Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

CDA dreigde dissidenten met ontslag

cdapartijkanteur.pngKeurige partij hoor dat CDA. Echt een club fatsoenlijke netterds die normen en waarden hoog in het vaandel hebben staan en op zondag braaf in de kerk zitten. Precies zoals het hoort zeg maar. Bij het CDA kijken ze je recht in het gezicht aan en staat de slappe koffie met Limburgse vlaai altijd klaar. Tenminste, zolang je een beetje doet / zegt / vindt / handelt naar wat er van je verwacht wordt dan. Zo niet dan nodigt het CDA je uit voor een 'gesprek' waarin je met klem medegedeeld wordt Voortaan Gewoon Je Bek Te Houden. Annie Schreijer-Pierik kan er over meepraten, zij was na zo'n sessie weer helemaal overtuigd van de capaciteiten van Balkie. Maar ze is niet de enige die kennis heeft mogen maken met deze 'alle neuzen dezelfde kant op'-methode. Naar nu blijkt is de drie PVV-hat0rs die de coalitievorming dwarsboomden vorige week medegedeeld dat ze zouden worden ontslagen als kamerlid. Of ze zich even wilden melden om de procedure in gang te zetten. Jazeker, intimideren kun je leren bij het CDA. En laat ontslagversoepeling maar aan Donner over. Ab Klink heeft inmiddels eieren voor zijn geld gekozen en is uit eigen initiatief vertrokken, de overige brutaaltjes zitten nog gewoon op hun plek en lijken niet van plan hun mening bij te stellen. Dat worden dus nog héél veel 'gesprekken' in de donkerste krochten van het CDA. 'DUS WAT VIND JIJ VAN OME MAXIME?'

Reaguursels

Inloggen

had GS niet ooit een schurfthekel aan zoveel hypocrisie?

de salonsocialist | 12-09-10 | 13:57

ja zeg, de PVV-kontlikkers van geenstijl vinden CDA te totalitair en ondoorzichtig georganiseerd? wtf??

de salonsocialist | 12-09-10 | 13:56

Lekker deurtastend van ons Maxime!
Zeg nou zelf, die twee dissidenten zien er toch niet al te snugger uit. Die moed je een beetje begeleiden als het ware.

Lang leve een rechts kabinet!

lekker wijf | 11-09-10 | 13:47

Oh en Ome Maxime mag Piet Hein zijn brein is klein gelijk meenemen!

sjonnie | 11-09-10 | 13:28

Ome Maxime is net zo'n rechts-extremistische zionistenkontenknuffelaar als Gekke Geertje. Ik denk dat hij bij de verkeerde partij zit, en beter past bij NSB 3.0 (ook wel bekend als "PVV").

sjonnie | 11-09-10 | 13:26

Als katholiek wordt je als kind bij voortduring gewezen op de tien geboden. Het gebod om niet te liegen is niet een stopmiddeltje geweest om het lekker op tien af te ronden. Dit gebod is een niet weg te denken onderdeel van een integraal stelsel van de katholieke moraal. In het geval van Verhagen is dat waardentelsel in ernstige mate aangetast door "Duivelsrot", welke verder gaat dan een beetje liegen en bedriegen. Het CDA is gekaapt door Lucifer en omarmt vanaf heden het gedachtengoed van Beëlzebub.

Regenten '66 | 11-09-10 | 13:03

Waterboarding IS gebruikt naar ik mij heb vertellen. Het faalde alleen omdat de gemiddelde CDA-er toch al de bloedsomloop van een zombie heeft.

Ik heb 15 jaar ratten gehouden als huisdier, maar die zijn extreem netjes en eerlijk vergeleken met Maxime Verhagen. Als ik die onder mijn fornuis zou aantreffen zou ik 'm METEEN doodslaan.

"Ik stel voor om Maxime´s pensioenleeftijd te verlagen tot 8 jaar.
Buggert | 10-09-10 | 12:19 "

De gemiddelde pensioenleeftijd van de rat is 2 jaar, maar ja, maxiempje is dan ook wel ERG GOED in rat zijn...

"Zelden de laatste jaren zo'n quasi-roomse gladjanus meegemaakt . de vleesgeworden paling in een emmer met snot. daytripper | 10-09-10 | 12:21 "
Maxime is de paling, en de emmer met snot is.....
:)

"uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Klink de nieuwe minsister van gezondheidsdingus gaat worden, helemaal uitgepoept is hij dus niet.
neemjemoederindemali | 10-09-10 | 12:28 "

Klinkt als: old shit, same as the new shit, except we didnt bother to change the name.

hmm, sabine uitslag.... neukt vast lekker, maar kijk dan niet 3 dagen later naar tussen je benen.

Dubbele Halve Zool | 11-09-10 | 01:35

Grappig. Het CDA heeft helemaal geen normen en waarden.

Denkt Na | 10-09-10 | 22:26

Grappig. Een kamerlid kan helemaal niet ontslagen worden.

chr!!s | 10-09-10 | 22:15

Ik stel voor die Bleker aan te wijzen als opvolger van Balkenende. Hij heeft de kwaliteiten om de getroebleerde Nederlandse weer hoop op een betere toekomst te geven. Niemand is beter dan hij in staat deze gedeprimeerde bevolking van alles op de mouw te spelden. B.v. dat als het rechtse kabinet zijn werk gaat doen, de staatsschuld binnen twee maanden is teruggebracht tot zegge vijftien euro en twaalf centen. Dat 90% van alle Arabische straatboeven, vanaf begin volgend jaar zich nog slechts richten op het wassen van bejaardenkonten. Dat studenten die van de PABO afkomen binnen een minuut zullen kunnen uitrekenen wat 81 gedeeld door 9 is. Dat het TNO in samenwerking met Inholland een ruimteschip zal ontwikkelen dat binnen twee maanden naar Venus kan reizen. Dat Geert Dales gezagvoerder zal zijn en dat hij geacht wordt ter plaatse op zoek te gaan naar intelligent leven. In ieder geval intelligenter dan Geert zelf.

Regenten '66 | 10-09-10 | 21:01

Ik stel voor die Bleker aan te wijzen als opvolger van Balkenende. Hij heeft de kwaliteiten om de getroebleerde Nederlandse weer hoop op een betere toekomst te geven. Niemand is beter dan hij in staat deze gedeprimeerde bevolking van alles op de mouw te spelden. B.v. dat als het rechtse kabinet zijn werk gaat doen, de staatsschuld binnen twee maanden is teruggebracht tot zegge vijftien euro en twaalf centen. Dat 90% van alle Arabische straatboeven, vanaf begin volgend jaar zich nog slechts richten op het wassen van bejaardenkonten. Dat studenten die van de PABO afkomen binnen een minuut zullen kunnen uitrekenen wat 81 gedeeld door 9 is. Dat het TNO in samenwerking met Inholland een ruimteschip zal ontwikkelen dat binnen twee maanden naar Venus kan reizen. Dat Geert Dales gezagvoerder zal zijn en dat hij geacht wordt ter plaatse op zoek te gaan naar intelligent leven. In ieder geval intelligenter dan Geert zelf.

Regenten '66 | 10-09-10 | 21:00

Absoluut onbetrouwbaar, rancuneus, egoistisch, konkelend sujet; ook nog machts- en franjegeijl. Kan als geen ander in ambtelijke brievenzinnen glashard liegen voor de camera. Als het moet kan' ie dr ook bij huilen. Gaat over broederlijken om zijn doel (MP van NL, of SG vd NATO) te bereiken. Bekijk het cv van die rat maar es. Heeft nog nooit buiten de politiek gewerkt. M. is toch nie zo gewiekst als Geert. Maar die's dan ook de nestor van de slangenkuil. Zo.

cloughy | 10-09-10 | 20:30

Die Henk Bleker, zei vorige week nog met de meeste stelligheid: "Het waren stevige gesprekken er is geen onoirbare druk uitgeoefend". Nu, vastgesteld is wat de schaal van OIRBAARHEID is van een CDA-er, kan deze naar andere vormen van druk uit oefenen worden geabstraheerd. Komt ie; 'water boarding' is niet onoirbaar als een verdachte blijft ontkennen Het betreft een relatief mild middel. Hetzelfde geldt voor het dreigen met verkrachting. Mastondonten zijn zulke minderwaardige wezens, dat relatief milde drukmiddelen als voornoemde-. niet onoirbaar behoeven te zijn. Het past binnen de morele grenzen van het Christen-democratische gedachtengoed, om voor nog ergere dwarsliggers als sociaal-democraten en liberalen, de methoden van de geheime politie van Myamar of Egypte toe te passen.

Regenten '66 | 10-09-10 | 20:29

Iedereen met een andere mening naar Seberie.
Dat geeft een mooie maatschappij!
Iedereen die tegen dissidenten is, is voor ontsporing.
Dat is helaas de prijs van dissidenten uitsluiten.
Overal en altijd. Ook nu.
Dissidenten zorgen voor tegengewicht en dus voor op de weg blijven als er een bocht komt.
Zonder dissidenten gaat alles alleen rechtdoor, maar geen situatie gaat alleen rechtdoor.
Mao wilde geen dissidenten. Die man en zijn beleid is goed terecht gekomen.
Lang leve de grote leiders! Weg met kritiek. Lang leve macht(swellust).

Denkt Na | 10-09-10 | 20:04

Sinds Klink naar Siberie is vind ik ome Maxime helemaal top! I love Limburg!

DrBowned | 10-09-10 | 19:46

Geen fan van CDA. Wel voorstander van deze actie, omdat dit gunstig is voor de VVD.

Ca$hi$ | 10-09-10 | 19:19

Maffia. Parlement is slechts Bühne kan dus ook worden afgeschaft maar voor de schijnheiligheid kan dat niet. CDA is echt van buiten schoon van binnen rot zonder enig geweten. Die twee die dwars liggen is ook afgesproken werk dus helemaal geen geweten. Als je voor CDA in de 2e Kamer komt kan je gewoon geen geweten hebben want anders was je nooit en te nimmer zover gekomen. Ruggengraatloze carrieremakers die ons een oor aannaaien.

ecologiste | 10-09-10 | 18:14

Ach ja, dit geldt helaas voor alle partijen. Als je even uit de pas loopt dan wordt je teruggefloten. Dat is het nadeel van partijen. Als iedereen daar op eigen naam zou zitten dan zou er misschien een nog groter draagvlak zijn voor zo'n kabinet.
Het zijn vaak de grootmuilen in de achteraf kamertjes die het voor het zeggen hebben. Er wordt nu een heisa van gemaakt omdat de andere partijen hun poot tussen de deur willen krijgen. En het ganse subsidie slurpende deel van Nederland schreeuwt mee. Want die zijn bang dat ze dadelijk zelf de centjes moeten binnenbrengen. En dat is helaas een brug te ver.

Smarties | 10-09-10 | 18:01

De PVV heeft deze problemen niet... die heeft geen leden.

Xinicus | 10-09-10 | 17:53

foto'tje van de skull and bones bunker erbij ? Snap em nie ..

anale niksnut | 10-09-10 | 17:15

vooerspel een exit voor TRUTTE

istawa | 10-09-10 | 17:05

Maxime, een grote rooie strik om die Ferrier en Koppejan en opzenden aan de Partij van Achmed, opzouten die twee en doorgaan met Geert.

Echt waar joh? | 10-09-10 | 16:32

Die foto,das Skull&Bones kantoor (The Tomb) op Yale.

Torquemada | 10-09-10 | 16:27

Heerlijk. 'n eenmanspartij, 'n doewatikzegofikmaakjehelemaalkapotpartij en 'n partij die z'n leden niet hoeft te dwingen slechttedoenwantdatdoenzevanzelfal. "t worden leuke jaren als je een zwart gevoel voor humor hebt.

Mislich | 10-09-10 | 16:08

Het gaat heeel goed met het CDA! De Christenen onder hen zijn duidelijk Democratisch Appelliger geworden sinds 500 jaar. Toen zou deze (niet-heilige-genoege) drie-eenheid in nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti in een feestelijke Auto-da-Fé op het Binnenhof zijn geëindigd.

HeelStijl | 10-09-10 | 16:06

"Zie ik eruit als iemand die zich onder druk laat zetten", sprak de na-oorlogse verzetsheld Ad Koppejan. "O ja," dacht ik. Als hij in wijk zou wonen waar mensen weggepest worden, zal ook hij na een steen door zijn ruit voor zijn eigen hachje kiezen. Zal ook hij de andere kant op kijken en, zoals de jeugdige en veel te slap aangepakte middeleeuwers het wensen, de gordijnen dicht houden.
Maar zoals vrijwel alle dappere, en moreel superieure multiculti-aanhangers woont Ad in een dorp dat onderdeel is van het gewest Het Land van Ooit. Een gewest dat bestaat uit een kleine verzamling van plekken die gemeen hebben dat je minimaal dertig minuten filevrij moet autorijden voordat je een fijne antilliaanse, marokkaanse en somalische buurten tegenkomt.
Tachtig kilometer van de eerste ellende (Rotterdam en Antwerpen) verwijderd, weet een man als Ad wel wat goed is voor Nederland.

Bardiebart | 10-09-10 | 15:59

Bigi Bana Boy | 10-09-10 | 14:22
En dan is de PVV van de baan want er is dan geen meerheid meer. Toch? Of zie ik dat verkeerd.

Hölzenbein | 10-09-10 | 15:02

Wat een slangenkuil, RTL Boulevard is er niks bij..
Komop met die kamervragen!!

drenkeling69 | 10-09-10 | 15:01

Tja....... | 10-09-10 | 14:04
Tja, helemaal mee eensch. Weg met die dissidenten.

cugel | 10-09-10 | 15:00

Prima ben je het er biet mee eens dan ophoeren met je linkse kadaver. Die Ferrier kan zo bij Femke aanschuiven en die andere pik is toch al politiek afgeschreven na zijn wegloop moment. Byebye en cordaat uitgevoerd CDA, het kan dus wel. Nu nog even die linksche partijbonzen royeren dan is er vast nog wel een zetel of 5 bestaansrecht de komende 10 jaar.

Puz Pin | 10-09-10 | 14:57

Je zou als CDA bestuur ook je dissidente , dwarsliggende kamerleden kunnen verbranden ! Oude tijden herleven , hallo INQUISITIE , KOM ER MAAR IN !!

Dappere dildo | 10-09-10 | 14:48

Maxime's regime

De strakgebonden monden, zonden, in formatie
genade kent hij niet de potentaat Maxime
hij formatteert de leden streng naar zijn regime
betrokken als hij schijnt bij onze natie

Als lichaamstaal zijn innerlijk zou schrijven
zijn denkrimpels, emotieloos gezicht
zijn stem, op enkel frasen afgericht
de bril waaronder felle ogen drijven

Hoe zou zijn vrouw hem zien op de tv?
De vreemde die hij altijd is gebleven?
Een duivels stukje liefde van haar leven?
Of kijkt ze liever naar Nederland twee?

Ze noemen hem wel rat, ik noem hem kikker
een kikker stikkend in zijn eigen dril
een machtsgerichte denker, koud en kil
de C van CDA doet hem geen flikker

Jaap Punter, september 2010

punter | 10-09-10 | 14:39

ZDEV | 10-09-10 | 12:52
Noem één politicus, buiten Jan Marijnissen en Bas van der Vlies die dat niet is...

An die ARBEIT | 10-09-10 | 12:56

Koppejan, Halsema... misschien ?? Laten we het hopen.

daytripper | 10-09-10 | 14:32

Ik dacht dat CDA democratisch partij is Verhagen en Donder zijn toch de grooste leugenaars die in Denhaag rondlopen donderop ga wat anders doen dan het geld van de nl burgers over de balk tesmijten.Wilders ik dacht dat men mag zeggen wat men wil of is dat alleen voor jou.

jumbohinkie | 10-09-10 | 14:30

De PVV als gedoger wordt de genadeklap voor het CDA. En terrecht want ze verdienen niet beter.

Bigi Bana Boy | 10-09-10 | 14:22

-weggejorist-

DL3bier | 10-09-10 | 14:22

De kandidaten worden door de kiezers gekozen.
Er zijn 2e Kamerleden die met voorkeurstemmen de kamer in komen. Je kunt dan als partij niet zomaar die leden ontslaan. Daarmee ondermijn je het stemrecht van de kiezer. Het CDA geeft hiermee andermaal aan dat het zich niets aantrekt van de kiezer. Het CDA schuift hard op naar de PVV. Geen partij maar een beweging. Geen gezeur meer van leden. En het liefst zou Maxime Verhagen zonder leden willen opereren. Het is niet voor niets dat Verhagen en Wilders zo goed kunnen.

borderliner | 10-09-10 | 14:21

Bovendien blijven ze gewoon dissident, en ze zijn niet de enige - maar één meer is al einde oefening voor VVD-CDA-gedoogPVV. Dus waar zijn ze in 'shemelsnaam nog mee bezig?! Ontslag betekent de facto scheuring in het CDA, want denk maar niet dat ze de Kamer uitgaan, hoor.

wil van reem-talma | 10-09-10 | 14:19

Alle die PVV adepten hier blinken weer es uit in opleggen van hun wil aan anderen.
PVV en Volkskrant: een pot nat qua maatschappij visie/doctrine.
(als in: wijhebbengelijk, beter gezegd: deanderheeftaltijdongelijk).
De plaats van beiden links/rechts is slechts spectrum/locatie bijzaak.
Discussieren met de Volkskrant of met de PVV geeft weinig communicatie.
Volkskrant en PVV zijn het leren voorbij: weten a-l-l-e-s al.
Volkskrant sucks. PVV sucks. Allebei braindead door tunnelvisies.
Verschillende meningen: lastig he PVV + Volkskrant?
Onzeker zooitje.

Denkt Na | 10-09-10 | 14:18

De politieke stoelendans Verhagen naar de PVV, Wilders naar de SP Halsema naar de VVD en we zijn er klaar mee.
Muziekale begeleiding? www.youtube.com/watch?v=rmx4b1uTECE&am...

nokkenaskettingklem | 10-09-10 | 14:13

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:17
Klopt helemaal. Kamerleden zitten daar alleen omdat ze door hun partij kandidaat gesteld zijn. Als eenzaam particulier kom je er niet in. En dan kun je in theorie honderd keer zonder last en ruggespraak mogen functioneren, de praktijk is dat als de partij een koers uitzet, de fractieleden zich daarbij behoren aan te sluiten. Willen ze dat niet, dan kunnen ze hoogstens intern overleggen en proberen het partijstandpunt te beïnvloeden, of opstappen. De partij heeft het volste recht de opstandelingen tot de orde te roepen. Anders zoeken ze maar een andere partij waar ze het wel mee eens kunnen zijn.

Synecdoche | 10-09-10 | 14:11

Ja het CDA is democratisch (itt de PVV dus) en dat houdt in dat je er ook welkom bent als je het er helemaal niet mee eens bent ....
*Neuriet iets van Trojan Horses*

Frederik Puntdroad | 10-09-10 | 14:08

Het is volkomen terecht. Die kandidaten zijn voor het overgrote deel volstrekt onbekend bij de kiezers. De zetels behoren toe gewoon aan de partij. Eventueel kan een uitzondering gemaakt worden voor mensen die met voorkeursstemmen zijn gekozen. De wetgeving daarover moet gewoon worden aangepast.

Tja....... | 10-09-10 | 14:04

wat een gezeur met die CDA.
Ik ben voor Wilders, omdat ik wel houd van wat sensatie in de 2e kamer, maar daarvoor moet ik wellicht eerder bij het CDA zijn nu.
Al houd ik toch meer van de stijl van Geertje.

Some1!!11 | 10-09-10 | 13:56

-weggejorist-

DL3bier | 10-09-10 | 13:56

Napeauleon | 10-09-10 | 13:27

Dan toch zeker wel MDA = Maxime's Demagogisch Appél....

MorkieMork | 10-09-10 | 13:56

-weggejorist-

DL3bier | 10-09-10 | 13:56

Niks mis met een beetje VOC-mentaliteit, toch?

Geppie. | 10-09-10 | 13:52

Merlot | 10-09-10 | 13:34
Op grond waarvan dan? Als ik iemand wil ontslaan moet ik hemel en aarde bewegen en dan lukt het meestal nog steeds niet.

aardappelninja | 10-09-10 | 13:51

Goed bezig CDA, die decidenten zijn gekozen om partij te dienen en als meerderheid van de partij eens is met samenwerking met PVV dan moeten die 2 klojo's zich er bij neerleggen en anders oprotten.

The Russian | 10-09-10 | 13:47

@ gozahtje | 10-09-10 | 13:34
Nee, heb ik niet gezien. Ik kijk verrekte weinig televee. Maar iemand had het er over en ik vond (en vind) het dusdanig plausibel dat ik in die theorie mee kan.

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:36

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:30
U heeft ook de uitzending van P&W gezien (of het waren die andere twee, knevel en dinges?) waar een PvdA prominent een soort gelijk verhaal vertelde en zei dat Verhagen Klink inderdaad gepiepeld heeft door het op papier te laten zetten en dit zelf vervolgens te laten lekken... Prima toch, zijn we ook van Klink af.

gozahtje | 10-09-10 | 13:34

Oh, dat is nog niks.
Door het hele land worden zelfs doodgewone kiezers ontslagen omdat ze PVV gestemd hebben.
"Democratie", "meningsvrijheid", hahahah.
En nog eens hah.

Merlot | 10-09-10 | 13:34

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:30
U heeft helemaal gelijk. Ik baseer mijn inzichten en oordelen slechts op wat ik aan informatie tot me heb genomen.

Schoorsteenveger | 10-09-10 | 13:33

De brief van Appie Klink was niks minder dan een sollicitatiebrief naar het, zoals we inmiddels weten, globalistisch socialistische bedrijfsleven waar hij als minister ook al voor werkte. Tsja, dan kun je ontslagen worden, de andere dissidenten zullen 100% zeker ook als open sollicitatie voor een zakkenvullersbaantje het kabinet laten vallen als de tijd daar rijp voor is. Beter kun je ze dan voor zijn

arjan7741 | 10-09-10 | 13:33

@Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:31
Lekker toch, karton? Smaakt naar een McDonalds hamburger zonder saus...
#kartonmetchemicaliënhmmmmmm

An die ARBEIT | 10-09-10 | 13:32

@ An die ARBEIT | 10-09-10 | 13:26
Volgende keer het doosje om de pillen vandaan halen. Eykel.

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:31

@ Schoorsteenveger | 10-09-10 | 13:24
Ik hang de theorie aan dat Verhagen tegen Klink heeft gezegd "Ab, goede vriend... als jij nou zoveel bezwaren hebt... zet het eens op papier en dan hebben we het er gewoon 's over in de fractie. Met dit soort dingen moet je niet rond blijven lopen, schrijf een brief." En dat daarna Verhagen Klink pootje heeft gelicht, zodat het niet zo vreemd is dat Klink de eer aan zichzelf hield.
Voor het overige is natuurlijk datgeen u weergeeft ook maar wat naar buiten wordt gebracht. In hoeverre is dat (dan wel) de waarheid. Ut bleif naatuulijk polletiek he.

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:30

Ga even niet die 100 plempsels doorlezen, dus als het gezegd is, bij voorbaat de jeuk:

Geen woorden maar daden Max. Flikker ze d'ruit.
Bij twijfel, geen risico.

Zachte heelmeesters etc.

Weg CDA
Hoi MDA - Maxime's Democratisch Appèl

Napeauleon | 10-09-10 | 13:27

@ mezelf 10-09-10 | 13:24
Oh oh, dat wordt weggejorist. Reclame mag niet......

ITEACHYOU | 10-09-10 | 13:27

@Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:23
@ITEACHYOU | 10-09-10 | 13:24
* Propt halve ananas en handvol multi-vita pillen naar binnen *
Ik had koppijn, nu heb ik buikpijn....
Bedankt ;)

An die ARBEIT | 10-09-10 | 13:26

Datkanikvéélbeter! | 10-09-10 | 13:23
Wat stel jij voor? Door het midden is ook met het CDA en helemaal over links is nog rukker dan rukken met een handschoen gemaakt van staalwol!

gozahtje | 10-09-10 | 13:25

@ ITEACHYOU | 10-09-10 | 13:23
Ik scroll me wezenloos hier...
*koelwater over muis smijt*

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:25

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:17
Het is maar hoe je het bekijkt. Het wringt hier toch wel een heel klein beetje.
Klink schrijft een brief die de onderhandelingen onderuit haalt, en als Wilders dan vervolgens enige garantie vraagt inzake de loyaliteit van Klink en die andere twee, dan zegt Verhagen dat dit 'onmogelijk' is en wordt zelfs de Grondwet erbij gesleept. Toch raar dat dan intern die onmogelijkheid helemaal niet bestaan heeft, dat er een ultimatum was uitgesproken, iets waar Wilders zijn vinger bij zou hebben afgelikt als hij het geweten zou hebben.

Schoorsteenveger | 10-09-10 | 13:24

@ An die ARBEIT | 10-09-10 | 13:21

Davitamon, twee stuks van die rode rakkers en je kan er weer tegenaan.

ITEACHYOU | 10-09-10 | 13:24

Als ze zo met hun eigen mensen omgaan kun je nagaan hoe ze dan met de mensen van buiten de partij (lees: jij en ik) omgaan. De maatregelen c.q. voorstellen die Hirsch Ballie de laatste tijd heeft genomen c.q. geopperd zijn daar wel mooie voorbeelden van.
Maar neeeeee, we willen en moeten een rechts kabinet....

Datkanikvéélbeter! | 10-09-10 | 13:23

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:21
Lol, wilde dat net zeggen, en ik maar gissen en gissen

ITEACHYOU | 10-09-10 | 13:23

Bakito | 10-09-10 | 13:20
Ook heel mooi. Dank je wel. :)

Hölzenbein | 10-09-10 | 13:23

@ An die ARBEIT | 10-09-10 | 13:21
Eén woord: ananas.
Tip van een kennis van me, geprobeerd... werkt als een dolle. Iets met viezemientjes...

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:23

Plaatje van de Skull & Bones tombe, lol.

Killuminati | 10-09-10 | 13:21

@dandaan | 10-09-10 | 13:19
Doe mij er dan ook maar meteen één.. * Kater verjagen moet *

An die ARBEIT | 10-09-10 | 13:21

@ dandaan | 10-09-10 | 13:19
Als je toch loopt... pak gelijk een horloge. Dan kun je bij je "Re:" op iemand de tijd vermelden, kan de rest van de reagluurders de discussie (in dit geval diss-cussie of fittie) ook volgen.

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:21

@An die ARBEIT

1-0 .... e vergeten, snik (pakt een borrel om wakker te worden).

dandaan | 10-09-10 | 13:19

2 x ontslagrechtvergoeding, kantonrechtersformule voor Katje en Poppejans. Geen poortwachter die op ze let.

Sliptong | 10-09-10 | 13:19

Wilders on GZ is een soort illusionist gedoe. De beweging zit niet waar de aandacht zit. Kan iemand me even vertellen waarom WTC7 down ging (eerste high rise gebouw ooit dat door brand opeens instortte). Veel moslim gebash rond 9/11 leidt ons lekker af van de meer cruciale vragen inzake deze gebeurtenis.

Denkt Na | 10-09-10 | 13:18

Opdoeken die partij, we hebben in dit land staat en kerk toch gescheiden?

gozahtje | 10-09-10 | 13:17

Op hoge snelheid langs de comments scrollend zie ik dat Muts netjes nagewauweld wordt. Ik zie het probleem niet. Als je het CDA als bedrijf zou zien en de directie neemt een beslissing waar de medezeggenschapsraad het niet mee eens is zou ik als directie ook concluderen dat er "voor de te volgen koers onwenselijke" elementen om me heen zitten en zou ik ook verzoeken om of je muil te houden of te vertrekken. En als je dat niet doet, dan zorgen we er wel voor. Zeker nu moeten alle neuzen dezelfde kant op staan en tegensprekers moeten het huidig proces gewoon ff lekker niet verstoren. Niet nu.

Multiflauwekulti | 10-09-10 | 13:17

ITEACHYOU | 10-09-10 | 13:11
Lol. Ook @Dandana trouwens.

Superior Bastard | 10-09-10 | 13:16

Sir EnemA | 10-09-10 | 13:11
Democratie à la PVV ?!?

Hoe democratisch is het om 1,5 miljoen stemmers de dienst te laten uitmaken? 1,5 miljoen is bij lange na geen meerderheid...

MorkieMork | 10-09-10 | 13:15

-weggejorist-

DL3bier | 10-09-10 | 13:15

@dandaan | 10-09-10 | 13:14
Moet die D een T zijn, of was je gewoon de e vergeten?

An die ARBEIT | 10-09-10 | 13:15

@An die ARBEIT

Ja, 2 x nagelezen,................ en nu?

dandaan | 10-09-10 | 13:14

Het is allemaal een beetje dubbel. Rutte en Verhagen gaan morgen om het hardst roepen dat ze het niet eens zijn met Wilders speech en dat dit geen enkel probleem is omdat Wilders zich nu eenmaal graag laat betalen door zijn Israëlische vriendjes waarvan David Horowitz gisteren nog op TV vertelde dat die zogenaamde moskee zijn beweging al veel extra publiciteit (lees: geld) heeft opgeleverd. Alle neuzen dezelfde kant op ?

Simon_GS | 10-09-10 | 13:13

.... volgens hun eigen programma heet dat employabilty........

arjan7741 | 10-09-10 | 13:13

Zoals ik al eerder in een andere topic zei: CDA zijn handenwrijvende schijnheiligen met voorop moeder overste Verhagen. Dus ik kijk helemaal niet op van wat Mutsaerts hier schrijft.

Hölzenbein | 10-09-10 | 13:12

Het CDA gaat kapot als de provincialen/nationale de globalisten (lees: het hele Balkenende team inclusief Verhagen) er niet heel snel uitwerken. Globalisten hebben namelijk beetje lak aan CDA/NL en geen achterban, dus leveren ze schade na schade aan het CDA/NL.

Denkt Na | 10-09-10 | 13:12

@Superior Bastard
dandaan | 10-09-10 | 13:08
ja SB, snap je nu niet dat de Volkskrant deze informatie heeft gezien in haar glazen bol............., ook wel de "Volks Sphere" genoemd

ITEACHYOU | 10-09-10 | 13:11

Tsja, is dit dreigen ? Als de dissidenten het verschil tussen linksch en christelijk niet weten op het cruciale moment kunnen ze toch beter bij de PvdArab solliciteren? Of bij een andere godsdienst als GL ?

arjan7741 | 10-09-10 | 13:11

Er vinden 1,5 miljoen stemmers dat deze dissidenten weg moeten. Het zou ondemocratisch zijn deze mensen op hun plek te laten. Het is de wil van het volk.

Sir EnemA | 10-09-10 | 13:11

@dandaan | 10-09-10 | 13:08
Als we toch tips aan het uitdelen zijn, doe jij even je plempsel doorlezen voor je op de post knop drukt...

An die ARBEIT | 10-09-10 | 13:10

Eenieder die eet van de boom der kennis wordt uit het paradijs verdreven. Je moet heilig geloven in de maxime van Maxim, doe je dat niet, dan bega je een zonde en word je buitengesloten.

Schoorsteenveger | 10-09-10 | 13:09

@Superior Bastard
Niet om het één of ander... Je bevestigd net wat ik zeg, duh... denk zelf even na voordat je zomaar iets hier neer plempt.

dandaan | 10-09-10 | 13:08

Het is weinig verrassend dat een partij die het slecht doet in de peilingen intern gaat lopen rellen. Het is gratis exposure en uiteindelijk zal het kiesvee onthouden dat de partij in ieder geval leeft en meegaat met de tijd. In het verleden zijn er genoeg voorbeelden te vinden. De meest recente is de privé-oorlog tussen Rutten en Verdonk, waarbij heel sluw werd vastgesteld welke koers electoraal het beste zou zijn voor de partij.

Bakito | 10-09-10 | 13:05

de heeroom van ome maxime, die is pas eng.

mevrouw ferrier verdedigt graag de mogelijkheid om te kunnen discrimineren op geaardheid bijvoorbeeld. kijken hoe ze zou reageren dat ze voor kamerlidmaatschap niet in aanmerking komt omdat ze zwart is. die hele zogenaamde godsdienstvrijheid is een schaamlap om anderen te proberen te indoctrineren met de eigen waanideeën. uiteraard is ook het stopzetten van de soepsidie stromen naar de sponzen van haar andere regentenvriendjes in passend in haar agenda. dus onder het mom van gristelijke naastenliefde wordt vooral aan de eigen portemonnaie gedacht. de linxe kerk is in dat opzichten duidelijker. die hebben ook al een aanvalsplan opgesteld. dit soort dissidenten geven geen blijk van goed rentmeesterschap, een van de leerstukken van het cda toch?

minimá-armezusvan.. | 10-09-10 | 13:04

Maxime Verhagen,je kan over de man klagen,een rat noemen,... prima de man is van Teflon,zoveel is zeker man man man wat een Baas!

Man-Bijt-Kont | 10-09-10 | 13:04

@Principaute | 10-09-10 | 13:00
Onze Geert? Jouw Geert is de mijne niet...
En over Maxime, zucht, ik heb ook niks met het CDA, maar ik mis Balkje best wel.

An die ARBEIT | 10-09-10 | 13:04

dandaan | 10-09-10 | 12:59
Ja, De Volkskrant heeft al menig kabinet laten vallen en formaties gefrustreerd... Zij zijn dan ook de werkelijke machthebbers in Nederland.
Denk na man.

Superior Bastard | 10-09-10 | 13:04

Die 2 laten hun geweten spreken. Dat deed Wilders ooit ook, toen hij vertrok uit de VVD-fractie, maar wel zijn Kamerzetel behield.
Maar dat is natuurlijk heel wat anders volgens de gemiddelde PVV-reaguurder.

niet voor de hond | 10-09-10 | 13:02

Goede zaak,..
Als je niet mee doet moet je OPROTTEN!!

Beetje onze Geert buitenspel proberen te zetten??!!
Maxime vind ik overigens een charismatische vent.. mag hem wel, hoewel ik weer niets met he CDA heb!

Principaute | 10-09-10 | 13:00

Het is natuurlijk van de zotte dat een kabinet een kiezersmandaat nodig heeft dat bij dezelfde verkiezing moet worden gehaald als de verkiezing voor het controlerende lichaam op datzelfde kabinet.
Dat is een constitutioneel lachertje van jewelste.

koerbagh ® | 10-09-10 | 13:00

Koppejan, onze koppige man! Maxime blijkt toch vooral een potentaatje op zoek naar macht, en niet iemand die het beste met het land voor heeft. Zelfs niet in zijn eigen fractie.

Beter Nederland | 10-09-10 | 12:59

Tjeenk Willink heeft nu een mooi excuus om de "stekker" uit deze formatie te trekken. Hoe klote ook; Slim gedaan van de Volkskrant.

dandaan | 10-09-10 | 12:59

Foutje @ 12:56
... dat moet rekenen op steun van ...
of: ... dat moet steunen op ...

Maar dat moge duidelijk zijn.

koerbagh ® | 10-09-10 | 12:58

Die normen en waarden slogan van het CDA moeten maar even niet meer gebruiken lijkt me.

Denkt Na | 10-09-10 | 12:57

@ Bibbel | 10-09-10 | 12:51
Klopt, je kan als 2e Kamerlid niet ontslagen worden. Als ze uit de fractie worden gezet dan zouden ze door kunnen gaan als 1 of 2 -mans fractie

deropofderonder | 10-09-10 | 12:56

Ik heb nooit goed begrepen wat Kathleen Ferrier, de dochter van oud-gouverneur/eerste president van Suriname en halfzuster van Suriname schrijfster Cynthia McLeod, in de Tweede Kamer doet. Had zij met haar kwaliteiten niet beter goed werk kunnen doen in Suriname? Kathleen for president, het had volgens mij gewerkt of een andere richting laten gaan. Ik heb net als haar ook het Vrije Atheneum op Zorg en Hoop doorlopen, zoveel kwaliteiten zijn er ook niet voor nodig dus. Wat komt ze nou hier doen om de vorming van een kabinet Rutte I te torpederen?

Eerstaanw. ingenieur | 10-09-10 | 12:56

@torentje_van_spiek | 10-09-10 | 12:49
Binnen het gegeven van evenredige vertegenwoordiging en een kabinet dat moet rekenen op steunen op een meerderheid in de kamer is dat wel de enige logische partijstructuur. Het is natuurlijk beter om kabinet (premier) onafhankelijk te kiezen van de kamer waarbij de kamerleden op persoonlijke titel worden gekozen en onafhankelijk zijn (en echt zonder last en ruggespraak kunnen stemmen) maar ja... onze grondwet is een onwerkbaar mengelmoesje van beide systemen. Dat blijkt maar weer. En niemand die er wat aan doet. De instituties van staat verbouwen is hoognodig, het huis zakt bijkans in elkaar van ellende, maar de rentmeesters van het gebouw van staat hebben daar helemaal geen belang bij.

koerbagh ® | 10-09-10 | 12:56

Koppejan is een held. Zonder status a la Klink had toch je rug recht houden onder deze druk. Koppejan is een staatsman in een leger van marionetten.

Denkt Na | 10-09-10 | 12:56

@ZDEV | 10-09-10 | 12:52
Noem één politicus, buiten Jan Marijnissen en Bas van der Vlies die dat niet is...

An die ARBEIT | 10-09-10 | 12:56

De leeuwen! Voor de leeuwen ermee!

Bakito | 10-09-10 | 12:55

Maxime is een machtshoer die zijn moeder zou verkopen als hij maar vice-premier kan worden. Het doel heiligt de middelen en zo.

deropofderonder | 10-09-10 | 12:55

Ome Maxime wil graag macht, veeeeel macht. Maar voor de formatie rond is zal hij zijn plaatsje afstaan aan Sabine Uitslag... *POF*

*wakker schrikt en bidden gaat*

Pastor Sippenhaft | 10-09-10 | 12:55

CDA = oude politiek ten top. En de onbetrouwbaarheid straalt van Maxime af. Opdoeken die handel!

Wipkaboutert | 10-09-10 | 12:55

Alles is toegestaan om een coalitie met PVV en VVD te vormen toch?

Je zusderkut | 10-09-10 | 12:53

bewijs het eerst maar eens voordat je met dit soort propaganda op de proppen komt.
Besides, boeit dit uberhaupt?

sitzkrieg | 10-09-10 | 12:53

Schaamteloze requote van mezelf:
"Maxime Verhagen is een glibberige drol met venijnig scherpe stukjes"

ZDEV | 10-09-10 | 12:52

Verhagen heeft net zoveel met dingen als democratie en persoonlijk geweten als een verkoper van hypotheken met koopsompolissen: Verhagen heeft geen geweten, alleen ambitie.

Denkt Na | 10-09-10 | 12:51

gaap... saai hier, ga ook maar ff lunchen

ben nuchter | 10-09-10 | 12:51

@wouter het bos in | 10-09-10 | 12:32

Als je oorsponkelijke artikel leest waarnaar Elsevier verwijst (in VK) , gaat het helemaal niet over ontslaan uit de Kamer ofzo, maar over dreiging om uit de fractie 'ontslagen' te worden.

Bibbel | 10-09-10 | 12:51

Nee, doe dan maar de structuur van de PVV!

torentje_van_spiek | 10-09-10 | 12:49

@Boisot | 10-09-10 | 12:31
Inderdaad, met daar achteraan >CDA

An die ARBEIT | 10-09-10 | 12:47

Ja en? Goed bezig van Maxime, kort houden dat Gristentuig.

An die ARBEIT | 10-09-10 | 12:46

CDA: de hel op aarde

fronsloos | 10-09-10 | 12:45

maxim kickt geen aars, die heeft een hernia

ben nuchter | 10-09-10 | 12:44

Maxim kickt aars.
Over die "dissidenten...... Bij een commercieel bedrijf ga je ook de vuile was niet buitenhangen als je het ergens niet mee eens bent. Anders gaarne oprotten.
Hier idem.

Spanko | 10-09-10 | 12:43

Ach die mensen lopen al een tijdje mee in de politiek. Ik denk dat ze verbaasder zouden zijn geweest als ze niet onder druk waren gezet.
Bij de SP en PVV bijvoorbeeld gaat het er echt niet democratischer aan toe. Bij welke partij wel.

Superior Bastard | 10-09-10 | 12:43

@ zeven

wat is er mis met een mediamarktverkoper? we hebben juist een heel goeie i-pad aanbieding

ben nuchter | 10-09-10 | 12:43

Oorspronkelijk waren er ook 342 apostelen.

Schoorsteenveger | 10-09-10 | 12:42

Net een kleuterschool bij het CDA...

zeerspraakzaam | 10-09-10 | 12:42

Nog een keer halveren dan maar.

uitgeslapen | 10-09-10 | 12:42

@Zeven | 10-09-10 | 12:37
Ik vind m meer een frettenkop hebben.

Causa Sui | 10-09-10 | 12:38

CDA = Kudt

JoreK | 10-09-10 | 12:38

Die Verhagen is echt een gluiperige rat, en zo ziet ie er ook uit, met de uitstraling van een Media Markt verkoper. Bah!

Zeven | 10-09-10 | 12:37

Slechts een paar duizend voorkeursstemmen hebben ze samen, dan moet je niet jezelf boven de rest van de CDA stemmers zetten als partijlid, teveel ego, te zwakke knieën, te veel twijfel, te dominant uitgedragen geweten, te grote persoonlijke lijdensweg leidt tot overwaardering van zichzelf, kortom ;ideale PvdA-voeding; wegwezen.

Causa Sui | 10-09-10 | 12:37

Een eigen mening hebben als kamerlid is zoooo 1995. Allemaal mondje dicht als je achterlangs genomen wordt door Geertje.

luckor | 10-09-10 | 12:37

Een kamerlid kan niet worden ontslagen. Deze is immers gekozen. Hooguit uit de fractie worden gezet, maar dan kunnen ze als zelfstandig kamerlid of groep door.
(vgl Wilders en Verdonk). Ik denk dat het CDA daamee in zijn eigen voet zou schieten

wouter het bos in | 10-09-10 | 12:32

Waarmee weer is bewezen dat evenredige partij-vertegenwoordiging en persoonlijke zetels niet samengaan en een grondwettelijke blunder is.

koerbagh ® | 10-09-10 | 12:32

Dat is een goede ontwikkeling. Laat deze twee onbelangrijke personen snel ophouden met hun dwarsheid, ze passen onderhand beter in de pvda.

daab | 10-09-10 | 12:31

Heeft Dijkskudt er al een ha-ha-gedigtje over opgelezen bij DWDD?

Conan de Rabarber | 10-09-10 | 12:31

Een kamerlid is een volksvertegenwoordiger, dus ontslaan lijkt me onmogelijk. Het CDA kan ze wel uit de kamer zetten, maar hun zetel of inkomsten afnemen, dat heeft het CDA niet in de hand. (please correct me if I'm wrong)

Zeeschuimer | 10-09-10 | 12:31

was was de alu-hoedjes keten ook al weer?
Jezuieten>Tempeliers>Vrijmetselarij>Illuminati>Skull&Bones>Bilderberg?

Boisot | 10-09-10 | 12:31

Verhagen zijn agenda: JSF, Afghanistan en Europa. Daar is die voor ingehuurd en dat is wat die wil leveren. CDA en NL zijn van weinig waarde voor hem. Hij is een narcist die vindt dat zijn globale/europese baan te lang duurt. Hij heeft daarom haast. Verhagen is (na Balkenende) het slechtste wat zowel CDA als NL is overkomen.

Denkt Na | 10-09-10 | 12:31

Fijnstoffer | 10-09-10 | 12:19
LOL, las ik toch eerst zonder last of ruggengraat.

sjaakdeslinksesul | 10-09-10 | 12:30

@leejoo | 10-09-10 | 12:27 : Tja ik denk echt dat we bij de volgende verkiezingen over 3-4 jaar echt tot een grandioos politiek/maatschappelijk conflict komen. Het is echt steeds minder discussie en meer moddersmijten... dat kan maar een ding betekenen: vechten of afdruipen.

Frederik Vijf | 10-09-10 | 12:30

Ome Maxime doet gewoon wat wij vroeger op het schoolplein al deden: spelbrekers eruit knikkeren. Maxime: goeie knikkeraar; het gaat om de knikkers en niet om het spel.

Rechtsdoor Lul | 10-09-10 | 12:30

Ik ben absoluut niet blij dat er een kabinet met CDA komt.
Het CDA is gewoon de LPF in een ander jasje.
Volkomen onbetrouwbaar.

Moi2 | 10-09-10 | 12:30

he wat flauw nou, ik ben gek op politiek cabaret, publiek gestuntel, herrie in de media en vervroegde verkiezingen. laat het cda die 2 snel "kaltstellen" en rutte 1 beginnen. chips en cola staan al naast de bank, mijn paspoort, legitimatiemiddel bij de volgende verkiezingen ligt naast de voordeur en het telefoonnummer van de bescherming burgerbevolking hangt naast de telefoon. hou toch op pretbedervers, laar geert en mark en maxine nu ook eens aan de touwtjes trekken. nederland heeft een beetje levendigheid in de verstarde politieke keuken hard nodig. voor mij met salt & vinegar graag..................

ben nuchter | 10-09-10 | 12:29

uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Klink de nieuwe minsister van gezondheidsdingus gaat worden, helemaal uitgepoept is hij dus niet.

neemjemoederindemali | 10-09-10 | 12:28

Kathleen Ferrier is bang dat de geld stroom naar Suriname stopt
zij heeft nog aardig wat familie daar wonen.
haar vader was de eerste president van Suriname DUS WEER EIGEN BELANG

leejoo | 10-09-10 | 12:27

Ik zou #Pownews nog eerder serieus nemen dan Volkskrant.

yohan | 10-09-10 | 12:26

daytripper | 10-09-10 | 12:21
1) Zijn er roomse niet gladjanussen?
2) De 'vleesgeworden' vis?
3) De tijd zal openbaren? Dit stukje hierboven?
Verder wat Fijnstoffer zegt en Geert met een recordtrack van met afwijkende mening aan partijzetel blijven hangen zal zeker affiniteit met deze twee democraten hebben.

Einde van de Domheid | 10-09-10 | 12:25

Vrijheid van meningsuiting toch? Dus t CDA-top zegt wat ze er van vinden en die dissidenten ook.

civielertje | 10-09-10 | 12:25

Doe het dan nu, voordat we weer gaan beslissen. Dissident lekker een eindje op....

Frederik Vijf | 10-09-10 | 12:25

Verhagen is een rat, maar wel een eerlijke rat hoorde ik laatst. Ach ja, zo noemde ze Saddam Hoessen, Stalin, Pol Pott en vele anderen ook. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Maxime echt een lul.

ITEACHYOU | 10-09-10 | 12:24

Leuk, dat plaatje van de gezelligheidvereniging 'Schedel & Botten' erbij. Maar of dat erger is dan de jezuïetenmaffia waar het CDA aan rapporteert ... I doubt it.
It's all the same scum.

Bos Hout | 10-09-10 | 12:24

Met Sabine Uitslag zou ik wel eens vreemd willen gaan! Verder: CDA altijd -1...

Inspektor Gurkenfick | 10-09-10 | 12:23

Aan de andere kant, die drie dissidentjes zijn qua overtuiging misschien beter op hun plek bij de CU of de PvdA.

Conan de Rabarber | 10-09-10 | 12:23

Fijnstoffer | 10-09-10 | 12:19
Inderdaad en zolang Bea Bilderberg (of zoon) staatshoofd is, is onze democtatie sowieso fake. En het domme volk maar met vlaggetjes zwaaien op 30 april..

plastic zakje | 10-09-10 | 12:22

Bijthond | 10-09-10 | 12:19
Het is je vergeven na een drietal weesgegroetjes en 1 ave maria

ITEACHYOU | 10-09-10 | 12:22

Zelden de laatste jaren zo'n quasi-roomse gladjanus meegemaakt . de vleesgeworden paling in een emmer met snot. De tijd zal z'n gladde streken openbaren en de gevolgen er van.

daytripper | 10-09-10 | 12:21

Ordnung muss sein AMEN!

Trekbeest | 10-09-10 | 12:21

Maxime is een topper, een ware glijer!

o.g. | 10-09-10 | 12:20

Het CDA is erger dan een oude partij vroeger.

Rejer | 10-09-10 | 12:20

Gewoon opflikkeren met dat CDA

De Antitheist | 10-09-10 | 12:20

Nacht van de lange messen?

Conan de Rabarber | 10-09-10 | 12:19

@ ITEACHYOU | 10-09-10 | 12:18

Sorry, ik zit met mijn gedachten bij de vraag hoe het nu zou zijn wanneer Pim aan de macht was geweest.

Bijthond | 10-09-10 | 12:19

Ik stel voor om Maxime´s pensioenleeftijd te verlagen tot 8 jaar.

Buggert | 10-09-10 | 12:19

Volgens het CDA is Nederland gemaakt zodat het CDA iets te regeren zou hebben.

Vogelbeest | 10-09-10 | 12:19

Gewoon ontslaan, als je rotte appels in de mand hebt moeten ze eruit zo simpel is het mensen.

StijlvolRechts | 10-09-10 | 12:18

dat lijkt me ook wel zo logish

cda kan maar beter zorgen in de komende regering plaats te nemen en dit maal iets voor de burgers te betekenen, anders kon de partij wel eens richting een historisch dieptepunt lanceren

Capt. J.T. Spaulding | 10-09-10 | 12:18

Sinds wanneer kan een kamerlid ontslagen worden. Dat is toch niet mogelijk?

Zeeschuimer | 10-09-10 | 12:18

Het CDA? Bestaat dat nog dan?

Deheer Bennie Tapper | 10-09-10 | 12:18

Ik hou niet van het CDA, maar ik Ome Maxime is een held!

W89 | 10-09-10 | 12:18

Jongens, luister nou toch eens naar Opstelten!!! Die wil rust in de formatie! Nu blijven de media maar in de vlek wrijven!!!

xD

MorkieMork | 10-09-10 | 12:18

Bijthond | 10-09-10 | 12:17

LPF??? Zeg dan niets....

ITEACHYOU | 10-09-10 | 12:18

Kansloos weer. Stop er maar mee, gedoemd te mislukken.

ITEACHYOU | 10-09-10 | 12:17

denk dat het er bij de PVV en PvdA niet gek veel beter aan toe gaat, zomaar een veronderstelling hoor.

rooiebosduivel | 10-09-10 | 12:17

Het CDA, ach.. Dat ligt op zijn sterfbed.

plastic zakje | 10-09-10 | 12:17

Ik word een beetje achterlijk van al dat gezeur over CDA, LPF en weet ik veel wat er allemaal bestaat.

Vorm eens een kabinet!

Bijthond | 10-09-10 | 12:17

Partijzuiveringen altijd goed!

godsammekrake | 10-09-10 | 12:16

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl