
Kijk. Het ies feest bij de Fatih Moskee in de wijk Hillesluis (deelgemeente Feijenoord) in Rotterdam.
Opendagen & Bazaar. Foto's gemaakt 1 mei jl. Wat valt u op? En welk relevant nieuwsbericht hoort daarbij? Om 17:00 uur vanmiddag sluit de wedstrijd. Mooie prijzen. Süççes!
Update: Het goede antwoord was: prikkeldraad. Prijswinnaars gefeliciteerd!
Reaguursels
InloggenEr staan 2 vlaggenmasten
Turken met oranje dakpannen, integratie op z'n best
Haagse Glenn, ga eens poepen.
Verkeerde vlag (of een beschadigde vlag) ophangen tijdens officiële gelegenheden is strafbaar in Nederland. Moskee dicht? Of is dit te makkelijk?
-weggejorist-
De Turkse vlag (Pacmanmaan die de ster opeet) symboliseert de verslinding van de wereld door de islam.
"Wat valt u op? En welk relevant nieuwsbericht hoort daarbij? Om 17:00 uur vanmiddag sluit de wedstrijd. Mooie prijzen. Süççes!
Update: Het goede antwoord was: prikkeldraad. Prijswinnaars gefeliciteerd!"
-
En hoe is prikkeldraad het goede antwoord op het bijbehorende relevante nieuwsbericht? Volgens mij is die prijzenpot ook een HOAX. Ik will fotografische bewijzen van cheques van 1,5x0,8 m met blij kijkende prijswinnaars, glimmende auto´s met een roze strik erom en tranen van geluk.
En waar blijft de uitslag van de autosilo?
Doet me denken aan Cyprus.
De Nederlander die de Turkse vlag wilde vervangen door de Nederlandse vlag hebben ze uit de vlaggenmast geschoten.
Dat hek met die nare punten heeft wat mij betreft meer strafkamp/gevangenis factor dan dat miezerige rolletje prikkeldraad.
Geen wonder dat niemand het opviel als ongewoon omdat dit gewoon de alledaagse realiteit is.
hahahahh turken doen het wel weer hoor(6)
Hans zei het nog.
haha, grapje zeker. Dit is helemaal Hillesluis niet maar Ankara (zie de Turkse vlag en het prikkeldraad/hekwerk)
-weggejorist-
Wat opvalt:
- ze mogen het houtwerk daar wel eens een verfje geven, ziet er niet uit
- opendagen moet zijn open dag (met spatie ertussen)
- de organisatoren weten kennelijk niet dat affiches slecht plakken op een spandoek (rechtsonder)
- alleen het rechter huis heeft verwarming getuige de pijp op het dak, de andere woningen niet (energiebesparing)
- er ontbreken drie of vier nokpannen op de rechter woning (lekkagegevaar)
- in de middelste woning staat een raam open (inbraakgevaar)
- op de middelste woning zijn recent twee dakpannen vervangen, en op de rechter woning eentje (bezuiniging op groot onderhoud)
- bij de bovenste rij oranje vlaggetjes waait het kennelijk harder dan bij de rijen vlaggetjes eronder (klimaatontregeling)
- voor het feestterrein worden armetierige marktkraampjes gebruikt i.p.v. ordelijke feesttenten
- in de rechter vlaggenmast hangt een verdwaalde Zwarte Piet
- maar het ergste van alles vind ik nog, dat bovenop de rechter vlaggenmast een moskeetopje zit!
wettelijk gezien mag je geen turkschu vlag ophangen in Nederland !
Rood-Wit boven !
De vlag van Nederland wordt ten schande gebracht actie NU!
De nationale herdenking beperkt zich tot de vooravond van 4 mei. Om die reden is het halfstok vlaggen officieel ook beperkt tot de tijdsperiode van 18.00 uur tot zonsondergang. Het moment van twee minuten stilte vindt plaats van 20.00 uur tot 20.02 uur, daarna wordt de vlag niet in top gehesen (ook niet bij officiële herdenkingsplechtigheden) maar blijft overal halfstok hangen tot zonsondergang.
Halfstok: eerst wordt de vlag vol gehesen, daarna wordt zij langzaam en statig neergehaald, totdat het midden van de vlag op de helft van de normale hoogte is gekomen, waarna de vlaggenlijn wordt vastgebonden. De vlag wordt niet opgebonden. Bij het neerhalen van een halfstok gehesen vlag wordt deze eerst langzaam en statig vol gehesen en vervolgens op dezelfde wijze neergehaald.
De Nederlandse vlag is zwak, ziek en misselijk.
prikkeldraad
En gesloten!
hhahah Nedelandse vlag ondergeschikt aan Turkse... Lang leve Turkse Republiek
Magnolya - vergunning - internaat?
De heren die de linkse vlag eren doen dat niet met de rechtse, al zullen ze dat laatste luid ontkennen.
Indien gevraagd, natuurlijk (wat uit onsch respect voor respectlozen wordt nagelaten).
Ik mis een mobiele kebab kar.... veele sauws en vleesch..
*broodje halen gaat*
-weggejorist-
Het dak mist een paar nokvorst pannetjes
Open dag, maar het hek is dicht....
antwoord:
er hangt een turkse vlag
Harde wind en regen doet vlaggenlijntje bregen.
Wie de Turkse veroveringsgeschiedenis kent, verbindt aan de naam Fatih (vertaald: Veroveraar) uiterst onaangename herinneringen. De veroveraar van het christelijke Constantinopel, sultan Fatih Mehmet, had een gevreesde naam als christenslachter. Aan hem wordt niet in de laatste plaats door de naamgeving van moskeeën in Nederland ook nu nog eer, roem en dankbaarheid betoond.
ik vind die van de juf de leukste.
@An die ARBEIT | 04-05-10 | 15:31
Dat heb je goed gezien. Dat dan weer wel.
de NL vlag hangt aan een mooie minarettenvlaggemast?
-weggejorist-
Hollanders zijn slimmer, want die zijn minder nationalistisch?
Hoezo opendag? De deuren zijn potdicht!
@Art Vandelay Ultor | 04-05-10 | 15:29
Tsja, onze meningen liggen blijkbaar ver uit mekaar, dus dan kan ik me voorstellen dat je dat misschien zou denken.. En toch liggen we er allebei niet wakker van vannacht denk ik.. ;)
@An die ARBEIT | 04-05-10 | 15:26
Nee, daar heb je me tot op heden nog geen aanleiding toe gegeven.
@Art Vandelay Ultor
Tuurlijk Art... Nogsteeds daar van overtuigd :)? Ik hou het wel lang uit zonder ban als trol zijnde dan, of niet? Misschien toch je mening aanpassen?
Poort ies gesloten und prikkeldraad. Niet goed voor opendagen.
-weggejorist-
Open dag met gesloten poorten?
@An die ARBEIT | 04-05-10 | 15:14
"Het persoontje wat je hier als Abd-el Ghaffar neer zet is een zielig en bitter iets, gelukkig weten we dat je maar aan het trollen bent... Vandaar ook dat ik je geraaskas niet meer ga bevestigen of ontkennen.. Don't feed the troll, toch ? :)"
Takes one to know one...
Turkse kroepoek-slaven mochten op Dag van de Arbeid 1 raam naar keuze opzetten...
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 14:54
Nee, heb in inderdaad nooit van gehoord, voll Idiot kan, maar niet als 1 woord. En als je er op staat om het als zelfstandig naamwoord te gebruiken, doe het dan met een hoofdletter...
Wat moet jij een ontzettend fijn leven hebben, vol van jezelf en walgen van al het andere. Ik denk dat het dan toch neerkomt op narcisme, zo vol van jezelf zijn dat je niet eens meer de moeite neemt je eigen kwats ik twijfel te trekken. En dan ook nog het ranzige lef hebben om de taak van " beschermheer " op je te nemen:
"herhaaldelijk gelabeld dient te worden als zodanig om te voorkomen dat respectabele, weldenkende individuen ongefilterd blootgesteld worden " blablabla.. Als dictator zou je het goed doen, mensen hoeven niet zelf te denken, dat doe jij wel voor ze :)
Het persoontje wat je hier als Abd-el Ghaffar neer zet is een zielig en bitter iets, gelukkig weten we dat je maar aan het trollen bent... Vandaar ook dat ik je geraaskas niet meer ga bevestigen of ontkennen.. Don't feed the troll, toch ? :)
Hoezo opendag? De deuren zijn potdicht!
Turkse nationale vlag bij een moskee, bij een gebedshuis? Dat is juist wat wij in Nederland niet willen: vermenging van religie en staat. Dat willen we niet, dat mag niet.
En dat de Nederlandse vlag is opgeknoopt tot een kleurrijke gehaktbal, dat stemt ook niet vrolijk.
Noemen we dit "integratie"?
Zucht, zucht, zucht.
De Nederlandse vlag is om de vlaggemast geknoopt terwijl de Turkse vlag fier wappert in de top. Dat kan dus niet!
volgens mij hebben ze de foto zo geshopt dat de moskee lijkt op een rijtjeshuis...
-weggejorist-
En jongens, ik spot ook een MINARET achtige dinges op de stok!
Verbieden die dingen!
Ja wat een discriminatie hé, bij mij vroeger op de middelbare school waren onze turken en maroc's op het slachtfeest [3dgn] vrij én natuurlijk met kerst, pasen -eigenlijk elkechristelijke vrije dag-
-weggejorist-
Het was kutweer
Sgande van de Neederlansche vlagh!
Stukje muur vergeten te schilderen....
Toch wel aardig dat ze meestal ook ruimte bieden aan de Turkse middenstand
binnen een moskee...
maps.google.com/maps?layer=c&cbll=...
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 14:32
Te laat, beter leg je gewoon een pluk shag onder je tong...
Ze hebben een schaap in de NL vlag gewikkeld en deze halfstok gehangen uit eerbetoon voor deze grazende vriend?
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 14:32
Je profileert je hier als hoog-intellectueel, mede door je taalgebruik en aan de andere kant haal je dat beeld weer TOTAAL onderuit door je constant te verlagen tot scheldbarages, uitingen van totale arrogantie en misschien zelfs wel narcisme.
Maar ondertussen dus wel mensen uitmaken voor drol, dom en zelfs volidioot ( wat niet eens een woord is.. )
Koop een spiegel.. Aber Lutz....
Oh sorry waar ik de tweede keer het zei moet hek zijn. STOP!
Trouwens, even iets anders.
Ben ik nou 'n homo als ik tranen in m'n ogen krijg van deze twee vriendjes:
www.dumpert.nl/mediabase/932201/c01eff...
Turkse vlag en op de achtergrond een raampje op de 1e verd..............
Haha, OPEN DAG? Waarom is het het dan dicht?
what the hell, kan toch niet zo zijn dat iedereen denkt dat ze de nederlandse vlag belachelijk willen maken? aanstellers..
@Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 14:19
Is het des kaalkops om te eisen dat de vlag van een andere natiestaat wordt gestreken? Lijkt me niet. De vlag representeert een land in al haar facetten, niet voor niets staat op het verbranden en vetrappen van de vlag een wettelijke straf. Nu begrijp ik dat zulks, nationale trots en het hijsen der driekleur, in linkse kringen nogal eng wordt gevonden, maar een wenig nationailsme is meer nodig dan ooit. Ik ben in elk geval niet van plan een islamitische cultuur naast me te dulden. Is ook niet mogelijk, er dient immer een dominate cultuur te zijn.
Ik zie dat gekke finnenstripfiguurtje met die bom op de flyers die aan het spandoek hangen.
beetje veel prikkeldraad en gesloten hekken voor een open dag lijkt me
Zo, wat flauw weer. Alsof NL'ers hun identiteit ophangen aan een vlag. Zo'n nietszeggend symbool.
Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 14:25
Het zij u vergeven.
Tenminstte, onder de voorwaarde dat u beloofd lievvv te zijn.
-weggejorist-
nederlandse vlag hangt aan de vlaggenstok met het minaretje erboven, verkeerde stok dus, omdat het kan
-weggejorist-
-weggejorist-
Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 14:11
Leuk heh... spelletjes spelen met menschen? Het mooie van dit alles dat je hier ook ook waardige tegenspelers vind.
De vraag is alleen: neem jij nu ons in de zeik of wordt jij nu gepiepeld?
-weggejorist-
-weggejorist-
@ Drs. Facts n Figures | 04-05-10 | 14:21
Wat bazel jij nou, de enige mening die ik hier had en daar valt iedereen schijnbaar over is dat iemand een slechte knoop heeft gelegd in het touw van de NL vlag.
Thats all, als je alle buitenlandse vlaggen weg wilt halen die dit land hangen wens ik je succes. Ik werk voor een Japans bedrijf, raden wat er bij ons voor in de vlaggemast hangt. Nog nooit iemand over gehoord.
Nee ik ben geen multiculti figuur, verre van dat, ik wordt doodmoe van allerlei religieus gedram maar ik pas er voor om in ieder ding een provocatie te zien. Als je dat gaat doen zie je binnen de kortste keren spoken. En volgens mij doen veel mensen dat hier.
Mm,,,,en PVV vlag ontbreekt??
Dat de Nederlandse vlag weggemoffelt is,is logisch.
Maxima had ons al duidelijk gemaakt dat De Nederlander NIET bestaat.
Laat staan dat De nederlander een cultuur zou hebben of iets wat De Nederlander daar op vindt lijken.
Ik als ex-VVDer vindt in deze foto mijn gelijk dat ik de politiek-correcte links-liberale Rutte met zijn VVD die notabene het Generaal-pardon van de PVDA goedkeurde heb ingeruild voor de niet politiek correcte en door links vergruisde PVV.
Want meer immigratie is meer van dit soort feestjes,,,en PVV wil juist als enigste die immigratie stopzetten voor 5 jaar,dus de feestjes van onze belastingcentjes een halt toeroepen!
P.s:Als er geen PVV vlag voorhanden is(worden veelvuldig verbrand?)dan is een vlag van de Efteling ook wel toepasselijk!
@Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 14:19
Kaalkopje? Zijn mening is vrij gangbaar in de reaguurderspanelen van GS. Ik deel deze ook.
Voel ik me toch bijna weer genoodzaakt de vraag te stellen wat u hier precies zoekt? Maar ik zal het nalaten.
-weggejorist-
Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 14:09
Ook niet aardig eigenlijk.... Je zit dus gewoon te fukke om te fukke.
Mensen over de zeik te helpen alleen omdat 't kan.
Hmm, typische GS'er, dat dan wel.
Ook al is uw mening gezien uw leugens nog maar weinig waard, wat is uw mening over de werkelijke kwestie?
Bent u van mening dat het productief en wenselijk is dat (nieuwe) inwoners van 0031 zich distantiëren van de Nederlandse standaard?
-weggejorist-
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 14:17
Nou, nou. Jullie hebben elkaar net nog op het goede spoor gevonden. Laten we het daarbij houden :p
Boer in 020 | 04-05-10 | 14:18
stemt SGP
@ Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 14:17
Ach, een scheldend kaalkopje met een fake marokkaanse naam.
Veel plezier nog hier.............
De PvdA viert feest.
Het is zó jammer allemaal. Wij zijn met afstand het liberaalste en meest gastvrije land ter wereld. En wat doen de gasten? Ze schijten op het tapijt, neuken onze dochters, maken het bier op en doen alsof dat cultuur is..... waar blijft het redelijke alternatief op PVV? Is er nou werkelijk geen enkele partij die de harde lijn tegen dit soort neo-kolonialisme combineert met het realisme en onderscheidingsvermogen, zodat de welwillende allochtonen buiten schot blijven? PVDA en GL zijn te soft, PVV blijft toch een soort Clown Flappie met een honkbalknuppel.....
-weggejorist-
Het is een OPEN dag, maar ik zie alleen maar hoge hekken, en de poort zit ook pot-dicht. :P
-weggejorist-
@Drs. Facts n Figures | 04-05-10 | 14:10
Weet niet of dat wel nodig is. Hij redt zich aardig.
Ik vind het in ieder geval vermakelijk om dit alles te lezen.
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 14:11
Kijk, nu ben je duidelijk. Ben het er helemaal mee eens, ook dat nog.
Ach, alles kan in 0031.
In elk ander land is dit een oorlogsverklaring.
Wanneer worden we nu echt eens bevrijd??
-weggejorist-
Art Vandelay Ultor | 04-05-10 | 14:08
Maar dat is toch evident? We zijn 'em enkel 'n beetje aan't opvoeden.
Het is al eerder gememoriseerd in bovenstaande reacties.
Waarom is er prikkeldraad aangebracht bij de ingang van een godshuis en nog wel op deze wijze ? Dit is verboden in woonwijken in Nederland. Een ware schande !
@ Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 14:01
Voor jou plezier dan, ik heb het niet druk.
Ik zie een foto met daarop twee vlaggen, eentje toevallig de NL vlag is naar beneden gezakt. Ik zie hier geen kwade opzet in, het is domweg een slechte knoop. Kan gebeuren. Vervolgens zie ik allelei reagluursels van mensen die hier een provocatie in zien. Wat ik dus onzin vind. Het is geen provocatie het is een slecht knoopje.
Als reactie op die doorgedraaide reageerders overdrijf ik hun standpunt en zeg dat ik alle turken nederland uit wil hebben. Ik bedoel eigenlijk het tegenovergestelde maar om mijn punt te maken overdrijf ik.
Dus nu nog een keer heel langzaam voor jou: ik zie niets verkeerds in de foto en al helemaal niet een provocatie. Ik constateerde juist het tegenovergestelde, de rest van de aankleding is een handreiking naar NL, oranje vlaggetjes, rood,wit,blauw en de teksten zijn netjes in Nederlands.
Als je na deze uitleg nog steeds scheld zijn we klaar met elkaar en is mijn geduld met je op. Zoek dan maar een ander om ruzie mee te maken.
Opendagen zou open dag moeten zijn. Bovendien hangt het spandoek voor een gesloten hek.
@En-el Hak | 04-05-10 | 14:07
Als ik Abd-el Ghaffar goed begrijp, is hij verre van een linksmens. Hij is alleen wat ruw in zijn omgangsvormen.
@Art Vandelay Ultor | 04-05-10 | 14:04
Yep, had ik reeds begrepen. Zegt me hoegenaamd niets, iedereen kan een nick aannemen. Zo besmeurt Mark Twain de edele Mark Twain met zijn/haar plempsels.
Ik vond de opmerking over de Turkse vlag op Marokkaans grondgebied van Abd-el Ghaffar wel geinig :)
En-el Hak | 04-05-10 | 13:58
NEEHEE!!! Niet stoppen nie, gewoon fijn door laten gaan.
Schat, lieverd, mooie abd-el dat je d'r bent, vooral dóórgaan!
@En-el Hak | 04-05-10 | 14:04
www.google.nl/#hl=nl&source=hp&...
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 14:01
Mostafa, schei er nu mee uit. Er schuilt geen diepere laag in je reaguursels; het is slechts plain shit.
-weggejorist-
-weggejorist-
Ach dit is duidelijk. Ik was op oudejaarsavond op R'dam zuid. De Turkse gemeenschap daar is anti-integratie. Vierden ook MASSAAL om 23.00u nieuwjaar. Om 23.00u was het drukker dan middernacht. Hoezo asociaal? Hoezo integreren? Wij doen lekker alsof we in Turkije wonen. En dat mag in Rotterdam. Dat is het gevolg van zo''n beetje 100 jaar PvdA politiek in de Maasstad. Enfin, deze foto is slechts het tig-ste voorbeeld van deze aso-medelanders. Turkse vlag in stok, de Nederlandse vlag als een vod op een hekje. Geloof me: als die Turkse vlag "valt" dan hollen er 20 man heen om 'm weer op te hijsen. Illustreert de "Fuck-Joe-All hier in Holland, wij zijn geen Nederlanders, wij zijn Turken" instelling van Rotterdam-Zuid. Kop bij deze foto: "De juiste vlag hangt links!"
Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:50
Wat je probeerd is de aandacht afleiden van het onderwerp.
En dat is precies waar een linkschmensch in uitblinkt.
Het feit dat er op een Nederlandse nationale feestdag een Turks feest wordt georganiseerd doet alleen maar bevestigen dat men zelf niks wil doen aan integratie maar wel het geld ervoor wil opstrijken om eigen feestjes te organiseren.
Laat je eens uit over het onderwerp...
-vindt
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:54
Je doet me denken aan ene Mostafa, te bewonderen op Joop.nl. Mostafa kan eveneens uitsluitend een diarree van woorden over de panelen uitgieten, zonder te beseffen wat hij nu eigenlijk zegt. Zelf vind hij zijn stukjes noagl spitsvondig.
Dag Mostafa. Je traineert de discussie. Stop daar 'ns mee.
@ Abd-el Ghaffar
Nog een uurtje dan zien we alleen nog maar:
-weggejorist en opgerot-
Boven je naam staan.
@ An die ARBEID
Hadden we het gisteren over trollen, dit is een troll. Het enige doel is alles verzieken hier. Hij praat met niemand ook niet als je hem iets netjes probeert uit te leggen. Het enige wat terugkomt is gescheld.
Hoe lang pikken we deze crap nog van onze medemens? Dit is gvd ons land en onze vlag! Steek die moslimvlag (whatever it is) in de fik. Dit is pure provocatie en het werkt. Ik ben boos.
-weggejorist-
-weggejorist-
Een nickname Abd-el Ghaffar, haha, hoe ironisch...
Zo goed Abd-el?
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:44
Waartegen neem je dan precies stelling, en waar bestaat de stellingname uit, want je hebt tot nu toe slechts onzin gepost. Heel erg onleuke onzin, bovendien.
-weggejorist-
Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:38
Ach gut, niet waardig, da's ook wah. En nu dan?
Opknopen dan maar?
Ik wil best tot onthoofding over gaan maar ben bang dat ik halverwege stil val.
Wat ik me nou afvraag he, zo op m'n sterfbed. Is, waarom ben je eigenlijk zo boos?
Mijn theorie is dat dit komt omdat jij als goed god vrezend wezen volgens jullie regels niet mag rukken en niet neuken. Iig niet totdat je ouders 'n chick geregeld hebben dat flink wat schapen oplevert.
Damn! Daar zou ik ook knap chagerijnig van worden!
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Er is geprobeerd affiches op een doek te plakken, dat komt niet goed.
Troostprijs misschien?
Was dit niet dat feest dat op de 30ste zou plaats vinden?
Waar zo'n ophef over was? en dat hun melden dat het juist gezellig zou zijn?
o nee dat was in Den Haag :D
www.telegraaf.nl/binnenland/6612762/__...
@KeurMeester | 04-05-10 | 13:38
Ook jij even googlen.
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:11
Wat stel je je ontzettend aan, en niet alleen in deze post, gewoon over het algemeen. Mensen proberen te vertellen hoe te discussieëren, en ondertussen zelf met stront gaan gooien...
-1
@Stroopdoos | 04-05-10 | 13:30
Alleen maar dat de tolerante cultuur zal worden vernietigd ten kosten van de aggressieve dominante cultuur.
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:35
Wat wil je nu, mafkees?! Eerst pretendeer je ironie toe te passen, vervolgens val je een ieder die op je reageert aan. Psychopaat.
OPEN DAG.... met een dichte deur??
Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:31
Het is mij om het even meneer de allochtoon. Jij bevestigd alleen maar weer eensch waarom wij als Nederlanders geen moeite meer doen om nog maar enigszins in discussie te gaan met volk wat slechts doet voorkomen dat ze enige betekenis hebben in dit land.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@En-el Hak | 04-05-10 | 13:31
Ik zou zijn nick maar eens googlen. Het verklaart toch een hoop.
-weggejorist-
@Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 13:28
Kijk, zo moeilijk was het toch niet?
@Drs. Facts n Figures | 04-05-10 | 13:27
Nee.
Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:23
Het lijkt te zijn dat mijn ogen gesloten zijn voor datgeen zo duidelijk is voor de ware.
Oh grote ghaffar, uw naam moge eeuwig zijn, open mijn ogen met uw oneindige kennis en deel deze grote wijsheid met me....
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:26
Ja, goffedomme, wees dan ook niet zo ontzettend onleuk. je hebt de stijlvorm ironie niet goed doorgevoerd, zeker niet in combinatie metj e nick.
-weggejorist-
@ Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:26
Doe eens aardig, ik bedoelde het tegenovergestelde van wat er staat, en dat bedoel ik nog steeds.
Er is op die foto niets te zien, er is een knoopje losgeschoten, meer niet. Dat is wat ik bedoel te zeggen.
Als je dat niet wilt of kunt begrijpen mag je de rest van de dag mij voor dom uitmaken, ik lig er niet wakker van.
Het mixen van extreem verschillende culturen levert alleen de wetenschap op dat het niet gaat. bit.ly/klapklapklap
Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:26
Ga anders ff op lekker je kleedje liggen chillen als je zo lekker stereotyperend bezig bent.
-weggejorist-
@ Art Vandelay Ultor | 04-05-10 | 13:15
Omdat ik mijn kansen op jou antwoord niet te veel wil verkleinen, het waarom ik hier ben? En met welk doel? Arogantie is uw stijlmiddel?
één keer dan, omdat ik naast GS ook het VK blog, JOOP en veel andere bronnen van een andere kleur lees. Door dat te doen en naar eigen maatstaf en gezond verstand te filteren vorm ik me een mening die beide kanten van een zaak ziet. Daarnaast is GS verstrooiing......
Art Vandelay Ultor | 04-05-10 | 13:15
Google speurtocht woord voor vanmiddag: Q.E.D.
Turken zijn nationalistische hufters, racisten en gewoon supereikels met hun uebermenschgevoel. Geloof me, MK kan het weten. Bah! Na 30 jaar in Nederland te hebben gewoond, kunnen ouders nog steeds niet leven met het feit dat een dochter met een niet Turk thuiskomt. Rampspoed!!!!!
-weggejorist-
Fans van Feijenoord verstoppen zich in Moskee om tot Mohammed en Mekka te bidden dat hun clubje niet al te hard door AJAX wordt afgemaakt donderdag.
-weggejorist-
@Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:11
Hé kaffer, scheer je weg. De Turkse noch Marokkaanse vlag horen hier te wapperen en al helemaal niet tijdens de dag van de Dodenherdenking.
-weggejorist-
JAhaha...
De stichting en moskee onder 1 dak.
Kom maar op met die zak lollies!
Slim om de vlaggen op deze manier te tonen - de Turkse vlag prominent aanwezig i.t.t. de Nederlandse - als je Nederlands wil interesseren voor de moskee.
Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:11
Zucht....
Geachte zwitsal,
cynisme is u vreemd klaarblijkelijk. Hiermee het vriendelijke advies dit stukje internet eens te bezoeken: nl.wikipedia.org/wiki/Cynisme_(psychol...)
Zeer begrijpelijk krijgt u de neiging, naam ik aanneem, uw familie/volk in bescherming te nemen na zo'n beledigende uitroep.
Echter, ik verzeker u dat uw interpretatie van bovenstaand proza van de heer Jeverbazen incorrect is.
Ironisch genoeg, lijkt Jeverbazen eigenlijk juist úw mening te delen.
Poli 12:59,
Op Cyprus is dat ook eens geprobeerd door een Grieks-Cyprioot; hij werd wel mooi uit de vlaggemars geschoten.
www.fatihmoskee.nl/
Wel een heel erg open is over haar activiteiten en uitnodigt om eens te komen kijken. ( de NCTB dat is)
Ehhhh... Who gives a fuck?
Ze herdenken de Armeense Genocide? Of de Assyrische? Of het feit dat ze in WOI aan de kant van de moffen stonden?
@ Abd-el Ghaffar | 04-05-10 | 13:11
Die tekst was juist ironisch bedoelt. Oftewel ik vind het gezocht om een conclusie aan de foto te hangen. Ik overdrijf om mijn punt juist duidelijk te maken.
Zucht, waarom leg ik dit eigenlijk uit...................
Stichting Manolya wel erg geheimzinnig is en haar best doet zo weinig mogelijk openbaar te maken.
@Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 13:09
Je beschuldigt me van persoonlijke aanvallen, maar - ongeacht of ik dat nu wel of niet doe - hanteer je die zelf ook. Dat maakt je hypocriet en verkleint de kansen op een antwoord vanuit mijn kant enorm.
Daarnaast zie ik nergens een echt antwoord op mijn oorspronkelijke vraag. Waarom ben je hier en met welk doel? Ok, je geeft een leuke analyse over de verpauperde staat waarin GS zich nu verkeerd, althans volgens jou. Plus je geeft aan dat je hier komt omdat GS nog steeds het beste weblog is. Dat is in ieder geval een antwoord op het waarom, maar nog niet op het 'doel'-gedeelte.
Probeer dat eerst eens en dan praten we verder.
En owja:
@Drs. Facts n Figures | 04-05-10 | 13:01
Ongezien de tyfus voor jou, maat. Jeblijftjeverbazen heeft gelijk wanneer hij zegt dat "Ga eens daud lutser" roepen op en duur gaat vervelen, maar voor jou maak ik een uitzondering ;)
Nedelands vlag draait zich uit schaamte in de knoop........
-weggejorist-
@Mauvus | 04-05-10 | 12:38
Ze hebben de graffitti van de muur aan de zijkant overgeschilderd!! Of zal de gemeente dat gedaan hebben ivm de feestelijkheden achter het prikkeldraad?
1 mei dag van de arbeid. Rode vlag past daar prima bij en de Nederlandse driekleur is gewoon gevallen. Zal heus niet opzettelijk gebeurt zijn want anders hadden die oranje en driekleur vaantjes ook al weggeweest. En een open dag in een gesloten cultuur is ook een beetje contradictoir.
@ Drs. Facts n Figures | 04-05-10 | 13:01
Waarom niet, hij kan het wel, alstie maar wil. En dat geld voor de meesten.
Vooringenomenheid ontstaat vaak uit luiheid van denken.
"Ga eens daud lutser" roepen gaat op den duur ook vervelen.
Nietvoordekat | 04-05-10 | 12:58
De regels van het multiculti zijn niet duidelijk. Voor de duidelijkheid dan nog maar eens:
Je mag in nederland turk, marokkaan belg of duitser zijn, en blijven. Maar moet wel weten dat er 'n aantal basis regels zijn die voor iedereen gelden.
Vergelijk het met Monopoly. Als je speelt (naar 0031 komt) ben je vrij om over het hele bord te bewegen en te wonen. Ongeacht je herkomst of religie. Maar het bord blijft hetzelfde, de regels van Monopoly blijven hetzelfde!
Probleem tegenwoordig is dat men denkt ook hun politiek-sociologische cultuur zo maar aan 'n ander opgelegd kan worden.
Onacceptabel!!
-weggejorist-
-weggejorist-
open dag met dichte poort.
Over de schutting feest dus.
Dodenherdenking in Luxemburg jongens, weten we allemaal toch?
OT, het scijnt dat er 2 verdachten zijn opgepakt in de zaak van de zwangere vrouw die in Amsterdam het raam uit werd gegooid. Wanneer volgen de hyvesprofielen van deze boefjes Jan-Peter en Klaas-Hendrik?
Uitvreters bijten de hand die hen voedt?
Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 12:47
Lol, dezelfde taal spreken maar toch niet begrijpen.
Leert toch maar weer hoe belangrijk die iq puntjes zijn.
Ik neem aan dat 't puur hobby is dat je 'n inhoudelijk antwoord probeert te krijgen?
@ stijloos ten onder; ga aub eens over die hek klimmen en haal die turkse vlag omlaag: daarna pas relitiveren over ophef over een vlag aub.
Steilloos ten Onder | 04-05-10 | 12:10
Het is in ieder geval, of het in dit specifieke geval ook zo is, een symptoom van een groter probleem. En dat is dat deze "Nederlanders" zich over het algemeen niet Nederlander voelen.
En ja, dat mensen dan gaan vermoeden dat dit expres zo gedaan is, tja dat krijg je dan.
Nederlande vlag verfrommeld door Turkse barbaren. Feyenoord bijna verloren aan de mohammedaanse imperialistische Turkse horden.
Nederland laat u niet in eigen huis beledigen. Sla terug waar u slaan kan.
Trouwens.. half stok oke, maar dit is wel hlaf stok op z'n ergst....
Inderdaad beetje zonde van die nederlandse vlag... zal vast wel niet met opzet zijn gedaan (of toch wel??)... Zal mij overigens niets verbazen als de gemeente mee betaald aan dit sooft feestjes....
@ITEACHYOU | 04-05-10 | 12:53
LOL wat een rakkers waren het, die nazi's.
de linker minaret mist zijn spits.
Dag van de Arbeid, sinds 1933 een betaalde vrije dag, besloten door Hitler en Goebbels. Vervolgens kwamen de vakbondsleiders naar Berlijn om dit heugelijke feit te vieren, waarop ze werden opgepakt en afgevoerd naar concentratiekampen. Vind je het gek dat die NL vlag halfstok hangt.
Bron: Wiki
nl.wikipedia.org/wiki/Dag_van_de_Arbei...
@Superior Bastard | 04-05-10 | 12:38
Inderdaad, Barend is een windbuil eerste-klas. Van der Wal probeert het met humor, omdat hij niets anders bezit. Het Joop-publiek heeft de toko in Hilversum lang genoeg gerund. 'k Hoop dan ook dat Powned werkelijk wat kwalitatief goede interviews en reportages brengt. De omroep hoeft niet per se een rechts geluid te laten horen, als er maar een eerlijk geluid volgt. Dus: kritische vragen, mensen met de waarheid om de oren slaan en geen Heilige Huisjes!
Min of meer zoals de marine-officier te werk ging. Dat is namelijk geen vanzelfsprekendheid. Menig ervaringsdeskundige krijgt in de dergelijke praatprogramma's plotseling een aanval van politiek correctheid. Ze laten zich, terwijl ze als enige weten hoe de vork in de steel steekt, souffleren door de clique die weet wat goed voor ons is. Het beeld van de vriendin van Anne Frank bij P&W staat me nog helder op het netvlies. Mevrouw weet waarover ze spreekt, maar ze weigerde Wilders verdorie aan te vallen! Tot groot verdiet van ide EO-nicht jan van de Bosch en andere aanwezigen, die de bejaarde dame even vertelden dat ze verkeerd bezig was....
Hangt er nu een Davidsster bij dat raam in het midden?
*prijzenkast vast oppoetst...*
het spandoek is niet door een pvda-er gemaakt, want nederlandstalig.
@ Art Vandelay Ultor | 04-05-10 | 12:40
Nu met handige woordspelletjes terug kruipen. Ik geef je netjes antwoord dat niet alleen het stukje zelf bepalend is maar daarnaast ook de plempsels van velen invloed hebben. Daar krijg ik van jou dan geen antwoord meer op.
Je houding is wel degelijk verheven, jij velt het oordeel over anderen waaronder mij. Je doet het zelfs in je commentaar van 12:40. Je vraagt je eerder af waarom ik iets doe, ik geef daar een beargumenteert antwoord op. Je zou ook dank je wel kunnen zeggen voor het antwoord.
En je laatste zin is ook al niet echt een argument.
Geef eens een inhoudelijke reactie op mijn standpunt ipv op de man te spelen.
Beter Nederland | 04-05-10 | 12:42
Prima initiatief. Alles moet kunnen, zelfs al is het ondemocratisch, vinden tegenwoordig ook de filosofen.
www.refdag.nl/artikel/1474198/SGP+anti...
Nederlandse vlag weigert vol stok te gaan bij open dag moskee
Prima initiatief Oranjemoskee.
Ik zie GS zoeken naar iets wat niet is. Gewoon een open dag van een moskee.
Ze leven nog in jaar 1?
Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 12:35
En zo is't.
@Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 12:35
Moreel verheven nog wel? Dat is een interessante conclusie die je daar trekt, kan me niet herinneren dat ik dat zo heb aangegeven.
Wie ik ben? Heb je moeite met lezen? Er staat toch duidelijk 'Art Vandelay Ultor' onder mijn tegeltjes, dat hoeft dan toch verder niet zo moeilijk te zijn, me dunkt.
Verder is de reden dat ik je in dat 'hokje' stop, als je het zo wilt stellen tenminste, heel simpel. Lees Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 12:11 er nog maar eens op na en je zult zien waarom.
Open dag met een gesloten hek?
Juist.
Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 12:35
Ik als Geenstijl bezoeker van het eerste uur - ik ben inderdaad nog niet zo lang geleden pas begonnen met reageren - ben het 100 procenteens met dit reaguursel. Juistem!
normaal ziet het er zo uit :
maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q...
voorkant van moskee:
maps.google.com/maps?layer=c&cbll=...
Wel heel leuk zo al die oranje vaantjes met een turkse vlag, gewoon weer iets heel anders. Dat integreren gaat prima zie ik.
Het hele probleem gevangen in een simpele foto.
Woorden zijn overbodig.
Dunnepoep | 04-05-10 | 12:10
eigenlijk best wel triest van jullie vind je zelf niet..?
(en op deze reactie zaten jullie natuurlijk al te wachten dus 'you're welcome' en nu als een speer echt gaan werken daar!)
En-el Hak | 04-05-10 | 12:28
JJ van der Wal probeert het tenminste nog met humor. De immer zelfvoldaan glimlachende Barend probeert op stuitende wijze zijn aangemeten linkse reflexen in elke discussie naar voren te laten komen. Het kiefst laat hij dit vergezeld gaan van name-dropping en lege plattitudes. Ik heb gisteravond de uitzending niet vol kunnen houden.
Ach, disrespect voor het gastland, we zijn niet anders gewend van deze gasten...
Ja, de vlag mag gehesen worden! Leve het seculiere, democratische Turkije, alwaar vrijheid van meningsuiting door de perfect functionerende rechtsstaat gewaarborgd wordt!
www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen...
Art Vandelay Ultor | 04-05-10 | 12:17
Ach, ik ben hier al sinds 2006 en GS gaat me aan het hart. Het is nog steeds by-far het beste weblog wat nederland te bieden heeft.
Maaaarrr.... (lijk gvd Clarkson wel) het laatste jaar, zeg maar na het verdwijnen van Fleischbaum en inmiddels ook Hoxha is GS aan het veranderen. Waar het eerst allerlei zaken die fout liepen en onopgemerkt bleven in de normale media naar voren bracht is er nu veel vaker een hitserig toontje. Dat vind ik jammer en ik zou graag willen dat GS de weg terug vind naar dat recalcitrante blog wat ze ooit waren.
Ontopic
GS is niet alleen dat kleine stukje tekst bovenaan waar de nick van een redacteur boven staat maar ook in belangrijke mate de reagluursels. En daar wordt door velen wel een conclusie getrokken die ik toch wat voorbarig vind.
Last but not least
Wie ben jij dan dat jij je moreel verheven mening over mij mag geven en me vervolgens ook nog even in een hokje stopt van mensen die een hekel aan GS hebben.
De nederlandse vlag halfstok en de oranje vlaggetjes.
Nu ook nog die Turkse vlag wegmoffelen en het lijkt weer ergens op. Vlaggen zijn voor gekken, dwazen, textielfetisjisten, en ander dom volk.
@chekaz | 04-05-10 | 12:30 : Once you get in Islam, you never leave. Welcome to the Hotel Fatih.
checkmate123 | 04-05-10 | 12:19 Ik gok dat schaakmat wint vanaaf.
Ik mis een minaret
opendag met een dicht hek en prikkeldraad...
@bjusterbaarlik | 04-05-10 | 12:28
Goed, jij je zin.
Feli met een voetreis naar de Eyjafjalla.
In het Nederlandse Dhimmie concentratiekamp Fatih, gelegen in het Kalifaat Rotterdam heeft tijdens de opendag veel gelovigen getrokken.
Bezoekers mochten tijdens hun bezoek na het bevrijden door onthoofding van een gebonden ongelovige hun bebloede handen reinigen aan de vlag van onderworpen die opgeknoopt aan een staak tentoongesteld hing.
De lucht was bewolkt
opening van Europa's grootste moskee in Rdam? geen idee.
@Superior Bastard | 04-05-10 | 12:22
Mind you, die ridicule denkbeelden zijn gemeengoed onder heel veel babyboomers, Gutmenschen en ander polikorwezens. Welke cabaretier verdedigde nu de Somalische piraten, omdat 'wij hun wateren hebben leeggevist'? JJ van der Wal toch? Ook al zo'n verschrikkelijk mens. Duiten zat, wonend in een leuk Amsterdams huis -lelijke pleuriskop, dat dan weer wel, alleen maar bezig met grappen en grollen... en dan even iedereen die enigszins naar rechts riekt de maat nemen.
Hoer!
Lebowski Achiever | 04-05-10 | 12:25
Een mooi inkijkje:
www.zamanhollanda.nl/nieuwsdetail.asp?...
Frau Antje | 04-05-10 | 12:26
ik was eerst
*prijs claimen gaat*
@2emeREP | 04-05-10 | 12:21
Ik zeg nergens dat ze weg moeten blijven. Ik vraag alleen waarom - of met welk doel - ze hier zijn. Ik heb ook hier en daar commentaar op een topic van GS en kritiek leveren is zeker van belang (zeker op GS). Echter, overall kom ik hier graag omdat ik de teneur van de topics alsmede de visie van de redacteuren vaak kan waarderen en beamen. Dan vind ik het raar dat er een redelijke grote groep reaguurders is - en ze zijn niet eens zwitsals - die hier alleen maar komen om te kankeren op GS en alles dat de redacteuren doen. Ze grijpen er serieus elke kleine gelegenheid voor aan. Dus dan vraag ik: waarom zijn jullie hier? Jullie hebben het duidelijk niet naar jullie zin hier...
Met de Hollandse vlag is de Islamitische reet afgeveegd.
Weet er iemand of er ergens een katholieke kerk staat in Turkije, en zo nee waarom niet?
Wij accepteren toch ook als hier moskeën gebouwd worden?
Ik heb wel een vermoeden waarom de vlag uithangt:
Volgens mij is de voorhuid weer naar achteren getrokken en heeft de Iman zijn minaret laten ontkazen.....
@winterpeen | 04-05-10 | 12:16
Bij Pauw en Witteman was tevens een babyboomend linksmens te horen dat luistert naar de naam Frits Barend. Meneer probeerde even de zieligheidskaart uit te spelen, maar de marine-officier gaf hem op overtuigende wijze nul op het rekst. 'Nee, dit is een stukje lafaard-zijn!' Prachtig.
En-el Hak | 04-05-10 | 12:19
Ja ze kregen gelijk lik op stuk.
Prachtig.
Ik verwachte ook niet anders.
Er zit een piek op de mast waaraan de Nederlandse vlag (niet) wappert!
ze houden van voetbal
@LJBrinkhorst | 04-05-10 | 11:41
Grootste zakkenvuller ever die zich onsterfelijk maakte door ergens in de jaren 80 te zeggen:
2de kamerleden dienen hun 4 jaar uit te zitten
Om vervolgens zelf na 6 maanden na de verkiezingen EU-ambassadeur in JApan te worden.
Koppelde vervolgens succesvol zijn omgebouwde zoon aan een prins en heeft zelf meerdere keren onze vorstin geneukt als je het CD in DH moet geloven.
Wat zou men in Turkije doen als de Hollandse gemeenschap zoiets zou flikken?
Ze denken ieder geval nog aan onze nationale 3-kleur.
De vlaggenstok waar de Nederlandse vlag aanhangt heeft een moskee als topje.
Als ik dit VROEGAH met onze vlag op de kazerne had uitgespookt was het volgende geschied:
1) twee rangen gedegradeerd
2) al mijn verlof ingetrokken
3) aantekening in mijn persoonlijk dossier
4) voor de krijgsraad
Kudtturken, ga toch eens dea.....!!!
eerstneukendanpraten | 04-05-10 | 12:19
Als mariniers gesneuveld zijn dient op een landmachtkazerne ook de vlag halfstok gehesen te worden.
in ieder geval geen minaretten...
dat ze nou niet de hele dag die vlaggen controleren kan me geen worst schelen
nederlandse vlaggenstok is mooier afgewerkt
Zitten twee witte duiven op het dak om uit te vliegen, dus toch misschien een beetje vrede?
En-el Hak | 04-05-10 | 12:19
Ja, dat was meesterlijk. Nu is Frits Barend afserveren normaal niet zo erg moeilijk, aangezien mijnheer er nogal ridicule denkbeelden op na houdt.
necrosis | 04-05-10 | 12:18
Een date met Pritt.
- Alle letters schrijven ze met hoofdletters, behalve de i
- Geen schotels
@Art Vandelay Ultor | 04-05-10 | 12:17
GS wast heel vaak de handen in onschuld terwijl ze echt niet zo achterlijk zijn dat ze niet weten wat bepaalde posts losmaken.
Daar kan je ze wel zeker op aanspreken.
Open debat enzo.
Dan moet je maar wegblijven vind ik nogal enge opvatting over discussieren.
GS heeft een verantwoordelijkheid en ze mogen aangesproken worden als ze die verantwoordelijkheid trachten te ontlopen.
Zeker met de bek vol van hoe het eigenlijk hoort. Want ook dat is GS niet vreemd.
Remember: de grootste homo-haters zijn eigenlijk zelf de herenliefde toegedaan. Zo hebben de grootste anti-links=sprekers ooit zelf links gestemd (Verdonk, Fortuin etc...)
Ergo: de grootste GS-haters zouden eigenlijk gewoon lekker rechts brallen en zakken vullen.
Fatima hangt slip te drogen na ontmaagding. Nog maar twee stukes zijn wit!
-weggejorist-
www.telegraaf.nl/binnenland/6612762/__...
"We brengen oranje aan en hangen Nederlandse vlaggen op.
necrosis | 04-05-10 | 12:18
He, dat viel me ook al op. :)
Prikkeldraad ik zie prikkeldraad. En het zit om de vlag(?). Wat moeten ze nou met prikkeldraad overal? :S En Lol @ posters plakken op een spandoek
Als ik dit VROEGAH met onze vlag op de kazerne had uitgespookt was het volgende geschied:
1) twee rangen gedegradeerd
2) al mijn verlof ingetrokken
3) aantekening in mijn persoonlijk dossier
4) voor de krijgsraad
Kudtturken, ga toch eens dea.....!!!
@winterpeen | 04-05-10 | 12:16
Bij Pauw en Witteman was tevens een babyboomend linksmens te horen dat luistert naar de naam Frits Barend. Meneer probeerde even de zieligheidskaart uit te spelen, maar de marine-officier gaf hem op overtuigende wijze nul op het rekst. 'Nee, dit is een stukje lafaard-zijn!' Prachtig.
Open dag achter gesloten hek.
Rechtsstreeks op pica klikken voor groot levert minder informatie dan het linkje.
Pica = dus andere foto dan foto linkje.
Wat heb ik gewonnen?
Er wordt een bazaar gehouden met onder andere taalcursussen. De organisatoren kunnen echter zelf ook niet spellen.
Jah , erg tendentieus, waarschijnlijk waren ze nog bezig met de vlag op te hangen. maar goed dit is Kein Stilo....
Open dag voor iedereen! Behalve voor Nederlanders.
De Nederlands vlag hangt halfstok en is verfrommeld, duidelijke boodschap dus.
Toch proberen? Probeer maar eens langs het prikkeldraad en de hoge hekken en muren te komen..
Al heb je daar natuurlijk wel heel erg veel tijd voor, aangezien het pas op 29 april zover is.
Of misschien toch een Turkse kazerne.
@Jeblijftjeverbazen | 04-05-10 | 12:11
GS heeft zelf nog helemaal niet aangegeven wat er volgens hun niet klopt. Lekkere voorbarige conclusie weer. Waarom zijn reaguurders als jij eigenlijk op GS? Ik verbaas me daar nu al weken heel erg over. Er zijn een flink aantal enorm actieve reaguurders die eigenlijk alleen maar elk moment aangrijpen om kritiek te leveren op de site GS. Ik als Ajacied ga toch ook niet naar een thuiswedstrijd van Feyenoord om te kankeren op die club en de supporters te vertellen hoe waardeloos het voetbal daar is?
Wat doen jullie hier? Wat is het doel? Ik snap het niet.
Bij P&W was te horen dat een van de Somalische piraten die gevangen genomen was Nederlands sprak.
Geert ga eens even navragen hoe dat zit.
-niet
@Steilloos ten Onder | 04-05-10 | 12:12
Welnu, die fier wapperende Turkse vlag symboliseert alles wat ik zojuist beschreef. DAAROM heb ik problemen met de hanfdelwijze van deze moskee-Turken.
Hee, het touwtje van die vlag is gebroken.
Er staat een partytent in de tuin van de moskee
1 mei is de vlag van de arbeid.
Tijdens het herdenken van de slachtoffers van aanslag op koningin en aanhang op 29 april hadden ze de vlag half stok gehangen, echter was daar prikkeldraad en konden ze deze niet meer opheisen. Gelukkig hadden ze toevallig nog een andere vlag en hebben ze die maar op een oude paal gehangen.
Dunnepoep | 04-05-10 | 12:10
Leuk werk heb je dan.
En-el Hak | 04-05-10 | 12:11
Ik ben het helemaal met je eens. Prima stukje.
*hoed afneemt*
Dat er significant meer vlaggen hangen dan bij jullie? maps.google.com/maps?f=q&source=s_...
@StijlvolRechts | 04-05-10 | 12:08
Als nick " stijlvol rechts " en dan zo'n stijlloze comment schrijven... Maar goed, ik denk dat u het zich zelf moeilijk maakt. Om het maar even filosofisch te houden ( aangezien dat vandaag een beetje het thema is geloof ik), het oog ziet wat het wil zien hè.. ;)
Nog even de regels dan maar:http://home.versatel.nl/chrisnlned/nederlandse%20vlag.htm
Het was vast een gezellige open dag, met een biertje en een schaaltje bitterballen.
Het kan niet anders of er zit een gekantklost hekwerk van ons geyle sextrio achter dat spandoek.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/04/...
Open dag en de prikkeldraad poort van de vesting is daarom gesloten. Nederlandse PVV haatvlag is opgeknoopt en de Turkse wappert.
@Steilloos ten Onder | 04-05-10 | 12:00
Het probleem is dat Turken hier wel willen zijn, maar zich uitsluitend in eigen kring willen bewegen. Ja, ik weet 't, Chinezen ook, alleen ondervinden we geen hinder van deze groep, hetgeen niet over de islamieten uit Anatolië kan worden gezegd. Zelfs de allerjongste generatie Turken verkiest trouw aan het zogenaamde moederland -alwaar ze worden uitgekotst- boven trouw aan Nederland. Daar moet je in de VS mee aankomen... Het vreemde is dat vrijwel iedereen in de VS zich proud American voelt.
Onze polderaanpak werkt in deze gewoonweg niet. Er is namelijk geen middenweg, je kiest of vol voor het Nederlanderschap en levert je Turkse paspoort in, of je blijft Turk en verkast op den duur. Het is toch van de zotte dat Nederlandse Turken, reeds generaties in dit land levend, nog militaire dienstplicht in Turkije dienen te vervullen?! Alles wordt reeds jaren voor hen betaald door de Nederlandse staat, maar uiteindelijk ligt hun loyaliteit bij Turkije...
'k Denk dan ook niet meer in termen van integratie. Assimilatie of anders wegwezen. Nederlander worden en je achtergrond in gedachten houden, prima, maar niet de identiteit van je grootouders voorop stellen, neerkijken op Nederland, maar wel genieten van aklle mogelijkheden van deze kaasnatie, moet een doodlopende weg worden.
Goh, overal hangen oranje vlaggetjes en rood,wit,blauwe wimpellijnen. De tekst op het spandoek is netjes in het nederlands. Alleen is het knoopje uit het touw van de nederlandse vlag geschoten.
Ik zeg, alle turken nederlands uit............
Gelukkig is dit GS, Tendentieus, nodeleloos kwetsend en nog iets......
basweetutwel | 04-05-10 | 12:08
Interessant stuk!
De Nederlandse vlag is gepwnd
Open dag in Fatih moskee, doe je klompen aan en neem je honden mee.
Superior Bastard | 04-05-10 | 11:57
Nee hoor, jij was toevallig de eerste van de snelle reaguurders die op de voorspelde wijze zou reageren.Ik had jouw naam niet genoemd maar een van mijn collega's wel omdat jij er redelijk boven op zit.
Ik zit hier met een groepje van 6 collega's mee te lezen en te voorspellen wat de reacties zijn
En niet meteen lutser gaan roepen, dat is nogal puberaal.
Als ik het goed zie hangt de Nederlandse vlag ondersteboven...
Nietvoordekat | 04-05-10 | 12:09
Ik heb geen oogkleppen op, ik ben rechts, niet links.
Maar om nou dingen te gaan roepen op basis van een klein vlaggetje dat verkeerd had, dat is gewoon sneu. Dan zou het misschien tijd worden om weer in contact te komen met de realiteit.
NL vlag "hangt" op z'n kop. Dat is het. Klaar.
Steilloos ten Onder | 04-05-10 | 11:51
Je kunt natuurlijk ook oogkleppen op doen en niet zien wat er wel is.
Mijn naam past niet bij de moskee :(
De turkse vlag hangt netjes, de Nederlandse is halfstok en verkeerd opgehangen, het lijkt zelfs of deze ondersteboven hangt.
Feijenoord is al ff terug geannexeerd door de Turken en dat moet gevierd worden..
www.joostniemoller.com/2010/02/turkse-...
Steilloos ten Onder | 04-05-10 | 12:00
Helemaal juist.
Dat hek hoort om Nederland te staan en niet in Nederland?
Wat ik zie is een zooitje respectloze ondankbare moslim biggen, die hun veroveringsdrang ten toon spreiden.
'Nederlands vlag met ballen weigert te wapperen tijdens islamitisch feest'
Je geeft ze werk. Je geeft ze een woning. Je geeft ze schoon drinkwater. Je geeft ze een uitkering. Je geeft ze onderwijs.
Pleurt op. Ondankbare honden.
Open dag moskee (mannen) & Manolya (vrouwen)
Iets met SGP??
Tis gewoon een gesubsidieerde buurt bbq, mogelijk gemaakt door een plaatselijke Sjaak Flodder wethouder...
Het is bijna symbolisch: onze fiere nationale driekleur, is omlaaggezakt en zit nu vastgeprikt in het prikkeldraad.
Zou je daar eens moeten doen, met hun vlag. Dan knopen ze je op. Verder interesseert mij die nederlandse vlag geen reet.
Is dat niet de Armeense vlag?
Wat valt u op? De Nederlandse vlag hangt er bij als een Franse.
En welk relevant nieuwsbericht hoort daarbij? www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
Turkse vlaggenmast niet overeind te houden zonder Staatssteun uuhhh bedoel staalsteun of uh paalsteun of whatever... in ieder geval iets met ty-raps...
Oefenterrein voor de nederlandse stadscommandos. Anti-terreur oefening.
Ik zie het:
De Turkse vlag hangt op de kop..!
een vlaggestok met punt de andere zonder ....... waar is die punt dan gebleven
misschien verkopen ze die als piek op de bazaar
@En-el Hak | 04-05-10 | 11:58
Hmmm, hoe komt u aan deze informatie? U bent pedofiel?
Vlag hoort half stok vandaag...
Cryonic Devil | 04-05-10 | 11:36
Foto gemaakt op 1 mei meneer.
1 mei. niet 4 mei.
Dat ze keurig zijn ingeburgerd en de regels kennen ?
Nederlandse vlag mag je niet zomaar laten wapperen op een doodgewone dag.
2 vogels op dak...
@alle turken
nl.scoutwiki.org/Turkse_knoop
Ik zie in ieder geval géén tieten!
*teleurgesteld is*
En-el Hak | 04-05-10 | 11:57
Nee, ik heb geen huiswerk, braaf als ik ben heb ik dat van het weekend al gemaakt.
Moet van mijn PvdA ouders zodat ik deze week kansarme jongeren kan helpen in het lokale buurthuis.
Even serieus nu, dit is toch gewoon niks? Je ziet een Nederlandsche vlag die niet goed is opgehangen en een Turkse vlag die wil fier in de wind wappert. Big fucking deal. Hoe paranoia moet je zijn om dit te zien als "De turken willen hier helemaal niet zijn". Bij mijn weten horen Turken juist tot de groep die het hier prima naar de zin heeft, i.t.t hun Marokkaanse medemens.
Open dag is verkeerd geschreven!!!
prikkeldraad.. omg, dit is een vesting
Der staat al een hek omheen?
Albayrak kwam op bezoek?
@An die ARBEIT | 04-05-10 | 11:54
Een kinderhand is snel gevuld.
'Steeds meer mensen laten hun ramen open staan en dat kost energie'
De burgemeester komt op bezoek ???
Zie ik daar Regilio Tuur?
Een paar uur daarvoor was opgeroepen tot het doden van Ayaan Hirsi Ali.
Dus de luidsprekers missen. onder het mom van Don't Ask Don't Tell van de PVDA.
Een minaret op de nederlandse vlaggenstok en bij de turkse niet, vast al gezegt hier.
Heerlijk om weer beelden van mijn oude wijk te zien.
Daar wonen ongeveer 500 turken samen, die allen uit 1 dorp komen uit Turkije.
Voertaal is geen NL, NL winkels zijn er amper.
@Steilloos ten Onder | 04-05-10 | 11:55
O god, meivakantiepubliek. Ga maar even aan je huiswerk, knul.
Zit hier niet toevallig die SM-studio in?
Dunnepoep | 04-05-10 | 11:53
Dus jij wist om 11:45 al wat ik op 11:46 zou gaan typen, of dat ik überhaupt iets zou gaan typen? Dan ben ik inderdaad net zo voorspelbaar als jij onvoorstelbaar.
Lutser.
type, niet typen natuurlijk.
An die ARBEIT | 04-05-10 | 11:54
Dat heb ik nou altijd al willen zeggen, sommige woorden klinken gewoon goed.
Balkenende deelt handgranaten uit!!!
www.google.nl/imgres?imgurl=http://www..... jpg&imgrefurl=http://www.jehwah.com/alla.htm&h=239&w=358&sz=13&tbnid=8KExI3mIqQwQBM:&tbnh=81&tbnw=121&prev=/images%3Fq%3DFatih%2BMoskee&usg=__95mfp3RZD5q6hzMkdlcjTu_2f3c=&ei=Ou7fS4iIFsSa_Qbe9bHQBw&sa=X&oi=image_result&resnum=4&ct=image&ved=0CBgQ9QEwAw
"Tegen Nederland, maar voor hun subsidies"
www.volkskrant.nl/buitenland/article13...
Zoiets?
Pritt begint een beetje te vervallen tot het typen als het niet wit is dan is het kut.
@Steilloos ten Onder | 04-05-10 | 11:51
Rabiate xenofoben... nice....
Ik vind dit niet kunnen, immoreel rot tuig, dat doet maar en niemand houd ze tegen, ik ben dit zo zat, dr zou een wet tegen dit tuig moeten zijn.
Echt dat je vandaag de dag nog steeds geen dubbel glas op je zolderraam hebt kan écht niet, en het is nogwel zo goed voor het milieu, én je portemonnee !!!!
ik eis actie.
opgefrommelde vlag
YES we Cohen
Er ontbreekt iemand die kopjes thee voor de PVDA komt brengen.
Ze hebben balhaar fout gespeld.
Het woord 'welkom'.... Er staat niet bij voor wie.
hmm, als je goed kijkt lijkt het net of er op die turkse vlag zo'n SP tomaat staat...
SP, 1 Mei... toeval?
Enige Nederlandse enclave in kansenwijk nu afgezet met prikkeldraad?
Superior Bastard | 04-05-10 | 11:48
Dank je , ik heb nu een weddenschap gewonnen.
Ik wist dat je op mijn voorzetje zat te wachten.
Je bent redelijk voorspelbaar.
Een open dag met een gesloten poort ?
Open dag ?
Het hek is gesloten en met al dat prikkeldraad lijkt het meer op een onneembare vesting dan op een open dagje in een moskee.
Zijn alleen inbrekers en mission impossible turkjes soms welkom ?
Is het misschien een terrorrist trainingcamp verdekt opgesteld in een rotterdamse achterbuurt ?
Schandalig een moskee in een woonwijk. Er zijn zat mooie bedrijventereinen...
Mensen, zie hier hoe een Turkse muzzelman denkt over Nederland.
Onze trotse driekleur hangt er doods bij terwijl die vieze rode lap met
ster en maan vier wappert. EU, never.
Deze mensen hebben glasvezel ipv schotels.
schande...! de nederlandsche vlag zo erbij laten hangen ... foei foei... schorriemorrie...
Steilloos ten Onder | 04-05-10 | 11:48
Polderen op de zandbak-manier.
;)
Overigens is Stichting Manolya een leerbedrijf.
Hmm..
Ach er komt ook nog iets goeds uit Turkije, het is dan wel het enige;
www.youtube.com/watch?v=evXswgx7fK8
de nl vlag
Wat heeft Luxemburg Turkije ooit aangedaan?
Ik merk dat we vandaag het kaf van het koren met vooroordelen weer kunnen scheiden...
Joh, men kan hier natuurlijk ook gewoon geen issue van maken, in plaats van dingen zien die er niet zijn. Zucht. Rabiate xenofoben!
den vaderland getrouwe ben ik van turksbloed.
leve koning erdogan!!!
Nederlandse vlag dood met minaret.
Turkse vlag wappert zonder minaret.
Nieuwsbericht: Minaret slecht voor land en vlag.
Geen spatie bij open dag. Maar even serieus, waarom blijven ze in Nederland als ze er overduidelijk zo'n teringhekel aan hebben?
Ik vind het trouwens helemaal niet op een moskee lijken.
Sinds wanneer zijn die islami's zo underground?
Het lijkt op een geestelijke tekort koming instelling.
Eenmaal binnen niet meer naar buiten...
Klotestreek om die NL-vlag als een stuk pleepapier op te hangen.
En waarom moet er een turkse vlag bij een haathut hangen die op Nederlands grondgebied staat? Kolonialisme ftw!
Verder lukt het spatiëren nog niet helemaal: 'opendagen&bazaar'..
Er hangen posters op dat spandoek maar wat er op staat is me niet helemaal duidelijk.
Heeft het wellicht te maken met de 1-mei demo in 010?
Mastpunt lijkt verdomd veel op minaret,1 april,vlag halfstok.veel prikkeldraad,loodflap schoorsteen moet worden aangeklopt,dakkapel is rot en lekt hoogstwaarschijnlijk,en een hele vieze knoflook lucht ruik ik.
er zit een snipert achter het middelste raam.
Moskee staat er nog
De hoofdprijs een jerrycan gasoline?
Witte lucht, terwijl het toen toch echt strakblauw was.
Superior Bastard | 04-05-10 | 11:46
Mongolen zoals @ Dunnepoep | 04-05-10 | 11:45 bedoel ik. Bedankt voor het ondersteunen van mijn comment.
Weet u, ik heb het er ook he-le-maal mee gehad. Achterin in hun halalslagerij hebben ze allahmaal een poster van Osama hangen.
zo, effe een vette belediging richting Nederlandse volk.. maar dat mag in een vrije land..
Goed hieraan is dat het de werkelijk intenties weer eens laat zien.
Teun van het Tuinpad | 04-05-10 | 11:45
LOL.
static.rnw.nl/migratie/www.wereldexpat...
Schijnen ze ook al in te zitten, niemand die het doorheeft.
Die muur mag wat mij betreft hoger en met nog meer prikkeldraad.
Een open dag in iets dat meer weg heeft van een gesloten inrichting.
Idd opendag en de poort is dicht!!
Schuldeisers Borsato krijgen geld niet???
vliegende knorrepot | 04-05-10 | 11:43
Misschien ook wel omdat er mongolen zijn die vernielingen plegen aan moskeeën.
Open dag, poort dicht
???????
Turken vieren 4 mei ipv van herdenken? Hitler had namelijk zijn idee van de Joodse genocide afgekeken van de Armeense. Overigens waren de Turken een stuk effectiever, die waren namelijk bijna klaar. Schandalig dat wij kamerleden hebben die dat soort verschrikkingen ongestraft mogen ontkennen.
Er steekt de loop van een sluipschuttersgeweer uit het meest linkerraam op de foto.
Iemand heeft zijn vuile was om een paal geknoopt?
-weggejorist-
Waarom staat zo'n ding midden in een woonwijk,... en zie ik daar een zeecontainer?
Er zitten 2 meeuwen op het dak.
De Turkse vlag hangt wel hoog, de Nederlandse niet, die hangt er verfomfaaid bij. Terwijl je in Nederland vice versa mag/moet verwachten. Trieste gewaarwording, ik ga dan ook even op mijn matje zitten janken.
Zohoo, de Nederlandse vlag is tegenwoordig rood van kleur, met islamitische symbolen d'rop.
Maar serieus, wat de neuk DOET DIE SMERIGE TURKSE VLAG DAAR!!!!!
Steilloos ten Onder | 04-05-10 | 11:42
Een Schuilmoskee.
Volgens oudhollands gebruik:
"Een schuilkerk (eigenlijk huiskerk) is een van buiten niet als zodanig herkenbaar kerkgebouw zoals die ten tijde van de Republiek der Verenigde Nederlanden werden gebruikt door katholieken, remonstranten, lutheranen en doopsgezinden. Dergelijke schuilkerken kwamen in grote delen van Nederland voor. In steden waren schuilkerken vooral in huizen en pakhuizen gevestigd, op het platteland had een kerk doorgaans het uiterlijk van een schuur en werd daarom ook wel schuurkerk genoemd"
Bon: Wiki
Zolang Turkije de genocide op Armeniërs niet erkent, zou er eigenlijk geen Turkse vlag in ons land mogen wapperen.
duidenlijk verkeerd, vind ik niet kunnen, dat volk verneuqt onze wereld, ophangen allemaal, *nog een paar van die termen*
NIET NORMAAL !!! dat je vandaag de dag nog steeds geen dubbel glas hebt terwijl dat én je portemonnee én het milieu spaart... ik eis kamer vragen !!!
Hmmmmm, wat denken we van de nieuwe VLAG VAN DE SP
Als je goed kijkt, zie je een omgekeerde tomaat in de vlag.
Het failliet van de multiculti samenleving. Uitgedragen wordt dat Turken zich eerst Turk, dan pas Nederlander voelen (als ze dat al voelen). Raar..
Nu we pas sinds een paar jaar aan het beseffen zijn dat een uniforme identiteit belangrijk is voor deelname aan de maatschappij (taal, gemeenschapszin). Hoe anders kan het toen ik gisteren op de staatzender een Turk zag die zich bovenal Tukker voelde. Voetbal kan soms echt verbroederen. Dat dan weer wel..
ik moet er bijna van huilen
Ieslam ies vrede.
Daarom:
Prikkeldraad.
nederlandse vlag wil niet blijven hangen aan op minaretgelijkende vlaggemast? Wat een nationalistische driekleur.
de ene kant van de muur is wel geverfd en de andere kant niet!?
zie Mohammed op de posters
Ik zie trouwens geen moskee maar een volksbuurt in 010. Is die moskee underground? Daar horen ze wel namelijk, met de maden.
Oke het is een grote gok maar ik waag hem toch: Arbeid macht frei?
sorry kwas de mosterd na de maaltijd.
Het spandoek is in het Nederlands.
Zeg maar waar en wanneer ik de gewonnen Ferrari op kan komen halen
Nederlandse vlag op de spies en het ziet er niet echt open uit voor een open dag. behalve dat 1e raampje
Puik stukje sluikreclame van Heras.
Er is blijkbaar een berg prikkeldraad nodig om de vlag te beschermen? Moskee in een woonwijk? Wat doet die Turkse vlag daar? Wat ben je nou? Turk of Nederlander van Turkse afkomst?
Turken ontkennen holocaust en daarom alleen de nederlandse vlag halfstok?
open dag zijn twee woorden???
prikkeldraad in een woonwijk mag niet, verwacht vandaag nog dat de politie hier een procesverbaal over maakt...
Welke kermis? daar is geen vergunning voor!
Voordat u naar binnen kan, eerst een betonschaar ophalen bij een van de plaatselijke kebab-boeren om zodoende toegang te krijgen tot deze onvervalste poldermoskee. Wie het eerst de 2000-volts prikkeldraadversperring weet te passeren zonder daarbij halal te worden gebakken krijgt een gratis kebabschotel en een reis naar Mekka aangeboden. Maar wel even de schoenen uitdoen voordat u naar binnen gaat.
Waarom is het hek dicht op een Open Dag?
De Nederlandse vlag hangt opz'nkop in de vlaggenmast.
Niet geintegreerd volkje.
@Cryonic Devil
"Foto's gemaakt 1 mei jl."
Ik zie een ijzeren hek met scherpe uitsteeksels en veel prikkeldraad.
De vlag is in de knoop gewaaid.
G-unite | 04-05-10 | 11:38
Zou zeggen... ga het ze vragen.
Deelgemeente Feijenoord is politiek en maatschappelijk aan de Turken overgeleverd. Schrijer, Van Heemst en vele rooie voorgangers: bedankt he!
G-unite | 04-05-10 | 11:38
+1.
"Nederlandse vlag halfstok aan moskee minaret"
Geen minaret!
Fatih No More!
Turkse teringvlag, dát valt me op.
Beetje vergezocht, dat dan weer wel.
Razor wire
Turkse open dag = Gesloten hek met punten en rollen prikkeldraad...
Dat bij de één het raam open staat en bij de buren niet.
wat valt u op??
eeeeh.. ziet er uit als kamp westerbork met al dat prikkeldraad??
ROFLOL @ G-unite | 04-05-10 | 11:38
*kots*
Turkse gemeenschap gedenkt mee op 4 mei
Dat ze toe zijn aan nieuwe kozijnen
Er komt GEEN witte rook uit het pijpje op het dak op twee uur.
Een hoop prikkeldraad..
Turkse vlag wappert en de Nederlandse is niet eens gehesen...
Is het de dag dat de Turken de Armeense genocide vieren?
Hebben ze die Nederlandse vlag aan de stok vastgemaakt door er een knoop in te leggen?
Geeen schotels!
Iemand heeft een scheet gelaten op de zolder en daarom staat het raampje open
Die Franse vlag hangt een beetje raar.
Laat ze lekker teruggaan naar hun kamelen land als ze het hier zo slecht trekken. Achterlijk gedoe.
Turken zijn voor het Nederlands elftal getuige de vlaggetjes en kijken graag naar knoop in je zakdoek
Oranje vlaggetjes waren zeker in de aanbieding bij de Xenos!
De dakpannen zijn in geen jaren schoongemaakt. En die dakkapellen zijn verrot!
Foto gemaakt op 1 mei... Toen was er geen sprake van halfstok...
De nederlandse vlag hangt er maar zielig bij!
De Nederlandse vlag hangt er slap bij.
Half stok zeg maar.
Oranje vlaggetjes! Stelletje monarchisten, die moskeegangers.
Verkeerde datum op 't spandoek!
Vlag hoort half stok vandaag...
Nederlandse vlag hangt halfstok en de Turkse niet!?
iets met een nederlandse vlag?
Nederlandse vlag opgeknoopt, turkse laten waaien. KOTS!
mooie oranje vlaggetjes :D en wat is er gebeurt met die rechter vlag ;)
REAGEER OOK