Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vacature. Persvoorlichter (PVV)

kaartenbakpvv.jpgKunt u het bliepje van de koffie-automaat op de zaak niet meer horen? Heeft u zoiets van, doe mij maar een nieuwe uitdagende functie vol afwisseling. Mooi, dan hebben we de ultieme hoofdpijnvacature DROOMVACATURE voor u in de kaartenbak. Onder de letter P van Persvoorlichter PVV. Belangrijk is dat u met opvliegende types kunt omgaan (dus al-tijd lachen om de grapjes van Eric Lucassen, ook op maandagochtend) en een beetje Rutger-proof bent (dus al-tijd lachen om de grapjes van Rutger, ook op maandagochtend). Verleden zonder gedoe met hardloopschoenen of websites in de categorie kutjebeffen.com is een pre. Kennis van de verzamelde werken van Martin Bosma wordt aanbevolen (vindt ie leuk). Belangrijkste skill uit uw repertoire is het niet terugbellen van linkse/rechtse/ze-komen-van-alle-kanten-media. De sfeer binnen de fractie kan worden omschreven als explosief informeel en collegiaal. De werklijnen kort. Dus als u Dion Graus een rare gekkerd vindt, niet reageren en verder zoeken. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de PVV afdeling Recruitment. Fleur weet er van. Tot maandag!

Reaguursels

Inloggen

Laten we wel wezen: wie drie jaar PVV heeft gedaan, kan daarna alles.
Hoeveel pm?

borderlijntje | 23-11-10 | 13:38

en wat schuift het?

Siem89 | 23-11-10 | 09:21

Schrijven lukt me niet, redigeren is voor nerds en slaven.
Maar de media te woord staan wel, toch maar even insturen, kan die Rutger eens goeie repliek krijgen.

Creaguurder | 23-11-10 | 09:06

@deropofderonder | 23-11-10 | 09:03
Kop anders eens een paal terug. Lijkt me verstandiger.

Sliptong | 23-11-10 | 09:05

Oké, ik kop hem in; strafblad is een pré!

deropofderonder | 23-11-10 | 09:03

ik wacht nog effe tot er weer baantje met 2 jaar wachtgeld vrijkomt

misti | 23-11-10 | 08:44

@Leo* | 22-11-10 | 23:44
Denk je dat, of geloof je daarin?

illuvatar | 23-11-10 | 08:19

@La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:51
Hé, hé geef dat rietje eens heel gauw terug. *boos kijkt en rietje sprayt met desinfecterend middel met mouw droogveegt*
In deze tijd van het jaar doen we dat met een roe.
(wie zijn vrouw lief heeft, spare zijn roede niet)

illuvatar | 23-11-10 | 08:17

Duisburg 2.0 in Cambodia.

Rammstein | 23-11-10 | 08:13

@pressna | 23-11-10 | 08:06
Onze grote leider Balkenende kondigde het al jaren geleden aan, na het zuur komt het zoet. Dat is nu dus eindelijk in zicht.

illuvatar | 23-11-10 | 08:09


Misschien even de vacature naar GroenLinks mailen; lees net dat Femke gaat stoppen als lijsttrekster...

pressna | 23-11-10 | 08:06

We share the same biology
Regardless of ideology
Believe me when I say to you
I hope the Northern Kims love their children too

illuvatar | 23-11-10 | 08:03

@illuvatar | 23-11-10 | 07:47

Ja ik kan toch niet alles in de gaten houden. Keek op Pownewsdinges, maar het bericht daar was nogal summier.

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 07:57

illuvatar | 23-11-10 | 07:50
Begonnen ? Die is toch al lang aan de gang.

Rammstein | 23-11-10 | 07:56

@illuvatar | 23-11-10 | 07:47

Wat je van ver haalt is nou eenmaal veul lekkerder.

*** Generaal Pardon groet u! ***

Reinaert | 23-11-10 | 07:49

@Biff Eagleburger | 23-11-10 | 07:35
Staat ook geweaun op ons eigen Sp!tsnieuws hoor.

illuvatar | 23-11-10 | 07:47

Korea valt Korea aan. Ies logies toch?

Doen wij ook hoor. Al jááren. Stelselmatige artillerieaanvallen op Vlieland en niemand die ingrijpt. NAVO niet, VN niet, politie niet, buurttoezicht niet. Niemand.

Gewoon een vergeten oorlog.

Reinaert | 23-11-10 | 07:44

illuvatar | 23-11-10 | 07:32
Wijst op artikel 5 van de navo, laat de amerikanen maar de kooltjes uit het vuur halen. Net zoals in Afghanistan...

repulse | 23-11-10 | 07:34

@repulse | 23-11-10 | 07:29
Slapen doe je maar in je eigen tijd.
*schopt repulse*
Pak je wapen, de derde wereldoorlog is begonnen, de NoordKoreanen vallen aan.

illuvatar | 23-11-10 | 07:32

illuvatar | 23-11-10 | 07:12
Verdomme, ik kon een beetje uitslapen, dankzij dat geëtter met dat kleaute lichtknoppie ben ik weer wakker...
en bedankt!!

repulse | 23-11-10 | 07:29

*zwaait nog even naar Femke, net op tijd voordat ze definitief Maarten pijpt en de pollutiek verlaat*
OMG! Welk bruggenhoofd gaan we daarvoor terugkrijgen? Rabbae? Danen?

illuvatar | 23-11-10 | 07:28

@Parsons | 23-11-10 | 04:29
Klik.
En er was licht.
Achter is het licht, maar het is voorlichter.

illuvatar | 23-11-10 | 07:12

rechtsunited | 23-11-10 | 03:53
Ach gossie, gotta suck being you.

Ashtrey | 23-11-10 | 06:41

@Rammstein | 23-11-10 | 06:06

Ach, ik ben niet zo honkvast en heb een hekel aan kou, dus dan is de keuze makkelijk.

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 06:18

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 06:05
U liever dan ik.

Rammstein | 23-11-10 | 06:06

@Rammstein | 23-11-10 | 05:50

Zonder de exacte lokatie weg te geven. ergens tussen Hongkong en Jakarta en da's best goed vertoeven de komende maanden.

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 06:05

Bon.
Ik ga de deur uit.
Arbeiten zolang het nog kan #sneeuw.
Fijne dag @ all
Later.

Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:54

Rammstein | 23-11-10 | 05:50
De Sahara lijkt me ook niet alles, inderdaad.

Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:51

Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:35
Dat hangt er maar net vanaf waar hij zit.

Rammstein | 23-11-10 | 05:50

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 05:32
Als dat niet lekker is.
We kunnen je beter Bofkondt Eagleburger noemen.

Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:35

@Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:29

Da's hier vrij makkelijk; teringheet met af en toe een bui. x365.

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 05:32

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 05:27
Nope, gelukkig niet.
En dan daarbij, men kan het weer van overmorgen niet eens voorspellen.
Laat staan dat van vrijdag.
*vingers gekruist houden doet*

Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:29

@Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:24

Sneeuwt het al?

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 05:27

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 05:22
Ik heb geen kabouter.
;
Mogge.

Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:24

@Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:17

Mijn kabouter blijft emotioneel behoorlijk ongeroerd, bij het aanzien van Fleur.

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 05:22

rechtsunited | 23-11-10 | 03:53
U hoeft niet zo te schreeuwen hoor.
We lezen je wel.

Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:18

Ik zou de Voorlichter van Fleur wel willen zijn.
Is dat ook mogelijk ?

Mogge @ all

Teun van het Tuinpad | 23-11-10 | 05:17

♫... koggie.... koggietijijijijd...♫

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 04:53

*het licht uit doet*

Parsons | 23-11-10 | 04:29

@rechtsunited | 23-11-10 | 03:53

Ja jongen, het leven is vol teleurstellingen en jij bent er één van.

Biff Eagleburger | 23-11-10 | 04:11

-weggejorist en opgerot-

rechtsunited | 23-11-10 | 03:53

Ondertussen heeft Femke wereldwijd te kennen gegeven dat ze er onmiskenbaar ziek van is geworden.
twitter.com/FemkeHalsema

drs.Nee | 23-11-10 | 03:38

Pardon... net als Hillen een nevenfunctie in z'n cv 'vergat' te melden vergeet uwe koninklijke hoogheid het jagen op vrouwelijke schoon...?

drs.Nee | 23-11-10 | 03:35

@drs.Nee | 23-11-10 | 03:27
Och, het is allemaal prima zolang je af en toe een speech houdt voor het Wereld Natuur Fonds. Ondertussen natuurlijk gewoon jagen op privé terreinen van vrinden van me.

Prins_Bernhard | 23-11-10 | 03:29

Ondanks camouflageshirt was die zichtbaar ;)
Destijds was dit nog sociaal geaccepteerd, dat dan weer wel, toch?

drs.Nee | 23-11-10 | 03:27

@drs.Nee | 23-11-10 | 03:11
Hoezo concealed, dat ding hangt overduidelijk uit mijn muil.

Prins_Bernhard | 23-11-10 | 03:21

@Prins_Bernhard | 23-11-10 | 02:53
concealed pipe ?

drs.Nee | 23-11-10 | 03:11

@Parsons | 23-11-10 | 02:57
Crem is kijken, dit zie je niet elke dag... Nogmaals dank voor de tip

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 02:59

@Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 02:55
De Dokument afleveringen over de Ankermannen kan ik ook aanbevelen (2 delen).

Parsons | 23-11-10 | 02:57

@Parsons | 23-11-10 | 02:50
Ziet er intressant uit.. effe kijken, dank u..

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 02:55

@drs.Nee | 23-11-10 | 02:35
Never heard of LOL, truste reaguurders en dank voor alle links, tis weer veel te laat grinnik.

Mindy | 23-11-10 | 02:51

Zo, nog even een pareltje van de PO kijken en dan is het bedtijd.

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1011960

Parsons | 23-11-10 | 02:50

@drs.Nee | 23-11-10 | 02:43
Nog niet.

Parsons | 23-11-10 | 02:47

@Parsons | 23-11-10 | 02:40
Ook niet op zwart toch?

drs.Nee | 23-11-10 | 02:43

@wakkere_nederlander | 23-11-10 | 02:38
Ik snap de hoge score van het NRC niet en sinds het vertrek van Broertjes staan er zeer fraaie (opinie)stukken in de VK.

Parsons | 23-11-10 | 02:43

Arabische wetenschappers hebben er hun voorkeur voor uitgesproken dat de Mekka-tijd de nieuwe standaardtijd wordt.


Arabische wetenschappers?
www.welingelichtekringen.nl/wordt-mekk...

drs.Nee | 23-11-10 | 02:42

@drs.Nee | 23-11-10 | 02:28
Zo te lezen is er niks aangepast.

Parsons | 23-11-10 | 02:40

LOL @ POLL
hahaha! Brabants dagblad staat er helemaal niet bij!

wakkere_nederlander | 23-11-10 | 02:38

@Prins_Bernhard | 23-11-10 | 02:33
Yeah...
Where were you on that big moment...?
Noishornhuntering?

drs.Nee | 23-11-10 | 02:36

@drs.Nee | 23-11-10 | 02:31
allready?

Prins_Bernhard | 23-11-10 | 02:33

@Prins_Bernhard | 23-11-10 | 02:27
He speaks English very well...
aber noch nicht so schnell...
aber das kommst noch well...
but he met our m.p. Rutte allready and spook Dutch with him..

drs.Nee | 23-11-10 | 02:31

@Parsons | 23-11-10 | 02:26

Ik ga hier morgen eens over prakkiseren Parsons. Vooralsnog wens ik u een goede nachtrust. (out)

kwajtsnet | 23-11-10 | 02:30

@Parsons | 23-11-10 | 02:20
Onder dreiging van het offline halen had Xander toch zijn artikel deels herschreven?

drs.Nee | 23-11-10 | 02:28

@drs.Nee | 23-11-10 | 02:17
Idem andere (nu) islamlanden..

Mindy | 23-11-10 | 02:28

@drs.Nee | 23-11-10 | 02:21
Ssst, niet hardop zeggen. Ies Haram!

Parsons | 23-11-10 | 02:27

@verraad van links | 23-11-10 | 02:23
Slaap ze.

kwajtsnet | 23-11-10 | 02:27

@drs.Nee | 23-11-10 | 02:26
Die Nick Clegg is trouwens wel tof. Half Nederlands toch?

Prins_Bernhard | 23-11-10 | 02:27

@kwajtsnet | 23-11-10 | 02:21
De Kopten worden levend verbrand, maar dat mogen we van de PO niet weten.

Het is belangrijker om Wilders er zijn proleten kamerleden aan te pissen.

Alsof dat voor iemand die op de PVV heeft gestemd nieuws is - alsof het was te verwachten dat hij goede mensen bij elkaar zou kunnen verzamelen.

Parsons | 23-11-10 | 02:26

@Parsons | 23-11-10 | 01:44
Na 13 jaar Labour krijgt het kabinet conservative/liberal de rekening gepresenteerd en heeft niet alleen drastische bezuinigingsmaatregelen aangekondigd. Dat zal z'n doorslag hebben op de media.

drs.Nee | 23-11-10 | 02:26

En out.

verraad van links | 23-11-10 | 02:23

@kwajtsnet | 23-11-10 | 02:21
Mooi..

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 02:23

@La Vie En Rose | 23-11-10 | 02:15
Ongelooflijk. Ik heb het maar snel weggeklikt want mijn beeldscherm dreigde het te begeven door het extreem hoge zuurgehalte.

verraad van links | 23-11-10 | 02:22

The on-and-on goes story
.Egypt: Mob burns Christian homes
Cairo, 16 Nov. (AKI) - A group of Islamic radicals set fire to 10 houses belonging to Christians in a village approximately 500 kilometres south of Cairo, less than a month after Al-Qaeda said it would target the northern African country's religious minority.
Local security forces said the assailants would have caused far more damage had they not been arrested.
Following an October attack on a Baghdad church that killed at least 58 people, Al-Qaeda said it would target Christians in the Middle East and northern Africa and singled out those in Egypt.
Attacks on Christians have increased despite announcements of support by Muslim leaders.
Coptic Christians make up around 10 percent of Egypt's population of 80 million
-- Koffie?.

kwajtsnet | 23-11-10 | 02:21

@Parsons | 23-11-10 | 01:56
Mensenhandelaren zijn goed op de hoogte van het sociale stelsel in Portugal?

drs.Nee | 23-11-10 | 02:21

@Parsons | 23-11-10 | 02:18
Het zou wel zo eerlijk zijn als ze de naam zouden veranderen naar AllochtoonVerzocht..

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 02:20

Zijn we er eigenlijk al uit waarom http://xandernieuws.punt.nl/?id=611227&r=1&tbl_archief=& op zwart moet?

Parsons | 23-11-10 | 02:20

@Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 02:16
Opsporingverzocht? Dat heet tegenwoordig toch zendtijd voor politieke partijen van de PVV?

Parsons | 23-11-10 | 02:18

@Parsons | 23-11-10 | 02:11
Wat een walgelijke site, hebben we daar Opsporingsverzocht niet voor??

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 02:16

verraad van links | 23-11-10 | 02:13
LOL! Wat een volk zit daar toch tussen hè?

La Vie En Rose | 23-11-10 | 02:15

@La Vie En Rose | 23-11-10 | 02:10
Ik zie dat kameraad Joop jarig is. Zou dat haar wakker houden?

verraad van links | 23-11-10 | 02:13

Omdat ik weet dat de nieuwe voorlichter meeleest:

http://www.hyves.nl/agenda/17001570/Grote_Incidenten_Topic_Nederland/

Handig overzicht.

Parsons | 23-11-10 | 02:11

@Soy yo | 23-11-10 | 01:58
Eens, daar verstaan ze elkaar beter (qua Frans dan..)
@drs.Nee | 23-11-10 | 02:00
Tnx al gelezen met dank aan Parsons.

Mindy | 23-11-10 | 02:11

@verraad van links | 23-11-10 | 02:02
Zou ze niet een beetje wakker liggen van de comments op haar artikel van de straat naar de staat?

www.joop.nl/opinies/detail/artikel/van...

La Vie En Rose | 23-11-10 | 02:10

-weggejorist-

drs.Nee | 23-11-10 | 02:07

De nieuwe PVV-persvoorlichter ontkent overigens met klem dat al het bovenstaande de schuld is van Wilders.

verraad van links | 23-11-10 | 02:06

@Parsons | 23-11-10 | 01:59
Dat boek(je) heb ik gelezen, meer dan erg.

Mindy | 23-11-10 | 02:05

@seven | 23-11-10 | 01:52
Klopt.

verraad van links | 23-11-10 | 02:03

@Parsons | 23-11-10 | 01:56
Nee, die is nu superieur aan het dromen. En ja, die portdrinkers hebben het eigenlijk wel goed bekeken: wel vangen vanuit Brussel, maar geen haatbaardenimport. En als men dan toch failliet dreigt de raken dan helpen die spleetogen een handje. Ideaal.

verraad van links | 23-11-10 | 02:02

Parsons | 23-11-10 | 01:54
Ik vergeet die zeker niet. Maar het zou me verbazen als het daar eerder tot het kookpunt komt dan in Frankrijk. Zou het wel toejuichen, dat wel.

Soy yo | 23-11-10 | 02:00

@Mindy | 23-11-10 | 01:53
Journalist Udo is makkelijker leesbaar, zie link op mijn comment 1.15.

drs.Nee | 23-11-10 | 02:00

@mezelf
woont komma lul.

Parsons | 23-11-10 | 02:00

@3 hoog in Mexico | 23-11-10 | 01:58
Hap(not)

kwajtsnet | 23-11-10 | 02:00

Domme ik. Vergeet ik helemaal om België te noemen.

Je hoort wel eens, ach die problemen zijn allemaal ver van ons bed in verre landen, die komen hiér toch niet voor?

Nee, precies. Als je in Terneuzen rijdt moet je er wel een heel uur over rijden! (als je je aan de snelheid houdt, het kan in 25 minuten)

http://www.youtube.com/watch?v=-inob20I_Y0&feature=player_embedded

Parsons | 23-11-10 | 01:59

-weggejorist-

3 hoog in Mexico | 23-11-10 | 01:58

Mindy | 23-11-10 | 01:53
Sarrazin kan de Duitsers wakker geschud hebben, maar in Frankrijk staat de boel op springen. Denk ik.

Soy yo | 23-11-10 | 01:58

@Parsons | 23-11-10 | 01:51
Ergo; als je deze luiden de Europese-Arabische Dialoog wilt laten voeren, pas dan is er/ komt er gelazer in de tent.

kwajtsnet | 23-11-10 | 01:58

@verraad van links | 23-11-10 | 01:48
Portugal, toch ook een EU lid, heeft geen problemen met importtuig. Snap jij dat nou?

Of zou het dan tóch iets te maken hebben met gelukzoekerij?

Zou Femke mee lezen?

Parsons | 23-11-10 | 01:56

@Soy yo | 23-11-10 | 01:45
Vergeet en onderschat de gebeurtenissen in Engeland, Duitsland, Zweden en Denemarken en Nederland niet.

Parsons | 23-11-10 | 01:54

@Soy yo | 23-11-10 | 01:45
Dat zat ik me net af te vragen, denk idd Frankrijk, hoewel Duitsland door het boek van Sarazin (schrijf ik dat goed?) ook wakker wordt.

Mindy | 23-11-10 | 01:53

verraad van links | 23-11-10 | 01:48
De Chinezen hebben vooralsnog betere wapens. Zie recente (dit is echt geen, kuch) raketlaunch voor kust Californië na bijprinten valuta door US om exportvoordeel te creëren en import uit mn China door lagere dollar te beperken. Een valuta-oorlog lijkt soms net een echte.

seven | 23-11-10 | 01:52

@verraad van links | 23-11-10 | 01:37
Tsja, als die edl mannen straks daadwerkelijk de straat op gaan op vrijdagmiddag. Met de camera's er bij. Dan valt er weinig meer te ontkennen.

Parsons | 23-11-10 | 01:51

@Parsons | 23-11-10 | 01:37
Daarom hoop ik ook dat Spanje, Italië en de overige knoflooklanden een beetje haast maken met hun faillissement. Portugal hoeft al niet meer, want dat hebben de Chinezen inmiddels overgenomen.
www.nu.nl/buitenland/2373374/china-ste...

Nou ja, altijd nog beter dan door een stelletje haatbaarden.

verraad van links | 23-11-10 | 01:48

@Parsons | 23-11-10 | 01:37
De discussie bij EU-volk is goed op gang.


De bal rolt en rolt en blijft rollen tot... ;)
www.youtube.com/watch?v=CEYoU5BhGl4

drs.Nee | 23-11-10 | 01:46

Parsons | 23-11-10 | 01:37
Legaal of illegaal, uiteindelijk komt men wel in opstand als het zelfs voor de sloomste kikkers in de pan met kokend water duidelijk wordt dat het een kwestie is van zelfbehoud. Wat dat betreft is je aangehaalde voorbeeld van Frankrijk treffend, omdat het vuurtje onder de pan daar wat hoger lijkt te staan. Het lijkt me waarschijnlijk dat ze er daar het eerst uitspringen in Europa. Dus zeker interessant om in de gaten te houden wat daar gebeurt.

Soy yo | 23-11-10 | 01:45

@drs.Nee | 23-11-10 | 01:40
Bovenal opmerkelijk dat het door nota bene de BBC is uitgezonden.

Keerpunt?

Parsons | 23-11-10 | 01:44

@Parsons | 23-11-10 | 01:41
Dáár zouden er meer van moeten zijn.(mijn idee dan)

kwajtsnet | 23-11-10 | 01:44

Verwerpelijk.
drs.Nee | 23-11-10 | 01:40
Borneren en zeau

kwajtsnet | 23-11-10 | 01:42

@Parsons | 23-11-10 | 01:35
Ja, heb soms meer zin in vla-tv, lees liever hier verder.

Mindy | 23-11-10 | 01:41

@kwajtsnet | 23-11-10 | 01:34
Een held is het.

Parsons | 23-11-10 | 01:41

@Parsons | 23-11-10 | 01:35
Gezien BBC om half tien.
Verwerpelijk.

drs.Nee | 23-11-10 | 01:40

Charles Swietert | 23-11-10 | 01:29
Elaboreer.

seven | 23-11-10 | 01:39

Charles Swietert | 23-11-10 | 01:12
Fanatieke atheïsten en fanatieke gelovigen lijken soms meer op elkaar dan ze ooit zullen toegeven. De onverschillige kijkt toe en is de ware ongelovige.

seven | 23-11-10 | 01:37

@Parsons | 23-11-10 | 01:24
Nog even en de muzzelman heeft het oorlogsgen van de Fransoos voldoende aangewakkerd. En dan, hopelijk: www.youtube.com/watch?v=4K1q9Ntcr5g

verraad van links | 23-11-10 | 01:37

@drs.Nee | 23-11-10 | 01:32
Het allerergste is nog dat EU ons de islamisering opdringt tot het moment dat er legaal niks meer aan gedaan kan worden.

Wellicht is 2020 een te optimistische inschatting van de CIA. #burgeroorlog #europa

Parsons | 23-11-10 | 01:37

@Mindy | 23-11-10 | 01:28
BBC docu Panorama gemist? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/11/islam_sundayschool_gays_should.html

Parsons | 23-11-10 | 01:35

@Parsons | 23-11-10 | 01:15

Begin van het jaar werd inderdaad al bericht dat het nut van Europarlementariërs die om de week verkassen van Brussel naar Straatsburg is om de economie daar te spekken. De horeca in Straatsburg zou anders failliet gaan.

drs.Nee | 23-11-10 | 01:32

@kwajtsnet | 23-11-10 | 01:27
Wat heeft Ellian nou weer misdaan?

Parsons | 23-11-10 | 01:31

seven | 23-11-10 | 22:35
Overigens vraag jij reaguurders keer op keer om van toiletpapier te wisselen. Kost ook bits & bytes.

Charles Swietert | 23-11-10 | 01:29

@Parsons | 23-11-10 | 01:02
Nou nou wat zingen ze vals! Andere link, vooral die Paki's... die hebben de engste scholen...

Mindy | 23-11-10 | 01:28

@Parsons | 23-11-10 | 01:24
Ellian wil zich niet inlaten met de 'islamisering van europa'
Sleep well Parsons.

kwajtsnet | 23-11-10 | 01:27

@Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 01:19
Ik heb geen idolen.

Ja mezelf, en daar heb ik m'n handen al vol aan.

Hoezo?

Parsons | 23-11-10 | 01:25

Enfin, was er nog iemand die zei dat een burgeroorlog in Europa niet aan de orde is?

http://gatesofvienna.blogspot.com/2010/11/awakening-of-french-nation.html

http://www.youtube.com/watch?v=PYpq2tHUsWM&feature=player_embedded#!

Slaap lekker voor straks, maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd was.

Parsons | 23-11-10 | 01:24

@drs.Nee | 23-11-10 | 01:15
E.J. Bron verdient een medaille
Doe maar 2

kwajtsnet | 23-11-10 | 01:22

Je herhaalt de comments van anderen volledig.
seven | 23-11-10 | 01:19
inderdaad 00:43, haastige vingers. Maar je definitie van 'overal' is niet de mijne.

Charles Swietert | 23-11-10 | 01:22

@Parsons | 23-11-10 | 01:12
Het opdelen van schermen is gelukt. Nu nog de kwetteterende parsonslinks willen zien..
En ja. Parsons, U komt, telkenmale, met degelijke links aan.
Nøqen? neh. ben DrukDruk en zeau.

kwajtsnet | 23-11-10 | 01:19

@Parsons | 23-11-10 | 01:15
Mats Persson, is uw idool??

Crematorium-de-Asbak | 23-11-10 | 01:19

Charles Swietert | 23-11-10 | 01:14
Je herhaalt de cmments van anderen volledig, dat is aangezien dezelfde tekst in dezelfde draad erboven staat overbodig. Waar? Overal, in vrijwel al je comments hier. @ 00:43 herhaal je reppert bv.

seven | 23-11-10 | 01:19

Nå, mina herrar. Jag kommer att lindra min nedladdade nya avsnitt av Family Guy och The Cleveland Show söker, som är fina doorgestreamd lura min PS3 på min widescreen. En god kväll till dig!

SvennusMax | 23-11-10 | 01:18

http://thewestistheverybest.punt.nl/upload/LinkseKerk/LeveDeBeschaving.jpg

Parsons | 23-11-10 | 01:18

@drs.Nee | 23-11-10 | 01:03
Denk het niet. Mariska Urbi et Orbán wil alleen geborenen laten lijden, geen ongeborenen.

Prof. D.A.H. Vintik | 23-11-10 | 01:16

@drs.Nee | 23-11-10 | 01:07
Leesvoer! http://www.depers.nl/buitenland/525895/Bezuinigen-is-niet-zo-moeilijk.html

Parsons | 23-11-10 | 01:15

@Parsons | 23-11-10 | 01:13
Hinderlijk vooral.

verraad van links | 23-11-10 | 01:15

complete quotes
seven | 23-11-10 | 00:50
waar dan ?

Charles Swietert | 23-11-10 | 01:14

@verraad van links | 23-11-10 | 01:04
Ach, even een linkse gek aanpissen op jijbuis. Altijd leuk die linksgekkies.

Parsons | 23-11-10 | 01:13

@kwajtsnet | 23-11-10 | 01:03
Is je klikmuis kapodt?

Parsons | 23-11-10 | 01:12

Onjuist, de atheïst baseert zich niet op boeken zelf maar op verifieerbaar bewijs over de ontstaansgeschiedenis.
seven | 23-11-10 | 00:58
zie repost 00:45.

Charles Swietert | 23-11-10 | 01:12

@SvennusMax | 23-11-10 | 01:08
Het was geen kritiek, enkel een constatering.

verraad van links | 23-11-10 | 01:12

@Mindy | 23-11-10 | 00:58
Dank!

Parsons | 23-11-10 | 01:11

@drs.Nee | 23-11-10 | 01:07
associatieverdragen omwille van plo belangen?

kwajtsnet | 23-11-10 | 01:10

SvennusMax | 23-11-10 | 01:06

Oww wijtnje dan :) ik pak wel een pilsje

reppert | 23-11-10 | 01:08

@verraad van links | 23-11-10 | 01:04
Ja excuus daarvoor. Voel me soms net Lewis Black.

SvennusMax | 23-11-10 | 01:08

@kwajtsnet | 23-11-10 | 01:03
Ikke ook niet.
Onderwijl wel langere tijd op de hoogte van die ontwikkelingen.
Hij wilde destijds ook de stoepranden in Turkije in allah/cda kleur groen laten schilderen.

drs.Nee | 23-11-10 | 01:07

@reppert | 23-11-10 | 00:59
LOL, ik drink rode wijn. Als ik 4 flessen zou drinken, dan staat morgen mijn lever met zijn koffers in de hand een taxi aan te houden.

SvennusMax | 23-11-10 | 01:06

@Parsons | 23-11-10 | 01:02
Aha, die draad is actiever dan deze.

verraad van links | 23-11-10 | 01:04

seven | 23-11-10 | 00:58
Er zijn ook atheisten die gewoon niet geloven. Scheelt een hoop bijschaven, omverwerpen en niemand die het ziet, als je een keer krapachtig bent.

LibertasSimplex | 23-11-10 | 01:03

@reppert | 23-11-10 | 00:57
Boe.

verraad van links | 23-11-10 | 01:03

@drs.Nee | 23-11-10 | 00:57
Ikke is geen Turkmans. Hoe kan ik dit dan weten?
-
@Parsons | 23-11-10 | 00:53
Geeft ff aan waar het om gaat/de kwetters die u plempt zum en nog wat.

kwajtsnet | 23-11-10 | 01:03

@SvennusMax | 23-11-10 | 00:56
Ik zie 't. LOL

Parsons | 23-11-10 | 01:02

@verraad van links | 23-11-10 | 00:32
Nee hier.

http://www.youtube.com/watch?v=mpJzY0tbOM4&feature=player_embedded

Parsons | 23-11-10 | 01:02

@drs.Nee | 23-11-10 | 00:54
Lijkt misschien zo, maar ze kookten samen levende pasgeboren baby'tjes.

Prof. D.A.H. Vintik | 23-11-10 | 00:59

SvennusMax | 23-11-10 | 00:56

net thuis? ben al met 4 bezig

reppert | 23-11-10 | 00:59

Charles Swietert | 23-11-10 | 00:43
Onjuist, de atheïst baseert zich niet op boeken zelf maar op verifieerbaar bewijs over de ontstaansgeschiedenis. Een theorie die je niet hoeft aan te nemen uit boeken maar zelf kan nagaan en controleren en zelfs bij grote ontdekkingen kan bijschaven of omverwerpen. Als later blijkt dat een deel van zo'n theorie onjuist is bv door nieuwe ontdekkingen wordt niet krapachtig vastgehouden aan de inhoud in boeken over dan achterhaalde wetenschap. Dat is juist het verschil.

seven | 23-11-10 | 00:58

@Parsons | 23-11-10 | 00:53
Biertje doorschuift en even linkjes gaat kijken.

Mindy | 23-11-10 | 00:58

@verraad van links

Wat ben je stil?

reppert | 23-11-10 | 00:57

@kwajtsnet | 23-11-10 | 00:46
Bovenstaande citaten Erdogan zijn uit andermans gedicht waarvoor hij veroordeeld is tot gevangenisstraf. Nadien op democratische wijze werd hij tot president verkozen.

drs.Nee | 23-11-10 | 00:57

@Parsons | 23-11-10 | 00:53
Zo. De joeptjoepdraad = gehaktdag geworden. Heb er zelfs fles 2 voor opengetrokken.

SvennusMax | 23-11-10 | 00:56

@Prof. D.A.H. Vintik | 23-11-10 | 00:52
Ohh jee en ook drs. Nee, er lopen dus twee van die wichten rond OMG.

Mindy | 23-11-10 | 00:55

@Vintik
Katho/takiyya?

drs.Nee | 23-11-10 | 00:54

Sorry, was even wat aan het lezen.

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23899560-islam-insult-woman-facing-death.do

http://blogs.telegraph.co.uk/news/edwest/100063895/the-lefts-delusion-over-islam-is-baffling-to-middle-eastern-christians/

En kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=RhkQoiaf7Uc&feature=youtu.be

Ben ik weer.

Is er nog bier?

Parsons | 23-11-10 | 00:53

Nietvoordekat | 23-11-10 | 00:51

Zo is 't maar net! KUT

reppert | 23-11-10 | 00:52

Nietvoordekat | 22-11-10 | 21:56
@Edit: kom maar op! Niemand komt aan Maaskantje!

Nietvoordekat | 23-11-10 | 00:51

@Mindy | 23-11-10 | 00:41
Die reli-redacteur eh.. eh.. lekker boeie...
Ze is voor de uitzending nog wel naar de kapper geweest.

drs.Nee | 23-11-10 | 00:50

Charles Swietert | 23-11-10 | 00:45
Znder complete quotes van reaguursels waarop je reageert en met slechts een adressering via nickname | datum | tijd bespaar je veel bits en bytes. /tip.

seven | 23-11-10 | 00:50

Charles Swietert | 23-11-10 | 00:45

Wat is een atheïst?

reppert | 23-11-10 | 00:49

drs.Nee | 23-11-10 | 00:39
Ben eigenlijk meer met ene Tehrani bezig met wat zij te vertellen heeft./Had en ook te vertellen heeft op GS(andere nick)http://opinie.volkskrant.nl/artikel/show/id/7111/Taqiyya_is_weer_helemaal_terug

kwajtsnet | 23-11-10 | 00:46

Mensen die geloven wat er geschreven staat in een boek, rol, steen, of wat dan ook. zijn wat mij betreft gevaarlijke en enge mensen of het nu Joden, Christenen of Moslims zijn.
reppert | 23-11-10 | 00:25
Hieruit blijkt maar weer dat hedentendage de ergste fundi's zich voordoen als atheïst.

Charles Swietert | 23-11-10 | 00:45

Mensen die geloven wat er geschreven staat in een boek, rol, steen, of wat dan ook. zijn wat mij betreft gevaarlijke en enge mensen of het nu Joden, Christenen of Moslims zijn. Met dat soort mensen kun je geen normaal gesprek meer voeren.
reppert | 23-11-10 | 00:25
Hier blijkt maar weer eens : de allergrootste fundi's vind je hedentendage onder de atheïsten.

Charles Swietert | 23-11-10 | 00:43

@drs.Nee | 23-11-10 | 00:22
Weet niet hoe ver de herhaling nu is, stop maar met kijken ehhh luisteren, ehh ehhh Mariska, de shit die dat mens vertelt viel weg bij haar gestotter.

Mindy | 23-11-10 | 00:41

Nee. maar de discusie ging over geloof, en dan weer gelijk naar WOII dan ben je echt goed bezig echt waar.

reppert | 23-11-10 | 00:38

@reppert | 23-11-10 | 00:35
Nee.
Ga huilen.

verraad van links | 23-11-10 | 00:37

verraad van links | 23-11-10 | 00:32

Ohhhhh ga je zo beginnen een ding dan ROT OP!

reppert | 23-11-10 | 00:35

@drs.Nee
praat het volk, het plebs eensch bij bitte.

kwajtsnet | 23-11-10 | 00:35

V.d.Ende ontvangt prijs, Mandela ging hem voor.

drs.Nee | 23-11-10 | 00:33

Parsons | 23-11-10 | 00:27

Ik ook maar dat komt dat de een nog 200 jaar achter loopt.

reppert | 23-11-10 | 00:31

@Parsons | 23-11-10 | 00:30
Oh god. *schakelt over*

SvennusMax | 23-11-10 | 00:31

De hele avond loop ik al te mijmeren over een mogelijke connectie tussen Mariska Órban en James Sharpe. Ben dicht bij een scoop.

Borrelende Boris | 23-11-10 | 00:30

@SvennusMax | 23-11-10 | 00:26
Fileeer je die jijbuisjurjen nog even? Die is weer helemaal losgegaan.

Parsons | 23-11-10 | 00:30

Ben maar een simpele geest. Ware ik secretaris van de tent ( met V.O.G.) , dan zou ik de Sergeant. Inspecteur en Majoor eerst is uitnodigen om in de houding voor me bureautje te komen staan en ze uitleggen wat in Den Haag zoal de gebruiken zijn. Geen waarschuwingen, zal ze waar nodig al dan niet vriendelijk naar de uitgang geleiden.

Ookmooi | 23-11-10 | 00:28

@reppert | 23-11-10 | 00:25
Elke vorm van religie is achterlijk. En toch heb ik liever 1 meloen garistengekkies dan 1 meloen haatzaaiers die mij moeten doodvermoorden van hun pedokabouter.

Parsons | 23-11-10 | 00:27

@reppert | 23-11-10 | 00:25
Zeg. Ehm. Waaruit heb jij wiskunde geleerd?

SvennusMax | 23-11-10 | 00:26

Parsons | 23-11-10 | 00:15

Mensen die geloven wat er geschreven staat in een boek, rol, steen, of wat dan ook. zijn wat mij betreft gevaarlijke en enge mensen of het nu Joden, Christenen of Moslims zijn.

Met dat soort mensen kun je geen normaal gesprek meer voeren.

reppert | 23-11-10 | 00:25

Herhaling P&W over vage kopstoot, klappen beelden

drs.Nee | 23-11-10 | 00:22

Geen commentaar , wat een kamerlid in opspraak uh... geen commentaar , heb ik nu de baan?

papegaaienflats | 23-11-10 | 00:21

kwajtsnet | 23-11-10 | 00:18

Stel je niet aan. Dood=dood. Steek anders maar een kaarsje op, of ga naar die Schotse homo van RTL.

brutus68 | 23-11-10 | 00:20

Zei ik al dat ik Botte/ de seaurt an sich/ best wel mis?
kweenie.

kwajtsnet | 23-11-10 | 00:18

De eerste de beste die weer begint te zeveren over de bijbelT als het over de islam gaat moet verplicht 3 minuten hier naar kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=H9YEJ8pgxX8

Parsons | 23-11-10 | 00:15

Jongens, zet de kachel maar lekker hoog.
Ik ga een luchtje scheppen.

Charles Swietert | 23-11-10 | 00:14

Botte had dus gelijk destijds. Zijn voorspelling komt helaas uit.

Warrior4freedom | 23-11-10 | 00:14

Branding, ze moeten zich als merk presenteren. Nooit meer 'ik' of 'wij' maar alleen nog maar 'De PVV ...' en dan verder met veel niks. Elke zin de PVV drie keer. "De PVV heeft zich beraad, standpunten gewogen en besloten dat het het beste is voor Nederland dat de PVV voorlopig niet inhoudelijk ingaat op zaken binnen de PVV gelederen die nu helaas zo veel media aandacht genieten. De PVV let daarbij niet zozeer op het volgens de PVV zo overgewaardeerde begrip van de persoonlijke levenssfeer of privacy van de betrokkenen, de PVV hecht vooral waarde aan het juiste handelen en communiceren vanuit een nationaal en partijoverstijgend algemeen belang.".

Dat werk.

Leren van Links.

BarCruque | 23-11-10 | 00:13

SvennusMax | 23-11-10 | 00:03
Nah, dat vinnik helemaal geen boetedoening maar een beloning voor uzelf, gij schurk!
Overigens ben ik nog nooit door u gecorrigeerd, maar dat terzijde.

La Vie En Rose | 23-11-10 | 00:13

@Leo* | 23-11-10 | 00:09
Andere, meer wereldse problemen dan het geouwehoer hier.

ToG?

kwajtsnet | 23-11-10 | 00:11

@kwajtsnet | 23-11-10 | 00:08

??????

Leo* | 23-11-10 | 00:09

@Leo* | 23-11-10 | 00:06
Welke beelden kunnen uw brein(nog) activeren?

kwajtsnet | 23-11-10 | 00:08

Leo* | 23-11-10 | 00:06

Ja, vreselijk..., organiseren zit die lui duidelijk niet in het bloed.

brutus68 | 23-11-10 | 00:08

brutus68 | 23-11-10 | 00:01
+ veel veur uw zelfkennis. Daar ontbreekt het bij de Vara-medewerkers aan. Edoch, met uw kwaliteiten bent u bij de Vara aan het juiste adres!;)

La Vie En Rose | 23-11-10 | 00:07

Qua beelden uit Cambodja.

Andere, meer wereldse problemen dan het geouwehoer hier.

Toch?

Leo* | 23-11-10 | 00:06

persvoorlieger- zeer nuttig voor die overschrijvers

Emmy Grant | 23-11-10 | 00:05

verraad van links | 23-11-10 | 00:00

Zou me niks verbazen eigenlijk....

brutus68 | 23-11-10 | 00:03

@La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:57
Volstaat de volgende afbeelding als boetedoening, mocht ik u ooit benadeeld hebben? Ik kan u verzekeren dat correcties mijnerzijds vast nog wel een keer of 22 gaat voorkomen richting anderen... of u...
verydemotivational.files.wordpress.com...

SvennusMax | 23-11-10 | 00:03

Het omroepkoor, nooit eerder van gehoord afhankelijk van de belastingbetaler, is dat wat bedoeld wordt met verschillig, net als het exorbitante bedrag van de vara-komiek.

drs.Nee | 23-11-10 | 00:02

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:58

Neen, ben gewoon een slecht en onverschillig mens -open sollicitatie naar VARA stuurt-

brutus68 | 23-11-10 | 00:01

@brutus68 | 22-11-10 | 23:55
Marcial Hernandez schijnt daar af en toe ook wel eens te komen. En ik heb via-via-via-via gehoord dat daar camerabeelden van zijn.

verraad van links | 23-11-10 | 00:00

Deus Absurdia 23:16
Jij bent al net zo dom als vadsige rutger.
*voorzet*

Warrior4freedom | 23-11-10 | 00:00

on t
Fleur plus en nog wat.

kwajtsnet | 22-11-10 | 23:59

verraad van links | 22-11-10 | 23:57

Ik niet, Sven wel.

brutus68 | 22-11-10 | 23:59

nu op DWDD ik heb zo mijn twijfels over die Antoine Bodar lijkt een beetje op Albert Verlinden.

reppert | 22-11-10 | 23:58

brutus68 | 22-11-10 | 23:55
Werk jij voor de Vara of de Staatsomroep? Die zijn ook zo goed in het verspreiden van geruchten en etiketten plakken.

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:58

@brutus68 | 22-11-10 | 23:55
Oei, dan begeef je je wel op glad ijs.

verraad van links | 22-11-10 | 23:57

SvennusMax | 22-11-10 | 23:55
Dat krijg je ervan. ;)

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:57

@Krachtmeester | 22-11-10 | 23:49
Boehoehoe!!!!!! Smerige fascist!!!!
(bij gebrek aan argumenten)

verraad van links | 22-11-10 | 23:56

@La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:51
Godverdomme, ik zit mij hier toch wel met het schaamrood op de kaken.
Uw afstraffing is direct, correct en geheel terecht.

SvennusMax | 22-11-10 | 23:55

verraad van links | 22-11-10 | 23:53

Op een parking ergens in Friesland?

brutus68 | 22-11-10 | 23:55

@Charles Swietert | 22-11-10 | 23:48

Missing the point.

Leo* | 22-11-10 | 23:55

@brutus68 | 22-11-10 | 23:52
Nou, ik ben benieuwd wanneer hij dan een scheve schaats gaat rijden.

verraad van links | 22-11-10 | 23:53

@linkspoot | 22-11-10 | 23:50
Dion Graus schijnt uit een ei gekropen te zijn, welke is gelegd door één van Batman's grootste nemississen. En ja, dat laatste woord heb ik verzonnen en draag ik voor bij de Van Dale.

SvennusMax | 22-11-10 | 23:52

@linkspoot | 22-11-10 | 23:50
"Thom de Graaf. De man die minister Dijkstal in de Commissie-Stiekem adviseerde om Pim Fortuyn niet te beveiligen"

Jij voelt je meer thuis bij dat clubje?

http://www.standejong.nl/2007/08/06/veertig-jaar-liegen-en-huichelen-bij-d66/

Parsons | 22-11-10 | 23:52

verraad van links | 22-11-10 | 23:49

Ja, Sven is toch een beetje de Arie Boomsma van het schaatsen, duurde ook even.

brutus68 | 22-11-10 | 23:52

SvennusMax | 22-11-10 | 23:35
Wordt jij?
*met rietje van illuvatar op blote billen van SvennusMax tetst*
(dit omdat SvennusMax graag anderen op hun taalfouten wijst)

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:51

@SvennusMax | 22-11-10 | 23:49
*Riwal bellen doet voor kraan*

verraad van links | 22-11-10 | 23:50

geloven ze hier bij GS nou serieus dat er echt mensen zijn Dion Graus geen rare gekkerd vinden

linkspoot | 22-11-10 | 23:50

@brutus68 | 22-11-10 | 23:48
De tijd zal het leren.

verraad van links | 22-11-10 | 23:49

Ik ben voor meer geld naar kunst en cultuur.
Dat wil ik bekostigen door te bezuinigen op de tientallen miljoenen verslindende lol- en experimenteernatuur (lees: nepnatuur), zoals de 'ecologische hoofdstructuur' en aanverwante verkwistingshobby's.

Krachtmeester | 22-11-10 | 23:49

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:47

Nou snap ik dat ie last heeft van zijn rug.

reppert | 22-11-10 | 23:49

@verraad van links | 22-11-10 | 23:46
Nou ja, er wordt wel van meer mensen gezegd dat ze hetero zijn, terwijl het bewijs overduidelijk anders is. Sterker nog, de mensen die het hardst schreeuwen tegen homosensualiteit hebben meestal een geheimpje. En vooral de heren religieuze politici. Zie hier, het ultieme bewijs!
weaselzippers.us/wp-content/uploads/20...

SvennusMax | 22-11-10 | 23:49

verraad van links | 22-11-10 | 23:46

Dat zegt heden ten dage niks.

brutus68 | 22-11-10 | 23:48

Mensen die geloven kunnen niet denken.
Leo* | 22-11-10 | 23:44
edit : niet tegelijkertijd

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:48

Een nicht? Zijn vriendin is Naomi van As.
verraad van links | 22-11-10 | 23:46
Die van de LPF ?
" ...met Van As vastgoed "

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:47

@Crematorium-de-Asbak | 22-11-10 | 23:44
Dank u!
Oh... je bedoelt die schaatshomo van de allerslechtste geacteerde TV-reclame ooit.
Nou goed... op die van Carglass na dan.

SvennusMax | 22-11-10 | 23:47

SvennusMax | 22-11-10 | 23:43

Die chick weet dondersgoed dat ze fout zit.

brutus68 | 22-11-10 | 23:46

Ah, dat wijf. Ik zou d'r doen, maar wel met condoom. Voordat je het weet zit je de rest van je leven met dat mokkel opgescheept, plus aanhang.
brutus68 | 22-11-10 | 23:30
Het kan zijn dat zij, eenmaal met de situatie en uw persoon geconfronteerd, ook van haar principes wijkt en voor de gelegenheid een preservatief verkiest.

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:46

@brutus68 | 22-11-10 | 23:43
Een nicht? Zijn vriendin is Naomi van As.

verraad van links | 22-11-10 | 23:46

@SvennusMax | 22-11-10 | 23:40
Scherp!

Parsons | 22-11-10 | 23:44

@brutus68 | 22-11-10 | 23:43
Sven is cool!!

Crematorium-de-Asbak | 22-11-10 | 23:44

Neem op de valreep nog even mee.

Religie is folklore.

Mensen die geloven kunnen niet denken.

Leo* | 22-11-10 | 23:44

@Leo* | 22-11-10 | 23:40
Dat zeg ik, Eensteen! Daarom zegt ze zo veel uh uh uh uh!
.... waarom moet ik dit nu toch uitleggen....

SvennusMax | 22-11-10 | 23:43

Hebben we ook nog die gemankeerde schaatsnicht bij P & W, wat een kutuitzending..

brutus68 | 22-11-10 | 23:43

Ah kijk de Anne Frank boom, is dat ook een soort Godwin?

Harry Turtle | 22-11-10 | 23:43

Nou nou. Wat een schreeuw om cultuur. Eerder gewoon gejank om cultuur. En nog slecht ook. Toch nog een wtf-momentje in de laatste minuten van de dag..

Mea Culpa Gump | 22-11-10 | 23:42

Wat een inhoud heeft die vrouw. Wat een argumenten.
Ik ben om nu hoor.
#stupidemensenhorengeenpodiumtekrijgen

SvennusMax | 22-11-10 | 23:42

Sterk verhaal...

verraad van links | 22-11-10 | 23:41

Dit is het omroepkoor..... binnenkort (allen) in het trotse bezit van een visakte.....

woefdrammer | 22-11-10 | 23:41

Waarom korenslag bij P & W?

brutus68 | 22-11-10 | 23:40

Ik wil graag hele mooie gedichten maken.
Mag ik nu soepsidie?

Krachtmeester | 22-11-10 | 23:40

@SvennusMax | 22-11-10 | 23:36

Bij mij op de beeldbuis (flatscreen dat is) wordt momenteel weinig geschreven, lutserT.

Leo* | 22-11-10 | 23:40

Het is crimineel om geen gratis geld meer te geven.

Harry Turtle | 22-11-10 | 23:40

Echter heb ik niet zoveel met Van Gogh
SvennusMax | 22-11-10 | 23:34

* pets * ach natuurlijk, Theo was kunstenaar.

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:40

Zeg. Het omroepkoor.
Doen die niet aan positieve discriminatie?
Ik zie alleen maar blanken!
Tijd voor een hele boze brief, want zij doen niet aan de 15% regel, en dat is wettelijk verplicht bij gezelschappen groter dan 30 personen...

SvennusMax | 22-11-10 | 23:40

Ja dan moet je echt gaan werken trut

reppert | 22-11-10 | 23:40

Het omroepkoor pppfffffff.....
Wordt geschrapt.
Kunnen ze leuk als hobby blijven optreden in eigen kring.

drs.Nee | 22-11-10 | 23:39

Ik kan maar niet beslissen of ik het leuk vond of verafschuw....

Crematorium-de-Asbak | 22-11-10 | 23:39

Maar vond het stiekem wel mooi ..........

Hobbykip | 22-11-10 | 23:39

Ok, dat was cultuur? Wat slecht. Snel afschaffen!

Specy | 22-11-10 | 23:39

Ben er niet vies van, zweverige RK meisjes sla ik ff over.
Richard is wel een prima Leidsche baas.

Ookmooi | 22-11-10 | 23:39

Is het geen schrijffout?

Ik denk dat er had moeten staan: Persoplichter.

Vreemd dat ze ook niet gelijk vragen naar persoon met onbesproken verleden.

Want zo hebben we spraks niets te bespreken

larie koek98765 | 22-11-10 | 23:39

Orban is al eng, maar dit is freaky

Harry Turtle | 22-11-10 | 23:39

Maris heeft haar koortje meegebracht.

zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:39

@Charles Swietert | 22-11-10 | 23:37
Bon, d'accord.

SvennusMax | 22-11-10 | 23:38

Wat een geschreeuw @ P&W

Hobbykip | 22-11-10 | 23:38

Staatsgreep bij P&W nu.

Krachtmeester | 22-11-10 | 23:38

Jezus redt?

drs.Nee | 22-11-10 | 23:38

LOL & nu P&W aanzetten. Geen idee wat dit nou weer is wel raar.

Specy | 22-11-10 | 23:38

OMG PenW is geïnfiltreerd!

zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:38

Wat een geregisseerde cultuurbende zeg...
....
Maar wel mooi!

SvennusMax | 22-11-10 | 23:38

Wat krijgen we nou weer bij P&W ?????

Crematorium-de-Asbak | 22-11-10 | 23:38

Och Jezus van Nazareth......., kunstgekkies bij P&W

woefdrammer | 22-11-10 | 23:38

reclame aub of testbeeld

reppert | 22-11-10 | 23:38

Wat krijgen we nou weer bij P&W ?????

Crematorium-de-Asbak | 22-11-10 | 23:37

#cultuurschreeuw bij PenW #faal!

Parsons | 22-11-10 | 23:37

Spoken bestaan niet of toch wel bij P&W?
Lijkt wel een sektarische beweging.

drs.Nee | 22-11-10 | 23:37

Muhaha. Dat publiek. Wat een grap. Haha

Mea Culpa Gump | 22-11-10 | 23:37

verraad van links | 22-11-10 | 23:36 Het katholieke geloof aanhangen in de hoop eens vreselijk misbruikt te worden, dat kan natuurlijk ook.

zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:37

Dat kan heel goed. Echter heb ik niet zoveel met Van Gogh, dus dit was mij niet zo bekend. Maar wat is uw punt?
SvennusMax | 22-11-10 | 23:34
Als er íemand fout zat in de kwestie Sing Varma, dan was het Rosenmuller zélf. Wat dat betreft gaat de PVV heel wat liefdevoller met haar psychiatrisch patienten om.

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:37

@Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:34
23.16 misschien?

verraad van links | 22-11-10 | 23:37

Dat afschieten.

Ging eh dat eh nou eh over eh de eh Oostvaarderplassen eh of eh over eh de eh.. Orban-mensjes eh..

Leo* | 22-11-10 | 23:37

rot op met je cultuur

reppert | 22-11-10 | 23:37

-Bij nader inzien toch niet die Mariska doen, wat een dom wijf-

brutus68 | 22-11-10 | 23:36

En toch zou ik, in een lamme bui weliswaar, die Mariska Orban eens flink geven.

titsme | 22-11-10 | 23:36

@Leo* | 22-11-10 | 23:34
Daarom schrijft ze ook, en is ze geen presentatrice, mijn waarde.

SvennusMax | 22-11-10 | 23:36

@zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:34
Dat is ze ook niet waarschijnlijk. Het blijven papen he. Kruisje slaan, zakje geld en god vindt het allemaal (weer) ok.

verraad van links | 22-11-10 | 23:36

@Parsons | 22-11-10 | 23:33
Och jezus ja... excuses. En Joske natuurlijk.

SvennusMax | 22-11-10 | 23:36

@verraad van links | 22-11-10 | 23:34
Dan breekt ze.

Parsons | 22-11-10 | 23:36

@Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:34
Jaaahaaaaa...
Zucht...
Wordt jij niet een beetje moe van jezelf?

SvennusMax | 22-11-10 | 23:35

Mariska zegt dus eigenlijk: negers zijn dom en geil, wij in casu de paus weten wel wat beter voor jullie is, domme zwartjes....

brutus68 | 22-11-10 | 23:35

@Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:32
Bedankt! http://www.nrc.nl/opinie/article2294850.ece/De_sharia_wordt_in_Nederland_al_volop_toegepast&prev=_t&rurl=translate.google.com&usg=ALkJrhiRurtH-Sn_PKToDO3NW2WVDwxXhg

Parsons | 22-11-10 | 23:35

Irene Moors zet nu een hilarisch katholiek trutje neer bij P&W.
Het is net echt, wat zijn die mensen van de TV-Kantine toch professioneel!

Krachtmeester | 22-11-10 | 23:35

@Charles Swietert | 22-11-10 | 23:33
Dat kan heel goed. Echter heb ik niet zoveel met Van Gogh, dus dit was mij niet zo bekend. Maar wat is uw punt?

SvennusMax | 22-11-10 | 23:34

@Parsons | 22-11-10 | 23:33
Ze moet inderdaad iets in haar bek hebben.

verraad van links | 22-11-10 | 23:34

@verraad van links
Welke godwin? We hebben het hier over de PVV

Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:34

Eh.. eh.. eh.. eh..

Goede teksten van het Katholiek nieuwsblad.

Leo* | 22-11-10 | 23:34

verraad van links | 22-11-10 | 23:32 Het zou natuurlijk wel een bak zijn wanneer Maris niet monogaam zou zijn.

zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:34

Objectiviteit is moeilijk he?
SvennusMax | 22-11-10 | 23:28
buitengewoon

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:33

@SvennusMax | 22-11-10 | 23:28
En Jos Elbers dan? Die doe je nu ernstig te kort.

Ben ik trouwens de enige die un peu opgewonden wordt van Mariska?

Parsons | 22-11-10 | 23:33

Sing Varma
SvennusMax | 22-11-10 | 23:28
Zelfs de bewierookte Theo van Gogh nam het voor Sing Varma op in zijn zogenaamde grafpisrede.

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:33

brutus68 | 22-11-10 | 23:30 Het spijt me voor je dat je een goede smaak mist. Dat geluid wat er uit komt, zou je dat langer dan een half uur aan kunnen horen?

zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:32

verraad van links
dat nachtje politiecel is een feit hoor. Hij staat gewoon in het boek, met zwarte vingertjes en al..
wat ie exact gedaan heeft zal idd nog blijken, maar voor een politicus is het niet meer zo belangrijk, tenmiste als het je aangaat om een voorbeeldfuntie uit te dragen. ZIjn geloofwaardighied is iig al behoorlijk gedaald door zijn actie.

Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:32

@brutus68 | 22-11-10 | 23:30
En heb je te maken met haar Hongaarse man. Lijkt me geen plezierig vooruitzicht.

verraad van links | 22-11-10 | 23:32

verraad van links | 22-11-10 | 23:22
Dat vind ik nogal stigmatiserend vvl !;)

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:31

Jaaaaa! Daar gaat Órban!
Het is goddomme net een kurkentrekker, zo draait ze.
Wacht, een kurkentrekker die in een emmer snot is gevallen bedoel ik eigenlijk... dit is toch gewoon genant. Zelfs het P&W publiek doet aan /facepalms.

SvennusMax | 22-11-10 | 23:31

zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:28

Ah, dat wijf. Ik zou d'r doen, maar wel met condoom. Voordat je het weet zit je de rest van je leven met dat mokkel opgescheept, plus aanhang.

brutus68 | 22-11-10 | 23:30

@Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:27
Uiteraard bent u vrij om hier te blijven en uw onzin te verkondigen, maar misschien is Jolo's site toch een geschikter medium voor u. Daar worden uw godwins namelijk kritiekloos en met luid gejuich ontvangen.

verraad van links | 22-11-10 | 23:29

@Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:27
Nog dom ook. Jij demoniseert wel degelijk iemand. Met je achterlijke gezeik over Adolf. #gaeensdoodt

Lewis Lewinsky | 22-11-10 | 23:29

Qua Mariska.

Ik zou zeggen: Lief, laat ons in de naam van de Here een kindje maken.

En haar dan nemen.

Anaal.

Weet zij veel.

Leo* | 22-11-10 | 23:29

@Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:23
Anders vergeet jij gemakshalve even Duyvendak, Sing Varma en driekwart van de SP, ouwe oogkleppert. Enne, liever tien criminele PVVerts dan één criminele sosjaalist. Die laatste zijn namelijk niet zo vies van mensen omleggen (arme Pim), huizen opblazen (arme Aad Kosto) en mentaal geweld aandoen aan zintuigen met schreeuwen om koeltoer enzo (arme SvennusMax).
Objectiviteit is moeilijk he?

SvennusMax | 22-11-10 | 23:28

brutus68 | 22-11-10 | 23:27 Dat is die openbrieventrol, die tegen abortus is.

zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:28

Zei iemand daar iets over een dierenprobleem?

http://www.2dayblog.com/images/2007/december/gatling_gun.jpg

Parsons | 22-11-10 | 23:27

Wie is dat lieve meisje aan tafel bij #P&W? Jeroen's nieuwe dinnetje?

brutus68 | 22-11-10 | 23:27

Lewis Lewinsky
ik demonsieer niemand en ik mag in dit land zeggen waar het op staat.. wat denk je wel, mij de mond te snoeren? Altijd alles wegdoen met incidentjes, alles onde r het tapijt schuiven.. wat is dat voor laf gedoe dat ik niet mag benoemen wat zoveel mensen denken en weten maar niet mogen uitspreken?

Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:27

@Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:23
Schuldig tot het tegendeel is bewezen is het kennelijk bij u. Of nee, hij is sowieso schuldig, want van de PVV.

verraad van links | 22-11-10 | 23:26

beledig nog iemand.
zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:19
man, paard

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:25

mokum4all | 22-11-10 | 23:16
Omdat veel mensen dat weten is het waar? Welke mensen weten dat dan?
PVVers werken gewoon samen met andere kamerleden heur van welke couleur dan ook. Daarom is dat uitsluiten ook zo hypocriet!

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:24

@verrad van links:
een nachtje politiecel is 'in aanraking gekomen met politie'.. is niet zo handig voor politicus..
laat ik het zo zeggen.. is weer een + je op de criminaliteitsmeter van de tweede kamer.. (welke partij heeft het meeste tuig binnen haar gelederen... juist...)

percentage criminelen in dat vak PVV is overigens al hoger dan van de door hun verfoeide allochtonen.. al eens nagerekend? en.. al iemand gehoord over knieschijven?

Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:23

@Eikel Absurdia | 22-11-10 | 23:16
Houd eens op met Geert Wilders te demoniseren. #metjegeadolf

Lewis Lewinsky | 22-11-10 | 23:23

Kan de heer Noach die beesten niet even komen ophalen?

verraad van links | 22-11-10 | 23:23

@Parsons | 22-11-10 | 23:21
Och jezus, zag het net te laat. Dit is nog grappiger dan mijn flauwe plaatje.

SvennusMax | 22-11-10 | 23:22

@La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:20
Nee, op het karton van een pak Matzes. :-)

verraad van links | 22-11-10 | 23:22

Liefe Fleur,

Ik kom niet uit Limburg en verf me haar niet.
Derhalfe soolisiteer ik op u vakature.
Ik hep geen buuren uit het buitenland met schotelantenne enzo.
Daarom schreif ik ook, ik wil graag dat dat zo bleift.
Hep er geen hekel aan hoor, ze werken niet maar stinken wel alsof zoodanig.
Hoop dat je mij aan een goetbetaalt baan helpt.
U is bes een leker ding, nuiken!?

Ookmooi | 22-11-10 | 23:21

@SvennusMax | 22-11-10 | 23:17
CondoomPs mogen nu van de pedopaus.

Is handig ivm DNA onderzoek etc.

#geensporen

Parsons | 22-11-10 | 23:21

zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:15
Psies, net zoals de persvoorlichters van andere partijen moeten vertellen wat de fractievoorzitters hen van te voren hebben ingefluisterd. Ennuh.. alleen Cohen gebruikt briefjes!;)

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:20

tegels herhalen
Parsons | 22-11-10 | 23:03
lastig zoeken in het donker zeker

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:20

@Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:16
Hey, daar is er weer eentje. *turven gaat*

Parsons | 22-11-10 | 23:20

@mokum4all | 22-11-10 | 23:17
Tja, maar je bent hem niet. Mosko of niet, dit wordt een sepot of vrijspraak.

verraad van links | 22-11-10 | 23:20

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:17 Gewoon doorgaan droppie. Gewoon doorgaan. Zuig nog wat, beledig nog iemand.

zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:19

Dit werkt niet.
La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:16
Lees : point made

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:18

@Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:16
Daaaaaaar is tie dan weer!
#Godwinfail

SvennusMax | 22-11-10 | 23:18

Op proef wil ik het wel eens doen

Emmy Grant | 22-11-10 | 23:18

@Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:16
Eerst een kopstoot, daarna klappen, en uiteindelijk.... niets.

verraad van links | 22-11-10 | 23:18

Sorry mijne heren en dames, dit moet er ff uit;
Wat zit die gristenHOERRRR toch debiel te kijken met die scheve bek van d'r. Waarom zit ze daar eigenlijk aan tafel? Wat is het onderwerp? #zaptepasnaPownednaarP&W

SvennusMax | 22-11-10 | 23:17

*arm om La Vie En Rose heen slaat*
Wat zei je Charles?
Parsons | 22-11-10 | 23:16
Ja, dat ontroerd....Sorry zeggen kan zó opluchten, niet ?

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:17

@mokum4all | 22-11-10 | 23:13
Ik vond zijn optreden heel behoorlijk.
verraad van links | 22-11-10 | 23:16
Als ik MH was, zou ik balen dat ik Greet's advocaat niet mag lenen

mokum4all | 22-11-10 | 23:17

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:07
Jij mag nooit meer raden. Nee, is geen inside-informatie, dit weten veel mensen. Voor kamerleden die best willen overleggen met de PVVerts is het ook best lastig om ze te spreken. Dat beleid snap ik niet.

mokum4all | 22-11-10 | 23:16

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:10
Jammer joh.
Dit werkt niet.

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:16

drs. Nee:
ze stonden zo maar aan elkaar te trekken, heel onschuldig, daarom mocht ie ook een nachtje doorslapen in cel 3a. gewoon vanwege wat getrek.. juist.

maakt me overigens niet uit hoor.. hoort schijnbaar bij het nachtleven. Waar ik me alleen weer over verbaas is de godvergeten arrogantie dat dat samengeraapte zooitje TUIG dat in de kamer zit voor de PVV zich profileren als de zgn hoeders van onze veiligheid.. het is alsof je [sorry voor de vergelijking, dat is nu eenmaal een passende - zie duiding hierboven] Onze vrind Adolf hoort praten over democratisering en mensenrechten

Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:16

@mokum4all | 22-11-10 | 23:13
Ik vond zijn optreden heel behoorlijk.

verraad van links | 22-11-10 | 23:16

@Charles Swietert | 22-11-10 | 23:10
*arm om La Vie En Rose heen slaat*

Wat zei je Charles?

Parsons | 22-11-10 | 23:16

P&W advocaat zegt: Op de beelden was te zien dat een groepje van 4 á 5 aan elkaar stonden te trekken.

drs.Nee | 22-11-10 | 23:09

Jack-off party......

woefdrammer | 22-11-10 | 23:15

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:11 Het is natuurlijk een makkelijk baantje, je krijgt een briefje van Geert met uitgewerkte tekst en dat lees je dan voor. Easy money.

zeg maar jansen | 22-11-10 | 23:15

@drs.Nee | 22-11-10 | 23:09
NOS faal. #laster

Parsons | 22-11-10 | 23:14

P&W, wat een slappe *** die advocaat. Ben benieuwd of er echt zo weinig te zien is op dat filmpje. MH moet het niet van een overtuigende advocaat hebben.

mokum4all | 22-11-10 | 23:13

@ La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:07

tut tut...
betekent dit niet gewoon dat hij een leugenaar is? Wellicht moet je alles omdraaien wat hij zegt denk aan een soort van dubbele negatie.

De Treinende Rechter | 22-11-10 | 23:13

@seven | 22-11-10 | 22:43
Wederom mijn complimenten voor al je comments!

@Parsons | 22-11-10 | 23:03
Je was me voor maar volkomen mee eens!

Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:04
Vind ik wel bij jou passen. Hop, hop, snel solliciteren!

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:11

@La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:07
Parsons heeft zojuist iets over je IQ willen uitleggen. Scroll up.

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:10

P&W advocaat zegt: Op de beelden was te zien dat een groepje van 4 á 5 aan elkaar stonden te trekken.

drs.Nee | 22-11-10 | 23:09

@de nakketlikker:
Elk bericht over de PVV is per definitie al een Godwin.. elke verdere vergelijking is slechts ter duiding..

Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:08

Haha, dat kapsel van die man. Dit moet iemand incognito zijn.

Mea Culpa Gump | 22-11-10 | 23:08

Wist je dat het wetenschappelijk is onderzocht dat guurders die tegels herhalen een benedengemiddeld IQ hebben?
Parsons | 22-11-10 | 23:03
Schoen, passen.
A propos, wijs de herhaalde tegel even aan.

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:08

mokum4all | 22-11-10 | 22:27
Ghe, Hoe weet je dat zo goed? Ben je ontslagen?

Charles Swietert | 22-11-10 | 22:29/22:31
Iemand die een nick neemt van een voormalig staatssecretaris van Defensie die na 4 dagen al het veld moest ruimen omdat hij nooit luitenant is geweest en ook geen doctorandus, zoals hij op zijn CV had vermeld, is gewoon dom. Uit je comments blijkt echter dat je niet alleen een dom bent maar ook triest.

La Vie En Rose | 22-11-10 | 23:07

Hou niet zo van godwinnen, maar die advocaat van Hernandez heeft wel een heel verdacht kapsel.

de nakketikker | 22-11-10 | 23:05

En is dit http://twitter.com/#!/MinisterSamson/status/6747388106506240 waar?

Daar heb ik nog geen persvoorlichter over gehoord?

Parsons | 22-11-10 | 23:04

ze vergeten bij de eisen nog expliciet te vermelden:

"Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar kandidaten met een achtergrond van pedofilie, vrouwenmishandeling, oplichting, diefstal, openbare geweldpleging, aanzetten tot haat en discriminatie"

Deus Absurdia | 22-11-10 | 23:04

@Charles Swietert | 22-11-10 | 23:01
Wist je dat het wetenschappelijk is onderzocht dat guurders die tegels herhalen een benedengemiddeld IQ hebben?

@seven, heb jij de link bij de hand?

Parsons | 22-11-10 | 23:03

@Mea Culpa Gump | 22-11-10 | 22:53
Zei iemand daar GroenLinks? http://www.elsevier.nl/web/10196961/Nieuws/Politiek/Riante-wachtgeldpremie-Turkse-wethouder-GroenLinks.htm

Parsons | 22-11-10 | 23:01

Er zullen nog vele oproepen volgen.
Parsons | 22-11-10 | 22:58
Vooralsnog duiken de frontsoldaten van de PVV achter vrouw en kinderen weg als er een beetje tegenvuur komt. Kennelijk is de islamisering bij Geerts partij ook begonnen, die Sharpe deed daar toch echt een klassieke palestijnen-truc.

Charles Swietert | 22-11-10 | 23:01

-weggejorist-

Politiek-Vluchteling | 22-11-10 | 22:59

@Charles Swietert | 22-11-10 | 22:46
Er zullen nog vele oproepen volgen.

Parsons | 22-11-10 | 22:58

Leo* | 22-11-10 | 21:46
Sterkte!
Oprecht gemeend!

La Vie En Rose | 22-11-10 | 22:55

Pownews. Ned3. Ik zeg het maar even.

Mea Culpa Gump | 22-11-10 | 22:53

Kan me trouwens niet voorstellen dat die Fleur op types als kale Eric, die sukkel van een De Mos of die sexnegert valt, maar dat is puur mijn gevoel.

brutus68 | 22-11-10 | 22:52

@SvennusMax | 22-11-10 | 22:43
Dank! *inlezen gaat*

Parsons | 22-11-10 | 22:50

Doe Fleur de groeten!
Ze doet het goed, ze is vast bezig met een shoarma-offensief...

De Treinende Rechter | 22-11-10 | 22:49

seven | 22-11-10 | 22:43
'Ik zie daar al liggen, op de grond met die afgehakte neuzen hahaha'
=
Solliciteren man, niet de waarheid telt maar dat wat het vaakst gezegd en het meest gepubliceerd wordt! *echt out*

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:48

@leo 22:46
persoonlijk zie ik meer in blokfluiten

ben nuchter | 22-11-10 | 22:47

(Met excuses..)
Ik heb het fragment (in context) gezien, dat was pretty sicko. Maar fjin dat je de enige waarvan ik dacht dat ie redelijk was hebt ingedeeld bij degenen waarvan ik vind dat ze politiek echt onvergeeflijke dngen doen. Politiek is een vak (H. Hillen/EvdD)
Muziek: www.youtube.com/watch?v=C2SxIMkFCq8

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:46

De historische lading is er door Pechtold middels een bewust half onjuist citaat erbij gefrummeld. Bosma sprak over rode neuzen, Pechtold over grote. Bosma doelde op de linkse voorkeur, niet op iets anders en niet letterlijk. / beeldspraak.
seven | 22-11-10 | 22:43
Hilarious, als een paling in een emmer snot. Een oproep tot geweld is een oproep tot geweld.

Charles Swietert | 22-11-10 | 22:46

RTL7.

Prem.

Vingerverven.

Mag ik een n******?

Leo* | 22-11-10 | 22:46

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:38
De historische lading is er door Pechtold middels een bewust half onjuist citaat erbij gefrummeld. Bosma sprak over rode neuzen, Pechtold over grote. Bosma doelde op de linkse voorkeur, niet op iets anders en niet letterlijk. / beeldspraak.

seven | 22-11-10 | 22:43

Als de echte Sinterklaas maar niet meer in de buurt is, gaat slecht met taal vandaag...*out*

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:41

En Fleur als cheffin krijgen? No, thanks, zou aan werken niet meer toekomen.

brutus68 | 22-11-10 | 22:40

Geen V.O.G. a Euro 30,05 vereist?

Ookmooi | 22-11-10 | 22:39

seven | 22-11-10 | 22:35
Ik heb het fragment gezien, dat was pretty sick. Maar fjin dat je de enige waarvan ik dacht dat ie redelijk was hebt ingedeeld bij de dingen waarvan ik vind dat dat echt politiek onvergeeflijk is.

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:38

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:28
Je bedoelt Martin Bosma. ... lees zijn boek De schijn-élite van de valse munters eens. www.uitgeverijprometheus.nl...
seven | 22-11-10 | 22:35
De man die 'onze manier van denken wil veranderen' ...
Pol Pot kom er maar in.

Charles Swietert | 22-11-10 | 22:37

@SvennusMax | 22-11-10 | 21:47
Hrmpf, ik ben de URL kwijt, heb je die bij de hand?

Parsons | 22-11-10 | 22:36

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:28
Je bedoelt Martin Bosma. (onschuldig rode neuzengrapje, zeer onjuist weergegeven door Pechtold) Zeer geschikt kamerlid en met inhoud, lees zijn boek De schijn-élite van de valse munters eens. www.uitgeverijprometheus.nl/index.php?...

seven | 22-11-10 | 22:35

De huidige 'persvoorlichtster'
mokum4all | 22-11-10 | 22:27
Dat was toch die Oekraïnse stoephoer met docteranus-titel ?

Charles Swietert | 22-11-10 | 22:31

Als ik ons Fleur elke werkdag in de bezemkast mag volblaffen met lauwe mannenpap, ga ik het serieus overwegen.
Dr. U.I. Loor | 22-11-10 | 22:26
Je weet maat nooit wie er allemaal bij Fleur toestemming hebben gevraagd om ... een publiek optreden te mogen doen. Dan kun je je klabanus net zo goed voor lijn 1 leggen.

Charles Swietert | 22-11-10 | 22:29

En de Mos is sinds die dikke vrouw voor de dijk gooien ook niet verdedigbaar meer. Te weinig om voor af te treden maar nutteloos om te blijven. (En Fritsma met zijn afgehakte neuzen eigenlijk ook niet...)

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:28

Lieve Fleur,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.

Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,

In afwachting van uw afwijzing,

flunkerT | 22-11-10 | 22:28

De huidige 'persvoorlichtster' is kampioen niet de telefoon opnemen, echt grappig. Kamerleden van andere partijen krijgen ook haast geen mobiele nummers van PVV-collega's en als ze die wel hebben, wordt-ie ook niet beantwoord. Gaat Greet daar nu verandering in brengen, nee toch?

mokum4all | 22-11-10 | 22:27

@Tobi | 22-11-10 | 22:21

Krijg sinds "het incident" het blaadje thuis gestuurd.

Boeiende literatuur.

Not.

Leo* | 22-11-10 | 22:26

Als ik ons Fleur elke werkdag in de bezemkast mag volblaffen met lauwe mannenpap, ga ik het serieus overwegen.

Dr. U.I. Loor | 22-11-10 | 22:26

OT Die leipe gistelijke haattrol Mariska Orban [van het Jeanine Hennis krenken] straks bij Pauw & Bitterbal, ditmaal over afwashandschoenen
Tobi | 22-11-10 | 22:21
Inderdaad geknipt voor de job uit het topic. Atijd kwetsend, en toch door niemand serieus genomen. Bovendien zal Bosma haar in gedachten willen doen.

Charles Swietert | 22-11-10 | 22:25

seven | 22-11-10 | 22:20
Hillen is vandaag pas ge-out. De impact begint nu pas door te dringen.
In de schaal der dingen vind ik overigens dat Hillen, Fernandez, Lucassen, en die Limbo met zijn rare blauwe dopebril allemaal moeten aftreden.

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:25

OT Die leipe gistelijke haattrol Mariska Orban [van het Jeanine Hennis krenken] straks bij Pauw & Bitterbal, ditmaal over afwashandschoenen

Tobi | 22-11-10 | 22:21

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:12
Hillen (cda) zit vuistdiep in de sigaretten en booze en wat commissariaten, verzweeg zijn BV op zijn cv en lijst met nevenfuncties maar dat was vast de Korsakov die opspeelde.
Als voorzitter van st. vrienden van het Metropole komt hij wel heel makkelijk weg. Makkelijker dan een willekeurige PVV-er zou kunnen, nietwaar?

seven | 22-11-10 | 22:20

Lijkt me een leuk baantje.. je hoeft alleen maar de hele dag "Nee en Nietwaar" te zeggen...

Crematorium-de-Asbak | 22-11-10 | 22:20

OT/BREKEND: u-nie-ke beelden massale lawaaidemonstratie kunst- en cultuursector na arrestatie Gregorius Nekschot gevonden. oneyearbibleimages.com/protest.jpg

Krachtmeester | 22-11-10 | 22:19

seven | 22-11-10 | 22:11
JE weet hoe het werkt Seven.
Je blijft een bepaalde booschap herhalen.
Je negeert alle anders input.
Maakt niet uit wat waar is, weet je nog met dat briefje van Wilders over die notulen?
Gewoon doorpraten, een soort Eurlings/Wilders en je hebt goud in handen, puur goud!

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:18

SvennusMax | 22-11-10 | 21:58
Akkoord, maar kritiek op PowNed heeft 'm de kop gekost. Wat niet erg netjes opgelost is door de redactie, moet ik zeggen.

Free bottehond & Pius dan maar.

GeflipteVlaflap | 22-11-10 | 22:04
Hai :)

seven | 22-11-10 | 22:05
Mijn punt precies. De NRC (dacht ik) doet nu een oproep aan alle andere kamerleden met een "verleden" om naar voren te komen. Dergelijke onderzoeksjournalistiek zou ik van onze roze vrienden verwachten.

Nietvoordekat | 22-11-10 | 22:16

beerpoes | 22-11-10 | 22:14
Hmm, lastige keuze.. Suggesties?

Mea Culpa Gump | 22-11-10 | 22:16

Eva Jinek bij Nieuwsuur ?! Is het uit met Bram ?? Of is t voor de kijkcijfers :)

vip33 | 22-11-10 | 22:15

@Mea Culpa Gump | 22-11-10 | 21:46
Uw strafblad opleuken. U bedoelt opleuken op papier of iemand achterna zitten met een paar sportschoenen in de aanslag?

beerpoes | 22-11-10 | 22:14

seven | 22-11-10 | 22:11
Je vergist je Seven.
Iemand had mijn bescheiden bijdrage verkeerd gelezen en ging daar over door.
Persvoorlichter voor de PVV...
IS dat niets voor jou?
Volgens mij zou je het prima doen......

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:14

OT Red GS Hillen heeft het wel erg bont gemaakt. Dit is een minister op de payroll van de lobby die TEGEN de volhsgezondheid indruist..... Niet een backbenchende avonturierspoliticus.

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:12

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:07
Lezen is net als eerder vandaag al bleek niet je sterkste kant zo blijkt. Links (seven 21:52) is in mijn boek geen pré. Ook Lucassen (22:05) krijgt wat hij verdient.

seven | 22-11-10 | 22:11

Persvoorlichter bij de PVV. Een buikspreekpop met de hand van Geert in je reedt.

Bigi Bana Boy | 22-11-10 | 22:11

'Onervaren groep flaterende politici zoekt doorgewinterde persvoorlichter.'
(Hoi Seven, lekker geylapen aan het verdedigen? Bonobo lover!)

Einde van de Domheid | 22-11-10 | 22:07

Nietvoordekat | 22-11-10 | 21:56
Verhaal rondom Sharpe was idd overtrokken, kpn heeft ook sms diensten en nma veroordelingen en heeft ook klanten uit de adult wereld en die gegooide sportschoen was 20jr terug. Daar pakt niemand de ceo van kpn op. Lucassen echter (scoop wnl verkocht door crimesite.nl) was een andere case, de liefde was idd vrijwillig en no biggie, maar de buurtoverlast ging ver. Zowel GS en PowNed bestaan bij de gratie van kijkcijfers en klis en een rel is $$.

seven | 22-11-10 | 22:05

Nietvoordekat | 22-11-10 | 21:56
Hai! =)

GeflipteVlaflap | 22-11-10 | 22:04

@ Ing eslapen:

Ja, Doekoe krijgt het nog druk met het organiseren van gratis diploma,s.
Schijnt nog best moeilijk te zijn.

The eimer | 22-11-10 | 22:03

@ svennus max 21:55
LOL, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel, het is allemaal zo krampachtig en angstig (vanwege het gezeik natuurlijk) zo vreugdeloos. alleen maar tegen en nooit ergens voor. zo komt het wel over.

ben nuchter | 22-11-10 | 22:03

... aangenomen worden en je vervolgens schuldig maken aan het grootste kiezersbedrog ooit, aangezien de PVV (bijna) niets kan waar maken. Nee bedankt. Complexe maatschappelijke problemen los je niet op door (steeds extremere) oneliners tot in den treurige te herhalen en te vooral te roepen en gaan wijzen. Aan de andere kant is het wel een interessant beroep aangezien de wisselwerkingen tussen propaganda, media en macht één groot spel is...

38-15-09 | 22-11-10 | 22:03

@The eimer | 22-11-10 | 21:57

Heb vroeger veel verdiend met bandje, daarna als DJ., tot in Ibiza. Nooit een cent soepsidie gehad. Als het niks oplevert, is het blijkbaar niet goed.

Check Guido Wijers: brabantse nuchterheid.

Rest.... case....

Leo* | 22-11-10 | 22:03

-weggejorist-

drs. Pindiaan | 22-11-10 | 22:00

@SvennusMax | 22-11-10 | 21:47
Ik ga later even kijken. Tijd voor eten! *out

Parsons | 22-11-10 | 22:00

Ik zal maar snel solliciteren.

En daarna treug naar inDoekoeDoekoe om mijn diploma te halen....

Ing. eslapen | 22-11-10 | 21:59

Zoetwaterpanharing | 22-11-10 | 21:55
Kortom, het policor demoniseren van nieuwe partijen door de concurrent en verwante media werkt op vele vlakken.

seven | 22-11-10 | 21:59

@Nietvoordekat | 22-11-10 | 21:56
Bottehond was gewoon een enorme eikel. Een beetje hetzelfde als ik, eigenlijk. Maar dan dom.
Veel belangrijker nog:
FREE PIUS!

SvennusMax | 22-11-10 | 21:58

@ Leo :

Kan je nagaan, 200 mil bezuinigen op 300 orkesten( ?) en we worden allemaal
terminaal.
Sjezus, dat wordt nog afzien.
Straks wordt het snijden in de ontttttwwwwikkkkkelingswegeefaaneeniedreendie
eenzieligesmoeltrektindustrie en het wachten is op graatmagere kleine negerts die je met holle ogen iedere avond aanstaren vanuit de staattvsomroeperij.

The eimer | 22-11-10 | 21:57

Ik mis toch een belangrijk detail in de vacature bij gevraagd wordt, namelijk;
'u beschikt maximaal over 1 paspoort'.

seven | 22-11-10 | 21:52
De PVV is niet linkser geworden dan dat ze een paar jaar geleden waren, heur. Van GS daarentegen durf ik hetzelfde helaas niet te zeggen.

Hoop alleen wel dat ik niet weggejorist en opgerot word omdat ik kritiek heb op PowNed. Dat heeft bottehond ook de kop gekost.

-Edit: we houden u in de gaten. De Chef. -

Nietvoordekat | 22-11-10 | 21:56

Tijdens de aftiteling van het beschavingreddende lalalageldteleveeprogramma 'leve de beschaving' kwamen er dus even 80 namen van bedrijven voorbij flitsen - dat dan weer wel.

Krachtmeester | 22-11-10 | 21:55

Ook is er de vraag hoe veel moeilijker het is geworden voor de PVV om nog aan serieuze kandidaten te komen voor Eerste Kamer en Provinciale Staten. Het animo zal minder zijn geworden en tegelijk moeten ze selectiever zijn dan voorheen.

Zoetwaterpanharing | 22-11-10 | 21:55

"Gevraagd wordt: Een afgeronde HBO opleiding richting Communicatie"
geniet van de pvv zo lang het nog kan, zou ik zeggen.

kaltgestellt | 22-11-10 | 21:53

@ art vandelayultor 21:48
het voorvochtstukje is ook een beetje wrang, want als er 1 partij vreugdeloos en humorloos is dan is het wel de pvv. ondanks mijn sympatieen heb ik er weinig lol van, if you begrijp wat ik mean.gaap.

ben nuchter | 22-11-10 | 21:52

Nietvoordekat | 22-11-10 | 21:49
Is de PVV langzaamaan niet best wel links geworden dan? Iig economisch op het vlak van arbeidsrecht.

seven | 22-11-10 | 21:52

@SvennusMax | 22-11-10 | 21:49
Vóór mijn tijd, vóór mijn tijd.

Gelukkig vóór mijn tijd.

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 21:52

-weggejorist-

SvennusMax | 22-11-10 | 21:51

@Nietvoordekat | 22-11-10 | 21:49: huilie huilie.

Melchior C Balthasar | 22-11-10 | 21:51

@ben nuchter | 22-11-10 | 21:46, u is groen links dragend?

gentle giant | 22-11-10 | 21:50

Zeik es wat meer op de PvdA, de SP, GroenLinks, de SGP, het CDA, de VVD, TON en het kleine grut zeg. Dit PVV gebash van jullie komt me onderhand de keel uit. Dacht dat jullie "niet rechts, maar zeker niet links" werden? Gaat lekker zo, niet?

Nietvoordekat | 22-11-10 | 21:49

@Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 21:48
Seth Gaaikema daarentegen...
Waitwut?

SvennusMax | 22-11-10 | 21:49

@ben nuchter | 22-11-10 | 21:46
Theo is de beste cabaretier die ons land rijk is, intelligent ook, maar politiek heeft hij geen kaas van gegeten (al was het voorvuchtstukje wel grappig).

Nul komma nul inzicht op dat vlak. Daar is-ie ook veel te dromerig voor.

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 21:48

@Parsons | 22-11-10 | 21:26
Acute herpes dunkt me. Aan haar tong, hoop ik.
Mag ik je er ook even op wijzen dat je joeptjoepdraad weer wat langer is geworden?

SvennusMax | 22-11-10 | 21:47

pvv = partij van verongelijkte voorvochtmensen. voor het begrip voorvochtmensen verwijs ik graag naar theo maassen, treffender dan hij kan ik het begrip niet uitleggen.

ben nuchter | 22-11-10 | 21:46

Ik kom niet in aanmerking.. Heb geen strafblad. Tenzij ik mn strafblad ook iets kan opleuken natuurlijk!

Mea Culpa Gump | 22-11-10 | 21:46

/OT

En wat betreft Jreek de Fonge als geweten van Nederland: epicfail.

Quote bij kunststof vanavond: "Als er meer kunst is, worden mensen niet meer ziek."

Mijn demente vader wil graag weten wat en waar hij zoal naar toe moet.

Ja, ik ben verdrietig.

/OT

Leo* | 22-11-10 | 21:46

beschuitjekaas | 22-11-10 | 21:38
Kijk, dat is goed nieuws.

Rammstein | 22-11-10 | 21:45

Dirk de Hond is terecht, Joep lijkt me een betere naam voor zo'n lelijke hond.

Bo Dreksma | 22-11-10 | 21:43

Alsof journalisten naar een persvoorlichter willen luisteren van een politieke partij. Volgens mij doe je in deze functie niet veel meer dan telefoontjes opnemen en ze vertellen dat Geert geen commentaar wenst te geven op schandaaltje nummer: 231. Kansloze baan, kansloze carriere mogelijkheden en een berg kansloze collega's.

DutchEmperor | 22-11-10 | 21:42

Ah joh, ik doe het wel.
Ben ik gek genoeg voor.

(Vlaflapje zelf)

GeflipteVlaflap | 22-11-10 | 21:41

@Krachtmeester | 22-11-10 | 21:34
Is herhaling, heb ik vijfentwintig jaar geleden al gezien.

illuvatar | 22-11-10 | 21:41

Hé, ik heb net vorige maand mijn huidige betrekking opgezegd, komt dat even goed uit. Krijg ik dan wel de beschikking oven een aaipad met toegang tot Geenstijl tijdens werkuren?
En die stoere mannen hou ik ook wel onder de duim, kwestie van lief glimlachen.

illuvatar | 22-11-10 | 21:40

-weggejorist-

Charles Swietert | 22-11-10 | 21:39

Svp geen Kay van der Linde types. Die maken eerst een goed indruk en zorgen dan voor een aanhoudende rampspoed. Ook geen undercoverjournalisten of aanverwante individuen met acteertalent.

nadenkeniseenkunst | 22-11-10 | 21:38

-weggejorist-

Politiek-Vluchteling | 22-11-10 | 21:38

Hallo GeenStijl! er is belangrijker nieuws; Dirk de bloedhond is terecht!

beschuitjekaas | 22-11-10 | 21:38

"Omdat de huidige interne organisatie relatief klein is, zijn de werklijnen kort" ahahaha EN DIE WORDEN MET DE DAG KORTER! PVV = Partij Verdwijnt Vanzelf.

Lognass | 22-11-10 | 21:38

Bel Job Frieszo eens op, die kan fantastisch met een CD poster zwaaien.

Mazzeltov | 22-11-10 | 21:37

@Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 21:34
Dat meen je niet?

Maar don't worry, deze staat in no time online. #shockdoc

Parsons | 22-11-10 | 21:37

@Rammstein | 22-11-10 | 21:29
Dank! *zat er klaar voor*

Parsons | 22-11-10 | 21:34

@Parsons | 22-11-10 | 21:26
Tuigkabelmaatschappij die geen BBC aanbiedt.

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 21:34

*hoofdschuddend BBC1 kijken doet*

Zou de nieuwe persvoorlichter meekijken?

Parsons | 22-11-10 | 21:34

Hi-la-ri-sche uitzending van Stuif-es-in op Ned. 2 nu. Kijken!

Krachtmeester | 22-11-10 | 21:34

Next.

Kom der maar in J****.

Leo* | 22-11-10 | 21:30

Voor de durfal die het euhhh..... aan durft een tip (niet uit eigen hand): neem een boterhammetje mee. Het is al meerdere keren gebeurd dat een sollicitant bij aankomst in de tweede kamer via de portier te horen kreeg dat ze weer terug naar huis mocht. De 'sollicitatiecommisie' had plots geen tijd voor een sollicitant... Kan natuurlijk gebeuren. Is alleen niet zo netjes. Maar dat blijken wel meer dingen niet, netjes.

EEnzame SchizofrEEN | 22-11-10 | 21:30

Verklaring omtrent.. Neeejoh, echt niet, nooit van gehoord nodig?

DijenkletserT | 22-11-10 | 21:30

Bij de pvda vragen ze ook een persvoorlichter.
Krijgt een arbeidscontract van een half jaar.
Daarna is het niet meer nodig.

The eimer | 22-11-10 | 21:29

Parsons | 22-11-10 | 21:26
Ha, ik wilde het nèt tegen je zeggen.

Rammstein | 22-11-10 | 21:29

Ah gutte gutte, Femke is ziek van het vorige topic: http://twitter.com/#!/FemkeHalsema/status/6758360552574976

Kijktip: over 3 minuten begint Panorama: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/11/islam_sundayschool_gays_should.html

Parsons | 22-11-10 | 21:26

Charles Swietert | 22-11-10 | 21:21
U bent geen onbekende in het Haagse, ook niet bij de media dus u komt zowiezo niet in aanmerking...

La Vie En Rose | 22-11-10 | 21:26

gentle giant | 22-11-10 | 21:24
Nee nee, een groot dichter! Een genie!
Zijn eigen tijd ver vooruit!

Krachtmeester | 22-11-10 | 21:24

Parsons | 22-11-10 | 21:17
... omdat hij me uitschold voor 'zuur wijf'.

Je moet bij haar wel een condoom in suikerwater dopen, met die zuurpruim.

ADO-Le-Cent | 22-11-10 | 21:24

@Krachtmeester | 22-11-10 | 21:22, een imbeciel op 2, u heeft gelijk.

gentle giant | 22-11-10 | 21:24

Ssssjjjjjt jongens! Nationaal kunstlicht Ramsey 'IK' Nasr spreekt op Ned. 2!!
En jawel, volgens voorleespapa Nasr hebben wij 'barbaren als leiders'.
Het wachten is op zijn zaligverklaring.


Krachtmeester | 22-11-10 | 21:22

Rooie2005 | 22-11-10 | 21:15
maar heb rood haar

Dat heet dan tomatenblond en dan heb je gelijk de steun van de SP.

ADO-Le-Cent | 22-11-10 | 21:22

Ik kan mijn vrouw en kinderen dat niet aandoen.

Charles Swietert | 22-11-10 | 21:21

Wie is die imbeciel op 1?

gentle giant | 22-11-10 | 21:20

Parsons | 22-11-10 | 21:17
Getver, hairy milf pron

Nacho_Vidal | 22-11-10 | 21:20

Salaris: boven Bak ellende norm, kan niet anders.

gentle giant | 22-11-10 | 21:17

@Nacho_Vidal | 22-11-10 | 21:15
Dat denk ik niet. http://twitter.com/#!/FemkeHalsema/status/6753016111697920

Parsons | 22-11-10 | 21:17

Omdat de huidige interne organisatie relatief klein is, zijn de werklijnen kort

lol, slaaf van Blonde God Geert komt het dus gewoon op neer en als je niet doet wat hij zegt dat komt Fleur met haar Zweepje van Rubber (leren zweepje mag niet van Dion)

bvdbos2004 | 22-11-10 | 21:17

Ik wil ik wil ik wil wel maar heb rood haar mmm geen goede combi.

Rooie2005 | 22-11-10 | 21:15

Sjo he, bijna een hele week niet gereageerd hier. Ik kreeg bijna ontwenningsverschijnselen.

OT. Deze baan is alleen maar bedoeld om met Rutger om te gaan

Nacho_Vidal | 22-11-10 | 21:15

Mogen ze in de gevangenis ook solliciteren naar deze vacature.

Eurotokkie | 22-11-10 | 21:15

@watsinneneem | 22-11-10 | 21:12
Dacht meer aan iemand van Opsporing Verzocht.
Die twee banen zijn inmiddels goed te combineren.

Charles Swietert | 22-11-10 | 21:14

shit, ik leek gemaakt voor de fuctie alleen heb ik jongepoesjes.com op mijn naam staan..

K. melenpenis | 22-11-10 | 21:13

*op de eerste schuimbekkende reaguurder die zijn abo op VanKoetsveld wil opzeggen wacht*

Krachtmeester | 22-11-10 | 21:13

Het is dat ik geen communicatie heb gedaan....

wereldatlas | 22-11-10 | 21:13

Charles Swietert ?

watsinneneem | 22-11-10 | 21:12

Gevraagd wordt:
- Affiniteit met de doelstellingen van de PVV;

helaas..

twitter.com/Grimbek | 22-11-10 | 21:11

Alsof er mensen zijn die Dion Graus niet een rare gekkerd vinden! Misschien is het een functie voor zijn vriendin. Dat is de enige die ik kan bedenken die voldoet aan die eis.

bbbachstra | 22-11-10 | 21:10

En dan zo www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/06/... behandeld worden door GS?

'34. Matthijs Weststrate
Persvoorlieger van de PVV. Tatoeëert voor elke verzonnen Kamervraag een kruisje op zijn balzak. Lacht het hardst wanneer op interne PVV-vergaderingen gegrapt wordt over eigen debiele achterban. Spamt circa miljoen persberichten per minuut het internet op. Zou alleen daarom al levenslang moeten krijgen.'

Thanks, but no thanks.

Art Vandelay Ultor | 22-11-10 | 21:10

Waarom geen talentenjacht: So you wanna be Goebbels. Meteen een stukje democratisering van de partij.

Detlev Tarnowitz | 22-11-10 | 21:09

Nee sorry, ben nog maar 2 keer met justitie in aanraking geweest.
O,nee even mijn CV wat opleuken....

drentie | 22-11-10 | 21:09

ervaring in een soortgelijke functie? bestaat dat?

Tanja12121 | 22-11-10 | 21:07

is dat het resultaat van het overleg met verhagen deze ochtend?

ganzo | 22-11-10 | 21:06

IK !
Kom niet in aanmerking denk

geenstijlsteengeil | 22-11-10 | 21:05

LBO, of ben ik dan te goed opgeleid?

Gompie65 | 22-11-10 | 21:04

Je bent te breedvoerig Koets. Je komt niet in aanmerking.

Waaligator | 22-11-10 | 21:04

Wie doet is de intake-commissie? Rutger, Joannneke??

Atlantis-95 | 22-11-10 | 21:03

Ik doe het wel. Maar dan wil ik wel een Lockheed Starfighter cadeau krijgen.

Prins_Bernhard | 22-11-10 | 21:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken