Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geert Dales exit bij scholierensoos InHolland

dalesfail.jpg En weer heeft hij een baantje verziekt: Geert Dales vertrekt per direct als hoofd zakkenvuller van fraudehogeschool InHolland. Het kost een paar topics, maar dan issie ook weg. Afgelopen vrijdag al stuurden medebestuursleden van scholierensoos InHolland een bezorgde brief aan de Raad van Toezicht waarin ze het vertrouwen in baasje Dales opzegden. In deze brief stond onder andere dat "Geert Dales zich te veel toelegt op het zuiveren van zijn eigen naam" en lieten de schrijvers weten "schoon genoeg te hebben van de baantjesjagersmentaliteit van Geert Dales". Goh zeg, Geert Dales een baantjesjager. Nee, dat had niemand verwacht. Geert Dales heeft inmiddels al zo veel baantjes verprutst dat een kwaliteitscourant hem onlangs een "omgekeerde alchemist" noemde: "Alle goud dat hij aanraakt, verandert in lood". Nu met dit extra stukje CV-vervuiling bij InHolland mogen we wel zeggen dat alle goud wat Geert aanraakt verandert in lauwe poep. Ach Geert, trek het je niet aan. Je leeft in Nederland, en daar geldt nog altijd: hoe meer je als ex-politicus verneukt en hoe schaamtelozer je jezelf verrijkt op kosten van de belastingbetaler, hoe groter de kans op een riante promotie. U zult Geert dus snel weer terugzien. Als dijkgraaf ofzo. Zeg Geert, heb je daar nog een diploma voor nodig? Bij InHolland kun je er namelijk gratis één krijgen (vragen naar Theo).

Reaguursels

Inloggen

De Raad van Toezicht heeft blijkt nu ingestemd met het doorbetalen van het salaris van Dales tot oktober 2011, een typisch voorbeeld van laf en lui management . De namen van deze sinterklazen zijn als volgt:

•Ir. K.J. Noordzij, voorzitter (Oud-voorzitter hoofddirectie PGGM)
•Drs G.J. Haveman (Directeur Human Resources Corus Strip Products en directeur Human Resources Corus Nederland
•Mevr. drs. E.J. Mulock Houwer (Oud-directeur-Generaal Ministerie van Justitie/Oud-directeur-Generaal Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid)
•Mevr. mr. M.M. Nelisse RC (Directeur Martin Frank International B.V.)
•Drs. P.J.W. Roorda (Oud-lid Raad van Bestuur Sara Lee International)
•J. van der Tak (Burgemeester van de Gemeente Westland)
•Mevr. drs. S. van Walsum (Directeur Concordia Fund B.V.)

vranac | 13-10-10 | 08:07

Een bal aan een lang elastiek. Geef je er een boze mep tegenaan, dan vliegt hij weg, maar voor dat je het weet komt ie weer even hard terug. Dat zie je ook in politieke kringen. Ze komen steeds steeds weer terug. Is het nu Dales? Natuurlijk! Is het straks schuinsmarcheerder Jack de V.? Vast en zeker. Fijn datwe ze niet hoeven te missen, omdat ze er steeds weer zijn.

ljcoster | 12-10-10 | 19:27

Hoe komt dat soort incapabele prutsende beroepsdruiloren toch altijd weer aan dat soort dikbetaalde baantjes?

Bumsebiene | 12-10-10 | 14:55

De enge, egocentrische zakkenvullert!

snap_shootert | 12-10-10 | 13:31

Bertje.. Omdat jij nu in de tweede klas zit wil dat niet zeggen dat je kinderen in de eerste klas mag pesten omdat ze brugpiepers zijn.

ren-forrest-ren-e | 11-10-10 | 21:58

Wat heeft onze Gay Dales de belastingbetaler al een geld gekost!
Zijn flikkervriendjes in de VVD zullen hem wel spoedig weer aan een mooi overbetaald bestuurlijk baantje helpen.
Eigenlijk zou hij voor goed "kaltgestellt"moeten worden en niet de kans moeten krijgen nog ooit voor een dubbeltje uit de grote ruif te vreten.

vranac | 11-10-10 | 21:04

Plaats aub bij het volgende topic over deze sympathieke graaier, een foto van Quark uit Star Trek. Daar doet Dales me altijd zo enorm aan denken met zijn rare hoofd.

GodDamage | 11-10-10 | 20:53

Goed zo! Mochten vele volgen!

Henk Houthakker | 11-10-10 | 18:04

deze Dales is een vervelend menneke, maar zo zijn er wel heel veel van

Ed71886710 | 11-10-10 | 16:27

Er wordt nog een vrouw gezocht voor bruin 1. Met Dales neemt de PVV vast genoegen, da's geen echte man.

Charles Swietert | 11-10-10 | 13:37

arrogante kwal: check
onbekwame luchtfietser: check
pedante relnicht: check
scheef pijpbekkie: check
dikke afvloeingsregeling: check
volgende dikbetaalde baan: check

Bisschop Gijsen | 11-10-10 | 13:14

Goed nieuws! Bestuursvoorzitters van Hbo-conglomeraten hebben absoluut geen meerwaarde. Post ook direct opheffen, laat onderwijs over aan mensen die met de poten in de modder hebben gestaan, niet aan gesjeesde ex-politici. Next?

orandatomo | 11-10-10 | 11:51

@ TisNieZoMoeilijk | 11-10-10 | 11:36
Moet soms effe wat geld verdienen. Dan effe tijdstress. Moet nog wat voorbereiden voor vanmiddag. En je hebt gelijk inzake te gemakkelijk, maar bovenstaande regel is de reden.

Denkt Na | 11-10-10 | 11:41

@Denkt Na | 11-10-10 | 11:07
TisLekkerMakkelijkZo

TisNieZoMoeilijk | 11-10-10 | 11:36

@ TisNieZoMoeilijk | 11-10-10 | 11:04
Lieve schat, we komen 'uit andere werelden' en zullen elkaar nooit begrijpen.
De dingen die ik zeg spreken je gewoon niet aan. No problem.

Denkt Na | 11-10-10 | 11:07

@Hölzenbein | 11-10-10 | 10:59
Je weet maar nooit. Hoewel Onderwijs wel is toebedeelt aan het CDA. Maar goed, Dales kan zo overstappen naar het CDA. De man is toch al een losse flodder.

borderliner | 11-10-10 | 11:04

@Denkt Na | 11-10-10 | 09:58
Tjongejonge, ben je daar nu weer. Toen ik je laatst op Pownews vroeg om die grote kreten dan ook eens echt te onderbouwen gaf je niet meer thuis. Doe het nu nog eens opnieuw proberen dan:

Wat is er fout aan de plannen van dit kabinet? Maar vooral, wat moet dit kabinet dan doen aan onderstaande vage kreten:
"energy/resources/costprice/corporatisme/democraticdecline"
En doe dat verhaal over "bilateraaltjes" ook nog maar eens uitleggen? Wat heeft Nederland daaraan in de komende 4 jaar? Waarom zouden die prioriteit hebben?

En daar wil ik nog aan toevoegen als reactie op @Denkt Na | 11-10-10 | 09:56 dat ik een hekel heb aan het CDA, maar dat ditzelfde CDA ervoor gaat zorgen dat dit kabinet het 4 jaar volhoudt. Anders is het namelijk afgelopen met het CDA. Let maar eens op, er moeten 4 jaar prestaties neergezet worden om het zinkende CDA schip drijvend te houden en weer zeewaardig te maken.
En dat gaat gebeuren, mark my words!

TisNieZoMoeilijk | 11-10-10 | 11:04

borderliner | 11-10-10 | 10:24
Was die plek niet eigenlijk al bezet voor 'ik krijg er een nat poesje van'-Barbie?

Hölzenbein | 11-10-10 | 10:59

Er zijn nog 3 plekken te verdelen in kabinet Rutte. Wie zou voor een van de baantjes in aanmerking komen? 1 x raden maar.

Imprimatur | 11-10-10 | 10:56

Heerlijk stukkie om te lezen op de maandagochtend, thanxabunch.

Derzug | 11-10-10 | 10:52

De postkamer is nog te hoog gegrepen voor hem!

Bataaf | 11-10-10 | 10:49

Denkt Na | 11-10-10 | 10:11

De BV NL is reeds een feit. Democratie is reeds uitgehold. Er is geen plek meer voor rechte rug en waarachtig geloof in democratie. Natuurlijk kun je PVV of SP stemmen of je erbij aansluiten maar ook die partijen hebben geen afdoende antwoord op de Global World BV.
Het gevaar is dat wanneer je in de politiek gaat je ermee besmet wordt. Uiteindelijk moet je mee veranderen om de taal te spreken. Uiteindelijk loopt iedereen als een kluitje om die bal heen.
Hoe het wel moet weet ik niet, maar het zou om te beginnen enorm helpen wanneer die duizenden managers als Dales zouden worden uitgekleed en teruggebracht zouden worden tot een minimumloon.
Om dat te kunnen doen is er inderdaad een politieke verschuiving nodig. Ik denk niet dat de VVD en het CDA dat echt willen. Er zitten teveel lijken in de kast die verzwegen moeten worden.
De SP en de PVV zijn politiek niet sluw genoeg om te pareren.

ecologiste | 11-10-10 | 10:45

Waarom doet die man me toch steeds denken aan een doodshoofdaapje...

Ad337 | 11-10-10 | 10:40

Iedere Prutser die word betrapt treed af!!!
En dan maar blijven klagen over ons nieuwe kabinet.
Nu nog ff de bonussen en wachtgeldregeling aanpakken,en we kunnen weer miljoenen moslim's toelaten[mooi toch?]

1%biker | 11-10-10 | 10:35

Geert Dales wordt de nieuwe Minister van Onderwijs.

borderliner | 11-10-10 | 10:24

@ Einde van de Domheid | 11-10-10 | 10:17

Kennis cultuur krijg je door alleen de bachelor te betalen.
De master moet gesponsoord worden door een bedrijf.
Geeft gelijk de wenste mix kennis/research en bedrijfsleven.

En hoogleraren die ander inkomen naast universiteit hebben: weg er mee.
Corporatisme en onderwijs zijn vijanden.
Bedrijfsleven en onderzoek zijn vrienden.

Denkt Na | 11-10-10 | 10:20

Creaguurder | 11-10-10 | 10:04
De kenniseconomie wordt al meer dan 30 jaar (hoofdzakelijk met CDA in het besturu) afgebroken. Als een politicus overigens iets doms doet met ecornomische schade, letsel of dood tot gevolg is deze niet te vervolgen. Google maar eens op Pikmeer arrest. Wanprestatie word beloond, kijk schrijvers en politici maar een vistaal uitslaan en ontslagen worden. Men vaart er wel bij!

Einde van de Domheid | 11-10-10 | 10:17

@ vraagstaart | 11-10-10 | 10:12
Dus revolutie omdat we te lui zijn de rommel eruit te trappen?
Revoluties hebben ook hun prijs hoor. En pas in de laatste plaats voor de elite.
Eerste wat we moeten doen is onze AH bonus kaart doorknippen.
Weer burger ipv consument worden.

Denkt Na | 11-10-10 | 10:16

Sinds wanneer gaat het over competentie bij het vergeven van dit soort baantjes? Het is toch de regentenkliek VVD/PvdA/CDA/D'66 waar men elkaar de graaicenten toeschuift door de meest wazige functies te verzinnen en daar de stiekeme subsidiekraan voor te openen?

Als mensen uit onze "politieke elite" werkelijk op resultaat werden afgerekend waren we nu het rijkste land ter wereld. En lagen de professionele kerkhoven vol met Dales-achtigen.

Nee, helaas. Geert Dales gaan we nog vaak terug zien, net als Doekel Hypocrietstra, Ernst Hirsch Ballin, Eveline Herfkens en noem die paar honderd andere parasitaire levensvormen maar op, die in hun onderhoud voorzien door de moderne slavernij waarin 16 miljoen mensen in Nederland zich bevinden, in stand te houden en daar persoonlijk beter van te worden.

Met de mafiose familie Amsberg bovenaan uiteraard.

Nu snel die verderfelijke Wilders nog even kalt stellen. En doorgaan met dansen op de vulkaan. Après nous le déluge, toch Dales?

vraagstaart | 11-10-10 | 10:12

@ ecologiste | 11-10-10 | 10:06
Blijf niet aan de kantlijn staan, sluit je aan bij een politieke partij.
Change the system from within.
Doen we niets dan vloeit zeggenschap weg uit democratie richting continentale/globale corporate driven/controlled/influenced structuren.
For/by the people wordt dan pure history.
Nu blijven toekijken is jezelf en je kinderen overleveren aan totaal verwaterde democratie.
Die alleen om marketing termen nog zo heet.

Denkt Na | 11-10-10 | 10:11

Denkt Na | 11-10-10 | 10:03

Nee, maar alleen maar rug recht houden en je laten opruimen door dit tug schiet ook niet op. Ee beetje reaguren hier is wel prettig voor bewustwordings processen en anti-frustratie maar brengt ons ook maar milimeters verder terwijl we echte kilometers moeten maken.
Mischien hebt u een goed idee?

ecologiste | 11-10-10 | 10:06

de grote Anti | 11-10-10 | 09:55

U snapt 'em. Misschien dat Dales wel eens een mooie bestuursfunctie kan krijgen bij de raad van kerken of zoiets....

ecologiste | 11-10-10 | 10:04

Hij kan zeker niet strafrechterlijk vervolgd worden voor het vernielen van het onderwijs in Nederland en het zwaar aantasten van de Nederlandsche kenniseconomie?

DIe Dales, dat is pas imagoschade voor Nederland.

Creaguurder | 11-10-10 | 10:04

@ ecologiste | 11-10-10 | 10:01
Maffia bestrijdt je niet met maffia. Ook niet in de politiek.
Dan kom je in die IRT toestanden terecht waar er alleen maar meer maffia groeit.

Denkt Na | 11-10-10 | 10:03

@ rara | 11-10-10 | 09:59
STIMMT
hbo is een fail
en hbo afgestudeerden zijn d/t nazi's zonder inhoud

Denkt Na | 11-10-10 | 10:01

Sliptong | 11-10-10 | 09:56

NL is in de greep van de PvdA-CDA-VVD maffia.

ecologiste | 11-10-10 | 10:01

@ Sliptong | 11-10-10 | 09:58
Stop nou es met links te stigmatiseren.
Links lopen met huin hoofd in de wolken dat is zo.
Maar er lopen bij links ook echt goede mannen/vrouwen rond.
Zet de toekomst van NL centraal.
Overstijg dat partijen/vleugel gedoe.

Denkt Na | 11-10-10 | 10:00

@Denkt Na | 11-10-10 | 09:48
De opleiding tot journalist is een HBO opleiding. Dat is de reden dat we geen Lou Grants hebben.

rara | 11-10-10 | 09:59

@Denkt Na | 11-10-10 | 09:56
Deze regeerperiode gaat ook niet over veranderen. Deze regeerperiode gaat over saneren en zorgen dat e.e.a. weer op peil komt. Puinhopen ruimen. En ik heb goede hoop dat men de 4 jaar uitzit. Geef toe: VVD kan toch alleen maar met het CDA en de PVV regeren? Voor de rest zitten we aan een linkse kongsi vast die ook alleen maar in eigen richting veranderen?

Sliptong | 11-10-10 | 09:58

Let op, deze man krijgt gewoon weer ergens een goed baantje toebedeelt. Contacten in Den Haag, bestuurlijke 'ervaring', een goed old boys network. Die komt wel weer op z'n pootjes terecht.
Het blijft gewoon rondpompen van bestuurders. Daar kan geen topic van GS iets aan veranderen. Als je eenmaal in die molen zit, kom je er niet meer uit. Ze houden elkaar de handen boven het hoofd. Vuile zakkenvullers zijn het.

borderliner | 11-10-10 | 09:58

Wilders: Clash of Civilizations
Verhagen: meer USA/EU en minder sovereiniteit

dat is onze toekomst
ik zie geen hoop in dit kabinet
hoe graag ik ook zou willen
de trein rijdt door in de foute richting
geen antwoorden op energy/resources/costprice/corporatisme/democraticdecline

Denkt Na | 11-10-10 | 09:58

Hij kan in ieder geval met korting met de bus naar huis...

Waarom komt het woord " poep " de laatste tijd trouwens zo vaak voorbij in de stukjes van Bert?

An die ARBEIT | 11-10-10 | 09:58

@nogeentjedan | 11-10-10 | 09:51
Aan Greenspan. De rest is gevolg geen oorzaak.

Devidas Frietman | 11-10-10 | 09:56

@ecologiste | 11-10-10 | 09:40
Je weet toch ook dat de grootverdieners in de publieke en semi publieke instellingen de inleners zijn? €3500 per dag!!! OMG WTF$%^^ is geen grapje. Het kan en het mag allemaal. Ambtenaren er uit? Ze richten een b.v. op en komen voor het tien dubbele terug omdat niemand anders het kan. Wat een land, wat een mensen.

Sliptong | 11-10-10 | 09:56

@ Sliptong | 11-10-10 | 09:53
Rutte gaat helemaal niets afmaken.
Ik mag hem super graag.
Maar hij heeft zijn lot verbonden aan het CDA.
En die hebben 1 mantra: niets changen (behalve richting USA en EU).
Rutte heeft zijn eigen gevangenis gebouwd.
Triest, maar waar.

Denkt Na | 11-10-10 | 09:56

@ecologiste | 11-10-10 | 09:46
Sommige *kuch* religies willen ook dat er verdeeldheid ontstaat onder de bevolking.. Opdat wij weer op de knieen gaan voor god en hoop.
Dat gaat al duizenden jaren zo.Als je denkt dat Wilders daar verantwoordelijk voor is heb je een spons in je hoofd zitten.

de grote Anti | 11-10-10 | 09:55

Ministerschapje bij Rutte, zo te zien.

Arrabinekoeterine | 11-10-10 | 09:54

@ nogeentjedan | 11-10-10 | 09:51
Recht in de roos.
Graaien is default cultuur geworden.
De schaamte voorbij.
Tijd voor wat moraal.
Maar ja, dat pad heeft JP voor decennia met stront besmeurd.
Het grote voorbeeld van wat er is mis is met ons: JP.
Omhoog gevallen en big time profiteren en zich verheven voelen.

Denkt Na | 11-10-10 | 09:54

@Denkt Na | 11-10-10 | 09:39
Ja, daar moet ik me bij aansluiten. Echter, het is op dit moment even geen tijd voor visie. Laat Rutte z'n klusje doen en over 4 jaar hebben we weer wat zon op het gezicht. Dan moet je een duidelijke visie neerzetten en échte veranderingen teweeg brengen. Als je nu gaat doen wat jij schetst zal dat onvermijdelijk tot grote problemen leiden. Dus ja, we moeten radicaal om. Nee, niet nu.

Sliptong | 11-10-10 | 09:53

Dit soort faal is inherent aan staatsonderwijs. Rutte was ooit bezig met een voucher systeem a la Hong Kong, hoop dat hij het niet vergeten is.

"Ach Geert, trek het je niet aan. Je leeft in Nederland, en daar geldt nog altijd: hoe meer je als ex-politicus verneukt en hoe schaamtelozer je jezelf verrijkt op kosten van de belastingbetaler, hoe groter de kans op een riante promotie."

Briljant en absoluut waar. Voorbeeldje is Jetta Kleinsma (PvdA).

Devidas Frietman | 11-10-10 | 09:52

en er geen bekwame professionals rondlopen met een rechte rug die het graaien kunnen verzieken, dus bij voorbaat niet in het bedrijfsleven. ecologiste | 11-10-10 | 09:40
In het bedrijfsleven wordt niet gegraaid wilt u beweren? Waar hadden we die bankencrisis ook al weer aan te danken?

nogeentjedan | 11-10-10 | 09:51

Kan hij geen voorzitter van het COC worden, hij is toch van de herenliefde?

Terpetijnzeikert | 11-10-10 | 09:50

@ ecologiste | 11-10-10 | 09:46
Wat is er uberhaupt mis met religies?
Laat iedereen lekker denken/geloven wat die wil.
Als dat baas zijn over een ander zijn kop is zo dictatoriaal.
Geloven moet optieften uit de politiek en de politiek idem uit geloven.
Scheiding kerken en staat. Zijn twee werelden.
Combinatie van die twee geef gedonder (kijk maar naar ons geschiedenis laatste 500 jaar).

Denkt Na | 11-10-10 | 09:50

@vander F | 11-10-10 | 09:42
LOL. Alweer. Wat een goede dag. ;

Sliptong | 11-10-10 | 09:50

@ KapiteinClaus | 11-10-10 | 09:43
Kapitein, waar ik heen wil is dat de pers de macht weer eens kritische gaat volgen.
Dus uit het bed van de macht stappen en zeggen dat sex oer saai was.
GS doet dat een beetje (al liggen ze wel vet in bed met zowel het leger als winterbanden).
Politici moet bang zijn voor de pers. Is nu omgekeerd. Hunt them down.
En iedere journalist met een hypotheek moet eerlijk tegen zichzelf + doelgroep zijn.
Ontslag nemen. Want met een hypotheek en een te mooie vriend(in) wordt het niets.
WAAR ZIJN DE LOU GRANTS ???

Denkt Na | 11-10-10 | 09:48

Denkt Na | 11-10-10 | 09:39

Ik vrees dat u gelijk krijgt.
Kuch gelukkig kunnen de religies dan weer belangrijk worden. We are going down:
www.youtube.com/watch?v=5XcdtQzufdI

ecologiste | 11-10-10 | 09:46

@Denkt Na: Het is geen zaak van links of rechts zijn, maar van politicus zijn of niet (of ander hooggeplaatst persoon of niet). Dat er mensen zijn die over en weer verwijten maken over dat het ene uiteinde van het politieke spectrum meer fraudeert dan het andere, moeten ze zelf weten. Naar mijn idee is het zonde van hun tijd.

Aan beide kanten zitten fuck-ups. GS heeft er meerdere behandeld: Borghouts, Herfkens en Dales zijn enkele voorbeelden op financieel vlak. Verder heb je de beruchte Vogelaar-fail, maar daar kunnen we die knokkende PVV-er ook toe rekenen.

KapiteinClaus | 11-10-10 | 09:43

Boom!
Babyboom headshot!

vander F | 11-10-10 | 09:42

Dijkgraaf of CdK lijkt me wel wat voor hem of directeur van de lotto of zo. Als het maar ergens is waar veel geld bij elkaar komt en er geen bekwame professionals rondlopen met een rechte rug die het graaien kunnen verzieken, dus bij voorbaat niet in het bedrijfsleven. Van de 954.000 overheidsbaantjes zijn er vast nog wel enkele van 2 ton of meer per jaar die geschikt zijn voor een baantjesjager als Dales. Nee wacht ik weet het al, een woningcorporatie.
Beste GS kunnen jullie geen lijst maken van dit soort baantjesjagers die NL de afgelopen 20 jaar hebben leeggeroofd met de bedragen erbij? Zeg maar een top 2000 aller tijden? En dan wellicht per sector. Dus top 2000 onderwijs, top 2000 zorgindustrie, top 2000 milieuindustrie, top 2000 immigratieindustrie, en ga zo maar door. De grootste graaier krijgt dan de bokaal: de Gouden Dales. Deze wordt itgereikt door..... Geert Dales en daarmee heeft hij er weer een baantje bij!
GVD$%^&*()[email protected]!

ecologiste | 11-10-10 | 09:40

VVD heeft A'dam gefucked. Big time.
Noord Zuid Lijn / Havens / Etc.
En ik voel me het meest verwant met de VVD.
Maar vind de linkse afzeikerij hier vaak zo one trick monkey achtig.
Alles is opgelost als Geert zijn Clash of Civilizations mag uitvoeren.
Nou schatjes, ik heb nieuws voor jullie.
Dan zal nog steeds NL te duur zijn voor de wereldmarkt, ws zelfs nog duurder.
We hebben onze tijd in de zon gehad.
Tijd voor wat echte changes zoals liberalisering van de arbeidsmarkt etc.
Tijd voor een visie. Maar als ergens gebrek aan is bij links en rechts dan is het wel visie.
Iedereen denkt dat successen uit het verleden garant staan voor de toekomst.
Daar gaan we fout: times are changing.
Het oude is over. We zijn niet superieur meer.
Waar zijn de politici die goede bilateraaltjes aan gaan met landen die ons wat te bieden hebben?
Maxime gaat ons schip alleen maar vaster binden aan de Titanic.
Dat wordt zwemmen voor ons.
Voor Maxime niet: die heeft al voor zichzelf een reddingsboot geregeld.

Denkt Na | 11-10-10 | 09:39

LOL Bert. Leuk stukje. InHolland: daar gaan we Nederland mee redden! * koffie uitspugen doet *

Sliptong | 11-10-10 | 09:37

Het valt met op dat reaguurder Blikje Grolsch niets te melden heeft, meestal is hij bij de topics van Bert wel aanwezig, zou hij nog in bed liggen, of in een collegezaal van InHolland?

illuvatar | 11-10-10 | 09:32

en dat maakt me letterlijk niks uit, en het benoemen ervan was lichtelijk sarcastisch bedoelt/d

Is geschreven op: | 11-10-10 | 09:30

Iets zei me dat dit het opening-topic op GS zou worden toen ik dit vanochtend op de radio hoorde. En terecht, blijven roeren en blijven besmeuren die nietkunnende zakkenvullers!

TisNieZoMoeilijk | 11-10-10 | 09:30

illuvatar | 11-10-10 | 09:25
haha nee ik doe niet aan diploma's ben zelfstandig winkelier. met 90% rechtse klanten.

Is geschreven op: | 11-10-10 | 09:28

illuvatar | 11-10-10 | 09:27
Zou hilarisch zijn!

jullie ook hier? | 11-10-10 | 09:27

Petrus de Rewa | 11-10-10 | 09:22
Oneens, de cultuur die je schetst bestaat nderdaad, maar wordt bi voorduring aan links toegeschreven. Voor de evolutie van het land is de benoeming van politieke kleur, zeker in dit tijdsgwricht van ongelooflijk belang. Domheid zit namelijk niet in politieke kleur maar in de domheid zelve.

Einde van de Domheid | 11-10-10 | 09:27

@jullie ook hier? | 11-10-10 | 09:26
Op onderwijs?

illuvatar | 11-10-10 | 09:27

@sparrow | 11-10-10 | 09:24
Zie 09:22
Umberto vroeg het hen, zij ontkenden.

illuvatar | 11-10-10 | 09:26

Net op tijd om aan te schuiven bij Grijs V.

jullie ook hier? | 11-10-10 | 09:26

@Is geschreven op: | 11-10-10 | 09:21
Je vroeg er natuurlijk ook om, beetje schot en open doel, open deur en intrappen en zo. U hebt een ingelijst diploma van InHolland aan de muur hangen?

illuvatar | 11-10-10 | 09:25

@ journalisten ..

Leuk dar weer zo'n aan prutsende top bestuurder ontmaskert wordt , maar inderdaad daar een schop onder je hol bij werkend nl gewoon pijnlijk is , moet er voor deze parasiet weer een groot bedrag opgehoest worden alszijnde oprotpremie .

sparrow | 11-10-10 | 09:24

@deropofderonder | 11-10-10 | 09:21
Het schooltje zegt van niet, dus dan zal dat wel niet. Ik bedoel: waarom zou ik InHolland niet op hun woord geloven?

illuvatar | 11-10-10 | 09:22

Het partijlidmaatschap van de heer Dales is irrelevant in dezen, net als zijn sexuele voorkeur of geloof. Wat hier telt is dat in Nederland het mogelijk is om een dergelijk spoor van mislukkingen achter je te laten en toch nog in de top van de politiek actief te kunnen blijven.

Petrus de Rewa | 11-10-10 | 09:22

Ik neem aan dat Geert een riante oprotpremie of sollicitatievergoeding krijgt? Zeg 75.000 voor het aangedane leed?

deropofderonder | 11-10-10 | 09:21

@edit:
nee een yup ben ik ook niet. wel leuk bedacht btw.

Is geschreven op: | 11-10-10 | 09:21

Denkt Na | 11-10-10 | 09:08
Goed punt. In het hele bericht komt de VVD niet voor.
Verder is Dales natuurlijk verantwoordelijk voor het uit de hand escaleren van de Noord-Zuidlijn, hetgeen de (Amsterdamse) belastingbetaler veel geld heeft gekost. De werkelijke reden waarom de TMG hem vogelvrij heeft verklaard ligt natuurlijk hier.

Bakito | 11-10-10 | 09:20

*kuch*
'De VVD is opgericht in 1948 en werkt en denkt vanuit het liberalisme. Op basis van het Liberaal Manifest en de Beginselverklaring brengen onze politici het liberalisme in praktijk'
Geert Dales is/was de voorzitter van de commissie Liberaal Manifest. Op basis van dit manifest handelt de huidige VVD.
www.vvd.nl/over-de-vvd/detail/17/liber...

Einde van de Domheid | 11-10-10 | 09:17

*downloadt nog wat extra ondertekende diploma's voordat dat niet meer kan*
Even invullen.
naam: Illuvatar
slagingsdatum: vandaag dus, of met terugwerkende kracht
opleiding: even het lijstje af....
cijfer: 9 (tien is zo overdone)

illuvatar | 11-10-10 | 09:17

@Denkt Na | 11-10-10 | 09:08: nou niet alle rechts-stemmers over 1 kam scheren, beste Denkt Na. Ik ben altijd VVD-stemmer geweest en ik heb ook de pest aan dit soort parasieten en beroepsleugenaars. Jorritsma comes to mind. Laten we het er op houden dat de politiek, aan welke kant van het spectrum dan ook, zeker bij de "klassieke" partijen CDA/PVDA/VVD, als opstapje naar goedbetaalde bestuursfuncties binnen het bedrijfsleven of roverheid wordt gezien. Kamerlidmaatschap +/- ministerspost = set for life.

Snikkeldrift | 11-10-10 | 09:16

Ach, hij hoeft zich geen zorgen te maken, een drol komt altijd weer bovendrijven.

FrankVeer | 11-10-10 | 09:15

linksrechtbullshit, het lijkt hier liveleak wel waar elk onderwerp (ELK ja) word gekoppeld aan politiek. ik ben politiek kleurloos denk ik. ik ben liberaal maar wil wel dat criminaliteit word aangepakt. ik welk hokje hoor ik thuis? losers?
-dit yup-

Is geschreven op: | 11-10-10 | 09:13

De VVD als core van de nieuwe regering is het afgelopen jaar goed in het nieuws geweest, allemaal prima mensen die het beste met het land voor hebben!

Einde van de Domheid | 11-10-10 | 09:11

Fantastisch nieuw. Hij heeft nu meer dan genoeg geld binnengeharkt.
Het lijkt me een goed idee dat hij een verbod krijgt om ooit nog in een bestuur plaats te mogen nemen. Geef hem nog wat geld mee. Dat kan nooit zoveel zijn als de schade die hij eventueel in een volgende functie weer gaat aanrichten.
Ik ben niet snel voor het uitsluiten van mensen, maar deze totale onbenul moet geweerd worden uit het publieke domein. Bedrijfsleven maakt niet uit, maar daar maakt hij toch geen kans. Dit soort mensen zijn ervoor verantwoordelijk dat een weldenkende burger niets meer met politiek te maken wil hebben.

Varkensjuin | 11-10-10 | 09:10

Wil niets zeggen hoor.
Maar Dales is van de VVD.
Een partij die opvallend veel rotte appels in de mand heeft.
Nou ga gauw maar weer doorzeuren over links hier.
Want rechts is zoooooooooooooo goed.

Denkt Na | 11-10-10 | 09:08

Mmm is baantjes jagerzijn weer uit?
Dacht het niet: Go Go GO (Monsterboard)
Nou Geert gefeliciteerd, het is goed voor een carriere om met een boel poeha ontslagen te worden. Je zou een partij kunnen oprichten, CvdK kunnen worden, films of columns kunnen gaan maken..., het leven begint pas op jouw leeftijd Geert. Trek het je allemaal niet aan.

Einde van de Domheid | 11-10-10 | 09:08

Dus als je hem nu weer op de Noord-Zuid lijn zet, gaat het wel goed?

James St John Smythe | 11-10-10 | 09:08

Geert Dales heeft een enorme persoonlijke progressie doorgemaakt. Daar waar in Amsterdam de Haagse zwem/tramtunnel tot een onnozel akkefietje is gereduceerd is het buitengewoon fantastisch dat Inholland met slechts enkele opleidingen het nieuws haalt.

Feymann kucht voorzichtig over het feit dat de Pabo opleiding van InHolland tov de Haagse Hogeschool geen tot bijna geen rekenvaardigheid bevat. Al met al is het momenteel buitengewoon interessant voor commercieel ingestelde hogescholen om het educatieve niveau te verruilen voor een gezond banksaldo.

Studenten leveren hun schaarse gesubsidieerde studiejaren bij bosjes in voor waardeloze diploma`s in richtingen zonder enige kans op werk.

Feynman | 11-10-10 | 09:08

cremeren die opa, zeg ik. Over onrendabelen gesproken...

dennisdemennis | 11-10-10 | 09:06

Ben benieuwd naar de hoogte van de oprotpremie.

faz | 11-10-10 | 09:06

Nou beroeps-klootzak en professioneel ontkenner Doekle Terpstra nog opbokken bij de HBO-raad en er valt misschien nog wat te redden. Misschien zeg ik, he?!

Snikkeldrift | 11-10-10 | 09:04

Vanmorgen was een InHolland woordvoerder (beroepsleugenaar) te horen op de radioos. Die zei dat Dales' vertrek alleen maar te maken had met een verschil van inzicht wat betreft het besturen van InHolland.
Kan die woordvoerder daarvoor vervolgd worden?
En wanneer tyft Doekle Terpstra op?

Fijnstoffer | 11-10-10 | 09:03

Dales is een prutser. Zij misplaatste arrogante houding is tekenend voor zijn onkunde. Wat een faalhaas...

FreshClash | 11-10-10 | 09:03

Failend het leven door en nog steeds 6x modaal verdienen.

Toontje Larger | 11-10-10 | 09:01

Geert kan altijd nog naar de Pvda.

Ad Fundum | 11-10-10 | 09:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken