Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Alstublieft! De Geert Wilders TULP

wilderstulp477.jpg"Geert Wilders: Zeg Hero. Ken jij die mop van die PVV-fractieleider die een eigen tulp kreeg?" Hero Brinkman: "Nee, maar ik moet nu al lachen om al die fotosoeps zometeen in Dumpert." Allen: "LOL". (In Den Haag wordt woensdag de Geert Wilders Tulp gedoopt. Links Cora Bot, tweede van de lijst van de PVV van Noord-Holland. Rechts Tweede Kamerlid Hero Brinkman. ANP ROBIN UTRECHT)

Reaguursels

Inloggen

Tulpen komen toch van oorsprong uit Turkije??

Fa2br3k3r | 24-02-11 | 13:02

Het woord “tulp” is afkomstig van het Perzische woord 'tulipan' wat tulband betekent. "Kopvodden" dus.

De vermeend typisch Nederlandse tulpen zijn, zoals veel andere cultuurproducten, een import uit andere culturen. Meer zie passagenproject.com/blog/2011/02/24/ge...

mariatrepp | 24-02-11 | 10:53

pielewaaier | 23-02-11 | 18:45

Aan de hand van jouw opmerkingen kunnen we stellen dat er vreselijke dombo's rondlopen, jij bijvoorbeeld.

straightashell | 23-02-11 | 23:11

Door die wezeloze zeikkop van een Cohen die lachend staat te vertellen dat rechts geen meerderheid KAN HALEN in de 1e kamer ga ik voor de èèrst keer maar ff mijn burgerplicht doen,,,als is het maar om die stottende pannekoek met zijn karrevrachten muntthee zijn LINKSE feestje niet te gunnen... Dààààg Flop Cohen...

The real Flex | 23-02-11 | 23:03

@Biff Eagleburger
Nee dat is een Godwin, die at m'n oma in de hongerwinter.
Hij wordt Geert Wilders Tulp Oranje met Maxima-le hoeveelheid glijmiddel ook anaal te verwenden.

Frankasd | 23-02-11 | 21:53

en toch vind ik het een leuk stel zo

ilse | 23-02-11 | 21:13

Ik zal jullie uit jullie lijden verlossen.
Die tulp is van het soort 'Prinses Irene' Dus iid erg koningshuis gezind.
Weten jullie dat ook weer!

cjg | 23-02-11 | 21:09

Op naar de GW Aarschtulp.

Ik weet het beter | 23-02-11 | 19:49

Gefeliciteerd met je tulp Geert;vrees alleen voor je dat je arrogantie er alleen maar groter door wordt en de val des te eerder...
Het eerste staaltje hebben we dus al mogen meemaken,te weten de coalitie-genoten aan te zetten tot meer campagne voeren... Hoe dom kun je zijn.

pielewaaier | 23-02-11 | 18:45

Met bloembollensmaak?
Biff Eagleburger | 23-02-11 | 13:47

Ja, voor de bejaarden, die kunnen zich dat nog wel herinneren

Klaas Appelmelk | 23-02-11 | 17:15

oranje boven!

jeetjezeg! | 23-02-11 | 16:55

Cora Bot tegen Hero: Ik moet vanavond zeker weer met benen wijd.
Hero: heb je geen vaas dan?

roosvrij | 23-02-11 | 16:53

"Een tulp? Kreeg ik maar zo'n mooie anjer als die we gisteren samen gedeeld hebben hé Hero? Hahahaa snarf snarf snarf."

DYRR | 23-02-11 | 16:40

is wel een leuke match voor the penguin, die eucalypta

misti | 23-02-11 | 15:25

Boomschade | 23-02-11 | 14:37

Van oorsprong woonde daar ook een ander volk, de Byzantijnen, niet dat uitschot dat achter de Oeral wegkomt die daar nu de boel hebben overgenomen!

eerstneukendanpraten | 23-02-11 | 15:04

De koningin is dood. Lang leve geert!

Graftak | 23-02-11 | 14:42

LOL. De tulp komt van oorsprong uit Turkije.

Boomschade | 23-02-11 | 14:37

De tulp groeide in het paradijs waar Adam elk jaar in het najaar de bollen in de grond stopte en Eva er in het voorjaar vrolijke boeketjes van plukte.

Daar god én Christen was én Adam en Evan had geschapen én Wilders een afstammeling van deze eerste twee mensen is, is de tulp dus bij uitstek een Christelijk en PVV-symbool.
QED

Pierre Bezuhov | 23-02-11 | 14:36

Kamervraag | 23-02-11 | 14:17
Ja, of een Wilders-Afrikaantje...

Einde van de Domheid | 23-02-11 | 14:33

The eimer | 23-02-11 | 13:40
Ja leuk maar dat was toch een Belgen mop.
Turken houden wel van pochen maar in het geval van de Tulp kunnen we wel aannemen wat de herkomst is.

Turrukje | 23-02-11 | 14:25

eerstneukendanpraten | 23-02-11 | 13:59
Kom op, beetje creatief denken. Die steel kan vast ergens voor gebruikt worden.

Heau even | 23-02-11 | 14:24

Leek me wel leuk als er zo'n rode roos de Wilders Roos heet.

Kamervraag | 23-02-11 | 14:17

GeflipteVlaflap | 23-02-11 | 14:03

Ik denk dat ENDP wilde refereren aan jullie vorige discussie betreffende het vrijgezellenleven van jou en wat daar zo bij hoort... Need I say more?

Inspektor Gurkenfick | 23-02-11 | 14:17

@ Mastif 14:07:

Beter als linksche zakkenvuller een zooitje doorgedraaide slappe rozen uitdelen.
En dan nog volhouden dat een pvda-lid nooit verslapt.

The eimer | 23-02-11 | 14:15

@eerstneukendanpraten | 23-02-11 | 13:58
Ik niet.
Sla deze even over als je het niet erg vindt

Che_cuevara | 23-02-11 | 14:08

@veuve-clicquot | 23-02-11 | 14:05
Misschien ook niet

Che_cuevara | 23-02-11 | 14:08

Dus geert is vanaf nu een huilende Turkse tulpenbol.

Mastif | 23-02-11 | 14:07

Lachende mensen vanaf de zijkant fotograferen en daar een beetje lollig over doen is wel erg goedkoop. Verliezer vandaag Geenstijl.

vrijheid-van-spreken | 23-02-11 | 14:06

@eerstneukendanpraten | 23-02-11 | 13:58
misschien is ze wel heel erg liev

veuve-clicquot | 23-02-11 | 14:05

eerstneukendanpraten | 23-02-11 | 13:59
En omdat je er niets mee kunt is ie ook niet mooi?
Leg uit, alsjeblieft. ^^

GeflipteVlaflap | 23-02-11 | 14:03

GeflipteVlaflap | 23-02-11 | 13:41

Kun je nix mee hoor, zo'n tulp...

eerstneukendanpraten | 23-02-11 | 13:59

Wie zou die dame links doen btw? Niet allemaal tegelijk graag...

eerstneukendanpraten | 23-02-11 | 13:58

@Dikr | 23-02-11 | 13:55
En Urkers, komen die niet oorspronkelijk uit Urkije?

Prof. D.A.H. Vintik | 23-02-11 | 13:57

@ eye 13:50:

Geert is de enige die kampanje voert en de rest is druk bezig met stront naar elkaar gooien en zijn job veilig te stellen of nevenfunkties te verzamelen.
Hij heeft zelfs zijn regeringsmaten opgeroepen er ook wat aan te doen, want zo win je wedstrijd niet.

The eimer | 23-02-11 | 13:56

Trouwens ... komen Turken oorspronkelijk niet uit Tulpije?

Dikr | 23-02-11 | 13:55

Die Hero wordt nog eens z'n ondergang, altijd ready om Wilders van z'n troon te stoten.

Nangpa | 23-02-11 | 13:51

Kent iemand het perzische woord tulipan?

boeglul | 23-02-11 | 13:51

Gefeliciteerd Geert.

eye | 23-02-11 | 13:50

Eerst die animal cops, nu de tulpenbollen. Wat een armoede zeg die PVV. Nog erger dan de LPF, voor zover dat mogelijk is.

Bakito | 23-02-11 | 13:49

De PVV vertegenwoordigt het echte Oranje

Therapietje | 23-02-11 | 13:48

@Frankasd | 23-02-11 | 13:42

Met bloembollensmaak?

Biff Eagleburger | 23-02-11 | 13:47

@ Turrukje 13:37:

Mwa, och.
Zo pochten VS onderzoekers bij opgravingen de resten van een koperen kabelnet gevonden te hebben uit het stenen tijdperk.
In Rusland werd gepocht dat ze bij opgravingen oeroude glasvezelkabels gevonden hadden.
In Turkije beweerde men dat ze bij opgravingen helemaal niets hadden gevonden.
Verklaring: er was al draadloze verbinding in het Ottomaanse rijk.

The eimer | 23-02-11 | 13:44

het wachten is nu op het Fleur(ige) Agema condoom.

Frankasd | 23-02-11 | 13:42

@cabbit | 23-02-11 | 13:40
Je hebt weinig verstand van bloembollen kneus.

reageerbuis | 23-02-11 | 13:42

Mooi, zo'n tulp.
GefeliciGeert, Geert!

GeflipteVlaflap | 23-02-11 | 13:41

Arme tulp

cabbit | 23-02-11 | 13:40

Hopelijk heeft de kweker een buffertje aangelegd want na 2 maart kon het wel eens heel hard gaan met de Wilders-tulp.

R.B.Scott | 23-02-11 | 13:40

Goeie grap, Geert duwt die tak in Hero's neus, allemaal meelachen!!!!

Getson | 23-02-11 | 13:40

Die Turken zien tegenwoordig alleen nog maar kans om de klaproos te cultiveren.

reageerbuis | 23-02-11 | 13:40

'Lach maar, jij ben net zo uitgebloeid als deze tulp...'

Einde van de Domheid | 23-02-11 | 13:39

The eimer | 23-02-11 | 13:35
Lol

Turrukje | 23-02-11 | 13:38

daniel78 | 23-02-11 | 13:34
Niet waar. De Tulp was in het Ottomaanse rijk al een gecultiveerde bloem. Waar een hele eeuw aan is gewijd zelfs. , Google maar op Tulip era of Tulip period.
Via een cadeau aan een ambassadeur in het Ottomaanse rijk heeft de bloem West Europa bereikt.
Niks puur Nederlands dus. Voor zover dat iets betekent...

Turrukje | 23-02-11 | 13:37

@daniel78 | 23-02-11 | 13:34
Lees eerst eens het volledige draadje voordat je hier iets neerplempt.

reageerbuis | 23-02-11 | 13:37

Het lijkt wel alsof ze aan de paddo's zitten. En die Cora is natuurlijk nog te lelijk om hier schoon te maken.

Biff Eagleburger | 23-02-11 | 13:36

@ Krachtmeester 13:29:

Op zijn Jobs: kijk, hier hebben we een allochtoonse bloem die volledig is geintegreerd en nog geld opleverd ook.
Dat logenstraft het idee dat alle allochtoonse bloemen een gevaar opleveren.
En vergeet niet dat bloemenbollen prima te eten zijn.
Dit voor het geval als de pvda ooit weer gaat regeren en op de oude geldgutsende manier zijn gang mag gaan.

The eimer | 23-02-11 | 13:35

Che_cuevara | 23-02-11 | 13:27
Ja maar het middenoosten is al decennia toneel van (burger) oorlog , onderdrukking , corruptie armoede etc en ze gaven (geven?) toen de VS de schuld van alle ellende. Dus het was wellicht pay back in hun ogen denk ik, hoewel ik het daar natuurlijk absoluut oneens mee ben. Hoewel als ik zie hoe de media dingen overdrijven het daar ook niet zulke grote fracties moet betreffen maar nu ben ik aan het gissen.

Turrukje | 23-02-11 | 13:34

De wilde tulp komt oorspronkelijk uit een gebied van Anatolie (Turkije) tot Iran.
Nederlandse handelaren kochten wilde tulpen bollen ergens in de 16de eeuw in Istanbul en Nederlanders transformeerde ze in de tulpen rassen waar we nu beroemd om zijn.Dus niet bepaald... "Islamitisch" of Turks maar puur Nederlands.

daniel78 | 23-02-11 | 13:34

gedachtenballonnetjes;
'Ik ben je vriend niet vriend.'
'Ik ben je vriend niet vriend.'

Einde van de Domheid | 23-02-11 | 13:34

@Krachtmeester | 23-02-11 | 13:29
LOL,
En daar krijgen onze eigen koeien dan weer hooikoorts van

Che_cuevara | 23-02-11 | 13:33

The eimer | 23-02-11 | 13:26
Er is altijd veel discussie over de interpretatie van de Koran. Maar de gemiddelde huis-tuin-en keuken Nederlandse moslim interpreteert hem niet als gebouwen binnenvliegen en ongelovigen onthoofden. Anders had je het wel gemerkt denk ik.
Ook spreekt de gemiddelde NL moslim geen woord Arabisch.

Turrukje | 23-02-11 | 13:31

Krachtmeester | 23-02-11 | 13:29 LOL!

Ashtrey | 23-02-11 | 13:30

Superior Bastard | 23-02-11 | 13:22
Ik weet het.
Ik had een reactie van een ander verwacht lol

1%biker | 23-02-11 | 13:30

@Prof. D.A.H. Vintik | 23-02-11 | 13:20
Je moet toch wat op die computers van school.

Che_cuevara | 23-02-11 | 13:29

*een middag in het bloemenparlement*
'Mijnheer de doornzitter:
Die uitheemse bloemsoorten nemen de hele boel over hier!
Ze begrijpen onze groeiwijze niet en hun stuifmeel hangt maar de ganse dag een beetje rond in de wei. Een schande is het!'

Krachtmeester | 23-02-11 | 13:29

Lekker belangrijk weer, turkse bloem bladibladibla ...
Spijkers op laag water, spijkers op laag water.

Ashtrey | 23-02-11 | 13:28

ik zou cora niet doen.

kras | 23-02-11 | 13:28

Ondertussen zoekt een verzekeraar koortsachtig naar een bepaling in de kleine lettertjes van de polis, om bij schade van de kassen NIET uit te hoeven betalen.

vriendhenk | 23-02-11 | 13:27

@Turrukje | 23-02-11 | 13:21
Klopt maar wat er in het midden oosten toen te zien was tartte elke verbeelding.
Moslims die hier wonen zullen daar inderdaad anders op gereageerd hebben. En ook ik dacht bij de moord op Theo van Gogh "laat het asjeblief geen moslim zijn" en ik ben een gewone Nederlandse jongen hoor.

Natuurlijk zet dit de verhoudingen onder spanning en die zijn al niet zo best, dat begrijp ik ook wel.
En ik weet ook wel, uit eigen ervaring, dat Moslims best gevoel voor humor hebben

Che_cuevara | 23-02-11 | 13:27

@ Turrukje 13:21:

Dat van die verwarring thuis snap ik niet, want die rotgek handelde toch in opdracht van die koran?
Of intepreteer ik dat weer verkeerd?

The eimer | 23-02-11 | 13:26

"Tulpen komen toch uit her islamitische Turkije?" Blèr blèr
.
Maar snap het nou eens PVV bashers,
Deze tulp is uitstekend geintegreerd, en wil de sharia hier niet invoeren! Dus welkom!
In de Bollenstreek zijn er duizenden tulpen die wel de sharia willen invoeren, en die worden dan ook zo snel mogelijk gekopt.
Oranje tulp: Heerlijk Nederlands, met een heel klein vleugje buitenlands.
Maar geen sharia hè?

Alteidt Glijck | 23-02-11 | 13:26

@The eimer | 23-02-11 | 13:17
Uw wereldbeeld wordt bepaald door de televee. Sneu.

rara | 23-02-11 | 13:25

En dat voor een bloem van Turkse afkomst!

Roye7777777 | 23-02-11 | 13:25

Eigen bloem eerst! Alle tulpen het land uit!

Zeeschuimer | 23-02-11 | 13:25

Dat dat een zo'n tulp het weer verpest voor een hele hoop andere tulpen.
*doet vuilnisbak open

Sir EnemA | 23-02-11 | 13:25

weer een waardevolle toevoeging aan de debatten voor de problemen die dit land heeft.. een tulp aannemen... maar waar staat die partij nu voor (bahalve xenofobie?)

Deus Absurdia | 23-02-11 | 13:23

Geen slachtofferrol alleen de waarheid. Maar goed ik wens Greet veel plezier met zijn Turkse bloem!

Turrukje | 23-02-11 | 13:23

@Turrukje | 23-02-11 | 13:12
Geen onzin. Het enkele feit dat de Ottomanischen er ooit mee bezig waren wil niet zeggen dat de tulp hier niet verder is gecultiveerd.

rara | 23-02-11 | 13:23

Che_cuevara | 23-02-11 | 13:17
De reacties zijn gemengd geweest in de media was er veel aandacht voor moslims die blij waren. Op de 1 miljoen moslims in Nederland is dat een minimaal getal.
Ik kwam net terug van school en er was familie thuis, de algemene reactie die ik mij herinner naarmate duidelijk werd dat het waarschijnlijk islamitische daders was verwarring. Een soort wat nu ?
Bij Theo van Gogh was dat erger, toen hoopten we hoe egoïstisch ook dat de dader geen moslim was. Wat hebben Nederlandse moslims te winnen bij een aanslag of een ideologische moord? Meer onrust en intolerantie en schaamte. Geen reden tot een feest dus.

Turrukje | 23-02-11 | 13:21

Hebbûh!

Los Mongoles | 23-02-11 | 13:20

@RechtseKud | 23-02-11 | 13:10
Ik snap dan weer niet dat iemand daar een account voor aanmaakt.

Prof. D.A.H. Vintik | 23-02-11 | 13:20

@Turrukje | 23-02-11 | 13:16
Toen zeker niet de feestjes in Den Haag en Rotterdam gezien

veuve-clicquot | 23-02-11 | 13:20

veuve-clicquot | 23-02-11 | 13:16
Wanneer ben jij bekeerd dan?

Superior Bastard | 23-02-11 | 13:18

@Turrukje | 23-02-11 | 13:16
Ben het eens met wat je hiervoor allemaal zei.
Maar nu? Dan heb je toch niet goed gekeken.

Che_cuevara | 23-02-11 | 13:17

Kijk een mooie oerhollandse bloem.
Beter als zo'n Arabieren roos.

1%biker | 23-02-11 | 13:17

@ Turrukje 13:11:

Als ik een moslim op de tv zie dan schreeuwtie of istie boos en dat zie ik blijkbaar niet alleen. Zwijgen we nog maar over het gevoel voor humor hebben .
Duitsers zijn absoluut geinige lolbroeken daarmee vergeleken.
In Antarctica gaan wonen is geen optie, tenzij het leven hier nog meer onleefbaar gaat worden.

The eimer | 23-02-11 | 13:17

Multiflauwekulti | 23-02-11 | 13:13
Scherp!

Superior Bastard | 23-02-11 | 13:17

@Akabei | 23-02-11 | 13:00
Geen gevoel voor humor ...

veuve-clicquot | 23-02-11 | 13:16

mooier wordt de mensheid niet... wat een kop die vrouw

Bukoswski | 23-02-11 | 13:16

Kijkt die tulp ook boos en probeert die ook moslims uit te zetten?

Rejer | 23-02-11 | 13:16

snuff | 23-02-11 | 13:14
Grappig. Ik zag alleen maar bange en verwarde moslims toen. Raar is dat toch.

Turrukje | 23-02-11 | 13:16

@Akabei | 23-02-11 | 13:00

Kort van memorie ? Heb op 11-09-01- veel muslims zien stralen van eaur tot eaur.

snuff | 23-02-11 | 13:14

Mooie tulp.
Op de plaatselijke markt stond de PvdA vanmorgen slappe rozen uit te delen.
Volgens mij de goedkoopste die er te krijgen zijn.
Niet te verwarren met de baccara die Cohen voor de kamera loopt uit te delen.

winterpeen | 23-02-11 | 13:14

Een tulp is een tulp. Of zijn de achterkleinkinderen van de huidige generatie bontkraagjes plotseling geen kansenjongeren meer?

kapotte_stofzuiger | 23-02-11 | 13:14

@veuve-clicquot | 23-02-11 | 13:12
De doorns.

Che_cuevara | 23-02-11 | 13:13

@ veuve-clicquot | 23-02-11 | 13:12
Dat stekelige als je ze verkeerd aanpakt. En de irritatie tot in je vingertoppen als je je ermee bemoeit.

Multiflauwekulti | 23-02-11 | 13:13

@klokkeluider | 23-02-11 | 13:08
Aha, dan ben ik een hele Nederlander want ik heb geen tulp

Che_cuevara | 23-02-11 | 13:13

Cora met Burka zou een oplossing zijn.Zo gek zijn die moslims eigenlijk niet....

jentje trekhendje | 23-02-11 | 13:12

veuve-clicquot | 23-02-11 | 13:11
Onzin, de Ottomanen deden ook aan het cultiveren van Tulpen. Zoek maar op 'Tulip period' of 'Tulip era' op Wikipedia.

Turrukje | 23-02-11 | 13:12

@Bakito | 23-02-11 | 12:56
Verklaar ?

veuve-clicquot | 23-02-11 | 13:12

Sytze_Vliegen | 23-02-11 | 13:10
Was ook geen Nederlander.

Bos Hout | 23-02-11 | 13:12

@Charles Swietert | 23-02-11 | 12:53
en wat is de overeenkomst tussen de PvdA en rozen ?

veuve-clicquot | 23-02-11 | 13:12

The eimer | 23-02-11 | 13:07
Grappig , uit jouw post blijkt dat alles wat jij een ander verwijt je zelf bezigt en bent.
Moslims lachen nooit ? Waar wonen jullie Antarctica ?

Turrukje | 23-02-11 | 13:11

@F. von Zeikhoven | 23-02-11 | 12:52
een paar exemplaren en hier (NL/BE) verder gecultiveerd ...

veuve-clicquot | 23-02-11 | 13:11

Die Cora bijt zo je grote teen eraf, bijvoorbeeld.

Bos Hout | 23-02-11 | 13:11

klokkeluider | 23-02-11 | 13:08
Behalve Prins Bernhard.

Sytze_Vliegen | 23-02-11 | 13:10

Ik snap hun grap niet.
Het mag wel duidelijk zijn dat er iets héél grappig is, aan hun koppen te zien.

RechtseKud | 23-02-11 | 13:10

ach ja een beetje nederlander heeft/had een eigen tulp........ Balkenende,Raymann,Fortuyn,Maxima,Shaffy, Heyboer,Aletta Jacobs, Ard Schenk, Prins Claus etc etc

klokkeluider | 23-02-11 | 13:08

Akabei | 23-02-11 | 13:00
Waarschijnlijk komt dat door de media waar je je op begeeft en omdat je IRL geen
Moslims kent.
Moslims nooit lachen wat een absurde opmerking..

Turrukje | 23-02-11 | 13:08

Cora Bot is net een reallife Karbonkel ofzeau...

Liroy | 23-02-11 | 13:07

@ Akabei 13,00:

Klopt, want ze hebben allemaal een bord voor hun kop en onder dat bord steken meterslange tenen uit.
En wat maakt het uit waar die tulp vandaan komt.
Aardappels komen uit Zuid- Amerika en die dingen kan je wel eten.

The eimer | 23-02-11 | 13:07

Is een Tulp van oorsprong niet islamitisch?
TheStef | 23-02-11 | 12:38

Je kon wel eens gelijk hebben. Hier staat een vaas met tulpen en die liggen allemaal met het koppie naar het oosten.

Sytze_Vliegen | 23-02-11 | 13:06

*humor, sorry.

Superior Bastard | 23-02-11 | 13:05

@Schoorsteenveger | 23-02-11 | 12:49
LOL ... en dan ook nog eensch uitdelen op straat. Zullen wel in egypte gekweekte rozen zijn.

veuve-clicquot | 23-02-11 | 13:05

Akabei | 23-02-11 | 13:00
Dan zul je zelf wel een chagrijnige rotkop hebben.
Overigens blinkt Stormfront ook niet uit in humer.

Superior Bastard | 23-02-11 | 13:05

@Lekker wijf,
dit zou echt alleen voor een vrouw opvallen.

geitenneuker | 23-02-11 | 13:05

vetkleppert | 23-02-11 | 12:56
LOL

Aktivist | 23-02-11 | 13:04

@rara | 23-02-11 | 13:02
Of hij komt nooit buiten.

Che_cuevara | 23-02-11 | 13:04

@Akabei | 23-02-11 | 13:00
U bent blind? Wat zielig.

rara | 23-02-11 | 13:02

Geen Blauw / Witte, in de kleuren van Israel?

Wim-Lex | 23-02-11 | 13:02

Mooie foto van lachende mensen.
Ik zie moslims trouwens nooit, maar dan ook echt nooit lachen.

Akabei | 23-02-11 | 13:00

Als de lente komt dan stuur ik jou........... terug naar Marokko.

provinciaaltje | 23-02-11 | 12:59

Damn mijn iPhone woordenboek is echt heel vervelend bezig (kont= komt , kregen=gekregen, Turk=Tulp )

Turrukje | 23-02-11 | 12:57

Zouden Hero en Geert het echt zo goed met elkaar kunnen vinden?

markies De Canteclee | 23-02-11 | 12:56

Charles Swietert | 23-02-11 | 12:53
Bloemenzaak op Schiphol: Pleurop.

vetkleppert | 23-02-11 | 12:56

De PVV begint inmiddels sektarische trekjes te krijgen. Eng.

Bakito | 23-02-11 | 12:56

Greet had toch al een tulp? De Aarstulp...

Dirk Tang | 23-02-11 | 12:55

Tulpen uit Ankara is waarheidsgetrouwer dan Tulpen uit Amsterdam. Valt me mee dat Gjeert deze importbloemen toch aanneemt.

LJBrinkhorst | 23-02-11 | 12:55

Voor= vóór
Dus de Turken hebben de Turk geïntroduceerd in Anatolië en Europa.
Hoewel er soms discussie is of de bloem niet oorspronkelijk Afghaans of Iraans is maar die mag Greet ook niet.

Turrukje | 23-02-11 | 12:54

Het is die goede man gegund. Van harte, geheel verdiend in mijn ogen.

Creaguurder | 23-02-11 | 12:54

Merlot | 23-02-11 | 12:41
Goh, een beetje Israel 1.0 dus.

Superior Bastard | 23-02-11 | 12:54

De Geert Wilders tulp: de bollen zijn eetbaar.

MadDieu | 23-02-11 | 12:53

Genieten voor Achmed met de groene vingers. Kan ie mooi Geert onthoofden na de bloei.

Real Opperprutser | 23-02-11 | 12:53

Vraag : Wat is het verschil tussen Geert en zijn tulp ?
Antwoord : Bloemen houden van mensen.

Charles Swietert | 23-02-11 | 12:53

Merlot | 23-02-11 | 12:41
Nee hoor de Tulp kont uit Centraal Azië waar de Turken oorspronkelijk vandaan schijnen te komen.
Voor de Turken was de Tulp onbekend in Anatolië in ieder geval. En de Nederlanders hebben de Tulp kregen als cadeau van het Ottomaanse rijk.
Ga zelf maar je schoolgeld terugvragen dus.

Turrukje | 23-02-11 | 12:53

Maar tulpen komen toch oorspronkelijk uit dat door Wilders cs. zo verfoeide stiekummoslimland Turkije?

F. von Zeikhoven | 23-02-11 | 12:52

@reageerbuis | 23-02-11 | 12:48: Bedankt. Tussen jou en mij gezwegen. De plant doet het opperbest als je af en toe in de vaas pist.

De Kampsjeng | 23-02-11 | 12:51

Schoorsteenveger | 23-02-11 | 12:42
Nee, dan waren het bruine anjers geweest.

Superior Bastard | 23-02-11 | 12:51

Heb Cora deze tulp met haar stokje getoverd,waar staat haar Nimbus vegertje.......
Hoedje op en pukkel met haartjes op haar neus.... de ideale lijsttrekkert!

jentje trekhendje | 23-02-11 | 12:51

@Ashtrey | 23-02-11 | 12:48
LOL
* het risico niet neemt *

veuve-clicquot | 23-02-11 | 12:51

Oh Yeah! Feauteaufuck Woensdag!

Zeeschuimer | 23-02-11 | 12:50

Die Cora heeft dezelfde stippeltjesjurk als Halsema bij heur afscheid aan!
Twee halen, drie betalen zeker.

lekker wijf | 23-02-11 | 12:50

De Hollandse lente begint 2 maart toch?

reageerbuis | 23-02-11 | 12:49

veuve-clicquot | 23-02-11 | 12:45
Nu ben ik toch wel heel benieuwd.

Superior Bastard | 23-02-11 | 12:49

Jezus wat is dat voor een molenpaard wat er naast staat........ oh dat is dus Cora Bot.....

woefdrammer | 23-02-11 | 12:49

Mooie bruine, eeeeh, oranje tulpen hoor.

Petertje45 | 23-02-11 | 12:49

@De Kampsjeng | 23-02-11 | 12:45
vergeet ze niet vlak onder de bloem te doorprikken. Anders gaan ze hangen.

reageerbuis | 23-02-11 | 12:48

veuve-clicquot | 23-02-11 | 12:45
Dacht dat dat alleen veur het desbetreffende toppik gold? Hehe gold. ;)

Ashtrey | 23-02-11 | 12:48

De tulp, ooit een symbool van de lente..

Superior Bastard | 23-02-11 | 12:48

Misschien wordt het een enorme hit in Amsterdam-West bij zijn bloemenstand Pleurop.

Peoples | 23-02-11 | 12:48

@Bokko | 23-02-11 | 12:44
Moet je aan de 80 jarigen in 020 vragen. Die hebben 66 jaar geleden zat tulpenbollen te vreten gehad.

reageerbuis | 23-02-11 | 12:46

Maar voor goede fotosoeps mis ik het drieluik zoals bij Zalm...

Heau even | 23-02-11 | 12:46

Dacht dat de tulpen een andere kleur zouden zijn, maar die kleur zeg ik maar niet om een ban te vermijden.

veuve-clicquot | 23-02-11 | 12:45

Advies: ritueel schuin afsnijden en op handwarm water zetten.

De Kampsjeng | 23-02-11 | 12:45

Is ie wel kosher?

Bokko | 23-02-11 | 12:44

Bierbauch | 23-02-11 | 12:42
Meelachen.

Ashtrey | 23-02-11 | 12:44

Nou, gefeliciteerd dan maar.

Che_cuevara | 23-02-11 | 12:44

@Schoorsteenveger | 23-02-11 | 12:42
Nee bij een homohuwelijk wordt er gezoend.

reageerbuis | 23-02-11 | 12:44

@TheStef | 23-02-11 | 12:38
De Hollandsche tulp stamt wel af van de Ottomaanse tulp, maar we zijn al eeuwen bezig om de soort te veredelen. Hierdoor ziet de huidige Hollandsche tulp er heel anders uit dan de oude Ottomaanse tulp. De huidige tulp heeft niets islamitisch, heb je er ooit eentje met een hoofddoekje gezien?

rara | 23-02-11 | 12:43

@Bierbauch | 23-02-11 | 12:42
Als ik het goed zie, lachen

Che_cuevara | 23-02-11 | 12:43

Lijkt wel een foto van een homohuwelijk.

Schoorsteenveger | 23-02-11 | 12:42

Die Cora Bot is d'r bek aan het verkrachten?

Armageddon | 23-02-11 | 12:42

Die tulpen zijn een beetje uitgebloeid...

Coño de Barbaar | 23-02-11 | 12:42

Stem wijs en stem PVV

straightashell | 23-02-11 | 12:42

Wat doet die vrouw daar links?

Bierbauch | 23-02-11 | 12:42

@TheStef, was turkije vroeger niet Christelijk?

reade romke | 23-02-11 | 12:41

TheStef | 23-02-11 | 12:38
De tulp komt uit wat de Turken tegenwoordig Turkije noemen.
Maar bestond al lang voor de Turken de daar wonende Grieken en Armeniërs nog niet voor 90% hadden verdreven/uitgemoord.
Ga je schoolgeld terughalen.
Dus.

Merlot | 23-02-11 | 12:41

Er zitten wel paarse vlekjes in die tulp.

reageerbuis | 23-02-11 | 12:40

Die kan je in je knoopsgat steken Geert!
GefeliciTaarT.

ojédiaré | 23-02-11 | 12:40

JA Goedeverdoeme Valesco, Kan je niet éffe wachten dan?

Merlot | 23-02-11 | 12:39

Is een Tulp van oorsprong niet islamitisch, en derhalve een onderdeel van de tsunamie?

TheStef | 23-02-11 | 12:38

Hij is oranje, die tullup.
En dat terwijl Wilders de Oranjes de bel aan wil binden.
Nou ja - beter dan rood.
ALLES beter dan rood.

Merlot | 23-02-11 | 12:38

mooi oranje ook... en ze zijn al zo Oranjegezind...

Valesco | 23-02-11 | 12:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken