Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

OEI. Kijkcijfers Pauw & Witteman INGESTORT

hermanmeijert.jpg Enorme domper voor Herman Meijer, de sympathieke eindredacteur van het razend populaire babbelprogramma PenW. Zojuist rollen de cijfers binnen van de Stichting Kijkcijfer Onderzoek (SKO) over de uitzending van gisteren ZONDER éminence grise Paul Witteman. U moet weten: De Joop-columnist laat zich momenteel in een Belgisch ziekenhuis behandelen aan een oudemannenkwaal tussen de benen. Dat scheelt op die manier een hoop wachttijd maar het blijkt dodelijk voor het aantal kijkers. Gedurende de onemanshow van Jeroen Pauw telde het SKO in totaal 623.00 lieden die niet direct op hun afstandbediening ramden. Dat zijn er dus ruim 400K minder dan normaal. Eigenlijk is iedere P&W-uitzending die niet een miljoen trekt een grote ramp in Hilversum. Voor P. Voor W. Voor de Unilevermannetjes die hun dikke salaris ophoesten. Maar toch vooral voor Herman Meijert. Die loopt iedere dag met zijn telefoonoor populaire gasten (Hoi Jeanine! Hoe was het tussen de bange mannen?) na te bellen. Terwijl - we noemen een zijstraat - een weblog als GeenStijl onlangs nog een recordweek qua bezoekers draaide, lijken de personele problemen op zijn eigen redactie Herman nu als een boemerang in het gezicht te raken. Ongezien 400K down the drain!!! Wat is eigenlijk de laatste, echte originele gast bij P & W geweest?

Reaguursels

Inloggen

Misschien zou Jeroen juist nu Wilders moeten uitnodigen, dan gaan gegarandeerd de kijkcijfers omhoog !

willemvanmourik | 01-04-10 | 09:32

Laatste aflevering gezien met Freek de Jonge die kritiekloos de arrivee vedette mocht uithangen : problemen met moroccoos etc ?? niet gezien vanuit m'n boerderij . We hebben "ereschuld ". Mijn God , wanneer heb ik die Mantra voor het laatst gehoord ??
Voorts : meer zelfredzaamheid zei Oom Freek .. koren op de molen van gristen de Jager die zich inwendig te barsten lachte om zoveel steun uit onverwachte hoek.
En P & W ?? zaten erbij en keken ernaar en dachten : het is bijna eind van de maand :)))

daytripper | 01-04-10 | 07:26

Rammstein | 31-03-10 | 11:16
ik vraag me serieus af waarom u zich geroepen voelt te reageren.

Hazzer | 01-04-10 | 00:49

Dat is me toch een ego blast, 400k kijkers down the drain. Nu de PvdA nog.

stil(l)even | 01-04-10 | 00:01

James Lastig | 31-03-10 | 10:10 : Niet gezien, maar laat mij raden: die advocate..? Zat ook al in DWDD. En waarschijnlijk binnenkort ook in al die andere BN'er verslindende flutprogramma's. Eénmaal mediageil, altijd mediageil. Ook als je advocate, dik en gothic bent.

Jerry Nick | 31-03-10 | 20:27

Er zijn toch mensen zat die dat programma kunnen voorzitten!?
Zet iemand anders naast die dobro Pauw! Of haal die omgebouwde vrouw er ook uit en zet er twee andere pipo`s weg. Die Jeroen Pauw is niet te pruimen. Wat een ingezakte sinterklaas is dat. Slaapverwekkende interviewer met altijd die zelfde trukjes die hij al jaren gebruikt. Totaal geen ontwikkeling. Geen passie. Geen talent. geen betrokkenheid. Een softie die nog nooit buiten heeft gespeeld! Heeft nergens een mening over en vindt iedereen leuk zolang ze die 3 ton maar storten op zijn bankrekening. Een hedonist pur sang. Amen.

god is de geest | 31-03-10 | 20:16

@Matthias Reim | 31-03-10 | 14:22
Neuh, allergisch voor Blaatstra, een exponent van een partij die nog nooit een fout heeft toegegeven.

La Vie En Rose | 31-03-10 | 19:34

Ken aan mij liggen maar euhm waar halen ze die 454.000 eigenlijk vandaan?
Je zou zeggen dat deze 454.000 dus eigenlijk eerst ergens anders geteld zijn cq waarom enkel P&W en heeft het niet effect op de rest/andere. Alles is gelijk gebleven behalve P&W.

rogierbosch | 31-03-10 | 18:25

Jeroen heeft z'n haar ook nooit goed zitten, alsof de vrouwelijke kijker dan blijft steken...

Misschien kan hij z'n haar vlechten?

Wat is het mooi hier | 31-03-10 | 17:42

A. als je die zogenaamde linkse tv niet leuk vind moet je niet kijken. -
Klopt, laat ik dat vooropstellen. Haalt niet weg dat neutrale kijkers wellicht ietsje minder neutraal gaan worden...
B. de VARA kan er niet aan doen dat er op rechts geen enkele fatsoenlijke omroep zit -
Klopt ook, maar betekent dat dat ze propaganda moeten voeren dan?
C. calimero argumenten dat de VARA wel de budgetten heeft en powned en wakkernederland niet. BNN is ook vanuit het niets begonnen en heeft volgens mij dezelfde budgetten als de VARA. Als je goede tv maakt dat een redelijk deel van nederland kan waarderen wordt je later net zo groot en papa VARA. -
VARA teert ook gewoon op hun verleden want zeg nou zelf, welke goede programma's maken ze tegenwoordig nog? Alleen DWDD en P&W worden echt goed bekeken... en veel Roder kunnen die programmas niet worden.

Joh het gaat er mij voor de rest niet om dat er andere Praatprogrammas moeten komen ik vind gewoon dat het wel wat neutraler mag. De vaste analisten/gasten zijn eigenlijk allemaal socialisten (behalve Theo maassen een tijdje geleden in DWDD) en dat is helemaal niet nodig. Daarbij wat kunnen die van Nieuwkerk en Pauw nou dat ze zoveel mogen verdienen?? Dit is gewoon vriendjespolitiek vind ik.

Dekkz0r | 31-03-10 | 16:32

Ik vond de gasten gisteren prima, de blonde VVD mevrouw was niet een vlotte prater maar wat ze zei beviel me wel, die malle Inez is erg origineel en alleen daarom al de moeite, die gekke vent die beweerde dat rechtse mensen bangig zinj (volgens mij bedoelde hij conservatieve mensen maar dat is een open deur) was toch vermakelijk maar eerlijk is eerlijk: De kwaliteit van Witteman viel me nu pas op, nu hij er niet is. Het loopt allemaal wat minder en het tempo gaat er uit.

Jolly Jumper | 31-03-10 | 16:05

Rechts heeft deze ruimte gewoon niet.

Dekkz0r | 31-03-10 | 14:01

Oh nee?
Moet je aan de rechtse omroepen vragen die geld krijgen en slechte programma's uitzenden of geen tv kunnen maken.
Daar kun je de VARA de schuld niet van geven..... van links tot rechts is verslaafd aan Varaprogramma's gewoon omdat ze tv kunnen maken in tegenstelling tot rechtse omroepen.
Die evenveel geld krijgen als de VARA maar met dat geld niets doen blijkbaar.

baatstra | 31-03-10 | 16:05

Dekkz0r | 31-03-10 | 14:27

typich gevalletje iedereen de schuld geven behalve jezelf.

A. als je die zogenaamde linkse tv niet leuk vind moet je niet kijken.
B. de VARA kan er niet aan doen dat er op rechts geen enkele fatsoenlijke omroep zit
C. calimero argumenten dat de VARA wel de budgetten heeft en powned en wakkernederland niet. BNN is ook vanuit het niets begonnen en heeft volgens mij dezelfde budgetten als de VARA. Als je goede tv maakt dat een redelijk deel van nederland kan waarderen wordt je later net zo groot en papa VARA.

Zo, en nu stoppen met huilen. Zakdoek erbij, neus snuiten, schouders rechten en gewoon weer pownedtv gaan kijken en dat leuk vinden.

hanz71 | 31-03-10 | 15:35

Merlot | 31-03-10 | 12:42
Ik vatte het op als satire, de breinman.
De lulligheid straalde er immers van af met die breinpuzzel in zijn zweterige handjes en dat loodzware montuur boven dat magere mondje.
Ik vond het helemaal te waus dat er zo angstvallig maar niet werd gesproken over het hersengewijs egogebiedje waar Cohen al zijn wapentuig op richt.
Daar ga ik toch echt niet verontwaardigd over worden. Het is immers de laatste maand zo overduidelijk dat P&W en DWDD een reclamebureautje zijn voor Volkskrantjes en de PvdA.

Ik heb vooral moeten lachen om de doorzichtige domme stuiptrekkingen van de Vara piepels die uit alle macht de échte domme mensen willen blijven duiden: tja, dan ga je toch al snel richting Satire. :-)

Biep | 31-03-10 | 15:25

"Wat is eigenlijk de laatste, echte originele gast bij P & W geweest?" Weesie?

martinsch | 31-03-10 | 15:19

Vind het niet zo gek. Ik kijk altijd even en zap na 5sec al direct weer door. Tegenwoordig altijd dezelfde gasten zoals die enge advokate met dat zwarte haar en Freek de Jonge, PeterR de Vries. Booooooooringg

doskabouter | 31-03-10 | 15:06

Dekkz0r | 31-03-10 | 14:01
Flauwekul. Ten eerste is er nog nooit een linkse meerderheid geweest, en heel veel rechtse. Waarom zouden die betalen voor PvdA propaganda? Bovendien is er gewoon de mogelijkheid om een eigen omroep op te richten (wat de Telegraaf in tweevoud is gelukt) en een eigen actualiteitenrubriek op te zetten. Rechts verzaakt hier en is passief. Kinderachtig om dit de rest va de wereld kwalijk te nemen.

Dus jij wilt zeggen dat als Rechts een zelfde opzet en zelfde BUDGET (daarom zijn die zielige telegraaf pogingen niet te vergelijken met DWDD of P&W) toegewezen krijgen, ze dit niet doen?? Omroep Wakker Nederland (dat is die van de Telegraaf
toch?) Is toch gewoon een lachterje?? Net als PowNed overigens. Deze zullen nooit zo (schijn-)representatief zijn als de VARA. Kijk alleen al naar Budgetten. Anders kunnen ze ook niet die kwallen van presentatoren volproppen met geld. Uitzonderlijk talent noemen ze dat? Uitzonderlijk irritant ja!

Dekkz0r | 31-03-10 | 14:27

La Vie En Rose | 31-03-10 | 13:57
Allergisch voor feitelijke fouten?

Matthias Reim | 31-03-10 | 14:22

Dekkz0r | 31-03-10 | 14:01
Flauwekul. Ten eerste is er nog nooit een linkse meerderheid geweest, en heel veel rechtse. Waarom zouden die betalen voor PvdA propaganda? Bovendien is er gewoon de mogelijkheid om een eigen omroep op te richten (wat de Telegraaf in tweevoud is gelukt) en een eigen actualiteitenrubriek op te zetten. Rechts verzaakt hier en is passief. Kinderachtig om dit de rest va de wereld kwalijk te nemen.

Matthias Reim | 31-03-10 | 14:21

Einde van de Domheid | 31-03-10 | 13:57
Helemaal mee eens echter Jeroen Pauw is m.i. een van de koplopers.

Nicolaks | 31-03-10 | 14:12

het waren er toch 1 miljoen jongens.... jammerrrrrrrrrrrrr

TV | 31-03-10 | 14:12

Dekkz0r | 31-03-10 | 13:43
Ik ben alleen bang dat het niet de schuld van de VARA is dat rechts geen actualiteitenrubriek wil maken. Volgens mij is daar op de rechterflank gewoon weinig behoefte aan (geweest).

Tuurlijk daar kan je de VARA ook niet de schuld van geven. Maar wel de politiek die dit iig toe staat (lees: zowel P als W een vermogen betalen om PvdA propaganda te maken). Rechts heeft deze ruimte gewoon niet.

Dekkz0r | 31-03-10 | 14:01

Dekkz0r | 31-03-10 | 13:43
Ik ben alleen bang dat het niet de schuld van de VARA is dat rechts geen actualiteitenrubriek wil maken. Volgens mij is daar op de rechterflank gewoon weinig behoefte aan (geweest).

Matthias Reim | 31-03-10 | 13:59

@baatstra | 31-03-10 | 13:26
We weten inmiddels wel dat VMBOers veul te weinig les krijgen. Vandaar dat types als jij de tijd hebben om hier te komen zeiken over kijkcijfers van de dependance van het PvdApolitbureau de VARA, met buikspreekpoppen Pauw & Witteman.
Huppekee, aan je werkstuk, of ga PvdAverkiezingsposters plakken!

La Vie En Rose | 31-03-10 | 13:57

Nicolaks | 31-03-10 | 13:46
HIer een lijstje van mensen die op posities zitten waar ze niet thuishoren. Jeroen de Pauw is daar niet bij.
Jan Smit, Nick & Simon, Paul de Leeuw, Familie de Mol, Patty Brard, Marcel van Tilt, Chantal Jansen, Henk-Jan Smit, Suze (vn Harry Mens), Rita, Geert en over Marco Borsato twijfel ik nog.

Einde van de Domheid | 31-03-10 | 13:57

Jeroen Pauw is een sukkel van de eerste orde. Zijn verleden, intelligentie en voorkomen spreken alles tegen. Sommige mensen belanden nu eenmaal op posities waar zij niet thuis horen. Jeroen Pauw is er een van. Misselijkmakende losert.

Nicolaks | 31-03-10 | 13:46

dinsdag 30 maart 2010 2306 PAUW & WITTEMAN 7.1 32.6 1.077.000
maandag 29 maart 2010 2300 PAUW & WITTEMAN 6.8 28.6 1.031.000
vrijdag 26 maart 2010 2300 PAUW & WITTEMAN 7.1 25.5 1.072.000
donderdag 25 maart 2010 2305 PAUW & WITTEMAN 6.9 32.6 1.041.000

seven | 31-03-10 | 13:44

Ik snap die eindeloze zuurheid t.o.v. de Vara niet. Ze zijn links. So what. GeenStijl is rechts. Maakt verder toch geen fuck uit.

piemulspitzengefuhl | 31-03-10 | 13:41

Maakt natuurlijk geen enkel verschil dat VARA bekostigd word door de overheid en Geenstijl niet.

Daarbij, Links is op tv Rechts moet het met wat Blogs doen op net net.

Dekkz0r | 31-03-10 | 13:43

Inez Weski; wat een irritant mens is dat zeg.
Vast wel een intelligente vrouw maar zij hoort haar zelf te graag praten.
Ook al heeft iemand anders niet gelijk; breng op z'n minst het respect op om die andere persoon uit te laten praten.
Dan daarover heen die blonde VVD-ert; een slaafse discipel van Fred Teeven.
Pfff, wat een ellende en ergenis zo vlak voor het slapen gaan.
Was blij dat het programma was afgelopen.
Ik beloof mezelf daarom dan ook maar om voorlopig even niet meer naar P&W te gaan kijken.

SonnyKroket | 31-03-10 | 13:42

Ik snap die eindeloze zuurheid t.o.v. de Vara niet. Ze zijn links. So what. GeenStijl is rechts. Maakt verder toch geen fuck uit.

piemulspitzengefuhl | 31-03-10 | 13:41

Komt er nog een rectificatie? Cijfers zijn aangepast, en inmiddels netjes boven het miljoen.

Daverz | 31-03-10 | 13:39

baatstra | 31-03-10 | 13:26
Haha!
Je snapt het niet hè?
Komt waarschijnlijk omdat je amygdala onvoldoende ontwikkeld is, en je je teveel laat leiden door je prefrontale cortex ("rozebrillenkwab").

Merlot | 31-03-10 | 13:38

cekars | 31-03-10 | 12:59\
Van 1933 tot en met 1945 was er in Duitsland ook een overvloed aan "wetenschappelijk bewijs" voorhanden, dat aantoonde dat de tegenstanders van het regime fysiek en moreel inferieur waren.
#OokeensevenlekkergaatGodwinnen #verkiezingstijdnietwaar

Merlot | 31-03-10 | 13:35

baatstra | 31-03-10 | 13:23
Om dat er ook zo lekker veel tegengeluid is... En kom niet met de EO daar zitten D66/VVD/PVV al helemaaaal niet op te wachten. Dan nog liever DWDD (kotz)

Dekkz0r | 31-03-10 | 13:30

Wat baatstra zegt. Gaat GeenStijl dat nog even rechtzetten of is dit gewoon voorbeeld nummer zoveel van jullie manke journalistiek.

Denk ook even aan het stukje "Spreekuur kanker allochtonen" dat gisteren plotseling van SpitsNieuws verdween... www.google.com/search?q=%22spreekuur+k...

Matthias Reim | 31-03-10 | 13:28

brusselmans, doe eens lef tonen en rectificeren.. anders til je ongefundeerd toch wel echt naar een nieuw niveau.

De Jood | 31-03-10 | 13:27

PAUW & WITTEMAN

1.077.000

www.kijkonderzoek.nl/component/Itemid,...

gerectificeerd

Nu GeenStijl nog.... jullie zijn er finaal ingetrapt.
Nu nog meer kijkers naar Pauw en Witteman.... lol

baatstra | 31-03-10 | 13:26

solidstate | 31-03-10 | 13:14

Ga je toch lekker EO kijken of andere omroepen als je geen linkse tv wilt kijken.
Als je een hekel hebt aan een programma waarom kijk je er dan naar?

baatstra | 31-03-10 | 13:23

en die heks van een advocate vergat ik nog Inez Weski wat een baggerwijf is dat

Hansvo286 | 31-03-10 | 13:22

Ofdewel, Paul Witteman is de helft van het succes.

auridepauri | 31-03-10 | 13:18

Eerst waren er de cijfers toen was er de "ziekte van witteman".
Alles om de eer deze manipulator van de massa te redden.
Het moet natuurlijk lijken te liggen aan de razend polulaire door iedereen geliefde witteman himzelf, terwijl iedereen weet dat p&w/ vara/nps/goebbels propaganda greep op nederland een aflopende zaak is.

solidstate | 31-03-10 | 13:14

Misschien komt het ook door de misselijke gasten die regelmatig te zien zijn zoals Peter Rukkert de Vries , die klae van het RTL Nieuws Frits Westers e.d

Hansvo286 | 31-03-10 | 13:14

Ik hoorde trouwens gisteren op P & W dat bange mannetjes vooral rechts stemmen...?

cekars | 31-03-10 | 12:59\

het gros van de ondernemers en hoogopgeleiden zijn dus bang...
Lekker serieus te nemen deze uitspraken.

Ze hadden ook kunnen zeggen dat linkse mensen wat "rücksichtslos" zijn en rechtse mensen behoudender. Ook al kan me mezelf niet echt als behoudend betitelen, maar ach.. ze doen maar ;)

Dekkz0r | 31-03-10 | 13:04

Witteman is zeker twee weken weg. Op Twitter las ik het gerucht dat vanavond ene Peter Verweij presenteerd, samen met een onbekende presentatrice.
De uitzending van maandag was verschrikkelijk. Jan Kees de Jager is een kwal, maar de linkse superioteitshouding van Freek de Jonge, dingus Brandt Corstius en bovenal Lullo Pauw was zum kotzen.

AgentKrol | 31-03-10 | 13:03

Ik hoorde trouwens gisteren op P & W dat bange mannetjes vooral rechts stemmen...?

cekars | 31-03-10 | 12:59

LOL!! nog minder kijkers dan LINGO!!!
Falen.... F.A.L.E.N.
en... dat... is... LINGO!!!!

ShipsOfficer | 31-03-10 | 12:59

Hij is Flauw en Pitteman.
Hij was nog niet voorbijgekomen toch?

btotheb | 31-03-10 | 12:47

Biep | 31-03-10 | 11:09
Nog even: vond jij serieus dat die "wetenschapper" die toch ongeveer de superorititeit van het linkse brein zat te bezingen, te pruimen?
"Rechtse mensen hebben een grotere amygdala (feit) en zijn daarom banger (mening)".
Linkse mensen hebben grotere prefontale cortex (feit) en zijn daarom minder bang (mening)."
Pfah!
Wetenschap in verkiezingstijd!

Toonde Pauw daarmee nou niet feillos aan, dat PenW één van de zogenoemde "linkse praathuizen"(quote Fortuyn) is?
Hij had tenslotte ook kunnen vragen: "Kan aan de hand van exact dezelfde bevindingen niet geconstateerd worden, dat linkse mensen vanwege de bouw van hun brein de realiteit niet kunnen onderkennen, de ernst van de situatie niet kunnen zo goed kunnen inschatten en dientengelovge geen accuraat gevoel voor urgentie hebben? "

Had gekund weet je.
Dat was nu eens een heel erg journalistiek verantwoorde vraag geweest.
Maar hij werd niet gesteld.

Merlot | 31-03-10 | 12:42

Canis Ferox | 31-03-10 | 11:44

Eensch.

NoMinister | 31-03-10 | 12:39

Onzin allemaal. Ruim een miljoen kijkers. Maar dat maakt verder niet meer uit, het 'punt' is weer gemaakt.

Dr. Robert | 31-03-10 | 12:35

Er wordt wel erg veel door elkaar gepraat als er niet 2 gespreksleiders zijn. Dat viel mij althans gisteren op.

Simon_GS | 31-03-10 | 12:29

Het ligt niet aan het feit dat Witteman er niet was. Het ligt puur aan de onderwerpen die aan de orde komen en de gasten die deze onderwerpen belichten.
Die Brein-Prof was leuk, de nieuwe aanwinst van de VVD is ook een hot-item.
Maar dat vreselijke gotic paard en die oetlul van het CDA is de reden dat mensen gaan zappen.

WilderBras | 31-03-10 | 12:29

owieso krijg ik het gevoel dat veel te veel media als propaganda platform gebruikt wordt. Natuurlijk gebeurt dit van beide kanten maar ik vind toch dat de Publieke Omroepen (vooral Vara) er echt een potje van maakt met die subjectieve berichtgeving. Tegengeluid (van welke soort dan ook) is enkel te vinden op internet eigenlijk...

Ik word als gematigd rechtse stemmer (VVD/D66 hoek) gewoon ziek van de propaganda en demoniseren van GW. (Waar helaas de D66 ook aan mee doet, populisme noemen we het maar). Ik heb niets met de standpunten van Wilders (vooral ook omdat de helft onuitvoerbaar is) maar ik vind dat die man moet kunnen zeggen wat hij wil. En juist de D66 (Democratische partij) zou hier in ieder geval voor open moeten staan, Pechtold maakt zichzelf belachelijk door eerst te roepen dat zij zo vrijdenkend zijn. Om daarna wel als bekrompen idioot Wilders te gaan zitten Demoniseren. Gevalletje pot verwijt ketel want ze maken zich allemaal zo druk dat Wilders de Moslims demoniseert, selectieve verontwaardiging heet dat.

Het grootste probleem wat ik echter tegen de PVV is dat ze zich enkel tegen de Islam keren. Terwijl ik vind dat er ook veel te veel subsidie gaat naar andere kerken en groeperingen. Wit, Zwart, Groot, Klein, Atheïst, Jood of Moslim het interesseert me geen flikker ik wens gewoon dat ze zich allemaal conform de normen en waarden van de samenleving gedragen. Tot op zekere hoogte natuurlijk, want als VVD'er heb ik een grafhekel aan regeltjes overal voor. Geen betutteling, wel harder optreden tegen echte criminaliteit (en dan heb ik het niet over door rood licht fietsen, wildplassen of fout parkeren!!).

Wilders vindt dat kinderen geen Koranleer op school dienen te krijgen, heeft ie wat mij betreft helemaal gelijk in. Maar dan GVD ook geen Bijbelles meer!!. We willen toch gelijkheid in Nederland? Nou ook opbokken met die Christelijke/Katholieke scholen dan!! Hoe kan een Christelijke Biologieleraar nou in hemelsnaam Evolutieleer geven??! (als hij dat al doet..)

Maatschappijleer kan je dezer dagen ook beter afschaffen want deze leraren blijken ook niet op een normale, objectieve manier lesgeven. Ik laas laatst een artikeltje over een Leraar Maatschappijleer ("toevallig" ook PvdA Raadslid) die met zijn leerlingen een anti-Wilders campagne is begonnen. Kan je zeggen dat die kinderen dat misschien willen, maar we weten allemaal hoe beïnvloedbaar een kind is. (Mooi voorbeeld, Haïti hype op scholen, opeens gaan alle kinderen acties verzinnen en heel schoolgaand Nederland zal nog tientallen jaren deze ramp herinneren. Zelfde rampen in Chili, minder aandacht ervoor, over 10 jaar is elk kind van nu het vergeten... als ze dat nu al niet zijn).

[cynisme]
Indoctrinatie op school is daarbij ook totaal overbodig... Laat dat maar aan de ouders over...
[/cynisme]

Dekkz0r | 31-03-10 | 12:27

het hierop volgende bericht op GS zegt genoeg over dit bericht. Het begint allemaal verrekte veel op jaloezie te lijken, die vergelijkingsonderzoekjes van jullie tov P&W, 3FM en andere linksmedia

hanz71 | 31-03-10 | 12:23

Ik heb geen motivatie om ooit langer dan 2 minuten naar P&W te kijken. En dat moet zo blijven.

Quuick & Dirty | 31-03-10 | 12:17

een Belgisch ziekenhuis, tja. Alle Nederlanders komen naar hier om naar de dokter, de school, de tandarts enz te gaan en wie mag betalen en moet dardoor langer wachten op een behandeling? De ziekenhuizen rond Antwerpen en Gent maar ook in het binnenland veel Nederlandse patiënten, maar ho maar als je als Belg in Nederland zorg nodig hebt....

BoergondischeVlaming | 31-03-10 | 12:16

harob | 31-03-10 | 12:11
Schijnt nu toch ook echt te lukken.De PVV is al naar z'on 18 zeteltjes geboetseerd en dat gaat nog wel naar de 9.

HamVraag | 31-03-10 | 12:15

juriste | 31-03-10 | 12:07
Geloof vrijwillig? Geloof is gedeeltelijk aangeboren, breinmans had je kunnen vertellen dat spirituele ervaringen letterlijk het gevolg zijn van een bepaalde activatie in een hersengebied, ware het niet dat breinmans van de linkse school is en liever zijn pijlen richt op wat hij 'rechts' noemt. Bovendien zijn de meeste gelovigen geindoctrineerd in hun jeugd. De enigen die op latere leeftijd gelovig worden, doen dat omdat ze de harde realiteit niet aankunnen en troost zoeken. Zie je vaak bij misdadigers en andere labiele types.

harry pikkel | 31-03-10 | 12:13

Biep | 31-03-10 | 11:55
Biep, dat ben ik helemaal met je eens. De tafelgenoten wisten dan ook niet goed, wat ze er mee aan moesten. Dat is dan ook gelijk mijn bezwaar, nl. dat het in het ongewisse bleef of dit nou wetensjap was of niet. Immers die Van Donselaar an anderen presenteren ook allerlei conclusies onder het mom van wetensjap. En van academici mag je toch wel verwachten, dat ze dan een stevig kritisch geluid laten horen of schaterlachen.

Vigil | 31-03-10 | 12:12

Tussen 2() Brusselmans:
Die oude "mannenkwaal" begint bij velen al als ze begin 20 zijn.

Voor iedereen die hopen dat Witteman's herstel zo lang mogelijk duurt; valt allen deaudt.

Voor Witteman: Wat meer denken met de rechtse hersenkwab. Kom je er wel weer bovenop.

Canis Ferox | 31-03-10 | 12:11

systeem bij dwdd, nova, en pauw&lulleman is simpel
links laat je uitlullen en rechts val je constant in de rede
kom socialisten sluit de rijen
naar links gelul luisteren wij

harob | 31-03-10 | 12:11

Tja, ze weten ook niet meer wat voor mafkezen ze nu weer voor het voetlicht moeten halen om te Wildersbashen: nu weer die 'hersendeskundige' die wetenschappelijk moest gaan bewijzen dat mensen die op Wilders stemmen een hersenafwijking hebben. Te bespottelijk voor woorden. Alleen overtroffen door die bespottelijke Madame Magica die zo uit de Donald Duck voor het voetlicht wordt getrokken om iedere inbreng van politieke tegenstanders te overschreeuwen.

Wijze Uil | 31-03-10 | 12:11

ik vind die Inez Weski een griezel

als een godmajoor | 31-03-10 | 12:09

@hermanmeijer Ah joh.. Het zijn maar kijkcijfers. #waarderingkijkerisbelangrijker #dwddheefttochweergewonnen
.
Oh, het was maar een grapje. Haa haa

HC | 31-03-10 | 12:09

harry pikkel | 31-03-10 | 11:59
Inderdaad, compleet met seksueel misbruik en doofpotten, zo zou je het wel kunnen stellen. Geloof is vrijwillig, terwijl psychiatrie onder dwang is.

juriste | 31-03-10 | 12:07

@ Biep 11:55 en 12:00
Maar nu doe je dus hetzelfde als die Cohenstemmers. Je beoordeelt breinmans op z'n sympathie, op z'n uitstraling. Niet op z'n inhoud.

harry pikkel | 31-03-10 | 12:07

@NoMinister

Ik verwacht dat je slaagt. Dank!

pech bij het denken | 31-03-10 | 12:06

Biep | 31-03-10 | 10:13 "Dat het herstel van Witteman nog maar een héle tijd mag duren hij werd niet gemist!"
:) !!!
Weet je wel wat hij heeft voor de tweede keer? Dan zou je dit niet schrijven.

JP_Nee! | 31-03-10 | 12:02

GeenStijl gepowned

baatstra | 31-03-10 | 12:02

*biep*

Biep | 31-03-10 | 12:00

twitter.com...
Kan GS straks nou wéér rectificeren? Bij die hoax van de neger van Venlo ook al... Waar is de scherpte gebleven, jongens?

N23 | 31-03-10 | 11:44

haha.... ze bezorgen P&W alleen nog maar meer kijkcijfers
lol

baatstra | 31-03-10 | 12:00

harry pikkel | 31-03-10 | 11:47
PvdA stemmers zijn ook de lul.
Cohen houd er dezelfde methode op na: speelt net zo goed in op de angst van mensen (bang om 'fout' , 'onbeschaafd', 'onfatsoenlijk' en 'intolerant' te zijn)

Ze doen het allemaal: de politici. En dat weet de Breinman ook best wel.

Biep | 31-03-10 | 12:00

juriste | 31-03-10 | 11:52
Het lijkt wel een geloof.

harry pikkel | 31-03-10 | 11:59

pech bij het denken | 31-03-10 | 11:39

Ik zal dat zeker gaan proberen.

NoMinister | 31-03-10 | 11:59

Verslagen door de TV makelaar lol!

Frederik Vijf | 31-03-10 | 11:58

Nou ik vind Weski maar eng. Onbeleefd voor een juriste om voortdurend iemand te onderbreken, en na diverse waarschuwingen van tafelvoorzitter Pauw toch doorgaan. Pas na een laatste (met stemverheffing) waarschuwing ging de staart tussen de benen.
Bert van der Veer twittert dat de kijkcijfers niet kloppen op GS. En hij zuigt nooit iets uit z'n duim.

JP_Nee! | 31-03-10 | 11:58

@ redactie| 'oude mannen kwaal' - was dat maar waar!

dubber | 31-03-10 | 11:56

Vigil | 31-03-10 | 11:44
Ik vond de breinman ook wel koddig, driemaal nam hij met een stuk hersenreplica in de hand Mart Smeets op de korrel. 't Was geen verbeten zuur menneke, maar iemand die juist met gevoel voor humor zijn eigen onderzoeks terrein op 't hakje nam.
Hoe heten die dingen ook weer? waardoor je een slavische onbetrouwbare kop krijgt (Weski) owja.. jukbeenderen.
Een flinke dot Burberry eau de parfum, rondgewasemt door de Breinman was haar lot.
Ja hoor, entertainment met scherpe kanten: het was bijna gelukt!

Biep | 31-03-10 | 11:55

P&W is zo 2009

Tjemig | 31-03-10 | 11:55

harry pikkel | 31-03-10 | 11:47
De hele psychiatrie drijft op angst: GGZ personeel doet niets anders dan dreigen: dreigen met injecties, met isoleercellen, met het rondvertellen van diagnoses aan de werkgever van hun clienten. Zo worden de clienten dan tot lamme schaapjes gemaakt.

juriste | 31-03-10 | 11:52

@juriste | 31-03-10 | 11:42
Hebben ze die dan buiten meer asfalt en lagere belastingen? Oh well, it beats het CDA en de PVV.

Boeuf Bourguignon | 31-03-10 | 11:49

deDirectie | 31-03-10 | 11:41
ja, de hersenonderzoeker was er nog bij om te vertellen dat Pechtold zo'n betrouwbaar gezicht heeft.

juriste | 31-03-10 | 11:49

Ik kijk (bijna) iedere avond even, maar zap eigenlijk gelijk weg want wat een saaie gasten hebben ze daar toch altijd. Dat hele format is gewoon boring en ouderwets, doelgroep 50+. Jammer, want P&W zijn goede interviewers.

Timski | 31-03-10 | 11:49

Biep | 31-03-10 | 11:33
Dat is weer het andere uiterste. Natuurlijk worden we meer geleefd door de emotie dan de ratio, vertel mij wat. Het mocht wel eens wat minder zo nu en dan. Maar die wetenschappert deed het voorkomen alsof al onze emoties ongefilterd aan de oppervlakte komen. En dat geloof ik niet.

Om een voorbeeld te geven: Lamme beweert dat Wilders zijn stemmen te danken heeft aan het inspelen op irrationele angstgevoelens. Voor het gemak ga ik er even vanuit dat dat klopt, en dat ik een Wildersstemmer ben. Ik kan dan bij mezelf te rade gaan en reflecteren of mijn stem ook op deze angstgevoelens gebaseerd is. Met die nieuwe kennis kan ik tot een ander besluit komen, of bij mijn besluit blijven. Je hebt altijd de keuze om je ratio te gebruiken, of uit te schakelen.

harry pikkel | 31-03-10 | 11:47

Maar goed, Powned mag blij zijn als het na de eerste week nog 50.000 kijkers weet te boeien...

N23 | 31-03-10 | 11:47

Misschien speelt de wisseling naar zomertijd een rol?? Ik denk dat het zooitje over 1 maand weer gewoon normaal is

jos123 | 31-03-10 | 11:47

Inez Weski was geweldig goed gisteravond bij P-/-W. Het is een vreemd mens, maar wel een met een zeer scherpe geest en met humor. Dat PvdA-propagandist en Wildershater Witteman er niet bij was vond ik bepaald geen gemis. Maar goed, het is natuurlijk wel een programma van missiezender VARA, dus was er weer een andere truc om de anti-Wilders onderbuik leeg te laten lopen. In dit geval een meneer die veel affiniteit leek te hebben met vroegere schedelmeters en niemand in het gezelschap die op het idee kwam om deze hersenmeter eens flink van katoen te geven.

Vigil | 31-03-10 | 11:44

@ NoMinister.

Je hebt de drol redelijk bij het schone eind te pakken. Mag ik hier Peter R. de Vries even bij zetten die ik op een avond zowel bij DWDD en P&W zag zitten. Die man is walgkoning met z'n eindeloze geharrewar over Geert Wilders en PVV. Wat een gefrustreerde randdebiel is dat.

Vergeet Freek de Jonge ook niet. Ook zo'n verstopdefeitenenoorzakenvanonzeproblemen figuur met een hoog Alzheimers gehalte. Ze zetten er wel gasten in die dus eigenlijk niets bijdragen maar juist de polarisatie onder de bevolking verergeren. Geeft niet hoor want de mensen zijn natuurlijk niet zo hard op hun achterhoofd gevallen om aan dat spelletje van demagogie mee te spelen.

Pauw en Witteman. Goed team, jongens, maar gooi eens een balletje op naar de overkant, brandt niet iedereen af waar je het niet mee eens bent, beetje opschuiven naar rechts en nodig dan Geert uit. Jullie willen hem hebben, net zoals DWDD, maar je krijgt hem niet. Terecht niet zoals de zaken er nu voor staan.

Canis Ferox | 31-03-10 | 11:44

Merlot | 31-03-10 | 11:38
Krijsend kind? LoL

Biep | 31-03-10 | 11:44

Vreemd, ik vind juist dat Pauw het prima doet in zijn eentje. Lekker scherp en cynisch en niet die spruitjes Witteman die hem tegenhoudt en voor de burgelijke noot zorgt.

Miss Diction | 31-03-10 | 11:43

Boeuf Bourguignon | 31-03-10 | 11:31
EP-ers hebben een heel gevolg assistenten om zich heen, die koffie brengen, kopieen maken, agenda bijhouden etc. Borrelen en borrelen en feesten gaat wel prima. De VVD is heel ontoegankelijk als het om inhoud gaat.

juriste | 31-03-10 | 11:42

wel een leerzame uitzending gisteravond. rechtsmensen blijken namelijk van nature bange peoperts te zijn.

deDirectie | 31-03-10 | 11:41

@atoombom 11:34
@shoarmastoofvlees 11:37

wat is het nu :P

Yoghurtje | 31-03-10 | 11:41

@NoMinister | 31-03-10 | 11:16

Goed verhaal, maar kan het ook in 6 woorden?

pech bij het denken | 31-03-10 | 11:39

Oi, Herman ies boos op KeenStail en tweet als een furieus kuiken van zich af!
Drie keer maar liefst!
Isse hele boos LOL!
(Waarom eigenlijk? Het artikel suggereert toch eigenlijk slechts de onmisbaarheid van de grote relativerende nuancerende boelbijelkaarhoudende babyboomert Witteman, en het grote gelijk van de redactie om hem te engageren?)

===========
hermanmeijer maar:SKO heeft cijfers verkeerd berekend, hebben gemiddelde genomen van herhaling en reguliere uitz: cijfers waren goed: 1080000

hermanmeijer kan ik weer lange neus trekken naar #geenstijl die er meteen een reutelend stukje over gemaakt hebben
15 minutes ago via web

hermanmeijer so much voor het journalistieke gehalte van #geenstijl: te snel in de eigen glibberige pen geklommen, niets gecheckt
14 minutes ago via web
========

Merlot | 31-03-10 | 11:38

I am in love with Jeanine, wat was haar decolletée diep, beugeltje van de beugelsteun bh kwam in het zicht. Dat zwarte mens, ik schrik me iedere keer kapot. Jeroen Pauw kwam volgens mij helemaal los, die zat echt te kicken man.

Twee Jeetjes | 31-03-10 | 11:36

Stroopdoos | 31-03-10 | 11:18
Aai,.. lastig.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 11:36

De kerel van de CDA - Aarsema Boeman? - het voorbeeld van oude politiek: in aanloop van de verkiezingen "harder straffen" roepen, en dan zuurmondje Balkenende 4 jaar lang "zo gaan we niet met elkaar om" laten roepen. Voor de rest is P&W meestal een uithangbord van de PvdA. Oude politiek... geef mij maar "nieuw radicaal rechts".

funkyd | 31-03-10 | 11:35

BREAKING.
.
SKO heeft een fout gemaakt in de kijkcijferberekening van gisteravond. Er keken geen 623.000 maar zo'n 1.080.000
.
Via P&W op Twitter, @pauwenwitteman

atoombom | 31-03-10 | 11:34

Zwarte Koffie | 31-03-10 | 11:29
Gelijk heb je.... vandaag weer nieuwe kansen, en morgen weer! Tot ziens.

Biep | 31-03-10 | 11:34

harry pikkel | 31-03-10 | 11:28
Ben jij er echt, serieus waar, van overtuigd dat wij als 'volwassenen' ooit de schoolbankjes daadwerkelijk hebben verlaten? Sterker nog, een volwassene is mijns inziens nog een ergere krijsert dan de gemiddelde kleuter.
Nooi zullen we de schoolbankjes verlaten Pikkel, never.

Biep | 31-03-10 | 11:33

@juriste | 31-03-10 | 11:23
Werkelijk? Ik heb nog wel eens met haar en gevolg zitten borrelen na een of andere debatavond die een VuhVuhDé vrindje van me had georganiseerd en ik had die indruk helemaal niet. Misschien de factor alcohol.

Boeuf Bourguignon | 31-03-10 | 11:31

Rammstein | 31-03-10 | 11:20
"Tais toi et sais belle".
Hoewel gevleugeld, hebben gevleugelde woorden de poten toch meestal stevig in de modder van de realiteit staan.

Merlot | 31-03-10 | 11:30

@Biep | 31-03-10 | 11:23
Ach ja, soms moet men even zeuren. Ik kijk op dit moment uit naar het alternatief en zit vanavond weer lekker voor ned 1. Nu tijd voor koffie.

Zwarte Koffie | 31-03-10 | 11:29

Maar goed, is er nog een hersenwetenschapper in de zaal? Ik vond het maar een vreemd verhaal van die Lamme. Hij kiest er een paar extreme gevallen uit en verklaart dan dat we geen vrije wil hebben. Maar een normaal mens heeft ratio en kan zijn eigen handelen onder de loep nemen. Als we ons alleen zouden laten leiden door onze emoties, dan waren we allemaal nog steeds krijsende kinderen.


harry pikkel | 31-03-10 | 11:28

Biep | 31-03-10 | 11:09
Ik vond het niet veel anders dan anders.

Merlot | 31-03-10 | 11:27

Wat is eigenlijk de laatste, echte originele gast bij P & W geweest?

WIE is eigenlijk de laatste, echte originele gast bij P & W geweest, schrijvert.

Von Münchhausen | 31-03-10 | 11:26

NoMinister | 31-03-10 | 11:16

Volgens mij kijk jij stiekem af en toe.
Goed stuk!

HamVraag | 31-03-10 | 11:26

Things to do, places to go.
*aus*

Rammstein | 31-03-10 | 11:26

Is er niet gewoon één kijkkastje kapot?
Dat scheelt snel een halve ton.

frickY | 31-03-10 | 11:25

Biep | 31-03-10 | 11:17
Jeanine was onder de zonnebank geweest en wellicht verbrand, want ze was ook iets opgezwollen. Ik wilde 5 jaar geleden eens een afspraak met haar maken in Brussel voor het onderzoek waaraan ik werkte en haar assistenten deden alsof zij de koningin was en daarvan ken ik haar.

juriste | 31-03-10 | 11:23

Het ligt niet aan Jeroen Pauw.
De tijd dat je slechts met één Sonja Barend een boeiende talkshow kon maken is sinds Barend & van Dorp al voorbij.
Ze hadden gewoon een tijdelijke vervanger voor Paul Witteman moeten aanstellen.
Dat hebben ze waarschijnlijk niet gedaan om Witteman niet te passeren.
Want stel je voor dat ze met een andere mede-presentator juist MEER kijkers zouden trekken...

wakkere_nederlander | 31-03-10 | 11:23

Rammstein | 31-03-10 | 11:20
Dat type man: daar zijn er veel van.... en zoenen dat ze kunnen! ;-)

Biep | 31-03-10 | 11:23

Zwarte Koffie | 31-03-10 | 11:16
Alles en iedereen gaat dood om plaats te maken voor het nieuwe: dat hou je nooit tegen.
En dat kritische komt bij mij ook met vlagen heur.. Ik geloof dat Teun niet eens gekeken heeft?
Kom op koffie, zwarte koffie: niet mekkeren, er komt vanzelf weer een goed alternatief.

Biep | 31-03-10 | 11:21

Biep | 31-03-10 | 11:17
Een vrouw die eruit ziet zoals ze zelf oké vindt én ze is niet op haar bek gevallen: het blijft moeilijk te accepteren, voor een bepaald type man.
Had het een knap wijf geweest, had ze ook haar mond moeten houden, van dat type man.
Het zijn er nog best veel.

Rammstein | 31-03-10 | 11:20

Eerlijk gezegd vond ik het een van de beste uitzendingen sinds tijden. Die sneuneus van het CDA die zich - en dat had hij kunnen weten als hij één tel had nagedacht - volledig omver liet schoffelen door een topadvocate+topwetenschapper, Inez die voor één keer leuk was in plaats van eng, die VVD-doos die enorm door de mand viel als slaafje van souffleur Hans van Baalen. Nee hoor, met zulke gasten heb je eigenlijk geen gespreksleider nodig...

Discus | 31-03-10 | 11:18

fuckje | 31-03-10 | 10:23
Hero Drinkman en Pauw, inderdaad die twee passen wel goed bij elkaar en dan gaan de kijkcijfers helemaal omlaag.

Hölzenbein | 31-03-10 | 11:18

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 11:16
Nee, toestand kritiek.

Stroopdoos | 31-03-10 | 11:18

mick jagger | 31-03-10 | 11:12
Een masker op, volgens mij, misschien ter intimidering, is wel nodig als je strafrechtclienten hebt. De gasten waren niet goed gekozen, onderwerpen ook niet, maar ik heb geboeid zitten kijken.

juriste | 31-03-10 | 11:17

mick jagger | 31-03-10 | 11:12
Blond VVD had anders ook een aardige koek pan-cake op haar schone bakkes, ik vermoed dat de stijl van make-up gebruik je toch meer facineert dan wat er zich inhoudelijk afspeelde aan tafel: en dat was niet erg diep, al waren de één-tweetjes van en tussen Weski en Blond VVD wel erg vermakelijk: mét of zonder make-up.

Biep | 31-03-10 | 11:17

Zwarte Koffie | 31-03-10 | 11:16
Old habbits die hard.

Rammstein | 31-03-10 | 11:17

Hazzer | 31-03-10 | 11:15
U moet zich dus overal thuisvoelen.

Rammstein | 31-03-10 | 11:16

Stroopdoos | 31-03-10 | 11:14
Over dikke lesbo's gesproken... is Suiker Li Hoeper al wakker ?

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 11:16

@Teun, Biep, Stofzuiger
Ik neem aan dat jullie, als kritische reaguurders, minstens hetzelfde hebben geconstateerd. Mocht dat niet het geval zijn dan heb je echt een plaat voor je kop. Neen, het is niet mijn hobby om 24/7 mijn ongenoegen hierover te uiten. Kan me niet voorstellen dat deze onzin topics een miljoenenpubliek zullen blijven boeien. Het zal daarom wel eens op zijn retour gaan.

Zwarte Koffie | 31-03-10 | 11:16

Ik ga even lekker irritant zijn door te gokken wie daar nou aanwezig zijn geweest de afgelopen tijd. Ik kijk er nooit naar, maar een VARA-programma (?), in ieder geval links en de publieke omroepen kennende, kom ik tot de volgende gok:

> de brommende 'Amerika-kenner' met verlopen kop die altijd loopt te zeiken

> Felix Rottenberg

> Woutertje

> Job (of die komt nog als 'verrassing als de verkiezingen naderen, want we moeten de mythe in stand houden en de mensen niet nu al op hem laten afknappen, dat kan ook)

> allerlei poltici van linkse signatuur die in de media goed scoren, Jan M. van de SP, Doederik S. en dat soort mensen

> wat rechtse politici die niet zo goed scoren (Rutte en zo), zodat het beeld bij linkse kijkertjes in stand blijft dat (a) de wereld feitelijk links is en (b) dat rechtse mensen ook nerds zijn die weinig gevoel hebben en betrokkenheid bij het echte leven en die dus nooit te vertrouwen zijn

> Schrijvers, want cultuur is geheel geclaimed door links,. zodat ze het als hun eigendom kunnen beschouwen en rechts dus de mond wordt gesnoerd het over Nederlandse cultuur te hebben, want (a) daar gaan ze dus niet over en (b) die bestaat niet volgens links en die kunnen het weten want die gaan erover volgens henzelf

> Commercielen die het programma gebruiken om in de sfeer van linkse gezelligheid hun spullen te verkop[en en hun geldverdien-imago op te poetsen

> Buitenlanders die linkse symbolen komen staven. zoals alles wat links vereerd (Obama, sociaaleconomie in 0031, onze 'fantastische' voorzieningen enzovoort). Dus zogenaamde buitenstaanders die aantonen dat links universeel goed is en alleen nog niet overal doorgebroken, maar elke schijnbare stap in die richting wordt als zodanig gepresenteerd.

> Enzovoort en zo verder.

En dan maar roepen dat ze niet links zijn omdat links niet bestaat of dat ze dat niet of weet ik wat. Maar geen onderwerp dat positief is richting rechts, zeker niet richting de problemen die een Geert waagt aan te kaarten, niets kritisch richting subsidiestromen (Koenders komt er ook natuurlijk vaak, dat kan niet anders!!!) en weggegooid geld, want dat is gewoon goed en hooguit heel neutraal en voorzichtig, vanuit een strikt positieve gronghouding belicht.

En die Witteman, hoe sympathiek ook, is wel een van die linkse journalisten die een uitdrukkelijke rol hebben gespeeld bij het klimaat waarin we nu leven. Dus beterschap als mens, maar hij kan doodvallen als journalist. Dat de kijkers afhaken verbaast me niet want linkse mensen willen elke aviond in slaap worden gesukkeld en zijn helemaal niet in inhoud geinteresseerd, die beschouwen ze namelijk als van hun en over hun waarheid willen ze eigenlijk nooit fundamentele kritiek horen en dan van iemand die respect heeft van veel mensen, dus Witteman, dan voelen ze zich veilig.

En daar gaat dus voor vele honderden miljoenen heen, naar die Publieken, om ons dom te houden, de linkse meute in slaap te sussen en hun meerderwaardigheidscomplex te stutten en te papmperen en verder dingen te doen die elke commercieel ook kan doen.

Do I need to say more. Puur mijn frustratie, maar mijn ervaring is dat die meestal tot vrij in detail klopt,, jammer voor degenenen die daar niet tegen kunnen. EAT IT!

>

NoMinister | 31-03-10 | 11:16

Geef mij maar twee Jeroen Pauwen. Witteman is een schijnheilig, veel te braaf en te rood mannetje.

grote haas | 31-03-10 | 11:16

Dus als Jeroen Pauw er niet is, kijken er maar 400.000. En 3 miljoen views op GS is ook niet zo raar. De content hier is op zijn best gezegd 'luchtig' en de comments getuigen niet erg vaak van intelligentie.
En domme mensen, tja, daar zijn er heel wat van in Nederland.

Hazzer | 31-03-10 | 11:15

Het is trouwens ook redelijk moeilijk zo'n dikke lesbo, die niet met een verfkwast om kan gaan, serieus te nemen. Wat een gedrocht is die Weski.

Stroopdoos | 31-03-10 | 11:14

mick jagger | 31-03-10 | 11:12
Die CDA'ert vroeg er ook wel om. Als je eerst vier bijzinnen nodig hebt om tot je punt te komen, dan heb je geen punt.

harry pikkel | 31-03-10 | 11:14

Die tot aan de kruin volkomen met make-up opgelapte advocate is helemaal LOL.
Kan geen hele zin luisteren, opgefokt, arrogant en ook nog eens foeilelijk.

mick jagger | 31-03-10 | 11:12

Tja, de enige oplossing voor dit dilemma lijkt : GeenStijl TV

Kobus Kloothamer | 31-03-10 | 11:11

Sinds de kabinetscrisis draven ze nogal door met de PvdA propaganda en Wilders bashen. P&W is een grote aanfluiting sindsdien en een regelrechte belediging naar de kijker.

Stroopdoos | 31-03-10 | 11:11

Wie kijkt er naar die flauwekul van dik overbetaalde, overgewaardeerde, over het paard getilde presentatoren als Jeroen Pauw en Paul Witteman.

Retep Neknarf | 31-03-10 | 11:09

Merlot | 31-03-10 | 11:06
Nou?
Wat vond jij van de uitzending van P&W gisteren? Ik keek 'm verdorie helemaal uit zonder dat ik met mijn poten in een bak ijswater op de bank zat.

Biep | 31-03-10 | 11:09

Biep | 31-03-10 | 11:04
Ik denk het : )

Merlot | 31-03-10 | 11:06
Geef eens toe: hij ziet er niet altijd even wakker uit.

Rammstein | 31-03-10 | 11:08

GeenStijl geloofde toch niet in kijkcijfers?

SeriousBusiness | 31-03-10 | 11:07

Herman re-tweete met de moed der wanhoop de bemoedigde woorden van trouwe vrienden:
============
@bertvanderveer Wat een voorbeeldige aflevering van #penw!
about 11 hours ago via web
Retweeted by hermanmeijer and 1 other

Reply Retweet judith_osborn pauw was top! hij moest nu wel wakker blijven.. en hoe! grappig en gevat, ik vind het wat! morgen weer, pauw zonder witteman..
about 11 hours ago via web
Retweeted by hermanmeijer
========

Trouwens: "Hij moest nu wel wakker blijven"?
Ik ben nou toch wel benieuwd waar dát op slaat.
Is het achter de publieke schermen soms algemeen bekend, dat Pauw wat zit te slepen voor zijn half miljoen netto per half jaar werken?
.

Merlot | 31-03-10 | 11:06

Rammstein | 31-03-10 | 11:02
Hebben placenta's nu ook al achternamen? al die identiteiten ook.
Of mis ik een gedeelte van de discussie? kan ook :)

Biep | 31-03-10 | 11:04

Rammstein | 31-03-10 | 11:02
Dan is het goed.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 11:03

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 11:01
Daarom noemde ik haar al bij haar achternaam ...... ik weet, Teun, ik weet.

Rammstein | 31-03-10 | 11:02

@Zwarte Koffie | 31-03-10 | 10:57
Nu zelfs Sara Lee Nespressocups mag namaken, heeft u geen excuus mee.

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 11:01

komt denk ik door die wijsneus gothic. die zat alles te verpesten daar aan tafel.

steef360 | 31-03-10 | 11:01

Rammstein | 31-03-10 | 10:59
Begin jij nu ook al ?

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 11:01

Zwarte Koffie | 31-03-10 | 10:57
Maar wat heeft men aan een comment als deze.
Doe er dan wat aan en zorg dat je een reaguurder van het laatste uur bent. Geef er een slinger aan en klaag niet zo. Al zovelen hunkeren naar wat 'vroeger' was. Accepteer veranderingen of ga er tegen in. Kies.

Biep | 31-03-10 | 11:01

Het zal er vast aan liggen dat ik niet gekeken heb. P&W, het blijft een farce. Het kan me maar niet boeien en ik zit niet te wachten op ongebreidelde pvda propaganda. Paultje, succes met je prostaat ouwe stofverzamelaar.

Sliptong | 31-03-10 | 10:59

Ze hadden mevrouw Polak toch wel even in kunnen zetten dan ?

Rammstein | 31-03-10 | 10:59

Ik had niet eens opgemerkt gisteren dat Witteman ontbrak. De gasten waren niet zo interessant, het ging over een woonverbod voor pedofielen volgens mij en Jeanine Hennis vertelde dat ze uit het EU Parlement stapt en naar de Tweede Kamer gaat voor de VVD, omdat in Brussel geen carrieremogelijkheden zijn. En er was nog een enge CDA-er in het programma die niets te zeggen had.

juriste | 31-03-10 | 10:59

*kopje troost voor Zwarte Koffie halen gaat*
Melk en suiker, naar ik begrijp..

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:59

Rammstein | 31-03-10 | 10:55
Lol ;)

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:58

stolperstein | 31-03-10 | 10:55
Buma en het brein in één uitzending: ja, dan heb je al snel de poppen aan het dansen.

Biep | 31-03-10 | 10:58

Ik zou P&W meer missen dan GeenStijl. Was vroeger wel anders. Ben een GeenStijl bezoeker van het eerste uur, maar sinds het vertrek van Fleishbaum (vast niet alleen aan hem te wijten) is de kwaliteit met grote sprongen achteruit gegaan. Ik mis de kritische, onderbouwde blik naar de politiek. Zowel gericht op de linkse als rechtse partijen. Op dit moment worden voornamelijk de linkse partijen door de mangel gehaald (vaak ook nog op bedroevend simpele wijze). GeenStijl wordt de laatste jaren gekenmerkt door eenvoudige journalistiek en heeft veel inhoud en kwaliteit ingeleverd.

Zwarte Koffie | 31-03-10 | 10:57

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:54
Swal-low profile.

Rammstein | 31-03-10 | 10:55

Rector Reflector | 31-03-10 | 10:52
Klopt niks van die analyse, behalve dat deze beknopt is!
LOL (ja, ik lach soms om mezelf, op een onbeschaafde manier)

Biep | 31-03-10 | 10:55

Weskii was helemaal to the point, als er een doorsloeg met kul was het die Buma wel; wacht maar tot je een strafpleiter nodig hebt. Er zit er nog zo een paar in Rotterdam.

stolperstein | 31-03-10 | 10:55

Een keer hou je op met het kijken naar de links-propaganda-show.

prikkel123 | 31-03-10 | 10:55

Sjeng de helle | 31-03-10 | 10:53
Géén idee.
Maar onder dat quotum val ik al, met mijn kaaskop.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:54

Pauw & Wie?

Niels-je v2 | 31-03-10 | 10:54

Rammstein | 31-03-10 | 10:52
You suck seed.

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:54

Over twee jaar hebben we Castricum en Jinek om 23:00u met Zuigen & Slikken.

Bos Hout | 31-03-10 | 10:54

Herman Meijer, is dat die homo pedo van GL? Of is er soms een Lebensborn programma voor Hermannetjes om Nederland over te nemen?

lijm11 | 31-03-10 | 10:54

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:51
Is dat een koeien placenta?
Dan is de kans aanwezig dat je na afloop onder het melkquotum valt.

Sjeng de helle | 31-03-10 | 10:53

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:52
Het ééns zijn: hé bah, wat vreselijk saai! ;-)

Biep | 31-03-10 | 10:53

Rammstein | 31-03-10 | 10:50
lol

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:53

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:36
Hulde voor uw beknopte analyse!

Rector Reflector | 31-03-10 | 10:52

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:51
I aim to please.

Rammstein | 31-03-10 | 10:52

Biep | 31-03-10 | 10:48
Same here. Al zullen we het wel nooit eens worden. ;)

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:52

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 10:50
Nee, dit is nieuws voor mij.

Rammstein | 31-03-10 | 10:51

@Boeuf Bourguignon | 31-03-10 | 10:43
Wat hij zegt.

VolEnergie | 31-03-10 | 10:51

Rammstein | 31-03-10 | 10:50
Dirty talk. Heerlijk.

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:51

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 10:48
Je kunt je laten behandelen bij een vrouwelijke arts in de Balkan. Ze doet vaag over haar methode, maar ik weet dat ze eerst lang masseert met het vocht van een placenta.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:51

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 10:48
Eénmaal daags, voor het slapen gaan, een uurtje in je hol steken.

Rammstein | 31-03-10 | 10:50

Ik kijk naar P&W, alleen maar omdat ik Paul een verschrikkelijk lekkere vent vind. P&W is als een soort BH aan de waslijn, het beste is eruit..

Balzakius | 31-03-10 | 10:49

@Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:44
Alleen een F5-vinger, waar laat ik die het beste behandelen?

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 10:48

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:44
Prettig om weer eens met je te reaguren, dat moest me ook even van het hart!

Biep | 31-03-10 | 10:48

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:44
JA, mooi hé?
I just love it...
Opdat de gemiddelde gast bij P&W en DWDD wél overal verstand van heeft?
Openlijk je nieuwsgierigheid laten zien en vragen stellen aan je mede-tafelgasten: ik vind dat juist wel verfrissend, eerlijk gezegt.

Biep | 31-03-10 | 10:47

Niet mijn schuld, ik kijk nooit naar P en W.

aquarius | 31-03-10 | 10:44

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 10:43
Oké.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:44

Weski is vooral heel sterk in het nadrukkelijk aanwezig zijn. Eigenlijk is dat haar beste, zo niet enige, kwaliteit.

Krachtmeester | 31-03-10 | 10:44

Biep | 31-03-10 | 10:41
Volgens mij probeerden én Pauw én Buma verschillende malen om de doorgeslagen Weski tot stilte te manen. Zij trok zich daar echter weinig van aan. Zelfs in het gesprek met die breinprofessor bemoeide zij zich tot vervelens toe met materie waar ze geen verstand van heeft.

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:44

@Kruiddamp | 31-03-10 | 10:38
Het meest lachwekkend was toch wel het 'betrouwbare' gezicht van pechtold.
ps die vvdmuts was echt dom.

HamVraag | 31-03-10 | 10:44

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:42
4de kopje koffie :)

van Nazareth | 31-03-10 | 10:44

Ik heb Witteman eerlijk gezegd wel gemist. Aan het eind kan je merken dat Pauw moeite heeft met orde en lijn bewaren. Ik vond die hersenwetenschapper een vervelende vent met zijn blablabla rechtse mensen zijn bang. Over tien jaar denken we weer wat anders - waarschiinlijk het tegenovergestelde. Zo'n typische links angehauchte schetenwapper met zijn Rutger overhemd en zijn jasje die 'ie van oma's gordijnen had gemaakt. Maar Weski is altijd prettig en interessant om naar te luisteren. Een van de beste strafpleiters van Nederland.

Boeuf Bourguignon | 31-03-10 | 10:43

@Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:40
Kanker: NKI Amsterdam
Oog: Oogziekenhuis Rotterdam

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 10:43

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:40
mijn comment van 10:38 was voor jou als antwoord op de comment van jou op 10:33
Vergat even de CP-jen

Biep | 31-03-10 | 10:43

@Superior Bastard | 31-03-10 | 10:27
Geen gek idee, Pauw en Weski, komt er wat meer niveau en achtergrond.
En dan nemen we Theo Hiddema als reguliere gast met eigen mening.
Originele argumentatie? Die Haersolte kon geen voorbeeld geven en denkt dat levenslang en 40 jaar een verschil maakt; blonde stoot wist niets van anonieme klacht. Voor uitleg luistert u naar Meesters Anker en Hiddema, en niet naar Fred.

stolperstein | 31-03-10 | 10:42

van Nazareth | 31-03-10 | 10:41
Scherp Jezus !

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:42

Wat is eigenlijk het laatste, echte originele topic bij GS geweest?

Moederneuk | 31-03-10 | 10:27

De laatste originele standaardklaagplemp komt in elk geval van de linkerhand van reaguurder Moederneuk, zoveel is duidelijk.

Krachtmeester | 31-03-10 | 10:42

Witteman is pro-staat.

van Nazareth | 31-03-10 | 10:41

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:36
Dat heeft toch niets met Weski te maken: Jeroen Pauw is toch de gespreksleider? of zie ik dat nu verkeerd?
Kom op zeg; Buma is toch een volwassen vent die vrijwillig aanschuift bij dit gezeldschap...... tis verkiezingstijd: waar gehakt word vallen er spaanders.

Biep | 31-03-10 | 10:41

PWnd

Mr.V8 | 31-03-10 | 10:41

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:36
Verder kwam Weski niet toe aan haar eigen argumentatie waarom de maximumstraf niet zou moeten worden opgeschroefd. Maar stelde zij chargerende en overdreven vragen daarmee haar opponenent belachelijk makend. Daarmee de discussie terugbrengend naar schoolpleinniveau.

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:40

@Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:37
Met een staaroperatie wordt hij niet van zijn klachten afgeholpen (of wel?).

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 10:39

laatste originele gast? Dat moet Rutger zijn.

tummes | 31-03-10 | 10:39

Mijns inziens gaat het niet zozeer om de duur van de straf maar meer dat het als een straf VOELT. Wanneer het enige verschil is voor een gedetineerde dat iemand de deur achter hem sluit is er volgens mij iets mis.
De maximale straf staat al op dertig jaar, maar zelfs als je een politieke moord pleegt krijg je die niet van de rechter: laat staan 40 jaar.
Nee, een gevangenis straf moet er flink inkicken, dat moet pijn doen, dat is veel belangrijker dan de duur van de straf.
Weski zei het ook al: je kan het wel mooi opschrijven in het wetboek, die 40 jaartjes, maar de rechters doen er toch niets mee... echt niet.
Begin maar eens met minimumstraffen, lijkt me veel beter.

Biep | 31-03-10 | 10:38

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 10:37
Dat zou kunnen maar ik acht die kans zeer klein.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:38

Men begint door te krijgen dat het programma gewoon een door ons betaalde PvdA propaganda kanaal is. Gisteren was het ook weer raak met een of andere pseudo wetenschapper. Die aan de hand van iemands gezicht het karakter kon bepalen. Deden de nazi's iets soortgelijk ook niet met de Joden? Cohen kwam niet aan bod, wel Geert Wilders, dat was een angst zaaier. En ieder rechts georienteerde is rechts dus een angstaas of een zaaier daarvan. Dat nieuwe domme blondje van de VVD, had gewoon moeten zeggen dat angst een hele goede graadmeter is en waarschuwd voor gevaar. Nee de tut ging het ontkennen en mompelde iets van: de VVD is niet rechts maar liberaal. Zucht.

Kruiddamp | 31-03-10 | 10:38

@Fleauxe | 31-03-10 | 10:35
Het kan ook een regulier ziekenhuis zijn. Voor gewone stervelingen is een Vlaams ziekenhuis ook toegankelijk, zelfs voor minder urgente gevallen, maar geen zin in wachtlijsten.

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 10:37

doe even '0' aanvullen bij 623.00. zo lijken het euroos.

paarse broek | 31-03-10 | 10:37

en we gaan weer uit van 1200 kijkkassies? BS dus.

R5593 | 31-03-10 | 10:37

Fleauxe | 31-03-10 | 10:35
Dat dacht ik nu ook.
Hij had ook naar, ik noem maar wat, Rotterdam kunnen gaan.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:37

@Superior Bastard |10:34
Geen vuurwater, wel vuriger;-)

fuckje | 31-03-10 | 10:36

kwam gister natuurlijk ook door A. voetbal op andere zender. B. Die vervelende Ine Weski, die advocaat from beyond the graves, die de rol van Wiiteman dacht over te nemen met giga irritante onderbrekingen/vragen.

overdrijfnietzo | 31-03-10 | 10:36

3 Miljoen uniques? Damn! En maar geld verdienen met die Casino.com affiliate link!

hassandemosselman | 31-03-10 | 10:36

Biep | 31-03-10 | 10:33
Daarmee doe je me tekort. Weski liet haar opponent niet uitpraten en gaf hem daarmee niet de kans zijn argumenten uit te spreken warrdoor het leek alsof hij die niet had. Een beproefd debattrucje, waardoor de hardste schreeuwers vaak als winnaar van het debat worden uitgeroepen. Zie ook wilders.

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:36

Sinds wanneer hebben de publieken Unirotzooi nodig? Ik dacht toch echt dat het RTL-Unilever was?

keizeradmiraal | 31-03-10 | 10:36

Da's kudt, Knevel & vd Brink zijn toch veel beter. Vroeger gooide Paul met eieren naar de ´elite´ die zich van alles en nog wat kan veroorloven. Nu ligt Rooie Paul in een privékliniek in België. Ha, zoete ironie.

Fleauxe | 31-03-10 | 10:35

Weski is the powergirl

baatstra | 31-03-10 | 10:35

Biep | 31-03-10 | 10:33
.... en hij niet, dan James Lastig wel.

Rammstein | 31-03-10 | 10:34

fuckje | 31-03-10 | 10:23
Dan komt er zéker geen wijn meer op tafel. Hetgeen de deur weer opent voor moslimfundi's om hun opwachting te maken.

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:34

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:27
Irritant hé. als mensen soms kunnen luisteren en praten tegelijk? Nee hoor, het was een prima optreden van Weski.
Die mag van mij nog vééél vaker op komen draven: een verademing!
Volgens mij moet jij je ogen gewoon sluiten bij het kijken van die aflevering, want ik heb een sterk vermoeden dat jij een beetje over Weski's uiterlijk valt.
Tis een vermoeden, ik denk, ik zeg het er even bij.

Biep | 31-03-10 | 10:33

James Lastig | 31-03-10 | 10:32
Mocht ze haar Festival nog promoten ?

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:33

@Avondambtenaar | 31-03-10 | 10:28
Hou toch op. Dat irritante wijf hoorde vooral zichzelf heel graag praten. En als het geen kijkshow maar een talkshow is, laten ze die trol dan fijn in een radioprogramma opvoeren.

James Lastig | 31-03-10 | 10:32

Biep | 31-03-10 | 10:29
En waarom vond jij dat die cda'er kulpraat had?
*Wacht op originele argumentatie Biep inzake maximumstraf versus levenslang*

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:32

jullie ook hier? | 31-03-10 | 10:28
Dat is inderdaad waar. Hun doelgroep ligt dan al in bed.

Rammstein | 31-03-10 | 10:31

Die VVD muts deed haar blonde haar eer aan zeg jemer! Fred dit en Fred dat Fred zus en Fred zo.En dat gaat van onze belastingcenten de VVD 'groot' maken..

HamVraag | 31-03-10 | 10:31

In reaktie op uw laatste vraag:
H.A.F.M.O.

Napeauleon | 31-03-10 | 10:31

waskuip-admiraal | 31-03-10 | 10:28
Daar hebben we Voetbal Insite voor.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:30

Wat mij betreft krijgen ze het voordeel van de twijfel,want om gisteren weg te zappen was pure overmacht.
Naar dat hondsbrutale vette varken met doodenge "the Cure" vleermuis-ogen viel eenvoudigweg niet te kijken.
"Sterkte Paul,I know the feeling".

R.B.Scott | 31-03-10 | 10:30

Wat wil je met o.a. Freek de Jonge en dat lelijke gothic wijf in de uitzending.

Zweistein | 31-03-10 | 10:29

Heerlijk die afgunst van GS naar links,ze kunnen de haat bijna niet meer onderdrukken,zeker als ze ook nog een betiteld worden als angsthazen..... zelf niets kunnen dan alleen maar nonsensnieuws brengen... tja,wat moet je dan ook

baatstra | 31-03-10 | 10:29

Kayleighb | 31-03-10 | 10:25
Je moet het CDA-mannetje ook niet laten uitpraten als hij alleen maar met kul-praat aan komt zetten: hop... onderbreken en onder de zoden schoffelen.
Weski had 100% gelijk: liever een beetje sjeu dan dat slappe geouwehoer van iemand die geen verstand van zaken heeft.
Ze roeleerde gisteren samen met Blond VVD.

Biep | 31-03-10 | 10:29

Ik vond het wel een interessante uitzending. De Breinman liet zien dat menens die een moord plegen en dat uit impuls doen dus doodslag veel strenger behandeld moet worden omdat daar gewoon iets goed verkeerd in de brein zit. Dat los je niet op met die inhoudloze symbool politiek van het CDA. Inez ook +1 want die zette die CDA'er met die lange naam goed op zijn nummer.

Jaimy Fox | 31-03-10 | 10:29

Wat ik mis bij pauw en witteman is dat er nooit een mannondermekaar sfeertje aan die tafel ontstaat. Bij Het Gesprek zie je nog wel eens dat ze de teugels aan zo'n tafel laten vieren. Dan krijg je snel dat mensen meer van zichzelf laten zien. En da's wat anders dan een minister die van zijn voorlichter een human-interest vraag moet stelen aan de tweewekelijkse jan met de pet die in de plantage mag aanschuiven.

Ze laten te weinig iemand (zoals bij dwdd op de verkeerde manier gebeurt) iemand aanschuiven zonder acute boodschap maar die wel wat te melden heeft. Generalisten. Maar misschien zijn het gewoon een beetje calvinisten die vinden dat een programma een doel en een boodschap moet hebben. En precies daar spannend en leuk moet zijn waar het 's middags door de redactie bedacht is.

waskuip-admiraal | 31-03-10 | 10:28

P&W is gouden duo. Alleen veel te laat.

jullie ook hier? | 31-03-10 | 10:28

@Kayleighb | 31-03-10 | 10:25
Jij hebt duidelijk gekeken en niet geluisterd. Die vrouw verdient het om te mogen praten, want als je je ogen dicht doet, is het een geweldig mens om naar te luisteren. Het is ook een talkshow, niet een kijkshow.

Avondambtenaar | 31-03-10 | 10:28

WillemWordtWakker | 31-03-10 | 10:27
Maar daar is hij toch voor aangenomen ?

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:27

Hoezo ingestort? Witteman zit alleen te dutten tot zijn cue komt, om tijdens het oplezen binnen zijn eenzijdige intonatie het te presteren om het onderwerp naar zijn hand te zetten.
Pauw is alert en is niet bang om een verder te gaan, getuige zijn uitsmijter naar blond 'Fred zegt' VVD-mevrouw.
Inez Weski daarentegen mogen ze voor het onderwerp Justitie vaker inschakelen ipv Peterr de Vr.

stolperstein | 31-03-10 | 10:27

-weggejorist-

Moederneuk | 31-03-10 | 10:27

Biep | 31-03-10 | 10:20
Inez Weski was ronduit irritant en overheersend, die ergernis haalde wel de kracht uit haar overigens in het begin best wel zinnige betoog. Het leek wel of zij dacht dat P&W voor Pauw en Weski stond.

Superior Bastard | 31-03-10 | 10:27

fuckje | 31-03-10 | 10:23
Als hij zijn klauwhamer maar thuis laat.

Rammstein | 31-03-10 | 10:27

zwaar overrated programma. Laatst zag ik Pauw gewoon ongegeneerd zitten gapen en ongeinteresseerd rondkijken. En dat voor een Balkenende+ salaris. Klaploper!

WillemWordtWakker | 31-03-10 | 10:27

Je kunt beter de vraag stellen: wat was de laatste echt originele vraag van een van beide heren?

_ILT_ | 31-03-10 | 10:26

fuckje | 31-03-10 | 10:25
Zie het als gedaan.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:26

ik kijk al een tijdje niet meer, omdat steeds hetzelfde rijtje gasten langskomt
ik heb het wel gehad met p&w
en die peter de vries iedere keer weer met z'n bijdehandte gedoe,
nu even niet!

watsinneneem | 31-03-10 | 10:26

@Teun van het Tuinpad |10:24
Mail ff naar Joop!

fuckje | 31-03-10 | 10:25

Je bent een nul vergeten, Brusselmannetje

dokter gonzo | 31-03-10 | 10:25

Ik heb gisteren een klein stukje gekeken, maar ik werd gewoon bang van die Goth die er zat. Die ogen, man. Kan niemand Leco daar eens op af sturen? Ze was nog ongelooflijk irritant ook want het mens kon het gewoon niet opbrengen om iemand uit te laten praten, maar dat is niets nieuws daar. Pauw liet overigens duidelijk zien dat hij niet in staat is het het geprek in goede banen te leiden.

Kayleighb | 31-03-10 | 10:25

Dus naar griezelbus Weski hebben zo'n 600.000 mensen gekeken? ..*effe rekenen.... dus dan staat de PvdA op 10 zetels?*

pech bij het denken | 31-03-10 | 10:25

fuckje | 31-03-10 | 10:23
Waar kan ik voor zo iets tekenen ?
Top idee.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:24

Zolang Witteman met zijn kwaal zit; zou het geen goed idee zijn iemand anders zolang zijn plaats in te laten nemen?
Ik stel voor: Jeroen Paauw en Hero Brinkman.
Voor een beetje vuurwerk, meer verbale agressie en voor een beter tegengeluid.

fuckje | 31-03-10 | 10:23

Ik dacht eerst dat die neuroprofessor Victor Lamme gisteravond bij PzonderW de schedel en de hersenen van Witteman aan het analyseren was.

CoffeePatch | 31-03-10 | 10:23

Zonder Witteman? Normaliter is het niveau al niet te best, maar hier werd het zeker niet beter van...

Zeeaquarium. | 31-03-10 | 10:23

Biep | 31-03-10 | 10:22
Dán gaan we strakjes kijken.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:23

De laatste originele gast bij Ach&Wee Infotainment Televee (inclusief klapvee) was Freek. Freek is namelijk zo origineel dat hij er elke dag zit. Freek is altijd gewoon Freek. Wat een klasse, wat een brille en wat een bril.

Krachtmeester | 31-03-10 | 10:22

Biep | 31-03-10 | 10:20
Ik heb niet gekeken, en ik kijk het de laatste tijd ontzettend weinig. Even kijken wie er zitten is er zelfs niet meer bij.

Rammstein | 31-03-10 | 10:22

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:18
Gisterenavond wél!
Van mij mag Paultje nog héél lang wegblijven.
Mogge :D

Biep | 31-03-10 | 10:22

tja, ik keek niet. En als ik niet kijk kijkt er niemand.

Geile Markeerstift | 31-03-10 | 10:21

Bos Hout | 31-03-10 | 10:20
Thanks.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:21

Inez Weski +1

ChillBill | 31-03-10 | 10:21

De een haar dood is een ander zijn brood, nietwaar?

kapotte_stofzuiger | 31-03-10 | 10:21

Witteman vindt bruine man het leukst.
zes woorden...

van Nazareth | 31-03-10 | 10:21

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:18
Als je terugkijkt: laatste kwartier mag ze af en toe wat zeggen.

Bos Hout | 31-03-10 | 10:20

Was gisteren niet al de tweede avond zonder PW?

Harrie Nak | 31-03-10 | 10:20

WIE Brusselmans, wie is eigenlijk de laatste originele gast bij P & W geweest? Het antwoord zou wel eens 'De broer van Wilders' kunnen zijn. Want hoe stuitend en onfatsoenlijk ook, origineel was het wél.
.
Ondertussen, in België:
www.vandaag.be/binnenland/31446_asielz...

van Maerlant | 31-03-10 | 10:20

Rammstein | 31-03-10 | 10:16
Inez Weski is fantastisch. Ze heeft humor, is erg nieuwsgierig voor een advocaat, breekt een lans voor de privacy, heeft een gulle lach en is nergens bang voor.... en z'ker niet voor dat lulletje van het CDA dat tegenover haar zat.

Wel lachen gisteren met dat flesje: Brit van Burberry's.... die breinman probeerde gewoon te sjansen met Inez ;-)

Biep | 31-03-10 | 10:20

Ik wist dat ik een hoop extra bezoekers zou trekken...

Robert van Effen | 31-03-10 | 10:19

Weski wist exact de vinger op de zere plek te leggen met dat zwakke gelul van dat CDA lijk dat gisteren tegenover haar zat. Haar wegzetten als 'goth' getuigd van een simplisme dat op deze site gewoon lijkt te zijn geworden.

Klaaswitz | 31-03-10 | 10:19

Biep | 31-03-10 | 10:17
Ze was goed. En twee keer buurman Haersma-Buma pownen.

Bos Hout | 31-03-10 | 10:19

Biep | 31-03-10 | 10:17
Het kijken waard begrijp ik.
( mogge )

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:18

Dan vraag ik: Wat is de laatste echte scoop van GeenStijl geweest? Is al eventjes geleden.

BramFokke | 31-03-10 | 10:18

Ik vroeg mij al af waarom de het 'gat' niet opgevuld hebben met bijvoorbeeld elke dag een andere gast-host. Kan wel een rijtje interessante namen bedenken.

Kotsende lama | 31-03-10 | 10:18

Gisteren de nieuwe dame op plaats 4 van de VVD.
I was not impressed.
Jeroen Pauw: 'O dus als Teeven zegt dat het waar is, is het waar? Sorry!' +10!
+
Oja, Toch niet DE Herman Meijer?

Einde van de Domheid | 31-03-10 | 10:18

Bos Hout | 31-03-10 | 10:15
Ik vond haar geweldig: ze nám gewoon de tijd en besteedde die prima.... mooi, een frisse wind in DenHaag, straks.

Biep | 31-03-10 | 10:17

Het probleem bij Pauw en Witteman is natuurlijk het feit dat er te weinig kennis bij de makers van dat programma aanwezig is, en.... zij denken het bijzondere deel van Nederland te vertegenwoordigen, absolute lariekoek dat niet te verbergen is door dit kwakkelende programma.

topsporter | 31-03-10 | 10:16

Op de laatste vraag van Brusseldinges:
Geen idee.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:16

Correctie: Witteman is geen columnist bij Joop maar een populaire opiniemaker.

Bos Hout | 31-03-10 | 10:16

Biep | 31-03-10 | 10:15
Ik mag haar wel.

Rammstein | 31-03-10 | 10:16

Pauw is te rechts voor de gemiddelde P&W-kijker. En dat zegt ook weer genoeg.

waarisdelol | 31-03-10 | 10:15

Inez Weski was trouwens heel vermakelijk gisteren: maar ik denk dat velen niet verder komen dan het bestuderen van haar eyeliner-plakkaten: dat zegt natuurlijk meer over de Weski-basher dan over Weski zelf.

Biep | 31-03-10 | 10:15

Spreektijd voor Jeanine gisteren was schandalig kort. Zeker van Jeroen Pauw onbegrijpelijk.

Bos Hout | 31-03-10 | 10:15

ROFLOL @ .. zapper | 31-03-10 | 10:14

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:15

GS een topweek? Dan heeft het in ieder geval geen ruk met kwaliteit te maken, hahahaha.

..zapper | 31-03-10 | 10:14

Laten ze Paul gelijk even "helpen" aan zijn gegrinnik.

Teun van het Tuinpad | 31-03-10 | 10:13

Ik heb Witteman absoluut niet gemist, ik had het pas na een half uur door dat hij er niet was. Ik heb me wel ontzettend zitten ergeren aan Pauw, hij onderbreekt elke zin van zijn gasten.

Graaf Tel 1978 | 31-03-10 | 10:13

De aflevering van Gisteren met pijn-in het brein wetenschapper, blond VVD, mijn neus hangt op mijn onderlip CDA en Inez Weski één van de besten sinds tijden.
Leuk ook, Jeroen Pauw met een kopje thee, in plaats van een bel witte wijn.

Dat het herstel van Witteman nog maar een héle tijd mag duren hij werd niet gemist!

Biep | 31-03-10 | 10:13

Gaat GS nou toch op de kijkcijfers af, waarvan ze juist zelf hebben laten zien dat het een hoax is (met duizend kastjes)?

Hdevries | 31-03-10 | 10:12

Hahaha +1 voor Hoxha!

Balzakius | 31-03-10 | 10:12

In de EPG staat al jaren 'Presentatie: Jeroen Pauw'.

yohan | 31-03-10 | 10:10

Heb gisteren een stukje gezien. Ik heb Witteman niet echt gemist maar ik ergerde me dood aan dat dikke gothic wijf dat er zat. Dat is de reden dat ik weggezapt ben.

James Lastig | 31-03-10 | 10:10

Tsja, Witteman is een dagje weg en gelijk houdt het op. Pauw, je bent afgekeurd.

Avondambtenaar | 31-03-10 | 10:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken