Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GeenStijl.TV bij flashmob tegen falafelballetjes

flashmoppie.jpgSnoeiharde boycott actie in Utrecht gisteren. Mensen met groene (Hamas of CDA, daar willen we vanaf zijn) T-shirtjes gingen flashmobben in een Albert Heijn filiaal. Uit protest tegen Israëlische opeet-dingen in het assortiment van de Appie. Zoals daar zijn: de overheerlijke falafelballetjes van Tivall (lekker met mayo), de niet te versmaden homous en tahina van Sabra, de als altijd uiterst appetijtelijke zoete aardappelen (vergeet die saaie bintjes toch!), de exquise pompelmoezen van Jaffa (harstikke vol sap!), de vitaminerijke dus kerngezonde avocados van Carmel, en uiteraard het hoogstdrinkbare Israëlische kookwijntje Yarden (in de neus bloemen, perenfruit, sandelhout en kers. Ruim: ✌ ✌ ✌ ✌ Omfietsert). Volgens het Nederland Palestina Komitee, babyboomers met ringbaardjes, hamstermeisjes en Grettavrouwtjes met Palestijnensjaals, was de flashmob een groot succes. Zie ook hun -ietwat gekleurde- berichtgeving op YouTube. Tom van GeenStijl.TV was ook aanwezig bij de *kuch* flashmob in de Albert Heijn, en dat levert dan weer een heel ander filmpje op, met als bonus een bontkraagje met een mening. Graties voetbalplaatjes op GEENSTIJL.TV

Reaguursels

Inloggen

Ik ben een Jood met zo een tempeltje op mijn hoofd!
Heb aangifte gedaan tegen de noord afrikaanse jongen in het filmpje.
Wie zich bij deze aangifte wil voegen kan mailen naar: joodmettempel@gmail.com

Jood_met_tempel | 01-02-10 | 23:54

Geenstijl.nl heeft zijn best gedaan de actie als antisemitisch neer te zetten. Ze interviewden een paar niet bij ons horende oliedomme Marokkaanse jongeren aan wie zij een paar stevige antisemitische uitlatingen ontlokten. In het filmpje op de Geen Stijl site wordt gesuggereerd dat deze jongeren bij onze actie hoorden.
Geenstijl wist beter. Het Nederlands Palestina Komitee distantieert zich van deze vuilspuiterij en riooljournalistiek, en distantieert zich ook van antisemitisme en elke andere vorm van discriminatie. Zoals het apartheidsbeleid van de staat Israel. Daartegen was deze actie gericht. De stelselmatige discriminatie van Palestijnen binnen Israel. De Apartheidsmuur en de nederzettingen, die dienen om Palestijns land in te pikken. De Palestijnse vluchtelingen die niet terug kunnen naar het land waaruit ze verdreven zijn. En Albert Heijn die rustig zaken blijft doen met deze schurkenstaat, en producten uit de illegale nederzettingen in de schappen zet. Dat interesseert Geenstijl allemaal geen zier, blijkbaar. O ja, als je geïnteresseerd bent in het werk van ht nederlands Palestina Komitee, kijk dan op www.palestina-komitee.nl.

Filastin | 01-02-10 | 12:16

Alles wat gebeurd is precies goed al begrijpen wij het niet. God is rechtvaardigheid.

Ahmed | 31-01-10 | 21:09

Het kan onze regering toch geen ene reet schelen dat israëliërs door gaan met Palestijns land af pakken. VOC mentaliteit moet kennelijk nog steeds gesteund worden of zo.

Ik weet het beter | 31-01-10 | 20:59

@ Ahmed: Ik snap dat er ook genoeg Nederlanders met foute ideeën zijn. Waar het mij specifiek om gaat is dat veel lezers op Geenstijl een verkeerd beeld kunnen krijgen van bepaalde bevolkingsgroepen en niet de andere kant van het verhaal bekijken. Dat is natuurlijk erg jammer.

Joden waren inderdaad al in Marokko aanwezig voor de intrede van de Islam. Het is niet voor niets dat de machtigste man in Marokko na de koning van joodse komaf is.

heelnuchter | 31-01-10 | 19:16

Met Israelis bedoel ik zionisten. Mensen die sinds 1880 naar Palestina zijn gekomen om een nieuw Zion te stichten. Voordat zij kwamen was Palestina al bekend om zijn Jaffa-sinaasappels. Toen was het al het grootste exportproduct van Palestina. Jaffa is ook de Arabische naam. De Israelische naam voor Jaffa is Yafo.
@heel nuchter: er zijn ook genoeg Nederlanders met foute ideeen. In Marokko heb je al 2000 jaar Joden. Er zijn ook synagogen en er hebben ook Joden in de regering gezeten etc.. De boel wordt even lekker opgenaaid en dat is wel es goed.

Ahmed | 31-01-10 | 16:19

Haha, lekker objectief hoor.. Zo een bontkraag dragende tiener met opgeschoren kop een vraag stellen over Israël!

heelnuchter | 31-01-10 | 14:48

Ik gaat gewoon naar de kiloknaller in mijn zeehondenbontjas, koop goedkope kleding die door kinderhandjes gemaakt is en geef kinderporno aan mijn kinderen.
Maar falaffel kopen????? Ben je helemaal gek geworden! Tuurlijk niet!

Granaatappel | 31-01-10 | 14:27

@Ons, zelfde vraag geldt voor jou

polt | 31-01-10 | 14:10

@Ahmed, wtf bedoel je met "Israelis"

polt | 31-01-10 | 14:10

Mij zal hij geven. Van jou weet ik niet.

Ahmed | 30-01-10 | 20:19

Ahmed | 30-01-10 | 18:56
Jouw god zal je ongetwijfeld nemen - van achteren zoals dat gebruikelijk is in de islam.

funkyd | 30-01-10 | 20:03

Mooie namen Bigswingingdick Superlulkanon... met je computer-fitness zeker. Jullie zijn niets!!!!

Ahmed | 30-01-10 | 19:09

God zal geven en God zal nemen en jullie Hollandse mieten zullen achteraan staan ha ha ha ha.

Ahmed | 30-01-10 | 18:56

Voordat Isrealis naar Palestina kwamen waren in Europa Jaffa's te koop. Met geweld zijn de mensen verdreven. Hun dorpen werden met de grond gelijk gemaakt. Hun sinaasappelplantages en landbouwgronden werden tot kibboetsen omgevormd. Dit heeft veel kwaad bloed gezet in de Arabische wereld. Wist je niet hè.

Ahmed | 30-01-10 | 16:46

Toen de Israeliers kwamen was er geen tomaat geen sinasappel en geen citroen te bekennen, en nu vollop, het land de grond in ontwikkeling gebracht door hard werkende Israelies! Gver. Palesteinen breng je eigen economie een tot ontwikkeling inplaats van de vergiftigde haat tegen de Israeliies steek daar jullie energie is in en wees een volwaardig Economische Partner dan is er basis voor overleg en concensus!

ONS | 30-01-10 | 12:25

`t Wordt tijd dat in Nederland een sterke rechtse leider de macht gaat grijpen. Die met een eindoplossing voor het Marokkanenvraagstuk komt. Want als dit antisemitische, criminele en religieuze kankergezwel niet met alle middelen wordt bestreden, zijn alle nog resterende Joden over 20 jaar in Nederland vernietigd, is Nederland een Islamitische staat en bestuurt Mohammed Bouyeri samen met Hamas van Bommel (SP) dit land.

Zure Mossel | 30-01-10 | 11:54

In de supermarkt politiek bedrijven hoort niet, snap niet dat ze er door de manager er niet uitgezet zijn. Bij de vorige gemeenteraad verkiezingen stonden er mensen van de NCPN te promoten voor die partij. Ze dachten wel een foldertje aan mij kwijt te kunnen. Ik zei dat ik die C wel erg eng vond. Had ik niet moeten doen. Ik met mijn net boven het 'miniumloontje' werd gelijk uitgemaakt voor smerige kapitalist. We hadden nog een discussie maar dat kon je geen discussie noemen.
Snap ook niet dat (ook) AH ze niet weggestuurd had ipv hun klanten met agressief extremisme lastig te laten vallen.

bastiaan13 | 30-01-10 | 10:52

Die jongen links van hem (voor de kijkert links, eigenlijk staat hij rechts) heeft dan nog het meest intelligente commentaar, ook al klinkt hij dan als een ruftende lama.

Dr.Zeldenrust | 30-01-10 | 09:58

Idioten lekker zoon stelletje aanhangers van terroristen Ik steun Israel in de strijd tegen het Hamas zooitje

Hansvo286 | 30-01-10 | 09:08

aanvulling/correctie @ 05:30
... mekkaprullaria te verkeaupen tog nog wat opgeleverd.
-
GNIFFEL !!!

wachtmeester de bruy | 30-01-10 | 05:35

@ brusselvrouw | 30-01-10 | 01:23
De Hema staat er eauk bij om geboycot te worden.
Heeft die campagne om halal worsten en ander muzelmanvoer en aanverwante mekkaprullaria tog nog wat opgeleverd.
Hahahahahahahahahahahahahaha....!!!!

wachtmeester de bruy | 30-01-10 | 05:30

In plaats van de NSB-er uit te hangen had Tom (toevallig zoontje van een Telegrofjournalist?) die armoezaaiers in die groene shirtjes beter de weg kunnen wijzen naar de dichtstbijzijnde Aldi of Lidl. In de Appie zagen die paupers er een beetje verdwaald uit.

Anders nog? | 30-01-10 | 02:00

-weggejorist-

brusselvrouw | 30-01-10 | 01:23

hoeveel mensen waar daar nou helemaal? ik tel er 7 geloof ik, plus die 2 hangroepmarrokaantjes natuurlijk maar die hadden stiekum niets te maken met die hele "flashmob".
een vriesvlezmob doen we... alleen zie ik alleen die 2 chickies stil staan, de rest doet allemaal gewoon bewegen.
ik neem nog een carmel wijntje met een jaffa sinaasappel ieg misschien zelfs een tival burgertje erbij... wat maken ze in "palestina" dat ik kan boycotten? alleen maar van die home-made bommen gloof ik he?! naja die boycot ik lekker toch al!

sjonnemqns | 30-01-10 | 00:11

Ik ga me morgen helemaal scheel kopen aan houmos, falafel, carmelfruit en meer en meer. Jammer dat het niet bij mijn appie gebreurd is, ik zou ze helemaal gek gemaakt hebben, en alles gekocht hebben. Ik sta namelijk wel achter Israel !

JSD75 | 29-01-10 | 23:54

Goeie reclame... gaat morgen naar de appie om falafels te kopen.

Word er zo moe van.. | 29-01-10 | 23:22

Mmmm, ik vind die Israëlische regering wat buitensporig met hun geweld, dus ik moet ze niet. Kill them all!

OpperRanger | 29-01-10 | 21:09

@websenior | 29-01-10 | 20:49 ,
nee.

vander F | 29-01-10 | 20:58

Gezellig dat racisme van die jongen, wordt dat ook onderzocht door Jaap van Donselaar ?

websenior | 29-01-10 | 20:49

Laat mij voorop stellen dat ik niet van Apartheid houd. Als het woord apartheid wordt gebruikt om Israël in een kwaad daglicht te stellen dan is dat onrecht naar alle mensen die geleden hebben onder de apartheid in Zuid Afrika. Israël moet zich beschermen tegen terreur, raketaanvallen en zelfmoordterroristen. Ik meen mij niet te kunnen herinneren dat in Israël mensen vanwege hun ras niet mogen stemmen, werken of wonen. Er is geen apartheid in Israël. Er is wel antisemitisme bij de Arabieren!
En dat filmpje van die flash-mob op YouTuve, daar mag al niet meer op gereageerd worden. Als men niet meer tegen reacties kan dan zal dat wat men wil zeggen ook wel niet deugen. www.youtube.com/watch?v=qzXrtyTWS70

vanhetgoor | 29-01-10 | 20:46

Als je neef met je nicht getrouwd is, en de kinderen daarvan weer trouwen met hun neef of nicht en dat al honderden jaren dan krijg je niet zomaar een dom volk, maar meer dom in het kwadraat. Ga je zulke randdiebielen ook nog intervieuwen, dan krijg je dus dit. En dat is kudt. Laat ik het daar maar bij houden.

Dr.Zeldenrust | 29-01-10 | 20:39

@ findecano | 29-01-10 | 13:53

Hij weet niet waar hij over praat, maar hij heeft wel een diepgeworteld authentieke haat jegens joden en alles wat daar mee te maken heeft.

pleurtop | 29-01-10 | 20:28

En dan Wilders uitlachen omdat hij gekke types aantrekt bij het protest tegen z'n proces.

vander F | 29-01-10 | 20:13

@ widtvoet ® | 29-01-10 | 19:43
Superjan een pallywood slachtoffer.
Wie heeft die man eigenlijk aangesteld als de reaguurders woordvoerder?
Mijn bek valt steeds vaker open van verbazing hier.

solidstate | 29-01-10 | 20:13

Fascisten gekleed in het groen,
ik vind het geen porum.

Tenzij je groen associeert met Jodenhaat,
dan klopt het ineens wonderwel.

vander F | 29-01-10 | 20:11

Leve de multiculti samenleving
aber ongelovigen, christenen
und juden RAUS !!!!

solidstate | 29-01-10 | 20:08

Arabieren en moslims hebben een hekel aan Joden, omdat Joden zich verzetten tegen de enige waarheid van Allah. Als je je bekeert tot islam is er geen probleem. Maar oh wee als je je verzet dan heb je een probleem en dien je uitgeroeid te worden. De profeet Mohamed heeft deze tacktiek zelf toegepast. Dat hele Israel Palestina conflict gaat niet over een stukje land of Palestijnen. Het gaat er om dat de Arabieren en moslims het niet kunnen hebben dat er in hun uhma kuffar wonen. Ze snappen het niet. Ze snappen niet dat Allah dat toestaat. Het brengt ze in verwarring. Over 30 jaar is Nederland aan de beurt. Dat praten ze ook over ons land.. En oh wee degenen die niet wensen te bekeren tot islam. Mensen, het kan nu nog. Het gezwel dat islam heet, kan nog gestopt worden, maar doen moeten we wel een halt toeroepen aan het importeren van dit soort inteeltrifapen die net genoeg cellen hebben om te ademen en hun kont te vegen.

Mokum Kosher | 29-01-10 | 19:45

wat een trieste volk; nog nooit in Israel geweest, maar wel een "mening".
Wordt eigenlijk wel errug tijd om die macro'tjes gewoon retour koning Mohammed VI te sturen. Kijken wat hij er mee kan, hier zijn we er er klaar mee.

glaaf | 29-01-10 | 19:32

Een handjevol joden maken 1,5 miljard moslims gek.
Je kan wel zien aan wiens kant g^d staat.

Kauft kein Judenwahr, die linkse figuren die zich weer eens zoo stevig voor andervolksch zaak inzetten. Aandoenlijk. En dan te bedanken dat ook dat kruid kinderen moet opvoeden.

vinque | 29-01-10 | 19:15

@Jokkebrok: Ik zeg DOEN!

Mokum Kosher | 29-01-10 | 18:52

Iedereen gewoon rustig blijven . Nog even geduld en we beginnen gewoon met uitzetten . We doen ze geen pijn , we maken ze niet dood nee ze gaan gewoon retour heimat en komen er niet meer in. No big deal , het is even een impopulaire maatregel maar dan heb je ook wat.
Stoppen met om de hete brij heen draaien gewoon doen.

Jokkebrok | 29-01-10 | 18:48

Ik snap er niets meer van Wilders was toch "fascisme/racisme" ?
Trouchens dat bontkraagje zei het goed "Ons land". Dus geen NL. Kan dat paspoort meteen de prullenbak in. Je moest trouwens weten wie ik haat....

Recht(s) Overeind | 29-01-10 | 18:47

?

vinque | 29-01-10 | 18:37

Prachtige TV, voorral het stukje vanaf 1 minuut 11
Vraag van Tom, “En weet de Albert Hein al dat U komt?”, en even later, “Wat is er gebeurt?”.
Whoehahahahahahah……briljant gewoon!

Generaal Nguyen Giap | 29-01-10 | 18:33

Hoe zeiden de duitsers het ook alweer? Kauft nicht bei Juden?

Kingeef1975 | 29-01-10 | 18:30

Allochtonen kopen bij de LIDL of op de markt,en protesteren bij AH?
en AH vind dit goed? Wat een stelletje wietkokers,dat gaat ze klanten kosten.

fleurtje | 29-01-10 | 18:19

Zou zomaar een aflevering van House kunnen zijn; op sterven na dood zijnde moslim die slechts gered kan worden door een, in Israel, ontwikkeld medicijn. Ik zie het hem zo zeggen: Are you sure? This is an Iraeli product!

Wolveshead | 29-01-10 | 18:18

Wat lopen er toch een hoop wereldvreemde zwakzinnigen in dit land rond.
Ik ben benieuwd hoe die Palestina Komitee aanhangers zouden reageren als ze geconfronteerd worden met een buurman die dreigt om op een onverwacht moment een bom in hun tuin of huis te gooien. Dat het geen loos dreigement is, is al gebleken uit het feit dat hij bij andere buren zijn dreigement reeds heeft uitgevoerd.
En ten opzichte van het "landjepik" geleuter het volgende.

www.mapsofwar.com/images/EMPIRE17.swf
www.mapsofwar.com/images/Religion.swf
www.mapsofwar.com/images/Democracy.swf...

zebikboss | 29-01-10 | 18:16

Stop de genocide in Gaza. Want een verdubbeling van de bevolking in slechs 20 jaar is inderdaad onmenselijk!
www.indexmundi.com/g/g.aspx?v=21&c...
De leugen van links is dat ze WO2-termen hanteren in hun medeleven. Holocaust? Een leugen. Gaza? Een genocide! Geen stroom? Joden zitten er achter en niet Hamas en Fatah.

Mokum Kosher | 29-01-10 | 18:16

Met zulke Nederlanders is het slechts een kwestie van tijd voordat Dar el Salam een feit is in Nederland. En dat waarschijnlijk zonder bloedvergieten of andere ellende. Petje af voor deze meebuigers, ja-knikkers en vijfde colonne mensen.

Mokum Kosher | 29-01-10 | 18:06

Zouden deze mensen ook behandeling weigeren met bepaalde medicijnen als ze ziek zouden zijn? Kans is zeer groot de de medicijnen bedacht zijn in Israel. Deze mensen zijn overigens echt ziek. Geen enkele behandeling, ook niet met Israelische medicijnen, helpt hen meer.

Mokum Kosher | 29-01-10 | 18:04

waar zijn de matzes? Heerlijk met suiker voor het ontbijt

ServerGenius | 29-01-10 | 17:47

* bestelde zojuist T-shirt met de opdruk: "Peace through superior firepower"*

magentaplacenta | 29-01-10 | 17:44

Falafel balletjes boycotten om Israël te treffen? Falafel is een van oorsprong Libanees gerecht... in Nederland worden de meeste falafel balletjes gegeten rondom de Leidsestraat en het Rembrandtsplein in Amsterdam en AL die zaken zijn ófwel in Nederlandse, ófwel in Koerdische, ofwel in Egyptische handen...

azoturie | 29-01-10 | 17:43

http://www.youtube.com/watch?v=ZjbJnZUJTYU

Arme kinderen.
Arme mensheid.

Ben Adam | 29-01-10 | 17:36

"Het is ons land" Ga dan lekker daar wonen!

Wij zijn ook geen racisten.

Snees | 29-01-10 | 17:34

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:57
Moet ik dat erg vinden?
* denkt aan ferrari's, rome, lekkere wijven en uitstekend voedsel. Poster van Berlusconi voor lief neemt en grinnikt om die oude afgerukte poster van Balkende*

Smarties | 29-01-10 | 17:21

Jong geleerd is oud gedaan:

http://www.youtube.com/watch?v=gGFjkfKoECc

I

Ben Adam | 29-01-10 | 17:14

@Zie ook hun -ietwat gekleurde- berichtgeving op YouTube. Tja, ze hebben ook naar Rutger gekeken denk ik... Lol @bontkraagje, helemaal niet bevestigend of zo..

Max1272 | 29-01-10 | 17:11

Mooi, gelijk is voor een paar honderd euro van die troep kopen, Israel een beetje ondersteunen!

captainobvious | 29-01-10 | 17:02

rieschert | 29-01-10 | 16:43
.
findows 1.0 is in de maak(not). iets met finhoudelijke vermogenscapaciteit**

zomswijz | 29-01-10 | 16:47

Ik vermoed dat er weinig PVV stemmerTs in beide flimpjes bijzaten.

Wolveshead | 29-01-10 | 16:45

Boycot dan ook echt alle producten waar Israëliërs patent op hebben en rijker van worden. Dus ook die mobiel met camera en de pc/laptop met foute OS, waarop je kennelijk upload.

rieschert | 29-01-10 | 16:43

Sliptong | 29-01-10 | 15:51
Oei, ik vind geboortebeperking wat ver gaan, al kan ik uw mening wel begrijpen.
Ik ben meer voor de islam hier te bestrijden op dezelfde manier zoals we met het Christendom doen. Kerk en Staat strikt gescheiden, kerk kan zich niet mengen in politieke zaken, politiek kan zich wel mengen in geloofszaken. Zo kan er nooit gebruik gemaakt worden van politieke geloofsovertuigingen met eigen wetten.

Meri59 | 29-01-10 | 16:43

Ik hoor regelmatig dat er mensen naar de Filistijnen gaan.
Is dat een toeristieke trekpleister of zo iets?

Frederik Puntdroad | 29-01-10 | 16:38

Willen onze joodse medeburgers alsjeblief aangifte tegen dat bontkraagje doen? Ja die met die moeder met een tempel op haar hoofd. Mijn allah wat een haat vlamde uit die ogen allahverdomme

lightpole | 29-01-10 | 16:36

@ jeroentjegouda | 29-01-10 | 15:53
Inderdaad. In de jaren '50 woonden er nog ongeveer 300.000 Joden in Marokko. Nu nog maar zo'n 60.000. Het gros van de Joodse Marokkanen is naar Israel gevlucht zodra ze de kans kregen...

Ivoren Toren | 29-01-10 | 16:32

Volgens mij waren er wel palestijnen. Die heten toen filestijenen.
pius | 29-01-10 | 14:25

"filestijenen" zijn werkende Nederlanders op weg naar de baas.
Heeft niets met Palestijnen te maken.

Colle Tout | 29-01-10 | 16:26

zomswijz | 29-01-10 | 16:09
Proost dan maar. Ik zie persoonlijk meer in het nihilisme, vooral hier op GS is een tegengeluid wel eens lekker om te laten horen (net als een scheet overigens :).

Superior Bastard | 29-01-10 | 16:17

Nou, das in elk geval duidelijk dan. Vraag me af of die sneue groenbeshirte babyboomers enig idee hebben, wie er aan hun kant staan. Aangezien ze de verlopen koppen doorgaans in het zand hebben ( en ook wel niet gs-filmpjes zullen bekijken) vrees ik het ergst.
Ik hoop vurig, dat de uitspraken van die kudtfin alle publieke zenders zal halen (eens te meer, ik vrees het ergste).

WederomOnweer | 29-01-10 | 16:14

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:55
.
'pro-Palestijns noch anti-Joods'
Wilt u een debat of een mening verkondigen? Proost aniewee.
m.i. moet/kan het animisme in ere worden hersteld. (terug naar de oorsprong enzeau..)

zomswijz | 29-01-10 | 16:09

-weggejorist-

3 hoog in Mexico | 29-01-10 | 16:03

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 15:59
Proost mien jong. Ik heb er al één voor me staan. ;)

Superior Bastard | 29-01-10 | 16:01

@@jeroentjegouda | 29-01-10 | 15:53
.
mea culpa. las te snel.

zomswijz | 29-01-10 | 16:00

Sliptong | 29-01-10 | 15:56
Nee hoor. Heb wel rechten gestudeerd, uit ambitieuze armoe, zoals velen.

Superior Bastard | 29-01-10 | 16:00

@Superior Bastard | 29-01-10 | 15:57
Super!
Dan wens ik allen een prettig weekend, voor mij nu een biertje.

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 15:59

Vlug naar Appie ga.
Bedankt voor lekkere tip GS!

steile helling | 29-01-10 | 15:59

En er is niemand die deze geïmporteerde Neo-Hitlertjes aanklaagt?
Dat vind ik raar!
Ze zeggen me daar namelijk nog al wat ....
Puur opruiïng, racisme, jodenhaat en aanzetting tot geweld.

Frederik Puntdroad | 29-01-10 | 15:58

Ach, zo begon het in de jaren 30 ook.
Joden blijken bij de arbeiders/linksen altijd weer haat op te roepen.
En die Marokkaan zegt niets nieuws. Vraag een willekeurige Marokkaan wat hij vind van Joden en je krijgt altijd zo'n antwoord. En geloof me dit zijn de gematigde moslims.

Lompe Loel | 29-01-10 | 15:58

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 15:44
Nu zijn we het op 3 1/2 punt eens. Punt 1 is twijfelachtig: Ik vind Israel namelijk wel een bezetter, maar de aanleiding tot de bezetting was in mijn ogen noodzaak.

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:57

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:55
U bent een jurist met een vrije dag?

Sliptong | 29-01-10 | 15:56

@jeroentjegouda | 29-01-10 | 15:53
.
Verdreven Gristelijken jeroentje.
løl!

zomswijz | 29-01-10 | 15:56

Zolang linkse idioten als Grettha tegen Israel zijn, ben ik voor. Israel is bovendien de enige staat in het Midden Oosten die de moslimwereld een beetje in toom houdt. Moet er niet aan denken, dat die geitenneukers in horden onze kant uit komen.

Big Swinging Dick | 29-01-10 | 15:55

zomswijz | 29-01-10 | 15:42

U beschuldigt mij van het niet hebben van een mening, terwijl u mij om een antwoord vraagt op een vraag die ik in uw monoloog van 14:36 niet kan ontdekken. Daarom stel ik u om 14:42 wel een vraag, namelijk wat heeft de door u aangehaalde, algemeen bekende geschiedenis, te maken met het hedendaagse inhumane regime van Israel in de bezette gebieden? Waarop u mij tot op heden het antwoord nog niet gegeven hebt. In plaats daarvan typt u een stompzinnig(sorry) comment waarin u mij ten onrechte beschuldigt van een taalfout en het bezigen van kul en dat terwijl ik u al prettig weekend had gewenst in de wetenschap dat er met u niet valt te discussiëren.

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:55

Oome Gijs | 29-01-10 | 15:33

We worden steeds meer op ons zelf teruggeworpen. De zich nu veilig voelenden in hun netwerken kunnen nog vreemd kijken wanneer plotseling bij hun club de stekker eruit gaat.
Gelukkig heeft onze grote broer overal kamera's opgesteld, komen er kastjes in de autootjes, zijn er vingerafdrukken in het paspoort, IP adres verifiëring, ongekende afluister- en afkijkoperaties. Ze lijken het allemaal onder controle te hebben. NL is een mooi experiment, jammer wanneer je in een Vogelaarwijk woont of wanneer je teveel je eigen mening hebt (PVV, SP).
Ik deel Sliptong's vreesch dat we dat we nog vele eeuwen nodig zullen hebben om de gulden middenweg te zoeken in deze dynamische en gemanipuleerd-politieke wereld

ecologiste | 29-01-10 | 15:55

@Tutanchamon | 29-01-10 | 15:49
.
tss.. of dat er al geen multiflauwekul heerscht in de landen rondom NL.
(bewijsmode off)

zomswijz | 29-01-10 | 15:54

Bovendien is het heel vreemd van die jongen, want in Israël wonen veel Joden die uit Marokko afkomstig zijn. Die jongen was met zijn opmerkingen in Marokko niet heel ver gekomen, want de regering daar wild at soort gelezer niet. Marokko heeft goede band met Israël.

jeroentjegouda | 29-01-10 | 15:53

Hebben die mensen nou echt niets beters te doen? Waar bemoeien ze zich toch mee, ga eens wat doen met je leven ipv dat gefocus op Israel, er gebeuren genoeg ergere dingen in de wereld. Verslaafd aan het pleasen van achterlijk woestijnvolk dat door jodenhaat verblind is.

baronbreekijzer | 29-01-10 | 15:53

maneggio | 29-01-10 | 15:50
LOL compleet met Fatwasjaaltje mag ik hopen?

Sliptong | 29-01-10 | 15:52

Ik neem aan dat Geen Stijl dit filmpje doorstuurt naar het OM in de verwachting dat er tot vervolging van die Marokkaanse jongen wordt overgegaan? Of is GS daar te slap voor?

jeroentjegouda | 29-01-10 | 15:52

Meri59 | 29-01-10 | 15:47
En als we niet oppassen komen dat soort gevaarlijke wetten deze kant op (sharia). Als er maar genoeg moslims zijn kun je vanzelf de democratie omzeep helepen. Je kunt immers als meerderheid democratisch beslissen de democratie op te heffen. Daarom zou geboortebeperking goed izjn. En voor de overbevolking van de aarde én om te voorkomen dat bepaalde bevolkingsgroepen veel kinderen nemen om bepaalde doelstellingen te bewerkstelligen. Daar hoef je niet echt niuew rechts radicaal voor te zijn.

Sliptong | 29-01-10 | 15:51

Bij afname van 3 Tshirts een bomgordel cadeau speciaal uitgereikt door Harry van Bomgordel

maneggio | 29-01-10 | 15:50

En dat racistische geweldadige soort bontkraagjes moet straks eigenlijk jouw en mijn AOW opbrengen ? Dat wordt keihard zelf sparen dan......... SP, GL en PVDA stemmer, wordt wakker. Ze hebben geen maanden hoeven zoeken om dit soort tuig te vinden, dit zijn helaas geen uitzonderingen en incidenten, dit soort verziekende lui loopt gewoon overal en altijd los rond ! Bewijzen te over.

Rest In Privacy | 29-01-10 | 15:49

Sliptong | 29-01-10 | 15:36
Verstandige woorden. Ik vraag me wel eens af: Kunnen er echt geen 150-200 mensen worden gevonden die geen politieke voorkeur hebben en dit land op een integere wijze gaan leiden?

Bakito | 29-01-10 | 15:48

@Sliptong | 29-01-10 | 15:39
Excact, vandaag nieuwe aankondiging, protesteren tegen het Regime? Oorlog voeren tegen God (Allah). Hup, aan de boom met een touw het liefst midden in de stad. Wij hoeven hier niet de geschiedenisboeken in te duiken om een beeld te kunnen scheppen hoe het was in de middeleeuwen, we kunnen het in 2010 gewoon letterlijk zien mochten we dat willen.

Meri59 | 29-01-10 | 15:47

@Zullen we eens protesteren tegen Marokko? Kan je lachen!

Boer in Amsterdam | 29-01-10 | 15:43
.
Ka-Fi-Net: "zó gaan we niet met elkaar om"

zomswijz | 29-01-10 | 15:47

*Diepgang van de hele midden-oosten discussie samenvatten doet*
Welles. Nietes. Welles! Nietes! Maar hij schopte eerst! Neehee, jij bent begonnuh!
Ook +1 voor het genuanceerde bontkraagje, zelden een redenaar zo groots als dit jonge talent gezien.

stouterouter | 29-01-10 | 15:46

Profiteren van terreur, discriminatie, bezetting en illegale immigratie moet ergens ophouden. Dus waarom niet in de supermarkt!

Hoewel verplicht vertikken Israelische producenten het (uit schaamte?) om te vermelden of een product echt uit Israel komt, dan wel uit een illegale Israelische nederzetting in de bezette gebieden, in de Golan of de West Bank.

Dus als je zeker wilt weten dat je niet meewerkt aan de sponsoring van apartheid, koopt geen Israelische waar.

sjonnie | 29-01-10 | 15:46

Iets zegt me dat ik het laaste deel van dit filmpje vanavond niet op De Wereld Draait Door zal zien.

cybersnitch | 29-01-10 | 15:45

@Superior Bastard | 29-01-10 | 15:38

Gewoon nog even uit nieuwsgierigheid. Waar zijn we het over eens, er staan 3 onderwerpen in die post. Alledrie of een specifiek?

Voel vrij dit nog even te beantwoorden, dan zal ik zelf alvast afsluiten met de mooie dooddoener:
Een conflict dat al zo'n 60 jaar bestaat en dat tal van wijze mannen (en misschien een paar vrouwen) hebben proberen op te lossen, kunnen wij niet even ontrafelen en oplossen binnen een uurtje of zo. Zelfs niet enkel aanwijzen wie in meer of mindere mate schuld heeft.

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 15:44

Jaja, protesteren tegen Israël, het mag in Nederland. Zullen we eens protesteren tegen Marokko? Kan je lachen!

Boer in Amsterdam | 29-01-10 | 15:43

@Superior Bastard | 29-01-10 | 15:34
.
Begrijpelijk lezen noch verstandelijk interpreteren van een eerdere comment, mijnerzijds, is aan u niet besteed. Geeft nu eensch antwoord vooreerst je met nietszeggende be-commentarieerde kul aan komt draven.(mn het P.conflict)

zomswijz | 29-01-10 | 15:42

Meri59 | 29-01-10 | 15:35
Waar baseer jij op dat ik me daar überhaupt mee zou willen identificeren?
*Busje nuance toeschuift*

Excuus dat ik me niet, voor jou, begrijpelijker heb kunnen uitdrukken.

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:40

Meri59 | 29-01-10 | 15:35
Ik gok in het prachtige Perzie. Waar een mening hebben gevaarlijker is dan op een boze pofadder stappen.

Sliptong | 29-01-10 | 15:39

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 15:36
Dan zijn we het daarover eens.

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:38

@Superior Bastard | 29-01-10 | 15:31

De vraag is maar of Israël ook echt een bezetter is. Dan zul je er toch weer de historische perspectieven op na moeten pluizen.

En ja, ondanks dat ik af en toe graag harde woorden bezig omdat ik het dan ook echt meen, ben ik een mild mens. Zonder ideologie, zonder geloof, zonder politieke kleur!

Maar met de overtuiging dat als zo ongeveer de hele wereld zou kunnen/WILLEN leven in een staatsvorm en maatschappij van het Nederland van pak em beet 1985-1995, alles er wat rooskleuriger uit zou zien. Ik wil dat!

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 15:36

Bakito | 29-01-10 | 15:27
Er zal water bij de wijn gedaan worden en er zullen coalities gemaakt moeten worden. Dat de PVV niet dé oplossing is moge duidelijk zijn. Maar het pappen en nathouden hier begint gevaarlijke vormen aan te nemen. Ik denk dat een partij als bijvoorbeeld D66 ook niet dé oplossing heeft. Het is allemaal subjectief. Maximaal 0% is wel erg negatief hoor. Er zit wel meer in. Bovendien is ook "gezond" een subjectief begrip. Wat ios gezond? Veiliger? Lagere belastingen? Lekker wonen? Allemaal een paarse dildo op het nachtkastje? Ik bedoel maar. Laat die ruk naar rechts maar komen maar inderdaad ook weer niet te ver naar rechts. De gulden middenweg zoeken is lastig en daar zullen we nog vele eeuwen voor nodig hebben vrees ik.

Sliptong | 29-01-10 | 15:36

@Superior Bastard | 29-01-10 | 15:31
Weet jij waar dit is, kun jij je daar mee indentificeren? Is er oorlog in dat land? Worden ze bezet?

img106.imageshack.us/i/99417059130220d...

Meri59 | 29-01-10 | 15:35

zomswijz | 29-01-10 | 15:26
www.onzetaal.nl/advies/noch.php
Begrijp je...?

Ik heb ook een mening, als u dat nog niet hebt gelezen, of hetgeen ik schrijf niet als mening wilt kwalificeren is verdere discussie zinloos lijkt me. Niettemin goed weekend gewenst.

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:34

'and she buys you a stairway to heaven'
Toch, islamknuffin-aars?
bl~eh..

zomswijz | 29-01-10 | 15:34

ecologiste | 29-01-10 | 15:26

SP of PVV stemmen, akkoord (hoewel Harry Van Bommengordel een volslagen idioot is), maar let op de nooduitgang. Zorg eerst dat er een uitweg is, een plan B, en een plan C.
Want het is hier in dit land gewoon niet meer goed pluis, ondanks alle juichverhalen in de mainstream media. Zorg voor goede persoonlijke beveiliging en geloof niemand niemand op z'n mooie blauwe ogen.

Oome Gijs | 29-01-10 | 15:33

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 15:24
"s ik TV-beelden zie van de Palestijnse gebieden, dan zie ik dit allemaal niet. Dan zie ik een zeer grote overeenkomst met de TV-beelden uit vele andere landen waar ik me niet mee kan indentificeren. Grauw, lelijk, zorgelijk, onderdrukking, haat uit geloofsovertuiging, honger, niet willen/kunnen participeren in een groter geheel, kortom een maatschappij die totaal niet op de onze lijkt."

Juist. En hoe zou dat komen denk je? Excuus voor de komende Godwin, maar Nederland, België en bezet Frankrijk vormden ook geen mooi plaatje tijdens de bezetting. Het is moeilijk om iets op te bouwen als je er de mogelijkheden niet toe hebt of krijgt. Het feit dat uw sympathie meer om reden van uiterlijkheden in plaats van ideologie bij Israel ligt doet mij vermoeden dat u eigenlijk ook wel een mild mens bent.. ;)

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:31

Die poltitiek correcte Duisenberg cult followers denken weer eens lekker moreel superieur voor de dag te komen. Bontkraagje geeft helaas weer eens pijnlijk aan wie deze cult figuren in de hand spelen. Toch gewoon belachelijk dat een Israelier dan wel Jood dit keer op keer over zich heen moet laten komen om vervolgens zelf uitgemaakt te worden voor racist/fascist etc.

Belachelijk!

Shalom

Obel1x | 29-01-10 | 15:28

Sliptong | 29-01-10 | 15:22
Met dat laatste ben ik het roerend eens, maar de kans dat uw partij dit land weer gezond gaat maken, schat ik in op maximaal 0%.

Bakito | 29-01-10 | 15:27

Oome Gijs | 29-01-10 | 15:13
In France zijn al meer dan 250.000 woningen in bezit van NL-er. De babyboomers vluchten het land uit en nemen hun pensioenen mee die lekker in het buitenland uitgeven en de vetbetaalde ambtenaren en figuren uit de zieligheidsindustrie zullen hun volgen en de politici met hun netwerken zijn vooral bezig met eigen zakken te vullen zodat anneer het publieke systeem failliet is ergens op de Bahama's of wellicht Aruba van hun ouwe dag te genieten. PPV en SP zijn één van de weinigen die er wat aan willen doen.

ecologiste | 29-01-10 | 15:26

@Nogmaals, ik ben pro-palestijnen noch anti-joods. Geloof, terecht of niet terecht bezet zijn hier niet de issues.

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:42
.
ík ben noch.. noch..
begrijp je ?
*lutserts mode off* Maar, ik hep wél een mening!!

zomswijz | 29-01-10 | 15:26

Toch leuk hoe ze protesteren tegen "Israëlische apartheid" terwijl de gewone arabieren in Israël meer rechten hebben dan in de meeste arabische landen...

Zeaui | 29-01-10 | 15:24

@Superior Bastard | 29-01-10 | 15:14

Dat van "twee vechten", dat ben ik sowieso met je eens. Laat ik dan gewoon ongegeneerd mijn kijk op de zaak geven:
Als ik TV-beelden zie uit Israël, dan zie ik mijn wereld: Verzorgde mensen, moderne huizen, mooie stranden, cultuur, voetbal van een redelijk niveau, mensen die werken en ondernemend zijn, kortom een maatschappij die op de onze lijkt.
Als ik TV-beelden zie van de Palestijnse gebieden, dan zie ik dit allemaal niet. Dan zie ik een zeer grote overeenkomst met de TV-beelden uit vele andere landen waar ik me niet mee kan indentificeren. Grauw, lelijk, zorgelijk, onderdrukking, haat uit geloofsovertuiging, honger, niet willen/kunnen participeren in een groter geheel, kortom een maatschappij die totaal niet op de onze lijkt.

Waar denk je dat ik de meeste sympathie voor heb, ongeacht historische perspectieven?

Als de Palestijnen echt een volk waren, dan hadden ze in 60 jaar allang iets moois gemaakt van hun grondgebied, Israël heeft dit wel gedaan. Maar dit valt in de categorie "niet willen/kunnen participeren in een groter geheel", dat is erg zat voor de gewone man daar maar dat maakt Israël niet meteen de slechterik.

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 15:24

Bakito | 29-01-10 | 15:11
Voor Nationaal-Socialisme moet je bij de Es Pee zijn. En het Kwaad; je hanteert nogal megalomane termen: Halfgod, het Kwaad. Tis maar politiek. Het gaat om de hetze tegen de PVV en Geert in het bijzonder. Er is geen ruimte voor een open en eerlijk debat. De meningen staan al weer klaar. Wie leidt Nederland de 21e eeuw door? Niet de gevestigde partijen. Europa en dus ook Nederland staan voor nieuwe, zware uitdagingen en een daarvan is inderdaad de oprukkende Islamisering. De huidige struisvogelpolitiek biedt daarin geen soelaas.

Sliptong | 29-01-10 | 15:22

Als Powned nog een geschikt televisie format zoekt (want zo'n filmje als dit, hoe "briljant" het ook is, slaat helemaal dood als het op de kijkbuis komt) dan zouden jullie 's kunnen kijken naar Charlie Brookers 'Newswipe' (bbc). Die laat op een werkelijk briljante manier aan den volke zien hoe we dagelijks verneukt worden door de (gevestigde) media. En het is nog lachen ook.

AgentKrol | 29-01-10 | 15:21

zomswijz | 29-01-10 | 15:17

zomswijz | 29-01-10 | 14:36
Steek die geschiedenisles maar ergens waar het donker is, oud en al lang bekend.
Maar wat heeft dat te maken met het inhumane Israëlisch regime in de bezette gebieden?
Nogmaals, ik ben pro-palestijnen noch anti-joods. Geloof, terecht of niet terecht bezet zijn hier niet de issues.

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:42

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:21

@zomswijz | 29-01-10 | 15:17
Nou zie Superior Bastard | 29-01-10 | 14:42 lijkt me?

Parsons | 29-01-10 | 15:19

Sliptong | 29-01-10 | 15:00

Als we heel ver terug gaan, dus toen we nog verzamelden, visten en jaagden, pakweg 10-15 duizend jaar geleden, toen ging het ook om territoriumgedrag. Er lijkt niets veranderd.
Het lijkt me heel vervelend wanneer je van je land verdreven wordt, zeker in een zogenaamde beschaafde wereld.
Maar landjepik is en blijft één van de eerste kinderspelletjes. Zullen we dan nooit opgroeien?
Enfin met de gebrainwashte finjeugd komt het waarschijnlijk nooit meer goed.
Odysseus verlos ons van de éénogige monsterfundamentalisten.

ecologiste | 29-01-10 | 15:18

btw Superior Basterd, waar blijft je antwoordt?
)zomswijz | 29-01-10 | 14:36(

zomswijz | 29-01-10 | 15:17

Eerst je camera witten dan graag filmen.
Prutser.

-TheSyncMaster- | 29-01-10 | 15:16

Dit rifratje laat haarfijn zien waar het probleem in de islam zit. Tijd om deze fascistische neo-bruinhemden definitief het land uit te schoppen.

stuyterkuycken | 29-01-10 | 15:16

Hoe zit het trouwens met de onderdrukte palestijnen in Libanon, Jordanie, Egypte en Syrie??? Bij elkaar zijn dat er meer dan in heel Israel, maar in die hoek is het weer oorverdovend stil.

rechtsheeftvoorang | 29-01-10 | 15:16

Israelische produkten op de Afdeling Finsterlogie bij AH?

Sjeng de helle | 29-01-10 | 15:15

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 15:11
Misschien dat je het eens van twee kanten kunt bekijken, Israël , met in hun voetsporen de Westerse wereld en de oorlogsindustrie, willen ook geen vrede lijkt het.
Waar twee vechten, dragen beide, sowieso een deel, van de schuld.

Sliptong | 29-01-10 | 15:09
Haha, eens en touché.

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:14

Israel is het enige beschaafde en ontwikkelde land in de rotzooi die Midden-Oosten heet. Logisch dat ze die troep met harde hand buiten de deur proberen te houden.

Le Bref | 29-01-10 | 15:14

Blijf met je gore islamitische poten van mijn Tivallballen af zou ik dan geneigd zijn te roepen, maar ja, als beschaafd mens zeg je hoogstens "ontluisterend" op iets luidere toon.

knutsel | 29-01-10 | 15:14

@Sisenandus : vast wel. Liever dat dan een zogenaamde God of Allah die niet bestaat. Kom met een argument of log uit en laat de grote mensen even met elkaar praten. Nozem.

Popiejopie79 | 29-01-10 | 15:13

Nou, dat filmpje hoef ik niet te zien, want ik mag het zelf allemaal dagelijks meebeleven, van die troepen louche figuren met caps, kraagjes, kapuchons... en dan niet 1, nee, maar hele hordes die rondhangen op stations, in winkelcentra of op straat overal eigenlijk.
De sfeer in de NL en zeker in de grote steden is er 1 van duisterheid, een diffuse dreiging, louche, onbetrouwbaar, onveilig en ga zo maar door. En de politie die is zo erg bezig met de-escaleren dat ze maar de stekker heeft getrokken uit de eigen computers. Maakt toch geen ene moer meer uit. Het is niet leuk om te zeggen: maar de maatschappij stort gewoon in elkaar en niemand die er iets aan kan doen en een hele groot groep die er niets aan wil doen. Wie nu nog niet voor zijn familie een nooduitgang uit NL heeft geregeld, voor eventualiteiten, is niet goed bij zijn hoofd.

Oome Gijs | 29-01-10 | 15:13

Okko's +10, want ze laten maar weer eens zien wat de algemeen geldende mening onder moslims is met betrekking tot racisme en verdraagzaamheid ten aanzien van een ander geloof en de Joden in het bijzonder.....

Wat is het gironummer van de mossad of IDF? Koenders 40 Miloen storten a.u.b.

rechtsheeftvoorang | 29-01-10 | 15:12

Te dom om voor de duvel ehh Mohammed te dansen, helaas ze hadden niks te rellen.

Mindy | 29-01-10 | 15:12

Sliptong | 29-01-10 | 15:03
Als je niet op de PVV stemt, wordt je meteen beschouwd als het Kwaad. Nationaal-Socialistisch, hè?

Bakito | 29-01-10 | 15:11

Meri59 | 29-01-10 | 15:08
Nog erger: die terroristen, want dat zijn het, worden vanuit de moskeeen opgeroepen via de ouderlingen (buurtvaders, -regisseurs) om de boel te terroriseren. Maakt allemaal deel uit van het plan voor een wereldomvattend kalifaat. Maar je kent de Nderlanders: als het kalf verdronken is....

Sliptong | 29-01-10 | 15:11

@Superior Bastard | 29-01-10 | 15:00

Kan ik je helaas niet zo snel geven. Het is mijn indruk van 25 jaar Journaals kijken en kranten lezen. Die gasten die willen gewoon niet, dat is mijn kijk op deze zaak. Als Israël ze 1 vinger geeft willen ze er 2. Als Israël er 2 geeft willen ze er 3. En als Israël ze 3 vingers geeft willen ze de hele hand.

Maar volgens mij willen ze zelfs die hele hand niet. Het grootste deel van de gewone bevolking misschien nog wel. Maar de radicale organisaties die het meeste in de pap te brokkelen hebben willen volgens mij gewoon een continu voortdurende oorlog. Daar bouwen zij hun macht en bestaan op. Zij zijn niet gebaat bij vrede.

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 15:11

Kies geen partij, maar een hoog hek met 1 strengbewaakte in/uitgang zou bij sommige nederzettingen in Nederland geen overbodige luxe zijn.

wallie100 | 29-01-10 | 15:10

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:05
Ze staan bekend om hun arrogantie en lompigheid. Het hadden Hollanders kunnen zijn.

Sliptong | 29-01-10 | 15:09

@findecano | 29-01-10 | 13:53

Zal ik jou eens uitleggen hoe dit werkt.
Je gaat naar zo'n huis van een bontkraagje en laat het filmpje aan de ouders zien. Ter plekke krijgt hij een dreun tegen zijn kaal geschoren koppie geslagen waar jij bij zit.
Je vertrekt en hebt het gevoel iets duidelijk gemaakt te hebben en dat er nu meer toezicht op is.
Wanneer de deur dicht gaat krijgt het zelfde jochie een schouderklopje van zijn vader met de woorden. Mooi gezegd jongen, Allah Akhbar!
En dat is wat een groot deel van de mensen hier niet begrijpt in Nederland.
Hoe weet ik dat?
Met mensen praten uit de gezondheidszorg.

Meri59 | 29-01-10 | 15:08

hero_of_heaven | 29-01-10 | 15:04
Of de autodrop zwartrijders.

Sliptong | 29-01-10 | 15:07

@koerbagh ® | 29-01-10 | 14:46
je hoort zoveel niet hier ten lande mn niet waar het Egypte(Tariq R. cs) betreft.
kunst-en-cultuur.infonu.nl/biografie/8...
*sneuballen gooit naar gutmensen* Wat jij?

zomswijz | 29-01-10 | 15:06

Popi,
Jij gelooft in sprookjes.

Sisenandus | 29-01-10 | 15:06

"Kraspen" heb je niet nodig op HBO dunkt mij.
Beetje jammer van dit wonderkind.

gentle giant | 29-01-10 | 15:05

Biff Eagleburger | 29-01-10 | 15:01
En het personeel behandelen als waren het palestijnen. Ik ken ze, ik heb ooit, als bijbaantje, een groep Israëlische toeristen voor een week begeleid, was blij dat ze weer bij de el-al balie stonden, wat een arrogante lompe boeren. Dat groepje dan hè.

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:05

robert39 | 29-01-10 | 14:53

Als je de lange vingers voor de marokanen maar laat liggen.

hero_of_heaven | 29-01-10 | 15:04

Bakito | 29-01-10 | 14:59
Ben je nu weer bezig met je ongefundeerde, tedentieuze meningen over de PVV aan het verkondigen. Waar is je Arafatwa shawl?

Sliptong | 29-01-10 | 15:03

-weggejorist-

Twinney | 29-01-10 | 15:02

De afdeling "Liquiditeit van de Mossad", in ieder geval iets met Liqui..., zal het nog druk krijgen in de toekomst.

Sjeng de helle | 29-01-10 | 15:01

@Sisenandus | 29-01-10 | 14:58 : gebed? Hoezo, gebed? Ik geloof niet, in tegendeel zelfs. Maar ik verdiep me er genoeg in om een idee te hebben *waarom* ik nergens in wil geloven.

Popiejopie79 | 29-01-10 | 15:01

@Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:48

Beschaafde Israëliërs? *proest ende kuch* Ooit wel eens een groepje Israëliërs tegengekomen in het buitenland? Van die aardige gasten, die hotels leegstelen, andere toeristen beroven, date-rapen? Van die gasten die ervoor zorgen dat veel hotels bordjes hebben hangen waarop letterlijk staat dat Israëliërs geweigerd worden? Leuk beschaafd volk inderdaad.

Biff Eagleburger | 29-01-10 | 15:01

Wat een onderontwikkelde knaap. Heeft niet door wat de consequenties zijn van dergelijke denkbeelden. Nou nog een jood vinden die moslims haat en dan zetten we ze beide in een arena en kunnen ze precies gaan doen wat ze beide zo graag willen: Redeloos elkaar de hersens inslaan. Mijn duim wijst alvast omlaag!

Integrevenge | 29-01-10 | 15:00

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 14:58
Bronnen a.u.b. Dan kan ik er op ingaan. Of u gelijk geven.

Superior Bastard | 29-01-10 | 15:00

Maar het zijn geen racisten hoor. Behalve als het om Joden gaat. Ze zeggen het zelf.
"Joden moeten worden uitgeroeid", zegt de moslim. En dan mag Geert niet zeggen dat de islam fascistisch is. Nou, met dit filmpje kan Geert W. zo de rechtbank uit wandelen, lijkt me.

koerbagh ® | 29-01-10 | 15:00

ecologiste | 29-01-10 | 14:47
Teruggepikt. Wel bij de (geschiedenis) les blijven. Jij kijkt alleen maar naar de korte historie. Zie voorgaande verhandelingen. En nee, het zijn geen Filistijnen. Neemt niet weg dat ook ik vind dat een ras zoals de Joden met, laten we zeggen, een bovengemiddeld IQ en een eigen historie aan onderdrukking en vervolging, zich wel wat humaner mag uiten richting de Palestijnen. Neemt hierin ook weer niet weg dat groeperingen als Hamas en Fata het voor de rest verpesten. En zolang het vervolgen van Joden nog luidkeels dagelijks over de straten wordt geschalmd en uit moskeeen wordt opgeroepen de Joden te vernietigen zullen onschuldige mensen de dupe blijven worden.

Sliptong | 29-01-10 | 15:00

kuifje. | 29-01-10 | 14:47
U moet niet zo kritiekloos achter die blonde halfgod aan blijven kruipen. Inderdaad, hij legt de vinger op de zere plek, maar denk maar niet dat hij en zijn boevenbende voor pleisters kunnen zorgen.

Bakito | 29-01-10 | 14:59

@Superior Bastard | 29-01-10 | 14:49

Die bommengordels bedoel je?!
Volgens mij is dat geen reactie op iets. Dat is een diepgewortelde, grotendeels ungefundeerde haat van de Moslims daar richting de Joden in het algemeen. Het feit dat de fittie daar al zo gruwelijk lang duurt is daar het allerbeste bewijs van.

Is het je al eens opgevallen dat als er weer een poging tot praten gedaan wordt dit altijd onder regie van een Westerse gezant/initiatiefnemer gebeurd? Meestal met Israël als ontmoetingsplaats. En dat deze besprekingen vrijwel altijd op niets uitlopen omdat ergens weer 1 of meerdere van die idoten "BOEM" zeggen...

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 14:58

@Popi,
Vergeet de tijd niet, anders mis je het vrijdagmidaggebed .

Sisenandus | 29-01-10 | 14:58

We hebben de vorige Jodenhaters er toch ook met vereende krachten uit laten trappen ? Ook al dachten ze dat Nederland inmiddels aan het Germaanse Rijk toebehoorde ?

koetmeurning | 29-01-10 | 14:58

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:54
Inderdaad. :-)
*hand doet schudden en verder werken gaat*

Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:58

@H@xor : en toch, als de Palestijnen Israel innemen, komen er geen balletjes van kikkererwten meer. Hoezo, onafhankelijk? :)

(Bovenstaande is lichtelijk sarcastisch bedoelt en is slechts een mening van de auteur).

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:57

robert39 | 29-01-10 | 14:50 Een landelijke flashmob?

zeg maar jansen | 29-01-10 | 14:52

Ja, zoiets.

robert39 | 29-01-10 | 14:56

Pittybrad | 29-01-10 | 14:48
Vind je het erg als ik daar niet op inga?

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:55

Een kenmerk van grote domheid is het met elkaar verstrengelen van onafhankelijke concepten zoals balletjes kikkererwten bij albert heijn en de gaza strook.

H@XoR | 29-01-10 | 14:55

@Smarties : daarom zei ik al eerder; het grootste deel van Europa hoorde bij het Romeinse rijk. Daarom moeten we Italianen even bellen en ze informeren dat we graag weer geannexeerd willen worden. Of bedoelde je dat niet? :)

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:54

Om welke apartheid moorden de Sjiieten en de Soenieten elkaar dagelijks uit ?

koetmeurning | 29-01-10 | 14:54

Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:48
Dan blijven we het daar, gedeeltelijk, over oneens. Maar gelukkig kan dat hier in dit land op een beschaafde manier ;).

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:54

Met z'n allen de hele voorraad jodekoeken kopen bij Appie, als signaal.

robert39 | 29-01-10 | 14:53

@koetmeurning | 29-01-10 | 14:50
Dat is Nieuw radicaal fundamentilistisch Nederland.... Geen gevaar....

Meri59 | 29-01-10 | 14:52

robert39 | 29-01-10 | 14:50 Een landelijke flashmob?

zeg maar jansen | 29-01-10 | 14:52

Komen die bontkraagjes van een castingbureau ofzo? Damn wat standaard. Hij spreekt trouwens wel duidelijk nederlands met hele zinnen, maar toch moet hij volgens mij rond die tijd op school zitten.

Ploertendodert | 29-01-10 | 14:51

En de Palestijnen hebben genoeg kansen gekregen om tot een vreedzame oplossing van dit conflict te komen maar zolang ze halsstarrig vast blijven houden aan het 'wij willen alles' principe zullen ze qua ontwikkeling geen steek verder komen.

Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:50

Zo zie je maar dat zelfs het domste capuchonnetje ergens voor kan zijn. Hij was het eens met die aktie van die stilstaanmenschen, vóór de deaud aan alle joden en ook nog eens vóórstander om Geert via de bekende K verwensing een tuintje op zijn buik te laten groeien.
En ik maar denken dat al die rif-apen negatief in het leven stonden.

En nu maar hopen dat hij struikelt en in z,n eigen kraspen valt .

hero_of_heaven | 29-01-10 | 14:50

@need i say more | 29-01-10 | 14:23
Bedankt voor het stuk van Elian, ik had het nog niet gelezen.
Nee, Gretta wordt niet gezien als een gevaar voor onze nederlandse samenleving. Wat een ongelooflijke haat zit er in dat mens zeg, pure haat uit domheid.

Meri59 | 29-01-10 | 14:50

Let op!
Laten wij vanmiddag allemaal jodekoeken gaan kopen bij Appie, de hele voorraad,
gewoon als signaal.

robert39 | 29-01-10 | 14:50

De bezetter met hun collaborateurs dringen steeds verder door. Héél aardig.
.... alle Joden uitroeien ! ?? ....... zijn dit de Allernieuwste Nederlanders ?
Ze hebben het over ons land , daarmee wordt niet Nederland bedoeld.

koetmeurning | 29-01-10 | 14:50

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:04
Joden wonen al duizenden jaren in die streek. Alleen trekken de laatste decennia veel joden weer die kant op. De laatste decennia trekken ook veel mensen naar Europa. Als je jouw stelling nu eens op Europa betrekt?

Smarties | 29-01-10 | 14:49

@TisnieZomoeilijk
Ja, en dat is weer een reactie op...?

Eén partij zal moeten beginnen met een duimbreedte te wijken. Laat dat dan, voor mijn part, het "beschaafde" Israel zijn. Rabbin wilde het, maar werd vermoord door een landgenoot.

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:49

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:37
Dat zie ik zeker wel maar heb je al bedacht dat die 'arme jongens' dat toch echt aan zichzelf te danken hebben?
Laten we wel wezen: als de palestijnen de kans kregen om volledig los te gaan dan worden alle Joden eenvoudigweg om zeep geholpen, zelfs al wordt maar de helft van de oorlogsretoriek van die lieden in praktijk gebracht.
Ik blijf erbij; Israël gedraagt zich zo beschaafd als mogelijk is, doen ze dat niet dan worden ze onder de voet gelopen.

Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:48

*zich afvragen doet of realiteitszin soms ook een Israelisch product is en daarom door deze lui geboycot wordt.

GOEM | 29-01-10 | 14:47

Totaal uit de tijd.
Ik zal jullie eerlijk vertellen dat ik jaren lang producten uit Israel geboycot heb, maar ben daar enkele maanden van teruggekomen, sterker nog wanneer ik zie dat de paprika's of tomaten uit Israel komen koop ik ze juist.
Ik heb nog steeds te doen met de Palestijnen en dat delen van hun land zijn ingepikt.
Maar mohammedanen zijn nu de baas in Palestijnse gebieden en die kunnen niet voor een internationale markt produceren en waneer je dan politieke acties gaat voeren tegen technologische en economische vooruitgang laat je zien niet beter te zijn dan moslims die het een ander niet gunnen.
Dan is de relatie met mocros gauw gelegd.
Als de kansloze economische vluchtelingen in NL nu weer genoemd worden zoals ze vroeger genoemd werden namelijk BEDELAARS dan zouden ze het best teruggestuurd kunnen worden met trinkgeld van 100 euri per maand voor 5 jaar dan kunnen ze daar van leven, want 3 euri per dag is voldoende om in maroc mee rond te komen. Praten we over een miljoen kanslozen dan is dat 100 miljoen per maand en 6 miljard in totaal dus dat kunnen we er nog wel bij hebben.
Maar ga toch geen Israelische of Nederlandse economie proberen stuk te maken met niet werken en stomme acties.

ecologiste | 29-01-10 | 14:47

Harigeharrie | 29-01-10 | 14:45
Sjalom rooibos, Sjalom jodenkoeken. Kun je voor mij Falafellollies menemen? BVD.

Sliptong | 29-01-10 | 14:47

Het gelijk van Geert Wilders wordt dagelijks bewezen; en toch blijven sommige mensen ziende blind en horende doof.
.
De linkse kerk ( media) houdt zich liever bezig met het demoniseren en marginaliseren van de boodschapper , dan zich in te zetten om de problemen op te lossen.
30 jaar lang links pappen en nathouden heeft de problemen met de muticul alleen maar verergert.

kuifje. | 29-01-10 | 14:47

Wanneer komt de boycot tegen Egypte aan de beurt? Het blijft toch wel stil aan de linkerzijde als het gaat over de Egyptische muur met Gaza. Ik heb Harry van B. of Gretta D. er nog niet over gehoord.
www.dagelijksestandaard.nl/2009/12/12/...

koerbagh ® | 29-01-10 | 14:46

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:44
Hoe weet je dat van mij!?

Sliptong | 29-01-10 | 14:46

@Superior Bastard | 29-01-10 | 14:42

Dat inhumane regime heeft waarschijnlijk zijn oorsprong in de inhumaniteit van het met een bomgordel om jezelf opblazen op een overvol marktplein. Of zoiets, zou kunnen misschien...?!

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 14:45

Heeft iemand een lijstje met welke produkten van AH allemaal uit Israel komen? Ik moet nog boodschappen doen en ik heb nog inspiratie nodig.

Harigeharrie | 29-01-10 | 14:45

*proest*
"We've got a nice and quiet little beach community here and I'm gonna keep it nice and quiet. Stay out of The Netherlands you deadbeats! Keep your goddamn freaking golddigging ass out of my beach community."
- vrij naar die pliesie in The Big Lebowsky.
.
Ik geef geen zier om idioten die elkaar elders de tent uitvechten, maar wel om mijn land en het Nederlandse volk. C'est tout.

Auweyida | 29-01-10 | 14:45

kuifje. | 29-01-10 | 14:43
Ik ken ook een Nederlander die zich graag verkleedt als Adolf Hitler, dus alle Nederlanders zijn Nazi's?

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:44

Beetje eng, dat jochie... "Ik wil ze meteen prikken" (!?)

A Belg | 29-01-10 | 14:43

Met dit soort figuren als in het filmpje (die alle Joden wil uitroeien) , heeft Israël te maken; met dit soort volk wat alleen maar aan geweld denkt , valt niet te praten.

kuifje. | 29-01-10 | 14:43

Hersenloos gebral van onze jonge vrienden.
En ja, hier mag wel tegen opgetreden worden.
Uitroeien van Joden, daarover dient men zijn muil te houden vind ik. Dus zeg ik, maak er een zaak van. Dit soort praat is niet acceptabel. Zaak voor het OM.

pius | 29-01-10 | 14:43

zomswijz | 29-01-10 | 14:36
Steek die geschiedenisles maar ergens waar het donker is, oud en al lang bekend.
Maar wat heeft dat te maken met het inhumane Israëlisch regime in de bezette gebieden?
Nogmaals, ik ben pro-palestijnen noch anti-joods. Geloof, terecht of niet terecht bezet zijn hier niet de issues.

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:42

@de Bree: aww, ga je nu huilie-huilie doen?
@Fred667: Truth hurts he. Jammer dat je 't zegt trouwens, volgens mij ben je juist een van de meer snuggere types hier die zowaar met valide opmerkingen komt.

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:40

Mijn oma zei al: twee kijven, twee schuld.

rara | 29-01-10 | 14:40

Sliptong | 29-01-10 | 14:36

Ok, thanx.

pius | 29-01-10 | 14:40

Vooral ook 'Don't buy Israeli Apartheid'...

DanCe2LiVe | 29-01-10 | 14:39

Pffff, wat een discussie weer....
*fappen gaat in afwachting van de VrijMiBeau*

Gezwelgje | 29-01-10 | 14:38

@Auweyida : sorry als het niet overkomt, maar mijn stelling is dat een bepaald land of bevolkingsgroep niet zomaar een grondgebied kan claimen. Dus in die zin ben ik prima consequent. Trouwens, dat vind ik al helemaal niet kunnen op basis van religie of dat soort flauwekul. Hoezo, het 'beloofde land'. Dat was een mening van de auteur(s) van de Bijbel. De Qu'ran trouwens ook. Hetzelfde verhaal, zelfde personages, alleen iets anders verwoord. Soera 'de Koe', aya 256: er is geen dwang in de godsdienst. Zou jij toch moeten weten.

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:38

kuifje. | 29-01-10 | 14:37
U schreeuwt toch moord en brand. Ieder zijn ding...

Bakito | 29-01-10 | 14:38

Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:32
Ja hoor, maar als je je oogkeppeltjes even afzet zie je dan ook standrechtelijke executies, gevangenisstraffen zonder enige vorm van proces, afsluiting van de buitenwereld, gedwongen armoede van tweederangsburgers?

Ik geef onmiddellijk toe dat de palestijnen er een soepzootje van maken, dat de heetgebakerde hamas en fatah-haatbaarden met hun verdelde vuurpijlen er zelf verantwoordelijk voor zijn dat ze bezet worden. Maar zou het beschaafde Israel zich daar niet wat meer van zijn humane kant kunnen laten zien?

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:37

Echt schokkend die Marokkaantjes en dan te bedenken dat het hele land rondloopt van dat soort volk. Een onaardige opmerking over die islam en je krijgt iedereen over je heen en die jochies komen er gewoon mee weg!
Meestal, zo wordt dan door het weldenkende deel van ons land gesteld, heeft Israël dat gewoon aan zichzelf te danken door die bezetting.
Zooooo naïef.

Maxi | 29-01-10 | 14:37

@Diareeremmer | 29-01-10 | 14:27
Nee, dat werkt maar één kant uit. Jij mag het niet over mocro's zeggen maar omgekeerd mag het wel want dan heet het godsdienstvrijheid.
Het is gewoon Nederland hoor. In ieder ander Europees land wordt je gelijk opgepakt maar natuurlijk niet in NL. Dan zou de politie namelijk racistisch zijn of zoiets

James Lastig | 29-01-10 | 14:37

@Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:32
De lokale riagg bellen lijkt me een betere optie.

de Bree | 29-01-10 | 14:37

Wat ik niet begrijp is dat deze Marokkanen dit soort fascistische taal gewoon voor de camera kunnen zeggen ; als dit gezegd zou zijn door een Nederlander zou de linkse kerk (media) moord en brand schreeuwen en actie eisen , maar als een Marokkaan dit zegt zwijgt de linkse kerk (media) en vind men dit kennelijk heel gewoon.

kuifje. | 29-01-10 | 14:37

die flashmob en de bontkraagjes bij elkaar zetten. Dat is leuk, dan zien die mensen ook eens waar ze het allemaal voor doen. Als je die jongens hoort, dat is toch hartverwarmend die passie (not).

Equus africanus asin | 29-01-10 | 14:36

pius | 29-01-10 | 14:25
Precies. En dus geen Palestijnen. ".. Toen enkele eeuwen later de Romeinen binnenvielen en de provincia Iudaea inrichtten, waren de Filistijnen als etnische groep reeds opgegaan in andere volkeren..." "... Toen de moslims in 636 het gebied (Judea red.) veroverden, noemden ze het naar analogie met het Latijnse Palaestina." De Joden waren er het eerst en de Filistijnen waren toen vermengd met de omringende volkeren. Overigens is dit wel een Wiki-alert. Had even tussen de bedrijven door geen compleet historisch canon bij de hand.

Sliptong | 29-01-10 | 14:36

@Superior Bastard | 29-01-10 | 14:28
.
Indien je een andere kant van de medaillon wilt zien, bij deze:
[.]De Filistijnen van de oudheid waren geen bastaards. Het is nooit van de Filistijnen uit het verleden gezegd. Het slaat op de Filistijnen van de eindtijd. Het huidige Gaza is het oude Filistijnse gebied en zij die daar nu wonen koesteren dezelfde haat tegen de Joden, als de Filistijnen vroeger deden. Het gaat om een ‘volk’ dat zich pas sinds 1964 Palestijnen noemen. Tot de oprichting van de Joodse Staat op 14 mei 1948 werden alle inwoners van dat gebied; Palestijnen genoemd, christelijke Palestijnen, Joodse Palestijnen, moslim Palestijnen, enz. Allen droegen de "P" van Palestijnen in hun paspoort. Nadien werden alle inwoners van de Staat Israël: Israëli’s genoemd. Buiten Israël bleven de inwoners Palestijnen heten. De terreurbeweging PLO heeft de naam ‘Palestijnen’ onterecht naar zich toe getrokken, en sindsdien gesuggereerd, dat ze al duizenden jaren als volk bestaan in dat gebied. Doch helaas voor de leugenaars, wijzen de volkstellingen in dat gebied in 1931 uit, dat de geboorteplaatsen van de in 1931 aanwezige moslims waren: Albanië, Algerije, Australië, Midden-Amerika, Cyprus, Egypte, Frankrijk, Griekenland, India, Irak, Marokka, Palestina, Iran, Zuid-Amerika, Spanje, Syrië, Transjordanië, Tripoli, Tunis, Turkije, Engeland, Noord-Amerika, Rusland, Jemen, enz. (Zie: From Time Immemorial, Joan Peters, New York, Harper & Row, 1984, pag 227) Allemaal import dus ,afgezien van de paar moslims, die daar als rondzwervende Bedouinen aanwezig waren.In de Tweede Wereldoorlog was er zelfs een speciale ‘Palestijnse’ brigade, die uit joden bestond en meevocht tegen de Duitsers.[.]
home.kpn.nl/fm-ter-Horst/Oordeel%20ove...

zomswijz | 29-01-10 | 14:36

Aksie reaksie mn waarde, en als de Israeli's zouden willen vegen ze het hele Stalepijnse zooitje zo van de aardbodem, dus naar mijn idee houden ze het nog redelijk beschaafd.
Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:32

Juistum!

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 14:35

*bouwt raketinstallatie en verstoort sektarische meeting van kolonistische religieuzen*

Auweyida | 29-01-10 | 14:35

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:32
ok, je wordt nu vervelend.

Fred667 | 29-01-10 | 14:35

De islam is het echte fascisme. En duidelijk is dus ook dat linkse partijen anti Joods zijn door dit aan te moedigen en te ondersteunen. Ze passen goed bij elkaar - Links en de Islam. Beide onderdrukken anders denkenden en demoniseren die. "Ausrotten": de linkse partij kreet die in de jaren 30 en 40 ook zo populair was. Krijgen we binnenkort weer dit soort beelden? isurvived.org/Pictures_iSurvived-2/Jew...

Heeft iemand al PVV aanhangers een supermarkt zien binnendringen omdat daar halal vreten of dadels uit Marokko liggen?

funkyd | 29-01-10 | 14:34

@sterretje | 29-01-10 | 14:26
Ik ga morgen hetzelfde doen. En lekker hard hoesten dan wel niesen over de halal-voedselschap, na het nuttigen van wat ham. Als Israël geflashmobt mag worden, dan ook de uiting van zelfislamisering.

Fijnstoffer | 29-01-10 | 14:33

@laagvliegert | 29-01-10 | 14:26 : zal ik dat ff zelf bepalen, VMBEAUertje?

Zoals ik al zei, ik zal de Italiaanse overheid vanmiddag eens ff bellen en zeggen dat Nederland bij het Romeinse rijk hoorde, heel vroeger, en dus eigenlijk gewoon Italiaans grondgebied is. Kijken of je nog mekkert over irrelevante geschiedenislessen als Papa Berlusconi's portret boven je bed hangt.

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:32

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:28
Het is natuurlijk volkomen normaal om aanslagen te plegen en raketten af te schieten op Joodse burgers?
Aksie reaksie mn waarde, en als de Israeli's zouden willen vegen ze het hele Stalepijnse zooitje zo van de aardbodem, dus naar mijn idee houden ze het nog redelijk beschaafd.

Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:32

Het is goed dat ze zo demonstreren. Beter zo dan via aanslagen. Het is ook nooit goed.

ITEACHYOU | 29-01-10 | 14:32

Die falafelballetjes zijn toch niet te vreten, dus een boycot is niet nodig. Overigens zijn er wel Tivall producten die redelijk te eten zijn.

Maar, veel Palestijnen zetten Israël op hun product om het beter te verkopen. Dus met een boycot naai je de Palestijnen ook... Niet doen dus arafatsjaaltjes dragende hippies.

doe us niet | 29-01-10 | 14:31

Met enige schaamte moet ik zeggen dat deze artikelen mij niet eerder opvielen. Maar bij de volgende tocht naar Appie zal ik er een aantal op het boodschappenlijstje zetten, uit solidariteit tegen deze verwerpelijke Hamas-adepten.

Jan Passant mk2 | 29-01-10 | 14:31

Trouwens Joden hebben meer verstand in hun pinks dan dat hele geytenneukersvolk tussen de oren heeft.

Kingeef1975 | 29-01-10 | 14:31

@Popiejopie: dus Nederlanders zouden flink in opstand moeten komen en de Islamieten het land uit moeten vechten? En dat zou terecht zijn? Doe es consequent zijn.

Auweyida | 29-01-10 | 14:30

@Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:04

Het zal allemaal niet zo netjes verlopen zijn toendertijd, daar kan ik met iets bij voorstellen. Maarja, wat wil je zo net na oorlogstijd. Een volk dat in 5 jaar tijd 6 miljoen van haar populatie verloren heeft en ooit toch echt uit die regio kwam, dat kun je misschien wel een stukje land voor zichzelf toebedelen?!

Het vervolg van dat verhaal is denkelijk trouwens erg positief geweest voor onze Westerse wereld. Landen als Syrië, Jordanië en Libanon maar ook Iran en Irak hadden zich wel eens tot heel wat verschrikkelijkere machten kunnen ontwikkelen als er geen Westers tegenwicht in die betreffende regio aanwezig was geweest.

Die middenoosten crisis is niets anders dan de voorloper van het Islam vs het westen verhaal dat het laatste decennium toch wel heel sterk onze Westerse kusten en culturen bereikt heeft. Wat mij betreft doneren ze die Israëlieten nog een paar extra Patriots an Apaches. En al die Palesteinen en ander terroristisch tuig nou gewoon hun bommen thuislaten, dan hoeven de Israëlieten hun wapentuig ook niet te gebruiken.

Kunnen ze allemaal samen pompelmoezen gaan telen, daar kun je tenminste een echt probleem mee oplossen; honger!

TisNieZoMoeilijk | 29-01-10 | 14:30

Gelukkig is de multiculti flauwekul samenleving helemaal geslaagd.

Kingeef1975 | 29-01-10 | 14:30

Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:24
Daar gaat het hier niet om. Het gaat hier om oorlogsmisdaden (zelfs het oorlogsrecht wordt op alle fronten geschonden), gepleegd in de bezette gebieden.

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:28

Ik zou ze als bedrijfleider een kopje koffie met een lekkere jodenkoek aangeboden hebben.

illuvatar | 29-01-10 | 14:27

Kan dat bontkraagje nog vervolgd worden?

Het lijkt me dat als je zegt dat je een bepaalde bevolkingsgroep wil neerprikken, puur omdat ze een bepaalde bevolkingsgroep zijn, strafbaar is.

Benieuwd wat de Linkse rechtspraak en advocatuur hier mee gaan doen.

Diareeremmer | 29-01-10 | 14:27

Ik ga morgen bij Appie een pak Jodenkoeken kopen, alleen maar om Gretta en haar pluizige vriendje te irriteren.

subsidistan | 29-01-10 | 14:27

Auweyida : juist, en daarom komen die Palestijnen flink in opstand en vechten ze de Israeli's het land uit. En terecht. Ok, aan beide zijden zijn ze niet lief voor elkaar maar ik kan het standpunt van de Palestijnen beter begrijpen dan andersom.

@Drommels 14:19 : Palestina is nooit onafhankelijk geweest! Dat heb je me ook niet horen zeggen :) wat ik alleen apart vind is dat er een land gesticht is door de "westerse wereld" ten koste van een gebied waar reeds mensen woonden die toen in de verdrukking kwamen.

Wat ik me afvraag trouwens is hoeveel Palestijnse en Israelische soldaten nog echt weten waarvoor ze vechten. Het is al zo lang aan de gang dat niemand meer doorheeft waar ze mee bezig zijn.. maar dat terzijde.

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:27

Hebben ze nu hun mandjes vol liggen met Tivall spul? Willen ze dat gaan kopen zodat niemand anders het kan kopen? Maar dan is het dus gekocht en geen boycot meer. Of gaan ze het stelen?

TypeR | 29-01-10 | 14:26

@PopieJopie .... ga je geschiedenislessen eens overnieuw doen.

laagvliegert | 29-01-10 | 14:26

@James Lastig | 29-01-10 | 13:44
Altijd een waanzinnig en belachelijk fenomeen: islamitische Palestina/Hamas-lui die Israël apartheidspolitiek verwijten en de Israëliërs uitmaken voor racist/fascist. Terwijl in hun boeken (koran/hadith) en in het Hamas-Handvest de walgelijkste apartheid wordt gepredikt, evenals een dodelijk anti-joods racisme waar Adolf jaloers op was.
En de linkse flapdrollen zoals Harry van Bommel en René Danen, en half gestoorde gekken als Van Agt en Gretta, laten zich vanuit Israël/USA-haat en verhulde jodenhaat graag spannen voor dat racistische/fascistische Hamas-karretje.

Fijnstoffer | 29-01-10 | 14:26

@ James Lastig
Hoop doet leven.

Mochten die ouders wel wat verstand hebben is er meer kans dat hij wordt aangepakt (lees, flinke draai om zijn oren) voor hij echt enge dingen gaat doen dan dat dit wordt overgelaten aan politie/zorginstellingen/school.

findecano | 29-01-10 | 14:26

Hahahaha hilarisch. 'Dus het komt als een complete verrassing?' 'He, wat jammer, zou toch een leuke actie geweest zijn...' LOL En dan die finnen 'Ik wil ze gelijk prikken weet je?'. Geniaal dit echt. Wat een stel zwakzinnige lui bij elkaar. Betekent djoeken/juken of wat dan ook afmaken? Wat een vocabulaire...

VerenigdeNederlanden | 29-01-10 | 14:26

Stelletje nazi bandieten! blijf maar lekker haten.
Moet nu gauw naar Appie, lekkere Israelische produkten kopen!

sterretje | 29-01-10 | 14:26

''Falafel (Arabisch: فلافل; is een van oorsprong Libanees vegetarisch gerecht bestaande uit gefrituurde balletjes van gestampte kikkererwten en/of tuinbonen. Het wordt vooral gegeten in het Midden-Oosten.''
Beetje zonde GS...

Koops | 29-01-10 | 14:25

Sliptong | 29-01-10 | 14:23

Volgens mij waren er wel palestijnen. Die heten toen filestijenen.

pius | 29-01-10 | 14:25

Ik snap best dat finnen en Palezwijnen stinkjaloers zijn op die Israeli's die uit bijna niets een beschaafd land tevoorschijn toveren..
In plaats van zo fel te ageren tegen Israël kunnen ze beter de hand in eigen boezem steken en uitzoeken wat zij nou verkeerd doen.. of is dat tegen hun gevoel voor 'eer'?

Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:24

Het was van de Joden - tijdje bezet gebied geweest - en nu is het weer van de Joden want voordat de Joden er woonde bestonden er nog geen Palestijnen. Alleen wat Aramezen, Syriers (die hebben hun land nog). Landje pik is toch wat anders als de kraak wetgeving in Nederland waarbij je na 1 jaar het "onbewoonde"pand mag betrekken. Maar nog 2 jaar boycotten en nog een paar Egyptische muren en de Palestijnen bestaan niet meer. Probleem opgelost. Endlosung?

Sliptong | 29-01-10 | 14:23

de Bree | 29-01-10 | 14:21
Sorry, wilde je niet jaloers maken.

Bakito | 29-01-10 | 14:23

Bullcrapper | 29-01-10 | 14:08
nais

hetluis | 29-01-10 | 14:23

Uitstekende reclame voor Israelische producten, werkt bij mij wel in ieder geval.

robert39 | 29-01-10 | 14:23

GeenStijl, thanx.

Pietje Bell1 | 29-01-10 | 14:22

irriducibili79 | 29-01-10 | 14:21
Neen, dat is tegen hun boy lopen kutten.

Bakito | 29-01-10 | 14:22

Ik heb hier geen mening over.

*even rustig aan doet*

pius | 29-01-10 | 14:22

@Bakito | 29-01-10 | 14:17
Loop toch niet zo te koketteren met die niet bestaande berberreedt. Zo kinderachtig.

de Bree | 29-01-10 | 14:21

Boycotten dat is toch iets wat vrouwen doen alls ze hun zin niet krijgen.

irriducibili79 | 29-01-10 | 14:21

Israël voert, geruggesteund door een op schuldgevoel gebaseerd tolerantiebeleid van de Westerse wereld, een totaal wanbeleid in de bezette gebieden. Dat mag best wel eens gezegd worden, maar doe dat dan niet met dit soort prutsacties of andere kudtdemonstraties vol met domme marrokanen die niet eens weten waar ze over praten en beroepsantisemieten als van Bommel en Duisenberg.

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:21

@Fred667 : Ben ik wel met je eens, maar als ze hun eigen land verzieken, is dat hun eigen probleem. Het mooiste is gewoon heel Israel en de Palestijnse gebieden tot niemandsland te verklaren, 2 eilandjes in de Stille Oceaan aan te leggen van dezelfde vorm & grootte, en de Palestijnen op het ene, en de Israeli's op het andere eilandje te droppen. En vooral geen brug aanleggen.

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:20

Bezoek vooral ook de volgende webstek: www.judaicawebstore.com met veel aanbiedingen en heerlijke wijn.

robert1 | 29-01-10 | 14:20

@Popiejope79: Landjepik? Alsof Palestina in die tijd een onafhankelijk land was. Dat was het niet, het was een Brits mandaat, en daarvoor was het een onderdeel van het Ottomaanse Rijk. Daarnaast waren de Joden oorspronkelijk bereid tot een compromis waarin alleen de gebieden waar de Joden ook daadwerkelijk een meerderheid waren tot de Israelische staat gingen behoren, de Arabische Liga was het daarmee oneens wat leiden tot de gebeurtenissen in 1948. De Westerse wereld heeft tijdens deze oorlog trouwens geen steun gegeven aan de Joden, de wapens voor de Haganah werden gesmokkeld uit Oost-Europa, en het eerste land wat Israel erkende was de Sovjet Unie.

drommels | 29-01-10 | 14:19

@de Bree | 29-01-10 | 14:08
Het hinderlijk aanwezig zijn in een supermarkt - die bedoeld is voor mensen die na het harde werken even gauw boodschappen moeten doen - valt beslist niet onder vrije meningsuiting.

Hetze Haatstra | 29-01-10 | 14:19

@Popiejopie79: smoesjes. Neemt niet weg dat dit stukje land tot 'Dar el Islam' wordt omgedoopt en de Islamieten er mogen gaan wonen, ten koste van de inwoners die er al jaren waren. Of die nou Nederlanders heetten of niet doet er niet ter zake. Het blijft een kwestie van landjepik door "ons" (de Islamitische wereld) ten koste van de mensen die er al veel eerder woonden.

Auweyida | 29-01-10 | 14:18

Bedankt hoor. Ik heb mijn boodschappenlijstje voor vanavond al klaar. Staat allemaal genoteerd.

Transformatorhuisje | 29-01-10 | 14:18

De Bondscoach | 29-01-10 | 14:14
LOL @ jodenstreek

Fred667 | 29-01-10 | 14:18

Mooi, extra Israelisch inkopen komende maanden dus.

ZSU-23-4 | 29-01-10 | 14:17

De invasie van ons land door de Duitsers dat was pas een Flashmob. Het schijnt dat ons leger compleet werd verrast.
*tegen Algerijnse vriendin mompelt: Do you want some of my flesh, mop?*

Bakito | 29-01-10 | 14:17

Israël voert, geruggesteund door een op schuldgevoel gebaseerd tolerantiebeleid van de Westerse wereld, een totaal wa

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:17

Iemand willen prikken omdat ie een keppeltje draagt... maar wel Wilders doodwensen omdat hij wat minder positief tegenover de zombiesekte genaamd Islam staat.

Zo kennen we de moslims weer. Hypocriet tot op het bot. Niet bijster intelligent. Bereid tot geweldpleging.

Ik zeg; Terug naar je apenrots.

mr_atheist | 29-01-10 | 14:17

Youtube filmpje op 0:52. Zie ik daar nu een ordinaire steeldief?

René from the Café | 29-01-10 | 14:17

Die linkse lelijke rifrat is nou een typisch voorbeeld van een probleemjongere met verminderde verstandelijke vermogens.

de Bree | 29-01-10 | 14:17

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:14
Bovendien is daar ruimte zat. Het groete verschil is dat de joden daar binnen de kortste keren snijbloemen vandaan exporteren terwijl die arabieren nog geen geit in leven kunnen houden op het zelfde stuk grond.
Dat krijg je als je het grootste gedeelte van de dag met je reedt naar het westen ligt.

Fred667 | 29-01-10 | 14:17

@ mezelf: -werend goedje.

zomswijz | 29-01-10 | 14:16

Blegh, dom onwetend volk.

Reez | 29-01-10 | 14:16

@Auweyida | 29-01-10 | 14:12
Misgemoppeld, arabieren waren hier niet nog geen 100 jaar geleden, In palestina waren al joden en arabieren voor het jaar 0. Islam bestond niet eens, vandaar dat een Heilig Oorlog ook zo raar klinkt in deze.

Meri59 | 29-01-10 | 14:16

James Lastig | 29-01-10 | 14:09
Oh, wacht m-o-b..... ja, mijn monitor ligt op z'n kop, iets met een kat en klimmen.
*monitor weer rechtop plaatst*

Gezwelgje | 29-01-10 | 14:15

'maroc's' (kuifje)
-zoetsappigheden waar dan volgens EU-normen eerst een fungi overheen moet.(dit dan om de houdbaarheidsdatum te kunnen overschrijden).

zomswijz | 29-01-10 | 14:15

@Fred667 : 1-800-BERLUSCON1 ... ? :)

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:15

Bullcrapper | 29-01-10 | 14:08

Uw bijdrage verdient een gouden medaille. Dank!

betelgeuze | 29-01-10 | 14:15

Nog snel even Israelische spullen gehaald bij Appie voor het te laat is............

robert39 | 29-01-10 | 14:15

Ze weten wel waar ze de actie tegen Israel houden nl. winkelcentrum Kanibaleneiland in Utrecht. Wat een hufters.

Rumors | 29-01-10 | 14:15

D'r is in ieder geval geen paarse broek op deze wereld die een beter promotiefilmpje voor Israel kan maken dan GS...

MichieldeMuiter | 29-01-10 | 14:15

-weggejorist-

De Bondscoach | 29-01-10 | 14:14

Je zal maar zo'n stuk addergebroed op de wereld hebben gezet. Man, man wat moet je je dan kapot schamen.

TypeR | 29-01-10 | 14:14

@drommels : smoesjes. Neemt niet weg dat dat stukje land tot 'Beloofd Land' werd gedoopt en de Israeli's er mochten gaan wonen, ten koste van de inwoners die er al waren. Of die nou Palestijnen heetten of niet doet niet terzake. Het blijft een kwestie van landjepik door "ons" (de Westerse wereld) ten koste van mensen die er al veel eerder woonden.

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:14

Als we nou alle informatie uit het Midden-Oosten boycotten of nog beter gewoon verbieden.

irriducibili79 | 29-01-10 | 14:13

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:10
Dol plan, heb je het nummer?

Fred667 | 29-01-10 | 14:13

Wauw. Grenzeloze domheid, gekoppeld aan eindeloze agressie. Wat een verschrikkelijk volk staat daar.
.
Racistisch, generaliserend en waarschijnlijk weinig positiefs bijdragend aan de maatschappij en vooruitgang van de mensheid in het algemeen. Maar daar uiteraard wel volop van willen profiteren, ook al komt de vooruitgang van de gezworen vijand.
.
Dit hypocriete volk verwijderen uit de genenpoel lijkt nog het beste....

koyt | 29-01-10 | 14:12

Prettig voor de inwoners van Zaltbommel,zo'n dagje rust.

R.B.Scott | 29-01-10 | 14:12

Toch hebben de Nederlanders een goed punt. Dat uit je alleen niet met een fleshmob...
*mompelt iets over WO2, de Islamitische staat die gesticht wordt ten koste van Nederlanders die er al eeuwen wonen, en dus in opstand komen tegen 'de indringers'*

Auweyida | 29-01-10 | 14:12

@Popiejopie79: Erm, voor de Balfour declaration was er nog een sprake van een "Palestijns volk" en zagen ze zichzelf gewoon als arabieren. Het was pas in reactie op het Zionisme dat er plotseling een Palestijnse identiteit moest komen. Dat is dan ook de reden dat toen Gaza door Egypte werd bezet en de Westerlijke Jordaanoever door Jordanie dat dit nooit echt als een probleem werd gezien door of de "Palestijnen" of de rest van de Arabische wereld.

drommels | 29-01-10 | 14:10

@Fred667 | 29-01-10 | 14:07 : en wanneer hebben die Palestijnen precies gevraagd om Israeli's om hun land te claimen en er iets "beters" van te maken?

Vroeger hoorden we ook bij het Romeinse rijk. Zal ik de Italiaanse overheid maar eens ff met een telefoontje op de hoogte brengen hiervan, zodat ze ons weer komen annexeren?

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:10

Ik wil geen politiek in mijn supermarkt! Gewoon mijn booschapjes wil ik doen en meer niet. Ik ben trouwens verder niet geinteresseerd in de politiek. De politiek is ook niet geinteresseerd in mij. En dat wilde ik verder zo houden. Dus rot op uit mijn supermarkt!

Oome Gijs | 29-01-10 | 14:10

TOM! Wat ben je toch een vuile NSBer! fantastisch! +1

weepappa | 29-01-10 | 14:10

Omdat מדינת ישראל een gaar kudt land is toch +1

Doc Damage | 29-01-10 | 14:10

@de Bree | 29-01-10 | 14:08
Ze hadden het dan ook over uitroeien van lucht?

Meri59 | 29-01-10 | 14:10

Met zulke 'vrienden' heb je als palestijn helemaal geen vijanden meer nodig.

rara | 29-01-10 | 14:10

kuifje. | 29-01-10 | 14:05
Er zijn ook "linkse" mensen die zich fel verzetten tegen dit soort idiote ideologieën (hee, nieuw woord: idiotologieën). Probeer a.u.b. niet iedereen over een geitenkam te scheren.

Bakito | 29-01-10 | 14:09

@Gezwelgje | 29-01-10 | 14:03
mob = volksmenigte
mop = stokdweil
.
Desalwelteplus klinkt het leuk, flitsdweil

James Lastig | 29-01-10 | 14:09

Als die Jaffa-sinaasappeltjes maar in de aanbieding zijn, dan lusten die weerbare bejaarden er wel een paar. Laten ze hun groene truitje thuis en slaan ze groot in.

zeg maar jansen | 29-01-10 | 14:09

@James Lastig | 29-01-10 | 13:54 : dus, omdat Duitsland tegenwoordig goeie auto's bouwt zoals BMW en Audi, waren ze in de oorlog ook zo slecht nog niet?

Wat ik bedoel is: dat Israel blijkbaar compensatiedrang moet vertonen, moeten ze lekker zelf weten. Neemt niet weg dat ze nogal een aantal dingen fundamenteel verkeerd doen daarzo.

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:08

In 2009 publiceerde het stan de jong site over dat boycotten als volgt:
"En wat ontzettend stoer, zeg, om geen Joodse dadels en sinaasappels meer te kopen. Als je Israël wilt boycotten, doe het dan goed. Schrap het gebruik van álle producten, uitvindingen en diensten die Israël op de markt brengt, zoals medicijnen tegen MS, levensreddende nucleaire geneeskunde bij kanker, alle computers en laptops met een Intel microchip en/of microprocessor en besturingssystemen als Windows Vista/XP/MP. Kap met het zoeken via Google en het geouwehoer via Instant Messenger. Beveilig pc’s niet meer met firewalls en bel vooral niet met mobiele telefoons met een ingebouwde camera. Ook zonnepanelen en tsunami-detectoren zijn vanaf nu uit den boze. En drink zéker geen Coca Cola en Fanta meer. Ja, dan ben je als boycottende antisemiet pas echt goed bezig."

Die disturbed boycotters horen in een mental hospital.

Bullcrapper | 29-01-10 | 14:08

Geweldige tv en Tom kan wat mij betreft gelijk doorstomen naar Powned.

Piet_Puk | 29-01-10 | 14:08

Ik vind dat zolang er niet wordt opgeroepen om geweld uit te gaan voeren, het onder de vrije meningsuiting moet vallen.

de Bree | 29-01-10 | 14:08

Zo, we hebben weer even kennis kunnen maken met de achterban van CDA, PVDA, Groen Links, D66, CU, SGP en SP.

Meri59 | 29-01-10 | 14:08

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:04
Ach kom. Die Palestijnen hebben er door de eeuwen heen niets van gemaakt. In een paar decennia maken de joden een goed functionerend land uit een hoek woestijn en opeens willen de Palestijnen meedelen.
Gewoon jaloezie, niets anders.

Fred667 | 29-01-10 | 14:07

Wie nu nog groen draagt verdient een beuk voor z'n harses...

MichieldeMuiter | 29-01-10 | 14:07

Maar de volgende keer weten die hippies wel wie er getipt heeft. Dag Tom, het was aardig je gezien te hebben.

zeg maar jansen | 29-01-10 | 14:06

De jongens met de knijnevellen -1

kneuterzak | 29-01-10 | 14:05

Nog velen malen erger dan de maroc's die vreselijke dingen zeggen over Joden , zijn al die linkse landverraders die de fascistische islam steunen en bereid zijn hun steun te verlenen aan dit soort maroc's die je in het filmpje ziet.

kuifje. | 29-01-10 | 14:05

Nou GS, een fraai staaltje pleidooi voor de vrije meningsuiting.

Einde van de Domheid | 29-01-10 | 14:04

En toch hebben de Palestijnen een goed punt. Dat uit je alleen niet met een flesmop....

*Mompelt iets over WO2, de staat Israel die gesticht wordt ten koste van Palestijnen die er al eeuwen wonen, en dus in opstand komen tegen 'de indringers'*

Popiejopie79 | 29-01-10 | 14:04

@James Lastig | 29-01-10 | 13:58
Ik heb de nare afwijking om Engels letterlijk te vertalen naar Nederlands....

Gezwelgje | 29-01-10 | 14:03

Geiteneuker | 29-01-10 | 13:59
Wat zegt u nu? Vlees komt van dieren? Weet die Thiemen dat al?

Fred667 | 29-01-10 | 14:02


Zo ga ik vanmiddag flashmobben in de kroeg. Uit protest tegen het gebruik van bierviltjes, want zonde van al die bomen, zal ik consequent mijn glas naast het viltje zetten.

Superior Bastard | 29-01-10 | 14:02

-weggejorist en opgerot-

de Bree | 29-01-10 | 14:02

Haaahahaaahahhaahaahaha........."ze zijn getipt" G E W E L D I G ! En dan zo'n domme bontkraag erbij. Gewoonweg een super reportage. Enne nou ff aangifte doen tegen die fin.

galaxie500 | 29-01-10 | 14:01

LMAO! Een flashmob ruïneren. Die Tom word steeds beter. Dat word even flink boodschappen doen vanavond. Een Hamas hakbar de pijp uit dus er valt sowieso wel iets te vieren.

Pittybrad | 29-01-10 | 14:01

Ze hebben vast nog wel ergens een bordje met "Koopt niet bij Jooden" erop.

Hansopje | 29-01-10 | 14:00

Waar ik me nou iedere keer rot aan erger is dat f-ing halal vlees dat te koop is in de AH. Halal. Of u maar even dat dier dood wil martelen omdat een sprookjesboek dat voorschrijft. Dan eet ik liever vega uit Israel.

RepubliekNederland | 29-01-10 | 14:00

Wat zij onze thee-drager Jobe Cohen ook al weer; "Die jongens hebben wij nodig voor onze toekoemst"! Het valt mij wel op dat de Marokaanse jeugd steeds meer zelfvertrouwen krijgt als ze al zo duidelijk hun mening durven te geven.

Ik wind me er al niet eens meer over op; onze tijd komt wel.

Kruiddamp | 29-01-10 | 14:00

Beetje typisch optreden van klikspaan Tom. Waarom zou je in hemelsnaam nu je eigen repo bij voorbaat in de kiem smoren? Had wel wat reakties van het winkelend publiek willen zien en horen maar soit, dat gevaarlijk achterlijke bontkraagje maakt een hoop goed. Graag dagelijks dergelijk van haat vervuld inteeltgebroed in de media opdat zelfs de meest gesloten ogen zich zullen openen.

widtvoet ® | 29-01-10 | 13:59

Volgende flashmob:
Vlees, omdat het van dieren komt.....

Heaumeaux......

Geiteneuker | 29-01-10 | 13:59

@Gezwelgje | 29-01-10 | 13:57
Flitsdweil ... beetje fout vertaald maar leuk gevonden!

James Lastig | 29-01-10 | 13:58

tering jantje wat een zielige gasten. Dus een homousteler in israel mag zijn spullen niet verkopen omdat de regering van israel iets doet wat in ogen van deze teringhippies niet mag.

Het bontkraagje aan het einde maakt het wel heel bont en zou gewoon een ademverbod moeten krijgen.
Deze wannabe neger heeft zin om te djoeken als ie joden ziet en joden en israel zijn hetzelfde. Wat een lulhannes.

Johnny de Baas | 29-01-10 | 13:58

Leuk, zo'n flitsdweil.... zeker als "ze getipt zijn", dikke proest!
Eauk heel leuk, is een bontkraagje dat er voor uitkomt een rascist te zijn als het om Joden gaat, niet doorhebbende, dat een heleboel Nederlanders dezelfde gevoelens hebben, als het om niiewe Nederlanders gaat....
*Zich afvragen gaat wanneer Wilders aangifte gaat doen, vanwege een ernstige bedreiging via de interwebstelevee*

Gezwelgje | 29-01-10 | 13:57

Breaking news: De Knesset is vanwege deze actie met spoed bijeengeroepen. Optreden De Deurzakkers in Tel Aviv op losse groeven eh schroeven...

Bakito | 29-01-10 | 13:57

De eerste de beste palestijnenknuffelaar die zich in mijn super vertoont gooi ik met plezier een blik Oud-Hollandsche Erwtensoep (Extra Gevuld) voor z'n harses. Pritt bedankt voor het handige boodschappenlijstje. *Rent naar de Appie*

Hetze Haatstra | 29-01-10 | 13:56

Jammer dat er al iemand anders is met de nick @ tenenkrommend, ik zou die graag willen gebruiken.

fuckje | 29-01-10 | 13:56

Zielige vertoningen van die gasten.
We bepalen zelf wel wat we te eten nemen, wil dat stelletje imbecielen dat ook nog eens gaan bepalen?
Rot op.
Domme, domme, totaal nutteloze actie.

Wat dat betreft hebben de heren en dames veel gemeen met die kansloze mocro; eenzijdige denkwijze.
Overigens wel gelachen om die mocro met zijn uitspraak; "ja met die tempel op hun hoofd'.

Filmpje van Tom ik OK, die van dat commitee zuigt aan alle kanten.

Rest In Privacy | 29-01-10 | 13:55

@findecano | 29-01-10 | 13:53
En jij verwacht bij die ouders wel een spoortje van intelligentie?

James Lastig | 29-01-10 | 13:55

Even over Israel en zo ?
Wie heeft in Haiti een flinke inspanning geleverd en vele mensen levend onder het puin gehaald? Precies .. Israel!
Wie schitterden door afwezigheid in Haiti?
Inderdaad, de gehele Arabische wereld.

James Lastig | 29-01-10 | 13:54

Nacho_Vidal | 29-01-10 | 13:50
Ik boycot het nog zeker een uur.
Ik bedoel, je hebt ruggegraat of niet.
;)

Teun van het Tuinpad | 29-01-10 | 13:54

uitvinden moet zijn: UITVINDINGEN

eerstneukendanpraten | 29-01-10 | 13:53

Ontzettend leerzaam filmpje. Kan zo als bewijsmateriaal gebruikt worden in het Wilders-proces.

Ivoren Toren | 29-01-10 | 13:53

"With a blow on the wishtle"? Treffend begin van zo'n aktivistenfilmpje. En verder zo jaren '70.
Next.

Zoetwaterpanharing | 29-01-10 | 13:53

Ik voel een aangifte aankomen van Geert. Lijkt me wel leuk om met dit filmpje eens langs te gaan bij de ouders van het bontkraagje. Veel interessanter hoe die reageren. Deze jongen heeft een bord voor zijn kop en roept maar wat. Weet niet waar hij over praat en gesprek/discussie heeft dus geen zin.

findecano | 29-01-10 | 13:53

Stelletje mongolen. Je gaat toch ook niet alle Joodse uitvinden boycotten?
Zo daar is de computer, mobiele telefoon en zoek de rest zelf maar op in Wikipedia.

eerstneukendanpraten | 29-01-10 | 13:53

Mooi interview met een bontkraag met een kraspen....

Leuke mislukte vleschmob door andere racisten

boom boom | 29-01-10 | 13:52

Die bontkraagjes vol haat zijn wandelende tijdbommen. Verwijder ze uit het circuit voordat het te laat is.

Bullcrapper | 29-01-10 | 13:52

James Lastig | 29-01-10 | 13:4
eens
een soort van zwart gat waar alle domheid naartoe wordt getrokken.

Nacho_Vidal | 29-01-10 | 13:51

Voor de zekerheid boycott ik alles wat niet 100% Staphorst-approved is.

Biff Eagleburger | 29-01-10 | 13:50

@ Teun
kijk het filmpje nou ff joh.

Nacho_Vidal | 29-01-10 | 13:50

homo-US?

jan luuk pica | 29-01-10 | 13:49

Wat is de multiculturele heilstaat toch een verrijking voor de samenleving.
Allemachtig, zelden zoveel domheid in één filmpje gezien.

James Lastig | 29-01-10 | 13:49

Ook lekkere kiwi`s.

Sisenandus | 29-01-10 | 13:49

AH verkoopt toch ook dadels uit Iran?

applaus voor de paus | 29-01-10 | 13:48

Dit zijn zeker van die subsidie slurpende raaskallende nitwits met no life whatsoever.

Lokitor | 29-01-10 | 13:48

kapotte_stofzuiger | 29-01-10 | 13:46
Neuh, het regent.

Teun van het Tuinpad | 29-01-10 | 13:47

'We gaan een flesmop doen'

De armoe, de armoe!

Nacho_Vidal | 29-01-10 | 13:46

@Teun van het Tuinpad | 29-01-10 | 13:45
Een beetje traag vandaag. Last van een door homous vastgeplakte F5-toets?

kapotte_stofzuiger | 29-01-10 | 13:46

tsss, wa een homo joh

tenenkrommend | 29-01-10 | 13:45

*uit principe het filmpje boycotten doet*

Teun van het Tuinpad | 29-01-10 | 13:45

Vuile antisemieten.

James Lastig | 29-01-10 | 13:44

Goddamn Hippies!

Nacho_Vidal | 29-01-10 | 13:44

In Nederland ook al?
"Stop de Palestijnse supermarktterreur!"

kapotte_stofzuiger | 29-01-10 | 13:44

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino