Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hallo viespeuk. Je staat op GeenStijl

eindhovendevieste.jpgHoi! Enge vent met je sik en je shawl. Vandaag ben je wereldberoemd in Nederland en in Eindhoven in het bijzonder. Want we zoeken je. Omdat je met je gore tengels aan 13-jarige meisjes zit. Het is hier f*cking Jemen niet. Kloodtzak. Politiebericht bij Bureau Brabant HIERRR. Actiefilmpje DAARRR (mirror).

Reaguursels

Inloggen

En nu krijgen die 13 jarige meisjes ieder 100 zweepslagen en daarna steniging i.v.m. sex buiten het huwelijk.
Mijneer krijgt riante uitkering in 0031.

Mercury | 23-04-10 | 18:28

Dit gaat dus door totdat dit snikkeltje onder de grond ligt

jaap1423 | 23-04-10 | 16:50

Z'n hyves/naam zijn allang gevonden, maar Geenstijl zwijgt het dood?

Drazic | 21-04-10 | 11:56

die viezerd loopt gewoon met zijn lul uit zijn broek door een winkel bij dertien jarige meisjes.

rode dildo | 21-04-10 | 10:32

Waarom kiezen ze voor zo'n filmpje niet iemand die de r wel fatsoenlijk kan uitspreken?

Sylmor | 21-04-10 | 09:57

Ach wee, maken we ons druk over 1 handtastelijk klootzakje?
Terwijl de haatbarden en hakbars van AQ gezellig in Amsterdam gaan vergaderen hoe ze Holland gaan overnemen?
www.telegraaf.nl/binnenland/6567340/__...

Maen | 21-04-10 | 09:33

hij is dus echt wel rond de 30

harmsuhhh | 21-04-10 | 09:31

Kan iemand ze in Brabant even vertellen dat deze goorlap zeker geen "jaar of 30-35" is, maar zo te zien niet veel ouder dan 25? Helpt waarschijnlijk bij de opsporing..

logisch | 21-04-10 | 00:03

Check het begin van het filmpje: Horloge lijkt wel erg veel op de horloge van de foto. Of het is hem.... of hij heeft hem gejat..

Brakke | 20-04-10 | 22:57

Heeft iemand het al gehad over castratie van dit sujet?

Big Swinging Dick | 20-04-10 | 22:25

Okee. Er zijn nu dus mensen die een Hyves hebben gevonden met een foto van iemand die wel héél erg veel lijkt op de gezochte friemelaar. En wat nu? De link wordt weggejorist (wat op zich niet zo raar is natuurlijk), maar eh... ja, ik weet niet. GS roept de bezoeker eigenlijk op deel te nemen aan de opsporing van deze viespeuk, en als er dan iemand gevonden wordt die sterk aan het signalement voldoet... Zegt u het maar.

Neon | 20-04-10 | 21:53

An die ARBEIT | 20-04-10 | 17:56
tjongejonge: ik quote jou woorden: "En nee, dan zouden mannen en vrouwen dus inderdaad geen gelijke rechten krijgen op het gebied van erfrecht en echtscheiding. Dat zijn fundamentele verschillen in opvatting, waar die mensen ( helaas ) hun eigen keus in mogen maken...."

dat zeg jij hoor, niet ik! Jij zegt daar dus ZELF dat die mensen daar, volgens jou woorden, hun eigen keus in mogen maken. Ik zeg, niet dus, want dat is tegen de grondwet.

La Bailaora | 20-04-10 | 20:40

@Henkieee je kent deze site toch... dus de kans dat t een of andere jan met de korte achternaam zou zijn is miniem

honey_b | 20-04-10 | 20:21

Bij aanvang van het filmpje was aan het schatten hoe groot da kans was dat het géén Fin was....

Henkieeee | 20-04-10 | 19:51

@indelicat | 20-04-10 | 18:53
"Goed" speurwerk, zwitsal. Die link is al meerdere keren weggejorist en nu plemp jij hem weer vrolijk neer.

Pipo | 20-04-10 | 19:41

wat een genetische miskleun. Klemmend advies: pleeg zelfmoord.

thispissesmeoff | 20-04-10 | 19:21

Daarom PVV, dit soort mensen ben ik liever kwijt dan rijk in NL, opzouten naar de zandbak waar jij en je ouders vandaan komen.

Banketstaaf | 20-04-10 | 18:52

@pks | 20-04-10 | 17:4
Hoe kom je er trouwens bij dat het een Moslim is? Ik meen dit joch namelijk te kennen uit regio Venray, en tis geen Moslim ( kan het fout hebben hoor, maar dat weet je dus niet... )

An die ARBEIT | 20-04-10 | 18:30

@pks | 20-04-10 | 17:4
De Islamitische wet? Maar die hebben we hier niet.... Dus hoe is dat terzake doende?

An die ARBEIT | 20-04-10 | 18:29

@La Bailaora | 20-04-10 | 16:52
Jochie ik ben je helemaal zat met je: Dus jij vind... Ik probeer je al 12 posts duidelijk te maken dat het niet gaat om mening, maar over wat wel en niet MAG in dit land. Als je niet objectief kan houden, ga dan even lekker iemand zoeken die wel hapt...

Harde werker - out

An die ARBEIT | 20-04-10 | 17:56

Ik wil de echte beelden!!! zonder knip en plak

Orion83 | 20-04-10 | 17:50

@ Iedereen die dit verschrikkelijk vindt!
Simpelweg het feit dat hij een moslim is die niet-moslims pakt maakt dat hij volgens de islamitische wet onschuldig is. Enkel het uitzetten van deze individuen zorgt voor neutralisering van het gevaar.

pks | 20-04-10 | 17:43

Het word tijd dat we ons eigen volk eens gaan beschermen tegen dit soort uitschot. Klaarblijkelijk is onze overheid er te incapabel en te laks voor. Als ik de vader was van dat meisje zou ik een leuke prijs op de kop van die gozer zetten. Degene die hem eerder bij paps brengt dan bij de politie wint de prijs. Wedden dat hij dan zo gevonden is ?

BunnyKiller | 20-04-10 | 17:33

Vriendelijke stem +1
Pedo -1

Schavuitisme | 20-04-10 | 17:25

-weggejorist-

Holadiejee | 20-04-10 | 17:24

ground control | 20-04-10 | 17:02

Ja maar het was wel de linkse politieke correctheid, die een eerlijk en open debat inzake de gevolgen van de immigratie en multiculturele samenleving decennia lang onmogelijk maakte.
Lees anders eens de columns van Prof. Smalhout uit de telegraaf van zaterdag 10 april erop na. Als Nederland niet de golf van econmische vluchtingen (lees: goudzoekers) had binnengelaten dan leefden we thans in een Nederland met slechts 11 miljoen inwoners!

poker | 20-04-10 | 17:19

@Mocro2897
Ik wist niet dat john nu in woensel woonde hij had een paar maanden geleden nog een woning in roermond

harmsuhhh | 20-04-10 | 17:10

Daar weten ze in de PI Dordrecht wel raad mee geloof ik...

Chicka | 20-04-10 | 17:10

-weggejorist-

Holadiejee | 20-04-10 | 17:09

Nu krijgen de linkse rakkers wel de schuld over de hoeveelheid buitenlanders hier
maar het zijn toch de rechtse zakkenvullers die ze hebben binnengehaald onder het mom van goedkope arbeidskrachten, en we hebben ook vele jaren rechtse regeringen gehad, en toen stroomde het nog voller.

ground control | 20-04-10 | 17:02

-weggejorist-

Holadiejee | 20-04-10 | 16:53

En nee, dan zouden mannen en vrouwen dus inderdaad geen gelijke rechten krijgen op het gebied van erfrecht en echtscheiding. Dat zijn fundamentele verschillen in opvatting, waar die mensen ( helaas ) hun eigen keus in mogen maken....
An die ARBEIT | 20-04-10 | 15:22
Dus je vindt dat ze de grondwet mogen overtreden...

La Bailaora | 20-04-10 | 16:52

-weggejorist-

Mocro2897 | 20-04-10 | 16:22

-weggejorist-

Mocro2897 | 20-04-10 | 16:21

Oppakken en op vliegtuig zet..... O nee, gaat niet.

Dan maar met de boot...

Filosoof-King in spe | 20-04-10 | 16:16

-weggejorist-

Mocro2897 | 20-04-10 | 16:07

-weggejorist-

Mocro2897 | 20-04-10 | 16:04

viespeuk!!

yeay | 20-04-10 | 15:55

LOL een filmpje waarin niks geburt. Maar dan had ze zich maar moeten bedekken, zal hij wel denken. Dat zit in zijn inteelt-genen ingebakken, gaat ook niet weg. Hij staat voor ons grootste importproduct, met dank aan al die kiezers op de verkeerde partijen

Ed71886710 | 20-04-10 | 15:55

Paar jaartjes in een inrichting en het komt wel goed. Net zolang doorgaan tot al dit tuig van de straat is.

JoeDaPlumbert | 20-04-10 | 15:53

C.Mill | 20-04-10 | 15:34

Das geen kerel, das een ontspoorde randdebiel die ooit eens een keer ergens in een hele grote zandbak is geboren en grootgebracht en via het PVDA Reisburo naar ons land is gehaald.

fritsspits | 20-04-10 | 15:52

Ziet er meer uit als een homo dan als een pedo... Of zou dit in zijn koeltoer een fase in de ontkenning zijn?

Viezevoozert | 20-04-10 | 15:35

Wat mankeert die klote kerels toch? Blijf met je vieze, gore, smerige, groezelige tengels van alle vrouwen af! Wij vragen er niet om; echt niet!!! Dat gebeurd mij nou GVD nooit, kan ik 'm tenminste gelijk mijn sleutelbos vet in zijn bek duwen, misschien dat dan het kwartje valt!

C.Mill | 20-04-10 | 15:34

Aanvulling op An die ARBEIT | 20-04-10 | 15:22
Overigens heeft de Moslima dus altijd nog de keus om voor het Nederlands recht te kiezen, dat blijft namelijk het hoogste orgaan.. En nu zal u wel komen met: Die vrouwen worden onderdrukt, hebben dus geen keus ( ik denk tenminste dat u daarmee komt.. ), maar helaas kan een wetssysteem daar weinig rekening mee houden, aangezien het niet aantoonbaar is...

An die ARBEIT | 20-04-10 | 15:30

Is dat niet de huidige man van Anouk?

HC | 20-04-10 | 15:23

@La Bailaora | 20-04-10 | 15:14
Wat een suggestieve taal hey: Hoe ga JIJ die halve sharia invoeren, Krijgt in JOUW sharia..... enz. Beetje vermoeiend, maar goed....

Nogmaals, lees de link, daar staan de vragen die EIGENLIJK zou moeten stellen ( Hoe wordt die halve sharia, en, Krijgt in die halve sharia.. ) niet volledig in beantwoord, maar het zal dan lijken op hoe het nu in de UK is gegaan...

En nee, dan zouden mannen en vrouwen dus inderdaad geen gelijke rechten krijgen op het gebied van erfrecht en echtscheiding. Dat zijn fundamentele verschillen in opvatting, waar die mensen ( helaas ) hun eigen keus in mogen maken.... Ik zeg helaas, maar zal ieders recht om zelf te kiezen altijd verdedigen, ookal maakt men over het algemeen domme keuze's..

De reden waarom Moslims het in zouden willen voeren, is waarschijnlijk omdat ze Moslim zijn en dus in de Koran geloven.. duh.... Waarom vraag je dat aan mij?

An die ARBEIT | 20-04-10 | 15:22

Amigo1973 | 20-04-10 | 13:43
Klopt helemaal, hij is nu ook op aikibudo en dat werkt inderdaad goed op je zelfvertrouwen. En dat heb je nodig als je tegenover die gasten staat. Volgens mijn zoon (22) krijg je overigens niet zo'n hele zware boete als er bij fouillering een ploertendoder of soortgelijk wapen gevonden wordt. Iemand hier ervaring mee?

misant(i)ropie | 20-04-10 | 15:21

@YamahaRay | 20-04-10 | 15:09
Met de 1e 2 zinnen van uw post suggereert u dat er iets te winnen zou zijn :) Wat mij betreft is dat een fout die vaak in dit soort gesprekken wordt gemaakt.. Discussie is discussie, en daarmee kan men van anderen leren :)

Sluit me volledig bij je aan overigens, daar niet van... Maar hoe we dus op deze discussie kwamen, was doordat sommige mensen hier meteen roepen: Als er Sharia in Nederland was geweest was het geen probleem geweest ( of iets in die trend ). En dat wilde ik graag even tegenspreken....

An die ARBEIT | 20-04-10 | 15:15

slechts dat de volledige invoering niet mogelijk is, omdat deze niet staaft met onze grondwet.
An die ARBEIT | 20-04-10 | 15:04
Hoe ga jij die sharia dan 'half' invoeren? 75% getuigenrecht voor de moslima bv? Of krijgt in jou sharia een vrouw evenveel recht als de man? Dan kunnen ze toch gewoon naar een Nederlandse rechtbank? Daar geldt evenveel recht voor man en vrouw, voor niet-moslim en moslim. Het is zelfs zo dat er al speciale 'bescherming' voor gelovigen is opgenomen in onze wetgeving: 'vrijheid van godsdienst'.

Wat is dan de reden dat moslims dat in willen voeren denk jij? Gelijke rechten?

La Bailaora | 20-04-10 | 15:14

@La Bailaora en @An die ARBEIT,

Volgens mij is hier geen discussie voor nodig. Zonde van de tijd en energie die jullie erin stoppen.

Het feit blijft dat hij met z'n gore vingers aan een jong meisje heeft gezeten. Welke godsdienst hij/zij dan heeft vind ik niet belangrijk. Van mij mogen ze allemaal als voer voor de haaien dienen.

Als er een wet is, die hem beschermt, omdat hij de Koran, of de Sharia leest, dan moet de wet aangepast worden. Nogmaals, ik vind dat er GEEN wet mag zijn die hem beschermt! Ze hebben vast wel een plekje op Guantanamo Bay...

YamahaRay | 20-04-10 | 15:09

@La Bailaora | 20-04-10 | 14:48
Ten eerste verdedig ik de invoering niet, je dwaalt weer af. Ik gaf slechts uitleg over... Ten tweede zeg ik niet dat invoering van die " milde " sharia ( jouw woorden, niet de mijne ) niet mogelijk is, slechts dat de volledige invoering niet mogelijk is, omdat deze niet staaft met onze grondwet. Mocht je plezier beleven aan een goeie discussie, zorg dan dat je de feiten op een rijtje hebt, en hou op met me uitspraken toe te schrijven die ik nooit gedaan heb...

An die ARBEIT | 20-04-10 | 15:04

Ophangen die gast, aan z'n enorme flaporen ...

Goeie actie Geenstijl!!

YamahaRay | 20-04-10 | 15:01

Goede camera. Die gast moet toch wel te herkennen zijn.

polt | 20-04-10 | 15:00

Wat er verder gebeurt is niet vast te stellen, slechts gissen. En daar hou ik niet van...
An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:28
Nee, de sharia is gebaseerd op de koran. Dus je kunt grofweg snappen welke kant het op gaat door de koran te lezen. Aangezien de koran heel duidelijk is over de positie van vrouwen en 'ongelovigen', kan er nooit wetgeving uitkomen die vrouwen en 'ongelovigen' gelijkwaardig stelt. Dat gaat tegen de koran in.

La Bailaora | 20-04-10 | 14:52

Lieve kinderen, dit is religieuze vrijheid.

Katla | 20-04-10 | 14:50

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:42
Waarom verdedig je dan de invoering van de 'milde' sharia als het nooit kan? Ook de milde vorm discrimineert vrouwen en 'ongelovigen'... Islamieten zien de verschillen tussen man en vrouw, gelovigen en ongelovigen als 'goed'... Dat nietszeggende woordje in jou linkje gaat daar namelijk helemaal niet op in. Ongelovigen zijn immers afvalligen, en die mag je (nee, moet je zelfs van de koran) anders behandelen. Net zoals ze vrouwen in die wereld als 'zwakkeren' zien, die moet je 'beschermen', en is zeker niet geschikt om bv. het 'geld' te verdienen. Zo wordt (ook in mijn familie), goedgepraat dat vrouwen thuis worden gehouden, minder erfenis krijgen (de man moet immers voor het 'gezin' zorgen), enz...

La Bailaora | 20-04-10 | 14:48

@La Bailaora | 20-04-10 | 14:35
En hou eens op met opmerkingen als " mooi he, die sharia " , ik heb dit nooit beweerd en het zegt iets over u.....

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:46

kk pedo, geef hem levenslang

steve1987 | 20-04-10 | 14:44

@La Bailaora | 20-04-10 | 14:35

"Dit is dan nog maar 1 voorbeeldje van waarom de sharia, ook bij het invoeren van de 'milde' vorm, ingaat tegen de Nederlandse grondwet: gelijke rechten voor man en vrouw bijvoorbeeld."

En dat is dus ook precies waarom de sharia nooit volledig KAN worden ingevoerd in Nederland. Omdat onze grondwet altijd voorop blijft staan, door ons systeem.

Tenminste niet zolang er enorme wetswijzigingen worden doorgevoerd, wat dus nooit zal gebeuren zolang er geen meerderheid aan Moslimpartijen in het parlement te vinden is. U zet met uw opmerking mijn punt dus kracht bij...

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:42

"Nu oppakken en opbergen, sinds Koos H kennen we de toekomst van dit soort perverselingen."
azijnseikerT | 20-04-10 | 10:44

Tja, hoe leg ik je uit dat er een gradueel verschil bestaat tussen betasten enerzijds en verkrachten & vermoorden anderzijds?

Jean | 20-04-10 | 14:40

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:28
In dat linkje wordt alleen maar algemeen geschreven over sharia, zoals de zin:
"Je kunt de Sharia zien als een omschrijving van alles dat in Islamitisch opzicht goed en slecht voor mensen is. In bijvoorbeeld, politiek, financieel, en sociaal opzicht" Tja, er wordt alleen verzwegen van volgens islamitisch opzicht goed en slecht is... (daarvoor kun je gewoon de koran lezen: dat is de sharia).

In SA geldt nu eenmaal de sharia wetgeving, en in de praktijk geldt daar dat een vrouwelijke getuige maar 50% waard is van een man: oftewel, in verkrachtingszaken, wanneer het het woord van de vrouw tegen de man is wint de man per definitie... Mooi he, die sharia? Dit is dan nog maar 1 voorbeeldje van waarom de sharia, ook bij het invoeren van de 'milde' vorm, ingaat tegen de Nederlandse grondwet: gelijke rechten voor man en vrouw bijvoorbeeld.

La Bailaora | 20-04-10 | 14:35

@La Bailaora | 20-04-10 | 14:27
" daar ben jij een groot voorstander van zo te zien "

Waar zie je dat aan? Omdat ik je feiten voorleg over het invoeren van de Sharia? Als ik je uitleg over de Holocaust, ben ik dan voor het vermoorden van Joden?

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:32

@La Bailaora | 20-04-10 | 14:20
Dat mag u geloven.. Ik WEET dat het enige wat vaststaat over het invoeren, losjes beschreven staat in de link die ik stuurde. Wat er verder gebeurt is niet vast te stellen, slechts gissen. En daar hou ik niet van...

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:28

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:15
it ain't islamafobia when they really are trying to kill you.

Joh, mijn halve familie is islamiet... Mijn half egyptische nichtje bijna uitgehuwelijkt (daar ben jij een groot voorstander van zo te zien). Ik heb jaren met islamieten gewerkt, ging als enige Nederlander na het werk met ze shoarma eten, s'nachts in Amsterdam. Ik was dus geintegreerd in die gemeenschap. Ik weet hoe ze denken. Slaap lekker verder, enne, niet opkomen voor dat soort slachtoffers, hoor, gewoon doorgaan met de weg vrijmaken voor dat soort lui. "het kwaad kan geschieden omdat de goeden wegkijken..."

Tip voor je: lees eens de ervaringen van Arthur van Amerongen in Brussel. Heeft twee jaar onder islamieten daar geleefd, ging naar de moskee, enz... Lijkt erg op mijn ervaringen.

La Bailaora | 20-04-10 | 14:27

En wat voor kleur heeft t weer?????????????????

Jimanji | 20-04-10 | 14:24

We hadden het over de implicaties van het invoeren van de sharia in Nederland...
An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:19
Daar heb ik het dus ook over... Maar ik geloof dat je totaal onderschat wat sharia in Nederland gaat betekenen...

La Bailaora | 20-04-10 | 14:20

Aanvulling op An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:19
Sterker nog, we hadden het over de publieke opinie i.z het invoeren van de sharia in Nederland :)

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:20

@La Bailaora | 20-04-10 | 14:14
Leuke anekdote, heeft alleen helemaal niks te maken met het onderwerp. U gaat er weereens vanuit dat ik sharia verdedig en probeert het daarom te veroordelen. Dat is niet waar we het over hadden. We hadden het over de implicaties van het invoeren van de sharia in Nederland...

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:19

@La Bailaora | 20-04-10 | 14:12
U had de link achterwege kunnen laten, ik weet graag waar ik over praat VOOR ik er over praat... Maar als u de kennis bezit die u pretendeert te bezitten, waarom beweert u dan nog dat de invoering van Sharia in Nederland WEL zou leiden tot al die horrorscenario's ? ... ( post La Bailaora | 20-04-10 | 13:52 )

Ik raad u aan de rest van de link die ik u stuurde ook even door te lezen, volgens mij kunt u wel wat angstmedicijn gebruiken...

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:15

An die ARBEIT | 20-04-10 | 13:58
Dat het in Engeland is ingevoerd is een schande. Ik heb het er met mijn moslima zuster wel eens over, die het altijd verdedigt. Dan zeg ok, ik wordt moslim, en dan verdelen we de erfenis volgens sharia wetgeving. Dan wordt ze ineens opvallend stil...

La Bailaora | 20-04-10 | 14:14

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:04
Sharia law is de wet van de koran (nl.wikipedia.org/wiki/Sharia). Dat geldt overal in de islamitische wereld. Er zijn dus wel 'interpretatie'-verschillen, waar in delen van de wereld de 'scherpe' kantjes af zijn gehaald, zodat het nog wat lijkt, maar overal betekent sharia ten eerste: discriminatie, onderdrukking van de vrouw, kafir, dhimmi, noem maar op. Daarvoor moet je gewoon de koran lezen. Ook in de 'Nederlandse' sharia wetgeving zal gaan gelden dat een vrouw de helft waard is aan de man, een niet-moslim de helft van een moslim, enz...: dat gaat dan gelden in de getuigenrechtspraak, erfenis, huwelijk, noem maar op.

Enne, geef de radicale islamieten nooit een vinger... In het begin valt dat altijd mee, maar hoe meer er komen hoe radicaler het wordt. In het begin zullen ze gewoon kijken hoe ver ze kunnen gaan, dat is geijkte taktiek.

La Bailaora | 20-04-10 | 14:12

-r

An die ARBEIT | 20-04-10 | 14:04

@La Bailaora | 20-04-10 | 13:52
Zucht... We hebben het over Nederland, de Sharia wordt in geen enkel land hetzelfde toegepast...

mens-en-samenleving.infonu.nl/internat...

Scroll even door naar: De mogelijkheid tot Sharia in Nederland

Kan het helaas niet knippen / plakken, auteursrechterlijk beschermd...

An die ARBEIT | 20-04-10 | 13:58

@Amigo1973 | 20-04-10 | 13:4
Je vergeet Wing tsun Kung-fu ( zo geschreven, er zijn meer varianten, schrijfwijzen lijken veel op mekaar! )

An die ARBEIT | 20-04-10 | 13:51

Wuhahah ik kom hem overal tegen..

S0epV0rk | 20-04-10 | 13:50

@Amigo1973 | 20-04-10 | 13:4
In de regel wordt je minder agressief, des te onzekerder iemand is, des te eerder men naar geweld grijpt ;)

An die ARBEIT | 20-04-10 | 13:50

@misant(i)ropie
Ja en dadelijk wordt je zoon gefouilleerd bij een of andere politie aktie dan is hij mooi de lul , beter geef je hem een abonnement op een Budo sport het liefst
Krav maga www.kravmaga.nl/nl/
Muay Thai www.muaythai.nl/
of Kyokushinkai www.dutchkyokushin.nl/

Ik heb zelf ooit Muay Thai gedaan bij de All style asociation , en ik kan je verzekeren dat toen ik afgetraind was een mes op mij echt geen indruk maakte

Van Budo wordt je super zeker en beheerst ( en geloof het of niet soms zelfs minder agressief ) voordeel is dat wanneer je ooit in een situatie komt dat het nodig is jezelf te verdedigen je een super wapen bij je hebt wat niemand je kan afnemen , zelfs nu kan ik merken dat ik grote voordelen heb aan mijn Muay thai periode ( ben nog lenig alhoewel ik ook 110 kilo weeg ) ik ben nog steeds snel , sneller als gasten die 20 jaar jonger zijn .

De bovenstaande sporten zijn de meest "effektieve" waneer je ooit te maken krijgt met de verkeerde personen .

Amigo1973 | 20-04-10 | 13:43

-weggejorist-

rsd87-- | 20-04-10 | 13:39

Zou graag van de pliesie een lijst zien van mensen die ze hebben gecontacteerd om uit te vinden wie die vieskees is. Denk dat het een heel kort lijstje wordt... zonder vluchtelingencentra, inburgeringscursisten of zo.

Riessjaar | 20-04-10 | 13:37

Is dat niet die Izzy :P?

An die ARBEIT | 20-04-10 | 13:32

-weggejorist-

MARK OH | 20-04-10 | 13:32

@Snorry!
En ik zou opeens last hebben van selectief geheugen verlies, mocht ik toevallig zien wat jij met hem doet . En mocht je hulp nodig hebben dan zou je het zeker van mij krijgen .

Dat is dus wat ik niet begrijp aan deze figuren ,,, het risico wat ze lopen.. of is de rest van de wereld nu echt zo laf ? , Mocht ik het meisje niet eens kennen en ik zou het zien dan ging ik er al op af en gaf hem een paar hoeken ( ooit lang geleden aan Muay Thai gedaan maar als ik hem zo zie kan ik hem makkelijk hebben ) daarna geef ik die 3 tikken dan wel op mijn telefoon .

Amigo1973 | 20-04-10 | 13:30

@De La Puerco | 20-04-10 | 12:49
Euhm.. huh? Waar heeft u het over?

@La Bailaora | 20-04-10 | 13:16
Nou, de meeste mensen denken bij " het invoeren van de Sharia in Nederland " inderdaad aan het goedkeuren van kinderhuwelijk, het afhakken van handen e.d... Dat lees ik tenminste af aan de reacties op de vele web-discussies hier en op andere pagina's.. En dat slaat natuurlijk nergens op.

An die ARBEIT | 20-04-10 | 13:25

Wat de internets toch een supermooi medium. Ik hoop dat ze je pakken mannetje... en anders zijn er vast wel een paar pappas die dit zelf ook prima willen oplossen

vanderdude | 20-04-10 | 13:24

Dat is Mohammed el-Sawadi!

Bijthond | 20-04-10 | 13:24

-weggejorist-

De narrige kabouter | 20-04-10 | 13:22

Als het mijn dochter was, zouden jullie nu niet naar hem hoeven zoeken. Jullie zouden hem niet vinden.....

Snorry! | 20-04-10 | 13:20

"het beeld wat de meeste mensen er van hebben nu eenmaal niet klopt. "
An die ARBEIT | 20-04-10 | 12:16
Welk beeld hebben die mensen er dan van? En wat klopt daar niet van?

La Bailaora | 20-04-10 | 13:16

getinte huidskleur, schokkend, zou het een marokaan zijn, ik kijk nergens meer van op namelijk.

grote grutjes | 20-04-10 | 13:16

Die gaat het heel moeilijk krijgen de komende dagen.... Ik denk dat ze hem voor 14:45 nog hebben...

Drs. D. | 20-04-10 | 13:08

meisjes van 13 aanranden = linkse hobby

en btw hij ziet er helemaal niet katholiek uit , vreemd vreemd vreemd

ardjan | 20-04-10 | 13:01

Altijd lastig als je niet tussen culturen kunt kiezen, dan krijg je dit soort dingen.

joostweethetniet | 20-04-10 | 13:00

kijk! de profeet!

Geile Markeerstift | 20-04-10 | 12:58

<PVDA MODES>Dat meisje was te bloot gekleed, en daar komen aardbevingen van. Die jongen wilde het alleen maar testen. Kopje Thee? Koekje bij? </PVDA MODES>

kopje koffie drinken gaat

Me_nl | 20-04-10 | 12:57

hij staat er in elk geval gekleurd op

uitgeslapen | 20-04-10 | 12:55

Als de vrienden van deze mijnheer hem zouden herkennen gaan ze hem heus niet aangeven. Integendeel, zoiets vinden ze stoer en in hun ogen is dit gewoon gerechtvaardigd. Als mijn zoon met zijn (mooie) vriedin loopt proberen ze haar nog lastig te vallen gewoon waar hij bij is. Geen greintje respect.
(Zoonlief loopt nu wel met een zelfuitgevonden, uitschuifbaar en snelwerkend ploertendodertje in zijn binnenzak). Mag natuurlijk niet, maar sinds hij bedreigd is met een mes voelt het toch iets beter.

misant(i)ropie | 20-04-10 | 12:50

@An die ARBEIT | 20-04-10 | 11:31

GW hoeft helemaal geen campagne te voeren, doen de rifapen voor hem, jammer heh ?

De La Puerco | 20-04-10 | 12:49

straks mag je je eigen kat niet meer aaien daar dit ook opgevat kan worden als handtastelijk

uitgeslapen | 20-04-10 | 12:43

brrr engen man

naatholweg | 20-04-10 | 12:37

Eerst scheren en met een kort rokje en een lolly in z'n bek in de cel bij Koos H.

Tjemig | 20-04-10 | 12:36

Krachtmeester | 20-04-10 | 10:57
Sexueel onderwijs op scholen?
Goed idee.
Het ministerie wenst natuurlijk dat er gewone, 21ste eeuwse Hollandse informatieverstrekking gegeven wordt.
Maar in de praktijk zal van de leerkrachten "geeist" worden, dat de lessen de islam en moslims niet beledigen - Mekka 7e eeuw dus.

Hmmm... iets zegt me, dat er voor die job weinig sollicitanten zullen komen opdraven.
.

Merlot | 20-04-10 | 12:36

Hij had een moeilijke jeugd.

Hölzenbein | 20-04-10 | 12:34

Wat me ook beangstigd is dat u collectief naar beelden gaat kijken van een pedo die een 13-jarig meisje betast. Ik geloof de politie van Noord-Brabant wel op zijn woord.

Mongoose | 20-04-10 | 12:30

oppakken die koekwaus, daarna tegen ze nieuwe allerbeste vrienden in de gevangenis vermelden wat het vergrijp is, dan maar eens kijken hoe hij het vind ongewenst te worden betast. Maar zowiezo alle zijn rechten ontnemen ook het recht op privacy.

goudenloeki | 20-04-10 | 12:29

@De Geilige Maagd | 20-04-10 | 12:17
Kudos :)

An die ARBEIT | 20-04-10 | 12:27

-weggejorist-

Holadiejee | 20-04-10 | 12:26

Op 15 sec is ie zijn besneden leuter aan het luchten

kneuterzak | 20-04-10 | 12:26

Die staat er met z'n tronie lekker op zeg!

eavymetal | 20-04-10 | 12:23

Wel grappig dat er aan Jemen wordt gerefereerd. Gezien de aard van het vergrijp zou het logischer zijn als de verdachte:
a. Katholiek is
b. Ergens in Brabant of Limburg woont
c. Zwemleraar is

De Geilige Maagd | 20-04-10 | 12:17

@La Bailaora | 20-04-10 | 12:11
Nou nee, ik zie het liever niet gebeuren. Wil er alleen even op wijzen dat het beeld wat de meeste mensen er van hebben nu eenmaal niet klopt.

En ik stem niet op een linkse partij ;)

An die ARBEIT | 20-04-10 | 12:16

Hij draagt een shawl zodat je zijn priesterboordje niet ziet.

pitcher18 | 20-04-10 | 12:15

Verotte Mohammed-hond dattie is.

Michelos | 20-04-10 | 12:15

Sterf berberaap, sterf!

hans5985 | 20-04-10 | 12:12

An die ARBEIT | 20-04-10 | 12:08
Je praat alsof het invoeren van een gedeeltelijke sharia wel ok is, vandaar, bv "vervalt dat feit niet als hij voor de sharia-rechtbank kiest." Die zin impliceert dat je het bestaan van een sharia-rechtbank, ook al is het alleen voor (uit)huwelijken en erfenissen, een plekje 'gunt' binnen het Nederlands rechtssysteem.

La Bailaora | 20-04-10 | 12:11

Inderdaad te lelijk om aan een vrijwilligster te komen.

Hoop dat dat meisje net zo'n vader heeft als ik...... rennen jongen, rennen !

Nyx | 20-04-10 | 12:09

@La Bailaora | 20-04-10 | 11:58
Hmmm waar lees je dat ik de Sharia verdedigbaar, links en sociaal noem? Vertel me dat eerst even, geef ik je daarna antwoord....

Wel leuk dat je er dus blijkbaar maar meteen van uit gaat dat ik links zou stemmen, omdat ik je uitleg wat de Sharia in Nederland in zou houden :P Alleen linkse mensen kijken verder als hun neus lang is, of wat is nou je redenatie :)?

An die ARBEIT | 20-04-10 | 12:08

cekars | 20-04-10 | 11:56
+1

gozahtje | 20-04-10 | 12:07

Tinus Trekveer | 20-04-10 | 12:03
Nee, heeft van die eigenaardige oren..

cekars | 20-04-10 | 12:05

spy-doctor | 20-04-10 | 11:30 De vorm van zijn hoofd en zijn wenkbrauwen komen wel aardig overeen.

Tinus Trekveer | 20-04-10 | 12:03

Gore smeerlap!

Kees De Held | 20-04-10 | 11:59

Fratello | 20-04-10 | 11:56
volgens de sharia gaat hij vrijuit.

La Bailaora | 20-04-10 | 11:59

hierrrrr en daarrrrrr is niet echt veel verschil.

Zuitschuip | 20-04-10 | 11:58

vervalt dat feit niet als hij voor de Sharia-rechtbank kiest.
An die ARBEIT | 20-04-10 | 11:50
Oh, dan is er dus geen sharia-rechtbank voor dit soort zaken, want wordt hij niet volgens sharia recht berecht, ok, dus je vind een beetje sharia verdedigbaar? Dat bij erfenissen de vrouw maar de helft ontvangt, dat vind jij prima? En dat noem jij links en sociaal?

La Bailaora | 20-04-10 | 11:58

Gebeurtenis en filmpje is van februari. Het is nu 20 april. Veel te laat.
Waarom, waarom moet dat zo lang duren ?
Hoeveel heeft dat sujet in de tussentijd allemaal uit kunnen spoken en is het OM daarvoor dan geheel of gedeeltelijk mede verantwoordelijk ?
Zoiets dient gelijk na de gebeurtenis op internet gezet te worden, het maatschappelijk belang dient voorrang te hebben boven de privacy van de dader.
Ik zeg, DOEN.

Dostranamus | 20-04-10 | 11:57

Eng mannetje om te zien ook.

Nicolaks | 20-04-10 | 11:56

La Bailaora | 20-04-10 | 11:11

Het moet ook toegestaan zijn om een knuppel in z'n nek te leggen..

Fratello | 20-04-10 | 11:56

"Voor straf laten inburgeren!"

cekars | 20-04-10 | 11:56

Vol in beeld. Even lachen naar het vogeltje!
Nu maar hopen dat de familie van de meisjes eerder weet wie het heeft gedaan.

Mike4fun | 20-04-10 | 11:54

Joehoe Izz ad-Din Ruhulessin kom je ook gezellig weer on line ? Jij heb hier vanuit je boek vast wel een acceptabele uitleg voor.

hero_of_heaven | 20-04-10 | 11:53

Het is hier f..... ing Jemen niet? Wat the FUCK heeft dat er mee te maken Pritt?
Achterlijke randdebiel dat je bent. Alsof het in Nederland algemeen geaccepteerd is dat je meisjes van 13 mag betasten omdat ene Koos H dat heel normaal vind........... Sufkut met je opruierige taal.......

ITEACHYOU | 20-04-10 | 11:52

-weggejorist-

H2S04 | 20-04-10 | 11:51

@La Bailaora | 20-04-10 | 11:45
Dan snapt u het dus blijkbaar nog niet, als iets strafbaar is voor onze wet, vervalt dat feit niet als hij voor de Sharia-rechtbank kiest. In praktijk gaat het dus bij die 2e rechtbank vooral om zaken als echtscheidingen e.d....

Deze pedo, als gepakt, zou alsnog gewoon volgens Nederlandse standaard berecht worden, of er nou Sharia wordt ingevoerd of niet...

An die ARBEIT | 20-04-10 | 11:50

honey_b | 20-04-10 | 11:45
erg he, om het voor meisjes van 13 op te nemen?

La Bailaora | 20-04-10 | 11:48

Ach, deze man krijgt straks een tikkie op z'n vingers, 'Niet meer doen he?' en vervolgens staat ie na een dag of wat weer op straat. Hij heeft nog 3 kansen, kijk maar naar die stinkpedo uit eindhoven. Na 3 veroordelingen (dus wellicht na meer vergrijpen) komt ie na slechts 18 maanden weer vrij... treurige zaak!

gozahtje | 20-04-10 | 11:48

Dat lijkt dus verdomde veel op Job Cohen...

Bascii | 20-04-10 | 11:47

Hij heeft het vast van zijn moeder geleerd. Zij liep ook altijd met haar broek open en haar tetten te zwaaien naar iedereen.

BaadErInMeinhof | 20-04-10 | 11:46

Zag goedverdoemme net dat mijn gisteren vers gewassen auto onder de grijze IJslandse smurrie zit. Kunnen ze die Finnen niet als straf auto's laten wassen?

eerstneukendanpraten | 20-04-10 | 11:46

landlopertje | 20-04-10 | 11:38
Dat is attent van je, had ik nog niet gelezen. Nu wel.

BaadErInMeinhof | 20-04-10 | 11:45

en mag men ZELF kiezen door welke rechtbank men berecht wordt.
An die ARBEIT | 20-04-10 | 11:38
Voor de sharia is dat legaal wanneer de dame in kwestie geen hoofdbedekking draagt, dus deze meneer zal zeker voor de sharia rechtbank kiezen... Wordt een lekker landje met 2 rechtsystemen, dat is het einde van een land...

La Bailaora | 20-04-10 | 11:45

Zeg Pritt Stift - stelt U eens voor dat t politiebericht niet volledig is en wellicht onjuiste informatie bevat; inmiddels heeft U heel zichtbaar op t onderbuikgevoel van 0031 geappeleerd. En zoals U weet zit daar heel veel zwakzinnig, gefrustreerd en onuitputtelijke agressie bij (kijk bijvoorbeeld naar de reacties op deze post). Mijn vraag - 17 februari is een tijd geleden; duidelijk dat Brabant die vent nog niet te pakken heeft; voelt t goed een beetje NSB'er te spelen?

honey_b | 20-04-10 | 11:45

Jees mensen ga niet zo over de rooie. Wij speelden misschien nog met teddyberen op ons dertiende, de meisjes van nu echt niet meer. En in onze tijd waren het lelijke ouwe leraren met stinkende adem die hun poten niet thuis konden houden, terwijl deze jongen, mwah, t kan erger, bedoel ik maar.

kapoerewiet | 20-04-10 | 11:45

Die zet zijn hele familie vreselijk voor lul zeg. Het zal je zoon of broer of neef maar zijn. Dit is toch geen man! Dit is een erg slappe idiotta.

BaadErInMeinhof | 20-04-10 | 11:44

@BaadErInMeinhof, die eer komt toe aan enpassant.

landlopertje | 20-04-10 | 11:44

Als ze hem krijgen wordt dat een hele tijd zeepjes oprapen voor onze grote zwaargeschapen vriend Bubba...

eerstneukendanpraten | 20-04-10 | 11:43

landlopertje | 20-04-10 | 11:38
Wat goed van jou zeg! ik had het niet gezien. Let je daar altijd op?

BaadErInMeinhof | 20-04-10 | 11:42

@landlopertje | 20-04-10 | 11:38 : Hahaha, idd. dat is geen riem.

Frederik Vijf | 20-04-10 | 11:41

Ik vraagt me af of ze bij Bureau Brabant eigenlijk wel gezien hebben dat z'n klabanus eruit hangt na 15 sec.

landlopertje | 20-04-10 | 11:38

@Multiflauwekulti | 20-04-10 | 10:33
U snapt het geloof ik niet helemaal...

ALS de Sharia wordt ingevoerd in Nederland ( wat niet zo makkelijk is als b.v de U.K ), zal die NAAST ons eigen rechtssysteem bestaan en mag men ZELF kiezen door welke rechtbank men berecht wordt. Maaaaaar, er zijn dus niet ineens dingen legaal die onder onze wetten niet legaal waren.... Dus pedofilie en aanranding blijven pedofilie en aanranding, en daar ga je dus dan nogsteeds gewoon de Nederlandse bak voor in, wat Mohammed Jihad dirka dirka-stan d'r ook van zegt...

Voor degenen met vrije tijd, volgens mij komt ie uit regio Venray!!

An die ARBEIT | 20-04-10 | 11:38


janderegelaar | 20-04-10 | 10:35 Dan worden de twee meiden gestenigd en de jongen krijgt ehhh.. niets.

Willianus Wortelus | 20-04-10 | 11:35

Smile viespeuk u staat op geenstijl!! En dat ze de viezerik maar heel snel pakken!!!

Neukgraag | 20-04-10 | 11:35

illuvatar | 20-04-10 | 11:25
Daar is het ietwat te laat voor.
Die jongen is qua lichameliijke ontwikkeling die fase allang voorbij.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:34

Mensen die Jan, Piet en Klaas heten zijn in ieder geval niet verdacht.

Bunkspam | 20-04-10 | 11:33

isda nu weer een geiteneukert?

Hempieman | 20-04-10 | 11:33

widtvoet ® | 20-04-10 | 11:27
Je vind daar alleen geen meisjes van 13 maar dat hoeft inteelt Theo niet te weten.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:32

-weggejorist-

einschtein | 20-04-10 | 11:32

@Maen | 20-04-10 | 10:39
/Geert Wilders mode on/

Door de knieschijven schieten en het land uit! Maar als we er stemmen door verliezen is het geen breekpunt hoor!....

/geert Wilders Mode off/

An die ARBEIT | 20-04-10 | 11:31

Voor zulk soort figuren moeten we maar weer is het oud Hollands folklorische kielhalen in ere herstellen

wurly | 20-04-10 | 11:30

-weggejorist-

spy-doctor | 20-04-10 | 11:30

@Multiflauwekulti | 20-04-10 | 10:34. Niet ieder auto heeft cruise control. Maar je kan wel een Toyota automaat nemen. Dat weer dan wel.

reageerbuis | 20-04-10 | 11:29

@ enpassant | 20-04-10 | 11:24

Haha, scherp opgemerkt!1 Kan dit filmpje een NSFW tag krijgen?

HoogToontje | 20-04-10 | 11:29

het land uitzetten want wij hebben zelf genoeg van dat soort kloothommels

harob | 20-04-10 | 11:27

@Teun van het Tuinpad 11:22

Damn Teun, daar heb ik op moeten googlen. Resultaat (NSFW) www.foxymagazine.nl/ Maar het zou idd. voor wat minder verknopingen bij dergelijke figuren kunnen zorgen wanneer ze eens wat "normaler" met seksualiteit om leren gaan.

widtvoet ® | 20-04-10 | 11:27

@Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:22
Moet dat niet een gratis abortje zijn? Zet meer zoden aan de dijk.

illuvatar | 20-04-10 | 11:25

Moet ik hier nog iets over zeggen of toevoegen? Lijkt me niet.

helmpie | 20-04-10 | 11:25

widtvoet ® | 20-04-10 | 11:21
Niet te veel medelijden hè, ze doen het zichzelf aan.
En we blijven blij met onze mooie harmonieuze Multiculturele samenleving, toch?

Ella | 20-04-10 | 11:24

@plaklul | 20-04-10 | 11:18
Hear hear, is er bijvoorbeeld al een resultaat op de Weertse overvaller?

illuvatar | 20-04-10 | 11:24

En wederom neemt GS weer eens berichtje over uit de Telegraaf, hulde daarvoor. Redactie kom eens van die luie reet af en ga eens op zoek naar echt nieuws ipv provinciaalse politieberichtjes te publiceren.

60CX | 20-04-10 | 11:24

ies coeltoer

Hamlet | 20-04-10 | 11:24

Als ze die vent al pakken , wordt het waarschijnlijk een taakstrafje (inteelt = ontoerekeningsvatbaar).

necrosis | 20-04-10 | 11:24

Wel goed dat het filmpje ook hier geplaatst wordt. De meeste GeenStijl bezoekers hebben ontzettend veel woestijnzandkleurige familieleden, vrienden en kennisen. Nu zal de dader vast snel gevonden worden!

AnoHuf | 20-04-10 | 11:24

die dacht dat sharia hier al was ingevoerd....
u is (met de huidige gang van zaken) 2 jaar te vroeg, rifaap

de beer van de meer | 20-04-10 | 11:24

op 16 seconden hangt volgens mij zijn klabanus eruit!!!!!!!

enpassant | 20-04-10 | 11:24

OT; kan er ook een klopjacht op die bulgaar komen, die dat arme hondje alle pootjes heeft afgezaagd?

Arendje777 | 20-04-10 | 11:23

Zo'n siksukkel mag voor mij aan de schandpaal. Maar waarom pas nu dit bericht als het al op 17 februari is gebeurd? Da's op een dag na 9 weken geleden...

Alexander de Kleine | 20-04-10 | 11:23

widtvoet ® | 20-04-10 | 11:21
Misschien dat een graties abootje op de Foxy een oplossing is.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:22

Even alleen laten met haar vader en een paar van zijn broers lijkt me wel een goede start van het strafproces.

Scagnetti | 20-04-10 | 11:22

ik heb het idee dat de GS-headhunters divisie niet erg productief meer is de laatste jaren.

Beau ter Ham | 20-04-10 | 11:21

En dan moet de zomer nog beginnen. Och en wee, wat zullen al die uitheemse minder kansrijken het weer lastig krijgen hun slisbek dicht en hun vingers thuis te houden met al die korte rokjes, blote benen en strakke shirtjes. Moeten ze daarnaast ook nog eens toezicht houden op de handel en wandel van hun nichtzusjes. Je zou bijna meelij krijgen met die erfelijk, religieus en kultureel achtergestelden.

widtvoet ® | 20-04-10 | 11:21

Bah wa n vuilak, sodemieter op uit mijn stad.
ik zou me vereerd voelen als ik hem een hoek op zn oog mag geven.
Als k vanmiddag met mn dinnetje gaat winkellen dan zal mn oogjes eens openhouden.

Happydepeppie | 20-04-10 | 11:20

brienenoord | 20-04-10 | 11:18
Ja.
*rilt*

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:19

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:11
Daar mochten ze toch altijd bij op schoot zitten?

brienenoord | 20-04-10 | 11:18

@redactie: kunnen jullie ons iets beter op de hoogte houden van het resultaat van dit soort acties? Levert het nou wat op, worden er idd finnen in de bontkraag gevat?

plaklul | 20-04-10 | 11:18

@ funkyd meneer laat zich lekker nemen door Geert

nietzo | 20-04-10 | 11:17

svw-11:14-Zie jij geen sikje,.. zie je dan ook niet dat hij ook zijn eigen reed kan afvegen.tip-zie dumpert.

gerardlenorman | 20-04-10 | 11:17

@Roy Orbitol 11:01
Intelligente plemp, schrijf het volgende keer in CAPS.....

necrosis | 20-04-10 | 11:17

zeg maar jansen | 20-04-10 | 11:11
Zelfs dat is lastig geworden.

brienenoord | 20-04-10 | 11:16

van Nazareth | 20-04-10 | 11:12
Je moet die Hosti's ook thuis laten.
Met een Breezer lok je ze tegenwoordig veel makkelijker.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:16

@ La Bailaora | 20-04-10 | 11:11

Inderdaad, we hebben toch godsdienstvrijheid in dit land? Dus wat zeurt men nu!

HoogToontje | 20-04-10 | 11:16

ik zie helemaal geen sikje.

svw | 20-04-10 | 11:14

Die jongen is zielig natuurlijk volgens PvdA maatstaven.
Is vroeger gepest, weet niet waar zijn indentiteit ligt binnen 2 culturen, ouders schopten 'm op straat en gaven 'm geen aandacht. Met een beperkte lading aan hersencellen snapt ie 't allemaal niet meer zo en gezond verstand is dan ook ver te zoeken bij dit soort gastjes.

Tel daarbij op dat 13-jarige meisjes van nu zich als 16-jarige gedragen en dus zijn het volgens deze Noord-Afrikaanse klootzak hoeren, want zijn grote kinderneukerTleider zegt dat. Dus dan is dat zo voor hem. Wie is de Westerse Wereld om Allah (alle kinderen zijn met hem) tegen te spreken, we zijn tenslotte allemaal ongelovigen.

lion@night | 20-04-10 | 11:13

zeg maar jansen | 20-04-10 | 11:11
Ik heb een hele aardige buurman die dat altijd zomaar uit zichzelf voor mij doet.
Beste vent.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:12

Die meisjes van dertien zijn tegenwoordig ook geen lievertjes heur.

van Nazareth | 20-04-10 | 11:12

brienenoord | 20-04-10 | 11:08
Daar zeg je wat.
Overigens kon die Pieke Dassen er ook wat van.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:11

brienenoord | 20-04-10 | 11:08 Kun je nog steeds op het strand je eigen kinderen fotograferen?

zeg maar jansen | 20-04-10 | 11:11

van Mohammed mag dat. Ten eerste jonge meisjes is ok, en aanranden kán als een meisje geen hoofddoekje draagt, dan lokt ze het immers uit. Dus wat zeurt men nou? Hij doet gewoon wat van zijn geloof is toegestaan en dat geloof is algemeen geaccepteerd. Dus moet dat ook toegestaan zijn.

La Bailaora | 20-04-10 | 11:11

Maar deze jongeman ziet er helemaal niet uit of hij theologie heeft gestudeerd

Mellita, domi adsum. | 20-04-10 | 11:09

gewoon 1 oplossing afmaken die hap !!! geen gelul je moet met je poten van kinderen afblijven geen excuus!

michaelhhw | 20-04-10 | 11:09

Castreren en hem zijn eigen stinkende zaakje voeren.
Opsluiten en nooit meer naar omkijken, hij is het niet waard.

Rem&Co. | 20-04-10 | 11:08

@Expert Homo | 20-04-10 | 11:06

Zo'n burka met van die mouwen met gespjes eraan, zodat je hun handjes op de rug kunt vastbinden en die viespeuken dus niet meer aan kindjes kunnen zitten? Vóór!!!

Tante Kaatje | 20-04-10 | 11:08

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:06
Zou Ome Willem anno 2010 nog steeds ongestraft "Hallo, lekkere rakkers van me" kunnen roepen?

brienenoord | 20-04-10 | 11:08

Als zo'n fin een winkel binnenloopt met snuisterijen en anschichtkaarten moet er toch ook gelijk een belletje gaan rinkelen bij het personneel, minimaal overval-allert.

Arendje777 | 20-04-10 | 11:08

De reaguurders van GeenStijl vinden het geen stijl. Joris kom er maar in. Maarja, wellicht vraagt dit onderwerp, zeker zoals het gebracht wordt, er ook wel een beetje om he?

Ik ben vóór een burka plicht. Voor zulke mannen dan. Die de ogen ook bedekken. Zonder dat je er doorheen kan kijken dan hè.

Expert Homo | 20-04-10 | 11:06

illuvatar | 20-04-10 | 11:04
Ik ben nog steeds in die veronderstelling.
Laat me nou, het is allemaal al lastig genoeg.
;)

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:06

Komen ze nu mee. 17 feb... En inderdaad geen 30-35.

JaNeetoch | 20-04-10 | 11:05

Roy Orbitol | 20-04-10 | 11:01
Dat laat niets te raden.
Mogge !

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:04

@Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 11:01
De Meisjes van 13 anno 2010 zijn niet de meisjes die Paul toendertijd bedoelde Teun, wel met je tijd meegaan hè. Toen werd een meisje van 13 nog geacht onschuldig en lief te zijn.

illuvatar | 20-04-10 | 11:04

[OT] AIVD presenteert jaarrapport www.aivd.nl/ [/OT]

widtvoet ® | 20-04-10 | 11:04

Roy Orbitol | 20-04-10 | 11:01
Goeie murrrguh!

Ashtrey | 20-04-10 | 11:03

Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat naam etc bekend is en zijn hyves gevonden :-P

super-woman | 20-04-10 | 11:03

Nounou, Pritt. Geen beschuldigingen die je niet waar kunt maken. Dat deze jongeman gore tengels heeft moet nog maar bewezen worden, tenslotte.

Voor de wel bewezen feiten zou een neqschot volgens mij een gerede straf zijn.

snokkertje | 20-04-10 | 11:03

max_laadvermogen | 20-04-10 | 10:59
Er zat een miniscuul cameraatje in deze smeerpijp's sik. Beelden volgen.

Ashtrey | 20-04-10 | 11:02

-weggejorist en opgerot-

Roy Orbitol | 20-04-10 | 11:01

Ik begrijp de beste man wel, graties geld, graties dit en graties dat. In Rotterdam lopen meer hoofddoekjes dan geen en nu opeens niet meer meisjes mogen betasten die zich onzedelijk kleden. Nederland is NOG geen Jemen maar we zijn hard op weg van A naar Beter.

Andersom dag | 20-04-10 | 11:01

lijkt me uitstekend deze anderskokende net als in zijn thuisland bij wijze van voorbeeld aan de grootste boom op het marktplein te knopen...

dr vinyard | 20-04-10 | 11:00

Hebben ze die gore PSVer al?

Hazzer | 20-04-10 | 11:00

Als ze hem ooit oppakken is er natuurlijk maar een oplossing: KEIHARD thee drinken.

woefdrammer | 20-04-10 | 10:59

Waar zat Peterrrrrr de V?
In de deurknop??

max_laadvermogen | 20-04-10 | 10:59

Mirror ish wier heel
Oja, arschgeschichte blijf met je tengels van die meisjes af!

Geboefte | 20-04-10 | 10:58

@Buffell

M. de Lange

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:58

Zou het wellicht verstandig zijn als Den Haag nu eens echt seksueel onderwijs (als separaat vak voor mijn part) op alle middelbare scholen verplicht zou stellen? En dan wel meer en kwalitatief beter onderwijs dan een half uurtje ginnegappen in een verloren biologieles: dus wekelijks degelijk onderricht over liefde en sex, inclusief ethische vraagstukken. Niet dat je daarmee ooit helemaal kunt voorkomen dat dit soort gekken rondloopt, maar misschien helpt het. Per slot zit het onderwijs vol met vage vakken waar je later geen zier aan hebt. Dit helpt wel, doen dus.

Krachtmeester | 20-04-10 | 10:57

Alle voorbipsberbers hebben een sik. Hetzij in de tuin, op hun kin of in stukken in de badkamer. Zodra er weer gevlogen wordt naar de andere kant van de Middellandse zee, 1 enkele reis voor deze viespeuk. Landingsbaan is niet nodig.

[[[Mad.doC]]] | 20-04-10 | 10:57

Dat krijg je ervan als je rechters pijpt. Wiens vriendje is dit?

NoMinister | 20-04-10 | 10:56

Hang em in the tree!

Nacho_Vidal | 20-04-10 | 10:55

Deze jongen doet wat de profeet mohammed ook deed, kleine meisjes willen nueqen. En dat is goed want het staat in Quran en in veel islamitische landen zoals Jemen zijn er trots op!
Kom op mensen, stem PvdA en we kunnen nog meer van deze heerlijke knullies importeren!

funkyd | 20-04-10 | 10:55

Als ze hem al te pakken krijgen, dan wordt het vast wel weer een taakstrafje, wedden?

munchener freiheit | 20-04-10 | 10:55
-weggejorist-
Lontekikker | 20-04-10 | 10:54

Dacht dat het alleen bij wat exotische kookluchtjes in het trappen huis zou blijven.....

Anyway 13 jaar is al best oud, Aïsja was pas 9 jaar oud.
Dit meisje zal vast wel met haar hello kitty sokjes lopen showen ofzo (de hoer!!), en tja dan kan een "echte man" zijn gevoelens niet meer de baas.

Alles naar de kloten....? YES WE COHEN !!

woefdrammer | 20-04-10 | 10:53

Buffell | 20-04-10 | 10:51
*even checken gaat*
Moment.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:53

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:50 Ja, dat doen ze hier, zeggen dat ze het beu zijn of 'uit protest' niet meer zullen reaguren en dan hebben ze al een andere nick.
Het is maar een klein groepje, die 'ruggengraatlozen'.

zeg maar jansen | 20-04-10 | 10:52

Noord Afrikaans viespeukje. Oppakken en zo snel mogelijk.

snap_shootert | 20-04-10 | 10:52

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:50
Welke nick suggereert u?

Buffell | 20-04-10 | 10:51

Vuile smeerlap! Oppakken en zijn geval er af hakken

wurly | 20-04-10 | 10:51

Kijk, het is Mohammed.

Gefundenes Fressen | 20-04-10 | 10:51

Buffell | 20-04-10 | 10:49
Volgens mij heeft hij een andere nick.
Dat zou ik die meneer van het filmpje ook willen aanraden.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:50

@ James Lastig | 20-04-10 | 10:43
Ja natuurlijk!! Wat denk jij! Tssss... een beetje wulps door die winkel scharrelen als 13-jarig meisje. Dan vraag je er ook om!
Btw... als ze de overkant halen dan krijgen ze het diploma Zee er gratiesch bij.

Multiflauwekulti | 20-04-10 | 10:50

kapotte_stofzuiger | 20-04-10 | 10:49 Ja minstens heel erg veel, en er is onderbemensing en er is werkdruk en er is, en ga zo maar door.
En ik vind dan dat er geen excuus voor is.

zeg maar jansen | 20-04-10 | 10:50

Normaal ben ik niet zo dat ik mensen snel deaud wil hebben. Echter als er onverhoopt een trein over deze knakker rijdt, dan ben ik de laatste die zijn condoleanceregister tekent.

Mikey is #1 | 20-04-10 | 10:50

kapotte_stofzuiger | 20-04-10 | 10:49
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Buffell | 20-04-10 | 10:50

Deze achmed, hassan, izzy of whatever staat er met zijn getinte woestijnsmoel weer fraai op in een evenzo fraaie context. Dank u voor de beeldvorming.

Sanglier | 20-04-10 | 10:50

Ik hoop dat de politie ook een verband legt met verkrachtingszaken begaan door een dader met getinte huidskleur: meestal blijft het bij dergelijke types niet "slechts" bij aanranding.
(Al is het veel moeite voor niks, over twee dagen is 'ie toch weer vrij, als ze hem al vinden).

Avant | 20-04-10 | 10:49

@Buffell | 20-04-10 | 10:49
Flooks en meisjes?

kapotte_stofzuiger | 20-04-10 | 10:49

@zeg maar jansen | 20-04-10 | 10:48
Weet u wel hoeveel flits-dossiers er bovenop deze zaak lagen?

kapotte_stofzuiger | 20-04-10 | 10:49

Potjandorie, die Fleauxe is er nog echt mee gekapt ook nog.

*legt link tussen plotseling verdwijnen van Fleauxe en deze zaak*

Buffell | 20-04-10 | 10:49

Niemand nog iets over Fons Spooren?
Bij deze dan....

Olc32 | 20-04-10 | 10:48

Op 17 februari al, en nou pas komen de beelden naar buiten? Dat zou dus direct moeten.
Wat dat betreft is de politie een narcistische instelling, denken dat ze het zelf wel kunnen oplossen en dan na twee maanden toe moeten geven dat het zelfs met zulke duidelijke beelden niet lukt.

zeg maar jansen | 20-04-10 | 10:48
-weggejorist-
Lontekikker | 20-04-10 | 10:48

-weggejorist-

Suriboy | 20-04-10 | 10:48

bezemkast 1919 | 20-04-10 | 10:46
nee

Fatwa | 20-04-10 | 10:47

illuvatar | 20-04-10 | 10:46
Thanks.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:47

Fatwa | 20-04-10 | 10:46
Impliceer je wat over het 13-jarige slachtoffer?

bezemkast 1919 | 20-04-10 | 10:46

Godverdergodver, die Friezen ook altijd!

Merlot | 20-04-10 | 10:46

@Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:43
Teen was laatst actief op : 4-4-2010
Dank je wel Atmos, je tool is ge-wel-dig

illuvatar | 20-04-10 | 10:46

gentle giant | 20-04-10 | 10:45
Waarschijnlijk papierprikken buiten bij een kinderopvang ofzo.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:46

geitenneuker die je loslaat in een pluriforme samenleving, oeh dat kan nooit goed gaan ... meehheheh

Fatwa | 20-04-10 | 10:46

Maar we leven volgens de sharia, daardoor moet het gewoon kunnen hier in Nederland.

hansjansen2 | 20-04-10 | 10:45

En ja hoor, 'getinte' man. Maar ik zeg niets hoor!

Buffell | 20-04-10 | 10:45

@Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:43, taakstraf waarschijnlijk.

gentle giant | 20-04-10 | 10:45

Nu oppakken en opbergen, sinds Koos H kennen we de toekomst van dit soort perverselingen.

azijnseikerT | 20-04-10 | 10:44

Eindhoven eindhoven...

Hendricus Musampa | 20-04-10 | 10:44

Hij lijkt wel misvormd op die foto op de één of andere manier..

Buffell | 20-04-10 | 10:44

Wel heel handig dat 'ie zo recht in de camera kijkt. Dat zie je niet vaak, dat ze zo duidelijk in beeld komen. Overigens mogen ze wel camera's van betere kwaliteit ophangen.. maar dat zal dan weer teveel geld kosten.

bezemkast 1919 | 20-04-10 | 10:43

Fratello | 20-04-10 | 10:36
Viel mij ook op!
Enige stuk in dit filmpje waar ik nog een beetje om kon lachen.

M_K | 20-04-10 | 10:43

De ransaap! Wat mij betreft mogen ze dit soort zakken simpelweg opknopen.

Nlz® | 20-04-10 | 10:43

gentle giant | 20-04-10 | 10:43
Waar is Teen eigenlijk gebleven ?

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:43

Kleine Berg in Eindhoven? Dat was vroeger toch de junkenstraat aldaar? Zeg maar: hun eigen Zeedijkje?
En Snapte!!: inderdaad, dat ruiken, dat had ik ook gezien, gatverdamme...

Truttebol | 20-04-10 | 10:43


Tja dat krijg je ervan als je verstandelijk gehandicapten niet opsluit.

Willianus Wortelus | 20-04-10 | 10:43

@Multiflauwekulti | 20-04-10 | 10:33
Je bedoelt dat die 13 jarige meisjes dan straks gestenigd moeten worden omdat de eer van die klootzak aangetast is o.i.d.?
.
Dit soort hufters verdient het om zwemles te krijgen midden tussen IJmuiden en Great Yarmouth. Iedereen die de kant haalt krijgt een tweede kans.

James Lastig | 20-04-10 | 10:43

Het zijn natuurlijk wel ónze kleine geyle meisjes.

gentle giant | 20-04-10 | 10:43

Dit is met recht een heterdaadje.

..zapper | 20-04-10 | 10:42

Rare kwibus...

Sowieso raar om daar tussen de dameskledingrekken te lopen.. ogenschijnlijk alleen..

havannahapper | 20-04-10 | 10:42

Tja inteelt he, dan ga je rare dingen doen...

Norther | 20-04-10 | 10:42

Meisjes van 13, er net tussen in.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:42

Aufhangen an die höchste baüme!

Buffell | 20-04-10 | 10:41

Hij lijkt een beetje op Will Smith.

Theodoros | 20-04-10 | 10:41

@Multiflauwekulti | 20-04-10 | 10:39
Jonge meisjes tentoonstellen in een speelgoedwinkel, tja, dan vraag je er natuurlijk ook wel een beetje om.

illuvatar | 20-04-10 | 10:41

Snapte!! | 20-04-10 | 10:40
Dat viel mij ook op.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:41

Op zijn minst uitleggen op de inburgeringscursus dat dit ook niet mag.

winterpeen | 20-04-10 | 10:40

Ik dacht dat alle sjaaldragende finnen op mannen vielen, wat doet deze jongen nou raar!

de keauning | 20-04-10 | 10:40

Zie je hem grijnzen en aan zijn vingers ruiken....??
Wat een viespeuk, ik hoop dat ze hem te pakken krijgen!

Snapte!! | 20-04-10 | 10:40

-weggejorist-

De Raggende Rat | 20-04-10 | 10:40

@ Requiescat in pace
LoL

smallU | 20-04-10 | 10:39

[hakbar mode aan] iek zsnap 't niets, als profeet mag ik mag toch ook? [/hakbar mode uit]
[PvdA mode aan] Niets te zien doorlopen, incidentje, kopje thee meneer [/PvdA mode uit]

ach ja je moet toch wat pakken als je dagelijks niet kan zien wat er onder een tent zit???!!!

Maen | 20-04-10 | 10:39

Soort 'schuld van het celibaat'
Z'n eigen 'dinnetje moet natuurlijk maagdelijk het huwelijk in.

"bedankt voor je bloemetje"

Napeauleon | 20-04-10 | 10:39

@ Het meisje van Yde | 20-04-10 | 10:37
Ik zou je natuurlijk graag gelijk geven, maar laatst was het een blanke roedetaster in een speelgoedwinkel. Het kán dus wel.

Multiflauwekulti | 20-04-10 | 10:39

Ik zie dat sikje helemaal niet... is dat niet gewoon een deel van zijn sjaal?

Theodoros | 20-04-10 | 10:38

Maar had het meisje dan geen hoofddoek om, of waar praten we over?

illuvatar | 20-04-10 | 10:38

Meneer vraagt om castratie halal-stijl.

ZDEV | 20-04-10 | 10:38

fuckje | 20-04-10 | 10:35
Bij verstoppertje telt men doorgaans ook eerst tot tien.
;

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:37

-brandende fakkels [check]
-hooivorken [check]
-galg [check]
-rotte tomaten [check]

kapotte_stofzuiger | 20-04-10 | 10:37

Die zal vast een hyves profieltje hebben.. Even zoeken dus.

Zeeschuimer | 20-04-10 | 10:37

Terug naar het land van herkomst met een begeleidend schrijven van meneers daden , hoor je nooit meer wat van !

Mr aarsch | 20-04-10 | 10:37

We horen bij dit soort zaken nooit iets van de PvdA en Groen Links. Iets van kop en zand?

Het meisje van Yde | 20-04-10 | 10:37

Dit is toch geheel in lijn met wat de Pvda beoogt? Deze meneer integreert met behoud van cultuur. Prima verrijking kortom!

HoogToontje | 20-04-10 | 10:37

janderegelaar | 20-04-10 | 10:35
Die vlieger gaat niet op.
13 jaar is oud genoeg volgens sharia.

Bomba Chipolata | 20-04-10 | 10:37

Lekker ook zo'n onderbroekje aanraken en daarna aan je hand ruiken..

Fratello | 20-04-10 | 10:36

Maar desalnietemin moet hij met zijn waarschijnlijk Arabische haram tengels van die meisjes afblijven.

smallU | 20-04-10 | 10:36

@smallU | 20-04-10 | 10:31

Nee, dat lijkt maar zo. Dat is het gewogen gemiddelde tussen zijn werkelijke leeftijd (30-35) en zijn geestelijke leeftijd (~10). Dat verklaart overigens ook waarom meneer zo achterlijk uit z'n ogen kijkt.

Requiescat in pace | 20-04-10 | 10:36

Pas na meer dan twee maanden wordt hij gezocht. Waarom niet dezelfde dag?
Nu is hij misschien wel ergens in een buitenland aan het eerwraken of iets dergelijks.

fuckje | 20-04-10 | 10:35

Mirror ish kapoet

Geboefte | 20-04-10 | 10:35

moet ik goedoeme helemaal mijn windowsbak aanslingeren om de beelden te kunnen zien... Overigens ben ik het met **smallU** eens. leeftijd is 20 jaar, hooguit.

vannikname | 20-04-10 | 10:35

Hallo meneer de kinderaanrakert, je staat voor lul, snel jezelf aangeven voordat een bataljon vaders uit Zeewolde je hersenen instampen!

Vloberto | 20-04-10 | 10:35

Sharia wetgeving op hem loslaten lijkt me in dit geval een mooie optie.

janderegelaar | 20-04-10 | 10:35

smallU | 20-04-10 | 10:31
Vond hem er ook niet uitzien als 30-35 eerlijk gezegd.

Emsarrev | 20-04-10 | 10:34

Ik snap dat het in zijn cultuur en thuissituatie gebruikelijk is om aan 10 jarige meisjes te zitten maar wij Nederlanders ervaren zulk gedrag als onwenselijk.

Randy McRanderson | 20-04-10 | 10:34

Doen als Brandsteder en rijdt ze aan in plaats van "rand ze aan".

Multiflauwekulti | 20-04-10 | 10:34

smallU | 20-04-10 | 10:31

Het is een man met een getinte huid, een jaar of 30-35, hij heeft donker haar en een sikje.

Bomba Chipolata | 20-04-10 | 10:34

Als onze voetbal hooligans zich daar eens op zouden richten.. Lossen we 2 maatschappelijke problemen in één keer op..

testpersoon | 20-04-10 | 10:34

Vast een priester-in-opleiding.

kloficker | 20-04-10 | 10:34

Inwoner van een of ander marokkaansland?

max_laadvermogen | 20-04-10 | 10:33

Ah, mooi. We gaan weer publiekelijk viespeukjes aan de schandpaal nagelen. Dat mag ik graag zien.

Requiescat in pace | 20-04-10 | 10:33

Live castratie op streaming internet aub

Crissie | 20-04-10 | 10:33

maakt niet uit hoe oud afblijven !!
en die mensen afmaken :)!

Yedee | 20-04-10 | 10:33

Heeft ie nou as op z'n rotkop?

brienenoord | 20-04-10 | 10:33

Sharia-ia-ia-ia-i-a-aa-aaa

Multiflauwekulti | 20-04-10 | 10:33

Die Finnen ook altijd weer... Gore viespeuk!

testpersoon | 20-04-10 | 10:33

Schokkende beelden in een winkel?

fuckje | 20-04-10 | 10:32

Opsluiten zonder water en brood

Reagoorder | 20-04-10 | 10:32

levenslang op water en brood?
ownee, we wonen in nederland: foei! en niet meer doen.

kaaskas | 20-04-10 | 10:31

FF serieus jongens die jongen is toch zelf ook nog maar 17 18 jaar.

smallU | 20-04-10 | 10:31

U is de loel Meneer.

Teun van het Tuinpad | 20-04-10 | 10:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken