Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tofik Dibi (GL) vergelijkt potig PVV-lid met kebab

groenlinksgiechelnicht.jpgLachen met Tofik Dibi van GroenLinks in het PooNieuws. Precies een jaar nadat de klimaatdeskundige PVVert Richard de Mos in de Tweede Kamer grapjes maakte over de immense omvang van GroenLinks-gigant Ineke van Gent (iets met stijgende zeespiegels en het versterken van de afbrokkelende dijken met de granieten megaheupen van La Gent) wordt nu eventjes die rekening vereffend. Grapjes maken over iemands uiterlijk is voorwaar geen rechtse hobby. Ook bij GroenLinks fietsen ze moeiteloos dergelijke dijenkletsers over dikke mensen binnen. Gisteravond liet Tofik Dibi, de graatmagere valsnicht van GroenLinks, zich op de NPO het volgende ontvallen over het pronte paspoortende PVV-lid voor de Provinciale Staten Petra Kouwenberg. "Ik heb een paar foto's gezien van haar, ze lijkt ook op een broodje döner". Oordeel zelf: Fotoo en TofikFILMPJE. Noem het humor, noem het hypocrisie, noem het een tussenstand in de El Classico van de JijBak Competitie. Wij noteren: PVV - GroenLinks: 1-1. Politesse!

Reaguursels

Inloggen

@tofik
ze mag dan wel niet in brievenbussen pissen maar ze heeft me vroeger wel bedrijgt met een vlindermes.... om over gestolen motorfietsen in haar achtertuin maar niet te beginnen...

NAISH | 14-03-11 | 02:09

Moslims moeten altijd schelden op ongelovige, denk aan varken, hond en aap zoals in de koran "mein kampf" beschreven staat. Of niet tofik

ousama | 12-03-11 | 14:40

De Mos heeft best humor. Van Gent komt met flauwe opmerking over z'n vinger in de dijk en Richard pwned haar op live TV. Game, set, match.

Boyo | 11-03-11 | 21:15

Gelukkig ben ik niet de enige die verbitterd is over die imbecielen.

Hölzenbein | 11-03-11 | 20:28

Hahahaa Klimaatdeskundige PVV-er... Hahaaa

sjonnie | 11-03-11 | 17:33

@Hölzenbein | 11-03-11 | 16:57
Tuurlijk, helemaal gek ben je zeker niet. Alleen compleet verbitterd als het over de PVV gaat.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 17:20

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 16:34
Misschien uit een niet verwachte hoek, maar ik ben het helemaal met je eens!

Hölzenbein | 11-03-11 | 16:57

Ik dacht dat je wilde schrijven 'apparaat'.

@Mortyys | 11-03-11 | 12:25

quackel | 11-03-11 | 16:48

Het is ook wel een gedrocht eerste klas, hoor..

quackel | 11-03-11 | 16:43

Het is ook wel een gedrocht eerste klas, hoor..

@lijn5 | 11-03-11 | 12:45
Over gebouwen gesproken. Die Petra is me d'r eentje, zeg!

quackel | 11-03-11 | 16:43

@R.B.Scott | 11-03-11 | 16:32
Waarom? Tofik is juist een toonbeeld van hoe het wel hoort. Anders ga jij even lekker in Oostenrijk wonen.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 16:34

Enge knijp-reet Tofik mag van mij overál grapjes maken met z'n Turkse en Marokaanse zandnegervriendjes,maar laat hem dat lekker voorbij één van ONZE Nederlandse grenzen doen,a.u.b.

R.B.Scott | 11-03-11 | 16:32

Haha Tofik, kan altijd best wel om 'm lachen. Een van de weinige linksen die lekker meegaat in de meligheid van Rutger! =)

Pork & Beans | 11-03-11 | 16:24

Hoe?, Toki.f.bibi? ja dat is echt een feestvarken hoor, die is toch van GL?
daar kan je mee lachen joh hee` en die heeft ook heel bereikt zoals! even denken hoor............................ ............................................................................................................................ Nou ja laat ook maar.

3apen | 11-03-11 | 16:18

@Einde van de Domheid | 11-03-11 | 16:09
Helemaal mee eens!

Tokkie Mos heeft het nu weer druk met het afschrikken van mensen die vogels voeren in Den Haag.

www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/03/...

Hoe dom kan je zijn en hoe diep kan je zinken vraag ik mij dan af.

Hölzenbein | 11-03-11 | 16:17

Tokkie Mos had toen op staande voet ontslagen moeten worden. (MET ontzegging van wachtgeld!) Er moet een nieuw protocol voor kamerleden komen.

Einde van de Domheid | 11-03-11 | 16:09

En mijn tegel was ook bewust zo geschreven en dát heb jij niet door. (mijn tegel van 15:27 wijst er nog op en je trapt er helemaal in...)

Overigens neveragain wees je er ook al op dat je niet leuk bent maar dat doe jij dan weer af met 'flutcomments'. Nee je bent echt leuk. #zieligfiguur

"motten dur eauk" is ook perfect Nederlands zeker? Volgens mij snater jij een compleet eigen taaltje. Daarom begrijpt je ook niemand hier.

Hölzenbein | 11-03-11 | 15:53

ROFLOL @ Zeeschuimer | 11-03-11 | 12:18 | + 0 - (de link naar luckytv)

Den Meester | 11-03-11 | 15:52

neveragain | 11-03-11 | 15:40
Ik probeer niet leuk te zijn, ik ben het gewoon.
Overigens trek jij met je flutcomments ook geen volle zalen, heur.


La Vie En Rose | 11-03-11 | 15:45

La Vie En Rose | 11-03-11 | 15:18
+ U tussen 'die'en 'blijkbaar'

@Hölzenbein | 11-03-11 | 15:26
polletiek was bewust zo geschreven, maar dát had jij niet door.

En dan nu deze zin van jou:

"Lag me de pleuris aan deze kant. Advies: draai die plaat eens om, of duw eens aan het naaltje,"

Lag me de pleuris? Lag? Lag????

naalTje??? naald, of in GS-stijl naaldTje.

Moewahaa. En die durft mij aan te spreken op het hier zo gangbare woord polletiek.

Vast een horende dove en ziende blinde-, anderen de les lezende linksert die Hölzenbrein#kennietmissuh.

Leuk weekend dan maar.

La Vie En Rose | 11-03-11 | 15:42

@ La Vie en Rose,lees je comment eerst even na voor je em post.Dat is beter dan leuk proberen te zijn.

neveragain | 11-03-11 | 15:40

Hölzenbein | 11-03-11
Let op hoe lang het duurt voordat de opmerking over naalTje komt ;-)

Hölzenbein | 11-03-11 | 15:27

@La Vie En Rose | 11-03-11 | 15:23
Ja jouw 'grapjes' die kennen we nu onderhand ook wel. Lag me de pleuris aan deze kant. Advies: draai die plaat eens om, of duw eens aan het naaltje, want ze blijft hangen.

Hölzenbein | 11-03-11 | 15:26

@ La Vie En Rose,

Een schot in de roos!

sallandstrots | 11-03-11 | 15:25

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 15:14
Stiekem was het niet voor mij bedoeld?

Hölzenbein | 11-03-11 | 15:24

Hölzenbein | 11-03-11 | 15:11
LÖL. Jou schaar ik onder de groep NIET hetbuskruituitgevondenhebbende reaguurders, maar die motten dur eauk zijn!

La Vie En Rose | 11-03-11 | 15:23

@Che_cuevara | 11-03-11 | 15:19
Bent u zo dom of doet u maar of u dom bent of probeert u mij voor dom te verkopen? Anyweetjes, ik heb nergens gezegd dat die bevolkingsgroep kleiner wordt (hoogstens in een voorbeeld). Ik had alleen de stelling dat fenomeen massa-immigratie zwaar overtrokken is en daar heb ik feiten voor geleverd. Moet u toch tevreden mee zijn denk ik?

Hölzenbein | 11-03-11 | 15:23

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:38
Je zegt het verkeerd.
Je moet het simpel houden omdat je niet anders kan.
Met andere woorden, je bent simpel.
Dacht zal het ff uitleggen dan snap je het wel.

Che_cuevara | 11-03-11 | 15:20

@Hölzenbein | 11-03-11 | 15:16
Hoe zou dat dan toch komen dat die bevolkingsgroep nu net groter wordt?
Want dat zou niet moeten kunnen.

Che_cuevara | 11-03-11 | 15:19

neveragain | 11-03-11 | 15:10
Goh, wat een inhoudelijk comment. Er zal zo hier en daar wel een spellings- dan wel typo in zitten, heb het in de haast niet gecontroleerd, (reaguur tussen mijn werk door)

However, het gaat om de inhoud van mijn comments die blijkbaar is ontgaan. Dat zegt iets over u.

La Vie En Rose | 11-03-11 | 15:18

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 15:11
Rustig Andie, mensen die van zichzelf zeggen en denken dat ze slim zijn, zijn dat per definitie niet.
En denk inderdaad even aan je vakantie.

Che_cuevara | 11-03-11 | 15:18

Een Groenlinkse Fin, brr

msgambler | 11-03-11 | 15:17

@Che_cuevara | 11-03-11 | 15:13
Jaahaa, ook het CBS gelooft dat. Voorbeeld. Als we twee immigranten hebben (uit een en hetzelfde land) en drie emigranten (uit een en hetzelfde land) dan wordt de bevolkingsgroep kleiner. Simpeler kan ik het niet maken voor U.

Hölzenbein | 11-03-11 | 15:16

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:23
En hoe zou dat nu toch komen dat ze toch al kwamen.
Toen ze "toen" al kwamen bestond de PVV niet eens.
Doe je huiswerk eerst voor je onzin plempt

Che_cuevara | 11-03-11 | 15:16

Mensen die niet snappen dat polletiek gewoon bewust zo geschreven zijn tuig, allemaal. En nu maar eens m'n belofte naleven en weg uit dit draadje vol met ziende blinden.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 15:14

@Hölzenbein | 11-03-11 | 14:36
U gelooft het echt zelf he.
Dat is nog triester

Che_cuevara | 11-03-11 | 15:13

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 15:11
Denk aan de vakantie. Straks zit je er weer.

Hölzenbein | 11-03-11 | 15:13

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 15:04
Slimme mensen schrijven loser met één "o".

Rot eens op met je "slimme en domme mensen".
Mensen met enig intellect brallen niet zo.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 15:11

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:17
Denk aan de vakantie.

Che_cuevara | 11-03-11 | 15:11

Ter afsluiting nog een gedigt voor Deus Absurdus, de Veerboot en janeedantoch en overige ontkenners:

De zittende politicus

Hij heeft nog nooit gedanst. Hij kent zijn doel.
Nog nooit is op zijn vale klerkensmoel
Zomaar een lach verschenen, maar die nacht,
Nadat de gek de nar had omgebracht,
Kroop hij zijn bed uit, glimmend van de pret,
En maakte hij onbespied een pirouette.
Dank, dank, riep hij, het monster is geveld.
Hij oefende het woord 'geschokt' voor morgen
En sliep als twintig ossen kunnen slapen.
Straks is hij, voor de camera, vol zorgen.
Natuurlijk is hij zwaar tegen geweld.
Daar klinkt verdomd weer zijn belegen lied.
Hij loopt op straat, ondragelijk rechtschapen,
En ziet nog steeds het echte monster niet.

© Gerrit Komrij, mei 2002, na de moord op Fortuyn.
Met die politicus wordt mn. Wim Kok bedoeld, toen premier, maar evengoed politici ter linkerzijde. uitgezonderd de SP, die in de 80er jaren al gewaarschuwd hadden, maar door de PvdA en GLsers weg werden gezet als racisten en zo de mond werd gesnoerd.

De PvdA, GL en D66, maar ook de overige partijen hebben nix geleerd!

La Vie En Rose | 11-03-11 | 15:11

@La Vie En Rose | 11-03-11 | 15:04
Zo lang je politiek nog niet eens goed kan spellen ben ik dik tevreden en is een partij als de PVV geen gevaar voor mij.

Hölzenbein | 11-03-11 | 15:11

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:36
Ik weet niet wat jij onder de rest van Nederland rekent.
Ik woon in Tholen, Zeeland. En hier is geen "allochtonen probleem".
En ik stem PVV, rara, hoe kan dat.
En nou niet over Zeeuwen beginnen want ik ben geen Zeeuw.

Che_cuevara | 11-03-11 | 15:10

@ La vie en Rose, een mooie nick. Ik hoop van harte dat u het Frans beter beheerst dan het Nederlands.

neveragain | 11-03-11 | 15:10

La Vie En Rose | 11-03-11 | 15:04
En ik blijf op de partij stemmen die zorgt dat ik kan blijven wonen waar ik woon en zorgt dat jij en de problemen daar ver vandaan blijven. Zijn we toch allebij tevreden
Ciao.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 15:08

eerstneukendanpraten 13:48 kom maar op met die broodrooster het antwoord is Perverse Pijp Harses of Pleuris Pis Hoofd 1 van de 2 moet het wel zijn.

no coffee | 11-03-11 | 15:07

@lijn5 | 11-03-11 | 14:20
Dat is bij hem al gebeurt geloof ik

Che_cuevara | 11-03-11 | 15:07

@lijn5 | 11-03-11 | 14:40
In 2009 (wat recenter dan die oude crapcijfers van jouw) zijn 146.000 mensen geimmigreerd. Daarvan zijn tweederde afkomstig uit westerse landen en eenderde uit niet-westerse landen. Bijna 53.000 mensen komen uit niet-westerse landen waar de PVV zo'n moeite mee heeft. Ogodogodogod...

Tegelijkertijd zijn er in dat jaar weer 29.000 mensen vertrokken naar niet-westerse landen. Per saldo zijn er dus 24.000 mensen uit niet-westerse landen bij gekomen.

Een schrikbarend getal waar de PVV heel hard aan denkt te moeten knagen. Zwaar overdreven dus het begrip massa-immigratie.

Hölzenbein | 11-03-11 | 15:05

De Veerboot | 11-03-11 | 14:50
Klopt helemaal. De pvv melkt twee zaken heel goed uit. Xenofobie en anti establishment (zelfs zo banaal als de slimmen tegen de dommen).

het probleem echter is dat pvv ers in de meeste gevallen helemaal geen recht hebben om ontevreden te zijn, in relatie tot anderen. Het zijn loosers, omdat ze zelf loosers zijn geworden. Eigen keuze, vaak eigen schuld. Niet door externe factoren, niet door anderen en al helemaal niet door allochtonen.
En ondanks dat iedereen in dit land de afgelopen 20 jaar er op voorruit is gegaan, ook de loosers, zijn ze nog steeds de onderkant van de maatschappij. Dat blijft ook zo.

Omdat het loosers zijn wonen ze in dezelfde wijken als veel allochtonen. En tja dan is het makkelijk. Dan zeg je als partij: het is allemaal de schuld van de allochtonen, en dan voel je je gelijk een stuk minder een looser. Maar alleen in die wijken.
Daarbuiten was je een looser, ben je een looser en zul je altijd een looser zijn voor de rest van nederland.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 15:04

Die Tofik die lijkt op zijn sissende broeders die iedere Hollandse vrouw voor hoer uitschelden

sallandstrots | 11-03-11 | 15:04

janeedantoch | 11-03-11 | 14:55
Nog eentje dan:

In de statistieken worden 3e generatie allochtonen -ook al hebben ze een dubbele nationaliteit, (Turken kunnen afstand doen van hun nationaliteit, maar doen dat niet, Marokkanen kunnen geen afstand doen,) meegeteld als autochtoon en NIET als allochtoon. Dat vertroubelt het beeld daar er ook grote problemen met een deel van de 3e generatie Marokkanen en Turken zijn.

En nu hou ik er echt mee op. Mensen zoals u zijn de oorzaak van de opkomst van Wilders en de PVV, waar ik net zolang op blijf stemmen, tot de polletiek wakker wordt.

La Vie En Rose | 11-03-11 | 15:04

Te bedenken,dat totaalidioten als tahoe dibi,marcouch,aboelaadbek uit 010,en die andere vrouwelijke paardebek uit 020 een rol in de nederlandse politiek mogen spelen is op zich al te belachelijk voor woorden.En dat hebben we dan te "danken" aan die domme linkse kledder in dit land.Een Nederlander met een beetje karakter zou dat noooooit kunnen accepteren.

neveragain | 11-03-11 | 15:03

lijn5 | 11-03-11 | 14:46
ik kom op, grofweg, 25 jaar * 32.000 (gemiddeld, ongeveer) op 800.000. bij lange na geen miljoenen.
in die 800.000 zitten dan ook nog eens de westerse immigranten. poeh.

maar typisch hoor. het zijn er miljoenen en ze zijn allemaal een probleem, die allochtonen. nou ja, een half miljoen en een deel is een probleem. Maar je kan maar beter overdrijven, want dan krijg je tenminste wat mensen mee in je schuimbekpaniekhaatgolffrustratiegolftsunami.

janeedantoch | 11-03-11 | 14:55

De Veerboot | 11-03-11 | 14:39
U maakt de fout dat u denkt dat alleen laagopgeleiden op de PVV stemmen. Ik behoor niet tot de laagopgeleiden maar heb ook op de PVV gestemd en met mij velen. Deels uit protest tegen het huidige establisment dat tot op de dag van vandaag de problemen als gevolg van massa-immigratie onkent, maar ook omdat ik het voor het grootste deel met Wilders eens ben, zoals ik het ook eens was met Fortuyn.

De laagopgeleiden die nu op de PVV stemmen, ook in de provincies, behoorden overigens vroeger tot het electoraat van de PvdA, maar worden nu opeens door diezelfde PvdA, GL en D66 weggezet als tokkies.

In provincies zoals Limburg stemden voorheen ook veel mensen op het CDA, die zijn uit onvrede over het CDAbeleid op de PVV gaan stemmen, maar ook dat zijn niet alleen maar laagopgeleiden.



La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:54

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:41
Wat grappig is: Ik beweer altijd dat 80% van Nederland niet al te snugger is ;)

Dat staat hier los van hoor, ik erken graag dat ook de PVV een achterban heeft die bestaat uit zowel erg slimme als erg domme mensen, dat is namelijk bij elke partij zo.

Overigens alweer een niet bepaald slimme uitspraak. Stemt iedereen? En iedereen die geen PVV stemt is dus blij met de stroom kanslozen die hier binnenkomt?

Een dropje, dat ben je. Doegies.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:54

@lijn5 ik vind die getallen wel meevallen. Ik kan niet anders concluderen.

Netto is er door instroom tenminste nog bevolkingsaanwas, iets dat zonder instroom er niet zou zijn. Ik zou niet graag mijn moeder later zelf moeten verzorgen omdat het verplegend personeel er eenvoudigweg niet is, maar ook niet het land in mag of erger, niet meer wil.
Als het aan de PVV ligt is dat dus wel de realiteit over 10 jaar.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:52

lijn5 | 11-03-11 | 14:43 |
Ik denk dat men vroeger voornamelijk op het CDA stemde omdat men er altijd op het CDA stemde. Mijn ouders zijn ook nooit van partij verandert. Ik weet dat Limburg economisch harder geraakt is dan de rest van Nederland omdat er meer industrie en minder diensten waren en juist de industrie is aan het verdwijnen.
Ik denk alleen dat de invloed van de Islam in dit geheel beperkt is. In Limburg is de PVV volgens mij groot omdat men ontevreden is, niet door de oprukkende horden van de Islam

De Veerboot | 11-03-11 | 14:50

@janeedantoch | 11-03-11 | 14:36
Waar haal jij die cijfers vandaan? Hoe weet jij dat die groei niet hoger uitvalt? Daarbij, de cijfers en het kaartje gaan over de GEVOLGEN van massa-immigratie. Dus ook de bevolkingsgroei wanneer ze hier eenmaal zijn.

Het spijt me zeer, maar dit gelul over wat nou precies racisme is en wat rassen zijn, helaas deel van de discussie vanwege het veelvuldig verkeerd gebruiken van de term, ben ik wel beu. Als jij telkens 4 zinnen nodig hebt, om te beredeneren waarom "iets stiekem toch wel racisme is" duidt op zoeken naar iets dat er niet is.

Ik geef je nog wel antwoord: Iemand is geen allochtoon meer wanneer deze de Nederlandse nationaliteit heeft aangenomen en zijn oude nationaliteit heeft verworpen. Dus ook geen dubbel paspoort. Daarbij moeten allebei de ouders aan dezelfde eisen voldoen. Komt grotendeels overeen met wat het CBS er over te zeggen heeft:
"het CBS definieert een allochtoon als iemand van wie minimaal één vd ouders in het buitenland geboren is"

Maar, ik wens je wel een fijn weekend. dat dan weer wel ;)

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:48

@La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:45 | Goed gezegd, ik ga ook wieberen.

lijn5 | 11-03-11 | 14:47

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:43 Kijk in de curve en tel op. En huiver!

lijn5 | 11-03-11 | 14:46

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:23
Je hebt werkelijk het iq van een stoofpeer. In het kielzog van de 1e gastarbeiders uit Marokko en Turkije, zo'n 40 jaar geleden, (die geen analfabeten waren) zijn er hordes analfabete, kansarme en kanslozen naar Nederland gekomen, in de watten gelegd en geknuffeld door de PvdA en GL. En dat 30 jaar lang, toen er nog geen Wilders en PVV te bekennen viel.

30 jaar geleden, zelfs langer, werden er al gratis taallessen georganiseerd, eerst voor de gastarbeiders en later voor alle nieuwkomers en dat tot op de dag van vandaag. Wat raar dat er toch zovelen werkloos thuiszitten omdat ze de taal niet spreken. Maar da vind jij vast normaal.

Man, man, ik heb in een achterstandswijk gewoond en werk er zo'n twintig jaar. In het onderwijs. Ik kan er een boek over schrijven, mn over het beleid en visie van de PvdA te Rotterdam. In Amsterdam is het zo mogelijk nog erger, als je kijkt naar welke partij daar al jaren de dienst uitmaakt. De PvdA met haar knuffelbeleid heeft een geheel nieuwe, van de staat afhankelijke onderlaag gecreëerd, die niet alleen ruimschoots van alle voorzieningen profiteren maar ook patent hebben op het sjoemelen met uitkeringen en kinderbijslag voor niet bestaande kinderen in het land van herkomst en dan wel zo, dat zij er in het land van herkomst een aardige eigen woning aan over hebben gehouden.

Daarvan is iedereen, ook in de politiek en mn bij de PvdA op de hoogte. Als de deksel van die beerput afgaat dan breekt de hel los.

En ja, dat misbruik maken van onze sociale voorzieningen verwijt ik onze nieuwkomers. Dat voelt alsof je gasten in huis hebt, die je van van alles voorziet, en die vervolgens je huis leegroven.
Maar mijn grootste verwijt gaat naar bestuurders die dit oogluikend hebben toegestaan. Die de nieuwkomers hiermee weg hebben laten komen en nog steeds mee weg laten komen!

Zeau, en nu ga ik iets anders doen, want het is pearlen voor de zwijnen.

La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:45

Hoeveel miljoen dan? Twee, drie, tien? Honderd? Tussen 1977 en nu dus.. Ettelijke is iets dat uit je darmkanaal komt.. Ik wil cijfers.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:43

@De Veerboot | 11-03-11 | 14:39 Het kan natuurlijk ook zijn dat er sowieso meer lageropgeleiden zijn dan hoger opgeleiden. En is het de Limbo's gevraagd waarom ze Wilders stemmen. Is het diezelfde limbo's 10 jaar geleden ook gevraagd waarom ze CDA stemden? Of vond men dat wel OK?

lijn5 | 11-03-11 | 14:43

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:33

Klopt.. Maar wel als het aan de meerdrheid ligt. 20% is nl geen meerderheid.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:41

@Hölzenbein | 11-03-11 | 14:34 De cijfers die ik gaf zijn van het CBS, niet te vertrouwen maar misschien iets beter dan van het onbekende clubje van nederlandmeet. Het CBS laat zien in www.hoesnel.nl/demografie_nederland/im... dat er tussen 1977 en 2004 er ettelijke miljoenen neoot immigranten zijn bijgekomen. Hoezo geen massa-immigratie? Want daar ging het toch over?

lijn5 | 11-03-11 | 14:40

@La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:23 |
Zou best kunnen. En het feit dat lager opgeleiden vaak op de PVV stemmen, zou dat een reden kunnen zijn dat de PVV zo groot is in Limburg?
Ik geloof dat de Limburgers meer op de PVV stemmen uit een algemeen gevoel dat de provincie vergeten wordt in Den Haag (wat mij overigens een raadsel is omdat zowel Verhagen, Leers als Wilders uit Limburg komen) dan dat zij de Islam vrezen.

De Veerboot | 11-03-11 | 14:39

An die arbeit.
Ik moet het op dit blogje simpel houden.. En zeker voor jou. Iets met doelgroepen enzo.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:38

@De Veerboot | 11-03-11 | 14:35
Ik heb het puur over hen die wij joden noemen, maar eigenlijk gewoon als semieten bestempeld dienen te worden.

De groep die verguisd wordt door wie wij nu anti-semieten noemen, om het maar even overzichtelijk te houden ;)

Dus, hen die we door lichamelijke kenmerken tot die groep rekenen, niet vanwege hun religie.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:38

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:25
fout.
met 20.000 nw-allochtonen per jaar (en dat is hoog ingeschat)extra kom je in dertig jaar op 600.000. dan haal je die groei niet. wat op dat kaartje ziet is de bevolkinsgroei ondr nw-allochtonen die al in NL zijn. en hun verspreiding als gevolg van hun verbeterde economisch positie. Volgens de PVV is dat het probleem: fokkende allochtonen. De massa-immigratie is allang afgelopen.

vraag aan jou: wanneer houdt een allochtoon op een allochtoon te zijn? hoeveel generaties kost dat, of hangt het ergens anders van af? kijk nog een keer naar het "onomstotelijke bewijs" dat de PVV heeft voor haar "probleem".

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:27
de joden kunnen toch slachtoffer zijn van racisme, ondanks het feit dat ze geen ras zijn. Het is voldoende als de discriminerende partij ze als homogene groep bestempelt, en bepaald gedrag collectief toeschrijft. Dat doet de PVV. Daarom zijn het racisten. in tegenstelling tot wat jij beweert.

janeedantoch | 11-03-11 | 14:36

La Vie En Rose | 11-03-11 | 13:45
Volgens mij beperkt de omvang van de pvv zich tot de omvang van ontevreden tokkies uit dezelfde buurt als die jij beschrijft.
De rest van nederland doet zijn best om het probleem te houden waar het nu zit.. En das maar goed ook.
Ik hou het dus op 20% max.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:36

@lijn5 | 11-03-11 | 14:28
O ja, en over tellen gesproken een groot deel van de emigranten zijn ook immigranten die weer naar hun thuisland vertrekken. Heeft u mijn tegel wel gelezen m.b.t. emigranten?

Hölzenbein | 11-03-11 | 14:36

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:33
Jezus wat ben jij simpel.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:36

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:28 |
Ik ben het even kwijt wie je nu bij wat je het Joodse ras noemt beschouwt. Zijn dit alleen de oorspronkelijke Joden? Zie zijn afkomstig uit wat we nu Irak noemen. En volgens de overlevering zijn er twee zonen van Abram: de ene ontwikkelde zich tot de Bijbelse Joden de andere tot de groep mensen die door de intocht van de Arabieren richting het Westen trokken, als ik mij het goed herinner de Berbers dus. Als je het over het Joodse ras of de Senieten hebt, bedoel je dan ook de Berbers?

De Veerboot | 11-03-11 | 14:35

@lijn5 | 11-03-11 | 14:28
Waarschijnlijk is uw tijdmachine kapot. De cijfers waar u zo trots op bent zijn tot 2005. Misschien is dit iets voor u? www.nederlandmeet.nl/

Hölzenbein | 11-03-11 | 14:34

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:23
"Want die komen en kwamen toch al. En dat blijft zo."

Niet als het aan mij ligt. En aan Wilders....

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:33

@ lijn5
Dom joch. een percentage van een hoeveelheid is een hoeveelheid. Een percentage alleen is niets. Je geeft in je eigen antwoord eigenlijk al aan dat je a] niet kan lezen, b] dom bent en c] beneden lagere school niveau zit. Oh en dit zijn geen keuzes..

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:33

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:23
Damn right, oftewel u heeft volkomen gelijk. Maar sommige mensen begrijpen dat niet.

Hölzenbein | 11-03-11 | 14:31

@Sliptong | 11-03-11 | 14:21
Goed dat je er weer bent, te lang geleden ;)

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:29

@Hölzenbein | 11-03-11 | 14:23 500 immigranten per maand? Wat raar nou. Hieronder staat dat het er wel 70.000 per jaar zijn (dus 5000 per maand). En dat vanaf 1977, dus ettelijke miljoenen erbij sinds 1977. Hoe kan dat? Kun je wel tellen?
www.hoesnel.nl/demografie_nederland/im...

lijn5 | 11-03-11 | 14:28

@De Veerboot | 11-03-11 | 14:24
De joodse religie en het joodse ras ( dus semieten ) zijn twee verschillende dingen. Het stereotype "neuzen" ontstaat door lichaamskenmerken uit die streek, niet door het geloof.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:28

@janeedantoch | 11-03-11 | 14:24
Ja en? Hoe is dat relevant? De vraag was toch of er een " Joods ras " bestaat? Nu zijn we erachter dat die bestaat, alleen is joods niet de goede noemer, het moet Semiet zijn. Waarom die rare side-tracks elke keer?

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:27

@janeedantoch | 11-03-11 | 14:20
Dat antwoord heb ik je al lang gegeven, namelijk de hoge criminaliteit onder die allochtonen. Wil je meer?

* Islamisering
* Veel beroep op sociale voorzieningen.

"Als de massa-immigratie het probleem is, waarom staat dat kaartje met de verspreiding van allochtonen in 2040 er dan bij?"

Hoe bedoel je? Die verspreiding toont die massa-immigratie aan. Weer een erg rare vraag.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:25

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:16
muhaha. denk je dat er voor de oorlog niet intercultureel gewipt werd? Duitse joden waren vaak genetisch niet te onderscheiden van Ariers. Russische joden niet te onderscheiden van de slaven. Joden uit de levant niet te onderscheiden van Arabieren.

janeedantoch | 11-03-11 | 14:24

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:16 |
Het Joodse ras bestaat niet. De grootste groep Joden zoals wij ze nu kennen zijn Askanazi Joden uit Oost-Europa. Daarnaast zijn er Arabische, Iraanse en Ethiopische Joden. Vrijwel alle huidskleuren zijn vertegenwoordigd. Er is geen Katholiek ras en er is geen Joods ras.
Overigens gebruiken wij in de volksmond het woord ras verkeerd: er is meer genenvariatie tussen Afrikanen onderling dan tussen Europeanen en Afrikanen. Ook zijn de verschillen tussen de groepen zeer beperkt en niet te vergelijken met de verschillen tussen bijvoorbeeld een Sint Golden Retreiver en een Pekinees

De Veerboot | 11-03-11 | 14:24

eben = even

La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:23

De Veerboot | 11-03-11 | 14:11
Nog eben een aanvulling op mijn comment van 14:20 om het iets duidelijker te maken:
Hoe denkt u hoe de bevolkingsamenstelling in de Afrikaanderwijk in Rotterdam is, en zou dat wellicht een verklaring zijn voor die 50% die PvdA hebben gestemd?

La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:23

La Vie En Rose
Ja, daar heb je gelijk in. daar moeten we de pvv ook heel dankbaar voor zijn. Die hebben er in een paar jaar voor gezorgd dat zo'n beetje de enige soort allochtoon die hier naar toe wil komen er eentje is uit de categorie kansarm. Want die komen en kwamen toch al. En dat blijft zo.
Door zo te generaliseren en zo enorm racistisch te zijn jagen ze de hoogopgeleide allochtonen die we hier hard nodig hebben keihard weg. Die gaan naar canada, de vs of elders.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:23

We hebben gemiddeld 400 meer immigranten dan emigranten per maand. Zeg grof overschat 4500 immigranten per maand dat is 54.000 per jaar op een bevolking van nog geen 17 miljoen. Noemt men dat massa-immigratie? En dat zijn ALLE immigranten dus niet alleen kanslozen. Overdrijven is ook een kunst.

Hölzenbein | 11-03-11 | 14:23

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:17
Wat doet dat ertoe, hoeveel dat precies is? 30% van het geheel. Volgens mij wonen er tegen de 800.000 mensen in A'dam, reken zelf maar even lekker uit. Met je lagere school diploma.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:22

Che_cuevara | 11-03-11 | 13:53
Nee, schreef ik niet. Ik zie alleen pvv stemmende tokkies nu kankeren op allochtonen over gedrag dat ze vroeger en nu ook zelf tentoonsprijden.
Zo hebben allochtonen een hoofddoekje en de autochtonen waarover ik het heb een zichtbare bilnaad uit een half op de kont hangende broek, een legging of zien ze er ronduit als een hoer uit.
In beide gevallen gaat het hier om wansmaak mbt kleding.
Ik zou als ik er als de gemiddelde pvv stemmer uit zou zien geen opmerking durven te maken over andermans kleding, maar ja in die buurten valt dat wellicht niet op.. In het ontwikkelde deel van nederland echter wel.
Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:04 | + 0 -
Ja je hebt wel een punt.
www.gereedschappelijk.be/bouwfilms/pro...

winterpeen | 11-03-11 | 14:21

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:13
Nog erger zijn de mensen die hun eigen volumieke massa onderschatten en het bad in die context te vol laten lopen. Die hebben een te positief zelfbeeld en een laag ruimtelijk inzicht. Da's pas ernstig te noemen!

Sliptong | 11-03-11 | 14:21

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:05
wist je dat, wanneer je je hele post in caps lock zet, je argumenten nog overtuigender worden?

ingaand op je beschuldiging: als de massa-immigratie het probleem is, waarom staat dat kaartje met de verspreiding van allochtonen in 2040 er dan bij?

overigens ben ik nog steeds benieuwd naar je antwoord op mijn vraag van janeedantoch | 11-03-11 | 13:41

janeedantoch | 11-03-11 | 14:20

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:17 L:ul niet zo uit je nek. Tuurlijk kan een percentage een hoeveelheid zijn. Er zal maar 30% van een straatsteen op je hersens vallen, dan weet je echt wel wat een hoeveelheid is..

lijn5 | 11-03-11 | 14:20

De Veerboot | 11-03-11 | 14:11
Ik bedoel wel degelijk het Afrikaanderplein in Rotterdam. Verder blijkt dat je moeite hebt met begrijpend lezen en geen inzicht hebt in de politiek van PvdAbolwerken in grote steden en welke doelgroep voor de PvdAkar wordt gespannen.

Verder zie La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:07
reactie op BlitzFlicker | 11-03-11 | 13:51

La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:20

@Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 14:18
Excuses, gelijk heb je. Dat heb ik pas een tijdje terug meegekregen, niet gespeichert blijkbaar.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:20

Het is alleen niet mijn humor. Zelfs mijn neefje van 11 maakt volwassener grappen.

brutus68 | 11-03-11 | 12:24

Wat een saai neefje heb jij dan.

de nakketikker | 11-03-11 | 14:20

@BlitzFlicker | 11-03-11 | 14:05
Ik woon in de Randstad. Bij mij in de wijk is het (meestal) rustig en netjes. Er wonen dan ook weinig allochtonen. Er zijn een paar wijken waar veel allochtonen wonen, en dat zijn rampgebieden. Hoge werkeloosheid en criminaliteit, drugs, geweld, ontsporende jongeren, overvallen, noem maar op. Ik zou mijn zus er 's avonds niet naar toe durven sturen.

rara | 11-03-11 | 14:19

De politiek wordt overspoeld door een tsunami aan kansloze politici. Tofu Debiel is er een van.

Sliptong | 11-03-11 | 14:18

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:16
Wat ik ook altijd vreemd vind persoonlijk. Het zijn gewoon Semieten.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 14:18

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:13
Hoeveel is 30% dan volgens jou? Een percentage is geen hoeveelheid. Moet je toch weten met lagere school diploma op zak.. Laat maar..

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:17

Tofu Debiel.

Sliptong | 11-03-11 | 14:17

@Hölzenbein | 11-03-11 | 14:15
Stiekem was het niet voor mij bedoeld?

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:17

@Rein 8570 | 11-03-11 | 14:16 Probeer eens. Ben erg benieuwd.

lijn5 | 11-03-11 | 14:17

Nou kan ik Tofik Dibi ook wel met het 1 en ander vergelijken maar ik ben bang dat het me een ban oplevert.

Dat is Tofik Dibi mij zeker niet waard.....

Rein 8570 | 11-03-11 | 14:16

@janeedantoch | 11-03-11 | 14:14
"overigens zijn oostblokkers ook geen ras"

Juist! En niet westerse-allochtonen ook niet! Overigens bestaat er wel degelijk zoiets als als het joodse ras, het Oude Volk. Dat heeft niks met religie te maken.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:16

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:14
Dat bedoel ik maar. Misschien is het leerzaam voor je. Jij ook een kusje andietje?

Hölzenbein | 11-03-11 | 14:15

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:08
De massa-immigratie van kanslozen en kansarmen is een groot probleem voor onze maatschappij!
Die massa-integratie eauk. Dat gebeurt nl te weinig of niet, juist bij die kanslozen en kansarmen die massaal naar ons Luilekkerland zijn gekomen en niet geheel toevalligerwijze de foute lijstjes aanvoeren.

La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:15

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:03
Xenofoob gedrag het iig wel. zo'n uitspraak is net zo 'waar' om te stellen dat "opa's van pvv stemmers waren ook NSBer". Oid.

Hooguit veel, maar niet alle..

Begrijp je?

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:14

@Hölzenbein | 11-03-11 | 14:13
Leuk voor je. Kusje Holzie?

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:14

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:01
in het tweede deel van je post kan ik me vinden. dat is mijn punt niet.

Als je zou zeggen dat oostblokkers alcoholisten zijn, dan zou dat racisme zijn. "veel drinken" neigt naar een statistische beschouwing, maar naar de letter is het racistisch inderdaad. zou je zeggen "vaker", dan is het een statistisce beschouwing.

overigens zijn oostblokkers ook geen ras, en bleek ze zich in het verleden toch heel goed te lenen voor racisme. Ook joden zijn geen ras in de biologische zin van het woord. Toch zijn ze een klassieke obsessie voor racisten.

janeedantoch | 11-03-11 | 14:14

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:08
30%... Man, wanneer is het volgens jou WEL massaal dan? 60%? 70%?

Draai jij thuis ook altijd pas de kraan dicht als het bad overloopt?

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:13

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:09
Tegen niemand specifiek en al helemaal niet tegen jou. Zet gewoon wat feiten op een rijtje.

Hölzenbein | 11-03-11 | 14:13

@La Vie En Rose | 11-03-11 | 13:45 |
Bedoel je misschien het Afrikaanderplein in Venlo, in Maastricht of in Kerkrade? Het kan niet het Afrikaanderplein in Rotterdam zijn, daar stemmen 50% meer mensen op de PVDA dan op de PVV.

Ik haar trouwens Wilders helemaal niet. Ik haat eigenlijk erg weinig mensen. Ik vind hem alleen een sukkel omdat hij gelegenheidsargumenten gebruikt die zich even later tegen hem richten. Zo is hij bijvoorbeeld voor de vrijheid van meningsuiting maar moet iedereen in zijn eigen partij zijn bek houden. (wat op zich wel weer te begrijpen is gezien het gemiddelde IQ van de PVV zetelbezetters)

De Veerboot | 11-03-11 | 14:11

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:08
30% procent van de hoofdstad, bevolkt door niet-westerse allochtonen, maar zo massaal vind je dat niet? Ik denk dat we ondertussen zelfs wel van een tsunami mogen spreken...

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:11

@BlitzFlicker | 11-03-11 | 14:05
Of men wil ze daar niet kennen omdat het in de Randstad een enorme puinhoop is. Dat kan ook.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 14:11

@janeedantoch | 11-03-11 | 14:04
Niet allemaal.

Kijk, de vaststelling is dat criminaliteit veel vaker voorkomt bij de allochtone Nederlander. Dan is het inderdaad een probleem - bij ongewijzigd beleid sowieso - als het percentage allochtonen tot 2040 alleen maar toeneemt, aangezien pure logica dicteert dat de criminaliteit daarmee ook zal toenemen.

Een mooi begin zou zijn om immigratiestop in te voeren. Persoonlijk heb ik er ook geen moeite mee als veelplegers en zware criminelen met een tweede paspoort hun Nederlandse paspoort verliezen en uit dit land worden geknikkerd.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 14:10

@Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 14:07
Natuurlijk, het begrip is een doel gaan dienen.
En wanneer die het doel dus niet meer optimaal dient, dan passen we gewoon de definitie van het begrip wel aan.

@Hölzenbein | 11-03-11 | 14:07
Tegen wie praat je eigenlijk?

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:09

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:52
Merci, Andie!
Dat rijmt nog ook!;)

De comment van u snijden ook hout!

La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:09

@An die arbeit
Ik vind die massa integratie ook wel meevallen. Zo massaal is dat niet.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:08

@Itastijl | 11-03-11 | 13:19
't Is normaal menselijk gedrag om anderen te be/veroordelen. En dat mag met humor.

rara | 11-03-11 | 14:08

Tofikje heeft te lang met zijn hoofd tussen de schuifdeuren gestaan.

A. De Bree | 11-03-11 | 14:08

Afrikanen, Latijns-Amerikanen, Aziaten en Turken zijn groepen van individuen die zich onderscheiden door een aantal erfelijke en lichamelijke overeenkomsten. Ergo Niet-westerse allochtonen bestaan uit verschillende rassen.

Hölzenbein | 11-03-11 | 14:07

[email protected] | 11-03-11 | 13:50
Doe muh best, maar het is paerlen voor de zwijnen, Leeuw bij Nacht.;)

BlitzFlicker | 11-03-11 | 13:51
Ghehe, de grote steden zijn nog steeds geen PVV, maar PvdA bolwerken. Het verband kunt U zelf wel leggen neem ik aan.

Dat in gebieden waar nauwelijks een allochtoon, (lees Marokkaanse- en Turkse enclaces) te bekennen valt, nou juist de meeste mensen op de PVV hebben gestemd, vind ik heel begrijpelijk. Die mensen lezen ook kranten, kijken tv, en willen die ellende niet in hun eigen omgeving.

La Vie En Rose | 11-03-11 | 14:07

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:01
We hebben ooit een verschrikkelijk debiele overeenkomst van de VN getekend die stelt dat etnische oorsprong ook van invloed kan zijn bij de vaststelling van raciale discriminatie.

Slaat natuurlijk helemaal nergens op, maar dat zie je wel vaker bij de VN. In feite is de uitholling van het begrip racisme hier begonnen.

Ik moet altijd lachen om mensen die met deze uitleg schermen. Je hebt er zelfs die het doortrekken tot religieuze overtuiging. Kostelijk.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 14:07

@BlitzFlicker | 11-03-11 | 14:05
Wat raar dat ik toch echt mensen uit die steden dezelfde situatie hoor schetsen...

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:06

@janeedantoch | 11-03-11 | 14:04
LIEG EENS NIET! Er staat niet dat allochtonen die in 2040 dit land bevolken het probleem zijn, er staat dat massa-immigratie een probleem is.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:05

@Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 14:00
Toegegeven. Het is een uitgekauwd argument. Neemt niet weg dat het mantra van 'ga maar eens kijken in Rotterdam en huiver' even uitgekauwd begint te raken. De angst voor de 'allochtoon' doet het blijkbaar goed in de gebieden waar men ze eigenlijk niet kent. De randstad afschilderen als een 'rampgebied' is dan populair, maar is een vertekening van de werkelijkheid. Treurig als een partij daarmee stemmen moet vergaren.

BlitzFlicker | 11-03-11 | 14:05

Che_cuevara | 11-03-11 | 13:53
Nee, schreef ik niet. Ik zie alleen pvv stemmende tokkies nu kankeren op allochtonen over gedrag dat ze vroeger en nu ook zelf tentoonsprijden.
Zo hebben allochtonen een hoofddoekje en de autochtonen waarover ik het heb een zichtbare bilnaad uit een half op de kont hangende broek, een legging of zien ze er ronduit als een hoer uit.
In beide gevallen gaat het hier om wansmaak mbt kleding.

Ik zou als ik er als de gemiddelde pvv stemmer uit zou zien geen opmerking durven te maken over andermans kleding, maar ja in die buurten valt dat wellicht niet op.. In het ontwikkelde deel van nederland echter wel.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 14:04

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:55
en dan meteen alle allochtonen die in 2040 dit land bevolking tot probleem bestempelen helpt daar bij.?

Begrijp me goed, ik heb een broertje dood aan het goedpraten van crimineel gedrag, van wie dan ook. Er is een integratie-probleem, en er is veel criminaliteit onder allochtonen. Wat ik hekel aan de PVV is dat ze die feiten samenballen met de aanwezigheid van allochtonen an sich, in plaats van dat ze integratie-beleid verzinnen.

janeedantoch | 11-03-11 | 14:04

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:53
Als ik zeg dat Oost-blokkers veel drinken, is dat dan racistisch, of gewoon een statistisch feit?

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:03

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:53
Kijk eens hier, zodat je nooit meer van die domme dingen zegt:

ras het; o -sen 1 groep van individuen, ve andere groep onderscheiden door een aantal erfelijke en lichamelijke overeenkomsten.

Dus het is geen ras, dus het is geen racisme.

Het probleem is de hoge criminaliteit ONDER allochtonen, apologeetje van me. En als die voorkomen kan worden door selectiever te zijn met wie we binnenlaten, ben ik daar geheel voor. Plaats voor mensen die echt nergens anders heen kunnen, die is er. Plaats voor mensen die hier slechts komen voor de voorzieningen, is er niet. Anders zijn die voorzieningen er over 50 jaar namelijk niet meer.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 14:01

@BlitzFlicker | 11-03-11 | 13:56
Niet meer en niet minder dan in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam.

Maar je doet je trucje leuk.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 14:00

Kennisbank (ies gratis).

Niet-westerse allochtoon
Allochtoon met als herkomstgroepering een van de landen in Afrika, Latijns-Amerika en Azië (exclusief Indonesië en Japan) of Turkije.

Hölzenbein | 11-03-11 | 13:58

@Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:54
En de weldenkende, hoger opgeleide populatie vinden wij in Venlo en Almere. Duidelijk.

BlitzFlicker | 11-03-11 | 13:56

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:53
Het probleem is het feit dat criminaliteit hoger ligt onder allochtonen.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:55

O ja, en de PVV gaat nu wat veranderen in de grote steden. Hoe? Waarmee? Wanneer? Nou dan. Ik moet ze nageven dat ze ECHTE problemen oplossen: www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/03/... - Broodnodige integratie bij het gooien van brood. Stelletje PVV imbecielen dat het zijn. Bah wat een kutvolk.

Hölzenbein | 11-03-11 | 13:54

Ik vind Plofkut Mietie eigenlijk wel een grappig jong.
Met dat hoofd van een zeventienjarige, die appelwangetjes en die humor van een kleuterschoolkind.
Toen ik klein was had ik een lappenpop die precies op Plofkut leek.

grote haas | 11-03-11 | 13:54

@BlitzFlicker | 11-03-11 | 13:51
Grote ambtenarenpopulaties, veel allochtonen en enorm veel mensen die afhankelijk zijn van de multiculzieligheidsindustrie, dat zien we in onze steden.

Alle drie die groepen stemmen links omdat ze daar enorm veel belang bij hebben.

Wist jij natuurlijk wel, maar je doet gewoon graag dom.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:54

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:47
nou, nee. lippen zijn geen gedrag.
"negers zijn criminelen" is dan weer wel racisme. de categorie "crimineel" verwijst naar bepaald gedrag.
"turken zijn vrijgevige mensen" is ook racisme, maar dan wat positiever.

criminaliteit is zeker hoger onder allochtonen. wat is dan het probleem. de criminaliteit, of de allochtonen?

janeedantoch | 11-03-11 | 13:53

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:51
Dus als heet jou zo uitkomt maak je van het CBS maar even PVV.
Die cijfers komen van het CBS. En daar heeft de PVV echt niet veel in de pap te brokkelen.

Che_cuevara | 11-03-11 | 13:53

@La Vie En Rose | 11-03-11 | 13:45
Mooi geschreven Mups, als een mes door boter!

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:52

Che_cuevara | 11-03-11 | 13:13
Nou vergelijk de autochtonen uit een probleemwijk eens met de allochtonen uit een probleemwijk. Het meerendeel van de allochtonen woont in een probleemwijk, dus gaat de vergelijking mank met de totale autochtone bevolking. Dat is de truc die de pvv altijd toepast. Zo ook gaat het in hun cijfers heel vaak om geweldsdelicten, omdat criminaliteit zoals belastingfraude en veel overlastvor,en ook erg blanke hobbies zijn..
En ik heb geen cijfers, maar wel ervaring.
Bottom line: tokkies zijn tokkies, ongeacht afkomst. En pvvers zijn ook tokkies, dus die kogen allochtone tokkies niets verwijten.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:51

@La Vie En Rose | 11-03-11 | 13:45
Vandaar dat de grote steden ook bekend staan als PVV bolwerken en de allochtoonvrije Brabantse en Limburgse dorpen allemaal 'links' stemmen..

BlitzFlicker | 11-03-11 | 13:51

@La Vie En Rose | 11-03-11 | 13:45
Mooie tegel Rose!

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:48
Ik denk het wel.

Gelukkig doet Geert Wilders dat dan ook niet.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:50

Heb het gisteren gezien ja, dacht direct : dit is weer een bewijs dat links de aanzet geeft tot rasisme en faschisme in dit land absoluut doorgeslagen in hun strijd tegen zogenaamd rechts in hun ogen. Links heeft gelijk en als je dat niet aanneemt dan wordt je met de grond gelijk gemaakt . Zelfreflexie zou ze goed doen al denk ik niet dat ze daar zetels mee kunnen winnen, nu niet meer. Een NIEUW echt links met oprechte meningen en opkpomend voor de echte zwakke dat zou nog een mogelijkheid zijn.Die echte zwakke stonden gisteren niet bij de IT's die kunnen dat niet betalen .En "gasten"zoals Tofpik moeten helemaal geen politiek bedrijven in Nederland , nergens niet .Dit zwaar gepamperd jochie heeft geen enkel benul hoe het werkt en als je kijkt naar zijn lichaamstaal zie dat hij eigenlijk niks weet en alleen dom onder invloed uit de hoek komt.

L.M. | 11-03-11 | 13:48

En nee, onderstaande beelden zijn niet opgenomen in een boe-roepend islamparadijs, maar in Islammerdam.
Toofik ligt daar op de grond en de hele horde staat bovenop hem te dansen.
Kort daarna twittert hij zijn ,, joke,,.
www.dagelijksestandaard.nl/2011/03/de-...

The eimer | 11-03-11 | 13:48

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:44
nee.
meerdere etnische groepen.

of is het geen racist als je consequent EN negers EN chinezen EN arabieren EN mongolen over een kam scheert?

janeedantoch | 11-03-11 | 13:48

Die meid van de PVV heef de echte perfecte PPH! Iemand? Het eerste goede antwoord doet mee voor de broodrooster...

eerstneukendanpraten | 11-03-11 | 13:48

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:41
Bullshit, het is gewoon het volgen van feiten. "Negers hebben dikke lippen" is volgens jou zeker ook racistisch? Het is een feit! Net zoals het een feit is dat de cijfers qua criminaliteit en bevolking van de Nederlandse gevangenissen vele malen hoger liggen onder niet westerse allochtonen. Dat mag nu EINDELIJK eens erkend worden.

En niet westerse allochtoon is nog immer geen ras, hoe je het ook draait.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:47

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:41
Je bent zelf een racist, racist!
Want de definitie van racisme veranderen is per definitie racistisch.

Lewis Lewinsky | 11-03-11 | 13:47

Zijn handen zijn luier dan zijn ogen, en die ogen zijn toch zo`n een partij ontzettend lui.
Maarja Bij Groenlinks hoeft je ook niks te zien, dus laat staan werken.
Als je altijd maar kan doen alsof je het beter weet dan een ander, dan zit je ge ramt bij dat linkse clubje en een eigen echte mening is niet van belang bij Groenlinks

3apen | 11-03-11 | 13:47

Het is wel weer duidelijk dat types als janeedantoch, Deus Absurdia (what's in a name) en de Veerboot geen enkel benul hebben wat zich in grote- en middelgrote steden afspeelt. PvdA-, GL dan wel D66 stemmerTs, horende doven en ziende blinden, verteert door Wildershaat die hun zicht op de werkelijkheid en hun denkvermogen ernstig heeft aangetast.

Eng volk dat anderen voortdurend de maat neemt en weigert te kijken naar de oorzaak, waarvan de opkomst van Wilders en de PVV een gevolg is.

Doe us een daggie Rotterdam, op zaterdag naar de markt op het Afrikaanderplein, for example. Maak us een wandeling over de kruiskade en de Ie en 2e Middelandstraat. Neem de Vierambachtstraat ook maar mee. Neem 's avonds dezelfde route terug, + een stukkie lijnbaan dur bij. Dan hebben we het alleen maar over het centrum van Rotterdam en niet over al die andere wijken met dezelfde aanblik en bevolkingssamenstelling.

Dream on, wegkijkerTs. Door lieden zoals jullie wordt de PVV alleen maar groter. Helaasch missen jullie het IQ om dat te begrijpen.

La Vie En Rose | 11-03-11 | 13:45

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:42
Nee, jij hebt het helemaal in de smiezen.

Allochtonen, zijn die nu ook al één etnische groep? Fraai fraai.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:44

Ze heeft wel wat van een downpatient.

Detlev Tarnowitz | 11-03-11 | 13:43

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:41
LOL @ de koppeling tussen etniciteit en racisme.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:43

Hij doet ons altijd denken aan een ondervoede vrouwtjesgiraffe.

~Johan | 11-03-11 | 13:43

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:38
nee hoor. racisme is wat het is. het toeschrijven van (meestal onwenselijk) gedrag aan etniciteit. negers zijn dom. chinezen stinken. allochtonen zijn het probleem.

janeedantoch | 11-03-11 | 13:42

@lijn5 | 11-03-11 | 13:32
Hij wil maar niet laden, ik zet 'em even in de favorieten.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:42

Hodie Mihi, Tofik Dibi.

Salut! | 11-03-11 | 13:41

mr.nice.guy | 11-03-11 | 13:34
Je hoefde het nummer zeker niet op te zoeken? ....

Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:41

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:32
en waarom zou dat niet wenselijk zijn?

is dat misschien omdat allochtonen nu eenmaal "het straatbeeld vervuilen met die verderfelijke kopvodden"? Of omdat ze nou eenmaal crimineler zijn?
Of omdat ze stinken, misschien?

Mensen van (toekomstig) crimineel gedrag beschuldigen op basis van hun etniciteit is per definitie racisme, Arbeit.

Natuurlijk heeft de PVV het niet over ras. Hun racisme ligt besloten in het feit dat ze *allochtonen* (die, mind you, voor het grootste deel nog niet geboren zijn) als "het probleem bestempelt". Dat ze dat op basis van een verkeerde interpretatie van demografische gegevens doen maakt hun redenering niet minder racistisch.

janeedantoch | 11-03-11 | 13:41

@Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:38
Racisme is gekaapt; afgepakt van de minderheden en gegeven aan links en linksgezinden als kapstok, om maar alles op te hangen wat rechts lijkt.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:41

Een bedorven broodje kebab, om precies te zijn.

Detlev Tarnowitz | 11-03-11 | 13:41

Hoe kan dat nou? Een turkse in die verfoeide "racistische" sekte de PVV.... alsjemenou? Tja wat doe je dan? De brievenbus pis langspeelplaat weer afraaien en een vermoedelijke (kop)stootje opgraven. Tofik 4 president! FAIL!

Stop_links | 11-03-11 | 13:38

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:26
En weer wordt het begrip racisme wat verder uitgehold.

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 13:38

Vreemd van die Toofik om een mens te vergelijken met een oud taai broodje met halverrot slachtafval.
Die klou ontgaat me volledig.
Typische marokhumor dus.
Ha, ha, ha. ( ?).

The eimer | 11-03-11 | 13:36

@@An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:23 Ik vind deze wel aardig in het artikel: Een groot deel van de generaal-pardonners wil graag aan het werk'', stelt Blokhuis. ,,Maar we merken dat er niet altijd een match is tussen werkgever en werknemer. Daar moeten we een slag in maken.'' Want hoe groot is het "grote deel"? En dan ook nog een match tussen werkgevers en werknemers. Moet niet gekker worden. Hij bedoelt "de generaal-pardonners kunnen niet lezen, en weten niet hoe een wekker werkt".

lijn5 | 11-03-11 | 13:35

@BroodenSpelen | 11-03-11 | 13:28
Mogelijk. Alleen loopt de PVV lijst langer door zonder daar een tegenhanger van GroenLinks te bespeuren. Bovendien bestaat GroenLinks al 15 jaar langer dan de PVV, dus mocht de lijst gelijk zijn dan staat de PVV nog steeds vooraan qua hufterigheid.

Hölzenbein | 11-03-11 | 13:35

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:26 |
Dat is op zich wel een aardige want iets meer dan acht generaties geleden hoorde heel Limburg nog niet bij Nederland. Zijn volgens de PVV definitie nu alle Limburgers allochtonen?

De Veerboot | 11-03-11 | 13:35

@Deus Absurdia | 11-03-11

Ok, ik heb ze gebeld, ze zeiden iets van een half uur (als ze niet worden aangevallen in die buurt van je)

Alvast een nummer om je in te leven:
www.youtube.com/watch?v=hnzHtm1jhL4

mr.nice.guy | 11-03-11 | 13:34

Volgens mij zit er een groot verschril tussen A. Je buren (geheel terecht) bedreigen met brievenbuspissen B. daadwerkelijk in een brievenbus pissen. Maarja Tofik heeft ook zoveel goede argumenten in zijn rugzakje dat hij maar moet doen met de verdraaide brainwash onzin over Lucassen. Failll!

Stop_links | 11-03-11 | 13:34

Goed, een korte enkelvoudige ha voor tofi. Het is mij inderdaad nog wel een raadsel hoe dit broodje kebab aan een turkse nationaliteit kwam. Ik bedoel: is het niet handig dat uit te zoeken en eventueel een waarschuwing te doen uitgaan voor andere onbewust turkse medelanders?

Jan Passant mk2 | 11-03-11 | 13:33

Als het een snor heeft, zal het wel een Turks paspoort hebben ook!

René from the Café | 11-03-11 | 13:33

@Admiraal_de_Ruijter | 11-03-11 | 13:28
;)
maar ik doelde eigenlijk op de autochtone tokkies.

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:26
Juist ja, miljoenen moslims. Dus niet alle moslims en ook niet de meeste moslims en ook niet dat alle moslims slecht zijn. Gewoon miljoenen moslims, wat jij er verder achter zoekt ligt in jouw geest...

"Dat soort slordig redeneren komt voor rekening van de PVV, en ondersteunt mijn punt: dat de PVV een racistische partij is" Hoe is slordig redeneren racistisch? Waar wordt uberhaupt over een ras gesproken? Helemaal nergens.

Jij kan dat er allemaal wel "in lezen" en naar allerlei zaken toe beredeneren, maar het STAAT ER NIET. Jij maakt het ervan.

Even tussendoor, klik eens op dat kaartje waar je zo boos over bent. Daar staat dat over enkele jaren !30%! van de inwoners van centraal Amsterdam Niet-westerse allochtoon is. Vind je
dat wenselijk?

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:32

-weggejorist-

Stop_links | 11-03-11 | 13:30

Hölzenbein | 11-03-11 | 13:27 | Nee.

Charles Martel | 11-03-11 | 13:30

-weggejorist-

Stop_links | 11-03-11 | 13:30

-weggejorist-

Stop_links | 11-03-11 | 13:30

wat een ihoudsloze flutjanus heel die DIBI; alleen maar met z'n baby-facesmoel zoveel mogelijk op TV en maar wauwelen en kletsen dat t een lieve (l)must is vooral bij 't linkse hilversumse gedoe. Rot op man!

vanBippeLiesterveld | 11-03-11 | 13:29

[email protected] | 11-03-11 | 13:23
Voordeel is dat voor het gros van die tokkies die daar gedumpt zouden worden geen Marokkaanse nationaliteit geregeld hoeft te worden. :)

Admiraal_de_Ruijter | 11-03-11 | 13:28

Het bewijs is geleverd, wat de PVV is voor rechts, is Groenlinks voor links. Geen verschil qua niveau; heeft de PVV een brievenbuspisser, GL heeft haar fake terminale patiënt en broekpoepende terrorist.

BroodenSpelen | 11-03-11 | 13:28

@Charles Martel | 11-03-11 | 13:20
Moet jij niet vogeltjes gaan voeren in Den Haag?

Hölzenbein | 11-03-11 | 13:27

sjaakdeslinksesul | 11-03-11 | 13:13
Nou ik heb dus in zo'n wijk gewoond. Ooit. Voor de komst van 'de allochtonen'...
En weet je wat? Ik ergerde me rot aan het meerendeel van die autochtone hufters in die wijk. Burenruzies, lawaaioverlast, brandstichting onder het mom van vreugdevuren, autowrakken in de hele wijk voor de 'verkoop', vernielingen, illegale prostitutie wietplantages.. En de overgrote meerderheid in die buurt die het allemaal wel best vond. Ik heb het allemaal gezien en het waren allemaal autochtonen.
Nu hoor ik heel veel van diezelfde autochtonen dat er zoveel problemen zijn met allochtonen.. En die ontken ik ook niet hoor, in die wijken. Maar ik denk wel vaak.. Tja zo voelde ik me ook bij jullie klagers.. Jullie waren ( en zijn) vaak net zo erg.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:26

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:18

als geert wilders bedoetl dat de criminelen europa uit moeten, dan moet ie dat zeggen. als ie zegt "moslims" dan interpreteer ik dat als "moslims".

ik lees de site van de PVV helemaal niet selectief. De massa-immigratie wordt bewezen met een kaartje over de bevolkingsgroei onder allochtone groepen. 1e, 2e,3e,8e generatie, allemaal op een hoop. Dat soort slordig redeneren komt voor rekening van de PVV, en ondersteunt mijn punt: dat de PVV een racistische partij is. Die massa-immigratie en het bestaan van allochtone minderheden of de groei daarvan bestempelt als het probleem. ongeacht de voortgang van de integratie. (overigens is de spreiding van allochtonen, wat je in dit kaartje ziet, een direct gevlg van de toename van de welvaart onder allochtonen.)

nogmaals, de PVV maakt geen link naar mogelijke integratie-problemen en heeft het niet over criminele allochtonen. etniciteit is het probleem.

janeedantoch | 11-03-11 | 13:26

@lijn5 | 11-03-11 | 13:18
Link doet het niet...

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:23

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:04
Nederland niet vol?
Ga het eens vergelijken met het aantal inwoners per km2.
Daarbij vergeet je dat er ook ruimte moet zijn en blijven voor landbouw, natuur en milieu, infrastructuur. Dat is niet oneindig om alles in balans te houden.
Dit geldt ook voor de sociale cohesie.

Dat jij alleen goed geïntegreerde allochtonen kent doet me deugd.
Je gaat echter volledig voorbij aan alle onderzoeken en statistieken die over allochtonen zijn en jouw beweringen volledig van tafel vegen.

En over de probleem autochtonen; het verschil is dat Nederland in tegenstelling tot Marokko probleem autochtonen niet stimuleert om het geboorteland te verlaten.
Stel je voor dat wij al onze tokkies in Marokko dumpen, zou Marokko daar blij mee zijn denk je?

Kopstoten en brievenbus plassen.
Nou daar komt ie.
Fietsen stelen.
Fietsen afpakken.
Oude vrouwtjes beroven.
Intimideren.
Hom'os en joden treiteren.
Buschauffeur beroven en bedreigen.
Etc etc.

winterpeen | 11-03-11 | 13:22

Die Tobi doet maar, i couldn't care less, maar die FOTO! wat een harses zeg, die PVV'ers zien nog onbetrouwbaarder uit dan die gast van de CD Gelderland, godsgloeiende...

henk janssen3714 | 11-03-11 | 13:21

@Itastijl | 11-03-11 | 13:19
!$#@ was antwoord op.. rara | 11-03-11 | 12:52

Itastijl | 11-03-11 | 13:21

@Superior Bastard | 11-03-11 | 13:18
Juist? Heb je wel even gekeken op die site? Je wordt met de dag erger.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:21

Deus Absurdia | 11-03-11

Deus jongen voor je eigen bestwil, ik sta op heb punt om de GGD te bellen, het gaat van kwaad tot erger met elke tegel die je bevuilt.
Dus wat wil je, of ik ga fr GGD bellen en dan staan er van die mensen met witte jassen met een stray-jacket voor je deur of je neemt je pillen?
Dus je zegt het maar..

mr.nice.guy | 11-03-11 | 13:21

Gelukkig zijn het bij groen slinks allemaal lieve en nette mensen. Zoals hier onder te lezen valt.

# GL - Wynand Duyvendak wegens inbraak in het gebouw van het ministerie van EZ, bedreigingen en brandstichting in zijn tijd als milieuactivist
# GL - Helma Ton - Burgemeester van Blaricum - Rijden onder invloed
# GL - H Meijer, pedofiel ‘Ik kan ook wel op een knaapje vallen. Alle leeftijdsgrenzen moeten gewoon uit de zedelijkheidswetgeving’
# GL - Kamerlid Oedayraj Singh Varma - Simuleerde ongeneeslijk ziek te zijn om wachtgeld op te strijken.
# GL - Wethouder Marijke Vos met haar gifschip Probo Koala
# GL - Akini. Arrestatie wegens inbraak
# GL - Sam Pormes. Extremist. Moordaanslag op 2 agenten

Lullen we dan nog over een kopstootje ?

Charles Martel | 11-03-11 | 13:20

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:14
Dat ik verder kijk dan mijn neus lang is en ook nog flink onder mensen ben, dat zorgt ervoor dat ik de situatie ken. Ik woon in een heerlijke buurt, met ook een hoop hele fijne allochtonen, maar overwegend Nederlandse mensen. Een beetje dimmen met die domme aannames dus, vlekje. Je zet jezelf voor schut.

De lastgevers zitten niet bij mij in de buurt, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn. Maar sluit u vooral de ogen, volk als u hebben we ook niet nodig.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:20

Doe ik ook soms maar kreeg er gelijk spijt van. Dibi heeft er meteen spijt van volgens mij.

Itastijl | 11-03-11 | 13:19

janeedantoch | 11-03-11 | 13:14
Juist.

Superior Bastard | 11-03-11 | 13:18

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:14
Selectief lezen wat je doet, er staat alleen maar allochtonen boven dat grafiekje, dat "probleem" waar je over spreekt is massa-immigratie. Dat zou je moeten weten als je ook nog gelezen had wat er stond. Beetje sneu dit...

En hoe is "miljoenen moslims", alle moslims? Er zijn ook HEEL veel foute moslims in Europa, waarom mag dat niet erkend worden? NERGENS wordt gesteld dat alle moslims weg moeten. Bullshit.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:18

@Hölzenbein | 11-03-11 | 13:14 |
Toch begrijp ik het wel. Op een dag werd ik wakker en was ik De Veerboot. Een ongekende ervaring

De Veerboot | 11-03-11 | 13:18

@Admiraal_de_Ruijter
Het is een stukje metacommunicatie..

Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:17

@De Veerboot | 11-03-11 | 12:55
Volksverdümmung heet dat, oftewel het volk op het verkeerde been proberen te zetten. Ze wist niet dat ze Turks was... tssss... wat een onzinverhaal.

Hölzenbein | 11-03-11 | 13:14

@lijn5 | 11-03-11 | 13:13
Echt waar :)? Hebbie link?

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:14

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:08
meen me te herinneren dat geert "miljoenen moslims" uit europa wilde weg hebben. Of zei hij nou "miljoenen islams?" ik weet het niet meer. alles is mogelijk. Is "NOOIT" juist minder vaak, of vaker dan "nooit"?

De frontpage van de PVV heeft het in ieder geval over allochtonen. die het probleem zijn.

janeedantoch | 11-03-11 | 13:14

An die arbeit:
ik schreef duidelijk dat *ik* die allochtonen niet ken, en dat ze niet in *mijn* buurt wonen. dat jij ze wel schijnt te kennen en dat jij schijnbaar dus wel uit zo' n buurt komt, dat kan ik niet helpen. Maar nederland is groter dan alleen jouw buurt.

En ja je hebt me ook goed begrepen als je denkt dat ik het een goede zaak vind dat ze daar bij jou wonen ipv hier bij mij.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:14

Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:04
Nee dat is abosluut niet waar. Dat er in zo'n wijk naast allochtoon tuig veel goedwillende allochtonen wonen is wel waar, maar de autochtonen zijn over het algemeen ouderen die niet weg kunnen of willen. Het is wel duidelijk dat jij dat soort wijken niet van binnen kent.

sjaakdeslinksesul | 11-03-11 | 13:13

@janeedantoch | 11-03-11 | 13:09
"De Islam is een achterlijke Godsdienst" is een veel aangehaalde quote. Men spreekt zich dus uit tegen de Islam, een verwerpelijke ideologie.

Geef mij maar eens een quote waar men over alle ( niet-westerse) allochtonen spreekt, volgens mij heb je het verkeerd onthouden.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:13

@An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:08 | En het is ook niet wasr dad van de 28.000 pardonners die door een Turkse zijn toegelaten er nog maar 1520 aan het werk zijn (parttime uiteraard).

lijn5 | 11-03-11 | 13:13

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:04
"en die problemen gaan verrassend gelijk op"
En waar haal jij die cijfers vandaan?

Volgens het CBS ligt dat toch iets anders.
"De autochtonen plus de westerse allochtonen zijn goed voor 88,7 % van de bevolking (volgens het CBS), maar plegen slechts 39 % van de vermogensdelicten met geweld. De niet-westerse allochtonen vormen 11,3 % van de bevolking (volgens het CBS) en plegen 61 % van deze delicten. Marokkanen en Antillianen scoren naar verhouding het hoogst in deze categorie, waar de Nederlanders volgens het onduidelijke grafiekje ongeveer 0,2 daders hebben per 1000 inwoners, hebben de de Antillianen daar 5,8 (29 keer zoveel) en Marokkanen 5,6 (28 keer zoveel)"

Che_cuevara | 11-03-11 | 13:13

Die hele GL club bestaat echt alleen maar uit sjofel geklede figuren die op zaterdag bij mij voor de Appie staan met een straatkrant. Wat een zwervers zeg.

Kingeef1975 | 11-03-11 | 13:13

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:09
Als dat zo is begrijp ik het niet verkeed, maar schrijf jij het verkeerd:

"Wie dit nog serieus kan nemen, die vragen zich ook af waarom maxima zegt dat ze de nederlandse identiteit niet heeft gevonden. Wat ze bedoelde was: die identiteit is Tokkie, PVV, en dom, en daar sta ik boven, net als die 80% andere Nederlanders"

"Die indentiteit is Tokkie, PVV en dom."
Jij zegt het, niet ik. Dommerd.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:11

@Che_cuevara | 11-03-11 | 13:06 Ja, men leert hier heel veel. En men krijgt ook werkopdrachten om antropologisch onderzoek naar volle maangezichten te doen op de weekmarkt. Ik kan hast niet wachten tot de zaterdagmarkt op het Afrikaanderplein in R'dam. Daar moet veel te leren zijn.

lijn5 | 11-03-11 | 13:10

@La Vie En Rose | 11-03-11 | 13:06 |
Ja in Turkije geweest, en ik heb zelfs een Turks vriendinnetjes gehad. Buitengewoon leuk meisje.

De Veerboot | 11-03-11 | 13:10

Maar dan wel een donnerbroodje van minstens 30 euro...

Rico Tampeloerus | 11-03-11 | 13:10

Tofik is gewoon een allochtone tokkie. Schandaal dat dit soort elemeneten uit de samenleving in de 2e kamer mogen komen.

Kingeef1975 | 11-03-11 | 13:09

lijn5 | 11-03-11 | 13:02
leer lezen knurft. ik geef aan dat de PVV *geen* onderscheid maakt in de groep allochtonen. niet slechts de criminelen, of de moslims zijn het probleem, nee *alle* allochtonen.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:02
men spreekt zich uit tegen "de allochtonen". Niet de islam. "bruine mensen" is inderdaad mijn tekst, maar omdat de PVV het prefix "niet westers" gebruikt in haar beschrijven van "het probleem", vond ik dat een verdedigbare vereenvoudiging.

janeedantoch | 11-03-11 | 13:09

@Multiflauwekulti | 11-03-11 | 13:04
Sandwich... Eerst lachen , nu braken :)

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:09

An die arbeit;
Nee je begrijpt het verkeerd. 20% van de nederlanders hangt een identiteit aan die de overige 80% niet aan staat, die 80% staat daar dus boven. En terecht.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:09

voor een groen slinkse pisvlek vind ik hem toch wel grappig

no coffee | 11-03-11 | 13:09

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:04
"Daarnaast: nederland is iig niet vol waar ik woon en ik ken alleen maar allochtonen die wel goed zijn geintegreerd"

Dus die cijfers liegen? Het is is niet waar dat 60% van de Marokkaanse jongeren met de politie in aanraking komt? Het is niet waar dat niet-westerse allochtonen MEER DAN oververtegenwoordigd zijn in de Nederlandse gevangenissen? Er zijn helemaal geen wijken waar blanke vrouwen, homo's of joden 's avonds niet meer over straat durven? Er worden geen homo's weggepest?

Ja hoor, allemaal super-geïntegreerd.

En je zet jezelf sowieso al buiten spel, er word NOOIT door de PVV over moslims gesproken, slechts over de Islam.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:08

Deus Absurdia | 11-03-11

He Deus nou heb ik je al 2 keer gewaarschuwd, heb je een plaat voor je kop, neem die dingen nou eens in man, die worden niet voor de grap voorgeschreven. jezus!

mr.nice.guy | 11-03-11 | 13:08

haha ja +1

wtfgebeurdhierdan | 11-03-11 | 13:07

@lijn5 | 11-03-11 | 13:02
Ja, ja, je leert hier nog wel eens wat.

Ik wist het trouwens ook niet dus ook weer wat geleerd.

Che_cuevara | 11-03-11 | 13:06

De Veerboot | 11-03-11 | 12:55
Het klassieke Turkse volle maan gezicht? Weet u iets van de geschiedenis van de Turken? Weleens in Turkije geweest? Oh, dat hoeft niet, je kunt ook gewoon in één van de grote steden, bv in Rotterdam, naar de markt gaan en kijken of vrouwen van Turkse afkomst een klassiek Turks vollemaan gezicht hebben.

Wat een löl.

La Vie En Rose | 11-03-11 | 13:06

Het meeste moet ik om zijn lachje lachen.

Hölzenbein | 11-03-11 | 13:06

Humor is altijd goed. Niets mis mee.

Hölzenbein | 11-03-11 | 13:05

@ Superior Bastard | 11-03-11 | 13:02
Had ik al paraat staan. Ik wachtte beleefheidshalve.
"sie hätte es nicht gewusst".
Dus.

Multiflauwekulti | 11-03-11 | 13:05

@janeedantoch | 11-03-11 | 12:58
Ik dacht dat Deus Absurdia | 11-03-11 | 12:40 de plank mis sloeg, maar jij kan er ook wat van!

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:04

@ An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:00
And a döner sandwich.
*ziet Petra in sandwich en gaat brokken maken op de wc*

Multiflauwekulti | 11-03-11 | 13:04

@Mantisomantis
oh, wanneer heeft de PVV dan die uitspraak gedaan? Het gaat bij hun altijd over de allochtoon en de moslim, zonder onderscheid.
Daarnaast: nederland is iig niet vol waar ik woon en ik ken alleen maar allochtonen die wel goed zijn geintegreerd. dus het zal wel een kwestie van postcode zijn.? Iig weetbik wel dat op de postcodes waar probleemallochtonen wonen ook probleemautochtonen wonen. En die problemen gaan verrassend gelijk op. Je zou haast gaan zeggen dat ze elkaar verdienen... Ik hoef me zeker niet af te vragen in wat voor een buurt jij woont?

Deus Absurdia | 11-03-11 | 13:04

Multiflauwekulti | 11-03-11 | 12:57
Gewoon een Godwin erbij ingooien. Dat werkt altijd.

Superior Bastard | 11-03-11 | 13:02

@janeedantoch | 11-03-11 | 12:58 Joh, is moslim een ras? Tjonge, weer wat geleerd. En niet-westerse allochtonen zijn allemaal bruin. Tjonge, weer wat geleerd.

lijn5 | 11-03-11 | 13:02

@janeedantoch | 11-03-11 | 12:58
Bullshit, sowieso spreekt men zich uit tegen de Islam, niet "bruine mensen" zoals je het zo sierlijk stelt. Niet alle moslims zijn bruin, racist dat je bent.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:02

Overigens vind ik (als PVVer) Tofik wel een goede gozer, het was even wennen maar soms komen er wel redelijke zaken uit zijn mond. Die PVVster staat me niet aan en die mogen ze van mij eruit gooien, alleen die aanblik zegt mij al genoeg.

mr.nice.guy | 11-03-11 | 13:02

Dibi is iig in mijn aanzien gestegen.

SwiftCrack | 11-03-11 | 13:01

@Multiflauwekulti | 11-03-11 | 12:57
"I fucked a gay Muslim, and all I got was this lousy pink vest.."

Zoiets?

An die ARBEIT | 11-03-11 | 13:00

@Mantisomantis | 11-03-11 | 12:54 | Ik wist niet dat PVVers poten van hoge gebouwen moeten flikkeren. Ik dacht dat dat meer iets is van aanhangers van hetvredesgeloof.

lijn5 | 11-03-11 | 13:00

Petra heeft waarschijnlijk wel meer genetische afwijkingen dan alleen Turk zijn. Laat ik het daar maar bij laten.

koerbagh | 11-03-11 | 12:59

Deus Absurdia | 11-03-11

toch gereageerd zonder je pillen, ik had je nog gewaarschuwd, naja ik vergeef het je.

mr.nice.guy | 11-03-11 | 12:59

Maar Tofik Dibi is toch zelf een levende grap.

Nou ja, levend?

Che_cuevara | 11-03-11 | 12:59

@Deus Absurdia | 11-03-11 | 12:40
Dus 80% staat daar volgens jou boven, maar volgens jou is tegelijkertijd de identiteit van de Nederlander "Tokkie, PVV, en dom".

Dus volgens jou bepaalt 20% van de bevolking de identiteit van "De Nederlander" ?

Zelden las ik zoiets doms.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 12:58

Overigens, zij mag misschien niet in brievenbussen plassen, maar zij plast waarschijnlijk wel uit haar brievenbus.
Maar dat terzijde

De Veerboot | 11-03-11 | 12:58

Mantisomantis | 11-03-11 | 12:54
jawel
dat hebben ze wel. De PVV is een partij van onverkorte racisten. kijk op de voorpagina van de pvv-site
www.pvv.nl/
daarin wordt de aanwezigheid van 1e, 2e, 3e, 4,e en 5e generatie niet westerse allochtonen tot probleem verklaard. Niet het gedrag van een deel van die allochtonen, niet de slechts de slecht geintegreerde moslims, nee, alle bruine mensen. op basis van etniciteit, oftewel ras. Racisme dus. Dat mag allemaal best hoor, maar wees dan een vent, en kom er voor uit.

janeedantoch | 11-03-11 | 12:58

Ik vind die Tofu er altijd uitzien alsof hij 2 keer in de rij heeft gestaan bij het uitdelen van het laatste chromosoompje.

Verder had ik gehoopt dat Petra een meer multiculturele verschijning had, waardoor ze het niet kon weten dat ze ook een stukje Turkije in zich had. Blijkbaar niet.
Maar goed, die Marjolein van de PVV in Gelderland heette vroeger volgens mij ook Marko. Wordt een beetje rariteitenkabinet zo.

Jos Tiebent | 11-03-11 | 12:57

Ik zit me hier te broeden over een meesterlijke grap met als ingrediënten die Tofuck en die knakker uit "3rd rock from the sun"... Ik kom er niet uit, dus ga uw gang.
www.wvah.com/programs/thirdrock/french...

Multiflauwekulti | 11-03-11 | 12:57

@La Vie En Rose | 11-03-11 | 12:51 Die kop heeft ie niet van klem zitten, maar van generaties lange inteelt.

lijn5 | 11-03-11 | 12:57

Humor is toch een parodie op de werkelijkheid? Dan is Tofik geen humorist maar een realist; het ìs een broodje döner.

Mongoose | 11-03-11 | 12:57

Deus Absurdia | 11-03-11 | 12:40
Niet iedereen kan een Ubermensch zijn zoals jij Deus.
Trouwens... vanwaar toch die obsessie met domheid? Het valt me op dat in zowat elk bericht over de vermeende inferieurheid van PVV stemmers vooral benadrukt moet worden hoe slim en superieur de schrijver toch is. Is het een obsessie? Is het compensatiegedrag? Is het onzekerheid?
Hoe dan ook, het is in elk geval arrogant, minachtend en generaliserend. Niet het soort berichten dat een intelligent persoon zou plaatsen.

Admiraal_de_Ruijter | 11-03-11 | 12:56

Ik heb mij er gisteren na het zien van de foto er over verbaast dat zij niet wist dat ze Turks was. Heeft zij misschien geen spiegel in haar huis? Of schieten daar spontaan de sterren in als zij er in kijkt? Ze is meer iemand voor de radio dan voor de TV.
Hoe kon zij niet weten dat ze Turks was? Ze heeft het klassieke Turkse volle maan gezicht, dat is niet van een ver familielid. Eerder van de vader of moeder.

De Veerboot | 11-03-11 | 12:55

Tofik +1. Jammer dat hij voor GL in de Kamer zit.

Dirk Tang | 11-03-11 | 12:55

Als ik 'Tofik Dibi' lees of hoor, dan moet ik meteen denken aan het halal-schap bij Albert Heijn of de halal-winkel op de hoek. Iets met harde turkse worst of zo.

Schoorsteenveger | 11-03-11 | 12:55

Humor en een COMPLEET kromme vergelijking, aangezien waarde heer de Mos zich dit soort strapatsen in de kamer dacht te kunnen permitteren. Dat is natuurlijk even wat anders dan een interview met een marginaal programma als Poonieuws.

An die ARBEIT | 11-03-11 | 12:54

De PVV heeft niets tegen goed geintegreerde Turken, Oezbeken, Bazilianen enz die uit volle borst achter Nederland en onze Westerse, superieure waarden staan.
De PVV heeft wat tegen uitkeringtrekkende haatbaarden die tot overmat van ramp ook nog het "ware" vredesgeloof aanhangen en daarmee hun vrouwen onderdrukken.
Zelfs de nichterige meneer Dibi hoeft van de PVVers niet van een flat gegooid te worden. Al helemaal niet met zijn hoofd naar beneden.
De PVV vind Nederland wel barstensvol. Ik trouwens ook.

Mantisomantis | 11-03-11 | 12:54

@mister nice guy.
Tja ik herhaal alleen die stront van de pvv. Dat jij daar nu plaatsvervangende schaamte van krijgt kan ik ook niet helpen. Ik heb het niet verzonnen...

Deus Absurdia | 11-03-11 | 12:53

veuve-clicquot | 11-03-11 | 12:23
Dat vraag ik mij bij u ook weleens af.

La Vie En Rose | 11-03-11 | 12:53

Krijg het idee dat de mensen in Den Haag een beetje Rutger moe worden.

doskabouter | 11-03-11 | 12:52

@Itastijl | 11-03-11 | 12:49
Maar wel leuk, op z'n tijd.

rara | 11-03-11 | 12:52

Dit artikel geeft toch wel heel duidelijk aan wat nu het probleem is met rechts tokkie nederland. Die hork van de PVV maakt zijn opmerking in de kamer, tijdens een debat. genotuleerd en al... Die flapdrol Tofik doet dat in de media. Context? Juist.. Ze hebben er een jaar op moeten wachten maar gelukkig kunnen ze nu zeggen: "maar hunnie schelden ook hoor.". Daarbij vergetend dat een of ander programma natuurlijk niet de tweede kamer is.


Deus Absurdia | 11-03-11 | 12:51

turken en marokkanen gaan niet samen.

iter | 11-03-11 | 12:51

@Deus Absurdia | 11-03-11

Je komt ook heel bijdehand over met je tegel, jeetje wat een chaos. Sterkte en neem die pillen die je vanmorgen moest slikken van je shrink alsnog en pas daarna weer een poging wagen.

mr.nice.guy | 11-03-11 | 12:51

Tofik Dibi - zelf gezegend met een heaufd waaraan je duidelijk kunt zien dat hij bij de geboorte langdurig klem heeft gezeten - heeft hier wel een punt.

La Vie En Rose | 11-03-11 | 12:51

@ Klungel | 11-03-11 | 12:43

Zure ouwe man!!

Linkse Zakkenvuller | 11-03-11 | 12:50

Nee ,daar zijn er gem 600 mensen me voor per jaar.
Maar wel een leuke nominatie btw.

Amsterdam Hustler | 11-03-11 | 12:49

Mensen op uiterlijk plagen is laag.

Itastijl | 11-03-11 | 12:49

Kolmkümmend | 11-03-11 | 12:48
Eens. Mooi en ontroerend.

Superior Bastard | 11-03-11 | 12:49

Hulde voor het gebruiken van het woord 'Voorwaar'!

Kolmkümmend | 11-03-11 | 12:48

@A. De Bree | 11-03-11 | 12:46
Of je mooi en ontroerend bent weet ik niet, maar dat je zonder humor bent kan ik onderschrijven.

rara | 11-03-11 | 12:48

Waarom maakt Toffie eigenlijk dat 'grapje': omdat ze Tukse of Turkse is? Zou ze misschien een Tuks paspoort hebben, en het niet goed begrepen hebben?

lijn5 | 11-03-11 | 12:48

@Superior Bastard | 11-03-11 | 12:45
LOL.

rara | 11-03-11 | 12:47

@ rara | 11-03-11 | 12:44

Mooi en ontroerend en toch zonder humor.

A. De Bree | 11-03-11 | 12:46

Toffie denkt dat als ie grapjes over Wilders maakt dat ie niet van een hoog gebouw zal worden geflikkerd, hoofd eerst. Maar daar ontsnapt ie echt niet aan hoeveel lol ie ook trapt.

lijn5 | 11-03-11 | 12:45

@Superior Bastard | 11-03-11 | 12:44
Dat is wel het nadeel, ja.

rara | 11-03-11 | 12:45

rara | 11-03-11 | 12:44
Fonetisch: Ee Debrie

Superior Bastard | 11-03-11 | 12:45

@Parsons | 11-03-11 | 12:14
U gaat binnenkort verhuizen, of een eigen partij beginnen?

Zeeschuimer | 11-03-11 | 12:44

@A. De Bree | 11-03-11 | 12:40
Dit in tegenstelling tot mensen die A. de Bree heten.

rara | 11-03-11 | 12:44

rara | 11-03-11 | 12:42
Vaak bezorgen zulke mongeaulen anderen een ongewenste Darwin award.

Superior Bastard | 11-03-11 | 12:44

Koffie Dik kan zich beter druk maken over de abominabele staat waarin Nederland verkeert en die conditie laat geen ruimte voor grapjes over personen. Ga eens aan het werk zou ik zeggen.

Klungel | 11-03-11 | 12:43



@Amsterdam Hustler | 11-03-11 | 12:40
U gaat voor de Darwin Award 2011?

rara | 11-03-11 | 12:42

@RL: ze is dom, dus wat dat aangaat prima geintegreerd in de PVV. Maar ook een allochtoon, en allochtonen zijn het probleem van 7 miljard per jaar, volgens haar eigen partij, integratie kost volgens die partij geld, dus dan is ze zeker een bron van het probleem. ook nog uit een, volgens haar eigen partij, achterlijk land... Waarvan ze dan niet eeens weet dat ze daarvan een paspoort heeft.
Tja. Wie dit nog serieus kan nemen, die vragen zich ook af waarom maxima zegt dat ze de nederlandse identiteit niet heeft gevonden. Wat ze bedoelde was: die identiteit is Tokkie, PVV, en dom, en daar sta ik boven, net als die 80% andere Nederlanders.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 12:40

Wie Tofuck Debri heet kan heul veul Amerikanen laten lachen.

A. De Bree | 11-03-11 | 12:40

@rara | 11-03-11 | 12:35 |

Ja solly rara rakker klopt: typt zo moeilijk ,ik rijd 130 op de afsluitdijk met mijn Iphone in de hand.

Amsterdam Hustler | 11-03-11 | 12:40

Moet niets van die Tofu Dhimmy hebben, maar voor deze grap krijgt hij wel +1 kudo van me.

LJBrinkhorst | 11-03-11 | 12:40

Che_cuevara | 11-03-11 | 12:38
Hij is fijn.

Superior Bastard | 11-03-11 | 12:40

Maar je moet het de PVV wel nageven.
Met mensen als Petra lijkt het of je meer zetels hebt.

Che_cuevara | 11-03-11 | 12:38

Amsterdam Hustler | 11-03-11 | 12:33
Optreden tijdens de pauzes denk ik. Wat denk jij?

Superior Bastard | 11-03-11 | 12:36

hij lijkt zelf op een zure haring, maar daar lulle we toch ook niet over.

XaaD666 | 11-03-11 | 12:35

@Amsterdam Hustler | 11-03-11 | 12:33
Eerst de komma, dan de spatie. Niet andersom.

rara | 11-03-11 | 12:35

Tofik Dibi mist stofjes in zijn hersenen net als veel linkse mensen ,om rationeel na te denken {dat is wetenschappelijk aangetoond},het ziet mensen nu al als broodjes ,wat doet dat valse ding in godsnaam in de 2e kamer?

Amsterdam Hustler | 11-03-11 | 12:33

Zeeschuimer | 11-03-11 | 12:18
een uruk-hai
haha

janeedantoch | 11-03-11 | 12:33

Dikke, domme zeugen met veel zitvlees zijn de perfecte politici. Daar moet je geen grapjes over maken.

Bakito | 11-03-11 | 12:31

Ze ziet er Turks uit inderdaad, who cares. Kennelijk is ze goed geïntegreerd.

RL | 11-03-11 | 12:31

-weggejorist-

EdEdsen | 11-03-11 | 12:31

Tis inderaad niet moeders mooiste dat moet ik als PVVer toegeven.

mr.nice.guy | 11-03-11 | 12:31

Die zure bek van Bosma ook

"ik moest er wel even aan wennen"

Gaat het toch nog goedkomen. De PVV moet gewoon even wennen aan bruine mensen.

janeedantoch | 11-03-11 | 12:30

Laten we het geinig houden jongens.

Superior Bastard | 11-03-11 | 12:28

Tofik moet zijn functie en de Haze niet met elkaar verwarren.

Bluebook | 11-03-11 | 12:27

Tofik Dibi oogt alsof 'ie een paar chromosomen mist, en dan is hij ook nog GroenLinks lid. Sowieso al niks om te lachen dus...

Goldfinger | 11-03-11 | 12:26

Doner is wel lekker. Petra daarentegen...

dlseth_ | 11-03-11 | 12:26

Als mijn broodje döner er zo uit ziet, gooi ik het weg, zal wel aan mij liggen.

DanDatDus | 11-03-11 | 12:26

Wie kaatst kan de bal verwachten? Daaag PVV.

coolnation | 11-03-11 | 12:25

Dibi is wel grappig. Veel grappiger is nog dat het intellectuele brein van de PVV, partijstrateeg en Wilders-influisteraar Martin Bosma in dat filmpje secondenlang met zijn mond vol tanden staat!

18konijn | 11-03-11 | 12:25

Het wordt me overigens een steeds groter raadsel hoe het kwam dat niemand binnen de PVV eerder op het idee kwam dat deze vrouw wellicht anatolische roots heeft. Zie die kop!

janeedantoch | 11-03-11 | 12:25

nee maar echt!
dit wijf is toch een apaat! Dit kan toch niet een statenlid zijn. Ook die fractievoorzitter van de PVV in Gelderland. Wat een randdebielen, sigh!

Mortyys | 11-03-11 | 12:25

@veuve-clicquot | 11-03-11 | 12:22

Het is alleen niet mijn humor. Zelfs mijn neefje van 11 maakt volwassener grappen.

brutus68 | 11-03-11 | 12:24

Ach we hebben geen briljant uiterlijk nodig wat ons lijdt, maar briljante hersenpannen. Helaas is geen van beide vaak het geval.

mitflow | 11-03-11 | 12:23

Zou Petra Kouwenberg wel weten welk geslacht ze heeft ?
* plop en out *

veuve-clicquot | 11-03-11 | 12:23

Ondanks zijn mening vind ik tante Tofik toch wel een grappig ventje. Wat zou ik hem graag op de gaypride zien.

vetkleppert | 11-03-11 | 12:23

Dibi: "haar moeder heeft kennelijk meer gedaan dan een broodje döner eten" LOL!

mokum4all | 11-03-11 | 12:22

Hij heeft humor, dat dan weer wel ...

veuve-clicquot | 11-03-11 | 12:22

Ze had zeker zijwind op de fiets. Leuk hè.

defjem | 11-03-11 | 12:22

Ik lach alleen om mijn eigen grappen. -1

sjaakdeslinksesul | 11-03-11 | 12:22

Nou ja.. hij heeft wel gelijk.. wat een bek

wilmeister | 11-03-11 | 12:21

Ze heeft ook wel wat weg van een broodje Döner. Maar misschien is Wilders daar stiekem ook wel niet vies van. Na een verkiezingsfeestje nog even een vette bek halen om het zo maar te zeggen.

BlitzFlicker | 11-03-11 | 12:21

Vorige week was er ookal een topic waar kebap in voorkwam, toen kreeg ik er zin in. Nu dus weer en wederom rond lunchtijd. Dit doen jullie met opzet, redactie!

plastic zakje | 11-03-11 | 12:20

Zij lijkt inderdaad op een broodje donner, maar dan voordat de witte saus er over gespoten is.

Osdorpertje | 11-03-11 | 12:19

@stoofstraat | 11-03-11 | 12:18
Volgens mij is het vrij lastig voor vrouwen om door een brievenbus te pissen.

rara | 11-03-11 | 12:19

Marokkanen en Turken zullen nog wel vaker grappjes over elkaar maken. Allemaal!

blinde kip | 11-03-11 | 12:19

LOL
Kunnen we Dibi en de Mos niet tegenover elkaar zetten in een debat.
Als het kan over groene stoom of zoiets...

da wizard | 11-03-11 | 12:19

Dat is natuurlijk meedoen met lachebekje Rutger. Die twee liggen alle dagen dubbel samen.
Maar ik blijf het vreemd vinden dat mevrouw niet wist dat ze Turks is. www.luckymedia.nl/luckytv/2011/03/dubb...

Zeeschuimer | 11-03-11 | 12:18

Tofik is idd wel geinig. beter dan proberen hier serieus op te reageren.

mokum4all | 11-03-11 | 12:18

"Ik ben allang blij dat ze niet in brievenbussen plast"

Tofik Dibi altijd +1. Tophomo.

stoofstraat | 11-03-11 | 12:18

Lol topic xd!

+1 voor woord; Dijenkletsers

The pirate Say | 11-03-11 | 12:17

Of "broertjes" daar wil ik vanaf zijn.

Superior Bastard | 11-03-11 | 12:17

Tofik Dibi heeft inderdaad humor. Maar daar is dit grapje niet echt een goed voorbeeld van.
Zijn "neefjes" opmerking jegens Rutger was daarentegen wel sterk.

Superior Bastard | 11-03-11 | 12:16

Dat lachje er dan ook bij. Ergens heeft het wel humor, mja..

Avondambtenaar | 11-03-11 | 12:16

't Kan me eerlijk gezegd geen ene reetd schelen wat ene Tofik Dibi überhaupt ergens van vindt, anders dan dat je je kunt afvragen hoe dit soort figuren als volksvertegenwoordiger gekozen kan worden.

Maar goed, dat geldt ook voor de overige 149.

Parsons | 11-03-11 | 12:14

Humor +1

Art Vandelay Ultor | 11-03-11 | 12:14

REAGEER OOK