Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wegpesthomo's gaan terugpesten

vinexhelxyz.jpg Even een kleine update in de lopende reallifesoap die Utrechtse Vinexwijkhel heet. U weet wel, Utrecht, waar burgemeester Aleid Wolfsen (hier te zien op archiefbeeld tijdens het opknappen van een landhuis voor criminele Roma's) destijds helemaal niets deed tegen straatterroristen die een homostel wegtreiterden. Welnu, die homo's gaan dus terugtreiteren. En hoe. Volgens het wegpeststel hadden alle problemen voorkomen kunnen worden als er destijds adequaat was opgetreden. Die weggepeste gays hebben namelijk acht(!) keer aangifte gedaan van straatterreur. Al die acht keer had de gemeente dikke poep aan die aangiftes. Uiteindelijk moest de vinexwoning in Leidsche Rijn zwaar onder de waarde van de hand. Dat geld willen de boys nu terug. En dat is niet het enige, ze eisen ook dat de criminele capuchonmannetjes alsnog worden vervolgd. Inderdaad, alsnog, want in Utrecht is het mogelijk om mensen uit hun huis te treiteren zonder dat je daarvoor wordt gestraft. Wij herhalen: in Utrecht is het mogelijk mensen uit hun huis te treiteren zonder dat je daarvoor wordt gestraft. Het wegpeststel heeft inmiddels een advocaat met de achternaam Moszkowicz (voornaam: Yehudi) in de arm genomen, dus dat worden hele lange pleidooien. Wij raden Aleid Wolfsen in dat geval advocaat meneer Ties Prakken aan. En dan nu: picknicken & cirkel van respect vormen tegen homohaat!

Reaguursels

Inloggen

Homo zijn is gewoon niet normaal en kan niet getolereerd worden.
De Koran zegt hierover:"Nadert gij van alle schepselen de mannen? En verlaat gij uw vrouwen, die uw Heer voor u heeft geschapen? Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat. Zij zeiden: "Als gij niet ophoudt, o Lot, zult gij zeker worden verbannen. Hij zeide: "Waarlijk, ik veracht uw handelwijze."

Abdul M | 24-03-11 | 21:32

Ja heel goed, ik ben voor homo's !

Menno Edens | 22-03-11 | 01:55

Mietjes die moeten wijken voor Marokkanen ,bedankt PVDA.

Amsterdam Hustler | 21-03-11 | 23:59

@Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 12:02
Misschien komt het er wel van, dat de van oudsher linkse partijen nu ook wat meer zich focussen op de dreiging jegens de samenleving die er van de orthodoxe Islam uitgaat. Misschien is dat in Den Haag nog niet doorgedrongen, maar onder de mensen groei dat besef aan beide zijden. Tenminste, dat is het beeld dat ik onder de mensen opdoe.

En dat stemt mij, zoals hier al eerder vermeld, positief. Terwijl ik van mezelf toch overwegend cynisch deze zaken bekijk...

An die ARBEIT | 21-03-11 | 12:06

@An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:55
Ik ben niet zo onder de indruk van het stemmende volk, Andie.

Ik vrees dat het kabinet-Rutte in 4 jaar tijd niet zo veel kan uitrichten (ik heb hierboven al uitgelegd waarom) en dat mensen, stom en kortzichtig als ze zijn, uit onvrede straks weer meer op links gaan stemmen.

Die slingerbeweging lijkt niet gemakkelijk te stoppen.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 12:02

elke aangifte is sowieso volstrekt nutteloos (ok, miss tbv de verzekering wel). Een aangifte behandelen KOST geld en een bekeuring LEVERT geld OP. Zo simpel is het. Nederland Kudtland. Danku.

Rest In Privacy | 21-03-11 | 11:56

@Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:52
Progress is a slow process, daarbij zijn mensen vrij kortzichtig. Men moet eerst daadwerkelijk in de penarie zitten voor men opstaat en iets doet. Blijkbaar is het nu pas erg genoeg om er iets aan te doen, vandaar dat "het verzet" *zin in grote termen heeft* nu pas ook in de mainstream tot leven komt.

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:55

@An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:50
Ik heb er een beetje een hard hoofd in.

Het gaat allemaal zo traag en als ik naar andere partijen kijk (ook VVD en CDA) dan zie ik daar maar heel weinig gebeuren.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:52

Ik hoop echt dat het homostel dit gaat winnen. Het is tenslotte al erg genoeg dat 2 onschuldige burgers dit moeten aangaan, alleen omdat Aleid te slap was om even hard op te treden.

my anal pony | 21-03-11 | 11:51

@Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:33
Meneer is weer wakker heur... Komt zeker door die zon :)

Ja, ziet er uit als een mooi en doeltreffend pakket maatregelen. Daarbij denk ik dat we hier ook op af koersen, met de komst van b.v een partij als de PVV, de afbraak van een partij als de PvdA en een scherpere toon in het politieke debat.

We zullen zien Arty...

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:50

@De Gooise Matras | 21-03-11 | 11:38
Marcouch vertrouw ik niet, nee.

Al komt hij soms met leuke ideeën.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:39

Ik hoop dat ze Aleid eens lekker diep in zijn peop nemen. Deze ontkennende PvdA nicht moet maar eens uit de kast komen. (Aleid is een gay naam, net als Eugene, Willem-Pieter)

funkyd | 21-03-11 | 11:38

@Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:33
Prachtig begin. Ik ben mee.
Nu nog de implementatie.
Ga jij eens afstuderen, joh, er is werk aan de winkel. ;)

PS: En Marcouch dan? Of heeft hij zich nog steeds niet gedistantieerd van minder schattige moslims?

De Gooise Matras | 21-03-11 | 11:38

@Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:33
... voor deze mensen kunnen uitspreken...

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:36

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:30
Het waren de dictators die de islam in toom hielden. Alleen de islam kan niet in toom worden gehouden, op zijn hoogst tijdelijk vertraagd, waardoor je een bubbel creëert, die als hij barst nog veel problematischer zal zijn.

In de tijd van chaos die daar nu komt zal de sharia een oase zijn van rust en duidelijkheid voor die mensen. Zeker weten dat de volgende botsing dus een volledige clash zal zijn tussen de islam en het westen.Vandaar ook dat ik graag zou willen investeren in de jsf. Zolang mensen blijven denken dat er een leven na de dood is zullen ze niet het leven op de juiste waarde schatten, bescherming en af en toe preventieve aanvallen zullen dus nodig zijn.

repulse | 21-03-11 | 11:35

@An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:11
@de gooise matras | 21-03-11 | 11:14
En nu even wat serieuzer...

Wist ik het maar. Want dat doe ik (nog) niet.

Duidelijk is dat het verbieden van een heilig boek of een religie (want de islam is zowel ideologie als religie - wel een perfide religie, dat wel) niet gaat werken. Sterker nog, dat zal averechts werken, omdat het moslims in het verzet zal drukken waardoor zij nog veel sterker aan hun islamitische identiteit gaan hechten en het wij/zij-denken in dit land alleen maar zal toenemen.

Wat er denk ik wel moet gebeuren is dat we als samenleving veel en veel meer ons moeten gaan verzetten tegen al hetgeen dat wij onwenselijk achten uit de cultureel-religieuze islamitische mix - en dat zijn een hoop dingen!

Weg met het relativeren, weg met het negeren en weg met het bagatelliseren. De islam is walgelijk, dat is mijn mening - toevalligerwijs ook een feit, haha - maar daar schieten we niet veel mee op verder. Wat we moeten doen - en dit is precies wat progressieve vrijdenkers in de jaren '60 ook deden met het net iets minder walgelijke christendom - is het afstand nemen van de onwenselijke aspecten van de islam door te benoemen, te ridiculiseren en waar mogelijk uit te bannen.

Moslimscholen? Geen overheidsgeld meer hier naartoe (sowieso, fuck het bijzonder onderwijs).

Koranles in de avond? Strenge controle op haatzaaien en subsidie is al helemaal uit den boze.

Hoofddoek? Verbieden op scholen, universiteiten en voor alle ambtenaren.

Daarnaast moeten we veel meer gaan hameren op al het prachtigs uit onze Nederlandse Leitkultur. Herhaling, herhaling en nog meer herhaling. Dat ze van islamitische zeloten maar mogen veranderen in gelijkwaardigheidszeloten; vrouwen, mannen, gelovigen, ongelovigen, homo's, hetero's, allemaal lievv!

Nederlandse normen en waarden zijn iets om trots op te zijn en moeten er op scholen ingeramd worden, vanaf kinds af aan. Geen centimeter moeten we toegeven aan religieuze achterlijkheid. En tegenstrijdige lessen die jonge moslims wellicht oppikken in de moskee moeten we tegengaan door ook hier enorm strenge controle door te voeren. Een einde aan haatpraat in die misselijke gebouwen. Meent een imam dat homo's van een flatgebouw gegooid moeten worden? Enkeltje zand van herkomst.

Daarnaast lijkt het me ook erg belangrijk dat we perfect geïntegreerde moslims als voorbeeld laten dienen en dat we niet genoeg onze waardering voor deze mensen uitspreken. We moeten toch met onze Nederlandse moslims verder, want ze gaan echt nergens heen. Het streven lijkt me dat ze uiteindelijk allemaal lijken op een Najib Amhali of een Aboutaleb (alleen moeten we ze zo indoctrineren dat ze nooit PvdA stemmen, hahaha).

Enfin, het zijn zo maar wat dingetjes. Een beginnetje.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:33

@De Gooise Matras | 21-03-11 | 11:28
Ik denk dat juist de situatie in noord-Afrika een teken is dat die angst ongegrond is, juist daar knokken de verschillende stromingen meer tegen elkaar dan met elkaar.

Maar goed, time will tell en de koeshikoeshi's hou ik wel lekker voor mezelf voorts.

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:30

@An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:28
... en ze mogen zichzelf voortplanten....

De Gooise Matras | 21-03-11 | 11:30

Sliptong | 21-03-11 | 11:24
In de tijd van dhr Hans Janmaat( ja deze schrijf ik wel met hoofdletters) hadden we kunnen volstaan met de regels die er nu zijn opgezet rondom integratie, nu 30 jaar verder, zullen er veel zwaardere maatregelen met veel ingrijpendere gevolgen moeten worden genomen.

Veel actiever moeten mensen gedwongen worden om te integreren, uitkeringen worden afgepakt, kinderen van 4 jaar oud in nederland geboren die geen woord nederlands spreken moeten de ouders van de extra kosten dragen. Ook als dat betekend dat zij dan onder de armoede grens komen. Wanneer dat soort regels van kracht komen zullen ze nauwelijks te hoeven worden gebruikt, aangezien het afschrikwekkende effect genoeg zal zijn. Meedoen of afvallen( waarbij afvallen zal betekenen dat ze er zelf voor gaan kiezen om terug te gaan.)

repulse | 21-03-11 | 11:29

@lion@night | 21-03-11 | 11:24
Krek juust!

Gerelateerd: Ik was gisteren op de zwarte markt in Venray, het volk dat daar rondliep! Oh, de #treurnis. Gouden kleding, gelhoofden, enorme kruizen om de nek en fake-Prada alom. Wat nog het meest door mijn hoofd ging?

"Dit volk heeft allemaal stemrecht....".

Een gevoel van onrust greep mijn hart, kan ik je zeggen.

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:28

@An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:23
Klopt. Echter heb ik het idee dat er meer en meer gegroepeerd gaat worden. Een soort wereldlijke beweging, welke nu is gestart in het Midden-Oosten (was natuurlijk al lang aan de gang maar het lijkt naar een escalatie toe te gaan werken... ik houd mijn hart vast). Mijn beeld bij de Islam is dat er van de volgelingen verwacht wordt dat er ook gevolgd wordt. Als het puntje bij paaltje komt, vraag ik me af in hoeverre jouw hypothese of die van mij bewaarheid worden.
Ik ben wel bang, om eerlijk te zijn. Ook al ga ik het misschien niet eens meemaken.
*koeshikoeshi achter het behang plakt*

De Gooise Matras | 21-03-11 | 11:28

@Sliptong | 21-03-11 | 11:06
Daarom ook census kiesrecht invoeren.
Hadden we vroeger al, herinvoeren dus.
Dan speelt het politiek belang van werkloos volk geen enkel nut meer, ook de import van electoraat niet meer.
Bijkomend voordeel is dat we dan grotendeels ook van de Pvda zijn verlost.

lion@night | 21-03-11 | 11:24

@repulse | 21-03-11 | 11:11
Integratie is inderdaad nooit een doel geweest tot voor kort. Toen is het wel degelijk benoemd en als doel gesteld. Denk aan de inburgeringscursussen, eisen aan inkomen en opleiding, eisen aan partners uit het land van herkomst. Er is gesteld dat de integratie, door dat het nooit een doel is geweest, volledig mislukt is. Wat meer dan waar is. Het multiculturalisme wat door onze strot geduwd wordt is meer dan gelukt met alle gevolgen van dien. Voor alle flower power figuren onder ons een zegen, voor de mensen in de (aangrenzende)buurten die gebukt gaan onder de gevolgen, een doemscenario.

Sliptong | 21-03-11 | 11:24

@repulse | 21-03-11 | 11:21
Zie 11:17 ;)

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:24

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:17
De meeste grote denkers werden in hun tijd verketterd, dit is omdat de samenleving nog niet de realisaties had die zij al wel hadden. het komt, maak je geen zorgen.

repulse | 21-03-11 | 11:23

@De Gooise Matras | 21-03-11 | 11:19
Maar die 600.000.000 volgelingen volgen wel allen een andere versie van dit oude sprookje, dus om ze nou als één front te beschouwen lijkt me overdreven.

Wees maar niet bang D'tje ;) * koeshikoeshi zegt *

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:23

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:15
Ik heb hem al beantwoord om 11:12
Actief discriminatie door moslims vervolg. Tot nu toe is nog veels te veel het absurde idee dat minderheden niet kunnen discrimineren. Daar moet van af worden gestapt.

Verder moet de notie doordringen dat de zinsnede "vrijheid van religie" niet alleen betekend dat iemand zelf mag kiezen of hij een religie wil aanhangen, maar ook dat ik gevrijwaard mag blijven van die religie. Dit zou geheel in lijn zijn met artikel 29 van de verklaring van de rechten van de mens.

repulse | 21-03-11 | 11:21

@Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:03
Gezien het historische besef van de meeste Nederlanders kun je daar aan twijfelen. ;)

Sliptong | 21-03-11 | 11:20

@Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:15
Nou ja, ik doe het wel. Want van ons ongelovige varkens nemen ze de ondermijning van hun geloof niet aan. Maar van afvallige Afrikanen ook niet. Eigenlijk van niemand. Er zijn teveel mensen met teveel macht, en 600.000.000 volgelingen (dacht ik zojuist ergens te lezen) is wel echt heel erg veel...
Enge boel hier in de wereld.

De Gooise Matras | 21-03-11 | 11:19

@Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:15
Dan moet je maar niet zo vroeg uit bed rollen Art, ik verwacht antwoorden van onze aspirant MP :)

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:19

@An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:17
Zelfs zwaarder straffen wanneer die misstappen vanuit een religieus standpunt worden begaan.

Dat bedoelde ik natuurlijk, sorry voor het gestotter.

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:18

@repulse | 21-03-11 | 11:12
Yup, volledig mee eens. Eventueel zelf zwaarder straffen wanneer die misstappen vanuit een religieus standpunten worden begaan. Maar dan moeten we eerst van die beschermde status af die gelovigen nog immer in 0031 genieten.

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:17

@repulse | 21-03-11 | 11:15
Irritant is eigenlijk zelfs een eufemisme.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:17

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:13
Wanneer een cultuuromslag te plotseling gaat zal dit gebeuren met hevige krampjes, beter is het om dingen langzaam te laten beseffen. Voor de gene die dat besef eerder hebben is het irritant, dat de rest zo traag is, maar toch is het de beste manier.

repulse | 21-03-11 | 11:15

@An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:11
@De Gooise Matras | 21-03-11 | 11:14
Goeie vragen.

Doe eens niet.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:15

@repulse | 21-03-11 | 11:06
Vanuit de koran misschien niet, vanuit moslims wel en steeds meer. En dat is nou juist wat het moeilijk maakt. In het publieke debat wordt ook steeds vaker door gematigden opgeroepen deze kant van Islam de rug toe te keren.

Verder dezelfde vraag als die ik aan Art stelde op 21-03-11 | 11:11

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:15

@repulse | 21-03-11 | 11:08
Ik ben niet zo vergevingsgezind als het op zulke figuren aankomt.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:14

@Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 10:58
Maar dan nu de ham(haha)vraag: Hoe kunnen wij deze cirkel van generatie-indoctrinatie doorbreken?

De Gooise Matras | 21-03-11 | 11:14

@Nacho_Vidal | 21-03-11 | 11:06
Heel veel mensen zijn het zat.

Helaas hebben we een totaal waardeloos politiek systeem met totaal waardeloze en onbetrouwbare politici en politieke partijen die er vooral een belang in hebben dat dingen juist niet te veel veranderen.

Onze politiek krijgt niets voor elkaar en de spaarzame momenten dat ze wel iets willen bereiken lopen ze op tegen een tergend traag wetgevend proces, immense bemoeienis van politiek-activistische rechters (zelfs vanuit het buitenland!), een onwelwillende ambtenarij en ontelbare actiegroepen en weet ik veel wat voor soort rotzooi ze nog meer weten te verzinnen.

Er gebeurt niets en de wil om iets te laten gebeuren is totaal afwezig, behalve bij één partij die jammer genoeg alleen geschikt is om e.e.a. te agenderen d.m.v. wat geschop en gebrul en verder zowel inhoudelijk als organisatorisch totaal ongeschikt is om te laten gebeuren wat zij denken dat nodig is.

Als de pleuris ooit uitbreekt, op welke schaal dan ook, komt dat op het conto van de Nederlandse politiek in al zijn vastgeroeste en bagatelliserende walgelijkheid.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:13

Ah geweldig, ik ben reuze benieuwd hoe dit uit pakt.
Pak die aleid maar eens even lekker bij zijn lurven en kladden.

insemismeer | 21-03-11 | 11:13

Godver, interessante discussie nu.

Helaas moet ik gaan.

Ik wens u allen een fijne dag toe. Geniet ervan !

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 11:13

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:11
Gewoon simpel zware straffen op discriminatie en dan vervolgen, prio 1 van maken.

repulse | 21-03-11 | 11:12

Die burgemeestersverkiezing waar 3% vd burgers kwam opdagen en de keuze pvda of pvda was waaruit Aleid uit kwam rollen bleek nog meer rigged dan al gedsacht. Henk Westbroek wilde nml kandidaat zijn en was glansrijk geslaagd voor het burgemeestersexamen, maar later werd zijn examen alsnog aangepast tot gezakt. Zo viel te beluisteren in het eerste uur van deze goede radio1 uitzending van Echte Jannen van 13 mrt met Henk zelfhttp://audio.omroep.nl/radio1/powned/echtejannen/20110314-00.mp3 (100mb mp3 )

seven | 21-03-11 | 11:11

Sliptong | 21-03-11 | 11:06
De integratie is niet mislukt, aangezien het nooit het doel is geweest. Multiculturalisme was het doel en dat is volledig geslaagd. Dat multicultuur uiteindelijk alleen een mooier woord voor segregatie is, zullen de nitwits nooit begrijpen.

repulse | 21-03-11 | 11:11

sjaakdeslinksesul | 21-03-11 | 11:02
Klopt als bus!
Het mega-nieuwbouwproject wordt eigenlijk een Kanaleneiland/Overvecht/Zuilen 2.0
Waarom hoor je niet van dit soort dingen uit bijvoorbeeld Sterrenwijk, omdat de sociale wijkcultuur dit gewoonweg niet toelaat.

wel/niet | 21-03-11 | 11:11

@Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 10:58
En hoe wil men zoiets dan doeltreffend bestrijden, zonder onmogelijke acties als het verbieden van dat boek?

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:11

@veuve-clicquot | 21-03-11 | 10:40
Allebei

Che_cuevara | 21-03-11 | 11:09

@Sliptong | 21-03-11 | 10:25
Kan kloppen, maar in België wordt de burgemeester wel gekozen.
En die heeft behoorlijk wat invloed.

Che_cuevara | 21-03-11 | 11:09

repulse | 21-03-11 | 11:06 |
Helemaal juist. Er is niets moois aan. NIETS

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 11:09

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:04
Lucas 23:34

repulse | 21-03-11 | 11:08

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:02
Als jij iets kan vinden wat liefde voor de medemens predikt of tolerantie binnen de islam, zonder de bekende voorwaarden zoals zakath of te weinig moslims in een regio zal ik voortaan mijn mond houden over de islam.

Er is geen tolerantie vanuit de islam naar ongelovigen, er is geen liefde, er is alleen maar haat, nijd en discriminatie.

repulse | 21-03-11 | 11:06

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:03
Wij weten toch wat er mis is? Wij zien toch deze shit gebeuren, hier in Nederland en de rest van de wereld.

Zoveel invloed van geloof is niet goed. Dat moet gewoon een keer stoppen.

Ik kijk bijna geen nieuws meer en hier op GS word ik zo langzamerhand ook moe om telkens geconfronteerd te worden met die soort kutnieuws van dit soort debielen. Dat heeft niets met GS te maken, maar je snapt het wel.

Ik ben het gewoon zat.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 11:06

@lion@night | 21-03-11 | 10:48
Zolang er electoraat valt te behalen met het beschermen van criminele Nederlanders van allochtone komaf, zal de overheid zich uitermate terughoudend opstellen om die groep aan te pakken. En zeggen dat de integratie volledig is mislukt is voor de linkse kerk als zeggen tegen een Katholiek dat Godt niet bestaat. Ontkennen i.p.v. erkennen is kenmerkend voor de politiek in het algemeen. Politiek en samenleving gaan niet samen.

Sliptong | 21-03-11 | 11:06

@zeg maar jansen | 21-03-11 | 11:03

Ja dat is idd een idee maar het zal een lastige zaak worden. Maarja... daarom hebben ze waarschijnlijk ook een dure advocaat... althans... gezien de achternaam zal het geen huis, tuin en keuken advocaatje zijn. Maar dat is mijn invulling.

overVecht | 21-03-11 | 11:06

"En het toont aan wat voor buurt het is".

@Nacho_Vidal | 21-03-11 | 11:02
========
Overvecht dient NU al te allen tijde worden vermeden (indien mogelijk), zo ook Kanaleneiland, Zuilen-Oost en Hoograven-Zuid(oost). Met Leidsche Rijn/Terwijde kan het ook die kant opgaan.

annefleur canteclaer | 21-03-11 | 11:05

@repulse | 21-03-11 | 11:03
Yep, dat zijn ze.

Maar je hebt ze, hè, in grote getallen. Van die politici of hoogleraren die menen dat we respect voor religies op moeten brengen.

Dan gaat mijn bloed dus koken.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:04

Goed, ik ga iets nuttigs doen!

Het is mooi weer. Dus de zonnebril gaat vandaag op.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 11:03

overVecht | 21-03-11 | 11:01 Taxatiewaarde OZB lijkt me een goede basis.

Zelf heb ik altijd iets van: "Geef het me er maar voor".
wanneer de aanslag OZB binnen is.

zeg maar jansen | 21-03-11 | 11:03

@Nacho_Vidal | 21-03-11 | 11:00
En in de islamitische cultuur werkt dat nog veel harder door. Kritiek wordt bestraft met fysiek geweld.

Hoe mensen dat kunnen relativeren is beyond me. Het lijkt op onze cultuur in de middeleeuwen en verafschuwen we die periode juist niet met z'n allen?

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:03

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:01
hehe, ik denk dat mijn gebruikelijke tirades tegen de reliïmbecielen van iedere pluimage wel bekend genoeg zullen zijn.

repulse | 21-03-11 | 11:03

annefleur canteclaer | 21-03-11 | 11:01
Dat is ook zo.

En het toont aan wat voor buurt het is.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 11:02

wel/niet | 21-03-11
Dat hoeft geen probleem te zijn. Die woningen (want nieuwbouw) zijn de beste woningen die je als sociale huurder in Utrecht kunt krijgen. Is het dan niet rechtvaardig dat sociale huurders die zich het beste gedragen (geen overlast, geen huurschuld) voorrang krijgen in die wijken? De praktijk is net andersom, tbv spreiding zijn probleemgezinnen uit Overvecht en Zuilen daar geplaatst. Goed plan!

sjaakdeslinksesul | 21-03-11 | 11:02

Toch jammer dat ze de claim niet neerleggen waar deze ultimo hoort, nml bij die Marokkaanse ex-buren, kort ze maar op hun uitkeringen. Nu draait heel Utrecht (de inwoners) op voor de misdragingen van enkelen Marokkanen. Aleid wordt ook niet persoonlijk gepakt, maar laat gewoon de burger vd schade die hij had moeten voorkomen dokken.

seven | 21-03-11 | 11:02

@repulse | 21-03-11 | 10:58
Mwah, met deze redenering zou elke moslim ontspoord moeten zijn. En dat is niet zo. Je kan niet een geloof verbieden wegens de extremen, dat is onterecht tegenover degenen die wel hun geloof belijden, zoals een geloof ( welk geloof dan ook ) behoort beleden te worden. Dat wil zeggen, liefde voor de medemens, tolerantie tegenover andersdenkende en het oordelen aan de God van jouw keuze over te laten.

Hoe gaan we daar dan mee om?

An die ARBEIT | 21-03-11 | 11:02

"Ja, maar dat heeft toch niets met dit nieuws te maken?"

@Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:58
=======
Nou ja, zeg maar qua biculturele kansenachtergrond dan weer wel

annefleur canteclaer | 21-03-11 | 11:01

@repulse | 21-03-11 | 10:58
Sowieso is het idioot om respect te hebben voor welke religie (ideologie) dan ook.

Respect heb je voor mensen. Of niet natuurlijk.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 11:01

@annefleur canteclaer | 21-03-11 | 10:56

Daar was ik ongeveer naar onderweg...

*ergens om en nabij daar woont tegenwoordig*

OT:

Zal trouwens een moeilijke zaak worden om aan te tonen hoeveel ze dan voor het huis terug willen krijgen. Hoe toon je aan dat je het verkocht hebt omdat je weggepest bent? Lijkt mij een moeilijke zaak.

overVecht | 21-03-11 | 11:01

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:58 Straten met namen die op 'dreef' eindigen (*.dreef) zijn de per definitie te vermijden straten in Utrecht.

zeg maar jansen | 21-03-11 | 11:00

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 10:58 |
Inderdaad. Maar zo hoort het geloof in elkaar te zitten; Geen vragen stellen, alleen maar aannemen.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 11:00

@vanhetgoor | 21-03-11 | 10:52
Okay, dan nemen we dat even als een reële optie ( wat het volgens mij helaas niet is ), is gaan we vanaf morgen dat geloof verbannen uit Nederland. Dan nog is die mentaliteit nog niet verdwenen.
Dit duidelijk waarneembare superioriteitsgevoel, dat vooral onder de jeugd bestaat, is dan nog niet uitgebannen. Ik denk dan ook dat het probleem waar we nu mee zitten een hybride is, gevormd uit een voedingsbodem die bestaat uit Islam enerzijds en cultuur anderzijds.

Met die cultuur bedoel ik de jeugdcultuur die tegenwoordig leeft, onder deze jeugd is die voornamelijk beïnvloed door hip-hop. Een subcultuur waar boze gezichten, crimineel gedrag en het als minderwaardig zien van vrouwen ook voorop staan. Een nogal slechte combinatie, helemaal als we het hebben over Marokkaanse prinsjes.

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:59

@An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:51
Niks, inderdaad. Nul komma nul. Althans als we spreken over de hoezo- en de waarom-vragen.

Wat ze leren - thuis, in de moskee, op koranles - is het *kritiekloos* overnemen van bepaalde leerstukken, koranverzen etc., door middel van herhaling, herhaling en nog meer herhaling. Net zolang totdat het zeloten zijn.

Vraag zo'n kloodtzakje waarom vrouwen een hoofddoek moeten dragen en hij weet het niet. Vraag hem waarom homoseksuelen minderwaardig zijn en hij weet het niet.

Hij weet slechts dat het zo is.

Enorm gevaarlijk en wij laten het toe.

Art Vandelay Ultor | 21-03-11 | 10:58

annefleur canteclaer | 21-03-11 | 10:56
Ja, maar dat heeft toch niets met dit nieuws te maken?

Leuk buurtje dan. Dat dan weer wel.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:58

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:51
Blijft nog steeds dus overeind staan dat de problemen oorspronkelijk komen vanuit de islam. Of zij rechtstreeks uit de koran leren of alleen maar de referentie kaders aangereikt krijgen door ouders is irrelevant. Zolang we respect hebben voor de islam zal er niets veranderen en worden dit soort systemen alleen maar sterker en overtuigender voor de volgelingen van deze sekte.

Ieder mens is gelijkwaardig in nederland, ongeacht de religie. Het wordt tijd dat de overheid, dat principe weer gaat verdedigen. Als er 100 duizend mensn in nederland met een swastika zouden rondlopen zou er op worden gehandeld, waarom dan niet voor het kopvod?

Religie is ondergeschikt aan het algemeen maatschappelijk belang( staat ook duidelijk in de universele verklaring van de mens)

repulse | 21-03-11 | 10:58

Het bouwmodel in de wijk gedeeltes waar de problemen zijn, is er één van de jaren '80.
Rechthoekige woonblokken met sociale huur als tussen woningen en op de hoeken koopwoningen.
Dan kan men als je even logischerwijs nadenkt, op je vingers na tellen wat er dan aan woongenot/waarde overblijft als je daar gaat wonen en een huis koopt.
Of het nu ligt aan de bontkraagjes of de sociale cultuur die dit soort wijken voortbrengt laat ik even in het midden.

wel/niet | 21-03-11 | 10:57

"Wat dan?"

@Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:47
=======
www.rtvutrecht.nl/nieuws/345256

"Ja, kwam er toevallig vlak daarna langs. Trauma heli enzo".

@overVecht | 21-03-11 | 10:51
======
Was zelf op de Voorstraat

annefleur canteclaer | 21-03-11 | 10:56

repulse | 21-03-11 | 10:52 'Uitwonen' is een woord wat bij me opkomt. ;-)

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:55

Ik gun die mannen alle geleden schade en smartegeld. Wel vh salaris v Wolfsen aftrekken.
En ja het ene geloof/ de ene cultuur is vrediger dan andere www.youtube.com/watch?v=LfKLV6rmLxE&am...
(Sam Harris)

mrska | 21-03-11 | 10:54

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:51
Natuurlijk, die lamlullen (wat trouwens nog een te softe benaming is voor deze stakkers) lezen dat boekje echt niet hoor.

Ik vraag me af of er na zoveel generaties inteelt uberhaupt een mogelijkheid overblijft om begrijpend te kunnen lezen.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:53

Oh en on-topic ik hoop dat de hoog geachte ruige ridders herr aleid flink hard van achteren nemen.

repulse | 21-03-11 | 10:52

@An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:32 |
klopt, maar voor de helft van de moslims is ook de Hadith nog van belang. In deze verhandelingen van de profeet wordt ook heel veel richting gegeven aan alles wat de moslim MOET doen. En deze Hadith (die ik niet compleet in mijn bezit heb) staan ook opdrachten voor de moslims die de bron van problemen zijn. In de koran wordt homoseksualiteit veroordeeld als het wordt aanschouwd door exact vier getuigen. Dus twee, drie òf vijf of méér getuigen is geen probleem, want men moet alles wel letterlijk houden. De manier waarop de moslim de maatschappij benaderd is het gevolg van zowel de islam, als ook de koran èn de hadith. Het aanpakken van die troep kan alleen worden gedaan als men de bron aanpakt, namelijk de oplichting van onschuldige hersenloze klootzakjes die niet beter weten als dat dit soort gedrag geheel in overeenstemming is met de islam, en dat dit in de koran (en de hadith) wordt opgedragen. Door Allah aan te pakken kan men van dat moslim-tuig weer mensen maken! Het is zo makkelijk!

vanhetgoor | 21-03-11 | 10:52

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:49 |
Precies, nothing to loose.

En die buren dan? Die moeten toch ook iets hebben gezien? Ik snap niet dat er geen front is gevormd of iets dergelijks.

Misschien kijk ik teveel slechte films.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:51

@repulse | 21-03-11 | 10:49
Dat is dus een probleem in de opvoeding, die dan gevoed wordt door de leer van de Islam. Die jongens zelf hebben volgens mij weinig weet van de inhoud van dat stuk broddelproza.

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:51

@Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:42

Ja precies. Ik ben wel benieuwd naar de beweegredenen er zo lang mee te wachten!

@annefleur canteclaer | 21-03-11 | 10:44

Ja, kwam er toevallig vlak daarna langs. Trauma heli enzo.

overVecht | 21-03-11 | 10:51

lion@night | 21-03-11 | 10:48
Ben bang dat je niet iemand kan verplichten om ergens te gaan wonen.

Sociale huur werkt namelijk met een puntensysteem. Als jij voldoende punten hebt, kom je gewoon in aanmerking voor een bepaald huis.

Maar ik snap je punt.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:49

@Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:41
Intelligente mensen komen vaak wat verward over.
Heeft er volgens mij mee te maken dat des te meer je snapt van deze wereld, des te verwarrender deze wordt...

Dat laatste ben ik compleet met je eens. Wanneer de situatie onleefbaar wordt, is het tijd de tering naar de nering te zetten en hard terug te meppen.

Eventueel met een roze handtasje.

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:49

Aleid heeft hier toch maling aan. Als hij weg moet wacht hem een dikbetaalde baan in de zorg, onderwijs of een of andere dikbetaalde baan als commissaris. Daar zorgt het Rode Netwerk wel voor.

Sliptong | 21-03-11 | 10:49

Aanpakken die Aleid Wolfsen! Die man is een lachtertje als burgemeester. Tijd dat Opstelten hem eens een bezoekje brengt, net als hij destijds in Gouda deed.

bruinsnor | 21-03-11 | 10:49

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:32
Het komt wel vanuit de islam, de islam leert dat alles wat niet islamitisch is lager is op de rangorde. Het leert dus om geen respect te hebben voor andere culturen.

Dat is ook het mooie van het kopvod, westerlingen denken nog steeds dat het het denigreren is van de moslim vrouw, terwijl zij juist door dat kopvod hoger wordt geplaatst als de niet moslim. Je moet het vergelijken met een swastika, het is een symbool van ik ben beter en jullie zijn allemaal varkens.

repulse | 21-03-11 | 10:49

@reageerbuis | 21-03-11 | 10:29
toch frapant dat door 10% sociale woningbouw een wijk grotendeels onleefbaar wordt voor bijvoorbeeld homosexuelen.
Gezien gedrag en moreel besef is het helaas niet wenselijk dat bepaalde uitheemse soorten in bepaalde wijken komen te wonen. Die kun je beter huisvesten in Vogelaarwijken. De integratie van die bevolkingsgroepen is volkomen mislukt, waarom dan alsnog het project geforceerd continueren.
Dan is het beter deze te concentreren in bepaalde wijken en daar strikt te handhaven in plaats van het probleem verspreiden over meerdere wijken met als gevolg dat meerdere wijken onleefbaar worden.
De overheid is sterk in het verplaatsen van problemen, met als gevolg het vermenigvuldigen daarvan.
De overheid is zwak is handhaving, problemen verspreiden is in dat geval nog meer ellende over iedereen afroepen.

lion@night | 21-03-11 | 10:48

annefleur canteclaer | 21-03-11 | 10:44
Wat dan?

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:47

@wel/niet | 21-03-11 | 10:41
Dat zegt toch al genoeg? Welke zelfrespecterende schrijver zou daar plaatsnemen? Ik heb BB er nog nooit zien plaatsnemen :)

* Nog steeds angstdromen heeft over BB's
frontaalnaaktfoto *

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:46

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:41
Ik koop amper nieuwe boeken, naja dat is niet waar. Laatst nog God als misvatting van Richard Dawkins, samen met The Grand Design van Stephen Hawking.

Maar ik krijg zoveel kado.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:45

Ze hebben gelijk dat ze het proberen, maar ik betwijfel of ze dat gelijk van de gemeente ook krijgen.
Maar het is wel een goed statement, want gemeenten, welzijns- en opbouwwerkers, streetcoaches en wijkagenten hebben er wel een handje van "om het vuil heen te vegen."

Heiner | 21-03-11 | 10:44

In Overvecht hebben ze er dit weekend al wat aan gedaan.

annefleur canteclaer | 21-03-11 | 10:44

@Biff Eagleburger | 21-03-11 | 10:41
Takbir waarde, Insh'allah.

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:44

@vanhetgoor | 21-03-11 | 10:21
Zo lang de islam als een religie beschouwd wordt geniet het de bescherming van de grondwet. Ik ben het hartgrondig met je eens dat het, al dan niet indirect, soldaten van allah zijn die bezig zijn met fase 1: verover de grote steden. Dit is allemaal na te lezen in de diverse publicaties over de islam van vooraanstaande islam deskundigen en arabisten. Ook youtube staat vol met materiaal over deze kwestie. De islam is vooral een politieke stroming gericht op verovering van grond van de ongelovigen. Iedereen die roept dat het allemaal wel meevalt heeft een pak boter op z'n hoofd waar Lodewijk de Waal van zou gaan fronzen.

Sliptong | 21-03-11 | 10:43

Ik denk dat een A-team goede zaken zou kunnen doen. Puur financieel, als ieder opgelost akkefietje de helft van het verschil tussen taxatiewaarde en verkoopprijs oplevert. Nog los van de emotionele waarde.

vetkleppert | 21-03-11 | 10:43

overVecht | 21-03-11 | 10:40
Is er geen interview met ze? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:42

Hup homo's! Hup homo's!

deministerpresident | 21-03-11 | 10:42

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:37 Ik kreeg 'm bij dat andere boekje wat vorige week hier de aandacht trok.

"Het zusje van de bruid", van Joris van Casteren.

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:41

@An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:32

Nu moet ik geloof ik iets roepen van takkejihaa.

Biff Eagleburger | 21-03-11 | 10:41

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:38
Verstrooid?
Snorremans zit zelfs nu bij koffie-tijd......
Vraag maar even niet hoe ik dit weet.

wel/niet | 21-03-11 | 10:41

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:38
Hij doet mij denken aan mijn vader. Hij is gewoon enthousiast. En druk in zijn hoofd.

Dan is het net inderdaad of hij verward is. Maar hij is verder volgens mij wel intelligent.

Net was hij op tv, hij vind dat Nederlanders te calvinistisch zijn en te bescheiden. Heeft wel een punt natuurlijk.

Om even on-topic te blijven. Het homo-stel had wat mij betreft wel minder bescheiden mogen blijven. Als je dan toch je huis uit wordt gepest, wat heb je dan nog te verliezen? Gewoon hup, d'r op.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:41

@Biff Eagleburger | 21-03-11 | 10:21
Dat geldt enkel als je nu verkoopt, niet als je gedwongen wordt te verkopen.

veuve-clicquot | 21-03-11 | 10:41

@Che_cuevara | 21-03-11 | 10:16
bedoelde dat eerder functioneel dan financieel.

veuve-clicquot | 21-03-11 | 10:40

@Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:30

Ik ben verhuisd uit mijn nick wijk naar centrum 030 omdat ik een bepaalde doelgroep zat was en mooier wilde wonen. Maar 8!! keer aangifte... mijn gevoel zegt dat ik zelf al veel eerder een advocaat had ingeschakeld. Begrijp dat ze angst etc. maar als ze aangifte durven te doen dan durf je toch ook een advocaat in te schakelen? En waarom dat niet gelijk? Als je aangifte doet hoop je dat men voor de rechter komt en dat je getuige vq. slachtoffer bent en dat wil bewijzen en dan is het wel handig dat je een advocaat hebt toch? Ik begrijp dus niet dat ze wel A hebben gezegd maar niet gelijk B..

overVecht | 21-03-11 | 10:40

@alt-pice - kunnen ze daar dan niet een paar zigeuners in zetten ipv in een villa?

veuve-clicquot | 21-03-11 | 10:39

@Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:37
Vooral een sympathieke snor, de man die er aan vastzit vind ik maar verstrooid en verward overkomen...

Z'n snor eigenlijk ook, als ik er over nadenk...

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:38

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:35
Oh jawel. Toevallig ga ik straks even langs moeders. Die heeft em liggen.

Ik vind die Kader Abdolah wel een sympathieke vent.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:37

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:32 Maar dat dunne boekenweekgeschenkje lezen doe je niet? Dun boekje maar hoor.


Overigens was er volgens Hanneke Groenteheks 'niet door te komen'.
Maar dat is slechts de mening van één enkel oud vrouwtje.

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:35

@reageerbuis | 21-03-11 | 10:29
Het is 30% en ze zijn daar nu bezig om van af te stappen.

Haragha | 21-03-11 | 10:32

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:28 |
Klopt. Maar ik snap je comment niet zo goed. Dat zeg ik eerlijk.
necrosis | 21-03-11 | 10:29
Ja, ze zijn hier geboren. Hoop je eigenlijk dat ze iets van de Nederlandse normen en waarden meekrijgen, het liefst nog minimaal iets van de taal. Maar zelfs dat is teveel moeite voor deze helden.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:32

@vanhetgoor | 21-03-11 | 10:21
Is vind het wel grappig dit epistel, maar helaas betwijfel ik dat deze jongens zich iets aantrekken van wat er in de koran staat. Als ze daar eigenlijk wel weet van hebben.

Daarbij roept dat geloof niet op tot het hogeafstandwerpen van handtasjes, maar werd dat slechts door een maffe gelovige opgepend. Staat niet in de koran, maar dat wordt de laatste tijd wel vaak beweerd.

Dit alles terzijde, uiteraard.

An die ARBEIT | 21-03-11 | 10:32

overVecht | 21-03-11 | 10:27
Zeker, maar ik denk dat ze psychisch hier wel onder hebben zitten lijden. Wat moet je doen? Je wordt in je eigen huis geterroriseerd, de enige die je kunnen helpen doen niets.

Goed, in sommige gevallen knappen mensen en doen er zelf iets aan (casey).

Maar dan nog, ik denk dat ze puur uit radeloosheid hebben gehandeld.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:30

Wraak nemen met Albert en Paul dagelijks op TV...
O... wacht.....

Einde van de Domheid | 21-03-11 | 10:30

-weggejorist-

PTX | 21-03-11 | 10:30

Hele lange pleidooien of heel lange pleidooien?

PTX | 21-03-11 | 10:30

@lion@night | 21-03-11 | 10:07
De ellende is vaak dat men vaak verplicht is vanuit de overheid minimaal 10% in een wijk te bebouwen met sociale huurwoningen waarbij de nieuwe bewoners van de koopwoningen een gedeelte van de stichtingskosten verwerkt zien in hun koop.

Deze wetgeving hebben we uiteraard te danken aan....

reageerbuis | 21-03-11 | 10:29

@Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:22
Hun geboorteland is meestal Nederland.

necrosis | 21-03-11 | 10:29

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:27 Ik insinueer niet. Het staat er.

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:28

8 keer aangifte doen en je huis ver onder de waarde verkopen...... ligt het nou aan mij of komen ze rijkelijk laat pas met een advocaat aanzetten?

overVecht | 21-03-11 | 10:27

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:25
Wat insinueer je?

Dat Mohammed dom was en alles wat hij zei nergens op sloeg (als het echt gebeurd is).

Of dat de volgers beter moeten nadenken over het geen wat ze lezen en opvolgen opgezegd is door een domme man?

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:27

@Che_cuevara | 21-03-11 | 10:16
Op het moment dat belastinggeld geïnd is, is het van de overheidsinstantie die het geïnd heeft. Wij roepen wel dat het "ons" geld is maar feitelijk is dat niet meer zo. Het enige middel dat je hebt als burger is je stemrecht. En aangezien de linkse partijen vooral in de grote steden veel electoraat hebben van de in deze topic bedoelde ruwe diamantjes, is er dus niks komma nada aan pressiemiddel. De gekozen burgemeester, dus niet twee elitairen van één partij, zou enigszins uitkomst kunnen bieden alhoewel zijn of haar invloed marginaal zal zijn. Je zal er maar wonen.

Sliptong | 21-03-11 | 10:25

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:22 Volgens Kader Abdolah in z'n boekenweekgeschenk "De Kraai" kon Mo de profeet niet lezen of schrijven.

Hij zei dingen die anderen dan opschreven. En als je maar genoeg verteld en er genoeg mensen zijn die geen analfabeet zijn heb je, wanneer je de verhalen bundelt, ook zo een boek bij elkaar.

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:25

picknick? dat klinkt wel een beetje duf hoor... pesten mag niet en dan krijg je straf.. dat ging bij ons vroeger al zo in de eerste klas dus lijkt mij duidelijk dat de politie bonnen schrijven belangrijker acht dan de medemens (al dan niet homo) beschermen..... moe

zwitsalfreak | 21-03-11 | 10:24

Fleggel | 21-03-11 | 10:08 Volgens mij Den Uyl, wie weet of die nabestaanden nog centjes hebben?

Den Uyl was een boef maar de onbeperkte immigratie heeft u te danken aan VVD/CDA kabinetten. De 'sue' moet dus aan het kabinet gericht..

lichtpunt | 21-03-11 | 10:23

Ik ken Yehudi Moszkowicz en dat is een ontzettend vervelend mannetje

Dhr J.W. Toch | 21-03-11 | 10:22

vanhetgoor | 21-03-11 | 10:21
Mooi pleidooi, maar ik denk dat deze achterlijke debielen geen Koran lezen.

Het zijn gewoon een stel nietsnutten die te stom voor woorden zijn.

Die moet je gewoon kei-hard aanpakken. Of terugschoppen naar hun vaderland.

Nacho_Vidal | 21-03-11 | 10:22

Heel goed. En er zijn meer van dit soort plekken. Ijburg bijvoorbeeld.
Ook daar zitten mensen gevangen in koophuizen die a.g.v. de omringende cultuur onbewoonbaar en onverkoopbaar zijn.

vetkleppert | 21-03-11 | 10:22

Welk huis in de Leidsche Rijn wordt nou niet zwaar onder de prijs verkocht?

Biff Eagleburger | 21-03-11 | 10:21

Het zal misschien vreemd lijken maar het is erg eenvoudig om iets tegen die jonge aardige allochtone capuchonnetjes te doen. Vaak komt het probleem voort uit de islam. (Zeg maar dat het niet zo is, maar als men logisch nadenkt is toch elke keer de oorzaak van het probleem terug te leiden tot de moskee) Welnu, als men de koran gelezen heeft dan staan daar tal van wetenswaardigheden in. De jodenhaat van de moslims vindt er zijn oorsprong, en ook de homohaat. Of laten we in dit geval het maar homofobie noemen. (leuk in verband met islamofobie!) In de koran staan een paar kolderieke zaken beschreven die geen enkel mens voor waar kan aannemen, door nu Allah te bestrijden pakt men indirect ook die klootzakjes aan die Allah volgen. Het is dus heel simpel om de buurt weer netjes te krijgen. Geef Allah een flinke trap tegen de kloten en de capuchonnetjes die temperen hun agressieve straat terreur. Overal ter wereld proberen de moslims steeds meer terrein te winnen, in de beschaafde wereld claimt men de straten met hun grote bek, hun vuiligheid en hun gebedskleedjes. In de Nederlandse maatschappij moeten speciale loketten komen en speciale uurtjes voor onderdrukte vrouwen. Maar het moet stoppen omdat het kolder is. Er is geen Allah die de wereld heeft geschapen, er is ook geen Allah die straft, er is ook geen Tuin de Lusten. Het is een verzinsel om de boel op te lichten. Domme mensen om de tuin te leiden. En ik kan de lariekoek uit de koran bewijzen omdat ik kan lezen. Als men in de koran tegenstrijdigheden leest, dan MOET één van de twee dingen onjuist zijn. Als één van de twee dingen NIET onjuist is en er toch tegenstrijdigheden zijn dan is het een onlogische warboel. En dat is de islam! Het wordt tijd dat we nu die meer dan 600.000.000 mensen gaan bevrijden van hun imbeciele geloof. Het opruimen van de straten, het leegmaken van de gevangenissen en het opheffen van de Blijf-Van-Mijn-Lijf-huizen begint met Allah door de plee trekken.
Een zogenaamd geloof dat mensen toestaat, nee mensen opdraagt, om joden te vermoorden of homo's van de minaret af te werpen dat deugt niet. Laat Allah maar eens komen, ik kan dat varken aan met één hand op mijn rug! En om het eerlijk te houden vecht ik met de helft van mijn verstand! Het wordt tijd voor de bevrijding van de moslims uit hun ellendige verziekte wereldje !

vanhetgoor | 21-03-11 | 10:21

@John Toroflex | 21-03-11 | 10:13
Na 8 aangiften heb je niet zoveel excuses meer over

Che_cuevara | 21-03-11 | 10:19

@zeefert | 21-03-11 | 10:16
Men heeft ter linker zijde een kosten-baten analyse gemaakt en kwam tot de conclusie dat er in de Marokkaanse gemeente veel meer electoraat te behalen was. Dus die afweging was inderdaad snel gemaakt.

Sliptong | 21-03-11 | 10:19

En ze zijn gewoon nog steeds redelijk.
Ze vragen alleen alle gemaakte KOSTEN terug.
Geen bonus, geen extraatjes, geen clubhuis of subsidie, alleen de gemaakte kosten.
+1

Weeraanmelden | 21-03-11 | 10:19

@zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:15
Maar ze hebben nog wel de Marokkaanse nationaliteit.
Daar moet dan toch iets mee te doen zijn.

Che_cuevara | 21-03-11 | 10:19

Aleid Wolfsen is met een pseudo verkiezing in het pluche gehesen. Er moet dan toch ook een manier zijn om de man naar huis te sturen.....
De opkomst van de burgemeesterverkiezing was 10% maar dat terzijde.

blond snolleke | 21-03-11 | 10:18

Gelukkig zijn ze al bezig een Berlijnse Muur 2.0 om het vinex-dorp te bouwen, ze noemen het "The Wall".
Met daarnaast een 6 baans snelweg om er zo snel mogelijk voorbij te rijden...

wel/niet | 21-03-11 | 10:18

Ik hoop dat de boys genoeg geld hebben of een verborgen potje want de gemeente heeft een haast oneindige voorraad in de vorm van belastinggeld. Maar deze zaak is interessant om te volgen. Mensen die nota bene proberen hun recht te halen! Het moet niet gekker worden.

Sliptong | 21-03-11 | 10:17

Juist. Goed idee!

Steilloos ten Onder | 21-03-11 | 10:17

@veuve-clicquot | 21-03-11 | 10:03
Als de gemeente moet betalen is dat niet uit de zak van Aleid, maar uit de zak van de burgers.
Ze worden dus dubbel genaaid.

Che_cuevara | 21-03-11 | 10:16

Vroeger was linksch pro-homo nu zijn ze pro-capuchon.

zeefert | 21-03-11 | 10:16

Fleggel | 21-03-11 | 10:08 De meeste lastpakken die zeggen Marokkaan te zijn zijn hier geboren. Naar 'hun eigen land' sturen is derhalve onmogelijk.

En er is nog een reden dat je ze niet naar 'hun eigen land' kunt sturen. Dat hebben ze niet. Ze hebben een uitkering en een gammele auto. En wonen in bij hun ouders die huren en dus ook geen 'eigen land' hebben.

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:15

Gaat ze niet lukken. De overheid heeft altijd een excuus (we kunnen niet op iedere hoek van de straat een agent zetten bladiebla...). Ze krijgen hooguit excuses en een bloemetje.

John Toroflex | 21-03-11 | 10:13

Beste Bert,
.
Hierbij wil ik afzeggen voor de volgende repseCt-demo van aanstaande zaterdag. Het lukt mij nog steeds niet om een cirkel in de vorm van een roze piramide te maken, vandaar.
.
Veel succes en toitoitoi zaterdag hè!
.

Krachtmeester | 21-03-11 | 10:11

Ik wens ze veel succes met het uitscheuren van de gemeentelijke sluitspier.

faz | 21-03-11 | 10:11

Kom op homoos! Geef hem van jetje!

jan-lul-de-behanger | 21-03-11 | 10:09

Heel goed ! Go gays, go !

smurfstra | 21-03-11 | 10:09

Mooi, Kunnen we niet meteen zo'n massale claim, als in de VS doen.
Action LAw suit of zoiets

Zo'n landelijke rechtzaak tegen alle capuchonnetjes en zo.

En dan dat ze weg moeten en zo.
Of terug naar hun eigenland en zo.

Ja dat moeten we doen, he Jo volgens mij was mijn huis veel meer waard geweest indien er helemaal gen Finnen waren komen wonen in NL, wie moet ik SEWEN?

Volgens mij Den Uyl, wie weet of die nabestaanden nog centjes hebben? Of is er niks meer te halen.

Fleggel | 21-03-11 | 10:08

Het recht moet zegevieren. In dit geval betekent dat het uitbetalen van een bonu.. schadevergoeding van 1,25 miljoen euro en het ter beschikking stellen van een rom.. ruime villa in een provincie naar keuze aan het betreffende homosuele stel.

lichtpunt | 21-03-11 | 10:07

Wijze les als je in een nieuwbouwwijk een huis wil kopen.
Check eerst het algehele bestemmingsplan én of er sprake zal zijn van sociale huurwoningen, zo ja, niet kopen.
Want; sociale huurwoningen in een Vinexwijk = een asociale wijk binnen een paar jaar.
Sociaal in dat geval staat garant voor veel problemen, veel Pvda peoppraat en straatterroristen. Gaza in het klein.
En daar wil/kan je niet wonen.

lion@night | 21-03-11 | 10:07

.. ik verwacht nog het meeste van die "cirkel van respect". Pvda bobo's aanpakken gaat niet lukken, die spreken zelf het recht en zijn derhalve nooit schuldig.

Jan Passant mk2 | 21-03-11 | 10:07

Wie krijgt nu het graties landhuis, de homo's of de capuchonmannetjes ?

IgnoranceIsBliss | 21-03-11 | 10:06

Aleid flink naaien. Hulde!

kapotte_stofzuiger | 21-03-11 | 10:06

Heel goed. Laat ze die gemeente maar aanpakken.

Overigens zitten de wegpesters al een strafje uit en is hun vader de huur opgezegd las ik van de week in een welingelicht medium.

zeg maar jansen | 21-03-11 | 10:03

Touche ... laat Aleid maar bloeden ...

veuve-clicquot | 21-03-11 | 10:03

Leuk. Kan Rutger 'meneer' Prakken weer eens interviewen.

DoOne | 21-03-11 | 10:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken