Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Corrupt D66-lid ook jurylid 'integriteitsaward'

andersmyasss.jpg In de categorie: inkoppertjes die te leuk zijn om te laten liggen en haast te mooi om waar te kunnen zijn het volgende. U herinnert zich nog die falende D66-politica die tijdens haar loopbaan als korpsbeheerder een kleine ton aan fraudegeld naar binnen schrokte en dat gewoon allemaal heel erg ethisch vond? Zo ethisch dat ook Alexander Pechtold het verder allemaal prima vond? Precies, Magda Berndsen. Die van D66 + vrouw + politieagent = ultrahypocriete corruptiefail. Nouja, deze Magda Berndsen, die dus heel integer een ton aan belastinggeld achterover drukte, is jurylid van een of andere incest-WC-eend award (een soort Tegel, maar dan voor politici). De zogenaamde Ien Dales Award. Een award voor "mensen die zich onderscheiden in bijzondere verrichtingen en betrokkenheid voor en bij vraagstukken op het snijvlak INTEGRITEIT en openbaar bestuur". Echt waar. Geen aprilgrap. Ja, wij moesten dit ook even verwerken. We herhalen het even: Magda Berndsen, misschien wel de meest corrupte politicus van de meest corrupte partij in 2011, bepaalt mede wie een prijs voor integer openbaar besturen krijgt. Voelt u ook die stilte in uw hoofd? Dat is de stilte die heerst in de kloof tussen burger en politiek. Lekker wel die stilte. Kun je goed op slapen. Welterusten!

Reaguursels

Inloggen

Ien Dales, sprak die niet ooit de bevleugelde woorden: "Een beetje integer bestaat niet"?.

de vicevoorzitter | 29-03-11 | 21:15

-weggejorist-

sjonnie | 29-03-11 | 20:07

Ohja en als een PVV'ster dit zou flikken, stonden de kranten er dagenlang vol mee, evenals de tv-programma's van het proletarische propaganda apparaat van de PvdA (VARA that is).

ZSU-23-4 | 29-03-11 | 16:59

Uw vertrouwen in de mens is aandoenlijk.

bakoenin | 29-03-11 | 10:53
Integendeel. Nouja, aandoenlijk mag natuurlijk, maar zomaar vertrouwen? Juist daarom moet er een strenge norm komen, moeten de burgers vooral blijven jagen op ambtelijke en bedrijfsmatige graaiers. Dieven zijn het. Ophangen aan de hoogste boom wat mij betreft.
U houdt een klaagzang over democratie en hoe slecht de mens wel niet is. Ik zou u vragen, wat stelt u voor om ondanks "het slechte" in de mens, ondanks de onvolkomenheid van het wezen toch een mooi werkend systeem neer te zetten?
Het is juist goed dat burgers erover klagen, laat ze maar inzien dat ze genaaid worden en door wie precies. Aanpakken die roversbende. Dit is Nederland, we willen hier geen corrupt apenland, want dan verhuizen we wel met zijn allen naar Afrika, want daar is het nog lekker warm ook en groeien zomaar gratis en voor niks de kokosnoten aan de bomen.

ZSU-23-4 | 29-03-11 | 16:49

"Magda Berndsen, misschien wel de meest corrupte politicus van de meest corrupte partij in 2011, bepaalt mede wie een prijs voor integer openbaar besturen krijgt."

Dat die vrouw daar niet in thuis hoort is duidelijk, maar tsjongejonge Brussen, wat ga je weer lekker voor de muziek uit. 'misschien wel de meest corrupte politicus van de meest corrupte partij in 2011'...

Wat een Fox News onzin-citaat. 'Bert Brussen, *misschien* wel de grootste pooier van Nederland!'

Wat een kudt Prive-niveau man.

TM | 29-03-11 | 16:04

@tKamervraag

En nu met z'n allen!

is stil aan de overkant,
't is stil aan de overkant....

Hertog van Alfa | 29-03-11 | 14:49

Als dit zo doorgaat dan zal ik maar eens in de 2e kamer plaatsnemen, dan joris ik dit soort uberverkeerdemenschen persoonlijk middels een konttrap de kamer uit! (in geen enkele manier heeft de maker van deze zin geprobeerd leden van linschmenschen te kwetsen, te vernederen of iets dergelijks. Deze zin is fictioneel en elke vorm van gelijkenis met linkschmenschen is daarom louter toevallig.)

Hertog van Alfa | 29-03-11 | 14:47

Tsja dit is dus totaal niet integer, zo'n stukje. Overigens: integriteit geldt alleen voor anderen. Nooit voor jezelf. Snappie?

henkojenko | 29-03-11 | 14:08

Hahaha, lekker brutaal verschillig van D66 om die steelhoerrr naar voren te schuiven. Bewijst maar weer eens de totale idioterie van linksche integriteit.

ReligionSucks | 29-03-11 | 13:43

Zum kotsen.

Bataaf | 29-03-11 | 11:08

ZSU-23-4 | 29-03-11 | 09:18
/Ik (en hopelijk u ook) wil gewoon niet vertegenwoordigd worden door zo'n verwaande, gemeenschapsgeld stelende lelijke draak. Aanpakken dat wijf dus/
De klaagzang van de verontwaardigde kiezer, die al bestaat sinds de parlementaire democratie er is.
Net zoals de graaiers bestaan zolang de parlementaire democratie er is. (zolang de mens er is)
En zolang die er is zijn er ook al beloftes dat die graaiers aangepakt worden.
Leuk in deze zijn discussies in het Franse parlement omstreeks 1910, over de parasitaire werking van die democratie.
Wat u klaarblijkelijk uit het oog verliest is dat we voor die vertegenwoordigende taak geen politici nodig hebben om onze belangen te verdedigen, en dat de uitkomst van de staat altijd leid tot bureaucratie en logge besluitvorming. Hoezeer er ook beweerd wordt dat dat bestreden gaat worden.
De staat krijgt na verloop van korte tijd altijd als doel de staat, en de vertegenwoordigers ervan zijn politici en de diverse bestuurs lagen.
Die zich daar prima in thuis voelen. Het algemeen belang vervaagt al snel voor eigen belang.
Het is zo, wij geven ze dat mandaat, maar dat gebeurd zelden op rationele gronden.
En als wij in dezelfde situatie zouden verkeren zouden we precies hetzelfde doen.
Daarom een noodzakelijk kwaad.
Uw vertrouwen in de mens is aandoenlijk.

bakoenin | 29-03-11 | 10:53

het is toch zo jammer dat die partij zichzelf niet heeft opgeheven. dat is namelijk het enige fatsoenlijke wat nog rest aan die club van hypocriete plucheplakkers die het uitvreten tot een kunst hebben verheven: zichzelf opheffen. helaas lukt het maar niet. geld is een drug en d66-ers zijn haar verslaafden.

minimá-armezusvan.. | 29-03-11 | 10:33

De gemeenschap voor een ton euri's tillen is de chique D'66 variant van brievenbus pissen.
Pechtold, de verontwaardigde, lult dit wel recht.
Zal Tofik, hihihi, Dibi hier in de kamer ook een opmerking over maken?

BroodenSpelen | 29-03-11 | 10:17

Is Jelte al onderweg?

raakzoek | 29-03-11 | 10:02

't is stil aan de overkant,
't is stil aan de overkant....
Pechtold, kom op, met je snufferd in de zeer geliefde camera en rechtlullen... (begin maar over Die Wilders, leidt lekker af)...

Kamervraag | 29-03-11 | 09:38

bakoenin | 29-03-11 | 00:28
Het is helemaal niet bevreemdend dat mensen boos worden over graaiklootzakjes in de politiek. En politiek bestaat ook niet, omdat wij mensen niet deugen, slecht zijn of omwille van onze onkunde dingen te zien zoals ze min of meer zijn.
Politiek en politici zijn oorspronkelijk bedoeld om de vertegenwoordigende taak op zich te nemen voor een grotere groep mensen. Dat is omdat het efficiënter is een kleine groep personen politiek (belangenbehartiging) te laten doen, zodat de overigen het grootste deel van de tijd elders aan het werk kunnen. Politiek bestuur e.d. is dus een vorm van social energy management. Een goede vorm van social energy management leidt tot een welvaartsstaat. Een corrupte vorm leidt tot een logge besluitvorming, mismatch tussen belang kiezer en belang politicus en smorende overhead.
Daarom is het goed corruptie aan de kaak te stellen en met wortel en tak uit te roeien. politici die er alleen maar lijken te zitten voor het eigenbelang moet je meedogenloos hard aanpakken. Beter dan een "wij zijn met zijn allen verdorven en verdienen niet beter" verhaaltje ophangen.
Ik (en hopelijk u ook) wil gewoon niet vertegenwoordigd worden door zo'n verwaande, gemeenschapsgeld stelende lelijke draak. Aanpakken dat wijf dus.

ZSU-23-4 | 29-03-11 | 09:18

Eens kijken welke partij volgende week wordt gefileerd.

TheStef | 29-03-11 | 09:09

Uit de reacties maak ik op dat de publieke omroep hier veel tijd aan besteedt.

skinner | 29-03-11 | 08:51

Joost Maghetweten | 29-03-11 | 08:40
Mogge,
Misschien dat het dat nog een keer wordt, een rechtstaat?

Sjeng de helle | 29-03-11 | 08:50

ecologiste | 29-03-11 | 08:29
Mogge,
Je comment van 08:34:
Naar ik meen heb ik ooit eens ergens over een prognose berekening / meting gelezen waar sprake was van 27,5 % dat zou het minimum moeten zijn voor een functionerende maatschappij met de goede technologie en ontwikkeling en dat wereldwijd( dat is dus de categorie die in jouw 10% valt).
Kan me allleen niet meer herinneren waar ik dat gelezen heb.
De Overige 72,5% zou dan bij de mindere broeders en zuster ingedeeld worden.
Dat zou betekenen dat je een bervolkingsdichtheid hebt van omstreeks het jaar 1900.

Sjeng de helle | 29-03-11 | 08:48

*mompelt iets over de aantrekkingskracht van tegenpolen*

MeneerJoost | 29-03-11 | 08:46

Joost Maghetweten | 29-03-11 | 07:52

Pechtold stelt zo´n beetje alle kamervragen.

skinner | 29-03-11 | 08:44

@Sjeng de helle | 29-03-11 | 07:57 | + 0 -
Daaraan herken je dat we in een rechtstaat wonen. Nou ja jullie dan...

Joost Maghetweten | 29-03-11 | 08:40

bakoenin | 29-03-11 | 00:28

Interessante visie die m.i. voor 90% van de mensen klopt. Die andere 10% zijn dromers van een betere wereld die dit elke dag met lede ogen moeten aanzien terwijl ze weten dat het zoveel beter en gezelliger kan.

ecologiste | 29-03-11 | 08:34

ojédiaré | 29-03-11 | 08:28
ROFLOL,
goeie dag ja, dat me toch een kameraad in omvang zijn.

Sjeng de helle | 29-03-11 | 08:34

vraagstaart | 29-03-11 | 07:52
+10

ecologiste | 29-03-11 | 08:30

Moehahahahaha, er zit ook iemand van Bouwfonds bij deze 'integriteitsprijs'.

Milton Friedman | 29-03-11 | 08:29

De integriteitsaward mag naar de gemeenten gaan want ze willen bezuinigen op de rekenkamers die hun controleren. De taxpayer is weer de lul bij die politici-ambtenaren à la Berndsen.
Ook een goeiemorgen overigens.

ecologiste | 29-03-11 | 08:29

De Ien Dales award? Wat, een menhir?

ojédiaré | 29-03-11 | 08:28

Biff Eagleburger | 29-03-11 | 08:25
LOL,
Ik vind hem ook wel leuk.

Sjeng de helle | 29-03-11 | 08:28

@Biff Eagleburger | 29-03-11 | 08:25

Oh kut, die was dus voor vraagstaart | 29-03-11 | 07:52
*koggie*

Biff Eagleburger | 29-03-11 | 08:26

@Sjeng de helle | 29-03-11 | 07:45

♫…jaaa-laaaa-la-la-la-laa-laaaa…♫
♫... er was eens een boertje uit Drachten...♫
♫... Die wou zijn varken verkr.. oh wacht, dat was iets anders.

Biff Eagleburger | 29-03-11 | 08:25

Bert ik ben ZO blij met je blootleggen van die persoon, ze zat enkele maanden geleden nog op Radio 1 te liegen, zo zeer dat mijn Radio 1-emmer(is al vol) zwaar overliep. Als D'66 dat mens daarmee laat WEGKOMEN.....

hagelkruis | 29-03-11 | 07:59

Joost Maghetweten | 29-03-11 | 07:52
Mogge,
Nee, dan moet je eerst zogenaamd door de brievenbus gepiest hebben, kopstoot uitdelen of met een glaasje teveel op een kelner duwen.
Dan kan dat! anders heeft dat geen nut.
Je kunt beter € 30 milj. over de balk gooien of een tonnetje onterecht declareren dat is lang zo erg niet.

Sjeng de helle | 29-03-11 | 07:57

Kunnen we haar niet gewoon voordragen voor die inteeltprijs?

Mongoose | 29-03-11 | 07:56

Een ex-bazin van de politie
Heeft een heel bijzondere visie:
Één Euro stelen is slecht
Maar een ton pikken heet "recht"
D66: topklasse-justitie.

vraagstaart | 29-03-11 | 07:52

Goedemorgen allen tesaam!

Als ik dit zo lees, en al het andere erbij pak, dan vraag ik me af waarom er hier nog geen kamervragen over zijn geweest. Ik bedoel; het is toch de ultieme manier om die zelfingenomen grijns een keer bij peggolt van z'n gezicht te wrijven?

Joost Maghetweten | 29-03-11 | 07:52

Mogguh @ All,
Is het nu D 66 bash tijd?
Doet me denken aan het spreekwoord:
"Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald haar wel".

Sjeng de helle | 29-03-11 | 07:45

@mr.nice.guy | 29-03-11 | 07:40

Daar heb je toch geen lijstjes voor nodig?

En stemmende reaguurders? Mwoehahaha... Laat maar.

Reinaert | 29-03-11 | 07:42

Kunnen we bij geenstijl geen officiele blacklist maken van dit soort politici? Alleen politici die voldoende stemmen krijgen van de reaguurders komen op die lijst met foto en verhaal zodat dit soort figuren niet wordt vergeten. Bij elk topic over de partij waartoe deze blacklisted politici behoren verschijnt een lijstje met de "verkozenen".

mr.nice.guy | 29-03-11 | 07:40

Ach, op zich zijn sommige politici best integer. Het komt er alleen niet zo uit vanwege de enorme boterberg op hun hoofd.

Het landsbelang gaat vóór hè? Dan komt integriteit soms op 't tweede plan.

Reinaert | 29-03-11 | 07:40

Als Magda Berndsen dronken achter het stuur zit, bij een blaastest niet wordt gepakt en vervolgens iemand doodrijdt: dan is dat niet háár schuld, maar van de politie die beter had moeten opletten. In de logica van Magda.

vraagstaart | 29-03-11 | 07:39

@seven | 29-03-11 | 03:01 Kewl diagrammetje. Lach en woede streden om voorrang toen ik het las.

vraagstaart | 29-03-11 | 07:36

D66; wat voor een intellectueel ben je als je de Armeense Genocide aan de kant schuift om een extra zetel binnen te halen?

Pauvre Con | 29-03-11 | 07:29

Prima geslapen idd, het ligt echter niet aan dit topic, ik lees het net pas.

Jackanders | 29-03-11 | 07:12

Magda Berndsen, kamerlid voor de D66 in de Tweede Kamer.
.
Als de kassière van Albert Heijn Magda Berndsen per ongeluk een 10-tje teveel teruggeeft, dan steekt deze oplichter het ook in haar eigen zak.
.
D66 voor al uw oplichtings- en corruptiezaken.

Ella | 29-03-11 | 05:48

Mogge @all,
Tja, D66. Partij zonder ruggengraat en visie.

Che_cuevara | 29-03-11 | 05:38

*Menschhijd, intuïtie & ongezonde beslissingen mompelt*

piet-jan dönner | 29-03-11 | 05:29

D'66 is de definitie van hypocriet en onbetrouwbaar.
Ruggegraadloze opportunisten met een obsessie voor het pluche. Mensen die op deze partij stemmen ontbreekt het aan visie, kennis en een mening.

Haarkopje | 29-03-11 | 04:11

seven 03:01
D66 met 2x de 6de letter van het alfabet staat voor dubbel falen?

drs.Nee | 29-03-11 | 03:21

KotsenVanBlijdschap | 29-03-11 | 02:26
Sociaal-liberaal is een oxymoron. (iig als met sociaal de socialistische stroming wordt bedoeld.) D66 wil als kosmopolitische socialistische stroming gewoon de term liberaal kapen. Commiesstromingen (ook al zo kosmopoliet, denk de internationale) veranderen altijd al na elke faal van naam.http://farm4.static.flickr.com/3601/3455894014_db96330979.jpg

seven | 29-03-11 | 03:01

De politiek heeft bewezen zich niet aan zijn woord te houden, het is een spel van list en bedrog dat verder rijkt dan 's GravenHage.

SyntaxError | 29-03-11 | 03:00

@KotsenVanBlijdschap | 29-03-11 | 02:26
Zie drs.Nee| 29-03-11 | 02:09

Parsons | 29-03-11 | 03:00

O ja: Free HoT en Bakito!

vraagstaart | 29-03-11 | 02:56

@Harry Kelle | 29-03-11 | 02:05 Nou ben ik het niet zo eens met het banbeleid de laatste tijd, maar je kunt het natuurlijk ook te ver oprekken. Met je éénmans-aksiegroep.

De spelling daarvan doet vermoeden dat je vanaf je prille kinderjaren in Indymedia woont en ik denk dat je daar binnenkort weer heen mag. Want een deportatie van hier naar Banada ligt in het nabije verschiet en deze keer wel een beetje terecht, in mijn ogen.

vraagstaart | 29-03-11 | 02:55

@KotsenVanBlijdschap | 29-03-11 | 02:26
Je bent nog steeds lid?
*grinnik*

necrosis | 29-03-11 | 02:44

@Harry Kelle | 29-03-11 | 02:05
*zwaait*

necrosis | 29-03-11 | 02:38

@Parsons

Hmm, hun partijbeginselen? :)

Ik ben lid geworden van D66 omdat ik meer wilde doen met de politiek. Ik vond de sociaal-liberale visie een goed partijbeginsel en ik vind de nadruk op onderwijs en duurzaamheid goed.

Maar net zoals jij vind ik politici die niet met geweten handelen zeer kwalijk dus ik ben hierin net zo kritisch als jij.

KotsenVanBlijdschap | 29-03-11 | 02:26

Lets Kuttekrap | 29-03-11 | 01:39
"de burger geen wandelende geldboom is die je te pas en te onpas leeg kan schudden"
Ervaring leert mij helaas dat dit wel het geval is.
Ook dat burgers wel criminelen zijn als ze belastingeld "jatten" (niet betalen), en ambetenaren op een of andere manier altijd nog meer geld krijgen als ze belastingeld "jatten" (stelen).

SyntaxError | 29-03-11 | 02:16

ehhm foutje sorry

pajans | 29-03-11 | 02:12

hee is die servert kapot JORIS

pajans | 29-03-11 | 02:11

Ach ze heeft maar een tonnetje gepakt, maar ja tis ook een mulo-kutje. Moet nog veel leren dit meisje.

pajans | 29-03-11 | 02:09

-weggejorist-

Harry Kelle | 29-03-11 | 02:05

@KotsenVanBlijdschap | 29-03-11 | 01:51
Noem me eens een kwestie waarin die kudtpartij niet heeft gefaald dan.

Parsons | 29-03-11 | 01:59

"Voelt u ook die stilte in uw hoofd? Dat is de stilte die heerst in de kloof tussen burger en politiek. Lekker wel die stilte. Kun je goed op slapen. Welterusten!"

Vind het kut dat de partij waar ik lid van ben zo hard faalt in deze kwestie, maar dit stuk is mooi geschreven, meneer Brussen.

KotsenVanBlijdschap | 29-03-11 | 01:51

Je mag er eigenlijk niet om lachen, om die treurigheid.

Maar toen ik de uitspraak over haarzelf: "... ik ben ook streng als het moet, zeker als het gaat om integriteit. Dan behoor ik tot de preciezen en niet tot de rekkelijken" las, hield mijn Tenalady het echt niet meer droog.

vraagstaart | 29-03-11 | 01:49

'De PVV, dat is een clubje cultuurbarbaren...'


Dat nu, nauwelijks een jaar na de verhitte verkiezingsdebatten het mes in de rug van de bibliotheken uit de hand van D'66 blijkt te komen..
pvvdenhaag.nl/index.php/component/cont...

drs.Nee | 29-03-11 | 01:45

Comic Sans tiept kudt btw. Niet te haggelen.

Lets Kuttekrap | 29-03-11 | 01:40

@Tommato | 29-03-11 | 01:12
Tuurlijk voel ik dat in mijn eigen portemonnee, of denk je soms dat kereltje Peggold die ton uit eigen heeft betaald?
En dan nog, als D66 weer loopt te janken om meer geld voor onderwijs moet ze voortaan eerst maar eens bedenken dat de taart niet groter wordt en de burger geen wandelende geldboom is die je te pas en te onpas leeg kan schudden om je Lexus en je tweede of derde sosjalistenhut te bekostigen.

Lets Kuttekrap | 29-03-11 | 01:39

@ Tommato | 29-03-11 | 01:25
Wat zit je nou toch druk te plempen jongen?

Pa Cartwright | 29-03-11 | 01:36

Tommato | 29-03-11 | 01:25
Toch merci dat jij d'r was.

Krachtmeester | 29-03-11 | 01:26

srojSjors | 29-03-11 | 00:58
Dus als u een bedrag gestort krijgt op uw rekening en u weet dat het niet aan u toekomt (want dat heeft mevrouw dus toegegeven) dan neemt u geen actie om in elk geval duidelijk te maken aan degene die dat bedrag gestort heeft dat het misschien een fout zou kunnen zijn?
Ik als "maatschappelijk teleurgestelde 0.7 keer modaalverdiener die jaloezie ipv oprechte verontwaardiging spui" zou denken dat het niet meer dan fatsoenlijk is om dat te doen.
Of mag je het woord fatsoen alleen maar gebruiken als het je als "bestuurder" in een discussie toevallig goed uitkomt?

dantochmaar | 29-03-11 | 01:26

Bij terugkomst het tijdstip van overleden van dit topic op 1:23 vast gesteld. *Au revoir et bonne nuit*

Tommato | 29-03-11 | 01:25

kunt u mij een emmer aanreiken? #benffkotsen

Tommato | 29-03-11 | 01:15

@tipo | 29-03-11 | 01:12
Touché

Tommato | 29-03-11 | 01:13

Geef die man eens een klein zwart snorretje.
Niet schrikken he`
Ja die ja!

3apen | 29-03-11 | 01:13

@Lets Kuttekrap 01:08
Terwijl je met brievenbusplassen zelfs water bespaart, terwijl zo een D66-erT alleen maar geld kost.

tipo | 29-03-11 | 01:12

@Lets Kuttekrap | 29-03-11 | 01:08
Dat zijn kleine menselijke zwakheden waar we allemaal wel eens last van hebben of ons kunnen voorstellen dat het bij ons gebeurt en vinden het daarom extra vervelend. Maar bij hoeveel van jullie is daadwerkelijk direct een ton gestolen? Indirect gebeurt het al decennia, maar dat voel je niet in je eigen portemonnee.

Tommato | 29-03-11 | 01:12

@srojSjors | 29-03-11 | 00:58
In iemands brievenbus zeiken of je buuf voor vette zeug uitmaken wekt meer verontwaardiging op.

Lets Kuttekrap | 29-03-11 | 01:08

bakoenin | 29-03-11 | 00:28
Het ligt anders imho.
Als opvolger van allerlei altmodische en stuk voor stuk onmenselijke feodale uitbuitingsconstructies hebben we sinds enkele eeuwen een klassieke natiestaat. Een natiestaat, die op haar beurt ook al weer decennia hartstikke morsdeaud is.
De enige reden waarom de lijken van de natiestaat en haar mislukte deaudgeboren broertje (de supranationale staat) nog steeds overeind gehouden worden, is dat de meeste mensen niet zonder onderdrukking willen leven - of ze het kunnen is domweg nog nooit geprobeerd.
Steeds meer mensen beginnen echter door te hebben dat zelfstandig ademhalen zonder onderdrukking ook een optie is, en dat de zelfbelonende buikspreekpoppen die het verticale verleden vertegenwoordigen steeds minder legitimatie genieten.
Kortom: de mens is lievv, en heeft geen tuig meer nodig om dat te ontkennen.

Krachtmeester | 29-03-11 | 01:08

@srojSjors | 29-03-11 | 00:58
Tuurlijk, pakken wat je pakken kan en als niemand protesteert heb je het goed gedaan. Zo werkt dat bij de boven ons gestelden.

Lets Kuttekrap | 29-03-11 | 01:07

Magda ook al niet?

tipo | 29-03-11 | 01:06

Barry Obama kreeg een vredesprijs en spendeerde vervolgens nog meer miljarden aan oorlog dan Sjors Bos.
Zo werken prijzen nu eenmaal.

Bos Hout | 29-03-11 | 01:00

Ze heeft geld op haar rekening gestort gekregen en niemand heeft het teruggevraagd... Wat een hysterie. Hele reaguurderskolonie van maatschappelijk teleurgestelde 0.7 keer modaalverdieners die jaloezie ipv oprechte verontwaardiging spuien: -1.

srojSjors | 29-03-11 | 00:58

Ze heeft geld op haar rekening gestort gekregen en niemand heeft het teruggevraagd... Wat een hysterie. Hele reaguurderskolonie van maatschappelijk teleurgestelde 0.7 keer modaalverdieners die jaloezie ipv oprechte verontwaardiging spuien: -1.

srojSjors | 29-03-11 | 00:58

Het is tamelijk bevreemdend waarom dit soort van berichten toch weer steeds verontwaardiging oproepen.
We hebben een staat, en omdat we de schijn van democratie willen ophouden hebben we politici.
De enige reden van de staat is dat wij het zonder staat niet kunnen. Daar zijn we niet fatsoenlijk en beschaafd genoeg voor. Dus politici zijn een noodzakelijk kwaad.
Dit ontkennen we natuurlijk, (vooral politic) en dus geven we een meerwaarde aan het begrip staat, en keren de negatieve existentie om naar een positieve.
Omdat politici ook mensen zijn net zoals u en ik doen ze precies hetzelfde wat u en ik zouden doen als er geen staat en repressie zou zijn. Alleen zij komen er mee weg omdat wij ze het mandaat hebben gegeven om als onderdeel van die staat een elitaire functie te hebben.
Kortom de mens is tuig, en heeft tuig nodig om de uitspattingen waarn tuig zich graag aan laaft enigzins aan banden te leggen.

bakoenin | 29-03-11 | 00:28

Magda neemt heus wel kennis van dit topic. Godzijdank beschikken dergelijke roofridders over een mechanisme dat de schuld stante pede bij de boodschapper legt.
Slaap lekker Magda, laat die rechtse populisten maar kletsen....

De Kampsjeng | 29-03-11 | 00:23

Berdt - D666 4-1. Berdt is winning!

Tommato | 29-03-11 | 00:18

Ik moest eerst heel hard lachen, maar de rauwe realiteit is nu binnen gedrongen - zonder glijmiddel.

funkyd | 29-03-11 | 00:13

Vandaag dus, ik heb niet op de tijd gelet

Heiner | 29-03-11 | 00:09

Misschien moet Rutger Castricum een dezer dagen toch maar eens naar de Tweede Kamer der Staten-Generaal afreizen om mijnheer Pechtold eens te bevragen over deze toch wel vervelende toestand.
Eens kijken wat er dan overblijft van die zelfvoldane superieure glimlach..
Liefst morgen, want dinsdags is altijd het vragenuurtje.

Heiner | 29-03-11 | 00:09

#ayaan #nu #live #bbc2

Parsons | 29-03-11 | 00:07


Tjongejonge wat een tamme bedoening hier. Louzy 110 comments.

Willianus Wortelus | 29-03-11 | 00:00

Jezus wat een verrot teringwijf zeg! Excusez les mots.

MrMoustache | 28-03-11 | 23:56

titsme | 28-03-11 | 22:48 'graaikraai', 'grijpgleuf', 'vangvagina'? --- ;-) :-) :-)

BraterEnWood | 28-03-11 | 23:53

Ik dacht: Laat ik even kijken om welke prijs het dan gaat en wie was die persoon ook al weer was waar de prijs naar vernoemd is. Kom ik bij "Ien Dales" op google iets tegen wat iedereen denk ik even zou moeten lezen."Het postume gelijk van Ien Dales" gaat over Bram Peper en de "bonnetjesaffaire" in Rotterdam. Geschreven door ene Hans van Mierlo (zal geen familie zijn en let even niet op de ondertekening, google verder op de eerste naam).
Dan vraag ik me dus af of iemand die in die "jury" plaatsneemt en dus moet oordelen over integriteit ook weet waar zij over oordeelt als zij zelf geen idee heeft van integriteit.

dantochmaar | 28-03-11 | 23:40

Blij dat jullie dit boven water brengen en welke naam we in de gaten moeten houden. Deze volksverlakkerij is voor ons het bepalend criterium voor onze toekomstige stem. Geef ons de partij die deze politici het leven zo zuur mogelijk zullen maken en wij stemmen erop!

Twee Jeetjes | 28-03-11 | 23:35

'integriteit' [in·te·gri·tieten], de[v.]

Krachtmeester | 28-03-11 | 23:21

spanarchist | 28-03-11 | 23:19 Of bejaarden hinderlijk gevolgd. Of seks bedreven met een mindere medewerker.

Enfin.

zeg maar jansen | 28-03-11 | 23:21

Bericht van Pechtold uit Den Haag:
downplayen, geen commentaar, niets over zeggen.
En hopen dat er morgen iets gebeurd waardoor dit weer vergeten wordt.

070 | 28-03-11 | 23:19

Zolang ze in het verleden tijdens een sportwedstrijd maar geen schoen naar een tegenstander heeft gegooid of gedreigd heeft door de brievenbussen van hondenbezitters die hun honden voor haar deur hun behoeftes lieten te doen te pissen, is er niet zoveel aan de hand.

spanarchist | 28-03-11 | 23:19

blikjegrolsch | 28-03-11 | 23:16 Niet alleen terugbetalen is voldoende. In het artikel staat ook dat men vindt dat ze af moet treden.

Zelf vind ik dat er terugbetaald moet worden gelijk een student moet terugbetalen die ten onrechte opgaf niet meer thuis te wonen. Dan kom je op 150% terugbetalen.

zeg maar jansen | 28-03-11 | 23:19

@repulse | 28-03-11 | 23:02
Moordneigingen krijg ik van dit soort muziek.

Art Vandelay Ultor | 28-03-11 | 23:18

Zie ook NRC-artikel, waarin terugbetaling en aftreden wordt geiest: tinyurl.com/5snl23a

blikjegrolsch | 28-03-11 | 23:16

Zie ook NRC-artikel, waarin terugbetaling en aftreden wordt geiest: tinyurl.com/5snl23a

blikjegrolsch | 28-03-11 | 23:16

@Art 22:02
Hoe betrouwbaar is een partij die zijn zelf beschreven principes ontrouw is, zie spelregels punt 3 en de praktijk hieronder.
www.carelbrendel.nl/2010/12/01/haagse-...

drs.Nee | 28-03-11 | 23:14

@jawell | 28-03-11 | 23:00

AbsurT???? zeker weten???

Bazip Zeehok | 28-03-11 | 23:12

kersenflap | 28-03-11 | 23:08 Oeps, hij heeft het tienvoudige al uitgegeven aan advertenties.

zeg maar jansen | 28-03-11 | 23:11

Integriteit mag best extra duur betaald worden van overheidsgeld. Daar hangt nu eenmaal een heel fors prijskaartje aan, aan die integriteit. Integere bestuurders krijg je niet zo maar, die moet je fors betalen, anders rennen geen stap harder voor de maatschappij hoor. Je denkt toch niet dat integere bestuurders besturen voor de lol of omdat ze bestuur zo leuk vinden of feitelijk niks anders kunnen? Daarom dus. Dat heet geen graaien, dat heet betalen naar niveau. Ja, bij de overheid geldt: hoe integerderderder hoe meer belastinggeld ze waard zijn.
Kent u Tjibbe Joustra nog? Dat is de meest integere man van Nederland. Ik denk dat hij de Ien Dales Trofee gaat winnen.

De Ien Dales Trofee weegt overigens exact net zoveel als Ien zelf toen ze nog leefde. Er moet dus een dieplader aan te pas komen om de prijs bij Tjibbe af te leveren. Het mooie is dan weer wel dat Tjibbe geen muurtje hoeft uit te breken om het beeld te plaatsen, hij woont dankzij ons groot genoeg om het 10 ton wegende beeldje te plaatsen zonder dat het in de weg staat.

koerbagh | 28-03-11 | 23:11

Doe ter Nietoe | 28-03-11 | 23:06
Haha. Wat een schaamteloos volk is het toch. En maar platformen oprichten.

harry pikkel | 28-03-11 | 23:10

Asmodean | 28-03-11 | 22:56 | + 1 -
Maar daar gaat het nu juist om. Je zegt zelf dat ze niet goed gehandeld heeft maar zee neemt plaats in een een integriteit commissie.
Maar mijn mening is integriteit niet hetzelfde als 'het balanceren op, doch nooit overtreden van, de lijn tussen goed en slecht'. Een definitie die naar mijn idee beter in de buurt komt van integriteit is 'het ver blijven, niet in de buurt komen van de lijn tussen goed en slecht'

De Veerboot | 28-03-11 | 23:10

rannie | 28-03-11 | 23:08 Nou, in de middeleeuwen bijvoorbeeld had ieder huis een tonnetje. En er kwam een tonnetjesman.

Heden ten dagen is er emancipatie, de tonnetjesman is vaker een vrouw en de tonnetjes zijn niet zo vies meer.

zeg maar jansen | 28-03-11 | 23:09

Ik hoor het net, morgen bij Pauw en Witteman: Magda Berndsen samen met Lodewijk de Waal. Leuk! Misschien komt Frans Timmermans ook!

Kees Norge | 28-03-11 | 23:09

zeg maar jansen | 28-03-11 | 23:00 | + 0 -
Flatert rijd de "fiat ritmo" onder de Ferrari's, dus qua geld valt het wel mee. 3500 euro heb je er een!

kersenflap | 28-03-11 | 23:08

Ach, wat is nu een tonnetje?

rannie | 28-03-11 | 23:08

En in het bestuur:
<a href="http://www.dalesleerstoel.nl/html/bestuur.shtml">: De heer H.C.J.L. Borghouts (namens sponsor ABP)

Doe ter Nietoe | 28-03-11 | 23:06

@vrijheid-van-spreken 28-03-11 22:48
Ien Dales was inderdaad de eerste minister die openlijk het verschijnsel "normafwijkend gedrag" van overheidsdienaren en -bestuurders in de openbaarheid bracht. Vanaf dat moment had ze het dan ook bij een flink aantal overheidsmensen verziekt.
We kunnen er gerust van uitgaan, dat bij een flink aantal overheidsdiensten de cognac en sigaren op tafel kwam en de vlag werd gehesen, toen haar overlijden bekend werd gemaakt. Bij wijze van spreken dan..

Heiner | 28-03-11 | 23:06

Ben ik nou simpel of wordt het woord 'corrupt' hier nu totaal verkeerd gebruikt?

De Treinende Rechter | 28-03-11 | 23:05

@Heiner | 28-03-11 | 22:47
Nee, de VVD is links en D66 is extreemlinks. Bovendien is D66 een islamistisch bolwerk bestaande uit Armeense genocide ontkenners.

Parsons | 28-03-11 | 23:05

Het ís een leuk stukje. Het is bedroevend dat het kan.
Het is ook een stukje waar de schrijver Bert Brussen als reaguurder @blikjegrolsch verwijst naar een weblog welk geschreven wordt door Bert Brussen.

En nou verder over de incest WC-eend award.

zeg maar jansen | 28-03-11 | 23:05

Over kloof tussen burger en overheid gesproken. Lekkere inleiding: www.dalesleerstoel.nl/

Daar krijg je toch spontaan zakjeuk van.

harry pikkel | 28-03-11 | 23:03

@sjongejonge123 | 28-03-11 | 22:43
Ja die man zou eens wat meer moeten lezen & kijken.

tinyurl.com/6fzn6za

Parsons | 28-03-11 | 23:03

Magda heeft heterdaad een beroofwaardigheidsprobleem.

Krachtmeester | 28-03-11 | 23:02

Als ze het helemaal goed willen afmaken, moeten ze aan de prijs aan Herfkens of Barth geven.



harry pikkel | 28-03-11 | 23:02

Vul in welke stemwijzer dan ook op iedere vraag "geen mening" in en kom uit op D66 #FEIT

woefdrammer | 28-03-11 | 23:00

kersenflap | 28-03-11 | 22:58 Omdat er sprake is van een euroton? Da's veel te veel voor zo'n Fiatje. Maar goed, corrupt geld is wel het geld wat meestal aan dat soort rommel gespendeerd wordt.

zeg maar jansen | 28-03-11 | 23:00

Owke dit is te absurt voor woorden. Stiekem ook wel te verwachten, maar ik weet niet of ik nu moet huilen of lachen vanwege de absurditeit.

jawell | 28-03-11 | 23:00

Het kan na die domme koe uit het noorden des lands dus écht nóg gekker! Het wachten is op het omvallen van de volgende van overheidswege opgedrongen kwaliteitsmevrouw bij uw plaatselijke politie.

Herr Kaloin | 28-03-11 | 22:59

@repulse | 28-03-11 | 22:56
Een lach met een traan dan.

Art Vandelay Ultor | 28-03-11 | 22:58

Is Flatert hier inmiddels al opgedoken om dat doorgerotte koekblik weer eens te promoten?

kersenflap | 28-03-11 | 22:58

Als ze er nog eens iets leuk voor deed....
De Jiskefet jongens zouden van zo'n graaikraai een aantal leuke afleveringen kunnen maken. Dat is tenminste leuk sosjaal:
www.youtube.com/watch?v=liWqdA8HjVI

ecologiste | 28-03-11 | 22:57

@De Veerboot | 28-03-11 | 22:46: LOL. DeJoop-award voor objectieve journalistiek.

De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:56

Art Vandelay Ultor | 28-03-11 | 22:02
lachen? Lachen?
46 jaar na de oprichting hebben we het nog steeds niet over d66 als in verleden tijd, we hebben het niet over een relikwie van vervlogen donkere jaren. We hebben het over een levend parasiterende entiteit binnen deze samenleving. Het is verdomme diep treurig dat nederland kennis land op een dergelijke manier door de mand valt.

www.youtube.com/watch?v=x5b6ev3iKt0
Hoor het hier hebben over geloofwaardigheid... Hier wist hij dus blijkbaar al dat zijn zijn kamerlid een ton had geroofd van de belasting betaler.
Diep treurig, niets te lachen.

repulse | 28-03-11 | 22:56

Asmodean | 28-03-11 | 22:50 |
Ter aanvulling, ik wil hiermee natuurlijk absoluut niet zeggen dat ze goed gehandeld heeft, integendeel. Ik vind alleen de ophef ietwat overdreven, ze heeft niet de boel bewust bij elkaar lopen frauderen.

Asmodean | 28-03-11 | 22:56

-weggejorist-

Lisa Lopez Left Eye | 28-03-11 | 22:55

En ja hoor: mevrouw zat ook in de integriteits-commissie van de Raad van Hoofdcommissarissen..... Het wordt nog erger.... kan dat trouwens???

Big Swinging Dick | 28-03-11 | 22:53

Grappig trouwens dat de volgens reaguurders D66-krant dit nieuws naar buiten brengt. Hulde voor de uitstekende krant NRC dat ze hier achterkwamen. Dat in tegenstelling tot WNL of de Telegraaf natuurlijk, die slecht nieuws van binnen de eigen partijen liever verzwijgt.

Asmodean | 28-03-11 | 22:53

mierus | 28-03-11 | 22:38

Zo is het.
De draadlozen, zij die geen netwerk hebben maar gewoon oprecht zijn worden door die netwerken kapodt gemaakt want klokkenluiders kunnen die netwerken niet gebruiken. Inderdaad Italiaanse toestanden. Maffia dus.

ecologiste | 28-03-11 | 22:51

Hee Ien Dales, ge wit da'k u gere zie!

Gare Nellie | 28-03-11 | 22:50

Graaien, Magda? Nee dat mag niet!

titsme | 28-03-11 | 22:50

lijkt me dat een crimineel veel beter kan oordelen over de integriteit van bijv. een agent dan een agent zelf. In die is kon de commissie geen betere keuze maken met die Bendsen in de jury.

louis6227 | 28-03-11 | 22:50

Ik snap de ophef vanuit Geenstijl niet zo goed. Voor zover ik begrijp heeft Berndsen niet zelf fraude gepleegd, maar heeft haar werkgever simpelweg te veel geld gestort. Dit heeft de werkgever vervolgens niet teruggeclaimd, hoewel bij beide partijen duidelijk was dat ze geen recht had op een deel van het geld. Strikt gezien heeft ze natuurlijk gelijk, maar moet ze het wel terugbetalen zodra haar werkgever dat aangeeft.

Asmodean | 28-03-11 | 22:50

Jongens even kalm doen. Dit is niet meer dan logisch. Politiechef zijn in Leeuwarden is een kutbaan die best belangrijk is. Uren zijn kut. Zeurende burgers zijn kut. Zeurende bureausmerissen zijn kut. Je mag deze kutbaan niet normaal betalen want dan doen SP+PVV dikke boehoe in de Tweede Kamer. Dus dan maar zo een Berndsen-bonus.

Op deze manier wordt de overheid over een paar jaar door InHolland-sjonnies gerund terwijl alle capabele mensen knaken maken op de Zuidas.

Oh wacht, da's al zo.

krulstaartje | 28-03-11 | 22:49

Smerige graaikraai, grijpgleuf met je pottenhoofd, moralistische vangvagina, tergend hypocriete d66-dievegge.. BETAAL TERUG, NU!!!1!

titsme | 28-03-11 | 22:48

Ien Dales heeft een behalve dat zij half Moscowa bezet houd op dit moment vele verdiensten gedaan voor Nederland als ze even niet als een ordinaire zeug lag te pitten in de kamer. Ik kan deze prijs wel begrijpen.

vrijheid-van-spreken | 28-03-11 | 22:48

magda berndsen was ook politiechef van hilversum ten tijde van de moord op pim fortuyn. ik wil niks zeggen hoor.
/alu mode off

cumshaft | 28-03-11 | 22:47

D66 is tegen de PVV omdat deze mensen tegen elkaar op zou zetten.
Nu wil ik niet zeuren, maar types als Magda Berendsen hebben een veel sterker polariserede uitwerking op mijn wereldbeeld.
Corruptie is niet grappig, het is de snelste weg naar moreel verval en onveiligheid. Wie een baan bij de politie, met name een topfunctie, niet ziet als een eervolle roeping moet opsodemieteren. Waar is je eergevoel Marga???

De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:47

Waar blijkt uit dat D66 een linkse partij is?
Je hoort het ze zelf niet zeggen.
VVD en D66 verhouden zich tot elkaar als een geranium en een pelargonium. Het is precies hetzelfde plantje, alleen de naam is anders.

Heiner | 28-03-11 | 22:47

D66, de partij van Hans Wijers die Fokker om zeep hielp.
Van Els Borst en de honderden onnodige doden.
Van rokkenjager Laurens Jan Brinkhorst. Van klungeltje Sorgdrager en haar strijd met Docters van Leeuwen. Van kereltje Pechtold en de Armeense Genocide. Van de ongeloofwaardige Thomas, die van gekozen tot benoemde burgemeester draaide.
Allemaal kroonjuweeltjes, daar bij D66.

CoffeePatch | 28-03-11 | 22:46

@De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:18 | + 0 -
De Sharon Dijksma BMI Award?
De Fukushima Nuclear Safety Medal?
De JSF Exact-Budget Cup?
De Geert Wilders Don't-Worry-Be-Happy Scholarship?

De Veerboot | 28-03-11 | 22:46

Parsons | 28-03-11 | 22:08
En die man, die vond dat wanneer je kritisch bent over multicul, dat je dan bang bent voor vreemde luchtjes in je portiek.

sjongejonge123 | 28-03-11 | 22:43

Wat een door en door schijnheilige inhalige corrupte valse tr#t. Hoe kun je jezelf nog met droge ogen in de spiegel aankijken? Heb je dan helemaal geen geweten meer? Voel je je dan zo ver verheven boven de gewone man dat je je dat aureool ook nog aan durft te meten? Nou ik weet in ieder geval iemand die die award niet verdient. Hoe durf je daar aan deel te nemen!! Wat een wijf, wat een partij, wat een land....

Big Swinging Dick | 28-03-11 | 22:42

Of het nu D66,CDA,PvdA of VVD is;GRAAIERS zitten overal! ongeacht afkomst... Het is het gevolg van jarenlange vriendjespolitiek en Oldboysnetwork waarin baantjes als beloning voor loyaliteit uitgedeeld worden, ongeacht geschiktheid,betrouwbaarheid enz.

mierus | 28-03-11 | 22:38

Oh ja, we moeten er zeker niet bij stilstaan dat de 'ien dales'-award genoemd is naar iemand die... etc.

BraterEnWood | 28-03-11 | 22:38

Geld stinkt niet. Easely earned money is het geld wat rondgaat. Geld wat stukgesmeten wordt aan etentjes en hoerenbezoek. Geld waar luxe dingetjes van gekocht worden.

Dat alles houdt de economie draaiend. Als iedereen op z'n geld zou zitten als ik waren we als land allang naar de Filistijnen.

zeg maar jansen | 28-03-11 | 22:38

Even gekeken hoe ze eruit ziet. Jawel hoor doorsnee NL graaikop met modieuze bril. Gedverderrie.

ecologiste | 28-03-11 | 22:37

-weggejorist-

BraterEnWood | 28-03-11 | 22:31

Grote mond en geen verstand = centjes in de hand
(zie ook oud reisbureaumedewerkster en fulltime leeggelopen ballon Jorritsma)

blauweleasebaklul | 28-03-11 | 22:31

Krachtmeester | 28-03-11 | 22:12
LOL
Zo gaat dat meestal bij ministeries, provincies en gemeentes. Ene kant gepolijste programma's voor hun image, en dan de keerzijde van de medaille oftewel de dark side of the moon.

Max Woiski is overleden zag ik net. Pas geleden nog enkele nummers gedraaid. Deze geldt niet voor Magda hoewel je niet gelukkig van haar wordt:
www.youtube.com/watch?v=x4D1oaNs3cU
R.I.P.

ecologiste | 28-03-11 | 22:27

De Ien Dales Award??
Dat is toch een als 5L brandblusser vermomde hypervibrator op voetstuk voor gezellig naast de openhaard?

ZSU-23-4 | 28-03-11 | 22:27

Dit is zo erg dat ik niet eens verontwaardigd ben. Ik zit me te verkneukelen over hoe Bert gegniffeld heeft toen hij dit stukje zat te typen. Heerlijk dit!

number one | 28-03-11 | 22:24

*naar het Westen knielt voor het avondgedigt*
-
'Root.Evil.Period.'
-
Straks,
weet je.
Als er maar
méér vrouwen aan
de macht komen hè.
Dan, weet je. Dan zal er dus
for-Eva & Adam altijd
en eeuwig VREDE heersen op Aard'.
NOT.

Krachtmeester | 28-03-11 | 22:24

@brutus68 | 28-03-11 | 22:20: Excuus, ik liet de rat in mij de vrije loop.

De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:24

@blikjegrolsch | 28-03-11 | 22:18: Bedankt, er staan vaker van die goede artikelen op dat Jaap.nl Relaxde site is dat.
(excuus voor reclame concurrent)

De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:22

Misschien iets voor Mirck Media om hierover een mooi PR verhaal te maken.

CoffeePatch | 28-03-11 | 22:21



@De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:18

Flauw hoor, om iemand op zijn postuur aan te vallen...

brutus68 | 28-03-11 | 22:20

Veerboot, maak van die regen maar hagel, die de laatste draad kleren nog van je lijf rukt, en de laatste kruimel brood met je tanden wegslaat.

mothersfinest | 28-03-11 | 22:19

@De Veerboot | 28-03-11 | 22:16: Ton Elias-award voor het meest verantwoorde eetpatroon.

De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:18

Peggie zal waarschijnlijk enige zalvende woorden aan deze kwestie wijden, om daarna de zaak weer te downplayen...

brutus68 | 28-03-11 | 22:17

Zeg Bert, ik weet niet over welke stilte je het hebt. Hier huilt de gure wind om mijn hoofd, met harde uithalen. Koude regen slaat op mijn ogen.
What's next? De Keurslager vegetariër award? De Shell Oil Fiets Prijs? De Al-Gaddafi International Prize for Human Rights?

De Veerboot | 28-03-11 | 22:16

Ineens heb je het: Geef die prijs aan Daddy Slaughter...

threewing | 28-03-11 | 22:16

@brutus68 | 28-03-11 | 22:11: Zeer praktisch, inderdaad. Magda kan slechts dromen van zoveel machtsmisbruik.

De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:15

peggold, de Ghadaffi van de lage landen.

mothersfinest | 28-03-11 | 22:14

Het is dat Nederland een pleister heeft die welvaart heet, maar daaronder is het één gore rottende puswond.

stating the obvious | 28-03-11 | 22:13

Ik zeg pek met veren!
Pek met veren FTW

Jens Jeremies | 28-03-11 | 22:12

Theorie-examen 'Integriteitsmanagement naar de burger toe'.
-
Vraag 1.
-
"U vult zich hier rechts af. Magda?"

Krachtmeester | 28-03-11 | 22:12

@De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:10

Altijd handig, zo'n bindend stemadvies uit het vaderland.

brutus68 | 28-03-11 | 22:11

Prof. D.A.H. Vintik | 28-03-11 | 22:05

Joehoe jaja Magda weet wie ze de maat neemt. Zij is van de rekkelijken bij het graaien in kringen van ons kent ons en van de preciezen bij het beoordelen van de lagere pikordes.

ecologiste | 28-03-11 | 22:11

Een Turkse kennis wist te vertellen dat het Turks Ministerie van Godsdienstzaken ('dyanet') , ooit emails heeft verstuurd naar Turken in Holland met het welgemeende advies op Fatma Koser Kaya te stemmen.
Je kunt daar van vinden wat je wilt, maar veelzeggend mag het toch zeker genoemd worden.

De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:10

Magda wel B€R€NDS€N? Ja dat mag want het kan. Iedereen die het kan doet het. En het kan wanneer je hoog zit.
Nee als je laag zit kan het weer niet hahaha.
Als je hoog zit mag je lekker laag doen maar zij die beneden zitten wordt de maat genomen hahaha. Dat is D van *66 van C*A van Pv*A, en van VV*. Jaha wanneer er een D inzit dan mag je dat hè?

ecologiste | 28-03-11 | 22:08

@Prof. D.A.H. Vintik | 28-03-11 | 22:05

Ze weet inderdaad precies de mazen van de wet en hoe precies je integer kan zijn...., klopt dus.

brutus68 | 28-03-11 | 22:07

Magda in her own words:"... ik ben ook streng als het moet, zeker als het gaat om integriteit. Dan behoor ik tot de preciezen en niet tot de rekkelijken." www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=...

Prof. D.A.H. Vintik | 28-03-11 | 22:05

Dat je corrupt bent wil niet zeggen dat je niet weet hoe het wel moet, alleen doe je er zelf niet aan mee. Dit is toch algemeen zo voor politici. Neem Femke die zelf haar kinderen op een witte school doet of andere politici die vinden dat graaien niet mag, maar het zelf wel doen of die vinden dat ik wel tot mijn 70e mag werken maar zij met 50 met pensioen moeten of ik wel me suf moet solliciteren en maar een lager nivo moet accepteren op dreiging van korting, maar zij lekker jaren op wachtgelden kunnen teren of zij die geld toucheren voor het simpel melden en dan weg gaan en ik me suf moet werken of zij elkaar rianten vergoedingen (salaris/bonus/handdrukken) en ik als ik niet functioneer bij de voedselbank mag gaan bedelen of zij...

Fopspeen | 28-03-11 | 22:04

Dus D66 neemt het niet zo nauw met de principes. Vreemd.
Zoiets verwacht je niet van een politieke partij, die qua ideologie het midden houdt tussen de PvdA en de gRRRRistenunie.

De Kampsjeng | 28-03-11 | 22:03

Voor mensen die nog wat willen lachen op de maandagavond: dnpp.eldoc.ub.rug.nl/FILES/root/progra...

Dat is het allereerste verkiezingsprogramma van die non-valeurs van D66.

Let vooral op het kopje 'Nieuwe spelregels' dat helemaal in het begin staat. Daaronder worden de kroonjuwelen van D66 genoemd; de belangrijkste standpunten van een partij die dit jaar al 45 jaar bestaat.

Vraag uzelf af: Hoeveel van die punten heeft D66 al verwezenlijkt? Hmmm. En hoe vaak zaten ze de afgelopen 45 jaar ook al weer in een regering? Hmmm.

Lachuh!

Art Vandelay Ultor | 28-03-11 | 22:02

Binnen de Linksche clan is het een volkomen acceptabel gebeuren. De idealisten weten het beter, het volk moet dom worden gehouden, want een D66 weet nou eenmaal beter.
Mede daarom is het ook een hypocriete bende.

Rest In Privacy | 28-03-11 | 22:00

Bloemen voor die vrouw!

randemiel | 28-03-11 | 22:00

Legaal stelen, je moet het maar kunnen (en durven)

brutus68 | 28-03-11 | 21:59

Eindelijk wordt de ware aard van D66 getoond.
Gewoon een bende semi-intellectuele hippies die elkaar integer en liberaal noemen, maar intussen vrolijk bakken met gemeenschapsgeld naar zich toe graaien.

Prins_Bernhard | 28-03-11 | 21:59

Tsja, sommige dingen zijn zo absurd, die kan je niet verzinnen..

botje berend | 28-03-11 | 21:58

Owja, Magda Berndsen. Die heb ik de afgelopen dagen heul veul op de teevee gezien, met haar kop. Dit verhaal is daar breed uitgemeten, werkelijk waar alle details erbij gesleept. Ik vond het een beetje ver gaan, een beetje een hetze. Deed me denken aan al die schandalen met die PVV'ers, toen gingen de programma's van de Publieke ook helemaal los op allerlei onbenulligheden.

O, wacht...

Art Vandelay Ultor | 28-03-11 | 21:58

Hier ga je toch bij nadenken bij zo'n screening voor deze jury? Kun je net zo goed een lading gevangenen met levenslang in de ketens slaan en op een bankje gooien, onder het mom van kiesrecht.

Illume | 28-03-11 | 21:56

Ah, ik twitter net dat ik me afvraag wanneer #MagdaBernsten wordt aangehouden wegens diefstal, ik neem aan dat ze een lange gevangenisstraf tegemoet kan zien.

neemjemoederindemali | 28-03-11 | 21:55

't was omdat ze het waard was. Een topvrouwtje, net zoals PvdA Fierens t.co/OvhIRU8 bij SNV

sjongejonge123 | 28-03-11 | 21:54

D66'ers zijn zo vol van hun eigen morele superioriteit dat ze zich niet voor kunnen stellen dat ze iets fout zouden kunnen doen.

Molly-Bolly | 28-03-11 | 21:54

Pechtold is zo'n vieze, natte glibbertige zweetsok. Bah. Parkeerplaatsh**o.

Generaal P. | 28-03-11 | 21:53

D66: Gestolen goed gedijt best.

Link is een Hoax | 28-03-11 | 21:52

*wacht op de leuke reaguursels*

Red Foreman | 28-03-11 | 21:52

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl