Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Khadaffi Jr.: "Doorlopen mensen. Niets aan de hand"

minimoammar477.gifVolgens de geruchten zit Moammar Khadaffi in een vliegtuig vol met goud richting Venezuela en knallen de kleine Khadaffi's elkaar af in een of ander familiedrama. Zojuist verscheen zoon Saif El Islam Khadaffi op de Libische staatsomroep, met sussende mededelingen en hilarische beschuldigingen. Het was allemaal de schuld van de buitenlanders. Het was allemaal de schuld van de media en verder overdrijft iedereen en praat poep. Live Al-Jazeera hierrrr. Noodzakelijke InfoFeed via #feb17. Update: Briljante TwitPic. Libiërs tonen SCHOENEN tijdens verklaring Khadaffi jr. Update: Khadaffi jr kennen we nog van dit filmpje, waarin hij een bezoek brengt aan Tripoli-vliegramp survivor Ruben. Update: Speech Mini Khadaffi nu op Uitzending Gemist.

Reaguursels

Inloggen

Allemaal schurken in dat soort landen. Ze stelen het geld van de bevolking.
Daarom hebben wij hier ook zo veel van die ma........ om ons belasting geld op te maken.
Geert kom op naar de eerste kamer.
AUB weg met die PVDA een draaikonten partij waar wij Nederlanders niet op zitten te wachten die pvda moet het hebben van de aloctonen zou jij bij zo'n partij willen zitten.
Stem VVD - CDA - Pvvv en niet anders.

bernhardes | 22-02-11 | 16:46

waar blijven de kapmessen? Of gebruiken ze die alleen rond of onder de evenaar? Gatverdaffi is een mafkees van epiese proporties. Net zoals deze: www.youtube.com/watch?v=yu2NqfISm9k. *ook van militaire pakken houdt*

allsystemsfuckedup | 22-02-11 | 14:25

Supervet! Een domino D-Day waar ik wel graag naar kijk! Maar toch, een leger aan de macht roept vragen op.

LGND | 21-02-11 | 18:42

Het loopt best wel uit de hand daar.. De Libische ambassade hier loopt ook al leeg (het personeel hangt liever met de protesters buiten, dan loyaal aan Mr K.) En daarnet landde twee straaljagers hier!! Of ze nu die helicopters met hoge piefjes wilde neer maaien, of dat ze zelf overlopen is nog niet helemaal duidelijk.. Spannend hoor!
www.timesofmalta.com/articles/view/201...

MalteseKnight | 21-02-11 | 17:35

@King of the Oneliner - 14:20
zijn drie zinnen ipv one, druiloor.

Montgomery Burns | 21-02-11 | 16:25

@bolle wim
Mee eens. > Belasting is diefstal.

denoorman | 21-02-11 | 15:19

Het percentage islamieten en hun politieke macht is zo groot dat het de toekomstige ontwikkelingen in Egypte geheel zal bepalen. Er zullen moeilijke tijden aanbreken voor seculiere islamieten, niet-islamieten zoals de kopten en vooral ex-islamieten. Als Egypte met andere islamitische landen een groot islamitisch rijk zal vormen – een duidelijke wens van de bevolking – zal dit enorme en vanuit Europees standpunt uiterst onaangename geopolitieke gevolgen hebben.

King of the Oneliner | 21-02-11 | 14:20

Ach als je haar maar goed zit

hunny | 21-02-11 | 14:05

Met 44 miljard vaatjes olie in de grond en een flinke gasvoorraad blijf je ons vriendje al vermoord je meer dan Hitler ;)

buut | 21-02-11 | 13:50

Arme man. Hij is kaal, licht-getint, moslim, brildragend en waarschijnlijk homo. Er bestaan zeker geen treinen in Libië want anders was hij er allang voorgesprongen.

Montgomery Burns | 21-02-11 | 13:35

denoorman | 21-02-11 | 12:45
Met dank aan de regering die jij verdient kun je het grootse deel van je behaalde winsten weer fijn inleveren bij Jan Kees de Jager.
En het restantje van de winst + ook nog een beetje extra bij Hans Wiegel, Wim Kok, Gerrit Zalm en vele, vele anderen.

Bolle Wim | 21-02-11 | 13:26

-weggejorist-

feyenoord4ever | 21-02-11 | 13:26

Ze doen maar in het midden oosten, elk volk krijgt de regering die ze verdient. Tot nu toe zijn er alleen maar dicators, blijkbaar verdienen ze die!! Zie Iran, zie Irak, zie Egypte zie Afghanistan, zie Libie. Gezien de aanstaande ellende had ik vorige week al een voorraad olie en goud aangeschaft middels een mooi hefboomproduct. Het betaalt zich nu al dubbel en dwars uit. Ieder voor zich en god voor ons allen....

denoorman | 21-02-11 | 12:45

Opvallend dat er regelmatig de bekende foto van Che Guevara te zien is. Ook moslims hebben internet.

Fort Reunion | 21-02-11 | 12:02

@NoMinister
Jij wel met zo'n kansloze uitspraak.

Ethan Twat | 21-02-11 | 11:38

Er lijkt een Europees Marshallplan in aantocht voor de Arabische landen. Financieel mirakel cq meesteroplichter Jan Kees de Jager komt waarschijnlijk later deze week bij Pouw en Witteman vertellen dat het volgzame Nederlandse volk nu toch nog even verder de broekriem aan zal moeten gaan halen maar dat we er op de lange termijn echt aan zullen gaan verdienen als Nederland.

Bolle Wim | 21-02-11 | 11:38

Deze man wekt agressie. Saddam's zonen waren al lief, en deze vast ook. In een willekeurige kansenjongerenwijk zou hij niet misstaan.

NoMinister | 21-02-11 | 11:29

Over een arrogante houding gesproken....
Moet je eens kijken hoe hij erbij zit, alvast het hem geen zak interesseert...
Meneer heeft duidelijk te lang gepoedeld in het bad dat "MACHT" heet...
Met een paar goede klappen van dat voetstuk afmeppen graag!!!

fnuikink | 21-02-11 | 11:14

... let op de wijsvingers... altijd bezig , net als bij onze politici, imams,aartsbisschoppen,deskundigen(... burp...), en andere handelaren in humbug, allemaal mediatraining......

qui?moi? | 21-02-11 | 10:44

toch gaat die mafkees Nostradamus weer gelijk krijgen zij het een paar jaar ernaast ,maarja ook de tomtom mist wel eens !

quote<
Over de identiteit van de derde Antichrist weten we erg weinig. Het zou een man zijn uit het Midden-Oosten met een wat vreemde naam: Mabus. Sommigen zien hierin een verwijzing naar Abu Abbas of Abu Nidal. Anderen geloven dat Nostradamus het over Saddam Hussein heeft. Hoe dan ook, volgens de Franse profeet staat ons vóór het einde van deze eeuw nog een vreselijke oorlog te wachten die miljoenen mensen het leven kan kosten.

Het is natuurlijk ook mogelijk dat Nostradamus eigenlijk de eerste en de tweede golfoorlog heeft voorspeld (de eerste is de oorlog tussen Iran en Irak, de tweede begon met de inval van Irak in Koeweit) en dat hij beide oorlogen wat heeft overschat. Sommige Nostradamus-kenners zien wel brood in die hypothese, want volgens hun interpretatie van kwatrijn 72 van boek 10 en kwatrijn 77 van boek 8 zou Mabus heersen tussen 1972 en 1999. De oliecrisis begon inderdaad omstreeks 1972 en sindsdien is het altijd zeer onrustig geweest in het Midden-Oosten. Als er vóór 1999 nog een derde Golfoorlog uitbreekt waarin dan wel atoomwapens zullen worden gebruikt, krijgt Nostradamus toch nog gelijk, argumenteren zij. Laten wij hopen dat hij zich voor één keer heeft vergist.

feboburger | 21-02-11 | 09:29

Same here.
*hout*

Bos Hout | 21-02-11 | 09:19

Tot laters ik moet weer aan de slag. Out!!

Sjeng de helle | 21-02-11 | 09:18

Sjeng de helle | 21-02-11 | 09:03
Perfect muzakje voor erbij voor als hij spreekt. En dat hij dan wijst op zijn grote medailles.

Bos Hout | 21-02-11 | 09:14

vander F | 21-02-11 | 08:59
Is dat niet hetzelfde figuur geweest die wegens wangedrag in Zwitserland werd opgepakt, en waar papa lief voor in het strijdperk trad?

Sjeng de helle | 21-02-11 | 09:07

die mini Khadaffi doet anders toch een mooie Al Sahaf,
kun je niks van zeggen.

vander F | 21-02-11 | 08:59

Ik neem aan dat WimLex straks bij een evt. opstand in Nederland wel zijn militaire pet opzet op tv.

Bos Hout | 21-02-11 | 08:58

Che_cuevara | 21-02-11 | 08:03
Nog bedankt voor het recept van gisteren, maar over pakweg 10 liter doe ik net zoveel jaren.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 08:57

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 08:51
Een zeer goede ochtend toegewenst,

Sjeng de helle | 21-02-11 | 08:53

Willianus Wortelus | 21-02-11 | 08:50
Precies, en dat in elke vorm en structuur waar een samenleving uit is opgebouwd.
Alleen het zijn voor het oog net Westernstadjes, een mooie facade en een bouwval van achteren met verrotte fundamenten.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 08:52

*klokt in*
Goede morgen reaguurders!

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 08:51


Sjeng de helle | 21-02-11 | 08:46 Overal ter wereld, in elk land, in elke regio kampen machthebbers met hetzelfde probleem; een evenwicht zien te vinden tussen het kapotslaan van een enorme berg geld en het rustig houden van de bevolking.

Willianus Wortelus | 21-02-11 | 08:50

Willianus Wortelus | 21-02-11 | 08:43
Mogge,
Zoiets,
Wij hebben onze eigen Khadaffi's maar die zijn een stuk slinkser en doortrapter dan die idioten in Noord-Afrika maar op hun manier net zo gewetenloos en zelfzuchtig.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 08:46


Sjeng de helle | 21-02-11 | 08:37 Heb je het nu over de inner circle rond de familie Khadaffi?

Willianus Wortelus | 21-02-11 | 08:43

Krachtmeester | 21-02-11 | 08:15
Nee hoor die zijn niet gek, die weten verdomde goed waar ze mee bezig zijn.
Dat hele gedoe is alleen voor de Bühne, zo wordt er onrust geschapen tegen bezuinigen ivm met falend beleid, maar dat mag niet of nauwelijks ter sprake komen.
De eigen vetpot mag niet aangetast worden dus kan de "Luxe"worden gereduceerd waar de reiziger weinig van merkt ,Aaahuuum, maar wel in een bepaalde noodsituatie mee geconfronteerd wordt.
Daar gaan we weer!

Sjeng de helle | 21-02-11 | 08:37


Nou aan die speech op uitzending gemist hebb en we niet veel als de vertaalmeneer iedere keer slechts het begin van een zin vertaald. Of de vertaler zit ook aan de xtc.

Willianus Wortelus | 21-02-11 | 08:37

Krachtmeester | 21-02-11 | 08:02
Lees nu het boek Vaticaan BV. Geld en goud is er meer dan voldoende en het geheime gedoe dat wij allemaal toestaan - net als bij de koningin - zorgt voor de werkelijke macht.

Bos Hout | 21-02-11 | 08:16

OT:
Spoorwegpolitie sluit op maar liefst 8 NS-stations kantoren.
Zijn ze gek geworden?

Krachtmeester | 21-02-11 | 08:15

Bos Hout | 21-02-11 | 08:13
Merci,

Sjeng de helle | 21-02-11 | 08:14

Sjeng de helle | 21-02-11 | 08:03
Heel mooi getegeld.

Bos Hout | 21-02-11 | 08:13

Eerst ff de hond uitlaten. tot laters.

Che_cuevara | 21-02-11 | 08:03

Bos Hout | 21-02-11 | 07:54
Kijk zolang de mens nog denkt dat hij in de Pullman coupe naar de hemel kan gaan als hij de vermeende conducteur zijn treinkaartje laat afknippen die zijn bestemming heeft voorspeld, blijven we met zijn allen met idioten opgescheept zitten.
Een goede ontwikkeling begint in jezelf daar zijn die"Ismen" alleen negatieve ballast een gruwelijke vorm van foute existentie.
Zal nog wel even duren voordat dat bij de mens doordringt.
Het begin is gemaakt door de vrijheidsdrang, de golfbeweging zal wel tot rust komen en wat er dan staat, en vrij is van illusies, dat is van belang.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 08:03

Bos Hout | 21-02-11 | 07:57
Het Vaticaan is failliet in de V.S., failliet in Ierland, failliet in België, failliet in Nederland en in vele andere landen gaat het dezelfde kant op. En dan laat ik het morele faillissement nog maar even buiten beschouwing.

Krachtmeester | 21-02-11 | 08:02

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:50
Toch, het is deel van het spel dat ze spelen. Het Vaticaan levert in ruil diensten aan dit soort jongens.

Bos Hout | 21-02-11 | 07:57

vraagstaart | 21-02-11 | 07:47
Nou ja, 'gelijk'.. niemand weet hoe dit precies verder gaat. Maar de manier waarop miljoenen aardige Egyptische jonge mensen door velen hier werden afgeschilderd als analfabete holbewoners was zo onwerkelijk.

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:57

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:50
Mooi zo, blij dat ik je kon helpen met je afslankpogingen.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:56

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:47
Exact: dat zal ook zijn ultieme wapen blijken als 100.000 boze kattelieken het St Pietersplein bestormen. Pope Power!

Bos Hout | 21-02-11 | 07:54

vraagstaart | 21-02-11 | 07:45
Mogge Boeng,
Die gangster houden zich allemaal op de een of andere manier in het zadel.
Of het zijn de Westerse Old Boys Networks of ze kennen elkaar van hun opleidingen en houden zo de bal draaiend of het zijn de idioten die elkaar het handje boven het hoofd houden en geen geweld schuwen.
Hoewel geweld vele vormen kent, volgt er altijd onderdrukking uit. Inplaats
van werkelijk leiderschap zijn machtsstructuren in de een of ander vorm blijkbaar belangrijker dan het welzijn van de mens.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:54

@Krachtmeester | 21-02-11 | 07:50
Zal dat laatste wel zijn.
Te lang in Downing street gezeten.

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:53

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:40
Che_cuevara | 21-02-11 | 07:42
Bos Hout | 21-02-11 | 07:43
Je moet toch wel echt behoorlijk van het ipadje af zijn als je je als moderne Britse wereldburger tot het katholicisme bekeert. Of verliefd. Of gewoon gek.

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:50

@Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:47
Bedankt, wou net gaan ontbijten. zal nu maar even wachten.
Bleeerk

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:50

@Che_cuevara | 21-02-11 | 07:48
Mogge Che. Klopt, het moet dan met blaartrekkende strijdgassen ongeveer. Iran-achtige benadering, niet kijken op een paar duizend doden meer of minder.

vraagstaart | 21-02-11 | 07:50

@Krachtmeester | 21-02-11 | 07:29
O ja: ik plempte 'm gisteren al twee keer maar hier nog maar eens: een mooi linkje wat jouw stelling onderschrijft. islamismscope.net/lang/en/453.html

vraagstaart | 21-02-11 | 07:48

@vraagstaart | 21-02-11 | 07:45
Mogge,

Een volk dat echt in opstand komt is niet makkelijk meer te stoppen met vuurkracht.
Het wordt er alleen maar woedender van.

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:48

Bos Hout | 21-02-11 | 07:43
voor hun inauguratie de paus zijn aarsch kussen
Kijk daar hebben we verklaring al voor een mindere geestestoestand.
Papa Ratzi voorovergebogen en dan je aangezicht tussen zijn gerimpelde hamlappen duwen een Methaangas ontsnapping en je hersens zijn permanent beschadigd.
Te gek!!!!!!

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:47

@Krachtmeester | 21-02-11 | 07:29
Ik krijg het met moeite uit mijn toetsenbord maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben *diepe buiging maakt* en ik dus niet. Maar ik hou nog een slag om de arm, als je 't niet erg vind.

vraagstaart | 21-02-11 | 07:47

@Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:27
Klopt. Khadafi is de grote steunpilaar van Mugabe. Dikke kans dat Robert wat vuurkracht levert om zijn vriendje te helpen.

vraagstaart | 21-02-11 | 07:45

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:35
Voor het grootste deel zie ik dat ook zo, alleen die soaps etc. dat is me toch een ontluistering voor de geest.
Zelf schat ik in dat we wel de goede kant op gaan, mits de goede ontwikkeling zich de komende tijd doorzet.
Nu maar hopen dat de bankiers ook het "Licht"gaan zien.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:44

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:40
"Blair is Katholiek geworden"
Presidenten van de UK en de US moeten voor hun inauguratie de paus zijn aarsch kussen, want die is uiteindelijk de symbolische capo in het spel. Obama idem dito. Die man was liever mohammedaan gebleven.

Bos Hout | 21-02-11 | 07:43

@Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:40
"Blair is Katholiek geworden...... dat zou zijn geestestoestanf kunnen verklaren."
LOL

Vandaar al zijn onzin.

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:42

Blair is Katholiek geworden...... dat zou zijn geestestoestanf kunnen verklaren.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:40
ROFL.

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:41

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:33
Je bent een fraaie,
Ik wil niet meer met een schepje en emmertje in de zandbak spelen daar ben ik nu te oud voor, ik blijf mooi hier.
Bos Hout | 21-02-11 | 07:33
Die idioten denken dat ze Groot zijn maar zijn het absoluut niet.
Een ontevreden en onderdrukt volk accepteert die wantoestanden en machtswellust niet.
Blair is Katholiek geworden...... dat zou zijn geestestoestanf kunnen verklaren.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:40

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:35
willen - dat ook.

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:36

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:31
Nee, fundi's hebben geen toekomstperspectief. Hier niet en daar niet.
Ze snappen hun eigen tijd niet. De mensen die ze menen te moeten representeren wil graag werken, naar de bioscoop, met vakantie naar andere landen, over het strand wandelen met een geliefde, of soaps kijken, of voetbal.

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:35

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:27
Mogge,
Had deze pot in Libië overigens nog helemaal niet gevolgd, maar grote jongens hebben altijd troepjes klaarstaan voor dit soort gedoe.
Zag wel Tony Blair de laatste tijd veel die kant op gaan. Belooft doorgaans weinig goeds.

Bos Hout | 21-02-11 | 07:33

@Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:31
Zoals ik gisteren al plempte,
Wij met z'n allen naar ginder en zij naar hier.
Degenen ven hen die hier al zitten blijven hier.
Probleem opgelost en wij hebben de olie.

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:33

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:25
Arib comment: LOL
In Egypte lijkt het er inderdaad op dat die figuren geen poot aan de grond krijgen.
In elk geval kan in Nederland nog wel haat gepredikt worden, er is dus nog toekomstperspectief voor die lieden.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:31

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:25
Klopt. Ik was zo'n beetje een roepende in de woestijn hier tijdens de Egyptische opstand. Bijna iedereen liep hysterisch 'ja maar de Moslimbroederschap!' te plempen. Terwijl die broeders door de meeste Egyptische jongeren als een soort obsolete Ad Melkerts worden gezien.

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:29

Bos Hout | 21-02-11 | 07:18
Mogge,
Uit te sluiten is, het sturen van "vrijwilligers" vanuit Zimbabwe niet.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:27

@Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:16
Waarschijnlijk is het uit de hand gelopen door die mevr Arib.
Wie wil er nu een pvdA-er in zijn land?
Ik denk dat het wel de goede kant opgaat. in Egypte lijkt het erop dat de fundamentalisten geen voet aan de grond krijgen.
De mensen willen natuurlijk niet van de ene dictatuur in een nog ergere dictatuur terechtkomen.

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:25

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:20
Ja het is altijd de "Gewone man"die de shit voor de kiezen Krijgt.
Tegen MG's kun je weinig inbrengen.
Laten we inderdaad maar hopen dat dat het bloedvergieten niet erger wordt en dat die lamzakken verdwijnen.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:23

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:16
Het is georganiseerder en stabieler dan dat het lijkt op al die chaosbeelden die we nu zien. Ook daar wonen mensen met belangen en kinderen.
Hopelijk komen de stedelingen en de stammen tot overeenstemming en verloopt een en ander zonder verder bloedvergieten.

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:20

Gezellige opnaaierij op dat twitter:
rakeshrams RT @Dima_Khatib: Witness tells AlJazeera.net: a plane full of mercenaries leaves Harare Airport in Zimbabwe headed to #Libya #feb17

Bos Hout | 21-02-11 | 07:18

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:09
Mogge Ché,
Dan Mevr. Arib ( PvdA) ,die gisteren nog in Marokko was ,ook niet veel geholpen.
Krachtmeester | 21-02-11 | 07:11,
Het wordt nog een mooi zooitje dat alle kanten op kan gaan, hopelijk de goede voor de mensen.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:16

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:09
Libië levert olie aan iedereen.
Sudan levert veel aan China: driekwart van de import geloof ik, of zoiets,

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:11

@Sjeng de helle | 21-02-11 | 06:51
Mogge Sjeng,
In Marokko waren ook al gevechten.
Gaat inderdaad goed daar.

Che_cuevara | 21-02-11 | 07:09

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:05
;vert Libië niet iolie aan China?
Dat kan leuk worden!
Inderdaad Koggie.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:09

*koggie*

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:06

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:02
Er komen ook positieve berichten binnen. Stammen hebben contact met elkaar en eisen een einde aan het geweld, anders gaat de olieproductie plat.

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:05

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:01
Inderdaad, hoe ver kan er nog gezakt worden?

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:02

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:00
Bizar volk, die mensheid.

Krachtmeester | 21-02-11 | 07:01

Krachtmeester | 21-02-11 | 06:55
Mogge,
Zou best kunnen Ghadaffi is een van de financiers van Robert, zoals ook Nederland een hoop geld heeft gegeven voor ontwikkelingshulp.
Destijds was ook een brigade Noord -Koreanen actief in Zimbabwe. die zowat het hele Matabele volk onder Joshua N'Komo hebben uitgeroeid.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 07:00

Sjeng de helle | 21-02-11 | 06:51
Mogguh. Het zou me trouwens niets verbazen als die huurlingen die nu op Libische burgers schieten uit Mugabes 'opleidingsinstituten' komen.

Krachtmeester | 21-02-11 | 06:55

Mogguh @ All,
Wat een zak van een kerel die Ghadaffi.
Hopelijk vertrekt zijn gangstervriendje uit Zimbabwe ook binnenkort.
Washingpost bericht: CIA drone heeft meerdere Taliban kopstukken gedood.
Ook lekker, het gaat weer goed.

Sjeng de helle | 21-02-11 | 06:51

WW III, ............ Soon in this theater!

DANNY3960 | 21-02-11 | 06:31

Krachtmeester | 20-02-11 | 16:39 Ik denk dat Ghadaffi de eigen luchtmacht heeft ingezet tegen betogers.
zeg maar jansen | 20-02-11 | 16:40
.
zeg maar jansen | 20-02-11 | 16:40
En zijn zoon zou nog wel zo lievv, modern en leuk Westers geschoold zijn in Londen. Die kan de opvolging van palief de kalief dus wel schudden.
Krachtmeester | 20-02-11 | 16:43
.
Goh, *kuch* verrassend dat zijn vingerheffende troonpretendent de natie toespreekt.
Waarom trouwens altijd dat opgeheven vingertje in die regio? Ik dacht dat Nederlanders daar het patent op hadden?

Krachtmeester | 21-02-11 | 06:23

@DANNY3960 | 21-02-11 | 06:12
Weet er alles van, hebben ook een kat, en een hond.
Als die samen een dolle bui krijgen moet je wel uit de weg gaan.

Che_cuevara | 21-02-11 | 06:13

Che_cuevara | 21-02-11 | 06:03


Moet je onze kat zien.

DANNY3960 | 21-02-11 | 06:12

@atm0s | 21-02-11 | 06:05
Bedankt ga het zo installeren.

Che_cuevara | 21-02-11 | 06:09

@Che_cuevara | 21-02-11 | 05:51
Betà 4.zoveel

atm0s | 21-02-11 | 06:05

@DANNY3960 | 21-02-11 | 06:02
Daar wordt je wel moe van.

Che_cuevara | 21-02-11 | 06:03

*Knijpkat opzoeken doet*

DANNY3960 | 21-02-11 | 05:58

@atm0s | 21-02-11 | 05:48
Is een optie, heb ook Minefield dat is FF voor 64 bits maar die werkt niet zo goed.
Al heb ik wel een 64-bits systeem.
FF4? is die er al, normaal krijg ik daar automatisch bericht van zal eens googlen

Che_cuevara | 21-02-11 | 05:51

@Che_cuevara | 21-02-11 | 05:44
Die bug moet je bij mozilla melden, heb ik niets mee van doen.. Plug-in is Javascript, na elke page-refresh moet alles weer leeg gemaakt worden, door de garbage-collector. Misschien upgraden naar FF4 ?

atm0s | 21-02-11 | 05:48

@atm0s | 21-02-11 | 05:36
Gelukkig heeft Chrome er geen last van en dat gebruik ik nu ook voor GS

Che_cuevara | 21-02-11 | 05:47

@atm0s | 21-02-11 | 05:42
Zal het eens uitpluizen.
bedankt alvast

Che_cuevara | 21-02-11 | 05:46

@atm0s | 21-02-11 | 05:36
Dit krijg ik met memory monitor in Firefox.
De lijst is enorm lang kan ik hier niet plempen.
En het geheugengebruik van firefox loopt enorm op bij elke f5 of spatiebalk.
Leaks in window 0x109c8940:
[+] [leaked object] (f3ce3e0, chrome://igeenstijlplugin/content/scripts/jquery-1.5.min.js, 16-16) = [Function]
[+] elem (73cc700) = [HTMLAnchorElement]

Che_cuevara | 21-02-11 | 05:44

@Che_cuevara | 21-02-11 | 05:30
Hoe verzin je het?

atm0s | 21-02-11 | 05:36

@Che_cuevara | 21-02-11 | 05:30
Memory leaks?

* Firefox start *

atm0s | 21-02-11 | 05:34

@atm0s | 21-02-11 | 05:21
Nu je hier toch bent een vraagje.
Is er iets te doen aan de memory leaks van het tooltje in Firefox?

Che_cuevara | 21-02-11 | 05:30

@atm0s | 21-02-11 | 05:21
Nee natuurlijk niet lekker 100 watt lamp

Che_cuevara | 21-02-11 | 05:29

@Che_cuevara | 21-02-11 | 05:17
Toch geen spaarlamp mag ik hopen?

atm0s | 21-02-11 | 05:21

@DANNY3960 | 21-02-11 | 05:11
Nieuwe lamp indraait

Che_cuevara | 21-02-11 | 05:17

*baksteen, lamp, gooit*

UIT

DANNY3960 | 21-02-11 | 05:11

Mogge @all,

koggiemasjien gaat aan slingeren.

Che_cuevara | 21-02-11 | 04:48



neemjemoederindemali | 21-02-11 | 04:04

Paar weken geleden ontmoet ik hier in Spanje een Suid-Afrikaans koppel...... de Engelsen en Spanjolen die ook regelmatig deze kroeg bezoeken begrijpen niet dat wij dezelfde of bijna dezelfde taal spreken. Voor de Engelsen ben je sowieso speciaal indien je meer dan 1 taal spreekt.

DANNY3960 | 21-02-11 | 04:22

-weggejorist-

gladstoned66 | 21-02-11 | 04:18

Graftak | 21-02-11 | 04:13

Geniaal hoor

gladstoned66 | 21-02-11 | 04:17

-weggejorist-

Graftak | 21-02-11 | 04:13

@DANNY3960 | 21-02-11 | 03:52

Ontbijten niet maar ik was van plan hier morgen te gaan lunchen.

www.ostrichfarm.net/ZambeziNed/

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 04:00

@drs.Nee | 21-02-11 | 03:44

Bea is gek op nabuurschap en zal zeker haar buren een baantje gunnen, wat mij betreft mag ze ze ook allemaal meenemen naar het buitenverblijf van heur zoon in Afrika, graag de zoon en zijn Junta vrouwtje ook meenemen. Voor de vluchten naar Afrika weet ik nog wel een goede piloot met uitstekende referenties. Maxima zorgt wel voor Argentijns halal rundvlees.

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:55

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:47


Uw ontbijttafel staat in Z-Afrika? Of begrijp ik het nu verkeerd?

DANNY3960 | 21-02-11 | 03:52

@drs.Nee | 21-02-11 | 03:31

Dat zou kunnen, ik was net een beetje aan Zuid Afrikaans gewend maar Daskapan heeft weer iets heel nieuws bedacht, zal idd Inholland wel zijn geweest. Turken zijn nog steeds wel redelijk goed ingeburgerd, zijn ook niet zo heel Islamitisch, andere nationaliteiten zijn veel erger wat dat betreft.

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:47

@neemjemoederindemaling 03:22
Wil jij nu echt Bea net zoals de gewone ondernemer verplichten om hoofddoeken en mannen in jurken op slippers laten ronddolen op werkpaleis Noordeinde en Huis ten Bosch? Verwacht dat zij hiervan zelf verschoond wenst te blijven.



drs.Nee | 21-02-11 | 03:44

@DANNY3960 | 21-02-11 | 03:30

Libie lijkt me wel wat, heb je al ergens een leuke aanbieding gevonden? En hoe is het weer daar momenteel?

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:43

@neemjemoederindemaling 03:09
Zou het kunnen dat die ex-directeur Inholland heeft gedaan?

Zie hoe Europees gekleed de Turkse man 36 jaar geleden gekleed ging. Vergelijk dat met het straatbeeld in Den Haag die getrakteerd werd op de meeste achterstandswijken en westerse kledij heeft plaatsgemaakt voor mannen in jurken die zich voortbewegen op slippers. En maar gek vinden dat ze zo niet aan een baan komen.

www.iisg.nl/hbm/toonfoto.php?onderdeel...

drs.Nee | 21-02-11 | 03:31

Wat ik dan weer fantaaaaaaasties vind......;http://www.telegraaf.nl/reiskrant/9075940/__Pyramides_Egypte_weer_open__.html?p=30,1 en naar Tunesië kan ook voor een koopje!

DANNY3960 | 21-02-11 | 03:30

@neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:26
Drie keer raden?

1. 's Ochtends.
2. 's Middags's.
3. 's Avonds.

Alle drie fout. Oh, ik weet het al....

Bakito | 21-02-11 | 03:29

@Gezwelgje | 21-02-11 | 03:16

Ben ik lekker mee dan, ik zit hier midden in de ergste regentijd ooit, eind februari wordt het beter schijnt, 3x raden wanneer ik terug vlieg.

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:26

@drs.Nee | 21-02-11 | 03:15

Bea en d'r kids zijn heul goed in vreemde talen en zullen het vast heel goed vinden met de kinderen van Enait, Baskapan etc. Van mij mag het hele Haagse multicul zooitje incl. koningshuis verzwolgen worden door de Noordzee, onder het motto, de zee geeft en de zee neemt. Deventer aan zee lijkt mij wel wat.

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:22

Ik ga eauk maar eens naar bed... morgen weer een dag, vol revoluties en dat soort dingen...
Good night @ all
.
*out*

Gezwelgje | 21-02-11 | 03:20

Zoals Khadaffi zei: Het is mooi geweest.
De groeten.

koerbagh | 21-02-11 | 03:20

@koerbagh | 21-02-11 | 03:18
Helemaal niet. Mijn verzet is een uitnodiging voor meer.

Bakito | 21-02-11 | 03:20

@neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:16
De panelen zijn voor ongenoegen. De omgang met een vrouw eist een ander vaatje om uit te tappen.

Bakito | 21-02-11 | 03:19

@Bakito | 21-02-11 | 03:16
Heeft niet zoveel zin, je bent horende doof.

koerbagh | 21-02-11 | 03:18

@neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:13
LOL! en ja, de verbinding zuight daar, vooral na een bui is mijn ervaring...

Gezwelgje | 21-02-11 | 03:16

@Bakito | 21-02-11 | 03:12

Tsja, veel relatie's zijn ook slecht voor je relatie, maar een beetje minder reaguren zou voor mij niet echt slecht zijn denk ik.

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:16

@koerbagh | 21-02-11 | 03:13
De kans om genaaid te worden, tracht ik te reduceren tot nul (0,463). Daarbij heb ik alle hulp nodig. Ik wil alles horen.

Bakito | 21-02-11 | 03:16

@neemjemoederindemaling

Bea praat weleens belerend over goed nabuurschap zonder zelf ooit naaste buren gehad te hebben. Vraag me af of je dat haar wel kan aandoen. Verwacht een Femke-effect, die pas nadat zij zelf met de neus op de feiten van multiculti werd gedrukt haar kinderen van school haalde en uit de politiek stapte. Sta niet vreemd op te kijken als zij eerdaags haar intrek neemt veilig achter grote heg en hek in een lelieblanke wijk in het Gooi.

Heeft Ghadaffi hetzelfde hotel gereserveerd als Hosni Mubarak, wiens vrouw al miljoenen juwelen had weggesluisd en het familiefortuin ongeveer 40 miljard tot 70 miljard bedraagt?
Volgens analyse door deskundigen van het Midden-Oosten, staat veel van zijn rijkdom op rekeningen van Britse en Zwitserse banken of vastgezet in onroerend goed in Londen, New York, Los Angeles en langs dure stukken van de rode Zeekust.

Mubarak bezit verschillende woningen in Egypte, sommige overgenomen van eerdere presidenten en de monarchie, en woningen gedwongen afgegeven aan Mubarak door politieke tegenstanders! Volgens een onderzoek vorig jaar door de Arabische krant Al-Khabar, bezit Mubarak ontroerende goed in Manhattan en exclusieve adressen in Beverly Hills op Rodeo Drive.

drs.Nee | 21-02-11 | 03:15

@Parsons | 21-02-11 | 03:07

Blijf met je poten eens van dat licht af.

*zaklamp pakt om schakelaar te zoeken*

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:14

@Gezwelgje | 21-02-11 | 03:03

Yep, lig lekker in mijn hangmat buiten te reaguren, tenminste, zolang de verbinding stand houdt. Btw, oorlogsnaam bekt ook niet echt lekker.

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:13

@Bakito | 21-02-11 | 03:08
Jij wordt ook genaaid. Of je het er nou mee eens bent of niet. Ik zie het aankomen (en ben voor die tijd al vertrokken), jij niet.
Dat is ook winst. En ook dat mag gezegd worden. Ook al mag het niet, ik doe het lekker toch.

koerbagh | 21-02-11 | 03:13

@neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:11
Internetplatforms zijn slecht voor je relatie.

Bakito | 21-02-11 | 03:12

Bakito | 21-02-11 | 03:05


Mhm, was gekopiepeest voor ik je laatste zag. Waarover wil je praten?

DANNY3960 | 21-02-11 | 03:11

@Bakito | 21-02-11 | 03:00

Om te genieten van het lekkere weer, hoezo?

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:11

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:50

Die Daskapan heeft wel een heel nieuwe taal uitgevonden, dat dan weer wel.

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:09

De Zandbak Revolutie...

threewing | 21-02-11 | 03:09

@koerbagh | 21-02-11 | 03:03
Dat vind ik dus mooi aan jullie. Hoewel ik het er niet mee eens ben, het wordt wel gezegd. Dat is winst.

Bakito | 21-02-11 | 03:08

*het licht uit doet*

Parsons | 21-02-11 | 03:07

@DANNY3960 | 21-02-11 | 03:02
It ain't mean a thing, when it..... puntje puntje puntje.

Zullen we de discussie niet verstoren met mooie liedjes.?

Waar ging het ook alweer over?
#allemaaal

Bakito | 21-02-11 | 03:05

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:58
Zolang het maar geen standpunt is.
Then. We're. Fucked.

koerbagh | 21-02-11 | 03:03

@neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:00
Ja, maar anders staat er "snaam" en dat is raar.... tussen haakjes, u vertoefdt op Curaçao?

Gezwelgje | 21-02-11 | 03:03

Bakito | 21-02-11 | 02:55

Hoeft niet enkel blues te zijn...... als t maar swingt.

DANNY3960 | 21-02-11 | 03:02

@Gezwelgje | 21-02-11 | 02:41

Dat "vrede" kun je gevoegelijk wel vergeten ben ik bang.

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 03:00

@neemjemoederindemali | 21-02-11 | 02:57
Waarom zit jij ook alweer op Curaçao?

Bakito | 21-02-11 | 03:00

@koerbagh 02:43
Of een uitgangspunt, dat punt is gemaakt.

drs.Nee | 21-02-11 | 02:58

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:16

Uitstekend plan van de unie van democraten, ik zeg, muurtje om Den Haag heen en dan maken we er 1 groot multicultureel feestje van, wat zeg ik, we geven Den Haag gewoon de status aparte. Elke dag een feestdag, van suikerfeest tot Antilliaans Carnaval, van Sabbath tot Ramadan. Uiteraard laten we groot uitkeringstrekkers Trix, WimLex en familie met bloedend hart achter, maar we moeten wat over hebben voor de goede zaak.

Btw, weet iemand hoe laat dat goudvliegtuig land op Caracas? *Stinger richt vanaf Curacao*

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 02:57

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:44
Daar begin ik niet aan, GS is genoeg info met links zoals de jouwe ea. Mand ingaat out.

Mindy | 21-02-11 | 02:55

@DANNY3960 | 21-02-11 | 02:53
Dat heb je in ieder geval goed gezien. Waar houd je van, blues?

Bakito | 21-02-11 | 02:55

Bakito | 21-02-11 | 02:50

Slechte muziek?? U bent niet goed wijs.!!!!!!

DANNY3960 | 21-02-11 | 02:53

Oei, 1 x was genoeg dacht ik.

DANNY3960 | 21-02-11 | 02:51

@Gezwelgje 02:41
Die nr. 38 op de lijst, ooit raadslid van GroenLinks totdat in de volksmond werd gesproken over een mislukte coupe-pleging, zie hier zijn eigen reactie op het gebeuren, ónder het artikel

www.depers.nl/binnenland/489597/De-won...

drs.Nee | 21-02-11 | 02:50

@DANNY3960 | 21-02-11 | 02:46
Vrijheid is goed, zelfs slechte muziek mag in het hoenderhok worden gegooid.

Bakito | 21-02-11 | 02:50

@Mindy 02:32
Nee Mindy, die realiteit is geen grap. Twitter d'r in!

drs.Nee | 21-02-11 | 02:44

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:41
Tja. Ik kan me in 1 ding wel vinden. "Vertrekpunt van de Unie". Vertrekken is inderdaad een goed plan.

koerbagh | 21-02-11 | 02:43

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:39
Er staat gewoon echt dat "hunnie" zich niet hoeven aan te passen en "wij" wel... Ik dacht eerst even met een grap te maken te hebben, maar ze menen het gewoon. Wie zijn die lui in vredesnaam?

Gezwelgje | 21-02-11 | 02:41

@koerbagh 02:31
Die partij doet mee aan de PS-verkiezingen en dingt mee naar Eerste Kamerzetels.

drs.Nee | 21-02-11 | 02:41

@HY78 02:25
@Gezwelgje 02:27
Ze spreken geen Frans maar... het staat er toch echt,
zie op die site in Turks, Arabisch, Engels
en ja, toch ook Nederlands hun standpunten, lessen in taal op school, van land van herkomst...?
Rotterdam en Den Haag tellen meer dan 170 nationaliteiten...
Hoe dat in te vullen staat er niet bij vermeld, ga er dan maar vanuit dat het om islam-talen gaat.

drs.Nee | 21-02-11 | 02:39

@longblond | 21-02-11 | 02:16

Inderdaad, dat zag je met Joegoslavie. Landen verdienen gewoon hun leider.

Jeroen Blue | 21-02-11 | 02:35

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:16
Mooi linkje, daar niet van.
Men streeft onder andere naar drietalig onderwijs: Nederlands, Engels en de moedertaal.
Dit moet afkomstig zijn van een Fries met een ferm gevoel voor humor.

HY78 | 21-02-11 | 02:34

Kom op Khadaffi, houdt ze onder de duim.

Jeroen Blue | 21-02-11 | 02:33

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:16
Tjeezus is dit echt of een grap, vrees het eerste..

Mindy | 21-02-11 | 02:32

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:16
Gaat dat nou over de familie Von Amsberg-De Ranitz of is het serieus bedoeld?
*door het cynisme de ironie soms niet ziet*

koerbagh | 21-02-11 | 02:31

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:16
Ik wou dat ik in staat was om 't te duiden, maar ik zit hier zoals een halfaap betaamd even SBS6 terug te kijken en durf het niet heel veel later te maken van 3am.

Een omslachtige manier om te melden dat je moe bent wellicht?

Zo gaan die dingen.

Parsons | 21-02-11 | 02:28

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:16
Lees ik dit echt? "Het vertrekpunt van de Unie is dat de Hagenaars met een andere afkomst zich niet hoeven aan te passen aan de Nederlandse etnische groep en dat de Nederlandse etnische groep zich moet aanpassen aan de grotere multiculturele samenleving." Het moet niet gekker worden...

Gezwelgje | 21-02-11 | 02:27

@koerbagh | 21-02-11 | 02:23
Oui! Plus kudo doet.

Mindy | 21-02-11 | 02:25

@drs.Nee | 21-02-11 | 02:16
Geintje, hoop ik?

HY78 | 21-02-11 | 02:25

PS. Dat was dus een stukje duiding, mensen. Ik heb de stipjes gezet, u mag zelf de lijntjes trekken. D'accord?

koerbagh | 21-02-11 | 02:23

@bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 02:14
Zoiets. Kortom: er staat onze grote Italiaanse Duce Silvio niks in de weg om [strike]z'n historische reputatie te redden[/strike] orde op zaken in Libië te stellen. Met de zegen van Obami, Barosso en die Belgische boekhouder Rompy Pumpy.

koerbagh | 21-02-11 | 02:22

Was wel grappig........ vliegen op Tripoli kon niet, dus vliegen op Djerba (&#1580;&#1585;&#1576;&#1577; Jarbah) en dan uren lang met een oude Mercedes (1960 type) door de woestijn richting Tripoli. diverse malen onderweg controle gehad (heel vaag allahmaal) chauffeur die ons reed liep met een blaffer op zak en achterin de kofferbak lag een AK47.

Hele handeltje in dat ziekenhuis was een turn-key project van een stel Zwitsers....... die waren fout..... nog fouter dan een combo van Frans Bauer, Sieneke en Frans Duits.

Geld wisselen op straat leverde 1000x meer op dan bij een officieel wisselkantoor.
In het ziekenhuis (enorm gebouw ~5x AMC size) was alleen de voorzijde voorzien van electra en water etc.... de rest was gewoon leeg betondorp.....

Nursing staff waren allen Filipijnen die voor een grijpstuiver als slaven werden ingezet......, meest memorabele moment was toen een "proffessor" me aansprak over het feit dat men zichzelf pas 'man' kon noemen indien je minimaal 3 vrouwen had en onderhield......

woefdrammer | 21-02-11 | 02:21

BTW , zijn die Iran marineschepen het Suez-kanaal reeds gepasseerd? Iemand?

DANNY3960 | 21-02-11 | 02:19

*out*

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 02:18

Moslim dictators naar de eeuwige jachtvelden.......... prima......... maar wie wordt daar dan de baas? .............. niemand meer waarscijnlijk........... en daar komt niets goeds van. Al die landen die zich nu, terecht, van hun regime ontdoen hebben er dadelijk een burgeroorlog voor terug. Tal van groeperingen die tot dusver onder de duim werden gehouden, roeren zich dadelijk. Ook leuk.......

longblond | 21-02-11 | 02:16

Volgens een ooggetuige op CNN was het een ploeg commando's die na de doden van de betogers gisteren door het leger,besloot zich aan te sluiten bij de protestanten en ff een hele basis heeft leeggeveegt van militairen,waarna protestanten nu met tanks en militairy grade weapons de straat op zijn gegaan.

The time was ripe,for revolution.

Major Doorsnee | 21-02-11 | 02:16

@koerbagh | 21-02-11 | 02:11
Ja... ik snap hem.
Die paar die geen tuig zijn, allemaal, zijn nu gewoon doodgeschoten, allemaal, dus dan houdt je Libisch tuig over, allemaal.

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 02:14

@bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 02:11
Hey, is dat niet die pijlsnelle Whale Whores beaut? Nimitz klasse is net ietsje groter, en oppervlakteschip enzo... tinyurl.com/4focf8m

Gezwelgje | 21-02-11 | 02:14

@Parsons | 21-02-11 | 02:09
Jaja! Insgelijks. Al met al heb ik liever een Gattuso als jou dan een type als Lurling.

Bakito | 21-02-11 | 02:13

Een door mij gecensureerd mailtje van een vriendin, nuff said..

steeds als je denkt nu wordt het wat rustiger, dan is er wel weer wat.... dat Lampedusa verhaal met al die Tunesiers die daarheen gegaan zijn, denk dat er 6500 zijn gegaan en daarvan zijn er minimaal 5000 van hier uit en dat gebeurde ook nog eens een keer allemaal hier voor de deur op het strand.
Erg veel spanning en emoties en je weet niet wat je ziet. Mensen zijn ook omgekomen.
vandaag een jong neefje die onderweg was van italie naar Frankrijk op gepakt en eerlijk egzegd hoop ik dat die terug moet, hij is veel te jong voor zo'n gevaarlijk avontuur!!!

Het is een achtbaan van emoties waar we doorheen zijn gegaan de afgelopen 2 maanden en Tunesie heeft dan zijn vrijheid terug, maar ik ben al 1,5 maand een beetje gevangene in eigen huis en dat breekt me nu ook op in combinatie met alles natuurlijk.

het is best wel bizar wat we allemaal mee hebben gemaakt, echt van die tv beelden van oorlog en ook schoten horen en dan naar de televisie kijken en daar zie je 2 mensen praten en dan denken die zijn gek dat ze zo kalm door blijven praten terwijl er vlakbij zo geschoten wordt, blijkt het hier buiten te zijn!

En ja het is overal om ons heen nu ellende en ik ben vooral bang voor Libie aangezien we maar een uurtje van de grens wonen en ik heb wel genoeg actuele Revolutie gehad, ik vind de na weeën al erg genoeg wat er allemaal bij hoort.

Nederland in vrijheid is ook aantrekkelijk, maar aangezien er nog steeds geen politie op straat is en er veel inbraken en overvallen zijn doordat er geen politie is en mensen vaak niet kunnen werken nog, tja ga je dus dat soort dingen krijgen. En heb geen zin dat ons huis wordt leeg geroofd.

Mindy | 21-02-11 | 02:12

Volgens mij zijn Libiërs tuig, allemaal. Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen van het MDI. Dus dan zeg maar dat sommige Libiërs tuig zijn en dat er heel veel sommige Libiërs zijn. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het leger daar ze niet zomaar mogen afknallen. Ze doen het wel en dus is het Libische leger ook tuig, allemaal. Die horen dus ook bij sommige Libiërs; die sommigen die tuig zijn, allemaal. Dus.
Bent u er nog? Of was dit allemaal niet zo coherent? Sorry daarvoor.

koerbagh | 21-02-11 | 02:11

woefdrammer | 21-02-11 | 02:02

Zelf had ik zo'n ervaring met Björn Borg jaren geleden, ....... ligt toch iets beter in het geheugen. Al begrijp ik de ervaring.

DANNY3960 | 21-02-11 | 02:11

We kunnen wel allemaal het MO zitten ridiculiseren. De situatie daar is van groter belang dan de komende verkiezingen.
Moewahahaha!

Bakito | 21-02-11 | 02:10

@Bakito | 21-02-11 | 01:59
Cheers mate!

Parsons | 21-02-11 | 02:09

@DANNY3960 | 21-02-11 | 02:05
U bent tuig, allemaal.

Zeeschuimer | 21-02-11 | 02:08

woefdrammer | 21-02-11 | 02:02

Ik geloof je. Had hij zelf radiotherapie nodig?

zovoklets | 21-02-11 | 02:06

*Zich afvraagt waarom je diesel zou pompen in een Nimitz reactorvat .....

HY78 | 21-02-11 | 02:05

@bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 02:03
*krabt aan schedel*
Nimitzdingen varen toch op nuke's...?

Gezwelgje | 21-02-11 | 02:05

Oops, laat de Polen er buiten..... is een gewoonte ggeworden wanneer men GS leest.

DANNY3960 | 21-02-11 | 02:05

@SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:59
Weet ik dat, ik geef ook maar een theorietje...

Gezwelgje | 21-02-11 | 02:04

@woefdrammer | 21-02-11 | 02:02
Heb je m'n nog? ..... die hand?

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 02:04

@Gezwelgje | 21-02-11 | 01:59
Als die tankers niet de andere kant op kunnen varen hebben die bootjes van de
Nimitzklasse straks niet eens genoeg brandstof om hun anker op te kunnen halen.
Daar gaat het om!

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 02:03

Geloof het of niet maar ik heb Moammar Khadaffi ooit nog de hand mogen schudden..... 16 jaar geleden tijdens de opening van de radiotherapie afdeling in een ziekenhuis (het enige grote ziekenhuis) in Tripoli.

woefdrammer | 21-02-11 | 02:02

Ben blij dat Parsons weer terug is. Die man is zijn gewicht in goud waard.

Kijken en luisteren is namelijk een kunst!

Bakito | 21-02-11 | 01:59

@bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 01:57
Ghe, ik zie ze al met hun sloepje een Nimitzklasse aanvallen...

Gezwelgje | 21-02-11 | 01:59

Had ik al goeienavond gezegd? Oh, bij deze dan. Mag ik hopen dat alle Libiërs Algerijnen, Marokanen, Yemenieten, Tunesiërs, Egyptenaren, Bahreinis en Polen (allemaal) mekaar om zeep helpen.

DANNY3960 | 21-02-11 | 01:59

Gezwelgje | 21-02-11 | 01:53

Alsof het Tunesische leger, Amerika+ zijn Europeese bondgenoten zouden stoppen wanneer die daar varen.

SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:59

@Gezwelgje | 21-02-11 | 01:53
Ik denk dat gezien de piraten Somalië dan een groter probleem is.
Mja... die hebben natuurlijk nog niet allemaal Blackberries met Twitter.

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 01:57

Grappig , op de twitters komen vrijwel alle tweets #gadaffi uit Venezuela hmm...

Der Werner | 21-02-11 | 01:54

@SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:51
De weg naar Iran, over de Middellandse Zee...

Gezwelgje | 21-02-11 | 01:53

Oja, noem niet het Suez kanaal want daar hoef je Libie niet voor om te gooien. Same goes for Gilbraltar, heb je Spanje al voor.

SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:52

Vandaahl | 21-02-11 | 01:43

The ChIldrens Agency zag de opbouw van de muur niet aankomen en de val van de muur ook niet. Was niet vanwege het feit dat er geen aandacht voor was of zo.
Korea, Vietnam, Cuba, Chinese Ambassade in Belgrado, etc, usw, .

Die lui kunnen NIKS.

zovoklets | 21-02-11 | 01:52

@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:49
We merken het wel... Ik zie al een nieuw topic voor me: "BREKEND GS reaguurder in onderbroek voor de recherche" Slaap lekker...

Gezwelgje | 21-02-11 | 01:52

@wakkere_nederlander | 21-02-11 | 01:30
Ja, zeer fraai! En oh zo herkenbaar. Het jeukt!

Parsons | 21-02-11 | 01:52

@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:49
Ave en Bonne nuit.

Zeeschuimer | 21-02-11 | 01:52

Vandaahl | 21-02-11 | 01:49

Kun jij me de strategische posities van Libië , Tunesië en Marokko voor Amerika uitleggen ;')

SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:51

@mezelf......(ter onderbouwing van mijn belachelijke stelling eerder genoemd hierboven)... met de ruzie die de USA kreeg qua Turkije en Israel... je weet.... het bootjes incident eerder dit jaar..... hebben ze misschien wel nagedacht over het feit dat Turkije misschien toch niet zo'n goede bondgenoot was als men altijd dacht....... dus wordt het tijd voor actie???? waarom alleen vertrouwen op 1 kutlandje in de regio , als je met een beetje meer effort die hele regio kunt inpakken???

Vandaahl | 21-02-11 | 01:49

@Vandaahl | 21-02-11 | 01:43
LOL, ik zou haast denken dat je rijp bent voor een alu-hoedje...

Gezwelgje | 21-02-11 | 01:49

Tijd om te slapen, Nederland heeft morgen een president, of ik word om 06:00 door de gendarmerie gewekt (zonder croissants)

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:49

@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:47
Als het goed is staat er nu een onopvallend busje voor je huis, doe de gordijnen dicht en sluit je modem af.

prince | 21-02-11 | 01:49

#bommen

....

Ugh. ;')

SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:47

@Vandaahl | 21-02-11 | 01:43
Je neemt toch wel regelmatig je pilletje in hoop ik?

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 01:47

Vandaahl | 21-02-11 | 01:43

Tunesië en Libië liggen daar inderdaad wel in de buurt ja.

SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:45

Ze moeten echt een nieuwe TV zender maken genaamd ''Shit hits the fan channel'', waarop je live oorlog en revoluties kan volgen.

Prins_Bernhard | 21-02-11 | 01:45

@Gezwelgje

Ja mooi he.. volgens mij (maar dat is een uiterst persoonlijke interpretatie) komt het de Almachtige Wereld Bemoeier wel prima uit dit..... heeft iemand er ooit wel eens over nagedacht dat dit allemaal landjes zijn die "toevallig" allemaal rondom Iran liggen?
Misschien is er wel een groter plan bezig.... misschien werd het tijd om de "oude" machthebbers te verdrijven door volks opstanden (CIA Testcase nummero uno, ze zijn er goed in... dat moet je ze nageven) en daar weer nieuwe, "begaander" machthebberts neer te zetten, zodat ze Iran in 2011 of 2012 een uiterst warme zomer kunnen garanderen?????

Tja, het klinkt far fetched, maar je weet maar nooit hahahahahahahaha... ik geloof niemand meer tegenwoordig!

Vandaahl | 21-02-11 | 01:43

@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:29
Omdat iedereen hier schijtbenauwd voor de Rabobank in z'n Vinex-hut zit. Nedurlanders hebben teveel te verliezen. Gaat de bank om en is iedereen alles kwijt wordt de geföhnde heks ook uit Huis ten Bosch gesleurd.

koerbagh | 21-02-11 | 01:42

@zovoklets | 21-02-11 | 01:38
Vergeten.....

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:41

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:36
Linkje?

rick13 | 21-02-11 | 01:40

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:36

ik zie het al: "Queen Gaga."

SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:39

Buitenhof Roemer ned2.

drs.Nee | 21-02-11 | 01:39

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:36
lol

Heb je erbij gezet dat verwarmde bussen en broodjes gratis zijn?

zovoklets | 21-02-11 | 01:38

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:36

PLEASE RT RT RT RT RT RT RT RT RT RT

SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:38

@Gezwelgje | 21-02-11 | 01:36
volg=volk

Gezwelgje | 21-02-11 | 01:38

@Vandaahl | 21-02-11 | 01:32
Absoluut een aardverschuiving in the middle East daar.
Begin me wel eens af te vragen hoe nerveus ze daar in Israël met hun vinger boven het knopje Nuke em all hangen.

prince | 21-02-11 | 01:37

@Zeeschuimer | 21-02-11 | 01:33
Het schijnt dat Khadaffi himself in een open legerwagen de demonstranten te lijf is gegaan. Jammer dat Aljazeera daar geen footage van heeft want dat had een hoog entertainmentgehalte opgeleverd :-)

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 01:37

@Zeeschuimer | 21-02-11 | 01:33
Hot Shots? Of nee..... wacht..... Naked Gun, deel 2 volgens mij.

Gezwelgje | 21-02-11 | 01:37

Ziezo, de revolutie oproep voor Nederland staat op twitter. Nu maar afwachten.

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:36

Willen we iets leren van islamitisch bankieren, morgen in Tegenlicht.

drs.Nee | 21-02-11 | 01:36

@Vandaahl | 21-02-11 | 01:32
Ik volg dit ook met grote interesse! Dit is gewoon een revolutie in de Arabische landen. Ben benieuwd welk volg er morgen, dan wel overmorgen op los gaat demonstreren. Het valt mij ook op de de Almchtige Wereld Bemoeier niks van zich laat horen, tot nu toe... Wanneer liggen de vliegdekschepen weer in de Middellandse Zee?

Gezwelgje | 21-02-11 | 01:36

@kapotte_stofzuiger: Als twitter, Facebook, MSN voor revoluties kan zorgen, waarom hebben wij dan nog een koningin?

Antwoord: Omdat wij allemaal volgevreten, tevreden hufters zijn... waarom zou je dan... jij maakt het wel erg makkelijk hahahahahahahahaha

Vandaahl | 21-02-11 | 01:34

*zich nog altijd doet afvragen uit welke film hij Khadaffi kent..*

Zeeschuimer | 21-02-11 | 01:33

@Iedereen

Prachtige discussie dit...... maar je moet toch met me eens zijn dat het uniek is dat de al die landen in het Midden Oosten in 1x allemaal 1 voor 1 beginnen om te donderen?
Dit mag je volgens mij met recht best wel een revolutie noemen denk ik??
Afgezien hoe het ontstaan is en wat de uitkomst wordt...... ik geef eerlijk toe dat ik aan mijn Al-Jazeera hyperlinkje gekluisterd zit... ik ben echt oprecht benieuwd waar dit toe gaat leiden........ een nieuwe Middle East Order? een stille overgang naar nieuwe marionetten regering van de USA? Hoe duur gaat de Olie worden? (hahahaha) Reken maar dat er nu een aantal mensen op deze aardkloot met het zweet in den bilnaad zit en zit te bidden voor rust.......(Waarom horen we niks van Obama????? ruikt dit hele gebeuren misschien naar Langley?) ... prachtig!!

Vandaahl | 21-02-11 | 01:32

Wat gaat Israel doen? Kan me zo voorstellen dat er daar behoorlijk zenuwachtige mensen zitten.

zovoklets | 21-02-11 | 01:32

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:29

Te weinig steun.
Je moet het loopvolk ook achter je hebben, in Nederland: de tokkies.

SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:31

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:29
Koninginnedag!
Een betere rede kan ik niet verzinnen.

rick13 | 21-02-11 | 01:31

@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:29
Kijk uit met wat je zegt, iets met een meisje en dreigingen op twitter...

Gezwelgje | 21-02-11 | 01:31

In Europa kwam de definitieve verlichting na 2000 jaar christengekte.
Maar wat er in Arabië gaande is heeft daar niets mee te maken.
In Noord Afrika is de totale anarchie uitgebroken die het verbod op stammenoorlogen zal opheffen. Weldra zal iemand claimen het wiel te hebben ontdekt of zelf vuur kunnen maken. Tot die tijd zullen wij het moeten doen met foto's van kapotgeschoten gezichten door wapens van Westerse makelij...

@Parsons | 21-02-11 | 01:20
Mooie foto he! Gure golfdag maar mooie zonsondergang :-)

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 01:30

@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:29
Wie wil je dan op die postzegel hebben staan om aan te likken?

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 01:30

@rick13 | 21-02-11 | 01:26
Precies.

Parsons | 21-02-11 | 01:30

@Parsons | 21-02-11 | 01:22
Gaat nog groot worden, die sharia.

prince | 21-02-11 | 01:29

Als twitter, Facebook, MSN voor revoluties kan zorgen, waarom hebben wij dan nog een koningin?

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:29

@Vandaahl | 21-02-11 | 01:24
3000 betogers.

Parsons | 21-02-11 | 01:28

Parsons | 21-02-11 | 01:22
Dat dacht ik in het begin ook...
Maar ik denk (hoop) dat de jongelui in die landen toch iets anders willen.
Maarja... zie Iran.. dat was onder de Sjah een modern land, kijk waar ze nu zijn.
De tijd zal het leren...

rick13 | 21-02-11 | 01:26

@Vandaahl | 21-02-11 | 01:20
Nergens beweert iemand dat ze achterlijk zijn. Maar een blackberry met MSN verandert niet even 1500 jaar cultuur. Daarnaast is ongeletterdheid in die landen groot.

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:25

@vraagstaart | 21-02-11 | 01:12
Staat gewoon in de garage, naast Flater's 440 PeeKaa...

Gezwelgje | 21-02-11 | 01:25

@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:19
Verbetering van omstandigheden, dat is hun enige alternatief, waarschijnlijk.

Zeeschuimer | 21-02-11 | 01:24

Waar is Bottehond trouwens? Nog steeds permabanned? Was altijd erg begaan met dit soort menschen.

SeriousBusiness | 21-02-11 | 01:24

@Vandaahl | 21-02-11 | 01:20
Ja. 't Zijn allemaal hoog opgeleide vrijheidsdenkers.

In de volksmond worden ze ook wel libertariërs genoemd.

Muhwahaha.

Parsons | 21-02-11 | 01:24

@Parsons

Ook jij hebt weer gelijk... over welk percentage heb je het??? Waarschijnlijk iets onder de 20%?????

Maar dan nog... ik zeg niet dat iedere boerelul die daar op straat staat zijn eigen website zit te hosten.... ik bedoel dat de jongelui die wel toegang hebben tot deze media de aanjagers zijn geweest en nog steeds zijn tot deze protesten... waarom wordt in al die landen als eerste het Internet afgesloten?????...... duh?????

Vandaahl | 21-02-11 | 01:24

Uit naam van Allah en/of een dictator doen die mensen(?) daar kennelijk niks liever dan schreeuwend de straat op te gaan en elkaar om zeep te helpen. Lekker volkje daar in die zandbak.
Maar helaas lopen ze wel te bekvechten in de buurt van de infuuszak van de wereld. De olie zal zeldzaam duur worden als de dominostenen blijven vallen.
*aandelen Shell kopen gaat*

koolteer | 21-02-11 | 01:24

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:19
Zie China, zie India, gewoon keihard werken en de inch allah mentaliteit overboord gooien.
Maar dat zie ik nog niet gebeuren.

de honden blaffen... | 21-02-11 | 01:22

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:19
Een dictatuur komt ons beter uit..... das waar!
Maar elk mens wil toch vrijheid? ........... Niet dat wij dat hebben...

rick13 | 21-02-11 | 01:21

@rick13 | 21-02-11 | 01:19
zie 01:19 kapotte_stofzuiger

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:21

@Vandaahl | 21-02-11 | 01:10
Mocht hopen dat dit waar was maar ik zie het meer als een vorm van massahysterie of minstens kuddegedrag.
Maar de tijd zal het leren.

prince | 21-02-11 | 01:20

@rick13

Precies... dat is ook mijn point..... ze zijn echt niet achterlijk... het denkbeeld dat wij hebben van de Oosterse wereld is ook deels gevormd door propaganda.... dat we denken dat ze allemaal in een achterlijk dorpje hoog in de bergen wonen... ja natuurlijk zal je die dorpjes hebben, maar je hebt er ook gewoon normale beschaving zoals wij hebben... en die jongelui hebben WEL internet, hebben WEL een blackberry voor weinig, hebben WEL MSN en hebben OOK Youtube pagina's.... en die zijn het nu gewoon fucking zat......... en terecht!!

Vandaahl | 21-02-11 | 01:20

@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:19
allah.

Parsons | 21-02-11 | 01:20

Parsons | 21-02-11 | 01:17
Onzin..... met alle respect...

rick13 | 21-02-11 | 01:19

Ook jongeren willen eten, een huis, werk etc, kortom een toekomst. Die is er simpelweg niet. Zijn ze welkom in Europa? Nee.
Wat is dan het alternatief in die testosteronrijke landen?

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:19

@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:11
Spijker, kop, raak.

Parsons | 21-02-11 | 01:17

@Vandaahl | 21-02-11 | 01:10
De gemiddelde leeftijd in dat soort landen is gewoon laag.
Ze fucken in een behoorlijk tempo door en gaan vroeg dood.
Daardoor is er ook niet genoeg werk en dus niet genoeg te eten.
Heeft met studeren niks te maken.
Als er al wordt gestudeerd is het uit het sprookjesboek.
Daar wordt je nou niet echt wijzer van.
Een echt technologisch hoogstandje waarmee ze hun bevolking te vreten kunnen geven hebben ze nog niet uitgevonden.

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 01:17

@Vandaahl | 21-02-11 | 01:10
Over welk percentage van de bevolking heb je het?

Juistem.

Parsons | 21-02-11 | 01:17

@Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 01:13
Ik heb het over Libië (en indirect Egypte)

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:16

ween = we een*

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 01:15

We gaan richting de 100 reacties trouwens en er is nog niemand weggejorist en/of opgerot. Ik denk dat ween record aan het pakken zijn. Het definitieve bewijs dat er op zondagavond/nacht er geen tuig op GeenStijl te vinden is, en de kaalkopjes hier juist overdag visiteren?

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 01:15

Vandaahl | 21-02-11 | 01:10
Ik hoop oprecht dat het zo is!!!

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:11
Voorlopig zie ik al die jonge gasten alles filmen met hun telefoon...
Dat ze achter lopen.... mmmmkay...
Maar ze zijn niet achterlijk...

rick13 | 21-02-11 | 01:15

Denk zelf niet dat het verder gaat komen dan Tunesië en Egypte, maar we zullen zien. En nu oogjes toe.

Stoppenkast | 21-02-11 | 01:13

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:11
Ze krijten heus niet in Bahrein op de stoeptegels dat ze over 13 uur het Parelplein gaan bezetten hoor, donders dat ze daar wel de sociale media voor hebben gebruikt. Ook die zandwoestijnertjes.

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 01:13

@Gezwelgje | 21-02-11 | 01:10 ROFLOL Hoe kom je dáár nou weer aan?

vraagstaart | 21-02-11 | 01:12

Zo lievv, reaguurders die denken dat de gemiddelde Libiër met een glasvezelverbinding thuis zit te revolten via twitter en Facebook.
a) de helft van bevolking weet geeneens wat een computer is
b) revoluties vinden op straat plaats, niet door anonieme lafbekjes

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 01:11

En voor de mensen die hier weer een groot conspiracy achtig gedachtegoed van de Moslims in ziet... ik denk serieus dat dat dit keer echt niet het geval is....... al deze demonstraties in al die landen worden in gang gezet en aangejaagd door jongelui....... jonge mensen die Internet hebben... die met hun gezicht op Facebook staan en die allemaal de vrijheden en democratie (kritiek op je regering) zien die wij hebben.... er is een nieuwe generatie opgestaan daar en die generatie is behoorlijk pissed off...... en terecht....... daarnaast moeten zij en wij natuurlijk alert blIjven dat dat machts vacuum niet gekaapt gaat worden door de huftertjes van de extreme Moslims... Sharia aanhangers... maar ik begin zowaar te geloven dat dit misschien helemaal niet gaat gebeuren...... dit zijn gewoon jonge mensen die gewoon volledig de schijt krijgen van wat ze zien op Internet (en zouden kunnen hebben) en waar ze zelf in zitten (Middeleeuws dictoriaal gedoe)....... ik kan me die lui donders goed voorstellen.....

Vandaahl | 21-02-11 | 01:10

Khadaffi moet gewoon dezelfde pensioenregeling als Ceau&#537;escu krijgen.
Met indexering

De Veerboot | 21-02-11 | 01:09

@wakkere_nederlander | 21-02-11 | 01:05
GS kwam er toch rond voor uit. Wereldheerschappij! weet je nog?

Het duurde even, maar de stijlloze roze horden nemen de bende daar over.

vraagstaart | 21-02-11 | 01:08

Wat een bakkes heeft die vent. Was z'n moeder een kameel?

dlseth_ | 21-02-11 | 01:08

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 01:05

Bomaanslagen plegen is de laatste weken zwaar de bom. Zo zijn er zojuist vier explosieven afgegaan in het Egyptische Sharm el-Sheikh. In de badplaats, geliefd bij duikers en zonaanbidders uit Europa, heerst op dit moment grote chaos. Volgens de eerste berichten zijn tenminste 36 mensen gedood en nog eens 150 mensen gewond. Onder de slachtoffers zouden zich veel toeristen bevinden. Ofwel, mission accomplished voor de geytenneuqers. Na Engeland, Spanje, Turkije en Kroatië is nu ook Egypte een no go area. En lekker weg in eigen land zit er ook al niet meer in...
UPDATE 10.05 uur: Verrassend, een terroristische organisatie die aan al-Qaeda is verbonden, heeft de boel inmiddels opgeëist.
--------------

Ze blijven heerlijk, die oude topics van De Chileen! Maar even gecoply-plempt, zou zonde zijn als dit gemist werd door mensen. Thanks for linking ;) Good old Geenstijl..

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 01:08

Laat de poep maar de ventilator raken daar.Ofwel betert het ginds en hebben wij er minder last van,ofwel verslechtert de situatie waardoor er zo'n massa vluchtelingen ontstaat dat Europa niets anders kan dan de grenzen dichtgooien.
Het volk ginder verdient beter dan wat ze nu hebben en wij hebben geen massa-immigratie van islamieten nodig.... en het levert leuke TV op..... profit!

tyfusbelg | 21-02-11 | 01:07

vraagstaart | 21-02-11 | 01:04
En bedankt.... godverdompie, nu wordt het nix meer! ;-)

rick13 | 21-02-11 | 01:06

@Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 01:00
Volgens mij is die hele Arabische revolutie een flauwe grap van GeenStijl.
GS begon al 6 jaar geleden met onnodig onrust stoken over Egypte:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2005/07/...
Nu plukken ze daar de vruchten van.
Maar zolang de entertainment waarde hoog is hoor je wakkere niet klagen :-)

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 01:05

@rick13 | 21-02-11 | 01:01
Succes! Als je bij de laatste stoot maar aan mij denkt ;-P

vraagstaart | 21-02-11 | 01:04

@Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 01:01
Wel even Pfoten waschen vor du ins Bett gehst.

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 01:04

Gezwelgje | 21-02-11 | 00:51
Lol!!!
Plempsels voorlezen ..... ;-)

vraagstaart | 21-02-11 | 00:50
Ik laat je comment ff aan m'n vrouw zien...
Heb ik misschien nog sex! ;-)

rick13 | 21-02-11 | 01:01

Haha, lol @ de update twitpic: twitpic.com/420xny
*Ook sokken uittrekt en in de lucht steekt voor TL-buis*

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 01:01

@HonderdEnEen | 21-02-11 | 00:53
Mijn hart beeft VAN alle mensen die de pedo rechtvaardig vinden.

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 01:01

@Crusher | 21-02-11 | 00:58
Nu ben ik de kluts kwijt LOL :-)

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 01:00

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 00:59
Het zou meer Facebook dan Twitter zijn.
Gelukkig heb ik beide, dus laat die polder-revolutie hier maar komen. Weg met links!

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 01:00

@SeriousBusiness | 21-02-11 | 00:54
Dit gaat de Arabische geschiedenis is als 2011: "And then came Twitter"

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 00:59

Dat van Khadaffi vind ik wel erg:
Een beetje dictator hoort toch zijn volk onder de duim te houden!
En daarbij geeft hij een goed voorbeeld aan het Volk: Hij slaapt gewoon in een
tent in de woestijn en dat zouden er méér moeten ( blijven ) doen.

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 00:58

@ wakkere_nederlander | 21-02-11 | 00:56.
Nee, dat was een uur geleden, hehe.

Crusher | 21-02-11 | 00:58

SeriousBusiness | 21-02-11 | 00:54
Jawel hoor. Ik mag hopen dat ik over zo'n 70 a 80 jaar nog wel in leven ben, dan tik ik bijna de honderd aan. Tegen die tijd hebben ze er al vast wel een historische kijk op.
Meer filosofisch: misschien weet je na je dood nog steeds wél wat er gebeurt op de aarde, en dan weet je het dus ook. Dat zijn al 2 plausibele (lol) scenario's, dus hou moed!

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 00:57

@ SeriousBusiness | 21-02-11 | 00:56
Mogelijk, maar kijk even naar al Jazeera, in de ticker die er boven loopt.

rotterodamius | 21-02-11 | 00:57

@Crusher | 21-02-11 | 00:54
Het is inderdaad zondagavond. Sorry.

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 00:56

Boeven met jurken, zonder tieten.

nokkenaskettingklem | 21-02-11 | 00:56

rotterodamius | 21-02-11 | 00:53

I call bullshit, serious bullshit.

SeriousBusiness | 21-02-11 | 00:56

Crusher | 21-02-11 | 00:54

Maandagmorgen begint als ik wakker geworden ben of de zon is opgekomen.

lijpeeijpe | 21-02-11 | 00:55

Vraag me toch allemaal hoe dit de geschiedenis in gaat, of die Revolutie golf in Tunesië en Egypte groot worden uitgelicht over 100jaar of dat er maar een paar zinnen aan worden besteed.

Wij zullen het nooit weten.

SeriousBusiness | 21-02-11 | 00:54

HonderdEnEen | 21-02-11 | 00:53

Eensch.

lijpeeijpe | 21-02-11 | 00:54

@ wakkere_nederlander | 21-02-11 | 00:51.
Maandagmorgen begint om 6.00 uur, nu is het NACHT.

Crusher | 21-02-11 | 00:54

Kan Jees de Jager?

Jawel het wordt wel een latertje heb ik besloten , wijn , nootjes en morgen vrij !

Der Werner | 21-02-11 | 00:53

Demonstranten hebben enkele legerbases overgenomen en zijn in het bezit van tanks, aldus de zoon van Khadaffi...
Dan gaat de peop goed tegen de ventilator aan...

rotterodamius | 21-02-11 | 00:53

Khadaffi weg, ik vind het geweldig. Maar mijn hart beeft voor de mensen die Allah rechtvaardig vinden.

HonderdEnEen | 21-02-11 | 00:53

Het zijn toch "binnenlandse aangelegenheden" daar?
Moeten wij ons er mee bemoeien?
Ik zou hooguit een hoog hek om de EU zetten.

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 00:52

@bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 00:44
en nog eens dank. En een kudoo. super.

vraagstaart | 21-02-11 | 00:51

@rick13 | 21-02-11 | 00:46
Da's geen slecht idee, en als ik dan stop met reauken, mag iedereen aanwezig een plempseltje voordragen...
.
@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 00:48
We zijn getuigen van iets groots, waarvan nog niemand weet hoe het verder gaat, of eindigt. Er is in ieder geval een trend gezet daar in het zuiden...

Gezwelgje | 21-02-11 | 00:51

Een topic om 0:30 maandagmorgen? Raakt peop zo erg de ventilator dat Pritt de bedstee moet verlaten om ons up te deeten... Heftig! Arabische familiedrama's nu ook overgewaaid naar Arabië??? Moet niet gekker worden!

wakkere_nederlander | 21-02-11 | 00:51

Daan Van Swanzen | 21-02-11 | 00:46
Gelukkig hebben wij Hollanders ook échte issues als een hackbble OV-chipkaart, een al dan niet bestaande meerderheid in de Eerste Kamer én een Feyenoord dat de rug maar niet weet te rechten. 2012 staat inderdaad op de stoep!

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 00:50

@rick13 | 21-02-11 | 00:40
Held van me! Dank!

vraagstaart | 21-02-11 | 00:50

Daan Van Swanzen | 21-02-11 | 00:46
Het is dan ook bijna 2012!!
Brrrrrrrrrr..................

rick13 | 21-02-11 | 00:49

@Horror Skopie | 21-02-11 | 00:41
Zeker, we maken mee dat communisme, rechtse dictaturen of complete anarchie minder gevaarlijk zijn/waren dan islamitische democratie.

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 00:48

Gezwelgje | 21-02-11 | 00:43
Je kan natuurlijk ook het linkje opslaan op een dan hopeloos ouderwetse USB-stick....
Kunnen je kleinkinderen Opa's plempsels teruglezen....

rick13 | 21-02-11 | 00:46

-weggejorist-

Daan Van Swanzen | 21-02-11 | 00:46

Gezwelgje | 21-02-11 | 00:43
LOL!

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 00:46

"Opa?"
-'ja schat'
"Waar was jij toen de Arabische Revolutie uitbrak?"
-'Ach, dat waren nog eens tijden, opa bleef laat op, dronk bier en reaguurde nog op een heuse desktop PC, met Windows 7.'

Gezwelgje | 21-02-11 | 00:43

Yeah! Viva la revolucion! Dat er maar snel een streng islamitische dictatuur... euhm... democratie gevestigd mag worden.

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 00:43

-weggejorist-

erwin85 | 21-02-11 | 00:42

zuurkool| 21-02-11 | 00:40
Den spijker op den kop.

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 00:41

No whorries, komt helemaal goed:
"Arjan El Fassed (GroenLinks) vraagt minister Uri Rosenthal (Buitenlandse Zaken) en zijn Europese collega's om de onderhandelingen met Libië over het terugdringen van illegale immigratie te staken."

de honden blaffen... | 21-02-11 | 00:41

Nou, dat gaat lekker daar. Volgens mij maken we iets bijzonders mee.

Horror Skopie | 21-02-11 | 00:41

Die Iraanse oorlogsbodems zullen Gaddafi toch wel helpen?

bennietboosmaar verd | 21-02-11 | 00:41

Dat wordt een latertje

Der Werner | 21-02-11 | 00:38

nou, ik hoor t morgen wel..

zuurkool | 21-02-11 | 00:40

Goddome heb ik Al Jazeera hier ff niet....

vraagstaart | 21-02-11 | 00:40

Der Werner | 21-02-11 | 00:38
Nee, juist niet? Naast een nuancerende persco komt er toch geen 'hot news' meer naar buiten, noch boeiend videomateriaal?
Voor nostalgische hilariteit in de tussentijd: www.youtube.com/watch?v=MNpoTxeydiY

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 00:40

nu maar hopen op een revolutie in Venezuela!
Hang the bastard!!!!
Joran zit toch in Zuid-Amerika?
Misschien moeten we hem ff bellen....

rick13 | 21-02-11 | 00:40

Dat wordt een latertje

Der Werner | 21-02-11 | 00:38

-weggejorist-

LijmStift | 21-02-11 | 00:37

Zal wel weer meevallen. En anders: heuj, POPCORN!

Kan Jees de Jager? | 21-02-11 | 00:33

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland