
Trottoirblock in 020. Soms moet het. Even de surveillancebak scheefparkeren op de stoep. Want ambtenaar in functie & doortastend optreden. Collateral damage: moeders met kinderen (onze toekomst!) in Quinny's en Bugaboo's die de gevaarlijke weg op worden gestuurd. Omaatjes (die dit land hebben opgebouwd) die met hun rollators richting voorbij razende taxi's worden gedirigeerd. Soms moet het. Voor onze veiligheid. Ontknoping na de klik.

Politie in actie! Sporenonderzoek na inbraak? Laffe overval op schaakwinkel? Wietplantage? XTC-lab? Illegaal hoerenhol? Terrasverwarmer de hele nacht aan laten staan? Knul met ongeldige jeugdvispas? Iemand van de
Most Wanted Lijst gelokaliseerd? Een paar van de 600 straatboefjes gearresteerd?

Welnee. Wouten halen gewoon even een lekker broodje ham! (Want die
lupa's zijn kennelijk viesbah.) Eet smakelijk boys!
Reaguursels
InloggenIk snap niet dat mensen zo lak reageren van lekker boeie etc. Dit is toch gewoon niet normaal! Dit hoort toch ook niet te kunnen. Zodra er maar een kans is om de titel ambtenaar in functie te kunnen gebruiken, hebben onze vrienden van justitie overal sch**t aan!
Hij komt uit de Marokkaanse bakker dus geen broodje ham maar de beste croissant van Amsterdam waarschijnlijk..
Pritt, het was een melding van je moeder, die liep weer eens onder de schijt om je vader te roepen!
Morgen rijdt hij in burger en omdat u net even sneller optrok in uw BMW dan deze looser in zijn Opeltje Astma, besluit hij uw kenteken te noteren en u (in zijn eentje en in burger) te rapporteren op 'gevaarlijk rijgedrag' U laat het voor de rechter komen, want deze oetlul kan nog geen kinderstep van een scooter onderscheiden en zit gewoon te fucken. U wordt veroordeeld, want 'hij is ambtsedig en liegt nooit' Waar gebeurd, rechter zat erbij te kijken of ze van een andere planeet kwam. OvJ vond het de gewoonste zaak van de wereld.. Oftwel, Libye aan de Maas. Noord Korea aan de Rijn of gewoon 'ongelofelijk corrupt'? Want corruptie kent vele gezichten. Een daarvan is dat de ambtenaar zich ver boven de wet verheven voelt en zo ook handelt. Kijk, dat is niet alleen corruptie maar ook uitholling van elk respect voro het overheidsgezag. Gewoon een pleurootje of vier in de meter plempen, zakkenwasser. Net als wij, 'gewone' klootzakjes...
-weggejorist-
het zijn net mensen die pliesies
Gewoon de pliesie bellen, kijken wat er gebeurt.
Het is me allang duidelijk. Voor de politie gelden geen regels. Owe als jij op de stoep staat geparkeerd. Daarom, bij elke bekeuring die je krijgt: bezwaar maken / in beroep gaan. Laat die verderfelijke ambtelijke molens maar vastlopen.
zeikerds
van mijn kinderen heb ik ook al geleerd;
Als er ergens een politieauto rijdt met byzondere signalen: Snel, want anders wordt de patat koud!
Toppunt van asociaalheid, vooral het feit om de auto overdwars op de stoep te parkeren en niet gewoon recht zodat enkele voetgangers er nog langs kunnen, niet dat dat wel moet kunnen maar dit verergert de zaak.
Nou Eber de Harde, kenteken is aanwezig dus ik zou zeggen: doe er wat aan!
Volgens mij is hij bezig met een verplichte conditietraining, anders had ie 'm wel voor of in de deur van de winkel geparkeerd.
De politie heeft het ook wel zwaar met de bezuinigingen. Vroeger reden ze in Porsche's, tegenwoordig rijden ze op de fiets. :-)
@Bar_Type | 05-03-11 | 15:05
*Openingshaakje (() tegen reedT trapt*
@Reness II | 05-03-11 | 00:26
Die alarmlichten gaan nog lukken, als ze het doen, maar meer ook niet. Bij terugkomst ben ik tot nu toe zo blij met het feit dat de accu er nog in stond, dat een bonnetje dat (niet meer) kan verpesten.
Volgende keer die sticker op de tankdop veranderen... Euro 95!
Gewoon hun voorbeeld overnemen.
@veel. Iedereen heeft wat voordelen door zijn werk. De bankmedewerker heeft gratis hypotheekadvies, de vuilnisman kan wat makkelijker van zijn zooi afkomen en een agent kan wat sneller een parkeerplekje vinden. Geen probleem tot dusver. Maar de manier waarop deze agenten 't doen lijkt echt nergens op. Niemand kan er langs en ze moeten bij spoed zelfs eerst nog in de achteruit. Jammer.
Er staan meerdere auto's op de stoep. Moeten die dan ook niet genoemd worden in het artikel?
Owww wat een addergebroed die politiemensen van tegenwoordig. Kom op zeg.
Ach is dit nou zo erg? Als ze de automobiel nou iets minder blokkerend op het trottoir haddeb gezet...... heb ik daar helemaal geen moeit mee. Doe ik zelf ook zo vaak.
Dit zien we dagelijks in Rotterdam.
Amsterdam (heeft net als heel 31) de politie die het verdiend.
Als die wouten zo parkeren dan is het inderdaad tijd voor de lunch. Kunnen ze straks op dezelfde weg fietsertjes gaan bekeuren. Goed gedaan jongens, zij zijn echt de trots van het volk.
Je hebt vrijstelling of je hebt het niet.... KLAAR!
-weggejorist-
Toevallig gister nog een bon gehad voor stukje over de stoep fietsen. Krankzinnig die wouten.
goh, weer een NSB'er met een cameraatje ...
@Bar_Type | 04-03-11 | 18:33
Niet je alarmlichten vergeten dan he?
Rook bommetje onder je motorkap helpt ook wel!
Foto's zijn bewerkt. En jullie trappen er allemaal in!
Dit is pas de waarheid, lees!
1) Dit is de nieuwe generatie aso agenten, jonge agenten(zoals je kunt zien), die overal maling aan hebben.
2) De agenten van nu(20 tot 30 jaar), hebben een nog lagere opleiding dan een LBO-er en dat wordt dan agent. Die hebben geen gezond verstand, als het gaat om rekening houden met..... Niet om te zeiken, het is gewoon waar. Oudere generatie agenten, hebben dat minder.
3)Zij hadden de auto ook parallel aan of op de stoep kunnen zetten, waarom schuin over het gehele trottoir, doe je wanneer je niet nadenkt.
Jammer, want dit zijn de agenten waar je de oorlog mee moet gaan winnen... niet dus..
laat die mannen lekker hun werk doen. lekker belangrijk.
maarre, wat doet die Nederlander op die opsporingslijst?
Ham??? Dat mag niet meer = niet Halal!
Kijk je verdient als politie agent niet ontzettend veel, maar je kan dus wel gewoon dit soort dingen doen.
Hoort er gewoon bij, echt niet erg.
Straks wil er helemaal niemand meer bij werken.
disclaimer: Ik ben normaal echt geen fan van de politie.
Maaaaaaaarrrrrrrrr!!! Ik heb toestraks wel maar mooi even een waarschuwing gekregen ipv een boete van 180 euro! Ik wist niet eens dat dat nog mogelijk was!
Moest ik even kwijt, fijn weekend all!
www.politie-amsterdam-amstelland.nl/ge...
FF formuliertje invullen mensen!
Ja da's geen potje natuurlijk zo zeg !
Daar hebben hun collega's dus weer een week last van.
Hulde. NOT.
Voordat ze wegreden hebben ze zeker eerst nog die bus daar verderop in de straat een bekeuring gegeven voor foutparkeren.
Ze mogen het en dat is terecht. Des te sneller kunnen ze op een spoedoproep reageren.
Gewoon direct ontslaan zo'n klojo.
Typisch haarlemmerdijkie - flauwekul verkopen, iemand in de maling nemen
En nou maar hopen dat de pliesieauto geen schade heeft opgelopen door die vuilnisbak, anders kan de gemeente zometeen ook nog een schadevergoeding betalen.
Gelukkig eten zij dan nog wel broodje ham.
Zo parkeren is ook mijnstijl, echter, daar ik geen blauwe lampjes heb en niet graag bonnetjes krijg, zet ik dan wel de motorkap open.
-weggejorist-
Positief blijven. Deze pliesie durft tenminste NOG heel bewust een halal-negatieve keuze te maken.
Maar deze pix geven wel haarscherp weer wat er nu mis zit in de maatschappij: Verschillende eenvoudig te herkennen maatschappelijke groepen zetten zich af tegen de bevolking. Relatief gemakkelijk te herkennen aan afwijkende kleding, hoofddexels, probleemveroorzakend gedrag, vreemd en gevaarlijk rijgedrag. De bevolking wordt gesard, beroofd, gekleineerd, in gevaar gebracht, enzovoort.
Voorbeelden van deze groepen zijn bepaalde ordehandhavers en slecht geïntegreerde vnl. allochtonen met een islamitische achtergrond.
Tijdsbeeld 2011 - zero tolerance....
De lafbek die dit filmt is pas een lutser, ze zijn weer roomser dan de paus.
Gewoon......... omdat het kan !
Leep | 04-03-11 | 17:52
Nee lul. als ze in hun priveauto rijden dan gebruiken de meesten benzine. dan is een foutje gauw gemaakt. tpch
ja, en? ook door dit achterlijke gebash is het respect voor de politie gedaald. moet eigenlijk eens stoppen. iedereen vindt het gek dat het tuig van nederland met de politie sollen. en al die domme reaguurders parkeren nooit fout? laat me niet lachen. wat een trieste bende hier zeg
Lekker dan zo in de Haarlemmerdijk gaan staan. Hele drukke straat meestal. Zodra je om die auto heen wilt lopen over de weg zitten er 17 fietsers in je nek. Stoep is daar nog de enige plek waar je niet van je sokken word gereden door asociale fietsers. Laat die dan iig vrij!
'It takes a crook to catch a crook.' Qua mentaliteit verschillen dienders en misdaadmongolen niet veel van elkaar.
het meest opvallend zijn toch de koeienletters DIESEL op het tankdopklepje. Bij de gemiddelde Nederlander volstaat het om dit iets bescheidener op de binnenkant te plaatsen... Maar inderdaad als je met gezwinde spoed op weg bent je broodje ossenworst te scoren en je moet in vliegende vaart nog ff tanken dan is een foutje aan de pomp snel gemaakt ja...
Nou nou GS, u gaat behoorlijk vooruit in de geplaatste topics! Werkelijk waar, get a life en verspil hier gewoon geen moeite aan. Boos dat wij dat niet mogen en hun wel? Huilie huilie doen omdat wij als kantoor volk niet de auto in het kopieerhok neer mogen zetten?!? Maar goed hé, jullie kunnen dit ook niet helpen. De TMG zit immers diep met de vuisten in het achterste ingangetje. Dus krijg je dit soort vingertjes naar de werkelijkheid, inclusief gekuiste versies over rechtse berichten en reclame topics voor Hyves....
zij zijn de trekpoppen van de legale maffia
schrijf je als agent nu in voor een gezellige middagje voor 2 op een parkeerplaats in Adam-West inclusief een broodje ham speciaal ... picknicken in een boedelbak.
Mocht er een melding binnenkomen waar de politie snel ter plaatse moet zijn dan is het handig als de auto binnen NIET al grote afstand geparkeerd staat.
Dat bedoelde ik dus...
Mocht er een melding binnenkomen waar de politie snel ter plaatse moet zijn dan is het handig als de auto binnen al grote afstand geparkeerd staat. Neemt niet weg dat ze hem ook met 2 linkerbanden op de weg en 2 rechterbanden op de stoep hadden kunnen zetten. Maargoed, iedereen maakt fouten denk ik, dan maar.
Kunnen die dienders niet eerst normaal eten voordat ze aan het werk gaan? Zo doet een normaal werknemer dat toch? En dat schuin parkeren, dat ik wel heel creatief. heeft hij zichzelf al een bon gegeven?
@defjem loooool
als ik de broodjes smeerder was zou ik wel even een van te voren kant en klaar gemaakt speciaal ... 7 soorten sausje maken voor op het broodje PIG, ik hoop dat je financieel gaat bloeden veldwachter voor deze domme stomme associale nutteloze aktie.scheef parkeren doen is dom ,zo kan er niemand langs en als je snel wegmoet naar bv.de shoarma tent moet je eerst achteruit.als ik daar liep ging ik even met mijn sleutels langs de deuren... bah ACAB 4 ever
De allereerste keer had hij hem waarschijnlijk direct voor de deur van die eettent geparkeerd maar toen hij naar binnen wilde kwam hij erachter dat de deur geblokkeerd was door zijn eigen auto. Agenten moeten ook leren.
MISBRUIK !!!!! Ambtenaren stemmen PVDA las ik net. 1+1=2
Dit is wel aso parking 2.0 ja. Zet die auto gewoon half op de stoep en half op de straat, dan heeft niemand er last van. Maar nee hoor, ik ben agent en kijk is wat ik allemaal kan.
Parkeren op de stoep 70,-. Ik heb hem laatst nog gehad
Tja.... pliesie en misstanden.... Het is een beetje een open deur intrappen. Maar gelukkig doen de koddebeiers Flipsen en Bromsnor er alles aan om het ietwat beschadigde en gedeukte imago op te poetsen! Hulde! En dan ook nog schaapachtig lachen met je broodje in je jatjes.
helemaal gelijk... aan de kaak stellen die gekte.
You must be the change you wish to see in the world.
(Mahatma Gandhi 1869 - 1948)
Zonder politie zou het hier een vrijstaat zijn.
Als ik een politieagent zou zijn dan zou ik voortaan van de slachtoffers die ik in mijn werkpraktijk tegenkwam eerst nagaan of zij een GS reaguurder/redacteur zijn. Wat hun nick is en wat hun comments waren... Alle reaguurders/redacteuren die zo graag de politie afzeiken zou ik naar huis sturen, hun dossier in de kast zetten en er niet meer uithalen... Ik zou wel een aantekening bij hun naam zetten overigens. De ZHLZU-aantekening van Zoekt Het Liever Zelf Uit.
Eten op straat?
Pats! 70 euro boete.
Zolang ze maar niet weer met de bezetter collaboreren valt het allemaal wel mee!
En dan die hardwerkende bouwvakker met die witte transit wel een prent geven zeker...
Op staande voet...
-weggejorist-
Wat een opwinding over niks!
Laat die mensen met rust.
@ je moeder 16.47: Eén van die belangrijkere dingen zou kunnen zijn om dat bestelbusje verderop te verbaliseren wegens blokkeren van trottoir.
en als ze het pistoletje ham op hebben geven ze de werkbus aan de overkant een bekeuring omdat hij op de stoep staat
Laatst bijna aangereden door een uitparkerende politiewagen, ik fietste erlangs met +- 35 km/u op m'n stadsfiets. Ik schreeuwde 'HELA!' om een botsing te voorkomen en meteen geschreeuw terug. Kinderachtige machtsmisbruikers.
Welverdorie, die gasten gebruiken een dienstauto die van mijn belastingcenten betaald is om een broodje te gaan halen en dan lappen ze ook nog alle (fatsoens)regels aan hun laars.
Welnu, het kenteken is bekend, en de heren staan met hun tronie hier op GS, dus ik neem aan dat ze een flinke uitbrander krijgen!
"Blik op de weg" + wegmisbruikers programma's wat "ons" Nederlanders confronteert met ons weggedrag. Wat is er dan verkeerd als de burger hetzelfde doet met die mensen die ons kleineren bij een soortgelijke overtreding? Koos Spee, ventileer je mening daar nu eens publiekelijk over!
Alstublieft zeg, kappen met huilen iedereen. Daar achter staat toch ook gewoon een busje op het voetpad.Laat ze lekker een broodje eten om vervolgens belangrijkere dingen te doen.
-weggejorist-
Ik dacht dat ze in 020 overgeschakeld waren naar aanhangers met een blauwe kap
-weggejorist-
Zet die bak gvd recht neer op de stoep, dit is echt aso en onnodig.
-weggejorist-
Geenstijl op SBS6 niveau. Chapeau Chapeau!
en als je ze er als goede burger 'op aanspreekt' zit je voor je het weet wegens 'belediging' in de cel
@streknek | 04-03-11 | 15:52
U heeft ook geen geld voor spaties, hoofdletters en een spellingchecker?
en als je ze er als goede burger 'op aanspreekt' zit je voor je het weet wegens 'belediging' in de cel
Die witte bus met de letters "je Han" staat er nog langer en dat is geeneens politie!
Dat is niet mijn dienstauto, vriend !
Maar je moet toch toegeven... dat pistoletje ham is misdadig lekker. Zou verboden moeten worden. ;)
tuig, allemaal!
neen... hij had hem makkelijk even fatsoenlijk kunnen parkeren!
imagoprobleem?... nee hoor!
@rara | 04-03-11 | 16:32
net = niet
@pb.ning | 04-03-11 | 16:28
En daar gaat het nou net om, slimmerd. Jij werkt zeker bij de politie?
Dat er geparkeerd wordt is niet het probleem. Het asociaal dwars neerkwakken van je auto is dat wel. De ontheffing is daar net voor bedoeld, en je brengt andere weggebruikers in gevaar. Daar staat iets over in de verkeerswet...
Die kunnen meteen naar het tuig dorp toe en laten ze de rest van hun collega`s ook mee nemen, want met boeven vang je boeven.
O.o als ik vannacht nog maar wel kan slapen na dit verschrikkelijke nieuws.
Ik ben crimineel dus ik eigenlijk best tevreden over het werk wat ze doen.
Oerhollandsche vazen kapodtmaken voor een ondermaatse nieuwe layout van je weblog is vele malen schokkender dan deze foutwouten..
Ik word er ook niet goed van, vanmiddag op de N208 bij Lisse bij de wegwerkzaamheden rijden 3 motormuizen van de pliesie gewoon over de dubbel doorgetrokken streep jan en alleman voor bij... helaas de camera niet op tijd kunnen pakken..
Waarschijnlijk mag je daar gewoon parkeren voor laden en lossen... Er staat links een busje en achter de politie auto lijkt ook nog iets te staan. natuurlijk hadden ze 'm wat rechter kunnen zetten, maar jonge jonge waar gaat het over? HAHA!
@ rara | 04-03-11 | 15:34:
Anticiperen op een noodgeval heet dat. Maar dat hij hem wat netter neer had moeten zetten, zal ik niet ontkennen.
Heel normaal hier in Amsterdam, dagelijks staan zo op de ceintuurbaan om een broodje pom te halen bij de toko
Vroeger kon je nog in het parkeervak gaan staan, maar ja dat hebben de linkse rakkers opgeheven.
Als je als pliessie verplicht wordt om halal voer te eten dan ga je op zoek naar alternatieven.
In volgorde van oorzaak en gevolg is de werkelijk schuldige niet deze pliessie man.
doenormaal! | 04-03-11 | 16:19
Criminelen hebben in Nederland allang vrij spel man, waar heb je het over! Daarbij is er nog NOOIT een politie agent 5 minuten nadat iemand is overvallen ter plaatsen geweest, ja misschien toen Femke van d'r tas werd beroofd!!
Ze kunnen hem ook met 2 wielen op de stoep zetten zodat de voetgangers er gewoon langs kunnen.
@vraagstaart | 04-03-11 | 16:22
Daar moet dus een keer "bon" en de laatste "ik" uit. Betreurenswaardige fout van de zetter.
@kersenflap | 04-03-11 | 15:47
De Algemene Parkeerontheffing heeft als bepaling dat er sprake moet zijn van Noodzaak. Die ontbreekt hier, dus kan de agent zich er ook niet op beroepen.
Ik ga morgen ook een pistoletje ham halen, ben een forensisch onderzoeker. Valt dit ook onder politie? Zo ja, GS mail mij en we kunnen een fotoshoot regelen.
@Kerrie Kasparov | 04-03-11 | 16:15
Als het daar over gaat:
Jaren geleden parkeerde ik in Eindhoven. Betaald voor een half uur, maar pas na twee uur (!) bij mijn auto. Daar zat uiteraard een gele brief op en ik kon daar niets van zeggen. 5 minuten, dat is lullig maar anderhalf uur te laat... bon. Natuurlijk.
Tot mijn stomme verbazing was het geen bon maar een WAARSCHUWING! Tekst, ongeveer:
"Beste bestuurder, wij zagen dat u meer dan een uur te lang geparkeerd heeft. Dat kan natuurlijk best een keer gebeuren, maar eigenlijk gaat dat zo niet. We zien het deze keer door de vingers, maar uw kenteken is genoteerd. Bij een volgende parkeerovertreding krijgt u onherroepelijk een bon. Met vriendelijke groet, de politie"
Echt gebeurd. Ik heb dat enorm gewaardeerd. Net zoals die keer dat ik een bon parkeerbon kreeg op mijn verjaardag in Rotterdam en toen ik dat zei, de bon verscheurd werd met de tekst "dat is dan ons cadeautje". Een menselijke maat hanteren versterkt denk ik ook de tolerantie aan de kant van "de burger", die nu inderdaad zeikt op topics als dit.
Je oogst wat je zaait.
Ik
@pb.ning | 04-03-11 | 15:27
Doe geen moeite. Er zitten hier vandaag gewoon veel puber. Redactie incluis.
@kersenflap | 04-03-11 | 16:17
Het zijn dus net marokkanen als ik het goed begrijp? Ze zijn allemaal eigenlijk heel aardig en heel erg lief maar net die paar rotte appels...
.
Sorry maar ik slik het niet. Totdat ik het herhaaldelijk anders meemaak blijven politieagenten 'by default' vuile hufters.
Laatst zag ik in de achteruitkijkspiegel : STOP PISTOLITIE!
Had ik het toch goed gezien.
Ik heb altijd van die ambassade beveiligers (wel in politie uniform) die midden op een kruising de auto parkeren om hun broodtrommeltje in hun bewakingshok te kunnen leggen. Als het nou niet anders kan en ze hinderen niemand, dan boeit het mij geen kloot, maar het levert gewoon levensgevaarlijke situaties op...
Ik vraag mij af waarom de GS redactie zo ontzettend graag de politie afzeikt. Die mensen staan dagelijks in aanraking met de zelfkant van de maatschappij. Het zijn veelal mensen die vanuit ideële doelstellingen bij de politie zijn gegaan. Zonder politie zouden criminelen hier vrij spel hebben en zou de hele GS redactie al tig keer zijn beroofd, is de kans aanwezig dat ze slachtoffer zouden zijn geworden van diefstal van hun auto of woninginbraak etc. etc.
Mogen deze mensen in godsnaam ook een broodje eten en hun auto ergens parkeren waar dit geen enkel probleem oplevert. Of heb je liever dat ze 5 minuten verderop parkeren, zodat wanneer jij overvallen wordt ze vijf minuten te laat aankomen omdat ze eerst naar hun auto moeten lopen???? Deze steeds terugkerende items waarin de politie wordt afgezeken door GS zijn werkelijk erg flauw. Ga zelf dat werk maar eens doen!
Met zo'n schamel salaris mag je best wat extra privileges hebben.
@Kerrie Kasparov | 04-03-11 | 16:15
En als de politie respect wilt, dan hadden ze in dat geval coulance getoond door gewoon even te wachten of je daadwerkelijk zou vertrekken. Maar nee, de politie zeikt, dus wij zeiken gewoon terug.
Verbaasd dit je nog..
laats zag ik een agent met boek naar beneden wildplassen.
dlseth_ | 04-03-11 | 16:13
U wijst de verkeerde kant op.
Nogmaals: de meeste agenten gaan bij de politie vanwege een gevoel van rechtvaardigheid en passie voor het vak. Niet om burgertje te pesten of onzinnige bonnetjes uit te delen. Dat wordt hen opgedrongen door hun linksdragwende superieuren met hun boetequota's en softe maatregelen.
Het hele Midden-Oosten staat in brand en je gaat je hier druk om maken...?
Elvis Costello | 04-03-11 | 16:01
Kan wel zijn, maar ze hebben wel een vb-funktie.
Onlangs zette ik mijn auto even op de stoep voor het postkantoor, toen er een politie wagen stopte, "Daar mag u niet parkeren meneer." "Dat weet ik agent, maar even snel mijn postbus legen, ben binnen 30 seconden terug". "Als u naar binnen loopt krijgt u een bekeuring, ik raad u aan uw auto elders te parkeren."
Dan kijk je hier toch anders tegenaan.
@doenormaal! | 04-03-11 | 16:10
*alvast zwaaien doet*
Hoe triest om je hier druk ovber te maken.
@kersenflap | 04-03-11 | 16:09
Deden ze maar eens wat nuttig. Dan zouden ze van mij die hele broodjeszaak mogen leegeten. Meer dan 97% van alle aangiften gebeurt niks mee, toenemend gevoel van onveiligheid en steeds meer mensen die de politie als instituut haten.
.
Als hun daar eens verandering in brengen, dan zal ik niet meer zeiken over smurfen die lomp parkeren. Tot die tijd krijgen de paupers de volle laag.
@gardeville | 04-03-11 | 16:06 Alsjeblieft niet. Doe het rond Wallonië!
Vlaanderen boven, ik kom er doodgraag. Liever dan in Nederland.
Ach en wee. Is 't weer zo ver..? Die wetten gelden alleen voor onsch, den burger. Zij staan toch (ver) boven het verdorven plebs..?
Niks te zien. Gewoon doorlopen.
Nog even en ik ga GeenStijl voorgoed de rug toe keren vanwege zelf politiekek beïnvloeden maar anderen ervan beschuldigen, politie afzeiken en ander non-topics.
Ja, en ik mocht een keertje flink aftikken omdat ik (op een legitieme parkeerplaats overigens, niet op de stoep) even mijn was naar de stomerij bracht. Die paar minuten kwamen mij duur te staan.
dlseth_ | 04-03-11 | 16:06
Vooral vanwege reltokkies zoals u hoop ik dat de politie weer haar ouderwetse gezag terugkrijgt. Kappen met graaien in de berm, weg met het "beste vriend imago" en die verwijfde flesjes pepperspray. Ouderwets orde en respect handhaven. Gelukkig is Opstelten hier reeds mee begonnen!
In Amsterdam gebeurt het. Mooi man.
Puz Pin | 04-03-11 | 16:02
Jij zou politie agent moeten worden. Die kunnen ook altijd zo zeiken als je 2 minuten verkeerd geparkeerd staat.
@necrosis | 04-03-11 | 16:03
Ik heb wel een vriend die daar belangstelling voor zou hebben, maar dat is geen automobilist.
Ik wees een tijdje geleden een agent er op dat hij zijn peuk niet zomaar op straat mocht gooien. Hij werd kwaad en begon mij te bedreigen. Waar het stond vroeg hij dat het niet mocht. MK, antwoordde toen dat als hij dat niet wist hij dat uniform niet waardig was. Nog bozer werd hij. Maar ik blijf er bij. Wij zitten niet op dat soort agenten te wachten.
@kersenflap | 04-03-11 | 15:59
Dat geldt alleen wanneer ze aan het werk zijn, of ga jij me nu wijsmaken dat ze in hun pauze alles kunnen flikken omdat ze nog steeds in uniform zijn?
.. wat verwacht je tegen te komen in een onbeschofte linkse stad met een oppermachtig pvda gemeentehuis? Hoffelijke agenten van politie?
@necrosis
Onze para's laten zich niet klissen door een Libische malloot. Nu jij weer.
@ vraagstaart | 04-03-11 | 16:01
Misschien kunnen we een hek rond België zetten; zo'n tuigdorp.
@gardeville | 04-03-11 | 15:56
pappar-nazi's epigonen? Wat zijn dat dan? Champignons uit een oude nazi bunker geplukt door Joop van Tellingen?
.
Wouten moeten niet zeiken en opflikkeren. Als ze respect genoten, coulant waren waar mogelijk maar hard waar nodig en vooral ook respect naar de burgers zouden tonen, dan zou ik er geen enkel probleem mee hebben als ze 'effe snel' een broodje zouden scoren.
.
Maar aangezien de meeste politieagenten hedendaags gewoon talentloze kutmongolen zijn met een enorm superioriteitsgevoel, gun ik het ze simpelweg niet. Gewoon aan dezelfde regels houden waar ik mezelf ook aan dien te houden, stelletje smurfen. En anders ga je maar lekker bammetjes met Lidl kaas opvreten in je staatsmobiel.
copkiller?
-weggejorist-
@vetkleppert | 04-03-11 | 15:59
Zou het helpen als ik roze politiepetten ga verkopen aan notoire hardrijders?
Tsja, helaas aan de orde van de dag, wangedrag door ambtenaren in functie. Zo had ik laatst bijna een motoragent op de moterkap die het nodig vond 1 minuutje gordeltjes te checken op het midden van een rotonde, om daarna zijn weg te vervolgen middels het, zonder richting aan te geven of ook maar het minst om zich heen te kijken, opzij kwakken van zijn rijwiel dwars de rotonde over en zonder te wachten op voorrang hebbende fietsers de rotonde ook weer verlatend.
Nodeloos te zeggen dat er geen sprake was van voeren van licht en/of geluidssignalen en er al helemaal geen spoedgeval was waar deze knoest werkende brommerrijderT heen spoedde.
@Eraser | 04-03-11 | 15:58
Correct, dit is normaal gedrag in de Haarlemmerstraat/dijk voor laden lossen. De parkeervakken zijn altijd vol en de rest is opgevuld met fietsrekken. Leveranciers moeten zo staan omdat het (vaak drukke) fietspad blokkeren gevaarlijker is. Alleen die copper had hem gewoon recht op de stoep moeten zetten.
@gardeville | 04-03-11 | 15:56 De term "voorbeeldgedrag" is u waarschijnlijk vreemd en eerlijk gezegd kan ik daar alle begrip voor opbrengen, gezien de verrichtingen van de Vlaamse en Waalse politiekers de laatste jaren.
Maar in goed Nederlands zegt men "walk the talk": als handhavers van de wet zou men deze zelf uitstekend moeten naleven.
maar, zoals gezegd: dat is Nederland. Geen België.
-weggejorist-
@gardeville | 04-03-11 | 15:56
Ooit gehoord van "wat gij niet wil dat u geschied..."
Enne.... dat jij daar als Belg niet om maalt, wij hebben tenminste een regering.
Nou jij weer.
necrosis | 04-03-11 | 15:47
De plisie heeft een algemene ontheffing.
Jezus wat een zeiktopic. Hebben we niks beters te doen?
@necrosis | 04-03-11 | 15:56
Ja, dat was heel ondeugend van me.
Regels zijn regels. Voor automobilisten zonder pet wel, in ieder geval.
Vraag: Wat is er er erger dan een agent?
Antwoord: Een agente! Of nog erger... twee agentes.
Heb er afgelopen week mee te maken gehad om iets wat helemaal nergens over gaat.
Ik vind het bedroevend.
Goed weekend Mijnheer Pritt, je mag het niet zeggen,ik weet het, maar ik doe het toch.
En kijk uit voor blauw op straat;)
kapotte_stofzuiger | 04-03-11 | 15:45
Dat boetequotum wordt hen opgelegd door hun links progressieve superieuren. Als ze het niet halen, wordt het meegenomen in hun jaarlijkse beoordelingsgesprek. Geloof me, de meeste agenten balen als een stekker van dat verplichte "burgertje pesten". Iemand gaat doorgaans bij de politie vanwege een groot rechtvaardigheidsgevoel of de spanning van het oplossen van misdrijven. Niet om als een lulletje lampekatoen "kapotte achterlichtjes" te spotten of in de berm te liggen.
Whats new. Als dit al frontpage is dan kan ik aanraden eens een dagje te posten rond bureau Beursstraat. Stuk smaller daar en regelmatig geblokkeerd door politieauto's die rustig 10 minuten op de eenrichtingsweg worden achtergelaten.
Wat een onzin. Er is geen hond op straat en zeker geen langs scheurende taxi's of vrouwen met kinderwagens. Bovendien staat dat witte busje even verderop ook gewoon vol op de stoep, dus blijkbaar is het daar minder vreemd dan je vanachter je monitor kan beoordelen. Maar ja, vooroordelen en veroordelen zit dan ook in ons bloed.
yups,
zou ik ook doen als ik honger heb
en dan een boete krijgen van 100 euri van die gasten
Ieder baantje heeft zijn voordeel, voor de pliesie is het dat je mag parkeren waar je wilt als je honger hebt.
Het voordeel van mijn baantje is een fatsoenlijk salaris. Gun die gasten ook wat.
@Pasta-saus | 04-03-11 | 15:32
Heleba ... we zijn druk bezig het wereldrecord regeringsvorming niet scherp te zetten (+1 dag) maar zeer scherp te zetten (minimaal +100 dagen) :-)
*broodje snel opeten doet*
@vetkleppert | 04-03-11 | 15:50
Maar als jij gecorrigeerd 54 reed dan ben je een .... een verkeerscrimineel!
[/sarcasmemodus]
Wat een hopeloos artikel weer. Van zodra een hardwerkende burger wordt betrapt op zonder licht fietsen, krijgt de hermandad bakken gif en stront over zich, genre "dat ze zich eens met iets belangrijks moeten bezighouden". Heeft een éénstrepertje honger en parkeert hij 10 seconden verkeerd, dan roept het legertje pappar-nazi's epigonen moord en brand. Zo helpen jullie holland om zeep; niet dat ik daar als Belg om maal. maar toch, get al life
En die rechter agent is z'n platte pet vergeten op de toen. Slons!
Nu brengen ze voetgangers in gevaar!
Kon dat gezicht niet wat dichterbij. Iedereen moet hem kunnen herkennen.
Het broodje was heeeerlijk, echt van genoten.
Jammer. Respect voor het gezag is belangrijk, maar andersom moet de uitstraling naar het publiek natuurlijk ook in de orde zijn.
Fout fout parkeren op de stoep.
Als je het doet doe het dan nog een beetje sociaal, zodat er mensen langs kunnen.
-weggejorist-
Ze zetten die Touran wel lekker onverschillig lomp neer want dat had ook gewoon parallel aan de rijrichting gekund. Dat geeft een beter overzicht en meer ruimte om er langs te lopen, echter verder zal het me jeuken.
En laten we wel even realistisch blijven: het gaat hier over Amsterdam. Niet over een samenleving waar realistische wetten gelden, maar over Amsterdam. Een stad die zo volledig gecohend is, dan het een wonder mag heten dat er nog Amsterdammers wonen.
Wat zegt u? Die wonen er niet? Maar in Almere, Hoorn en Purmerend?
Wie wonen er dàn?
O.
Tja....
ik nam vroeger(-) altijd brood van huis mee.ik had geen geld voor zulk soort strapatsen!Conclusie,de politie verdient te veel!!!
Misschien zijn dit wel de helden die mij laatst met 54 km/h geflitst hebben in Amsterdam.
Maar wat dit soort pipo's vergeten, is dat ze bij ons in dienst zijn. En dat dit gedrag niet in de smaak valt.
J6 wat erg zeg. Dit doet het nieuws in Libie in de schaduw staan...
Kunnen ze bij GS eens wat anders dan een 'magnie-onderwerp' verzinnen?!
Gaappiedoet.
Lekker laten lunchen, ze zijn niet de enige die daar op de stoep staan.
Als ze maar meteen reageren bij een melding, wat je nu dus niet kan weten.
@kersenflap | 04-03-11 | 15:38
Volgens mij heeft de pliessie geen enkele ontheffing wanneer ze eten hebben besteld en hun auto voor de deur smijten om te voorkomen dat het koud wordt.
Ik heb zelf jarenlang boven een indische toko gewoond en rond etenstijd werden er bekeuringen uitgedeeld voor mensen die "dubbel" stonden.
En om het nog mooier te maken, mensen kregen een bekeuring terwijl er 20 meter verderop iemand een autoraam insloeg, de mobiele telefoon uit de oplader jatte en hard wegrende...
Foutparkeren was toen al erger dan diefstal.
brutus68 | 04-03-11 | 15:41
Ja,
Want zoals reeds eerder hier aangegeven moeten ze snel in hun voertuig kunnen springen in geval van spoed. Loop toch potdomme niet zo te zeiken.
En 10 minuten later iemand beboeten voor fout parkeren. Wat een helden _O_.
dlseth_ | 04-03-11 | 15:44 |
bam +1
Heeft allemaal met normen en waarden te maken toch......
En was zijn halal lunchpakket niet genoeg of sjo.....
Normaal gesproken zou ik het opnemen voor een politie auto over de vluchtstrook of donuts trekken op het voetbalveld. Maar dit is wel bijzonder gaar. Ook niet een beetje op de stoep, maar het hele trottoir blokkeren.
Die habibovic zal waarschijnlijk weer zwart haar hebben, bij de weg.
www.politie.nl/nationaleopsporingslijs...
Niemand die zich afvraagt of er voor dat broodje betaald is?
BTW Dat ze hun kar op de stoep zetten zal me rotten. Hou 'm dichtbij voor noodgevallen, dat snap ik best. Net zoals een geldwagen ook vlak voor de ATM staat: nee, mag niet maar nèt iets veiliger dan 200 meter joggen met je plofkoffertje.
Maar er is een verschil tussen op de stoep parkeren en je dienstbak neerkwakken heren, en dit is het laatste. Beetje aan die burger denken die je voor een defect achterlichtje achtervolgt alsof-ie Stanley Hillis heeft neergelegd.
O nee: die laatste lieten jullie lopen, sorry.
-weggejorist-
Leven en laten leven; prima dat die agenten hun auto zo neerzetten, maar dan niet gelijk het boetequotum willen halen door bijvoorbeeld een burger die met 1 wiel net op het trottoir staat geparkeerd een bon aan te smeren.
En al die vervelend klapkutten die beginnen over 'Ja maar, spoed!?"; dan neemt de politie maar lekker een bakje met bammetjes mee van moedersdevrouw. Dan hoeven ze auto helemaal niet uit. Of ze vinden maar netjes een zaak waar wel parkeergelegenheid voor de deur is.
Nou en. Zijn we jaloers mannen?
Ach wat geeft het. Als ze maar wel snel op die spoedmelding kunnen afgaan en niet eerst naar de auto moeten wandelen. Pliesie +1!
Witte Ford Transit staat ook op de stoep en daar zeggen we lekker niets van?
SideburnS | 04-03-11 | 15:34
Waar denk je dat ze met spoed naartoe moeten om een bonnetje te schrijven?
-weggejorist-
@kersenflap | 04-03-11 | 15:38
Geldt die algemene ontheffing qua parkeren ook voor het bezoeken van broodjeszaken, snackbars en dergelijke? Lijkt me sterk. (tenzij ze overvallen zijn)
"We bepalen zelf wel welke wetten we uitvoeren (en waaraan we ons houden)"
@Einde van de Domheid | 04-03-11 | 15:38
Nee, ik had het over wat er gebeurt als ik zo'n kunstje flik. En dat ik waarschijnlijk dus wel langer dan een lunchpauze naar een plekje moet zoeken in die buurt.
BroodenSpelen | 04-03-11 | 15:36
Dat zijn gewoon parkeerplaatsen, hoor (zie de parkeerlijn). Alleen die grijze auto in maps.google.com staat verkeerd geparkeerd.
dat hij denkt ,ik ben de man ,en ga gewoon wat te vreten halen ,oke ,maar dat deze man de auto gewoon asociaal schuin wegzet ,zodat alles aan de kant moet is wat minder ,maar goed met bek en auto op de foto ,dus krijgt vast wel een welbekende tik op de smurfenklauw
-weggejorist-
Dhr_Heer | 04-03-11 | 15:38
Die auto mag daar niet parkeren, maar staat wel netter geparkeerd dan de politie auto.
Ook meegemaakt, lekker wokken in Arnhem en dat knalt er ineens een woutenbak de stop op. Twee dikke uniformen sjoggen de auto uit en lopen richting the ingang van de afhaalchinees, welke beneden het wokrestaurant zit. En inderdaad, enkele minuten later komen ze met tasje wok naar buiten lopen. Even zo vrolijk hun auto weer in en voila.
.
En de politie zich maar afvragen waarom mensen hun haten...
Berlusconiaanse praktijken. Ongehoord!
vetkleppert | 04-03-11 | 15:36 | + 0 -
Je had het over een parkeerplaats, dat is parkeerbeheers werk.
Volgens mij gaat het niet zozeer om even op de stoep parkeren, maar de manier waarop geparkeerd is. Dwz: de hele stoep blokkeren waardoor voetgangers genoodzaakt zijn de straat op te gaan - en dat is niet bepaald ongevaarlijk.
rara | 04-03-11 | 15:34
Boeiend!
De politie heeft nou eenmaal een algemene ontheffing, en mag daardoor parkeren waar ze maar wil. Tegelijkertijd mogen ze alleen maar orders opvolgen, en de maatschappelijke shit opruimen, waarbij de PvdA korpschefs (en regelgeving) hen als hyena's in de nek zitten. Wilt u met ze ruilen?
maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q...
En maar janken dat ze geen respect krijgen. Respect moet je verdienen en dat doe je dus niet zo.
-weggejorist-
Eenrichtingsverkeer maar niet voor fietsers zo te zien.
Voor de rest deugd dit natuurlijk van geen kant.
Politie heeft een voorbeeld functie.
Zijn er ook sociale Amsterdammers dan?
En ja hoor. GeenStijl/PowNews maakt er weer een probleem van...
@Pritt Stift | 04-03-11 | 15:17
Bakkerij Mediterranee is een Marokkaanse bakker op de Haarlemmerdijk. Het is dus geen broodje Ham, maar gewoon een echt Halal broodje. :-)
#FAIL.
Wie even de moeite neemt om te kijken, ziet dat er meer auto's in die staat vol op de stoep staan. Als ze die zouden beboeten, was er reden voor dit topic. Nu valt het in de categorie spijkers op laag water.
Oftewel GS had tekort aan sitevulling.
En die hardwerker aan de overkant dan?
@Einde van de Domheid | 04-03-11 | 15:34
Nee? als ik effe mijn auto zo neerkwak om een broodje te halen en die lapzwansen komen voorbij dan krijg ik geen bekeuring?
*doet iets zeggen van voorbeeldfunctie*
Tsja, in de kantine op het bureau kan je geen broodjes ham meer krijgen, ies niet halal, dus dan moet je er wel op uit...
-weggejorist-
En die geldwagens staan dan recht in de gezichten van kinderwagens te dieselen want gotogot ze zouden toch eens snel weg moeten rijden met hun plofkoffers!
Mij valt iets op: namelijk dat het wegdek zo smal is dat ik éénrichtingsverkeer vermoed.
Ik ga uit van een normale verkeerssituatie waarbij het fietspad zich aan de rechterzijde van de weg bevindt.
Ergo: die pliessiekar staat dus zowat met zijn neus tegen het verkeer in.
*heftig foei roepen doet*
@SideburnS | 04-03-11 | 15:35
Laden en lossen, kijk naar zijn lichten en de open deur. Dat mag wel.
Was dat geen shoarma/kipfilet/westers pistolet?
Witte Ford Transit staat ook op de stoep en daar zeggen we lekker niets van?
-weggejorist-
Witte Ford Transit staat ook op de stoep en daar zeggen we lekker niets van?
Godverdumme @Steuntrekkert, niet RHRH
Iedereen die hier over zeikt heeft gewoon een kudt leven. Verongelijkte randmegolen met minima inkomentjes die geen ene kloat meemaken en de politie stiekem spannend vinden.
Als je die debool bent die er foto's van maakt... je bent de grootste debool.
LOSERS!
Ze kunnen ook een blok verderop parkeren waar je wel mag staan maar dan moet je klagen als ze te laat bij jouw melding zijn.
@pb.ning | 04-03-11 | 15:27
Hier is geen sprake van een noodgeval, in jouw voorbeeld wel.
De auto staat dwars over de stoep en verspert de doorgang. Dat is lastig, niet nodig, en ook nog verboden.
vetkleppert | 04-03-11 | 15:31 | + 0 -
Politie deelt geen parkeerbonnen uit.
Je hebt de verkeerde stad in je hoofd.
Nou nou schandalig hoor! Ben blij met GeenStijl rapportage -zucht-
Niets irritanter dan die moeders met kinderwagens, laten ze thuis blijven met dat jankende grut. Goed dat de politie de weg verspert voor ze! Moeten ze vaker doen.
@RHRH En als er nu een noodoproep is?
Dan staat hij
A) aan de verkeerde kant van de weg (te ver lopen)
B) te dicht op een prullenbak (niet makkelijk wegrijden)
C) moet hij eerst in z'n achteruit
Het is gewoon een enorme parkeerfail. Dat die flikkers hem op de stoep zetten zal me aan m'n reet roesten. Maar om het zo neer te zetten? Eikels zijn het.
@ pb.ning | 04-03-11 | 15:27 |
Lul toch niet zo stom, zo parkeer je je dienstauto niet, hij kan ook recht op de stoep en dan hoor je er niemand over hoewel de burger dat ook niet mag heeft de politie (en de brandweer en Ambu dienst) er een ontheffing voor. Maar zo slaat het nergens op, schamen moeten ze zich.
Ze hadden ook met sirene en zwaailicht aan op de stoep VOOR de broodjeszaak kunnen parkeren. Valt toch wel mee dit?
-weggejorist-
@Mister Crabs | 04-03-11 | 15:27
92-npf-8 staat er wel 2x zeer duidelijk op.
fonkelnieuw.
Het enige voordeel van die kut baan!
Als ik nou agent was, dan stond m'n wagen de hele dag netjes geparkeerd voor een bordeel naar keuze.
-weggejorist-
pb.ning | 04-03-11 | 15:27
Je kan ook gewoon je hammetjes meenemen van huis hoor.
Prima parkeren, zo ben je ook in no-time ook weer op weg in geval van nood.
Weet je wat erg is?
Die geldwagens!
@ pb.ning | 04-03-11 | 15:27: bullshit!
dan zouden een dokter, een brandweerman en een ambulancebroeder dit ook mogen doen
wet == wet, ook tijdens je lunchbreak!
@veuve-clicquot | 04-03-11 | 15:23
In België gebeurt momenteel helemaal niks, werkelijk helemaal niks.
Logisch als Welten je chef is, de grootste boef van het land.
Ach ja, het privilege om op de stoep te parkeren....
Gun dat die jongens en meisjes toch, want voor zo'n ondankbare hondenbaan (met dito salaris en superieuren) zou menig mens bedanken.
@pb.ning | 04-03-11 | 15:27
Ja, hoor. Maar als ik haast heb in die grafstad moet ik achtentwintig rondjes zoeken en een pokke-eind lopen.
Want anders zijn de blauwe beestjes er als de kippen bij om weer een stoute automobilist te bekeuren. Quotumtechnisch gesproken.
En mocht je ze een keer echt nodig hebben, dan doen ze niks. Hooguit met tegenzin een verklaring opnemen.
Waar kan ik die shirtjes bestellen met dat mannetje dat over dat NSB-logo heen zeikt?
Zeik goddomme niet. Als er spoedje komt, moeten ze direct weg kunnen. Nee, je moet hem lekker 500 meter verder zetten. +1 voor deze dienders.
Wat een non-nieuws...
@Baltar | 04-03-11 | 15:19
Daar gaat het niet om Baltar. Als jij je wagen zo parkeert -ongeacht de reden of het noodgeval- wordt hij subiet weggesleept vanwege het hinderen van de verkeersdoorstroom of het hinderen van hulpverleningsvoertuigen (brandweer of ambulance). Dan kan je de wagen voor 200 Euro ophalen bij de parkeerdienst -uiteraard alleen tijdens kantooruren-.
Als de agent ambsthalve zijn wagen daar parkeert in de uitvoering van zijn taak; uitstekend! Als het echter is om een broodje te halen dan zoekt hij maar een parkeerplek en koopt hij maar een kaartje. Tenslotte is zijn half uur lunchpauze evenveel waard als de mijne, en ik moet in zo'n geval ook op zoek naar een parkeerplaats en daar goud geld voor neertellen.
-weggejorist-
Als je zoontje wordt overvallen Pritt stropen dit soort auto's in een paar minuten alle straten in de buurt af.
Iedere stoeplegger doet dit.
Boeit het?
Allen: Neen, neen neen.
Dat is een petit-paintje ham hoor. Maar ja, schandalig idd.
jammer van de lowres foto's... van mij mochten ze wel iets herkenbaarder in beeld. Bijvoorbeeld in gigapica formaat.
Als je niet begrijpt hoe zoiets werkt, schrijf er dan ook niet over. Een diendert die noodhulp draait, moet ook eten. Maar tegelijkertijd wordt wel van hem verwacht dat hij binnen no-time paraat is als er een melding komt. Hij heeft dus niet de mogelijkheid een gewone parkeerplaats uit te zoeken. Krijgt hij een melding, dan mag het immers niet zo zijn dat hij nog minuten moet lopen om bij zijn auto te komen. Oplossing: je auto op de stoep zetten. Hoe zou jij het vinden als je ergens dood ligt te gaan en niet op tijd gereanimeerd kunt worden omdat de dichtstbijzijnde diender eerst nog naar zijn parkeerplaats moet lopen? Of wat als je winkel wordt overvallen en de politie te laat ter plaatse is, omdat hij van de citroenzure burger niet op de stoep mag parkeren?
-weggejorist-
Geweldig wapen tegen finnen natuurlijk, de politie denkt ook overal aan!
iets met cola en bier
De succesvolle evacuatie van een pistoletje. +1
Er is wel een verschil tussen 'm even netjes op de stoep zetten en 'm aso op de stoep pleuren. Dit is aso op de stoep pleuren en als ik er langs had gemoeten was ik over de motorkap gegaan...
En wie schrijft hem nou een bekeuring uit??????
Onee sorry enkel de burgers zijn het die moeten bloeden......
Gaan we deze man ook hier neerplempen dan? bit.ly/faSnGa
Dat de politie net zo parkeert als vrouwen is oud nieuws.
Bonnenschrijvers zijn over het algemeen ook niet de meest snuggere arbeiders van onze samenleving.
Dat broodje (varkens) ham wordt straks ingezet als wapen..
hier in 070 kunnen ze er ook wat van
gaan ze even wat halen bij de toko op het markthof en zetten dan de auto midden in een voetgangersgebied neer (voor de hema)
Mediterrannee is wel de beste bakker van 020. #goedekeuze
Valt nog mee ... in Belgie rijdt de politie rond etenstijd met sirene aan naar de frituur :-(
Valt nog mee ... in Belgie rijdt de politie rond etenstijd met sirene aan naar de frituur :-(
@Che_cuevara | 04-03-11 | 15:20
Dat had ik nou nooit achter je gezocht, dat asociale foutparkeren.
Ga voor de gein eens met een rolstoel of buggy de stad in. Dit soort idiote parkeeracties zorgen er voor dat je het al na 50 meter opgeeft.
Tsja, waarom zou je niet van ontheffing gebruik maken. Doen wij op de ambelaanze ook. Even snel tussendoor wat eten scoren, die piepert kan elk moment gaan. Om je bak dan zo te parkeren is inderdaad niet nodig.
Ik had ze een wielklem gegeven, of wegslepen, en pas ophalen na 17 uur.
Zijn ze nou helemaal vd pot gerukt?
had ik laatst ook in hoorn, sta buiten bij de afhaal chinees te wachten op mijn bestelling, wordt ik zowat uit mijn schoenen gereden door een politie auto. Ik zei nog tegen ze dat ze daar volgens mij niet op de stoep mochten staan. Hun antwoord: wil jij even je brutale mond dicht houden. Vervolgens doen ze ook een bestelling bij de chinees.
Burgerjournalistiek... de oude media kan wel inpakken!
Niets aan toe te voegen
DE manier om de 600 veelplegers aan te pakken, dreigen met een broodje ham!!!
Natuurlijk, je hoeft je tenslotte helemaal niet te gedragen als politieagent. Waarom zou je, de Nederlandse politie heeft toch helemaal geen imagoprobleem? *kuch*
Was het echt ham?
Quod licet iovi non licet bovi.
En bovendien flitst het natuurlijk niet lekker op een lege maag.
En weer een hoop credits opgebouwd bij het publiek. Dat doen ze goed die pliesies.
Rollators - who cares - kost toch enkel geld voor de ziektekosten verzekeren en AOW uitkeringen.
Valt me nog mee dat er geen bekeuringen zijn uitgeschreven aan de mensen die over de straat moesten lopen.
staan boven de wet.. mag gewoon he
ies cultuur
Laat die man toch zijn broodje eten..
-1
Tjah, als je de mogelijkheid hébt... Why not? Niemand doet hen iets... Toch?
Tis wat..
Zou ik ook doen..... als ik honger heb
Nou nou, baanbrekende shit hoor
poe, verrassend
Kijk, zo hoort het!
Triest.... word echt moe van die gasten soms.
REAGEER OOK