linksmens.

vetkleppert | 27-05-11 | 11:14

Zulke sukkels moet je gewoon negeren. Meer woorden maak ik er dan ook niet meer aan vuil.

Rico Tampeloerus | 27-05-11 | 11:13

Las het gisteren al inderdaad, wat een debiel.

SeriousBusiness | 27-05-11 | 11:13

Hoe ziek ben je als je nog steeds die paralel wil trekken... Triest mannetje met een schreeuw on aandacht.

webcrew | 27-05-11 | 11:13

Walgelijk. Wat lopen er toch een hoop zieke mensen rond op de wereld. En het ergste is dat ze nog een maatschappelijke functie bkleden ook.

Superior Bastard | 27-05-11 | 11:13

Pechtold heeft vast ergens nog wel een goede fles liggen.

blinde kip | 27-05-11 | 11:13

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken