Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE. Femke Halsema OPGEHOEPELD

femkekvdt477.jpgTissues! Kleenexen! Toiletrollen! We gaan snotteren. Kiezersbedriegster en pensioen- acrobate Femke Halsema gaat nu eindelijk ECHT weg. Burootje in de GL-fractiekamer is uitgeruimd, documenten in de versnipperaar verdwenen. Yucca, asbak en eigen koffiemok in de verhuisdoos. Het is klaarrr. Memory lanes hierrr en daarrr. Mevrouw gaat koken. Er gaat zometeen een Afscheidsbrief voorgelezen worden, er zullen hartverwarmende woorden vallen. Mensen zullen zeggen dat ze een trut was, maar dat ze aardig kon debatteren. Bloemen! Zoenen! Rode Ogen! Dames, heren ook, zet u schrap voor de apotheose in de onbeduidendste voetnoot in de parlementaire historie. Het Afscheid van Femke Halsema. Voor de allerlaatste keer op POLITIEK24. Update: Dat was het dan. Toedeledokie.

Reaguursels

Inloggen

Waarom ging Femke eigenlijk uitgerekend nu precies weg?

Grappig: op 6 mei 1998 werd ze voor het eerst gekozen. Een kleine rekensom leert ons dat, aangezien nieuwe kamerleden niet op de verkiezingsdag zelf reeds worden beëdigd, juffie Halsema nèt aan 12,5 jaar kamerlid is geweest. Haar vertrek is dan ook eenvoudig te verklaren: Iemand die minimaal 12,5 jaar volksvertegenwoordiger is geweest, krijgt wachtgeld tot aan de pensioengerechtigde leeftijd. Aangezien de dame in kwestie in april 1966 geboren is (ze is dus 44 jaar), kan zij een wachtgeld van 20 jaar en 4 maanden tegemoet zien. 70% van een ton en dat 20,33 jaar lang! Dit gaat de belastingbetaler dus (maximaal) een dikke € 1.400.000,- kosten. Tenzij die wachtgelden geïndexeerd worden: dan loopt de kostenpost navenant op.
Hoe dan ook, zelfs als dat niet waar is, dan is de wachtgeldregeling voor politici buitengewoon riant. Dus met de geruststellende gedachte dat haar inkomen wel geregeld is, gaat Femke Halsema eens even lekker haar hoofd leegmaken. Zij wel. De ontslagen arbeidskracht heeft die luxe positie niet. Die moet naar de WW en dan rap door naar de bijstand. En dan verplicht kloteklussen opknappen voor minder dan het minimumloon. En wat Femke betreft moet die WW zelfs nog drastisch ingeperkt geworden. Want dat soort luxe regelingen is slecht voor een flexibele arbeidsmarkt, vindt ze.
Behalve als het over haarzelf gaat, dus.

Madmanjr | 12-01-11 | 09:23

Jammer en zonde.

cabbit | 12-01-11 | 04:02

Correctie: Op de foto die jullie achter 'Toedeledokie' hebben geplaatst lijkt Femke van achteren net op een van de leden van de schoonmaakploeg... zo van, nou dat was het dan, op naar de wc's...

Menno Edens | 12-01-11 | 01:53

Op de foto die jullie achter Toedeledokie lijkt Femke van achteren net op een van de leden van de schoonmaakploeg...

Menno Edens | 12-01-11 | 01:52

Ze kwam intelligent over. Ze hield er echter erg erg domme ideeën op na. Zo zie je maar weer hoezeer schijn kan bedriegen. Leuk doen is nog niet leuk zijn. Intelligent doen is nog niet intelligent zijn. Maar goed dat ze weg is uit de politiek. Dit land heeft mensen met echte intelligentie en strategische visie nodig. Mensen die de gevolgen van besluiten (ook op langere termijn) overzien...

doenormaal! | 11-01-11 | 22:44

Tja, een "realo" als Frau Kaakklem doet dan als in; "Verbeet steunt uitbreiding onschendbaarheid "
www.telegraaf.nl/binnenland/8710760/__... weer rake uitspraken, als;
" Halsema constateert dat de taal in het parlement de afgelopen twaalf jaar veel is veranderd, net als in de samenleving. De taal is soms schril, maar ook recht-toe-recht-aan. De tegenstellingen zijn even hard als helder, meent ze.

Maar toch heeft ze dat liever dan een parlement dat in eigen codes en taal spreekt en onbegrijpelijk is voor buitenstaanders en voor het volk dat het vertegenwoordigt. „Veel liever de hevige emoties, straatrumoer en ruwe zeden dan de handjeklap en zelfgenoegzaamheid van een herensociëteit.”
.
Het klinkt toch heel anders dan een "fundi" die het niet eens met zichzelf eens is, vooral overal tegen is, wil leuteren over windmolens en andere doodlopende wegen en tegelijkertijd de realiteit en het praktisch uitvoerbare het liefst negeert.
Aan demagogische dogmatische luchtfietsers hebben we geen behoefte aan.

said_fred | 11-01-11 | 22:38

Oja ze gaan je missu

Anne Drank | 11-01-11 | 22:37

Ik zeg doei Femku

Anne Drank | 11-01-11 | 22:36

De grote vraag is: HOEVEEL WACHTGELD KRIJGT ZE?
Op de dag af 12 1/2 in de kamer.
Is het dan niet zo dat ze tot haar 65 wachtgeld krijgt/
Zo'n euri 70.000 per jaar. Ze is nu 44 dus dat is 21 jaar genieten!
Nou ze heeft het verdiend hoor

thesmul | 11-01-11 | 21:52

Vandaag Sap op de radio gehoord over overdracht. Deed huilie huilie over haar vader de alcoholist en de motivatie die ze daaruit peurde. Lekkere basis.

Tapioca pudding | 11-01-11 | 21:05

Het verschil tussen Femke en Jolande Sap zit in de ogen. Bij Femke stralen en fonkelen ze, bij Jolande zijn ze dood, doods en dodelijk. Ook al lacht ze, haar ogen lachen nooit.

ristretto | 11-01-11 | 21:02

eindelijk rechtsaf Femke!

Kogelhard | 11-01-11 | 20:58

Nu hoeft haar piemel ook niet meer achter slot en grendel.

Reckneya | 11-01-11 | 20:38

idopane | 11-01-11 | 19:32

You see the link. Great!
Continuïteit is what we need. Jammer dat Femke dat niet heeft weten te bewerkstelligen want Sap? Ik zal aardig zijn en haar een een paar weken geven.
Maar astral weeks? Long time ago.
Zouden zulke tijden kunnen terugkomen?
www.youtube.com/watch?v=m1-ub8oepo8

ecologiste | 11-01-11 | 20:29

Jan1605 | 11-01-11 | 19:47
een lelluk ding! zeg ik je..

Hufter | 11-01-11 | 20:14

-weggejorist-

Jan1605 | 11-01-11 | 19:47

Femke was als persoonlijkheid een graag geziene gast althans voor mij, maar ze had er meer mee kunnen doen. Maar als je dat wilt dan kom je zelfs nooit op haar positie en wordt je reeds vroegtijdig afgeschoten.
Volgens mij had Femke de mogelijkheden om ecologie echt stiukken verder te brengen. Wel had ze de kennis niet en wel had ze een sterke persoonlijkheid.
Sap heeft het helemaal niet.
En wat Nominister zegt: niet terugkomen zoals Paultje R.

ecologiste | 11-01-11 | 19:36

ecologiste | 11-01-11 | 19:17
Helemaal in de stijl van Astral Weeks Mooi

idopane | 11-01-11 | 19:32

Heb ik niet ergens gelezen dat Pechtold meer tijd met zijn kinderen wil doorbrengen?
Zou een aardige grote schoonmaak zijn in het linkse kamp.

lanex | 11-01-11 | 19:30

wachtgeld en wachtgeld en wacht, nog meer wachtgeld.

ja, het leven is hard en wat een held om op te stappen zo kort na de verkiezingen.

kiezersbedrog, makkelijkste weg en geld toe, dat lijkt me toch het geval.

ga maar dan en kom nooit meer terug s.v.p., niet zoals die verschrikkelijke Paultje R.

NoMinister | 11-01-11 | 19:28

Schoorsteenveger | 11-01-11 | 18:49
Het kapitalisme vindt in tegen stelling tot het socialisme geen oplossingen uit. Dat doen mensen, individuen. Het kapitalisme is hoogstens een middel, mechanisme waarmee men de mogelijkheden creert waardoor men de problemen kan oplossen. Er zijn individuen genoeg op deze wereld die de problemen kunnen oplossen en zijn daar onafhankelijk van die elite en hun ideologische schijnmaatschappij allang mee bezig. In feite zijn de veranderingen al lang onderhuids aan de gang. Als er iets instort zal dat de oude politiek zijn. In het individuele wereldbeeld is de verandering sinds de jaren zestig van de vorige eeuw onverminderd doorgegaan. Het voorruitschreidend inzicht toont dat onverbiddelijk aan. Juffrouw Halsema zou, als je haar in het begin van de jaren 80 had voorspeld wat zij in 2011 bij haar verlaten van de kamer bijna dezelfde woorden zou uitspreken als destijds rond menig borreltafel gemeengoed was, in een onbedaarlijk lachen zijn uitgebarsten.
Waar wij meer dan ook behoefte aan hebben zijn politici die op de feiten voorruit lopen ipv hopeloos achterna hollen van een werkelijkheid waar ze in feiten niets willen of misschien zelfs niet helemaal kunnen begrijpen.

idopane | 11-01-11 | 19:24

Pritt Stift | 11-01-11 | 13:29 | Wanneer ga jij weg?

topcat | 11-01-11 | 19:22

Schoorsteenveger | 11-01-11 | 18:49

Waarschijnlijk, nee zeker, moet de renaissance nog komen. Wanneer? Het gaat heel lang duren vrees ik.

"ondertssen optimistisch probeert te blijven"
www.youtube.com/watch?v=YeuyoyMIF0Q

ecologiste | 11-01-11 | 19:17

Met een spraakgebrek.
De kaakmotoriek om precies te zijn...

Hufter | 11-01-11 | 19:10

Ik snap niet dat zovelen haar een mooie vrouw vinden.
Vind 't maar een lelijke trol met een verbeten kop.

Hufter | 11-01-11 | 19:10

idopane | 11-01-11 | 18:26
We zullen eens kijken of die chinezen het beter gaan doen dan wij als het gaat om het ongebreideld vervuilen van de eigen leefomgeving. Je hebt denk ik gelijk als je zegt dat het kapitalisme geen ideologie is. Maar het gaat wel allerlei enge kruisbestuivingen met ideologieën aan en vermomt zich ook vaak als ideologie.
Ik geloof niet dat het kapitalisme, enkel en alleen omdat het geen ideologische grondslag zou hebben, als vanzelf altijd en overal oplossingen voor zal weten te vinden. Het is toch een soort priramidespel dat op den duur uit zijn voegen barst.
Ik ben niet zo'n aanhanger van Fukuyama, eerlijk gezegd.

Schoorsteenveger | 11-01-11 | 18:49

La Vie En Rose | 11-01-11 | 17:10
Nee je snapt em niet lelietje van dalen, en dat was ook al eerder hier in deze discussie dat je het niet snapt. Maar niet erg, ooit, ja ooit, leer je het nog eens mijn centenbakje.

Hölzenbein | 11-01-11 | 18:47

Jammer dat ze toen, net als veel politici, een Millenniumbug heeft opgelopen. Ze is met haar opvattingen in de jaren 90 blijven steken.

Hans Otjens | 11-01-11 | 18:40

eindelijk. De Haagsche MILF neemt de kuierlatten. Femke Wie??? Tot noooooit weer. Nooit, noooit, noooooit weer ziens.

O ja, dat dooie schaap mag van je hoofd hoor!!

VoorZetsel | 11-01-11 | 18:38

Mooi, het werkt. Ik zal Femke niet missen want we zullen nog genoeg van haar horen.

frisenfruitig | 11-01-11 | 18:29

| Schoorsteenveger | 11-01-11 | 17:50
Dat heeft het westerse kapitalisme het helemaal aan zichzelf te danken. Het echte kapitalisme heeft als voordeel dat het geen ideologie is en slechts gebaseerd op een principe: de overwaarde oftewel winst. China is het beste voorbeeld in de historie ooit dat heeft aangetoond dat het wel degelijk werkt mits ingebed in goede wetgeving die ook wordt nog eens degelijk wordt uitgevoerd, het individu genoeg kansen bied om zijn eigen behoeftes en problemen op te lossen. Wat dat betreft ben ik vrij positief maar die elite zie ik ook niet ontstaan. Maar geen nood de ineenstorting van ons eigen systeem biedt meer dan ooit de mogelijkheid tot een ontstaan van een nieuwe elite namenlijk het individu tot nu toe de grootste vijand van links. En om maar helemaal positief te eindigen de elite helpt en in dit geval juffrouw Halsema zelf mee door op te stappen de rest zoals ik al eerder zei stort vanzelf wel in mekaar.

idopane | 11-01-11 | 18:26

We zullen je missen als kiespijn.

kenny harder | 11-01-11 | 18:24

Moet ik haar missen of zo? Vond haar niets bijzonders. Toedeledokie!!

Nifelheim | 11-01-11 | 18:14

Zeddegeizot | 11-01-11 | 14:06

Ze blijft hoe dan ook in het geheugen.

ecologiste | 11-01-11 | 18:12

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:57

Waarschijnlijk niet, maar zeker weten doe ik het niet.

ecologiste | 11-01-11 | 18:10

psycho_3 | 11-01-11 | 13:54

Is het een sexueel getinte vraag?

ecologiste | 11-01-11 | 18:08

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:19
Ja dat komt aan in de provincie. De Beatles zijn uit elkaar, wist je dat al?

funkyd | 11-01-11 | 18:00

Ik lees zojuist de nieuwskatern van MSN en daar staat: "Wilders krijgt steun van Halsema". Dus, Femke-fans, stemp PVV want Femke zegt dat het goed is! Zegt ze ook nog eens wat zinnigs.

Spasshose | 11-01-11 | 18:00

idopane | 11-01-11 | 17:35
De oude dromen zijn inderdaad aan diggelen. Maar hoe nu verder? Het lijkt me wat te simpel om maar te besluiten dat het westers kapitalisme zoals het zich nu toont het eindstation der mensheid is en dat we 'dus' elke poging op zouden moeten geven om er nog iets beters van te maken dan wat het nu is.
Misschien is het mogelijk om linkser dan links te zijn, de strevingen van het individu niet te bruskeren maar juist in te passen in een breder kader, maar ik zie eerlijk gezegd nog geen elite ontstaan die zoiets aan denkt te kunnen.

Schoorsteenveger | 11-01-11 | 17:50

Schoorsteenveger | 11-01-11 | 17:17
Het is nog veel erger de mens is al daar waar de linksmensch zolang voor heeft gevochten en leeft al lang in zijn 'natuurlijke' cultuur alleen heeft dat weinig met de marxistische wereldbeeld van de socialistische werkelijkheid te maken. Kortom de mens gedraagt zich niet volgens de linkse protocollen van hun werkelijkheid. Het volk heeft de elite eigenlijk al ruimschoots ingehaald. het individu is de schakel in een niet te vermijden verandering, zo sprookjesachtig aangekondigd door de linkse messias Obama. En het individu bij uitstek zal ook een einde maken aan dat linkse ideologische wangedrocht. Obama is not the future Obama is back to the future, a future that never was and never will be.

idopane | 11-01-11 | 17:35

De laatste daad die Femke in de kamer verrichte, was het ophalen van de papieren veer in haar reet bij de voorzitter voor ze het pand uitgleed.

die afscheidsbrief van de kamer mag haar man s'avond in bed nog vele malen voorlezen.

deraderendraaien | 11-01-11 | 17:23

idopane | 11-01-11 | 16:43
Het is de ijdele hoop dat 'de mens' van nature op een bepaalde wijze in elkaar steekt en dat die 'natuurlijke mens' vervolgens als vanzelf een 'natuurlijke cultuur' wil, te weten de cultuur zoals de socialist zich deze wenst.
Het is op zich al een hele vreemde gedachte dat er een elite nodig zou zijn om het volk te bevrijden van zijn 'vals bewustzijn' en te leiden naar zijn natuurlijke oorsprong.

Schoorsteenveger | 11-01-11 | 17:17

Hölzenbein | 11-01-11 | 15:15
Psies, ouwe bougiesleutel, dat zeg je goed. De domheid van GL, PvdA en Peggolt om zich op Wilders te richten i.p.v. op reële problemen in de maatschappij. Ik zoude daar blindheid aan toe willen voegen. ;)

La Vie En Rose | 11-01-11 | 17:10

jean l | 11-01-11 | 17:05

Mooie bruine ZVO trouwens...

eerstneukendanpraten | 11-01-11 | 17:06

femke was en is geweldig. ik zal haar missen!

jean l | 11-01-11 | 17:05

Ben Meachternaamverg | 11-01-11 | 15:34

Zucht... Waarom moet je goddomme Hitler er nou weer bijhalen. Pak anders Stalin of Pol Pot of Mao!

eerstneukendanpraten | 11-01-11 | 16:59

Even uitrusten en dan snel achter Krista, gummer, van Velzen aanfietsen

Kwatz | 11-01-11 | 16:59

Linkx zou dit KIEZERSBEDROG noemen !

Kwatz | 11-01-11 | 16:58

Tanja12121 | 11-01-11 | 15:33
Dat heb ik ook altijd raar gevonden. Alsof ze deep-down beseffen dat het eigenlijk heel slecht is om op de PVV te stemmen. Maar ze kunnen er niks aan doen, ze moesten wel omdat links zo stom is... zo raar, dat fatalisme. Ik snap er echt niks van.

janeedantoch | 11-01-11 | 16:53

Halsema? Wie was dat ook alweer?

Gegenhall | 11-01-11 | 16:50

WirMachenMusik | 11-01-11 | 16:06
het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze principieel voor vrijheid van meningsuiting is.

janeedantoch | 11-01-11 | 16:48

Schoorsteenveger | 11-01-11 | 15:56
Het ergste is dat het onderzoek iets bevestigd wat wij allang weten. Een reaguurder bij tegenlicht site zij dat hij het jammer vond dat aan Jim Rogers de conclusies van de Waal niet helemaal goed waren uitgelegd. De kijker die het beter in de gaten heeft dan de deskundige wetenschapper die juist probeerde te 'bewijzen' dat apen (=mensen) meer geven om solidariteit dan competitie. Volgens die kijker kon dat heel goed binnen het vrijemarkt concept. Het ene sluit het andere absoluut niet uit, zolang het maar niet vanaf boven door een achterlijke linkse elite wordt opgelegd. Het is dat linkse onvermogen om met die evolutionaire realiteit om te gaan die haaks staat op hun ideologie werkelijkheid. Dit leidt tot zoveel verwarring onvermogen en achterstand dat die machteloosheid hun uiteindelijk zal opbreken. De ondergang van de linkschmens. Daar hoeft trouwens geen enkele dode aan te pas te komen. Alles wat links is stort vanzelf wel in elkaar.

idopane | 11-01-11 | 16:43

WirMachenMusik | 11-01-11 | 16:06
Had al eerder het idee dat ze héél diep teleurgesteld is en nu pas begint te snappen dat het multiculti-experiment grotendeels is mislukt. Haar recente pogingen om het debat rond godsdienstvrijheid te voeren en de daaruit resulterende aanvaring met Rouvoet in de ~Azijnbode moet zo ongeveer de genadeklap zijn geweest.

Schoorsteenveger | 11-01-11 | 16:35

Daaaaaag, veel plezier met je wachtgeld.

kalasjniknal | 11-01-11 | 16:25

@Ben Meachternaamverg
LOL @ waarheid.

Zuitschuip | 11-01-11 | 16:08

Las net haar afscheidsbrief met de oproep om de parlementaire onschendbaarheid uit te breiden. Haar argumenten daarvoor lezende constateer ik dat mevrouw in een onverwacht hoog tempo opschuift richting Geert Wilders.

WirMachenMusik | 11-01-11 | 16:06

An die ARBEIT | 11-01-11 | 15:39
Heerlijk die arrogantie van je en die lange tenen.

Hölzenbein | 11-01-11 | 16:04

@Ben Meachternaamverg
lol @ de waarheid.

Zuitschuip | 11-01-11 | 16:04

idopane | 11-01-11 | 15:27
Er is bij mensen zoiets als cultuur, welke van generatie op generatie wordt doorgegeven. Een aap wordt als aap geboren en geworpen in een apencultuur die hoegenaamd niet verandert, een mens wordt als mens geboren en geworpen in een mensencultuur die relatief snel en ingrijpend wijzigt. Extrapolaties van apencultuur naar mensencultuur zijn erg grote stappen natuurlijk. Het soort onderzoek dat de Waal doet is uiterst boeiend en waarschijnlijk ook uiterst nuttig, maar het lijkt me linke soep om de uitkomsten van dat onderzoek te zien als een spiegel die ons voorgehouden kan worden.

Schoorsteenveger | 11-01-11 | 15:56

Daaaag Femke.
Niet meer terug komen he...
Ook niet in DWDD of P&W.
Niet doen he Fem.......
Doei!!!

duiker1947 | 11-01-11 | 15:56

Ben Meachternaamverg | 11-01-11 | 15:34 : Waar heb je het over??? Over mij???

TM | 11-01-11 | 15:54

El PiS | 11-01-11 | 15:41
Als al eerder gemomereerd. Ik zou haar doen, zolang ze maar haar mond houdt, want dat linkse gelul hoef ik niet aan te horen. Ze mag hem natuurlijk wel openen voor iets anders.

psycho_3 | 11-01-11 | 15:47

eerstneukendanpraten | 11-01-11 | 15:43
Ja, dat doet ze. Kijk naar die ogen, die vragen er toch om.

psycho_3 | 11-01-11 | 15:46

Zuitschuip | 11-01-11 | 15:20

Maar de hamvraag is natuurlijk: slikt ze door?

eerstneukendanpraten | 11-01-11 | 15:43

@ psycho_3 | 11-01-11 | 15:35
Jij geile beer.. Maar met wat fotosoep is ze best te doen..

El PiS | 11-01-11 | 15:41

Ben geen GroenLinks fan maar Femke deed haar werk als controleur van de macht met verve. Een prima volksvertegenwoordiger. Na Jan Mao en Vlas van der Bies helaas weer wat scherpte minder in de kamer.

LJBrinkhorst | 11-01-11 | 15:41

@Hölzenbein | 11-01-11 | 15:33
Natuurlijk mis je je trollenvriendje.

Zal ik iets nuttigs melden, speciaal voor jou, de eerste keer?

Praat gewoon niet tegen mij.

An die ARBEIT | 11-01-11 | 15:39

El PiS | 11-01-11 | 15:30
Als je met onbedoelde bijwerkingen doelde op mijn kruishoogte gevoelens, dan geef ik je 100% gelijk

psycho_3 | 11-01-11 | 15:35

rannie | 11-01-11 | 15:13
Dat lijkt me eerder toeval. Vooral PVV stemmen jij, dan zet GW allemaal zwarte mensen in de tweede kamer. Net zoals hij extra politie agenten beloofde.

En dit is geen kiezersbedrog hoor. Zeggen dat je criminaliteit aan gaat pakken en dan vervolgens criminelen in de kamer zetten, dat is pas kiezersbedrog.

TM | 11-01-11 | 14:40
GW is cool he? Makkelijk taalgebruik wat iedereen snapt, maakt niet uit waar hij 't over heeft! Dat is nou populisme.
En weet je wie nog meer aan de macht kwam door populisme? Een schilder genaamd Adolf Hitler! Ik weet niet of je hem kent, maar als je aan school zou doen dan krijg je hem bij geschiedenis. Dat is bij de meeste PVV stemmers helaas niet het geval.

Ben Meachternaamverg | 11-01-11 | 15:34

Als PVV aanhanger roepen dat Femke schuldig is aan het groot maken van je eigen held is wat raar. Vooral dat schuldig. Het lijkt soms wel of er een groep PVVers is die zich schaamt voor hun voorman en die het dus nodig hebben dat een ander en diens ideeën verantwoordelijk zijn voor het groot worden van hun partij.
Knap onbeschoft tegenover Wilders dacht ik zo. Sta ja jaren je stinkende best te doen had je net zo goed niets kunnen doen want jouw acties worden door je eigen achterban niet aangehaald om het groot worden van je partij te onderbouwen.

Tanja12121 | 11-01-11 | 15:33

An die ARBEIT | 11-01-11 | 15:27
Ik was al weg vóór Bakito hoor, Einstein. Hoop dan ook dat hij gauw weer loshuppelt want ik mis hem. En over iets nuttigs melden... wanneer begin je daarmee?

Hölzenbein | 11-01-11 | 15:33

@ Wilde Slechtdoener | 11-01-11 | 15:10
Wat je zegt ....
Halsema -laat die Kleenex liggen- dacht nog aan het pluche toen
ze ja tegen het fractievoorzitterschap zei. Nu is dat voorbij,
niet vreemd dat ze weg is. Jammer van haar kennis van zaken en
politieke bedrevenheid, maar misschien wel beter voor GroenLinks.
'Femke' heeft onbedoelde bijwerkingen gehad.

El PiS | 11-01-11 | 15:30

@Borrelende Boris | 11-01-11 | 15:19
Nee, die heeft inderdaad teveel met kernernergie....

An die ARBEIT | 11-01-11 | 15:28

zal je missen als kiespijn

Dick Johnson | 11-01-11 | 15:28

Dick Luyenlomp | 11-01-11 | 13:31
Die komt ongetwijfeld straks terug als burgermeester in Utrecht. Daar durf ik flink wat op in te zetten. De koude rillingen lopen mij nu al over de rug.
Ik zie als atheïst nog liever Van der Staaij als minister-president dan Halsema.
Trouwens, hoe vaak kan iemand afscheid nemen? Verdwijn nu eindelijk eens, en bedankt voor helemaal niets. Behalve natuurlijk het wijzende vingertje, het gemaakte Gooische accent, de pseudo-wetenschappelijke en betweterigere benadering van staatkundige problemen en de totale hypocrisie achter de schermen. “Do as I say, not as I do”, luidt het tegeltje dat boven de haard in huize Halsema hangt.
Ik word al misselijk als ik denk aan de lofredes die de kontkruipers, die in dit land zich de 'onafhankelijk' journalistiek plegen te noemen, vanavond gaan afsteken op de staatstelevisie.

CreativeDestruction | 11-01-11 | 15:27

D'r zit natuurlijk een angel in de Waals z'n theorie. Hij heeft het daar absoluut niet over maar wij noemen dat in de wetenschap de evolutionaire werkelijkheid namelijk dat de apensoort sinds onze hopelijk vrijwillige afsplitsing van die genealogische tak vrijwel in ontwikkeling heeft stil gestaan. Een probleem dat de linkse apen uit de voormalige SovjetUnie bekend voor zal komen. En als het aan niet aan de mens lag was de aap allang uitgestorven. Maar ja dat is nou typisch links je haalt eruit wat je ideologisch goed van pas komt en de rest vertel je gewoon niet. Dan kan je ook niet betrapt worden op een leugen,dan laat je hoogstens iets weg. Hoe gênant kan het bij links nog worden.

idopane | 11-01-11 | 15:27

@Hölzenbein | 11-01-11 | 15:19
Ik trol niet, daar hebben we jou en Baki... Oh wacht.

Ach, one down, one to go. Jammer dat Bakito eerder moest gaan, die had best vaak nog wat nuttigs te melden..... Hou je nou op tegen me te praten? Voel ik me ook niet de hele tijd gedwongen iets terug te zeggen....
@Hölzenbein | 11-01-11 | 15:15
Typisch....

An die ARBEIT | 11-01-11 | 15:27

@Borrelende Boris | 11-01-11 | 15:05
Hoeft niet, mag wel, dat is nou net het mooie ervan.

TisNieZoMoeilijk | 11-01-11 | 15:21

blijft een geile foto !

Zuitschuip | 11-01-11 | 15:20

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 15:14

Bruce Banner lijkt me niet het type wat Groen Links zou stemmen ;)

Borrelende Boris | 11-01-11 | 15:19

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:59
Ben je er nu al uit met Che of blijf je maar trollen?

Hölzenbein | 11-01-11 | 15:19

La Vie En Rose | 11-01-11 | 14:57
Domheid heeft Wilders groot gemaakt en niets anders. Wat een onzinpraat weer van je honnepon.

Hölzenbein | 11-01-11 | 15:15

@rannie | 11-01-11 | 15:13
Wat doet dat er toe? Of had je liever iemand met een groene huid gezien, om het allemaal wat overzichtelijker te maken?

An die ARBEIT | 11-01-11 | 15:14

Die opvolger van deze opgezouten uitvreter is ook weer een blanke zeker?

rannie | 11-01-11 | 15:13

Nou die andere wereldvreemde wijven nog de Kamer uit.

Watunflater | 11-01-11 | 15:10

Opgerot staat netjes.

Wilde Slechtdoener | 11-01-11 | 15:10

@Spokoynoy Nochi | 11-01-11 | 15:01

De wijzende vinger is een patent van links. In korte tijd zal Jolande Sap dezelfde vingervlugheid tot kunst verheffen. Wie echter door deze moraliteit heen kan prikken, ziet een bedreven debater, en een bevlogen politica.

Borrelende Boris | 11-01-11 | 15:09

@TisNieZoMoeilijk | 11-01-11 | 15:01

Je hoeft me niet op een ironische manier te wijzen op mijn zogenaamde intellectuele capaciteiten, je mag het ook gewoon oneens zijn. Net zo makkelijk, en wel zo prettig.

Borrelende Boris | 11-01-11 | 15:05

beetje onnodige rancune hier.

misschien moet pritt eens wat vaker neuken.

janeedantoch | 11-01-11 | 15:05

@Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:54
Ik vergeet dat niet want ik wist het niet eens en het spijt me dit te moeten lezen.
Iedereen die kinderen bedreigd mag van mij het bekende nekschot krijgen.
Neemt niet weg dat ik Femke niet zal missen als politica, daarvoor vond ik haar te vaak misplaatst superieur/moreel gedrag etaleren, maar ik wens haar als moeder wel alle sterkte.

Spokoynoy Nochi | 11-01-11 | 15:01

idopane | 11-01-11 | 14:49
Onze Nationale Ombudsman denkt ook nog steeds dat je de uitkomsten van onderzoek bij apen via een onontkoombare wijze van interpreteren rechtstreeks kunt gieten in een algemeen geldende moraal die voor de ganse mensheid geldend is.
www.geenstijl.nl/archives/images/brenn...
Dat is de opperste vorm van naïviteit en de daaruit voortkomende arrogantie dat wetenschappelijke feiten direct een ethiek kunnen onderbouwen.

Schoorsteenveger | 11-01-11 | 15:01

@Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:54
Tja, dat verklaart natuurlijk alles. Wat ben je toch een wijs mens.

* En dat is nou de reden waarom ik blij ben dat we eindelijk verlost zijn van deze linkse opperflapdrol Femke Halsema want daar hebben wij het nu toch over. Vergeef mij dit enthousiaste beledigende taalniveau maar ik kan mijn vreugdegevoel niet langer meer onderdrukken*
@idopane | 11-01-11 | 14:49
Flapdrol, het meest betekenisvolle woord in deze context waarvoor hulde!

TisNieZoMoeilijk | 11-01-11 | 15:01

@Che_cuevara | 11-01-11 | 14:50
Nergens, ik vroeg het me dan ook af i.p.v het te stellen als feit.

Daarom VROEG ik ook "Doe je het er nou om OF ben je echt zo simpel?"

@Hölzenbein | 11-01-11 | 14:49
Doe ik normaal ook niet, maar in dit geval praatte je tegen me.. En dan ben ik wel zo netjes je van repliek te voorzien....

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:59

Hölzenbein | 11-01-11 | 14:44
Ha, schoenlepeltje van me. Het zijn juist die moreel zo hoogstaande figuren, de zich boven iedereen verheven voelenden, de onnozelaars die geen reëel beeld van de werkelijk hebben, die met hun hypocriete gelul - Wilders/de PVV groot hebben gemaakt. En daar was Femke er één van.

La Vie En Rose | 11-01-11 | 14:57

@Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:36
Ah kijk eens aan, weer wat borrelpraat.

Natuurlijk is het kiezersbedrog als je eerst je eigen interne regels ombuigt om langer te mogen blijven, vervolgens grote posters ophangt met "klaar voor de toekomst" en vervolgens na een half jaar de pleitmars blaast. Daar is geen verder bewijs voor nodig.

Een slecht politica en een slecht debater mijnsinziens.

TisNieZoMoeilijk | 11-01-11 | 14:56

@Spokoynoy Nochi | 11-01-11 | 14:50

Voor het gemak vergeten we ook maar meteen dat haar kinderen onlangs zijn bedreigd door één of andere volidioot. Niet voor niets zag ze de laatste tijd er zo vermoeid uit. Haar vertrek zie ik als pure zelfbescherming. Als je dat bedrog wilt noemen, prima, maar ik deel die mening niet.

Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:54

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:46
pfff angstzweet van voorhoofd veegt.
En hard feelings heb ik niet zo gauw, gelukkig

Che_cuevara | 11-01-11 | 14:52

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:45
Wie is er nu simpel?
Waar zeg ik dat ik het meende?

Che_cuevara | 11-01-11 | 14:50

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:45
O ja, en reageer dan ook ALSJEBLIEFT niet op elke scheet die mensen laten. 4godsake

Hölzenbein | 11-01-11 | 14:50

@Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:36

Lekker makkelijk en schijnbaar gangbaar in de politiek om je er zo onderuit te kletsen?
Het is maar waar je aan gewend bent en wat je zelf als standaard neemt.
De uwe zijn niet zo hoog begrijp ik?

Voor mij blijft het bedrog, hoe je het ook wendt of keert.

Formidabel op bepaalde punten eens.
Maar over het algemeen zal ik deze voorbeeld tante absoluut niet missen.
Gelukkig heeft ze nu veel tijd om haar kinderen van de veel geprezen witte school te halen, dat dan weer wel.

Spokoynoy Nochi | 11-01-11 | 14:50

Die zien we pas terug over een aantal jaren wanneer Nederland en het Westen voorgoed op hun gat gaan en er onderzoekscommissies worden ingesteld over hoe het zo heeft kunnen gebeuren allemaal. Dan zal ze daar snotterend het eigen gelijk moeten inslikken en getuigen over het hoe en wat van de puinhopen van christelijk Paars. De oude elite die nu nog weliswaar aan de macht, die macht zal gaan verliezen als de economische groei niet meer zal terugkeren op het westelijk halfrond.
Wie gisteren Tegenlicht heeft gezien en Jim Rogers de durfkapitalist, die zijn socialistisch interviewer bij de voornaam mocht noemen, socialist maakte een gruwelijk einde aan de illusies van Frans de Waal en zijn linkse apenkermis. Linkse Fransje had in zijn propaganda uurtje ons kond gedaan van zijn apenonderzoek over het begrip solidariteit bij de mens. Apen werden helemaal niet gestimuleerd door competitie en waren eerder tevreden met het feit dat de iedere aap evenveel kreeg als hij. kortom de spreekwoordelijke aap kwam meteen uit de mouw. Via de achterdeur wordt het marxisme in al zijn glorie weer door links via de wetenschap binnen gesmokkeld in de huiskamers van schijnbaar intelligente Nederlanders. Want de VPRO is een links intellectuele omroep geworden. Maar gelukkig was daar Jim Rogers die 8 jaar geleden zijn socialistische VPRO vriend al schalks aankeek en de historische woorden sprak; 'Do you really think that the Chinees gonna pay for your pensions healthcare and social security?'. Hij veegde in 3 zinnen het zorgvuldig door de Waal onderbouwd 'wetenschappelijk' bewijs van tafel door op de vraag van de interviewer of hij net als de bioloog ook niet dacht that our basic instinct was rather cooperation instead of compitition (het marxistische grondprincipe). Rogers antwoorde met dat zelfde zinnetje wat altijd weer radeloos in werkt op vrijwel elke linksmensch. “If you can tell me of any case where that has worked than I will be more than willing to listen to your story”. Of met mijn versie vertaald: Kan je mij een voorbeeld noemen van een land, staat of beschaving waar dat ooit gelukt is. Om vervolgens met het noemen van de ondergang van de Sovjetunie en de totale kapitalistische omslag in China waar de ijzeren rijstkom werd ingeruild voor de vrije markt en zeer succesvol, de laatste vernietigende stoot toe te brengen aan de linkse gutmensch. Toen ik nog jong en zinloos zat te discussiëren met de linkse studente in de jaren zeventig liep onze toenmalige opkomende elite in discussies voortdurend te pronken met de Sovjet Unie en China als het antwoord op het kapitalistisch imperialistische Westen volgens hun binnenkort gedoemd was om ten onder te gaan. Nu we de werkelijkheid allang kennen en met name China dat het door Frans de Waal en zijn apenkermis zo geroemde marxistische principe overboord hebben gegooid en de competitie zijn aangegaan, geven de linksmenschen niet op of zoals Cees Nooteboom eens opmerkte: Als de 262ste versie van het marxisme niet werkt dan moeten we de 263ste versie proberen maar werken zal het. En dat is nou de reden waarom ik blij ben dat we eindelijk verlost zijn van deze linkse opperflapdrol Femke Halsema want daar hebben wij het nu toch over. Vergeef mij dit enthousiaste beledigende taalniveau maar ik kan mijn vreugdegevoel niet langer meer onderdrukken

idopane | 11-01-11 | 14:49

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:45
Lees mijn berichten dan niet. Simpel toch, of is dat te simpel voor een simpele ziel als dat jij bent?

Hölzenbein | 11-01-11 | 14:49

Tanja12121 | 11-01-11 | 14:40

Houd toch op. Alles voor de buhne.
Ik heb de laatste jaren de politiek nauwlettend gevolgd, ook de kamerdebatten.
Nou, nou, wat heeft Femke de vrijheid van meningsuiting van Geert verdedigd zeg.
Dat kon toch niet verhinderen dat vele (vml) prominente leden van haar partij Geert hebben aangeklaagd.

La Vie En Rose | 11-01-11 | 14:49

@Che_cuevara | 11-01-11 | 14:43
Ah, sowieso no hard feelings hoor schat, kusje?

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:46

@Che_cuevara | 11-01-11 | 14:38
Dus je meende het echt? Wat erg voor je.
@Hölzenbein | 11-01-11 | 14:39
Heb je het nou over Che? Volgens mij vroeg ik hem alleen maar iets hoor...

En met mijn tenen heeft het niks te maken hoor, ik stoor me gewoon nog al snel aan jou specifiek.

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:45

La Vie En Rose | 11-01-11 | 14:37
Ze heeft met haar hoogstaande vingertje echt niet alleen naar Wilders gewezen hoor. Niet zo'n hoogmoed voor zo'n schaakfiguur als Wilders a.u.b. Dus de rest van de kamer heeft geen moreel. Dat vind ik dan wel weer een pluspunt voor Femke.

Hölzenbein | 11-01-11 | 14:44

witte strepen | 11-01-11 | 14:36
Kom op nou. Ten eerste was Femke succesvol vanwege haar voorkomen. Lief koppie, aantrekkelijk in het geheel. Ten tweede debatteerde ze te makkelijk. Als moraalridder wierp ze zich op de delicate zaken. Als iets moest lijden om ergens tot te komen, ging zij hiermee schermen. Makkelijk scoren in mijn optiek. Wat heeft ze nu daadwerkelijk bijgedragen aan een beter en mooier Nederland?

KeurMeester | 11-01-11 | 14:43

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:36
Ik ben niet gepikeerd, waarom zou ik.
Als ik hier niet tegen kan moet ik hier niet komen zo simpel (wat een woord) is het.
En dat ik niet zelf antwoord gaf is omdat ik het er gewoon wou bij laten, je had wel een beetje gelijk.

Che_cuevara | 11-01-11 | 14:43

Alhoewel Halsema wel een boel kennis van zaken had vond ik het eigenlijk altijd maar een irritant type, met dat belerende toontje dat met typisch links wordt geassocieerd. Dat zeurderige gedoe. Ik had altijd het gevoel dat ze zich mijlenver boven 'het volk' verheven voelde.

En ik snap ook niet dat er hier zo veel mensen van de *fapfapfap* gingen, want zo knap is ze niet. Sorry Femke, niet persoonlijk bedoeld en zo.

TM | 11-01-11 | 14:40

@ la Vie En Rose
En met hetzelfde vingertje immer de vrijheid van Geert Wilders verdedigd en gesteld dat je elkaar met fatsoen in een debat moet bevechten en dat ook hij recht heeft op een mening en op vrijheid.

Tanja12121 | 11-01-11 | 14:40

@neemjemoederindemali | 11-01-11 | 14:35
Zo te zien springt ze daar vanzelf naartoe

Che_cuevara | 11-01-11 | 14:39

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:34
Ik weet niet waar je het over hebt. Volgens mij ben jij hier mensen aan het bashen, Andie, niet ik. Volgens mij heb ik je wel erg hard op je tere teentjes getrapt.

Hölzenbein | 11-01-11 | 14:39

Tanja12121
Alles wat links is niet per defnitie slecht en een aantal zaken van het links kunnen bij mij ook wel een warm plekje krijgen.
Femke kwam altijd erg belerend over liefst met het vingertje omhoog dat iets niet mag. Zij was vaak tegen dingen en eerlijk gezegd had zij in mijn ogen altijd kritiek maar nooit een echte realistische oplossing.

Zij was voor groen links wel een boegbeeld maar niet echt overtuigd van de idealen. . Althans als zij deze idealen proberen uit te spreken kwmane zij bij mij onecht over. Gezien de achtergrond van haar ouders denk ik dat zij op zoek ging naar een partij waar zij snel carriere kon maken. En ik had het gevoeld dat bij de dsdd en pauw en witteman altijd aanwezig was om als stand in te dienen indien een gast even niet kwam opdagen. Zij was wel heeeel erg vaak op tv en dat gaf mij ook wel een overexposure.

Twitteren deed ze ook goed. Maar al die dingen worden verzameld en staan ergens op een server. kost veel energie om dit soort onzin te bewaren. Gellogt u mij maar dat de twitterservers niet op windenergie lopen maar een mooie kolencentrale of kenrenergie.

Met alle respect voor haar maar ik voor andre van Es heb ik meer respect dan voor femke.

Links en rechts hebben beide goede ideeen en dat geeft een mooie balans. Beide partijen kunnen veel van elkaar leren.

dolffie | 11-01-11 | 14:39

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:33
Oh, ik kan best zelf antwoord geven hoor.
Maar waarom zou ik, shit nu doe ik het toch.
En jij mag mj best simpel vinden, ik ga mij niet tegen over jou verantwoorden.
Dat moet ik al tegen mijn vrouw doen en daar heb ik mijn handen al vol mee.
Zo dit was ook simpel, nu blij?

Che_cuevara | 11-01-11 | 14:38

@Che_cuevara | 11-01-11 | 14:11

Gadverdamme, geef die vrouw een scheerapparaat.

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 14:38

@KPC de Bazel | 11-01-11 | 14:07

Ik verdiep me idd niet in het priveleven van Fapkuh, eerlijk gezegd interesseert het me ook geen moer wat ze met haar kinderen doet.

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 14:37

Goed politica geweest, die weet dat haar rol is uitgespeeld. Heeft dezelfde fout gemaakt als Peggolt - immer met haar moreel zo hoogstaande vingertje naar Wilders wijzen.

Het zal bij die hoog van de toren blazende, zeer met zichzelf ingenomen haan Peggolt nog wel even duren voor hij tot hetzelfde besef komt.

La Vie En Rose | 11-01-11 | 14:37

Ik heb zeer veel respect voor Femke. Iemand die tenminste nog met fatsoen met haar politieke tegenstanders omgaat. En iemand die puur op goede argumenten politiek bedreef. Daar mogen de rechtse rakkers van GS wel wat respect voor tonen in mijn ogen. Dit is te makkelijk. Het komt een beetje flauw over. Men zegt altijd; als je lelijk bent moet je grappig zijn. Maar wat nou als je lelijk en humorloos bent? Dan adviseer ik een baantje bij geenstijl.

witte strepen | 11-01-11 | 14:36

Ja daaa-haag. Veel plezier met je 2de kamerplant, en we zullen je missen.
Zo die is weg; nu snel de deur op slot en een wetje bouwen tegen discriminatie van witte mannen met een blank uiterlijk van tussen de 18 en 67 jaar, met een baan, een hypotheek en metzonder een strafblad. Is die deur goed dicht?

Fred Janssen | 11-01-11 | 14:36

Spokoynoy Nochi | 11-01-11 | 14:30

Voor zover niet bewezen is, dat ze bewust kiezersbedrog heeft gepleegd, blijft staan dat het een formidabele politica is.

Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:36

@Che_cuevara | 11-01-11 | 14:34
Ben je nou gepikeerd? Nou SORRY hoor, hier doen we het nog een keertje:

"@Tanja12121 | 11-01-11 | 14:18
Als het links is, is het per definitie slecht

Che_cuevara | 11-01-11 | 14:24 "

Neem je dit nu serieus, of maakte je een grapje?

* jeuk krijgt van vorm *

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:36

@Che_cuevara | 11-01-11 | 14:02

Hmmm, de wei inschoppen kan, het bos is ook goed, de stille oceaan mag ook.

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 14:35

Nou doeggie, en wegzwezen graag....

eerstneukendanpraten | 11-01-11 | 14:35

@Hölzenbein | 11-01-11 | 14:33
Anders ga je even fijn ruzie zoeken met iemand die je wel kan hebben....

#Gratistip

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:34

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:30
Hoe ben ik dan van mijn zwitsal af gekomen?
eerst twee voldoe ik wel aan maar die derde.

Che_cuevara | 11-01-11 | 14:34

Femke kan in ieder geval de komende jaren flink boodschappen doen met haar meer dan riante wachtgeldregeling!

Kobus Kloothamer | 11-01-11 | 14:34

@Hölzenbein | 11-01-11 | 14:27
Dank je, maar als Che inderdaad niet simpel is, kan hij zelf best wel antwoord geven denk ik. Wil er niemand met je spelen ofzo, dat je nu ineens tegen mij begint aan te balken over Che?

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:33

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:30
Is het equivalent van makkelijk niet simpel, schatje, of ben je op een andere manier simpel?

Hölzenbein | 11-01-11 | 14:33

Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:27
En de opvolger is bij de Balk in de leer geweest. Die probeert ook met leugens van alles te veroorzaken. Femke had inderdaad gewoon duidelijke taal of je het er mee eens was of niet.

Hölzenbein | 11-01-11 | 14:32

Oke. Who's next ?

Kamervraag | 11-01-11 | 14:32

@Hölzenbein | 11-01-11 | 14:27

Andie is een soort Rita Verdonk; niet links, niet rechts, maar recht-door-zee (een soort ijsbreker om in scheepvaarttermen te blijven).

Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:31

@Hölzenbein | 11-01-11 | 14:25
Niks dus, lieverd ;)

Het verliezen van je Zwitsal is gekoppeld aan drie dingen:

Eén: De Zwitsaldrager dient minstens 150000 woorden te hebben geschreven op GS, m.u.v van lidwoorden. Deze tellen niet mee.

Twee: De Zwitsaldrager moet op minstens 10 verschillende gelegenheden lof spreken over Joris en haar hulpklazen.

Drie: De Zwitsaldrager dient altijd liev te zijn geweest tegen An die ARBEIT.

Makkelijk toch?

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:30

Doei Femke! Ik was het bijna nooit me je eens, maar vond je wel een prima politica (voor zover je die termen met elkaar kan verenigen that is uiteraard) en vind het dan ook jammer dat je het hazenpad kiest.

Snikkeldrift | 11-01-11 | 14:30

@Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:16

En Femke schoffeert haar kiezers nu niet?
Hoeveel excuses je ook wil oplepelen of welke draai je er ook aan wil geven, het is en blijft kiezersbedrog voor al die sneue kneuzen die op haar gestemd hebben.
Aan de andere kant, je krijgt wat je verdient he.

Spokoynoy Nochi | 11-01-11 | 14:30

Zou die oproep van haar om verbreding van de politieke onschendbaarheid die overduidelijk Wilders had geholpen als die er al had geweest ook links verachtelijk dom en wollig zijn?

Tanja12121 | 11-01-11 | 14:29

Mwaha! Ze denken dat een restricted internet hier werkt als je als gebruiker weet hoe je met een Proxy servert werkt...

Proxyxytin roeleert.

TM | 11-01-11 | 14:29

Jammer, dag Femke.

fjellfrass | 11-01-11 | 14:28

@me 14:27

Went stommerd

Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:28

Dit is een test. I'll explain later Joris!

TM | 11-01-11 | 14:28

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:25
Volgens mij kan Che_cuevara niet simpel zijn want hij geeft mij net een fatsoenlijk antwoord. Misschien ben je zelf wel wat simpel zo af en toe?

Hölzenbein | 11-01-11 | 14:27

@Hölzenbein | 11-01-11 | 14:21

Zet Femke af tegen een Balkenende, met z'n eeuwig ontwijkende antwoorden. Duidelijke taal was wel aan Femke besteed.
.
o.t. Geen flauw idee, is op zich niet erg, je wendt aan Zwitsal bashing ;)

Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:27

@Hölzenbein | 11-01-11 | 14:25
Ik denk dat het niks met de berichten te maken heeft maar met de tijd

Che_cuevara | 11-01-11 | 14:25

@Che_cuevara | 11-01-11 | 14:24
Doe je het er nou om of ben je echt zo simpel?

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:25

WE ZULLEN JE MISSEN!

(als kiespijn)

mrXL | 11-01-11 | 14:25

@Borrelende Boris
Ongeïnformeerd blaten is inderdaad niet verboden en vaststellen dat dat gebeurt gelukkig ook niet.

Tanja12121 | 11-01-11 | 14:25

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:24
Weet ik niet, daarom vraag ik bijdehandje.

Hölzenbein | 11-01-11 | 14:25

@Tanja12121 | 11-01-11 | 14:18
Als het links is, is het per definitie slecht

Che_cuevara | 11-01-11 | 14:24

@Hölzenbein | 11-01-11 | 14:21
Wat heeft het aantal berichten ermee te maken?
@Che_cuevara | 11-01-11 | 14:21
Ik kan er niet echt om lachen, beetje erg supermakkelijk...

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:24

@Tanja12121 | 11-01-11 | 14:18

Uiteraard, en ook dat is het goed recht van een ieder.

Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:23

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:19
en tot 2011

Che_cuevara | 11-01-11 | 14:21

Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:16
Helemaal mee eens! Menig zogenoemde "politicus" komt nog niet eens in de buurt van haar kwaliteiten.

offtopic: Zeg waarom ben je eigenlijk nog zwitsal? Hoeveel miljaar miljoen berichten moet je schrijven om geen zwitsal meer te zijn?

Hölzenbein | 11-01-11 | 14:21

@Jopie2009 | 11-01-11 | 14:19

U kent haar persoonlijk?

Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:21

vertekend die foto zo of heeft ze echt zo'n dikke kont?

Teeth | 11-01-11 | 14:20

GroenLinks, ingrediënten: communisten, milieufanaten, krakers, verdwaasde evangelisten, enkele pacifisten, pedofielen en wat veganisten.
Goed mengen en ter decoratie het mengsel opdienen met een knuffel allochtoon.

CoffeePatch | 11-01-11 | 14:19

flauwe natrap dit, maargoed.... als je zegt dat je ongenuanceerd en nodeloos kwetsend bent dan moet je dat ook volhouden...

dyzc | 11-01-11 | 14:19

@Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:16
t is gewoon een misselijk kudtwijf die een paar honderdduizend kiezers voor de gek gehouden heeft en nu vanwege haar pensioen de pleiterik maakt.

Jopie2009 | 11-01-11 | 14:19

@funkyd | 11-01-11 | 14:13
"Ik pak net de encyclopedie - bij het woord "onmachtig" staat een foto van Femke (en Job, Emile en Pechold...)"

Heej, wat leuk! Humor uit 1993!

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:19

@Borrelende Boris
Ik vermoed dat hier een stukje het is links dus is het slecht speelt en dat menig reageerder niet eens weet over welke zaken zij zich heeft uitgesproken en op welke manier zij dit heeft gedaan.

Tanja12121 | 11-01-11 | 14:18

Om er even een echte voetbalklassieker tegenaan te gooien: "rot op, en kom nooit meer trug!". Hypocriet kutwijf, met die eeuwig van gespeelde verontwaardiging rollende ogen. Bah! En.. mannen die Halsema een charmante dame vinden hebben vast Floortje Dessing nog nooit van dichtbij gezien. Ik heb Dessing nog nooit van dichtbij gezien (laten we dat vooral zo houden), maar ik beschik daarnaast over voldoende inzicht om Femke als fata morganisch verschijnsel weg te bonjouren.

patat - generatie | 11-01-11 | 14:17

Femke verdient het niet om zo geschoffeerd te worden (ook al ben je het niet met haar politieke opvattingen eens). Een charismatische politica, die nooit te beroerd was om keer op keer een scherp debat te voeren. Een verlies voor de Tweede Kamer.

Borrelende Boris | 11-01-11 | 14:16

Doei en gauw maar weer achter dat fornuis en die poetslap om je kop!

gozahtje | 11-01-11 | 14:13

Femke was toch een boegbeeld. Van veel links gelul - en lekker niks bereiken. Als je een willekeurige baksteen op die stoel had gezet, was er minder gelul geweest, en net zoveel bereikt.
Ik pak net de encyclopedie - bij het woord "onmachtig" staat een foto van Femke (en Job, Emile en Pechold...)

funkyd | 11-01-11 | 14:13

Die had in griekenland kunnen wonen: op je 44e met pensioen.

Jopie2009 | 11-01-11 | 14:12

Mooi, tante hypocriet is eindelijk opgerot.
Werd tijd ook.
Next.

Spokoynoy Nochi | 11-01-11 | 14:11

@ Sidderpaal | 11-01-11 | 14:05
Kaal. Zeker weten. Bij het uitruimen van haar kamer kwam gisteren nog een Flymo tevoorschijn.

goedverstaander | 11-01-11 | 14:11

@goedverstaander | 11-01-11 | 14:04
Ik blijf het gewoon proberen, ik heb iets met biologisch vlees....

* knipoogt naar meelezende Femke *

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:11

Misbaar als kiespijn.

winterpeen | 11-01-11 | 14:10

Een ieder die Wijnand Duyvendak integer vond dient uit GL op te stappen.
Dus GL-ers neem een voorbeeld aan Femke Halalsema.

Blij dat ze is opgebokt, nu kan de splinterpartij nog verder versplinteren.

A. De Bree | 11-01-11 | 14:10

En op de valreep roept ze ook nog even op voor meer onschendbaarheid van kamerleden die buiten de kamer hun mening geven.
Wie stond er ook al weer voor de rechter voor dat feit?

Tanja12121 | 11-01-11 | 14:10

@ Sidderpaal | 11-01-11 | 14:05
Waarom vind jij dat zo intrigerend dan?

Pa Cartwright | 11-01-11 | 14:07

@Sidderpaal | 11-01-11 | 14:05
Allemaal dreads daaronder. De parenclub spreekt er al jaren schande van.

blinde kip | 11-01-11 | 14:07

ecologiste | 11-01-11 | 13:48
Klinkt als een lofzang op de Nederlands kampioen gebakken lucht verkopen. Ze kon lekker de aandacht trekken maar heeft niets bereikt. De inhoud rammelde, ze nam teveel piraten aan boord en sluit af met een hypocriet staaltje kiezersbedrog..

Zeddegeizot | 11-01-11 | 14:06

De vraag blijft... althans voor mij dan... is haar doosje kaal?.. of niet?.. ik zal het wel nooit weten denk ik...

Sidderpaal | 11-01-11 | 14:05

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:58
Nee, die liet ze daar rondwandelen op een zwarte school. Nu wandelen ze weer rond tussen de blanke kindjes. *voorspelt jeugdtrauma*

Soy yo | 11-01-11 | 14:05

@ An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:01
Ik denk niet dat ze na de wekelijkse gangbang, vanmiddag in de GL fractiekamer, nog puf heeft haar telefoonnummer te plempen. Morgen wellicht?

goedverstaander | 11-01-11 | 14:04

Toch netjes van Fem dat ze het in de brief opneemt voor Wilders.

Zeeschuimer | 11-01-11 | 14:04

Ik zal haar niet missen, dus geen valse sentimenten. Het is een actrice. En voor een politica een goede actrice. Maar ze heeft NIETS bereikt in de politiek, behalve een goede traptechniek.
.
Doei, aanstelster!

FreshClash | 11-01-11 | 14:04

@Call on the attacker | 11-01-11 | 14:03
Femke wel, in tegenstelling tot wie?

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:03

Pritt is gewoon jaloers dat Femke wèl een persoonlijkheid heeft.

Call on the attacker | 11-01-11 | 14:03

-weggejorist-

Daan Van Swanzen | 11-01-11 | 14:02

@Karel Kruizenruiker | 11-01-11 | 13:58
Ik wel!

Femke, als je meeleest, weet je nog dat we elkaar tegenkwamen in de IT en ik jou meevroeg naar de parenclub? En dat je zei graag te ontdekken wat ik voor je in de aanslag had, maar veel te druk was met je politieke loopbaan? Wat een feest was dat hè?

Maar nu moet je toch genoeg tijd over hebben lijkt me, maken we een afspraak? Plemp je nummer maar, ik weet dat je onder ons bent!

Groetjes, de man achter Andie.

An die ARBEIT | 11-01-11 | 14:01

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:57

Schapen moet je ook weiden, zelfs als ze een wolvenpak aan hebben.

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:59

*Femke modus aan* "Ik ben moe, Ik ben gewoon Zooo moe..." *Femke Modus off* .

De verlichting | 11-01-11 | 13:59

We zullen je allemaal missen..... toch ?

Karel Kruizenruiker | 11-01-11 | 13:58

@KPC de Bazel | 11-01-11 | 13:52

Ach ja, die laat ze rondwandelen op een zwarte school, debiel wijf.

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:58

En blijf weg.

Art Vandelay Ultor | 11-01-11 | 13:57

tipo | 11-01-11 | 13:51
Zou er dan helemaal niks echt aan dat monster zijn.

KeurMeester | 11-01-11 | 13:57

@neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:44
Ik vind Femke meer een schaapje..

Een liev, donzig schaapje dat verdwaald was in de wolvenweide die politiek Den Haag heet. Daar trok ze haar groene wolvenpakje aan en joeg ze enkele oudere wolven angst aan met haar gebrul. Maar nu er een nieuwe wolf ten tonele is verschenen, met een blonde pels, is de lol er voor haar af en hangt ze haar wolvenpakje aan de wolvenwilgen.

Femke, lekker thuis mekkeren nu! Beeeeh!

An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:57

@ecologiste | 11-01-11 | 13:52

Ik flikkur er anders behoorlijk wat varkensvlees in, daar zal e toch wel op tegen zijn?

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:57

Femke , waar ben je ?
( huilie/huilie)

Ratzing. | 11-01-11 | 13:57

Haarkopje | 11-01-11 | 13:53

Ben je een beetje verlicht dan ontvlucht je je land.

Begin je een beetje de realiteit te zien dan verlaat je je partij.

Ik vind het niks. Als ze wijs is geworden had ze alle sop alles moeten zetten om die partij te veranderen. Alsof die partij-standpunten een soort gegeven is waar niets aan te doen valt. Lulkoek.

NoMinister | 11-01-11 | 13:57

Dat tenenkrommend betweterige toontje van morele superioriteit krijgt een vies luchtje na haar eigen kiezersbedrog. Enfin. Nu ophoepelen.

Zeddegeizot | 11-01-11 | 13:56

Che_cuevara | 11-01-11 | 13:49
Haha.. Ziet er wel Femkeachtig uit... heel "natuurlijk"

KeurMeester | 11-01-11 | 13:56

@ -Wil- | 11-01-11 | 13:48
Wat doe jij nou raar gast.

Pa Cartwright | 11-01-11 | 13:56

@Che_cuevara | 11-01-11 | 13:52

Neuh, als ik een zuur wijf wil kan ik wel thuisblijven.

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:56

En dan weglopen terwijl er iemand staat te zeveren.
Dat moeten ze ook es afschaffen. Je zit er of je zit er niet, maar je gaat niet wandelen tijdens een spreekbeurt. Moet je in de Rechtbank eens proberen.

-Wil- | 11-01-11 | 13:56

@Watunflater | 11-01-11 | 13:53
Waarom vreemd? Andere Kamerleden gaan ook geruisloos het Parlement uit.

KPC de Bazel | 11-01-11 | 13:55

Ik heb het altijd zo'n smegmella type gevonden. Krijg gewoon geen fris gevoel van haar.

blinde kip | 11-01-11 | 13:55

@Parsons | 11-01-11 | 13:50

Maar dan wel de biologische, zure variant.

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:55

@Parsons | 11-01-11 | 13:50

Yep, op natuurlijke basis, aangebracht met 2 linkerhanden.
Waarschijnlijk gebruikt ze groene erwten als kleurstof.

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:54

-weggejorist-

Daan Van Swanzen | 11-01-11 | 13:54

ecologiste | 11-01-11 | 13:52
stampot? Hoe maak je dat?

psycho_3 | 11-01-11 | 13:54

Beetje vreemd via de achterdeur met een bosje bloemen.

Watunflater | 11-01-11 | 13:53

@ Pritt Stift
Ik zal er inderdaad geen traan om laten. Wel jammer dat ze gaat voor Geenstijl, het was toch vaak een dankbaar onderwerp van spot. Laten we hopen dat mevrouw Sap net zo hypocriet is als haar voorgangster.

Marcus Porcius Cato | 11-01-11 | 13:53

En, Femke? Wat heb je nu geleerd?
Dat je geen ReeDt opschiet met duurzame ideologie, het groene communisme of groene terreur. Daggggggg

KeurMeester | 11-01-11 | 13:53

@Daan Van Swanzen | 11-01-11 | 13:37

*Zwitsal spamhoer uitzwaaien doet*

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:53

Iets zegt me dat ze binnen een jaar weer opduikt in een baantje op balkenende norm of daarboven.
Principes zijn wel leuk natuurlijk,maar daar kan je niet van vreten.

K.Zwellever | 11-01-11 | 13:53

@Pa Cartwright | 11-01-11 | 13:46
In een lachstuip onder tafel, daar lig ik.

An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:53

Femke heeft recent in diverse interviews doen blijken dat ze zich niet langer kon verstoppen voor de werkelijkheid waardoor dit vertrek uit de politiek niet verrrassend is. Wie met beide benen in de realiteit staak kan nooit een partij als Groen Links vertegenwoordigen.
Misschien zien we Femke nog een keer terug als minister van Emancipatie voor de PVV.

Haarkopje | 11-01-11 | 13:53

Linkse leiders en verering. Het blijft genant. Ga gewoon weg.

Inteeltbewieroking zeg. Sorry, maar dit is echt genant.

NoMinister | 11-01-11 | 13:53

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:50

Lijkt me van wel. Is één van de beste NL-se gerechten naast stampot boerenkool en hutspot.

ecologiste | 11-01-11 | 13:52

@neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:48
Volgens mij heeft ze twee kinderen met ene Robert Oey, een documentairemaker.

KPC de Bazel | 11-01-11 | 13:52

@neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:48
Moet je haar telefoonnummer?

Che_cuevara | 11-01-11 | 13:52

Waarom wordt dit stukje na de "Vrouwentopic" geplaatst trouwens. Vragen, vragen???

psycho_3 | 11-01-11 | 13:52

@knight03 | 11-01-11 | 13:47
Het is tijdens het wekelijkse vragenuurtje. Deze wordt altijd op de publieke uitgezonden.

Zeeschuimer | 11-01-11 | 13:51

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:51
Decennium!!!!
Koffie!!@1

An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:51

Goet, dat was het dan. #laters

Parsons | 11-01-11 | 13:51

Mannetje Pechtold is zich nu al aan het inlikken bij Jolande Sap, de geile beer.

goedverstaander | 11-01-11 | 13:51

Lol@KeurMeester 13:48
Die twitters komen dus allemaal van de stagaire van Femke.

tipo | 11-01-11 | 13:51

@plaklul | 11-01-11 | 13:48
Na haar bijna een decennia af te hebben gezeken zou ik het ontzettend hypocriet vinden dat nu niet te doen.

Dan had ik een comment in de stijl van het uwe geschreven...

An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:51

Het kijken naar een debat wordt een stuk minder leuk zonder Femke.

Peroxide | 11-01-11 | 13:51

Ik zou haar doen, alleen moet ze wel haar mond houden!

psycho_3 | 11-01-11 | 13:50

@neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:47
Met rode wijn, me dunkt.

Parsons | 11-01-11 | 13:50

Mahatma | 11-01-11 | 13:39

Zo is het. Het overgrote deel is slaapverwekkond en heeft geen ballen.

ecologiste | 11-01-11 | 13:50

@-Wil- | 11-01-11 | 13:48
Doet ze al!

De Nieuweling | 11-01-11 | 13:50

ik wil toch wel opmerken dat ik altijd jaloers ben geweest op het prachtige haar van femke. de horror toen ze kortgeknipt na een zomerreces verscheen...
voor de rest is het een tutje, maar dat haar... geweldig!

Laura Ingalls | 11-01-11 | 13:50

@ecologiste | 11-01-11 | 13:48

Houdt ze van snert dan?

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:50

@neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:45
Met linkse verf zeker?

Parsons | 11-01-11 | 13:50

Vragenuurtje nieuwestijl, zal mij benieuwen. Misschien wordt het wel vragenuurtje geenstijl :D

Geppie Conjo | 11-01-11 | 13:50

@Daan Van Swanzen | 11-01-11 | 13:43
Spamhoer. Zo duidelijk genoeg?

Parsons | 11-01-11 | 13:50

Waarom blijft ze zitten en jorist ze niet gelijk op?
Wat heeft ze nog bij dat vragenuurtje te zoeken?

complotidioot | 11-01-11 | 13:49

Nóg een vrouwentoppik?
Maak me gek...

Oh... en doei Fem. Geweldig genoten, werkelijk.

Multiflauwekulti | 11-01-11 | 13:49

-weggejorist-

-Wil- | 11-01-11 | 13:48

@KPC de Bazel | 11-01-11 | 13:45

Ze had toch een vriend met een waar vervuilende oude mercedes?

*aanneemt dat Fapkuh een heul nieuwe start maakt*

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:48

An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:42
Ik snap het wel: 't is veel lastiger om een geestig, gevat positief stukkie te typen over zo'n linkse mevrouw dan om gewoon maar lekker in de vertrouwde afzeikstand te gaan zitten.

plaklul | 11-01-11 | 13:48

ze zitten wel een hele lange arm in dr reet te duwen, bah!

-Wil- | 11-01-11 | 13:48

-weggejorist-

complotidioot | 11-01-11 | 13:48

Twittert Femke überhaupt wel zelf? Gezien de tijd van berichten.
twitter.com/femkehalsema

KeurMeester | 11-01-11 | 13:48

Femke is wel één van de beste 2e kamerleden van het laatste decennium.
Ze heeft haar rol met verve gespeeld en staat bij mij in de top5.
Wat je ook wilt aanmerken ze was een verfrissende verschijning en iemand met goede smaak. Ze mogen aan haar wel een voorbeeld nemen in Den Haag.

ecologiste | 11-01-11 | 13:48

@Parsons | 11-01-11 | 13:44

Met links draaiende yoghurt met natuurlijke groene, natuurlijke, kleurstof.

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:47

Tofik Dobi is weer zo stoned als een garnaal, zo te zien.

tipo | 11-01-11 | 13:47

Waarom moet zo'n afscheid op de publieke omroep worden uitgezonden. Beetje overdreven om daar dure zendtijd aan te besteden. De afscheidsreceptie is al geweest. Voor de rest kunnen onze net weer van het zoveelste reces teruggekeerde parlementariers eens beter aan het besturen van dit land gaan werken.

knight03 | 11-01-11 | 13:47

Als ik het goed begrijp pleit ze daarnet toch echt voor een uitbreiding van de de politiek onschendbaarheid.

Lafayette | 11-01-11 | 13:46

Groot respect voor Femke!

Hölzenbein | 11-01-11 | 13:46

@ Heau_heau_heau | 11-01-11 | 13:38
Hi hi, 'weggejorist' ha ha, ho ho. Hilarisch toch?!

Pa Cartwright | 11-01-11 | 13:46

@neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:43
Is toch geen serieuze vraag, naar ik hoop?

KPC de Bazel | 11-01-11 | 13:45

-weggejorist-

Creaguurder | 11-01-11 | 13:45

@ An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:42
Nu het over koeien gaat is weiden ook goed.

goedverstaander | 11-01-11 | 13:45

@Parsons | 11-01-11 | 13:44

Femke gaat de keuken niet witten maar groenen.

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:45

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:42

In het geval van Femke mag je rustig over "geweid" spreken heur.

*Varkens gaat weiden*

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:44

Is de keuken al gewit?

Parsons | 11-01-11 | 13:44

Even een leuk gerucht: ''Femke Halsema stapt op zodat ze relatie kan beginnen met Geert Wilders''.
Only in the Netherlands.

Prins_Bernhard | 11-01-11 | 13:44

-weggejorist-

Daan Van Swanzen | 11-01-11 | 13:43

Is Femke eigenlijk nog single?

neemjemoederindemali | 11-01-11 | 13:43

@Wim-Lex | 11-01-11 | 13:42
Gelijk heb je Wim, krek gelijk heb je.

An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:43

Femke behield jarenlang die sneue zeven zeteltjes voor GL en wist er laatstelijk zelfs een paar bij te snoepen. Dat was haar verdienste. Onder de zelfmutilerende Solande Jap, want: missiesteunster tegen de wil van haar leden, zal GL ineenstorten.

KPC de Bazel | 11-01-11 | 13:43

@An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:42 gewijd....

An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:42

Jammer, ondanks haar standpunten waar ik het niet altijd mee eens was, vond ik het wel altijd een goede en capabele politicus.

Wim-Lex | 11-01-11 | 13:42

@plaklul | 11-01-11 | 13:37
" Flauw natrap stukje Pritt -1 "
Wat was je reactie geweest wanneer Pritt haar nu ineens de hemel in zou prijzen? Femke neemt afscheid, het komt op televee. Daar wordt een natuurlijk hier, op een veel door politiek ingevulde site een stukje aan geweid. Op de manier zoals we dat van Pritt gewend zijn....

Wat ik wil zeggen is: Huilie-huilie!

An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:42

Toch zal ik d'r missen. Debatteren kan ze wel, er stond daar wel een persoonlijkheid.

brutus68 | 11-01-11 | 13:42

@Zeeschuimer | 11-01-11 | 13:38
Ned 1.

Zeeschuimer | 11-01-11 | 13:41

Zijn de gordijnen al klaar eigenlijk? #durftevragen

Parsons | 11-01-11 | 13:41

Leuk dat ze het voor Wilders op neemt.

Lafayette | 11-01-11 | 13:41

@Daan Van Swanzen | 11-01-11 | 13:37
Ik zeg doei.

Parsons | 11-01-11 | 13:40

LOL Pritt
"onbeduidendste voetnoot in de parlementaire historie" +1000

psycho_3 | 11-01-11 | 13:40

Ze ziet er moe uit.

Zoals altijd.

Parsons | 11-01-11 | 13:40

@Petrus de Rewa | 11-01-11 | 13:33
Met wat photoshop niet.
Maar bijna precies 12,5 jaar in de kamer wat goed is voor wachtgeld tot aan het pensioen mag wel een slim truukje heten. Komt nog bij dat ze aan het begin van haar carriere aan het zeiken was dat politici aan kiezersbedrog deden als ze halverwege een termijn er tussen knepen.

blinde kip | 11-01-11 | 13:39

Toch zou ik haar wel eens lafjes willen aanduwen . . . zucht . . .

goedverstaander | 11-01-11 | 13:39

Gelukkig zijn Greet en fuzzy bear er nog. Anders zou het wel erg saai worden allemaal.

Mahatma | 11-01-11 | 13:39

Daaaaaaaag, opgerot en weggejorist

Heau_heau_heau | 11-01-11 | 13:38

Het afscheid is ook te volgen op Ned 2.

Zeeschuimer | 11-01-11 | 13:38

Femke Halsema +1
Flauw natrap stukje Pritt -1

plaklul | 11-01-11 | 13:37

Béétje zonde is het wel. Eén van de weinigen in de kamer met voldoende hersencellen, al zijn het dan linksdraaiende cellen, maar dat mot kunnen in een democratie.

Laat 'r maar fijn genieten van haar zuurverdiende pensioen ... euhmm.... wachtgeld.

Reinaert | 11-01-11 | 13:37

Doei Femke ,meer succes als huisvrouw.

Amsterdam Hustler | 11-01-11 | 13:37

@Tobi | 11-01-11 | 13:33
Was ze al mee bezig, maar Bakito heeft al een ban te pakken. Wegens offtopic zeiken over de PVV en Wilders, iets wat Femke graag doet inderdaad.

Dit krijgt nog een staartje.

An die ARBEIT | 11-01-11 | 13:37

Ik mis haar nu al. De politiek wordt saai zonder haar.

Zeeschuimer | 11-01-11 | 13:37

-weggejorist-

Daan Van Swanzen | 11-01-11 | 13:37

Boehoe en zo. Nou doei

netniet | 11-01-11 | 13:36

opgemarcheerd!

Chop Suey | 11-01-11 | 13:36

Volgende maand naakt in de Payboy®? Of gaan we gewoon ergens een paar bestuursfuncties vervullen? Dat laatste zal wel meer van toepassing worden.

KeurMeester | 11-01-11 | 13:36

Gerdi is heel objectief, dat zie je zeau.

Parsons | 11-01-11 | 13:36

OK. Dankjewel Femke. Je standpunten waren zo hier en daar boeiend, je stijl van debatteren was gewoonlijk hinderlijk en aanstootgevend vanwege je zeurderige toontje. Maar niettemin: het beste. En dat GroenLinks maar gauw veel zetels mag verliezen.

Requiescat in pace | 11-01-11 | 13:36

Audio is kaput!

haatbaard | 11-01-11 | 13:35

@Pritt Stift - u vergeet de fap-doekjes.

veuve-clicquot | 11-01-11 | 13:35

Geweldige debater en bijzonder intelligent. Jammer dat ze weg is :-(

Brimstich | 11-01-11 | 13:35

Mooi! Benieuw hoeveel nullen haar nieuwe salaris telt...

Tabula Rasa | 11-01-11 | 13:35

kleertjes goed, borstjes vooruit en toedeledokie

grizzlygris | 11-01-11 | 13:34

Die gaat Fulltime reaguren op GS, we krijgen nog spijt dat ze weg is

Tobi | 11-01-11 | 13:33

Hoezo pensioenacrobate? Ze is toch niet zo oud?

Petrus de Rewa | 11-01-11 | 13:33

iets met natrappen en onnodig

Dirkmans | 11-01-11 | 13:33

@petros666 | 11-01-11 | 13:31
'Liever Femke in de keuken, dan Geert in de achtertuin'

kapotte_stofzuiger | 11-01-11 | 13:32

Is er nog interessant nieuws vandaag?

Roderick van Avezath | 11-01-11 | 13:32

Mijn koffie is koud geworden. Dat vind ik op dit moment wat belangrijker.

Rummbler | 11-01-11 | 13:32

kga dr toch wel missen

verhaard | 11-01-11 | 13:32

Gaat ze nu weer dat boek van haar promoten?

neworder | 11-01-11 | 13:31

@mezelf
Erbaatntje = ere baantje

Dick Luyenlomp | 11-01-11 | 13:31

Tissues! Kleenexen! Toiletrollen! + vaseline/babyolie/margarine(in noodgevallen): een Femke-topic

kapotte_stofzuiger | 11-01-11 | 13:31

Erbaatntje bij Greenpeace en burgemeester van een linkse middelgrote gemeente, schat ik

Dick Luyenlomp | 11-01-11 | 13:31

Zwaar gemis. Femke!!!!

Bluebook | 11-01-11 | 13:31

Liever Femke dan Geert naast me in bed.

petros666 | 11-01-11 | 13:31

Dan moet ze heel snel zijn, want ik moet echt weg zo.

En de vorige keer dat ik iets aardigs over Femke zei schoot het Joris in z'n verkeerde keelgat, dus dit keer zal ik me wat genuanceerder uitlaten.

Doei Femke!

Parsons | 11-01-11 | 13:31

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos