Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BBQ's maken Rotterdam kapot JONGE!

bbqpliseie.png"Ja haha dat snappen wij ook wel dat u dit gewoon gezellig vindt meneer, zou ik ook vinden, maaar moet u eens luisteren, we moeten ons ook een beetje aan de regels houden hè? En deze barbecue staat dus geen 30cm van de grond. Dat klopt toch hè? Ziet u ook hè? Geen 30cm. Nou doe ons een lol, en maak dat ding even uit. Regels zijn er voor iedereen. Hoeven we geen discussie over aan te gaan toch? 30cm is 30cm. En anders moet ik of een van mijn DRIE collega's ingrijpen en daar hebben wij ook geen zin in. Ja? Kom ik over een kwartiertje nog eens kijken en dan is 'ie uit oké? Hartstikke top! Bedankt jongens! Super! Fijne avond nog hè!" *slof slof slof* "Herennn..."

Reaguursels

Inloggen

Wedden dat die boete niet word uitgeschreven als het een paar agressieve Finnen zijn..........

VanHeutsz | 26-04-11 | 23:06

Ziehier de erfenis van Ad Melkert.

Godfried de Bouillon | 26-04-11 | 20:47

Kijk die mocro's daar achter in die bosjes lachen

gekkoshenkos | 26-04-11 | 19:48

@lanexxx
Dat we niet van autoriteit houden is wel duidelijk, dat noemen we hier al jaren de VOC mentaliteit.
Pakken wat je pakken kan en als iemand er iets van zegt een grote bek geven.

Deze jongens daarentegen zijn gewoon een dagje aan het genieten in het park en willen daar ook hun maaltijd nuttigen.
De heren in uniform komen gewoon even heel netjes melden dat er regels zijn in het park waar wij niet vanaf wisten.
Dat ze daarbij ge/misbruik maken van net iets teveel autoriteit is wel behoorlijk misselijkmakend.
(Het moge ondertussen wel duidelijk zijn dat ondergetekende aanwezig is op deze foto.) :-)

Talibrammetje | 26-04-11 | 14:14

Een ding is duidelijk, Nederland zit vol maar dan ook vol met asocialen en paupers, al die topics over politie, stadswachters die de regels willen handhaven worden stuk voor stuk onderuit gehaald en voor gek gezet.
Nederlanders houden niet van autoriteit, liever een gore bende overal dan ergens op aangesproken worden.

lanexxx | 26-04-11 | 13:56

BBQ-en op een plek anders dan je eigen tuin is sowieso voor paupers

umfufu1 | 26-04-11 | 13:49

@jebenteenZ | 25-04-11 | 20:07
Gaat u nu zeggen dat zeilers van een ander niveau zijn? Haha, ben ooit begonnen met een Carina 600 (voor uw info) een zeilboot, daarna een Friendship 28 totdat ik erachter kwam dat ik het veel leuker vond om te varen met een boot van enig niveau en welke harder gaat als 6 knopen.
Google eens een Walth 900.... zwaai ik met niveau naar u morgen op de Loosdrechtse Plassen.

Rest In Privacy | 26-04-11 | 13:32

Dat zijn 4 man die inbrekers hadden kunnen oppakken, Pedo's hadden kunnen oprollen of winkeldieven in de kraag hadden kunnen vatten... Maar ja, dit is ook belangrijk!

gozahtje | 26-04-11 | 12:16

Nice, dat ik nog eens op deze manier op geenstijl zou belanden.

Talibrammetje | 26-04-11 | 12:12

Wat een stel zoutzakken! Dat straalt toch helemaal niets uit. Met zijn vieren een paar autochtone studentjes aanspreken, dat durven ze.

Remington.223 | 26-04-11 | 11:01

Stadswachten, Toezichthouders, Buurtregisseurs. Mensen die niet door de toelatingstest (ja die bestaat echt) voor echte politie heen kwamen.

Fred Janssen | 26-04-11 | 10:30

Stropdasje | 25-04-11 | 17:11 |
Omdat jij zo nodig auto moet rijden, moet er continue politie, ambulance en brandweer paraat staan voor het geval dat jij of één van je collega automobilisten een ongeluk veroorzaakt.
.
En dan nog te bedenken wat je het milieu aandoet met je auto. Automobilisten zijn gewoon asociaal bezig en verspillen belastinggeld. Doe het gewoon niet, scheelt een hoop politiekracht, ergernis en verkeersdoden.

j van l | 26-04-11 | 09:56

En alle moslims laten ze lekker wel bbq-en overal.
Durven ze niks tegen te zeggen, anders worden ze geslagen en gestoken natuurlijk.

Wat is dat tegenwoordig?

Creaguurder | 26-04-11 | 09:55

En alle moslims laten ze lekker wel bbq-en overal.
Durven ze niks tegen te zeggen, anders worden ze geslagen en gestoken natuurlijk.

Wat is dat tegenwoordig?

Creaguurder | 26-04-11 | 09:55

Als burger van Nederland zit je van de wieg tot aan het graf, en nog een aantal jaren na je dood zelfs, onder de knoet van regeltjes.
Omdat 16,5 mensen op een paar vierkante kilometer samengepakt zitten.
In het wilde westen kon je gewoon 200 buffels's afknallen, zonder dat je een stadswacht zag.
Kom daar nu nog eens om.

King of the Oneliner | 26-04-11 | 09:25

Negatieve benadering van iets leuks: gaaf dat je in het park mag bbq-en! Hou je dan gewoon aan die paar duidelijke regels die zorgen dat het geen bende wordt. Simpel. En natuurlijk moeten regels gehandhaafd worden. (4 agenten is dan wel weer veel)

Bezorgde Buurtvader | 26-04-11 | 08:01

Heel goed, staan al zat zwarte plekken in het gras.

Gisteren ook 2 kilo vleesch staan bakken, was helemaal top

Veni-vidi-vulva | 26-04-11 | 07:46

Stadswachten zijn de NSB'ers onder ons.
Het grootste klotevolk wat er bestaat.
Als je vader een Natie-duitser was, en je moeder een crackhoer, dan is de kans groot dat daar een stadswacht uit voort gekomen is.
Bah, om van te kotsen.

@caravaggio | 25-04-11 | 22:56
Nederlanders willen meer blauw op straat, ja dat klopt.
En nee, het is niet goed als ze er eenmaal zijn.
en Waarom?
Omdat de staat deze extra blauwe mensjes vervolgens laat flitsen, fietlampjes controleren, BBQ hoogtes controleren, loop ik wel op de stoep en fiets ik niet op de stoep controles en ga zo maar door....
Het tuig en het gajes wordt niet aangepakt.
Terwijl DAAR nou net wel behoefte aan is.
Dus nee, het is niet goed.

Ethisch Verantwoord | 26-04-11 | 07:01

Het overtuigende bewijs,als je werkelijk geen ene fuk kan,ga je bij de politie.

fleurtje | 26-04-11 | 06:37

Maar als er 20 man één vrouw verkrachten dan krijg je ook zo'n reactie van, ja over 20 min komen we ff terug. Kijken of ze dan nog steeds kapot gescheurd word.. zoeits jah. Mongolen.

Niekler | 26-04-11 | 01:59

Ja hoor daar komt ie: Niet de politie, maar GeenStijl maakt uiteindelijk van ons allemaal brave burgers.

Wilhelmina kudtje | 26-04-11 | 01:46

Mokum Kosher | 25-04-11 | 22:38
Is gewoon hun werk om me te helpen wanneer ik ze nodig heb. Ze worden betaald om voor de openbare orde te zorgen, dat maakt ze geen helden of zo. Dus reserveer ik als je het niet erg vindt het recht om m'n gal te spuwen op de politie. En met z'n vieren een paar mensen vertellen hoe ze moeten barbeknoeien lijkt me erg overdreven. Daar kan dus wel wat wegbezuinigd worden. Als ze dan niet meer rondkomen, kunnen ze altijd nog bezuinigen op de struikrovers. Nee wacht, da's een inkomstenbron...

Zat te zeiken op de politie. Het zou er nog eens bij moeten komen dat ze niet komen wanneer je ze nodig hebt.

Nietvoordekat | 26-04-11 | 01:45

En waar stonden ze toen die vent op de dam zich in de fik zette? idd toen waren ze er niet om een bon uit te schrijven, ook hij had openbaar vuurgemaakt en geen 30cm van de grond :D:P

nederlandnaardeklote | 26-04-11 | 01:24

Deze bbq maakt niet veel kapot. De kampvuren met roosterende geiten erboven die ik me voor de geest kan halen wel. Zo'n zwart gat in de gond is niet de bedoeling. Als mensen zich niet onaangepast gedragen hoeven ze ook niet over stadstoezichthouders te zeiken. Helaas steken Nederlandertjes nogal eens ander in elkaar.

Herr Kaloin | 25-04-11 | 23:08

@Mokum Kosher | 25-04-11 | 22:38

Nu weet ik hoe je kosher schrijft. Wat agenten betreft eensch. Eerst wil het volk veel meer blauw op straat. Dan is dat blauw of lichtblauw er, is het weer niet goed. Het is dus meer blauw op straat, maar niet in mijn straat en mijn park.BBQ is geen wedstrijd als sommige denken dat vissen ook is. als je het park ziet bij de euromast is 1 ding wel duidelijk. De allochtone medemens is goed geintegreerd en laat ons ( bleue wetsvolgers) zien wat je buiten allemaal niet kan doen. BBQ parken en leegplukbossen. Nu gaan we van de MOE -landers leren hoe lekker een lammetje is uit de wei gehaald, of een zwaan uit de vijver.En dan naar het park natuurlijk.

caravaggio | 25-04-11 | 22:56

poppermotje | 25-04-11 | 22:28

ja in deze zeker wel ja. Zit ook net in een topic over Halal, ritueel slachten en de relatie tot de bio industrie. Door al die gore dampen en het hutje mutje is er niets meer halal of koshjer in NL.Alle verbrande botten vormen 1 gore rookwolk boven mijn stad. Over de honden zal ik het verder niet hebben. Die moeten hun plaats kennen. Juist ja op de BBQ ermee.

caravaggio | 25-04-11 | 22:41

Take it like a man and suck it up! Hou je aan de regels. Dan hoef je niet hier uit te huilen als een klein kind over hoe oneerlijk het allemaal niet is. En iedereen die -1 aan de popo geeft, dikke l*l drie bier voor jullie. Zeiken op de agenten, totdat jullie hen nodig hebben. Ja ja...

Mokum Kosher | 25-04-11 | 22:38

@caravaggio | 25-04-11 | 19:34 misantroop!

poppermotje | 25-04-11 | 22:28

Altijd dat zeiken ... er staan afvalbakken, speciale koolcontainers voor bbq resten en dan vragen ze om de bbq min. 30 van de grond te houden, maar nee hoor, dat snappen ze dan zogenaamd weer niet...
Ik geef die controleurs groot gelijk +1

watson357 | 25-04-11 | 22:21

Zielig, gewoon zielig!

Heeft 'onze' politiemacht dan werkelijk niets anders te doen dan te mierenneuken op kleine kut regeltjes? Ga toch Gdvrdmme boeven vangen, stelletje zakkenvullers!

tegendedraad | 25-04-11 | 21:59

Ja, dit is pas het begin beste belastingbetaler. U denkt toch niet ongestraft te mogen recreeren zonder de regels tot in de puntjes te kennen? ofwel soms ? Dan krijgt u het handhavingsteam van minimaal 4 personen (zie foto) op uw spreekwoordelijke dak. Dat zal u leren !

Perry Vogelbekdier | 25-04-11 | 21:58

iedereen heeft daar van de wegwerpbbq's. wat een stelletjes azijnzeikers zijn het afschaffen die handel.

SupeS | 25-04-11 | 21:53

Klopt 30 cm wordt geen 20 cm, oppakken die hap.

Uw Verzekeringsadvis | 25-04-11 | 21:31

Ik weet nou net niet wat ik erger vind;
-gezeur over de regels
-gezeur over het hanteren van de regels
-gezeur over de functie van stadswacht (deze mensen werken wel, dat willen we toch??)
-of het zeuren over het gezeur van zeurende stadswachten, die zeuren over de 30cm bodemafstand...

Ik zeur...

machete74 | 25-04-11 | 21:23

BBQ'en in openbare parken is begonnen met de Turken. Als het niet zo multiculti was, dan was het helemaal verboten. Maar ja, dan worden de Turken kwaad.

Hans Hillen | 25-04-11 | 21:17

Bbq in stadsparken Rotterdam?
Ja dan moet je minimaal 30cm van de grond af tenzij je de homocondooms eerst hebt weggehaald anders stinkt het naar verbrand rubber.

Boomschade | 25-04-11 | 21:09

Het is ook wel redelijk tokkie om in een park op eigen houtje te gaan bbq'en. Raar stadsvolk altijd weer.

Prins_Bernhard | 25-04-11 | 20:53

Prima geknoeid net, IN het park, OP de grond. Deftig op een gasgestookt Webertje. Smaakt je vlees daarna ook nog naar vlees.

vriendje | 25-04-11 | 20:35

-weggejorist-

vvt349 | 25-04-11 | 20:34

Kijk ze daar krap allemaal op elkaar zitten. Leuk joh, die Randstad!

Mindset | 25-04-11 | 20:34

Vogelaar op NL2!!!!

djs | 25-04-11 | 20:27

Meneer 1(rechts) heeft nèt een half varken achter de kiezen en staat uit te buiken.
Meneer 2 krijgt nèt zijn prakkie aangereikt.
Mevrouw 1 staat vol verwachting te kijken naar wat er allemaal komen gaat.
Meneer 3 staat erbij als een besluiteloze zoutzak die nog niet zeker weet of hij wel of geen bonje krijgt als vrouwlief er achter komt dat hij een stukkie worst van een vreemde aangenomen heeft, en zijn blauwe 2cv mèt bullbar nog niet verkocht is.

Jackanders | 25-04-11 | 20:27

Die gozer helemaal aan de linkerkant op dat fototje heeft ook echt een professionele, representatieve houding...

Pisvlucht-Airlines | 25-04-11 | 20:20

Waarom deze topic?

jullie ook hier? | 25-04-11 | 20:18

Kansloze stadswachten.

Smokum | 25-04-11 | 20:15

@Prins Pils | 25-04-11 | 20:07
inderdaad. bbq buiten stimuleert de islamisering. ik bbq altijd buiten... binnen geeft het zo'n rotzooi. ik stel je voor om je oogkleppen eens af te doen, dan zul je merken wat je allemaal mist.

wtfgebeurdhierdan | 25-04-11 | 20:09

@ Ferrari-racer | 25-04-11 | 19:15
Ik vind u een nare man. U opmerking tegen de waterpolitie is ook zeer kinderachtig... Ik stel mij u dan ook voor als een man die te kaal en te dik is. Die met een rood verbrande kop achter het stuurtje van zijn tokkieboot staat, met daarachter een bimbo op ski's. BierBLIK in de hand. Niveautje stoeptegel die dan heel hard schreeuwend zijn punt maakt tegen de agent die netjes zijn taak doet. Lijkt me logisch dat er controles op het water uitgevoerd worden. Bezopen hard varende tokkies zijn gevaarlijk en zwaar irritant als je aan het zeilen bent.

jebenteenZ | 25-04-11 | 20:07

-weggejorist-

Prins Pils | 25-04-11 | 20:07

Ze staan daar ook zo lekker handig, met zijn vieren en haast naar de wapenstok grijpend. Als er eentje het rustig had gevraagd was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest, maar dit is net zo debiel als het bekeuren van het drinken van een wijntje in het park. Waar zijn we helemaal mee bezig!

Muntstuk | 25-04-11 | 20:04

Straks gaat het gras in de fik!
Tis drooooooooog....
Dus moet.

@datzegik69 | 25-04-11 | 20:00
Dat klopt! Alleen consequent zijn is weinig mensen besteed. Enige wat consequent kan zijn, zijn machines. En als ik stadswacht ben, zou ik lekker een worstje vragen aan deze heren!

wtfgebeurdhierdan | 25-04-11 | 20:03

De fout is: Er hadden allochtonen/vluchtelingen/gelukszoekers/profiteurs bij moeten zitten.

Dan krijg je geen boete. Dan krijg je subsidie.

Vogelbeest | 25-04-11 | 20:00

Een regel is pas zinvol als iedereen zich er aan houdt. Dus ook diegene met de grootste bek. Dus handhaving; prima! En als je niet met de regels eens bent, dan moet je bij de wetgever uithuilen, niet bij de handhaver.
En wat stadswachten betreft; respect voor ze. Ze zitten iig niet met een uitkering in het park te bbq'en!

datzegik69 | 25-04-11 | 20:00

Wees godverdoeme blij dat je in een openbaar park mág BBQ'en. Het is toch normaal dat je je daarbij aan de regels houdt! Of moet het er straks allemaal uitzien zoals in het Vondelpark?

René from the Café | 25-04-11 | 19:53

''FREEZE! POLICE!'' krijgt zo wel een nieuwe betekenis.

DeChinees | 25-04-11 | 19:53

Nederland is dermate vergeven van Tokkies en ander gespuis dat dit soort debiele regelgeving helaas nodig is. Zwakbegaafden dien je nu eenmaal helderheid en structuur te bieden, anders gaat het mis.

brutus68 | 25-04-11 | 19:51

Een schort is wel relaxed, zie 't al voor me.

DijenkletserT | 25-04-11 | 19:43

Je kunt natuurlijk ook gewoon een gat in de grond maken,maar dat zal ook wel niet mogen.. Pff.
www.youtube.com/watch?v=RF-G_1FsxuA

En dat verse vlees mag je natuurlijk ook wel vergeten,dat dient voorverpakt meegenomen te worden.

Nee,mij zal je nooit met 300 malloten van allerlei pluimage zien barbeknoeien op een stads veldje.
Alles of niets,dan maar niets.

de grote Anti | 25-04-11 | 19:42

Heeft iemand de twee lustige personen rechts achterin gezien?

Kassem | 25-04-11 | 19:36

BBQ en honden in Rotterdam. Blijft toch voorbehouden aan de tokkies.
en contradictio in adjecto, hollandse gezelligheid, het groene gras, de gezellige bbq. wegwezen met je stinkzooi.

caravaggio | 25-04-11 | 19:34

You are the BarBeQueen!
*ABBA aanzet en meeneuriet*

De Rechtse Baron | 25-04-11 | 19:34

Erasmuspark? Overigens behoorlijk veel blanken (studenten) daar die daar bqq'en. Terecht dat er opgelet of het gras netjes wordt gehouden. Van de week keken de gewone agenten overigens nergens naar.

Inferi0r | 25-04-11 | 19:33

@[email protected] | 25-04-11 | 19:20
Het zijn Hollandia drinkende, Drum halfzwaar rokende, roomblanke regelterroristen. Zo, dat lucht op.

Steilloos ten Onder | 25-04-11 | 19:32

dwalmpje | 25-04-11 | 18:49

LOLLLLLL!

Huppultrut | 25-04-11 | 19:23

Deze eenstrepers zijn een typisch voorbeeld van gasten die zich heer en meester in uniform voelen om vervolgens de regeltjes toe te passen bij diegenen waar ze de minste weerstand van verwachten.

Om vervolgens thuis te komen en middels de home bbq de complete buurt in de volkswijk uit te roken.
Wat een held ben je dan.

@Geppie. | 25-04-11 | 19:12 | + 0 -
Uitsteken. Vullen. Bemesten. Zaaien. Gras.

Wazzzzah | 25-04-11 | 19:16

@Graaisnaaiert | 25-04-11 | 17:14
Bak jij je vlees maar lekker op een brandend vuur.

Geppie. | 25-04-11 | 19:16

Agent, wat een baan wat een baan. Vandaag het weer even gezegd tegen de heren van de waterpolitie. Het elitebaantje van uw belastingcentjes. Beetje betaald dagje varen en meneer wijskijk uithangen. Die had er flink de schurft in dat er NIETS was waar hij mij op kon pakken. Ik nog zeggen, hebben de belastingbetalers en ikzelf u toch een mooi bootje geschonken met leuke motoren niet? Was de agent ineens niet zo blij.... sukkels!

Rest In Privacy | 25-04-11 | 19:15

Als er een emmertje zand bij had gestaan was er niets aan de hand geweest.

Kapitein-Ter-Zee | 25-04-11 | 19:14

Jeetje.. ga eens mocros pakken...

Dutch-India | 25-04-11 | 19:14

@Artwido | 25-04-11 | 17:08
Idd. Hier in de tuin is 2 jaar terug ook een stukje gras weggefikt door een BBQ. Iemand een puike tuinman kent die op hetzelfde stukje grond gras kan laten groeien dan hou ik me aanbevolen.

Geppie. | 25-04-11 | 19:12

@Mister Crabs | 25-04-11 | 19:03, en we weten allemaal dat spareribs en varkenshaas saté de lekkerste recepten voor op de barbecue zijn.

gentle giant | 25-04-11 | 19:12

Nu er in bepaalde parken in 010 geen alchol meer mag gedronken, is er sowieso al geen flikker meer aan. Overigens is het geen probleem als Ome Hassan effe z'n 20 jaar oude grafbak op het gras neerzet om 'uit te laden'. 3 uur lang.

Biff Eagleburger | 25-04-11 | 19:11

Mister Crabs | 25-04-11 | 19:03
.
Het recept: "Marokkaanse gehaktballetjes"

Neem maar een stevige barbecue mee. Er lopen er zat.

BenBinnen | 25-04-11 | 19:07

Op naar Utrecht losers!

funkyd | 25-04-11 | 19:06

@hendrikjandetuinman | 25-04-11 | 17:34
Leuk, boete als je alcohol in het park hebt. Maar ondertussen geeft de gemeente zelf de suggestie om te BBQ'en met alcohol: www.rotterdam.nl/bbq_recepten

Mister Crabs | 25-04-11 | 19:03

Ben trouwens wel een beetje verdeeld hierover. Ergens denk ik "ach, laat ze." , maar aan de andere kant, je wil wel op gras zitten en niet op geblakerde grond.

Steilloos ten Onder | 25-04-11 | 18:59

BBQ'en met 200 kwijlende pottenkijkers om je heen, je moet er maar zin an hebben.

Jackanders | 25-04-11 | 18:58

12 jaar incl. TBS voor deze mensen AUB.

Henk Houthakker | 25-04-11 | 18:58

Lol, die typering Mutsaerts. Werkelijk amusant. Dat "Herennn" , maakt het helemaal af.

Steilloos ten Onder | 25-04-11 | 18:57

Politie... ga es heel lekker langzaam deaud, ja de vrouwtjes ook hoor. Dat zijn net zulke typhuslijers. Vakantie voor de rest van jeleven op onze kosten..... da's de polisie. Fuckers!!!!!

gigi gorgonzola | 25-04-11 | 18:57

Best lastig dat Nederlands...

Tip: Hoe maak ik een lekkere en veilige barbecue?
1. Steek een half uur vooraf de houtskool aan, eventueel met reukloze aanmaakblokjes. Het vuur is klaar wanneer op de gloeiende houtskool een laagje grijs-witte as ligt. Giet nooit spiritus of benzine op het vuur! Zo voorkom je ontploffingen en erge brandwonden.
....
5. Maak de rooster schoon met een stalen borstel en met wat citroensap.

basweetutwel | 25-04-11 | 18:57

het rooster en geen de rooster= vmbo taal

cooleman | 25-04-11 | 18:55

Volgens mij zijn dat die gasten van de Remia, die zijn op zoek naar Geer

Optimel Prime | 25-04-11 | 18:52

Druk maken over een bbq.

Ga de wijken in waar toezicht echt noodzakelijk is.
Lutsers!

En die negert op de achtergrond staat klaar om z'n dertig cm in d'r kont te schroeien.

dwalmpje | 25-04-11 | 18:49

Natuurlijk = natuur alochtonen = allochtonen

zpelling is kudt vandaag... damn bbq achter in de tuin...

Behangdelul | 25-04-11 | 18:48

En terecht gore kuthippies! En beetje de natuurlijk vernachelen om quasi hip te gaan zitten doen. ga lekker op je balkon zitten stomen, goorlingen!

In dit soort parken zoals bijv. Kralingse bos zitten altijd van die alochtonen hele bbq en slachtfeesten te houden en opruimen ho maar! Altijd een gore bende....

Behangdelul | 25-04-11 | 18:46

Weet je wat zo erg is ? Dat je als oudere bewoner van een pand aan de Vroesenlaan deze meest allochtone BBQ-rotzooi vlak voor je deur moet gedogen. Ooit een mooi park met wandelende mensen en spelende kinderen, nu vergeven van de herrie en stinkende walmen. Na afloop blijft alle troep liggen en mag stadsreiniging zorgen dat het er weer een beetje goed gaat uitzien. Tot de volgende keer. Ga lekker thuis zitten stinken of in je vaderland.

Muggenzifter | 25-04-11 | 18:45

Fatsoenfapper alert! -> @discosmurf

PliesiestaatBewoner | 25-04-11 | 18:42

We moeten rekening houden met elkaar en ook met grassprietjes.

waslim | 25-04-11 | 18:42

Kansloosheid regeert in Nederland. En als zo'n papzak van 100+ kilo stadsprofessioneelvoorlulstaanlulwacht zoals de meneer rechts geeft maar aan dat dit een volslagen kansloos "beroep" is.

The Evil One | 25-04-11 | 18:34

Graaisnaaiert | 25-04-11 | 18:25
.
Excuus. Idd een opmerking van StijlvolRechts.

BenBinnen | 25-04-11 | 18:34

Een bruine plek int gras.. wat verschrikkelijk, gras hoort groen te zijn en onthoofd te worden, wekelijks, zodat de sprietjes harder gaan groeien, via onderlinge communicatie, zoals gras het bedoeld heeft.. een bruine plek is een smet, een misdaad, een wanplan, realiteit geworden ziekelijk.. gras heeft namelijk wat tijd nodig om te herstellen en die tijd heeft het gras wel, maar de bezoeker niet, die wil het zoals het moet, perfect, 3,75 cm hoog, scherp gesneden, geen onkruid, zacht en toch stevig.. zoals het hoort en alles wat anders is, is fout, bekeurbaar, ziek en walgelijk.
En ondertussen slachten we de paaslammeren.
Om die te cremeren 30cm boven dat gras.

Causa Sui | 25-04-11 | 18:33

Volgens mij is dit topic van het Turks naar het Nederlands vertaald met Google Translate.

Wazzzzah | 25-04-11 | 18:28

Net als je denkt dat het niet kanslozer kan, krijg je dit.
*zucht*

Wajong | 25-04-11 | 18:27

@BenBinnen:
.
"Graaisnaaiert | 25-04-11 | 17:35
.
Toch knap dat je de Multikluts er aan de haren weet bij te slepen. Alsof autochtone Nederlanders zich altijd en overal braaf aan de regeltjes houden.
BenBinnen"
.
Beter lezen vrind. Ik reageer op StijvolRechts waar bij een barbeque in het park het prachtmensenalarm afgaat.

Graaisnaaiert | 25-04-11 | 18:25

-weggejorist-

DrsBukkake | 25-04-11 | 18:24

Mensen, denk eens even hierover na: politici en bestuurders verzinnen regels en gaan daarna selectief winkelen in wat ze willen handhaven.

Ze mogen dus regels bedenken en dan zelf gaan bedenken wat ze gaan handhaven.

Wilt u geterroriseerd worden door Berbervolk. Nee toch?!

De pliessie ook niet en die genieten net zoveel bescherming als u. ok, ietsje meer.

Het zijn onze politici en bestuurders die fout bezig zijn en niemand anders.

Hoewel de pliessie wel alle respect verliest, het is meer, niet alleen, maar meer het gevolg van hun bestuurders en de politici dan van henzelf.

Verder kan de pliessie dus ook de pot op, want je hebt niks aan ze.

NoMinister | 25-04-11 | 18:23

Dat Rotterdams tokkie-volk moet zich ook gewoon
aan de regels houden.
Als iedereen maar doet wat hij wil lijkt heel
Nederland straks op het Amsterdam van Joppie Cohen.
Gedraag je toch een beetje. Hou op met dat BBQ-en
en haal je hamburger gewoon bij de Mac-Dreck of zo.

discosmurf | 25-04-11 | 18:23

KeurMeester | 25-04-11 | 17:29
Ja, maar voor je het weet heb je een groep niet-Nederlanders die opstaat en deze ambtenaren een tik op hun neus geven, dus dan kan je beter voorbereid zijn met 4 man.
En mijn mening is dat, zolang ze niet direct een boete geven, ze een goed punt hebben. Als iedereen daar z'n gloeiende bakje op het mooie gazon zet dan zit het binnen de kortste keren vol met dood, verschroeid gras. Dit kan een ieder zelf ook wel bedenken.

b-ry | 25-04-11 | 18:21

@borderliner
ik ben inmiddels zover dat ik nergens meer rem voor een marokaan.
voor niet één. waar dan ook.
dus ook buiten utrecht.

jehebthetnietvanmij! | 25-04-11 | 18:20

Varken dicht schroeien doe je in het park want als je het op het balkon doet ziet Allah het en dat mag dus niet.

Sjakie Snel | 25-04-11 | 18:19

@BenBinnen | 25-04-11 | 18:05
Dat zou ik ook denken, gezien mijn ziektebeeld. Helaas het blijft maar hangen, en ik kan die beelden van The Punisher maar niet van mijn netvlies krijgen, gek hé?

borderliner | 25-04-11 | 18:19

Terecht, maarrrrr.

Prrrrriotrrrrrrioteiten.

In Utreg laat Aleid van alles gebeuren en in Rotjeknot gaan we handhaven op een grindafstand van 30cm.

DAT steekt, niks anders.

* denkt aan flitsen maar zegt niks, toch wel dus *

NoMinister | 25-04-11 | 18:19

Ach laat ze toch. Hebben die subsidianen ook het gevoel iets nuttigs te doen. En eigenlijk hebben ze wel gelijk ook.
"Me gras! Me gras!"

kriebeltjes | 25-04-11 | 18:17

Ach ja, als iedereen zich ook aan de kleine regeltjes hield waren deze gasten niet eens nodig!

Silvyah | 25-04-11 | 18:17

borderliner | 25-04-11 | 18:04
.
We hebben het begrepen denk ik. In jouw geval zal het zo wel omslaan vermoed ik.

BenBinnen | 25-04-11 | 18:05

tja, een uitgebrande BBQ kan voor veel onrust en ongemak zorgen, een kapotgeslagen 14 jarige daarentegen...
.
Ik ben nog steeds ontzettend boos, verdrietig en vooral opgefokt geraakt door het bericht over die verstoring van dat verjaardagsfeestje van afgelopen vrijdag in m'n eigen stadsie. Ik ben erg boos!!!! Erg boos!!! Had ik al gezegd at ik erg boos ben??????

borderliner | 25-04-11 | 18:04

Ja daar sta je dan. Als stadswacht, wat qua niveau nog ver beneden de jonge pik met 1 streep op de schouder is bij de Hermandad.
Vol goede moed gewoon KEIHARD optreden tegen een BBQ.
Maargoed, liever dit, dan de rotzooi in de hens. Hoewel me dat wel wat stug lijkt.

Paupers die de BBQ hebben, en paupers die stadswachtjes.

BeunDeHaas | 25-04-11 | 18:04

@gentle giant | 25-04-11 | 18:00
Je mag daar helemaal niet lopen met een damesfiets!

ojédiaré | 25-04-11 | 18:02

@ojédiaré | 25-04-11 | 18:00
En.... ach BBQ toch maar wel, is goed, no rules, affikken hoort erbij.

ojédiaré | 25-04-11 | 18:01

@ojédiaré | 25-04-11 | 17:50
En na toestemming van het OM, schriftelijk.

ojédiaré | 25-04-11 | 18:00

bbq in de rotterdamse parken

20 april 2011

Leverende organisatie | Aangeleverd op 21-04-2011

21 april 2011 start het BBQ seizoen van 2011! Gooi je brandende BBQ-afval in de afvalbak en maak kans op een presentje!

Mooi weer en vandaag zin om te barbecueën? Kom naar het Kralingse Bos, het Zuiderpark, het Vroesenpark of Het Park (bij de Euromast) en hou de Brandweer aan het werk. U wilt toch ook niet dat brandweer en andere hulpdiensten vrolijk op hun luie tuffert uit hun doorgevreten neuzen zitten te eten van uw belastinggeld? Nou dan!

Vanaf dit jaar zijn de BBQ-zones in deze parken beter uitgerust. Deze BBQ-zones zijn duidelijk aangegeven met borden en voorzien van brandbare afvalcontainers en extra brandbare randvegetatie. Ook de toiletvoorzieningen zijn nu nóg brandbaarder en er zijn jerrycans met brandversnellende middelen te koop bij speciale kiosken.

(Beetje rare voorschriften van de Overheid)

Boris Poepnagel | 25-04-11 | 17:59

Stadswachten, laag opgeleide kansarme types, die te dom zijn om welk soort baantje dan ook vast te houden.
Krijgen een uniform, een summiere opleiding, en worden losgelaten in de stad, waar ze volledig willekeurig mensen gaan bekeuren om de meest onnozele redenen, daar waar vaak een opgeheven vingertje al 90% overreactie zou zijn.
De eerste in elkaar geslagen stadswacht staat om de hoek, figuurlijk gesproken, want deze griezels met hun Gestapo petjes en SS manieren (hallo Godwin) vragen gewoon om een ontstellende beuk op hun domme stadswacht gezichtjes.

captainobvious | 25-04-11 | 17:59

Laatst ben ik zelf ook door een stadswacht aangesproken omdat ik op de stoep reed met de fiets. Sja ik weet dat het niet mag, dus terecht dat hij me aansprak. Net zoals bij de jongens op de foto. Ik snap sowieso al niet dat je even wat voorzorgsmaatregelen neemt als je in een park wilt barbecueën. Je gaat toch ook niet op je eigen gazon een zo'n weggooibarbecue plaatsen? Tenminste.... als je een beetje tuinliefhebber bent, doe je dat niet. Maar dat er 4 stadswachten aan te pas moeten komen.... dat gaat mij weer de pet te boven.

Schweinsteig Xpress | 25-04-11 | 17:58

Als mijn zus d'r 1000 euri fiets wordt gejat is er geen tijd tot over 3 weken..................

Graftak | 25-04-11 | 17:58

En gelijk hebben ze (de agenten). Het ligt nou eenmaal niet zo lekker met je handdoek op zo'n vieze kale plek in het gras. Je verpest daarmee de grasmat en het functie waarvoor deze bedoeld is. Namelijk gewoon lekker in het mooie gras kunnen liggen i.p.v. op houtkooltjes. En ze vragen het nota bene heel vriendelijk.

doenormaal! | 25-04-11 | 17:55

Toch blijven dát de leuke momenten van t BBQ-en; op hoge poten de hete kolen, alles oogt ok... en dan de deksel, verhit en wel, neerzetten op t gras van de eeuwige zeikende schoonfamilie, terwijl je ze de hete gare speklappen voert.. de dag erna ben je natuurlijk al op vakantie.
BBQ-en is dan ook een kunst, eentje met directe verzadigende gevolgen, maar ook met nasmeulende gevolgen op de langere termijn.

Causa Sui | 25-04-11 | 17:52

Ik vind die regels die gesteld zijn helemaal niet zo gek, heeft gewoon te maken met fatsoen. Plus dat het voor jezelf ook gemakkelijker is als die goedkope supermarkt "bbq" op hoogte staat. En als dat je allemaal niet zint dan ga je maar op het balkon van je studentenflat zitten grillen. ik ga weer de tuin in naar mijn bbq, nog een fijne avond allemaal.

KevinBeun | 25-04-11 | 17:51

@ojédiaré | 25-04-11 | 17:50
Alleen de brigadier he!

ojédiaré | 25-04-11 | 17:50

Optiefen met die moeder n*%ken BBQ's! Schieten mag! Uit de heup ook.

ojédiaré | 25-04-11 | 17:50

toevoeging: niet draagbaar, maar rolt als de beste.

BenBinnen | 25-04-11 | 17:49

Overigens zou het wel fijn zijn als de gemiddelde (al dan niet wegwerp-) draagbare barbecue verkrijgbaar bij AH, Hema, etc. gewoon +/- 50 cm hoog zou zijn. Dan is die hele discussie over de afstand van de grond niet nodig.
.
Oele | 25-04-11 | 17:33
.
Meet the Judge:
.
www.americanbarbecuesystems.com/Judge....

BenBinnen | 25-04-11 | 17:48

Dat zijn best veel losers op één feautoow.

RugOp81 | 25-04-11 | 17:46

Osdorpertje | 25-04-11 | 17:43
.
Als je je vlees bij de Lidl haalt is elke BBQ ruimschoots voldoende.

BenBinnen | 25-04-11 | 17:44

-weggejorist-

ganjaman555 | 25-04-11 | 17:44

@ Indo213 | 25-04-11 | 17:38 |
Dus omdat iets (bijna) nooit gebeurt hoef je er niet preventief tegen op te treden om te voorkomen DAT het ooit gebeurt?

Super Grover | 25-04-11 | 17:43

@De_Assenaar | 25-04-11 | 17:33
Precies! "Héé gast... heb je nog een speklappie over? Mohammed hiernaast me hoeft niet"

datisookwat | 25-04-11 | 17:42

Graaisnaaiert | 25-04-11 | 17:35
.
Toch knap dat je de Multikluts er aan de haren weet bij te slepen. Alsof autochtone Nederlanders zich altijd en overal braaf aan de regeltjes houden.

BenBinnen | 25-04-11 | 17:42

Nee, vooral niet handhaven. Over een paar weken komen die zelfde mensen klagen bij de gemeenten. Dat het BBQ veld vol met zwarte plekken en modderpoelen zit en _MOET_ de gemeente daar ogenblikkelijk wat aan doen.

Net als het opruimen van alle rotzooi in het park. Want dat is er natuurlijk ook door kaboutertjes neergelegd om de mannen van de ROTEB bezig te houden. ;/

der_zeef | 25-04-11 | 17:41

Kill them with fire!

gentle giant | 25-04-11 | 17:40

@Graaisnaaiert | 25-04-11 | 17:35 | + 0 -

Wat snap je niet van multicul? De liefhebbers gaan daar natuurlijk graag tussen zitten, en daar is niets mis mee natuurlijk, dat moeten hun weten. Het gaat erom dat dit stukje cultuur verrijking erbij gekomen is wat in de gaten gehouden moet worden omdat het anders uit de klauwen loopt. Dus wederom is het een aanpassing die handhaving behoeft.

StijlvolRechts | 25-04-11 | 17:40

Wat een lol zeg bbq'en in het park...

PierDrie | 25-04-11 | 17:39


Dit krijg je als je aboutaleb burgermeester maakt : de stad is pleite, maar voor zulke onbenullige dingen hebben ze nog politie. Dat de marokkaanse jeugd snachts op plundertocht gaat, dan moet er een "buurtcoach" worden aangesteld.

Kees Klinker | 25-04-11 | 17:39

het is vooral sneu dat je een park nodig hebt voor je bbq.
Nederland letterlijk op zijn kleinst.
bbq-en doe je in de tuin!

ZDEV | 25-04-11 | 17:38

Wat een flauwe kul, zowel de regels als de reaguurders..
Rotterdam word afge-bbq door jongeren en moslims. De keren dat het fout gaat, is nog minder dan met vuur spelende kinderen. Nou en hoeveel kinderen in Nl(in alle kleuren) steken wel eens een fikkie, en hoeveel steken er een fikkie en brand de boel af.. van alle paar honderd pyromaantjes, heb ik maar 1kind gekent die de boel had afgebrand, het koste zijn ouders een nieuwe tuinhek.
Doen jongeren is is iets goed met bbq. gaan ze zitten zeiken over onzin. die gras vliegt echt niet zomaar in de brand, als iemand zijn bbq normaal gebruikt is er gvd niks aan de hand.

Indo213 | 25-04-11 | 17:38

hendrikjandetuinman | 25-04-11 | 17:34
.
Ernstig idd, maar wel te verwachten.

BenBinnen | 25-04-11 | 17:37

Wat wil je dan? Politieagenten doen niks als grasveld half affikt? Politie toont daadkracht en arresteert barbecue'ers ter plekke? Dit is toch een normale gang van zaken, even wat ervan zeggen?
Klagen is leuk mensen, maar zoek eerst iets om over te klagen

Jellevee | 25-04-11 | 17:36

Weinig topless dames daar.

gentle giant | 25-04-11 | 17:35

Ik mis nog het opgeheven vingertje. Die zal ongetwijfeld te zien zijn geweest.

KeurMeester | 25-04-11 | 17:35

@Stijlvol Rechts:
"Tja ook dit hebben we te danken aan de o zo geliefde multiculturele samenleving. En wederom moet er dus streng op gecontroleerd gaan worden om nog enigszins te zorgen dat het netjes blijft, omdat hun cultuur nu eenmaal duidelijk niet de onze is".
Misschien bent u een beetje kleurenblind, maar ik zie toch echt stoute autochtonen en geen prachtmensen.
Al geef ik toe, Rotterdam...

Graaisnaaiert | 25-04-11 | 17:35

Zie het probleem niet. Stadswachten doen hun werk (handhaven regelement mbt BBQ'en in een park).
Mag hij best op worden aangesproken lijkt me.
Boeven vangen laten we aan de wouten over.
@ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:26 |
Parkeer bonnen is parkeerbeheer, weer een andere tak van subsidiebanen in deze stad.
Valt, net als Stadswacht en Straatcoach of die beveiligings jochies, onder de zelfde groep.

Super Grover | 25-04-11 | 17:35

@Zeeschuimer | 25-04-11 | 17:28 | + 0 -

Dan zou je voor de gein eens langs het Kralingse bos moeten gaan of langs de binnen-maas. Daarnaast zei ik multicul dat gaat niet alleen over Moslims.

StijlvolRechts | 25-04-11 | 17:33

Ik zie in het Amsterdamse Bos ook met regelmaat BBQ'ende mensen (voornamelijk turkse gezinnen) weggestuurd worden die het nodig vinden om de "5 meter van de bosrand" regel aan hun laars te lappen. Kan je kinderachtig vinden, maar vind je dat nog als opeens de hele boel in lichterlaaie staat? Ik vind het maar 'kinderachtig' dat je je niet aan dit soort basale veiligheidsvoorschriften kan houden. Wat win je ermee? Tonen dat je schijt aan het gezag hebt ofzo?

Overigens zou het wel fijn zijn als de gemiddelde (al dan niet wegwerp-) draagbare barbecue verkrijgbaar bij AH, Hema, etc. gewoon +/- 50 cm hoog zou zijn. Dan is die hele discussie over de afstand van de grond niet nodig.

Oele | 25-04-11 | 17:33

Ach joh, zo uit zijn verband gerukt dit... je ziet toch heel duidelijk dat die bobo's zelf ook graag een satétje willen.

De_Assenaar | 25-04-11 | 17:33

Jan Passant mk2 | 25-04-11 | 17:31
.
Nods

BenBinnen | 25-04-11 | 17:32

Hoezo is het raar dat er niet één maar meerdere petten ter plaatse zijn? Een beetje parkplakker heeft schijt aan de politie, doet niet wat er gevraagd wordt en voor je het weet heb je een relletje. Want de altijd aanwezige omstanders blijven meestal geen omstanders maar gaan zich ermee bemoeien. En dus loopt het al gauw uit de klauwen.
Regels zijn er om het voor ons allemaal prettig te houden. Hou je eraan, heb je ook geen gezeik.

poursuivant | 25-04-11 | 17:32

KeurMeester | 25-04-11 | 17:29 |

Ik denk dat dit nodig is om het verhaal 4 keer te vertellen anders snappen ze het niet .

Eurotokkie | 25-04-11 | 17:31

BenBinnen | 25-04-11 | 17:29 |
.. van rotterdam?

Jan Passant mk2 | 25-04-11 | 17:31

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:26
En als je voortaan parkeert waar het mag dan kan de politie wat anders doen dan op foutparkeerders letten.

Stropdasje | 25-04-11 | 17:30

We gaan gewoon met z'n vieren om je heen staan en hebben ook allemaal wat te zeggen over deze situatie. Allerlaatste wat je dan voelt is intimidatie & frustratie.
Iets met tact en zo...

KeurMeester | 25-04-11 | 17:29

Jan Passant mk2 | 25-04-11 | 17:28
.
Hebben ze een tweede kans om er een echte stad van te maken.

BenBinnen | 25-04-11 | 17:29

.. laat die mensen toch lekker rotterdam afbranden en daarna de brandweer of iemand anders aanklagen.

Jan Passant mk2 | 25-04-11 | 17:28

StijlvolRechts | 25-04-11 | 17:24
Die zie ik niet zoveel, bbq-ende moslims..

Zeeschuimer | 25-04-11 | 17:28

Mislukkelingen op de foto, ALLEMAAL !

de gouden gulden | 25-04-11 | 17:27

threewing | 25-04-11 | 17:25
.
Herinneringen aan de boomhut van vroeger spelen op?

BenBinnen | 25-04-11 | 17:26

@ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:09
Hierbij bied ik alle agenten in Nederland mijn excuses aan. Kunnen ze stadswachten niet herkenbaarder maken? Een rode neus ofzo.

Bluebook | 25-04-11 | 17:26

@BenBinnen | 25-04-11 | 17:23

Kan aan mij liggen, maar ik voel me niet veiliger wanneer ik een parkeerprent krijg van dit tuig, ondanks de goed zichtbare vergunning die achter mijn autoruit ligt.
Dan voel ik me beroofd door die IQ-lozen. En dat is een gevoel van onveiligheid, als je het mij vraagt..

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:26

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:22 |

Maar zoals je weet zijn me kuddedieren en zoeken elkaar op , sommige kunnen dit nog een beetje van zich afzetten andere weer niet.

Eurotokkie | 25-04-11 | 17:25

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:22
.
Het hoeft ook niet in een openbaar park, is een kwestie van smaak. Het heeft mijn voorkeur ook niet, maar dat terzijde.

BenBinnen | 25-04-11 | 17:25

Zullen we gewoon eens stiekum een huis gaan bouwen in een of ander park? Kijken wat er gebeurt.

threewing | 25-04-11 | 17:25

@kapotte_stofzuiger | 25-04-11 | 17:20,
en grondig ook.
Zie je niet meer tegenwoordig.

vander F | 25-04-11 | 17:25

Tja ook dit hebben we te danken aan de o zo geliefde multiculturele samenleving. En wederom moet er dus streng op gecontroleerd gaan worden om nog enigszins te zorgen dat het netjes blijft, omdat hun cultuur nu eenmaal duidelijk niet de onze is. Bedankt hé

StijlvolRechts | 25-04-11 | 17:24

Dit land gaat nog eens heel groot worden..

vander F | 25-04-11 | 17:24

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:20
.
Dat is dan wel weer nuttiger ja. Toch zie ik dit liever dan tokkies die de hele dag op de bank hangen.
.
Veiligheid is overigens een gevoel en dit draagt daar wel aan bij ;)

BenBinnen | 25-04-11 | 17:23

@BenBinnen | 25-04-11 | 17:18

Ik woon 14 hoog, toch BBQ ik met regelmaat, en niet in openbare parken. Mogelijkheden zat.

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:22

Aanpakken inderdaad, weet je hoe heet zo'n aluminium kutding vol kolen wordt..

j0shua | 25-04-11 | 17:22

@Gay Niaal | 25-04-11 | 17:16

Dat beweerde ik ook niet..

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:21

Tsjah, het zijn toch gewoon de regels he, inderdaad, welke prioriteit stel je aan welke overtreding? Dit is een potentiële bosbrand (in de ogen van de agenten), maar iemand die opbelt dat er een gevecht is, is allang aan de gang en zou veel hoger moeten staan op de lijst.

En nog even over het + en - systeem: Laten we nou niet met z'n allen zo kinderachtig zijn om -1 te geven als je het niet met iemand eens bent, alleen als hij gewoon een but-reactie heeft:').

Greotjens

HardGaan | 25-04-11 | 17:21

Zo te zien hebben ze ook geen reukloze aanmaakblokjes gebruikt. Gelijk oppakken die lutsers.

Boyo | 25-04-11 | 17:20

@Eurotokkie | 25-04-11 | 17:14
De laatste keer dat heel Rotterdam in brand stond, lag de oorzaak ruim 300 meter boven het gras.

kapotte_stofzuiger | 25-04-11 | 17:20

@BenBinnen | 25-04-11 | 17:15

Nuttig is bezig zijn in de marktsector. Geld opbrengen, jezelf kunnen voorzien, baantjes vervullen waar nu polen voor binnengehaald worden.
Dit is gewoon bezigheidstherapie voor bijstandstrekkers, terwijl ondertussen de burger nog méér moet betalen om dat luie teringtuig te onderhouden.

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:20

Stads knechten zijn zo jaren negentig

Calihero | 25-04-11 | 17:19

Sinds wanneer zijn reaguurders zo begaan met openbare grasveldjes? In plaats van zo'n grote parkeerplaats op je terrein voor 3 lease-Audi's, kan je daar ook een grasmat neerleggen.

kapotte_stofzuiger | 25-04-11 | 17:19

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:17
.
Een tuin in Rotterdam op drie hoog achter?

BenBinnen | 25-04-11 | 17:18

BTW, BBQen in openbare parken is toch voor paupers. Dat doe je thuis maar in je tuin.

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:17

Even voor de goede orde het zijn die gasten die verkeerd bezig zijn, hoe moeilijk kan het nu zijn?? Als iedereen z'n gang maar gaat is na 2 dagen mooi weer het hele grasveld pikzwart en is bbq'en ganz onmogelijk geworden ..

flame_me | 25-04-11 | 17:16

@ ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:08 Alsof agenten gemiddeld nuttiger bezig zijn...

Gay Niaal | 25-04-11 | 17:16

Stadswachten: het blijven simpele werklozen die hun eigen uitkering ophalen, en op geen enkele nuttige wijze deze maatschappij dienen.
ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:04
.
En wat precies vind je daar niet nuttig aan? Volgens mij hebben we nog een paar mensen die niks doen voor hun uitkering.

BenBinnen | 25-04-11 | 17:15

Gelukkig mag je in het kralingse bos tot 20 cm zakken!

azijnsnuivert | 25-04-11 | 17:15

En 's avonds krijg je nog een lamp van een paar honderd watt in je face..

DeZwaen | 25-04-11 | 17:14

Je zal maar moeten werken terwijl al dat tuig zit te bbq-en, te chillen, te pilsen..
Dan vraag ik me toch af of je daadwerkelijk blij bent met je baan.

Zeeschuimer | 25-04-11 | 17:14

+1 voordat je het weet staat heel Rotterdam in brand ,
gelukkig zijn er nog mensen die wel verstand van zaken hebben hoe brand ontstaat.

Eurotokkie | 25-04-11 | 17:14

Die regels ook:
3.Zorg ervoor dat het vuur/ kool gedoofd uit is;

* op zoek gaat naar een gedoofd vuur dat nog aan is *

Graaisnaaiert | 25-04-11 | 17:14

Okkipepernoot | 25-04-11 | 17:09
.
Eens. Bij afwezigheid van regels krijg je discussie en kan je binnen de kortste keren het hele park ontruimen. Gebeurt wel vaker.

BenBinnen | 25-04-11 | 17:12

Gay Niaal | 25-04-11 | 17:05 |
Je kan in Nederland niet eens extreem rechts stemmen dus waar heb je het in godsnaam over.

eerlijkwaar | 25-04-11 | 17:11

Dus... Doordat die barbecueërs te beroerd zijn om zich aan wat simpele regels te houden zorgen ze er voor dat de politie aandacht aan zemoeten besteden, terwijl de politie anders de tijd aan nuttiger zaken had kunnen besteden. Die barbecueërs zijn dus gewoon asociaal bezig en verspillen met hun recalcitrante gedrag indirect overheidsgeld.

Helaas zit Nederland vol met dit soort figuren. En maar zeuren over de politie inzet. Doe het niet, dan is het probleem met politie inzet ook meteen opgelost. Scheelt meteen ook een hoop ergernis en in dit geval brandgevaar.

Stropdasje | 25-04-11 | 17:11

Welkom in NL! Vier figuranten uit een slechte komedie sterk maarliefst.

BenBinnen | 25-04-11 | 17:11

* proest *
Vooral die blik van die met z'n blauwe shirt, hij weet gewoon dat hij stout is.
Niet meer doen, bengels! Laten we het gewoon een beetje gezellig met zijn allen houden.

Graaisnaaiert | 25-04-11 | 17:10

Geheel terecht dat die kudthippies aangepakt worden. Straks hele park vol zwarte plekken.

Prof. Hoxha | 25-04-11 | 17:10

Oh noes, zeg me dat het niet waar is! Ambtenaren die burgers tijdens een fijn samenzijn in een park op regeltjes komt wijzen.
Nederland is een fijn land, maar we kunnen wat regels en ambtenaren missen.

number one | 25-04-11 | 17:10

@ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:09
Nog erger, 40 cm.

kapotte_stofzuiger | 25-04-11 | 17:10

Ander zit dat hele grasveld binnen de kortste keren vol met zwart geschroeide plekken en jij wilt de volgende keer ook graag in het GRAS zitten i.p.v. in een schroeiplek.
Overigens is het vooral onder allochtonen erg gebruikelijk om in parken e.d. te bbqen, soms met tientallen grote groepen/families tegelijk, dus daarom zijn daar inmiddels regels voor.

Okkipepernoot | 25-04-11 | 17:09

@Artwido | 25-04-11 | 17:08
Handhaving is prima maar wel met de juiste prioriteit graag.

Bluebook | 25-04-11 | 17:09

@kapotte_stofzuiger | 25-04-11 | 17:03
@Bluebook | 25-04-11 | 17:07

Dit zijn geen agenten. Dit is stadswachttuig.

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:09

Iedereen met een beetje verstand begrijpt dat wanneer je de bbq te laag bij de grond hebt staan dat de grond en het gras verbrand.
Dus geheel terecht dat er gehandhaafd word.

Artwido | 25-04-11 | 17:08

@Gay Niaal | 25-04-11 | 17:05

Die stadswachten, voorheen 'toezicht en veiligheid', zijn een uitvinding van de PvdA. Extreem-rechts idd....

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:08

@kapotte_stofzuiger | 25-04-11 | 17:03
Ja, zelfs die van die agente. Medder dikke klit.

Bluebook | 25-04-11 | 17:07

He wouten, hebben jullie mijn gestolen fiets nou al eens gevonden? Nee? Ga godverdomme eens aan het werk dan!

vossejongk | 25-04-11 | 17:06

Lekker rechts stemmen allemaal. Wordt de politiestaat alleen maar groter...

Gay Niaal | 25-04-11 | 17:05

Ff paar bakstenen uit de straat halen om onder BBQ te leggen en kom dan maar door met die ribbetjes.

Soy yo | 25-04-11 | 17:05

Moet je eens kijken hoeveel gezag die Melkert agenten uitstralen. Ik zou gelijk doen wat ze zeggen, je wil niet weten wat er anders te gebeuren staat.

Tomatenketchup | 25-04-11 | 17:05

Hhaha, die "herennn" is zeker de achterste die het bonnenboekje mag dragen.

Bluebook | 25-04-11 | 17:04

Gaat boeven vangen, kut!

Nina Haanzuiger | 25-04-11 | 17:04

Stadswachten: het blijven simpele werklozen die hun eigen uitkering ophalen, en op geen enkele nuttige wijze deze maatschappij dienen.

ZKH EénOog | 25-04-11 | 17:04

gezellie: BarbeQNOEIEN
[waar komje vandaan-dan? RotjeKnorrePot]

FredFlinstone | 25-04-11 | 17:03

30 cm, zo groot wordt de kloppende erectie in gedachte van een eenstreper als hij weer een BBQ-bekeuring heeft uitgedeeld.

kapotte_stofzuiger | 25-04-11 | 17:03

Het is al heel wat dat ze uberhaubt daar mogen bbqen,

Straks gaat er wat ernstigs in de fik en is het helemaal verboden, iedereen moet zich dus netjes aan de regels houden.

Goh... als je ze echt nodig hebt (zoals bij een verjaardagsfeestje) zijn ze nooit te vinden. Typisch...

GrafvonEntenschnabel | 25-04-11 | 17:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken