Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KIJKCIJFERBATTLE! Wilders vs de VARA

middelvingervoordehaters.jpgGeert Wilders doet het gewoon. O ja, de stront is aan. Stront in de vorm van een kijkcijfergevecht tussen Greet en de VARA. Vanwege kwetsend cartooneren van de Joop, en dus de VARA, weigert Wilders mee te doen met het tv-debat voor de Provinciale Statenverkiezingen (20.30, NED1). Kan hij zijn tijd anders gaan invullen. Door te gaan klessebessen met Joost Eerdmans tijdens Uitgesproken WNL (20.25, NED2), bijvoorbeeld. Even een oud-mediale bitchslap van Wilders in het gezicht van de VARA. "Ja, ik zit bij Uitgesproken WN-to-the-motherfucking-L vanavond. Wat is er dan, he?! Gewoon mijn PVV-homies representen, wat wat. Political thug for life!" aldus een licht opgefokt en gangsign werpende Geert Wilders. Dat #PS11-debat heeft zeer waarschijnlijk het spektakel van een rollator en het spreektempo van een scootmobiel. Zo'n debat waarbij je na tien minuten tot God bid of hij je in zijn genade acute alzheimer wil geven, alstublieft dank u wel. Wat u tegerlijktijd bij WNL kunt zien is een pratende middelvinger met geblondeerd haar. Een middelvinger voor de VARA, welteverstaan. En een kwijlende Eerdmans die het Nederlands record debiele vragen afvuren op high profile studiogast gaat verbreken. Nou, roep maar, wat gaat het worden vanavond? Wie wordt het kijkcijferkanon van de publieke omroep voor woensdag 16 februari? Wij zetten persoonlijk ons geld op Arsenal - Barcelona (20.40, NED3). Kijkse! Geen TV? Hier de column van Martin Bosma in NRC Handelsblad van vandaag. Gratis.

Reaguursels

Inloggen

Dat is toch zielig voor Geert W.

SLAG OM DE EERSTE KAMER 5,0 11,4 769.000
PAUW EN WITTEMAN 7,9 33,6 1.202.000
PAUW EN WITTEMAN 1,0 16,8 147.000

UITGESPROKEN 4,2 9,9 642.000

zie www.kijkonderzoek.nl/

feddepetje | 17-02-11 | 16:16

Toch een lastige keuze. Een leuke Nederlandse sitcom is er jaren niet meer. Dus zo'n enkele aflevering met Eerdmans en Wilders in de hoofdrol mag je eigenlijk niet missen. Dat wordt lachen geblazen.

hanz71 | 17-02-11 | 15:07

Wahaha die Bosma, is dat dezelfde die zei dat global warming onzin was, omdat het sneeuwde op dat moment? Wat een heerlijke charlatan, jammer dat mensen dat niet doorhebben!
.
Dat wij-/zij- denken word ik een beetje zat moet ik zeggen. Is nooit ergens goed voor geweest.

GekkeLorrie | 17-02-11 | 13:54

Smarties | 17-02-11 | 13:10
Kinderen snappen geen biet van politiek, maar ze hebben een enorm empatisch vermogen. Wij leveren een deel van dat vermogen in en vervangen dat met feiten, angsten, verwachtingen. Een kind snapt niets van het in de hoek zetten van zijn klasgenootjes omdat ze Moslims zijn. Ik wil niet in herhaling vallen maar wat Moslims misdoen kun je niet de hele groep aanwrijven. Kinderen snappen dat.

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 13:26

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 10:57
Mijn kind denkt niet zo. Kinderen denken alleen maar zo, omdat dit door volwassenen wordt ingefluisterd. Kinderen van die leeftijd kunnen nog geen oordeel vestigen over een politicus, daar is het onderwerp nu eenmaal te ingewikkeld voor, gezien hun leeftijd. Mijn kind ga ik niet vermoeien met mijn mening. Laat hem lekker kind blijven.
Trouwens, what is next? Kindsoldaten?
Schoften zijn het.

Smarties | 17-02-11 | 13:10

Marcus Porcius Cato | 17-02-11 | 11:20
Kijk even op de CVs van Machiel de Graaf, Jhihm van Bhemmelh en Barry Madlener...
K?

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 11:47

Ha, haaaaa, Bosma, altijd +100! Zo heerlijk sarcastisch en om te lachen, dat doet geen linkschmensch hem na, die zijn veel te zuur. Hulde, Bosma en ga zo door!!!

lekker wijf | 17-02-11 | 11:43

@ Einde van de Domheid | 17-02-11 | 11:00
Aah,... "de PVV-ers die nog nooit iets gepresteerd hebben", juist ja, die duidelijk identificeerbare groep dus. Ja, ja... dat zijn inderdaad nogal steekhoudende argumenten, Begin van de Domheid. Daar heb ik toch even niet van terug. Je toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 17-02-11 | 11:20

Marcus Porcius Cato | 17-02-11 | 10:56
PvdA moet zich opheffen en ruimte maken voor een jongerenpartij. Akkoord.
Maar die PVVers die nog nooit iets gepresteerd hebben (anders dan een jaar werkeloos zijn voordat ze door de PVV werden opgeleid) moeten voordat ze in parodie of contramine gaan eerst zelf iets neerzetten. Een tegenpartij met een afzeikcampagne met de 3Js op TV. Hoeveel triester kan het nog worden in dit land?

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 11:00

Smarties | 17-02-11 | 10:52
Wake up call voor Geert:
Kinderen denken zo.
Dat het smakenloos om dat in beeld te brengen is iets anders.
Maar:
Ik ben niet degene die het in beeld bracht.
2) Bijna alles dat Geert in beeld brengt gebeurt op een smakenloze manier. Waarom stenengooien dan?
OT Wat echt (wel) hemaal fout was was dat filmpje van GL met die Pim imitatie.

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 10:57

@ Einde van de Domheid | 17-02-11 | 09:49
Als jij deze uitstekende, pijnlijk ironische column niet kunt lezen, of de inhoud niet begrijpt mijn beste, dan ligt dat echt aan het Einde van de domheid. Je toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 17-02-11 | 10:56

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 09:45
Nou zijn wij het niet vaak eens, maar dat mag. Maar ga nu niet zeggen dat kinderen van die leeftijd zulk soort zaken kunnen onderscheiden. Van kinderen heb je met je poten af te blijven. En dat jij dat probeert goed te praten valt me zwaar van je tegen.

Smarties | 17-02-11 | 10:52

@drs.Nee | 16-02-11 | 21:51
Dank u...

BarneyBoner | 17-02-11 | 10:52

Die jop kloothen is dat nou Ernie of Bert?

zeefert | 17-02-11 | 10:45

Vara ... zucht. Het fascisme is er nog steeds aanwezig!

zeefert | 17-02-11 | 10:42

Die Bosma, was dat nou beavis of butthead?

Hölzenbein | 17-02-11 | 10:04

Martin Bosma +100.
#... vandaag nog zijn boek kopen gaat...#

R.B.Scott | 17-02-11 | 09:52

(En dat zijn nog maar de eerste 3 zinnen voor mijn afhaakmoment...)

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 09:52

Wat zit die Bosma toch vol haat. Die column is onleesbaar.
De stijlvorm (ik doe of ik rode neus Job Cogen ben hahahahaha) vervolgens de twijfelachtigheid (hahahaha) en daarna 'vriend Mubarak' Moehahaha.
Bosma je bent gewoon een lul. NRC, maar vooral de politiek onwaardig.

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 09:49

Aktivist | 17-02-11 | 09:16
Oja dat.
Kinderen zien Wilders ook en ze hebben daar geen goed woord voor over.
Daar hebben ze geen scenario of indoctrinaasie voor nodig.

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 09:45

Ik heb het gezien in de herhalio.
Het was een saai verhaal. Eerdmans gaf aan, Wilders scoorde.
Het veld was verder leeg.
De cartoon = koffiedrinken bij de buren vergelijkijn werd nog een paar keer uitgelegd.
Maar de redenering is net zo valide als: 'Zolang Islamieten aanslagen plegen praat ik niet met ze, allemaal.'
Gezegd mag worden dat Eerdmans zijn lach in kon houden bij al die aangevertjes.

Einde van de Domheid | 17-02-11 | 09:43

Rutte was bij de EO bij Moraalridders.

Makkelijke inkoppers allemaal.

Laus | 17-02-11 | 09:25

Dat spotje met de kindsoldaten van links was echt too much. how low can you go!
@links Nederland: Ga uw werk doen en denk eens na over oplossingen voor de problemen in NL, i.p.v. u te beperken tot PVV-bashen en het publiek te vervelen of te irriteren! Helaas zal het nadenken niet meevallen met al die talentloze doctorandussen communicatie"wetenschappen" en kruidenvrouwtjes in uw gelederen. Tip: Max Geheugentrainer. Oefening baart kunst, jongens en meisjes!

Aktivist | 17-02-11 | 09:16

Goede column van Bosma.

Puz Pin | 17-02-11 | 09:07

The Day after. Wat een briljante zet van Die Wilders. De Vara die denkt met haar "zorgvuldig uitgekozen publiek"(hahahahahaha) even een uurtje Die Wilders kon bashen.
Dat programma was niet meer dan een gevulde linkse kerk met maar één doel. We pakken Die Wilders. Nu moesten ze het met het B/C garnituur doen (Brinkman/Hermans). Dat hele programmma was niet meer dan een zielige vertoning. Uiteraard bekeken op uitzending gemist (doorspoelen/andere net voetbal).
En dan al die ingestudeerde one-liners. Het is duidelijk dat er echt maar één winnaar is.

Kamervraag | 17-02-11 | 09:05

Er kan er maar 1 de slimste zijn...... dank Geert, alles komt goed.
Laat het kabinet maar ontploffe dan kunnen we samen met de vvd normaal regeren.
Zij we ook gelijk af van de hypocriete gristenen.......

madmax246 | 17-02-11 | 08:58

@Marcus Porcius Cato | 17-02-11 | 08:13
Hou eens op! Dit inhoudsloze gebrabbel is al erg genoeg. Laat hem lekker lucht bakken :)

* op zoek gaat naar iets scherps *

borga locusta | 17-02-11 | 08:37

Kijkcijfers gisteren:
VOETBAL CL ARSENAL BARCELONA 2.033.000
SLAG OM DE EERSTE KAMER 769.000
UITGESPROKEN 642.000

Heeft Geert gistern toch bijna net zoveel als het debat getrokken... mooie zet geweest.

Scheepskameel | 17-02-11 | 08:20

@ IkbenOKJijbentnietOK
Waar heb je het in vredesnaam over Newbie ? Kun je wellicht ook nog inhoudelijk iets zeggen ?

Marcus Porcius Cato | 17-02-11 | 08:13

@ IkbenOKJijbentnietOK | 17-02-11 | 00:33
Abject en infaam die ranzige insinuaties eauver onze partei ideoleaug Bosma.
En dat voor iemand die zijn nickname heeft ontleend uit de bibliotheek van de PAAZ afdeling.
Criminele psychopaat dat je d'r bent (Thomas A.Harrris)
:(

Geheimrat Schultz | 17-02-11 | 07:43

Martin Bosma +1 De column van het jaar wat mij betreft.

Marcus Porcius Cato | 17-02-11 | 07:24

God, Geert zegt dat:
We rechters niet meer voor het leven mogen benoemen in NL. Prima voorstel. Maar dan de motivatie: delen (alsof het een cadeau is!) ze alleen maar alternatieve straffen uit dan: toedeledokie. Alleen rechters die levenslang opleggen mogen aanblijven, permanent. Walgelijke fascist. Die Wilders. Liet heel even zijn bruine aard doorschemeren, tegenover de kritiekloze Eerdmans. Ook nog even de litanie prevelend: islam, meningsvrijheid, islam, islam, islam. Had ie al die tijd zo goed verborgen weten te houden. Rechts NL: stem VVD, een kudtpartij (maar dat is mijn particuliere mening), maar wel een democratische.

QZNYWRLD | 17-02-11 | 03:39

dat is niet mein kampf, vriend.

Nescio25 | 17-02-11 | 02:06

@IkbenOKJijbentnietOK

Leuk geschreven.

dezebestaatnietja | 17-02-11 | 01:47

Anders nog? | 17-02-11 | 00:28 - lolbroek.

mijn zus | 17-02-11 | 00:38

Bosma is die man die je altijd naast de interviewer even in beeld ziet als er een nieuwe PVV-er voor de tv ondervraagd wordt. Ex-journalist, weet hoe het werkt natuurlijk. Voor je het weet verpatst namelijk zo'n vrije jongen, woekerend met zijn woordenschat van 200 woorden, de volgende verkiezingswinst. Bosma, buikspreker van Henk en Ingrid, een man die vrolijk bij Moraalridders aangeeft dat ie vroeger op de SGP stemde. Natuurlijk, dat zijn ook fundamentalisten maar dat zijn tenminste onze fundamentalisten! HIj lacht bijna altijd nu ja een beetje, zeker om de PvdA, hopla nog een flauwe grap over Cohen, Is ie niet schitterend? maar in zijn ogen zie je paranoia en angst flikkeren. In zijn eerste NRC-column, een soort maffe geloofsbelijdenis, gaf ie aan dat ie liever op Rand koerste dan op Keynes. Toe maar! Zo zie ik hem graag voor me: 's avonds in zijn flatje, ragfijne dameslingerie onder zijn gala-uniform, lezend en overdenkend Atlas Shrugged van Ayn Rand, wegdromend over de oorlog van allen tegen allen.

IkbenOKJijbentnietOK | 17-02-11 | 00:33

Bange Wilders die het debat weer eens schuwt laat zich likken door een vriendje. En dat moeten we allemaal maar gedogen op de gesoepsidieerde tv?

Anders nog? | 17-02-11 | 00:28

Er zijn tegenwoordig maar weinigen die iets beweren waarvan we kunnen zeggen, je hebt gelijk, gelukkig hebben we Geert, die kan dat wel.

smdyasc | 17-02-11 | 00:19

@wakkere_nederlander | 17-02-11 | 00:01

*streng afraadt die andere gemiste uitzending te bekijken*

wilderst | 17-02-11 | 00:12

@ Smarties | 16-02-11 | 23:47
Het is inderdaad frappant dat iemand die al jarenlang thuiswedstrijden speelt bij de VARA Wilders - overigens terecht - beschuldigt van het spelen van een thuiswedstrijd bij WNL.

verraad van links | 16-02-11 | 23:54

goede column van Bosma; hij is dan wel van de PVV, maar in deze ben ik het in alles wat hij schrijft eens.

dapperebobo | 16-02-11 | 23:54

verraad van links | 16-02-11 | 23:20
Ja, deze zeer 'intelligente' man had helaas niet in de gaten hoe idioot dat klonk. Dat heb je nogal eens met opgeblazen ego's.

Smarties | 16-02-11 | 23:47

-weggejorist-

Kalaforni | 16-02-11 | 23:46

Ik heb net de stemwijzer gedaan en daar kwam PVV uit als advies en ik wil helemaal niet op de grote blonde leider stemmen. Toen ik naar de resultaten keek viel het me op dat de VVD bij geen enkel antwoord was meegenomen. Conclusie; als je rechts bent ben je automatisch een schlechtmensch?

Osdorpertje | 16-02-11 | 23:43

@ caravaggio | 16-02-11 | 23:31
Van Rossem heeft gelijk maar hij is alleen hypocriet.

verraad van links | 16-02-11 | 23:41

@Kalaforni | 16-02-11 | 23:34
Doe je morgen goed je best op school?
Doei.

prince | 16-02-11 | 23:40

-weggejorist-

Kalaforni | 16-02-11 | 23:34

Rutte kan beter zijn biezen pakken. Vond hem erg slecht. Ik kan het niet uitleggen... hij komt gewoon niet echt over. Wilders (die ik niet mag) komt wel echt over. Rutte klinkt als een verkoper in een winkel.

Jeroen Blue | 16-02-11 | 23:33

Ja, Eerdmans was Wilders flink in de aars aan het kruipen. Ook typisch.

Hölzenbein | 16-02-11 | 23:32

verraad van links | 16-02-11 | 23:20

Heb je Joost's vragen gehoord.? Een ijscoman( Geert) hartje zomer op het strand is er niets bij. Had graag Geert in gesprek gezien met Maarten.

caravaggio | 16-02-11 | 23:31

Wilders doet niet mee aan een debat? Typisch.

Hölzenbein | 16-02-11 | 23:26

Van Rossem (PvdA) heeft het bij een programma van de VARA over een thuiswedstrijd van Wilders bij WNL.

Tja.

verraad van links | 16-02-11 | 23:20

@zeg maar jansen | 16-02-11 | 23:13
Ergens heb je gelijk.

prince | 16-02-11 | 23:15

@ Dommedaris | 16-02-11 | 22:58
Maar gelukkig zijn we het morgen allemaal weer vergeten, zodat het net lijkt alsof we allemaal briljante verlichters zijn. Zalig zijn de armen van geest.

Ivoren Toren | 16-02-11 | 23:13

prince | 16-02-11 | 23:09 Dan geldt hetzelfde. De volgorde, daar gaat het om.

zeg maar jansen | 16-02-11 | 23:13

En? Heeft aquarium Eerdmans de epifanie al gehad dat hij bij de PVV intreed?

Einde van de Domheid | 16-02-11 | 23:12

@Jordert | 16-02-11 | 22:56
Over weggegooid belastinggeld gesproken.
Het was meer een uitzemding in het kader van Politieke Partijen.

borderliner | 16-02-11 | 23:11

@zeg maar jansen | 16-02-11 | 23:06
Je moet goed lezen, het gaat hem om de cijfertjes.

prince | 16-02-11 | 23:09

Kalaforni | 16-02-11 | 23:01 Dit?

Lettertjes op volgorde zetten, naar de drukker sturen en klaar is je visitekaartje.

zeg maar jansen | 16-02-11 | 23:06

Kalaforni | 16-02-11 | 23:01

Zodra ik een coherente gedachte formuleer ben jij de eerste die het hoort. Deal?

zovoklets | 16-02-11 | 23:03

@Kalaforni | 16-02-11 | 23:01
Moet je der gewoon bijtypen

prince | 16-02-11 | 23:02

-weggejorist-

Kalaforni | 16-02-11 | 23:01

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:53
Goed punt.
Ik was HEM (mogen zijn kinderen allen zonen zijn) even vergeten maar nercrosis is vast in de buurt om HEM (mogen zijn kamelen nooit zonder water komen) wakker te schudden.

zovoklets | 16-02-11 | 22:59

Ivoren Toren | 16-02-11 | 22:50
Dat is waar, het bewijs dat originaliteit bijna niet meer bestaat.

Dommedaris | 16-02-11 | 22:58

@zeg maar jansen | 16-02-11 | 22:56
Zo groot is mijn tank niet, anders vast wel.

prince | 16-02-11 | 22:57

A Tally ho!

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:57

Dat was net heerlijk genieten van het gesprek tussen Wilders en Eerdmans. Eindelijk een onvervalst rechts geluid zonder linkse, holle, retorische tegengas.

Jordert | 16-02-11 | 22:56

prince | 16-02-11 | 22:54 500 kilo brandstof per seconde. Dan kan jouw Cadettilac dat ook.

zeg maar jansen | 16-02-11 | 22:56

Ik ben de winnaar van de avond! Eerst even Geertje-TV gekeken, daarna Arsenal-Barcelona. Morgen de rest van Geert bekijken en de Vara extreem links laten liggen. Winnaar dus idd.

rsd87-- | 16-02-11 | 22:56

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 22:44
scroll even terug naar 22:20 uur. Zelfs Job had geen kind aan het rechtse gestuntel. Als er op 2 maart veel tieten, bier en sport op tv is beleven we misschien nog een mooie linkse lente.

boeglul | 16-02-11 | 22:55

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:53 Ja, dat valt mij ook een beetje tegen. Voor hetzelfde geld is dat ding al lang in de oceaan gevallen maar in het filmpje gaat alles goed.

zeg maar jansen | 16-02-11 | 22:55

Gaat toch best wel hard, ruim 2km per seconde.
Haalt mijn Astra niet.

prince | 16-02-11 | 22:54

Zit ik nou naar een comp animatie te kijken?

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:53

@zovoklets | 16-02-11 | 22:46
Heavy. Ik hoop dat Joris het ook waardeert.

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:53

Zat net wat cartoons op een viltje te tekenen, waaronder 1 van de schapenpolitie. De gaskamercartoon mist een van gogh bite, mist humor en subtiliteit. Waardeloos dus. Wat steeds weer blijkt is het feit dat cartoons al 5000 jaar het nieuws van de dag verbeelden.
zeg maar jansen | 16-02-11 | 22:39
Dat is vooral in de GS wereld. Laten we het over Ayaan hebben.

caravaggio | 16-02-11 | 22:52

Komt ie dan hé !!

prince | 16-02-11 | 22:50

Kalaforni | 16-02-11 | 22:49

Kom kom, niet zo bescheiden. Jij bent meer dan een digibeet.

zovoklets | 16-02-11 | 22:50

-weggejorist-

Kalaforni | 16-02-11 | 22:49

-weggejorist-

Kalaforni | 16-02-11 | 22:47

@Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 22:44
5 mins voor raket

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:46

@Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:43
Nog 6 minuten, mij benieuwen.

prince | 16-02-11 | 22:45

Iemand het debat gezien?

Was het slecht en was het saai? Het voetbal was prachtig.

Art Vandelay Ultor | 16-02-11 | 22:44

@zovoklets | 16-02-11 | 22:34
Vroeger zong ie beter.

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:44

@prince | 16-02-11 | 22:38
No launch window, alleen een exacte tijd voor Lift Off. Best wel stoer

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:43

Ben benieuwd naar de uitslagen en naar wat die Maurice de exitpoll weer mee komt:)

TheWorker | 16-02-11 | 22:43

Lekker makkelijk zeg dat wnl, aan tokkies vragen of de 1e kamer nodig. Volgens mij wist driekwart geeneens wat de 1e kamer doet. Maarja verdiepen kost moeite en mijn hersenen moet dan gaan draaien en dat hebben we er niet voor over.

geek87 | 16-02-11 | 22:42

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:41 Ook goed, whatever.

zeg maar jansen | 16-02-11 | 22:42

@Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:40
Dat zei Mo ook.....

prince | 16-02-11 | 22:41

@zeg maar jansen | 16-02-11 | 22:39
Ja, of de Moslims verdwijnen en nemen de islamisering mee, dan hoeven wij het niet meer over Wilders te hebben...

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:41

@prince | 16-02-11 | 22:37
Waren wij niet joh. ;-)

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:40

Elke keer wanneer Wilders ter sprake komt is er ook sprake van Moslims en islamisering.

De oplossing ligt voor de hand, we hebben het niet meer over Wilders. Dan verdwijnt dat andere probleem vanzelf.

zeg maar jansen | 16-02-11 | 22:39

@Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:37
yep

prince | 16-02-11 | 22:38

@Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:35
Nu niet weer stuk maken.

prince | 16-02-11 | 22:37

@prince | 16-02-11 | 22:30
T-15 mins

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:37

@ EvertsNL 22:26:

En het leuke, of tragikomische is dat je niet eens op die fractielijers kan stemmen.
Ergens is dat pure volksverlakkerij.
De politieke rol van de 1e kamer wordt, of is, een grote lacher.
Voortaan moeten we een stem uitbrengen op beide kamers tegelijk, anders wordt het continu sabbotteren geblazen van 2e kamerwetgeving.

The eimer | 16-02-11 | 22:36

@Onderbuik | 16-02-11 | 22:35
Verreweg de beste :-)

who cares | 16-02-11 | 22:36

Dat gaat te snel.

Dommedaris | 16-02-11 | 22:35

@prince | 16-02-11 | 22:30
Oh ja! thanks!

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:35

@who cares | 16-02-11 | 22:31
okay, snap het.
Heb de vara uitzending bewust niet gekeken, maar ik vond de vvd en het cda de beste. :-)

Onderbuik | 16-02-11 | 22:35

EvertsNL | 16-02-11 | 22:26
Geeft wat te denken, herinner me nog wat jaren geleden, dat er een discussie over was, wel of niet 1e kamer, om hun convenierende redenen ziet links nu af van de bezwaren van toen, ach, hoe voorspelbaar eigenlijk.

De La Puerco | 16-02-11 | 22:32

@Krachtmeester | 16-02-11 | 22:30
Er zijn toch echt vreemde mensen op deze aardkloot. Ik bedoel, doe dan wat nuttigs, plemp de goals in de comments ofzo

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:32

@Onderbuik | 16-02-11 | 22:09
Ja klopt, maar niet voor die peiling waar tijdens het debat uitslagen van bkend gemaakt werden.
Hij zei dat eerst de politieke voorkeur gevraagd was.
Dat is niet waar

who cares | 16-02-11 | 22:31

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:26
k ben n beetje dronken en durfde t niet 2 keer te typen.

Dommedaris | 16-02-11 | 22:31

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:30
LOL.

Krachtmeester | 16-02-11 | 22:31

Wildertz is en blijft een treurig figuur.

Zaadhaan | 16-02-11 | 22:30

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:26
Straks plempt-ie misschien ook nog een link naar z'n Facebookpagina, waar dan weer links naar z'n twitter en dit topic instaan.

Krachtmeester | 16-02-11 | 22:30

Krachtmeester | 16-02-11 | 22:15
Het wordt steeds gekker!
tinyurl.com/4l2ydtz

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:30

Moest er nog niet een raket de lucht ingeschoten worden op dit tijdstip?

prince | 16-02-11 | 22:30

@Dommedaris | 16-02-11 | 22:23
Ben je nu je eigen twitter-pagina aan het pluggen?

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:26

Schrok me dood ! Zet de TV aan en ik zie die bouwvakker van het CDA naar voren strompelen. Dat was de eerste en de laatste 1e kamer kandidaat; toen kwamen de fractielijers van de tweede kamer opdraven.
TV UIT
Na ga ik voorlopig niet weten OF die fractielijers van de tweede kamer solliciteren naar een baantje in de 1e kamer. Dat zal wel. Wat doen ze anders daar in de 1e kamer ?

EvertsNL | 16-02-11 | 22:26

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:55
Ben het op punten, maar niet geheel met je eens. Welke? Daar hebben we het een andere keer wel over.
Mescalze.

Superior Bastard | 16-02-11 | 22:26

Treurig. Gewoon, treurig. ALLES.

Verder wel optimistisch qua democratie, spruiten, monothystericae met een dubbelleven en verbaasd over den Cavia. Dat beestje schiet hetzelfde aantal zaadcellen uit de teelballen als de man-mens. Had ik geen idee van.

Ow.. was er politiek op televee?

zovoklets | 16-02-11 | 22:26

Dulf | 16-02-11 | 22:22
Antie reklame is ook reklame, eerst Fortuijn, nu Wilders werden/worden daar gewoon groot mee. Als de jakhalzen afgeven over/op iets, gaat onmiddelijk daar een steeds groter deel van het electoraat op stemmen.

De La Puerco | 16-02-11 | 22:25

2-1.

Krachtmeester | 16-02-11 | 22:24

@boeglul | 16-02-11 | 22:20
Nou ja, als ik hoor hoe de rest praat over Ned1 & 2, was dat misschien niet eens zo'n slecht idee geweest.
Helaas staat bij mij thuis NewMoon op, ik ben maar even gaan reaguren...

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:24

-weggejorist-

Dommedaris | 16-02-11 | 22:23

Leuk is wel om te constateren, dat links, incl. CDA na 30 jaar eigenlijk geen argument meer over hebben.

De La Puerco | 16-02-11 | 22:23

WAT EEN LINKSE PROPAGANDA, Nederland wordt met omroepsubsidies naar de klote geholpen.

Dulf | 16-02-11 | 22:22

@deministerpresident | 16-02-11 | 22:17
Dan zeg je dus eigenlijk niks, zeg dat dan gewoon.
.
Het is 1-1, van Persie gescoord!

Onderbuik | 16-02-11 | 22:22

boeglul | 16-02-11 | 22:20
De vergelijking van mensen met 'vee', is dat niet eigenlijk ook een soort van Godwin?

Krachtmeester | 16-02-11 | 22:22

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:10
Heb het grootste gedeelte kunnen zien en rechts bakte groote drollen stront. We hebben overigens geleerd dat rechts stemvee vooral kijkt naar van Persie die net scoorde.

boeglul | 16-02-11 | 22:20

Wereldgoal van Persie.

Krachtmeester | 16-02-11 | 22:19

@Kalaforni | 16-02-11 | 22:18
Ha! LOL

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:19

@Kalaforni | 16-02-11 | 22:14
Ik heb drie keer moeten lezen, maar ik begrijp dat je ons wil vertellen dat je toch op Wilders gaat stemmen? Ofzoiets?

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:19

-weggejorist-

Kalaforni | 16-02-11 | 22:18

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:08

Sic gloriam mundi transit.

Sap en Pechtold, beetje van de wijs, hoe in godsnaam, moeten die nu regelen, dat ze straks een leuke baan krijgen.

Flob (bijna 65) en Debiel Roemer, hebben de hoop al op gegeven.

De La Puerco | 16-02-11 | 22:17

Onderbuik | 16-02-11 | 22:14
Dus? Ik zeg toch niet dat het erg is dat Wilders daar zit.

deministerpresident | 16-02-11 | 22:17

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:08
Nieuw is het inderdaad niet, maar daar gaat het niet om.
Het is die totale intellectuele leegte die achter dit soort trucs schuilgaat. Geen enkel inhoudelijk verhaal hebben, dus dan maar de kinderkaart (een soort van huilgodwin) trekken.

Krachtmeester | 16-02-11 | 22:15

@The eimer | 16-02-11 | 22:06
Wat u zegt, door die tsunami aan linkse propaganda devalueert de Godwin sneller dan de Zimbabwaanse dollar en r.e.s.p.e.c.t. bij elkaar.

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:14

-weggejorist en opgerot-

Kalaforni | 16-02-11 | 22:14

@deministerpresident | 16-02-11 | 22:09
WNL bestaat nog geen jaar, die hele vara/nos kliek bestaat al tientallen jaren, met steeds dezelfde rode fossielen, met hun populistische gebler.

Onderbuik | 16-02-11 | 22:14

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:10
Het CDA heeft Brinkman ingezet die totaal niet meer van deze tijd is en die VVD-er deed het op zich wel goed. Vond dat ze allemaal wel de tijd kregen om hun argumenten kracht bij te zetten.

deministerpresident | 16-02-11 | 22:14

van de linkerkant slechts 2e kamerleden, beetje zielig.

De La Puerco | 16-02-11 | 22:12

@deministerpresident
We kunnen je aan je neus opereren, maar het blijft een gok.

sTiRf | 16-02-11 | 22:12

@deministerpresident | 16-02-11 | 22:09
Nou, ik heb dit debat niet gezien. Maar als het een beetje gaat zoals het vorige wat we hebben gezien, dan is 'rechts' steeds in de rede gevallen en heeft 'links' vrij kunnen lullen.

Maar ik gok maar wat...

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:10

@who cares | 16-02-11 | 21:45
Als je het peil onderzoek bedoelt van de Hond, dan klopt het niet wat je zegt. Eerst vraagt " hij" of je stem verandert of bevestigd is door de uitzending, en later wordt er gevraagd wat je gaat stemmen.
Er zaten wel een paar foutjes in trouwens, blijkbaar was de Hond druk met het maken van peilingen.

Onderbuik | 16-02-11 | 22:09

Coppertje | 16-02-11 | 22:00
Op het andere net had Wilders +/- 20 minuten helemaal voor zichzelf, op mijn centen. Das meer dan de gemiddeld 10 minuten van de anderen op 1. So, what; s your point. Wlders was bovendien uitgenodigd voor het zelfde debat op 1

deministerpresident | 16-02-11 | 22:09

@Krachtmeester | 16-02-11 | 21:58
Mag ik even oproepen de kalmte te bewaren, als zelfs u het hoofd verliest dreigt hier totale chaos. Het is niets nieuws hoor www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/... .
Zijn gewoon de laatste stuiptrekkingen, is alleen een beetje vroeg, want we moeten nog 2 weken. Schrijf anders even een gedigt, dat lucht vast op.

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 22:08

@ Prof D A H 21:55:

Sorry,was me even ontgaan.
t Is ook een onmogelijke opgave om al die linksche shit te volgen.

The eimer | 16-02-11 | 22:06

@Joost Maghetweten
Baloonidee.
Imflanteren als woord bestaat nog niet, misschien een idee:
zoals explosie en implosie

sTiRf | 16-02-11 | 22:06

Tijd voor m'n middagdutje.

/mezcal/

Heads or Tails | 16-02-11 | 22:03

@Djilleke Spoker
Gelal komt met de wijn.

sTiRf | 16-02-11 | 22:02

@sTiRf | 16-02-11 | 21:58
Dus dan met inflatie correctie!

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 22:02

Djilleke Spoker | 16-02-11 | 21:58
Mooi! :-)

La Vie En Rose | 16-02-11 | 22:01

@sTiRf | 16-02-11 | 21:58
Intussen is dat kwartje een euro, gaan we daar na de Eindoplossing over praten.

[email protected]

Doe maar geen ban, is al te voorspelbaar. 't Is geen godwin, maar een gewoon woord met rare connotaties die ik ook niet verzonnen heb.

Wegjorissen reken ik wel goedt, gehgeh.

Heads or Tails | 16-02-11 | 22:01

een uur rode reclame van mijn centen. stuitend

Coppertje | 16-02-11 | 22:00

@who cares 21:45

Peilingen De Hond zijn vlot, maar waardeloos.
Politiek en wetenschap nemen opinieonderzoeken niet serieus. Terecht, want De Honds methode deugt niet.

www.trouw.nl/opinie/podium/article3000...

drs.Nee | 16-02-11 | 22:00

@La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:33
Eens. Punt.

Parsons | 16-02-11 | 21:59

De Goddelijke kale kijkt op zijn wolk naar Ned1 en Ned2 tegelijk. Sigaartje er bij en vraagt nog maar eens aan Theo die naast hem op de bank zit om niet zo hard te schreeuwen als Gargamel in beeld komt, en zijn voeten van de salontafel te halen. Ze lachen zich het schompes met Sapje, de veilingmeester en de stotteraar. Theo drinkt een whyskietje en de Goddelijke kale een rood wijntje en als het glas leeg is steekt hij het triomfantelijk omhoog en knipoogt naar Theo "Zo dikke, weer een rooie weggewerkt."

Djilleke Spoker | 16-02-11 | 21:58

The eimer | 16-02-11 | 21:50
Dit is toch goedverdoemme echt de limit. En dat zeg ik als niet-PVV-er.
Kinderen in de strijd. www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/28...
O.M.F.G. Hoe diep kun je zinken.
Redactie: carte blanche en mijn seculiere zegen voor een nieuw topic.

Krachtmeester | 16-02-11 | 21:58

@Heads or Tails
Sinds de euro bestaat er geen kwartje meer.

sTiRf | 16-02-11 | 21:58

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:49
Niet nodig. Ik bewonder de schrijfstijl van HoT. Altijd al gedaan en soms zeg ik dat even. Schoorsteenveger is ook een hele goede schrijver, idem Koerbagh, maar HoT wint het qua retoriek en zorgt immer voor ruhring in de tent.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:57

hebben = heeft, typte wat haastig en bladiebla

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:56

@Superior Bastard | 16-02-11 | 21:47
Ik kies niet voor de PVV omdat ik daar financieel baat bij zou hebben, integendeel. Ik kies voor die partij omdat men de islamisering van NL en Europa goed op de kaart hebben gezet en vrij simpel zeggen wat er mis is.

Dat een Merkel en een Cameron zonder veel omhaal toegeven, recently, dat de multiculturele staat een totale mislukking is (en in hun slipstream die malloot van een Verhagen ook nog) is al voldoende reden om geen achterhoedegevechten meer te gaan voeren met linkse mastodonten die denken dat NL of Europa gebaat zou zijn met de islam.

Nu spreekt men nog over 'de multiculturele samenleving', maar ik kan daar geen andere reden voor verzinnen dan dat men te bescheten is om het beestje bij de naam te noemen, te weten: de islam.

Met buitenlanders die een andere religie aanhangen heeft vrijwel niemand problemen, met islamieten vrijwel altijd. Enfin, je moet Parsons maar vragen om wat linkjes, die zit zich nu maar een beetje af te rukken bij een voetbalwedstrijd.

Der Untergang der islamischen Welt zou je eens moeten lezen, over het morele, ethische en economische bankroet van de islam. Dàt, en niks anders, hebben wij onze grenzen binnengehaald. Ik zou menen, direct een stop op verdere import uit niet-Westerse landen, verbod op bijzonder onderwijs, geen buitenlandse imams meer toelaten, een subsidie op vertrek van moslims en geen enkele uitkering naar Marokko en Turkije. Dat zou al heel wat schelen.

Ik ken toevallig geen partij die ongeveer in dezelfde richting denkt. Na de Grote Schoonmaak gaan we ons dan wel weer druk maken over het kwartje van Kok.

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:55

@The eimer | 16-02-11 | 21:50
Teleurstellend (dat u mijn reactie niet gelezen heeft ;-)

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 21:55

Ik stem dierenpoes.
Blond of niet blond.
I like pussy.

sTiRf | 16-02-11 | 21:54

@zeefert | 16-02-11 | 21:49: Dat speelt links weer handig. Wilders zegt niet te willen komen als gast bij een omroep die dergelijke plaatjes over hem maakt.
Links maakt daarvan dat Wilders tegen de vrijheid van meningsuiting is. Terwijl hij helemaal niet zegt dat die tekening weg moet. Die kutplaat mag gewoon blijven staan. Geen punt. Maar Geert komt dan niet. Slim gespeeld van links, je ziet dat veel mensen er met boter en suiker ingaan.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 21:54

@deministerpresident | 16-02-11 | 21:35

Misschien slecht verwoord... maar duidelijk is dat links de voorkeur heeft, links wordt positiever neergezet door de vraagstelling, publieksreacties, uitslagen van polls onder de linkse kijkers, indeling van de studio, de presentatoren enz.. *Godwin onderdrukt*

wilderst | 16-02-11 | 21:53

borderliner | 16-02-11 | 21:47
Moet jij maar eens opletten bij de PS verkiezingen, hoeveel mensen Wilders serieus nemen of gewoon uit protest tegen die horende doven en ziende blinden op de PVV gaan stemmen.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:51

@BarneyBoner 21:32
Betreft subsidieaanvraag ondersteund door vorige kabinet, PvdA'ers Ter Horst/Albayrak om allochtone docenten die niet te Nederlands zijn, te werven.

www.zestor.nl/upload/bestand/Herkend%2...

drs.Nee | 16-02-11 | 21:51

Nou is er weer een film met gehersenspoelde kinderen ingezet tegen Wilders.
Heel het register van linkse onderbuikgezwellen wordt opengetrokken.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/28...

The eimer | 16-02-11 | 21:50

Voor het eerst in jaren heb ik tussen 18.30 en 20.00 ook naar Ned 2 gekeken om te controleren of de hinderlijke verkoop spotjes van het P&W debat op Ned 2 vervangen zouden zijn door WNL spotjes.

Niets was minder waar, ook op Ned 2 alleen maar oproepen om vooral naar P&W op Ned 1 over te schakelen.

Als dat geen sluitend bewijs is dat de linkse maffia de PO volledig in zijn greep heeft dan weet ik het niet meer.

Volledig afschaffen die zwaar gesubsidieerde linkse bende zou ik zo zeggen.

TriestGeval | 16-02-11 | 21:50

borderliner | 16-02-11 | 21:47
Maar hij is helemaal niet voor het boycotten van cartoons. Wel opletten he!

zeefert | 16-02-11 | 21:49

@bordeliner
Ik weet niet welke geaardheid je hebt, maar ik neem Wilders niet, serieus.

sTiRf | 16-02-11 | 21:49

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:42
Mwoah. Er zijn beteren, maar zeker ook heel veel minderen. Heb je al een fanclubdag georganiseerd?

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:49

Wilders, ach die vent neem je toch niet meer serieus?
www.tomjanssen.net/

borderliner | 16-02-11 | 21:47

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:43
Ja ja, E2-E4 en een paard. 'k Heb het gezien.
Overigens hebben we dezelfde broodwinning en invulling daarvan. Ik begrijp dan ook niet waarom jij voor een uiterst links economisch programma als dat van de PVV kiest.

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:47

En niemand die even meldt dat 'onze' minister-president bij Moraalridders zit?
#Ned.2

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 21:46

Ik heb mee gedaan met de stemming.
Er werd NIET gevraagd op welke partij ik stem.

Maurice de manipulator kan dus niet weten welk percentage van welke partij wat gestemd heeft

who cares | 16-02-11 | 21:45

@Cuyahoga
Demoniseren dus.
Grappig

sTiRf | 16-02-11 | 21:45

@Heads or Tails | 16-02-11 | 21:40

Je mensenkennis is beter dan de inhoud van je tegels.

Ik hou inderdaad van mijn moeder

allegaartje | 16-02-11 | 21:44

Tuned | 16-02-11 | 21:40
Ik moest toch weer stiekem kijken . Maar volgens mij klopte er idd geen ene reet van. Hij gaf wel eerlijk toe dat het meeste deel links was van de kijkers. Was ook wel te merken.

Henk003 | 16-02-11 | 21:44

@Superior Bastard | 16-02-11 | 21:39
Da's een vergissing, SB, maar 't was van jou dan ook, laten we zeggen, a wild guess. Ik ben ondernemer en laat anderen op hun tenen lopen. Trouwens, dat valt erg mee, zo'n slavendrijver ben ik nou ook weer niet. Als iedereen heppie is en productief vind ik het allang best.

Vandaag heb ik bijvoorbeeld niks gedaan. Ja, zitten schaken met iemand, ergens in de openlucht, flesje wijn d'r bij, wie doet je wat?

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:43

@Jackanders | 16-02-11 | 21:26
Nee niet mee eens, er zouden meer mensen de vara en haar *kuch* kwaliteits journalistiek moeten boycotten. Die Witteman vind zichzelf vast nog heel objectief, en snapt het nog steeds niet. De vara is afhankelijk van politieke gasten en niet andersom.
Is die uitzending al voorbij op ned 1, dan kan ik de enquete invullen voor De Hond.

Onderbuik | 16-02-11 | 21:43

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:36
Je vergeet nog dat HoT een geweldige schrijverT is.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:42

De Vara schenkt weer eens bubbels. En nu dan na een debat waarin duidelijk werd dat 100 mensen per dag hun baan verliezen. Bi-fucking-zar.

Krachtmeester | 16-02-11 | 21:42

Gekozen voor Arsenal - Barcelona. Geen spijt van.

Murrrphy | 16-02-11 | 21:41

@Jelmer Staal | 16-02-11 | 21:21
"Dat, de overigens ongesubsidieerde, website Joop "
Dat geloof je toch niet serieus hoop ik? De VARA zegt dat de website niet wordt betaald door gemeenschapsgeld maar van de opbrengst van de contributie.
Grote BS, want die contributie gelden waren anders voor iets anders gebruikt wat nu van gemeenschapsgelden wordt betaald. Het is gewoon ordinair schuiven met de boekhouding.

Hoe dan ook, de hetze die wordt gevoerd tegen Wilders is buiten alle proporties, en we zijn op het punt beland dat de linkse politici niet eens meer normaal kunnen praten over iets wat door Wilders wordt gezegd. Het feit dát Wilders iets zegt, is al reden genoeg om het te verdoemen. Het beste voorbeeld is wel de tuigkampen wat eerder mede door de PvdA is gelanceerd, maar nu wordt verguisd.
Het gaat echt werkelijk nergens meer over.

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 21:40

Haha, nou begint het toch wel heel ongeloofwaardig te worden. Volgens Maurice geeft maar 35% van de stemmers een eerlijke kans aan dit kabinet. Als hij vervolgens met een overzicht van dit aantal stemmers wat voor is naar partij blijkt dat het laagste percentage bij GroenLinks 38% is. De rest ligt er boven of zelf ruim boven. Nu ben ik geen Wiskunde en kan ik het fout hebben maar volgens mij klopt er echt totaal niets van die cijfers. Iedere middelbare scholier had achter zijn oren zitten krabben bij het invullen van deze willekeurige getallen.

Tuned | 16-02-11 | 21:40

sTiRf | 16-02-11 | 21:37
Nee, als vorst der Demonen.

Cuyahoga | 16-02-11 | 21:40

@allegaartje | 16-02-11 | 21:35
Wat jij een inhoudelijke tegel noemt, is het geraaskal van een zwakzinnige baviaan met een aktetas, meer niet.

Weet niks, lult maar wat en heeft zich nooit ergens in verdiept. Ik zweer jou, die wateraap weet niets, maar dan ook niets van de islam.

Dat jij dat gezwatel kunt waarderen, zegt wel wat over jouw niveau. Niveau? Ver beneden NAP - een speelse verwijzing naar het lot van de PvdA en andere moslimlikkers, die je ongetwijfeld ontgaan zou zijn als ik dat hier niet zou opmerken.

Verder denk ik wel dat je heel veel van je moeder houdt, en da's ook wat waard.

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:40

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:36
Ik heb zo het vermoeden dat je op je werk soms ietwat op je tenen moet lopen. Dat heeft dan zijn weerslag op je avondcomments. Geeft niet, is menselijk, en dat maakt je tastbaar.. ;)

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:39

@Jackanders | 16-02-11 | 21:26: An sich ben ik dat niet met je oneens. Ware het niet dat aan die diepgewortelde VARA-aversie meer ten grondslag ligt. De VARA heeft van alle omroepen het meest fanatiek en vaak meegewerkt aan de demonisering van rechtse politici. Van Janmaat, die een aanslag met een brandbom te verduren kreeg. Fortuyn ( de kogel) en nu weer Geert Wilders.
Rest de vraag of je dan alsnog moet komen opdraven voor een debat. Jij zou daarin een sterk statement zien, wat ik dus weer in de huidige opstelling zie.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 21:39

HAHAHAHA, stelletje sukkels, ze komen erachter dat vooral links kijkt naar VARA en stemt bij de Hond...

GoogIeIaar | 16-02-11 | 21:39

Hahahaha, uitslagen stellingen... Iedereen tegen het kabinet en voor de linkse stellingen...

Ah, valt me mee, er wordt toegegeven dat er bijna alleen maar linksen naar keken... De rechtsen zijn voetballiefhebbers... (domme lui dus eigenlijk...)

BarneyBoner | 16-02-11 | 21:38

Jelmer Staal | 16-02-11 | 21:21
Dus als ik tegen jou zeg dat jij een linkse fascist bent dan zou jij nog steeds bij mij pop de koffie komen? tuurlijk....

Wilders zegt er verder toch ook niet van, en het is ook niet de eerste keer dat hij wordt gegodwind door de verschillige Vara , die zijn constant bezig, waarom zou hij dan zijn medewerking moeten verlenen aan de mensen die hem weg proberen te zetten (mind you dit zijn de zelfde figuren die de moord op Pim op hun geweten hebben) als Hitler?

Ik zie geen enkele reden waarom hij dat zou moeten doen, wat is Wilders de Vara verschuldigd om dit maar keer, op keer, op keer, op keer, op keer, op keer, te moeten pikken?

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 21:38

Sjjt! Nu gaat Maurice cijfermatig duiden dat lesbische anarcho-christelijke bezitters van een scootmobiel een hogere hartslag hadden bij 'windmolens' dan bij 'Kunduz'. Belangrijk!

Krachtmeester | 16-02-11 | 21:37

@Cuyahoga
Als heer van de vliegen (wiki maar ff)?

sTiRf | 16-02-11 | 21:37

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:33
Hele goede, goede, minder goede en smakeloze commentaren. Maar nooit saai, dat is toegegeven. Die IJ en Markermeer grapjes bijvoorbeeld, zeg het maar.

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:36

@Superior Bastard | 16-02-11 | 21:34
Die van mij zijn zelden lomp, maar integendeel juist zeer verzorgd. Dat valt niet iedereen op en soms vind ik dat wel jammer en moet ik heel erg huilie huilie doen.

De onvoorstelbare bak gezeik van allegaartje 21:30, nauwelijks Nederlands te noemen - moet ik dat serieus nemen?

Get a life.

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:36

allegaartje | 16-02-11 | 21:35
Blonde leider is zo 2009. Hebbie nog wat originelers in de aanbieding?

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:36

@Jelmer Staal | 16-02-11 | 21:21
Leuk voor je, maar de islam gelooft nu nèt niet in het individu, maar slechts in (2) groepen. (moslims, niet-moslims)

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 21:36

Brinkman niet sterk maar nu wel even met zn "protest..." Links altijd overal tegen... Schreeuwerige losers...

BarneyBoner | 16-02-11 | 21:36

@ debat. Das vrij kudt... overrompelt worden met een hoop samenwerkig geblaat vanuit de rode hoek... Btw wat doen bejaarde rechtse zakkenvullerts daar.. geen weerwoord.. en geen achterhang. Stel boehoeroepende hoeren.

-Straatverlichting- | 16-02-11 | 21:36

wilderst | 16-02-11 | 21:34
Geef eens 1 voorbeeld van indoctrinatie dan?

deministerpresident | 16-02-11 | 21:35

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:32
Ga d'r gewoon boven op zitten. Op ééntje dan. Ben nogal tenger maar wel ijzersterk.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:35

@Heads or Tails | 16-02-11 | 21:31

Ik weet dat je heel stoer bent omdat je al een tijdje je zwitsal kwijt bent.

En mensen neerzetten als imbeciele meeloper alleen omdat ze een inhoudelijke tegel kunnen waarderen zegt imo genoeg over jouw retoriek. Je moet nog een boel leren van je Grote Blonde Leider.

allegaartje | 16-02-11 | 21:35

sTiRf | 16-02-11 | 21:25
De vader van Jolo is Beëlzebub.
Ik weet niet of hij het internet heeft bedacht, maar het zou zomaar kunnen.

Cuyahoga | 16-02-11 | 21:34

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:30
Die geef ik je. Verder wat @allegaartje | 16-02-11 | 21:30 zegt. Je hoeft het niet met iemand inhoudelijk eens te zijn om zijn manier van formuleren te waarderen.
Ik vond het op dat gebied een pareltje tussen al die lompe commentaren die hier gemeengoed zijn geworden.

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:34

Even geschakeld naar Ned 1, het blijft me diep raken hoe de staatstelevisie haar politieke mening indoctrineert, smerig.

wilderst | 16-02-11 | 21:34

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:29
Hou toch op. De comments van HoT zijn de krenten in de pap van GS, tussen al dat geneuzel.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:33

Je beargumenteert geen mening, je geeft hem. Beargumenteren is een twijfelstatement. Je gaat toch niet je mening beargumenteren....

sTiRf | 16-02-11 | 21:33

@drs.Nee | 16-02-11 | 21:31
Welke link?

BarneyBoner | 16-02-11 | 21:32

@La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:30
Blijven duwen, Rose, blijven duwen!

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:32

Ja Sapje, weer nieuwe verkiezingen. Daar zit het land op te wachten.
Zo belangrijk zijn jullie nou ook weer niet heur.

Krachtmeester | 16-02-11 | 21:32

Heel goed van Geert.Laat ze het heen en weer krijgen, uitgenaste aanmatigende stand van zaken duiders. Bovendien is het wel duidelijk waar Geert voor staat.
En , ook wel handig dat ie buiten beeld water in de wijn kan doen.

Ratzing. | 16-02-11 | 21:32

@allegaartje | 16-02-11 | 21:30
Kom hier al wat langer, moet je weten. Dit soort sukkels, daar heb ik niet zoveel geduld mee.

Met imbeciele meelopers als jij trouwens ook niet.

/nuancemodus aanzetten doet/

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:31

De Slinkse kerk is sterk, Brinkman is bagger in het debat. En Barca speelde even tikkie takkie, 0-1!

Baby Rasta | 16-02-11 | 21:31

@Heads or Tails | 16-02-11 | 21:26

Fijn ook dat jij net zo helder en constructief je mening weet te beargumenteren als Jelmer.

allegaartje | 16-02-11 | 21:30

@Tuned | 16-02-11 | 21:30
Dat bedoel ik maar...

BarneyBoner | 16-02-11 | 21:30

@Superior Bastard | 16-02-11 | 21:29
'Sierraad' zeker niet, ongeletterde waterbuffel.

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:30

@Jelmer Staal | 16-02-11 | 21:21
Hahahahah!

Zo'n tegel maakt m'n hele avond goed.

Oh nee, Barcelona does.

#next

Parsons | 16-02-11 | 21:30

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:23
Gheghehe, maar jij kwam onder een ander topic met het IJ op de proppen omdat i.v.m. de diepte de kans op ontsnapping minder groot zou zijn dan dit bij het Markermeer het geval is. Daar heb je nu een adequate oplossing voor gevonden. Chapeau!

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:30

Wel leuk om te zien dat alle stellingen en uitslagen van het publiek in de voordeel van het linkse kamp zijn, Maurice 'Manipulatie' de Hond regelt ook nog eens de polls dus dan weet je het wel.

Tuned | 16-02-11 | 21:30

Zeg Jelmer, waarom zou Wilders permanent bewaking nodig hebben? Vanwege de vredelievende aard van de islam?

*Proest*

Als je weer eens hoort van een moordaanslag (soms geheel ten onrechte 'zelfmoordaanslag' genoemd), waarom hoef je dan nooit een seconde te twijfelen wie daar achter zitten in 99 van de 100 gevallen? De aanhangers van Wilders?

Dhimmitude maar eens opzoeken, friendo.

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:29

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:26
Nee, dan jouw inhoudelijke scheldpartijen, die zijn een sierraad voor het oog.

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:29

Het is sein kampf, niet die van mein..

sTiRf | 16-02-11 | 21:28

Jelmer Staal | 16-02-11 | 21:21
Mooi verwoord. Complimenten.

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:27

Wat bedoel je met 'whaike' Emile? Wat is een 'whaik'?

Krachtmeester | 16-02-11 | 21:27

@Superior Bastard | 16-02-11 | 21:17
Het is leuk als intern memo, maar minder als column.
Geheid dat Job met een tegencolumn (geschreven door Diederik vermoedelijk) komt, net als Fapkema bij het autootje van Greet.

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 21:27

om = of

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:27

Jelmer Staal | 16-02-11 | 21:21
Er is een groot verschil: hij heeft het over een leer, de islam. Niet over personen. Over wat hij daar over zegt zijn veel argumenten voor te geven. Dus hoe kan iets dat waar een godwin zijn? De islam roept nu eenmaal op tot geweld naar alles wat anders is dan islam, discrimineert alles wat anders is, inclusief de moslima. Dus hoezo is het godwin?

La Bailaora | 16-02-11 | 21:26

@Jelmer Staal | 16-02-11 | 21:21
En u denkt nog dat de Islam een Geloof is... Hoe naïef en om wat ervaring op te doen: ga eens een tijdje in een Islamitisch land wonen...

BarneyBoner | 16-02-11 | 21:26

Ik zal straks nog even de enquete van vara corivee De Hond invullen over de politieke uizending van de vara op ned 1. Hoewel ik gewoon voetbal kijk op ned 3, hopenlijk scoort arsenal er een paar.

Onderbuik | 16-02-11 | 21:26

@Jelmer Staal | 16-02-11 | 21:21
De kern van het probleem is inderdaad zoals Wilders het zegt en de vergelijking met Mein Kampf is zeer terecht.

Wil je daar nog linkjes bij om kom je er verder zelf wel uit met Google, malle godsdienstrelativist. Geloof jij maar rustig in het individu, meer dan een miljard moslims hebben daar maling aan.

Ongeletterde zandaap, Jezus - dat dit soort onnozelheid anno 2011 nog geplempt wordt, tsss.

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:26

De Kampsjeng | 16-02-11 | 21:04
De Vara is ook een van de holen van de leeuw, daar wegblijven heeft minder effect dan er gewoon je zegje doen.
Juist omdat ze hem daar wegzetten als " de foute man", moet hij er daar volgas tegenin gaan.

Jackanders | 16-02-11 | 21:26

Pechtold: Allochtone meiden, die het zelf doen...

Collegepartijen PvdA en GroenLinks willen dat de gemeente Amsterdam een scherp voorkeursbeleid voor etnische minderheden invoert, waarbij hogere functies in het ambtelijk apparaat alleen voor niet-westerse allochtonen beschikbaar zijn.

www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/ar...

Is dit de gelijke behandeling die links voorstaat?

drs.Nee | 16-02-11 | 21:25

Ik vermoed dat Arsenal nog vóór de thee de 1-1 doet aantekenen ... :-E

Behaard smaalkopje | 16-02-11 | 21:25

@Jelmer Staal | 16-02-11 | 21:21
+1

allegaartje | 16-02-11 | 21:25

Van Jole is de spreekbuis van een generatie dat denkt dat ze het internot hebben bedacht.
Het is als denken dat je vader de gene is geweest die jouw je denken heeft gegeven.

sTiRf | 16-02-11 | 21:25

Job, wat moeten de mensen zelf doen om te integreren in het nieuwe land waar ze zo graag wilden wonen? Job? Job??

Krachtmeester | 16-02-11 | 21:23

@La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:20
Het aardige van het Markermeer is dat je zelf nog kunt helpen om ze met al dat lood om hun poten elke keer weer verder naar beneden te duwen, de blubber in. In het IJ is dat inderdaad niet nodig, dat is te diep.

Is dus eigenlijk een beetje saai, dat IJ.

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:23

Wilders begint wel erg voorspelbaar te worden met zijn retoriek. En bovendien was het 1 verkiezingsspot voor de PVV met een ja-knikkende Eerdmans. Inhoudelijk werd er in 1 filmpje ingegaan over de voorstellen die in de 2e kamer werden gedaan waar de PVV op tegen had gestemd terwijl ze op deze punten wel beloftes hadden gedaan aan kiezers. Daar werd totaal niet op gereageerd. Heel erg zwakke uitzending.

deministerpresident | 16-02-11 | 21:23

Waarom laten ze de VVD'rs en CDA'rs niet fatsoenlijk uitspreken? Van die linkse kliek is de SP (RoemerT) toch wel de beste. Gargamel is werkelijk eng te noemen. Het is echt een lul met vingers, PvdA : diaf!

ROGL | 16-02-11 | 21:23

@La Bailaora | 16-02-11 | 21:17
Martin Bosma is niet van het NRC. Martin Bosma is PVV tweede kamerlid en het brein achter Wilders. Hij werkte al bij Groep Wilders toen het nog een eenmansfractie was in de kamer.

fietskettingslot | 16-02-11 | 21:22

@ Head...:

Jazeker, Hondemans voorspelde het aantal kamerleden in de 2e kamer.
Hij voorspelde 150.
Het werden er 150.
Nou, knap toch?

The eimer | 16-02-11 | 21:22

Cuyahoga | 16-02-11 | 21:14
Jij hebt het door!

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:22

Het was de CP die als eerste het immigratieprobleem aankaartten in Den Haag maar dat zal Emile Roemer wel niet durven zeggen.

JoranVanderdood | 16-02-11 | 21:21

"De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran." -Geert Wilders, Volkskrant 08/08/07
Het spijt me wel, maar dit is een Godwin waar je u tegen zegt. Hoe hypocriet is het dan dat Wilders nu zelf zo beledigd doet?
Begrijp me niet verkeerd: de cartoon op Joop vond ik zwak: Te lomp om satire te kunnen zijn, te beladen om wat dan ook aan te tonen en te (historisch) incorrect om serieus genomen te worden. Dat, de overigens ongesubsidieerde, website Joop het doorgeeft vind ik echter prima. De Volkskrant plaatst de brief waaruit ik hierboven citeer toch ook?
Ontstaat door al deze Godwins een klimaat wat geweld legitimeert? Voor wie niet begrijpt wat een vrij debat is en de consequenties van de vrijheid van meningsuiting niet onder ogen wil zien wel. Of het nu een bedreiging aan het adres van Wilders is of het besmeuren van een moskee: beiden fout en ontoelaatbaar, of het in gelijke mate is mag ieder voor zichzelf bepalen.
Wilders creëert door elke keer moord en brand te schreeuwen voor zichzelf een uitzonderingspositie die hem niet past. Maar wie een religie een fascistoïde ideologie noemt en daarbij in één en dezelfde zin een direct verband legt met hét geschrift van Adolf Hitler, moet niet flauw doen als iemand dan ook een keer zulke smakeloze dingen over jou zegt.
PS: Ik ben weliswaar lid van de linkse kerk, maar ik wijs iedereen er graag nog op dat er geen gezamenlijke mening is van deze groep. Als bewijs daarvoor hoef ik maar te wijzen naar 'de politiemissie' die GroenLinks steunt en dat er meer D66'ers blij zijn met dit kabinet dan CDA'ers. Ook doordat er genoeg linkse mensen zijn die er (ook) rare meningen op nahouden, zijn we geen groep en ik word dan ook niet graag verantwoordelijk gehouden voor gedrag of uitlatingen die andere linkse mensen gedaan hebben in de reacties die vast op dit stukje gaan komen. Ik geloof niet zo in groepen, ik geloof in het individu. Vandaar. Dank u Stijllozen.

Jelmer Staal | 16-02-11 | 21:21

@The eimer | 16-02-11 | 21:12
Zou kunnen, ze zetten nu al kindsoldaten in. (Zie drs.Nee 20:50)
Hoe ze nu weer op dat idee gekomen zijn? tinyurl.com/49g37rm

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 21:21

Go Geert Go.

Laat die links lage salonsocialisten lekker in hun eigen stront rollen.

VoorZetsel | 16-02-11 | 21:20

@BarneyBoner | 16-02-11 | 21:17
Nee, maar ze geven het rechts verdiende geld graag uit.

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 21:20

Ik zou graag een stoommachinepark in elke achtertuin van de fractieleiders willen zien. 100% rendement gegarandeerd.

Krachtmeester | 16-02-11 | 21:20

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:07
Vanzelfsprekend mee eensch, al koop jij daar niets voor.
Overigens dacht ik dat je het IJ op het oog had, daar is het dieper dan het Markermeer tog?

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:20

pim achtertuin | 16-02-11 | 21:15
?? Brinkman is het eigenlijk ontzettend eens met Sap maar probeert een beetje tegen te sputteren voor het plaatje.

deministerpresident | 16-02-11 | 21:20

@La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:08: Ah, die had ik even gemist, but great minds think alike, zullen we maar zeggen.
.
@Ella | 16-02-11 | 21:11: de column is wat mij betreft grappig door z'n grote voorspellende waarde.

Dr. U.I. Loor | 16-02-11 | 21:19

@Krachtmeester | 16-02-11 | 21:14
Ik krijg geregeld verzoeken van Hondmans om mee te doen met een verkiezingspoll. 't Grootste deel is dan al vooringevuld (wat je de vorige keer hebt ingevuld) en da's erg handig.
Altijd weer aardig om PVV te laten staan en jezelf als uiterst links typeren bij een andere vraag. Nu is de PVV ook vrij links, beter: collectivistisch, maar nou ook weer niet typisch links zoals een voddenbalen- en kopvoddenpartij als de PvdA.

Heeft die Hondmans, behalve na afloop, het überhaupt wel eens bij het rechte eind gehad dat je weet?

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:19

@reageerbuis
Yep.

sTiRf | 16-02-11 | 21:18

Arsenal begint langzamerhand ook wel een beetje te spelen alsof ze hun toetje kwijt zijn...

allegaartje | 16-02-11 | 21:18

Ella | 16-02-11 | 21:09
Dan misschiem niet meer, ik denk dan dat ze wakker wordt, maar echt dan pas. Zolang het anderen het overkomt denk ik niet dat er wat licht in de hersenen gaat komen. Maar goed, dat zie je wel meer, kijk hier maar naar de reacties. Alleen die Martin Bosma van nrc begint wakker te worden. Of zou die pasgeleden zijn lastiggevallen? Je zou het bijna gaan denken.

La Bailaora | 16-02-11 | 21:17

Waarom kunnen die linksen alleen zeiken en bashen? Hebben ze zelf eigenlijk ooit wel eens een goede oplossing ergens voor verzonnen?

BarneyBoner | 16-02-11 | 21:17

Dr. U.I. Loor | 16-02-11 | 21:07
De stijlfiguur om "namens" iemand anders een column te schrijven, daarbij gebruik makend van je eigen invalshoek is al sinds decennia niet meer grappig.
Voornamelijk omdat het zo gemakkelijk is.

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:17

@pim achtertuin | 16-02-11 | 21:15
Dat dachten we tien jaar geleden ook.

Joost Maghetweten | 16-02-11 | 21:16

Draagvlak mensen, draagvlak!

Krachtmeester | 16-02-11 | 21:16

Iedereen zit naar die fantastische wedstrijd te kijken, die kiezers die op hol zijn, zijn die 12 demente bejaarde die hun toetje kwijt zijn

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 21:16

@rooimachine | 16-02-11 | 21:08
Denk dat het een jaren 2010 issue wordt...

BarneyBoner | 16-02-11 | 21:16

@Superior Bastard | 16-02-11 | 21:07

Jazeker! Toch overtreft WildersT Wilshere...

wilderst | 16-02-11 | 21:15

Voorzie Brinkman de nieuwe man bij het CDA.Zet Sappie netjes in de hoek!

pim achtertuin | 16-02-11 | 21:15

Maurice de Hond laat weer eens weten dat 'de kiezers op hol zijn'.
Ja hoor Maurice, 'de kiezers' rennen als kippen zonder kop van hot naar her, zo gek zijn ze.

Krachtmeester | 16-02-11 | 21:14

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:08
Als Xavi en Messi vanavond maar half zo scherp zijn als Bosma wordt het een fantastische wedstrijd.

Cuyahoga | 16-02-11 | 21:14

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 21:09
Maar hij doet niet lang meer mee denk ik.

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:14

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 21:12

Kwestie van goed trainen.

Stoicist | 16-02-11 | 21:14

@Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 21:09
Stijlloos van u.
Aankondiger? U bent een prolee... eh profeet!

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 21:13

"... mensen die misschien ook voetbal willen kijken..." "SSSHHHH!!!"

DeToerist | 16-02-11 | 21:12

Stoicist | 16-02-11 | 21:11
Knap dat jij je kan kan laten schijten op een Jpeg

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 21:12

@ Prof D A H Vintink 20:54:

Wat krijgen we nou, 1 zetel winst voor de pvda!
Komt zeker door die vieze cartoon.
Dat zal dan nog wat worden als ze smaak te pakken hebben van dat soort fraais.
Met een stelletje jodenhaters als achterban zou er zomaar eens een zeteltje bij kunnen komen.

The eimer | 16-02-11 | 21:12

arsenal barca 0-1

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 21:11

0-1!

allegaartje | 16-02-11 | 21:11

Bedankt voor je colum Bosma, ik miste nog vulling voor de kattenbak.

Stoicist | 16-02-11 | 21:11

Dr. U.I. Loor | 16-02-11 | 21:07
Geef dan je argumenten i.p.v. een stelling?

Ella | 16-02-11 | 21:11

janeedantoch | 16-02-11 | 20:55 - heerlijk om je pennenvrucht te lezen en je verongelijkte smoelwerk erbij te denken. Heerlijk ook die column van Bosma, als PVV-er beleef ik vrolijke tijden.

mijn zus | 16-02-11 | 21:10

@Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 21:05
U heeft me door, Geenstijl van me hé ..... Als de andere maar weten Dat ik de Aankondiger ben!!

Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 21:09

Ik vond het een duidelijk verhaal van Wilders. Volstrekt legitiem om verstek te laten gaan terwijl je je tegelijk sterk maakt voor de V.v.M. Zeker nu de CL vanavond een mooi affiche heeft zal dit "debat" op Ned. 1 alle aantrekkingskracht voor velen hebben verloren nu de PVV niet meedoet. Daar zal de VARA niet blij mee zijn. Om dan in voetbaltermen te blijven: VARA - PVV: 0 - 2

Wolveshead | 16-02-11 | 21:09

La Bailaora | 16-02-11 | 21:05
Ja, ik vermoed dat als Jolande Sap door 3 Finnen in elkaar gemept en beroofd wordt, ze nog zal zeggen dat het ook 3 Autochtonen geweest hadden kunnen zijn.

Ella | 16-02-11 | 21:09

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:07
Zelfs zijn baard is blond lol

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 21:09

Dr. U.I. Loor | 16-02-11 | 21:07
Zie La Vie En Rose | 16-02-11 | 20:43
;)

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:08

Kan de PVV echt alleen maar over die immigratie zeiken? Echt een jaren '80-issue!

rooimachine | 16-02-11 | 21:08

al m/z als
Naja, who cares?

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:08

@Jackanders | 16-02-11 | 21:06
Grote dank, zeer gewaardeerd!

Spokoynoy Nochi | 16-02-11 | 21:08

Wildersd heeft ook een fan onder de Arsenal spelers.

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:07

jammer dat ik geen tv meer kijk dan.
anders was het WNL geweest.

*vraagt zich af waar de fuck "wnl" voor staat*

doitdoit | 16-02-11 | 21:07

Villasubsidie voor PvdA-lijsttrekker. Zij woont ook al zo riant in een schitterende vrijstaande villa, onlangs verbouwd voor 630.000 euro belastinggeld inclusief het vorstelijke salaris van haar echtgenoot betalen zij daar samen 860 euro per maand voor.
Zie:
www.dejaap.nl/2011/01/30/solidariteit-...

drs.Nee | 16-02-11 | 21:07

Iedereen die nog op de PvdA of andersoortig links stemt, is totaal geschift. Wilders mag ook niet goed bij het hoofd zijn, maar eerlijk gezegd heb ik hem nog nooit iets horen zeggen waar ik het mee oneens ben. Misschien al enige uitglijer dat gelul over Mijn Strijd of zo, maar dat vind ik een totale bijzaak.

Twee maart wordt het dus PVV, daar hoef ik verder geen 'Call it' voor te roepen.

Aardige column trouwens van die Bosma. Ik mis de link tussen Cohen en het Markermeer, maar da's meer een tic van mij geloof ik.

Heads or Tails | 16-02-11 | 21:07

sTiRf | 16-02-11 | 21:00
Uit je formulering op te merken was je dat toch al van plan.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:07

Geweldige column trouwens, van die Martin Bosma. Laten we het daar eens over hebben. Of klikt niemand meer op de linkjes?

Dr. U.I. Loor | 16-02-11 | 21:07

Heerlijk die SP retoriek. Wie leeft van meer dan 10 euro weekgeld + huursubsidie is een Gore kapitalist. Met een Bentley voor de deur.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 21:07

Zag op twitter dat VVDers die bij het debat zijn achterin de studio moeten staan

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 21:06

@sTiRf | 16-02-11 | 21:00
Is die dan vertegenwoordigd in uw provincie?

reageerbuis | 16-02-11 | 21:06

@drs.Nee | 16-02-11 | 21:02
U moet #pownews op NED3 aankondigen.. maak er iets orrigineels van! Rond de klok van 22:30, Zo niet .. dan riskeert u een BAN.. Succes.

Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 21:05

Ella | 16-02-11 | 21:03
Zolang Jolande Sap zelf geen slachtoffer wordt van de multicul gaat het goed (volgens haar dan...)

La Bailaora | 16-02-11 | 21:05

@Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 21:01
Smiecht, het komt helemaal niet.

@drs.Nee | 16-02-11 | 21:02
Da's raar, heb nooit ergens last van gehad bij Mo de Ho.

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 21:05

tja, dat wordt Wilders. Overigens, in het stukkie hierboven zit een hele rare totaal onbegrijpelijkepassage. Ik zeg niet eens welke.

gigi gorgonzola | 16-02-11 | 21:05

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:00
Nogmaals, Wilders heeft dat gehele zooitje niet nodig. Al die shit die al jarenlang over hem uit wordt gestort leveren hem/de PVV alleen maar meer stemmen op.
Zij hebben hem nodig, want zonder Wilders kijkt er geen hond. Ze hadden gewoon afstand van die cartoon moeten nemen. Dat hebben ze niet gedaan.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:04

janeedantoch | 16-02-11 | 20:56
Kut hé democratie als je een PvdA "pisvlek" bent en je krijgt je zin niet?

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 21:04

@Jackanders | 16-02-11 | 20:59: De Kamer ís het hol van de Leeuw, daar laten politici hun ware aard zien. Niet bij een of ander debat met een tenhemelschreiend hoog Xfactor-gehalte. Daarbij is het niet zo dat Eerdmans zich als een groupie voor Geert's voeten heeft geworpen. Dat is pas bullshit.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 21:04

@sTiRf | 16-02-11 | 21:02
LOL

reageerbuis | 16-02-11 | 21:04

Nog een kijkcijfertip:
Wie nog getuige wil zijn van het tragisch overlijden van een TV-programma moet snel zijn:
Vanavond de één na laatste uitzending van de Daily Show op Comedy Central.
Check die kijkcijfers dan: www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,...
PVV-bashen 0,1.0 met zuurlinkse zeurpiet JJ van der Wal.

Cuyahoga | 16-02-11 | 21:03

@drs.Nee | 16-02-11 | 21:02
U bent uitgezozen, door de reaguurders...

Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 21:03

OT,
Iemand een linkje voor Arsenal - Barcelona live?

Spokoynoy Nochi | 16-02-11 | 21:03

GroenLinks Jolande Sap: '' Het gaat de goede kant op met de criminaliteit in NL.''
Vorige week werd mijn oude tante nog door een Rot-Fin beroofd van haar handtas en tegen de grond geslagen.
Kan mijn oude tante de rekening van de beroving en het ziekenhuis bij Jolande Sap neerleggen?

Ella | 16-02-11 | 21:03

@Lesbiman | 16-02-11 | 20:58
Als die haataap van D66 het woord voert kon je wel eens gelijk hebben.

reageerbuis | 16-02-11 | 21:02

@Bicycle_Repairman
Plasseks?

sTiRf | 16-02-11 | 21:02

@Prof. D.A.H. Vintik 20:54
Na registratie lang geleden nog nooit meegedaan, steevast een rood knippeerlicht toegang geweigerd na inloggen, heel vreemd.

drs.Nee | 16-02-11 | 21:02

Gratis. Dat laatste woordje vind ik een mooie sneer naar de dure NRC want slijpsteen voor de elitaire geest.

frisenfruitig | 16-02-11 | 21:01

Ook onzin natuurlijk dat je na 5 jaar geen rechtertje meer mag spelen als je geen harde straffen hebt uitgedeeld. Het klinkt leuk, en harder straffen moet ook zeker, maar zo stuur je aan op een "bonnenquotum" bij rechters. Fijn die onafhankelijke rechstpraak.

- btw Messi dit soort ballen mist, wint Arsenal.

allegaartje | 16-02-11 | 21:01

@Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 21:00
Als het maar orrigineel en van de dag gebeurt...

Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 21:01

wat een treurig figuur een en al zelfmedelij echt een huilliepiet die Wilders

istawa | 16-02-11 | 21:00

@Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 20:57
Probeer het bij Parsons, of wakkere_nederlander.

*iedere dag steevast PowNews vergeet aan te zetten*

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 21:00

drs.Nee | 16-02-11 | 20:50
Ben er nog verontwaardigd over. Wat een zieke en intens trieste lui.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 21:00

Ik begin die blonde popie jopie een beetje zat te worden: hij geilt op aandacht maar werkelijk handelen, ho maar..
Ik stem dierenpoes op 2 maart.

sTiRf | 16-02-11 | 21:00

La Vie En Rose | 16-02-11 | 20:56
Kijk dat zou een mooie argumentatie voor in het debat zijn geweest. Maar ja, Geert gaat liever bij een ja-knikker zitten jeremiëren over de islam.

Superior Bastard | 16-02-11 | 21:00

die link naar Martin Bosma in het nrc is het lezen waard! Eindelijk een linkschmensch die doorheeft wat een ellende links heeft aangericht.

La Bailaora | 16-02-11 | 20:59

Oke na de laatste poll heb ik het toch echt weggezapt.

Henk003 | 16-02-11 | 20:59

@janeedantoch | 16-02-11 | 20:55
Doe nou niet alsof dat nieuws is. Noem eens 1, (één) standpunt van de PVV dat niet gebaseerd is op het zeiken op een ander.

Bicycle_Repairman | 16-02-11 | 20:59

De Kampsjeng | 16-02-11 | 20:51
Gelul, als je je punt wilt maken, doe je dat in "het hol van de leeuw" voor het meeste effect. Niet bij de vriendjes die toch wel overal "ja en amen" op zeggen.
Hij mist een kans.

Jackanders | 16-02-11 | 20:59

De vara was fout tijdens de oorlog en zijn het nu nog!! De afschuw van Israël en het voortdurend terug grijpen naar de endlosung van ze kan ik met deze wetenschap heel goed plaatsen! Eng volk daar!

zeefert | 16-02-11 | 20:59

Wat een zielige vertoning die VARA lulkoek. Oneliner aandelachmaak-retoriekjes van D66's uberschandknaapje Peggold en beroeps stijvelul Cohen.
FF zappen dus.

ojédiaré | 16-02-11 | 20:58

Die Pechtold is toch wel de grootste bos kreupel hout die je maar kunt bedenken. Hoe lossen we de criminaliteit op? Wat zich nu afspeelt, voor de duidelijkheid. Nou Pechtold, kom er maar in. " we moeten niet zwaarder straffen maar betere schooltjes openen". Zegt 'ie dat nu écht!? Yep, hij zegt het. En het hier en nu dan? "de pakkans vergroten". Ok, resumerend: sneller oppakken, om ze vervolgens net zo zwak te straffen als voorheen. Kan het nog gekker? Job Cohen, do your ding. "Liever school dan gevangenis.". *zucht*.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 20:58

Zelf hebben die linkse lutsers nog niets bereikt. Dus wat lullen ze. Word er kwaad van.
VVD en PVV doen het aardig goed. Mensen moeten gewoon zorgen voor hun eigen centen.

Henk003 | 16-02-11 | 20:58

-weggejorist-

Lesbiman | 16-02-11 | 20:58

drs.Nee | 16-02-11 | 20:50
Tja en er zijn echt mensen (linkse PvdA fascisten) die dit heel normaal vinden om kleine kinderen te misbruiken voor hun arbitraire stellingen, Benno L is er niets bij.

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 20:58

janeedantoch | 16-02-11 20:55
Dan is meteen de aantrekkingskracht eruit.

Superior Bastard | 16-02-11 | 20:57

Als Wilders door de VARA (Pauw en Witteman) wordt uitgenodigd, dan moet hij gewoon op komen draven. Als Wilders beleefd deze uitnodiging afzegt, om welke reden dan ook, dan worden hier Kamervragen over gesteld en dan komt hier waarschijnlijk ook nog een parlementaire enquête over. Ook erg is dat dit alles bij RTL Boulevard of Shownieuws wordt besproken door artiesten.

25 cm | 16-02-11 | 20:57

Oftopic, Aaan Wie mag ik de aankondiging van #pownews op NED3 overlaten vanavond?

Crematorium-de-Asbak | 16-02-11 | 20:57

Hallo Pechtold, 80% van de misdadigers worden niet opgepakt, laat staan aangepakt.

drs.Nee | 16-02-11 | 20:57

@baca | 16-02-11 | 20:51
Een debat ontlopen zoals jij het stelt heeft hem de laatste verkiezingen geen windeieren gelegd. Op gezette tijden je smoel houden levert zetels op en zeker je smoel houden voor een linkse politieke omroep betaald van taxpoet. En vara georganiseerd debat is net als; twee linkse rakkers vechten om een afgekloven been en....

reageerbuis | 16-02-11 | 20:56

Rechters die streng straffen krijgen contract verlenging. Wat een onzin allemaal. Zodra die Geert begint te praten is het toch weer allemaal onzin wat hij zegt.

bbbachstra | 16-02-11 | 20:56

Superior Bastard | 16-02-11 | 20:47
Ik zou ook niet als kijkcijfertrekkert aanschuiven bij een omroep die al jarenlang in elk actualiteiten- of lulprogramma mijn naam bezoedelt en geen afstand neemt van een cartoon, die het toppunt van smerigheid was, temeer daar de PvdA 6 jaar geleden ten volle instemde met een wet die het mogelijk maakte overlastgevers naar elders te verplaatsten, in containers, jawel.

"Kamermeerderheid wil aso's in containerwoningen

ANP − 25/04/05, 11:40
Een ruime Kamermeerderheid van CDA, PvdA en VVD wil huurders die ernstige overlast opleveren, gedwongen laten verhuizen naar een containerwoning buiten de stad....
CDA, PvdA en VVD willen dat gemeenten en maatschappelijke instellingen gezamenlijk zorgen voor goede begeleiding van de asociale huurders. Als ze hun leven hebben gebeterd, zouden ze weer naar een normaal huis kunnen terugkeren. Een aantal gemeenten in Nederland beschikt al over ‘laatstekanswoningen’.
Volgens CDA-Kamerlid Sterk worden buurtbewoners die last hebben van de asocialen, vaak met hun klachten van het kastje naar de muur gestuurd. ‘De politie en de woningcorporatie verwijzen naar elkaar. De buren zijn de dupe. Daar moet een eind aan komen.’ Gemeenten en maatschappelijke instellingen zouden door de nieuwe wet gedwongen worden op te treden tegen veroorzakers van overlast."

La Vie En Rose | 16-02-11 | 20:56

observator9 | 16-02-11 | 20:54
ha! wat een overtuigingskracht heeft die wilders toch ook. PVVers hoeven zijn grijs-witte lokken maar te zien of ze weten al dat ze op hem stemmen. Lang leve de democratie!

janeedantoch | 16-02-11 | 20:56

wat een pisvlek is die Bosma toch ook. Dat eeuwige "de PvdA doet het toch zoveel slechter dan wij (het valt vast niemand op dat geen van ons PVVers een werkelijke oplossing voor een werkelijk bestaand probleem heeft)"-mantra gaat me echt de keel uithangen. Het zou de PVV sieren als ze eindelijk eens zouden gaan doen alsof ze een echte partij zijn. In plaats van een baantjesmachine voor uitgerangeerde vrouwenmeppers.

janeedantoch | 16-02-11 | 20:55

@drs.Nee | 16-02-11 | 20:50
Vergeet niet om (vanaf) 21:30 de enquête in te vullen: tinyurl.com/m9camh .

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 20:54

Ja, kaffers! Nou is dat nrc ab morgen dus niet meer gratis.
En daar ben ik helemaal niet happy mee! Niet mijn krant, maar toch zonde als het er niet meer voor niks is.

waskuip-admiraal | 16-02-11 | 20:54

Wilders gezien op WNL en daar na 30sec op 1 gehad. nu Deadliest Catch.
Mijn stem krijgt pvv

observator9 | 16-02-11 | 20:54

zucht

enterprize | 16-02-11 | 20:53

@Superior Bastard | 16-02-11 | 20:47: Wilders is toch ook vaak in de Tweede-Kamer voor debat beschikbaar? Ook in openbare debatten is de PVV vaak genoeg aanwezig. Alsof jij bij mensen op bezoek zou gaan die beweren dat je mensen wilt vergassen.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 20:51

Eindelijk zonder vervelende interrupties een politicus horen praten.

Hulde aan Eerdmans +1

deraderendraaien | 16-02-11 | 20:51

*3 op remote hard indrukt*

wilderst | 16-02-11 | 20:51

Hobbykip | 16-02-11 | 20:48
En, en niks he. Had niks anders verwacht van de eeuwige debat - ontloper.

baca | 16-02-11 | 20:51

Gezocht: kleine kindertjes voor anti-kabinetspropaganda-filmpjes.
Beloning: veel snoepjes.‏
Vereisten: makkelijk te intimideren/indoctrineren en doen wat er voorgezegd wordt.

www.eenvandaag.nl/politiek/37260/commo...

drs.Nee | 16-02-11 | 20:50

baca | 16-02-11 | 20:48
mooi he!

zeefert | 16-02-11 | 20:50

.. wel een beetje jammer, kijken naar joost eerdmans gaat me wat te ver. Geert wist toch wel dat het linkse debat voor een belangrijk deel uit godwinnen bestaat?

Jan Passant mk2 | 16-02-11 | 20:50

P&W en links NL versus Greet: het ave Maria in de aula en een plakje cake na afloop van de Vara begrafenis, tegen live U2, bunga bunga met Ruby en de frisse wind door NL.

funkyd | 16-02-11 | 20:49

NL schakelt massaal 1 minuut naar Ned 1 en dan naar Ned 3, haha.

wilderst | 16-02-11 | 20:48

Aaaaarrchhh Pechtold en Cohen! Snel zappen.

doenormaal! | 16-02-11 | 20:48

zeefert | 16-02-11 | 20:35
Inderdaad. Wilders heeft de Vara niet nodig. De Vara hem wel.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 20:48

zeefert | 16-02-11 | 20:45
Daar heb je helemaal gelijk in, erg dom van Joop. Die hebben m een excuus gegeven om niet in debat te hoeven gaan.

baca | 16-02-11 | 20:48

@baca | 16-02-11 | 20:46
Weet ie ook eens hoe Job zich altijd bij DWDD, Uitgesproken Vara en/of P&W voelt.

Prof. D.A.H. Vintik | 16-02-11 | 20:48

@baca | 16-02-11 | 20:46
Ja...... en?

Hobbykip | 16-02-11 | 20:48

baca | 16-02-11 | 20:46
De rechtse p&w dus.

zeefert | 16-02-11 | 20:47

Rechters niet meer levenslang benoemen, maar per zes jaar beoordelen. Net als alle andere normale mensen, in het gewone leven. Net als meer geld voor de zorg en dierenwelzijn het bewijs dat de PVV echt geen one-issue partij is.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 20:47

Mooie move van Geert zal straks na fubble ff kijken op uitzending gemist, Vara = FAIL

Haagse-Geertje | 16-02-11 | 20:47

La Vie En Rose | 16-02-11 | 20:43
En Geert gaat altijd weloverwogen en eloquent te werk. Die cartoon was beneden alle peil, toegegeven, maar Geert moet zich eens kerel tonen. Voor hem is er al gauw een reden om een debat te mijden.
Wat is nu een mooier podium om het debat aan te gaan dan bij de "vijand"? Daar worden je alle vragen gesteld op een manier die je de ruimte geeft om het volstrekt tegenovergestelde te verdedigen.

Superior Bastard | 16-02-11 | 20:47

Lekker makkelijk voor Greet natuurlijk, in een programma zitten waar de presentator alleen maar JA zegt.

baca | 16-02-11 | 20:46

-weggejorist-

Lesbiman | 16-02-11 | 20:45

Pfff gare publieke omroep, geen livestreams. Kansloos.

poepkop | 16-02-11 | 20:45

Superior Bastard | 16-02-11 | 20:36
Voor cynisme moet je bij joop zijn. Als links Geert in de nazi-hoek plaatst dan heeft hij het volste recht om de vara te boycotten! En links snijdt zich weer eens in de vinger en de oh zo verlangde discussie kunnen ze weer niet aan.

zeefert | 16-02-11 | 20:45

Uitgespoken i.p.v. Nieuwszuur.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 20:45

Netjes een handje geven is er niet meer bij. Ook die voetballers doen gangsign (sic) gooien.

Detlev Tarnowitz | 16-02-11 | 20:45

Ned 2 natuurlijk...

wilderst | 16-02-11 | 20:44

De deelnemers aan het debat van vanavond bij de Vara zijn: CDA: Elco Brinkman
D66: Alexander Pechtold GroenLinks: Jolande Sap PvdA: Job Cohen SP: Emiel Roemer VVD: Loek Hermans.
De linkse kandidaten voor de provincie en de Eerste Kamer zijn solidair met de PVV en komen ook niet.

CoffeePatch | 16-02-11 | 20:43

Overigens komt Eerdmans niet erg sterk over.

brutus68 | 16-02-11 | 20:43

Geweldige column van Bosma!
En Wilders heeft natuurlijk groot gelijk om niet mee te doen aan een debat, georganiseerd door een omroep die hem niet alleen al jaren besmeurd, maar tevens bij voortduring in de Hitlerhoek plaatst, of daar iig geen afstand van neemt.
En wat is een debat zonder Wilders? Helegaar nix, noppes, nada.

Lekker naar voetballen kijken, en naar Nieuwszuur!

De Treinende Rechter | 16-02-11 | 20:32
De enigen die laf zijn, zijn dat stelletje hypocrieten bij de Vara die al jaren lang, als doorgeefluik van de PvdA, Wilders besmeuren. Iets anders kunnen ze niet bedenken in hun van Wildershaat vergiftige breinen.

La Vie En Rose | 16-02-11 | 20:43

De Kampsjeng | 16-02-11 | 20:41
I rest my case.

Superior Bastard | 16-02-11 | 20:42

Quid
Wel fijn dat u Arsenal - Barça hier even aanhaalt.
Kunnen de voetbal-reaguurders tenminste geheel ontopic actuele standen plempen.

Jackanders | 16-02-11 | 20:42

[email protected] "eigenlijk is de Eerste-Kamer een gesubsidieerd rusthuis" - Geert Wilders

De Kampsjeng | 16-02-11 | 20:41

* CL kijken gaat, rest op uitzendinggemist kijk *

De Drent | 16-02-11 | 20:41

@Oldschool N. | 16-02-11 | 20:36
Ja ik reaguur liever op GS dan op joop.

reageerbuis | 16-02-11 | 20:40

Geert, de politicus die het best de kunst verstaat om retoriek als argumentatie te laten klinken.
Ere wie ere toekomt.

Superior Bastard | 16-02-11 | 20:39

-weggejorist-

Lesbiman | 16-02-11 | 20:38

"ik kijk liever naar het journaal van Saoedi-Arabië dan naar de wereld draait door" aldus Geert...

Oldschool N. | 16-02-11 | 20:36

Ik zet net de TV aan en ik zie.... Wilders en ik zap niet verder.

doenormaal! | 16-02-11 | 20:36

zeefert | 16-02-11 | 20:35
Haha. Geniaal cynisme. Of ben je serieus?

Superior Bastard | 16-02-11 | 20:36

Wilders heeft overigens groot gelijk. Uiteraard ga je niet op bezoek bij mensen die je voor Nazi uitmaken. Niet 1 keer, nee keer op keer op keer op keer. Op een gegeven moment is het wel voldoende.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 20:35

Hahaha geniale zet van Geert! Als links zo stoer is om uit te delen moeten ze ook kunnen incasseren. Maar dat gaat ze slecht af zo te zien ... hahaha

zeefert | 16-02-11 | 20:35

Geertje kan dit als geen ander, zeiken op de vara alsof hij over poep praat haha. Wilders +1

rsd87-- | 16-02-11 | 20:34

Ik denk dat Ned3 het gaat winnen vanavond, hier iig wel.

Jackanders | 16-02-11 | 20:34

Lafaard.
Hij had gewoon als een soort Barca de tegenstander in een uitwedstrijd moeten verslaan. Dan heb je ballen.

Superior Bastard | 16-02-11 | 20:34

Je bidT. Verder is het natuurlijk gewoon voetbal vanavond, niks geen Playstationdebatten voor mij.

Frdnnd | 16-02-11 | 20:32

Weer laf van us Geertje...
Maar dat waren we inmiddels al gewend, wel uitdelen niet ontvangen. Wilders is een echte huilie.

De Treinende Rechter | 16-02-11 | 20:32

Whahaha naar politici kijken met pruiken als Arsenal tegen Barceolna voetbalt. Dacht het niet dus.

beenthere | 16-02-11 | 20:32

Go Geertje, laat die linkse bende de rambam krijgen.

De Kampsjeng | 16-02-11 | 20:31

Jolig manneke zegt het is maar een cartoon...

Is het niet zo dat in een stemwijzer alle partijen die aan de verkiezingen meedoen vertegenwoordigd moeten zijn? Die linkse stemwijzer test alleen de linkse politieke voorkeur.

drs.Nee | 16-02-11 | 20:31

Ik kijk wel naar mijn beeldscherm en toetsenbord.

brienenoord | 16-02-11 | 20:31

Haha, Van Jole over lange tenen... #WNL

brutus68 | 16-02-11 | 20:30

Arsenal - Barca natuurlijk gewoon.

Retuobak | 16-02-11 | 20:30

Die pratende middelvinger met geblondeerd haar zal waarschijnlijk maar een kwartiertje te zien zijn. Als WNL, Joost & Geert, nu live commentaar zouden geven tíjdens het debat..

Zeeschuimer | 16-02-11 | 20:29

Jammer dat het gelijk valt met voetbal, dat moet ik kijken. Later op uitzendinggemist de rest van Geertje kijken.. Wat ze bij de vara doen boeit me niets.

rsd87-- | 16-02-11 | 20:29

Ik denk dat ik mijn vrouw eens ga neuken voor de verandering.

reageerbuis | 16-02-11 | 20:29

Is die docu-soap over de strijd van bruinhemd Geert tegen de gutmenschen al gepland? Ik wil me namelijk onpartijdig laten voorlichten.

Osdorpertje | 16-02-11 | 20:28

-weggejorist-

Lesbiman | 16-02-11 | 20:28

Inderdaad;
geen #ps11 gelul, maar bier& chips en Arsenal - Barca: Messi - Persie.
*tv aanzet*

Voetbal altijd -1

Pasta-saus | 16-02-11 | 20:27

Uhm, voetbal...?

Spinaziee | 16-02-11 | 20:26

Hup Arsenal!

Zeeschuimer | 16-02-11 | 20:26

LOL! Ik ga lekker Uitgesproken WNL kijken hèhèhè

Hobbykip | 16-02-11 | 20:26

Hulde Geert!

Kan Jees de Jager? | 16-02-11 | 20:26

Wilders it is!

En daarna Barca.

Uiteraard.

Parsons | 16-02-11 | 20:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken