Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vrij Nederland solidair met GeenStijl/DePers/Elsevier

vilks100.pngVoortschrijdend inzicht bij de shagrokende corduroyjasjes bij VN. Het als chagrijnig elitair links bekendstaande opinieweekblad strijdt mee tegen de thansch vigerende afbraak van de vrijheid van cartoonplaatsing. Deze week publiceert ook Vrij Nederland de door haatbaardjes zo gehate Lars Vilks-tekening van een teckel met een Mohammedhoofd. (HIERRR). De tekening werd eerder -in 2007- geplaatst door GeenStijl, en leverde destijds geen problemen op. Rumoer ontstond eerder deze maand toen het Algemeen Dagblad de tekening van de website haalde na klachten van zeurmoslims. Elsevier, De Pers, en GeenStijl plaatsten vervolgens de cartoon in hun berichtgeving over deze breidel. En nu dus ook Vrij Nederland. Waarvoor hulde. Scribent Jonathan van het Reve reageert in het begeleidende artikel op een uitspraak van fopadvocaat Gerard Spong, die tegen Al-Yaqeen.nl verklaarde "Het plaatsen van deze cartoon is typisch een voorbeeld van het nodeloos kwetsen van mensen. De vrijheid van meningsuiting is hier niet voor bedoeld." Van het Reve: "Maar waar is hij dan wel voor bedoeld?" Op de campus van de Radboud Universiteit Nijmegen is een ziedende antropoloog met een kromzwaard en een lsd-hemd gesignaleerd.

Reaguursels

Inloggen

"Het plaatsen van deze cartoon is typisch een voorbeeld van het nodeloos kwetsen van mensen. De vrijheid van meningsuiting is hier niet voor bedoeld."

Aangezien onze radicale moslimvrienden nogal snel op de teentjes zijn getrapt betekent dat in de praktijk dus gewoon bek dicht houden en rooibos zetten.

Toontje Larger | 26-03-10 | 12:57

@ donjon | 25-03-10 | 20:35
Volgensch eauverleveringen MOT met name het achterste gedeelte op de proleet lijken.
Ooit een muzelman met een hond zien wandelen ?
Nou dan.
Tis daarom des te merkwaerdiger dat ze onsch uitmaken veur ongeleauvige honden.


wachtmeester de bruy | 26-03-10 | 08:31

widtvoet ® | 25-03-10 | 17:29
Ik vergelijk dat graag met wat oudere mensen die een bandje hebben. Succes blijft uit en dan gaan ze iets met gospel doen.
Zo ook met deze twee tekenaars. Die gaan dan iets tegen de Islam doen. En it ai't beautiful poetry in bourqa!

Einde van de Domheid | 26-03-10 | 08:00

Radicale "godsdienst"-fanaten hebben een prijs op het hoofd staan van de kunstenaar Lars Vilks, degene die hem afslacht 'als een lam' kan een flink geldbedrag in ontvangst nemen. Laatst nog zijn er een groep van die volslagen totaalmalloten opgepakt in Ierland, die dat klusje wel even zouden klaren. (zie ook zijn wiki).
.
Dat een heel land en een volk, dat ooit succesvol tegen de Russen vocht en de wereld veel grote mensen gaf, kapot wordt gemaakt, is geen probleem.
Maar nee, het probleem is natuurlijk een tekening.
.
Tel de zegeningen van een massaal uit de hand gelopen 'sociaal experiment':
www.youtube.com/watch?v=85Vwl2LyX0M
Dit is - by the way - nog een van de mildere filmpjes die de politiek correcte elite onwelgevallig is.
.
Dit land is voor goed vernietigd.
Maar horen we daar iets over in de reguliere media?

Auweyida | 26-03-10 | 01:53

reactie op rijmpje in de video :
... want een mooie rijm over die profeet...
die het nog op z'n 60e met kindertjes deed ...

Captain Gates | 26-03-10 | 00:29

Het is jammer dat je je tegenwoordig moet verwonderen als een onderdeel van de linkse media voor vrij basale vrijheden strijd, maar in dezen alle lof voor VN.
Gegen religieus censuur faschismus!!

Max Stirner | 25-03-10 | 20:55

Zandzakken voor de deur op de kloveniersburgwal/raamgracht nr 2 te 020 ..
Als dat maar goed gaat ..

Reik in Frankrijk | 25-03-10 | 20:37

...... na klachten van zeurmoslims.
_________

Hoe weten ze dat het Mohammed is, op de tekening, als hij nooit afgebeeld mocht worden ?

.

donjon | 25-03-10 | 20:35

@Sliptong | 25-03-10 | 20:15
of stiekum modern geintergreerd lijken maar ondertussen (er vanonder ertussen).....

wilikniet | 25-03-10 | 20:19

wilikniet | 25-03-10 | 19:24
Hmmm. Ik hou het op bimam. Bekt lekkerder (figuurlijk). Ik denk dat hij het ook gewoon geyl vond die bimam. Beetje toys bekijken en een approvalrate geven.

Sliptong | 25-03-10 | 20:15

@harrybarry | 25-03-10 | 19:27
0039, we hebben hier genoeg "autochtone" religie met die snuitekruiter in roma

wilikniet | 25-03-10 | 20:15

@'TrauMa | 25-03-10 | 19:37
*oei, iets van in de roos denkt* mooi verwoord, alleen onbegrepen door diegene die het aangaan ben ik bang. hulde voor de mening.

wilikniet | 25-03-10 | 19:39

Als ik een foto van m'n ex op guesshermuff.blogspot.com/?zx=d77c3145... zet krijg ik minder gezeik dan dit soort kinderkrabbels.
maar goed persvrijheid moet er zijn in mijn optiek dus keurig gedaan allemaal met die teckeltekening.

De kantonnier | 25-03-10 | 19:37

@Fragony | 25-03-10 | 16:36
Ja, gelukkig ben je de enige.
Als je jezelf beledigd voelt ligt dat aan jezelf en niet aan degene die iets zegt, tekent of schrijft.
Als je zelf overtuigd bent van je eigen gelijk en het ongelijk van een ander, hoe kan je je dan beledigd voelen als die ander jou, volgens jou, onterecht voor iets uitmaakt? Dat zou je dan toch helemaal niks moeten kunnen schelen?
Als het je wel deert ben je blijkbaar onzeker over je eigen mening/houding/geloof etc., en erken je dus dat er een kern van waarheid in de beledigingen zit en is het geen belediging meer maar een terechte opmerking, waar je misschien iets mee zou moeten doen.

'TrauMa | 25-03-10 | 19:37

@Kudtkip | 25-03-10 | 19:31
tuurlijk niet. ies discriminasie en inkomsten voor soepsidiesloerper meldp discr

wilikniet | 25-03-10 | 19:35

wilikniet | 25-03-10 | 19:16
Dat schijnt geen reden tot onderzoek, of bijvoorbeeld het verzoek tot matigen te geven...

Kudtkip | 25-03-10 | 19:31

@Kudtkip | 25-03-10 | 19:24
het doemscenario was als antwoord op de plemb van de desbetreffende reaguurder. en ik geef u gelijk, al staan er 1000k op in nederland, de pluche elite weet het altijd wel beter voor jullie (daar ik in 0039 resideer)

wilikniet | 25-03-10 | 19:28

@wilikniet
Omdat de massa achterlijk is en nooit kan vooruitkijken daarom zijn er geen acties. Daarbij wordt het door de Nederlandse media niet als een bedreiging voor de vrijheid gezien maar meer in de lijn van ach gossie wat zielig. Geert Wilders is de enige bedreiging in hun optiek

Wel vraag ik me af hoe zuidelijk je zit want volgens mij moet je over de evenaar zitten wil je minder last hebben van Islamitische gelovigen. Maar neem van mij aan dat het een wereldwijd issue zal worden en dit zal zeer snel gebeuren.

harrybarry | 25-03-10 | 19:27

wie zegr dat dat mohammed is? volgens mij is het hans dorrestein niet net vanonder de douche komt.

gijsbert1308 | 25-03-10 | 19:26

wilikniet | 25-03-10 | 19:13
Dat ook nog. Maar zie het verschil. Het is toch wel wat anders of een rechercheur of wetenschapper bij je aanbelt voor wat vragen.
19:12
Ik ben het niet eens met het doemscenario. Maar ook niet van stampen op het Malieveld. Behalve als het een verschil zou maken.

Kudtkip | 25-03-10 | 19:24

@Sliptong | 25-03-10 | 19:21
bimam of biman? item en interview was wrschlk om te laten zien hoe de moslims intergreren in het westen, maar had op mij juist het tegenovergestelde effect. een dildo of een kunstkudt is een dildo of een kunstkudt (mits niet van varkensleer)

wilikniet | 25-03-10 | 19:24

Sliptong | 25-03-10 | 19:21 Zei die zeker.....

Sliptong | 25-03-10 | 19:21

wilikniet | 25-03-10 | 17:19
Uiteraard. Asjemaargeylisjmagallesj zij die zeker. Of eet ie van twee walletjes? Een Bimam?

Sliptong | 25-03-10 | 19:21

@wilikniet | 25-03-10 | 19:16
waar ik verstigen zei moet zijn vestigen. stop.

wilikniet | 25-03-10 | 19:17

@Kudtkip | 25-03-10 | 19:13
ons kent ons (herkend als te radicaal) en dan maar verstigen in nederland (met medeweten van de overheid?)

wilikniet | 25-03-10 | 19:16

@Kudtkip | 25-03-10 | 19:07
iets van wceend en wceend?

wilikniet | 25-03-10 | 19:13

harrybarry | 25-03-10 | 19:05
Fawaz is niet van Marokko.
nl.wikipedia.org/wiki/Fawaz_Jneid
Wel uit Saoedie-Arabië en de VAE geknikkerd, wegens te radicaal.
En hij kon niet tekenen.

Kudtkip | 25-03-10 | 19:13

@harrybarry | 25-03-10 | 19:05
hier een copy/paste comment gemaakt door mij aangaande het anwb rekeningrijden topic. is op vele andere items dus ook van toepassing

ik tref hier ook veel reaguurders aan die het volkomen met uw doemscenario eens zijn. is mijn vraag alleen: wanneer staan jullie nou eens op het malieveld met 200k mensen om niet alleen de gs bevolking, maar ook de regering eens duidelijk te maken wat het volk ervan vindt. ik heb mijn statement al gemaakt door op te zouten naar zuidelijkere gebieden

wilikniet | 25-03-10 | 19:12

harrybarry | 25-03-10 | 18:36
Wat betreft taak dit en dat ga ik even mee met Wilikniet 18:42.

De Balinbrigade is dusver vooral goed in het opsporen van rötringcriminelen.
Wanneer Arabische fundamentalisten onder de loep moeten, gaat het via een wetenschappelijk onderzoek. Hé, maar wel Nederlands onderzoek!

Kudtkip | 25-03-10 | 19:07

@wilikniet
Ben ik deels met je eens maar ik als reaguurder kan weinig invloed uitoefenen op politiek Nederland. Politiek luistert alleen naar hun zelf en wanneer het moet luisteren (jatten) ze soms wat de media namens het volk zegt.

Daarom Geenstijl maak het duidelijk dat deze Imam een gevaar is voor Nederland en dat zijn Nederlandse paspoort/verblijfsvergunning per direct moet worden ontnomen. (hij kan altijd nog terug naar Marokko) Het is daar immers beter toch?

Zodat ieder weldenkend mens (het worden met de dag volgens mij minder) door heeft waar zo'n Imam op doelt namelijk het maken van een nieuw Marokko. Anders zal hij nooit door Allah in de hemel omarmt worden en hij zal alles gebruiken om dat doel te bereiken.

harrybarry | 25-03-10 | 19:05

LIjkt perfect.

Geitenwollensokjuhz | 25-03-10 | 19:05

Die Van het Reve ken echt niet schrijven, wat een nonmening. Is hij soms van Sargasso?

Toine Rorije | 25-03-10 | 19:02

Kijk, als nou alle Chinezen hier meteen de straat opgingen, want heel hun goede eten voorzien van zo'n rotkop dat zou ik nog snappen...

Petrus Poortwachter | 25-03-10 | 18:58

ow.. is het een tekkel.

MisPixy | 25-03-10 | 18:57

@harrybarry | 25-03-10 | 18:36
is geen taak voor gs, maar door de cartoonbrigades van hirschi ballin. het volk een verantwoordelijkheid toedichten ok, maar de echte plicht ligt toch bij de overheid. als ik een dief met een golfclub mijn huis uit sla, ben ik de lul. ik pas.

wilikniet | 25-03-10 | 18:42

@ Kudtkip

Dan nog te bedenken dat de Arabieren in hun eigen landen één van de meest onderdrukte en armste volken is( behalve de sheiks natuurlijk, maar dat is over 20 jaar met hun levensstijl wel weer weg). Er zijn alleen maar alleenheersers in al die landen. Vrijheid is voor hun onbekend en zullen ze niet op korte termijn begrijpen. Allah is inderdaad zeer barmhartig voor zijn volgelingen.

Wel verzoek ik Geenstijl om deze haatbaard goed in de gaten te houden en misschien wel te eisen dat dit soort domme maar daardoor zo'n gevaarlijk Imam het land uitgetrapt wordt. Deze mensen zijn op een missie en dat hebben wij als kudde dieren nog niet door. Stop deze verstandelijke gehandicapte haatbaarden nu en verneder ze tot aan het bot

harrybarry | 25-03-10 | 18:36

kasplant | 25-03-10 | 17:33
Echt teeering irritant om een stukje met 'Punt' te beeindigen.

Awan Afuqya | 25-03-10 | 17:44
Reageerde op iemand, vandaar dat einde. Lees zijn stukje maar, snap je de reden

kasplant | 25-03-10 | 18:35

Voor de hond in kwestie is het zeker een belediging!

SkaiMundo | 25-03-10 | 18:30

@G-unite | 25-03-10 | 18:18
een gevaarlijke lijkt mij.

wilikniet | 25-03-10 | 18:22

-weggejorist-

Biep | 25-03-10 | 18:21

G-unite | 25-03-10 | 18:18
Baspaternotte doet het goed: hij twiet dat hij er toch BAKKEN geld mee verdient, met DE peentkartoen. Dat doet Bas goed.

Biep | 25-03-10 | 18:21

Biep | 25-03-10 | 17:59
Bieb moet even passen ben net zelf aan het pruttelen, Corve'dienst voor den Sjeng.
Neen ,geen Halal shit.

Sjeng de helle | 25-03-10 | 18:18

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 18:07
En lekker dattie smaakt!

Biep | 25-03-10 | 18:16

@Henk Gemser | 25-03-10 | 18:14
kheb er niets op tegen als mensen zich beledigd voelen. val alleen mij daar niet mee lastig. dat is de crux.

wilikniet | 25-03-10 | 18:16

-weggejorist-

Henk Gemser | 25-03-10 | 18:15

haha, LSD-hemd, die houd ik erin

Hertoch Jan | 25-03-10 | 18:15

Wie of wat geeft mensen toch heet recht om zich beledigd te voelen?

Henk Gemser | 25-03-10 | 18:14

@Biep 18:03

Bizar idd.

widtvoet ® | 25-03-10 | 18:12

Als Anton Pieck zoiets had gemaakt, dan zaten we nu met z´n allen in de AllahAktbaan. Of het sprookjesbos.

Fleauxe | 25-03-10 | 18:11

@Fragony | 25-03-10 | 17:54
helaas. het is niet anders en zal niet anders worden vrees ik. leef met u mee. echter, ik zie een trend dat niet alleen linkschmenschen maar ook de klassieke religieuzen de multiculti beginnen aan te leunen. *herrinert zich vraag van wilders aan de cu aangaande islam = christelijk ja dan nee*

wilikniet | 25-03-10 | 18:10

Als Bas Paternotte deze paint-cartoon had gemaakt, dan kwam er pact in het Midden-Oosten

ChillBill | 25-03-10 | 18:08

Biep | 25-03-10 | 18:06
*plop*
Op Mo !

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 18:07

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 18:04
Nee, het waren er acht: je kan ook overdrijven van het Tuinpad!

Biep | 25-03-10 | 18:07

Maar goed: het is in elk geval fantastisch dat nu ook VrijNederland stelling neemt tegen de reli-waanzin.
'K ga een meisjes-biertje drinken: BelleVue Kriekje... voor een beetje zoete wraak.

Biep | 25-03-10 | 18:06

Vrij Nederland +1

Thomas Chatterton | 25-03-10 | 18:04

Biep | 25-03-10 | 18:03
Gokje : 12 ?
;)

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 18:04

widtvoet ® | 25-03-10 | 17:56
aar zeg nou zelf:
Het is toch eigenlijk te infantiel voor woorden dat men je 'moed 'in de schoenen schuift wanneer je een klein kuttekeningetje maakt van een haatbaard met een poedel-of teckellichaam.Dat is toch om te huilen dat dát tegenwoordig wordt gezien als een 'moedige' daad.
Weet je hoeveel views ik had die dag dat GeenStijl met dat eerste cartoontopic kwam?: ik schrok me rot.

Biep | 25-03-10 | 18:03

Biep | 25-03-10 | 17:59
Zit even aan de Chili.
Mischien straks.
Evenzo, bedankt !

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 18:01

@Biep | 25-03-10 | 17:49: Oh, wat een schandalige opmerking.... ;
*geschokt siddert*

Fleauxe | 25-03-10 | 18:00

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:56
Welja! dan ga ik ook maar even staan klappen!
Iemand bier? Wokkels? BiFi worsten?
LOL

Biep | 25-03-10 | 17:59

Het artikel in 2007 heeft 666 reacties gekregen. Ik denk grapje, maar als echt wel heel erg grappig!

vriendje | 25-03-10 | 17:59

harrybarry | 25-03-10 | 17:28
Ongekend weer hoe Fawaz oproept aan elke moslim falikant tegen zulke spot te zijn. En meteen even dat we wereldrampen kunnen verwachten, zoals gaande, als niet die spotdrijvers gestopt worden. De niet-spotdrijvers willen dat toch ook niet, rampen? Nou, en die hele crisis met geld, da's dus ook omdat Allah (met z'n sambaballah) boos is.

Hm. Ik krijg telkens te horen zo vredelievend. En blij met zijn schepsel het heelal.

Kudtkip | 25-03-10 | 17:58

@Biep 17:51

Niets dan waardering voor je tekenprachten. Voor je weigering te buigen voor gevaarlijke idioten van hetzelfde.

widtvoet ® | 25-03-10 | 17:56

Biep | 25-03-10 | 17:54
Precies
* met Sjeng mee klappen doet *

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:56

@Biep | 25-03-10 | 17:51
ik ook, maar pas toch heel goed op in 0031. hier in 0039 de boel is meer relaxed aangaande dit topic. men is niet achterdochtig doordat de overheid voor de autochtone is en niet koste wat het kost allochtonen voor probeert te trekken. hoeft ook niet, hier spreekt iedereen de taal (anders ben je kansloos).

wilikniet | 25-03-10 | 17:56

wilikniet | 25-03-10 | 17:45 Alles wat je zegt is waar, Islam is absoluut een one way religion, en het is een griezelig iets. Maar de meeste moslims zijn simpele mensen met simpele wensen. De niet te ontkennen Islamisering is niet de schuld van de moslims maar van links met hun islamfilie en bijkomende clientisme; u roept, wij draaien. Meestal hoeven ze niet eens te roepen de linkse mens weet al wat ze willen voordat ze er zelf over nagedacht hebben, zie die kerstboom op die hogeschool, niemand die er om vraagt maar het was niet multiculti. Linkse mensen worden nat van cultuur-relativisme, als die weg met ons mentaliteit er niet was zou dit een heel wat mooier land zijn.

Fragony | 25-03-10 | 17:54

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:48
Ik ook niet: het was een typisch GUnite-uitspraak... dat is wat men van hem verwacht. ;-)

Biep | 25-03-10 | 17:54

Biep | 25-03-10 | 17:47
Je hebt gelijk, applaus voor Bieb.

Sjeng de helle | 25-03-10 | 17:53

Mijn buurman kan ook niet goed tekenen.
Toch publiceert hij regelmatig een zoetsappig gekleurd plaatje van een gebaarde man in een jurk, overgetekend uit een oud katholiek prentenboekje over de wonderwaterwandelaar uit galilei.
En die tekening voorziet hij dan van een onderschrift:
"Dit is een cartoon van Mohammed uit 609, dus een jaar vóór dat hij profeet werd."

Mr. Bator | 25-03-10 | 17:52

widtvoet ® | 25-03-10 | 17:49
Oppassen: waarvoor? en voor wie?
Ik weiger om bang te zijn voor de gekken.

Biep | 25-03-10 | 17:51

@Biep | 25-03-10 | 17:47
ik help het u hopen na 9 juni....

wilikniet | 25-03-10 | 17:50

Fleauxe | 25-03-10 | 17:44
mwoah... VrijNederland is best goed te doen.

Biep | 25-03-10 | 17:49

@Biep 17:39

Pas je wel een beetje op? biepers.files.wordpress.com/2010/03/vr... Idioten zat die dat stoeltje onder je weg willen trappen wanneer je je hoofdelijk in de lus hebt gewurmd. Leuq dat VN nu een stapje in de meest wenselijke richting lijkt te doen maar daaraan zijn natuurlijk op geen enkele manier zekerheden te ontlenen.

widtvoet ® | 25-03-10 | 17:49

Biep | 25-03-10 | 17:43
;)
Kon een lach even niet onderdrukken toen.
My bad.

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:48

Fijnstoffer | 25-03-10 | 17:43
Lieten de media die bangeschijterij nu maar eens voorgoed aan de kant zetten: moet jij eens opletten, dan komt het allemaal best in orde.
ik ben positief: de haatbaarden gaan aan het kortste haar trekken.

Biep | 25-03-10 | 17:47

@Fijnstoffer | 25-03-10 | 17:46
dank u

wilikniet | 25-03-10 | 17:47

@wilikniet | 25-03-10 | 17:44
+1. Precies wa'k bedoel.

Fijnstoffer | 25-03-10 | 17:46

@Fragony | 25-03-10 | 17:38
ook voor u: wilikniet | 25-03-10 | 17:44

wilikniet | 25-03-10 | 17:45

Vrij Nederland is een verderfelijk blaadje.
Door progressieve babyboomers in elkaar gezet.
*siddert*

Fleauxe | 25-03-10 | 17:44

@kasplant | 25-03-10 | 17:33
het punt dat ik wil maken is: in moslim landen mag je niks van de islamieten. ok. in het westen mag je OOK niks van de islamieten. niet ok. men eist hier moskeeen, maar kerken zijn daar verboden. het is een oneway religie. en die zal ik nooit accepteren (een baard staat mij niet by the way en is zeer onhandig bij mijn werk. elk werk that is). als de islam haar (of hem) "normen en waarden" wil opleggen in landen waar zij te gast is (zo zie ik dat) moet dat te vuur en te zwaard bestreden worden. desnoods door provoceren om ze duidelijk te maken dat wij hier onze normen en waarden hebben. wij maken ons druk om vrouwen besnijdenis, uithuwelijken, veelwijverij, pedohuwelijken, onderdrukking van vrouwen en ga zo maar door. en zij boycotten de producten van een land omwille van een cartoon? rest my case.

wilikniet | 25-03-10 | 17:44

kasplant | 25-03-10 | 17:33
Echt teeering irritant om een stukje met 'Punt' te beeindigen.

Awan Afuqya | 25-03-10 | 17:44

@ Biep | 25-03-10 | 17:39
Hoi, Biep.
Ja, die haatbaarden en hun lange tenen ….. Ze blijven hun best doen ons eronder te krijgen. Zeiksmurfen die eens goed op hun plek gezet moeten worden.

Fijnstoffer | 25-03-10 | 17:43

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:40
Natuurlijk: speciaal voor mij.
moest wel lachen heur, om je dolletje met GUnite, laatst: rakker!

Biep | 25-03-10 | 17:43

@ Sliptong | 25-03-10 | 17:07
Bedankt voor het compliment.

Fijnstoffer | 25-03-10 | 17:40

Biep | 25-03-10 | 17:39
Speciaal voor jou!
;)

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:40

Gaat het hier nu godvoordommen wéér over die takkelcartoon?

Biep | 25-03-10 | 17:39

Goed zo, en nu doorpakken!

Awan Afuqya | 25-03-10 | 17:39

wilikniet | 25-03-10 | 17:32 Cohen is het hoofd van de politie van Amsterdam, al het vuil glijdt van die vent als als water van een eend. Nederlandse moslims zijn over het algemeen erg gematigd, het zijn die linkse dhimmi's die niet kunnen accepteren dat de multicultuur geen kanker geneest en die kutchristenen die het voor hun eigen kutgeloof doen. Ben geen fan van de Islam maar vind dat ze in deze toch er boven staan, die brief van de zeurmoslim was geenzins onredelijk.

Fragony | 25-03-10 | 17:38

Gedurende jaren kon je geen VN openslaan zonder er een artikel over Guantanamo Bay in tegen te komen, maar sinds zowat 15 maanden is dat fel verminderd.

v Maerlant | 25-03-10 | 17:37

zeg maar jansen | 25-03-10 | 17:31
Dat is uw goed recht.
Net zoals iemand een hond of wat daar voor moet doorgaan mag tekenen.

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:34

-weggejorist-

Boemba | 25-03-10 | 17:34

@kasplant | 25-03-10 | 16:47
als het weer een beetje gaat met u, kunt u dan uw ei nog eens leggen maar dan voor mij begrijpelijk? vergeef mijn domheid. ik ben de mening toegedaan dat we nooit maar dan ook NOOIT ons de wil moeten laten opleggen door een antieke religie (westers of niet westers that is). als het westen niet bevalt, opzouten naar saudi arabie (voor het niet westers). punt.

wilikniet | 25-03-10 | 16:52

Laat het duidelijk zijn: We moeten nooit ons de wil laten opleggen door religies. En daarom moet je ook een grens trekken bij voorbeelden die ik hierover als reactie heb gelezen: over het shirtje van m'n vriendin hebben ze niks te zeggen en zolang ik scheermesjes wil kopen dan doe ik dat (raad ik ook de moslimvrouwtjes aan overigens). Maar de vraag blijft voor mij: Vinden jullie de vergelijking niet een beetje overtrokken? Gelijk te constateren dat als moslims een voor hun aanstootgevende cartoon niet geplubliceerd willen zien worden, gelijk zeggen dat het gevolg is dat je over tien jaar zonder baard op straat vermoedelijk geëxecuteerd wordt? Zoals ik al schreef in andere woorden: Je moet vrij zijn te doen en laten wat je wilt in het westen, maar het getuigd van respect om niet omwille van het kwetsen dingen lekker nog tig keer te publiceren. Zonder moslims in Nederland was er waarschijnlijk nooit een tekkel met haatbaardhoofd geplubliceerd. Nu zijn ze er wel door het hippiegedachtengoed van een aantal decennia terug en moet er opeens een beledigende cartoon geplaatst worden... en waarom? Omdat het kan? Om aan te tonen dat je lekker kan doen en laten wat je wilt? Gefeliciflapstaart in dat geval, maar feit blijft dat de tekening voor de rest niks toevoegd... behalve dan... juist ja, je weet dat het beledigend kan uitpakken... Ik kan het ook niet veranderen, maar die profeet is nou eenmaal een goed iemand voor veel mensen, die kwetsen is beledigend voor hun. Wil je door een (slecht getekende) cartoon aantonen dat je toch alles mag dan? Nogmaals, plaatsen mag, maar als is goed nadenkt hoeft het niet. En voor de fanatieke haatreageerders: denk nou eerst even wat ik schrijf. Ik ben niet tegen jullie, ik ben niet voor religie, maar een beetje respect op zijn tijd kan geen kwaad. Punt

kasplant | 25-03-10 | 17:33

@Fragony | 25-03-10 | 17:28
100% eens, maar hij is door ballin (cohen ook?) van zijn bed gelicht uit angst voor de bomgordel dragende bourka's. wordt zo een beetje kip/ei verhaal.

wilikniet | 25-03-10 | 17:32

Wanneer komt de Koning er voor uit dat hij mohammedaan is? De kastmoslim.

Conan de Rabarber | 25-03-10 | 17:31

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:29 En ik haar ding.

zeg maar jansen | 25-03-10 | 17:31

-weggejorist-

Boemba | 25-03-10 | 17:30

@Einde van de Domheid 17:22

Doe eens een voorzetje geven dan. Die kartoons van Gregorius kunnen op de esthetische keeper beschouwd en door de bank genomen wat u betreft écht niet?

widtvoet ® | 25-03-10 | 17:29

Ik niet begrijp, door kijken naar "Ugly Dog" gooi allemaal doorelkaar.

Sjeng de helle | 25-03-10 | 17:29

zeg maar jansen | 25-03-10 | 17:26
Jij liever dan ik.
Ieder zijn ding, zeg ik maar.

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:29

wilikniet | 25-03-10 | 17:24 Nee dat is niet waar, zoals ik al zei vrijheid van meningsuiting is bescherming tegen de overheid. Ernst Hirsch Ballin en Job Cohen hebben hem uit zijn bed laten lichten, om wat voor reden dan ook, maar zij waren het. We hebben in Nederland de facto geen vrijheid van meningsuiting meer, kan je wel doen alsof maar het is gewoon de trieste waarheid.

Fragony | 25-03-10 | 17:28

www.youtube.com/user/islaamtvnl#p/u/0/...

Deze gast is gevaarlijker dan wie dan ook in Nederland. Zijn domheid is onvoorstelbaar. Hetgeen ook grappig is dat deze vent maar 1 taal spreekt en waarschijnlijk nooit school les heeft gehad. Overal op de wereld heb je deze mensen en deze mensen moet je niet beschermen maar vernederen. Rationaliteit is ver te zoeken bij gelovigen dus maar confronteren met hun domheid. Jammer dat de laatste wereldoorlog over religie zal gaan. Religie is het kwaad, de duivel en het grootste kankergezwel van de samenleving.

harrybarry | 25-03-10 | 17:28

Einde van de Domheid | 25-03-10 | 17:22 Tjees mens, lees die rommel nou eens na voor je op post drukt.

zeg maar jansen | 25-03-10 | 17:27

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:21 Halina? Die zou ik doen.

zeg maar jansen | 25-03-10 | 17:26

Ben ook tegen die cartoon!
Wat een lelijke hond is dat.
Als een hond uit zo ziet wordt het toch tijd dat hij een spuitje krijgt.

Sjeng de helle | 25-03-10 | 17:24

@Fragony | 25-03-10 | 17:21
de zaak Gregorius Nekschot, dat is de verdienste van de moslims geweest! nou blij?

wilikniet | 25-03-10 | 17:24

Het word tijd dat het comite van afschuw over lelijkheid zich met deze cartoon en de orutswerkjes van nekschot gaat bemoeien.
Da's dan winst voor geenstijl want dan kunnen jullie het comite van afschuw over lelijkheis een zelf-islamerende club noemen.

Einde van de Domheid | 25-03-10 | 17:22

oddfellow151 | 25-03-10 | 17:15
Plasterk is de enige PVDA-erT die ik mag.
En Halina is mijn kopje thee niet.
*rilt*

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:21

Hoe is het inmiddels met de tekenaar? Zal wel niks van terecht gekomen zijn, ik bespeur weinig talent.

Vieze Tonnie | 25-03-10 | 17:21

landlopertje | 25-03-10 | 16:58 Daar ben ik het mee eens, maar ik vind toch dat hier een paar fatsoenregels worden overschreden. Ik snap waarom, maar ik vind toch dat er een verschil is tussen vrijheid van meningsuiting en moedwillig kwetsen. Vrijheid van meningsuiting is gewoon bescherming tegen de overheid, dankzij Ernst Hirsch Ballin en Job Cohen hebben we dat niet meer (Gregorius Nekschot), dat is niet de verdienste van de moslims geweest.

Fragony | 25-03-10 | 17:21

Printen en op elke straathoek opplakken.

zeg maar jansen | 25-03-10 | 17:20

Zijn er geen topics waar men zich meer zorgen om kan maken dan een tekeningetje?

Als je er last van hebt.... jammer, andere kant op kijken...

Waarom wel? Omdat het moet kunnen...

Stop met het dhimmitude gedrag....

GODZILLA BREATH | 25-03-10 | 17:19

@Sliptong | 25-03-10 | 17:15
met respect, correctie. desgevraagd had de goede man advies gevraagd aan de lokale imam en die vond het halal zolang het alleen voor stimulering binnen het huwelijk werd gebruikt.

wilikniet | 25-03-10 | 17:19

@Brakke Obama | 25-03-10 | 17:13
Ik moet de eerste artikel 31'er of makreelvreter nog zien die tegenwoordig een kruistocht uitroept tegen een dag- of weekblad. Hetzelfde als die misselijke hazenlip die altijd grappen over christenhonden maakt, maar de Saracenengod niet dorst te beledigen.

Boeuf Bourguignon | 25-03-10 | 17:19

Gezien de wijze lessen van zijn opa en oud-oom, logisch.

zaaddrager | 25-03-10 | 17:18

Een tekeningetje. Een tekeningetje.

Wanneer je je in je al dan niet religieus voorgestelde eer(gevoel) aangetast voelt moet je natuurlijk wel handelen. Je H.E.L.D. (anwb) wordt hier in de zeik genomen. Ontheiligd zelfs. Zo'n verrekt tekeningetje ook. Zo'n verrekt tekeningetje.

Onder Cohen zou het publiceren van dit soort kwetsende prenten terecht verboTen worden. Stemt allen PvdA! Stemt op een partij die onnodig kwetsen scherp veroordeelt!

widtvoet ® | 25-03-10 | 17:17

*zucht*
(ondertussen draait de Islamisatie op volle toeren)

Zo jammer! | 25-03-10 | 17:17

Dat mag die Spong vinden, maar ik vind van niet. Ik vind zijn mening in deze zelfs vrijheid in de weg staan, want de subjectieve aard van het beledigd zijn, rechtvaardigt volgens mij nooit een beperking op dat wat iemand zou mogen uiten.

In andere woorden: Ik maak godverdomme zelf wel uit wat ik zeg over sprookjesboekvereerders en hun achterhaalde zienswijzen. Dan hoor ik achteraf wel een keer van een rechter of ik daarin te ver ben gegaan. Tot die tijd, de tyfus met je lange tenen in naam van je god, allah, yhwh of hoe je die waanzinnige zelfverzonnen hufters ook wenst te noemen.

Achterdocht | 25-03-10 | 17:17

wilikniet | 25-03-10 | 17:13
Ja, hallo. Maar dan klopt je verwijzing niet helemaal. Enneh, islamieten en sex is bah, is taboe en nooit halal. Een fatwa voor hem.

Sliptong | 25-03-10 | 17:15

Hoewel ik het met de strekking eens ben, zijn sommige van de redeneringen in het begeleidende stukje denk ik geschreven met iets teveel wietplantage in de hersenen.

Niet voor Jan | 25-03-10 | 17:15

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 16:59

De gasten van de uitzending van donderdag 25 maart zijn: Willibrord Frequin, Ronald Plasterk, Peter van Straaten en Ernst Daniël Smid. Muziek is er van: Do, Lange Frans en Valerius. Tafeldame is Halina Reijn.

Spong is er niet, Plasterk ook goed?

oddfellow151 | 25-03-10 | 17:15

Boos worden om zulk kraswerk? Grappig. En wat gaat de Partij voor de Dieren doen aan een dergelijke mismaking van deze arme teckel?

Viezevoozert | 25-03-10 | 17:15

@Sliptong | 25-03-10 | 17:10
ik bedoelde het item aangaande de jonge islamitiesche ondernemer die een halal pornowebwinkel was begonnen. misschien als het wat meer bij de leeftijd van de islam komt is het nog meer halal:
www.spitsnieuws.nl/archives/foto/2010/...

wilikniet | 25-03-10 | 17:13

Nu nog een tekening van Jezus (of de Paus) die aan kleine (katholieke) jongetjes (misbruikdienaar) zit, om de vrijheid van mening eens te testen op de bible belt. Alle geloof is idioot, geloof ik.

Brakke Obama | 25-03-10 | 17:13

wilikniet | 25-03-10 | 17:08
Ze zijn ook niet eetbaar tenzij jij vindt dat via de achteringang iets nemen ook eten is? HmMomomomomomom

Sliptong | 25-03-10 | 17:10

Sliptong | 25-03-10 | 17:06
Ik kijk me ogen uit.
;)

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:08

@Sliptong | 25-03-10 | 17:06
kheb geen halal certificaat gezien op deze site

wilikniet | 25-03-10 | 17:08

Zoveel T's in je eigen naam, maar een T achter het werkwoord 'strijd' plakken is blijkbaar teveel gevraagd...

jullie ook hier? | 25-03-10 | 17:07

Fijnstoffer | 25-03-10 | 17:03
Nou, ze kunnen nooit zeggen dat je niet duidelijk bent. Fijnstoffig ook niet ;

Sliptong | 25-03-10 | 17:07

wilikniet | 25-03-10 | 17:00
Iets dat de Paus vrolijk zingt "laat de kinderen op mij komen" en dan achter hem een grijnzende olifant met een lange snuit die 'm dan enorm hard en diep in zijn kazuifel blaast. Of zoiets.

Bos Hout | 25-03-10 | 17:05

Spong moet z'n vieze advocatenbek eens dicht houden. Die Al-Yaqeen-collaborateur start rechtszaken, puur op de gok, in de hoop dat er een gekke rechter is die hem gelijk geeft. Intussen zitten wij dan met de gebakken peren en snoeren al die reli-idioten met lange tenen iedereen de mond. Weg vrijheid.

Fijnstoffer | 25-03-10 | 17:03

wilikniet | 25-03-10 | 16:59
Of wel.
Hard dan.

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:03

wilikniet | 25-03-10 | 16:59
Dan doen we gewoon een roze variant maken op PoonT
Met ReinaarT als presentatorT.

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 17:01

@Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 16:59
hopend dattie er niet vanaf glijdt van opwinding....

wilikniet | 25-03-10 | 17:01

Stan de Jong had onlangs een plagiaat plaatje geplaatst. Wellicht ingediend door een Geen Stijl reaguurdster, aangezien de journalisten op de site van Stan tegenwoordig hun teksten larderen met psychiatrische termen.

juriste | 25-03-10 | 17:01

Gisteren sinds lang weer eens hoofdoekjes gezien op Dushi Korsou, ons hele Koninkrijk gaat er aan! Gelukkig hier nog nauwelijks/geen "Noord-Afrikanen".

Brakke Obama | 25-03-10 | 17:01

De Monarchist | 25-03-10 | 16:57
Kunst, ze hebben 200 jaar de tijd gehad om er aan te wennen.

sjaakdeslinksesul | 25-03-10 | 17:01

Goed zo. Als middeleeuwsde snikkelmutilators uit gaan maken wat wel of niet opportuun is dan gaat het licht uit. Dus: publiceren die cartoon! Deus lo vult!

Boeuf Bourguignon | 25-03-10 | 17:01

@Bos Hout | 25-03-10 | 16:58
paus en lachen? oei, een moeilijke

wilikniet | 25-03-10 | 17:00

@sjakei | 25-03-10 | 16:53
als de vara er niet meer is ddw ook d

wilikniet | 25-03-10 | 16:59

Spong zal vanavond wel bij Matthijs zitten.
Met zijn benen gekruist, wiebelend op zijn stoel.

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 16:59

Ben ik de enige die die cartoon wel wat te ver vind gaan. Moet kunnen maar moet het.

Fragony | 25-03-10 | 16:36

Het moet niet, het mag, en dat is voldoende.

landlopertje | 25-03-10 | 16:58

Kan die tekenaar ook iets leuks met de Paus maken? Om te lachen dan.

Bos Hout | 25-03-10 | 16:58

@kasplant | 25-03-10 | 16:47
Heb je een foto van Mo?, zo nee, hoe weet je hoe die eruitziet en of deze tekening op hem lijkt? Precies, zeiken om het zeiken.
In mijn ogen lijkt ie op de plaatselijke shoarmaboer....

Bill le Koek | 25-03-10 | 16:58

sjaakdeslinksesul | 25-03-10 | 16:48

Ik geloof niet dat ze dat zei. volgens mij was het dat die een stuk minder of helemaal niet de rechts staat ondermijnen. Maar dat zegt natuurlijk niks over de onzin die het verzinsel God of Allah blijft.

De Monarchist | 25-03-10 | 16:57

Een Vrij Nederland, hoe lang nog?

Brakke Obama | 25-03-10 | 16:56

Daar is Martijn de Koning ook weer. Als het aan hem lag, was de vrijheid van meningsuiting blijkbaar wat minder ruim. Waarschijnlijk zou hij die het liefst afschaffen, en vervangen door sharia-achtige wetten.

Requiescat in pace | 25-03-10 | 16:55

Het is nog beter als VN mee strijdT...

DavidC | 25-03-10 | 16:54

even offtopic: waarom staat DWDD niet in de poll? dat is toch ook vara?

sjakei | 25-03-10 | 16:53

prima toch?

Geile Markeerstift | 25-03-10 | 16:52

Goeie invalshoek van VN. +1

Twerb | 25-03-10 | 16:52

@kasplant | 25-03-10 | 16:47
als het weer een beetje gaat met u, kunt u dan uw ei nog eens leggen maar dan voor mij begrijpelijk? vergeef mijn domheid. ik ben de mening toegedaan dat we nooit maar dan ook NOOIT ons de wil moeten laten opleggen door een antieke religie (westers of niet westers that is). als het westen niet bevalt, opzouten naar saudi arabie (voor het niet westers). punt.

wilikniet | 25-03-10 | 16:52

Dacht effe dat hij in de VI kwam.

Zou wel mooi zijn eindelijk een echte teckel en dan met een leuke column van die gekke snor erbij.

irriducibili79 | 25-03-10 | 16:52

@Kasplant:
Vandaag is het een cartoon, morgen het truitje dat de borsten van je vriendin zo mooi dat uitkomen, overmorgen is het je prachtige bolide en een jaar later zijn er nergens meer scheermesjes te verkrijgen omdat mannen zonder baard aanstootgevend zouden zijn.... En dat allemaal omdat religieuzen menen dat zij het alleenrecht op de waarheid hebben en al het andere als een belediging zien?
Je voorbeeld met de briefjes klopt overigens logischerwijs niet. Die juffrouw is het probleem: zij moet het niet verbieden, maar juist laten gaan. Smakelijk eten.

delijer | 25-03-10 | 16:51

kasplant | 25-03-10 | 16:47
Stijlloze kookservice. Nee daar zitten we op te wachten! Pfoei.

Sliptong | 25-03-10 | 16:51

Felicitados GS. Nu hebben we naast Myra Koomen, Femke Halsema etc deze cartoon in de endless loop geplaatst. Proficiat trouwens nog eens.

JP_Nee! | 25-03-10 | 16:49

Stelletje zeikerds!

Weet je wat provocerend is!, een moskee in een niet islamitisch land!

Bill le Koek | 25-03-10 | 16:49

Een volk dat voor tirannen zwicht ... toch ?
Vrijheid van meningsuiting: Spong is een heaumeau en volgens de islam minder waard dan een varken. Weet je nog wat Pim zei ? "Dat mogen ze zeggen, maar dan vind ik de islam een achterlijke cultuur .... " Tja Spong ... jij hebt het recht te zeggen dat je je zelf wel minder waard vind dan een varken. Mag allemaal in een vrij land.

Recht(s) Overeind | 25-03-10 | 16:48

De Monarchist | 25-03-10 | 16:41
Lekker principieel weer ja. Omdat je huidige strategie (secularisering) niet werkt, ga je een verbond aan met anderen die een nieuwe strategie (kerstening) mogen proberen. Gaat het er nu om moslims te laten leren leven volgens onze rechtsregels en vrijheden, of om er christenen van te maken zodat ze tandenknarsend moeten leven met onze rechtsregels en vrijheden?

sjaakdeslinksesul | 25-03-10 | 16:48

Buffell | 25-03-10 | 16:35
Dat is nog niet het ergste. Als ze hem ook af laten gaan dan heb je pas de poppen aan het dansen! *verder zoekt naar open deuren*

Sliptong | 25-03-10 | 16:48

VN +1
Maar ik begin wel een beetje begrip voor die gasten te krijgen die heaumeaus van de flat willen gooien.
Ben zelf erg pacifistisch ingesteld, maar de gedachte om Spong van een klein flatje, of vooruit een hoog herenhuis af te gooien windt mij steeds meer op.

oddfellow151 | 25-03-10 | 16:48

Onze fopadvocaat mag naar mijn mening aangemerkt worden als staatsgevaarlijk.

azijnseikerT | 25-03-10 | 16:47

Ja: ik vind dat je alles zou moeten mogen plaatsen.
Nee: Waarom zou je? Kinderen in groep 7 schrijven op een briefje waarom iemand stom is. Andere kinderen lachen. Jongetje waar het over gaat wordt boos. Kindertjes gaan nog meer lachen. Kindertjes maken nog meer briefjes over het desbetreffende jongetje. Juffrouw wordt boos. Verbied het briefjes schrijven. Kindertjes van de klas met het meeste lef blijven toch briefjes schrijven. Jongetje wordt nog bozer...

Waarom mensen kwetsen als je weet dat je ze daarmee kwetst. Ja ja... ik weet het... schild vormen en zo... in een ideale wereld zou dat werken, in een kinderachtige, geloofsgeindoctrineerde wereld werkt dat nou eenmaal niet zo. Dus ga er nou is voor de verandering niet in mee. Doodzwijgen die boel en evolutie z'n werk laten doen. Van Zeus en Poseidon horen we nu ook geen reet meer van, laat staan de god van de Donder en Bliksem. Je moet er alles aan doen om extreem geloof een halt toe te roepen. Maar dat doe je niet door een mislukt tekkeltje te tekenen met Mohammed's hoofd erop geplempt, hetzelfde geldt voor een tekening over iemands moeder of een briefje waarin je uitlegt hoe stom iemand is... Kom op zeg Geenstijl... ga is koken ofzo

kasplant | 25-03-10 | 16:47

Ik ga MS Paint maar eens aangooien en ook een Mohammed cartoon maken. Het hoeft niet echt goed te zijn dus iedereen kan het doen. Geen smoesjes meer.

blinde kip | 25-03-10 | 16:47

@Buffell | 25-03-10 | 16:41
het cda alles onder controle? den balk draait harder dan bos om alle onvrede onder de pet en de boel bij elkaar te houden

wilikniet | 25-03-10 | 16:46

"Op de campus van de Radboud Universiteit Nijmegen is een ziedende antropoloog met een kromzwaard en een lsd-hemd gesignaleerd."
-
Bedankt Pritt, ik piste zowat in mijn broek. ROFL. Het is een goede dag vandaag met veel goede topics en dito commentaren. De zon schijnt, GS is op dreef, morgen is het vrijdag, overmorgen zaterdag, frisse lucht, heerlijk.

Sliptong | 25-03-10 | 16:45

Merlot | 25-03-10 | 16:40
Leenrechten moet je niet zo hoog opnemen.

Nitrandil | 25-03-10 | 16:45

Ashtrey | 25-03-10 | 16:43
Je hebt gelijk, we weten niet beter. Dat had ik beter kunnen zeggen. Dank!

Buffell | 25-03-10 | 16:44

De Monarchist | 25-03-10 | 16:41
Heb het met greaute belangstelling zitten aangluren.
Hulde veur Ayaan, wat een topwijf.

Ashtrey | 25-03-10 | 16:44

@Fragony | 25-03-10 | 16:36 : ja.

Popiejopie79 | 25-03-10 | 16:44

Tja, kwetsen is zo subjectief. Als ik een scheet laat in een overvolle trein, wordt dan mijn OV-kaart afgepakt omdat de omstanders zich in hun recht op onversneden Old Spice gepakt voelen?

delijer | 25-03-10 | 16:43

@Merlot | 25-03-10 | 16:40
levert het draaikont beleid toch nog wat op, behalve ergernis

wilikniet | 25-03-10 | 16:43

Buffell | 25-03-10 | 16:41
Zover gekomen, is het 'ooit' anders geweest dan?

Ashtrey | 25-03-10 | 16:43

Iemand nog NOVA college tour gekeken?
Ook die zijn solidair. door Ayaan!

De Monarchist | 25-03-10 | 16:41

wilikniet | 25-03-10 | 16:39
Ja dat is het hem. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat het uberhaupt zo ver is gekomen dat het levensgevaarlijk is om ook maar iets van Mo-tjehammed te laten zien. Maar goed, de PvdA en de CDA hebben álles onder controle joh.

Buffell | 25-03-10 | 16:41

De arme linksmens heeft het weer moeilijk.
Islam of toch onze grondwettelijke vrijheden?
Moeilijk, moeilijk.
Wat een spagaat nu toch weer.
Sja, dat komt ervan, als je onder het mom van "prinsipipiejeel" gewoon alles aanhangt, wat je zeteltjes oplevert.

Merlot | 25-03-10 | 16:40

@Buffell | 25-03-10 | 16:35
je hebt gelijk maar het is link, dat dan weer wel

wilikniet | 25-03-10 | 16:39

Tsk, die spong is zeker chagrijnig dat z'n straatje weer open ligt..

Schrale Schröder | 25-03-10 | 16:37

steun uit onverwachte hoek

wilikniet | 25-03-10 | 16:37

... heb ik van horen zeggen...

sjaakdeslinksesul | 25-03-10 | 16:37

LOL@ ziedende-antropoloog-met-een-kromzwaard-en-een-lsd-hemd.

Ashtrey | 25-03-10 | 16:37

volgens mij is het niet bedoelt om nodeloos te kwetsen maar valt dit topic nog altijd onder vrijheid van menigsuiting

otto20 | 25-03-10 | 16:36

Blaffende honden bijten niet.

Alca | 25-03-10 | 16:36

Gerard, daar ontwikkel je een schild voor.
Heaumeau.

Teun van het Tuinpad | 25-03-10 | 16:36

Ben ik de enige die die cartoon wel wat te ver vind gaan. Moet kunnen maar moet het.

Fragony | 25-03-10 | 16:36

Maak je als je een wietplantage runt misbruik van je recht op een uikering? Uhhh... ja, omdat je geen nevenverdiensten mag hebben als je een uitkering hebt, ook niet als ze zwart zijn.

sjaakdeslinksesul | 25-03-10 | 16:36

En terecht. Het is godverdomme belachelijk dat we niet eens meer cartoons mogen laten zien omdat ze anders jankend met een bomgordel om hun middel op de stoep staan.

Buffell | 25-03-10 | 16:35

Ik lees VN online wel. Een van de weinigen die onafhankelijk proberen te zijn.

Bos Hout | 25-03-10 | 16:35

No Surrender!

widtvoet ® | 25-03-10 | 16:34

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino