Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

#brussengate. Wilders deed GEEN aangifte tegen Bertje

bertjeeeebalk.jpgNee, nou wordt-ie mooi. PVV-voorman Geert Wilders heeft GEEN aangifte gedaan tegen de stijlloze blogger Bert Brussen. Dat onthult De Pers. Het was het OM zelf dat besloot om "De Man Die Een Soort Van Fotokopie Op Zijn Weblog Plaatste" te vervolgen en bindend uit te nodigen voor een verhoor met het Team Bedreigde Politici. Eerder communiceerde het OM dat het Wilders zelf was die aangifte had gedaan tegen "de journalist" Brussen. Zie ook dit TOPIC. Zowel GS als BB hebben daarop via 06/mail/twitter/rooksignalen meermalen contact gezocht met VVMU-medestrijders Greet/Brinkman/Bosma inzake deze onfrisse aangifte. Tevergeefs. Zero resultaat en geen antwoord. Ondanks herhaalde verzoeken onzerzijds bleef het angstig stil bij de PVV. Maar nu dus eindelijk antwoord. Geert treft geen blaam. Geert heeft er niets mee te maken. Geert weet niet wie Bert is. Het is allemaal de schuld van het OM. Yeah sure. Je kan ons nog meer vertellen, Geert. We geloven er geen f*ck van. Dit riekt naar online sympathy spin voor je in onmin geraakte kudtpartij. Gevalletje indekken & downplayen. Martin Bosma die dealtjes sluit met het OM en dat via de erkende rechtskrant DePers naar buiten poept. We zijn niet gek en ook geen vliegtuig. Dit zaakje stinkt harder dan een bejaarde in een zorginstelling. Bah! Ga BOEVEN vangen.

Reaguursels

Inloggen

@ Pritt-stift: hoe voelt dat nou, zo'n dikke Cohen-piemol in je PvdA-reedt??

Ik zei het al in jullie eerste stukje hierover: Wilders heeft hier niets mee te maken.

Dikke Mik | 05-09-10 | 19:40

@GemLan
Dan klopt het in jou ogen niet, zij hebben een aanvraag van Hirsch Ballin gekregen of ze het ip adres en NAW even wouden sturen. Pritt Stift (Geenstijl) maakt er meteen van dat Geert Wilders een aanklacht heeft ingediend. Ik hoop dat Pritt Stift flink op zijn bek gaat.

Dertev | 04-09-10 | 19:39

-weggejorist-

GemLan | 04-09-10 | 11:15

-weggejorist-

GemLan | 04-09-10 | 11:14

Hopaaaa daar hebben we het. Ik wacht nog op het nieuwsartikelen dat hij ook geen aangifte heeft gedaan tegen geenstijlsteengeil.

Dertev | 04-09-10 | 01:13

-weggejorist en opgerot-

madmaddy | 04-09-10 | 00:28

LOL @ Geenstijl fail

010 FR Bart | 03-09-10 | 18:42

-weggejorist-

pandora2 | 03-09-10 | 18:37

-edit iig het einde van u. Dag! -

pandora2 | 03-09-10 | 18:36

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:34
Flikker op Jansen. Ik kan me nog een aflevering van Geenstijl herinneren waarin Geenstijl werknemers vloekend en tierend naar standpuntnl (oid) bellen en vervolgens beledigd zijn als ze uit het programma worden gegooid. Want zij zullen wel even uitmaken wat er gezegd wordt en wat niet.

Precies dezelfde situatie nu. Ik vind Geenstijl maar hypocriet.

mzzia | 03-09-10 | 17:24

Geen enkel bewijs en toch weer een topic in elkaar geflanst. Deze in onmin geraakte partij staat wel bovenaan in de peilingen.
Jullie mening doet er niet toe.

daab | 03-09-10 | 17:22

Jemig! Waarom praten jullie nu alles goed? Geenstijl komt wel vaker met dit soort topics. Is het tegen de PvdA dan is het allemaal ja-knikken en meeschreeuwen..

.. maar o-wee als ze aan Onze Blonde Leider zitten!

mzzia | 03-09-10 | 17:19

Moet Pritt Stift niet nodig een opfriscursus om een beetje rechts bijgestuurd te worden? Dit topic bevalt me voor geen meter, GS !
-edit dan ga je toch weg ? Wij zullen je niet missen-

pandora2 | 03-09-10 | 16:17

OM, doe niet zo dOM!!!

camff | 03-09-10 | 15:16

Wat een toon tegen Geert, waarvan we weten dat hij een groot vriend van menig reaguurder is; en waar zou Geert ook alweer de tijd vandaan halen om elke bedreiging tegen hem te onderzoeken? Nee journalisten, hou je bij je leest en zoek uit wie de bedreigers nu werkelijk zijn en klaag ze publiekelijk aan.

fjordman | 03-09-10 | 15:14

Brussen een journalist? Laat me niet lachen!

reur | 03-09-10 | 14:40

@Kayleighb 12.53u. Wat je zegt. Gs gaat trouwens hard achteruit.

rien6139 | 03-09-10 | 14:15

Geh. Lewis lewinsky had gister inderdaad een scoop. Interessant verhaal in ieder geval over die aangifte. Vrijheid van meningsuiting wordt in Nederland steeds verder beperkt. Triest.

LiebeMan | 03-09-10 | 14:01

‘Wilders heeft aangifte gedaan tegen de schrijver van de tweet, niet tegen Bert Brussen, op wiens site hij de tweet had gezien’, antwoordt woordvoerder Nicolette Stoel van het Openbaar Ministerie op vragen van De Pers.
Maar ja, net als veel journalisten wordt hier ook niet echt de hand in eigen boezem gestoken. Je zal toch eens toegeven dat je er naast zat!
Dus ook hier veel 'oude journalistiek'

Faulks | 03-09-10 | 13:49

@Whimpysinger 13:28
Ik denk dat GS die inlichting gevoerd werd en dat eea. ongecheckt is verder verspreid. Maw. GS is geneukt ..

MoonUnit1 | 03-09-10 | 13:45

Tering wie moet ik nu geloven WIlders of het OM?
OMG een duivels dilemma

kattenmepper | 03-09-10 | 13:41

Wie heeft de leugen verspreid dat Wilders aangifte heeft gedaan tegen Brussen? Dat is, tussen alle stilistische overkill, voor mij de enige vraag die ertoe doet.

Whimpysinger | 03-09-10 | 13:28

Ik dacht dat GS en GS zo een goede band hadden, maar een telefoontje was dus niet mogelijk?

Bukoswski | 03-09-10 | 13:27

Enkel al de suggestie dat het OM het in de verste verte alleen maar zou bedenken om Wilders te matsen zegt veel over de kenelijke wereldvreemdheid danwel frust van Pritt Stift. Schamen en excuses, dat is wat rest.

stoomloc | 03-09-10 | 13:22

Je moet is weten hoeveel er gelobiet is Pritt.

winterpeen | 03-09-10 | 13:11

Serieus, kan de redactie van GS nou echt niet lezen. Nergens heeft het OM gezegd dat Wilders aangifte heeft gedaan.

Ik herhaal:

" het OM zegt dat Wilders aangifte deed nadat hij Brussen's site zag. Dat betekent nog niet dat hij aangifte deed tegen Brussen himself. Ik wil wel weten waarom het OM zich zo onduidelijk uitdrukt.

sitzkrieg | 11-08-10 | 22:41"

Nu weten we dus waarom; het OM drukte zich vaag uit om hun eigen f*ck up te verbergen, terwijl Wilders slechts aangeefte heeft gedaan tegen de oorspronkelijke "dreiger".

sitzkrieg | 03-09-10 | 13:05

Nou nou Pritt. Wat een demoniserende topic. LOL. Maar de PVV is natuurlijk geen kudtpartij. Die eretitel kan voor mijn part naar het CDA en de puvudua. Het blijft een raar verhaal die hele Brussengate. Ik denk dat GW, gezien de enorme schare fans op GS, even zunne ass wilde indekken. Logisch. Belangrijker is om te blijven vermelden dat er 1,5 miljoen fascisten wonen in Nederland en dat die NSB'ers (aldus het Cojonesloze Debielen Apparaat) ere voor gaan zorgen dat de treinen weer gaan rijden. Zo'n blaaskaak als Sjeik Al Ghuppeldepup is natuurlijk maar een blaaskaak die totaal geen bedreiging vormt met z'n aanhang. Oproepen tot onthoofding is heel normaal in Islamitistan. #bertbrussenmoe.

Sliptong | 03-09-10 | 12:53

Jullie staan dus gewoon zwaar voor lul voor alle ophef die jullie gemaakt hebben en de hetze die jullie begonnen zijn. En deze posting is bedoeld om het gezicht te redden ofzo? Excuses zouden beter op hun zijn plaats zijn. Wederom een flinke FAIL van GS.

Kayleighb | 03-09-10 | 12:53

Ik blijf ook altijd volhouden dat iets zo is.. ook al weet ik dat het niet zo is..
Maar het wordt wel een beetje vermoeiend, het zoveelste stuk non-nieuws..
er is gister een jongen van 16 dood geknalt in 020-centrum? Moet je daar niet iets over bloggen?

Principaute | 03-09-10 | 12:51

Arme Pritt, het is dus echt uit tussen jou en Geert!

FirstAnnual | 03-09-10 | 12:46


brusse? is inmiddels wel schuldig bevonden aan zelfbevlekking

Capt. J.T. Spaulding | 03-09-10 | 12:27

Weer een Fail van GS inzake BB-gate. Gaat goed. Scherp.

tembacostyle | 03-09-10 | 12:22

ZZzzZZzz ga es bloggen jongens, of begin vast met die 3fm jingles want dit wilders bashen wordt erg eentonig.

john-m | 03-09-10 | 12:11

-weggejorist en opgerot-

De_Sfinx | 03-09-10 | 12:10

Dit is een citaat uit het pdf-bestand van het OM:
'Geert Wilders deed aangifte van bedreiging. Op de blog van de journalist stond een tweet van een derde, met daarboven de kop ‘Wilders bedreigen doe je zo’, gevolgd door een tekst die als bedreigend kan worden opgevat tegen Geert Wilders. De politie heeft de journalist vervolgens gesommeerd dit van diens site te
verwijderen'

Er staat dus niet direct dat Wilders ging zeuren over Lucas en het is daar geen bewijs voor (zoals in dat vorige onderwerp wèl werd geschreven).

bittertand | 03-09-10 | 12:06

-weggejorist-

nou,vooruit dan maar | 03-09-10 | 12:03

Prittje is een beetje in de war. Lees je link zelf eens. Er staat toch echt dat de woordvoerder van het OM zelf zegt dat Wilders geen rol heeft in dit debacle en het OM kennende houden ze liever hun mond.

GS tracht zich in duizend bochten te wringen om maar niet toe te geven dat ze er naast zat. Hetgeen niet zo vreemd was overigens, want dit nieuws dat het OM op eigen houtje aan de slag ging, is op z'n minst opmerkelijk te noemen. Dus doe 's niet zo kinderachtig.

bittertand | 03-09-10 | 11:57

wie is bert?

Demonische Eend | 03-09-10 | 11:56

@Pritt Stift
Je komt nu wel erg verongelijkt over hoor. Het druipt er vanaf dat je zwaar de smoor in hebt dat je toch niet zo belangrijk bent voor Geert als je dacht.

Endoxa | 03-09-10 | 11:54

-weggejorist-

De_Sfinx | 03-09-10 | 11:44

@Een Soort Iets | 03-09-10 | 09:59
Waarom?

@seven | 03-09-10 | 10:09
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben. Dit zaakje stinkt!

ro8in | 03-09-10 | 10:36
Wat vind je van die oproep van Feiz Muhammad?
Ik denk dat ik het wel weet, lutser!

La Vie En Rose | 03-09-10 | 11:35

@Re:Kniftig | 03-09-10 | 11:07
Je moet GS niet gaan betichten van het bedrijven van journalistiek.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 11:32

@oude man | 03-09-10 | 11:13 Kijk je even naar de schrijverT van dat stukje? Bottehond heeft een ban van en een dikke fittie met GS.

vraagstaart | 03-09-10 | 11:31

@oude man | 03-09-10 | 11:13
Wtf stukje leesvoer! SP op 1 bij GS?

Puz Pin | 03-09-10 | 11:25

Allemaal overduidelijk ironisch, zie bv "via de erkende rechtskrant DePers" kuch, neem dus nog wat koffie. (of ironiekorrels, zouden meer mensen moeten doen)

seven | 03-09-10 | 11:24

Ga je lekker Stift? Misschien moet je eens een keer op tijd naar je nest gaan en niet zoveel zuipen.

Reaguurbuisje | 03-09-10 | 11:17

Weet Feiz M. ook,of castreren met een bot mes onder het martelaarschap valt?
Of is ie daar te haatdragend voor ? Maar de laatste maanden bekeken,heeft allah een hoop straf uit gedeeld daar in het oosten.Dus blijf vooral fundamentalist, Feiz M. !

Pluto644 | 03-09-10 | 11:14

fietskettingslot | 03-09-10 | 10:56
Nou nou 60% is wel overdreven, het is echt nog geen clubblad voor niet-leden ;) van de PVV.

"GeenPeil TK2010 (met de kennis van nu)
CDA 1192 3.1%
PVV 14750 38.9%
VVD 9676 25.5%
D66 4096 10.8%
PvdA 2047 5.4%
SP 1373 3.6%
GroenLinks 1409 3.7%
Gristen 479 1.3%
TON 247 0.7%
Dierenpoes 921 2.4%
PiratenPartij 1362 3.6%
Overig 401 1.1%
Totaal 37953

seven | 03-09-10 | 11:13

@joli1996 | 03-09-10 | 09:26
Daarom is politiek-correct ook zo machtig in Nederland: de 'ons-kent-ons' mentaliteit waarbij de linksige medemensen elkaar vlekkeloos dekken en omhoogrijden. Terwijl politiek-incorrecten als Bart Jan Spruyt, Wilders, en nu dus ook GS elkaar bij voorkeur beledigen en afzeiken.

GS, dat ooit domeintjes als ritaforpresident.nl kocht, probeert nu wel erg nadrukkelijk "alle politiek is kut" te roepen. Het OM heeft er natuurlijk alle belang bij om het PVV in het zonnetje te zetten, de vervolgingsmachine van EHB heeft zich al eerder een groot fan van Wilders getoond. #FAIL

Zware Guy | 03-09-10 | 11:13

-weggejorist en opgerot-

oude man | 03-09-10 | 11:13

seven | 03-09-10 | 11:07
Onbegrijpelijk en om kotsmisselijk van te worden.

La Vie En Rose | 03-09-10 | 11:11

"Maar dan nog blijft het verbazen dat óók de blogger zich moest melden, terwijl de aangifte van Wilders zich – aldus het OM – alleen richtte tegen Mohamed Ghabri, de oorspronkelijke auteur van de dreigtweet." www.depers.nl/binnenland/506656/Maar-w... (art. over digibeten bij het OM en juridische macht)

seven | 03-09-10 | 11:07

Ik vind het terecht dat het OM deze stappen heeft ondernomen. Het journalistieke gehalte van GS en BB vind ik ronduit twijfelachtig te noemen. Een journalist onderscheid zich van een boe-roeper doordat hij hoor- en wederhoor pleegt. Op meerdere vlakken heeft men hierop verstek gelaten. Zo heeft BB verzuimd de tweet na te gaan en de context ervan mee te nemen. GS heeft verzuimd na te gaan wie echt de aanklacht heeft ingediend of hoe een dergelijke procedure in werking gaat. En zo heeft men nog meer steekjes laten vallen dat het journalistieke karakter wel degelijk in twijfel getrokken kan worden en een beroep op de journalistieke waarde in twijfel getrokken dient te worden.

Re:Kniftig | 03-09-10 | 11:07

BertBrussen heeft in geen enkel stukkie expliciet geschreven dat Wilders zelf aangifte tegen hem heeft gedaan, ook tijdens interviews op de televee heeft hij Wilders niet genoemd. Voor mij was toen al duidelijk dat Wilders niets met die aangifte te maken had maar dat die onbenullen bij het OM de plank missloegen.

Verder ben ik het totaal niet eens met die reaguurders die BB verwijten deze zaak te hebben opgeblazen voor persoonlijk gewin. BB heeft het enige juiste gedaan. Niet toegeven aan de belachelijke eis van het OM om die tweet van zijn weblog te verwijderen. Hulde voor BertBrussen in dit geval!

W.b. die Feiz Muhammad: die zal ongetwijfeld ongemoeid worden gelaten indien hij door het Islamitische Broederschap of een andere Islamitische haatclup wordt uitgenodigd om in Nederland een lezing te geven. Zo gaan die dingen in dit achterlijke land.

Gelukkig opent het staatsjournaal met het bericht dat Feiz Muhammad Nederlandse moslims oproept om Wilders te doden. Vanavond is dit natuurlijk ook een item in Eén Vandaag, Netwerk, Nova en bij Knabbel en Babbel. En Jeauleau heeft ook al zijn afkeuring over deze oproep uitgesproken.
Ow nee, die zijn al sinds een paar jaar bezig om Wilders af te maken. Verbaal dan he, dat we niet denken dat zij staan te juichen als er iemand de daad bij het woord voegt....


La Vie En Rose | 03-09-10 | 11:04

@fietskettingslot | 03-09-10 | 10:56 60% van de poll-invullers stemt PVV. Dat is dus niet noodzakelijk 60% van de GS-lezers.

En pro-PVV site... dat roepen vooral de Marxistische/ Leninistische/ Bakoeninistische/ Maoistische schreeuwerts van De Joop, de Vara, de Volkskrant, het NRC en meer van die Linkse Bolwerken die alles wat zich ter rechterzijde van de PvdA bevindt per definitie zwarte laarzen en een bruin overhemd toedicht.

Het Van Jeauleau-effect: het Pad van het Eigen Gelijk is smaller dan de snede van een scheermes en iedereen die daar niet op loopt is Fout, Fasjisties en PVV-er

vraagstaart | 03-09-10 | 11:03

@fietskettingslot | 03-09-10 | 10:56
Aka Schijten in eigen mand

Puz Pin | 03-09-10 | 10:58

Huh, 60% van de GS lezers stemt toch PVV als ik de polls mag geloven? Vanwaar dan deze twist bij de redactie? Ik meende altijd dat dit een pro-pvv site was.. Erg kinderachtig om je er dan nu tegen af te gaan zetten na Wilders valselijk beschuldigt te hebben.

fietskettingslot | 03-09-10 | 10:56

Pritt. als het _wel_ waar is wat het OM nu zegt, dan geeft dit een fraai inzicht in hoe het OM denkt en werkt. Het OM heeft kennelijk besloten dat de originele bedreiger (Ghabri) minder belangrijk was en dat ze liever achter een journalist (Brussen) aangingen. Zelfs als die journalist aleen maar een retweet deed. Ghabri moest zichzelf vervolgens opdringen bij het OM om ook verhoord te worden.

Prof. van Leipum | 03-09-10 | 10:52

moet nou trouwens de Televaag ook niet voor het hekje komen vanwege het plaatsen van die oproep van die Australische haatbaard?

pips | 03-09-10 | 10:48

Pritt heeft een beetje last van plak in de bovenkamer.

BroodenSpelen | 03-09-10 | 10:45

duncen | 03-09-10 | 10:32

Ja ik ben eruit, 20% van de Nederlanders is matennaaier. Zo blijkt!

Sjef in de bijstand | 03-09-10 | 10:38

Gevaarlijke gast hoor die Kiert. Helemaal niet zo recht door zee als hij jullie doet geloven.

ro8in | 03-09-10 | 10:36

Gut o Gut het lijkt wel of Geen Stijl de laatste maanden subsidie krijgt van de SP PVDA. Om onze GW te Demoniseren. Nu noemen jullie zijn Partij een kudtpartij. Heb toch jaren een andere toon vanuit jullie redactie gehoord.. Jammer hoor weer een lid minder .... GW je blijft onze enige politici die durft te zeggen wat velen denken

duncen | 03-09-10 | 10:32

Voordat ik mijn eigen mening vorm; is ome Geert nu wel of geen teringmongool? En moeten we nu ongelimiteerd los gaan of juist de nuance zoeken? Het is tenslotte vrijdag, nadenken doen we maandag weer.

Biff Eagleburger | 03-09-10 | 10:25

Wie is Geert?

Chicka | 03-09-10 | 10:22

Deze gang van zaken noopt mij mijn aanvankelijke analyse van het fenomeen Brussen enigszins bij te stellen, nee, Bert is geen fascist, maar een waanzinnige met een megafoon in de woestijn.

Djibriel Farishta | 03-09-10 | 10:20

-weggejorist en opgerot-

chris2005 | 03-09-10 | 10:17

Is daar nou geen fraaie juridische term voor, 'opzettelijk misbegrip'?

zak_arme_turf | 03-09-10 | 10:17

Pritt, doe nou niet schrijven "je in ommin geraakte kudtpartij". (ommin = onmin, zeker?). Er ligt te veel ongefundeerd stijlloos zuur in. In onmin met wie, bij wie?

En "We geloven er geen f*ck van". Terwijl geloven een slechte basis is. Geloven = niet zeker weten. Geloven = geen bewijs hebben en dan maar wat aannemen.

Geloven is blind varen, met alle desastreuze gevolgen vandien; zoals welbekend van de godsdiensten die miljoenen moreel gehandicapten voortbrengen. Btw, Wat een rottige inteeltkop heeft die Feiz Muhammad trouwens. Da haat vlamt z'n ogen uit.

Overigens is het inderdaad schandalig dat geen PVV'er GS of BB zelf, direct te woord staat.

Fijnstoffer | 03-09-10 | 10:13

Wilders heeft aangifte gedaan van de bedreiging an sich. Niet tegen BB in het bijzonder. dat het OM er dan een teringzooi van maakt kan je Wilders niet kwalijk nemen. BB heeft deze rel bewust gecreeerd op het moment dat hij besloot ´lekker puh´ de bedreiging niet offline te halen, hoewel ie dat wel zonet mondeling overeengekomen was met de politie. Hij verschuilt zich dan lekker achter ´maar ik kreeg geen bevestigingsbrief´, daardoor had ´iedere gek´ hem wel kunnen bellen met dat verzoek. Welnee. Gelul. Hij wist dat het de politie wel was. Hij had zelf ook even na kunnen bellen. Maar hij wilde gewoon een rel. Welnu, hier is je rel. Maar dan niet de shit op Wilders proberen af te wikkelen.

Wilders werd gewoon bedreigt, en deed daarvan aangifte. Tegen de bedreiger. Niet tegen BB, duh! die kreeg pas spontaan last met het OM toen hij zich niet aan zijn afspraken hield, en de bedreiging weigerde offline te halen, als ´experiment´, om te kijken ´wat er zou gebeuren´. Welnu, bb, hier is je rel.

Maar probeer de schuld niet in de schoenen van Wilders te schuiven, ok.

BasKoning | 03-09-10 | 10:13

Opzetje van EHB (CDA verloor aan GW) om Geert z'n populariteit te breken en tegelijk GS een hak te zetten, op te zetten tegen GW? Immers de originele tweeter gaat kennelijk vrijuit, ze moeten specifiek Bert/GS hebben, waarbij overduidelijk niets van de zaak klopt (citeren). Idem geenstijlsteengeil die een hypothetisch type bedreiger (nav nieuwsbericht dat helft bedreigers gewone nette mensen zijn) nadeed bij spitsnieuws met daarbij de retorische vraag 'dat is dan zeker de andere helft'. Ook overduidelijk mis, die fouten kunnen bijna geen toeval meer zijn, de politie is ook weer niet zo dom.. dus regie om zwel het grootste blog als GW te raken.

seven | 03-09-10 | 10:09

Is de vrimibo al begonnen of is het aludag? Lijkt me zeer sterk dat het tweetende Greet 2.0 team een eigen strop heeft opgehangen door GS/BB aan te pakken. OM linkschmensen daarentegen hebben die motivatie wel.

Puz Pin | 03-09-10 | 10:06

Fraaie journalisten zijn jullie. Er komt geen reactie van de PVV, en dus concludeert GS dat het dan wel zo zal zijn, en wijst Wilders preventatief aan als de schuldige. En nou er wel een reactie komt wordt op eenzelfde "journalisitieke" wijze er een spin aan gegeven om jullie eigen gezicht te redden?

Wilders lijkt mij 1 van de weinige politici die doorheeft hoe het internet werkt, en ik vermoed dat hij bekend genoeg ermee is om in te zien dat Bertje zelf geen oproep tot geweld deed. Het OM echter staat bekend om haar totale onvermogen het Internet als modern media te bevatten.

Met andere woorden, de verklaring van het OM lijkt mij plausibel. Jammer, GS.

ViagraFalls | 03-09-10 | 10:06

Behaard smaalkopje | 03-09-10 | 10:00
En maar zeiken dat de rechters en officieren allemaal links zijn. hmmm.....

Sjef in de bijstand | 03-09-10 | 10:05

@geenstijlsteengeil | 03-09-10 | 09:52 Bereid je maar vast voor op het ergste met het smakelijk doch ontluisterend artikel "Maar wie is @ dan?" op www.depers.nl/binnenland/506656/Maar-w... waarvan ik je uit eigen ervaring kan mededelen dat het niet alleen van a t/m z helemaal wáár is, maar zelfs nog vele malen erger ... :-E

Behaard smaalkopje | 03-09-10 | 10:00

Dan moet Geert Wilders ALSNOG aangifte doen tegen fucking Bert

Een Soort Iets | 03-09-10 | 09:59

@zeg maar jansen
Nee daar dank ik voor, heb mijn punt al gemaakt en ga me er verder niet in mengen.
Zie mijn reactie 09:44 :)

- opgejorrist - | 03-09-10 | 09:58

@geenstijlsteengeil | 03-09-10 | 09:52
Sterkte!
Zit die wire wel goed vastgetaped?

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:58

Vreemde manier van handelen dit. Het OM gaf aan zèlf BB te hebben willen horen en nog niet te weten of tot vervolging zal worden overgegaan:
'Wilders heeft aangifte gedaan tegen de schrijver van de tweet, niet tegen Bert Brussen, op wiens site hij de tweet had gezien’, antwoordt woordvoerder Nicolette Stoel van het Openbaar Ministerie op vragen van De Pers.
en
".... er is nog geen beslissing genomen over vervolging van beide heren. Stoel: ‘U kunt het beste over drie tot vier weken terugbellen.’"

Dus waarom GS nu deze modderkluit naar Geert gooit is me een raadsel. O wacht:

"Yeah sure. Je kan ons nog meer vertellen, Pritt. We geloven er geen f*ck van. Dit riekt naar online sympathy spin voor je in ommin geraakte kudtsite. Gevalletje indekken & downplayen. Bert Brussen die dealtjes sluit met De Joop."

Moet ik het zo zien?

vraagstaart | 03-09-10 | 09:57

Ik heb het stukje twee keer gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat Geert Wilders niet, wel, niet, wel aangifte heeft gedaan.

Die haatimam lijkt me een beetje prikkelbaar. Hij is vast ongesteld.

Superior Bastard | 03-09-10 | 09:55

@Behaard smaalkopje | 03-09-10 | 09:53
Dat eerste.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:55

geenstijlsteengeil | 03-09-10 | 09:52
Succes straks! Bij deze zal ik je ook een hart onder de riem steken.

kleingrutter | 03-09-10 | 09:54

'Brussengate' dat mocht die loser van een Bert Brussen willen.

joostweethetniet | 03-09-10 | 09:53

@Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:46 Yep, verder klopte mijn herinnering wel, want dat was óók een Pritt Stift-topic en mijn comment was, net als nu, rechtstreeks aan hem gericht, maar ja, even een seniorenmomentje dus eerder ... :-E

Overigens, haal je die deeplink naar de comment uit de reaguurderstool? Of zijn er ook snellere manieren om aan een rechtstreekse #comment-link te komen?

Behaard smaalkopje | 03-09-10 | 09:53

Ik ben benieuwd wat ze mij te zeggen hebben straks..

geenstijlsteengeil | 03-09-10 | 09:52

welke Bert?

watsinneneem | 03-09-10 | 09:52

@G-unite | 03-09-10 | 09:48
lol!
had hem nog even dat kansje gegeven, hadden we nog kunnen lachen.

Rest In Privacy | 03-09-10 | 09:52

- opgejorrist - | 03-09-10 | 09:51 Ga die discussie maar aan met: G-unite | 03-09-10 | 09:48

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:52

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:50
Hij was dus gek. Suicide by cop....

kleingrutter | 03-09-10 | 09:52

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:50 K.I.A.

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:51

@iatocaun 09:46
Waarom reposten, het verwijderen ervan zegt in deze al genoeg mbt. het gelijk hebben.

- opgejorrist - | 03-09-10 | 09:51

@kleingrutter | 03-09-10 | 09:49
iatocaun is al deaud.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:50

iatocaun | 03-09-10 | 09:46
Of je hebt ballen of je bent gek. Allebei is ook nog een optie.

kleingrutter | 03-09-10 | 09:49

-weggejorist-

fapowitz | 03-09-10 | 09:49

Ja hoor 's Pritt, iedereen kan wel vanalles beweren maar ik zie GEEN ENKELE onderbouwing voor de boude bewering dat jullie geen vliegtuig zijn. None whatsoever.

fapowitz | 03-09-10 | 09:49

@iatocaun | 03-09-10 | 09:46
Jammer, iedereen leest 'm toch wel in de reaguurderstool.
Vaarwel dan alvast.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:49

Zou Bertje en Geertje ooit nog vriendjes worden ? Pretstift weet raad !!

herodus | 03-09-10 | 09:48

Nee hoor..

G-unite | 03-09-10 | 09:48

@ iatocaun | 03-09-10 | 09:33 Copy-paste je het nog een keer? Doe dan!
.
zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:37
.
Moet heel even wat irl verplichtingen invullen maar kom hier terug ga dan herposten ook. Het lazarus.

iatocaun | 03-09-10 | 09:46

@iatocaun | 03-09-10 | 09:41
nogmaals,
plaats je comment dan nog een keer als je durft!
Vanuit de reaguurderstool kun je 'm zo copy&pasten.
Doe dan!

Wat reaguurder kleingrutter al zegt, je snapt GS niet.

Rest In Privacy | 03-09-10 | 09:45

@iatocaun
Welkom in de wereld van de machtige mods ;)
PS. je had stiekem wel gelijk.

- opgejorrist - | 03-09-10 | 09:44

iatocaun | 03-09-10 | 09:41 Laat het me dan lezen, plemp je hem nog een keer.

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:44

Ik kon al ruiken dat dit artikel van Pritt Stift is.

Henk003 | 03-09-10 | 09:43

Ik ben bang dat Weessie en Powned nu al door het NOS en Hilversum virus zijn aangestoken. Jammer !

070 | 03-09-10 | 09:42

@ zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:34

Iedereen mag toch alles zeggen ? Ongefundeerd etc. ? dat is toch waar GS voor staat ? Nou u mag hier alles zeggen totdat u in nette en onderbouwde bewoording GS inhoudelijk onderuit haalt want dan wordt u hier keihard gecensureerd. Enige inhoud gaat aan u voorbij dat heeft u afdoende kenbaar gemaakt. U heeft mijn post duidelijk niet gelezen.

iatocaun | 03-09-10 | 09:41

jH|:: | 03-09-10 | 09:40 En dan een hoop spam krijgen? Dacht het niet.

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:41

@Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:14 Zeker wel: Zie "Behaard smaalkopje | 28-08-10 | 15:04" in het topic "Zeurpiet Geert Wilders doet aangifte tegen reaguurder" op www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/08/...

P.S. Ach verroest, ik denk al, waar hebben jij en zeg maar jansen het over, maar nu zie ik het: Het is wel de bedoelde comment, maar die staat onder een (verwant, maar toch) ander topic: Sorry voor het verkeerde been ...

Behaard smaalkopje | 03-09-10 | 09:41

-weggejorist-

jH|:: | 03-09-10 | 09:40

Beetje gezeur heur over een wel of niet aangifte, wat ik veel erger vind is die barbaarse koppensneller.

Karel Kruizenruiker | 03-09-10 | 09:39

@iatocaun | 03-09-10 | 09:08
GS aanvallen op GS is niet slim, maar je had wel gelijk.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:39

Dan is het opgelost. Geert hat es nicht gewusst.

Hölzenbein | 03-09-10 | 09:38

iatocaun | 03-09-10 | 09:33
Snap jij Geenstijl wel?

kleingrutter | 03-09-10 | 09:38

allemaal de schuld van de linkse Justitie die Geert bewust dwarsligt ...
Scootertdiefjes lopen vrij rond
de eerste de best 4km/u wordt geflitst ... +15% erbij

NoMILFtoday | 03-09-10 | 09:37

iatocaun | 03-09-10 | 09:33 Copy-paste je het nog een keer? Doe dan!

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:37

@Sjeng de helle | 03-09-10 | 09:34
Werkse!

Rest In Privacy | 03-09-10 | 09:36

@iatocaun | 03-09-10 | 09:33
kun je zelf ook doen, als je een permaban wilt hebben ten minste.

Rest In Privacy | 03-09-10 | 09:36

eerstneukendanpraten | 03-09-10 | 09:27
Een beetje leuk in de zin van: "vroeger was ie goed en daarom heb ik nog wel sympathie voor hem maar wat ie nu doet kan ie beter laten". Zo iets.

Realo | 03-09-10 | 09:36

Voor bedreiging moet iemand zich nog altijd bedreigd voelen, dus zonder aangifte van de persoon in kwestie is geen vervolging mogelijk.

Special | 03-09-10 | 09:35

Quacka | 03-09-10 | 09:32
Nee hoor.

kleingrutter | 03-09-10 | 09:34

lion@night | 03-09-10 | 09:25
Het is inderdaad een verwarrende situatie, zo heb ik nooit begrepen waarom katholieken een priester of monnik "Vader"noemen en deze door hun illegale kinderen worden aangesproken met "Oom".
Maar wat de krampachtigheid van de Nederlandse anti Wilders figuren betreft?
Misschien dat het artikel van prof. Afshan Ellian in Elsje4 daar een aardig antwoord op is.
www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Elli...

Tot laters, en nog een mooie dag, den Sjeng gaat aan de slag.( zonder Hamshar= kromzwaard)

Sjeng de helle | 03-09-10 | 09:34

iatocaun | 03-09-10 | 09:32 Je bent hier te gast vriend, en als de gastheer vindt dat wat jij schrijft niet op het weblog hoort halen ze het weg. Huilebalk.

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:34

@kleingrutter | 03-09-10 | 09:30
Idd,
maar 'Ordnung muß sein' blijkbaar.

Rest In Privacy | 03-09-10 | 09:33

Beter plaatsen ze mijn comment terug.

iatocaun | 03-09-10 | 09:33

Bert Brussen kan dat toch gewoon achterhalen? Op het PV staat toch de naam van de aangever.

Quacka | 03-09-10 | 09:32

-weggejorist en opgerot-

iatocaun | 03-09-10 | 09:32

@BB is de prostituee van twitter, wie ken hem nou niet. Ik heb een andere verklaring. Girrtt de blonde heeft gewoon teveel tijd of teveel stagiaires die rondhangen op GS.

Sjef in de bijstand | 03-09-10 | 09:32

@Betweetert | 03-09-10 | 09:29
Daar is inderdaad al lang sprake van, zeker ten aanzien van het gedoogbeleid.

Rest In Privacy | 03-09-10 | 09:31

lion@night | 03-09-10 | 09:27
Morgen Leeuw.
Eens met je plempsel. Het wordt nu wel erg uitgemolken.
Uiteraard gaat het om het principe maar er is niets waarmee ze Bert om de oren kunnen slaan.

kleingrutter | 03-09-10 | 09:30

Oh? Het OM zit nu ook in het team Jihadisten tegen Wilders?
De verbazing raakt op.

Jan Passant mk2 | 03-09-10 | 09:30

@lion@night@ehhh@add@iets

joh! Positieve discriminatie heet dat. Ter bevordering van de integratie. Yeah right.

Betweetert | 03-09-10 | 09:29

iatocaun | 03-09-10 | 09:26 En nou? Met je printscreen?

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:27

Realo | 03-09-10 | 09:19

Een beetje leuk? Jabba the Hut...

eerstneukendanpraten | 03-09-10 | 09:27

@kleingrutter | 03-09-10 | 09:12
Mogge Grutt,
Inderdaad, zie mijn plempsel van 09:25

De politiek is bang voor het grote gevaar van de haatbaarden. In plaats dat men zich daar druk om gaat maken wordt de oorzaak van alles bij Wilders gezocht.
Zeer slap argument.

Rest In Privacy | 03-09-10 | 09:27

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:24 Of "fietskettingslot". Die redeneert in dezelfde richting.

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:27

-weggejorist-

joli1996 | 03-09-10 | 09:26

-weggejorist-

iatocaun | 03-09-10 | 09:26

Het was het OM zelf dat besloot om "De Man Die Een Soort Van Fotokopie Op Zijn Weblog Plaatste" te vervolgen."
???
Bert, het is helemaal niet zeker of jij vervolgt gaat worden.
Je bent alleen maar gehoord. Vervolging is allerminst zeker. Sterker, men heeft helemaal geen zaak en derhalve zal Nicole Vogelenzang gewoon een tik op haar vingers krijgen van de Hoofd Officier van Justitie.
Wedden?

kleingrutter | 03-09-10 | 09:26

@Sjeng de helle | 03-09-10 | 09:13
Ik blijf het op zich frappant vinden, Wilders uit zich negatief over de Islam, maar bedreigt de volgelingen niet fysiek.
De haatbaarden eisen niets anders dan de kop van Wilders. Zij willen hem onthoofd hebben, gekeeld en ga zo maar door.

Maar daar hoor je niemand over binnen het CDA, PvdA en de rest van de linkse kliek.
Blijkbaar is iemand dood wensen minder ernstig dan een ideologie als achterlijk te bestempelen. Aan de andere kant, als je Bea dood wenst staat het SWAT team binnen een uur bij je op de stoep.
De politiek lijkt wel bang voor de haatbaarden.

Rest In Privacy | 03-09-10 | 09:25

Volgens mij zitten ze daar op de redactie hard te gniffelen. Beetje de knuppel in het hoenderhok gooien en de reacties afwachten. Ik denk eerlijk gezegd dat de GS redactie best wat op heeft met Geert, temeer omdat er veel berichten terug te vinden zijn over Finnen en bondtkraagjes. Alleen zou GS Geen Stijl niet zijn als ze daar over the top over berichten. Niet met een korrel zout nemen dus, maar eerder met een hele kilo!

Betweetert | 03-09-10 | 09:22

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:18 Andere nick? Zo valt een trol door de mand. Joris, let je op?

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:21

GeenStijl mag dan wel GeenStijl heten, de stijlloze en puberale ik-heb-godverdomme-gelijk-toon begint langzamerhand irritant te worden. Een beetje zoals Paul de Leeuw: nog een klein beetje leuk, maar over z'n hoogtepunt heen.

Realo | 03-09-10 | 09:19

@zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:16
Sterker, die hele dag geen comment.

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:18

Waarom zou Geert dit willen downplayen. De aandacht voor dit topic was toch al lang overgewaaid.
Denk dat het OM zelf het wel een goed idee vond om Geert op deze manier in diskrediet te brengen. Zelf een foutje maken en dat dan in de schoenen van Geert schuiven. Klinkt als een motief, niet?

Stijlicoon | 03-09-10 | 09:18

Het Openbaar Ministerie. Hoe openbaar en hoe vertegenwoordigend het volk. Whahahaha.

ZDEV | 03-09-10 | 09:17

beetje [OT] Pritt : altijd +1

Waar is "Stagiair" gebleven btw? Mag ik het ook een weekje proberen? Heb nog wel een paar snipperdagen over. Wat vangt dat trouwens?

eerstneukendanpraten | 03-09-10 | 09:16

maar geert is ook een filthy dirty politician, dat zijn ze toch allemaal.

Equus africanus asin | 03-09-10 | 09:16

Behaard smaalkopje | 03-09-10 | 09:06 Contr-F levert geen comment van jou op onder het door jou aangegeven topic.

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:16

Wie kent @BB nou niet? alsof Wilders geen twitter heeft.

Sjef in de bijstand | 03-09-10 | 09:15

@Behaard smaalkopje | 03-09-10 | 09:06
Heb je daar een tijd bij?

Prof. D.A.H. Vintik | 03-09-10 | 09:14

En de wereld bleef overzichtelijk verdeeld in de goeien en de zwartjoekels.
Het reaguurVee kan weer opgelucht ademhalen...

Natuurlijk heeft GW een blik uitzendkrachten opengetrokken om alles wat maar riekt naar verbale doodvermoorderij te indexeren. Zo nu en dan een 16-jarige donsbaard die geheel is ingepalmd door die fascisitische islam is mooi bewijs van Geerts zelfverzonnen stelling. Dat kan dan zo weer in de Panorama en de Elsevier.

janeedantoch | 03-09-10 | 09:14

lion@night | 03-09-10 | 09:10
Inderdaad, ik bedoel maar.
Maar Muhammad valt nog mee, daar weet je nog van wat je aan hem hebt. Gisteren tijdens een uitzending van het Belgische Canvas een kneus van het CDA die zijn bezwaren kenbaar maakte tegen Wilders. Gelukkig zat er een Belg bij die de zaak nuchterder bekeek.

Sjeng de helle | 03-09-10 | 09:13

Twitter is kut en BBrussen is helemaal ruk. Zo, dat lucht op.

Wim-Lex | 03-09-10 | 09:13

Het zou best waar kunnen zijn dat zo'n afdelinkje "Bedreigde Politici" een beetje flink aan de weg timmert om maar bestaansrecht op te bouwen. Het kan.
Maar over het algemeen wordt pro-actief handelen van justitie als een onmogelijkheid beschouwd. Het blijven wel ambtenaren hè?

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:13

Zero tolerance voor bedreigers en degene die daar lacherig over doen zoals Brussen.
Een douw geven die man.

No guts no glory | 03-09-10 | 09:12

Was wel te verwachten.
Het OM toont weer eens dat ze incapabel zijn.
Het lijkt er op dat het OM aan het haatzaaien is. Of zouden ze niet weten wat dat is?

kleingrutter | 03-09-10 | 09:12

Ik lees nog steeds nergens in die pdf of op de site van Elsevier dat GW aangifte tegen Brussen heeft gedaan. Er staat "Geert Wilders deed aangifte van bedreiging". En op die Elsevier link staat: "Wilders deed aangifte nadat hij de tweet op de website van Bert Brussen had gezien, zo laat het OM weten aan elsevier.nl." Moeilijk hoor begrijpend lezen....

Nilfisk | 03-09-10 | 09:10

GeenStijl is met de oprichting van Powned definitief in het PvdA/GroenLinks kamp genesteld....

1nfidel | 03-09-10 | 09:10

@ Sjeng de helle | 03-09-10 | 09:02
Een vrijmibo in het kader van de saamhorigheid is een mooie insteek.
Je moet alleen dan niet van de haatbaarden rond hebben lopen inderdaad, sta je daar lekker je biertje te drinken met een bitterbal in je mond en ondertussen de secretaresse opgeylen, zegt zo'n haatbaard dat je niet halal drinkt, niet halal eet en de secretaresse een hoer is en daarom je kop eraf moet.
;)

Rest In Privacy | 03-09-10 | 09:10

GS, zoek dit uit.

mokum4all | 03-09-10 | 09:09

-weggejorist-

iatocaun | 03-09-10 | 09:08

Ik vind het meer dan waarschijnlijk dat GW aangifte heeft gedaan tegen
Mohammed en niet tegen Bert. Ergo, raar alu-hoedjes verhaal, GS, Bertje wil wel heeeel graag belangrijk gevonden worden he.

très cool | 03-09-10 | 09:08

De Geert had hierop naar Bert - niet publiekelijk - een kleine sympathieke reactie moeten geven.

Non-handelen valt in deze ook niet goed te praten, al deed Geert gelukkig geen aangifte. Hij kan (dus) wel begrijpend lezen.

Nee dus! | 03-09-10 | 09:07

Wauw, iemand aan de boom nagelen omdat hij -het niet gedaan heeft-, das toch nieuw. GS sluit de rijen van de Vaderlansche Pers en vangt aan met het demoniseren van Geert Wilders? Whatsup, heeft de PVV een interview geweigerd aan Mutter De Telegraaf, heeft de dochter van Pritt Stift een nieuw marokkaans vrindje, heeft Brinkman zich laatdunkend uitgelaten over de hosting kwaliteiten van Prolocation? Of gaat GeenStijl nu ook mensen door het slijk halen die bijboorbeeld -geen fraude hebben gepleegd-, -niet door rood zijn gereden-, -geen kiezersbedrog hebben gepleegd-. Geheel terecht natuurlijk: het moet maar eens uit zijn met dat juiste ethische gedrag in Nederland!

Fred Janssen | 03-09-10 | 09:07

Zijn de druiven zo zuur, Pritt Stift ?
Geef toch gewoon je nogal debiele fout toe.
Dat had je trouwens toen al kunnen doen, als je zo slim was geweest mijn comment onder www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/08/... te lezen ... want daar staat exact datgene in waarvan De Pers nu het resultaat publiceert ... :-E

Ik zou m'n excuses maar eens gaan maken aan Geert ... stomme Wildorshator ... :-E

Behaard smaalkopje | 03-09-10 | 09:06

Geert zag toch dat Bert een blanke is. Natuurlijk heeft hij geen aangifte gedaan. Het OM natuurlijke wel. Omdat Bert een blanke is, dan lijken de bruinen minder slecht in de statistieken.

mxistence | 03-09-10 | 09:06

"Geert weet niet wie Bert is". Lol!

zeg maar jansen | 03-09-10 | 09:06

-weggejorist-

Bubble Bobble | 03-09-10 | 09:05

Ho ho ho GS, beetje rustig aan tegen de redder van onze heilstaat!

Geert zal zorgen dat Nederland een stukje veiliger wordt, net als Leefbaar Rotterdam gezorgd heeft dat die stad ook veel veiliger werd. Als is het alleen omdat GW de overige partijen scherp houdt.

rechtsedenker | 03-09-10 | 09:05

Wat moet ik hier nu weer van denken? Ik wacht wel op de vrijmibeau...

eerstneukendanpraten | 03-09-10 | 09:04

het is toch lastig zo'n vuurtje brandend te houden merk ik, want het was al verdacht lang stil op dit onderwerp. perstechnisch gezien dus een sterk moment om onwaarheden de wereld in te helpen, hopelijk gaat het zonder buzz voorbij en over 4 weken vindt iedere lul die googlet dit antwoord.
#FreeBert

Beau ter Ham | 03-09-10 | 09:03

lion@night | 03-09-10 | 08:59
Als die maar niet op de vrimibo komt bij GS, bij den Sjeng wordt niets gevrimiboot doorwerken en anders niets. Dus hier komt hij niet, je zou zomaar je hoofd kunnen verliezen.

Sjeng de helle | 03-09-10 | 09:02

@ Sjeng de helle | 03-09-10 | 08:56
eerder een front soldaat vermoed ik zo.

Rest In Privacy | 03-09-10 | 08:59

Zou het niet zo kunnen zijn dat er namens Geert een team aan het zoeken is naar online doodsbedreigingen? Een team dat gewoon op een aantal steekwoorden zoekt en bij een match uit eigen onintresse (en dus het niet in de juiste context plaatsen) gelijk een aanklacht de deur uit doet? Ik kan me slecht voorstellen dat Geert zich in deze tijd persoonlijk bemoeid met zulke kleine zaken, terwijl hij midden in de onderhandelingen zit voor zijn eigen partij.

Mark van Leeuwen | 03-09-10 | 08:58

Zo, alu hoedjes dag?

borderliner | 03-09-10 | 08:58

Terruerbestrijding op zijn smalst: gaan ze nu ook om uitlevering van die Feiz Muhammad vragern?

Mongoose | 03-09-10 | 08:57

@ G-unite | 03-09-10 | 08:55
ik vermoed dat het de Allahormonen zijn die hem opspelen.

Rest In Privacy | 03-09-10 | 08:57

ik zei het nog , wie zegt dat GW aangifte had gedaan :P

GS is zijn vriend lol

iter | 03-09-10 | 08:57

Een frisse knul die Feiz Muhammad, zou het ook een dissident zijn?

Sjeng de helle | 03-09-10 | 08:56

Ja joh, je zal maar constant met de dood bedreigd worden...

Rest In Privacy | 03-09-10 | 08:56

Dus Geert kan weer een biertje komen drinken op GS HQ vanmiddag bij vrimibo?

Rest In Privacy | 03-09-10 | 08:55

Ik hoop dat Geert zijn hoofd erbij houdt!

wakkere_nederlander | 03-09-10 | 08:55

Feiz Muhammad is een beetje boel gek in zijn hoofd. Zal wel door de hongerklop komen.

G-unite | 03-09-10 | 08:55

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl