Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

EIGEN HEMA-WORST HEERST

paroolworst534.jpgLandgenoten. Onze Hema zit in zwaar weer. Groeperingen van bekend allooi uit bekende contreien met bekende bedoelingen zijn bezig met een massale boycot van Onze Hema. Nota bene met hulp van voormalige verzetskrant Het Parool. Reden: een of ander arbeidsconflictje met een uitzendkracht in een Hema-filiaal ergens in Belgistan. Wat hebben wij daar goedverdoemme mee te maken? Blijf met je gore rotpoten van onze gore Hema-worsten af. Want een boycot van de Hema-worst = een boycot van Het Unoxmeisje. En dat moeten we niet willen. Support your local Hema. Koopt Hema-waar dan helpen wij elkaar. Join onze FaceBook-actie. Toon uw goede inborst, koopt Hema-worst. PLS RT.

Reaguursels

Inloggen

Zo ben het gelukkig niet vergeten....4 van die lekkere vette varkensrookworsten gehaald, Enne met die boycot viel het geloof ik wel mee. www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NUNCG8Y6.jp...

Frimu2 | 12-03-11 | 00:32

*morgen naar HEMA gaat om twee rookworsten te kopen en mooi fotolijstje, chips en chocola, handdoeken en ondergoed*
Is HEMA ondergoed trouwens nog steeds hip? In ieder geval wel van zeer goede kwaliteit. Ik loop al drie jaar in hetzelfde ondergoed van de HEMA rond en het is geen greintje versleten. Echt niet. Voor alle goochemerds hier: ik trek iedere dag schoon ondergoed aan hoor en het is dus vaak gewassen.

doenormaal! | 11-03-11 | 20:07

Wat een bekrompen reacties zeg! Het is van belang te kijken naar wat er aan vooraf is gegaan, bij de Hema om uiteindelijk het contract van de de dame niet te verlengen. En de reactie van de Hema is daarin als volgt:

"We hebben inderdaad een uitzendkracht ontslagen omdat ze een hoofddoek droeg [...] Toen de vrouw bij ons kwam werken, had ze nog geen hoofddoek op', zegt woordvoerster Judy op het Veld. ‘Pas naderhand heeft ze gevraagd om dat wel te mogen doen. De winkelleiding gaf haar daarvoor de toestemming, maar er kwamen veel negatieve reacties van klanten. Daarop werd haar gevraagd die hoofddoek af te zetten, maar ze weigerde dat. Daarop hebben we beslist de overeenkomst met de vrouw stop te zetten."

Om hier meteen op voort te bouwen, een organisatie als de Hema, zwicht nu dus voor bekrompen Belgen die het aanstootgevend vinden dat er een medeweker werkt met een hooddoek op. Het hek is daarmee van de dam, wat gaat er gebeuren als er klanten zijn die zich ook ergeren aan de "neger" achter de kassa, of de medewerker die er uit ziet als een Homo? die paar klanten en collega's die last hebben van een hoofddoek gaan dan toch lekker ergens anders heen. Er zullen genoeg klanten over blijven die de wereld zoals ze is wel aan kunnen.

Het meest treurige is dat de HEMA beweerd een organisatie te zijn met medewerkers in dienst die een afspiegeling zijn van de maatschappij. Als moslima, met hoofdoek op ben je blijkbaar een 3e rangsburger.. En zul je de mogelijkheid nooit krijgen je brood te verdienen bij de HEMA

Al met al, HEMA heeft in deze kwestie gefaald!

Goudse Kaas | 11-03-11 | 17:54

Vervelend altijd als je geen idee hebt waarom je weggejorist bent. Het zal wel.

Mokum Kosher | 11-03-11 | 16:36

de hema wordt weer blank is ook weer mooi.

dolffie | 11-03-11 | 13:46

Islam = vrede.

Death Clutch | 11-03-11 | 12:39

@Lisa E. - HEMA heeft geen toelating om etenswaren te verkopen, en doen dan ook niet. Het hele assortiment staat online op www.hema.be - het idee dat er daar worst zou verkocht worden is behoorlijk absurd. Worst koop je bij de slager, toch?

E.E. | 11-03-11 | 12:07

Ach, er zit toch varkensvlees in Hemaworsten? Dat mogen hoofddoekjes-dragers niet eens eten! Sowieso in een winkel werken waar varkensvlees verkocht wordt lijkt mij niet halal.

Lisa E. | 11-03-11 | 11:19

Hoera, eindelijk een islamitisch vrije zone. Een reservaat voor de aboriginal-europeaan.
Ik stel voor dat we Europa omdopen tot HEMA. Laten we beginnen met Nederland, ik bedoel HEMA!
Weg met de wijblijvenhier-advertentie: wij gaan naar de HEMA.
HEMA plastic tasjes als autochtoons hoofdoekjesteken: een stil verzet tegen de maatschappij.

Fred Janssen | 11-03-11 | 10:44


Kutparool. Hema kleinkrijgen,rot eens op. Ik geef de hema groot gelijk. Ik ga dus zeker nog vaker een bezoekje brengen!

Nifelheim | 11-03-11 | 10:24

Is onderweg voor een HEMA Worst vol met Varkensvlees, en doet u er ook maar een setje onderbroeken bij

Kwatz | 11-03-11 | 09:50

iedereen kan lullen wat hij wil, maar ik wil ook niet geholpen worden door iemand die een kopdoek op heeft, + 10 v00r hema.

kaky | 11-03-11 | 09:14

@@lauwebal | 10-03-11 | 22:22
Sorry, ik zag je even aan voor een fundamentalistische Moslim. Ik begrijp nu dat je zei wat een hoofddoek representeert en niet dat het jouw mening was. Excuses.

doenormaal! | 11-03-11 | 08:33

Uitzendkrachten worden door de opdrachtgever niet ontslagen maar hun inzet wordt gewoon beeindigd. Uitzendbureau is hun werkgever.
En hema worst moet je niet niet eten om een politieke reden, maar niet omdat het troep is.

Deus Absurdia | 11-03-11 | 08:29

Citeer even de reactie van de HEMA eauver de BEMA.
De situatie in Hollandistan is niet te vergelijken met die in landen als Belgie en Frankrijk omdat hier heel anders wordt aangekeken tegen het dragen van hoofddoeken.
In HEMA Hollandistan maakt de hoofddoek onderdeel uit van de bedrijfskleding.
In Belgie en Frankrijk is het niet gebruikelijk om in openbare ruimten hoofddoeken te dragen.

Komt ie.........

Omdat wij ons als HEMA aanpassen aan de cultuur en de gewoonten van een land is de uitzendkracht gevraagd haar hoofddoek niet meer te dragen.

Geheimrat Schultz | 11-03-11 | 08:20

@lauwebal | 10-03-11 | 22:22
Ik zal uw gegevens even doorspelen aan de aivd.

doenormaal! | 11-03-11 | 08:05

Ongelovige_Thomas | 10-03-11 | 19:00

Grappig hoor.. Je zou, na het instellen van die foto, ook nog de historische woorden van JFK kunnen verdraaien.. Ich bin ein Hema wurscht!

Fratello | 11-03-11 | 08:02

Gaap, komen de moslims hiertegen in opstand?? Wow, da's nieuws..

komt dat schot | 11-03-11 | 01:54

Ben niet zo op varkensvlees , zeker niet om religieuse redenen , maar oa omdat varkentjes lief zijn en vele malen slimmer zijn dan honden,oh hun vlees is ook roze net als bij ons mensen... maar ik ga morgen wat Hema worsten {en een pot mosterd om het weg te krijgen} kopen.

Amsterdam Hustler | 11-03-11 | 01:44

[email protected] | 10-03-11 | 16:29
Zo weinig geld ben je bij die uitverkoop van de It's nou ook weer niet kwijt... Ik zag bij BVA Auctions prijzen voorbij komen waar de gemiddelde webwinkel erg blij van zou worden. Klootjesvolk wat bij elke veiling (en faillisementsuitverkoop) denkt dat alles voor niks verkocht wordt, en de schuldeisers maar lachen...

T.E.Meijer | 10-03-11 | 23:45

-weggejorist-

Mokum Kosher | 10-03-11 | 23:33

Ga morgen gelijk langs de hema om een worst te kopen :)

fcdenhaaag | 10-03-11 | 23:15

@ absinthe | 10-03-11 | 21:40

Ik weet niet of je reageert op dit topic, maar met de woorden support en koop zijn wellicht je vragen vragen beantwoord!

Te veel absinthe op?

Frimu2 | 10-03-11 | 22:57

@doenormaal! | 10-03-11: De hoofddoek heeft niets met slavernij te maken. Ook niet met religie. Het is een politiek symbool, het westen kan de tyfus krijgen wij passen ons niet aan.

lauwebal | 10-03-11 | 22:22

En terecht. Weg met die kopvodden. Hema +10 voor dit ontslag.

lauwebal | 10-03-11 | 22:21

Zijn er trouwens mannen die klaarkomen van het zien van hoofdhaar?
Nee toch?
Kan iemand mij dan uitleggen waartoe zo'n kopvod dient anders dan uitdragen dat de betreffende vrouw zich openlijk laat zien dat zij zich onderwerpt als een slaaf aan mannen?
Al deze hoofddoekdragende vrouwen zijn lustobjecten voor liefhebbers van SM. Straks wordt het nog een fetisj... (hoofddoek=geile onderdanige sekslaaf)

doenormaal! | 10-03-11 | 21:44

@Krachtmeester | 10-03-11 | 20:36
Uitzenddoek of uitzendvod in dit geval...

doenormaal! | 10-03-11 | 21:41

He? Als we met onze poten van de Hemaworst afblijven dan boycotten we toch juist? Moeten we juist niet met onze poten aan de HEMA-worst zitten en er dan aan knabbelen?

Vragen, vragen...

absinthe | 10-03-11 | 21:40

Tsja, in Belgie staan ze hun mannetje, hier worden de werknemers van de Hema zelfs voorzien van zo'n doek.

lanexxx | 10-03-11 | 21:33

HALAL = Ritueel geslacht!
Hypocriete GL-adepten!

rieschert | 10-03-11 | 21:32

Sinds wanneer is kleinkrijgen 1 woord btw?

kaaskop13 | 10-03-11 | 21:30

Mooi!
Werkgevers willen ook het liefst blanke gezonde mannen.
En die mannen zijn toevallig ook gek op Hemaworsten.
Ja, en daar zit jij dan fijn werkeloos thuis met dat kopvod op en houd je stijf vol dat jij geen gedresseerde fokteef bent en dat je ook helemaal moet kotsen van Hemaworsten.
Zielig dom volk.

The eimer | 10-03-11 | 21:25

En ze werkte ook nog niet voor de Hema zelf, het was een uitzendmuts met een hoofdoek. GO Hema!

Mongoose | 10-03-11 | 21:12

Ik hoop dat ik het niet vergeet, maar ik ga rookworsten halen...

Frimu2 | 10-03-11 | 21:01

Kunnen die onnozele plusjes en minnetjes niet eens eindelijk weg? Wat een armoe.

On topic: als ik moet kiezen wie er het land uit moeten, de mohammedanen of de Hemaworsten, dan zijn we snel klaar. De Hemaworsten waren er eerder, zijn prima ingeburgerd en niemand zou er een traan om laten als alle mohammedanen morgen zouden opdonderen. Graag zelfs, goed voor de economie, minder criminaliteit etc. - ja, soms moeten de slechten onder de goeden lijden, da's nu eenmaal niet anders bij (terechte) generalisaties.

Ik zou een traantje wegpinken als de Hemaworst zou verdwijnen. Of twee, dat soort dingen weet je niet altijd van te voren.

Heads or Tails | 10-03-11 | 20:57

Het Unoxmeisje! +veel!
Altijd even kijken......

Hobbykip | 10-03-11 | 20:55

@Einde van de Domheid | 10-03-11 | 15:22
Vet lekkerrrr!!
Soms is een beetje zondigen heerlijk. Voor de HEMA rookworst maak ik altijd graag en uitzondering mmmmmmmm

doenormaal! | 10-03-11 | 20:52

@TM | 10-03-11 | 20:28
Niet helemaal. Het is namelijk wel degelijk hele lekkere worst.

doenormaal! | 10-03-11 | 20:49

De HE in HEMA staat tenslotte voor Hollandsche Eénheid.

Linke Joop | 10-03-11 | 20:44

Absurd maar schitterend trouwens ; Een topic over HEMA worst en meteen 300+ reaguursels! ;)

TM | 10-03-11 | 20:29

Btw. morgen ff een schrijfblok kopen , maar heb het eigenlijk niet nodig.

XaaD666 | 10-03-11 | 20:28

HEMA worst is vieze Kudt worst. Maar het is wel ONZE vieze Kudt worst!

Vertolk ik dat zo een beetje goed?

TM | 10-03-11 | 20:28

Jawoeb Druart | 10-03-11 | 15:21
De Hema worst is juist wel een unox!

XaaD666 | 10-03-11 | 20:27

@L.M. | 10-03-11 | 20:18: Op microniveau heb je gelijk. Maar op macroniveau niet. Het begint er met één en het eindigt dat elke vrouw er één gaat dragen, omdat ze anders met nek aangekeken worden et cetera. Vraag je af waarom zij die hoofddoek willen dragen. Ze zeggen zonder dwang. Maar dwang uit naam van god telt dan niet als dwang? Die doek is niet zomaar een doek. Die doek staat ergens voor. Ga gewoon eens goed bij zelf te rade waar hij voor zou kunnen staan.

Mokum Kosher | 10-03-11 | 20:26

Nederland en Europa wordt steeds meer facistischer door dit soort achterlijke acties. Het gaat om een hoofddoekje wel/niet en niet om een verkrachting van iemands dochter/zus. Ff normaal denken. Links wordt ook steeds enger in dit land die stuurt dingen aan om rechts daarvan de schuld te geven maar hun zijn de uitvinder van alle ellende.

L.M. | 10-03-11 | 20:18

-weggejorist-

jadoei | 10-03-11 | 20:15

Als de Hema vegaworsten heeft, kom ik wel even shoppen.

insemismeer | 10-03-11 | 20:13

Hema heeft gelijk. Het zit ook in de naam;

Hoofddoekken
Echt
Meteen
Afschaffen

effe vissen | 10-03-11 | 20:07

Nogmaals, en ik blijf het zeggen.. De hoofddoek wordt geheel uit vrije wil gedragen. Het MOET alleen van allah! Daar ga je dan met je vrije wil.

Mokum Kosher | 10-03-11 | 20:07

-weggejorist-

effe vissen | 10-03-11 | 20:04

nu weet ik wat die hobbels zijn in die hoofddoeken!!!!
het zijn verdomde hemaworsten die ze hebben gejat :D

NegerVanYolanthe | 10-03-11 | 20:03

HEMA ! Buig niet voor deze moslimterreur ! Blijft Sterk!

Creaguurder | 10-03-11 | 20:00

Je gaat toch ook niet met een NY petje werken? Je moet er gewoon representatief uitzien, anders oprotten.

El Santo | 10-03-11 | 19:58

-weggejorist-

Independence | 10-03-11 | 19:57

effe een paar extra HARAM rookworsten halen dit weekend.

Hup Hema.

pijnackerplein | 10-03-11 | 19:57

kzal morgen ff een paar worsten scoren.

Bascii | 10-03-11 | 19:49

-weggejorist-

People Who Annoy You | 10-03-11 | 19:35

@René from the Café | 10-03-11 | 16:18
Als ik de HEMA was zou ik uit principe mijn deuren daar sluiten. Ze verdienen zo'n leuke winkel helemaal niet daar. Laat ze maar lekker in hun eigen toko's kopen! Ik zeg: hek eromheen (Nieuw West/Amsterdam) en niemand er meer in of uit. Die wijk is een no-go gebied. Wel alle arme autochtonen, die er door omstandigheden niet weg konden vluchten en al jaren in ellende leven, graag een alternatieve woning elders aanbieden.

doenormaal! | 10-03-11 | 19:31

-weggejorist-

doenormaal! | 10-03-11 | 19:13

Als je het stukje van Pritt en de reacties hier leest, krijg je haast de indruk dat het Parool heeft opgeroepen tot een massale boycot van de HEMA. Beetje vreemd. Niks mis met dat stukje van het Parool lijkt me zo. Integendeel.

asteroid | 10-03-11 | 19:11

Nu in de reclame 2 voor 3,50. De rookworsten tenminste.

sockeye | 10-03-11 | 19:07

Hiermee spelen de Moslims zichzelf voor de zoveelste keer weer in de kaart.
Ze vernietigen zichzelf vanzelf wel met hun achterlijke gedrag. Ze zijn zó dom!

doenormaal! | 10-03-11 | 19:05

Op 4 november 1926 opende de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam, kortweg H.E.M.A., de eerste winkel in de Kalverstraat in Amsterdam. Een warenhuis voor de gewone man waar producten werden verkocht tegen eenheidsprijzen van 10, 25 en 50 cent. Vanaf de eerste dag stond HEMA voor eenvoud, duidelijkheid, kwaliteit en eerlijkheid. In 1927 werd een winkel buiten Amsterdam geopend en één jaar later waren er al tien vestigingen. Vanaf 1958 opende HEMA in hoog tempo nieuwe filialen, met als doel in elke grote plaats een vestiging. Het aantal vestigingen groeide en groeit nog steeds snel. Inmiddels zijn er 500 winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland, waarvan 40% een ‘aangesloten bedrijf’ is. HEMA was in de jaren ’50 de eerste franchiseorganisatie in Nederland en is nog steeds de grootste franchisegever van Nederland.
Kijk dit ies koeltoer , vriend.

GeleBeer | 10-03-11 | 19:02

Simpel zat. We laten geen Moslims meer toe maar alleen nog maar varkensvleesetende immigranten. Bovendien kunnen wij natuurlijk ook alles wat Moslim is Boycotten. Ik eet gewoon wat vaker rookworst van de HEMA en koop er wat meer leuke spullen. Hema heeft een hoop leuke dingen! Ik kocht sowieso altijd al alleen de enige echte lekkere rookworst en die is van de HEMA. Het is gewoon de aller aller lekkerste! HEMA is en blijft een super goeie winkel. HEMA was ook al een succes voor de massaimmigratie en die allochtonen stelen er meer dan dat ze kopen dus als ze wegblijven is dat alleen maar goed te noemen.

doenormaal! | 10-03-11 | 19:01

Maffe actie. Fatima Elatik, of all hoofddoekjes, tweette al dat zij gewoon naar de HEMA blijft gaan.

mokum4all | 10-03-11 | 18:56

Ik zie de lekkere sappige HEMA worst nog eens HET symbool van de echte Nederlander worden, die met 1 paspoort en zonder hoofddoek. Geert rot op met die vogel wij willen een HEMA WORST als nationaal LOGO.

TheoVanGogHisGroot | 10-03-11 | 18:55

Waar kan ik deze boycotters boycotten. Ik weet het al. Ik neem een week vrij zodat er minder geld is voor hun uitkeringen.

Nickname20 | 10-03-11 | 18:55

Ik denk dat ze hier wat meer steun kunnen gebruiken:http://www.facebook.com/hema

Ongelovige_Thomas | 10-03-11 | 18:52

Nou Hema is dat even goed nieuws, de winkeldievende bontkraagjes gaan je boycotten hahahahaha, mwooahhh, dat zal een enorme winst opleveren voor de Hema.

Slurfje | 10-03-11 | 18:52

Zo.. net een bordje BOERENKOOL met WORST op. HEMA worst notabene.

Ins0mnia | 10-03-11 | 18:51

Worst kaas scenario.

Gavrilo | 10-03-11 | 18:50

@ Parsons

Dhimmitude

Davidson | 10-03-11 | 18:49

Haha, ik heb een kapot droge reactie geplaatst op die Wall van Boycot Hema.

Penrue | 10-03-11 | 18:33

Nieuw bij de HEMA in Nederland.
HEMA-worst met een hoofddoekje.
Lekkerrrr, sappiggg.

debosduvel | 10-03-11 | 18:31

-weggejorist-

HarryP | 10-03-11 | 18:28

Ja hoor, klopt helemaal. Zulke mensen aub geen klant meer bij de Hema. En ook niet bij de Bijenkorf-H&M-Praxis en heb je nog een uurtje. We willen ze gewoon helemaal niet meer en nergens als klant. lekker terug naar de RIF-Super zou ik zeggen. Nederland zonder die 350.000 is een waar PARADIJS op aarde.

HarryP | 10-03-11 | 18:26

Ineens lekkere trek in rookworst, waar verkopen ze die ook al weer?

buik | 10-03-11 | 18:22

Dit is erg zorgelijk, stel je voor dat dit één hoofddoekmonstertje is! Wat als er opeens honderden gaan klagen? Ik zeg Nederland voorop, weg met werknemers die niet wegmoeten! En who cares? Kan ze de bijstand in
Dit was mijn mening, vriend

poempoerdoem | 10-03-11 | 18:17

Citaat uit het Parool:

Hier heeft Mohammed de pagina 'Boycot Hema' geopend. Binnen 24 uur hebben zich honderden Facebook-gebruikers aangemeld. Elk uur stromen tientallen reacties binnen. Een bezoeker: 'Hema heeft in Nederland ook een suikerfeestassortiment. Verkoop kunnen ze nu wel vergeten. Welke moslim gaat nu nog naar de Hema?

Kunnen ze die zooi niet lekker in Marokko gaan vieren? En natuurlijk nooit meer terugkomen als woij beloven geen HEMA-filiaal in Marakesj te openen?

Satertje | 10-03-11 | 18:16

Zo'n boycot zal trouwens behoorlijk wat winkediefstallen schelen dacht ik zo.

Kingeef1975 | 10-03-11 | 18:13

Ik ga maar es extra Hema t-shirts inslaan en zo'n megapak snuitdoekjes, alle kleine beetjes helpen

Tobi | 10-03-11 | 18:13

HEMA = Hoofddoekjes Eerst Moven Allemaal

HEMA = Hoofddoekjes Etc Moet Af

HEMA = Hoofddoekjes Eerst Maar Afdoen

en dan mogen de ongetrouwde vrouwen de Hema worsten gebruiken
als vervanging voor de man

He Lullo | 10-03-11 | 18:13

Dan gaan alle finnen lekker duur shoppen in de Appie? Vast wel. Als er geen ABs of Dirk in de buurt is dan echt wel naar HEMA.

Kingeef1975 | 10-03-11 | 18:11

De winkel die voor tirannen zwicht....

Kingeef1975 | 10-03-11 | 18:09

@Easy Solar | 10-03-11 | 16:33
Some animals look so much like human beings, that you can only tell the difference by their behaviour
Worden overigens de ziekmelders en andere overtreders keurig in beeld gebracht en gesanctioneerd?

hfakker | 10-03-11 | 18:06

Als dat betekent dat er minder pinguins met stofdoeken en grote tassen rondlopen vind ik het best.

blueberry | 10-03-11 | 18:01

*gaat gros worsten halen bij de Hema*
Steunt allen Hans Worst ! ;)

William Arcite | 10-03-11 | 17:58

Gerucht gaat al: Morgen #Flashmob #Hemaworst op tal van Hemaplekken, 12:30 So You Think You Can Hemaworst? #SYTYCH

hfakker | 10-03-11 | 17:57

Gewoon zo'n Hema worst anaal inbrengen. Dat is halal.

JoeDaPlumbert | 10-03-11 | 17:54

Open dan lekker een Hema in die zandbak daarzo..

Dr. Ph. | 10-03-11 | 17:53

En dit is nog maar het begin, "het Paard van Troje is allang binnen gehaald" en dan bedoel ik niet dat Rooienest in Amsterdam, daar zitten de gasten die er voor gezorgd hebben!

ONS | 10-03-11 | 17:53

Goeie publiciteitsstunt van de HEMA. Het zal ze geen windeieren leggen.

Adriaan van Bassie | 10-03-11 | 17:47

Nederland zal niet wijken voor moslimprovocatie en terreur ! Dan dooft het licht...

Neerlandsbloed | 10-03-11 | 17:47

Amaai, het is gewoon een westers mokkel.
Joyce Van op de bosch heet de bekeerlinge.

Vermoedelijk een handlanger van Delhaize,
GB of de Colruyt om de HEMA pootje te lichten.

www.standaard.be/artikel/detail.aspx?a...

Jan Zand | 10-03-11 | 17:45

@Der Lehrer | 10-03-11 | 17:13
Helemaal mee eens Herr Kollege.

Hölzenbein | 10-03-11 | 17:43

Hulde voor de Belgische Hema. Belgie wordt steeds meer een gidsland.

ad melkert | 10-03-11 | 17:43

Achter de hoofddoek zit geen dwang. Het MOET alleen van god!

Mokum Kosher | 10-03-11 | 17:40

Je hoort linkschmenschen vaak reageren met:
"Waar maken jullie je druk om? Zo'n hoofddoek is maar een lapje stof hoor!"
-
Als DAT geen belediging voor de superieure islam is, dan weet ik het ook niet meer...

Ahasveros | 10-03-11 | 17:34

Tja, Hemaworst is toch bij uitstek een Pvv-snack. Die afrekenen bij een hoofddoek doet pijn.

Sir EnemA | 10-03-11 | 17:33

Wat een gezeur om die kopvodmevrouw die ontslagen is... Heeft allang weer een nieuwe baan met prima emolumenten en mag haar kopvod ophouden.
www.erohotel.nl/index.php?page=profiel...

Neerlandsbloed | 10-03-11 | 17:25

Zo, heb ik 10 jaar niet zo veel geshopt bij de Hema, de hele familie is voorzien. Voelt goed trouwens.

modderfokker23 | 10-03-11 | 17:20

Ik steun de Hema, want ik vind dat elk zelfstandig bedrijf het recht moet hebben om zijn eigen regels te maken. Als het je niet bevalt, dan rot je maar op. Als Hema vindt dat het personeel als clown verkleed moet zijn, of alle dames in bikini, dan is dat hun keuze. Als je er werkt, dan pas je je dus aan, of je gaat naar de V&D.

Dus Hema, ik kom mijn pennen, papier en worst wel lekker bij jullie kopen.

Eigenlijk kan de Hema ook niet meer terug, want als ze NU een knieval maken, dan is het hek van de dam en laat je je chanteren door een aantal eikels en communisten op het internet. Dan kun je de deuren wel sluiten.

Der Lehrer | 10-03-11 | 17:13

foxtrot charly bravo | 10-03-11 | 17:00

dus nu kan de shoarmatent hier op de hoek ook broodjes rookworst verkopen? en kapsalon met rookworst? turkse pizza met rookworst, rookworstkebab, gegrilde rookworstschotel? ik zie een gat in de markt!

Hunkmeister | 10-03-11 | 17:10

'De Hema wil geen moslims als medewerkers, dan ook geen islamitische klanten.'
Prima ! Graag woord houden dan kunnen de nederlanders gewoon weer bij de Hema winkelen zonder zich geprovoceerd te voelen door lelijke kopvodden.
Dit is wel mijn winkel vriend !

Neerlandsbloed | 10-03-11 | 17:09

Mijn Turkse buurman, een paar huizen verder, draagt ook geen hoofddoek. Nou dan!

Hölzenbein | 10-03-11 | 17:08

Zolang mijn UNOX meisje mijn worst maar niet boycot is er niks aan het handje.

VanDattum | 10-03-11 | 17:05

@Adriaan van Bassie | 10-03-11 | 16:56
Mensen? Idioten die ze in de harses gescheten hebben. Alsof er iets gratis te krijgen is. Tokkievolk.

Hölzenbein | 10-03-11 | 17:05

reuzenpanda | 10-03-11 | 16:50

die legendarische oranjetoempoezen (die ze dan heel interessant tompouce noemen) is het alweer bijna 30 april?

Hunkmeister | 10-03-11 | 17:02

Als een bedrijf een kledingscode heeft, dan moet je je daar aan houden. Anders er niet gaan werken. Zo is het en niet anders.
Als een bedrijfs haar kledingscode verandert, dan moet het daar geloofwaardige redenen voor geven. Die kunnen zonodig getoetst worden door een rechtbank (fijn voor de advocaten, kunnen die armoedzaaiers ook nog wat geld verdienen).
Zolang er geen rechterlijke uitspraak is, blijf ik gewoon een trouwe klant van onze HEMA.

ljcoster | 10-03-11 | 17:01

De hotdogs van de Hema zijn ook retelekker. Lekker varkensvlees. Ik denk dat ik ook maar weer even ga sponsoren

Adriaan van Bassie | 10-03-11 | 17:00

Hunkmeister | 10-03-11 | 16:55 |

Die is ook al ""halal"" geworden.......(ik stond er ook van te kijken)

foxtrot charly bravo | 10-03-11 | 17:00

ik dacht dat islamitische mensen sowieso al geen hemaworst mochten eten

Hunkmeister | 10-03-11 | 16:55

Voor wie een hamer in zijn hoofd heeft is alles een spijker!

strikdewepstroper01 | 10-03-11 | 16:54

-weggejorist-

He Lullo | 10-03-11 | 16:51

En wat te denken van de vlaaien en tompoezen?
Morgen is het 11 maart en dat moeten we vieren !!!!!!

reuzenpanda | 10-03-11 | 16:50

Als Mohammed de HEMA-worst had gekend, dan was die hele Islam nooit ontstaan!

threewing | 10-03-11 | 16:49

@eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:40
ja.. voor je het weet zijn we de klos.

deraderendraaien | 10-03-11 | 16:48

Niks geen ontslagkwestie.
Contractje van een uitzendkracht werd niet verlengd vanwege klachten van klanten.
Meer is dat niet.

Vitayalin | 10-03-11 | 16:46

brutus68 | 10-03-11 | 16:40

Je houdt het niet voor mogelijk, maar daar had ik tot gisteren nog een aangebroken fles van in de koelkast staan. Maar omdat de kinderen het zo ontzettend lekker vonden (braakneigingen en zeau) en er inmiddels kleine grijze schimmeleilandjes op het oppervlak verschenen heb ik het toch maar door de gootsteen geflikkerd. Maar dat mogen ze vast wel drinken, die rifapen...

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:44

Easy Solar | 10-03-11 | 16:33

Hier word ik echt depressief van. Allochtone tokkies.
Oh nee, dat is een enorm pleonasme...

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:41

@eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:26

Jip en Janneke-champagne mag geloof ik weer wel...

brutus68 | 10-03-11 | 16:40

deraderendraaien | 10-03-11 | 16:34

Oef, dan al?

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:40

*heeft multomap nodig en spoedt zich naar dichtstbijzijnde HEMA*

Ahasveros | 10-03-11 | 16:40

@Eurotokkie | 10-03-11 | 16:34

Als ze nou om half negen 's ochtends zo aan de poorten van het UVW zouden staan rammelen voor een baan...

brutus68 | 10-03-11 | 16:39

Unox?
Unox is the worst!

Andreas B. | 10-03-11 | 16:37

Laten we even eerlijk zijn. Die worsten zijn niet te vreten. Eén gore vet troep. Het lijkt verdomme ook of het een vallus genitalius is. Kijk, als vrouwen het dan eten kan het nog wel sexy zijn, maar als mannen het eten...
De hot dogs aan de andere kant zijn natuurlijk heerlijk. Als ze die gaan boycotten dan wil ik als een levenloos wezen wel wat op FB neerpennen. Maar tot die tijd kun je die worst van je ergens stoppen waar de zon niet schijnt!

Datkanikvéélbeter! | 10-03-11 | 16:37

Ik dacht dat het religieuze hoofddoekje vaak een uiterst geemancipeerde uitlating was van jonge moslim vrouwen en dat moslim mannen moslim vrouwen daar zeker binnen het bedrijfleven juist alleen maar meer om respecteren en waarderen.

hawie | 10-03-11 | 16:36

Als je de actie van de telegraaf voor de 3 militairen die vast zitten ook dom vond, doe je hier ook niet aan mee.

mitflow | 10-03-11 | 16:35

brutus68 | 10-03-11 | 16:29 |
idd je ziet ook dat de hard werkende "Nederlander"
voorop lopen.

Eurotokkie | 10-03-11 | 16:34

Fuck dat, ik bestel vanmiddag gewoon een Hema worst

slashd | 10-03-11 | 16:33

HEMA winkels opgepast.
Vandaag was er een IT's winkel in Bos en Lommer slachtoffer van een overrun.
En de daders , voormalige rifbewoners

www.telegraaf.nl/binnenland/9236362/__...

Easy Solar | 10-03-11 | 16:33

Slipsnifter | 10-03-11 | 16:24 |

Intussen is die hoofddoek een deel van mij geworden, ik ben mezelf niet als ik zonder hoofddoek zou binnenkomen.

-------------------------------------------------------

Zo een hoofddoekje is meer een spandoek met erop - ik haat ongelovigen en Joden .

Eurotokkie | 10-03-11 | 16:31

scusi Joris voor dubbel post, 500 error of zoiets...

@eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:24
Nope.. omzet draaien en niks verkwisten.

deraderendraaien | 10-03-11 | 16:30

@brutus68 | 10-03-11 | 16:22
stel dat It's van de week een medewerker had ontslagen wegens een hoofddoek, zou de hoofdoekkenrij zoals vandaag dan ook voor de It's gestaan hebben?
Hoogst waarschijnlijk wel, al is het alleen al omdat een failliete toko boycotten weinig zin heeft.
Maar hé, bijna graties teeleviezie, ies leuk!

@Eurotokkie | 10-03-11 | 16:26

Heb je het filmpje gezien? Het lijken godbetert wel een bende gieren..

brutus68 | 10-03-11 | 16:29

@eerstneukendanpraten
Ik weet het, en wel eerder ook, daarom juist...

Slipsnifter | 10-03-11 | 16:26

veuve-clicquot | 10-03-11 | 16:23

Hoofddoekjes mogen geen champagne drinken. Ies koeltoer!

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:26

brutus68 | 10-03-11 | 16:22 |
Zo te zien heeft Its geen problemen met hoofddoekjes .

Eurotokkie | 10-03-11 | 16:26

Onze HEMA? Volgens mij is het al een paar jaar geleden aan een buitenlands investeringsbedrijf verkocht... Maar dat zal geen halal bedrijf zijn anders hadden ze dat hoofddoekje wel toegelaten..

zojammerdit | 10-03-11 | 16:25

Slipsnifter | 10-03-11 | 16:24

Wen er maar aan. Over 40 jaar loopt iedere vrouw zo...

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:25

Lang leven de verlichting...

Dr. Ph. | 10-03-11 | 16:25

deraderendraaien | 10-03-11 | 16:23

Dat zal het zijn geweest, maar logistiek hadden ze het dan niet goed voor elkaar. Zeker nog nooit van
Justintime - Management gehoord...

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:24

Strontziek word ik van die hoofddoekjes, elke dag die islam...

Slipsnifter | 10-03-11 | 16:24

het mooiste is dat al die paupers die roepen de hema gaan boycotten nooit naar de hema gaan !

iter | 10-03-11 | 16:24

*Denkt aan Rooie Rinus en Pedaalemmer*

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:23

@eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:20
Ik zelf vroeger ook als vakantie baantje en geloof me ik lieg er niet om.
misschien kwam het juist wel door de vakantie tijd dat het minder druk was ,en natuurlijk warmer.

deraderendraaien | 10-03-11 | 16:23

Zolang ze de champagne blijven boycotten vind ik het best
* plop en out *

veuve-clicquot | 10-03-11 | 16:23

Voortaan minder zure luchten bij de HEMA, dus chapeau voor die boycot.

Cabaret Voltaire | 10-03-11 | 16:22

Net weer even 10 kilo varkenslappen in het halalvak gegooid.

Counter | 10-03-11 | 16:22

Komt mooi uit, wilde NET naar de HEMA gaan... even een varkentje wassen daar!

Mr_Pikibelly | 10-03-11 | 16:22

Een contract niet verlengen is niet hetzelfde als ontslag. Daarnaast zijn de bekeerde moslima's vaak nog erger dan de geboren Moslima's

StijlvolRechts | 10-03-11 | 16:22

DANNY3960 | 10-03-11 | 16:17

Dat zei ik gisteravond ook tegen moederdemilf...

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:21

Mokum Kosher | 10-03-11 | 16:16 |

Ach die mensen hebben gewoon aandacht nodig omdat ze zelf niet weer weten wat ze moeten geloven.
Alles wat Allah heeft verboden doen ze en alles wat niet in de Koran staat doen ze ook, ze zijn duidelijk een beetje de weg kwijt.

Eurotokkie | 10-03-11 | 16:20

deraderendraaien | 10-03-11 | 16:18

Ja, zat, maar mits luchtdicht verpakt is er geen vuiltje aan de hand... Buurjongen "deed" vroeger de worst aldaar!

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:20

René from the Café | 10-03-11 | 16:18

In de VS noemen ze zoiets een ghetto...

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:19

En over wie en wat gaat de discussie weer?

Over een hoofddoek. The never ending story.....

Je wordt er toch kots, kots misselijk van....

strikdewepstroper01 | 10-03-11 | 16:06

Helmaal mee eens was er zo misselijk van kan het toetsenbord weer reinigen en dat was NIET van die geweldige HEMA-worst.

Nee weer een hoofdoekjes (kopvodden) actie.

Rein 8570 | 10-03-11 | 16:19

@eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:12
Heb je enig idee hoeveel ze in voorraad hebben.

deraderendraaien | 10-03-11 | 16:18

@seven | 10-03-11 | 15:43
En welke BN-er draaide die foute Unox/hema worsten ook al weer in Oss?

spooky | 10-03-11 | 16:18

veuve-clicquot | 10-03-11 | 16:12

Ja, je hebt gelijk, maar helaas de verpakking direkt al weggeflikkert...

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:18

''In Nieuw-West is de Hema afhankelijk van vrouwen met een hoofddoek. Wie anders zouden hier in de buurt dit werk willen doen?''

Moet natuurlijk zijn; "Wie anders woont hier nog en winkelt bij de Hema?"

René from the Café | 10-03-11 | 16:18

Eet meer worst!!!

DANNY3960 | 10-03-11 | 16:17


Einde van de Domheid | 10-03-11 | 16:14 | Er is maar één lekkere rookworst en dat is die van Willie.

Vraag maar aan mevrouw Willianus. Die lust 'm elke dag.

Willianus Wortelus | 10-03-11 | 16:17

Gaat het nu alweer over moslims?? Teringloetje. Er zijn slechts 1 miljoen moslims in dit land. En elke dat gaat het over die kleine groep. Waarom??????? Ik ga moslims gewoon lekker boycotten.

Mokum Kosher | 10-03-11 | 16:16

het lijkt wel weer of alleen de mislim-haantjes hiervan uit hun dak gaan..

Sjakie Snel | 10-03-11 | 16:15

@Bigi Bana Boy | 10-03-11 | 16:11
Zo is het!
Die vier keer per jaar dat er hier snert op tafel komt mag er best een vette worst van de Hema in.
Dan ga ik maar een uurtje eerder dood.

Jackanders | 10-03-11 | 16:14

seven | 10-03-11 | 15:25 | + -1 -
Logisch, het is niet alleen varkensvlees maar ook niet echt gerookt. Het kan een lekkernij zijn. Probeer er maar eens een van Frank's smoke house. Je weet niet wat je meemaakt.

Einde van de Domheid | 10-03-11 | 16:14

Aaaah, Luca Prins, hoe zou het met haar zijn?

Stijlicoon | 10-03-11 | 16:13

@eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:11
is een typisch doorgeefcadeau :-)

veuve-clicquot | 10-03-11 | 16:12

plastic zakje | 10-03-11 | 16:11

Ja, zucht...

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:12

@Requiescat in pace. Ook al is het op het verzoek van klanten het mag niet de reden zijn van het opzeggen van de arbeidsovereenkomst. Als mijn klanten mij vragen om geen Joden toe te laten heb en ik zou dat doen heb ik morgen het CIDI aan mijn broek.

Irol | 10-03-11 | 16:12

deraderendraaien | 10-03-11 | 16:10

Geloel, hun omzetsnelheid is daar te hoog voor!

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:12

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:11
Het zijn ook altijd weer die schoonmoeders!

plastic zakje | 10-03-11 | 16:11

Wedden dat die moslims toch stiekem een rookworst kopen, euh, stelen, bij de HEMA?

Cabyon | 10-03-11 | 16:11

Gewoon eten die Hema worsten, ongezond of niet. Als je gezond leeft krijg je er een paar jaar bij. Maar dat betekent in Nederland nog twee jaar langer tot ver na de middaglunch in je eigen stront op een zaaltje met vijf andere kwijlende Alzheimerpatienten in een verzorgingshuis liggen. Zuip, rook en eet Hema worsten dus zoveel je wilt.

Bigi Bana Boy | 10-03-11 | 16:11

plastic zakje | 10-03-11 | 16:09

Heb dat ding nu eenmaal van mother in law gekregen...
Je snapt het wel!

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:11

@BraterEnWood | 10-03-11 | 16:00
Moewhaaaa! en ik weet hoe dat komt! haha!

Die worsten liggen s'nachts te schimmelen en moeten s'morgens eerst weer opgepoetst worden en dan gaan ze weer het warme water in voor de verkoop haha!
Lekker joh! smullen maar mensen!

deraderendraaien | 10-03-11 | 16:10

Media ondernemer Anwar heeft ook een mening hoor! Dat beroep is een eufemisme voor iemand die een prunsite runt. Ies koeltoer!

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:10

Hema worst gaat eten vanavond....
En tja.... ik zal een doekje gebruiken als het sap eruit druipt :)

Herrie Montana | 10-03-11 | 16:09

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:05
Ik heb 's morgens liever een pot old skool filterkoffie.

plastic zakje | 10-03-11 | 16:09

Wie Hema worst eet of een weduwvrouw trouwt, weet nooit wat erin is gedouwd!!!

antonius86 | 10-03-11 | 16:08

strikdewepstroper01 | 10-03-11 | 16:06

Maar bovenal kotsmisselijk!

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:07

Ik heb snel twee rookworsten gekocht bij de HEMA heerlijk.
En hoofddoekjes hoef ik niet,ik vind het al erg als ik kaas koop en er achter kom dat het HALAL is dus dat koop ik nooit meer.(Dier onvriendelijk)
Ik steun de HEMA!

wocky | 10-03-11 | 16:07

De Hema is in het eigen politiek korrekte zwaard gevallen. Op zich begrijp ik wel dat een bedrijf zich aanpast aan de markt en dat allochtonen een steeds grotere markt voor ze vormen, maar toch ... het blijft een mijnenveld.

Bigi Bana Boy | 10-03-11 | 16:06

En over wie en wat gaat de discussie weer?

Over een hoofddoek. The never ending story.....

Je wordt er toch kots, kots misselijk van....

strikdewepstroper01 | 10-03-11 | 16:06

plastic zakje | 10-03-11 | 16:03

Neem in de ochtend altijd twee dubbele extra dark roasted, anders kom ik slaapwandelend op mijn "werk" aan...

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:05

@lilluke halve hoan | 10-03-11 | 16:00
Volgens mij heb jij zo ie zo meer met kippen vlees ... ik bedoel hanen vlees toch?

deraderendraaien | 10-03-11 | 16:05

Eurotokkie | 10-03-11 | 16:02

Dat was van jou zeker te verwachten... Tokkievreten dat!

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:04

De hema verkoopt niks wat ik ook maar gratis zou willen hebben.
Maar ik vind het prima als ze werknemers die hun hoofd in doeken inpakken de deur wijzen.

cabbit | 10-03-11 | 16:04

Eurotokkie | 10-03-11 | 16:00
Dat zal toch niet de reden zijn dat Senseo niet te drinken is?

plastic zakje | 10-03-11 | 16:03

'Wij zullen de Hema kleinkrijgen' NL staat ook op d lijst. Toch fijn als de mo-fundies eerlijk zijn over hun doelstellingen.

seven | 10-03-11 | 16:03

lilluke halve hoan | 10-03-11 | 16:00

Ik ook, vind het echt bagger. En zeker wel dertig procent vet, als het niet meer is. En alleen fatsoenlijk te vreten met een pot scherpe mosterd...

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:03

da wizard | 10-03-11 | 16:02 |
alleen van snijworst

Eurotokkie | 10-03-11 | 16:03

Waarom hoor ik Job Cohen hier niet over? Die heeft toch altijd zijn bek vooraan! En waar is Femke gebleven? Al een nieuwe baan gevonden btw? En verder ben ik van mening dat Mohammed van MarokkopuntNL deaud moet!

eerstneukendanpraten | 10-03-11 | 16:02

Hema meisjes houden toch ook van worsten...

da wizard | 10-03-11 | 16:02

lilluke halve hoan | 10-03-11 | 16:00

3. heerlijk
4. onweerstaanbaar

Eurotokkie | 10-03-11 | 16:02

Dr. U.I. Loor | 10-03-11 | 15:58 |

Die arabica koffiebonen worden verwerkt in Senseo koffiepads .

Eurotokkie | 10-03-11 | 16:00

Oh ja, trouwens: die HEMA-worst is dus gewoon echt helemaal niet te vreten zo goor. Dat vond ik zelf al altijd, maar mijn kudde honden, modelletje kilo vreten per dag en dan nog honger hebben en alles opvreten wat langs komt lopen, heb ik eens geparkeerd voor zo'n standje van de HEMA. '6 rookworsten aub'. 'Kijk eens, poepies, voor jullie'. Ze snuffelden, snuffelden, snuffelden, en daarna keken ze me echt aan van 'ben jij gek of zo, die rotzooi vreten we dus niet'. Dus als zelfs de honden er geen worst van lusten? Dan voer je 't aan 't hollandse volk :-)

BraterEnWood | 10-03-11 | 16:00

Nou ja sorry, dan kan ik een rare vogel zijn maar die Hemawors vind ik:
1. te vet
2. te zout....
Ik prefereer de light rookwors van Unox dus....(misschien door dat worsmeisje)

lilluke halve hoan | 10-03-11 | 16:00

Het unox meiske is vegetaries en boycot dus die worst eauk.

A. De Bree | 10-03-11 | 16:00

@BakRodeKool | 10-03-11 | 15:57
of ze mag er de worsten mee poetsen!

deraderendraaien | 10-03-11 | 15:59

Ik heb afgelopen week zelfs m'n arabica koffiebonen bij de HEMA gekocht. Ik heb ze nog niet geprobeerd, maar het zal allicht beter zijn dan jullie Senseo-meuk.

Dr. U.I. Loor | 10-03-11 | 15:58

HEMA heeft gewoon gelijk: ik vertrouw het zowieso nooit, wanneer een hoofddoek mij aan varkensvlees wil helpen.

ZKH EénOog | 10-03-11 | 15:58

ROLF @ plaatje alt-tekst plaatje (mouse-over).

seven | 10-03-11 | 15:57

Ik denk niet dat er veel andere winkels zijn die ze met hun uitkering kunnen veroorloven

Graftak | 10-03-11 | 15:57

Nog los van dat in dat artikeltje in dat pulpkrantje al weer duidelijk is wie die rel proberen te ontketenen: tsss, in belgie hebben ze dezelfde linkse boeroeperts als in nederland. Maar belgen, en zeker vlamingen, zijn door de bank genomen fors rechts, behoudens die paar linkse subsidieslurpers. Getuige ook de aanhang van NVA en vlaams blok.

BraterEnWood | 10-03-11 | 15:57

Ik steun de HEMA! Wat een mooi Hollands bedrijf is dat toch. En inderdaad zoals eerder opgemerkt, theedoeken horen in het rek, niet achter de kassa!

BakRodeKool | 10-03-11 | 15:57

@borderliner | 10-03-11 | 15:51
Misschien drie weken niet wassen en laten rijpen,dan komt die smaak vast dichterbij de HEMA worst.

deraderendraaien | 10-03-11 | 15:56

Het was daarnet STERVENS druk bij de HEMA. Half PVV onderbuik voelend volk was uitgelopen om die worst te vreten. Voorlopig bestel ik dus alleen via internet.

Abugreip | 10-03-11 | 15:56

En het is een bontkraag die de Hema wil boycotten.
Domme sukkels zijn het ook, grijpen alles aan om herrie te schoppen.

ikkrijgjewel | 10-03-11 | 15:55

Hetze of geen hetze, de prijs-kwaliteitverhouding bij de Hema is voor de gemiddelde shopper toch doorslaggevend. Principes zijn mooi *kuch* maar een volle mand voor weinig euries is nog mooier. Zelfs voor de goetmens.

En hopelijk worden we met z'n allen ook eens goed moe van dit soort usual victims gedrag. Dat mens deed het er gewoon om. En dan nog is er ophef. Kappen nou met dat hoofddoekjes gejank.

Soy yo | 10-03-11 | 15:53

Zo geen mocro's meer in de Hema, zal de omzet ineens omhoog gaan aangezien nu wel alles afgerekend word

Haagse-Geertje | 10-03-11 | 15:53

HOLLANDSE Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam!
Gestart door twee joodse mensen, dus wat doen die islamieten daar eigenlijk? Kssst

Heau_heau_heau | 10-03-11 | 15:52

@zeg maar jansen | 10-03-11 | 15:48
Wie heeft het hier over "rook"worsten dan?

ojédiaré | 10-03-11 | 15:52

Lekker. Hema wordt. Ga morgen even langs om er een paar te kopen.

Boomschade | 10-03-11 | 15:52

Ik moet nog ff een paar handdoeken kopen, ga direct naar de HEMA en neem gelijk een lekker worst mee voor vrouwlief. Die UNOX van mij daar is ze op uit gekeken.
Ik nog zeggen dat 'ie van dezelfde fabriek komt, maar dat pikt ze niet....

borderliner | 10-03-11 | 15:51

Je kunt ook wegblijven bij de Hema, du moment dat er theedoeken achter de kassa staan, i.p.v. in het rek liggen. Gewoon spullen aan de kant donderen, en de zaak laten voor wat het is.

kalasjniknal | 10-03-11 | 15:51

Ik wil, met in mijn rechter hand een bijbel, op mijn hooft een keppeltje, met schoenen aan en met mijn Boeddha buik een Moskee in.Owja, en mijn Hindoestaanse vriendin neem ik ook mee. Mag dat vanaf nu dan ook???

Drs. D. | 10-03-11 | 15:50

ojédiaré | 10-03-11 | 15:47
Nou, lekker hoor!

plastic zakje | 10-03-11 | 15:50

Blijf goedoeme met je fikken van onze HEMA af stelletje woestijn vlooien.
Dat Janneke van jip nou wel eens een hoofddoekje op heeft als ze moedertje speelt,dan wil dat nog niet zeggen dat iedereen zo'n ding moet gaan dragen daar!

*jip en janneke dekbed kopen gaat bij de HEMA*

deraderendraaien | 10-03-11 | 15:49

nieuwsflits | 10-03-11 | 15:46 |

Nee de AH dan daar is een hoofddoekje verplicht achter de kassa.

Eurotokkie | 10-03-11 | 15:49

Al was ik veganist, dan had ik zo'n worst met liefde opgevroten in de strijd tegen de islam.
Verder natuurlijk fijn dat je geen kopvodden en haatbaarden meer tegenkomt bij onze eigen HEMA.
*zich ziek gaat vreten aan HEMA worsten, en gaat braken bij de lokale moskee.*

funkyd | 10-03-11 | 15:49

Krijg een steeds grotere hekel aan randdebielen die zo'n oproep doen. Links kudtvolk, voorheen o zo voor vrouwenemancipatie, én nu opkomend voor aanhangers van een geloof dat de vrouwenonderdrukking hoog in haar vaandel draagt, met de hoofddoek als één van de symbolen daarvan.

*Nu naar de Hema gaan doet*

La Vie En Rose | 10-03-11 | 15:49

@kersenflap | 10-03-11 | 15:47
Mooi hè, koop je drie onderbroeken, krijg je er twee euro bij.

Jackanders | 10-03-11 | 15:49

@Posselmetzuremossel | 10-03-11 | 15:36
Onder het motto:
"Het kan zoveel beter ( voor Andie en de zijnen )".

Ik ben voor :)

An die ARBEIT | 10-03-11 | 15:49

@Redactie
Ik ben zeer geinteresseerd of er meer stukken van dit niveau op jullie site gaan verschijnen? Ik smul hier namelijk heel erg van! Lekker mensen bashen die minder dan drie hersencellen hebben, vond ik al leuk als driejarige. Misschien mogen we dat niveau wel eens ontstijgen als eind-twintiger/begin-dertiger.

joiner | 10-03-11 | 15:49

Wij kunnen met z'n allen de HEMA steunen in hun strijd tegen de verloedering. Ik koop dit weekend voor het eerst van mijn leven een HEMA worst !! Samen krijgen we die vuige linksche schoften wel klein.

Marcus Porcius Cato | 10-03-11 | 15:49

Overigens: wat een ongelooflijk triest, suf, irriterent stuk in Parool. Gewoon weer een of andere verongelijkte Calimero die loopt te drammen; gewoon doorlopen mensen.

Seraphin | 10-03-11 | 15:48

borderliner | 10-03-11 | 15:46
Ergo, zelfde fabriek, ander recept.

seven | 10-03-11 | 15:48

ojédiaré | 10-03-11 | 15:47

Zijn dat de ingewanden van Moharamed de proleet ?

Fratello | 10-03-11 | 15:48

Geen hoofddoekjes meer bij de Hema en het Kruidvat en zoveel andere winkels? Mij hebben ze dan weer terug als klant.

Alexander de Kleine | 10-03-11 | 15:48

ojédiaré | 10-03-11 | 15:47 Dat is geen rookworst, dat is een verse worst.

zeg maar jansen | 10-03-11 | 15:48

Bixier | 10-03-11 | 15:45 |

volgens mij verkopen ze geen miniworst bij de Hema.

Eurotokkie | 10-03-11 | 15:47

Ook positief:
De Hema prijzen kunnen straks omlaag omdat er véél minder gestolen wordt!

kersenflap | 10-03-11 | 15:47

Ook denk ik dat het dragen van een hoofdoek sluikreclame is voor poetsdoeken en Gordijnen.. Dah mag niet In Nederland..

Crematorium-de-Asbak | 10-03-11 | 15:46

Als de Hema door de knieën gaat en hoofddoekjes toelaat dan gaan wij met z´n allen de Hema boycotten! Zegt het voort!!!

Centurion28 | 10-03-11 | 15:46

"seven | 10-03-11 | 15:43
Nou, hij smaakt wel heel anders.....

borderliner | 10-03-11 | 15:46

DDOS op marokko.nl iemand?

Fratello | 10-03-11 | 15:46

Hema is niet mijn winkel.

nieuwsflits | 10-03-11 | 15:46

@ojédiaré | 10-03-11 | 15:40
Volgende stap, eerst even kijken of het concept aanslaat. Dan worden inderdaad hoeslakenburka's en rookworst köfte aan het assortiment toegevoegd.

An die ARBEIT | 10-03-11 | 15:46

Ik rook mijn worst zelf.

Jackanders | 10-03-11 | 15:46

Trouwens, de Hema, is dat niet zo'n bedrijf wat overgenomen werd met de financiering binnen het eigen bedrijf?

Mag dicht. Dragen maar heel weinig belasting af.
#hebbenwenietsaan

zeg maar jansen | 10-03-11 | 15:45

Lekker korte termijn geheugen: was het niet de Hema die een Halal Hema in PostCS had?

rooiebosduivel | 10-03-11 | 15:45

Mooi, misschien is het binnenkort dan weer mogelijk om door de Hema te lopen zonder je te hoeven ergeren aan al die pinguïns.

buzz fuzz | 10-03-11 | 15:45

Hema worst is toch van varkensvlees gemaakt? Ze zullen dan ook niet veel minder worsten verkopen naar normaal, niks aan de hand mensen gewoon doorlopen.... Theedoek meer of minder boeit toch niet

ja_hallo.... | 10-03-11 | 15:45

Zeg zijn die worsten bij de Allochtoon-o-meter ook van de HEMA?

Auf jeden Fall, uw Bixier gaat straks nog even naar de HEMA om een stuk of tien van die heerlijke worsten te kopen.

Bixier | 10-03-11 | 15:45

@kersenflap | 10-03-11 | 15:43
We geven Nederland weer terug aan de Nederlanders!

borderliner | 10-03-11 | 15:45

Jaja hoofddoekmeisje zeg het maar,je houdt wel van die worsten,waar denk je aan als je ze ziet.

hekelaar | 10-03-11 | 15:44

Koopt Hollandsche waar bij den:

Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam

gentle giant | 10-03-11 | 15:44

De beroemde HEMA worst is een echt Gouds product.
Producent is Compaxo in Gouda
Enkele supermarkten verkopen deze worst ook o.a. Hoogvliet
Dus lekker genieten van de peuken worst,ook zonder Hema

De zorgverzekeraar N | 10-03-11 | 15:43

Vrouwtje gaat nu naar de Hema, missie voldaan...

da wizard | 10-03-11 | 15:43

borderliner | 10-03-11 | 15:40
"De beroemde rookworst van de Hema blijkt al jarenlang bij Unox in Oss te worden gemaakt. Dit bedrijfsgeheim werd woensdag verklapt door een medewerker van de Osse worstfabriek die met zo'n duizend collega's actievoert voor de deur van moederbedrijf Unilever in Rotterdam."http://www.omroepbrabant.nl/?news/88823712/Hema-roookworst+komt+uit+Unox-fabriek+in+Oss.aspx

seven | 10-03-11 | 15:43

Briljant excuus om naar het Unox-meisje te linken. Overigens vond ik Unox-meisje v2.0 leuker.

Seraphin | 10-03-11 | 15:43

@Jawoeb Druart de Hema worst komt ook bij Unox uit de fabriek vandaar.
Irol | 10-03-11 | 15:25
aha, wist ik niet. Danku. Een +1 voor u.

Jawoeb Druart | 10-03-11 | 15:43

lijstneeg | 10-03-11 | 15:36
Onzin. De Hema is in handen van Lion Capital, een Brit investerings fonds. Er zijn momenteel gesprekken gaande om Hema weer in Nederlandse handen te krijgen.

kersenflap | 10-03-11 | 15:43

ojédiaré | 10-03-11 | 15:41
Inderdaad, je maakt me nieuwsgierig!

plastic zakje | 10-03-11 | 15:42

Hema, Hema! Meer dan een BH!
*allemaal!*

Krachtmeester | 10-03-11 | 15:42

veuve-clicquot | 10-03-11 | 15:31 Ze slaan elkaar de koppen in bij de Its. Mooi man.

zeg maar jansen | 10-03-11 | 15:42

Halal.

Kiloknal

Bamibal.

Nacho_Vidal | 10-03-11 | 15:41

Aan de hema-worstpica bij de allo meter te zien had de allochtoon-o-meter een vooruitziende blik.

seven | 10-03-11 | 15:41

De Hema moet Foe Yong Hai gaan serveren.
Met varkensvlees.
Alles is daar "Made in China" dus waarom het voer niet?

Bolle Wim | 10-03-11 | 15:41

@ Krachtmeester,

ROFLOL

Capy | 10-03-11 | 15:41

@plastic zakje | 10-03-11 | 15:36
U heeft de mijne nog niet gezien natuurlijk?

ojédiaré | 10-03-11 | 15:41

Marokkaanse jongens houden toch van worsten !!!!!!
Ze vragen er dan wel geld voor maar hebben er veel plezier mee.

hekelaar | 10-03-11 | 15:41

Krachtmeester | 10-03-11 | 15:38 LOL! Its a dirty job but somebody has to do it.

zeg maar jansen | 10-03-11 | 15:40

1 worst te ver

Zzzzooooffff | 10-03-11 | 15:40

Hey Pritt, je gaat de HEMA worst toch niet vergelijken met die zielige vertoning van UNOX?

borderliner | 10-03-11 | 15:40

@An die ARBEIT | 10-03-11 | 15:35
In dat licht bekeken kunnen de badstoffen tweepersoonshoeslakens wel als kekke burka's de deur uit?

ojédiaré | 10-03-11 | 15:40

Het volgende is dat ze die worst ook een hoofddoekje omdoen.

Eurotokkie | 10-03-11 | 15:39

Griezelig lekker. Politiek correct of niet.

Theodoros | 10-03-11 | 15:39

Aangezien ik geen kat heb en dus ook geen kattenbak, ben ik nu maar zelf op de Parool van gisteren aan het kakken.
Iemand moet het doen.

Krachtmeester | 10-03-11 | 15:38

veuve-clicquot | 10-03-11 | 15:25
niet verder vertellen, maar ik lust die Hemaworsten ook niet. Geef mij maar een goede Duitsche Curryworst.

Geile Markeerstift | 10-03-11 | 15:38

Had iemand al gemeld dat de Hema er geen doekjes om windt?

En verder is het wel een beetje vreemd dat deze Vlaamse, tot de islam bekeerde mevrouw éérst zonder hoofddoek solliciteert, vervolgens een paar dagen zonder hoofddoek werkt, dàn een hoofddoek omslingert en vervolgens het ding uit religieuze overwegingen weigert af te doen.

Dat klinkt als "ik ben je eeuwig en onvoorwaardelijk trouw, tenzij er een lekker wijf met me wil neuqen"

vraagstaart | 10-03-11 | 15:38

Ik eet meteen geen couscous meer en geen Leonidas bonbons! Oh wacht, die at ik al niet

hendrikjandetuinman | 10-03-11 | 15:37

Ik zou graag bovenop de barricades mee willen strijden voor het behoud van onze idealen en vrijheden, maar ik moet zo tennissen helaas...

ojédiaré | 10-03-11 | 15:37

Petertje45 | 10-03-11 | 15:30

Hema heeft geen lak aan godsdienst, Hema hanteert een kledingvoorschrift..

Er zou een variant op Godwin's law moeten komen als het gaat om de vrijheid die moslims eisen voor het uiten van religie..

Fratello | 10-03-11 | 15:37

-weggejorist-

hekelaar | 10-03-11 | 15:37

de hema is in chineese handen sinds een jaar of drie, dus de oeigoeren worden srtiekem al in belgie opgenaaid!

lijstneeg | 10-03-11 | 15:36

An die ARBEIT for president! Woehaaaaa

Posselmetzuremossel | 10-03-11 | 15:36

Ik ben sowieso een liefhebber van worst, maar die van HEMA zijn echt hemels!

plastic zakje | 10-03-11 | 15:36

Krachtmeester | 10-03-11 | 15:34 Eentje die je alleen maar voorgehouden krijgt.

Met dooiemussenvlees.

zeg maar jansen | 10-03-11 | 15:35

Ik ga dus een heel stel inferieure HEMA theedoeken kopen en een standje op de markt beginnen met een groot bord:

" Luxe hoofddoekjes, halve prijs "

Ik zal ze krijgen Godverdegodver!

An die ARBEIT | 10-03-11 | 15:35

'Het Parool'? Is dat ook niet een soort van worst?

Krachtmeester | 10-03-11 | 15:34

Nou, dan sluiten ze de Hema in Gouda toch? Problem solved!

zeg maar jansen | 10-03-11 | 15:34

@Petertje45 | 10-03-11 | 15:30
Een medewerker die naturisme als idiologie heeft mag bij de Hema (ook) niet met zijn klabanus buiten zijn broek lopen. Tenminste, niet bij de kassa.

ojédiaré | 10-03-11 | 15:34

Zo werkt Islam: opzichtige religieuze symbolen door de strot van de werkgever duwen en dreigen met sancties. Ik houd van geen enkele religie en ben blij dat we een enigszins seculier land wonen.
Een nieuwe, opdringerige religie zie ik niet zitten. Religie doe je maar lekker in je eigen tijd achter de voordeur.

number one | 10-03-11 | 15:34

Naar die tetten van het Unox meisje kijk ik maar al te graag, jammer dat je niks meer van haar voorbij ziet komen, of zou ze inmiddels een uitgezakte studente zijn?

gozahtje | 10-03-11 | 15:33

Worsten kan je ook in de frituur kopen.
En verder heeft Hema ongelijk. Als dat meisje zich schaamt over haar uiterlijk moet ze het recht hebben om zich achter zo'n doek te verbergen.

Nonkel Frituur | 10-03-11 | 15:33

@Bolle Wim | 10-03-11 | 15:32 Hema wolst met mosteld ?

j010 | 10-03-11 | 15:33

@ mezelf,

Hoofddoel is natuurlijk hoofddoek

Capy | 10-03-11 | 15:33

En Albert Heijn opent net een filiaal in Belgistan. Die gaan dat ook nog krijgen.

zeg maar jansen | 10-03-11 | 15:33

Zolang die worst niet halal is koop ik hem. Na dit gedram vanuit de hoek van usual suspects zelfs extra vaak.
Ik ben namelijk zeer tegen dierenmishandeling. En al helemaal als dat gebeurt omdat het in een of ander sprookjesboek staat.

Chiant | 10-03-11 | 15:33

Arikanari
Mijn idee!
Ik stel zelfs voor om terstond de 'wave' in te zetten!

Posselmetzuremossel | 10-03-11 | 15:33

Petertje45 | 10-03-11 | 15:30

Volgens mij is het net andersom dude.

Eurotokkie | 10-03-11 | 15:32

Is Hema dan nog geen eigendom van China? Dat zou me zeer verbazen.

Bolle Wim | 10-03-11 | 15:32

Waar bemoeit het parool zich mee?! We zullen de Hema klein krijgen, pfff. Als ik op contractbasis zou werken en klanten klachten over me zouden hebben zou mijn werkgever mijn contract toch ook niet verlengen. Is niet meer dan logisch. Maar goed zodra er een hoofddoel bij komt kijken gaan alle linkschmenschen steigeren.

Capy | 10-03-11 | 15:32

Lekker hoor, met zuurkool en spekjes.

Komdan | 10-03-11 | 15:32

@ Petertje45 | 10-03-11 | 15:30
omdat ze iemand met een theedoek op het hoofd die niet wil luisteren eruit gooien, dat is toch wel een applausje waard lijkt me zo!

arikanari | 10-03-11 | 15:31

Als ik trek krijg in een Hema-worst, dan haal ik die. Ik laat me niet leiden door zo'n achterlijke oproep van Pritt, óf zo'n boycot.

Zeeschuimer | 10-03-11 | 15:31

Héérlijk!
Kan ik eindelijk eens ongestoord de Hema bezoeken zonder dat er complete woestijn-families in de bakken lopen te graaien.

kersenflap | 10-03-11 | 15:31

Als Telegraaf lezende, PVV stemmende, inwoner van Limburg, kan ik hier beter niet op reageren.

No guts no glory | 10-03-11 | 15:31

De Hema heeft lak aan de godsdienstvrijheid. Waarom moet ik dan de Hema steunen?

Petertje45 | 10-03-11 | 15:30

Ga daar eens extra boodschappen doen de komende tijd.
Moedig bedrijf: doek om de kop = optyffen! (YES!!!)

Posselmetzuremossel | 10-03-11 | 15:30

HEMA Shoarma lijkt me wel wat.

Bolle Wim | 10-03-11 | 15:30

Hema zonder worst is geen Hema.
Dus waar die belgen zich druk om maken weet ik niet maar hands off van onze Hema..

j010 | 10-03-11 | 15:30

@Kialna
Dat was toch ook wel te verwachten, zo weet ik dat ongeveer alle conserven-merken behalve Hak en Bonduelle uit de fabriek van Coroos Conserven komen.

Koekfabriek | 10-03-11 | 15:29

Ik weet niet er zijn heel wat leuke aanbiedingen bij de HEMA ik weet niet of ik deze kan weerstaan.

Eurotokkie | 10-03-11 | 15:28

Het gaat mis. Wil ik net op www.aljazeera.com/ kijken of er nieuws is over de ontwikkelingen rond de Hema worsten. Blijken ze het land uit te zijn.

Bolle Wim | 10-03-11 | 15:28

de HEMA worst is wel iets dat ik mis hier in Zweden

zweedse chef | 10-03-11 | 15:28

En terecht! Stelletje mafkezen. We leven in een land van godsdienstvrijheid.

Ok, het slaat nergens op dat ze in Nederland ook gaan boycotten. HEMA NL FTW!

ZonderOogKleppen | 10-03-11 | 15:28

@Maurice0001 | 10-03-11 | 15:26
dus als ze niet meer naar de Hema gaan is dat eigenlijk goed nieuws voor de Hema ;-)

veuve-clicquot | 10-03-11 | 15:27

Leave Hema alone!!

HoerenSloep | 10-03-11 | 15:27

Jawoeb Druart | 10-03-11 | 15:21 |
Jawel, is een speciaal georderde worst van UNOX... alleen wilde de HEMA dat jarenlang geheimhouden. Echter wist iemand van de unox fabriek ons te vertellen dat de hemaworst gewoon uit hun fabriek kwam. Kwam al naar buiten toen ik nog bij de HEMA werkte... in ik denk.. 2005?

Kialna | 10-03-11 | 15:26

Is het niet met geweld, dan maar via de weg van het geld.
Hoe het ook zij: we zullen en moeten buigen voor de abberaties van elke onder invloed van paddo's en zonnesteken opgerichte woestijnsekte - hoe zat dat ook al weer met dat Kamerdebat over 'enge sektes'? Ik ken er nog wel drie die nog niet op de lijst staan.
Uit protest ga ik de gansche Hema leegkopen de komende weken. Dan maar 28 blocnotes en een terugkeer naar multomappen. Fuck it. Support Hema!
*'Hema, Hema! Meer dan een BH!' scandeert en inkopen doen gaat*

Krachtmeester | 10-03-11 | 15:26

zie Marokko.nl dus maak me niet zo druk....
Marokkanen kopen toch nooit wat die stelen alleen maar....

Maurice0001 | 10-03-11 | 15:26

Dan kan de halal-wordt ook weer uit het assortiment.

BroodenSpelen | 10-03-11 | 15:26

@Geile Markeerstift | 10-03-11 | 15:22
Maakt mij niet uit dat hier geen hema worsten zijn, smaakt toch niet bij Champagne
PS wel een gereincarneerde zwitsal, dat dan weer wel.

veuve-clicquot | 10-03-11 | 15:25

Zolang je worst maar niet Halal is Hema koop ik vanaf nu elk weekend een lekkere warme worst bij de Hema waar ik woon. Puur uit solidariteit.

Omega79 | 10-03-11 | 15:25

Einde van de Domheid | 10-03-11 | 15:22
Ergo de Nederlander eet er nog net zoveel, maar de nieuwkomers sins 2001 zijn regelmatig worstenfoob.

seven | 10-03-11 | 15:25

Dat is niet mijn probleem, Pritt.

Zeeschuimer | 10-03-11 | 15:25

Inderdaad, iedereen Hema-worsten eten. Het is al te belachelijk dat er mensen zijn die de Hema boycotten omdat die (op verzoek van klanten) het contract van een hoofddoekje niet verlengen.

Requiescat in pace | 10-03-11 | 15:25

Hema nederlands??? Al jaren niet meer gewoon in handen van een investeringsmaatschappij uit GB.
@Jawoeb Druart de Hema worst komt ook bij Unox uit de fabriek vandaar.

Irol | 10-03-11 | 15:25

Hè hè, eindelijk eens een goed sociaal medium in plaats van die stomme onnodige Twitterts. Verder moeten die moslims (oei) niet zo zeuren en plotseling in 2011 moeilijk over onze HEMA gaan doen.

Stoppenkast | 10-03-11 | 15:23

't Zal me allemaal worst wezen.

* niet verschillig is *

baba4oog | 10-03-11 | 15:23

Groot gelijk dat ze het hoofddoekje weren, zouden ze in nederland ook moeten doen.
Religie is een persoonlijk prive iets wat je thuis laat als je gaat werken!

Zo maar eens naar de hema om wat worsten te kopen.

OpenDeur | 10-03-11 | 15:23

veuve-clicquot | 10-03-11 | 15:20
Een zwitsal met een zeiksnor, ergens is dat best grappig.

OT: Ik ga meestal vooral naar de Hema vanwege de leuke Hema-meisjes.

Geile Markeerstift | 10-03-11 | 15:22

Slimme zet, paar % hoofddoekfanaten die wellicht de hema-worst boycotten (daarbij deden ze toch al, worst=haram) en de rest die weinig met doekjesfanaten heeft en een extra grote hap neemt.
ps En die linkse gutmenschen,type Volkert? Ach die waren toch al vega. ;)

seven | 10-03-11 | 15:22

Alles van de HEMA is oké, ook als zij arbeidscontractje niet willen verlengen. Mag een werkgever daar zelf voor kiezen zeg? En dat het om een demonstratief hoofddoekje ging was direct duidelijk, het ging niet eens om een van nature islamietje. De dame in kwestie, of haar omgeving zal wel uit zijn op een schadevergoeding of zo. Niet doen HEMA, wij steunen u!

Heau_heau_heau | 10-03-11 | 15:22

De rookworst wordt in Nederland steeds minder gegeten, vooral vanwege het hoge vetgehalte (30% of meer). Magere rookworst mag niet meer dan 20% vet bevatten. In 2001 aten Nederlandse huishoudens zeven rookworsten per jaar. In 2006 nog maar zes per jaar.

Einde van de Domheid | 10-03-11 | 15:22

Boycot HET PAROOL!!!

maraboe | 10-03-11 | 15:22

hm eenmaal geklicqued maar toch dubbel tweemaal gepost...

Jawoeb Druart | 10-03-11 | 15:22

Dat wordt extra worsten kopen bij de hema.

gerrit5042 | 10-03-11 | 15:22

Steunen? Nee. Boycotten? Nee. Het interesseert me gewoon geen hol. Als dat mens een doek om haar hoofd wil dragen, ze doet maar. Dat de Hema daar een probleem van maakt is je reinste onzin. Maar om ze daarom nou te boycotten gaat me ook wat ver.

Frdnnd | 10-03-11 | 15:21

-weggejorist-

Jawoeb Druart | 10-03-11 | 15:21

pritt stift heeft een onlogische redenering... waarom zou boycot van hemaworsten een boycot van het unoxmeisje zijn? hemaworsten zijn geen unoxworsten dus zou juist beter voor unox zijn toch?

Jawoeb Druart | 10-03-11 | 15:21

Dit is echt belachelijk. Dit heb ik gister al ergens op de tv gehoord. Werd geen Hema worst verkocht in Belniechchique. Dus faal van DeWinter, en toen mochten wij kaaskoppen voor zijn karretje gespannen worden.

Tommato | 10-03-11 | 15:20

In Belgie zijn er helemaal geen Hema worsten te krijgen ...

veuve-clicquot | 10-03-11 | 15:20

.. ik lees dit straks wel. Moet nu even naar de Hema.

Jan Passant mk2 | 10-03-11 | 15:19

Doet snel kortingsstickers bijdrukken.

De zorgverzekeraar N | 10-03-11 | 15:19

Dat is mijn winkel

Koekfabriek | 10-03-11 | 15:18

Aan het einde van 2011 weer arabische chocoletters?

Bluebook | 10-03-11 | 15:18

En we moeten de Hema steunen omdat?

Einde van de Domheid | 10-03-11 | 15:17

Boycot?, ik voorspel een massa verkoop bij de hema komende weken!!

Crematorium-de-Asbak | 10-03-11 | 15:17

Hemaworst = lekker. Daar kun je niet omheen.

keppie1.0 | 10-03-11 | 15:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken