Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hey De Roon (PVV), ouwe spijbelaar!

vanroon.jpgDenk je wel aan je hart, Raymond de Roon? Jongen, wat heb je het druk. Fractievoorzitter van de PVV in Almere en volksvertegenwoordiger in de Tweede Kamer tegelijkertijd. Je lijkt wel een wijf, wat een gemultitask allemaal. Ook nog als chaperone mee met Wilders op buitenlandse reizen, toe maar. Druk, druk, druk. Doe jij allemaal gewoon. Dan begrijpen wij wel dat er af en toe wat bij in schiet. Dat er soms wat dubbele afspraken in je agenda staan. Wat wil je, met een dubbele baan? Kijk, kunnen al die lokale media wel mee willen doen met de PVV-hetze door 'De Roon is zetelgeil!' artikelen te maken, maar dit is gewoon hart voor je land hebben. Zwoegen voor je vaderland. Ploeteren voor je geld. Dat je 11 van de 25 raadsvergaderingen in Almere hebt gemist en nog nooit een commissievergadering hebt bezocht, daar moeten de media zich niet zo over opwinden. Wat Jorritsma zegt. Gedoe om niks. Jij doet echt wel je best om tussen Almere en Den Haag heen en weer te racen om zoveel mogelijk bij te wonen. Je bent niet het type dat afzegt met kutsmoesjes als 'ik voel me niet zo lekker'. Jij knokt voor het goede doel. Allemaal voor ons, de Nederlandse burgers. Voor Henk en Annie in hun Vinexhut. Voor het Sodom aan het Gooimeer, natuurlijk. Zetelgeil, onze reet. Pluche festisjisme, welnee. Beter een dubbel inkomen dan een dubbel paspoort. Toch Sietse?

Reaguursels

Inloggen

@rara | 10-12-10 | 15:06
Ik heb het over de aandacht die vooral de linkse media aan schreeuwerts zoals u geeft. Bij gebrek aan argumenten goedkoop scoren vanwege roddels en achterklap. Mijn walging over de door u, (en nu komt het opletten klaar? pang!) "en de uwen" gespeelde verontwaardiging is groter dan uw grootste SP- zwaaisjaal.
Dit kabinet is de beste optie die NL heeft. Die paar halve zolen die de PVV nu nog in haar gelederen heeft neem ik op de koop toe, voor het goede doel zeg maar.

ojédiaré | 11-12-10 | 16:16

Engbek

Charles Swietert | 11-12-10 | 15:32

borderliner | 11-12-10 | 00:19
En zo is het. De PVV is een klerebende en per definitie uitschot. En ieder rechtsch schildknaapje maar huilie doen als mensen kritiek hebben op dat schorriemorrie van de PVV. Tsss...

Hölzenbein | 11-12-10 | 00:45

La Vie En Rose | 10-12-10 | 17:36
Nee mijn lieftallig dooske, je moet wel bij de les blijven. Koekoeksklok en snelkookpan is niet van mij afkomstig. Je overdrijft weer zoals de meesten hier. Hersentjes inschakelen, even laten werken, dan pas reageren. Dat is de volgorde. Niet andersom.

Hölzenbein | 11-12-10 | 00:34

Het blijft natuurlijk een bij elkaar geraapt zootje die PVV. Een klerebende. Een stelletje malloten, aangevoerd door een lelijke blonde snol.
Zo dat moest er even uit. En nu lekker maffen.

borderliner | 11-12-10 | 00:19

"Op de VVD na storen alle partijen zich aan de afwezigheid van De Roon" Tuurlijk de VVD vindt het wel best. Je gaat je eigen sattelietpartij niet openlijk kritiseren, die hou je te vriend. Zodat ze braaf meestemmen met jou wetvoorstellen. Zo bouw je je eigen macht uit!

GeertT | 11-12-10 | 00:00

@neemjemoederindemali | 10-12-10 | 15:09
Het enigste wat je misschien even moet weten, is dat je op de tegel moet klikken voor meer info.

tinyurl.com/2us8eaf

atm0s | 10-12-10 | 22:36

ik zou het beter vinden als GS zich gewoon gaat richten op de linkse politica van dit land, vind ik veel leuker om over te zeiken

K. melenpenis | 10-12-10 | 20:22

DE PVV weer, de heksenjacht is in volle gang. Ik zou het graag nog even over drinkebroer en voormalig minister van 'geefmaarwegzaken' Pronk willen hebben. En ook over Samkalden en natuurlijk de ambtswoning van Job Cohen.

snap_shootert | 10-12-10 | 20:15

Hoe lang moet het nog duren / hoeveel voorbeelden moeten de PVV kiezers nog hebben om te concluderen dat deze club, behalve uit leugenaars, ook uit profiteurs bestaat?
Overigens, applaus voor GS ivm deze topic

propper1000 | 10-12-10 | 20:00

Zie je nou wel dat de PVV links is.

Gavrilo | 10-12-10 | 19:12

Ik zeg: naar rato inleveren die raadsvergoeding. Da's de enige manier waarop je met droge ogen zo'n dubbelfunctie kunt verantwoorden. Anders is het simpelweg graaien uit de staatsruif.

-edit | 10-12-10 | 18:54

@xavier | 10-12-10 | 18:06

De Roon komt naar je toe, deze winter!

Biff Eagleburger | 10-12-10 | 18:19

De Roon is tenminste 5x intelligenter dan de gemiddelde GS-reaguurder hier.
Aandoenlijk hoe de hondjes tandeloos blaffen, terwijk de De- Roon karavaan
glimlachend verder trekt

xavier | 10-12-10 | 18:06

Geef hem geen ongelijk, we hebben het wel over Almere, het Lille van Nederland.

Biff Eagleburger | 10-12-10 | 18:05

-weggejorist-

3 hoog in Mexico | 10-12-10 | 17:59

@La Vie En Rose | 10-12-10 | 17:36
I Lol'ed :)

An die ARBEIT | 10-12-10 | 17:43

@La Vie En Rose | 10-12-10 | 17:21
* jeehj * ;)

An die ARBEIT | 10-12-10 | 17:39

Hölzenbein | 10-12-10 | 16:26
En Hölzenbrein is natuurlijk een theemuts, badmat, slipper en jas, een bougiesleutel,
sanseveria, een koekoeksklok, snelkookpan etc.

Dit alles afkomstig uit de Dikke van Hölzen.

La Vie En Rose | 10-12-10 | 17:36

Mijn eerste en tevens laatste "reaguursel". "Limburg telt mee, stem PVV". Ik heb nog nooit zo hard gelachen. Vaarwel!

jan8714 | 10-12-10 | 17:35

17:21
blijven

La Vie En Rose | 10-12-10 | 17:29

Klapkoet | 10-12-10 | 17:17
Neen. Die hebben het de afgelopen decennia zo goed gedaan dat het volk massaal op hen is gaan stemmen, (met hulp van Messias Cohennus) en zij nog steeds stijgen in de peilingen. *kuch*

La Vie En Rose | 10-12-10 | 17:28

25TaLife | 10-12-10 | 16:40
Ja, en van de Joop. Het zijn net strontvliegen die maar tegen het raam aan bijven vliegen, niet beseffend dat zij daar niet doorheen kunnen. (een metafoor voor figuren die nog steeds niet kunnen verkroppen dat er een regering is met gedoogsteun van de PVV)

Goede raad: gewoon topics mijden die over de PVV gaan. Das beter voor uw bloeddruk en verder wat An die ARBEIT | 10-12-10 | 16:48 zegt.

La Vie En Rose | 10-12-10 | 17:21

Is er ook nog iets te zeiken over links?

Klapkoet | 10-12-10 | 17:17

@3 hoog in Mexico | 10-12-10 | 17:11
Grappig genoeg denk je dat het ergens op slaat wat je zegt. GS hoort alle kanten te belichten, als je van eenzijdige berichtgeving houdt kan je beter ergens anders gaan kijken...

Joop ofzo.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 17:17

-weggejorist-

3 hoog in Mexico | 10-12-10 | 17:11

Paranoi is tegen jezelf zegen dat je iets niet hebt gezegd..
Jaa. dat zeg ik je..
Nietus

sTiRf | 10-12-10 | 16:54

@ mezelf
En dan hebben ze ook gekijk

sTiRf | 10-12-10 | 16:50

Het zou me niks verbazen dat er mensen opstaan en zeggen dat de Bijbel een vervalsing is van door wie dan ook.. <USA neemt dat meteen aan en pakt iederen op die Wiedanook heet. Obama.. je wa zo leuk bezig, maar bent slaaf geworden van de orloogindustrie. En weet je wat het jammere is.. Het maakt niet uit welke president er komt.. want die zal nooit regeren.. Wat regeert is oorlog, belegingen, en hoe je er meer geld mee kunt maken.
Welstaat?
Welzijn?
Geluk?
Dat bestaat niet in de ogen van de parasieten.

sTiRf | 10-12-10 | 16:49

@25TaLife | 10-12-10 | 16:40
Sorry hoor, maar met schelden en plempsels zonder verdere inhoud plaats je je op het zelfde niveau als het volk waar je op reageert...

An die ARBEIT | 10-12-10 | 16:48

@notsureifserious
Het is toch allang duidelijk dat wilders zijn geld krijgt van de Israelisch, net als Assange.. Mossad..

sTiRf | 10-12-10 | 16:41

notsureifserious Nog zo'n sukkel.

Uit welke stronthoop komen jullie vandaan gekropen ? Die ene met die vuist met rode roos erin toch ?

25TaLife | 10-12-10 | 16:40

Politici zijn geprogrameerde leugenaars.

sTiRf | 10-12-10 | 16:39

-weggejorist-

notsureifserious | 10-12-10 | 16:34

25TaLife | 10-12-10 | 16:25
Niet vergeten: uw pilletjes slikken.

Hölzenbein | 10-12-10 | 16:26

@ Hölzenbein | 10-12-10 | 15:07
iemand voor NSB'er uitmaken = anders denken ????

U spoort niet en trouwens had ik u niet gezegd te stoppen met ademen ? Vort Sjembek doe jezelf en je omgeving een lol en spring van die flat af. Wordt de wereld ook weer een beetje frisser.

25TaLife | 10-12-10 | 16:25

-weggejorist-

notsureifserious | 10-12-10 | 16:21

@rara | 10-12-10 | 15:50
Mijn dank.

rara | 10-12-10 | 16:17

@rien6139 | 10-12-10 | 16:03
Je weet zelf heel goed dat je ontzettend overdrijft over alles dat buiten 9 tot 7 valt, maar goed. Als je niks zinnigs te melden hebt, stap je maar gewoon over op onwaarheden, toch?

Kind, een fijn weekend!

An die ARBEIT | 10-12-10 | 16:10

reactie van 16.03u is op An die Arbeit van 15.33u ;)

rien6139 | 10-12-10 | 16:05

Leuk dat u de rollen ineens omdraait, want u lult zich steeds verder vast. En dat is goed te zien aan uw wel erg ongemakkelijke reactie. Maar ehh, Nee hoor, ik zal u niet meer lastig vallen. Zo te zien aan al die tigduizend plempsels tijdens uw dag,nacht,middag,late en weekenddiensten heeft u werkelijk geen tijd dat u leeft. U heeft het maar druk met al die arbeit.

rien6139 | 10-12-10 | 16:03

God, heb ik net gereageerd op dat stukkie van Jorritsma. komt de Roon ook nog voorbij. De kleinburger bij uitstek. Verschrikkuluk!
Wat een clown!

blindebeethoven | 10-12-10 | 15:55

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:49
Nee, waarom zou ik het laatste woord willen hebben? Dat mag jij hebben.

rara | 10-12-10 | 15:50

rara | 10-12-10 | 15:47
Jouw zelfgesprekken ook overigens. :-) Jij mag het laatste woord hebben. Kom maar kom maar kom maar kom kom kom...

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:49

sitzkrieg | 10-12-10 | 15:39
Nee, maar dan hoef je dus ook niet een vol salaris te ontvangen, je bent er immers niet altijd! Dus of 1 baan 100% salaris of meerdere banen en salaris naar mate van gewerkte uren.

gozahtje | 10-12-10 | 15:48

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:45
Goedzo. Lachen is een positieve emotie.

rara | 10-12-10 | 15:47

Ja leuk allemaal, maar ondertussen hebben we wel een mooi rechts kabinet en zingt de linkse elite een stukje lager... PVV zal een moeilijke tijd blijven hebben, is niet meer dan logisch..

denoorman | 10-12-10 | 15:45

rara | 10-12-10 | 15:44
*proest*

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:45

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:38
Zelfhaat valt te genezen, hoor. Zal ik je erbij helpen?

rara | 10-12-10 | 15:44

Tuurlijk GS.. Kamerleden en raadsleden moeten bij alle vergaderingen en debatten aanwezig zijn. Dat is namelijk zo productief... Niet dus.

sitzkrieg | 10-12-10 | 15:39

rara | 10-12-10 | 15:36
Waarschijnlijk. Daarom trekt u volle zalen.

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:38

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:35
Je gaat toch genne mongol stoempen, jonguh?

An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:37


@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:35
Een trol ontleent zijn bestaansrecht aan het feit dat niemand hem mag. Gefeliciteerd.

rara | 10-12-10 | 15:36

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:35
Klopt. ;)

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:36

rara | 10-12-10 | 15:33
Uw mening, u uw zin, ik mijn rust toch. Heeft u wat bereikt? Nee, niet, dus gelieve doorgaan met uw zielige leven.

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:35

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:34
Dat is laf, die mag ik niet stompen. Dat is een mongol.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:35

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:32
Jonguh! Ik haal dadelijk die rooie.

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:34

@rien6139 | 10-12-10 | 15:22
Quatscht u vooral verder heur! Laat u niet door mij van de wijs brengen!

Ik vind het juist komisch als ik word uitgemaakt voor werkeloze of levenloze, omdat ik hier zo prominent aanwezig ben tijdens kantooruren en soms tijdens de nachtdienst.
Dan voel ik me nog beter over mijn leven, aangezien het uwe blijkbaar ZO triest en uitzichtsloos is, dat u af moet geven op voor u compleet onbekende, anonieme reaguurders. Dan besef ik me weer hoe goed ik het wel niet heb, dank daarvoor!

U denkt namelijk niet dat ik geen leven heb, dat meent u helemaal niet. U heeft hoogstwaarschijnlijk zelf geen of een zeer triest leven, en projecteert dat op mij d.m.v ongegronde aannames. Maar dat vind ik niet erg, ik help u graag de dag door te komen!

An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:33

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:32
Okee, geen godwin maar een ouderwetse trol. Knap gespeeld, hoor.

rara | 10-12-10 | 15:33

rara | 10-12-10 | 15:32
Nee hoor, u moet gewoon de definitie van een godwin eens goed doorlezen, dat helpt. Zouden meer mensen moeten doen die maar wat kakelen hier. nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:33

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:31
Femke Halsema is dus ook een communist.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:32

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 15:27
Ja, u begrijpt hem en iedereen maar denken...

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:32

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:27
A rose by any other name...

rara | 10-12-10 | 15:32

-weggejorist-

gerardo | 10-12-10 | 15:31

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:22
Jonguh, laat die bounty niet aanbranden verrekte mongol.
De Nationale Veiligheids Brigade dan, overwegend bestaande uit ex NSBers?
De SS bestaat ook niet meer, wil dat zeggen dat er geen SS aanhangers meer zijn?

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:31

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:20

De nsb bedoeld u de nationale schaatsrijders bond mee?

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 15:27

rara | 10-12-10 | 15:24
Natuurlijk wel, maar mijn stelling is geen godwin. Nog steeds moeilijk hè?

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:27

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:20
Dus de NSB was geen nazipartij die door de bezetter gesteund werd, en de NSB had niets te maken met landverraad en zo?

rara | 10-12-10 | 15:24

@An die Arbeit 14.57u. Dan zal ik je verder niet van je werk afhouden. Je werkt zo te zien al zoveel over.

rien6139 | 10-12-10 | 15:22

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:20
De NSB hield in 1945 op met bestaat.

Raymond de Roon is geboren in 1952.

Verrekte mongol, jonguh!

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:22

@Plorp | 10-12-10 | 15:19
"Ah, dus omdat het wettelijk is toegestaan is het ook meteen goed. Duidelijk."

Nee, eigenlijk is het helemaal foudt, maar die wetgevers van ons houden er nogal van om een mindfuckspelletje met de burgers te spelen.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:21

rara | 10-12-10 | 15:08
Maar het is geen Godwin. Ik vergelijk De Roon niet met de nazi's of Hitler, ik zeg gewoon dat ie het vroeger al druk had bij de NSB. Moeilijk hè?

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:20

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:14
Ah, dus omdat het wettelijk is toegestaan is het ook meteen goed. Duidelijk.

Vraag me trouwens af hoe Drees het deed met z'n uren, want het probleem is niet zozeer het hebben van een dubbele functie, maar de invulling ervan.

Plorp | 10-12-10 | 15:19

Ik zie poep en ga lekker praten over poep. Poep stinkt en is niet lekker. Nou, wat is dit NIET lekker.

Is het een probleem? Nou nee. Dussss....?

Zoals ik al zei, geneuzel. Het ziet er niet leuk uit en dan gaan neuzelen. Zoals iemand al opmerkte: is dit joop.nl??

NoMinister | 10-12-10 | 15:17

@Parsons | 10-12-10 | 14:55
De Roon vergelijken met een kinderporno verzamelaar, omdat men anders niet voor de Roon kiest? Het kan toch wel beter dan dat?

Plorp | 10-12-10 | 15:16

@Plorp | 10-12-10 | 15:10
Nee. U praktiseert het begrijpend lezen op een wel heel aparte manier, begrijp ik.

Wilde slechts aangeven dat er nimmer kritiek komt op politici van andere partijen die ook een dubbele politieke functie kennen. Bij de PVV zijn het meteen zakkenvullers (dat was al zo toen bekend werd dat De Roon en Fritsma bovenaan de lijsten stonden in Almere en Den Haag).

Van goedpraten is geen enkele sprake. Er valt namelijk niets goed te praten. Het is wettelijk toegestaan.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:14

@Rafapaz | 10-12-10 | 15:09
Gelukkig ben jij er nog, oh alwetende Rafapaz! Pffffff.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:13

@neemjemoederindemali | 10-12-10 | 15:09
Ho ho, ik ben nergens verantwoordelijk voor. Klik rustig wat in de rondte, zo complex zit het niet in elkaar ;)

Parsons | 10-12-10 | 15:13

@Plorp | 10-12-10 | 15:10

Bij mij zeggen ze altijd, "maar meester, zij doet het ook"

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 15:12

@neemjemoederindemali | 10-12-10 | 15:07
Volgens mij niet.

Parsons | 10-12-10 | 15:12

@Superior Bastard | 10-12-10 | 15:03

Maar wat gebeurt er dan met de schaamhaar commissie van Roufout?

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 15:11

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:51
Ga je het gedrag van de PVV nou goedpraten door ze met de PVDA te vergelijken?

Als iets fout is, dan is het fout. Dit is een beetje de 'maar meester, hij doet het ook' verdediging.

Plorp | 10-12-10 | 15:10

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:07
Mensen voor NSB'er uitmaken heeft weinig te maken met 'anders denken'.

Dan ben je geweaun een verrekte mongol, jonguh.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:10

@Parsons | 10-12-10 | 15:01

Je bent verantwoordelijk voor de info voorziening rondom de tool dus doe maar een nieuw filmpje maken.

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 15:09

Sliptong | 10-12-10 | 13:46
Jij bent al opgegeven.. Geen greintje objectiviteit.

Rafapaz | 10-12-10 | 15:09

Niks MIS...

An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:09

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:07
Helemaal niks met andersdenkenden, daar KAN je af en toe iets van leren.

Dat betekent niet dat elke afwijkende mening automatisch ergens op slaat.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:08

@Borrelende Boris | 10-12-10 | 14:50
Het had inderdaad veel slechter gekunt. U heeft dus ergens wel een punt.
#rijmtopic niet los kan laten.

ojédiaré | 10-12-10 | 15:08

@Hölzenbein | 10-12-10 | 15:00
Jawel. Je haalt WOII uit de kast.

rara | 10-12-10 | 15:08

25TaLife | 10-12-10 | 15:00
Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:03
An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:06
Moeilijk he, andersdenkenden? En jeezus wat hebben jullie grote voeten.

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:07

@Parsons | 10-12-10 | 14:58

Je twitterlinkjes doen het niet, of moet ik eerst lid worden van twitter?

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 15:07

@An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:06
Klopt als een busch.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:07

@ojédiaré | 10-12-10 | 15:02
Als je denkt dat de VARA of de SP verantwoordelijk zou zijn voor de wandaden van deze politicus dan heb je er weinig van begrepen.

rara | 10-12-10 | 15:06

Hölzenbeinen zijn alleen leuk en praktisch als ze verbonden zijn aan zeeschuimende boeven met ooglapjes.

Voor de rest hebben we tegenwoordig kunsstof protheses en is een Hölzenbein achterhaald, onwenselijk en gewoon niet nodig.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:06

@DingleBerry | 10-12-10 | 14:12
Waar heb ik het over zwitsals?
Ik zeg gewoon dat als je wil opzeggen je eerst lid moet zijn. Klopt toch
En het ging over PowNed, niet over geenstijl.
Doe eerst eens goed lezen voor je op de kast springt

Che_cuevara | 10-12-10 | 15:05

Parsons | 10-12-10 | 14:58
Ok, de eerste was puberaal.
Ik denk dat de SGP afstand gaat doen van het creationisme en dat van der Staaij met onmiddelijke ingang wordt opgevolgd door zijn vrouw#durfttegokken

Superior Bastard | 10-12-10 | 15:03

@Superior Bastard | 10-12-10 | 14:58
Het is December, dan word ik altijd helemaal warm en pluizig van binnen... ;)

Ik geef 'em gewoon een kans om na te denken over wat 'ie stelde en vervolgens terug te krabbelen, that's all.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:03

@Parsons | 10-12-10 | 14:58
Heeft misschien te maken met de Dordtse synode die nu aan de gang is. De vorige synode was in de 17e eeuw. Remonstranten willen dit keer niet meedoen omdat er de vorige keer vervelend tegen hun gedaan werd...

rara | 10-12-10 | 15:03

@An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:01
Seconded!

En minder Hölzenbeinen.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 15:03

@Hölzenbein ,

trouwens wie geeft JOU het recht iemand voor NSB'er uit te maken en dan later nog te zeggen dat het klopt wat je zegt. Mag ik dan zijn inschrijving bij de NSB zien als je zo zeker bent.

25TaLife | 10-12-10 | 15:02

@rara | 10-12-10 | 14:38
Volgens mij niet. En nu?

ojédiaré | 10-12-10 | 15:02

@neemjemoederindemali | 10-12-10 | 14:56
Bedoel je de zoekmachine? Die is nog overzichtelijker geworden. Vragen kun je bij atm0s kwijt, mijn naam is haas.

Parsons | 10-12-10 | 15:01

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:59
Ik moet eerlijk zeggen: De Mos is een ontzettend gemotiveerd politicus.

Maar of we daar nu blij mee moeten zijn, in zijn geval, da's een 2e.

Ik zeg: Meer Mossen! Maar dan met wat meer tact en verstand....

An die ARBEIT | 10-12-10 | 15:01

@ Hölzenbein . Leef je nou nog sukkel ? Vort, weg jij, onder je steen kruipen en niet meer terugkomen en neem je Godwins met je mee. Met je halfzachte gelul over "recht hebben" Pff.

25TaLife | 10-12-10 | 15:00

rara | 10-12-10 | 14:59
Sterker nog, het is helemaal geen Godwin. Maar ssssst... niet verder vertellen.

Hölzenbein | 10-12-10 | 15:00

Parsons | 10-12-10 | 14:58
Van der Staaij is homo met Rutger als billenmaat?

Superior Bastard | 10-12-10 | 15:00

@Bigi Bana Boy | 10-12-10 | 14:58
Dat heb je mooi gezegd vrind.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:59

@An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:55
Het is denk ik wel beter dat een fractievoorzitter er op elke algemene vergaderdag is, ja (1x in de week). Maar goed, ik *begrijp* waarom het niet zo is. Ik vind dat ook niet erg.

Ik denk trouwens wel dat je met serieuze klachten of problemen als inwoner van Almere een mail kunt sturen en De Roon en dat daar - mits het de moeite waard is - ook serieus mee wordt omgegaan.

In Den Haag is De Mos trouwens zo ongeveer het aanspreekpunt. Die man spamt zijn onbenullige ideetjes over 070 constant het internet op.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:59

@Hölzenbein | 10-12-10 | 14:57
Het was geeneens een leuke Godwin.

rara | 10-12-10 | 14:59

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:57
Mild hoor. Velvet Friday?

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:58

@neemjemoederindemali | 10-12-10 | 14:57
Ja, als je een NORMALE baan erbij hebt wel jah....

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:58

is dit niet gewoon een dubbelfunctie ?
maw niets bijzonders alleen als het de PVV betreft ;)

iter | 10-12-10 | 14:58

Geweldig dat PVV volk die nog altijd niet snappen waar GS voor stond en voor staat.

Bigi Bana Boy | 10-12-10 | 14:58

@rien6139 | 10-12-10 | 14:48
Hoe weet je dat Rien? Kennen wij mekaar? Of maak je gewoon ongegronde aannames omdat ik veel reaguur onder werktijd?

Ja, dat doe je hè?

Lutsje.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:57

Godwin of geen Godwin, het klopt wat ik zeg. En 25TaLife wie geeft jou het recht om hier mensen uit te schelden weekdier?

Hölzenbein | 10-12-10 | 14:57

@An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:55

Gemeenteraadslid is een bijbaan, kan je er dus naast een andere baan bijdoen.

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 14:57

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:49
Dat laatste, daar heb je dan wel weer gelijk in.

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:57

@Parsons | 10-12-10 | 14:49

Kun je niet ff een nieuw uitleg filmpje over de GS extensie gaan maken? Na de laatste update snap ik hem niet meer helemaal.

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 14:56

@Art Vandelay Ultor
Wederom applaus voor al je comments!
( + je kennis van zaken en je geduld)

La Vie En Rose | 10-12-10 | 14:55

he Hölzenbein ga jij eens gauw deaud met je Godwins. Lutser !!

25TaLife | 10-12-10 | 14:55

Hölzenbein | 10-12-10 | 14:52
Een Godwin is sneu, een Godwin in het 141e comment is dan wel weer sterk.

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:55

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:39
" Maja, noodzakelijk kwaad enzo. " Daar zullen we het maar op houden, met een kleine aantekening:

Misschien ben ik te naïef in die zaken, maar ik vind het een goede zaak als er een voorman is, een aanspreekpunt of zelfs een "politiek leider", die ook daadwerkelijk die rol volledig vervult. Niet slechts als coördinator op bepaalde momenten.
Dit omdat er dan overzicht is vanuit die persoon. Realistisch gezien snap ik dat dat moeilijk is, maar niet onmogelijk, als het ook daadwerkelijk je enige taak zou zijn. Op gemeentelijk niveau is dat dus mogelijk. Sterker nog, ik was in de veronderstelling dat een fractievoorzitter dat ook behoorde te zijn....

Maar niet als je ook nog een functie in Den Haag hebt, dakannie.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:55

Geen Stijl 2011 = Joop.nl?
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig :-)

Paradijs | 10-12-10 | 14:53

Hij had het vroeger al druk bij de NSB de arme.

Hölzenbein | 10-12-10 | 14:52

Mensen, speel toch wederom niet op de persoon. De PVV is heel goed bezig. Het is al een stuk veiliger op straat; vooral door al die extra politieagenten die er bij zijn gekomen. De economie draait weer op volle toeren. In de zorg moeten ze mensen ontslaan omdat er al zoveel handen aan het bed staan te trekken. Het onderwijs leidt ons allen op tot briljante wetenschappers (mede dankzij de grootschalige investeringen en hervormingen), en zo kan ik nog wel een tijd doorgaan. Niks aan het handje, laat Geert en consorten maar schuiven, dan komt alles goed.

Borrelende Boris | 10-12-10 | 14:50

Dus in de politiek word je slechts afgerekend op je aanwezigheid bij raadsvergaderingen en commissievergaderingen?

Interessant.

Overigens ben ik van mening dat De Roon een lul is.

Parsons | 10-12-10 | 14:49

Is dit Joop.nl?

Ad337 | 10-12-10 | 14:49

Bij het O.M. zijn ze blij dat de beste man is vertrokken. Da's best wat waard.

Ookmooi | 10-12-10 | 14:49

@Superior Bastard | 10-12-10 | 14:45
Mja, ik kan niet bepalen hoe iets bij iemand klinkt.

Ik vind kiezersbedrog alleen een makkelijke term. Kijk, het terugttrekken van de AOW-leeftijd als breekpunt, dat kiezersbedrog. Dit is dat in mijn optiek niet.

De Roon doet zijn job voor de fractie in Almere. Mensen stemden toch niet De Roon, ze stemden PVV. Moet De Roon een voorman zijn en het woord voeren in grote debatten (lol @ grote debatten in Almere)? Ik denk van niet.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:49

Het klinkt als geneuzel, het ziet er uit als geneuzel en het leest als geneuzel. Geneuzel dus. Wat een geneuzel.

HOUSOP!

NoMinister | 10-12-10 | 14:48

@ An die Arbeit. 14.43u Dat is altijd nog beter dan wat jij moet voorstellen. Zonder GS heb je geen eens een leven.

rien6139 | 10-12-10 | 14:48

@Superior Bastard | 10-12-10 | 14:39

Ik doe mee.

*stoel achterover pleurt en er lekker voor gaat zitten*

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 14:45

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:39
"Het is maar gemeentepolitiek" ? "Noodzakelijk kwaad"? "De partij is nog zo jong"?
Klinkt als: Bagatellisren van kiezersbedrog.

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:45

@rien6139 | 10-12-10 | 14:38
Trieste, inhoudsloze rariteit die je bent....

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:43

@Sliptong | 10-12-10 | 14:34
Ik had ook al gereageerd op de door jou aangehaalde post, schurk! ;)

Ga anders even Rien vervelen, doe ik met je mee....

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:42

@beenthere 14,25u En het is hem van harte gegund.

rien6139 | 10-12-10 | 14:40

@An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:27
Het is maar gemeentepolitiek.

Kijk, Fritsma en De Roon zijn aangesteld om te coördineren, that's it. Ik denk niet dat Wilders ontevreden over ze zal zijn. Het kan ook niet anders, want je kunt het TK-lidmaatschap niet combineren met een positie als actief fractieleider in een gemeente. Het is wellicht geen geweldig signaal aan de kiezer, maar boeiend. Het mag volgens de wet en de PVV schijnt het nodig te hebben om ervaren mensen op leidinggevende posities te hebben. Ik stoor me daar niet aan (de partij is nog zo jong).

Ik vind het veel belangrijker dat mensen die verstand van zaken hebben en die er dicht op zitten het woord voeren in (ook grote) debatten. Dat kun je dus veel beter aan betrokken gemeenteraadsleden overhouden (of aan De Mos, die toch een huilportefeuille in de Kamer heeft en dus wel over tijd beschikt). Nogmaals, het is gemeentepolitiek. Bestaan daar wel voormannen?

In de TK zie je altijd de koppen van de fractieleiders bij grote debatten. Inderdaad, je *ziet* ze. Want als die dingen niet op de teevee werden uitgezonden of werden gehyped en mensen massaal naar politiek 24 keken, dan zaten daar ook gewoon de woordvoerders van die betreffende onderwerpen en niet Stef, Alexander, Sybrand of fucking Job Cohen (alsof Job ooit het woord zou voeren als er geen camera's op hem gericht zijn!).

Ik deel je mening dus niet dat ze zich er gemakkelijk vanaf maken. Kan me voorstellen dat ze best nog wel wat tijd kwijt zijn met coördineren. Wel is het zo dat de functies niet goed te combineren zijn. Maja, noodzakelijk kwaad enzo.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:39

Verrek!
@¿Ya tu Sabes? | 10-12-10 | 14:32
Dank öe wel! En de U ? De rest weet ik wel.... Thuis heb ik een laptop, zit het allemaal wat anders en ken ik ze wel.

Ennuh, göh! Numlock? Ik heb al een paar keer op die knop gedrukt, maar er gaat alleen maar een lampje aan en uit op m'n toetsenplank...

* zich ergert lampje afplakt *

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:39

rien6139 | 10-12-10 | 14:38
*bier en chips pakt*

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:39

@ojédiaré | 10-12-10 | 14:31
Volgens mij gaat dit draadje over een oplichter van de PVV, niet over de SP of de VARA.

rara | 10-12-10 | 14:38

@zeg maar jansen 13.44u Kneus.

rien6139 | 10-12-10 | 14:38

@An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:11
Ah, de "misschien ik zat nog te typen troef" wordt gespeeld. Geeft niet. Tis aanlokkelijk je snor te drukken. * lekker verder gaat met reaguurders irriteren *

Sliptong | 10-12-10 | 14:34

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:27
" & o óf alt & 148 (numlock toetsen gebruiken).

¿Ya tu Sabes? | 10-12-10 | 14:32

Ik dacht dat die VARA lastercampagne op een lager pitje ging?
Maar zo te lezen is de SP- jeugd weer bijeen geroepen om virtueel boe te roepen. Welkom boyz! Tomatensoepje iemand?

ojédiaré | 10-12-10 | 14:31

@Superior Bastard | 10-12-10 | 14:28
Danke Schön!

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:31

Rechts = eerlijk jezelf verrijken. Links = huichelarij, je verrijkt jezelf maar fingeert het voor de minder bedeelden in deze wereld triest te vinden dat rijkdom zo oneerlijk wordt verdeeld.

De narrige kabouter | 10-12-10 | 14:29

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:27
Vang! ___-------"

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:28

Wat een gedoe om niets weer. Iedereen die Fritsma echt wil spreken weet dat hij te vinden is in De Herberg, meestal zit hij achterin aan de bar.

Teen | 10-12-10 | 14:27

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:12
Als dat zijn enige taak zou zijn, het co-ordineren ( Wo ist das Umlaut?? ) kan ik het begrijpen. Maar een fractievoorzitter behoort bij alle grote debatten en andere belangrijke gemeentelijke gebeurtenissen ook b.v het woord te voeren. Een voorman te zijn. Kan dat volgens jou wanneer je alleen op gegeven momenten aanwezig bent? En wat voor signaal stuur je dan naar de kiezer?

Je deelt mijn mening dus niet dat ze zich er een beetje makkelijk van af maken, dit omdat het nu eenmaal niet ( goed ) te combineren valt met hun activiteiten in Den Haag? Want zoals je het zelf beschrijft doen ze slecht het absolute minimum wat aan de funcite verbonden is, maar ontvangen ze wel de volle pond.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:27

@ beenthere | 10-12-10 | 14:25
Arrogantie van de macht. Niets anders.

goedverstaander | 10-12-10 | 14:26

Verdorie, het lijkt wel een Amsterdams stadseel die PVV.
.
Sietse Fritsma (PVV) werkte tot nu toe +/- 90 minuten voor zijn gemeenteraadsvergoeding: €15.780 p/uur, €263 p/minuut.
.
Eat your own dog food...

beenthere | 10-12-10 | 14:25

@ reade romke | 10-12-10 | 14:03
Werken van 14.30 tot 22.00? Tjsa. De vakken van de Friese buurtsuper moeten ook gevuld natuurlijk.

goedverstaander | 10-12-10 | 14:24

De PVV heeft haar doel al bereikt, onrust zaaien in opdracht van Israel. Al die gemeenteraden e.d. doen er helemaal niet toe, dat is gewoon een paar jaartjes uitzitten.

deministerpresident | 10-12-10 | 14:24

sjaakdeslinksesul | 10-12-10 | 14:17
Je hoort alleen die knikker in zijn hoofd af en toe heen en weer rollen.

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:22

@mokum4all | 10-12-10 | 14:21
Leuk zo'n toevoeging. "En niet capabel."

Geeft natuurlijk meer kracht aan je statement, ik begrijp dat wel. Voorbeelden en argumenten waarop een dergelijke uitspraak kan rusten zijn dan ook overbodige franje.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:22

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:13
Dat is goed te praten, maar de manier waarop lijkt me vooral goed voor de korte termijn. Marijnissen deed het andersom en kreeg een stevige voet aan de grond.
Maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt, je moet ook nieuwe dingen proberen.

Detlev Tarnowitz | 10-12-10 | 14:21

Geert zat trouwens ook eerst in de gemeenteraad van Den Haag. Na een maand was hij er mee gestopt omdat de gemeenteraad en de tweede kamer ''moeilijk te combineren'' zouden zijn. Had je op je sloffen kunnen aanvoelen natuurlijk...

Maar wat is nu erger; eerst zieltjes werven en campagne voeren maar als de stemmen geteld zijn de mensen die voor jou hebben gekozen in de kou laten staan òf lekker blijven zitten, dubbel incasseren en een beetje aanmodderen?

Trefzeker | 10-12-10 | 14:21

Wat een zakkenvuller. En niet capabel. We gaan er wel op vooruit, pfff.

mokum4all | 10-12-10 | 14:21

@adhnee | 10-12-10 | 14:16
U mag ook in mijn vuistje lachen hoor.

ojédiaré | 10-12-10 | 14:21

sjaakdeslinksesul | 10-12-10 | 14:17 Lekker belangrijk ook, ze waren toch van plan om hem te negeren. Nu kunnen ze dat moeiteloos en nou is het wéér niet goed.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:19

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:15
Ik betaal ook nooit voor mijn broodje kebab.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:18

Leugens. Fritsma zat er wel, maar alleen de echte nederlanders konden hem zien en horen. Voor dhimmi's is hij onzichtbaar.

sjaakdeslinksesul | 10-12-10 | 14:17

neveragain | 10-12-10 | 14:15 Ik denk dat je zo antwoord krijgt. Of het antwoord je bevalt wachten we af en zullen we waarschijnlijk nooit weten.

*God, wat mis ik Bert Brussen in zo'n geval*

zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:17

@Dirk Tang | 10-12-10 | 14:13
"Wanhopig en geforceerd"

Shit, is het zo duidelijk?

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:17

Krijg maar vet de typhus PVV'ers.... Heerlijk meeblèren met MENEER Wilders dat blablablabla. Het moest en zou allemaal anders moeten in NL.
Enfin, links NL lacht in z'n vuistje en ik hardop.

adhnee | 10-12-10 | 14:16

@Che_cuevara | 10-12-10 | 14:14
Het kan niet, want je wordt in de ene kamer niet toegelaten als je al beëdigd bent in de ander ;)

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:16

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:13 Net zoals je fiets en je scooter. Jij snapt het.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:15

Che_cuevara | 10-12-10 | 14:14
Wat een dijenkletser. Echt.

¿Ya tu Sabes? | 10-12-10 | 14:15

-weggejorist-

neveragain | 10-12-10 | 14:15

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:08
Jij stelt dat je niiet in beide kamers tegelijk kunt zitten, ik zeg toch dat het niet kan, maar je kan wel om en om in twee kamers zitten. En of dat nu wel of niet mag van de wet zal mij worst wezen.
Schijten op straat mag ook niet van de wet. Moet je maar eens kijken hoeveel stront er ligt

Che_cuevara | 10-12-10 | 14:14

Het is hilarisch om te lezen hoe alle PVV-ertjes hierboven zo wanhopig en geforceerd de gedragingen van een golddigger proberen goed te praten.

Dirk Tang | 10-12-10 | 14:13

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:06
En mijn tuin is logischerwijs ook hun tuin.

Het is allemaal oemma.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:13

DingleBerry | 10-12-10 | 14:12 Dubbele nick? En is dat niet een beetje tegen de huisregels in?

zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:13

@Detlev Tarnowitz | 10-12-10 | 14:09
Jah ennuh neeh, ik snap waarom hij het gedaan heeft, om beter voet aan de grond te krijgen in politiek Nederland. Nu dat hij deze plekken heeft verworven, moet hij er iets mee gaan doen.

Dan vind ik het goed te praten.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:13

@Che_cuevara | 10-12-10 | 14:04 en andere zwitsal roepers.
DingleBerry is al jaren lid van GeenStijl en al vanaf het prille begin van Powned. Dus niet zo slap lullen over zwitsal dit en zwitsal dat. DingleBerry is namelijk de reincarnatie van Chris666 die zijn nick een beetje zat was en iets originelers bedacht had.

Die PVV-er is ook een politieke zwitsal en die doet het toch ook prima? Hij doet het zelfs dubbel prima!

DingleBerry | 10-12-10 | 14:12

@reade romke | 10-12-10 | 14:03

Zou u dat hier wat vaker willen herhalen?
Mijn medereaguurders hier geloven je niet.

Sowieso, mijn werk is het in de gaten houden dat burgers de waarheid krijgen te horen.

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 14:12

@Superior Bastard | 10-12-10 | 14:09
Het is wat je ervan wilt maken ;)

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:12

@An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:07
Hoezo niet? De Roon zorgt gewoon dat alles daar in goede banen loopt. Mensjes naar de juiste vergaderingen, mensjes de juiste portefeuille, spreekteksten van tevoren doornemen, stemmingen idem etc. etc.

Je kunt toch geweaun één keer in de week een vergadering (een fractievergadering, tadaa!) met die mensen hebben (in Den Haag desnoods), waarin je dingen als inbreng en stemgedrag doorneemt?

Je hoeft daarvoor echt niet aanwezig te zijn, heur.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:12

baba4oog | 10-12-10 | 14:10 Zei ik al een keer, bovenaan beginnen en netjes articuleren.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:11

@Sliptong | 10-12-10 | 14:05
Goh, misschien zat ik nog te typen....

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:11

@ goedverstaander | 10-12-10 | 13:57
De vraag was aan jou, niet aan van Roon.

* op uitleg door 'goedverstaander' over hoe lidmaatschap van GS op te zeggen wacht *

baba4oog | 10-12-10 | 14:10

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:03
Bedankt voor de tip

Che_cuevara | 10-12-10 | 14:10

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:09 Groot Wetboek. Net zoiets als het boek van sinterklaas.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:10

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:08
GW? :)

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:09

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:01
Dat geeft mij dan weinig vertrouwen.

Sliptong | 10-12-10 | 13:58
Dat is wel een heel vrijblijvende kwalificatie.

Detlev Tarnowitz | 10-12-10 | 14:09

@Che_cuevara | 10-12-10 | 14:05
Nee, het mag van de wet (art 57 GW) niet, slimpie.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:08

Goed, politicus die de kantjes ervan af loopt maar wél heul veul wil verdienen... Next.

Trefzeker | 10-12-10 | 14:08

@baba4oog | 10-12-10 | 13:54
Hoef je niet te doen, gewoon wegblijven

Che_cuevara | 10-12-10 | 14:08

Is Sietse nu door de mand gevallen, Johnny? Foei.

Wilhelmus Nepzooi | 10-12-10 | 14:08

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:56
Dat word moeilijk voor hem

Che_cuevara | 10-12-10 | 14:07

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:59
Dus het besturen van een fractie, puur vanuit notulen en hear say? Of hoe moet ik het zien? Lijkt me niet bepaald handig of fatsoenlijk tegenover hen die op je gestemd hebben.

En van Geert kan ik het me nog enigszins voorstellen, aangezien de man zo goed als zelfstandig de partij draaiende houdt. Ook niet wenselijk, maar een noodzakelijk kwaad, aangezien de rest van zijn lieden eerder op een padvindersclubje dan een politieke partij lijkt.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:07

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:04
LOL! Daarom lees ik je graag. Relativerende humor, +1.

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:06

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:03
Scherp!

Sliptong | 10-12-10 | 14:06

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:04 Smulbos, ze weten niet beter dan noten en zaden aan bomen zijn voor hen.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:06

@An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:01
Zie: Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:59 eigenwijs. ;

Sliptong | 10-12-10 | 14:05

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:56
Niet tegelijkertijd, maar wel om en om

Che_cuevara | 10-12-10 | 14:05

goedverstaander | 10-12-10 | 13:51
Zo is het.

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:05

threewing | 10-12-10 | 14:00 De man die elke dag maar niet op zondag het vlees snijdt.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:05

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:03
Oe, dat is wel sluw, ja.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:05

@reade romke | 10-12-10 | 14:03
Een fittie is geboren. * chips en bier pakken gaat *

Sliptong | 10-12-10 | 14:04

@Superior Bastard | 10-12-10 | 14:02
Één moment van onoplettendheid en dat netje met zonnebloempitten wat je hebt opgehangen voor de vogels die het met dit winterweer toch al zo zwaar hebben is weg.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:04

@DingleBerry | 10-12-10 | 13:48
Door eerst lid te worden

Che_cuevara | 10-12-10 | 14:04

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:01
Ik voel een aanmoedigingsrondje aankomen.

Sliptong | 10-12-10 | 14:04

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:02 Nee dat is de belastingtruc, het inkomen uit de kamer is op naam van De Roon en het inkomen in Almere op naam van Van Roon. En nou maar hopen dat de inspecteur niet meeleest.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:03

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 13:48 Een ambtenaar werkt niet. Ik moet straks werken van 14:30 tot 22:00. Werk jij trouwens wel? Zal vast wel niet. Linkse boef.

reade romke | 10-12-10 | 14:03

Ik heb zo langzamerhand, heel langzamerhand, het idee dat de PVV iets te snel uit haar jasje is gegroeid en het niet helemaal meer aankan. Ik mis ze in het debat, proefballonnetjes worden niet meer opgelaten, brandjes alleen maar bepist in plaats van geblust etc. etc.
Inhoudelijk in ieder geval zwaar onvoldoende. Maar dat ziet de gemiddelde PVV stemmer allemaal niet, die is te druk bezig om op zijn Marokkaanse buurman te letten.

Superior Bastard | 10-12-10 | 14:02

Het is trouwens DE Roon.

Iedereen is een beetje de faalhaas aan het spelen hier. Beetje Johnny napraten.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:02

Sliptong | 10-12-10 | 13:59 Hij hoeft alleen maar in caps te typen dat ie geen lid meer wil zijn. Een kind kan het.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 14:01

@Sliptong | 10-12-10 | 13:56
Zeer zeker heb ik die bijgewoond. Dodelijk saai en bureaucratie tot en met, maar een noodzakelijk kwaad wil je als burger zijnde gehoord wil worden door de regenten. En dus wel zo fatsoenlijk om daar te zijn, wanneer één van de sprekers het woord tot je richt, vind ik. Daarbij kan je met notulen alleen nooit genoeg betrokken zijn bij de gang van zaken aldaar.

@Detlev Tarnowitz | 10-12-10 | 13:56
Yup, dat doet Gert zelf. Daarom moet juist hij orde op zaken gaan stellen.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 14:01

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:58
Makkelijk inderdaad.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 14:00

m.b.t. Sietse uiteindelijk kom je bij krapuul.nl, de extreem linkse haatzaai website uit. Tja zo ken ik er nog wel een paar. Lekkere bron hebbie GS ! Pfff

25TaLife | 10-12-10 | 14:00

Raymond de Roon: "2008 of 2009 (weet ik niet zeker meer) Haarlem: geldboete Euro 600. Eigenaar/houder zijn van een motorvoertuig waarmee een onbekend gebleven bestuurder een snelheidsovertreding heeft begaan [...] Niet bekend gemaakt want weet niet wie bestuurder was."
Weet hij wel wie er doordeweeks op zijn wijf ligt, dan?

threewing | 10-12-10 | 14:00

@An die ARBEIT | 10-12-10 | 13:53
Nee, ze moeten leiding geven aan de fractie. De fractieleden gaan zelf naar alle commissievergaderingen. Het coördineren van de fracties is waar De Roon en Fritsma voor zijn aangesteld en dat doen ze vanuit hun luie stoel Zo dragen zij hun steentje bij aan de gemeentepolitiek van Almere en Den Haag. Want waarom hoor je niks over De Mos, die ook in de fractie van Den Haag zit? Omdat hij wel veel aanwezig is. Hij is dan ook geen fractieleider.

Volgens mij gaat Wilders zelf ook naar geen enkele commissievergadering in de TK en doet hij alleen belangrijke debatten. Voor het merendeel geeft hij ook alleen leiding.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:59

@baba4oog | 10-12-10 | 13:54
Zie de huisregels. Overtreed ze en het lidmaatschap wordt automatisch eenzijdig ontbonden.

Sliptong | 10-12-10 | 13:59

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:56 Niet? Wat kudt nou. Er zijn er maar 24 in den lande die geschikt geacht werden en die beschikbaar waren. Op een enkel smetje na dan.
En het is easy, Geert ontneemt ze de portefeuilles van de tweede kamer en dan hebben ze tijd voor de andere zetels in den lande.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:58

@Detlev Tarnowitz | 10-12-10 | 13:56
Tis net politiek wat die man bedrijft.

Sliptong | 10-12-10 | 13:58

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:56
Lol.

Sliptong | 10-12-10 | 13:57

@ baba4oog | 10-12-10 | 13:54
Vraag anders maar ff aan Van Roon. Die kan het er nog zat bij doen. Kan je wel eens wat kosten maar dat maakt jou immers niets uit.

goedverstaander | 10-12-10 | 13:57

An die ARBEIT | 10-12-10 | 13:53
Is het niet Geert zelf die het doet? Hij heeft de pionnetjes toch zo neergezet. Niet omdat er niet genoeg geschikte kandidaten waren, maar om zoveel mogelijk zetels te scoren.

Detlev Tarnowitz | 10-12-10 | 13:56

@An die ARBEIT | 10-12-10 | 13:53
Ze coördineren beiden de fractie ada. Dan hoef je niet overal bij te zijn. Heb je weleens een raadsvergadering bijgewoond? Tenenkrommend. Een mens heeft grenzen.

Sliptong | 10-12-10 | 13:56

Sliptong | 10-12-10 | 13:55 Het verschil tussen opzeggen en voordragen is dat opzeggen vanaf het papiertje gaat en een voordracht uit het hoofd geleerd dient te worden.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:56

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:50
Je kan natuurlijk niet in beide kamers tegelijkertijd zitten.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:56

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:49 Voor één poppenspeler is 24 handpoppen ook waanzinnig veel werk. En die poppenspeler krijgt alleen maar z'n kamervergoeding.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:55

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:52
Het kan waarschijnlijk beter luisteren dan lezen.

Sliptong | 10-12-10 | 13:55

@ goedverstaander | 10-12-10 | 13:51
Lidmaatschap van GS opzeggen ? Hoedoejedâ ?

baba4oog | 10-12-10 | 13:54

Het aantal uren dat je werkt, zegt niks over de kwaliteit die je levert.
De winst bij Fritsma als gemeenteraadslid in Almere is dat hij niks voorstelt dat belastinggeld kost, behalve Fritsma zelf. Al met al ben je dan best goedkoop uit.

tipo | 10-12-10 | 13:53

Nou weer dat gelul dat dat niks uitmaakt, omdat de gemeentelijke verantwoordelijkheden toch niet zoveel zouden inhouden....

Loel niet! Het is gewoon net zo goed een taak waar aandacht aan besteed dient te worden, iets wat niet te combineren valt met verplichtingen in Den Haag. Dat wisten deze heren net zo goed, maar hun aanwezigheid op de lijst in de gemeenten was nodig om stemmen te winnen.

Kiezersbedrog dus, een kwalijke zaak. Ik hoop dat Geert eens orde op zaken gaat stellen. Het is nodig.

An die ARBEIT | 10-12-10 | 13:53

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:51
Ja maar dat is vadertje Drees. Dat is not done.

Sliptong | 10-12-10 | 13:53

goedverstaander | 10-12-10 | 13:51 Je kunt het ook voordragen. Opzeggen is voor kleuters.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:52

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:50
Ik zeg doen. Denk dat het meer met capabele mensen te maken heeft dan met inkomen.

Sliptong | 10-12-10 | 13:52

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:49

Als ik zeg dat je wat anders bedoeld, dan bedoel je wat anders.
Comprende?

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 13:51

@Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:49
Dan is dat voor van Roon beter te combineren.

Sliptong | 10-12-10 | 13:51

DingleBerry | 10-12-10 | 13:48 Pak het papiertje erbij en begin bovenaan.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:51

Willem Drees was trouwens ook kamerlid en lid van de PvdA-fractie in Den Haag. Dat hoor je dan weer nooit.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:51

Dit zag je dus van mijlen en verre aankomen.

Detlev Tarnowitz | 10-12-10 | 13:51

Reaguurders die vinden dat GeenStijl een gekleurde kijk moet hebben en niet onafhankelijk moet zijn moeten niet piepen in de reaguurderspanelen hier maar gewoon hun lidmaatschap opzeggen. Mochten ze die al hebben.

goedverstaander | 10-12-10 | 13:51

Sliptong | 10-12-10 | 13:49 En aan de horizon blinkt een derde inkomen, ze kunnen ook nog in de provinciale staten zitting nemen. Van daaruit is een vierde inkomen binnen handbereik. De eerste kamer.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:50

@DingleBerry | 10-12-10 | 13:48
Door hier de huisregels eens even flink te overtreden. Schijnt dan een een-tweetje te zijn.

Sliptong | 10-12-10 | 13:50

@DingleBerry | 10-12-10 | 13:48

Dat kan alleen als je lid bent. Zwitsalletjes zijn geen lid.

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 13:50

@neemjemoederindemali | 10-12-10 | 13:46
* tetst met rietje *

An die ARBEIT | 10-12-10 | 13:50

Achja, hij is (net als Fritsma in Den Haag) aangesteld om de fractie in Almere te coördineren. Dat kan makkelijk vanuit zijn kantoortje in het TK-gebouw. Hij doet wat hij moet doen.

Wel is het jammer dat er blijkbaar naast de ervaren kamerleden geen geschikte mensen zijn om fracties buiten de TK te leiden. Wilders vertrouwt dat waarschijnlijk ook niet.

Bij de PS-verkiezingen zullen ze er toch aan moeten geloven. Ook ben ik wel benieuwd wat ze met de EK gaan doen. Wellicht stapt een TK-lid over naar de EK om daar de fractie te leiden. Probleem is wel dat EK-lid geen fulltime baan is.

Art Vandelay Ultor | 10-12-10 | 13:49

Is Henk tegenwoordig met Annie ? Weet Ingrid daarvan ? Tizzur gebeurd, echtscheiding, bijwijf ? Vragen, vragen, vragen.

baba4oog | 10-12-10 | 13:49

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 13:46 Nee, in de geest van dit topic is het twee keer zoveel.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:49

Helemaal goed zo. Zowel lokaal als landelijk hard werken. Ik vind het knap en laten we wel wezen: wtf gebeurt er nu in de GR van een Gemeente behalve vast te stellen dat men nergens iets van af weet. Annemariakoekoek regelt het wel. Stelletje azijnpissers.

Sliptong | 10-12-10 | 13:49

Hoe doe je dat eigenlijk opzeggen, dat lidmaatschap van Powned?

DingleBerry | 10-12-10 | 13:48

Raymond is gewoon de Leen van Almere. De Regilio uit de polder. Wat een bikkel!

Klukkluk | 10-12-10 | 13:48

@reade romke | 10-12-10 | 13:46

Hey een ambtenaar, hoe laat ben je vrij vandaag?

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 13:48

lekker wijf, niet zoveel meer denk ik. Gisteren nog even gekeken, maar die uitzendingen zijn belabberd slecht.

reade romke | 10-12-10 | 13:46

@zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:44

Moet ik u toch weer corrigeren, gij bedoeld, 2x de helft.

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 13:46

@Dirk Tang | 10-12-10 | 13:44
Mocht je willen broer van Paul.

Sliptong | 10-12-10 | 13:46

Tssss, als Anne-Marie zegt dat er niks aan de hand is dan is er niks aan de hand, Anne-Marie is van de overheid en alleen de overheid, ik herhaal, ALLEEN de overheid heeft de wijsheid in pacht en is BETROUWBAAR.

neemjemoederindemali | 10-12-10 | 13:45

lekker wijf | 10-12-10 | 13:44 Twee keer zoveel.

zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:44

De PVV is een grote grap en blinkt uit in kiezersbedrog.

Dirk Tang | 10-12-10 | 13:44

Werken is iets voor arbeiders, toch?

ZDEV | 10-12-10 | 13:44

Hoeveel leden heeft Powned nog over?

lekker wijf | 10-12-10 | 13:44

Dubbel mag dus wel in bepaalde gevallen?

zeg maar jansen | 10-12-10 | 13:44

Ik zou graag zien dat Wilders een eerlijke kans had gekregen met dit kabinet, maar zijn eigen partij werkt hem tegen.

rara | 10-12-10 | 13:43

Pas op, straks moet ie weer weg wegens slechte publiciteit, dan heeft ie ook nog dubbel wachtgeld.

DingleBerry | 10-12-10 | 13:43

Hard werkende nederlander, niets mis mee.

PalinforPresident | 10-12-10 | 13:43

Nog grappen over de PVDA of GL? Die vind ik leuker.

eerlijkwaar | 10-12-10 | 13:43

Ja maar, zo bedoelde hij het echt niet

Che_cuevara | 10-12-10 | 13:43

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken