Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

En Frits. Wat is jouw nieuws van de dag?

lekfritsie100.jpgNieuws is nieuws. Ook als het klotenieuws is. Frits Wester (RTL) meldde gisteravond als eerste op Twitter dat Milly Boele uit Dordrecht dood was. Frits is journalist. En doet wat ie moet doen. Nieuws melden. Twitteraar JP Geelen, de man die voor de Volkskrant televisiekijkt en daar stukjes van bakt, vond dat dat helemaal niet mocht. Iedereen kon zien dat de politie in Dordrecht geen wazige tip van een paragnost aan het natrekken was. Dit was een gevalletje informatie daderkennis. Dat zie je aan het aantal agenten ter plaatse, de hoogte van de hekken, de grootte van de witte tent en tel daarbij op een stamelende politiewoordvoerder, dan voel je de bui al hangen. Maar nieuws is voor JP Geelen pas nieuws als het op Teletekst 101 staat. In ongemeen felle tweets wenste @jpgeelen @fritswester de tiefus. Hier, hier, hier en hierrr. Vandaag doet Geelen in de Azijnbode er een schep bovenop en noemt hij Frits Wester een lijkenpikker. De media betichten over Milly te berichten, en daar dan weer een mening over hebben, gelardeerd met zinnetjes als "hoe triest ook" dat is jalousie de métier met een strik er omheen. [Hier de column] Quote: "Zelfs Frits Wester heeft de smaak van het hypernieuws te pakken: op Twitter verklaarde hij Milly alvast maar even dood, zonder ook maar één officiële bevestiging, zelfs niet in zijn eigen ingelaste RTL Nieuws. Vandaag zal hij schouderophalend zeggen dat hij toch gelijk had. Primeurjager gaat over lijken." (Overigens. De Volkskrant was trouwens de krant die ooit een volstrekt verzonnen verhaal plaatste over een verdwenen meisje in een pretpark, de krant ook die ooit vijf dagen voor de verkiezingen onze jongens in Irak een kogel in de rug schoot met een martelhoax. Maar dit geheel terzijde.) Zometeen om 11:30 uur is er een persconferentie in Dordrecht. Live op RTL. Kijken, JP!

Reaguursels

Inloggen

Ja maar hij heeft wel gelijk.

Jikovitch | 19-03-10 | 20:12

Waar een hoop mensen hier de mist in gaan is dat ze naar de tv kijken. Heb je nu nog niet door dat het een verderfelijk kutzooitje is op die bak?? En so what dat het meteen mediageile lijkenpikkerij is?? Als er een paar honderd kleine kindjes in bububabastan om zeep geholpen worden is toch ook iedereen er met de kippen bij. Dan is het opeens een stuk minder erg als het een ver van je bed show is...
Koop gewoon een goeie krant ( voor zover mogelijk ) en lees er de volgende dag over.
Jankerds :P

brx | 17-03-10 | 23:11

Tengels af van Frits, een van de weinige geloofwaardige lieden op tv deze dagen!

brx | 17-03-10 | 23:02

tja... vond het een erg goed stuk vanmorgen in de VK.. scherp geschreven
ik werd er ook een beetje onpasselijk van dat Frits Wester met de Millyzaak een slag wilde slaan.... Wester is toch gewoon een goede journalist, hij moet zich niet bezig willen houden met dit gewroet

emtee | 17-03-10 | 22:28

Volkskrant is net zo dood als de gemiddelde abonnee die ze nog hebben. Linkse poep met zuur is het.

funkyd | 17-03-10 | 19:44

-weggejorist-

tesslaatje | 17-03-10 | 17:03

Het is ook altijd hetzelfde hier he.
Een paar weken geleden werd deze man nog de hemel in geprezen, nu is ie weer een mongool (omdat ik bij VK werkt waarschijnlijk.)

Zelfde met VK. Bronnen worden vaak zonder vermelding gebruikt als er wat goeds in staat, maar is men het er niet mee eens dan wordt de VK voor alles uitgescholden wat je kan bedenken.
Wees toch eens objectief mensen.

Om ff terug te komen op mr. Geelen.

Hij heeft gewoon gelijk. Als jullie ook echt zijn column lezen (ik weet het, het is lastig) dan zie je staan dat er constant live-uitzendingen waren.
Ook van Frits zijn eigen zender. Er is dus geen enkele reden voor hem om te twitteren, behalve het behalen van persoonlijke roem.
Iets waar mijnszins (net als JP hier) eens wat minder van zou moeten gebeuren.
Als je journalist bent sta je in dienst van het verslaggeven van nieuws, maar tegenwoordig draait het allemaal om de kijkcijfers en persoonlijke roem, met zoveel mogelijk emo-tv en berichten om het eigen ego te strelen en in de spotlight te staan.

Zephyro | 17-03-10 | 16:54

Ik wens de Volkskrant en JPGeelen de tiefus met hun hypocrisie en gespeelde verontwaardiging.

Hockey | 17-03-10 | 15:15

Iedereen ter plaatse was er van op de hoogte dat Millie reeds was gevonden, en was overleden. Da's evident. Het gaat er om, dat er zo iets bestaat als peïteit jegens nabestaanden. Daarom is het kies de instanties eerst hun werk te laten doen, o.a. de familie in te lichten zodra dat mogelijk is. Alleen dáárom zeggen politiewoordvoerdsters even niks. Alleen daarom melden de reguliere media even niks. Ze weten het in feite allemaal, maar iedereen snapt de code dat pas als de politie een officiële verklaring heeft uitgegeven, ook de familie naar behoren is ingelicht en kan worden opgevangen. Als je als journalist, bekend met die code, tegen beter weten in tóch zo'n bericht als eerste publiek maakt betoon je minimaal geen respect naar familie en andere nabestaanden. Dat is Frits Wester inderdaad aan te rekenen. Hoewel de gemiddelde stemming hier anders is, getuigt het in uitermate precaire gevallen als deze van klasse om éven de kunst te verstaan je smoel te houden en niet voor je harteloze, respectloze beurt te spreken.

Jerry Nick | 17-03-10 | 15:14

knap van Geelen dat hij terwijl hij te laat was toch nog een graantje weet mee te pikken door een column te schrijven over de verslaggeving in de media. sowieso altijd leuk als journalisten over journalisten schrijven.

HapHap | 17-03-10 | 14:48

Natrappen is gemakkelijk. Dansen op een kinderlijk om je, vermeende, eigen gelijk te halen is walgelijk.

schnauzertje | 17-03-10 | 14:31

De krant ook die econoom Jan Pen dood verklaarde toen dat nog niet zo was.

Mr. Lame | 17-03-10 | 14:07

JP Geelen, zak stront! Puik werk Frits! je doet je werk teminste!

DeZwaan | 17-03-10 | 13:29

Even een klassieker;
JP, ongezien de tyfus!

SvennusMax | 17-03-10 | 13:27

Frits Wester is mijn type ook niet maar die JP Geelen blijkt een echt vies ratje te zijn.

klein_broertje | 17-03-10 | 13:22

Milly zei tegen haar moeder dat er een buurman aan de deur stond.
Dat kan zo zijn maar net zo goed kan het zijn dat ze het gesprek met haar moeder af wou breken en die buurman gewoon bij haar thuis was.
Wie weet was er een relatie tussen die twee en wilde ze ermee ophouden of het vertellen aan haar moeder of aan de vriendin van die buurman.
Hij in paniek daarover vermoord haar.
Zo zijn er natuurlijk allerlei mogelijkheden hoe het gelopen kan zijn.
Wij weten niets,misschien heeft het meisje het wel heel lang verzwegen voor haar moeder.
Enige die meer duidelijkheid kan geven is de dader en dan weet je nog niet zeker of het klopt.
Heel moeilijk dit soort zaken.... wel opvallend dat 8 van de 10 van dit soort moorden zich de dader heel dicht in de buurt van het slachtoffer bevind,dat ze elkaar dus heel vaak blijken te kennen.

baatstra | 17-03-10 | 13:18

... en de krant die doet alsof er een Jobmania is, ga es failliet

Feiten | 17-03-10 | 13:17

me,myself and IK | 17-03-10 | 12:03
Het is structureel aan het worden, er is een mandje rot fruit voor elke journalist. Een columnist die alléén bereid is om tegen de journalist aan te gaan staan pissen maar het lekkende mandje ongemoeid te laten vergroot alleen maar de stank, de weeë urinelucht rond de waan van de dag.

Schoorsteenveger | 17-03-10 | 13:13

Frits Wester is een goede journalist, het is ook nogal voorbarig om nu al direct te zeggen dat hij 'Kijk eens ik had gelijk' - of iets in die trant - zal zeggen... Of is het toch echt jaloezie?

Swarley.. | 17-03-10 | 12:52

Wat is die JP Geelen een huichel-achtige klootzak zeg!
Typhus aan VK

doemijjezusjemaar | 17-03-10 | 12:42

"Alle mannelijke buurtbewoners zijn daarop nagetrokken en gehoord. Met alle betrokkenen is gesproken, waarbij we alle medewerking hebben gekregen", aldus de hoofdofficier.

Alleen bij de 26-jarige V. rezen er enkele vraagtekens, zo blijkt. "Hij heeft niet op alle vragen antwoord kunnen geven. In de loop van de week zouden we daarom verder met hem spreken om hem na te gaan.

baatstra | 17-03-10 | 12:37

Hoewel ik er ook schuldig aan ben, is het triest dat er nu een media-spelletje rond de dood van dit meisje gespeeld wordt. Maar JP heeft gelijk je moet gewoon je bek houden zolang er nog niets officieel is en we weten allemaal dat Frits bloed geil wordt van twitteren.

Bert Vogels | 17-03-10 | 12:28

Gek dat ie Frits Wester dat verwijt maakt. Was het niet de Volkskrant die meldde dat DSB failliet was verklaard, voordat DSB failliet was? En, door de run die er vervolgens op de bank ontstond, dus uiteindelijk er voor gezorgd heeft dat dit toen nog onware nieuws bewaarheid werd?

Willem4246 | 17-03-10 | 12:27

JP zit niet zo lekker in zijn vel lijkt me. Zou het wel goed met hem gaan?

piemulspitzengefuhl | 17-03-10 | 12:10

@En-el Hak | 17-03-10 | 12:04
Helaas maar al te waar....

Boer in 020 | 17-03-10 | 12:07

@fiek | 17-03-10 | 11:58
Ze hadden Milly niet kunnen redden met directe actie. 'k 'Begrijp tevens dat men tot de avond wacht met zoeken. Jonge tieners 'verdwijnen' continu, in negen van de tien gevallen zijn ze een vriendje of vriendinnetje tegen gekomen. Wél kwalijk is dat het 'buurmanaspect' niet eerder naar voren is gebracht. En inderdaad, als deze knakker zijn kaken op elkaar had gehouden, zou Milly niet snel zijn gevonden.

En-el Hak | 17-03-10 | 12:04

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:47
Ik neem aan dat je het over deze tegel (Merlot | 17-03-10 | 10:19) hebt.
Hij heeft het over familie die is ingelicht. Zij zijn natuurlijk niet de enigen. Ik snap ook wel dat je het op een moment moet vertellen. Het is nou eenmaal realiteit. Maar enige voorzichtigheid mag ook. Mensen kunnen volledig instorten na het horen van dit nieuws en daarmee rekening houden vind ik niet heel gek. Maar goed ik zal wel een huilebalk zijn.... Althans volgens een van jullie hier... Heb ook geen zin om op te zoeken wie. Dan maar een huilebalk, maar ik hou liever wel rekening met anderen!

c.onjo | 17-03-10 | 12:03

@ Schoorsteenveger | 17-03-10 | 10:45
Zo een lek is een rotte appel binnen de organisatie, durf er om te wedden dat ze binnen de hele organisatie erg slecht functioneren en vaak een spoor van ellende veroorzaken. Een goede journalist mag altijd dit soort rotte appels misbruiken, ze brengen daarmee niet alleen nieuws naar buiten, maar exposeren ook de rotte appels. Een goede organisatie zou hier eens naar kijken, maar denk niet dat dat in de realiteit ook gebeurd. Een ketting is zo sterk als de zwakste schakel....

me,myself and IK | 17-03-10 | 12:03

@watler
Als mijn dochter vermist wordt (GOD BEHOEDE HET) en ze had tegen mij gezegt door de telefoon dat er een buurman voor de deur stond dan ging ik eigenhandig alle deuren af... en zoeken... net zo lang tot ik wist waar ze was...

marretje34 | 17-03-10 | 12:01

Waarom worden er altijd van die talentloze management-kutten met een overduidelijk gebrek aan camera-talent als woordvoerder aangewezen?

Boer in 020 | 17-03-10 | 12:00

Nu zie ik de pers conferentie en merk dat de politie weer zwaar heeft gefaald,zelfs ik wist meteen dat het iemand in de buurt moest zijn.
ze hadden meteen speurhonden in moeten zetten dan hadden die haar de zelfde dag nog gevonden,maar de politie heeft de dader toch weer de kans gegeven om eigenlijk te kunnen vluchten en als die vent zichzelf niet had aangegeven waren ze nu nog niets wijzer.
Kijk naar Nicky Verstappen daar heeft de politie ook ernstig gefaald door het plaats delict te verstoren door met hun auto's en voeten ,sukkels,terwijl iedereen weet dat het iemand uit het dorp Heibloem is krijgen ze het niet opgelost.
Bonnen schrijven daar zijn ze goed in.

fiek | 17-03-10 | 11:58

@Motief_loos | 17-03-10 | 11:57
Mee eens! Ik vergat er bij te vermelden dat ik ook in geval van vergissing volledig meewerk aan zo'n onderzoek.

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:58

@Boer in 020 | 17-03-10 | 11:54
En dan kloppen ze bij je aan voor verhoor. So what. Je moet gewoon alle risico's uitsluiten. Liever 10 mensen teveel verhoren en de dader snel vinden dan het stroperige proces waar men nu voor heeft gekozen en dan tot de conclusie komen dat het te laat is....

Motief_loos | 17-03-10 | 11:57

Toch komt hier nieuws uit. Milly gaf aan dat er 'een buurman' voor de deur stond. Bizar dat je dan niet meteen alle woningen in de omgeving overhoop haalt. Strategie... m'n reet.

En-el Hak | 17-03-10 | 11:56

@John Muts | 17-03| 11:53
Ik hoop het ook voor U. Er gaat een merkwaardige troost uit van beheersbaarheid.

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:55

Kaalkopjes die werken bij de politie....

baatstra | 17-03-10 | 11:55

@Motief_loos | 17-03-10 | 11:52
Maar dat is juist het probleem. Ik vergis me ook wel eens in gezichten. Als ze zegt: "er staat een man met een brilletje en kort donker haar voor de deur", dan hadden ze ook bij mij kunnen aankloppen voor verhoor....
Ach wat, het is allemaal gespeculeer achteraf. Ik vind het , als iedereen, afschuwelijk voor haar en haar familie....

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:54

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:47
Welnee, je hoopt (tenminste: ik hoop als vader van een dochter) dat er IETS wordt gezegd waaruit blijkt dat dit jouw kind niet kan gebeuren. Dat iemand iets gedaan of gezegd of nagelaten heeft dat dit verklaart, waardoor je kan zeggen: hadden ze maar x of y. Dat het niet zomaar willekeurig is.

John Muts | 17-03-10 | 11:53

@LJBrinkhorst | 17-03-10 | 11:51
Hmja, maar zijn optreden van daarnet was ook best... stuitend. 'Milliy Boeven.'

En-el Hak | 17-03-10 | 11:52

Frits Wester en nog erger Peter Air de Vries werpen zich op als zelfbenoemde deskundigen. Krijgen zeker als ze kritisch zijn over rechts en links een pluim geven zendtijd van de VARA P&W en DWDD.

Dr Lambiek | 17-03-10 | 11:52

@Merlot | 17-03-10 | 11:51
U heeft gelijk, dank.

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:52

Onvoorstelbaar dat reeds bekent was dat de buurman voor de deur heeft gestaan en dat men een week de tijd nodig heeft gehad voordat ze haar stoffelijk overschot hebben gevonden..... Men moet direct de mogelijkheid hebben om die hele buurt schoon te vegen om zo'n meisje te kunnen vinden.

Motief_loos | 17-03-10 | 11:52

Hoe kan je nou wéten dat er een 'buurman' met haar als laatste is gezien, dan had je toch alle buurmannen meteen onder de lamp gezet voor een verhoor? Ingewikkeld hoor, tsja, de dader zal maar op de buurman lijken en het niet zijn....
*geen politieman is*

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:52

Als er één ding duidelijk wordt uit die persco is het wel de onderzoek-FAIL.
"Een buurman staat voor de deur" zei Milly tegen d'r moeder, en alles wat die woordvoerders zeggen is dat ze "alle variabelen moesten onderzoeken". Zucht.

Watler | 17-03-10 | 11:51

@En-el Hak.
Brok is nog geen anderhalve maand burgemeester van Dordt. Een beetje meer regie was op zijn plaats geweest.

LJBrinkhorst | 17-03-10 | 11:51

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:47
Zeur toch niet zo.
Mensen horen ervan via de media, en willen weten hoe het verder gaat.
Vind ik geen sensatiezoeken, maar gewoon normale betrokkenheid van een sociaal levend zoogdier.

Merlot | 17-03-10 | 11:51

Tering, ze wisten al dat er een buurman voor de deur stond...

vila | 17-03-10 | 11:51

AntoinRTLNieuws

Rond half zes Milly opgehaald, mee naar huis genomen, om t leven gebracht zelfde avond in tuin begraven 6 minutes ago via Tweets60

Escovan | 17-03-10 | 11:50

@Boer in 020 | 17-03-10 | 11:48
Hij is net een paar maanden burgemeester....

En-el Hak | 17-03-10 | 11:50

@John Muts | 17-03-10 | 11:46
Riep zaterdag al dat de burgemeester een bewonersbijeenkomst moest organiseren; de angst in de buurt -loopt er een seriemoordenaar rond?- was immers groot. Natuurlijk niet gebeurd.

En-el Hak | 17-03-10 | 11:48

Meegenomen en afgemaakt. Zo maar. Ongelooflijk.

Sliptong | 17-03-10 | 11:48

@John Muts | 17-03-10 | 11:46
Ja verdomd, hij zei: : "Milly Boeven"...... nou ja, vooruit, cut him some slack. Wellicht door de emotie en de spanning van de afgelopen week?

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:48

Grote kuil met hongerige ratten er in, kerel er 5 minuten bij gooien en daarna kapot laten bloeden. Teringlijer.

Pjotrovic | 17-03-10 | 11:47

Comment afmaken....
Zo'n persco kijken is ook een raar gevoel. Ik ben wel nieuwsgierig, maar feitelijk ook een miniatuur-sensatiezoekertje door het zo nauwgelet te volgen....

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:47

Politie te laat met amber alert, dader is politieman, burgemeester weet de achternaam van het slachtoffer niet eens. Meer respect voor de overheid graag, mensen. Ze verdienen het.

John Muts | 17-03-10 | 11:46

Wat bezielt zo'n man???? Ik snap er niets van.
Zo'n persco bekijken is

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:46

Geen relatie met beroep. Even nest schoonmaken.

En-el Hak | 17-03-10 | 11:45

@ganzo | 17-03-10 | 11:43
Doorgedraaide kutjuut.

Pjotrovic | 17-03-10 | 11:44

Hahaha, fijn dat hij niet meer 'actief' is.

En-el Hak | 17-03-10 | 11:44

seriemoordenaar of doorgedraaid?

ganzo | 17-03-10 | 11:43

Bah..

Burgess | 17-03-10 | 11:43

Ik hoop zo hard dat dat niet waar is.
Dontfeedthetroll | 17-03-10 | 11:02

No offense, maar dat verklaart die zwitsal achter je nickname.

Cookie8022 | 17-03-10 | 11:42

Motief?

En-el Hak | 17-03-10 | 11:42

Geelen heeft gelijk, meteen met je mobieltje koortsachtig twitteren is geen journalistiek, dat is sensatiezoeken. Nieuws de wereld in slingeren die misschien de direct betrokkene nog niet weten is belachelijk.

baca | 17-03-10 | 11:42

Die lul heeft haar thuis opgehaald, meegenomen, vermoord en begraven in zijn tuin...

Pjotrovic | 17-03-10 | 11:42

@Rector Reflector | 17-03-10 | 11:39
Nee hoor.

avalonicus | 17-03-10 | 11:39

avalonicus | 17-03-10 | 11:37
Wat verwacht je dan, lutsert. Alles is toch al gezegd in de topics en op twitter?

Rector Reflector | 17-03-10 | 11:39

Allemachtig, Milly heeft de deur voor haar moordenaar opengedaan...

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 11:38

Persco is begonnen.

Fleauxe | 17-03-10 | 11:38

@marretje34 | 17-03-10 | 11:03
Ik zou als wanhopige ouder ook alles proberen. De echte ondergrens is echter SBS zelf, die het met een passend dreigmuziekje, slinkse camerahoeken en als lokkertje vóór het reclameblok aan het volk serveert. Als je echt met de mensen begaan bent, maak je er een integer bericht van. Dan wacht je niet tot ná de schreeuwerige deodorantfilmpjes. En dat talent ontbeert SBS volledig.

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:38

Alleen nog maar slap gelul tot nu toe bij de persconferentie.

avalonicus | 17-03-10 | 11:37

Ongekend schofterig. De opvolger van Hoedemans staat al klaar terwijl Hoedemans nog niet eens op het punt van vertrekken staat. Een ernstig gebrek aan fatsoen, ook van de Volksverlakkerskrant, die dit schorem niet aan de deur zet.

Hansopje | 17-03-10 | 11:37

Frits Wester is een van de weinige goede journalisten van NL, gewoon jaloers.

loonslaaf_69 | 17-03-10 | 11:36

@En-el Hak | 17-03-10 | 11:31
Ik heb hun redactie gemaild. Hopelijk niet als enige. Dit kan echt niet...... vorig jaar hadden ze ook al zo'n blunder. Op 30 april reclamefilmpjes van botsende speelgoedautootjes. Reclame voor een glaszettersbedrijf..... hoe verzin je het....

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:34

Domheid kent grenzen. Flikker op, voorlichtingskut met je obligate gelul.

En-el Hak | 17-03-10 | 11:34

"Politie Zuid-Holland Zuid
Waakzaam en dienstbaar"

...

Pjotrovic | 17-03-10 | 11:33

@Boer in 020 | 17-03-10 | 11:28
Yep als je het kanaal opent, krijg je meteen een jankend meisje op je scherm. Zeer smaakvol!

En-el Hak | 17-03-10 | 11:31

Wie is JP Geelen?? Heeft hij recht op een mening? Wat een gezeur allemaal!
Hij is vast een CDA stemmer en aanhanger van Balkellende.
DAN MAG JE ZEIKEN EN ZIEKEN. Staat zo geschreven!

Surfie333 | 17-03-10 | 11:29

Wester is geweldig. Volkskrant is voor mensen die nog niet doorhebben dat ze overleden zijn.

Dafman | 17-03-10 | 11:28

@En-el Hak | 17-03-10 | 11:25
Wáááát?????? Is die nog steeds niet verwijderd? Niemand RTL ingelicht????

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:28

@ Rechtdoordeplee | 17-03-10 | 11:13
En je snapt niet waarom hij die opmerking maakt? Zal het even uitleggen dan: Hart van Nederland is de absolute bodem vriend, dat is wat daar staat, Hart van Nederland, lager kan een ouder van een vermist meisje niet zinken, het is het allerlaagste waartoe ouders van vermiste meisjes in staat kunnen zijn, Hart van Nederland is het absolute nulpunt. Onder Hart van Nederland zit helemaal niets meer. It is the lowest of the low. Begrijp je het nu wel????

me,myself and IK | 17-03-10 | 11:25

Die reclame van Reaal.... Schofterige verzekeringshoeren. Is echte ongepast om dit voorafgaand aan de persconferentie over een vermoord kind uit te zenden. Het zijn sowieso tenenkrommende commercials.

En-el Hak | 17-03-10 | 11:25

En als Frits Wester nou eens die dingen roept vóór de familie ingelicht is? Dat lijkgehijg van de massamedia én de massa die het consumeert is natuurlijk ook stuitend. Ik deel iedereens walging over de daad en de dader, maar wat is er gebeurd met een beetje fatsoenlijke terughoudendheid en medeleven? Gisteravond wemelde het hier van de (verkeerde) telefoonnummers, (verkeerde) stambomen, (verkeerde) hyvespagina's en allerhande tips voor martelpraktijken. Is daar iémand mee geholpen? Dat FW als journalist bepaalde verantwoordelijkheden heeft, lijkt me duidelijk. Maar het zou hem sieren pas dingen te bevestigen als het ook officieel bevestigd IS.

Boer in 020 | 17-03-10 | 11:25

Frits lijkt me niet iemand die onzin rondbazuint.
En Geelen: veel jeuk en te korte armpjes gewenst.

Watunflater | 17-03-10 | 11:23

De koe bij de horens vatten. Zeggen waar het op staat. Bij deze. Net zoals we concluderen dat in bepaalde steden in Nederland de straatcriminaliteit in handen is van Marokkaanse en Antilliaanse jongens kunnen we ook concluderen dat de autochtone blanke man verantwoordelijk is voor het grootste deel van dit soort (zeden)delicten. Hoe komt dat toch?

Uhh | 17-03-10 | 11:19

Frits was te snel. maarja hoe dan ook , ze is dood, dat is al treurig genoeg

Charme | 17-03-10 | 11:19

@me,myself and IK | 17-03-10 | 11:05

Dat bewijst toch helemaal niets behalve dat die JP nogal hoog op zijn paard zit? Ik vind die opmerking ook onnodig (al is Hart van NL natuurlijk complete bagger) en snap ook niet waarom hij deze opmerking maakt. De rest van zijn column snijdt echter wel hout. Al met al helemaal niet boeiend eigenlijk, maar het slaat natuurlijk nergens op om alles terug te voeren op publieke omroep tegen commerciële omroep. NOVA kwam ook met bullshit-nieuws en vage reportages vanuitd e achtertuin van de overburen, was ook neit verheffend. (dat geeft JP ook in zijn column aan trouwens) Wester maakt het echter het bontst en daar mag je best kritiek op hebben.

Echt hoor, als jij op basis van 1 opmerking je gelijk bevestigd ziet dan ben je echt ver heen rare complotdenker.

Rechtdoordeplee | 17-03-10 | 11:13

@Audacitus | 17-03-10 | 11:09
of iets aan zijn vingers dat hij ook het toestenbord niet meer kan beroeren

wilikniet | 17-03-10 | 11:13

Frits Rules. Go Frits Go.

kleingrutter | 17-03-10 | 11:10

Die Azijnbode staat op gisting en wordt nog zuurder,Geelen zal wel dubbeldikke schoonmaak azijn gaan pissen, jammer van zo'n lul in het kwadraat!

Pluto644 | 17-03-10 | 11:10

JP heeft het er duidelijk moeilijk mee.
Jaloerse zure lul dat ie is.

verraad van links | 17-03-10 | 11:10

Frits is dé eindbaas. Hoop dat Geelen zich doodschaamt. Nou dood hoeft ook niet, misschien een blijvend spraakgebrek.

Audacitus | 17-03-10 | 11:09

Schoorsteenveger | 17-03-10 | 11:00
We zijn en blijven allemaal om aandacht schreeuwende kinderen onder dezelfde zon. En onze zelfbenoemden zijn meestal die kinderen die het hardst kunnen schreeuwen. Niks nieuws onder de zon dus :P.

Krachtmeester | 17-03-10 | 11:08

Fleauxe | 17-03-10 | 11:06
Daarom lees ik de Televaag voor de zoethoudertjes.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 11:08

@De rode baron | 17-03-10 | 10:55
Gelul. Nieuws is nieuws en dient te worden gebracht. Als we moeten wachten op de informatietegenhouders van deze wereld, komen we nooit iets te weten. Zeker niet in deze zaak, waarin de politie haar eigen nest moet bevuilen. 'k Heb het wel gehad met de cultuur van voorlichting, coaching en mediatraining. Kom door met dat nieuws!

En-el Hak | 17-03-10 | 11:08

Zou het aan de naam JP leggen.
.
Het lijkt erop dat die allemaal een molensteen voor hun kop hebben. JP, bek houwe!

Kraa! | 17-03-10 | 11:08

JP Geelen is een azijnzeikert maar heeft in dezen gewoon hartstikke gelijk. Het is wachten op de eerste live (zelf-)moord, uitgezonden door de campingzender met live commentaar van Peturrr the Freeze, Emmy-winnaar in de categorie Hoe Maak Ik Non-Nieuws.

Realo | 17-03-10 | 11:07

@ Escovan | 17-03-10 | 11:00
Hier opt Nationaallandschapseiland houden we de oude Nieuw Amsterdamse Tijd aan. Feitelijk is het trouwens in 0031 geen GMT +1 maar GMT +15' (Den Haag) en GMT + 25' (Enschede)... ;)

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 11:07

@Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:53: Volkskrant en Zure Mensen. Al jarenlang een goed huwelijk.

Fleauxe | 17-03-10 | 11:06


korte bloemlezing van onze politieman, welke sociale vaardigheden mis ik ....

Om je werk bij de politie goed te kunnen doen, moet je een sterk ontwikkeld empathisch vermogen hebben, goed kunnen luisteren, een groot scala aan sociale vaardigheden hebben en beschikken over een deëscalerend vermogen

protocus | 17-03-10 | 11:05

Ongelooflijk, wat een nieuws!
Valt er nog wat te lachen vandaag, of is dit een nieuwssite geworden? BAH!

ArchieB | 17-03-10 | 11:05

niet voor de hond | 17-03-10 | 11:02
Dat soort actie's zijn, als ze niet waar blijken te zijn, deaudelijk voor een journalist.
Ik denk dat je het niet bij het rechte eind hebt.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 11:05

@ Rechtdoordeplee | 17-03-10 | 10:57
Die columnist noemt het gaan van de ouders naar Hart van Nederland ''de ondergrens''. Het feit dat hij dat opschrijft bewijst mijn gelijk al meer dan genoeg... Dat jij het niet snapt geeft niet hoor, zou zeggen, neem een abo op de Volkskrant en laat je lekker verder manipuleren.

me,myself and IK | 17-03-10 | 11:05

Djiezzz... wat een gekloot wie het eerst was... Frits was de beste... JP niet... Frits op een voetstuk!

Maar een meisje van 12 is vermoord... god mag weten wat dat meisje mee moest maken in haar laatste uren... Wat haar familie nog allemaal moet doorstaan en wat ze voor de rest van hun leven mee moeten dragen! Ook de familie en collega;'s van de dader niet te ondermijnen, ook voor hen is het waarschijnlijk een start van een heel moeilijke toekomst!
Er wordt geroepen dat je geen blauw moet vertrouwen... Maar laten we niet vergeten dat Millie een meisje is in navolging op vele andere meisjes, die door vader, moeder, opa, oma, een neger, een chinees, een rus, een turk, een marokaan, en vele andere mensen zijn vermoord... In feite kun je niemand meer vertrouwen met je kinderen! Ongelooflijk allemaal, maar zo de waarheid!

Goed getwitterd Frits!

marretje34 | 17-03-10 | 11:03

@ De rode baron | 17-03-10 | 10:55
“Iedereen kon zien dat de politie in Dordrecht geen wazige tip van een paragnost aan het natrekken was. Dit was een gevalletje informatie daderkennis. Dat zie je aan het aantal agenten ter plaatse, de hoogte van de hekken, de grootte van de witte tent en tel daarbij op een stamelende politiewoordvoerder, dan voel je de bui al hangen.”
En die ervaren Wester heeft vele bronnen. Die gaat echt niet over één nacht ijs. En zelfs al had je gelijk, dan vind ik nog dat die JP Geelen veel te overstuur ongesteld hysterisch reageert, alsof'ie een soort god is die vanuit zijn functie het grote morele gelijk per definitie aan zijn kant heeft. Niet dus.

Fijnstoffer | 17-03-10 | 11:02

Cookie8022 | 17-03-10 | 10:57

Ik hoop zo hard dat dat niet waar is.

Dontfeedthetroll | 17-03-10 | 11:02

Frits Wester was gewoon primeur-geil, en twitterde daarom wat iedereen dacht en voor 99% zeker was, maar nog niet met feiten was bevestigd.
Er hingen geen grote belangen aan het zo snel mogelijk openbaren van deze informatie. Het belang was eerder zorgvuldigheid en de zekerheid dat de familie als eerste werd geïnformeerd.
Frits had daar lak aan, wilde zelf de primeur, en ging voor zijn eigen ego. Frits is derhalve een lul. Geelen vind ik ook een lul, maar dan om heel andere redenen.

niet voor de hond | 17-03-10 | 11:02

wilikniet | 17-03-10 | 10:59
JC mag van mij aan 14 koppen thee.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 11:01

Krachtmeester | 17-03-10 | 10:53
Maar toch, de Westers van deze wereld grossieren in speciale contacten en floreren bij de gratie van informele circuits waar het wemelt van de deep throats of potentiële deep throats die al te gemakkelijk uiten hun boekje gaan wanneer hun ijdelheid wordt aangesproken. Het zal wel een soort gevoel van macht zijn, iets van 'dat kan ik maken', als je als hoge pief een journalist heimelijk wat feitjes influistert die officiëel nog niet bestaan, net zoals je meent het je te kunnen permitteren om onder de vlag van teambuilding snoepreisjes te maken, exorbitant hoge onkostenvergoedingen declareert en belachelijk hoge salarissen toucheert.

Schoorsteenveger | 17-03-10 | 11:00

Productieve ochtend van de GS Redactie... 11:00 en nog steeds maar één topic. Draaien ze zondagsdienst?

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:53
Sync es, nu is het pas elf uur :D

Escovan | 17-03-10 | 11:00

Sjeng de helle | 17-03-10 | 10:57
Daar wordt je vanzelf zuur van.

@ mezelf 10:58

Typ eens goed, wil je.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 11:00

@Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:58
ik ook, maar die heet geen jp, maar bijvoorbeeld jc

wilikniet | 17-03-10 | 10:59

Volgens mij is er iets vreselijks gebeurt met een onschuldig 12-jarig kind en de media gaan lopen trutten wie de eerste was. Sneu.

Bos Hout | 17-03-10 | 10:59

@ekimov | 17-03-10 | 10:57

dader, je bedoelt toch zeker verdachte? Of weet jij hier meer van?? (mmmmmm, verdacht)

Rechtdoordeplee | 17-03-10 | 10:59

Laat Geelen maar de verantwoordelijke corpsbeheerder gaan interviewen.

fuckje | 17-03-10 | 10:59

Kan hier natuurlijk een heel genuanceerd stukje tikken over dat we met z'n allen fijn meehuiveren van een kindermoord we daarom slechte menschen zijn (geworden, want vroeger was alles linkser, socialer en beter).
Ook vroeger kwam het hele dorp kijken naar een terechtstelling, ook vroeger liep iedereen uit om naar de brand te kijken en nog steeds zijn we allemaal dezelfde homo sapiens die nieuwsgeil en sensatiebelust zijn. Accepteer het of doe je computer uit en wordt een kluizenaar.

Ome Gijs | 17-03-10 | 10:58

wilikniet | 17-03-10 | 10:54
Niet dat ik een enorme fan ben maar ik ken nog wel een paar mensen die erger ziijn.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:58
-weggejorist-
Hanz Ziezo | 17-03-10 | 10:57

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:55
Oh Harry Potter, breek me de bek niet los.
Als je JP van voren heet en van achteren Geelen?

Sjeng de helle | 17-03-10 | 10:57

Wat een lombroso kop heeft die dader trouwens. Wie neemt zoiets aan?

ekimov | 17-03-10 | 10:57

@me,myself and IK | 17-03-10 | 10:54

Zet je aluhoedje maar weer af hoor.

Rechtdoordeplee | 17-03-10 | 10:57

Je denkt toch niet serieus dat Wester eerder dan de familie hoort dat het meisje dood is?
Dontfeedthetroll | 17-03-10 | 10:29

Wedden van wel? Als jij eens wist hoe vaak nieuws op de redactie blijft liggen tot de familie nog even netjes is ingelicht. Het was een keus van "First" Wester om het te brengen of nog even te wachten, niet van de politie.

Cookie8022 | 17-03-10 | 10:57

@De rode baron | 17-03-10 | 10:55
en ik schat wester hoog genoeg in dat hij zich dat ook wel beseft

wilikniet | 17-03-10 | 10:56

@ Krachtmeester | 17-03-10 | 10:53
En Wester is idd een trouwe Poorter. Daar heeft JP wel gelijk in: daar hoor je erg veel....

datdantochweerwel | 17-03-10 | 10:55

Of in geval van Westers kif in het spel is.

Sjeng de helle | 17-03-10 | 10:50

Klopt.
En de man heeft zijn naam ( JP ) ookal niet mee.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:55

@fuckje | 17-03-10 | 10:53
ik ben er niet over begonnen maar je hebt wel gelijk.

wilikniet | 17-03-10 | 10:55

@Fijnstoffer, als 1+1 waarschijnlijk 2 is, dan moet je het niet brengen als of het een feit is! Een beetje speculeren over luchtiger onderwerpen is een minder probleem, maar over de dood van een meisje? Daar doe je echt iets verkeerd.

De rode baron | 17-03-10 | 10:55

@Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:53
jp gedraagt zich al 3 kabinetten als een vervelend mannetje

wilikniet | 17-03-10 | 10:54

Frits Wester is als geen onderdeel zijnde van de publieke omroep nog de overige linkse pers in de ogen van dit soort journalisten gewoon fout, en moet daarom in een kwaad daglicht gesteld worden.

me,myself and IK | 17-03-10 | 10:54

@F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:53
Van Pruisen kon niet slapen van al die spanning vannacht.

Ikzitopjelip | 17-03-10 | 10:54

Ik snap eigenlijk niet waarom de regauurders hinten op jaloezie en afgetroefd zijn. Geelen is toch helemaal geen concurrent van Wester m.b.t. dat soort nieuws? Verder ben ik het wel eens met zijn column, een beeje sensatiebeluste Amerikaanse toestanden waren het wel. Goed kan verder niet veel kwaad ofzo en alle aandacht voor deze zaak op het moment dat er nog geen aanwijzingen waren is zeer te prijzen, maar gisteravond was het naar mijn smaak wel over the top. Verder vind ik zoals eerder gezegd dat berichten over dood en leven officieel dienen te zijn, iedereen die het volgde wist natuurlijk al dat het niet goed zat, maar hoopte weliicht toch nog, dan wil je dat niet door een primeurbeluste kaalhoofdige omhooggevallen jan-doedel van een frist (who the fuck) wester de grond in geboord zien, maar netjes, officieel en vaststaand door de daartoe bevoegde instanties.

Ik heb ook de schurft aan de VK hoor, maar daarom is niet alles wat daarin geschreven wordt meteen larie...

Rechtdoordeplee | 17-03-10 | 10:54

Pfft... de hele dag topics over kale mannen... dat trek ik echt niet.

sjaakdeslinksesul | 17-03-10 | 10:54

@fuckje | 17-03-10 | 10:48
+1

Fijnstoffer | 17-03-10 | 10:53

Productieve ochtend van de GS Redactie... 11:00 en nog steeds maar één topic. Draaien ze zondagsdienst?

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:53

@Ikzitopjelip |10:49
Sommige dingen kan je niet vaak genoeg zeggen.

fuckje | 17-03-10 | 10:53

Schoorsteenveger | 17-03-10 | 10:45
Nederland is op praktisch elk gebied een perfide kennisseneconomie, da's waar. Toch is het goed om vanuit die realiteit naar zoveel mogelijk professionaliteit te streven. En Wester (ik ken die man niet hoor, dus hou me te goede) lijkt mij iemand die veel aandacht aan professionaliteit schenkt.

Krachtmeester | 17-03-10 | 10:53

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:40
Het is gewoon jaloers, rancuneus gekloot, meer niet.
Zoals zoveel dingen die als "bedreiging" worden opgevoerd.
Met name de, eh ... soosjale politici hebben, sinds de moord op Fortuyn, kennelijk een sterke drang om te laten zien dat zij toch écht, ja heus, óók bedreigd worden.

Merlot | 17-03-10 | 10:53

JP Geelen is op zoek naar een bitchfight?

Baugnez | 17-03-10 | 10:53

Fleauxe | 17-03-10 | 10:46
Dat verklaart alles.
;


Overigens gedraagt JP zich als een vervelend mannetje.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:53

JP Geelen is een zure azijnbodezeikert die het niet kan hebben dat Frits Wester gewoon een goede journalist is die weet dat 1 + 1 waarschijnlijk 2 is. JP verdient het onmiddelijk gestrekt te gaan als hij dat Frits toewenst.

Fijnstoffer | 17-03-10 | 10:51

Ik wist niet dat de Azijnbode nog bestond! Weer een reden om 'em op te heffen.

yohan | 17-03-10 | 10:51

Gisterenavond weer een pracht stukje journaille actief gezien:
Peter R de vries Hij zei bij P&W dat Wilders in Engeland had gezegd dat Verdachten( Moslims of anderen met dubbele nationaliteit of andere nationalitieit) uit Nederland zouden worden gezet.
Ik heb het interview gezien en gelezen. Heeft Wilders met geen woord over gerept. Hij had het over Recidivisten( 3 x) voor ernstige feiten waren veroordeeld.
Hij valt mij steeds op dat de boel gewoon verdraaid wordt.
Of in geval van Westers kif in het spel is.

Sjeng de helle | 17-03-10 | 10:50

@ c.onjo | 17-03-10 | 10:40
Stel je niet aan huilebalk. Maakt nogal wat uit of ze het 's avonds laat of 's ochtends vroeg horen. Je kunt het vinden van een stoffelijk overschot middenin een woonwijk echt niet geheim houden.

datdantochweerwel | 17-03-10 | 10:50

@fuckje | 17-03-10 | 10:48
Ja joh, haal de PvdA-top er maar weer bij. Dat staat hier even los van, hoeveel fouten die partij ook maakt.

Ikzitopjelip | 17-03-10 | 10:49

bbbachstra | 17-03-10 | 10:23
Precies, die Frits Wester is een enorme paardenlul. En bij mijn weten een parlementair journalist. Waarom twittert hij over deze zaak? En als het inderdaad speculeren is geweest, is hij inderdaad een primeurjager die over lijken gaat.

Flodder | 17-03-10 | 10:48

wilikniet | 17-03-10 | 10:40
Even teruglezen en alles is duidelijk.

Sliptong | 17-03-10 | 10:48

Merlot | 17-03-10 | 10:43
Je begrijpt het niet goed. De Volkskrant is een onfeilbaar instituut met evenzeer onfeilbare letterknechten. Een rechtstreekse kopie aldus van het onfeilbare instituut waar de Volkskrant haar roots heeft liggen. Der Vatikanische Beobachter hat immer recht! Im-mer!

Krachtmeester | 17-03-10 | 10:48

Nare mannetjes als Geelen en de PvdA- top zijn gevaarlijk voor het welzijn van Nederland.

fuckje | 17-03-10 | 10:48

c.onjo | 17-03-10 | 10:40
Eerst het draadje of de tegels van Merlot lezen alvorens je iets plempt.
Dus.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:47

@Merlot | 17-03-10 | 10:43
zeker dat martel verhaal. door middel van list en bedrog de democratie proberen te ondermijnen. er wordt nog steeds te gemakkelijk over dit feitje heen gelopen vind ik. verder ben ik van mening dat het gewoon een zure kudtkrant is.

wilikniet | 17-03-10 | 10:46

Wat een huilebalk, hij is gewoon afgetroefd.

Uitlachert | 17-03-10 | 10:46

@Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:37: Vermomd als verlepte rhododendron heb ik alles gadegeslagen. Jawel.

Fleauxe | 17-03-10 | 10:46

c.onjo | 17-03-10 | 10:40
Het moddergooien is uiteraard totaal overbodig, echter zulk nieuws valt nooit goed, ongeacht wie het brengt en hoe het eventueel gebracht wordt.
Voelt nu wel een beetje alsof de familie, vrienden, klasgenootjes en andere aanhangselen dubbel getroffen worden. Zegt eauk veel over die Geelen dat zijn prioriteiten niet liggen bij de nabestaanden, maar bij zijn eigen gevoel voor ethiek, droevig gesteld, dat is.

Ashtrey | 17-03-10 | 10:45

Vind die coca cola reclame onder aan dit draadje interessanter.

Geitenwollensokjuhz | 17-03-10 | 10:45

Tja, hoe je het ook wendt of keert, enige terughoudendheid lijkt me op zijn plaats. Laat medelingen gewoon aan de politie over. De ouders zullen weliswaar wel eerder op hoogte gesteld zijn en zullen het niet van Wester vernomen hebben, maar wat te denken van de overige familie, vrienden, klasgenoten tec. Ik denk dat die toch liever ook gewoon zekerheid hebben in plaats van vage geruchten van der Fritzl... waar is het respect?

Rechtdoordeplee | 17-03-10 | 10:45

Tweet sux.

Er is altijd wel zo'n opgeheven GS-vingertje dat met je meeleest. En áls je dan eens een keertje ludiek ongenuanceerd zo'n twit plaatst, sta je d'r gelijk gekleurd op, bij dat stelletje rechtsradicale reactionairen.

handsomedevil | 17-03-10 | 10:45

Krachtmeester | 17-03-10 | 10:34
Ja, zo kun je er tegenaan kijken. Je kunt het dan ook weer omdraaien. In het journalistieke dorp dat Nederland heet heb je journalisten en journalistjes, hoge politiefunctionarissen en persvoorlichters, en de een zit de ander in de weg. Als het zo is dat Fritsje van een politiepief info heeft gehad die de politiewoordvoerder nog niet naar buiten mocht brengen, dan mag op z'n minst geconstateerd worden dat die politie niet één lijn trekt, dat de een of andere pief het niet laten kan om zijn persvriendje Wester in te seinen en de persvoorlichter in de wielen te rijden. Lijkt erg op dat lekken in Den Haag. Allemaal mensen die zichzelf belangrijk vinden en menen een rol te moeten spelen in de loop der gebeurtenissen.

Schoorsteenveger | 17-03-10 | 10:45

@ c.onjo | 17-03-10 | 10:40
Tieft nou eens op, pipo! Je loopt jezelf te profileren over de rug van 'zwakkeren'. Dwaas...

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:44

@ Pritt, heel goed dat je de Azijnbode nog even in hun canards en hetzes douwt.
De schijnheiligheid van die klootzakken is onmeetbaar.

Merlot | 17-03-10 | 10:43

lekker tegen jezelf aan het lullen, Coño?

datdantochweerwel | 17-03-10 | 10:43

@ Merlot | 17-03-10 | 10:37
Tweets gelezen. Kweetniet of dit nou bedreigen zou zijn. Hangen en gestrekt, daar draait het inderdaad om. Je zou het aan een OvJ kunnen voorleggen voor een reactie...

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:43

Frits zijn moeder (Fritsma) is ook erg goed (en kaal).

Ikzitopjelip | 17-03-10 | 10:41

Houdt er iemand rekening met opa's oma's klasgenootjes etc. etc. Nee! M.a.w. niet netjes en gewoon sensatie en een wedstrijdje wie het eerst het nieuws heeft. Beneden alle peil!

c.onjo | 17-03-10 | 10:40

het intrigeert me mateloos

Demonische Eend | 17-03-10 | 10:40

@Sliptong | 17-03-10 | 10:39
hoebedoellu?

wilikniet | 17-03-10 | 10:40

@ Merlot | 17-03-10 | 10:37
Ik heb die braakballen van Geelen nog niet gelezen, maar als het klopt wat je zegt, dan is het bedreigen van een vooraanstaand journalist beslist ook geen kattepis in strafrechtelijke zin...

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:40

Alleen al bij de 2 letters jp lopen de koude rillingen al over de rug.

Slimmie | 17-03-10 | 10:40

Wat zitten die azijnzeikers nu te ouwehoeren?
Frits Wester is een van de beste Nederlandse Journalisten.

Sjeng de helle | 17-03-10 | 10:40

@Sliptong | 17-03-10 | 10:39: Alleen de communicatie, meer niet. Dat horen we over drie kwartier.

Fleauxe | 17-03-10 | 10:40

@Merlot | 17-03-10 | 10:37
u (en ik en vele met ons) kennen onze pappenheimers ondertussen wel.

wilikniet | 17-03-10 | 10:39

Fleauxe | 17-03-10 | 10:30
Waarmee je gemakshalve er maar even aan voorbij gaat of de politie in algemene zin adequaat gehandeld heeft? Ik wacht nog even met kudo's uitdelen totdat het hele hoe en wat duidelijk wordt. Ik heb een onderbuikgevoel dat dit zaakje nog een bittere nasmaak gaat krijgen...

Sliptong | 17-03-10 | 10:39

Kijk dit is nou een scherp stuk Pritt.

X/antippe | 17-03-10 | 10:39

De Burge en Steinen zijn ver voor Vinex, te weten in 1977, gebouwd. De naargeestigheid van die klotewijk Sterrenburg III. is echter ongeëvenaard. Ook toen al wilde er niemand dood worden gevonden.

En-el Hak | 17-03-10 | 10:38

Wester's twitterkanaal is nog steeds dicht?

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:38

@DoorDouwer | 17-03-10 | 10:34
niet leuk

wilikniet | 17-03-10 | 10:38

Die tweets van Geelen aan Wester: als die tegen een politicus gericht waren geweest, had men van "ernstige bedreigingen" gesproken en was de KLPD met een stoet beveiliging uitgerukt.
En de Kwalleteitsmedia hadden er, even smullend als onbewezen, vrolijk "bedreigingen uit extreemrechtse hoek" van gemaakt.
Héél misschien nog aangevuld met het woordje "vermoedelijk".
En Geelen was de eerste geweest om met die wolven in dat bos mee te huilen.

Merlot | 17-03-10 | 10:37

@ super-woman | 17-03-10 | 10:33
Doe's punten en komma's gebruiken als je wat plempt?

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:37

Zozozo, het gaat lekker met de (sluik) reclame op de frontpage....

De rode baron | 17-03-10 | 10:37

Fleauxe | 17-03-10 | 10:32
Dat heb je helemaal goed.
Sommige berichten gaan je niet in de koude kleren zitten.
Dus ik had wel een "slaapmutsje" nodig.
* "verdomd hij heeft me door" denkt*

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:37

@ 60CX | 17-03-10 | 10:31
Tnx!
Dan kan ik het beter anders zeggen. De Volkskrant is van oorsprong Katholiek. Van die geloofsstroming is inmiddels genoegzaam bekend dat die iedereen naait.

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:35

Jeu de Boele krijgt zo wel een andere betekenis.

DoorDouwer | 17-03-10 | 10:34

Schoorsteenveger | 17-03-10 | 10:22
Je zou uit dit topic ook iets anders kunnen lezen, namelijk de gerechtvaardige vraag dat het misschien eens hoog tijd wordt dat onze zelfbenoemde kwaliteitsjournalistieke kijkbuiskaste eens wat volwassener en afstandelijker omgaat met het nieuws en de realiteit - en dat men daarbij ook eens wat vaker naar zichzelf kijkt in plaats van naar collega's. Journalistiek Nederland mist maar al te vaak een spiegel, GS biedt die af en toe aan. De wijze waarop is niet altijd even fraai, maar de realiteit is ook niet altijd fraai.

Krachtmeester | 17-03-10 | 10:34

@Merlot | 17-03-10 | 10:19
ook goedemorgen. dat stuk in de azijnbode is toch te triest voor woorden. zeker het feitelijke item in aanmerking genomen. heb wester best wel hoog zitten en die plempt echt niet zomaar iets in de wereld. ook denk ik dat hij wel zo slim is om in ieder geval te wachten tot de familie is ingelicht. de batterijen van geelen zijn glazen bol waren zeker leeg, en daar baalt hij enorm van. mega huilie huilie. LUL.

wilikniet | 17-03-10 | 10:34

Ik keek ned2 waar net bekend werdt gemaakt dat er nieuws was ivm de Milly zaak pats toen hield Ziggo ermee op ik leef al vanaf het begin intens mee en was blij dat ik via internet op de rtl4 site de tweets (of hoe het ook mag heten) van Frits kon lezen en zo snel wist of ze nog in leven was of niet dat nam een boel spanning weg helaas kwam er veel ongeloof en verdriet voor terug maar dan kan Frits niets aan doen ;-)

super-woman | 17-03-10 | 10:33

wilikniet | 17-03-10 | 10:28
Job staat vast ergens zijn boeltje bij elkaar te houden.

Bos Hout | 17-03-10 | 10:33

JP Geelen... en zijn mening is relevant, omdat?

_ILT_ | 17-03-10 | 10:33

De discussie moet gaan over de idiote ontwikkeling dat we wèl met de snelheid van het licht de meest ranzige details van deze zaak willen weten, maar dat we de journalist abknallen die ons daarin het snelst bedient.

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:32

@Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:28: Het tijdstip van je entree deed een zekere mate van berusting in het soldaat maken van -te veel- nachtmutsjes vermoeden. Zodoende. Ik denk, schrijf het maar zo chique mogelijk op, anders wordt EvdD boos.

Fleauxe | 17-03-10 | 10:32

Dontfeedthetroll | 17-03-10 | 10:29
Het gaat niet alleen om de ouders hè!

c.onjo | 17-03-10 | 10:32

Ook op dat twitter gelezen :
Frits Wester, aantal followers ruim 32.000.
JPGeelen, aantal followers 800.
Need i say more?

IJzervreter | 17-03-10 | 10:32

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:21

Jij moet terug naar school denk ik, je had alle kranten kunnen noemen, Vrij Nederland, De Waarheid, Trouw, Het Parool, behalve juist de Volkskrant (en de Telegraaf natuurlijk):

Aan het begin van de Tweede Wereldoorlog liep het aantal lezers drastisch terug. Begin juli 1941 werd Jan Vesters door de bezetter tot aftreden gedwongen. De krant kreeg een hoofdredacteur uit de gelederen van de Nationaal-Socialistische Beweging (NSB). De maanden vertrekken medewerkers en lopen lezers massaal weg. Op 4 oktober 1941 verscheen de laatste krant tijdens de bezetting. Vier jaar later, op 8 mei 1945, volgde de eerstvolgende uitgave van de krant.

60CX | 17-03-10 | 10:31

c.onjo | 17-03-10 | 10:27
Correctie: Misschien zelfs juist wetend wat het effect is!

c.onjo | 17-03-10 | 10:31

Misschien was die heldere vuurbol boven Den Haag wel de ingeving van Frits Wester?

Optimel Prime | 17-03-10 | 10:31

Multiflauwekulti | 17-03-10 | 10:15
Sorry, ik moet je teleurstellen.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:31

OT:
Het mag ook genoemd worden dat de Politie bijzonder transparant gecommuniceerd heeft. Direct aangeven dat de verdachte een politieman is. Zo neemt ze roddels en boze tongen de wind uit de zeilen én geeft de burger het gevoel niet bedot te worden.
Kudo voor de politievoorlichter.

Fleauxe | 17-03-10 | 10:30

wilikniet | 17-03-10 | 10:28
Zodra jij er bent.
Goeiemorgen.

Merlot | 17-03-10 | 10:29

c.onjo | 17-03-10 | 10:27
Je denkt toch niet serieus dat Wester eerder dan de familie hoort dat het meisje dood is?

Dontfeedthetroll | 17-03-10 | 10:29

Einde van de Domheid | 17-03-10 | 10:23
Wat is er mis met het woord broodnijd?

Merlot | 17-03-10 | 10:29

Fleauxe | 17-03-10 | 10:18
Thanks. ( denk ik )

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:28

en wanneer komt job cohen ter sprake in dit topic?

wilikniet | 17-03-10 | 10:28

Nlz® | 17-03-10 | 10:19
Ik vraag het me af? Het kan zo zijn, maar dan nog. Verdere naasten of familie zal dit ook op deze harde manier te horen krijgen. Je zou kunnen zeggen; ze krijgen het toch wel te horen, maar ik heb hier toch niet een heel goed gevoel bij. Mij komt het in ieder geval over alsof er toch een wedstrijd is wie het eerst het nieuws brengt zonder na te denken wat het effect is!

c.onjo | 17-03-10 | 10:27

"Hoeven media bij zware misdrijven geen rekening te houden met schending van de privacy?" Nu op BNR

Dikr | 17-03-10 | 10:27

De belangrijkste nieuwsbron voor Geelen moet wel de Fabeltjeskrant zijn. TV-recensenten geloven niet in het bestaan van een 3D-wereld.

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:27

Nou, dat wordt vast en zeker geen cokezeromoment, Kudtreclame!

Mongoose | 17-03-10 | 10:26

Einde van de Domheid | 17-03-10 | 10:24
Ik heb zo maar een vermoeden dat die kijkcijfers gaan tegenvallen....

Sliptong | 17-03-10 | 10:26

Frits Wester zou geen uitspraak doen als hij geen bevestiging had gekregen vanuit meerdere bronnen. Hij is namelijk journalist. Wat is die JP eigenlijk, behalve jaloers en zuur?

Dontfeedthetroll | 17-03-10 | 10:26

JP lijkt me een bekwame man, die qualiteit belangrijker vindt dan snelheid. Waar vind je zoiets nog tegenswoordig?

Tiet Quitulaer | 17-03-10 | 10:25

Merlot | 17-03-10 | 10:19
Precies, Frits Wester (RTL) beriep zich op een hoge politie functionaris en de politiewoordvoerster in Dordrecht hield zich (begrijpelijk) aan het script dat er geen mededelingen worden gedaan voordat het onderzoek in de tuin is afgerond. Dus krijgen we vanochtend de officiële versie.

Simon_GS | 17-03-10 | 10:25

@Einde van de Domheid | 17-03-10 | 10:23: Heb jij de slogan van GS wel eens tot je genomen?

Fleauxe | 17-03-10 | 10:25

Merlot | 17-03-10 | 10:19
En daar heb ik helemaal niets aan toe te voegen. Eensch.

Sliptong | 17-03-10 | 10:25

@Kruiddamp | 17-03-10 | 10:22
same here, same here

Geiteneuker | 17-03-10 | 10:25

Pritt, richt je pijlen eens op CSI Dordrecht.

Einde van de Domheid | 17-03-10 | 10:24

Man, man wat druipt de zelfingenomen, moralistische azijnzuurderigheid er weer van af bij die Geelen. What's your point man? Ik vind jou zelf trouwens de grootste eikel door dit intrieste gebeuren aan te grijpen om een zogenaamd statement te maken. Iets met pot, ketel en zwart.

lustgeenthee | 17-03-10 | 10:24

Fleauxe | 17-03-10 | 10:18
Gezeur?
Het is de quintessence van afstandelijk inzichtelijke journalistiek versus bittere rancune.

Einde van de Domheid | 17-03-10 | 10:23

Jongens hou toch eens op te zeiken over die martelhoax bij ieder Volkskrant berichtje. Dat weten we nu wel. Zoek eens iets nieuws. En Wester is een politiek verslaggever. Hou het daar dan bij. Om je nou overal mee te gaan bemoeien. Was die Wester niet de man die alle vragen afkeek als hij een mee deed in een nieuwsquiz? Dat noemen jullie dan weer niet. Iets met twee maten meten??

bbbachstra | 17-03-10 | 10:23

Nlz® | 17-03-10 | 10:13
Echte mannen eten geen honing, echte mannen kauwen op bijen.

60CX | 17-03-10 | 10:22

Andersom dag | 17-03-10 | 10:13
Ja, op dat niveau zijn we inmiddels aanbeland. Er heeft zich een drama afgespeeld, de aandacht is gefocused, de gemoederen zijn verhit, dan gaan journalisten en plein publique mekaar afkatten inzake de wijze van berichtgeving, en dan moeten wij reaguurders, zo vindt Pritt, daar weer een mening over hebben.

Schoorsteenveger | 17-03-10 | 10:22

De Volkskrant is ook de kudtkrant die op 6 mei 2002 op basis van ongelooflijke flauwekulberekeningen beweerde dat Pim Fortuyn 26 zetels zou halen en premier zou worden. Er zijn nog steeds mensen die dat geloven.

Cookie8022 | 17-03-10 | 10:22

Decoy!

Uni-burger | 17-03-10 | 10:22

@Merlot | 17-03-10 | 10:19
bijna helemaal mee eens. maar het item is te triest voor woorden.

wilikniet | 17-03-10 | 10:22

De Telegraaf is nu ook al BN'ers er aan het bijhalen.

Dit is zó erg voor de ouders.

Al die edia geile klootzakken ruiken hun kans schoon om weer met hun schijnheilige strontkoppen in de krant of op de buis te komen.

Kruiddamp | 17-03-10 | 10:22

Merlot | 17-03-10 | 10:19
Eens.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:21

De Volkskrant. Was dat niet die krant waar in WOII nog verzetshelden voor gegen die Mauer gezet werden? Wat hebben die mensen ongelofelijk voor niks hun strijd om de persvrijheid met de hoogste prijs betaald...

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:21

Wat Merlot zegt. Wester (zelf vader) lijkt me integer genoeg om eerst te checken of de familie al op de hoogte is.

Fleauxe | 17-03-10 | 10:21

@Pritt
+1

Wijnand Duyvendak | 17-03-10 | 10:21

azijnbode. nuf said

wilikniet | 17-03-10 | 10:21

Fleauxe | 17-03-10 | 10:13
Het is allemaal onvoorstelbaar, dat is het.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:20

@Préservatif du Jour | 17-03-10 | 10:11
En dan het contract van ene van Pruisen niet verlengen. Ik ben voor.

Pr0phet | 17-03-10 | 10:20

OT
Weet je wat ik pas echt dramatisch vind: dat tegenwoordig alle BN'ers blijkbaar hun mening moeten geven over het nieuws. Alsof het mij interesseert dat Carice van Houten een traantje heeft gelaten om de dood van Milly. Boehoe, dikke huilie... Get over it!
/OT

Geiteneuker | 17-03-10 | 10:19

Is RutgerT nou ook op die persco? Wordt toch onderhand tijd dat er een vervolg komt op Vogelaargate... Niet dat dat bij dit onderwerp moet gebeuren, maar Rutger laat wel heul weinig van zich horen. En waar zijn die up-and-coming starreporters gebleven die een tijd terug die proefrepo's maakten?

F. von Zeikhoven | 17-03-10 | 10:19

De suggesties dat Frits Wester "te snel" was met het nieuws, begonnen gisteren tijdens PenW al.
En nou dit dus weer.

Terechte kritiek?
Ik denk van niet.
Wester heeft volgens eigen zeggen het nieuws van de dood van het kind niet bekend gemaakt, voordat hij 100% bevestiging had, dat de familie al over haar dood was ingelicht.
En dat gaat hij heus niet liegen, daarmee zijn hele imposante netwerk op het spel zettend.

Dit gehuil over "geen respect voor de familie" is imho niks anders platte broodnijd en rancune van de stervende linkse zuilmedia.
Frits Wester, niet-publiek en niet-linkspropagandistisch, is op dit moment met hééééél grote afstand de best ingelichte journalist van Nederland.
Parlementair én niet-parlementair.
.

Merlot | 17-03-10 | 10:19

Het woordje "vermoedelijk" had misschien niet ongepast geweest.
Of zat hij aan zijn limiet qua tekens wat betreft zijn tweet?

Porrello | 17-03-10 | 10:19

@ c.onjo | 17-03-10 | 10:17

Ga er maar van uit dat die ouders het al lang wisten op het moment dat het officieel naar buiten gebracht werd. Ze zijn nog niet helemaal gek bij de politie.

Nlz® | 17-03-10 | 10:19

Balzakius | 17-03-10 | 10:13
Niet alles, maar dit geval wel. Laat ze nu maar weer eens met iets goeds komen van de redactie, iets echt interessants, ipv de hele tijd van die crossover-stukjes met de Televaag. Hijgerige twitter cultuur noemde iemand het hierboven, en terecht. Een dik jaar geleden deed GS nog sliepuit tegen Franciso van Jole, nu doen ze volop mee. Idioten-gedoe.

60CX | 17-03-10 | 10:19

@Einde van de Domheid | 17-03-10 | 10:17: Man man man, wat een gezeur.
-
*Teun koffie en rauw ei brengen doet*

Fleauxe | 17-03-10 | 10:18

Diep en diep moet die zich schamen dat hij hierover begint. Ze mond spoelen, wat een gast!! Triest echt te triest!!

Frits doet zijn werk, niks meer niks minder! De man is gewoon verreweg de beste op moment. Zijn contacten zijn eindeloos................................!!!

>RaoulDuke | 17-03-10 | 10:18

Ook al misbruikt ??
Dat zal toch niet,het is zo alweer erg genoeg.
Politie je beste vriend met vuile handen.

Braakbal | 17-03-10 | 10:18

Wat Geelen eigenlijk wil zeggen, is dat iedereen van nature ijdel is. En dat dat natuurlijk een schande is. Gelukkig voor Geelen zal het begrip ijdelheid onder de strenge blik van dorpsdominee Cohen helemaal uitgebannen worden, en kunnen we weer terugkeren naar de tijd van noeste, eerlijke arbeid en perma-zwijgzaamheid.

Krachtmeester | 17-03-10 | 10:18

lieverdeauddanreaud | 17-03-10 | 10:13
Spreek voor jezelf. Ik waardeer Frits enorm als journalist en als die losers bij de azijnbode wat te klagen hebben over hem dan ventileer ik daar graag mijn mening over.

Sliptong | 17-03-10 | 10:18

Frits Wester is ook een goede journalist, maar voor die ouders is het toch wel erg om dit zo te vernemen. Het lijkt me dat je wel wat ondersteuning nodig hebt als je dit meemaakt, maar ja daar denkt Frits niet bij na.

c.onjo | 17-03-10 | 10:17

Kijk Pritt, hoeveel mooier is:
'jalousie de métier', dan
man man man man?

Einde van de Domheid | 17-03-10 | 10:17

-weggejorist-

It_Bites | 17-03-10 | 10:17

Wat is dat toch met die kaal kopjes in NL
Of is dat toeval.

Carpe@diem | 17-03-10 | 10:17

jezelf te kakken zetten en het niet doorhebben.. JP, what's in a name

ach, jij.. | 17-03-10 | 10:16

ach, het blijven daar bij den Volkschbode, gelijk heilstaat kinderverzorger ons Woutertje in principe elitaire spruitjesvreters!

william7055 | 17-03-10 | 10:15

Ik ga maar weer wat doen, heb genoeg Milly nieuws gehad...

Linke Soep | 17-03-10 | 10:15

@ Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:11
Ik - en anderen met mij - hebben je er lange tijd van verdacht Frits te zijn.

Multiflauwekulti | 17-03-10 | 10:15

Er moet er toch een de eerste zijn ...

Je Verzint Het Niet | 17-03-10 | 10:14

Jullie kijken maar. Ik ben even bij de buurvrouw spelen.

Porrello | 17-03-10 | 10:14

@ 60CX | 17-03-10 | 10:11

1. Je hoeft hier niet te komen.
2. Je hoeft hier al helemaal niet te reaguren.
Was de melk bij je cornflakes nog wel goed of was-ie over-datum? Je zuurgraad ligt wat hoog.

Nlz® | 17-03-10 | 10:13

Zijn we nu al op het niveau dat wat papparotzies elkaar de tyfes toewensen als item behandelen?

Andersom dag | 17-03-10 | 10:13

OT:
In diezelfde volkskrant vandaag wel een goed opiniestuk tegen Job Cohen.

waskuip-admiraal | 17-03-10 | 10:13

@zeg maar jansen | 17-03-10 | 10:06: Hangt er maar net vanaf hoe je dit ziet, voor mij doet dit aan als een Nederlandse Dutroux. Zo ernstig. Niet alleen de gruwelijke dood van het kind, maar ook de locatie, de grootscheepse aandacht en het collectief hopen op een goede afloop. Ik wel althans. En als er zich dan eerder iets vergelijkbaars heeft voorgedaan, dan nooit door een toerekeningsvatbare agent. Dat maakt de zaak zo wrang, dat ik het ergste vermoed.

Fleauxe | 17-03-10 | 10:13

Dom van je Frits. Je weet toch dat je eerst toestemming moet vragen aan JP (ver) vóór dat je je kennis & wetenschap deelt?

Multiflauwekulti | 17-03-10 | 10:13

Dat is vreemd! Mijn F5 knop maakte zomaar een 'w' achter 'jou' :)

Goed bezig GS!

JaapieM | 17-03-10 | 10:13

@60CX | 17-03-10 | 10:11
Zo kan je alles wel afdoen.

Balzakius | 17-03-10 | 10:13

Hoernalisten fitties zijn alleen interessant voor hoernalisten, de rest van ons kan dit echt geen reedt schelen.

lieverdeauddanreaud | 17-03-10 | 10:13

JP moet gewoon wachten tot FW er een keer gigantisch naast zit. Tot die tijd: Frits rules

witwas | 17-03-10 | 10:12

Bor de W | 17-03-10 | 10:06
Ahoeeeeeee Bor. Wel kritisch blijven hè? ;

Sliptong | 17-03-10 | 10:12

"Hier de column, toevallig aangetroffen ergens op internet". ROFLOL

Rest In Privacy | 17-03-10 | 10:12

alsof de berichtgeving omtrent dat meisje spontaan is verlopen - ik geloof het niet, alles was geregisseerd en gemanipuleerd.

ganzo | 17-03-10 | 10:12

LOL (gepast) @ First Wester. Topstuk Pritt: hulde! Achterlijke azijnbode tiepgeit. De afgunst druipt er vanaf dat Sjan-Pjerre niet de scoop had. Zielig. Frits is een échte journalist en natuurlijk is het voor hem en Antoine 'prettig' dat ze als eerste berichten en ook nog gelijk hebben gekregen. Als eerste nieuws brengen is immers hun voornaamste doel. Zielige dode boom media, bah. Sjan-Pjerre: ik ruik gebakken lucht, kijk even bij je stukjes die op het vuur staan.

Sliptong | 17-03-10 | 10:12

Fritswester Von Tiefus kan best wel een plaatsje binnen de kernredactie van geenstijl krijgen. Toch?

Préservatif du Jour | 17-03-10 | 10:11

Jezus christus, is dat nu al nieuws voor GS, een fitty tussen Wester en ene Geelen? Leuk hoor zo'n roddelblogje, erg interessant, NOT.

60CX | 17-03-10 | 10:11

Feit is dat de media gisteren druk bezig waren met het melden van de primeur. Ze deden alsof er een kabinet dreigde om te vallen. Met zo'n hijgende Wester leek dat er inderdaad erg op. Beetje minder jachtig was wel sjiek geweest. Ook P&W waren mij iets te gretig. Zal allemaal wel met de Twitter-cultuur te maken hebben, dat de oude media nu ook graag de eerste willen zijn.

jullie ook hier? | 17-03-10 | 10:11

die JP (what's in a name) is niet goed bij z'n hoofd
kan me niet voorstellen dat Frits zulke uitspraken doet als ie geen goede bronnen heeft
zielig gevalletje die JP
geen aandacht meer aan schenken

SatansNightmare | 17-03-10 | 10:11

Geelen moet geen huilie-huilie doen, een primeur in nieuwsverstrekking hebben wekt dus blijkbaar scheve gezichten. Ga toch fietsen JP, moralistische zeurkous!

Ashtrey | 17-03-10 | 10:11

kapotte_stofzuiger | 17-03-10 | 10:10
;)

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:11

@Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:08
Gelukkig, u bent er (nog)

kapotte_stofzuiger | 17-03-10 | 10:10

Aaaaah dikke boehoe doen omdat JP totaal gefaald heeft als journalist. En omdat Frits Wester wel gewoon zijn werk doet? En nog redelijk goed ook. Ja verschrikkelijk he mensen die jouw eigen incompetentie aantonen en daarmee tegelijkertijd bewijzen dat je zwaar overbodig werk aan het doen bent.
Zeker als je je eigen gal door voor mag spuien in een of andere kut column in een of andere kut krant, die nauwelijks nog wordt gelezen.

Dauthi | 17-03-10 | 10:10

Woordvoerder politie @ BNR: "Agenten maken tijdens het werk nog weleens wat mee en dan schiet de nazorg weleens tekort"

plastic zakje | 17-03-10 | 10:10

Laat die Geelen lekker de nep-ortholaan (dat betekent vogelaar Jean-Pierre) uithangen. Dan kan hij de grote mensen met rust laten. Vermoeiende poseur.

waskuip-admiraal | 17-03-10 | 10:09

Geelen, ga een eens heel rap dood. De politie dient te begrijpen dat familie, buurtbewoners, Dordrecht, eigenlijk heel Nederland in spanning verkeert. Ze moet sneller zijn met informatievoorziening. Bovendien loog mevrouw de politievoorlichter er lustig op los over de vondst van het lichaam. Ze sprak daarnaast over 'een 26-jarige Dordtenaar', pas toen Pau over het de beroep van de verdachte begon, kwam het hoge woord eruit. Informatie tegenhouden gaat niet meer in deze tijd!

En-el Hak | 17-03-10 | 10:09

Het zijn lui als JP Geelen, beroeps-naast-de-pot-pisser, die de Volkskrant nog ongeloofwaardiger maken dan ie al was. JP, wat is nu eigenlijk je punt?

De Stramme Kabouter | 17-03-10 | 10:09

jp, daar red je levens mee

Geiteneuker | 17-03-10 | 10:09

Requiescat in pace | 17-03-10 | 10:05
Als ik het flauwste vermoeden had wie jp geelen is had dat misschien gekund ja.

Randy McRanderson | 17-03-10 | 10:08

kapotte_stofzuiger | 17-03-10 | 10:05
Frits is de fipomaster van het nieuws.
Hij is oké.

Teun van het Tuinpad | 17-03-10 | 10:08

@Nlz® | 17-03-10 | 10:05
De buurvrouw van Teun is politie-agente?

kapotte_stofzuiger | 17-03-10 | 10:08

Niet elk nieuws is goed nieuws , dus hoort er gewoon bij .

Mr aarsch | 17-03-10 | 10:07

En nu nog proberen te scoren door de moraalridder uit te hangen.. zo jammer dit

Opperstampert | 17-03-10 | 10:07

First! (volgens JP dan)

kapotte_stofzuiger | 17-03-10 | 10:06

@de andere kant | 17-03-10 | 10:03

Mijn baas begon me al raar aan te kijken...

Geiteneuker | 17-03-10 | 10:06

Frits is goed!
En journalist, die brengen het nieuws. Als Frits het zegt geloof ik het.

Bor de W | 17-03-10 | 10:06

Fleauxe | 17-03-10 | 10:02 Ik denk ook dat met ruim 2000 reacties alles al wel een keer gezegd is. Voorzie echter wel een "Milly-dag". Het is niet anders.
*out*

zeg maar jansen | 17-03-10 | 10:06

Frits sjoemelt met vraagjes in een quiz op tv. Dat dan weer wel.

Het meisje van Yde | 17-03-10 | 10:06

Dit nieuws heeft z'n aandacht gehad. Geenstijl.. 'genext'.

TrueWorld | 17-03-10 | 10:05

@Randy McRanderson | 17-03-10 | 10:04: Kost het moeite, geen grappen te maken over een vermoord en -zeer waarschijnlijk- misbruikt meisje van 12?

Fleauxe | 17-03-10 | 10:05

Jaloers, op zijn falen betrapt en werkt voor de azijnbode. Lastige combi en falen heeft hij zelf nog even dik benadrukt en voortgezet.

Stroopdoos | 17-03-10 | 10:05

@ de andere kant | 17-03-10 | 10:03

Zo zijn er wel meer... Al 13 reacties en nog niets van Teun vernomen...

Nlz® | 17-03-10 | 10:05

Die JP is gewoon jaloers op de fipo's van Frits. Frits denkt mee met de Geenstijl-generatie.

kapotte_stofzuiger | 17-03-10 | 10:05

Frits rules! En hufter Geelen moet maar snel terug onder zijn steen kruipen.

Snorry! | 17-03-10 | 10:05

@Randy McRanderson | 17-03-10 | 10:04

In dit geval mag u grappen maken over JP Geelen. Dat zou voldoende moeten zijn.

Requiescat in pace | 17-03-10 | 10:05

Ik moet zeggen dat zowel Wester als Antoine Peters er aardig bovenop zaten. Onder andere door de aanwezigheid te plekke van Peters. Dat Geelen een archief-journalist met de snelheid van een pot thee is kunnen zij toch ook niets aan doen?
Is die Geelen misschien heaumeau? Komt nogal bitchy over namelijk... ;)

Nlz® | 17-03-10 | 10:04

Kom nou maar door met een topic over een ander onderwerp want hier mogen we kennelijk geen grappen of gedichten over maken. En om weer 1200 keer "omg R.I.P." te lezen lijkt me niet zo interessant.

Randy McRanderson | 17-03-10 | 10:04

Linkschmensch iest vorbei.. voorlopig in ieder geval wel, en nou bek houden, Frits ruled gisteravond. punt./

Prutsert3368 | 17-03-10 | 10:04

eindelijk wakker op de redactie, oké het was een latertje, maar ik zit al een uur te wachten op een item. Heel mijn dagritme door de war.

de andere kant | 17-03-10 | 10:03

First Wester. Goeie!

Balzakius | 17-03-10 | 10:03

Waar gáát dit over? Als reaguurder wordt je voor dat soort kinderfitties weggejorist. Mooi om te zien hoe totáál anders dat loopt bij de zelfverklaard intellectuelen van de Volkskrant.

Fleauxe | 17-03-10 | 10:02

Jouw is met een w.

Dontfeedthetroll | 17-03-10 | 10:02

Frits heerscht. En sommige anderen kunnen dat niet hebben

Klukkluk | 17-03-10 | 10:02

-weggejorist-

zeer_boze_reaguurder | 17-03-10 | 10:02

Shit, we gaan dus nog steeds de hele tijd de Milly-discussie voeren ? Ik ga maar eens wat doen.

Balzakius | 17-03-10 | 10:02

[ontopic]: Dat is toch ook gewoon z'n werk, het nieuws verslaan? Waar doen die mensen moeilijk over?

Requiescat in pace | 17-03-10 | 10:02

Hoezo jaloers

ibot touch | 17-03-10 | 10:02

Alsjeblieft, Pritt. Maak er 'jouW' van.

Requiescat in pace | 17-03-10 | 10:00

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino