achtergrond

Geenstijl

Friesche Vlag, voor totale melk- en fruitexperience

milkandfruittekst.jpgIedereen weet dat Friesche Vlag Milk & Fruit gewoon Yoghi Yoghi voor volwassenen is. Maar met een beetje handige marketing transformeer je zo'n pak uierdiarree toch tot een echte drinkbeleving. Marketing kan dat. Ergens woont dus een copywriter die de opdracht kreeg om voor een pak veredelde koeienkots een gevoelstekst te verzinnen met 'lekker' als SEO-woord. En dan krijg je dus drie nietszeggende zinnen over een stelletje dat dwangneurotisch door weer en wind wil frisbeeën, in plaats van hun kuthond op te voeden. Serieus, welke mensen hebben tijd voor een halfuurtje plastic overgooien? En waarom zijn die uit zelfbescherming nog niet weggestopt in een gesloten inrichting? Het sprookje van de keizer zonder kleren, maar dan in de vorm van een pak melk. Dus onthoud, lieve vrienden: ook al is de chemische fruitsmegma nog zo schraal, in een mooi pakje zuipen we het allemaal. Tot zover GeenStijl MelkWatch, wij zijn een witstaartgnoe melken.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.