
Is het geen dappere verzetsstrijder? Spreken wij hier niet over een held die Jasper Schuringa, het meisje met het rode haar, Batman en
Burnt Face Man voorgoed achter zich laat? Ja mensen,
Doekle Terpstra (hbo'er, korfballer, christelijk huisman) is de eenmansverzetsmachine tegen het oprukkende Grote Fascistische Gevaar dat Rutte 1 heet. Waar anderen hebben gefaald of hun leven hebben gegeven in de bloedige strijd tegen de macht van de kiezer, gaat Dappere Doekle onverstoorbaar verder. Geen windmolen te groot, geen geest te klein voor Doekle. Klein van stuk, maar altijd moreel gelijk. Met zijn linkerhand hanteert hij het vlammend zwaard van gerechtigheid terwijl zijn rechterhand de strijdwagen met acht maal acht span paarden bestuurt. Doekle de intrigant, op missie met Jezus. Ja, waar Doekle komt heerst tweestrijd. Benoemen en afbreken, dat is de macht van een verzetsstrijder die nooit sterft. Spoedig zal het door de straten klinken: "Waar men gaat langs christelijke hbo-wegen komt men onze Doekle tegen". Zijn naam is Terpstra. Doekle Terminator Terpstra. Wij pinken een traantje weg.
Reaguursels
InloggenDoekle woont zeker ook in een prachtwijk en z'n dochters lopen met Riffers.
Wat een idioot is het ook.
ecologiste | 10-08-10 | 09:22
Dat wordt afwachten dan.
Het zou ook zo kunnen zijn dat ze de boel niet meer bij mekaar kunnen houden. Dat de verschillende facties elk weer hun eigen weg gaan en weer hun eigen God om kracht gaan vragen.
Doekie gister gezien bij Knevel, wat een randdebiel, met zijn Christelijke waarden,
die van Pedofielen in de kerk?? Wat een engerd!! Op de vraag of hij zijn lidmaatschap van het C.D.A zou opzeggen, wat hij had beweerd in een radio interview, zat hij als "goed Christen", als een drol in een potje te draaien om antwoord te geven.
Kunnen ze deze zak niet bij het oud vuil gooien??
Doekle is een idiote zelfingenomen dwaas. Hij heeft alle kenmerken van een linkse politicus. Een zeer onverdraagzaam en demagogisch type. Hij is geen echte CDA-er maar is lid om ontrust te kunnen stoken. Een wolf in christen kleren.
Doekle is een zeer gevaarlijke demagoog met lak aan onze democratie. Dat liet ie zien nadat het HBO onderwijs aan de kaak werd gesteld door de commissie Dijsselbloem, door dat onderzoek te ridiculiseren. Nu doet ie dat opnieuw door openlijk de keuze van de kiezers te minachten.
Pas op met deze man, het is een levensgevaarlijke demagoog!!
Terpstra speelt precies dezelfde rol als destijds Marcel "u bent een minderwaardig mens!" van Dam en Ad Melkert vlak voor de dood van Pim Fortuyn: en maar demoniseren en doorlopend afschilderen als Het Grote Kwaad. Waarin sommige lieden nu eenmaal de legitimatie zien om geweld te gebruiken, want dat mag bij links, als je de morele superioriteit veinst. Als Wilders binnenkort met een paar kogelgaten in zijn knar ligt, heeft Doekle zijn bloed aan de handen. Maar die zal hij dan natuurlijk in onschuld (of wijwater) wassen en meehuilen met de linksche wolven in het bos...
.
En nee, ik ben geen Fortuynist en ook geen PVV adept.
Kan iemand die Terpstra niet eens opgeven bij het OM wegens haatzaaien. Hij verkondigt pertinente onwaarheden en laat geen gelegenheid liggen op z'n fascistentrommel te beuken. Maar het zal wel weer 'vrijheid van godsdienst' zijn, dat zo'n figuur, net als die haatbaarden ongestoord door mag preken, net als gisterenavond bij dat gristenhondenprietpraat uurtje.
Schoorsteenveger | 09-08-10 | 18:47
Ik zie geen goede leider vor CDA maar wel allerlei onopvallende achter de schermen opererende sleutelfiguren uit de maatschappij. Wanneer echter de stroom stemmers opdroogt moeten ze een andere strategie verzinnen om hun netwerk en sleutelposities in de met honderden miljarden omzet gedoteerde overheidsindustrie (gefourneerd door de belastingbetaler) te handhaven.
fleurtje | 10-08-10 | 06:30
Waarom denk je dat Geert het CDA erbij wilde? Omdat zonder het CDA in NL niets gaat. Zij hebben de beste sleutelposities in de maatschappij. Het is de grootste maffia drie letergepen CeeDeeAaa MaFiAa
Doekle is een sneue oude regenteske zakkenvuller. Principes wijzigen bij dit soort lieden als de kleuren van een toverbal. Zijn halve CDA-balboekje staat vol met namen die hun vuurtjes laten branden door middel van riante subsidiestromen, onder het mom van goed-doen. Doekle had zo bij Job op schoot kunnen kruipen, als ie van zijn ouders niet één of ander achterlijk geloof binnen gelepeld had gekregen.
Met een beetje geluk blijft er na het komende en bij voorbaat verafschuwde kabinet nog maar de helft van de duizenden zogenaamde "weldoeners" over, want de helft van hun inkomsten wordt nog altijd NIET bij elkaar geploeterd door hen zélf, maar door de belastingbetaler...
Terpstra,en alles wat daar om heen hangt de laan uit sturen.Dit soort heren houden elkaar met vriendjespolitiek in het zadel.Ze doen net of ze het land besturen,maar in werkelijkheid bestelen ze de boel alleen maar.
Ik ben eens als wethouder Soc Zaken naar een congres geweest waar Terpstra gastspreker was. Hij viel alle gememeten aan op verkeerde uitvoering van de wet. Van al deze verwijten daar lusten de honden geen brood van. En beweerde bewijzen te hebben, ook nog. Alle aanwezige wethouders, burgemeesters en ambtenaren kenen elkaar aan met een gezicht van waar heeft die vent het over. Hij werd als onbenul beschouwd die de grootst mogelijke onzin stond te vertellen. Sinds die tijd mag ik hem niet, gek he !!!
DOEKEL, LUISTER. Jouw enige doelstelling is de miljardenstroom aan subsidie aan 'jouw soort Menschen', frauderende HBO managers, zorgmanagers, directeuren van gesubsidieerde stichtingen, bestuurders en toezichthouders in de publieke sector, enzovoort, om die subsidie dus nog verder te vergroten. Jullie enige angst is dat er een andere wind gaat waaien en dat de verplichte winkelnering in deze DDR HEILstaat wordt afgeschaft. Dan blijkt eneens dat niemand meer interesse heeft in de diensten van jouw soort Menschen.
8 maal acht paarden lijkt me te veel eer voor deze Doekel. 64 grijze muizen lijkt me waarschijnlijker.
ecologiste | 09-08-10 | 17:01
Nou u kunt er ook wat van heur;) Strak plan van die tegels, ook die oproep aan GS.
Maar ik zou die zakkenvöllers laten zeggen: Ik schaam mij dood dat ik het geld dat door de hardwerkende belastingbetaler bijeen is gebracht niet heb besteed aan de doelgroep waarvoor dat was bestemd, maar een groot gedeelte daarvan in mijn eigen zak heb laten verdwijnen.
Wij zullen die dag nooit meemaken. Hooguit zullen wij slechts een enkeling horen mompelen: 'Met de kennis van nu, had ik dat toen anders moeten doen.' En alles bleef zoals het was.
@Groucho Marx | 09-08-10 | 23:31
En wat voor een mening! Als jij niet ziet wat voor supergriezel deze Doekle is moet je de stront eens goed uit je ogen wrijven.
An die ARBEIT | 09-08-10 | 16:31
Bij het woord dame krijg ik een visioen van iemand met een mantelpakje en Beatrixcoiffure. Nou, ik kan u verzekeren dat ik niet zo een dame ben.;)
Verder is niets menselijks mij vreemd en ontsteek ik in grote woede bij het zien en horen van hypocrieten à la Doekle Terpstra. Om te janken ja die Doekle en ook om wat andere zaken waarvoor er nog al wat doekies nodig zijn, maar dit terzijde.
Ik denk dat Doekle via het systeem zoals in PvdA kringen gebruikelijk is (Wim Kok ladder), stiekum had gehoopt op Haags pluche. De CDA top heeft deze linkse agitator wel door. Nu heeft deze oud vakbonds volksmenner het niet verder geschopt dan voorzitter van de HBO raad. Dat is de overkoepeling van zwaar frauderende hbo instellingen. Laat hij die enorme fraude eens aanpakken ipv zijn ongeloofwaardige ethische rethoriek via de EO ether bij KvdB te brallen. Kan deze egotripper niet opdoekelen?
Ik stel voor dat wij een artikel in de Grondwet opnemen, waarin het recht op verschoond blijven van Doekle Terpstra wordt verankerd, zulks ter bescherming van de samenleving tegen Goddelijke Missies en aanverwante spontane oprispingen.
-
An die ARBEIT | 09-08-10 | 15:03
Beter laat dan niet: eens!
Crusher | 09-08-10 | 23:39
Ik had het persoonlijk iets anders geformuleerd, maar ik kan er begrip voor opbrengen. Met zijn sociale academie en vakbondsverleden is het natuurlijk ook een verdwaalde PvdA-er. Er zullen zeer weinig mensen binnen het CDA moeite hebben met zijn vertrek.
doekle flapdrol! je snapt er weer geen hout van.
De discussie gaat dus over wat Geert gaat zeggen, de discussie zou moeten gaan over het feit of het kies is om daar een moskee te bouwen, en of Nederland
E. 1.000000 aan subsidie moet geven aan de stichting die dit mede faciliteert.
Groucho Marx | 09-08-10 | 23:31
Eng hé, mensen met een mening.
Wat een ontieglijke linkse lul is die Doekle toch he? Die zakkenwasser zouden ze linea recta naar het PvdA moet schoppen, bah, bah wat moet ik toch iedere keer weer kotsen als ik die galbak zie.
Doe eens ras opsodemieteren met Doekoe T.!
Groucho Marx | 09-08-10 | 23:31
Nee hoor, maar hij is net een LP die blijft hangen, we kennen zijn afkeer van democratie nu zo langzamerhnd wel.
GS heeft het niveau van de Telegraaf bijna behaald, het reactieniveau evenzo, een paar beauty's daargelaten. Doekle heeft een mening, eng he.
Keiharde faal van Jans. Indien je iemand vergelijkt met Hitler, doe het dan goed: Hitler is natuurlijk niét democratisch gekozen.
Inderdaad @ Knevel, Hitler is dezelfde persoon als Wilders
@ nachtschilder
Inderdaad, Christelijke verzetsstrijder tegen de waarheid
de gristen anti-democraat nu bij Knevel & die andere
Gelukkig - hij is er nog: Mr. benoemt en bouwt 24 zetels.
-
Laten wij opstaan tegen de verTerping van onze samenleving - de intolerantie en onverschilligheid tegenover de kiezer en een groot deel van de eigen partijgenoten.
-
(Doekle van eigen deeg, Doekle...)
-weggejorist-
Djoekle, de rene danen van het cda.
Op doeken die terp ja!
Terpstra: een van de grootste, zo niet de grootste stumper onder de multicultidwazen en meest zeikerige betaalde boeroeper.
Ik denk dat het CDA opgelucht ademhaalt als die domme Friese boer overstapt naar de PvdA waar veelverdieners met praatjes altijd van harte welkom zijn.
@ BertBrussen,
Daar gaan we weer!
@ BertBrussen | 03-08-10 | 16:33,
Bent u CS5 aan het bestuderen in de baas z'n tijd?
Zie plaatje van Cohen bij ander artikel...
basweetutwel | 03-08-10 | 18:56 | Dat is boffen: corpsballen onvruchtbaar
Maar toch, als fotograaf vind ik 't wel leuk.
Ja Doekle van de site 'Benoemen en bouwen'. Alleen jammer er kan niet 'benoemd' worden. Daar is geen linkje voor. Maar goed ook anders zou iederen gaan melden wat de problemen zijn. En dat wil DT natuurlijk niet. Uiteraard kan er wel gebouwd worden. En dat staat vol met verhalen van 'kijk mij eens goed doen'.
Opdoekle, verjole en veeel cement
Stel dat het nou een paars+ onderhandeling was geworden of een kabinet over links, dan had heel rechts, met als grote voorman Geert Wilders moord en brand geschreeuwd en zich helemaal suf getwitterd om het land te waarschuwen voor de rampspoed. Nu zijn er onderhandelingen over rechts, laten linkse politici en vele anderen zich horen, en is dat ineens gekrakeel van de linkse kerk. Blijven rare mensen, die GeenStijlers.
.
BTW, er waren bij de verkiezingen meer mensen die de PvdA in de regering wilde hebben dan mensen die de PVV wilde hebben. Het is maar wat je "recht doen aan de verkiezingsuitslag" noemt. P.S., ik heb niet een uitgesproken voorkeur voor links of rechts. Het is een beetje kiezen tussen kanker en aids (zoals Jensen ooit subtiel opmerkte over het kiezen tussen Geer en Goor).
Links & Gristelijk... en in de nabije toekomst gaan de Gristenen samen met de Islamitische om de Goddelijke heilstaat te creeren.
Doekle heeft als opdracht de Christelijke identiteit stilletjes te vervangen voor de islamitische,,Deze door het AD* geadoreerde staatsgevaarlijke landverrader tolereert geen enkel tegenwoord,benoemen(proest) my ass Doekle,,
Op het *AD mag u zich uitleven door een Belgisch verbond(overgenomen door weldenkende links gedraaide frieten uit Vlaanderen) het ooit zo trotse Rotterdamse Algemeen Dagblad dead als een pier en,,vervang dat algemeen maar voor extreem, het AD is daarmee ter ziele gegaan,,aan linkse pulp propaganda waar Doekle wekelijks mag demoniseren,,benoemen schijnt nog te komen....
Doekle Terpstra de nieuwe slinkse mullah met veel,,hèèèl veel subsidie...(!)
@Max Stirner 19:53
I rest your case ..
en wie zit er vanavond aan tafel bij knevel en van de brink? Meneer terpstra!
Net wanneer je denkt dat het eigenlijk niet treuriger kan met Doekle blijkt hij bovenop alles ook nog eens een korfballer te zijn.
Doekle Terpstra, een typisch voorbeeld van de 'Betere Mensch',
hij weet beter dan de kiezer wat goed is voor Nederland,
en in wezen een anti-democraat. Zo is er de mislukte actie
'bouwen en benoemen' die hij lanceerde in zijn hoedanigheid
als voorzitter van de HBO-raad, een politisering van het onderwijs.
Waar de combinatie Christelijk en rood toe kan leiden weten
we allemaal van vorige regering, betutteling en dwingelandij. Hij is ook een exponent van de infuuscultuur waar de PVV van af wil o.a. ICCO en Publieke Omroep. Kortom een walgelijk kereltje, heeft zo weinig te doen bij de HBO-raad
voor die EUR.135.000 of meer, dat hij zich met allerlei andere zaken bezighoudt,
zoals dit soort: ' kijk eens wat een rechtschapen Gristen ik ben' . Ik ben Doekle,
de waarheid het licht en de waarheid. Wij moeten er met zijn allen voor waken
dat deze man macht krijgt.
Doeketje toch.
Voor het CDA; ongeschikt
Voor zijn baan; ongeschikt.
Welk buitenland wil die looser (ongeschikt)
OP-ZOU-TEN Joekelille Terpstra. Wat is die man een imbeciel.
Hopelijk gaat Dappere Doekle de Dappere Dodo achterna?
@ 18:54
Misschien moet ik eens op het bureau worden uitgenodigd om uit te leggen waarom ze volgens mij een grote fout maken. In plaats van als een anoniem lafbekje op de internets mijn mening te geven.
Wordt het geen tijd voor 'Doekle de musical'?
Doekle... En dan hebben ze Bert Brussen op het bureau uitgenodigd! Ik weet wél wie het grootste gevaar voor Nederland is.
HEEEEEEE daar is tie weer huilebalk Soepsiedievretende Doekieeeeee.
Dit pikkie huilt veel maar zegt zo verdomd weinig.
Na toedeledokie doekie en tot de volgende scheet.
Heeft Doekle zijn eigen tent al op orde? Of worden de diploma's nog steeds weggeven? Kansloze man CDA kan hem beter schorsen.
Echt zo'n gristus konijnekop.
ecologiste | 09-08-10 | 18:43
Nee, klopt. Goeie rattenvanger. Maar dan?
Schoorsteenveger | 09-08-10 | 18:25
Kan wel nieuwe schapen lokken dus. Hij hoeft eigenlijk alleen maar een beetje braaf te kijken en wat ondeugend in de camera te kijken en hop. Hij kan het imago verbeteren van de lelijke gristenen een aardige Wensleydale kloon.
www.woolinitiative.com/images/wensleyd...
toedeledoekle
Misschien kan Mohamed Ghabri hem een keer twitteren?
ecologiste | 09-08-10 | 18:12
Hij wil heel graag volgens mij, maar ik ben bang dat-ie te weinig intellectuele bagage heeft. Had het anders nooit zo lang bij de EO uitgehouden. Is misschien ook te ijdel.
Schoorsteenveger | 09-08-10 | 17:27
Ai goeie keuze, maar hij loopt voor de kuddes uit. Misschien over een jaartje of 15?
@bloemis | 09-08-10 | 16:18
De informatie die jij in/en het buitenland krijgt wordt door de linkse staatsmedia zowel hier in NL als daar, gemanipuleerd. Niks NL=Nazi Jij kunt binnen de keren weer trots op NL worden.
Laffe Loekde, niet alleen partijlidmaatschap opzeggen, maar emigreren. Dan maak je pas een statement.
BTW heb niet niets beters te doen? Heb de de HBO-fraude zaak al opgelost en afgehandeld?
Conan de Rabarber | 09-08-10 | 17:55
Ik vrees dat de afweging al voor hem gemaakt is.
hij mag wel eens naar de tandartsassistente met zo'n gebit
Doekle moet gewoon een afweging maken:
blijftie bij het CDA dan maakt ie maar 1 man gelukkig nl. z'n eigen, maar vertrekt ie uit de politiek maakt ie er miljoenen mensen blij.
Doekle moet gewoon zijn medicijnen op tijd innemen. Hebben we nergens last van.
Kan iemand dit regelen?
Lelijk,dom en zo goed als zeker 100% ongewenst,want geen enkele ouder bij z'n volle verstand noemt z'n kind "Doekle".
Wilders ligt op ramkoers en,intelligent als hij is,zal niet al te ongenuanceerd gaan optreden.
En inderdaad:Het gaat Doekle best pijn doen om te moeten gaan werken voor z'n geld,wanneer de onzinnige subsidies die paars hem door de fuckin' jaren braaf overmaakte,door Wilders worden stopgezet.
Doekie lijkt wel een soort kloon van de pukkel van Dries van Agt...
Terpstra doet juist nu zijn muil open want hij was niet geselecteerd voor de CDA kandidatenlijst : www.artikel7.nu/?p=560
Misschien dat hij dan wat tijd heeft om die vervallen website van hem www.benoemenenbouwen.nl/ (laatste update 8 April 2008) wat bij te werken.
Uiteraard is de Wilders-bash slechts een kleine prelude voordat hij zijn overstap maakt als de redder van het PvdA en rechtmatig opvolger van de beschadigde Cohen.
-weggejorist-
Ik mag die Doekle wel, staat in ieder geval voor zijn principes en laat zich niet monddood maken. Lang leve de vrijheid van meningsuiting! Go Doekle!!!
Verhagen is een intrigant, een rat een keiharde leugenaar precies het soort mensen dat je nodig hebt in de nationale politiek om eens wat orde op zaken te stellen.. En geen Doekle het watje Terpstra dat zaken nog maar eens gaat benoemen terwijl bij jou de bakstenen door de ruit vliegen omdat een olijfkleurige bende je buurt heeft overgenomen. Als Terpstra leraar was geweest dan was het echt zo'n lul waarbij iedereen het aan het einde goed gedaan heeft. Dat KAN niet Doekle de een is gewoon beter dan de ander. Maar dat blijkt ook wel uit de HBO diploma's die hij weg geeft.
Kunnen we een van zijn dochters niet eens voorstellen aan een marokkaanse loverboy? Kijken of deze friese dhimmi dan nog zo'n voorvechter is van de multiculti.
Ik weet zeker dat deze lafbek nooit door kanaleneiland oid heeft gewandeld (wederom, met zijn dochters).
Lulhannes.
ecologiste | 09-08-10 | 17:17
Arie Boomsma?
die vent heeft toch geen kinderen he? arme kindjes...
Waarschijnlijk zal Verhagen of één van zij secondanten wel een stevig woordje praten met Doekle. Ze kunnen hem nog wel gebruiken omdat hij een bepaald type schaap vertegenwoordigt, maar het domein dat hij bestrijkt neemt af en daardoor zijn opbrengst. Ze hebben nieuwe herders nodig of beter rattenvangers die appeleren aan het gesunde Volksempfinden (whatever that may be). Ab Klink kan er ook niet goed mee overweg. Wie zou een geschikte herder voor de nieuwe schapen kunnen zijn die nu naar de PVV zijn overgelopen? Iemand?
In ieder geval zullen ze proberen de "dwalende schaapjes" in te rasteren en Hirsch Ballin lijkt goed op dreef zo te lezen op menige post bij GS.
Verdacht stil op de website van onze verzetsstrijder Doekle. www.benoemenenbouwen.nl/ 8500 deelnemers die na 8 april 2008 niets meer van Doekle vernomen hebben. Van enige organisatie bij het verzet was nog sprake als ze zich na een mislukte actie moesten terugtrekken. Doekle is gewoon een mislukte verzetsheld die bij een televisieserie als Alo Alo misschien nog serieus genomen wordt. Rest my case.
Doekle heeft een vrindje dat vroeger bij de Germanische SS zat.
Dan toch maar liever Greetje Wilders. Dank u. Buenos tardes.
schweinefleisch | 09-08-10 | 17:05
Niet doen, niet doen. Laat Doekle vooral zijn vernietigende werk voortzetten. Laat hem op het Congres onrust zaaien, laat hem daar precies de verkeerde vfagen stellen. Laat hem benoemen.
@ schweinfleisch
Ja dat kan, google: hbo raad kwaliteit als opdracht.
Daar vindt men alles terug over de strapatsen van Donkie en hoe het hele zooitje onder zijn eindverantwoording is ontstaan. Tot kosten-baten analyses aan toe, het is maar net hoeveel zin je erin hebt.
Kan GeenStijl wellicht met een doelgerichte actie komen om Doekle definitief uit te schakelen?
La Vie En Rose | 09-08-10 | 16:21
Rake doekle tegel. kan zo op de boulebard of broken dreams allee worden bijgelegd.
Overgigens bij deze doe ik een oproep aan GS om zo'n avenue te benoemen ergens in den lande en bij voorkeur in Den Haag op één van die wegen die naar de Tweede kamer leiden en die zoals altijd geplaveid zijn met zogenaamde goede voornemens. Welnu daar kunnen GS tegels overheen en dan die hele meute bedriegers bij de overheid en semi-overheid op hun knieën kruipend erover heen en elke tegel hardop vorlezen en op het eind alleen de belofte: "ik zal nooit meer stout zijn tegen de onderdanen" vergezeld van deze gift: helft van in overheidsdienst genoten salaris, althans boven de 4000 bruto, terug te storten in de schatkist ter vermindering van de nationale schuld.
mark twain | 09-08-10 | 16:40
Kom geregeld in de USA. Daar vindt zeker wel ontkerkelijking plaats. Uiteraard is in de States alles extreem, dus ook het verweer tegen die ontkerkelijking. Het is niet toevallig dat het sektarisme er zo welig tiert.
Brutus Grootbek 16:35
Bij mijn weten heeft Zwitserland geen horloge minder geéxporteerd na het minarettenreferendum dit jaar. Ook Frankrijk exporteert geen auto minder na eerst het hoofddoekjes verbod op o.a. scholen vorig jaar en straks het burkaverbod. Sarkozy, de Franse president , derhalve geen volvertegenwoordiger, verdedigt met verve de laíscité, het gescheiden houden van Kerk en Staat dit doet hij zowel op tv, in de krant en op straat. Iedere politicus die staat voor zijn mening dient die te kunnen ventileren daar is strijd voor geleverd. Het muilkorven van politici past niet in een democratie en een politicus heeft het recht zijn mening te uiten als hij of zij wordt uitgenodigd dit te doen. zoals Wilders in New York. Freedom of Speech ligt verankerd in de Constitution en is het grootste Amerikaanse recht Mochten uitspraken onrechtmatig zijn dan is daar de rechter om dit te toetsen. Figuren als Terpstra die op voorhand claimen het morele en ethisch gelijk aan hun zijde te hebbben dienen te worden gewantrouwd want zelf blijven ze buiten schot.
Jan Boule | 09-08-10 | 16:32
Goed dat die haatimams achter de vodden worden gezeten. Moeten ze hier ook blijven doen. Die lui gaan vroeg of laat in de fout. Ze kunnen het gewoon niet laten om tóch zo nu en dan het achterste van hun tong te laten zien en daarmee de buitenranden goed zichtbaar te maken.
Maar ik ben meer beducht voor degenen die de grote massa weten te bespelen, die grote groep van gematigden die snakken naar een nieuwe richting, nieuw houvast, nieuw vertrouwen, nieuwe zekerheden.
Ik hoorde Tariq Ramadan onlangs in Maleisië een volle zaal studenten bedwelmen met de zalvende woorden:
"When you are confident, when you know the very essence of your religion, you are not scared of any philosophical discussion. We have the philosophy of life, of course we have. It's Him or iluusion."
Aan een Amerikaanse universiteit houdt hij een heel ander soort lezing, vertelt hij aan een gemengd publiek over zijn nieuwe boek "The Quest for Meaning" en heeft hij het over "One summit and many paths to reach this summit".
Eén student stelde daar na afloop van Ramadan's betoog de cruciale vraag, maar hij werd bijna weggehoond door publiek én spreker, want zo'n vraag hoor je kennelijk al niet meer te stellen. Hij vroeg: "Waar haalt u de zekerheid vandaan dat er maar één top is, en hoe weet u wanneer de top is bereikt?"
Het antwoord kwam er in Maleisië -uiteraard- wél uit: "True freedom is inner peace coming from Islam."
Met in het achterhoofd alle recentelijke aangelegenheden aangaande het HBO een must read, (met foto van Donkie): www.hbo-raad.nl/home/29/507
Ronduit hilarische stukjes aangaande de inhoudelijke capaciteiten van Donkie.
@Brutus Grootbek | 09-08-10 | 16:35
"Is toch jammer, want van de rest van mijn betoog had je best iets kunnen leren"
You lost me there, beetje kwallig geschreven dit...
Heb de rest even doorgekeken, dat wel, maar toen zag ik dit:
"Dat 'distributieland Nederland' komt dan te zitten met lege havens, lege vrachtwagens etc."
Die constante dreiging, die Wilders zou vormen voor de Nederlandse economie. Zoals b.v de uitspraken over Erdogan, die verschrikkelijke consequenties zouden hebben, of de film Fitna, die toch een enorme golf aan boycots en andere financieële malaise met zich mee zou brengen... Dat is toch allemaal uitgebleven. Zou er dan misschien een beetje overdreven worden op dat punt? Me dunkt...
@Schoorsteenveger 16:34
U komt wel eens in in USA? Fijns. Dan zou U kunnen weten dat in ieder geval in dat deel van de westerse wereld allerminst sprake is van ontkerkelijking.
Maar U zult de VS wel weer niet tot de westerse wereld rekenen.
He Doekje,
Toen jij nog op vakantie was en je aldaar vast je handjes warm hebt zitten wrijven over hoe je dit wel eens allemaal aan ging pakken, toen he Doekje, toen ging dit land gewoon door. Allerlei mensen van enige inhoud zich gebogen over hoe nu verder en toen kwamen deze mensen tot deze oplossing. En nu gaan er ook nog mensen inhoudelijk over praten. En doe eens uitleggen dan Doekje wie ben jij dan om dat op voorhand te veroordelen ? Mannetjes als jij zijn los van de realiteit Doekje. Jij staat niet boven mij noch boven een der andere reaguurders hier. Doekje dat lidmaatschap van het CDA mag je houden, ik wil alleen je paspoort.
@vraagstaart | 09-08-10 | 14:40
Bij "rabiate xenofoob" ben ik gestopt met lezen. Dan heb je niets begrepen van zijn standpunten en (... bla bla bla)
Is toch jammer, want van de rest van mijn betoog had je best iets kunnen leren. Ik heb zijn standpunten prima begrepen en ze komen neer op het soort gereutel wat ik in mijn leven al veel te vaak heb gehoord. Het pro-Wilders kamp roept 'hij heeft het alleen over criminele buitenlanders', en dat is een nuance die in zijn oneliners standaard ontbreekt. Maar dat is beside the point: als je in Amerika gaat lopen roepen dat je - als vertegenwoordiger van de Nederlandse regering - het een schande vindt dat een moskee vol nare moslims op die plek wordt gebouwd, zorg je ervoor dat je in een paar minuten ik weet niet hoeveel miljoen aan buitenlandse orders tegenhoudt. Dat 'distributieland Nederland' komt dan te zitten met lege havens, lege vrachtwagens etc. En waarom? Om iets te roepen dat totaal geen zin heeft. Als Kamerlid heb je die vrijheid, als regeringsvertegenwoordiger niet. En dat is een verschil dat Peroxide-Piet niet kan of wil maken.
"Want zover is het al in Nederland. Alleen Links mag vrij spreken in veiligheid. En Links vindt dat eigenlijk heel goed. Dat heet "democratie" bij Links."
Dit is Onzin, en dat weet je zelf heel goed. Het toeval wil dat er nog nooit een linkse politicus is vermoord in Nederland. Daarom trekt Rechts zo graag die slachtofferrol naar zich toe. Met fatale gevolgen voor het land. Of ben je een van die mensen die denkt dat de VVD werkelijk iets positiefs gaat bereiken? Hahahahahahahahahaha.
mark twain | 09-08-10 | 16:28
Vraag maar eens aan de Paus welke kerkprovincie het meest afvallig is, om maar eens een voorbeeld te noemen. Nederland is altijd als een beetje erg vrijzinnig geweest. Heeft weinig met slim of dom te maken denk ik, maar meer met historische context.
In den brede vindt er ontkerkelijking plaats, in de hele westerse wereld, dat is geen puur nederlands verschijnsel.
ro8in | 09-08-10 | 15:28
Vanuit uw geindoctrineerde geest wijst u wederom naar een ander terwijl u een beeld schetst van lieden die ik zovaak op de Joop en in de VK aantref. Niet alleen PVVers maken zich hieraan schuldig, ook GIJ!
En het spijt me voor u maar zowel Pim Fortuyn als Wilders zijn keihard aangepakt door de linkse media en politici. Daar heb ik mij als voormalig SPstemmerT kapot aan geërgerd, evenals aan de scheldpartijen op de hierboven vermelde fora van de z.g. politiek correcten die het niet dulden dat anderen er een andere mening op na houden dan zijzelf. Enige zelfreflexie zou u sieren. Maar ik heb al eerder gemerkt dat dit begrip u vreemd is. Het zou ook kunnen dat u het woord niet kent. FF opzoeken dan maar.
Lewis Lewinski 16:22
Schoorsyeenveger 16:24
Edoch, er gloort hoop . Zoéven is in Hamburg een moskee gesloten vanwege haatpredikingen gister.
@La Vie En Rose | 09-08-10 | 16:21
" gluiperige zakkenvöllers à la Kok en Reuzelöller "
Sow, u bent op dreef! Gedraagt u eens als de dame die ik weet dat u bent, Mupske ;).
* Staart verdrietig in brief, zoekt Doekie.... *
@ zovoklets | 09-08-10 | 14:38
Ja, en de handel met andere regeringen ook. Of denk je dat iedereen ineens roept: 'Ja heer Wilders, natuurlijk! Zo hadden we het nog niet bekeken!'?
@Schoorsteenveger 16:22
Zou het? Duitsers nog dommer dan wij? Wat een merkwaardige en wereldvreemde
denkbeelden hou jij er toch op na.
Wat nou kiezer? In crisistijden heb je daar schijt aan, sinds wanneer weet een simpele kiezer wie hem kan redden? De meeste kiezers gaan, geleid door hun eigen euvel dus onbewust, voor de ergste kandidaat. Aangezien het nu in 2010 ff'tjes niet om kiezers gaat maar om de toekomst in het algemeen: Duimpjes klikken, bosbrandje doven, olie droppen, dolfijntjes redden en pas dan weer tijd hebben voor het politieke theater. Met een beetje mazzel kunnen we dan in 2012 nog op tijd aan de NWO, waar we toch zo met smacht op zitten te wachten met zijn allen. Ow shiit... bijna was ik het vergeten. Sorry. The show must go on, ofc. Ik heb niets gezegd. Mocht u toch iets gehoord hebben, dat was die andere Ben die eigenlijk Flo heet en van animal pr0n houdt terwijl hij gay is. Zuster? Kunt u de doct0r even langs mijn bed sturen? Ik heb het idee dat mijn bloeddruk iets te hoog ligt. Bedankt... Huh? Nee, dat kunt u niet zelf eerst even meten. Ik weet heus wel wanneer ik u of een doctor nodig heb. Ja, prima. Bedankt. Doctor? Hoi. Leer mij eens muziek maken en rationeel bla bla doen. Kewl, daar heb ik wat aan. Goed zo! Wil je ook nog een nakkie? Dank je, ouwe. Ik hou er namelijk niet zo van om alleen te tweaken. Toedels en tot straks. P.S. wie dit leest is een ho'.
""De partij van Wilders houdt er volgens Terpstra "persverse opvattingen" op na.""
Haha en dat zegt iemand wiens partij een christelijke grondslag heeft. Wat een grapjas.
Ik heb bij Doekle toch meer het beeld de van voorzitter van de Joodsche Raad. Met de bezetter samenwerken om maar niet op die trein te hoeven. De ware verzetstrijders waren/zijn: Pim, Theo, Hirschi-Ali en Geert.
Lewis Lewinsky | 09-08-10 | 16:22
Juistem. Dit is het thema.
De eerste onderhandelingsdag is nog maar net begonnen en Verhagen heeft Wilders al publiekelijk gewezen op het feit dat eventuele uitspraken van Wilders in New York m.b.t. ( moskee Ground Zero) wel eens grote gevolgen kan hebben voor Nederland. Dat zal een fijne regering worden straks, mogelijk kan Doekle de goede zaak nog redden.
Laat Doekle zich concentreren op zijn Hogeschooltje. Dan kunnen de grote mensen verder praten. Dahaag Doekle.
mark twain | 09-08-10 | 16:14
Merkel krijgt het ook steeds moeilijker. Maar Duitsland loopt natuurlijk wel een beetje achter wat dat betreft. Zeker in het zuiden. Daar huppelt de godsvruchtige Heidi nog vrolijk over het bergpad. Bovendien loopt het oostelijk deel nog steeds met een kater rond na het mislukken van die heilstaat zonder God.
@Schoorsteenveger | 09-08-10 | 16:17
Precies. Het Christendom is passé in Europa. En in plaats van zich in vreugde te bevrijden gaan de gehersenspoelde zombies zich gereedmaken voor toetreding tot het moorddadige mohammedanisme. *in snikken uitbarst*
Owh wat een mooi stukkie Bert! De pen gedoopt in vitriool, en zo hoort het ook.
Wb Doekle (what's in a name) Terpstra betreft: Die schaar ik onder de categorie hypocriete, gluiperige zakkenvöllers à la Kok en Reuzelöller, toevalligerwijs, o ironie, alledrie oudvakbondsleiderTs, waarvan m.n. Paultje en Doekle nogal aan de wegtimmeren met hun zogenaamde morele verontwaardiging over het toekomstige kabinet Rutte 1.
Dat dit kabinet er lijkt te komen dankzij de partijleider van zijn eigen palingenineenemmersnot partij mèt gedoogsteun van de door hem zo gehate Wilders, bezorgt deze droeftoeterT slapeloze nachten zo lijkt het, terwijl hij die toch zou moeten hebben van de chaos in het HBO en over zijn eigen falen als dikbetaalde voorzitter van de HBOraad.
Echter, dàt inzicht ontbreekt altijd bij die -zichzelf moreel boven iedereen voelende-vale klerkenkoppen met hun immer naar anderen wijzende vingertjes, evenals bij al die andere in doodsnood verkerende lieden die bang zijn hun eigen lucratieve baantjes en hun invloed te verliezen. Om het schaamrood van op je kaken te krijgen. De toeschouwerTs dan hè. Deze lui zijn de schaamte allang voorbij met hun doorzichtige trieste en laffe gejank.
Het CDA heeft altijd een Doekele voor het bloeden.
Laat inderdaad iemand in godesnaam opstaan tegen dit verschrikkelijke plan. Zit in het buitenland en mensen denken dat we een nazi-staat worden. Waar is het het NL waar iedereen zo van hield? Ik wil weer trots zijn op NL. Het blijft onbegrijpelijk dat er zo veel mensen zijn die Wilders steunen. Een luxer beter geregeld land bestaat er bijna niet. De mensen zijn met scandinaviers het meest gelukkig. Werkloosheid bijna nul. Iedereen die wil kan meedoen. Waar komt toch dat gezeik vandaan? Misschien een hek om limburg, dan kan Wilders daar lekker tuinieren. Die Doekle is de enige in het CDA die nog een beetje fatsoen in zijn donder heeft.
Lewis Lewinsky | 09-08-10 | 16:10
Dan heb je het over een ander monotheïstisch geloof dat de knoet er nog goed overheen heeft liggen. Dat is het wrange. Er valt hier in het westen een leegte die niet door de atheïsten, humanisten wetenschappers, vrijdenkers of andere moralisten kan worden ingevuld. Daar spint de Islam garen bij, daar spinnen populisten als Wilders garen bij. Het probleem is niet Wilders, het probleem is gebrek aan vertrouwen, angst voor de grote leegte. Heeft niks met xenofobie of Islamofobie te maken.
@Schoorsteenveger
Als Doekle zou menen het goede te vertegenwoordigen dan is ie niet goed bij z'n hoofd. Dat verklaart ook de vertaalslag die hij maakt door links beleid als synoniem voor christelijk beleid te beschouwen? En dan krijg je van die vreemde wrochtsels waarin een christelijk politicus een ideologie (lees islam) verdedigt die lijnrecht tegenover het gedachtegoed staat waar hij zelf in is grootgebracht. De meeste CDA-prominenten lijden aan deze onhebbelijkheid. Ik denk dat we pas aan het begin van de Werdegang van het CDA staan.
@Schoorsteenveger 16:04
Hoe zit het dan met frau Merkel. Toch een representante van eenzelfde soort partij als het CDA. Staat zij soms ook met lege handen? Neen, dus.
Was het CDA verder ook al niet in 1990 ten dode opgeschreven en ziet hoe daarna het tij keerde.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit niet nogmaals zal gebeuren.
Doekie bedankt, doekie bedankt, doekie doekie doekie bedankt!
@Schoorsteenveger | 09-08-10 | 16:05
Helaas. Het betekent wel iets. Godsdiensten planten zich voort via indoctrinatie vanaf de geboorte. En dat gaat gewoon door. #dopen #besnijden #koranlessen
ecologiste | 09-08-10 | 16:04
Maar God doet zijn kunstjes niet meer voor één Euro.
Lewis Lewinsky | 09-08-10 | 15:51
Maar het betekent volgens mij niks meer.
ecologiste | 09-08-10 | 15:45
Het blijkt nu hoe vliesdun het laagje moraal is dat over het CDA heen ligt, en hoezeer die partij al die jaren geparasiteerd heeft op geïnstitutionaliseerde kerken waarbinnen vanaf de kansel met hel en verdoemenis werd gepredikt. Het samengaan van CHU, ARP en KVP werd destijds als een waagstuk gezien, maar bleek vooralsnog goed uit te pakken als een soort compromisvorm die zowel de brave schaapjes, de dolende schaapjes en zelfs de zwarte schaapjes binnen de bijbelse hekken kon houden. Maar met Balkenende is dat tijdperk, zo lijkt het, voorgoed afgesloten. Het succes van Balkenende was gebouwd op nostalgie, op het verlangen naar vroeger toen alles nog in evenwicht was en haarscherp kon worden onderscheiden tussen goed en kwaad.
Doekle Terpstra is een van degenen die daar geen afscheid van kan nemen. Hij wéét gewoon, zo meent hij zelf, dat hij het goede vertegenwoordigt en kan maar niet begrijpen dat niemand mét hem wil benoemen, bouwen, oordelen en veroordelen. Doekle Terpstra is het type dat 's zondags vóóraan in de kerk zit om de preek maximaal op zich in te kunnen laten werken. En nu die preken niet meer komen is hij in uiterste vertwijfeling zélf maar gaan preken en dat gaat hem bijzonder slecht af, want de prekers van weleer willen helemaal niet dat hij het proces van verval zichtbaar maakt en versnelt.
Verhagen cum suis weten al lang dat God dood is en dat ze nu eindelijk ook zichtbaar met lege handen komen te staan. Balkenende -en dat is zijn verdienste- heeft voor eens en voor altijd duidelijk gemaakt dat de christelijke moraal niet meer aan die Heilige Bijbel is op te hangen. Hij heeft het nog één keer geprobeerd, maar die straffende God is verdwenen en kon hem geen steun meer bieden. De leegte wordt nu in den brede gevoeld.
Lewis Lewinsky | 09-08-10 | 15:51
Foutje bedankt. Hahaha. Ik had er nooit zo op gelt en checkte net even wat euro stukken maar kwam niet hoger dan 1 euro en dacht dat ze allemaal wel van God los waren.
Tsjonge dus 2 euro wel "Gos zij met ons"? Dan hebben ze hem wel flink opgewaardeerd. 2 euro is al gauw ruim 4 oude guldens.
"zich diep schamen gaat voor zulk enen naïviteit"
plaklul | 09-08-10 | 15:16
Mee eens, zinloos om steeds nationaal-socialisten er bij te slepen, dat waren gewoon ook lieden die socialistische plannetjes probeerden te implementeren, net als de hedendaagse socialisten.
@borderlijntje | 09-08-10 | 15:59 : Mooi he?! Dik vangen voor een flutbaan en net doen alsof je de wereld verbeterd. Tien jaar later kan je de schuld geven aan mensen die toch niet meer leven en natuurlijk aan de maatschappij die net op dat moment niet meewerkte.
Doekle, doe eens lekker deaud vallen
Doekle (flink boven de Balkenende-norm: "ik lever een maatschappelijke bijdrage waar een compensatie tegenover staat" - NRC 29.08.2009) is gewoon lobbyist voor gesubsidieerde clubs waar hij inzit: ICCO, publieke omroep enz. Daar wordt-ie dus voor betaald. Maar als gereformeerde hypocriet gooit hij een moralistisch sausje over die inkomens- en subsidiebelangen. Doorzichtig.
Kan het CDA niet weer gewoon KVP worden zijn we zo van zulke mensen verlost.
@ecologiste | 09-08-10 | 15:45
*kuch* Kijk eens op de zijkant van een twee-euro-munt geslagen in NL.
Die Doekle is een irritante christelijke droplul, die zijn bek gewoon moet houden.
is dat dezelfde Doekle van het enorme succes-initiatief/website "benoemen en bouwen"?
'
En wat heeft ie nou eigenlijk precies benoemd en gebouwd????
Schoorsteenveger | 09-08-10 | 14:58
Vroeger was het wel makkelijker om de schapen bij elkaar en voor de gek te houden met de oude gulden waarop zo fijntjes gemerkt stond: "God is met ons" (lees met óns de gepriviligeerden). Nu is het net zo goed als toen 'wij (de gepriviligeerden) zijn met de euro', maar er komen steeds meer schapen die hun brandmerk niet meer herkennen en schapen in wolfskleren worden om zo hun eigen soort op te eten want zo en niet anders lijken de gevestigde politieke partijen te evolueren.
Jajaja de schapen in wolfskleren van PvdA en CDA die zich zogenaamd zo druk maken om sociale rechtvaaardigheid maar dit vooral gewiekst doorberekenen naar hun stemschapen die het nu gelukkig steeds beter door krijgen ook dankzij GS waarvoor bij deze hulde.
@ ro8in | 09-08-10 | 15:28
De grootste islamofoben zijn juist degenen die vinden dat je moslims niet tegen de haren in mag strijken, omdat dat het "landsbelang" zou schaden. Dan denk ik bijvoorbeeld aan het roeptoetergedrag van Balkenende in de aanloop naar Fitna. Of recent aan Hans Hillen www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland... Die mensen zijn pas echt doods- en doodsbang voor moslims.
Benoemen: Doekle is een hond!
Bouwen: het hok is bijna af!
Dat benoemen en bouwen was een grote faal. Ze hebben in 3 jaar nog niks benoemd. Laat staan gebouwd. En nu gaat ie weer iets proberen? Wat is die man zielig.
Oke, Doekie, moeten we dan blij zijn als het CDA naar links kijkt en zich laat decimeren in het volgende avontuur met de PvdA? Meestal lijken de kiezers zich daar hard van af te keren, QED! Dus... tijd voor verandering. Tijd om een einde te maken aan alle linksigheid. Tijd om het CDA gewoon weer eens over rechts te laten regeren, met een paar katholieken aan het roer. Even zonder die zure protestantse ARP gezichten, met hun linkse trekjes. Begrepen?
Zet'm op Maxime! Je bent wel een gladde aal, maar je zwemt tenminste niet naar links.
Zou Doekle ook op z'n CDA's buiten de deur neuqen?
Doekle is echt zo'n griezelman die andersdenkenden niet als andersdenkenden ziet, maar als iets wat je kunt consumeren om zojezelf als vette opperpad te kunnen gedragen, met de karkassen van de andersdenkenden in z'n immer rammelende paddenmaag.
@ro8in | 09-08-10 | 15:28
Ik vind die PVVers lang nog niet zo erg als die irritante moslims die meteen als je ook maar iets van kritiek uit, het hebben over een gebrek aan respect. Als er 1 bevolkingsgroep last heeft van een tekort aan introspectie dan is het die groep wel. Verder valt het me op dat juist de mensen die ageren tegen Wilders een stel bange poeperTs zijn die bij het minste of geringste vrezen voor deportaties of een politiestaat.
Ja hoor ik vertelde het toch? De regering is er nog niet begint ze al af te brokkelen. Huilie huilie doen hier onder.
faz | 09-08-10 | 15:14
Geen linksche regering...? Het beleid is op alle fronten afgestemd op linksche ideëen. Het immigrati-beleid: linksch. Het beleid met betrekking tot Sociale Zaken: linksch. Het Justitieel beleid: linskch. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
.
@Fijnstoffer | 09-08-10 | 14:39
Peeveevers zien een andere mening vaak als een aanval. Waarom weet ik niet misschien dat velen van hun last hebben van een minderwaardigheid complex ofzo. Het valt me op dat peeveevee stemmers sowieso vaak van die bangeriken zijn. In hun belevingswereld worden we zowat al gestenigd door de moslims en schuilt er een Jihad achter elke voordeur. Ze doen mij een beetje denken aan die NRA types uit USA. www.youtube.com/watch?v=Zqh6Ap9ldTs
Het CDA kunnen ze na Rutte-1 wel opheffen en laten fuseren met de VVD. De Doekles kunnen dan wel terecht bij de ChristenUnie.
Daar heb je Terpstra hij is geweldig en o wat is hij fijn waar een grefo echt trots op kan zijn daar heb je terpstra deflapperdeflipperendewildersf*ucker en hborukker hij is een held met als ons geld tralala Daar heb je terpstra hij trekt het geld wel jouw la la la
www.youtube.com/watch?v=_iFeH4-U4og
Bij Doekle denk ik altijd aan een keurige nette huisvader van Christelijke signatuur waarbij op een zeker moment duidelijk wordt dat hij jarenlang vreemd is gegaan met een veel jongere vriend en eigenlijk alles heeft gedaan wat god heeft verboden. Onderwijl wel prediken..... Ik vind het een hele nare man. Heeft hij HBO? Toch niet bij..... nee dat zal toch niet....
@zovoklets | 09-08-10 | 15:07
In de inmiddels typisch Nederlandse traditie, telkens als er iets fout gaat:
We hebben het onderzocht, niemand heeft de schuld, of iedereen een beetje, dus alle betrokken bestuurders gaan vrij uit... Hiep-hoi,... :S
Als Doekle in de buurt is ruikt het altijd enigszins zwavelig. Kan toeval zijn natuurlijk.
faz | 09-08-10 | 15:14
Tja, dat hangt er maar vanaf, wat u niet links vindt, he.
Bovendien gaat het niet alleen om "de regering". Het gaat ook en vooral om lagere overheden en de sleutelposities daarin. En deze zijn, door wat ik noem een Comintern-politiek ingezet door Heer Uyl, voor het overgrote deel aan socialisten toebedeeld, zodat buiten "de regering" de macht van vooral de PvdA en CDA met assistentie van de andere extreemlinkse clubjes, zeer groot is gebleven.
@vraagstaart | 09-08-10 | 15:00
Precies! De achterban zal eventuele positieve gevolgen van Coffeeshop 1 aan Geert toeschrijven en alle mislukkingen op alle andere partijen. Win-win voor geert, volgende verkiezingen NOG meer stemmen, met tegenzin van al het andere gespuis in Den Haag ( ja, Geert wordt gewoon meegenomen in de term " gespuis " heur, 'tis allemaal tuig) zal hij dan gewoon gaan regeren en DAN.... Dan zien we verder.
Ik denk: Veel geblaat, weinig shaorma... Mehmehmehmeh....
theos | 09-08-10 | 15:14
STOP, een Godwin!
@Roer | 09-08-10 | 14:06
hij hoeft om mij niet monddood, zeker niet, maar hij mag wel eens inzien hoe hypocriet hij bezig is (en overigens veel met hem)
en nee, het is niet alleen het linkse volk wat zo is, ook rechts kan er wat van..
de 'heersende' klasse heeft nu eenmaal een hekel aan kritiek, en vind zichzelf nu eenmaal zo slim dat het wel even meent te weten hoe meneer de burger nu eigenlijk moet leven, en vindt het ook belachelijk als diezelfde jan met de korte achternaam ook nog eens een andere mening heeft..
een van de leuke dingen aan democratie is dat dergelijke gekken normaal gesproken weggestemd worden, en dus het dictatoriale gedrag waarvan dit een begin is ook direct de kop in gedrukt wordt..
als onze Duikelaar daar dan aan wil tornen, vind ik dat een kwalijke zaak, omdat dan niet Geert&Mark de nieuwe "Nazi's" zijn, maar juist hij!
Voor er commentaar komt; "Nazi" gebruik ik omdat dat het enige woord is wat links schijnt te begrijpen als het om dictatuur gaat.. hoewel er genoeg andere regeringsvormen zijn om als voorbeeld te gebruiken... communisten bijvoorbeeld?
FreshClash | 09-08-10 | 15:02
In de laatste 30 jaar hebben wij geen enkele linksche regering gehad, Den Uyl 1 was de laatste. De PvdA is een slechte partij, maar zeker de laatste 20 jaar absoluut geen linksche (weet u nog, uebergraaier Wilhelmus Kok).
Frederik Vijf | 09-08-10 | 15:04
Het is makkelijk bleren langs de zijlijn zonder enige verantwoordelijkheid.
Schoorsteenveger | 09-08-10 | 14:58
Ik vind het ook een uiterst interessante ontwikkeling, vooral omdat er ook andere dan traditionele schapen in de kudde lopen, die eigenlijk bij een andere kudde en andere herders horen.
Dus is het interessant om te zien welke schapen door welke herders bij welke kudde geroepen worden.
ik hoop van harte dat Ernst Hirsch Ballin zich bij de Terpstra beweging aansluit en ook oprot.
An die ARBEIT | 09-08-10 | 14:55
Het leuke is dat veel mensen niet door hebben dat politici de betere deal hebben in een democratie. Vroegah kon je ze ophangen, aan stukken trekken en dan nog eens doodvermoorden en had de burgerij een dagje uit en genoegdoening. Tegenwoordig hebben ze geen verantwoording af te leggen, zeggen 'snorry' en worden burgemeester of dit of dat bij een volgende club waar ze je een poot uitdraaien.
DraculDoekle is het prototype van de zwaar gefrustreerde inktzwarte kous in moderno-verpakking, die de avond voorafgaande aan 'maandag wasdag' stiekem de badkamer insluipt om even ongegeneerd aan het gebruikte ondergoed van zijn dochters te ruiken. Vieze & totaal onbetrouwbare sneak.
Flodder | 09-08-10 | 15:04
Drukte per ongeluk op posten. Maar goed, de strekking is duidelijk.
Wat dan ook wel weer grappig is: Doekeledokie stond zich vorig jaar op te winden op de Wake voor Gaza, want die stoute Joden toch etcetera.
Nu de Sharia daar door Hamas wordt ingevoerd en de vrouwen in Gaza moord en brand schreeuwen omdat hun vrijheid wordt afgenomen. hoor ik Doekle niet.
Want dat waar Wilders voor waarschuwt, daarvoor is Doekle blind.
Fijnstoffer | 09-08-10 | 14:50
Het punt is dat Wilders en in het pvv-programma een hoop punten staan waarvan totaal niet duidelijk is wat ze precies inhouden en hoe hij het wil uitvoeren. Etnische registratie is er daar één van. Er staat letterlijk: Veiligheid -> oplossingen -> Etnische registratie van iedereen. Inclusief vermelding Antilliaan. Uhhh, ok.
En zo staat dat hele programma vol met dit soort onzin. TBS. Afschaffen! Oh ja, en hoe gaan we dan in de toekomst om met mensen die verminderd toerekeningsvatbaar zijn?
En zo zijn er tal van voorbeelden. Het is veel geblaat en weinig wol. En hele volksstammen lopen er totaal kritiekloos achteraan. Als er iemand dan toch kritiek durft te hebben, wordt hij tot aan de grond toe afgebrand. Dan vind ik een rare en ook wel enge ontwikkeling.
@faz | 09-08-10 | 15:00 : Ik zie nog steeds geen reden waarom? Zodat we een 2e lijst Fortuyn-gate krijgen? Ik denk 4 jaartjes rijpen onder gedoogsteun die partij de rust/tijd geeft om wat te rijpen. Wat dan als zij een minister leveren, is het dan opeens wel goed?
-weggejorist-
@Roer | 09-08-10 | 14:55
Geachtte Meneer/Mevrouw Roer, that's politics, isn't it?
Klare taal vragen, maar niet spreken, praten over draaien terwijl men zelf draait... Geert is een politicus als elk ander, en zal ( denk ik ) ook niet veel klaarspelen. Maar tot nu toe speelt hij het spel goed, dat is alles wat we kunnen zeggen...
Schoorsteenveger | 09-08-10 | 14:58
Eens.
Dat filmpje kende ik nog niet! Erg grappig!
Je kan aan de uitgestreken kop van Doekle al zien dat het een achterbakse fatsoensrakker is.
.
Doekle, het Nederlandse volk heeft gesproken en dat poets jij niet zomaar weg. De mensen hebben genoeg van jouw linksche retoriek. Faalhaas.
.
faz | 09-08-10 | 14:52
Het kan nooit zo erg worden als de puinhopen die onze linksche regering heeft achter gelaten. Dus begin niet NU al te janken. Dweil.
@Roer | 09-08-10 | 14:49 :-)
@An die ARBEIT | 09-08-10 | 14:47 Ik denk idd dat hij het goed speelt, los van wat ik van zijn programma vind. Want afgezien van zijn roep om veiligheid en het waarschuwen voor de islam is het PVV programma mij veel te links.
Maar de situatie "wel invloed, geen ministeriële verantwoordelijkheid" is ideaal voor de PVV.
@Frederik Vijf | 09-08-10 | 14:55
In ieder geval een kabinet waar de pvv wel onderdeel van is en niet een konkel oplossing zoals dit.
Een andere coalitie zie ik ook niet 1-2-3. Maar Bruin-1 met pvv gedoogsteun is naar mijn idee de slechtste van alle oplossingen, pvv moet volwaardig lid zijn van dat kabinet.
De beste Fries nog altijd een diepvries...
Roer | 09-08-10 | 14:51
Misschien is het vervelend, maar daarmee is het nog geen echte mantra, want het is noch een spreuk, noch een gebed, maar wel een constatering.
plaklul | 09-08-10 | 14:52
Het is uiterst interessant wat hier gebeurt. Balkenende heeft jaren achtereen lopen blaten over normen en waarden, alsof hij de heiland zelve was en exact wist wat die normen en waarden waren. Benieuwd hoe die christelijke ethiek op het Congres vorm krijgt.
Ik zou overigens niet te hard van stapel lopen. Christelijke leiders zijn door de tijd heen prima in staat gebleken om hun schaapjes te hoeden en ze precies de goede kant uit te laten lopen. Als blijkt dat die eeuwenoude technieken niet meer werken, dan is dat iets volstrekt nieuws voor die christenen en zal de paniek binnen die club pas écht losbreken.
@faz | 09-08-10 | 14:52 : En wat stelt u dan voor mijn beste? *woehahaha*
An die ARBEIT | 09-08-10 | 14:47
Mijn grootste bezwaar tegen PVV is precies dat: niet normaal en met achting kunnen praten en zeker niet kunnen luisteren.
-
Wat ie inhoudelijk wil moet ie maar eens in gewone woorden gaan uitleggen. Waarom moet ik de hele tijd gaan ontcijferen en door die verbale diarree heenkijken? (ik denk het wel te snappen, maar heb grote moeite met zijn manier waarop.. op de lange termijn zeer destructief.)
@zovoklets | 09-08-10 | 14:51
Wilders staat voor wat stiekem iedereen wel wil: verandering. Daarom is men zo gek met hem...
Of hij ook daadwerkelijk de Mesias is die hij beweert te zijn, is een 2e. Ik vertrouw al een tijdje geen politici meer ;)
Terpstra houdt er een mening op na die afwijkt van die van z'n partijleider. Wat doe je dan in een moderne democratie? Je organiseert een tegenbeweging. Niks mis mee, hoort erbij. Kan Wilders nog wat van leren met z'n PVV.
Ik kan niet wachten op het falen van Bruin 1.
Vigil | 09-08-10 | 14:46
Gaap. Die mantra gaat vervelen.
An die ARBEIT | 09-08-10 | 14:47
Toch raar dat men die Wilders zo serieus neemt. Alsof hij wel wat voor elkaar kan krijgen.
Woehahaha.
@Flodder | 09-08-10 | 14:23
"In verzet komen tegen iemand die voor etnische registratie is".
Ga dan een lekker Guusje Ter Horst (PvdA) bashen.
www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren...
En hou nou eens op met gejammer over dat knieschot.
www.hetnieuwejournaal.nl/2009/06/30/ho...
vraagstaart | 09-08-10 | 14:44
Dit vind ik mooi! Niet terugblaffen maar rustig blijven en soms even ook de hand in eigen boezem. Now we are talking.
@vraagstaart | 09-08-10 | 14:44
Desondanks snap ik u wel hoor ;) Wat Geert allemaal roept komt ook erg eng , " rabiaat en xenofobisch " over, als men niet verder kijkt dan de spreekwoordelijke neus.
Geert = politiek voor gevorderden, terwijl het zo simpel lijkt ;)
@ Flodder | 09-08-10 | 14:42
mijn punt is dat etnische registratie al lang plaats vindt.
We kunnen allerlei statistieken nakijken van het CBS over immigratie.
Zonder etnische registratie zouden veel van die statistieken niet gerealiseerd kunnen worden.
dondermuis | 09-08-10 | 14:26
Die "gezellige tijden" zijn er al lang, vooral sinds het regime van Kok en al die sociaalfascistische figuren die overal op sleutelposten gehesen zijn door voormalige (Nederlandse)SDAPers met bewondering voor Walter Ulbricht en zijn socialistische heilstaat de DDR.
Lange | 09-08-10 | 14:42 Dank, na het enigma genaamd uw reaguursel te hebben ontcijferd; "mót ick eauk schijtuh..!"
Brutus Grootbek | 09-08-10 | 14:31
Nette mensen, wat zijn dat? En zijn alle kiezers die van het CDA naar de PVV zijn overgesprongen plotseling geen nette mensen meer? Misschien zijn die nette mensen waar jij het over hebt als puntje bij paaltje komt helemáál niet zo net.
Er breekt momenteel iets binnen het CDA, de voorhsng scheurt.
Balkenende kon vanuit het Catshuis op zondag nog een Hour of Power uitzendinkje doen en het heilige boontje uithangen met uitspraken als "zonder geloof kun je niet leven", maar de Rattus Catholocus Maximus Verhagen tapt, nu het Balkenende-effect is uitgewerkt, uit een heel ander vaatje. Die heult met de Duivel die hij kort geleden nog bestreden heeft en is met de eerste vingeroefeningen bezig om diezelfde duivel strategisch onder druk te zetten teneinde het flinterdunne laagje christelijk fatsoen helder glimmend te houden.
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
Nee, de christenen laten opnieuw zien dat ze eigenlijk vele gezichten en vele maskers hebben, dat het tijdperk van het normen-en-waarden-masker voorbij is. Doekle Terpstra zou daar niet van moeten schrikken. En misschien is dat ook helemaal niet zo. Hij is van het martelaarstype. Gaat liever de brandstapel op dan dat hij zich aan de werkelijkheid aanpast.
@Lange | 09-08-10 | 14:42 : De Christlaam is een achterlijke cultuur ;). *obvious roffle*
@An die ARBEIT | 09-08-10 | 14:42 *zich erg (terecht) op zijn plaats gezet voelt*
fryslan boppe touw om de kop en aanroppe.. doei doekle
"gedachtegoed" is zooo 2002
lion@night | 09-08-10 | 14:30
In het PVV-programma staat er niet registratie bij een strafbaar feit of bij een werkgever, waar je je ook bij kan afvragen waarvoor het dient. Nee, onder het kopje veiligheid staat er: Etnische registratie van iedereen. Inclusief vermelding Antilliaan.
Dat staat trouwens onder het regel: Preventief fouilleren in het hele land.
.
Heerlijk die politiestaat. Wilders en Ballin maken het mogelijk.
@vraagstaart | 09-08-10 | 14:40
U vertoont linkse trekjes. Brutus mag Geert best en " rabiate xenofoob " noemen, en dat betekent niet dat hij Geert z'n standpunten niet snapt, hij heeft gewoon een ander beeld van de man.
Iemand anders zijn mening afkeuren, zonder verder te lezen wat die mening eigenlijk is en het dan al afkeuren, omdat u " het beter weet ".. Dat is best links van u ;)
ikweetnogmeer | 09-08-10 | 14:27
Omzetverlies heet dat bij sommigen.
Wat een achterbakse grefoooooooo,,,linkse zakkenvuller en ook nog fries
dat wil je toch niet zijn!! alleen al als ik die monkool zie kom ik spontaan in de schijterij.
@Jimmy Mc Clure | 09-08-10 | 14:38
De K. NSB? Altijd al gedacht dat het koningshuis van die club was.
@Andie 14:40 -n duh...
@Brutus Grootbek | 09-08-10 | 14:31 Bij "rabiate xenofoob" ben ik gestopt met lezen.
Dan heb je niets begrepen van zijn standpunten en behoor je mogelijk tot die groep idioten die dingen roepen als "zonder zijn beveiliging zou hij zoiets nooit durven zeggen"
Want zover is het al in Nederland. Alleen Links mag vrij spreken in veiligheid.
En Links vindt dat eigenlijk heel goed. Dat heet "democratie" bij Links.
@Frederik Vijf | 09-08-10 | 14:37
Ghehe, ik denk inderdaad dat je met die vettige kop van 'em weining schoon krijgt :)
le penseur | 09-08-10 | 14:36
Laten we hopen van niet, of wilt u een Jack de Vries hier all over again?
Sporadisch een toppikje met Doekle is ruim voldoende en zelfs eigenlijk al teveel.
Doekle Terpstra is ´weggepromoveerd´ naar de HBO raad zodat ze op het partijbureau geen last van ´m hadden.
@azijnseikerT
Precies "nitwit" is de juiste term voor deze man. Daarbij zou ik ook nog willen wijzen op zijn ongelooflijke ijdeltuiterij en blinde politieke ambitie om iets te worden in NL; blijkbaar maakt het hem niet uit op welke wijze hij dit doel kan bereiken. Maw hij is een rasopportunist die doet alsof hij Gristelijke Multiculturele Principes koestert. Maar nee, Als Doekle maar macht, aandacht en geld kan vergaren.
@ro8in | 09-08-10 | 14:25
PVV'ers worden ook afgefakkeld indien van toepassing. Ga de artikeltjes van 8 maanden lang maar doornemen, dan zul je het zien.
Vigil | 09-08-10 | 14:38
"etniasche" moet natuurlijk "etnische" zijn.
Brutus Grootbek | 09-08-10 | 14:31
Zo he, dus alle handel met corrupte regeringen van andere landen stopt wanneer Wilders aan de macht komt?
Enne voorzitter van de KNSB,ook zo''n conservatieve ouwe lullen club,meneer voelt zich thuis in dat soort omgevingen.
lion@night | 09-08-10 | 14:30
Inderdaad vindt etniasche registratie al lang plaats mn in Rotterdam. Met de zegen van... Eberhard van der Laan (PvdA!!)
www.volkskrant.nl/archief_gratis/artic...
@An die ARBEIT | 09-08-10 | 14:36 : Duizendingennietdoendoekje Terpstra.
-weggejorist-
My name is Terpstra, Doekje Terpstra..
-
Dat klinkt toch niet...
@ikweetnogmeer | 09-08-10 | 14:27 : Frankrijk doet elk jaar vol trots hun nationale dagen vieren, hier moeten we het maar een beetje uitzoeken. Krijg bijna een schuldgevoel als ik met kers vrij wil vragen aan mijn baas.
Ferrari-racer | 09-08-10 | 14:30
Wishful thinking.
@niet voor de hond | 09-08-10 | 14:25
Je verwart democratie met vrijheid om te handelen en te spreken. Daarin heb je wel gelijk. Verder is Terpstra een nitwit die door niemand serieus genomen zou moeten worden.
@Brutus Grootbek | 09-08-10 | 14:31
*gaap*
*Roept demonisering*
@ le penseur | 09-08-10 | 14:29
Doekle is door en door Gristen, how much dirt do you want
dondermuis | 09-08-10 | 14:26
Hier vind je geen journalistiek. Ze hebben een levensgrote disclaimer: 'Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend'. Lees: entertainen en opruien voor invloed en geld.
dondermuis | 09-08-10 | 14:26
En daar wil ik me helemaal bij aansluiten.
terpstra flapdrol!
Vroeger had je nog linkse bloedgroepen in het CDA. Jaren 70 en 80 vorige eeuw. Die zorgden nog wel eens voor een Krities Kristelijk Geluid. Nu moeten ze het doen met een bijna 90-jarige oud SS-er en een HBO-hofnar. Ga zo door CDA. Dadelijk op 10 zetels of zo. LOL.
Heel veel mensen hier missen een beetje het punt dat Terpstra opwerpt: kun je als degelijk christen door een deur met een rabiate xenofoob? Veel mensen hier hebben het helemaal niet zo hoog op met christenen en denken dat ze geen principes hebben omdat het enige principe dat ze hebben een verhaal is dat wetenschappelijk gezien allang is ontzenuwd. Maar christenen zijn over het algemeen toch nette mensen die weinig op hebben met het soort menshatende opmerknigen die Wilders de ether inslingert. Nou heeft het CDA zijn christelijke beginselen al zo vaak geweld aangedaan dat het me niet eens verbaast dat ze nu met de onderhandelingen over dit desastreuze kabinet zijn begonnen, maar het zou me een lief ding waard zijn als de leden van het CDA bij het komende congres inderdaad bij zinnen komt en besluit niet door te gaan met deze poppenkast. Het afgelopen weekend heeft wel weer afdoende duidelijk gemaakt wat Wilders vindt van dingen als rationeel nadenken, Nederland (en ook zakelijk Nederland!) vertegenwoordigen in het buitenland en luisteren naar zijn (mogelijk) mede-regeringspartners: 'wen er maar aan'. Het maakt niet uit of Nederland de rizee wordt van de wereld, als hij maar zijn zegje kan doen. Ik zeg: stoppen met die beveiliging, dan krijgt-ie misschien weer eens wat realiteitszin.
@ Flodder | 09-08-10 | 14:23
etnische registratie is geen PVV noviteit, maar een Paars/Balkenende item.
Ik heb reeds meerdere malen formulieren moeten invullen voor mijn werkgever(s)over mijn afkomst en die van mijn ouders (allen gewoon NL).
Dat was meer blijkbaar om te checken of de bedrijven wel voldeden aan het allochtonen quota qua werknemers wat indirect wel weer met subsidies te maken zal hebben.
En die formulieren dienden verplicht te worden ingevuld.
Kortom, etnische registratie vindt al lang plaats in Nederland.
Wat een jankert. Trek je moraalridderharnas maar weer uit, hij staat je niet.
Als Doekle straks thuiskomt: Hoe was jouw dag vandaag? Prima ben ontslagen en heb op geenstijl gestaan.
Volgens mij gaat Doekle Terpstra voor goud.
ikweetnogmeer | 09-08-10 | 14:27
lol Heb je daarvoor tegen den Duitscher gevochten? Verraad!
Hou op schei uit, Terpstra is gewoon lid van een democratisc georganiseerde partij waar hij voor zijn mening uitkomt en ja dat heet vrijheid, heel wat anders van de vrijheid van de PVV waarbij alleen maar ja-knikkers welkom zijn. Overigens het erbij halen van Hannie Schaft, het meisje met het rode haar nogal ongepast historisch bezien, zij is toch wel van een buitencategorie dappere mensen en overigens lid van de CPN,' t is maar dat u het weet.
niet voor de hond | 09-08-10 | 14:25
Ja, sommigen snappen zelfs niets eens dat binnen een democratie andere gedachten dan alleen de socialistische zomaar mógen.
Ja ja!
Maar daarom is het socialisme ook van oudsher dé beweging van niet al te snuggere, kuddedierse meeloperikjes en demagogische leidslieden, nietwaar.
-weggejorist-
Merlot | 09-08-10 | 14:25 Sow, das lang geleden... ;)
Belastingverlaging! Wie wie gaat doen in een torentje zal me jeuken.
Zo rond 1995 speelde het of Bevrijdingsdag een nationale vrije dag zou worden, daar kwam dus een of ander prutgedrocht uit, ( om de vijf jaar, die wel vrij, die niet vrij )
Doekel was toen voorzitter van de CNV, hij heeft toen meegewerkt aan verkwanseling van de nationale Bevrijdingsdag.
Doekel moet zijn bek houden.
gentle giant | 09-08-10 | 13:45
+++++++++++++++++++++++
Ja, die vrije dag op 5 mei elk jaar is voor ambtenaren en dat is een beloning voor de loyaliteit die ze getoond hebben tegen de bezetter.
Niet-ambtenaren mogen slechts één keer per vijf jaar een vrije dag op 5 mei.
Merlot | 09-08-10 | 14:20
Terug van vakantie?
" De macht van de kiezer " LOL, leuke verzonnen Bert. Dat bestaat toch helemaal niets....
@ Ivoren Toren | 09-08-10 | 14:20
Je slaat de spijker op zijn kop wat Doekle Terpstra betreft.
Als Bassie de Clown nu lid wordt van het CDA dan is hij ook én een bekende Nederlander én CDA-lid. Maar niet iemand die bekend is geworden als CDA-prominent.
En dat is precies de positie die Doekle heeft binnen het CDA, hij is de Bassie de Clown, de onbeduidende hofnar van het CDA.
-weggejorist-
Ivoren Toren | 09-08-10 | 14:20
Het lawaaige linkervleugeltje van het CDA is een groepje samengeraapt ongeregeld.
Halfdemente oud-politicus en losbungelaars.
En zo.
Ze hebben binnen de partij helaas wél veel voor het zeggen; veel meer dan hun posities en/of aantallen feitelijk rechtvaardigen.
Met dank aan de onafhankelijke media van dit fijne democratische land, uiteraard.
LOL@ Burnt face man. Ghe.
vraagstaart | 09-08-10 | 14:12
Gewoon het democratisch proces het werk laten doen. Dat is nu eenmaal ons systeem. De een gaat er slimmer mee om dan de ander. Helaas sommigen met nieuwe spelregels (Wilders: grofheid) of met achterbbaksheid (Verhagen) en sommigen drammend over eigen morele gelijk (Terpstra)
LOL @ alle PVV-stemmertjes die hier boos roepen dat Terpstra zijn CDA-lidmaatschap moet opzeggen. Wat is democratie voor sommige mensen toch ingewikkeld.
@as-saboer | 09-08-10 | 14:12
GS is ook geregeld kritisch tov Wilders. Waarschijnlijk lees je er over heen..
Terecht dat GS melding maakt van figuren als Doekle die denken het eeuwige (morele) gelijk aan hun zijde denken te hebben...
Wilders/PVV is niet perfect en kritiek is op zijn tijd dan ook terecht, echter het voortdurend in facistisch extreem hoekje duwen omdat je teletubby visie op Nederland niet overstemt met PVV is achterlijk. Doekle is achterlijk.
Ik las dit net op Nu en terwijl ik het zat te lezen dacht ik nog dit is een opperst stukje voor Geenstijl om Geert weer mee in zijn kont te veren. En jawel daar staat die dan prominent bovenaan. Jullie worden erg voorspelbaar jongens.
Opvallend is dat vooral de tegenstanders van een PVV gedoogsteun kabinet hun mondje in de media kunnen roeren. Durft de zwijgende meerderheid niet bang om afgemaakt te worden in de linkse media in dit land? Ook kleine linkse partijen krijgen alle gelegenheid hun gal te spuwen. Nederland heeft nu eenmaal rechts gekozen voor de komende jaren. Maar ja de media zijn zelf natuurlijk uiterst benauwd geslachtofferd te worden. Zelfs de burgemeester van Hilversum is al benauwd voor massaontslagen in zijn dorp.
Er kunnen er niet genoeg de zak krijgen. Krijgt Nederland misschien eindelijk eens een meer objectieve pers.
Het utopisch maakbaarheidsideaal van linkse poltici leidt ertoe dat de fascistisch rechtse politieke islam de rode loper voor zich uitgerold ziet. Nee Doekle, je hebt een plaat voor je kop van schokbeton, de Islam is een levensgroot gevaar en Wilders, hoewel een pleefiguur, heeft gelijk.
In verzet komen tegen iemand die voor etnische registratie is, assimilatiecontracten wil laten teken (WTF! wat staat daar dan in? Laat Rutger dat eens vragen, GS), rechtsongelijkheid op basis van afkomst wil, voor preventieve detentie is zonder deugdelijk controlemiddel, een boek wil verbieden, belasting wil heffen op hoofddoekjes - pardon, kopvodden - , politie oproept om vooral in knieën te schieten, de boel loopt op te hitsen door bij een Marokkaanse crimineel te spreken van een moslimkolonist, hasjhonden wil inzetten op middelbare scholen, de belangen van Israel meer behartigt dan die van Nederland, uitspraken doet als 'als je ook maar denkt aan de sharia zetten we je het land uit', de vrije rechtsstaat denkt te beschermen door hem de facto af te schaffen.
Nee, echt belachelijk dat iemand van het CDA, een partij die godsdienstvrijheid belangrijk vindt, daar tegen in opstand komt. Het is veel logischer om met een stalen gezicht te zeggen dat je op principiële gronden niet met Wilders kan samenwerken om vervolgens een maand later er een kabinet mee te vormen. Nou ja, met gedoogsteun. We werken niet echt samen, hoor.
De druiven zijn hel erg zuur. Dit mini CDA-regentje had natuurlijk minister willen worden, haha. Stel je eens voor: Minister Doekle van Multiculturele Zaken LOL. Maar nu even serieus: gevaarlijke man die Doekle. Moet zo snel mogelijk uit politiek.
Regilio en Leen adoreren Doekle
ofschoon Regilio dacht dat adoreren een soort van fileparkeren is
Merlot | 09-08-10 | 14:12
Speak for yourself moehaha. nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_%28psy...
Doekles publiek bestaat uit 60-plassers, die zijn irrelevante oprisping vanavond in de polygoon-uitzendingen netwerk, 2vandaag, nova en evil&blockhead krijgen te horen.
@Ivoren Toren | 09-08-10 | 14:20
Goed gezegd. En daarom: opheffen die staatsomroep!
+heel veel @ Vigil | 09-08-10 | 14:18
Bos Hout | 09-08-10 | 14:11
Bos-beren?
Aha!
Hier volgt een tip.
Zeg maar tegen Doekle dat hij, om zich de enge bosberen (aka grizzlyberen) van het lijf te houden, een hoed met belletjes op moet zetten.
En ook altijd een busje pepperspray in zijn zak moet hebben.
Daarna kunnen je hem het verschil tussen de uitwerpselen van de kleine zwarte beertjes en de grizzlyberen nog leren.
De peop van zwarte beertjes bevat resten van bessen, noten en kleine zoogdieren zoals eekhoorns.
De peop van grizzly beren bevat belletjes en ruikt naar peper.
(Bak van de Cree in Montana USA)
Het anti-PVV-geluid leeft niet bij de mensen binnen het CDA die ertoe doen. Dat kunnen we concluderen uit het feit dat de PO haar toevlucht heeft moeten nemen tot een buitenstaander (slechts eenvoudig partijlid) als Terpstra om nog iets van oppositie te kunnen suggereren. De PO (lees: oud-links) is bezig met een achterhoedegevecht. Ze lopen op hun laatste benen, en dat weten ze stiekem heel goed.
De enige reden dat Terpstra iedere keer "prominent CDA-lid" genoemd wordt in plaats van gewoon lid, is dat er heel veel linkse journalisten zijn die hem graag op dat schild willen hijsen. Onder het motto: als je het maar vaak genoeg herhaalt, dan gaat iedereen het vanzelf wel geloven.
Maar Terpstra heeft geen enkele functie binnen het CDA. Nooit gehad ook. Hij heeft zich nooit voor het CDA ingezet. Niet op lokaal niveau of als vrijwilliger, en al helemaal niet landelijk. Terpstra is een luchtbel van bijbelse proporties, die hoognodig moet worden doorgeprikt.
Misschien is-ie zo dom dat-ie zijn lidmaatschap al opzegt vóórdat-ie op het congres amok gaat lopen maken, zodat hij er bij de ingang al niet inkomt...
Wat is dat toch altijd met ex fuckbondmannetjes en commissariaten ??
Doekles invloed rijkt vast ver!!!
Leuk geschreven maar desondanks weinig overtuigend. Net als Doekle.
Zijn naam zegt het al;Hij moet verbannen worden naar Friesland en daar de grenzen gaan bewaken.
Strijd tegen de macht van de kiezer? Strijd tegen de macht van Maxim Verhagen zul je bedoelen. Als het CDA dit kabinet wil zullen de leden dat laten weten tijdens het congres. En het proberen te beinvloeden van de uitkomst van zo'n congres behoort tot de normale middelen in onze democratie, of je dat nou leuk vindt of niet. Je zou ook lid kunnen worden van het CDA, dan kan kun je zelf meebeslissen.
@Frederik Vijf | 09-08-10 | 14:13
PvdA en CDA zijn gelukkig ook niet in elkaars buurt gekomen tijdens deze formatieronden. Dat die vantevoren een puinhoop hebben gemaakt om misselijk van te worden hoor je mij ook niet over. PvdA en VVD in één regering vond ik ook hilariteit. Maar dit ook. Ik ben gelukkig al geen CDA-er, dus ik ga met een welgemeende grijns naar het zetelniveau van CDA kijken de volgende verkiezingen.
En wat betreft je brulaap heb je misschien gelijk, alleen heeft hij punten aangedragen, niet bijgedragen. Ik wil het hem eerst zien doen. maar niet met het CDA. zeg maar.
@Merlot
Welcome back! Ik heb je gemist in veel draadjes.
Ggristen(-etc) Terpstra is al jaren een tirannieke regent met een hele grote mond en een nog veel grotere broek aan. Dit zogenaamde democratische figuur
staat nu moord en brand te schreeuwen, want het grote Bastion dat CDA heet is bezig ineen te storten, waardoor de baantjesmachine gaat haperen en de miljoenensubsidies en gigasalarissen plus 'glimmende auto's met chauffeur en gereserveerde parkeerplaats bij de hoofdingang in gevaar komen. Dat soort ggristelijke waarden en normen moeten natuurlijk wel verdedigd worden met den Bijbel en Jezus van Nazareth en Mohammed of aLLahh.
Dat de PO hem elke dag weer de kans geeft om zijn geschreeuw de ether in te slingeren, bewijst, dat het goed gaat met de informatie.
Maar troost u met de gedachte, dat hoe meer deze zichzelf overschattende narcist staat te schreeuwen, hoe slechter het gaat met het CDA.
Waarom zegt deze Hamas- en shariaverdediger niet gewoon zijn CDA-lidmaatschap zonder al dit geblaat?
8 X 8 span paarden? 7 X 77 maal door het brandend braambos jagen die gast.
Ik snap het niet zo goed. Toen er VVDers tegen Paars plus waren was dat normaal maar nu een CDAer tegen een rechts minderheidskabinet met PVV is nu kan dat ineens niet? Laat die man toch. Wat hij doet is toch gewoon democratie? Of mag je als CDAer niet tegen deze beoogde coalitie zijn? Dat alle PVVertjes blind achter Geert aanlopen wil nog niet zeggen dat leden van andere partijen net zo kritiekloos en volgzaam zijn. Sommige mensen denken zelf ook na. Zelfs bij het CDA. En daar hoeven wij het dan niet mee eens te zijn maar het mag wel.
Lol @ Boer Harm uut Twente | 09-08-10 | 14:04
Prachtig stukje proza!
Ach, waar het CDA keer op keer faalt door niet kritisch te durven zijn over de islam, daar draaft Doekle gewoon keihard door met Gaza-sharia-promo. Doekle -10.
@Tocqueville Esque | 09-08-10 | 14:15 : In de politiek is elke krent een prominent.
Hij zal wel denken: Jezelf afzonderen van je partij en heel hard schreeuwen levert je wellicht 24 zetels op als je een eigen partij begint!?
Het is Terpstra zelf die eens goed moet nadenken of hij zijn lidmaatschap bij het CDA niet beter op kan zeggen. Ik heb nooit begrepen waar deze man zijn zogenaamde autoriteit vandaan haalt.
Terpstra snapt het tenminste.
Laat hem de kwaliteit van het HBO verbeteren. Daar is hij toch voor ingehuurd? Dat doet hij al niet, je vraagt je af of de HBO-raad wel zo blij is met een betaalde politiek actievoerder op de loonlijst.
koerbagh ® | 09-08-10 | 14:08
HBO raad is zekers wel blij met Doekle. Hoe meer herrie over andere zaken, hoe makkelijker ze met hun eigen falen wegkomen. Ook wel frappant dat onze kritische media wel netjes dit geraaskal optekent maar even vergeet Doekles bedenkelijke prestaties bij de HBO -raad vergeet aan te kaarten.
as-saboer | 09-08-10 | 14:12
Wat verkoopt een assa-boer eigtenlijk?
Overheerlijke islamitische lulkoek zeker?
@Fwenx | 09-08-10 | 14:10 : Alsof Pvda & CDA niet haaks op elkaar staan? Maar Wilders (aka Anti-Mohammed/Anti-Christ) is weer de gebeten hond. Tot nu toe is het een brulaap die een hoop punten heeft bijgedragen die mij best gezond lijken voor het land.
Doekemans is een volstrekt oninteressant regentje van de politiek corrupe elite. De staatsmedia laten deze brulboei graag aan het woord. Als de publieke omroep straks gedecimeerd is, hoor je niets meer van Doekle Terpstramans, behalve dan een klein berichtje dat hij zijn functie heeft neergelegd en is geëmigreerd naar het buitenland.
Wat raar eigenlijk dat die linkse types nou juist altijd hun eigen tekortkomingen op andersdenkenden projecteren.
Ik heb hen nog nooit iets zien "benoemen"; hoogstens schoorvoetend ook wat zeggen, lang nadat anderen hen voorgingen.
En van "bouwen" weten ze zo goed als ook niks; voornamelijk kunnen ze opmaken en/of afbreken wat anderen gebouwd hebben.
Ach, waar Geenstijl keer op keer faalt door niet kritisch te durven zijn over Wilders, daar doet Doekle het gewoon. Doekle +10
@Roer | 09-08-10 | 14:09 Zo is dat. En verder moet hij gewoon zijn onzin kunnen verkopen, ook als dat - wat Allah verhoede - een blokkade voor Rutte-1 zou opwerpen.
Ieder volk krijgt tenslotte de regering die het verdient.
hyprocriete uitvreter. misselijke bangmakend miesertje die het vooral om zijn eigen gelijk en centjes laat draaien. zalvende preekmeneer die angst aanwakkert om zijn eigen vermeende voortreffelijkheid te bewijzen. maar uiteindelijk is dit gewoon een minkukel die alleen om geld en macht geeft. ontkent dat evenwel en vindt dat iedereen die een gelijk streven heeft, slecht is. in rome zit er nog zo'n jurk met dezelfde foute ideeën.
Boer Harm uut Twente | 09-08-10 | 14:04
Ik spreek wel eens een bosbeer en bij de naam Doekle begon hij te grijnzen.
Hoe is het met je vrienden uit Iran Doekle? Gaat het lekker met ze in Gaza? Niks mis met een beetje sharia op z'n tijd. Vooral blijven steunen die lui en de wil van de NL kiezer negeren. Zo gaat ie lekker.
Doekle komt naar je toe deze zomer!
@Frederik Vijf | 09-08-10 | 14:03
Ik vind de christelijke waarden van het CDA toch te ver staan van de PVV om dit te rechtvaardigen, hoeveel water je ook bij de wijn wil gooien. Maar goed, kleine jongetjes knuffelen staat ook niet in de bijbel en is er toch ergens tussen geslopen.
Overigens mooi stukje Brussen. "Geen windmolen te groot, geen geest te klein". Bril-fucking-jant.
theos | 09-08-10 | 14:01
De Ford-doctrine.
"U mag iedere kleur auto kiezen die u wilt, zo lang het maar een zwarte is."
Doekle kan ook niet anders.
Mét de claim dat jouw ideologie De Enige Waarheid is, verklaar je intrinsiek iedere andersdenkende tot leugenaar.
En omdat Doekle de drie voornaamste Eénwaarheidsgrossiers alledrie aanbidt (gristendom, islam en socialisme), is het bij hem héél erg.
Zielig eigenlijk.
Zijn er ook Hulpverleners voor spiegiese schade aan Waarheidsgelovigen door ketters, khafirs, liberalen en andere Fouten?
Vast wel.
Hollen maar, Doekle heeft u nodig.
Iedereen hier die voor een rechts kabinet is, moet blij zijn dat Doekle de CDA-actie naar zich toetrekt. Hij had beter iemand anders in de spotlights kunnen zetten.
Laat hem de kwaliteit van het HBO verbeteren. Daar is hij toch voor ingehuurd? Dat doet hij al niet, je vraagt je af of de HBO-raad wel zo blij is met een betaalde politiek actievoerder op de loonlijst.
Oh jee,.... Doekle van benoemen en bouwen vind het wel erg vervelend dat er nu een kabinet komt dat daadwerkelijk gaat benoemen en bouwen ?
Haha, geweldig stukkie, Bert.
Die Doekle; beseft nog steeds niet dat geen zinnig mens hem nog serieus neemt. Maar vooral doorgaan, Doekle. Zo gaat 'ie goed. Net niet te irritant om de partij uitgetrapt te worden. Zo is je voortdurende publieke gezwam als CDA'er zeker goed voor 4 zetels verschuiving richting PVV en VVD.
Grappig om te zien dat men de "verlossers" denkt binnen te halen met dit op handen zijnde kabinet.
De eerste gristen die je als moslim om een boodschap kunt sturen.
(vrij naar Theo van Gogh, ook zo iemand waar Doekledokie tegen was)
theos | 09-08-10 | 14:01
Ga je even in de principes van democratie verdiepen en vertel mij wat er ondemocratisch is aan wat die eikel (want dat vind ik ook) doet?
Moet ie monddood? Dan is het geen democratie meer.
gedachtengoed?
Het gedachtengoed van het CDA is zo ongeveer begonnen met een verraad en 30 zilverlingen... dus het lijkt me dat het wel degelijk past in het gedachtengoed.
Halleluja
Zeur toch niet zo. De man trekt zijn conclusies en spreekt ze uit. Ik zie het vele anderen binnen de CDA, die wel een grote mond hebben, maar er niet naar handelen niet doen.
Hier draait het allemaal om:
"We moeten goed nadenken of we het gedachtegoed dat we zo zorgvuldig hebben opgebouwd, niet verkwanselen en in de etalage zetten."
"We" in de hierboven Terpstra uitspraak staat natuurlijk voor "Terpstra en de Zijnen", die dat 'gedachtengoed' ons door de strot wilden douwen. Vrij vertaald naar Terpstra's maatstaven betekent dit "zorgvuldig opgebouwd".
Nu vraag ik me af, wat verstaat Terpstra onder "zorgvuldig opgebouwd"?
- de dramatiek die we ondervinden van multiculturele samenleving?
- de op volle toeren draaiende subsidiemachine?
- de politie die is gedegradeerd van orde&handhaven veiligheigheid naar de bonnenbrigade?
- de scholen, waar de kwaliteit van het onderwijs in rap tempo afneemt?
- het algemene vertrouwen van de burger in de overheid?
- de lekkende TBS inrichtingen en het falend justitieel apparaat?
Het interesseert Teprstra blijkbaar weinig tot niets wat de burger vindt en wat de burger kiest.
Er is blijkbaar maar één gedachtengoed, en dat is het gedachtengoed wat *kuch* "zorgvuldig" is opgebouwd door Terpstra & Co.
En dat is blijkbaar het enige wat telt.
Realisme is Terpstra nog steeds vreemd klaarblijkelijk.
-weggejorist-
"Geen windmolen te groot, geen geest te klein voor Doekle."
Pure poëzie.
Ik krijg zojuist een visioen: Doekle, lege A2 en een voortsnellende terminatormotor op ramkoers.
*Minder geenstijl lezen gaat*
woefdrammer | 09-08-10 | 13:58
Draaf niet zo door. Wat hebben die kinderen ermee te maken. Wie is er hier een NSB'er?
@Fwenx | 09-08-10 | 14:00 : Luister, als elke partij star aan alles zou vasthouden kan je beter wetsvoorstellen uitvechten in een regelrechte oorlog. Wie overblijft heeft gewonnen en bepaald de wet. Lijkt me nogal bloedig en onnodig dus zul je af en toe moeten afwijken van je partijprogramma.
Die stond toch in Elsevier als 'echte' babyboomer?
Burnt face man, eindbaas.
blueberry | 09-08-10 | 13:57
Dat lawaaiige linkervleugeltje van het CDA zorgde ervoor dat 1,2 miljoen kiezers het voor gezien hielden bij het CDA en hun heil zochten bij VVD, D66 en PVV.
Eerlijk gezegd ben ik heel benieuwd naar Doekle's visie op 'democratie'..
dat iedereen de vrijheid heeft om te leven zoals Doekle dat wil?
@theos | 09-08-10 | 13:59 : Waar een Doekle is, is een gratis diploma.
Los van de hele PVV discussie is het toch debiel dat het CDA dat altijd tegen de standpunten van PVV heeft aangemekkerd nu met hen meewerkt? CDA is gehalveerd, hoeveel kan er überhaupt nog af bij de gristenen?
Geen nood mensen, ook met het CDA kan Wilders zaken doen.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2007/02/...
Wat een zielepoot. poot? Dat is toch een flikker? OMG Doekle! Rennen voordat het vlammend zwaard der gristenlijke leer op u neerdaalt!
Kan iemand die verwijderen uit het CDA?
En hij heeft alvast een site gemaakt voor zijn ministerschap : www.ministerterpstra.nl/
Die man is hard op weg om een soort ikoon van het uitgekookte, blauwebindingsballenbestellende linkse kwaakvolkje te worden.
Keiharde machtsbelangen onder dat linkse gezalf en gepreek.
Van buiten bont, van binnen stront.
@Frederik Vijf | 09-08-10 | 13:43
Beter een Doekle in't verzet, dan tien in't kabinet
Het nadeel (in dit geval: voordeel) van verzet is dat onder verzetsleden nog wel eens slachtoffers willen vallen.
Nog een lijder aan het Pechtold-syndroom.
-weggejorist-
Doekle of Verhagen
Twee plagen
Moraalridder of rat
Eén pot nat.
Zet die linkse christen fundi de partij uit.
Deze oude zeikerd had al jaren weg gemoeten bij het CDA en naar de PVDA gaan waar hij thuishoort.Niet te begrijpen dat die man ook nog 2 x commissaris is bij grote beursgenoteerde bedrijven zoals die andere vakbondsman KOK tegen een royale vergoeding.Geen wonder dat het bedrijfsleven in NL al jaren op zijn gat ligt!!Al die ouwe knarren weg bij het CDA- sinds 1970 altijd maar dwars liggen terwijl de maatschappy veranderd is. SCHOLTEN/FABER/AANTJES / DE VRIES- wel altijd PROTESTANTEN
als het kabinet er wel komt is het "gods wil" en heeft Doekle ( wat een naam ook) het maar te accepteren!
@CynicalBastard | 09-08-10 | 13:55 : Define 'links'. Wat Kim-Jong doet is ook gewoon totalitair en heeft weinig met links of rechts te maken.
Doekle, je bent een lul. Ga je eens met nuttiger zaken bezighouden.
LOL @ topicpic
Voer voor psychologen die man .... als die niet zelf ook linkschdraaiend en dit dus normaal vindend waren.
Wat een ongelofelijk messias-complex moet die Terpstra hebben zeg .... laat ie Kim-Jong Il even fijn gaan bestrijden ... oh wacht, die is ook links, dat kan natuurlijk niet.
Is Doekle er dan ook voor om geen politieke steun te verlenen aan partijen die nog steeds de bloedideologie van Lenin, Stalin en Mao aanhangen?
Of gaat het gewoon weer om een ordinair gevalletje selectieve verontwaardiging en machtsbelangetjes?
Korfbal... nuff said.
Mietensport
Doekle, de grote denker van de HBO-raad..
Doeklul Zeikstraal...
@BertBrussen
Mooi geschreven, ik ben diep ontroerd
voor gaza = voor sharia, volgens hoernaal gisteren, doekle: schijn uw licht
Doekle is eigenlijk gewoon een PvdA'er die gelooft in sprookjes waarin god de hoofdrol speelt. Vandaar dat hij bij het CDA zit.
Mafkees. Zelfde categorie als extreem gristen. Afvoeren naar een gesticht die man.
-weggejorist-
@niet voor de hond | 09-08-10 | 13:49 : Brussen is een Groenlinks carpet muncher. Niet mis mee, mits Femke er vlechtjes in heeft geweven.
Tenminste nog iemand die zijn best doet van het CDA een fatsoenlijke partij de maken. (wat zoekt die man eigenlijk bij het CDA?)
Verder ben ik dat geneuzel van GS over het anti-Greet sentiment een beetje beu.
Tijd dat dat kabinet er komt, kunnen we daar eindelijk weer over gaan zeiken.
3D (Domme Dhimmie Doekle)
@ArgonV | 09-08-10 | 13:50
Duh... we hebben niet voor niets de Koude Oorlog gewonnen. Geen communisten in de regering.
Doekle Terpstra, een linkse, godaanbiddende Fries. Kan het nóg erger?
LOL@Bart, vermakelijk stuk
een echte DokWerkert!!!
ach, het gaat klaarblijkelijk nog zo goed in NL dat een vleesgeworden moedermavo klantje jarenlang als politiek "prominent CDA'er annex vakbondsgoeroe" een persplatform krijgt.
En dan ook nog serieus nemen, mag van mij maar dan met andere klemtoon,....
Als d'r een kabinet van PvdA, SP en Groenlinks zou kunnen komen, zou iedereen die zich er tegen verzet een nationale held zijn. Lekkere dubbele standaard jongens.
Hee Doekle, hoe zit het met die veterstrikdiploma's?
www.geenstijl.nl/fastsearch?query=hbo-...
Wat doe je nu moeilijk Brussen? Zo gaat dat in een democratisch georganiseerde partij waar leden van mening kunnen verschillen.
Krijg jij als PVV-stemmer straks de kans om je oordeel te geven over alles wat Geert heeft gewonnen en weggegeven in de formatie?
Het wordt tijd dat het CDA eens afrekent met die 10% linke idioten. Laat die oprotten naar de GristenUnie of GroenSlinks. Dan kunnen de normale CDA'ers met de VVD orde op zaken stellen!!!
tsja we zijn toch ook allemaal zo voor vrijheid niet? Als dat zo is mag Doekle toch gewoon zijn punt, hoe erg je het er ook niet mee eens bent, maken?
@Bos Hout | 09-08-10 | 13:47
Mannen van boven de dertig met "cool" gecoiffuurd haar ook.
lol @ gebit van de pica.. wat kan photoshoppen toch leuk zijn :)
Hij zegt z'n CDA lidmaatschap op als dit kabinet er komt. Een betere reden heeft Verhagen niet om door te zetten. Zet'm op Maxime!
Doekle moet achter Wilders gaan staan, die is net als zijn Jesus een Jood.
Mannen met te hippe rechthoekige brillen moet je doorgaans wantrouwen.
Frederik Vijf | 09-08-10 | 13:43
Met twee linkerhanden iig.
Het is gewoon een persoonlijke strijd van de beste man. Carriere, aandacht, altijd van die rare acties voor publiciteits voor moreel juiste zaken, vaak waar angst mee gemoeid is (oeh, pas op, Wilders). Wat een nare man.
Doekle Quichote... Windmolens genoeg in dit polderland.
"We moeten goed nadenken of we het gedachtegoed dat we zo zorgvuldig hebben opgebouwd, niet verkwanselen en in de etalage zetten."
Zo rond 1995 speelde het of Bevrijdingsdag een nationale vrije dag zou worden, daar kwam dus een of ander prutgedrocht uit, ( om de vijf jaar, die wel vrij, die niet vrij )
Doekel was toen voorzitter van de CNV, hij heeft toen meegewerkt aan verkwanseling van de nationale Bevrijdingsdag.
Doekel moet zijn bek houden.
Wat voor kinderen zouden Doekle en Jolo eigenlijk krijgen?
@Ironhide | 09-08-10 | 13:41 : Waar Doekle niet is, ruik je hem wel.
Wat is er verkeerd aan het vasthouden aan de uitgangspunten van het CDA? Dat Aantjes en De Miliano zijn weggetreiterd? Terpstra zal verliezen, maar het is goed dat er iemand is die aangeeft dat Verhagen een sinistere intrigant is.
Vroeger werden gekken als Doekle nog tegen zichzelf in bescherming genomen.
Bert: nog steeds niet bezig met zeepjes aan het oprapen voor 'Bubba'?
Dan trek ik een biertje open !
Mooi! Als Doekle daar is, is hij hier niet!
REAGEER OOK