Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoi @BertBrussen! We komen even gezellig langs

geertwildersdood.jpgZo dan. Wij gaan even bij Bertje langs. Bovenstaand ziet u een soort van fotocopie van een Tweet, die werd geplaatst door ene MaximYassin op Twitter. Kijk nou (mirror). FRMF is trouwens de afko voor de Koninklijke Marokkaanse Voetbalbond. Maar dat uiteraard terzijde. Moeten we nog wat meenemen Bert? Schone heupslip? Iets te eten? Iets te lezen? Deeveedeetje? Iets voor de PS3? Vraag Gregorius even of hij nog genoeg potloden heeft. Laters. PLS RT!

Reaguursels

Inloggen

Die Verhagen gaat wel erg ver met zn Wildershaat....

lilluke halve hoan | 18-08-10 | 19:33

"met grote ogen vers bakkie schenkt"

slakkenzout | 18-08-10 | 19:07

iedereen moet toch zeker dood? of?

Roadie68 | 18-08-10 | 18:33

Laat ik nu de marokkaanse koning een droplul vinden, anders dan dat zal ik niet praten over die koning. Bovendien is GW geen God maar een Nederlandse parlementarier.
Eens zal je beseffen dat je in den vreemde bent. Diep in Europa, omsingeld door vijanden. Droom maar lekker verder, met je europese kleren, huis en geld. En wordt wakker met zand in je bilnaad en een lege maag!

Widukinn | 18-08-10 | 17:09

Hmmmm... maxi-my-ass-in... vreemd.

geBOKt | 18-08-10 | 14:29

ey maar wie denk je wel niet dat je bent wil je bij dumb-ass noemen kijk jou hoofd wil je mij komen zeggen en hoe bedoel je marokkaanse homo-koning hou je kk bek man zo moet je niet praten over de marokkaanse koning en je doet alsof geert wilders een fokkin god is hou je bek gewoon man is ook maar een mens donder op !

sennaa_ | 18-08-10 | 14:28

@sennaa_ | 18-08-10 | 14:00
Anders gaat Yassin even lekker de Marokkaanse homo-koning doodwensen op Twitter! Ipv Nederlandse parlementariers! Moeten we niet zo moeilijk over doen, je weet immers niet precies wat hij ermee bedoelt, DUMB-ASS!!

Widukinn | 18-08-10 | 14:16

Is behalve Bert Brussen nou eigenlijk ook die originele tweeter aangepakt of ligt dat 'te gevoelig' of is dat 'stigmatiserend'?

nance | 18-08-10 | 14:08

-weggejorist-

sennaa_ | 18-08-10 | 14:00

Na dik 4 jaar meelezen aan de zijlijn, nu dan toch maar ook reaguurder geworden. Dikke hulde voor de onverschrokken leden van de redactie. Balls of Steel is niets vergeleken bij wat onze 'eigen' Pain Men en Anoying Devil steeds weer uit de mouw weten te schudden. PS Wordt het niet eens tijd voor een eigen Bunny Boiler? Of draaf ik nu door? New Kids on the block zijn natuurlijk onze hedendaagse helden, maar Pritt, Brussel en trawanten zijn op zijn minst vergelijkbare grootheden. Met een zelfkastijding waar de Dirty Sanchez nog wat van kunnen leren gaan ze verder, waar de rest allang was opgehouden. Ze schuwen niets of niemand, en stellen misstanden ongenadig aan de kaak. Peter R kan hier nog wat van leren. Dozen popcorn, paprika chips en liters Cola en Pepper zijn er al doorheen gegaan, hopelijk volgen er nog veel meer. Ik beloof plechtig een kaartje te zullen sturen, mocht Pritt achter de tralies verdwijnen. Wel even het juiste celnummer vermelden dan graag. Dat de hart onder de riem taart (met reprozaag) niet per ongeluk bij Volkert terecht komt. We keep in touch.

Betweetert | 18-08-10 | 13:57

Ik maak er uit op dat hij een zelfmoordwens heeft. #goedezaak

Sliptong | 17-08-10 | 19:10
Prachtig.

lanex | 18-08-10 | 12:59

Dit boeit echt niet.

lanex | 18-08-10 | 12:55

"Geert,stay the fuck alert".

R.B.Scott | 18-08-10 | 11:07

nog even ..

' Volgens de organisaties kan ACTA leiden tot zelfcensuur van onze informatie-infrastructuur en daarmee tot verschraling. Uit de onderhandelingsteksten blijkt namelijk dat de partijen online tussenpersonen willen inzetten bij de handhaving van intellectuele eigendomsrechten.

"Aan de hand van een recent uitgelekte tekst kan zelfs worden opgemaakt dat het linken naar inbreukmakend materiaal als auteursrechtinbreuk zou kunnen worden aangemerkt", zo staat in de brief. Dit zou ervoor kunnen zorgen dat individuen die in blogs of op fora wijzen op illegale content, vervolgd worden voor het plaatsen van deze links.

nachtschilder | 18-08-10 | 10:01

Hirsch Ballin heeft even geen tijd. Die is druk met ons belastinggeld door de strot van Bouterse duwen.

Viezevoozert | 18-08-10 | 08:52

Lekker belangrijk, al die zogenaamde doodsbedreigingen, is het niet weer eens tijd normaal en koel te reageren op de flauwekul, hiermee geef je aandacht aan lui die het helemaal niet verdienen. Nederland lijkt steeds meer op een land vol bangerikken.

Watikjebrom | 18-08-10 | 07:36

PLS RT = Please Return?

Of vraag ik nou iets heul stoms.

fuckjargon | 18-08-10 | 07:36

In dit oer- en oerdomme land is de oer- en oerdomme overheid alla(h)ng blij dat er moslims zijn die úberhaupt kunnen lezen en schrijven.

pennestront | 18-08-10 | 06:01

Hup Geert, hup, is nog steeds het krachtigste tegenargument omdat het zo vanzelf spreekt.

WirMachenMusik | 18-08-10 | 01:58

Voorziet een lange strijd..

Theflex | 18-08-10 | 01:16

Schande!! Omdat Geert en iemand die mij zeer dierbaar is 24/7 beveiliging hebben vanwege doodsbedreigingen die uit islamitische hoek aan hun adres worden geuit, zou dit figuur meteen opgepakt moeten worden en een behoorlijke straf krijgen.Het feit namelijk dat men zo slap in dit land is met straffen en zoals gebruikelijk de daders beschermd i.p.v. de slachtoffers is het zover gekomen.Dit heeft NIETS meer met vrijheid van meningsuiting te maken. Dit beleid zorgt ervoor dat steeds meer mensen die op de een of andere manier kritiek uiten op de islam het slachtoffer zullen worden van geweld en of bedreigingen. Niemand kan garanderen of het bij een mondelinge of schriftelijke bedreiging blijft. Het kan net zo goed weer mis gaan zoals bij Pim, dat er zometeen iemand zich"geroepen" voelt iemand uit de weg te ruimen.
De mensen die beveiliging hebben, zoals o.a. Geert hebben geen leven. Dáár zou justitie rekening mee moeten houden. In plaats van al die zgn. prominenten die ook denken hun mening over de PVV en Geert te moeten geven, doen ze er bewust nog een flinke schep bovenop.
Voor de AIVD is het een koud kunstje deze mensen op te sporen en te bestraffen.

Egalité,Liberté | 18-08-10 | 01:06

@mark twain | 17-08-10 | 17:37
ook dat is een doodsdreiging; see you in court pauper...
.
ff wat anders: hoezo koninklijke marokkaanse voetbalbond????
Een beetje winkel of handel moet 100 bestaan, deugdelijk bekend staan etc. alvorens het predikaat koninklijk te krijgen.
En zo'n zootje doodsdreigende kudttwitteraars krijgt het zomaar gratis & voor nop?
1) dat koninklijk wordt NU ingetrokken
2) twitter lullo's worden opgepakt, vervolgd, opgesloten & uitgezet
3) twitter wordt verboten
4) dijken rondom randstad worden niet verhoogd; hopende dat een nieuw 1530/ 1532 veel problemen oplost

Snelle Gerrit | 18-08-10 | 00:26

Zoals ik 11 aug op Elsevier plaatste n.a.v
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laatste-24-...

Geachte Redactie,

Via-via is een screenshot van een bericht van een bekende Nederlander tot mij gekomen.
Bewijs dat dit bericht authentiek is, is ook voorhanden.
In het bericht doet de parlementariër impliciet een oproep tot en gewelddadige omverwerping van de regering Bouterse.
Publicatie van deze screenshot omkleed met passende tekst zou natuurlijk een geweldige 'scoop' voor Elsevier zijn.

Echter om Elsevier te beschermen, zal ik u deze informatie niet doen toekomen.
Publicatie zou namelijk kunnen leiden tot justitiële vervolging, binnen het kader van bovenstaand artikel. U bent bekend met het beleid van onze minister E.H. Ballin ( www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/193629/Ne... ),
dus u begrijpt wel wat ik bedoel.
Jammer, maar zo is het geworden in ons Nederland.

Met vriendelijke groet, W. X

W.v.O.N. | 18-08-10 | 00:21

Ahhhh dus zo krijg je het voormekaar om op GeenStijl te komen.

CypressHill | 18-08-10 | 00:09

23:27
De haatbaard wenste Ellian k*nker toe,en niet andersom,excuus..

The real Flex | 17-08-10 | 23:33

@Edith 22:06
"Moslimlanden"
Terwijl er in het programma van de PVV staat''niet Westerse landen''...
Bovendien is het tijdelijk(5 jaar),,laten we in die 5 jaar eens wat van die honderden Vogelaarwijken aanpakken i.p.v blijven te belasten met zelfs voor dit jaar er wederom weer 145.000 immigranten erbij(ondanks de crises riep de media verbazend!) om vervolgens linia recta plaats te gaan nemen in Overvecht-Utrecht of Schilderswijk Den-Haag of Spangen in R'dam of bloemenbuurt in Gouda,,keuze genoeg!
Laten'we'nou eens met die dwangmatige en ongelimiteerde massa-immigratie naar het drukst en dichtstbevolkst drooggelegd stukje weiland wat Neder-land schijnt te heten STOPUHH!!
Want 'een mooi cultureel uitzicht voor de randstad:vrij van homo's en islamcritici,joden en gematigde moslims,een stad vol Sheiks Fawaz,dat is pas een cultereel uitzicht'--Afshin Ellian-Elsevier-12 okt-2007.
Imam en haatzaaier pur sang Fawaz in zijn Haagse minnarettenbouwwerk berucht van de fatwa tegen Theo van Gogh is tot op heden nog steeds niet uitgezet ondanks de belofte daartoe meerdere malen.
Luisert op dumpert nog eens naar de gillende fawaz met zijn haatspeech richting Theo en Hirsi-ali nog eens door.. Ellian trouwens wenste deze haatbaard kanker toe,en Paulallah en Witteban hielden de wijn van tafel om deze middeleeuwse kronkel te behagen... sic

The real Flex | 17-08-10 | 23:27

@La Vie En Rose | 17-08-10 | 23:05
Klopt, maar we hadden het over achterkamertjes, weglopen en hypocrisie. In dat licht moeten we de PVV van nu vergelijken met de actie van destijds.

Of dit kabinet significant anders gaat worden dan een ander kabinet? Ik denk het niet. Een regering moet besturen en heeft te dealen met reeële problemen. En juridische beperkingen. Slechts op nuancens zullen verschillen merkbaar zijn, maar in de praktijk was Nederland de afgelopen jaren met een ander kabinet nauwelijks anders bestuurt dan nu. Nederland is veel minder 'souverein' dan velen denken. Regeren is voor 80 procent 'op de winkel passen', 15% een poging nieuw beleid in te voeren en 5 procent voor de kamer.

-edit | 17-08-10 | 23:11

-edit | 17-08-10 | 22:40
Ik heb geen tijd om op uw gehele reactie in te gaan maar nog even dit:
De VVD en het CDA willen keiharde garanties van Wilders, andersom ook. Anders gaat het feest niet door. Wilders zal water bij de wijn moeten doen. Het CDA en de VVD ook. En Wilders gaat echt niet al zijn troeven inleveren om gedoogsteun te geven hoor. Daar is hij een te slim politicus voor. Dan maar geen minderheidsregering. Kan de PVV nog even doorgroeien en professionaliseren.

Wat een minderheidskabinet ons zal gaan brengen, zal de toekomst uitwijzen.
Slechter als de vorige kabinetten kan gewoon niet. Een nieuw kabinet, nieuwe kansen. Ze mogen het van mij gaan proberen. Beter als diezelfde ouwe meuk, hoewel het CDA van mij gerust op de oppositiebankjes plaats had kunnen nemen.
We shall see.
Fijne avond nog.

La Vie En Rose | 17-08-10 | 23:05

¿Maxi my ass in?

Plakanus | 17-08-10 | 22:57

@Heads or Tails | 17-08-10 | 22:44
Ach ja.... Een Nederland en Europa zonder moslims gaan jij en ik niet meemaken. Lijkt me realistisch om daarvan uit te gaan.

-edit | 17-08-10 | 22:47

-edit | 17-08-10 | 22:28
Ik heb hier ook liever geen geletterde moslims, helemaal geen moslims zelfs. Voor een moslim is er in kennisland helemaal geen eer te behalen. De koran uit je domme kop kunnen stampen, dat is geleerdheid of deskundigheid. Kortom, 13e eeuws.

As it is heeft Wilders het voornamelijk over criminele moslims, met name de jeugd en radicale imams. Die troep kan alleen maar bloeien op de mestvaalt die bestaat uit gematigde moslims, vandaar dat ik niks heb met die gematigden. Welke partij denk jij dat zij kiezen, komt puntje bij paaltje? Ik maak me daar geen enkele illusie over.

Een beetje relativering van culturen vind ik niet zo'n punt, maar net doen alsof de islam ook maar in enig opzicht vergelijkbaar of, onnozeler nog, superieur is aan het Westen is te stompzinnig voor woorden. Dat de richting zuid-noord is en niet omgekeerd geeft dat al aan. Wij krijgen hier de armoedzaaiers van Noord-Afrika, waar heus wel eens een verdwaalde intellectueel tussen zal zitten. Hebben we het nog niet gehad over de gezinsherenigingen - daar ben ik een groot voorstander van, maar wel in de landen van herkomst.

Zou NL geen verzorgingsstaat zijn (geweest), dan waren al die gelukzoekers hier nooit geweest. Goed. Ik heb geen zin om alle statistieken op te noemen waarin jijzelf liever niet gevonden wilt worden en waarin uitgerekend de mohammedanen pieken.

Sleep well. Moge Allah (SWT) al zijn aanbidders vannacht tot zich roepen.

Heads or Tails | 17-08-10 | 22:44

kom op mensen, het was een tikfoutje, heb ik net gehoord. Geert Wilders door! staat er eigenlijk. Je begrijpt natuurlijk ook wel dat de marrokaanse veotbalbond onze Geert een warm hart toedraagt. Kom, ik neem nog een kopje thee...

vincent S. | 17-08-10 | 22:41

@La Vie En Rose | 17-08-10 | 22:27
Volgens mij is er radiostilte. In verband met het achterkamertjesoverleg. Wat daar uit komt is totaal ongewis. Als het zo zou zijn zoals jij zegt: dat zou prachtig zijn. Maar zo gaat die vlieger echt niet vliegen.

CDA-VDD willen keiharde garanties dat de PVV hun beleid steunt. Altijd. Anders komt er geen regering. En geen macht voor de PVV. Zo simpel is de praktijk, natuurlijk. Want waarom zouden ze de PVV een veto geven wanneer niet zeker is dat ze de coalitie door dik en dun steunt? Daar schiet de regering niks mee op, immers.

De invloed van de oppositiepartijen is vanzelfsprekend heel klein. Want: democratisch hebben ze nou eenmaal geen meerderheid. Dat willen we immers met z'n allen. Daaraan gaat ook nu niks veranderen. Logisch, want je moet nou eenmaal beleid kunnen maken. Ook op minder populaire vlakken, zoals noodzakelijke bezuinigingen.

In feite zou het heel raar zijn als de oppositie bijna net zo veel macht zou hebben als de democratische meerderheid.

-edit | 17-08-10 | 22:40

edit | 17-08-10 | 22:28

Deskundige kennisimmigranten zie ik liever in de vorm van Poolse stukadoors en Bulgaarse verpleegsters, dan de kennis van het geitenhoeden. Nog weinig kennisimmigranten tegengekomen uit finland .ea. Degene die het dan gemaakt hebben zijn kortstondig piloot geweest of formule smokkelaar.

caravaggio | 17-08-10 | 22:38

@-edit | 17-08-10 | 22:28
Natuurlijk zijn daar geen verschillende inzichten over mogelijk. Grenzen dicht, mohammedanen eruit. Een tussenweg is er niet.

Parsons | 17-08-10 | 22:35

@Heads or Tails | 17-08-10 | 22:19
Of de immigratiestop goed is of niet doet er even niet toe. Daar zijn en blijven verschillende inzichten over mogelijk. Heb er zelf weinig moeite mee wanneer een deskundige kennismigrant hierheen gaat die toevallig iets met ene Allah heeft. Niet iedere moslim is ongeletterd.

De context van deze tegel ging over het vermeende gegeven dat Wilders (lees: de PVV) alleen maatregelen tegen radicale/criminele moslims wil nemen. En dat de PVV opponenten dat standpunt overdrijven.

In dat kader plaatste ik dit standpunt om de zaken even in het juist licht te zetten.

-edit | 17-08-10 | 22:28

-edit | 17-08-10 | 22:14
Het 1e gedeelte van uw reactie had ik zelf al geschreven.
Voor het overige: Er worden nu harde afspraken gemaakt over punten waar alledrie de partijen zich in kunnen vinden, en over welke punten de PVV gaat gedogen. De punten waar Wilders het niet mee eens is worden gewoon voorgelegd aan de Tweede kamer die uiteindelijk beslist. Althans zo heb ik het begrepen. En dat vind ik democratischer dan dat kamerleden van regeringspartijen met de meeste zetels in de Tweede Kamer, altijd vóór de kabinetsplannen stemmen waardoor de invloed van oppositiepartijen van nihil tot nul is gereduceerd. Dat gaat nu iets anders worden met de 3e grootste partij in de oppositie. Democratischer, mag ik hopen.

La Vie En Rose | 17-08-10 | 22:27

grotest mz grotesk - maar natuurlijk.

Heads or Tails | 17-08-10 | 22:20

-edit | 17-08-10 | 22:02
't Was toen ook wel erg grotest, zie verder La Vie 21:40 en 22:09.

Een totale immigratiestop is natuurlijk conditio sine qua non voor de beperking van de invloed van de islam in Europa. Wat moeten wij eigenlijk met die ongeletterde troep in ons land, dat kun je je al afvragen. De vraag of je er nog meer moet bijhalen wordt dan volstrekt belachelijk. Het mohammedanisme is totaal incompatible met de Westerse cultuur, in feite met elke cultuur.

Dat wordt nog wel eens vergeten. Vandaar dat moslimlanden ook altijd monoculturen zijn - de achterlijkste op aarde dan ook nog eens.

Als Wilders al ergens een punt heeft, dan wel hiermee.

Heads or Tails | 17-08-10 | 22:19

ach, we betalen 10 cent per persoon om geert te beveiligen,
dus komt ie ook nog eens aan ons geld..

Flapgeit | 17-08-10 | 22:16

The real Flex | 17-08-10 | 21:58
Precies, dat gejank, uitsluitend om de aandacht van hun eigen falen af te leiden.
En iedereen met een beetje verstand doorziet dat, behalve de jankerTs zelf, en hun handlangers bij de PO en de staatstelevee, en nog behoorlijk wat met blindheid geslagen aanhangers van partijen die zich hieraan schuldig maken. En de PVV maar groeien. In de peilingen hebben ze nu al hetzelfde aantal zetels als de VVD.
Hoe zou dat nou toch komen?

La Vie En Rose | 17-08-10 | 22:16

@La Vie En Rose | 17-08-10 | 22:09
Niet alleen bij de vorming van een kabinet gaat dat zo. Ook in de normale gang van zaken worden besluiten vooraf afgestemd met een coalitie. Vrij normale gang van zaken die nooit anders is geweest. Sterker: de kans is aanwezig dat binnenkort het regeringsbeleid elke dag in achterkamertjes wordt afgestemd met een partij die niet eens mee regeert. Dezelfde partij die om die reden destijds wegliep.

Tsja.....

-edit | 17-08-10 | 22:14

-edit | 17-08-10 | 21:52
Dat gaat altijd zo bij de vorming van een kabinet hè. Nooit niet anders geweest.

En dat er tijdens een regeerperiode voorafwordt overlegd om de neuzen dezelfde kant op te krijgen is ook achterkamertjes politiek, maar de besluitvorming vind altijd plaatst na overleg met de Tweede Kamer.

Dat wat ik hierboven beschreef is echte achterkamertjespolitiek. Besluiten nemen en de Tweede kamer, lees oppositie buiten spel zetten. Dat is niet alleen achterkamertjes politiek maar doet de democratie de das om. Dat vonden de oppositiepartijen ook, ook dat het debat dan net zo goed niet gevoerd hoefde te worden. Ik hoor het Halsema en Peggold nog zeggen, en ook de rest deed heel verontwaardigd maar ze bleven zitten. Zij waren diegenen met boter op hun hoofd, bergen boter.
Wilders deed het enige juiste. Opstaan en weggaan. Applaus voor zo een statement!

La Vie En Rose | 17-08-10 | 22:09

@The real Flex | 17-08-10 | 21:58
Nou zijn er wel voorbeelden te noemen waar Wilders het niet alleen over het radicale, criminele deel van de mohammedaanse bevolking heeft. Bijvoorbeeld een totale immigratiestop uit moslimlanden. Dat benne veel meer moslims dan radicale.

-edit | 17-08-10 | 22:06

Vervolgen! Gelijke monniken gelijke kappen. Of gaan ze zeggen dat Bertje als journalist andere regels moet volgen?
*popcorn pakt*

Appleflap | 17-08-10 | 22:05

@Heads or Tails | 17-08-10 | 21:56
Dat is waar. En dat geldt natuurlijk voor 95% van alle coalitiebesluiten. De vraag is dan eerder: waarom liep de PVV in al die andere gevallen waarbij de uitkomst vooraf al vaststond niet weg? Als je dat maar één keer doet, is dat mijns inziens hypocriet.

Met de gedoogstructuur werkt deze partij nu actief mee aan het systeem dat ze destijds met die actie leken te verafschuwen.

-edit | 17-08-10 | 22:02

La Vie En Rose 21:40

Klopt helemaal,echter was dat niet het"weglopen in of tijdens een debat"waar die linkse vrije uitloop scharrelaars altijd mee komen..
Wilders zegt Radicale moslims,Pechtoldt maakt d'er alle moslims van,sic.
Wilders zegt pak de Marokkaanse straatschoffie's aan,Pechtoldt en de linkse pers komt dan met Wilders sluit HELE(?) bevolkingsgroepen(Meervoud?) uit,,Pronk(PVDA)maakte er zelfs deportatie van?
Eerst demoniseren en afbranden,en dan nog het lef hebben om de vraag stellen waarom Wilders zo zwart ziet??

The real Flex | 17-08-10 | 21:58

-edit | 17-08-10 | 21:52
Vrijwel alle beslissingen, in politiek en bedrijfsleven, worden in 'achterkamertjes' genomen, dus daar is niets bijzonders aan. Soms wel mooie achterkamertjes, dat dan weer wel.

Maar 't is natuurlijk totaal zinloos om als third party met anderen te gaan praten die al bepaald hebben hoe de zaken geregeld zullen gaan worden. Meer dan mededelingen voor land- en tuinbouw zijn dat immers niet.

Heads or Tails | 17-08-10 | 21:56

vander F | 17-08-10 | 21:36
M'n handelsmerk, je weet tog! Nuances hebben de mensen thuis al, enfin, dat hoop ik dan maar.

Heads or Tails | 17-08-10 | 21:53

@La Vie En Rose | 17-08-10 | 21:40
Om vervolgens heden ten dage als PVV in achterkamertjes mee te lullen over mogelijk toekomstig beleid. Dat ze dan zogenaamd gedogen. En waar dan de rest weer niet over mee kan beslissen.

Tjsa.....

De politiek kan nou eenmaal niet zonder achterkamertjes. Daarom was er destijds maar één partij die boter op het hoofd had: de PVV.

-edit | 17-08-10 | 21:52

hadden aangegeven.

La Vie En Rose | 17-08-10 | 21:44

The real Flex | 17-08-10 | 21:28
Wilders is één keer, vóór de aanvang van een debat weggelopen omdat het CDA, de PvdA en de CU al van te voren aangegeven hadden dat de oppositie geen enkele invloed zou hebben op de besluitvorming van beleid dat reeds in de achterkamertjes bekonkeld was.
Nou, dan hoef je ook niet meer te debateren.

Meesterlijke zet vond ik dat. Vooral die verontwaardige hoofden van de overige oppositiepartijen die het een schande vonden dat Wilders en de overige PVVkamerleden wegliepen, maar het geen schande vonden dat zij geen enkele invloed meer op de besluitvorming hadden. On-be-grij-pe-lijk!

La Vie En Rose | 17-08-10 | 21:40

hoppa.. en weg is zijn account ;)

Rest In Privacy | 17-08-10 | 21:38

@Heads or Tails | 17-08-10 | 21:23 ,
subtiel..

vander F | 17-08-10 | 21:36

Schijt aan.

keeskwal | 17-08-10 | 21:34

Heads or Tails | 17-08-10 | 21:23
Zo mooi en goed kan ik het niet opschrijven. Ben benieuwd of er nog een reactie komt. Is meestal niet het geval bij bloemis.

La Vie En Rose | 17-08-10 | 21:31

HAHAHAH Maxi-my-ass-in ????

skaffajaffa | 17-08-10 | 21:30

@Bloemis 21;10
Net zo onbegrijpelijk als dat mensen partijen steunen die fungeren als reclasserings instellingen voor politieke deliquenten zoals Groen-Links,het is democratisch maar toch.......
In welk van de 4 livedebaten die er waren liep jou blonde nachtmerrie dan weg??
Niet èèntje,bloemisman!! Waarom zou hij ook,als je steevast tot winnaar word uitgeroepen van elk debat!!
Kom met argumenten in plaats van die uitgedroogde slappe brandneteltjes die bij Femke in haar vaasje hebben gehangen..

The real Flex | 17-08-10 | 21:28

bloemis | 17-08-10 | 21:10
Wat dacht u, uitgejankt bij de Joop en nu ga ik even verder weeklagen bij GS.
Niet nodig heur. Het staatsjournaal, K&B, Netwerk, Eén Vandaag en NOVA doen dagelijks enorm hun best -het staatsjournaal zelfs om het uur- om het volk ervan in kennis te stellen wat een verderfelijk persoon Wilders toch wel niet is. En dit reeds maanden lang. En weet u wat nou zo aardig is, het levert Wilders alleen maar meer stemmen op. Ook van mij. Ben dat hypcriete gelul helemaal zat. Dat is overigens niet de enige reden dat Wilders mijn stem heeft gekregen, maar heeft mij wel over de streep getrokken. VVM, immigratiebeleid, aanpak criminaliteit en aanpak van de wantoestanden in de zorg, m.n. in verpleeghuizen zijn de andere redenen.

La Vie En Rose | 17-08-10 | 21:26

bloemis | 17-08-10 | 21:10
Nee, het zit anders. Jij denkt dat er geen knettergekken zijn. Heb ik nieuws voor jou, honing. Daar sterft het van in NL, met name onder de meest fanatieke en obscurantistische goddestroep die we hier kennen onder de naam 'mohammedanisme'. Daar wordt helemaal niet gedacht, gekkie.

Heb jij ooit iets uit mohammedaanse hoek gelezen of gehoord dat de moeite waard was? Ja, gaan staan juichen als iemand zich laat ontploffen, andere mensen vermoordt of altijd overal alleen maar een pain in the ass is - echt waar, allemaal erg de moeite waard.

Hun trackrecord is ook geweldig. Democratie alleen maar gebruiken als middel tot het vestigen van een theocratie, dat is fijn. Ben jij van de 'Weg-met-ons-generatie' of wat?

Wilders is nog zeer gematigd en heeft het in feite nauwelijks over mohammedanen, maar veel meer over de fascistische ideologie die zij aanhangen. Dat vind ik ook wel wat zwak ja, maar je moet rustig aan beginnen. Goed politicus, als je d'r over nadenkt.

Heads or Tails | 17-08-10 | 21:23

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:51
Gejat ja.;) De schrijver voor het volk en huisvrouwen hield ook wel van het laten uitvoeren van precisiebombardementen.

La Vie En Rose | 17-08-10 | 21:13

De Marokkaanse voetbalbond schijnt samen met al die haatzaaiende salafitische rel-moslimetjes die Yassinetjes heten.. weer terug te gaan naar Marokko ..
Eindelijk weer een Marokkaanse voetbalbond in het land waar het ook zijn naam van ontleend.DATWILIKOOKWEL. Ga je goed,je was een klote gast met een grote muil die ons miljarden* kost(*andere yassinetjes die nog niet weg zijn), en nou opgejorist!!

The real Flex | 17-08-10 | 21:11

Het blijft voor mij ook onbegrijpelijk dat je Wilders kunt steunen. Het mag, democratisch helemaal in orde, maar Wilders vindt dat anderen niet anders mogen denken. Als je niet denkt als hij ben je knettergek. Dat is toch echt treurig. Hij ontwijkt elk debat of loopt weg. Dat is zo verstorend voor een beleefde fatsoenlijke samenleving die we allemaal willen. Schreeuwen is blijbaar beter dan beleefd zijn. Echt een beetje gek. Maar doe geen gekke dingen.

bloemis | 17-08-10 | 21:10

vander F | 17-08-10 | 20:53
Die doelgroep lijkt mij te bestaan uit baardapen met bijbehorende baarapen.

Heads or Tails | 17-08-10 | 21:08

Da's helegaar geen bedreiging; da's een onsmakelijke wens, waarbij je je af kunt vragen of de schrijver zelf het loodje wil leggen of Dhr Wilders dood wenst.

In het laatste geval is het eigenlijk geweaun een andere manier om het alhier vaak gebezigde 'ga eens deaud' te zeggen.

Onsmakelijk, maar niet strafbaar, lijkt me.

-edit | 17-08-10 | 20:54

Hirschi Ballin gaat gewoon Twitter verbieden.

reageerbuis | 17-08-10 | 20:54

@Bakito | 17-08-10 | 20:33 ,
ik ben in een poëtische bui vandaag.

@Heads or Tails | 17-08-10 | 20:37 ,
onderdak bieden aan sterilisatie vluchtelingen,
dat is nog eens iets anders dan een abortusboot de zee opschoppen.

'Baas in eigen buik' krijgt zo een geheel andere betekenis,
versche akties:

'Baren over de baren'!

Maar dat is niet iets wat een mooie plasma tv niet kan gladstrijken bij de doelgroep.

vander F | 17-08-10 | 20:53

Gewoon in de knie schieten. Dan piept hij wel anders.

Hanxie | 17-08-10 | 20:51

La Vie En Rose | 17-08-10 | 20:45
Mooi Reviaans...

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:51

Bakito | 17-08-10 | 20:35
Pfff, gelukkig maar.
Vraagje, weet u toevallig iemand die een precisie bombardement op de studio van de PO uit kan voeren, toevalligerwijs op de tijdstippen dat Netwerk, Nova en K&B aan het uitzenden zijn en daarna nog een verrassingsaanval op de studio van het staatsjournaal?

La Vie En Rose | 17-08-10 | 20:45

Bakito | 17-08-10 | 20:36
Winnen of verkopen.

Da's de insteek.

Winnen dan maar.

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:41

vander F | 17-08-10 | 20:32
Dat gebeurt natuurlijk al in landen als India en China. Zou hier ook allang moeten zijn ingevoerd. Laat staan dat we kansloze gelukzoekers uit slachtofferculturen gaan importeren.

Zoiets krijgt toch alleen een krankzinnige verzonnen, of wat?

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:37

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:35
Nou u 't zegt, Ajax begint zo.

Bakito | 17-08-10 | 20:36

Bakito | 17-08-10 | 20:32
Lastig inderdaad.

Maar goed, het komt zoals het komt en gaat zoals het gaat.

Altijd.

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:35

La Vie En Rose | 17-08-10 | 20:33
Neen. Alles hier is een spel.

Bakito | 17-08-10 | 20:35

maxim yassin.. domme schaap

Pel de pinda | 17-08-10 | 20:34

vander F | 17-08-10 | 20:32
Mooi! Lijkt wel 'n gedicht.

Bakito | 17-08-10 | 20:33

Bakito | 17-08-10 | 20:07
Allah, Allah, u heeft toch geen plannen hè? Dat zoude een groot verlies zijn voor GS om voor mij maar niet te spreken. Zo een verlies, dat overleef ik niet.

La Vie En Rose | 17-08-10 | 20:33

@Heads or Tails | 17-08-10 | 20:23 ,
actief het overschot ruimen valt toch vaak niet lekker,
met gecontroleerd steriliseren kom je ook een eind,
zonder dat neuken en zo in het gedrang komt,
ook niet onbelangrijk.

vander F | 17-08-10 | 20:32

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:30
Je kunt hier vaak niet cryptisch genoeg zijn.

Bakito | 17-08-10 | 20:32

Bakito | 17-08-10 | 20:29
Da's mooi !

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:30

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:28
Goed voor uw bedrijf, ik snap 'm.

Bakito | 17-08-10 | 20:29

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:25
Inderdaad. Zul je zien dat het misgaat. Met een mislukte collectieve zelfmoord wordt je internationaal nooit meer serieus genomen.

Bakito | 17-08-10 | 20:28

de grote Anti | 17-08-10 | 20:06
Dat straattuig zou dienstplichtig moeten zijn.

Afschaffing daarvan is de oplossing tegen onze kapuchonprobleemkansenkoters!

Steegneger® | 17-08-10 | 20:28

Bakito | 17-08-10 | 20:26
Het kan me niet 'koud' genoeg zijn.

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:28

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:23
Geef de mensheid 7 plagen, doe eens gek.
Trommel een paar Sprinkhanen op en volia.
De eerste plaag is daar.

Bewaar de Moslims als laatste, die zijn echt erg.

Met plagen en wat niet meer zij.

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:27

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:22
Winterstop?

Bakito | 17-08-10 | 20:26

NoMILFtoday | 17-08-10 | 20:05
Nee heur, de dames staan uren met hun hongerige magen boven de pannen zodat man en kinderen na zonsondergang direct aan kunnen vallen.

La Vie En Rose | 17-08-10 | 20:25

Bakito | 17-08-10 | 20:13
10-10-10 lijkt me een uitstekende datum, 11-11-11 ook. 13-13-13 dan weer niet.

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:25

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:13
Inmiddels ex-lid. Ben nu 'De club van 7.984.751' begonnen. Er is een hevige strijd gaande tussen de huidige leden of we dat aantal nu moeten gaan halen met werving of door uitroeiing van het overschot.

We denken eraan om de maatschappelijk nuttelozen massaal om te brengen, waarna infanticide en gerontocide tot de alledaagse praktijk zullen gaan behoren.

Ja, kun je zeggen, dat is onmenselijk. In feite is dit wat vrijwel elke religie beweert en soms zelfs nastreeft.

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:23

Bakito | 17-08-10 | 20:16
Leden tussen de latten.
En dan Skieën.
Ofzo,

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:22

vander F | 17-08-10 | 20:12
Toch moet er wel wat handel in zitten...
www.nozzman.nl/wp/?p=2921

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:19

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:13
Ja, het gaat goed. We overwegen zelfs een ledenstop.

Bakito | 17-08-10 | 20:16

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:10
Collectieve zelfmoord uit naastenliefde. Kwestie van een goede datum prikken.

Bakito | 17-08-10 | 20:13

Leuk, leden van de "De club van 9 miljoen" in ons midden.
Top.

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:13

@Heads or Tails | 17-08-10 | 20:10 ,
krijg met al die religies,
taboe is taboe,
al gaat onderhand de hele wereld naar de kloten,
iets wat ook goed past in hun eindtijd fantasieën,
the sick fucks.

vander F | 17-08-10 | 20:12

+ zijn, ergens

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:11

vander F | 17-08-10 | 20:06
Denk omdat men te dom is te begrijpen dat dit ook wel zonder 'willen' gebeurt. Het zou trouwens wel fijn als een paar miljard mensen zouden besluiten om morgen een einde aan hun leven te maken.

Zouden de files zomaar eens tot het verleden kunnen gaan behoren (als NL evenredig 'bijdraagt'). Gek eigenlijk dat je die eenvoudige oplossingen voor dit en andere problemen zo weinig hoort in ons parlement.

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:10

@Bakito | 17-08-10 | 20:07 ,
en dan mooi niet doodgaan,
op een paar wacko's in een grot na.

Iedere keer weer die deceptie,
ik kan er niet meer tegen.

vander F | 17-08-10 | 20:09

vander F | 17-08-10 | 20:06
Fin de siècle gevoel. Komt eens in de zoveel jaren voor.

Bakito | 17-08-10 | 20:07

@liggend_streepje | 17-08-10 | 19:51
Dat roep ik al jaren dat straat-tuig op vechtsporten zetten geen goed plan is.
Iemand die niet met wapens kan omgaan geef je toch ook geen geweer? Duhh..
Tuurlijk is het goed voor hun egootjes,want dan weten ze pas echt hoe je iemand de kreukels in kan trappen.

Daarom heb ik mij laatst toch kostelijk vermaakt met 'Kijk een koe ! - Drie marokkaanse kickboksers' .. Wat een jongetjes eigenlijk,whaha.
player.omroep.nl/?aflid=5562935

de grote Anti | 17-08-10 | 20:06

NoMILFtoday | 17-08-10 | 20:05
Naast snelkookcouscous heb je nog andere varianten.

Bakito | 17-08-10 | 20:06

@Barbatruuk! | 17-08-10 | 19:59
SHIT. Dat is het aller ergste product dat ooit is bedacht.

BozeMan | 17-08-10 | 20:06

Waarom wil toch iedereen dood?

vander F | 17-08-10 | 20:06

@La Vie En Rose | 17-08-10 | 20:01
Is dat niet een beetje vroeg voor de ram-me-dan ?

NoMILFtoday | 17-08-10 | 20:05

Hebben ze de dader trouwens al te pakken?

Bakito | 17-08-10 | 20:05

Hallo het is toch ramadan? dan stoppen we toch altijd even met bedreigen?

denoorman | 17-08-10 | 20:04

@Barbatruuk! | 17-08-10 | 19:59 ,
oh nee zeg,
bad, bad, bád omen..

vander F | 17-08-10 | 20:03

NoMILFtoday, wel een Koreaanse Slet. Dat moet dan maar voor die ene keer.

Bakito | 17-08-10 | 20:03

Ik zag Bertje op de teevee. Echte yup met zijn lange haar. Ik vond het wel een mooie kerel, maar dat vond mijn vriendin helaas ook.

Bijthond | 17-08-10 | 20:02

Fatima Elatikmodus aan]
Tijdens t bereiden van het avondeten vreugde gevoeld toen ik deze tweet voorbij zag komen#AllahAllahikbeneengezegendmens [FEmodus uit.

La Vie En Rose | 17-08-10 | 20:01

De Koreaanse Slet | 17-08-10 | 18:28
Hee Slet, long time no see no hear. Hows laif? Brave burgertrut geworden inmiddels of zit het anders?

Heads or Tails | 17-08-10 | 20:01

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:59
Dag Yoda !

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:00

sjaakdeslinksesul | 17-08-10 | 19:55
Maar hij had eenzelfde neiging tot drugsgebruik.

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 20:00

NoMILFtoday | 17-08-10 | 19:58
Da's inderdaad kudt.
Enzo.
Good to see you !

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 20:00

Maxim Yassin is hier natuurlijk niet de schuldige bedreiger. Hij meent het vast niet. Alleen de mensen die dit citeren willen Wilders dood. Toch?

Henk Houthakker | 17-08-10 | 19:59

@Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 19:54
Practice you must, strong is your force....
* Gaat weg, dus out is *

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:59

@Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 19:56
Indeed JVHN is back in town ... aan de Champagne en een van de vriendinnen (MILF) de deur uit ... vandaar NoMILFtoday

NoMILFtoday | 17-08-10 | 19:58

sjaakdeslinksesul | 17-08-10 | 19:55
U bedoelt dat stukje wat te Rusland in een museum heeft gelegen ?

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 19:58

NoMILFtoday | 17-08-10 | 19:54
Net niet zeiknat maar nat genoeg weer.
Da's kudt.
Inderdaad.
JVHN, is that you ?

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 19:56

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 19:50
Onzin, Adolf's schedel leek totaal niet op die van een neger.

sjaakdeslinksesul | 17-08-10 | 19:55

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:53
*spiegel pakt en sinister kijken gaat*

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 19:54

@Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 19:51
En dan ook nog eens kudt weer vandaag ... JeVerzintHetNiet ;-)

NoMILFtoday | 17-08-10 | 19:54

Mooie actie. *Pakt bier & chips* Dit wordt genieten.

El Santo | 17-08-10 | 19:53

@Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 19:51
Ik wou net zeggen, nobody knows the Doekle....
-
Nobody does...
* sinistere blik werpt *

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:53

Bedoeling is leuk maar is toch anders.
Zoiets mag je gewoon willen.

"Ik zou willen dat job cohen dood neervalt." Mag ook gewoon he
Zelfs:
"Ik wil dat iedereen die de westerse wereld kapot wil terroriseren, kanker aan zn kop krijgt." (Hoi m. bouyeri!) Ook dat mag. Beetje lomp wel, maar mag. Is al jurisprudentie over en al.

Het wordt n ander verhaal als je mensen gaat opdragen om dat ook daadwerkelijk te realiseren.

Drs. Facts n Figures | 17-08-10 | 19:53

@liggend_streepje | 17-08-10 | 19:51
Een boxer? Ondergoed?

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:52

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:49
Ik kom hem regelmatig tegen.
In de media.
Vandaar mijn stellige overtuiging dat het echt zo is.
Maar ik kan het mis hebben.

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 19:51

Oh. En dat betrokkene Yassin als een boxer op z'n Twittert staat afgebeeld moet zeker als een handreiking naar ongelovigen opgevat worden? Never mind, ik denk dat het Mo Ali is. Dan nog.

Neemt niet weg dat allerlei allochtoons straatvolk tegenwoordig van rijkswege naar vechtsporten kunnen om "met hun agressie om te kunnen gaan" (lees getraind worden om de straat nog verder te terroriseren).

liggend_streepje | 17-08-10 | 19:51

sjaakdeslinksesul | 17-08-10 | 19:32
Ik vrees dat dit onderzoek slechts rakelings neurowetenschap is. Maar als het goed is wordt filosofie vanzelf neurowetenschap en vice versa.
Ook leuk onderzoek, keihard schokkende DNA-feiten over meneer Hitler: www.standaard.be/artikel/detail.aspx?a...

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 19:50

@Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 19:47
:O Kent u Doekle :O?
* Leeft mee *

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:49

Peatsmoke | 17-08-10 | 19:35
Die is het er mee eens.

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 19:47

Watje heeft zijn Tweep een rename gegeven naar Maxim_MYB
twitter.com/Maxim_MYB

BozeMan | 17-08-10 | 19:46

Hier nog zo'n dappere dodo. Nu geen anonieme scholier van het ovc in Almere, ik noem wat wat, maar een volwassen man die gewoon onder zijn eigen naam schrijft. Rob van Kan: *Geert Wilders dood, dat wil ik ook. Ja én?*.
OM doe er wat aan!
twitter.com/EdgeOfEurope/status/214180...

Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 19:42

Laten we eerst eens vragen wat Doekle ervan vindt!

Peatsmoke | 17-08-10 | 19:35

Voor de pleestesjen...

xzaz2 | 17-08-10 | 19:35

Een agent van de ZOG/NWO???

Dutch_Paki | 17-08-10 | 19:33

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 17:25
Neurowetenschap heerst! Subsidie die voor de verandering eens goed besteed is.

sjaakdeslinksesul | 17-08-10 | 19:32

+1 voor Pritt met z'n Stift.

Ohm | 17-08-10 | 19:25

Als jullie bedoelen dat dit een dreigement is, of het oproepen tot haat: dat is het niet... Wat is het punt?

Wazzzah | 17-08-10 | 19:23

@GG
Zo vervelend als antwoorden tot nieuwe vragen leiden #altijd

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:22

@gentle giant | 17-08-10 | 19:17
GVD, ik heb een slechte dag.
Snap ik wat u bedoelt ( en LOL, daar niet van ), maar wie is nu weer die Superjan die ik al zooo vaak voorbij heb zien komen...?

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:20

@Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:16, superjan#rekening niet betaald.

gentle giant | 17-08-10 | 19:17

@gentle giant | 17-08-10 | 19:15
Wat heeft iedereen toch met die dode links vandaag?

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:16

@naardeklote | 17-08-10 | 19:14
Nu snap ik het... Ik wil namelijk helemaal geen Gezichtboek ;)

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:15

Ondertussen bij Powned ......
com.powned.tv/

gentle giant | 17-08-10 | 19:15

@naardeklote | 17-08-10 | 19:12
Als je op de pica klikt, wordt het een bewegende pica, met muzikale tonen en melodieuze tekst ;)

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:14

@Wel voor de poes
Laat maar, hij heeft ook zijn facebook account verwijderd

naardeklote | 17-08-10 | 19:14

Op zich zijn dit soort openbare uitingen van ongenoegen in ons aller voordeel.
De opsporingsdiensten kunnen aan het werk en hun budgetten weer veilig stellen.

Ookmooi | 17-08-10 | 19:13

@CoffeePatch | 17-08-10 | 19:00, Twitteren kan lijden tot een langzame en pijnlijke dood.

gentle giant | 17-08-10 | 19:13

@Sliptong | 17-08-10 | 19:10
Scherp dat ;)

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:12

Ik maak er uit op dat hij een zelfmoordwens heeft. #goedezaak

Sliptong | 17-08-10 | 19:10

Persoonlijk vind ik dat iemand die dit soort belachelijke berichten op twitter plempt gewean keihard door de oppertwitterjoris moet worden weggejorist.
Moet technisch toch mogelijk zijn?

eerstneukendanpraten | 17-08-10 | 19:08

Als iedereen gaat twitteren wat-ie wil, dan wordt het misschien nog wel wat#verlanglijstje

Horror Skopie | 17-08-10 | 19:07

dat is volgens mij foute berichtgeving ipv bedreiging

Bukoswski | 17-08-10 | 19:07

Van welke rapper is die quote? Rijmt net zo slecht als de raps van tegenwoordig.

Jan Gordelroos | 17-08-10 | 19:05

@naardeklote | 17-08-10 | 19:04
Wat moet ik daar mee?

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:05

@Schoorsteenveger | 17-08-10 | 19:02
Liever een toeslag voor iedereen die niet Twittert!
#slapendgeldverdienen

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:04

@mental K | 17-08-10 | 19:01
Een vraag waar ik al tijden mee worstel...

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:03

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:01
Twittertax?

Schoorsteenveger | 17-08-10 | 19:02

@CoffeePatch | 17-08-10 | 19:00
Het moet inderdaad maar eens afgelopen met dat getwitter in openbare ruimtes. Dan gaan je kleren zo stinken..

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:01

CoffeePatch | 17-08-10 | 19:00
Twitterende mensen, hoe gaan we ermee om?

Schoorsteenveger | 17-08-10 | 19:01

@ paridae | 17-08-10 | 18:02 Graag gedaan.. ;-) ik ga me eens verdiepen in Twitter, heb wel een account maar ik heb nog geen behoefte gehad er iets mee te doen. Waarom Twitteren als je ook ff kan bellen of mailen of msnen of skypen of weetikveel.

mental K | 17-08-10 | 19:01

@Schoorsteenveger | 17-08-10 | 18:57
Ach met een beetje geluk worden al die gasten binnenkort opgepakt en naar een strafkamp gestuurd, dan is het hier ook niet meer zo dichtbevolkt en kunnen we de grenzen helemaal open gooien.
#humordoorhetmidden

Wel voor de poes | 17-08-10 | 19:00

Twitter brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe.

CoffeePatch | 17-08-10 | 19:00

Wel voor de poes | 17-08-10 | 18:54
Mee eens. Het is zelfs heel bedenkelijk wat ze doen als je het mij vraagt.

Schoorsteenveger | 17-08-10 | 18:57

Het Koninklijke i.c. met marokkaanse voetbalbond moet een misverstand zijn.
Hier gaan koppen rollen.

Ookmooi | 17-08-10 | 18:56

@vrtx | 17-08-10 | 18:56
Die bestaat ook al niet meer ;)

Wel voor de poes | 17-08-10 | 18:56

Hij heeft gewoon z'n hele twitter account gedelete, die faalhaas. Heel irritant vriendje van die Maxim is twitter.com/ARSENIIOH. Die RT dat bericht omdat hij er mee eens is...

vrtx | 17-08-10 | 18:56

gentle giant | 17-08-10 | 18:45
Tog?

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 18:56

gentle giant | 17-08-10 | 18:53
Precies. We hadden hem misschien beter van te voren kunnen waarschuwen. Via Twitter of zo. Dat het toch een stuk verstandiger zou zijn.. etcetera, je weet wel. Denk je niet?

Schoorsteenveger | 17-08-10 | 18:55

@krokostil | 17-08-10 | 18:52
Een week? Hoe bestaat Marokko al?

Wel voor de poes | 17-08-10 | 18:55

jimbrowski | 17-08-10 | 18:49
Exact en daar lezen de meesten over heen. Sommige denken zelfs dat hij vast zit omdat Geenstijl zegt dat "ze bij hem op bezoek gaan."

kleingrutter | 17-08-10 | 18:54

@Schoorsteenveger | 17-08-10 | 18:49
Bah, erg slecht...
Ik had het nog grappig gevonden als ze het niet zo ontzettend dik-er-boven-op en dit-mogen-we-zeggen-dus-zeggen-we-het hadden gedaan.
Wat een lutsers!

Wel voor de poes | 17-08-10 | 18:54

Ik hoop trouwens wel dat van Agt gisterenavond veilig is thuisgefiets.
Spoorwegovergangen, achteropkomende dronken lorren, brr ..., je moet er niet aan denken.

gentle giant | 17-08-10 | 18:53

Een NIET provocerende Marokkaan, DAT zou pas nieuws zijn! Volk past, net als kampers, niet in de westerse'beschaving'. Geef ze 1 week zelfbestuur en de zaak implodeert. Arresteren en negeren da's het enige dat rest.

krokostil | 17-08-10 | 18:52

Wie is toch die Geert waar iedereen het over heeft?
* Gaat haar bijperoxiden *

Wel voor de poes | 17-08-10 | 18:51

in de tekst zit niet echt een bedreiging of hij is het woordje "moet" vergeten
-
of het is een bedreiging om het feit dat het door een marokkaan geplaats is, maar geloof niet dat er iemand hier is die dat ook maar denkt

twitter.com/Grimbek | 17-08-10 | 18:51

Een doodswens is wel wat anders dan een doodsbedreiging.

jimbrowski | 17-08-10 | 18:49

doskabouter 18:30
Juist.
Het openbaar maken is zeker gedurfd als journalist... de meesten doen aan zelfcensuur en zwijgen erover.
Zelf noemen ze dat geen censuur maar zeggen dat ze niet aan dit soort dingen doen omdat.... het als haatdragend en opruiend opgevat kan worden.
Het zou bovendien andere labieltjes op het idee kunnen brengen om de daad bij het woord te voegen en dat moeten we helemaal niet hebben...
Ze vinden het sowieso al tendentieus om als journalist citaten te gebruiken tenzij...

Terpen-tijn | 17-08-10 | 18:48

Ik mag toch hopen dat met dit ventje een flink potje munt-thee
wordt gedronken.

discosmurf | 17-08-10 | 18:48

Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 18:42
U geeft ze een podium mijn beste. Daar is het ze om te doen. Een schreeuw om aandacht.

Bakito | 17-08-10 | 18:46

@Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 18:42, voc mentaliteit.

gentle giant | 17-08-10 | 18:45

gentle giant | 17-08-10 | 18:42
10 ruggen ?
Graag !

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 18:42

@Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 18:40, ff huggen.

gentle giant | 17-08-10 | 18:42

Lucasdelinkselul achter de heining kan ik wel mee leven, maar de manier waarop?
keuzes, keuzes, keuzes ......

gentle giant | 17-08-10 | 18:40

gentle giant | 17-08-10 | 18:36
Verdomd als het niet waar is.
Eens.

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 18:40

@De Gooise Matras | 17-08-10 | 18:37, zelfkastijding, mooie aanname, mark?

gentle giant | 17-08-10 | 18:39

en terwijl wij er allemaal grapjes over maken wordt brussen in zijn cel ge-barebackt
door bubba en een homosexuele cipier, bail him out, jullie hebben geld zat nu met dat powned enzo.

john-m | 17-08-10 | 18:38

@ gentle giant | 17-08-10 | 18:34

Dit riekt meer naar zelfkastijding (afgebekt worden op the internets)

Ik ga nu even mijn bezoek gedogen.
*out is*

De Gooise Matras | 17-08-10 | 18:37

Hebben we die tyfus tuinkabouter ook weer.

gentle giant | 17-08-10 | 18:36

De Gooise Matras | 17-08-10 | 18:29
De ware identiteit van Mark Twain is zo klaar als een klontje. Opmerkelijk dat het intellectuele zooitje hier nog steeds hapt, wanneer hij ten tonele verschijnt.

Bakito | 17-08-10 | 18:35

Is het buiten nagenoeg droog, regent het hier dreigementen.
Tjonge, hebben we daar een paraplu voor ?

Teun van het Tuinpad | 17-08-10 | 18:34

@De Gooise Matras | 17-08-10 | 18:29, mark wordt hier gedoogd.

gentle giant | 17-08-10 | 18:34

randje-om-tepel | 17-08-10 | 18:04
Zit Bert vast dan? Nee.
Ik vind de vergelijking met Gregorius Neqschot dan ook volkomen mank gaan.
Gregorius is gearresteerd en bijna twee dagen in de cel gezet en schandalig behandeld.
Bert is alleen, keurig netjes, per brief gesommeerd op het politiebureau te verschijnen om gehoord te worden over de (tweet)zaak.
Je gelooft toch niet echt dat Bert ook maar één dag hoeft te zitten? Ik denk zelf dat hij niet eens vervolgd wordt omdat het OM een blunder begaat van jewelste. Bert zaait geen haat en hij heeft niet opgeroepen tot moord. Uiteraard is dit een principekwestie maar elke weldenkende rechter die begrijpend kan lezen zou hem vrij spreken als hij al vervolgd wordt.

kleingrutter | 17-08-10 | 18:34

Is Geert Wilder dood?#wistiknogniet

Brakovich | 17-08-10 | 18:33

@mark twain | 17-08-10 | 18:26, I hope you die in a freak yachting accident.

gentle giant | 17-08-10 | 18:32

Echt elke onbenul zit tegenwoordig op Twitter dingen uit te kramen die geen hond wat boeit.

De kopie daarentegen is gedurfd dat dan weer wel.

doskabouter | 17-08-10 | 18:30

"Twain genoot een enorme populariteit bij het publiek. Met zijn scherpzinnigheid en vlijmscherpe satire oogstte hij lof van zowel critici als collegae".

@ gentle giant | 17-08-10 | 18:24

Om heel eerlijk te zijn, begrijp ik het niet.
Ik kreeg de indruk dat de heer Twain helemaal niet zo populair is als wordt verondersteld op wikipedia, eerder het tegenovergestelde (aan de vele heetplempsels welke aan hem zijn geadresseerd, af te lezen).
Neemt niet weg dat ik het niet zo gentle vond wat je schreef (dus in die zin ook niet vond dat jij jouw nick eer aandoet).
Maar, waar bemoei ik me mee?
Vragen, vragen..

De Gooise Matras | 17-08-10 | 18:29

flunkerT 18:24
Dat zijn de onnozelen maar Bert is journalist.
Schets de denkwijze van het O.M.

Terpen-tijn | 17-08-10 | 18:29

LOL @ zakjes

*trekt biertje open*

De Koreaanse Slet | 17-08-10 | 18:28

Durotar | 17-08-10 | 18:24
sterk en waar

DeGriek | 17-08-10 | 18:28

@flunkerT | 17-08-10 | 18:24
Het is een heel nest! #wateeneikels

Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 18:28

-weggejorist-

mark twain | 17-08-10 | 18:26

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 17-08-10 | 18:26

waar een klein land groot in kan zijn, zeiken over de nuance.
het ene wel strafbaar stellen en het andere niet, terwijl je eigenlijk hetzelfde zegt.

DeGriek | 17-08-10 | 18:26

An elder cherokee was teaching his grandchildren about life. He said to them, "A fight is going on inside me. It is a terrible fight and it is between two wolves.
One wolf represents fear, anger, envy, sorrow, regret, greed, arrogance, self-pity, guilt, resentment, inferiority, lies, false pride, superiority, and ego.
The other stands for joy, peace, love, hope, sharing, serenity, humility, kindness, benevolence, friendship, empathy, generosity, truth, compassion, and faith.
This same fight is going on inside you, and inside every other person, too."
.
The children thought about it for a minute and then one child asked his grandfather, "Which wolf will win?"
.
The old cherokee simply replied,"The one you feed."

Durotar | 17-08-10 | 18:24

@De Gooise Matras | 17-08-10 | 18:14, welnee, mag ik u een citaat geven over Mark Twain?
'Mark Twain verschafte plezier — echte intellectuele vreugde — aan miljoenen, en zijn werk zal dat plezier blijven geven aan miljoenen die nog komen'
nl.wikipedia.org/wiki/Mark_Twain
U begrijpt?

gentle giant | 17-08-10 | 18:24

Prittje spoort wel. Goed voor Bert opkomen! Hij tenminste wel.
OK.
Veel ander laf links grachtengordel subsidietuig houdt zich schijnheilig stil.

Captain Mango | 17-08-10 | 18:23

Ze heeft zelfs haar hele Twitter profiel verwijderd zie ik. #fail

keppie1.0 | 17-08-10 | 18:23

Wat betekent de code 21C814D6 ~2224C239 MaximYassin's RT door Jomaro_AS en PuurGeluk in de twitter replies?

NoMILFtoday | 17-08-10 | 18:23

Ik weet 100% zeker dat Bert Brusse ooit doodgaat.. en Wilders ook en Maxim al helemaal

sloan | 17-08-10 | 18:22

Kunnen reageerdertjes op GS ook vervolgd worden door het plempen van citaten van anderen?
Wie o wie ...

Terpen-tijn | 17-08-10 | 18:20

@Thomas Chatterton | 17-08-10 | 18:15

... niet onder het ONtoelaatbare...

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 18:16

@Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 18:00

Mag ik van geen enkele volksvertegenwoordiger zeggen dat ik zou willen dat hij of zij dood was? Hoe is deze tweet anders dan iemand die hier "Ga eens deaud!" zegt onder een artikel over een politicus? Of mag dat ook niet?

Tuurlijk begrijp ik je ook wel, maar ik hoop dat dat andersom ook zo is. Zeker met deze nieuwe media is het voor iedereen, justitie blijkbaar incluis, aftasten en uitzoeken wat wel en niet mag. En zonder in semantiek te vervallen, volgens mij valt iets "willen" niet onder het toelaatbare. Dat kun je miereneuken vinden, maar miereneuken is juist hoognodig. Zeker met ons trigger-happy justitiële apparaat (zie Gregorius en Bertolli Brusselo)

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 18:15

@ gentle giant | 17-08-10 | 18:02

dat klinkt niet zo gentle, heur

De Gooise Matras | 17-08-10 | 18:14

er was misschien een betere tweet te vinden maar bij gebrek aan beter: GOEIE ACTIE! eindelijk weer eens wat ballen bij geensteyl.

two ball cane | 17-08-10 | 18:09

Tja... "Ik wil" is nu eenmaal een bepaalde nuance die een mening aanduid en dat kunnen ze niet vervolgen... Net zoals je wel mag zeggen: "Ik vind Beatrix een kudtwijf!" maar "Beatrix is een *zelfcensuur*!" is dan weer wel strafbaar...

Misgeslagen Plank | 17-08-10 | 18:08

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 18:04
Smakelijk!

Bakito | 17-08-10 | 18:07

Ik ga maar eens een visje bakken (Twittermodus off).

Heads or Tails | 17-08-10 | 18:07

Biff Eagleburger | 17-08-10 | 18:05

Zijn wens in een doodsbedreiging aan Geert

Eurotokkie | 17-08-10 | 18:07

Ik zie hier wel een verband tussen Jonas Staal en deze tweet. Een wens, hoe debiel ook, is nog geen directe bedreiging. Staal werd trouwens niet vervolgd.

Biff Eagleburger | 17-08-10 | 18:05

@ kleingrutter, je slaat de spijker op z'n kop +1

El Pannekoek | 17-08-10 | 18:05

@ben nuchter | 17-08-10 | 17:53, u 'viert' geen ramadan?

gentle giant | 17-08-10 | 18:04

Maargoed, ik ga maar es pannenkoeken bakken. Verder wil ik iedereen gewoon dood terwijl ik zit te eten.

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 18:04

kleingrutter | 17-08-10 | 17:59

Of misschien wil MaximYassin wel een auto maar dan met het lijk met Geert erin.

Eurotokkie | 17-08-10 | 18:04

Terpen-tijn | 17-08-10 | 18:00
journalisten en bronvermelding als enige redmiddel tegen vervolging... beter journalistjes ietsie meer beschermen! bijvoorbeeld "dikke lul drie bier, ik vertel niets over anonieme bronnen en nu ga ik thuis meer van dit soort dingen zoeken" en dat dat dan mag. BERTJE VRIJ! BERTJE VRIJ!

randje-om-tepel | 17-08-10 | 18:04

@mark twain, zal ik jouw kop eens van je romp trekken?

gentle giant | 17-08-10 | 18:02

@mental K | 17-08-10 | 17:40
Dank voor de oorveeg.
Ik ben bezorgd. Over wat de overheid ( met een bad trackrecord aangaande alles wat ict is) wil en denkt te kunnen. En erger, denkt te willen.
Twitter - heb er niks mee - is een ultiem testgebied - ook voor verbodjes.
De ellende begon met het loslaten van het briefgeheim met twitter. Hier hoe het was:
nl.wikipedia.org/wiki/Briefgeheim

paridae | 17-08-10 | 18:02

@ ben nuchter

Mee eens, maar het is nog steeds komkomertijd ;)

El Pannekoek | 17-08-10 | 18:02

kleingrutter | 17-08-10 | 17:59

MaximYassin wil helemaal geen auto .

Eurotokkie | 17-08-10 | 18:02

Bakito | 17-08-10 | 17:56
Het zijn twee wijze woorden, jammer dan dat het niet de jouwe zijn.

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 18:01

noly | 17-08-10 | 17:49
Er is niets lolligs aan.

kleingrutter | 17-08-10 | 18:00

Er is in casu niets aan de hand, niettemin kan Yassin ongezien de tyfus krijgen.

verraad van links | 17-08-10 | 18:00

@Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:54
We hebben het niet over iemand, maar over Geert Wilders. Volksvertegenwoordiger die bedreigd wordt door moordenaars. Dat is de context. Wat begrijp jij daar niet aan?

Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 18:00


Mag een journalist doodsbedreigingen van anderen openbaar maken?
Is dat haatzaaien of nieuwsverspreiding?
Is haatzaaien alleen haatzaaien als je uitsluitend het bericht zelf openbaar maakt zonder een redactionele inhoud toe te voegen?
Alleen bronvermelding enof een journalistiek riedeltje rondom het gewraakte citaat zou dan voldoende moeten zijn om vervolging te voorkomen.
Zou Bert ook vervolgd worden als die een niet zo n leuke tweet over Bin Laden openbaar had gemaakt?

Terpen-tijn | 17-08-10 | 18:00

Hoe dan ook is het strafbaar stellen van een doodswens onmogelijk, dat het illegaal is een doodswens te uiten discutabel en het gelijkstellen van een doodswens aan een doodsbedreiging, evenals meer of minder grove nuancedoding zonder meer een groter gevaar dan welk van bovengenoemde (helaas) waarheden ook. sterker nog: iedereen dood#datwilikook

randje-om-tepel | 17-08-10 | 17:59

Eurotokkie | 17-08-10 | 17:53
In welke zinsnede roept hij tot iets op? In tegenstelling van Mohamed die een beloning uitlooft voor degene die het daadwerkelijk doet.
Als ik een auto zie die ik mooi vind dan kan ik zeggen: "Die wil ik ook."
Het wordt een ander verhaal wanneer ik zeg: Een beloning voor degene die mij zo'n auto bezorgd."

kleingrutter | 17-08-10 | 17:59

noly | 17-08-10 | 17:49
Voor mij was de Kristallnacht een breekpunt.

Bakito | 17-08-10 | 17:59

Vooral zo doorgaan jongens. -Wacht het resultaat met grote grijns af- :)

eigen-mening | 17-08-10 | 17:57

-weggejorist-

kippevlees | 17-08-10 | 17:57

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 17:49
Kant met zijn Kantongerechten zouden derhalve eens drastisch onder de loep moeten worden genomen. Desnoods afschaffen, al zijn dat niet mijn woorden.

Bakito | 17-08-10 | 17:56

ben nuchter | 17-08-10 | 17:53

Het gaat om het herplaatsen van de Tweet , als de Tweet strafbaar is dan is het
herplaatsen ook strafbaar of lul ik nu weer uit mijn nek.

Eurotokkie | 17-08-10 | 17:56

Heads or Tails | 17-08-10 | 17:42
;)

La Vie En Rose | 17-08-10 | 17:56

@Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 17:52

Dat vergeet ik zeker niet, maar wat is nu je punt? Als je niet eens meer iemand dood mag "willen" is het wel heel triest gesteld met onze vrijheid. Nog even en ik mag het niet meer denken?

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:54

hear, hear @noly | 17-08-10 | 17:49

Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 17:54

wat een saaie topics wilders en dood, hoe vaak hebben we die combinatie het laatste jaar nu al gezien? ga maar eens even koken. rode kool van bonduelle, een gehaktbal van gister en 4 nog te schillen opperdoezer ronde. tv is ook al saai.

ben nuchter | 17-08-10 | 17:53

kleingrutter | 17-08-10 | 17:52

Niet toe oproept ? hij plaatst het toch op internet.

Eurotokkie | 17-08-10 | 17:53

@Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:46
@mark twain | 17-08-10 | 17:48
Doe niet naïef. Pim Fortuyn is vermoord door Volkert van der Graaf en Theo van Gogh is afgeslacht door Mohammed Bouyeri. #ikvergeetdatniet

Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 17:52

Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 17:45

Voor MaximYassin zijn er echter andere regels , de grens van bedreiging worden opgerekt dus hij mag blij zijn dat zijn naam niet Bert is.

Eurotokkie | 17-08-10 | 17:52

Eurotokkie | 17-08-10 | 17:41
Het verschil zit hem in het feit dat hij iets wil maar er niet toe oproept.
Wanneer je een beloning in het vooruitzicht steld wordt het een ander verhaal. Dan roep je op. Zoals in het geval van Mohamed Gahbri.

kleingrutter | 17-08-10 | 17:52

Hoe zit het eigenlijk met Wilders zefl in dit verhaal? Heeft hij of z'n spinner niet goed gelezen? Stuur verdoeme die blonde reetveter, hoe heet ie ook alw... Ruktor!, er eens voor een interview op uit! Niet cumuleren GS, maar UITZOEKEN die handel

milky bar | 17-08-10 | 17:52

Gebruik van het woord heupslip zou verboden moeten worden.

Soy yo | 17-08-10 | 17:52

dyzc | 17-08-10 | 17:47
Bij sommige bevolkingsgroepen ligt het wat gevoeliger, blijkens mijn weggejorist. Die schijnen niet ooit zomaar te mogen overlijden.

OoO | 17-08-10 | 17:51

behalve dan degene die het originele bericht plaatste (O_o)

randje-om-tepel | 17-08-10 | 17:49

Er komt een moment dat lollig doen over doodsbedreigingen
niet leuk meer is.Voor mij was dat toen Theo geslacht werd.

noly | 17-08-10 | 17:49

GS, jullie zijn echt sukkels vind ik. Dit is totaal iets anders dan wat brussen deed. Dit is niet meer ongenuanceerd, tendentieus of hoe je het wilt noemen. Dit is appels met peren vergelijken. Ok, dat kan... maar dan zie je vrijwel alleen verschillen.

dyzc | 17-08-10 | 17:49

laten we de lettergroep "ders" eens invullen met de volgende betekenis: Moslims.
dan klopt het weer, hoeft niemand er verder nog boos over te doen.

randje-om-tepel | 17-08-10 | 17:49

Bakito | 17-08-10 | 17:41
Dat komt omdat de wet bepaalde motivaties afkeurt en andere niet. Wat een hachelijke zaak is en welbeschouwd een schande.

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 17:49

Maxi My Ass In? Of lees ik het nu weeer verkeerd?

Badkuip | 17-08-10 | 17:48

@Prof. D.A.H. Vintik | 17-08-10 | 17:45

Als dat betekent dat dorpsidioot mijn schoonmoeder ook dood wil kan ik daar alleen maar heel erg blij mee zijn :-)

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:48

@Lewis Lewinsky 17:45
Wat schrijft mijnheer? Dat ie graag wil dat Wilders dood is. Dat is onmogelijk op te vatten als een bedreiging. Nergens blijkt dat mijnheer zelfs in de verste verte van zin is om die gewenste dood te bespoedigen of te bewerkstelligen.

mark twain | 17-08-10 | 17:48

iedereen moet toch dood? dit is dus geen bedreiging.

dyzc | 17-08-10 | 17:47

@Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 17:45

Wat een baarlijke nonsens. Dus omdat anderen Geert Wilders bedreigen mag dit sujet op twitter niet zeggen dat hij zou "willen" dat GW dood is/gaat? Hoe maakt dat het ineens een bedreiging? Een gevoeligheid wil ik het wel noemen, maar een bedreiging?

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:46

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:33
Mee eens, ZE draaien door en volgens mij is dat nu net juist wat er met dit topic aangekaart wordt! Echte, overduidelijke criminelen krijgen lage straffen of lopen lekker vrij rond, maar ow ow Bertje Brussen wat doe je nu!? Te hypocriet voor woorden!

gozahtje | 17-08-10 | 17:45

@Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:34
Zit jij tweets van 'dorpsidioot' te reetweten?

Prof. D.A.H. Vintik | 17-08-10 | 17:45

In de context van het feit dat Geert Wilders permanent beveiligd moet worden vanwege de doodseskaders die door Nederland waren, is de tweet van MaximYassin wel degelijk op te vatten als een bedreiging.

Lewis Lewinsky | 17-08-10 | 17:45

Nu is het ook wel weer zo dat je hier ook vaak genoeg kunt lezen dat ze alle mohammedanen of mocro's moeten verzuipen in het Markermeer. Dat zijn dingen die ik niet kan goedkeuren, hoewel het maar woorden zijn.

't Zou toch raar zijn als je dit soort dingen niet meer zou kunnen plempen. 't Is gewoon politiek, maar dan met andere middelen. Ik denk zelfs effectiever middelen, maar daar kun je over twisten.

Heads or Tails | 17-08-10 | 17:42

James Lastig | 17-08-10 | 17:20
Eigenlijk wel mee eens. Maar zou deze "waaghalzerij" of "grenzenverkennerij" niet kunnen komen, doordat men zich juist als een bepaalde groep zijnde, zich zo goed als onaantastbaar waant?

Vigil | 17-08-10 | 17:42

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 17:36
Een goede voorbereiding duidt vaak op motivatie, hetgeen essentieel is om als volwaardig burger terug te keren in de maatschappij na een gevangenisstraf. Helaas redeneert de wetgever volgens patronen die hier haaks op staan. Jammer.

Bakito | 17-08-10 | 17:41

kleingrutter | 17-08-10 | 17:39

Dus we gaan met twee maten meten.

Eurotokkie | 17-08-10 | 17:41

paridae | 17-08-10 | 17:38 lees eerst de comment waarop ik reageer maar eens, dan begrijp je misschien dat je hetzelfde zegt als ik. Gamma. Digitale milieuvervuiling is jouw comment.

mental K | 17-08-10 | 17:40

Eurotokkie | 17-08-10 | 17:35
Hij heeft wel gelijk. Er staat niets dreigends in.

kleingrutter | 17-08-10 | 17:39

@insure 17:37
Volgens mij gebruikt de man alleen maar woorden.

mark twain | 17-08-10 | 17:39

Probleem is natuurlijk dat de originele tweeters namen dragen als Mohamed Ghabri. en nu Maxim Yassin, die daders laat het OM liever links liggen. Dan maar de boodschappers pakken.

seven | 17-08-10 | 17:39

@nachtschilder | 17-08-10 | 17:34
Nice catch, maar die tag is technisch onjuist en stigmatiserend. (Of istie van hemzelf? :)

Vanavond zal ie wel bij Andries Knevel zitten, net als Abdul-Jabbar van der Ven destijds. www.ru.nl/vox/archief/zoek_op_nummer/n...

Prof. D.A.H. Vintik | 17-08-10 | 17:38

@mental K | 17-08-10 | 17:36
Niet zo snel moe worden svp. Twitter is nieuw. En dat geeft nieuwe mogelijkheden en nieuwe problemen.

paridae | 17-08-10 | 17:38

@Insure | 17-08-10 | 17:37

Hij doet het toch met woorden?

Goed, hij had het ook met bloemen kunnen zeggen, dat dan weer wel.

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:38

@Eurotokie 17:25
Val dood man.

mark twain | 17-08-10 | 17:37

Deze kerel is natuurlijk een totale idioot. Een "Nederlander" waar ik me diep voor schaam. Een politicus bestrijdt je met woorden en niet op deze manier natuurlijk.

Insure | 17-08-10 | 17:37

@Goede Comment +1 | 17-08-10 | 17:08 ik word een beetje moe van mensen die niet begrijpen dat dit het aftasten van de grenzen is van een medium, zoals media dat behoren te doen. Als het je niet zint ga je toch naar Indymedia. Of wordt je daar ook moe van? Moet je niet gewoon een keertje vroeg naar bed dan?

mental K | 17-08-10 | 17:36

James Lastig | 17-08-10 | 17:20
Mee eens!

La Vie En Rose | 17-08-10 | 17:36

Bakito | 17-08-10 | 17:30
En dan nog, je kunt er soms niks aan doen dat je het voorbedacht hebt.

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 17:36

mark twain | 17-08-10 | 17:33

Ik zie hier toch echt een poging tot doodslag in.

Eurotokkie | 17-08-10 | 17:35

Maximyassin is trouwens wel een originele nick. Lijkt op een fusie van iets...

Vigil | 17-08-10 | 17:35

Wilde het net gaan Retweeten maar toen was het accountje al weg.

overVecht | 17-08-10 | 17:34

Mijn schoonmoeder dood #datwilikook

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:34

@gregorius: hoe is het met je? Hou vol!

paridae | 17-08-10 | 17:34

Ben benieuwd hoe de fucking overheid nu gaat reageren. Geenstijl is weer even de thermometer in de kont van onze 'heilstaat'...

mental K | 17-08-10 | 17:34

@ Prof. D.A.H. Vintik | 17-08-10 | 17:19

jammer, net te laat > tinyurl.com/29fq5cl

nachtschilder | 17-08-10 | 17:34

@gozahtje | 17-08-10 | 17:27

Ook "een beetje provoceren" moet kunnen toch?

Mijn mening is het niet, maar we draaien door in dit land met al die achterlijke vervolgingen.

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:33

@gozahtje 17:27
Met de beste wil van de wereld is hier geen bedreiging in te lezen. Je kan je dus afvragen, wat het nut van dit topic is.

mark twain | 17-08-10 | 17:33

arme Geert. Hoop dat ie nog heel lang blijft leven

ilse | 17-08-10 | 17:33

En ze menen het niet hoor. Ze willen gewoon kijken wat de reacties zijn.
Doe ik ook altijd. Dan zet ik een blok beton op de rails en dan ga ik in de bosjes staan om de reacties te bekijken. Ik wil natuurlijk geen doden maar het gaat me puur om de reacties....

kleingrutter | 17-08-10 | 17:32

OoO | 17-08-10 | 17:16
Netjes Joris, dankjewel. Ik was al bang dat reaguurders meer dubieuze versprekingen mochten maken dan topicwaardige tweets. Gelukkig is dat niet zo.

OoO | 17-08-10 | 17:31

Ben twitter digibeet: is er iemand die de uitlatingen op twitter modereert?
Is dit een bijbaan van het Nctb?

paridae | 17-08-10 | 17:30

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 17:25
Dat hele "met voorbedachte rade" is een subjectieve kwalificatie. En dan heb ik het nog geeneens over het aantal keren dat er hypnose in het spel is.

Bakito | 17-08-10 | 17:30

-weggejorist-

pat999 | 17-08-10 | 17:30

Ff afwachten wat er gaat gebeuren mensen... Ben benieuwd HULDE aan GS!!

KeizerKuzco | 17-08-10 | 17:29

Als ik kijk naar Geerts invloed op onze maatschappij, zou ik op sommige momenten ook wel willen dat hij deaud neerviel. Gewoon, spontaan dan hè, zonder dat er kromzwaarden, pistolen of explosieven bij aan te pas komen. Gelukkig krijgen de rede en mijn milde aard dan altijd snel weer de overhand, snel genoeg om me ervan te weerhouden om deze tinteling in de onderbuik te verwoorden en op het internet te smijten.

(oeps!)

Randfiguur | 17-08-10 | 17:29

Wat een fijn rechtsstelsel hebben wij ook waarbij niet de bedreiger wordt aangepakt, maar de media de het wereldkundig maken.

fietskettingslot | 17-08-10 | 17:28

Pffff... weer z'n mokro met praatjes.
Het probleem is dat er 1,6 miljoen mensen op gestemd hebben, ga je die ook allemaal afknallen.
Suc6ermee

El Pannekoek | 17-08-10 | 17:28

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:24
Technisch gezien vind ik het ook geen bedreiging, maar hij zal het wel best zo getweet hebben. Een beetje provocerend!

gozahtje | 17-08-10 | 17:27

eey mensen ik zet me acc even met slotje ze hebben me op geenstijl gegooid , LOL

Eurotokkie | 17-08-10 | 17:27

@James Lastig 17:20
Moeten ze niet met een verkeerd voorbeeld aan komen zetten.

mark twain | 17-08-10 | 17:27

Jullie zijn Helden.

Harigeharrie | 17-08-10 | 17:27

Bartholomeus Brussel gaat nog veel gezelschap krijgen in de lik zo.

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:26

Dus? Met willen is niks mis. Een mens wil zelfs niet altijd wat hij wil. De heren professoren zijn er nog lang niet uit of Yassin wel wilsbekwaam is:
twitter.com/Harry_Dillema/statuses/213...
Ik lees ook geen bedreiging, laten we dus eerst dit onderzoek maar eens afwachten.

Detlev Tarnowitz | 17-08-10 | 17:25

Heer Stift, mag je tegenwoordig niet eens meer "willen" dat iemand dood is dan? Mag ik je ook niet aan denken? Dromen? Fantaseren? Vragen, vragen.

Thomas Chatterton | 17-08-10 | 17:24

Allochtonen zouden eigenlijk moeten tzwarteren voor de duidelijkheid.

Bakito | 17-08-10 | 17:22

Pritt terug van vakantie en daar is de dagelijkse Wildersmeuk weer...

Bos Hout | 17-08-10 | 17:22

Twitteren dat neem je toch sowieso niet serieus.
Maar een screenshot. Oei. Die doen pijn als je er hard mee gooit!

ZDEV | 17-08-10 | 17:22

Blijf rammelen aan die deur jungs! En aan die van NRC.

Normpje | 17-08-10 | 17:22

Toen was z'n reputatie helemaal weg..

SQ | 17-08-10 | 17:21

Prof. D.A.H. Vintik | 17-08-10 | 17:19
De Haas!

gozahtje | 17-08-10 | 17:21

@Goede Comment +1 | 17-08-10 | 17:08
Ik vind het geweldig dat er tenminste één clubje zich niet laat intimideren door de vuile huichelpraktijken van de Stasi in NeeDDRland.

James Lastig | 17-08-10 | 17:20

Iets willen is net even iets anders dan .. Dus dit is het net helaas niet.

mark twain | 17-08-10 | 17:20

de met belastinggeld gesubsidieerde Paul de Leeuw zingt ook "doodgemoedereerd" ik ben vandaag zo vrolijk op de wijs van Herman van Veen want Wilders is deaud.
Ja hij heeft het echt gezongen en ook op de publieke tv. link weggewist natuurlijk de ratten va de VARA.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/06/...

ecologiste | 17-08-10 | 17:19

Hij is van de schrik ook gelijk van Hyves verdwenen:
maximyassin.hyves.nl/

Prof. D.A.H. Vintik | 17-08-10 | 17:19

Maaier | 17-08-10 | 17:06
Dat zegt hij inderdaad ook.
Ik denk zomaar dat hij het anders bedoelt. Dat hij het goed bedoelt, zeg maar.
Genoeg reden voor een nekschot.

Heads or Tails | 17-08-10 | 17:19

deze Tweet is niet strafbaar, retweet of herpublicatie op andere wijze ook niet. #beterjebestdoen

bosneger | 17-08-10 | 17:19

Viel Spass im NeeDDRland.

James Lastig | 17-08-10 | 17:18

Maxim kan zoveel willen, en ik , ik wil nu mijn Benz terug!

See ya at P.I. Vucht, toch

Ron6019 | 17-08-10 | 17:18

Ik mis de context.

Schoorsteenveger | 17-08-10 | 17:16

-weggejorist-

OoO | 17-08-10 | 17:16

Wat doe je nnou Pritt, Bert was net een beetje bijgekomen, had inmiddels het reformatorisch dagblad doorgespit en zit nu naar een youtube filmpje over babyboomers te kijken.

CoffeePatch | 17-08-10 | 17:15

Terpen-tijn | 17-08-10 | 17:13
Klopt en dat komt doordat -statistisch gezien- zo'n 60% van het volk breindood is.

plastic zakje | 17-08-10 | 17:15

Goeie actie, Pritt.

Don't kill the messenger.

Ik hoop dat EHB in kabinet Rutte I niet voorkomt.

Ernst Blofeld | 17-08-10 | 17:14

Elke boodschapper van slecht nieuws wordt omgebracht.
Dat is al eeuwen zo.
Zelfs marathonlopers uit de oudheid zijn er niet aan ontkomen..
Het volk eist wraak als compensatie voor de ongelukstijding.

Terpen-tijn | 17-08-10 | 17:13

Volgens mij is dit geen doodsbedrieging, je zou het kunnen opvatten als een mededeling!

gozahtje | 17-08-10 | 17:13

De priveoorlog begint genante trekjes aan te nemen.

Bakito | 17-08-10 | 17:13

Wanneer komen de aanbiedingen van GS-travel? Lucnchpakket neem ik zelf wel mee naar de rechtbank.

Duikduivel | 17-08-10 | 17:12

-weggejorist-

Technic0l0r_Jozef | 17-08-10 | 17:12

En de zin hiervan is?

tembacostyle | 17-08-10 | 17:12

@ Goede Comment +1 | 17-08-10 | 17:08
tuurlijk, maar die mensen zijn nou juist zo makkelijk om te pakken en lekker tegen aan te schoppen

KingSizeBob | 17-08-10 | 17:11

Maxim heeft vast last van een hongerklop en een droge strot.

CoffeePatch | 17-08-10 | 17:11

Zou nog behoorlijk kunnen knallen...

Drank Orgelt | 17-08-10 | 17:11

jullie hebben er overigens nog best lang over gedaan om het berichtje in elkaar te draaien, was het twijfel?

doubledope | 17-08-10 | 17:11

Is dit niet gewoon een Villamediaatje? Maxi-Jas brengt nieuws zonder het verifieren bij de vermeende nabestaanden van Geert?

niet voor de hond | 17-08-10 | 17:10

Re-Tweet ... check

Ik wil wel eens zien of het OM de ballen heeft ook mij te vervolgen :)

liggend_streepje | 17-08-10 | 17:10

Binnenkort dus weer opnieuw stemmen ?

jankerd | 17-08-10 | 17:10

Genieten dit.

artbrut | 17-08-10 | 17:10

Ik ga dit ook retweeten. In de cel heb ik in ieder geval geen last van die pauper die hier de hele tijd met zijn opgevoerde kudtbrommert langsracet.

plastic zakje | 17-08-10 | 17:09

Een beruchte quote nabootsen dat doen jullie zo?

Expert Homo | 17-08-10 | 17:09

-weggejorist-

minck | 17-08-10 | 17:09

Wacht rustig af

captain p0wned | 17-08-10 | 17:09

Nu is het afwachten totdat die aanslag gaat plaatsvinden. Zeg niet dat jullie er niet om gevraagd hebben.

Zeeschuimer | 17-08-10 | 17:09

*Benieuwd is met welk stom excuus om niet te vervolgen Hirschi Ballin nu weer aankomt*

Tim | 17-08-10 | 17:08

-weggejorist-

Goede Comment +1 | 17-08-10 | 17:08

En twitter staks uit via de Hirschballinswitch...

Der Theo | 17-08-10 | 17:08

*gaat achterover zitten en grijpt de popcorn*

rotterodamius | 17-08-10 | 17:07

Tja justitie heeft zichzelf ernstig in de voeten geschoten. Nu kunnen ze de hele dag twitter na lopen te speuren.

Kookviool | 17-08-10 | 17:07

Pritt, trek je jas maar vast aan, je mag geheid bij de pliesie op gesprek komen.

Der Theo | 17-08-10 | 17:07

TwietBom?

jan luuk pica | 17-08-10 | 17:06

"Dit is toch niet meer te handhaven mensen!" - zei een zwetende medewerker van Justitie.

bijscholing | 17-08-10 | 17:06

Maar zegt de schrijver niet eigenlijk dat hij óók dood wil? Dat is hoogstens een LPF-dreiging tot auto-zelfmoord.

Maaier | 17-08-10 | 17:06

En nu afwachten +1

Urkel | 17-08-10 | 17:06

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl