Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

200.000+ kijkers minder voor Van Zon op Zaterdag

vanzon100.pngHet Vara-programma Van Zon op Zaterdag trok zaterdagavond slechts 750.000 kijkers. Het cabaretprogramma om te lachen van de Vara verloor daarmee 200.000 kijkers ten opzichte van vorige week, toen de teller bij 960.000 kijkers bleef steken. In Van Zon op Zaterdag wordt de rechtsmens geparodieerd door Erik van Muiswinkel en Ellen Pieters, bekend van onder meer hilarische tiepetjes als Willem Oltmans en Maxima bij het succesvolle Vara-programma Kopspijkers. Gisteravond werd het komische duo bijgestaan door feelgood provinciaal Herman Finkers, het mocht echter niet baten. Het door de Vara als "oergezellige familieshow" betitelde cabaretprogramma werd vorige week al door de gezaghebbende tv-criticus Jean-Pierre Geelen (Volkskrant) finaal de grond in geschreven. Dat zijn snoeiharde tv-column tot gevolg zou hebben dat twee honderd duizend kijkers prompt afhaakten, had Geelen niet verwacht. "Daar kun je als criticus alleen maar van dromen," laat de recensent in een korte telefonische reactie weten. Over de kwaliteit van de humor van Van Zon zijn bij het Nederlandse publiek de meningen sterk verdeeld. Een korte rondgang langs de Twitter laat zien dat het webcare team van de Vara er alles aan doet om de schade beperkt te houden.

Reaguursels

Inloggen

Kinderachtig format en ver beneden het niveau van van Muiswinkel en Boddé.
Laat ze weer lekker typetjes gaan doen, dan kunnen e tenminste weer lachen...

kersenflap | 25-01-10 | 20:04

smakeloos en waardeloos

rrrr | 25-01-10 | 17:24

Tenenkrommend slecht, hups TV het raam uit...

Lurf | 25-01-10 | 11:33

Heb een interview met die Muiswinkel gelezen. Wat een triest figuur. De haat jegens Wilders zit echt diep, de man wordt gedemoniseerd door de linkse colonne.

peneukio | 25-01-10 | 09:46

Muiswinkel.Specialist in het na trappen van dode mensen.

streknek | 25-01-10 | 09:26

Durf het haast niet te zeggen, maar ik vond dat nieuwe programma van Spijkerman een stuk amusanter.

Steerpike | 25-01-10 | 03:18

Ik ben als lid van powned toch heel benieuwd wat geenstijl gaat doen als dadelijk hun eigen kijcijfers tegen gaan vallen.
Want ik denk dat de redactie van powned, als ze nu kon tekenen voor het aantal kijkers wat er overbleef bij de idd slecht show van de vara gelijk haar handtekening zou zetten.

Dirkteur | 25-01-10 | 01:01

@ Recht(s) Overeind | 24-01-10 | 23:35

Ook vorige week met lange tanden gekeken. Fijne gedachte trouwens dat je van je eigen belatingcenten te kakken wordt gezet.

lutger | 25-01-10 | 00:28

Vorige week ook (met hangen en wurgen) gekeken. Zonder oordeel het programma aangezet voor een stel vrienden. In koor "Doe alsjeblief iets anders op". Het einde van de linkse indoctrinatie ? Miste wel "fascisme/racisme". Vergeten zeker.

Recht(s) Overeind | 24-01-10 | 23:35

Gelukkig niet gezien, maar nieuwsgierig geworden hoe Stephen Colbert geript is ('The Wørd'), toch even gekeken. En daar heb ik nu spijt van.

Colbert speelt een Republikein (FOX News) op Comedy Central (Democrats). Hilariteit alom. Maar van Muiswinkel een rechtse bal laten spelen op een linkse omroep? Nee, werkt niet.

Van Muswinkel was grappig bij Ook Dat Nog (omdat iemand anders zijn teksten schreef, waarschijnlijk), maar dit is een treinwrak.

broomstick | 24-01-10 | 22:32

Heb 10 min gekeken... niet gelachen ...

watson357 | 24-01-10 | 22:18

Slap en weinig origineel. E.van Muiswinkel lijkt nog niet helemaal genezen te zijn van zijn mislukte poging tot een boycot van de OS in China in 2008. Frustratie is altijd een slechte inspiratiebron.

nadenkeniseenkunst | 24-01-10 | 22:02

GeenStijl, jullie zouden moeten weten dat kijkcijfers niet representatief zijn. Ik refereer naar een topic van een paar maanden geleden, waar Rut zelfs een repo voor gemaakt heeft.... Ik heb gister niet gekeken trouwens.

Frantique | 24-01-10 | 20:45

eerste aflevering na 10 minuten uitgezet was heel sneu. werd trowuens in de dwdd gepromott en dat was al heel triest zelfs matthijs kon in zijn gezichtsuitdrukking niet vehelen dat dit niet leuk was en is.

jammer van erik van muiswinkel die een goede vakman is maar dit is zelfs beneden zijn niveau. zij willen dezelfde flauw hed ald de lama's en diens opvolgers. Dat is te laag gegrepen voor de kwaliteiten van dhr van muiswinkel. ik hoop voor erik dat zij het van de buis halen het is gewoon zonde van zijn tijd. jammer erik maar je kan echt beter. blijf bij jezelf

freek gezien in zijn nieuwsjaarsconference blijft dicht bij zichzelf en was gewoon weergaloos goed.

dolffie | 24-01-10 | 19:45

Niet te veel eer van Geelen? Ik heb de beste man heus niet nodig om te weten dat dit zonde van de zendtijd is.

Franciscus Borchwerf | 24-01-10 | 19:07

Van Muiswinkel preekt voor eigen parochie in het keurslijf van de VARA-agenda met humor uit de jaren 80 van de vorige eeuw.
Dat is pas echt lachwekkend.

Kei van de Aanstoot | 24-01-10 | 18:54

"saai" komt (met deze erbij) nu 5 keer voor op deze pagina. bovendien is het traag langzaam en niet leuk. Op uitendinggemist zelfs op dubbele snelheid afspelen helpt niet, het blijft saai (da's zes)

Tieneus | 24-01-10 | 18:49

Sjeezus, is dit nieuws en een onderwerp waard, Pritt? Hoe zit het met de kijkcijfers van Shownieuws, herhaling A-team en de realitysoep van Dries?

Gare Nellie | 24-01-10 | 18:38

-weggejorist-

Ramses Sappie | 24-01-10 | 18:03

Ik zag het voorstukje, en daarmee constateerde ik dat het nooit succesvol zou worden.

Mkx© | 24-01-10 | 18:00

-weggejorist-

F. Wood | 24-01-10 | 17:33

-weggejorist-

fistlam | 24-01-10 | 17:30

De pijlen zijn gericht op dom populistisch rechts met hun simpele oneliners. Dat kan toch niet al te moeilijk zijn. Zekers niet door iemand als van Muiswinkel die briljante persiflages neer kan zetten.
Het ontgaat me een beetje dat ze dat vervolgens proberen te doen door middel van nog dommere en oppervlakkige humor en oneliners. Progressief Nederland heeft toch wel wat meer in huis dan dit intelligent als ze zijn? Wat een niveau.

Max Stirner | 24-01-10 | 16:45

is al gezegd maar TV-kijkers zijn inderdaad losers. Maar hopen dat 200.000 mensen in een jaar tijd iets beters gevonden hebben voor de zaterdagavond...

pruttelprut gsi | 24-01-10 | 16:22

@Merlot | 24-01-10 | 13:19
Bedankt voor die link, die was ik al helemaal vergeten!
Die schigtige de Bie als boekverkoper ,meesterlijk!

EmilanoZapata | 24-01-10 | 15:43

Ik heb geloof ik niks gemist...

copy2devnull | 24-01-10 | 15:39

Of het nu grappig was of niet, is hier nu alleen een topic over omdat het over de "rechtsmens" gaat? als het een parodie op links was geweest, hadden we dit topic dan ook gehad? bah.

Groenepuntmuts. | 24-01-10 | 15:15

VARA: een levensgevaarlijke omroep. Zou acuut verboten moeten worden.

Suriboy | 24-01-10 | 15:14

Hey Erik, laat je toch niet in een keurslijf drukken man.... weet zeker dat je het zelf ook niet leuk vind.

SilenceOuttaSpace | 24-01-10 | 15:09

@ Karl | 24-01-10 | 13:25

Scherpe analyse.

VerenigdeNederlanden | 24-01-10 | 14:37

Is de GS redactie vergeten over de kijkcijferdoosjes?

Aanstelleritis | 24-01-10 | 14:32

Zp Pritt, en nu vind je JP Geleen weer lievv? Wat een windvaantje ben jij, zeg....

Boer in Amsterdam | 24-01-10 | 14:29

Karl | 24-01-10 | 13:25
er valt niet om te lachen, het is dieptreurig gesteld met Nl...

de^mol | 24-01-10 | 14:14

wan fing aai doont anderstent is det sam piepel twitter comments about dis duts shoo in inglis. waai woet joe doe det? laaik de rest af de wurlt kivs a fuk...

Taxo | 24-01-10 | 13:56

Is het niemand opgevallen dat bijna alle programma's die dag op -200.000 kijkers staan.? Zelfs het journaal.

Jeronimooo | 24-01-10 | 13:50

gaap....
je kunt beter een lekker wipje leggen tijdens dit programma dan het te volgen.
Wat een bagger.

slappe | 24-01-10 | 13:46

bij dwdd was het al niks, einde carriere van muiswinkel...

Modder Neetjer | 24-01-10 | 13:30

Das nou ff jammer

Braakbal | 24-01-10 | 13:30

En types werken niet meer, omdat er haast geen types meer zijn. Als je een karikatuur maakt van iemand is er nu altijd een groep mensen die het serieus opvat. En het dus nier begrijpt. En dus is de war raakt. En dus agressief wordt.

Toen Nederland nog af was en politici een nieuwe uitdaging zochten en afrikanen naar Nederland begonnen te hevelen kwam de eendracht steeds verder onder druk te staan.

Nu is er geen tweespalt, maar vierspalt:
- niet westerse allochtonen;
- landverraders;
- mensen die de multiculturele samenleving verafschuwen;
- onverschilligen.

Probeer maar eens een type te verzinnen waar iedereen om moet lachen.

Rest In Privacy | 24-01-10 | 13:25

Jaap de Paap | 24-01-10 | 13:22
Dank, zal ernaar uitkijken -lees: bollpundtkommen-.

Ashtrey | 24-01-10 | 13:25

Tenenkrommende slechte slappe onderbroekenlol maar ja dat is typisch van Muiswinkel.

slootschurftklootzak | 24-01-10 | 13:23

Ashtrey | 24-01-10 | 13:21
"De muur" van Sartre wel eens gelezen? Bevat precies dat; zo mooi.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 13:22

Jaap de Paap | 24-01-10 | 13:17
De waarheid vertellen door te liegen.
*even door bovenpan laat 'lingeren'*

Goed het volgende topic dan maar.

Ashtrey | 24-01-10 | 13:21

Ashtrey | 24-01-10 | 13:09
Mooi hè: gelogen waarheden. En het gaat om het verhaal, niet om de verteller. Dat zie je hier maar af en toe.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 13:17

Net 6 minuten gekeken bij uitzending gemist, wat een stelletje amateuristische kleuters. Brrrrrrrr.

wateenzooitje | 24-01-10 | 13:16

Ik vind dat hij nooit over zijn Hans Janmaat sketch heen is gekomen. Van Muiswinkel os een nare, kleingeestige man.

Rest In Privacy | 24-01-10 | 13:15

juriste | 24-01-10 | 13:12
Wat maar weer eens laat zien dat ze zelf knettergek zijn, die therapeuten. Als je moet, dan moet je. Natuurwet.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 13:15

Ik vind het heel goedkoop van Erik van Muiswinkel om op deze manier tegen de rechtse stem te schoppen. Hij moet doen waar hij goed in is en zich niet bemoeien met zaken die hem niet aangaan. Ik ben naar verschillende theater voorstellingen geweest die goed waren. Als hij besluit om daar mee te stoppen, wil dat niet zeggen dat hij goed is in het natrappen van iemand die anders denkt dan hij. Ik heb alleen de promo toevallig gezien en het was niet om aan te zien.
Niet gekeken dus.....!!!!! en ben het ook niet van plan.

icomha | 24-01-10 | 13:14

ze vertelde me dat ze het woord "moeten" van de GGZ-therapeute uit haar woordenboek moest halen.
juriste | 24-01-10 | 13:12

Beetje moeilijk als je dat *moet* doen

Mark d'Aviano | 24-01-10 | 13:14

ojédiaré | 24-01-10 | 13:11
Geen idee. Hoezo, doet het ertoe?

Ashtrey | 24-01-10 | 13:13

Jaap de Paap | 24-01-10 | 12:51
Over het woord "moeten" heb ik een anekdote van een kennis (vrouw met adelijk predikaat). Ze ging wekelijks naar de plaatselijke RIAGG voor therapie (ik weet niet waarom) en ze vertelde me dat ze het woord "moeten" van de GGZ-therapeute uit haar woordenboek moest halen.

juriste | 24-01-10 | 13:12

@Ashtrey | 24-01-10 | 13:07
Maakt dat Merlot een Wilders-adorado of een Wilders-adorada?

ojédiaré | 24-01-10 | 13:11

ik heb gister voor het eerst een minuut gezien, maar ik vond het niet leuk. Typetjes nadoen (voorzitter van PSV, wim van hanegem) kan Erik van Muiswinkel wel, misschien moet hij dat maar weer gaan doen.
Trouwens als je die foto hierboven ziet, lijkt het net een samenvoeging van Marcel van Dam en Jack Spijkerman.
En dat is waarschijnlijk ook het probleem, Erik van Muiswinkel projecteert zijn eigen beeld op iemand anders.

Onderbuik | 24-01-10 | 13:10

Jaap de Paap | 24-01-10 | 13:04

Vergeet ome King niet; Fiction is the truth inside the lie.

Ashtrey | 24-01-10 | 13:09

Het verschil tussen rechtse en linkse mensen is zoiets als het verschil tussen intelligente en domme mensen. Het is voor intelligente mensen heel goed mogelijk om dingen te begrijpen die domme mensen ook begrijpen. Omgekeerd is er voor domme mensen geen mogelijkheid om die dingen te begrijpen die intelligente mensen begrijpen.
Op dezelfde manier is het voor rechtse mensen vrij simpel om te achterhalen wat linkse mensen denken en wat ze beweegt. Omgekeerd zullen linkse mensen rechtse mensen nooit begrijpen omdat daarvoor hun hersenen te veel op slot zitten. Daarom gaan ze er maar vanuit dat bij rechtse mensen alles gebaseerd is op egoïsme en gebrek aan kennis over de problemen.
Daarom zullen linkse mensen ook nooit goede satire over rechtse mensen kunnen maken, omdat ze rechts simpelweg totaal niet begrijpen.

VerenigdeNederlanden | 24-01-10 | 13:07

De strijd is nog niet gestreden. Grappig vooral dat de schuimbekkende rechtsdraaiers boos worden over een Juul Paradijs parodie. Maar ja, men is van de telegraaf media, nietwaar?

antizanic | 24-01-10 | 13:07

ojédiaré | 24-01-10 | 13:06
Cupsgewijs?

Ashtrey | 24-01-10 | 13:07

@Ashtrey | 24-01-10 | 13:01
Had moeten staan; je hebt de ballen niet.

ojédiaré | 24-01-10 | 13:06

Merlot | 24-01-10 | 13:01
Daar hoor je Eric nu nooit over.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 13:05

gentle giant | 24-01-10 | 13:01
Ik voel het gewoon verschijnen, geschreven door een toppik.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 13:05

"Als je het opschrijft, staat het meteen op papier ook." Die is dan weer wel van ome Gerard.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 13:04

landlopertje | 24-01-10 | 13:01
Je hebt gelijk!
Merci!

Merlot | 24-01-10 | 13:03

Merlot | 24-01-10 | 12:59
Vergeet den Turk niet, Mehmet Pamuk !

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 13:02

@Jaap de Paap | 24-01-10 | 12:59, twilight topic.

gentle giant | 24-01-10 | 13:01

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 12:58
O jawel: ze krijgen te weinig.
Voor hun onschatbare bijdragen aan onze maatschappij.
Of vanwege politiek nuttige zieligheid.

Merlot | 24-01-10 | 13:01

Gerard van het Reve: "Een socialist is iemand die vindt dat een ander teveel verdient".

Merlot | 24-01-10 | 12:52

Bij mijn weten was deze uitspraak van W.F Hermans

landlopertje | 24-01-10 | 13:01

Jij bent niet de man om mij in een hokje te plaatsen, believe me.
ojédiaré | 24-01-10 | 12:55

LOL, nee dat zeker niet.

Ashtrey | 24-01-10 | 13:01

Merlot | 24-01-10 | 12:59
Eensch.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 13:00

Zie jullie bij het nieuwe topic. Gezellig.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 12:59

@gentle giant 12:54

Beetje turnen zou niet gek zijn voor d'r, ze krijgt met de maand een dikkere reedt. En omstreden... mwa, wellicht niet de meest geschikte kwalifikatie maar dat die PVV repo nogal wat los heeft gemaakt hier en daar mag helder zijn.

widtvoet ® | 24-01-10 | 12:59

dubber | 24-01-10 | 12:52
Hangt er van af op wlek niveau het gebeurt, vind ik.
Ik zou best lol hebben in een intregrale herhaling van de Complete Werken van Van Kooten en de Bie.
Die schopten tenminste, eigenlijk net zoals GeenStijl, naar alle kanten.
Vieze Man, onvergetelijk.
Jörgen Baumwolle.
Wo is der Bahnhof.
Zoek jezelf Zuster.
Jacobse en van Es.
Dirrekie.
Atte Tuinstra.
www.kootenbie.nl/

Merlot | 24-01-10 | 12:59

Merlot | 24-01-10 | 12:52
Maar over krijgen hoor je ze niet.
;

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 12:58

Bo Dreksma | 24-01-10 | 12:50
Thanks Bo !

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 12:57

"Neem dat nou maar van mij aan," of "Geloof mij nou maar," Ook vege tekens.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 12:57

TV is gewoon niet leuk (meer). Het is dat je op je belachelijke flut.. nee flatscreen dvd-tjes kunt afdraaien, anders kun je het beter als dienblad gebruiken.

wil van reem-talma | 24-01-10 | 12:56

jammer dat er niks van gemaakt wordt. Het kan zo makkelijk zijn om een rechts geluid te laten horen, het is per definitie al lachwekkend.

chr!!s | 24-01-10 | 12:55

In hoeverre is eigenlijk het stigmatiseren van de rechtsere denkers anders dan het stigmatiseren van, bijvoorbeeld, allochtonen? Waarom begaat een linksche, slechts matig getalenteerde "cabaretier" exact dezelfde fouten als waar linksch Nederland een ander van beticht? Of is dat ook weer parodierend? Hoe dan ook: ik hoef er zelfs niet om te GLIMlachen. Het is niet leuk, het is eerder sneu. Nederland trapt er ook niet meer in. Bij de volgende verkiezingen gaat linksch gedecimeerd worden. Terecht.

Dr. U.I. Loor | 24-01-10 | 12:55

Merlot
Ik ben overigens het grootste gedeelte van de dag niet links, soms bij vlagen ultra rechts, en op verjaardagen vaak zwevend.
Jij bent niet de man om mij in een hokje te plaatsen, believe me.
Ik behoor echter niet tot uw gruppe.

ojédiaré | 24-01-10 | 12:55

@widtvoet ® | 24-01-10 | 12:49, radslag!
( omstreden? )

gentle giant | 24-01-10 | 12:54

Niet slechter dan wat ik gewend ben van de VARA.

caspert79 | 24-01-10 | 12:53

typetjes-tv werkt allang niet meer.

dubber | 24-01-10 | 12:52

- "Sociaaldemocratie is een vorm van georganiseerde jaloezie".
Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 12:20

Gerard van het Reve: "Een socialist is iemand die vindt dat een ander teveel verdient".

Merlot | 24-01-10 | 12:52

ojédiaré | 24-01-10 | 12:45
En andersom natuurlijk ook.

harry pikkel | 24-01-10 | 12:51

Ben niet zo'n links-rechtsdenker, maar is dat nou typisch links: het woord 'moeten' om de andere zin gebruiken? Linksers hier die mij dat kunnen vertellen?

Jaap de Paap | 24-01-10 | 12:51

Die Desanne van Brederode zette net toch ook maar weer eens fraai haar meest geperfektioneerde typetje neer. Wat een wijf. Die zal van de week huppelend door de kamer hebben lopen juichen bij het zien van Ruts omstreden repo.

widtvoet ® | 24-01-10 | 12:49

ik vind t echt fokking grappig
dus best jammer...

Hoepkoen | 24-01-10 | 12:49

Winterbanden iemand?

IgNOraNcE | 24-01-10 | 12:49

ojédiaré | 24-01-10 | 12:46
Of je kunt het anders proberen te lezen.
* geen dank, doe maar een kwartje mompelt *

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 12:48

Van Zon presenteert zichzelf als leukegrappenmakert..

cekars | 24-01-10 | 12:48

Merlot | 24-01-10 | 12:45
Als je het anders bedoelde moet je het voortaan anders opschrijven.

ojédiaré | 24-01-10 | 12:46

OT
Denk je alles gehad te hebben:
Kees Vendrik.
*zucht*

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 12:45

@harry pikkel | 24-01-10 | 12:22
De spijker op zijn kop meneer Pikkel!
Als je niet bij links hoort .... rechts.

ojédiaré | 24-01-10 | 12:45

ojédiaré | 24-01-10 | 12:41
Er is een verschil tussen zelf een mening hebben, en de mening van andersdenkenden proberen te onderdrukken.
Maar dat verschil is voor linksdenkenden niet altijd duidelijk.
Waarvan met jou weer eens akte.

Merlot | 24-01-10 | 12:45

Desanne was weer vreselijk aan het psychologiseren tegen Wilders. Nu zou hij de PVV stemmers weer "dom genoeg" vinden om ze te paaien met de waarheid over de islam.
Kan die Goebbels-hoer niet eens definitief van de TV geweerd worden?

Mark d'Aviano | 24-01-10 | 12:44

Ajax - AZ kijken gaat

*plop*

Jackanders | 24-01-10 | 12:44

-weggejorist-

Karel Schouten291834 | 24-01-10 | 12:44

Bert Whaha | 24-01-10 | 12:39
Tuurlijk.

Merlot | 24-01-10 | 12:42

Mark d'Aviano | 24-01-10 | 12:39
Brr.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 12:42

Mark d'Aviano | 24-01-10 | 12:39
Toeterine von Billepeuter.

Merlot | 24-01-10 | 12:42

Merlot | 24-01-10 | 12:18
Ik begrijp ook wel dat GS je enige uitlaatklep is en dus de ideale gelegenheid tot ontlading van jouw opgekropte gevoelens biedt.
Verwijt mij niet slecht te lezen
(Merlot: **GeenStijl vind ik, is juist zo leuk omdat ze met alles en iedereen de draak steken. Maar daarvoor hoef je toch niet moreel af te dalen naar de peilloze diepten van dit soort Varasieten-gezuig en NOSprop?**)
Met bovenstaand stukje getuig je dezelfde moraal te hebben als de Jolo's van deze wereld. Jij weet wel wat goed voor ons is? Jij weet wat humor is?
Get real, stakker.

ojédiaré | 24-01-10 | 12:41

Desanne-alert op Buitenhof TV

Mark d'Aviano | 24-01-10 | 12:39

Merlot, ik ben helemaal niet uit op ruzie. Ik verwacht van een blog die een kritische kijk op de maatschappij heeft, ook kritiek vanuit die maatschappij op een normale manier bekijkt en niet meteen gaat bannen bij kritiek die hen of haar niet past. Dat vind ik extreem eng. Mag dat?

Bert Whaha | 24-01-10 | 12:39

Bert Whaha | 24-01-10 | 12:25

Het is de nog nader te bepalen koers na het succes, ik ben het hartgrondig met je eens dat wie uitdeelt eauk dient te incasseren (met oog op Botte).

Wat betreft het wegzetten van een gedeelte van de achterban als extreem- rechts moet ik zeggen dat GS doet wat ze altijd doen, ongeacht het 'onderwerp', het gebruiken van dezelfde technieken en het gelijke monniken gelijke kappen hanteren, is mijns inziens als 'fair play' te betitelen.

Dat dit voor sommige als een schok kwam, is mij een beetje een raadsel, het zat er gewoonweg aan te komen..

Ashtrey | 24-01-10 | 12:38

Ik vind ook dat ik het als rechtsmens verdien om beter te worden nagedaan.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 12:37

De vara kan voor goede,scherpe humor beter gaan shoppen bij de BBC. Of zijn ze te laks geweest en ging de vpro ze voor...?

lichtpunt | 24-01-10 | 12:36

Elke show waarin PvdA'ers als slimmer dan VVD'ers worden neergezet is flauw(ekul).

Roaldt | 24-01-10 | 12:35

Zo achterhaald zogenaamde rechtse mensen parodieeren. Als ze eens maatschappelijk relevant bezig willen zijn, wat je uiteindelijk van een publieke zender mag verwachten. Waarom dan geen parodie op moslims in Nederland?

jaap1423 | 24-01-10 | 12:35

ach jammer hoor die muiswinkel was vroeger wel grappig voor ie begon te denken dat linkse rakkers ubermensch zijn.

weedo | 24-01-10 | 12:32

2 x modaal | 24-01-10 | 10:26

Ik zeg toch ook niet dat C&I the founding father zijn van typetjes?
Alleen dat zij het een klein decennium geleden al deden, ergo: het is niet leuk, het was niet leuk, en het zal nooit leuk worden.
Of ben ik de chagrijn ici? Omdat ik Edwin Evers ook een zak hooi vind? Terwijl 'een echte kerel' moet lachen om zijn imitatie van Frank en Ronald de Boer. Heel knap hoor Edwin. En echt heel leuk. Ook al doe je hetzelfde kunstje elke ochtend weer.

En het volk maar klappen.

Nu ik het zo terug lees zit ik idd te zeiken. Even koffie halen.

Moe | 24-01-10 | 12:32

Bert Whaha | 24-01-10 | 12:25
Doe jezelf een lol, kalm an.
Het is niet zo dat op GS dagelijks smerige agitprop wordt bedreven.
En je kunt hier gewoon zeggen wat je er van vindt.
Kom daar eens om bij andere gremia.
Dreigen, ruzie maken of weglopen heeft geen enkele zin.
Daar steun je per saldo alleen maar Wouter, Femke, Agnes en Kereltje Pechtold mee.
En niet te vergeten Balk en Rou en Markie --- ook zulke lekkerdjes, getuige hun beleid van de afgelopen 40 jaar.

Merlot | 24-01-10 | 12:32

Ik heb er objectief en zonder enig voorbehoud naar gekeken. Het was armoe troef. Spijkerman was beter en dat wil heel wat zeggen.

stuyterkuycken | 24-01-10 | 12:32

Wat een baggerprogramma. 10 minuten dit leed aangezien omdat Spijkerman nog niet begonnen was op RTL4. In de reclame-tijd een herkansing gegeven. Het is niks en zal ook niks worden.

Bo Dreksma | 24-01-10 | 12:30

Toch lach ik me altijd drie slagen in de rondte bij een live optreden van Van Muiswinkel. Man, wat kan díe man goochelen! www.zoomagic.nl/index.php?option=com_c... (Ook voor kinderfeestjes.)

widtvoet ® | 24-01-10 | 12:29

@at5herder | 24-01-10 | 12:04 :
Het type mens dat Erik van Muiswinkel te kijk wil zetten is het gemiddelde VVD lid/PVV stemmer, maar in plaats daarvan zet hij het kantorende ANWB/FNV/VARA lid dat op een ministerie werkt en altijd PvdA stemt te kakken.
Daar wringt het ook. Het slaat zo de plank mis. Koefnoen en Draadstaal kunnen het wel, Erik van Muiswinkel kan het niet. Hij moet gewoon Anton Geesink blijven doen tot zijn pensioen.

koerbagh ® | 24-01-10 | 12:28

Ja ik zat in de kroeg, sorry

Isaac_Newton | 24-01-10 | 12:26

Deze reactie heeft geen betrekking op deze blog, maar ik wil toch even mijn ongenoegen uiten over het wegzetten van de PVV-stemmer als extreem rechts. Ja mannen ook ik heb PVV gestemd en ik ga dit ook in de toekomst doen.

Ik snap heus wel, dat je qua onderwerpen niet elke dage even goed kan zijn, maar dat Geenstijl zich meent te kunnen veroorloven om veel van zijn fans weg te kunnen zetten als extreem rechts, getuigt van hoogmoed. Ik wil enkel zeggen, denk aan het alom bekende spreekwoord, hoogmoed komt voor de val.

Ik zie het als een zeer domme uitglijder en Rutger is leuk, maar moet niet denken dat hij onschendbaar is.
Sorry, maar dit moest ik even kwijt, want ik steun Bottehond in deze. Wanneer Bottehond blijvend geband wordt, zeg ik ook mijn lidmaatschap op powned op. Geenstijl moet geen enge communistische trekjes krijgen. Uitdelen betekent ook ontvangen.

Bert Whaha | 24-01-10 | 12:25

Als het echt waar is dat de heer Herman Finkers in dergelijke programma's optreedt dan moeten we toch wel concluderen dat de crisis bij hem ook flink toegeslagen heeft .......(!!!)

Frederik Puntdroad | 24-01-10 | 12:24

Altijd bijzonder gevonden hoe de kijk op tig maatschappelijke onderwerpen in twee hokjes geplaatst kan worden: links en rechts.

harry pikkel | 24-01-10 | 12:22

Bigi Bana Boy | 24-01-10 | 12:03
Ik vind het ook niet erg dat de VARA links is.
Ik vind het erg dat de Varasieten bijkans volledig alle actualiteitenrubrieken van de PO hebben overlopen.
En ook in een heleboel andere programma's van omroepen die de hunne niet zijn, hun propgandashit zitten te stiekemen.
EN dan ook nog roepen "De PO zijn helemaal niet links, kijk maar, de Tros heeft Jantje Smit, dus zijn ze rechts".
Terwijl de journalistieke stoeltjes van de TROS al lang door Varasieten, NOS-proppers en IKONtrollen worden bezet.

Merlot | 24-01-10 | 12:22

@ Merlot
Hij is fijn !

Even wat tips van Arend-Jan voor de heer van Zon:

- "Sociaaldemocratie is een vorm van georganiseerde jaloezie".
- "Wie breekt, die betaalt"

Succes.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 12:20

Merlot | 24-01-10 | 12:17

Eng bekrompen mannetje, en dat is het.

Ashtrey | 24-01-10 | 12:19

Ze snappen niet dat ze en passant hun eigen achterban ook te kakken zetten. Wat uiteindelijk overblijft als kijkerspubliek zijn de hanekke groentemannen van dit land, of zoals je het ook kan noemen de linkse grachtengordel elite....
-
Stukje van Zon op Zaterdag, interview met de gewone man: "Bij verkiezingen weet ik het niet meer. Moet ik nou stemmen voor de banken die ons in deze crisis hebben geholpen, dus rechts. Of op Bos en Obama die de banken aanpakken, oftewel links..." Ik bedoel, dit gaat helemaal nergens over. Is ook niet satirisch bedoeld door VZOZ. Zij hopen dat er thuis mensen zitten die dan "precies precies" gaan roepen. Dat de stelling ridicuul is maakt de Vara niet uit.
-
Het hele programma is tendensieus, extremistisch en leugenachtig. En dat mag, vooral als het je eigen zender is. Maar het is de vraag of de Vara achterban hier niet snel moe van wordt.
-
PS best wel genant dat zo'n beetje de hele cabarettop van nederland zich laat gebruiken voor deze linksradicale propaganda.

waarisdelol | 24-01-10 | 12:19

Nou en? Wat kan ons dat nou weer boeien?

henkstubbe | 24-01-10 | 12:18

ojédiaré | 24-01-10 | 12:13
Even goed lezen, dombo.

Merlot | 24-01-10 | 12:18

"Kopvodden tax" was ook ironie.
Dat begrijpt ieder weldenkend mens.
Wilders lokt het kabinet uit de tent met sarcasme.
Onbegrijpelijk dat dit "voorstel" daarna serieus genomen werd.
Over zijn hele (geniale) speech werd geen woord meer gerept maar alleen dat stukje werd eruit gehaald een uitgemolken: wekenlang op ieder actualiteiten programma.
Maar over de ironische opmerking dat Wouter Bos zich verschool achter een gedeclareerde RayBan-zonnebril werd geen woord meer gerept.

Jean-Pierre Geelen heeft dus gewoon gelijk als hij zegt dat het niet leuk is om naar zogaamde satirische grappen te luisteren als die grappen gemaakt worden door linkse dimmi's die niet eens meer weten wat ironie is.

wakkere_nederlander | 24-01-10 | 12:18

@koerbagh ® | 24-01-10 | 11:52
Precies, heb 't helaas helemaal uitgekeken, en ik kreeg dat gevoel ook.

zwarte kip systems | 24-01-10 | 12:17

Niet echt mijn favoriete tijdverdrijf op de zaterdagavond, dus heb het net ff gekeken... vond het toch niet een heel slecht programma, maar absoluut niet voor herhaling vatbaar.

jeanmondo | 24-01-10 | 12:17

Ashtrey | 24-01-10 | 12:03
Hoe harder hij jolo't, hoe beter het is.

Jackanders | 24-01-10 | 12:17

Ashtrey | 24-01-10 | 12:03
Jolo is in mijn ogen een abjecte anti-democraat.
Ieder piepje uit een andere menings-hoek dan de zijne, beschouwt hij als "rechtse coup" die onmiddelijk onderdrukt moet worden.

Overigens zegt het veel over hoe de socialistische leidslieden zelf tegen hun ideologie aankijken.
Ze weten kennelijk dondersgoed, dat als mensen op basis van echt onafhankelijke informatie, echte de vrije keus zouden hebben, hun vieze ideologie weggevaagd zou worden.
Vandaar hun hysterische angst voor een aspirant-omroep met twee uurtjes TV zendtijd, die het waagt om een andere kijk op het leven te hebben dan zijzelf.

Merlot | 24-01-10 | 12:17

@Ashtrey 12:03

Leuk stukje radio inderdaad. Van Jole struikelt van woede over zijn eigen woorden, en kraamt nog meer onzin uit dan normaal.

brutus68 | 24-01-10 | 12:14

Vara is altijd zuur. Een lachprogramma kun je ook niet maken met een
möchtegern-Komiker als van Muiswinkel.

Dhr Moker | 24-01-10 | 12:14

Merlot | 24-01-10 | 11:58
Diepe buiging voor joe.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 12:14

Merlot | 24-01-10 | 11:58
Wat jij de linksmensen verwijt doet Rutger dus niet. Jammer dat je dat zelf niet ziet. Balk in je oog?

ojédiaré | 24-01-10 | 12:13

@at5herder | 24-01-10 | 12:04

Dat zou best kunnen, maar het is zo van die hand-voor-de-mond humor

azijnseikerT | 24-01-10 | 12:11

*achter Merlot | 24-01-10 | 11:58, gaat staan*
( achter hé ).

gentle giant | 24-01-10 | 12:09

Gister bij toeval (tv stond aan terwijl ik aan het internetten en fappen was) af en toe iets gehoord en gegrinnikt.... Beter dan de eerste aflevering. Dus tja.....

SammyJankis | 24-01-10 | 12:05

volgens mij zit de pijn hier bij veel mensen dat de 'rechtsmens' wordt afgezeken.
vond de show best grappig eigenlijk..

at5herder | 24-01-10 | 12:04

Merlot | 24-01-10 | 11:58
Heeft de VARA ooit gepretendeerd niet links te zijn ? Mij dunkt dat ze daar altijd heel duidelijk in zijn geweest, wat op zich wel gewaardeerd mag worden.

Bigi Bana Boy | 24-01-10 | 12:03

Merlot | 24-01-10 | 11:58
"Varasieten", geweldig!

Jackanders | 24-01-10 | 12:02

Bakito | 24-01-10 | 11:59
Zo zou je het kunnen zien.
Klopt.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 12:01

breaker007 | 24-01-10 | 11:53

Eensch, het ijs werd geen één keer echt gebroken.
Dat flauwe terugkerende 'grapje' (vriendje bla bla) ging me eauk aardig den keel uithangen.

Ashtrey | 24-01-10 | 12:00

Van Muiswinkel is erg geestig, maar in dit programma slaat hij de plank volledig mis. Te eenzijdig onderwerp. En te (het is al vaker gezegd) voorspelbaar. Hans Teeuwen heeft Wimpie Bosboom en zijn rechtse praat al eens treffend geparodieerd in een korte bondige en krachtige sketch. Alles wat daarna nog gemaakt wordt, is overbodig.

jullie ook hier? | 24-01-10 | 12:00

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:57
Harry's achternaam is schoolvoorbeeld van ironie.

Bakito | 24-01-10 | 11:59

Tsja, Van Zon op Zaterdag is natuurlijk een lage, en bijzonder ordinaire propagandastreek van onze "helemaal-niet-linkse" publieke media (citaat paapse sauriër Aad van den Heuvel/Matthijs van Linkskerk/Marc-Marie Ooievaar).
Overigens getuigt het programma eerder luidkeels van de welbekende links-reactionaire arrogantie, dan dat het "rechts" veel schade doet, denk ik.

Maar GS, leg mij nou eens uit wat het verschil is met jullie recente Rutrepo bij aanvang van het proces tegen Wilders, die suggereerde dat "rechtsmensen" allemaal malloten en tokkies zijn?
Dat was toch even gecharcheerd en even onwaar als Van Zon op Zaterdag.
Het mafketelgehalte was bij die demo zeker een tikje hoger dan gemiddeld in Nederland, maar dat heb je met politieke demonstraties van ieder kleurtje.

Kijk, ik snap heel goed dat GeenStijl geen PVV-blog moet worden.
Ik ben het daar ook heel erg mee eens, en als ik kan zal ik jullie er graag bij helpen - hoewel ik, mag bekend zijn, zelf wel PVV heb gestemd.
GeenStijl vind ik, is juist zo leuk omdat ze met alles en iedereen de draak steken.
Maar daarvoor hoef je toch niet moreel af te dalen naar de peilloze diepten van dit soort Varasieten-gezuig en NOSprop?

Ik heb trouwens geen zin in het de laatste tijd veel gehoorde negativisme over de veranderingen bij GS, en de nieuwe vorm die gezocht wordt (én gevonden godverdomme, waar kwamen anders die 2000+ reacties in een uur, op de eerste live repo met Rut vandaan).
Vandaar: ik ben hondstrouw en ook graag bereid te helpen.

En dat Van Muiswinkel maar een ingegroeide teennagel mag krijgen.
Wegens het zelfs nog niet eens de allereerste beginselen van democratie onder de knie hebben: namelijk de overtuiging dat meerdere meningen in gelijkwaardigheid naast elkaar kunnen bestaan.
Wie niet horen wil moet dus maar voelen:
[Ingegroeide teennagel-vibes naar Mediapark t.a.v. Muisman stuurt]
(Morgen bij de VARA, NPS, Trouw, en Volkskrant: "Erik Van Muiswinkel Met De Dood Bedreigd Door GeenStijl Reaguurder Merlot")

Merlot | 24-01-10 | 11:58

Ah, Arend-Jan bij Harry.
Of zou het toch Eric zijn ?

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:57

Wat een arrogantie van Jean-Pierre Geelen. Alsof de terugloop van kijkers door die column komt. Wellicht komt het doordat mensen het programma zelf gezien hebben?

rik roltrap | 24-01-10 | 11:57

Bigi Bana Boy | 24-01-10 | 11:31
Heel veel ellende daarentegen leidt weer tot zelfspot, de ultieme vorm van humor, en volgens hedendaagse filosofen de sleutel tot beschaving. Als je om jezelf kunt lachen, verdraag je makkelijker dingen van anderen...

Bakito | 24-01-10 | 11:53

ÜberLOL @ koerbagh ® | 24-01-10 | 11:52
Wat mij betreft de tegel van de ochtend.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:53

he eric, rechtsmenschen zijn meestal geen uitbuiters maar hoofdbovenwaterhouders i.p.v handophouders, o wacht jij hebt tijdens salaris onderhandelingeng natuurlijk gezegd dat wat minder ook goed is he .
maakt verder niet uit maar een dergelijk gedateerde parodie was je bij koefnoen niet gebeurt jammer! verder blijf ik natuurlijk fan van je maar meer van koefnoen.

lidlbier | 24-01-10 | 11:53

Ik heb gisteren helemaal gekeken. Het is wel leuk om de mensen van kopspijkers weer te zien.

Ik heb wel om een paar stukken gelachen maar om nou te zeggen hahahahaha dat niet.

breaker007 | 24-01-10 | 11:53

ik heb zojuist het hele programma uitgezeten op uitzending gemist.... Kormme tenen, wat was dit niet leuk. Behalve..... Geweldig lied aan het eind!!

kettinghond | 24-01-10 | 11:52

Je moet als Vara ook niet je eigen achterban gaan afzeiken.

koerbagh ® | 24-01-10 | 11:52

Zat gisteren voor het eerst een stukje te kijken en gadverdamme ik hield het geen tien minuten vol.............. Ook nadat ik mijn "linkse bril" had opgezet kon ik er gewoon niet om lachen.

Dit soort programma's laten alleen maar zien dat het laatste uur van links is geslagen in Hilversum, het is een laatste zeer ZEER zielige poging om iets tegen te houden. PowNed!! >> Als je je naar links kijkt dan zie je rechts niets Haahaha!!

Hobbykip | 24-01-10 | 11:50

Ik ben een echte Finkers fan, maar.....
dat heeft zo'n jongen toch niet nodig.

Programma voor randdebielen

nu even niet | 24-01-10 | 11:48

Van Muiswinkel is een overgewaardeerde zuurpruim geworden .. Staat me nog iets bij over Tibet . Daar hoor je meneer ook niet meer over .. Ik ben ontzettend blij met het progamma van Arie Boomsma ' in de schaduw van het nieuws '. zelfde tijd ned 2
Voor de mensen die het niet kennen .. Echt de moeite waard om het eens te checken

vicecity | 24-01-10 | 11:44

Wat een kudt-programma. Typisch toneelmensen die tv willen doen. Heb het met kromme tenen dit keer zeker 5 minuten volgehouden. Ongelofelijk flauw en voorspelbaar. Nog geen glimlach op m'n gezicht.

DeBruineSter | 24-01-10 | 11:44

heb trouwens alleen het voorstukje bij dwdd gezien maar evengoed daarmee vergeleken is bos rechts .

lidlbier | 24-01-10 | 11:43

De Volkskrantjournalist beweert dat ironie uit zou zijn en dat geloof ik niet.

juriste | 24-01-10 | 11:43

Het is inderdaad een echt slecht programma, maar het is dan ook aangepast voor een beperkte doelgroep, net als bij Knoop in je zakdoek en Sesamstraat. Deze doelgroep begint zijn dag met de Azijnbode, en zit zich vervolgens de hele dag druk te maken over smeltende gletsjers en het hogere salaris van zijn buurman, die kan s'avonds echt geen leuke grappen trekken.

WaarDeWindWaait | 24-01-10 | 11:42

Hei-kneuter | 24-01-10 | 11:26
Hans Teeuwen is niet echt links te noemen, ook niet rechts. Hij is gewoon ... Hans.
Hetzelfde geldt voor Finkers.

Jackanders | 24-01-10 | 11:40

eric denkt nog steeds dat de rechtsmensch zich ergert aan de prijstijging van de nieuwe s klasse, best grappig maar een beetje te bosboom en te weinig bos

lidlbier | 24-01-10 | 11:39

NoMinister | 24-01-10 | 11:34
Niks ten nadele van Van Duijn want dat vind ik zelf ook een grootheid.
Niet dat ik alles laat lopen om zijn grappen, maar toch ... een vakman is het zeker.
Maar waar de VS wél rechtse (nou ja ...) cabaretiers als Denis Leary en wijlen Bill Hicks kende, moet ik je in Nederland een antwoord schuldig blijven. Rechtse potsenmakers ? Ik ken ze niet.

Bigi Bana Boy | 24-01-10 | 11:39

dondermuis | 24-01-10 | 11:37
Ik heb geen spiegel gezien.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:38

Gaat Jean-Pierre Geelen eigenlijk nog steeds (of alweer) vreemd? Of is dat al in de minne beslecht?

Rollins | 24-01-10 | 11:38

Wat een zoutloos programma.
Waar is de humor?
Het is het linkse plaatje over andersdenkenden.
Zat er nou nog iets in om te glimlachen, maar zelfs dat niet.
Nee van Zon het ziet er bewolkt uit voor je show.
Satire is leuk, maar dit is flauw tot op het bot.

steile helling | 24-01-10 | 11:38

2emeREP | 24-01-10 | 11:12

Lage kijkcijfers vind ik helemaal geen probleem. Ik denk dat het juist leuk is dat te lezen. Ik denk ook dat het daarom een item is hier. Lage kijkcijfers voor linksige propaganda geeft de burger moed.

Dus waar heeft u het over.

En - eerlijk is eerlijk - lage kijkcijfers zeggen weinig over de kwaliteit van het programma, maar meer over de waardering ervan van de doelgroep.

NoMinister | 24-01-10 | 11:38

-weggejorist-

dondermuis | 24-01-10 | 11:37

Ik heb er 10 minuten naar gezien, maar het kon me niet boeien. Ik dacht dat koefnoen kwam of zo. Koefnoen is brilliant, maar dit was geen moment grappig.

koffieboer | 24-01-10 | 11:36

Ik heb er gisteravond naar zitten kijken, en het wil maar niet leuk worden. Te gemaakt, te krampachtig, het is bijna pijnlijk om naar te kijken. Van Muiswinkel en co slaan de plank volledig mis met dit concept cq setting. Dat is jammer, want de jongens en meisjes in kwestie kunnen wel wat. Als ze verstandig zijn, trekken ze z.s.m de stekker eruit. Een mislukking kan iedereen overkomen.

brutus68 | 24-01-10 | 11:36

Als het geen programma is met zogenaamde BN'ers die iets met zogenaamde BN'ers doen is het in ieder geval weer eens wat anders.

Bos Hout | 24-01-10 | 11:35

Bigi Bana Boy | 24-01-10 | 11:25

Ja ja, tuurlijk.

We blijven lachen. Humor heeft iets relativerends en laat dat relativeren nu een groot links probleem zijn evenals het bagataliseren.

Humor is prima als het goed gaat, niet als het olie op het vuur is. Zuur? Wellicht, maar het is niet anders.

En heb respect voor Andre van Duin maar verre van fan van zijn producten of producties. Dat je dat weet, voor je statistiek en vooroordelen.

Ik vond Van Muiswinkel als Van Raaij wel leuk, het is niets persoonlijks. Het is gewoon zeer onprettig om deze mensen zo heerlijk overtuigd hun mijns inziens foute instelling te zien uitdragen. Bij Youp - die ik inhoudelijk ook irritant vind inmiddels - is het talent wel zo groot dat ik er veelal toch om kan lachen. Hoewel vroeger meer en harder.

NoMinister | 24-01-10 | 11:34

De VARA is zo vorige eeuw.
Na de PVDA moet ook de Vara weg.

bijtieakumaai | 24-01-10 | 11:33

Waarbij opgemerkt dat die "gezeghebbende" Geelen wel een onuitstaanbare, politiek-correcte gutmensch is, die hartelijk moet lachen om de constatering dat Wilders "en nationaal, en socialistisch is, maar verder zeg ik niks", en die Netwerk al zo een extreem populistische rubriek vindt, aangezien ze over Marokkanen en medische missers berichten, en dan nog al die 'populistische' omroepen als Powned erbij in de publieke omroep...
www.hetgesprek.nl/archief/3213/ (vanaf 31:42, toegegeven, Hans Beerekamp is nog een graadje erger)

Maar ja, nu met die ontslagronde bij de Azijnbode moeten de linksige vakbroeders weer aardig zijn voor de populisten, je weet maar nooit uit welke kant de wind zal gaan waaien.

Zware Guy | 24-01-10 | 11:31

Bakito | 24-01-10 | 11:28
Nou ja, lachebekjes zijn rechtse mensen doorgaans niet. Laten we eerlijk wezen. Maar het is ook moeilijk als maatschappelijk teleurgestelde of als ondernemer om de lol ergens van in te zien. Verder altijd +1 voor Mike Boddé. Alles wat die man doet is geniaal.

Bigi Bana Boy | 24-01-10 | 11:31

Linke stemmingmakerij? Populisme? Gesundes links volksempfinden? Je weet het niet. Het voelt alleen zo. En ene Geert maar beschuldigen van...

O, het is cabaret! Dan is het leuk! Hahahahahaha.

Linksmensen hebben geen moraal. Maar wel vel moreel. En macht en bergen zendtijd en geen schaamte. Dat alles bij elkaar is misschien wel het probleem. Moeilijk hoor.

NoMinister | 24-01-10 | 11:28

Hei-kneuter | 24-01-10 | 11:26
Humor is links. Leedvermaak is rechts.

Bakito | 24-01-10 | 11:28

Zijn alle cabaretmensen niet links?

Hei-kneuter | 24-01-10 | 11:26

Verder zijn citici vrijwel zonder uitzonderingen allemaal zelf mislukte en derhalve verzuurde wannabee artiesten. Ieder muzikant of artiest weet dat.

Bigi Bana Boy | 24-01-10 | 11:26

Ik vind de grapdichtheid van de show een beetje te laag al blijven Van Muiswinkel en Boddé natuurlijk geweldige komieken. Het format is niet helemaal goed maar aan de deelnemers kan het niet liggen. En ga nou niet allemaal hier even bevestigen dat rechtsmensen geen humor of zelfspot hebben. Als je als rechtsmens of populist voor gek wordt gezet, neem dat dan op als een man. Ik heb al zo sterk de indruk dat rechtse humor vooral André van Duin is, dus ga dat nu niet allemaal even onderbouwen hier met zure comments over linksche cabaretiers.

Bigi Bana Boy | 24-01-10 | 11:25

Biep | 24-01-10 | 11:08
Mooi toch, je zou het eens moeten kijken. Het is de moeite waard.
Op www.programmagemist.nl/ kan je ook nog terugkijken.

Jackanders | 24-01-10 | 11:24

Aars van kiersel | 24-01-10 | 11:14
Inderdaad. Grandioos nummer!

Bakito | 24-01-10 | 11:21

Biep | 24-01-10 | 11:20
Fijne voortzetting!

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:21

Erik van Muiswinkel ken(de) ik als een heel goede cabaretier in bijvoorbeeld in Zak en as. Hij doet de rol van presentator vrij goed na maar afgezien daarvan zet hij de 'rechtsmens' neer op een manier waarop die kennelijk door de Vara wordt gezien: alleen maar heel dom.

Ik ben in de ogen van de Vara waarschijnlijk ook een rechtsmens maar ik was bepaald niet onder de indruk. De grappen zijn alleen maar heel flauw. Laten ze vooral doorgaan met dat programma want de enige die ze echt beschadigen is zichzelf.

Wezel | 24-01-10 | 11:21

geurtje | 24-01-10 | 11:18
Het was gerontoverachtig mooi, destijds.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 11:21

*biep* (fijne dag iedereen!)

Biep | 24-01-10 | 11:20

Jaap de Paap | 24-01-10 | 11:15
vergis je je niet, was het niet gloria? of begon je warme-moederfascinatie toen al?

geurtje | 24-01-10 | 11:18

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 11:15
Quonton Tarantula , die van Plup Flixem?

Biep | 24-01-10 | 11:18

Ashtrey | 24-01-10 | 11:12
Thanks!

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:18

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 11:15
hij heet quattro stagioni!

geurtje | 24-01-10 | 11:17

Mooi zo, dat gaat de goede kant op. Volgende week hopelijk weer 200.000 minder.

Watler | 24-01-10 | 11:15

Heb niks gezien. Is ook niet terug te zien geloof ik.

Bos Hout | 24-01-10 | 11:15

geurtje | 24-01-10 | 11:11
Edith was degene die mijn puberteit draaglijk maakte. Staple Tonnie dat maar 's op de mouw.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 11:15

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 11:10
Zo zie je maar, het is niet verstandig om alles zomaar te kopie-peesten.
;)

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:15

Biep | 24-01-10 | 11:12
Komt door die gekke Quinten Tarontino.

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 11:15

Dit is allemaal al gedaan door Robert Long (RIP) in 1974 !!!!!!!! In het nummer "Mien" en is met terugwerkende kracht WEL grappig.

Aars van kiersel | 24-01-10 | 11:14

Ik heb ook een stukje gekeken, het was inderdaad droevig. Maar goed sinds Koot en Bie is alles slechts een slap aftreksel. Het zal de tijdgeest geweest zijn.

Krokoklaas | 24-01-10 | 11:13

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 11:10
Ja, tonnie: zo raak ik in de war, heur.

Biep | 24-01-10 | 11:12

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 11:11
mijn linkeroog werkt het best, geloof ik.
maar krijg een warm teamgevoel!

geurtje | 24-01-10 | 11:12

ik vind het wel jammer dat iets alleen maar goed gevonden mag worden als er 3miljoen mensen naar kijken.
Die programma's die dat halen vind ik over het algemeen niet om aan te zien. Zo kijk ik nu naar een muziekprogramma op 3. Misschien met maar 10-000 anderen. Is dat zo erg?
Ze zitten hier toch niet in de woonkamer

2emeREP | 24-01-10 | 11:12

Sinclair | 24-01-10 | 11:04

En al helemaal niet met een zielig linksdraaiend "ik probeer grappig te zijn" programma.

The_mr.eanske. | 24-01-10 | 11:12

Jaap de Paap | 24-01-10 | 11:09
lol lul! en goedendag. ik ga meteen alle filmpjes van archie bunker bekijken, wat een feest.

geurtje | 24-01-10 | 11:11

geurtje | 24-01-10 | 11:08
In ieder geval thanks voor de link.
Ouderwets goed.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:11

geurtje | 24-01-10 | 11:08
Samen komen we er wel.

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 11:11

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:04

www.videoland.nl/
Lekker ouderwets... op 't fietsje door de natte sneeuw.

Biep | 24-01-10 | 11:10

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:04
Het BastErds Teun. Maar dat terzijde. Ik heb geen linkje.
* op Grote Anti wacht *

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 11:10

De helft van de programma's in dat lijstje heeft zo'n 200.000 kijkers minder, wil je Van Muiswinkel daar ook de schuld van geven?
Het 1800 uur journaal heeft ook z'n appeal verloren sinds vorige week, opdoeken die hap!

RIP Kopspijkers, dat dan weer wel.

boterbabbelaar | 24-01-10 | 11:09

* gaat naar kerk de *

Bakito | 24-01-10 | 11:09

Met Rutger op de buis heb je verder geen satire meer nodig.

Jaap de Paap | 24-01-10 | 11:09

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:04
ut is 'inglourious': ik geloof dat de opzettelijke spelfout nog niet is verklaard. misschien helpt je dat bij het zoeken.

en dit is de competitie voor van muiswinkel: www.youtube.com/watch?v=YXAFM3g7qEw&am...
zuster anna, ziet gij al iets?
no way.

geurtje | 24-01-10 | 11:08

Het zijn een stel kippen zonder kop (net zoals de rest van de linksmens en rechtsmensch), het kon mij niet boeien.

nieuwskip | 24-01-10 | 11:08

Jackanders | 24-01-10 | 10:45
En dat is een voetbalprogramma? tering: de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Voor een goeie lachkick kijk je in Nederland dus naar een voetbal-praatprogramma!
(Die kop van John de Mol... hij kreeg hem tevergeefs in de trouwe plooi: haha!)

Biep | 24-01-10 | 11:08

ik wist geeneens dat het programma bestaat..

aardt | 24-01-10 | 11:05

Over klootzakken gesproken.
Heeft iemand een linkje naar de film "Inglorious Bastards" ?

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:04

Alien vs Predeter valt niet tegen te concureren.

Sinclair | 24-01-10 | 11:04

@Jackanders | 24-01-10 | 10:58

Absoluut, vast plekje in mijn weekprogrammering.

azijnseikerT | 24-01-10 | 11:03

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:00
Sorry Teun.

Bakito | 24-01-10 | 11:01

Het heeft weinig aan die recensie gelegen dat ze zo weinig kijkers meer hebben. Ik heb niet eens van de recensie gehoord en heb geen recensie nodig om een programma kut te vinden.

Erwinskii | 24-01-10 | 11:01

Bakito | 24-01-10 | 10:59
Laat maar.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 11:00

Chiant | 24-01-10 | 10:54
Beetje jammer dat je Marc-Marie Huyijbrechts erbij haalt.
Je begon zo goed.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 10:59

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 10:57
Oh, ik dacht dat het een grap was.

Bakito | 24-01-10 | 10:59

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 10:51
Helemaal mee eens, zo'n beetje het enige programma waar ik de kijkbuis nog voor aanslinger.

Jackanders | 24-01-10 | 10:58

Ik heb het niet gezien en ik hoef het niet te zien.

GS/Telegraaf/Powned/WakkerNederland doet hier gewoon het commerciele bash-links ding. Net als Zon.. maar dan vanuit een andere mening en een ander belang. Preken voor eigen kerk.

Kinderachtig nanananananana stukkie. Saai. Ons-kent-ons-gedoe.

*Gaat douchen.*

Roer | 24-01-10 | 10:58

@ colonnecinco | 24-01-10 | 10:25
“Moed is een schaars goed”.
Hoe toepasselijk op deze maatschappij.
En de lafbekkentrein dendert voort
torayeshua.nl/cms/?p=706

Fijnstoffer | 24-01-10 | 10:57

Van Muiswinkel parodieert een 'rechtsmens' van 15 jaar geleden. Ik denk dat je voor een actuele parodie toch een wat andere toon dient aan te slaan.

Simon_GS | 24-01-10 | 10:57

Bakito | 24-01-10 | 10:51
Geeft niets, ik had niet anders verwacht.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 10:57

Alles uit de kast om rechts onder uit te halen...

van Nazareth | 24-01-10 | 10:57

Jackanders | 24-01-10 | 10:45
Hij is fijn !

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 10:56

@fuckje | 24-01-10 | 10:08
Nou dat ben ik dus duidelijk niet met je eens. Zodra Boomsma in mijn scherm verschijnt neemt bij mij de testosteronspiegel onverantwoorde waarden aan. En aangezien ik een 100% heteroseksuele man ben...
Bij Goedemorgen Nederland neemt hij niet eens de moeite om te doen alsóf hij in de krant kijkt als hij de headlines behandelt. Hij houdt het ding alleen maar vast en kijkt op zijn allermooist in de autocue. Gatverdamme! Ik roep kapper, scheren en niet zo overdreven mooi doen. Laat hem een voorbeeld nemen aan Marc-Marie Huyijbrechts!

Chiant | 24-01-10 | 10:54

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 10:37
Snap 'm ook nie...

Bakito | 24-01-10 | 10:51

Jackanders | 24-01-10 | 10:45
Dat is altijd leuk. Beste programma op de buis dit moment.

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 10:51

het probleem van kerken is, of ze nu links zijn, gristelijk of de Q-koorts riskeren om aan hun gerief te komen, is dat ze zichzelf, de Boodschap en de brengers van die Boodschap zo ontzettend serieus nemen, en dat gaat (dus) nu eenmaal niet samen met humor. Dus bij voorbaat kansloze actie van de vrienden van de vara.

tismaareenmening | 24-01-10 | 10:49

Het is inderdaad een ködtprogramma. Dit soort grappen krijgt pas kracht en betekenis als er een kern van waarheid mee wordt blootgelegd, vanuit een heldere visie die klopt.
Het moet dus fungeren als een spiegel waarmee een herkenbaar beeld wordt geopenbaard, of waarin men zichzelf (noodgedwongen, vanuit zeggingskracht) herkent. Maar dan moet er wel een origineel te spiegelen zijn, en dat is gewoon niet zo. Het is een blunder van de Vara en Van Muiswinkel dat ze dat niet doorhebben.
Het neerzetten van een typetje, gebaseerd op een door velen zeer gewaardeerd mens als Wim Bosboom (TROS, maar ex-VARA !) is trouwens ook behoorlijk onsmakelijk. Zogenaamd neerzetten dan, want ook daarin kleunt men compleet mis; er is werkelijk NIETS van Bosboom in te herkennen. Die Van Zon is meer op te vatten als een postume dolkstoot in de rug van een oud-collega die uit de linkse huichelkerk stapte; laf en goedkoop natrappen op een lijk, vind ik.

Fijnstoffer | 24-01-10 | 10:48

shenkie7 | 24-01-10 | 10:45 Zouden ze bij de ingang fouilleren op de aanwezigheid van eieren en tomaten?

zeg maar jansen | 24-01-10 | 10:47

Toch triest hoe die mennekes altijd de 'rechtsmensch' te kakken willen zetten, dat is zoo 20e eeuws. Waar blijft de cabaretier die de linksmensch eens goed te kakken zet?
Oh die is er niet want rechtsmenschen zijn te fatsoenlijk voor het soort 'humor' dat Hilversum er al 50 jaar uitschijt.

071 | 24-01-10 | 10:47

Ik moet wel erg tegen het verhangen aanhangen wil ik naar de staatsomroep kijken. Triefel voor de zielepoten.

lijn5 | 24-01-10 | 10:46

Heel Nederland was www.anwbledenpeiling.nl aan het F5-en en had geen tijd voor TV-programma's met linkse chagrijn.

applaus voor de paus | 24-01-10 | 10:45

Ik ga vrijdag naar de opnames maar ik kon tot nu toe de humor er ook niet in ontdekken.

shenkie7 | 24-01-10 | 10:45

Misschhien een idee voor van Muiswinkel om een links typetje neer te zetten. (niet zo voorspelbaar) Eentje die allemaal miljarden door de plee spoelt, even kijken of dat kudtpubliek het dan nog leuk vindt.

azijnseikerT | 24-01-10 | 10:45

De Vara op zaterdagavond, dat was al niet leuk ten tijde van 'Een van de acht', maar toen waren er nog niet zoveel zenders en was het het minst erge wat er was.
Kan iemand die lui bij de Vara gaan zeggen dat er wat meer concurrentie bij is gekomen?

zeg maar jansen | 24-01-10 | 10:45

VD Heuvel had het over, veel gekker moet het toch niet worden,komt de vara met dit oudbollige programma op de proppen met fossiel Spijkerman .
Daar zit ook niemand op te wachten.We gaan weer terug,maar als het in het straatje past van vd Heuvel,hoor je hem niet.

fleurtje | 24-01-10 | 10:45

750.000 / 145 = 5.173 échte kijkertsss !!!!...................... Moehahahahahaha !!!!!
.
.
Voor de onnozelen, hoe kom je aan het getal 145 ???????!!!!!!
.
.
145 = 1 geregistreerde SKO-kijker + 144 (kijk)vrienden, aldus stemkastje van SKO.

Guy Fawkes | 24-01-10 | 10:44

200.000+ eraf na uitzending 1. Prachtig. Net goed voor deze linkse viespeuk.

rien6139 | 24-01-10 | 10:43

Heb het niet gezien, nog geen enkele keer. Leuk om te lezen dat ik er ook niks aan gemist heb.

zeg maar jansen | 24-01-10 | 10:41

Zend de VARA cabaret uit?

Einde van de Domheid | 24-01-10 | 10:40

Na und?

NatteDweil | 24-01-10 | 10:37

@ Tonnie
Prima, die Eric kan me toch niet boeien.

-

Minoe, best een ouderwetse naam voor een poes, dacht ik toen ik voor de eerste keer in aanraking kwam met de nieuwe buurvrouw.
"Hallo, mijn naam is Claire " zei ze toen ik wakker schrok op mijn zonovergoten balkon, liggend op een bedje, in minder geklede toestand.
"Heb jij misschien mijn poes Minoe gezien ? " klonk het een tikkeltje wanhopig.

-0


Kijk Eric, zo kan het ook.
Maar goed, dat zal je wel niet begrijpen.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 10:37

Van Zon...?

Fast Forward | 24-01-10 | 10:37

Gelukkig is mijn decodert stuk en blijkbaar heb ik weinig gemist. Ware het niet dat ik via het netwerk van de buren naar ned1/2/3 kon kijken. K'heb dus semi-verplicht en stuk van van Zon gezien. Eigenlijk kan er van die 750.000 dus nog eentje af: 749.999 kijkers. En ik kijk ook nooit meer .... wat een vreselijk saai programma ...

laagvliegert | 24-01-10 | 10:36

fuckje | 24-01-10 | 10:32
Dank je!

Biep | 24-01-10 | 10:35

Of het nou linksch, rechts of in het midden is, feit is dat dit programma totaal niet grappig is.

Ronman2k | 24-01-10 | 10:32

-weggejorist-

andere jan | 24-01-10 | 10:32

@Biep |10:23
" In de schaduw van het nieuws ".

fuckje | 24-01-10 | 10:32

2 x modaal | 24-01-10 | 10:26
Zo is het maar net.

Bakito | 24-01-10 | 10:28

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 10:23
Erg triest dat zij kennelijk referentiekader zijn als het om typetjes gaat.
Zullen we het toch maar weer over katten hebben?

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 10:28

Moe | 24-01-10 | 10:16

Eerst t volgende ik ben geen kijker van het programma.

Ben je net uit de luiers? Van Muiswinkel zette in Studio Spaan typetjes als Geesink en Van Raay geweldig neer. Dat was al ruimschoots voor die 2 RTL medewerkers dat deden. FF wat anders hoe zit het eigenlijk mer die Elfstenkou die GS prognoticeerde? Laat ze zelf maar eens onder de loep nemen ipv anderen af te zeiekn. Lekker goedkoop van GS.

2 x modaal | 24-01-10 | 10:26

Aan dit programma zie je dat de makers eigenlijk helemaal niet meer in hun vermolmde, conservatieve, linkse boodschap geloven. En ze geloven niet meer in elkaar. Ze zouden het liefst uit de benauwende kliek breken, maar het is altijd zo'n veilige, onaantastbare omgeving geweest. Moed is een schaars goed.

colonnecinco | 24-01-10 | 10:25

ik vond het geen reet aan

fix-it | 24-01-10 | 10:25

Programma moet gelijk van de buis is geen reet aan en zonde van het geld saai en humorloos

Hansvo286 | 24-01-10 | 10:24

@warren g haring
U heeft alles al gezegd. (stukje gekeken en het was triest)

haringsoep | 24-01-10 | 10:24

Jammer. Goed programma met de alleskunner Van Muiswinkel. Liever hij dan Muntz bij Powned.

Bakito | 24-01-10 | 10:23

fuckje | 24-01-10 | 10:16
Wat is de naam van de talkshow, Fuckje?

Prof. D.A.H. Vintik | 24-01-10 | 10:18
Alsof mevrouw van Nieuwkerk zoveel liefde mag ontvangen van haar fanatieke voorleesvadertje.'t Was een belachelijk stukje acteerwerk van Arie (en dan ook opzettelijk tweemaal de naam van mevrouw Wilders forceernoemen.... tsja.)

Biep | 24-01-10 | 10:23

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 10:17
Ik weiger te kijken naar die Telekids-rommel voor den Babyboomer.
Wat een ergernis.
( mogge overigens )

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 10:23

De laatste keer dat ik de VARA leuk vond was de keer dat Frits Bom in z'n blote kont op een vouwfiets op zoek ging naar autistische kinderen met een sterk gevoel voor solidariteit. Dat is nu ruim 30 jaar geleden. Van Muiswinkel is een tamelijk zielige man die zomaar eens zou kunnen opduiken als nieuwe lijsttrekker voor Groen Links. Het schaamhaar op zijn hoofd wijst in die richting.

patat - generatie | 24-01-10 | 10:22

Beetje triest is het pas als je op zondagmorgen gaat discussieren over wat er zaterdagavond op de treurbuis was.
Een beetje triest is het pas als je als recensent echt denkt dat het kijkcijfer door jouw toedoen was.
Een beetje triest is het pas, ach laat ook maar.

Warren G. Harding | 24-01-10 | 10:19

@Biep | 24-01-10 | 10:10

Tenenkrommend toneelstukje voor goedgelovigen wat Boomsma daar in DWDD opvoerde. (waarschijnlijk uit een preek van zijn vader gejat :-)

Prof. D.A.H. Vintik | 24-01-10 | 10:18

Sjeng de helle | 24-01-10 | 10:10
Laters Sjeng!
OT:
Die van Muiswinkel is natuurlijk een hypocriete hoer, alles voor de centjes:
www.spitsnet.nl/uploaded/IMAGES/_Celeb...

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 10:18

Moe | 24-01-10 | 10:16
Carlo & Irene, de grand old man and lady van de typetjes... Zucht.

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 10:17

@Biep |10:10
Probeer die talkshow maar eens, of kijk bij " uitzending gemist ".

fuckje | 24-01-10 | 10:16

Boembox | 24-01-10 | 10:14
Oeps.. bestaat dat programma al enkele maanden?
Ik kijk te weinig, dat merk ik wel weer.

Biep | 24-01-10 | 10:16

Die Van Muiswinkol moet zich schamen echt. Cabaret mijn aars.

En uberhaupt - typetjes zijn niet leuk meer. Carlo & Irene deden dat in de vorige eeuw al. Need I say more.

Moe | 24-01-10 | 10:16

Logisch. Sinds het ontluisterende filmpje van Rutger weet iedereen dat de Wilders-stemmer geen parodie nodig heeft om belachelijk te zijn.

Vieze Tonnie | 24-01-10 | 10:15

Heb een klein stukje gekeken. Het is complete bagger.

WillemWordtWakker | 24-01-10 | 10:15

De linksmens die niet kan lachen om (het belachelijk maken van) de rechtsmens.
The joke is on the Vara, so to speak.

Prof. D.A.H. Vintik | 24-01-10 | 10:14

Paar maandjes geleden heb ik toevallig een aflevering ervan gezien en ik moet zeggen dat ik er toch paar keer best hard om moest lachen. Het ging toen vooral over de financiële crisis en de louche bankmannetjes.

Boembox | 24-01-10 | 10:14

Sjeng de helle | 24-01-10 | 10:10
Fijne dag Sjeng!

Biep | 24-01-10 | 10:11

fuckje | 24-01-10 | 10:08
Ja, is dat wat? De laatste keer dat ik Arie Boomsma hoorde spreken (dit keer zonder die oh-zo-leuke-galm) was bij DWDD waarin hij zo behept was met het vermoedelijke tekort aan liefde van mevrouw Wilders, de Hongaarse.
kots.

Biep | 24-01-10 | 10:10

Luitjes het was mee een waar genoegen, tot laters en nog een vrolijke dag toegewenst, een dag zonder humor is een verloren dag.

Sjeng de helle | 24-01-10 | 10:10

Die Van Muiswinkel is doorgaans wel grappig, maar deze show heeft hetzelfde 'niveau' als wat dhr. Spijkerman blootlegt bij zijn nieuwe zendert. Betreurenswaardig. Muiswinkel moet gewoon weer het theater in, Pieters terug naar welke Amsterdamse buurt ze ook vandaan komt.

N00bi-Wan | 24-01-10 | 10:08

DannyV | 24-01-10 | 10:05
Vermoedelijk is werkelijk iedereen helemaal klaar met alle parodiën op Wilders.

Biep | 24-01-10 | 10:08

Overbodig programma, we hebben immers Harry Mens al...

MichieldeMuiter | 24-01-10 | 10:08

Grappig, ik kwam er toevallig even terecht maar was na 2 minuten klaar met het programma. Gewoon helemaal niet leuk.

count von ziegenpuss | 24-01-10 | 10:08

Twee weken geleden zag ik de vooraankondiging bij DWDD, en toen had ik al gegeten en gedronken.
De talkshow van Arie Boomsma is een aanwinst trouwens.

fuckje | 24-01-10 | 10:08

Oh god, Erik van Muiswinkel, die nooit grappige zielepoot die zich ooit beklaagde dat Van Kooten en De Bie plaats moesten maken voor 'talent' zoals hij. Nomen est omen.

DannyV | 24-01-10 | 10:08

Ik heb het nog nooit gezien, en ik geloof niet dat ik er wat aan mis.
Finkers is wèl een leuke peer overigens.

Jackanders | 24-01-10 | 10:07

lekker belangrijk........

paardmans | 24-01-10 | 10:07

Het was gisteren echt weer eens ouderwets prut op de televisie: persoonlijk heb ik wel (weer) erg moeten lachen om de film; 'The big White", maar dat telt geloof ik niet, een speelfilm.

Biep | 24-01-10 | 10:07

Zijn geen stijlers ook rechtsmenschen?

Plukkiehaar | 24-01-10 | 10:06

Volgende week weer een Wilders persiflage om de kijkijfers wat op te krikken ???

DannyV | 24-01-10 | 10:05

wat een kutprogramma.

superjan | 24-01-10 | 10:05

Heb even gekeken maar het kon me niet boeien.

Teun van het Tuinpad | 24-01-10 | 10:05

Ik vond dat stukje met Herman Finkers nog het leukste stukje.
De rest was smakeloze, voorspelbare flauwe humor.

sqrota | 24-01-10 | 10:04

-weggejorist-

GeenFag | 24-01-10 | 10:04

en nu een parodie op de linksmensch kassa!!!

Faust1 | 24-01-10 | 10:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken